Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Stoke: Czwarte z rzędu zwycięstwo Diabłów!

» 2 grudnia 2014, 22:45 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał na własnym stadionie drużynę Stoke City 2:1 (1:1). Prowadzenie Diabłom zapewnił Marouane Fellaini strzałem głową. Jeszcze w pierwszej połowie goście wyrównali za sprawą N'Zonziego. Wynik spotkania ustalił Juan Mata. Prawdziwe emocje miały jednak miejsce dopiero w doliczonym czasie gry...
Man Utd - Stoke: Czwarte z rzędu zwycięstwo Diabłów!
» Manchester United pokonał na własnym stadionie drużynę Stoke City 2:1 (1:1). Prowadzenie Diabłom zapewnił Marouane Fellaini strzałem głową. Jeszcze w pierwszej połowie goście wyrównali za sprawą N'Zonziego. Wynik spotkania ustalił Juan Mata. Prawdziwe emocje miały jednak miejsce dopiero w doliczonym czasie gry...
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Marcos Rojo
Ashley Young
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Michael Carrick
Juan Mata
Robin van Persie
James Wilson
Darren Fletcher
Adnan Januzaj
Radamel Falcao

Oddano 365 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły dominowały na własnym boisku od pierwszych minut w starciu ze Stoke City. Goście skupili się na utrzymywaniu pozycji i próbie niedopuszczania United do sytuacji strzeleckich. Udawało im się to przez pełny kwadrans, podczas którego nie padł ani jeden strzał.

W 16. minucie doskonałą okazję zmarnował Ander Herrera. Robin van Persie wykorzystał błędne podanie Begovicia , przejął piłkę przed polem karnym i wystawił ją nabiegającemu Herrerzę. Ten, pomimo dobrej pozycji i praktycznie pustej bramki, przestrzelił i posłał piłkę w trybuny.

19. minuta to dobry, indywidualny rajd Younga, który atakując lewą flanką wbił się pomiędzy dwóch obrońców. Anglik zdołał podać do lepiej ustawionego Maty, ale Hiszpan nie oddał czystego strzału. Nieustanne naciski ze strony ekipy Van Gaala przyniosły skutek w 21. minucie meczu. Po dośrodkowaniu od Andera Herrery z lewego skrzydła, strzał głową z bliskiej odległości oddał Marouane Fellaini. Begović był źle ustawiony i nie zdążył zareagować na strzał Belga w środek bramki.

Po bramce znowu byliśmy świadkami nieco spokojniejszej gry, bez strzałów na bramkę, pomimo dosyć sporej dynamiki ze strony Manchesteru United.

Druga bramka meczu padła w 39. minucie, a jej autorem był N'Zonzi. Po nieudanym ataku Bojana w polu karnym, piłka wypadła przed pole karne, gdzie znalazł się niepilnowany N'Zonzi. Zawodnik Stoke bez dłuższego zastanowienia uderzył z całej siły. Piłka przeleciała po palcach De Gei, ale Hiszpan nie miał wiele szans przy tak mocnym strzale.

W 41. minucie w wyniku sporego zamieszania, Fellaini zdołał oddać strzał z około 5 metrów. Uderzenie było niestety zbyt słabe i Begović tym razem nie miał problemów z jego obroną.

Druga połowa rozkręcała się równie długo, jak pierwsza. Ekipa Manchesteru United nie mogła sobie wypracować okazji strzeleckiej przez kilkanaście minut. Udało się w 59. minucie, kiedy to bramkę bezpośrednio z rzutu wolnego z boku pola karnego zdobył Juan Mata. Hiszpan uderzył mocno z kierunku długiego słupka. Rojo zmylił bramkarza Stoke wyskokiem, ale tak naprawdę nie dotknął piłki i ta swobodnie wpadła do siatki.

70. minuta to niesamowicie egoistyczne zachowanie Wilsona! Młody napastnik dobrze wypracował sobie zwodem akcję przed polem karnym Stoke, lecz w sytuacji 2 na 1, powinien podać do niepilnowanego Van Persiego. James zdecydował się na strzał i nie trafił w światło bramki.

Na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry, Fellaini miał okazję na zdobycie ładnego gola. Herrera wystawił piłkę atakującemu Belgowie tuż przed pole karne. Ten oddał bardzo mocny strzał, ale jak się okazało - niecelny. W 79. minucie świeżo zmieniony Falcao minął się o centymetry z dośrodkowaniem piłki od Valencii. Mogło to być wspaniałe wejście napastnika United.

W końcówce spotkania przeżyliśmy niesamowite emocje. Stoke miało dwie 100% okazje do strzelenia gola. Przy pierwszym uderzeniu Dioufa głową z około 3 metrów, De Gea instynktownie wybił piłkę rękami. Chwilę później, po zablokowanym strzale Arnautovica, z całej sił z kilku metrów ponownie strzelał Diouf. Tym razem Diabły uratował Ashley Young, który wybił piłkę z linii bramkowej. Sędzia niedługo potem zagwizdał po raz ostatni w tym meczu. Czerwone Diabły odniosły kolejne, bardzo ważne zwycięstwo, umacniając swoją pozycję w TOP 4 Premier League.

Manchester United 2:1 (1:1) Stoke City

Bramki: Fellaini 22', Mata 59' - N'Zonzi 39'

Manchester United: De Gea - Valencia, Smalling, Rojo, Young - Herrera (Fletcher 86'), Fellaini, Carrick - Mata (Januzaj 90+) - Van Persie, Wilson (Falcao 78')

Stoke City: Begović - Bardsley, Shawcross, Wilson, Pieters - Cameron, Nzonzi - Ireland (Arnautovic 82'), Bojan, Assaidi (Crouch 77') - Diouf


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Stoke City
Następny news »
Van Gaal: W środę Rooney uda się na prześwietlenie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (320)


rc7: Wreszcie tabeli po prawej stronie nie muszę rozwijać !
» 5 grudnia 2014, 09:29 #301
Abrakadabra: ja i tak rozwijam, bo patrze jak tam liverpoolowi idzie walka o mistrza
» 5 grudnia 2014, 11:59 #300
mruz: trzeba przyznać że United choć na początku gorzej niż za czasów Moyesa wygląda coraz silniej Jesli LVG sprowadzi dobrego obrońce to mozemy byc raczej pewni ze Diably czeka pierwsza czworka ... a moze nawet cos wiecej
» 5 grudnia 2014, 08:40 #299
inek10: My mamy dobrych obrońców, tylko że nie są ze sobą zgrani przez te kontuzje.
Nie ma nawet co wspominać o rytmie meczowym bo tego zawodnicy poprostu nie mają, Smallnig i Rojo zagrali kilka meczy razem i wygląda to co raz lepiej.
» 5 grudnia 2014, 16:20 #298
adisman17: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 5 grudnia 2014, 00:03 #297
xwilkux: fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10700566_872581902800779_5197525831114653369_o.jpg

Padłem :D
» 4 grudnia 2014, 18:04 #296
szetox: Cos wspanialego, akurat mialem przyjemnosc byc na tym meczu, atmosfera nie do opisania.
» 4 grudnia 2014, 18:01 #295
sagnol32: Szetox chodzisz regularnie na mecze czy tylko raz ? Ja w tym sezonie zaczalem chodzic w miare regularnie i chetnie bym z kims ogarnietym na mecz poszedl bo samemu troche smutno :)
» 5 grudnia 2014, 12:36 #294
szetox: Raz bylem, bo nie mieszkam na stale w Manchesterze, ale w niedalekiej przyszlosci mam zamiar zostac na stale i byc czestszym bywalcem.
» 6 grudnia 2014, 23:57 #293
piotrekcfc: Patrząc po ocenach, nagle Juan Mata jest propsowany przez kibiców Manchester Utd, no dziwne :P Jeszcze nie tak dawno, wszyscy chcieli go sprzedać. No i jeszcze komentarze typu: "Po co LvG wpuszczał Juana za Di Marię??".
» 4 grudnia 2014, 12:06 #292
ferdras: Aha.. urzekła mnie twoja historia.
» 4 grudnia 2014, 12:22 #291
lukstar: tak sobie mysle lepiej byc w top 3 niz np zajac 4 miejsce,

Everton i Totki graja przeciez w LE a zwyciesca ma z automatu wejsce do LM
Wiem ze szanse na to sa nikle ale jednak jakies sa, te dwa kluby raczej o top 4 moga poamrzyc wiec w LE jak juz dojda do 1/8 to moga juz tam na maksa grac
» 3 grudnia 2014, 23:10 #290
turysta: Od tego sezonu obowiazuje nowe zasady w europejskich pucharach. Zwyciezca Ligi europejskij owszem zagra w LM ale dodatkowo. Jesli wygra ja angielski zespol to w LM zagra 5 zespolow. Dobrze mowie? moze ktos to potwierdzic?
» 4 grudnia 2014, 08:51 #289
ferdras: @lukstar wlasnie dokladnie mialem to powiedziec,
@turysta wlasnie nie wiem..
» 4 grudnia 2014, 11:33 #288
mcis: turysta ma racje. dodatkowo jesli zwyciezca LM nie zakwalifikuje sie do LM w lidze to tez dostaje miejsce w kwalifikacjach, wiec teoretycznie nawet 6 zespolow z jednej ligi moze grac w LM.
» 4 grudnia 2014, 14:59 #287
Demo2797: czyli jeżeli angielski zespół wygra LM to zwalnia swoje miejsce z ligi dla kolejnej drużyny tak?
» 4 grudnia 2014, 17:49 #286
Bartolek05: @Daemo2797, z tego co rozumiem, to nie. Po prostu jeśli zwycięzca LM nie dostałby się do top 4, to wtedy gra więcej zespołów, jeśli natomiast normalnie zajmie jedno z topowych miejsc, to nic się nie zwalnia.
» 4 grudnia 2014, 18:09 #285
DevoMartinez: Tylko pod warunkiem, że w lidze skończy poza top4.
» 4 grudnia 2014, 18:09 #284
closer888: Chelsea jest skuteczna jak zawsze i w ataku i w obronie. Mnie to jednak nie martwi, bardziej mnie cieszy to, że my gramy trochę lepiej :)
» 3 grudnia 2014, 21:38 #283
kckMU: bezjajeczny ten tottenham jak zwykle
» 3 grudnia 2014, 21:34 #282
optimus111111: witam. tak z innej beczki. zauwazcie ,ze mnostwo kontuzji w szeregach obrony ma jak sie okazuje sporo korzysci. oprocz wypromowania Blacketta i McNaira i ogolnie mnostwa rotacji w srodku, najbardziej inspiruje mnie opcja z Valencia i Youngem na bokach. bardzo podoba mi sie liczba alternatyw w grze obrony.

PS. swoja droga to Young ostatnio dobrze sobie radzi wg. mnie . oby tak dalej
» 3 grudnia 2014, 21:20 #281
paniOla: Zgadzam się co do Younga. Daje radę chłopak choć to w ogóle nie jego pozycja. Za to można go podziwiać
» 4 grudnia 2014, 00:43 #280
optimus111111: trzeba przyznac, ze w meczu ze Stoke nie mial zbytnio okazji ,zeby wykazac sie w grze obronnej. jednakze jego akcje w ofensywie cieszyly oko. moim zdaniem jako wahadlowy skrzydlowy wykazuje sie calkiem, calkiem.
» 4 grudnia 2014, 12:38 #279
Joker7: Brawo tottenham zamiast 2 ;0 dla nich to chelsea 2;0 na farcie jak zwykle cale zycie
» 3 grudnia 2014, 21:08 #278
piotrekcfc: No tak, a Manchester Utd z Arsenalem wygrał zasłużenie. Albo remis z Chelsea w ostatnich minutach też, wypracowany jak nie wiem :P Przypomnę wynik ostateczny 3:0 co tylko bardziej uświadamia, że był zasłużony. Chelsea mogła wbić jeszcze z dwie, ale trzeba się oszczędzać na kolejny mecz :)
» 4 grudnia 2014, 12:02 #277
GLOREK: Chelsea 2-0 i pozamiatane
» 3 grudnia 2014, 21:07 #276
GLOREK: $hity remis...
» 3 grudnia 2014, 21:06 #275
GLOREK: Chelsea wygrywa :( a tu nagle $hity przegrywa :D
» 3 grudnia 2014, 21:05 #274
Joker7: ta chelsea tylko na farcie ...
» 3 grudnia 2014, 21:05 #273
kckMU: zapinamy pasy razem z kogutami za chwilę
» 3 grudnia 2014, 20:33 #272
Cinz: Chyba najlepsze spotkanie United pod względem stylu gry. Dobre płynne akcje, ataki do przodu, dobre rozegrania piłki. Miło się oglądało dla oka, nie zasnąłem jak na niektórych ich poprzednich meczach. Jest nadzieja, że tak zostanie a bedzię nawet jeszcze lepiej.
» 3 grudnia 2014, 20:05 #271
HubsS1: Z Hull grali nieco lepiej, ale to spotkanie też było spoko.
» 3 grudnia 2014, 21:52 #270
szabo1878: jak to jest, ze moyes pracowal z fellainim przez 5 lat w evertonie, a kiedy go sciagnal do United, to sam chyba za bardzo nie wiedzial co ma z nim zrobic.
Van Gaal pracuje z Fellainim 4 miesiace, a belg gra juz prawie jak yaya toure :P
» 3 grudnia 2014, 19:12 #269
Lord: Bo Moyes ogólnie nie wie co robić.
» 3 grudnia 2014, 20:13 #268
Domestos: bo może siedzi już rok i 4 miesiące w united?
» 3 grudnia 2014, 21:38 #267
tomytomy: 1. Fellaini został kupiony pod koniec okienka transferowego,co za tym idzie przybył do klubu po okresie przygotowawczym. Nie miał możliwości aklimatyzacji przed rozpoczęciem sezonu i ewidentnie na początku nie był przygotowany motorycznie do gry.
2. Później złapał kontuzję, co wykluczyło go z gry na jakiś czas. Przez to znowu nie trenował z zespołem.
3. Później gdy wrócił do gry każdy już mówił o kryzysie w drużynie, obwiniano Moysa, że się nie zna, Fellainiego, że przepłacony. Taka atmosfera nie pomaga piłkarzowi. Generalnie wtedy już całej drużynie nie szło więc dziwne gdyby piłkarz dopiero co przybył do klub radził sobie inaczej.
Więc to nie jest tak, że Moyes nie wiedział jak wykorzystać Fellainiego.
» 3 grudnia 2014, 22:31 #266
Vaxiu: Fellaini w poprzednim sezonie zagral w 25 spotkaniach. To dosc sporo aby zgrac sie z druzyna.
» 5 grudnia 2014, 11:33 #265
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2014 18:09

Świetny mecz w wykonaniu MU. Najważniejsze oczywiście zwycięstwo. Już widać progres przy grze, widać efekty pracy Holendra, a przecież jest realna szansa, iż będzie jeszcze lepiej, bo to dopiero początek wyzwania. Poszczególnych zawodników na podstawie tego meczu nie będę oceniać, gdyż uważam że cała drużyna rozegrała bardzo dobre zawody.
A wiecie co jeszcze bardziej mnie cieszy? Że istnieje cholernie małe prawdopodobieństwo, że którykolwiek z piłkarzy, ktokolwiek ze sztabu MU bądź nawet sam van Gaal zagląda na tutejszy serwis i wszystko czyta zatrudniając przy okazji tłumacza. Jaki wniosek? Manchester United ma się dobrze :) Niestety spora część komentarzy oraz użytkowników pozostawia wiele do życzenia. Hipokryzja co niektórych nie zna granic - Fellani out, Young out, brak jakiegokolwiek szacunku wobec piłkarzy, a dzisiaj takich tekstów nie uświadczysz... Albo ówcześni użytkownicy milczą, albo chwalą z nadzieją, że nikt nie pamięta ich niegdysiejszych komentarzy... Żenada, wstyd. Jeden z drugim kibicem MU? Szczerze wątpię. A już szczytem wszystkiego jest pisanie "Young? Co on dziś pokazał? Ludzie, zrobił jedną akcję, a wy się podniecacie". Same najgorsze przekleństwa nasuwają się na usta dla tych zamaskowanych krytyków, których ból dupę ściska, że mogli się jeszcze do niedawna pomylić... Pozostało im umniejszanie dokonań. To samo dotyczy Belga, tego "drewnianego frajera" powinni już dawno z OT wyrzucić. Współczuję tym, którzy dzisiaj sami okazali się "drewnianymi frajerami". Nie wspomnę o Smallingu, Valencii czy też innych grajkach. Ale jak już mówiłem, żal i wstyd. Kwestia Falcao - chłopak wrócił po kontuzji, musi trenować wytrzymałość, wchodzi na ostatnie minuty, a można usłyszeć, iż jest do kitu... No szkoda, naprawdę szkoda, że niektórym brakuje wyrozumiałości. Zobaczymy na posty, gdy zacznie strzelać bramkę za bramkę, na co po cichu liczę. Znów pojawi się żal i wstyd.
» 3 grudnia 2014, 18:03 #264
Yaankes: Van Gaal jak obiecał tak zrobił, po 3 miesiącach mieliśmy zacząć wygrywać i tak się dzieje. Nastąpiłoby to pewnie nieco wcześniej gdyby nie problemy kadrowe, ale i tak jest dobrze. Manchester zaczyna grać tak jak powinien, narzuca przeciwnikowi swój styl gry, zdobywa bramki, co raz mniej ich traci, a zawodnicy którzy byli już skreślani, zaczynają odgrywać pierwszoplanowe role. Taki jest Van Gaal, zawsze od zawodników bierze to co najlepsze, powoduje że każdy zaczyna grać lepiej, chyba że ma zbyt duże ego, wtedy niestety przeważnie kończy na ławce rezerwowych albo wylatuje z klubu.

Co powiedział nam mecz ze Stoke? Że mamy jednego z najlepszych bramkarzy na świecie. Rojo zaczyna powoli adaptować się do gry w Anglii, Smalling rzeczywiście wyciągnął wnioski z meczu z City, a Young i Fellaini to były jednak dobre zakupy. Cieszy też lepsza forma Maty, to że Van Gaal stawia na Wilsona. Z moich obserwacji wynika że Van Persie jest nieszczęśliwy w United, wygląda trochę tak jak Berbatov, stoi i macha rękami, czasami trochę pobiega, ale ogólnie wygląda trochę tak jakby poczuwał się na wielką gwiazdę, a Van Gaal stawia na niego, bo nie ma innego wyjścia. Falcao dopiero co wrócił po kontuzji, Roo też złapał uraz, a Wilson ze Stoke pokazał że to jeszcze nie jest czas i miejsce, ma duży potencjał i LvG z pewnością go rozwinie.

United zaczyna wracać na właściwe tory i tak jak mówiłem to 2 miesiące temu, tak i teraz powiem. Van Gaal to najlepsze co mogło nam się trafić w tym trudnym okresie. Glory Man United!
» 3 grudnia 2014, 16:59 #263
RobvanKlu5i: Z Youngiem to się nie rozpędzaj. Pogadamy na koniec sezonu :)
» 3 grudnia 2014, 17:42 #262
kralo11: spoko spoko nie do konca sezonu zagrajmy z kims kto ma obrone z wyzszej pólki to zobaczymy ile tych dryblingow Younga sie uda. Nie zycze mu zle :) ale chodzi mi o to ze jeszcze przed tym meczem kazdy plaka ze Young gra a po meczu robicie z niego bohatera i gracza pierwszej 11 na 5 lat :) jesli sie sprawdzi jak najbardziej w tym meczu poszło mu nadzwyczaj dobrze to trzeba przyznac
» 3 grudnia 2014, 19:05 #261
Lord: Young dobry zakup? Gra w Manchesterze 4 sezon a meczów na wysokim poziomie to rozegrał max 10. Pierwszy do sprzedania.
» 3 grudnia 2014, 19:47 #260
vip14: O to chodzi! Piękny mecz, ale niesamowita nerwówka pod koniec spotkania. Juan Mata moim zdaniem najlepszym zawodnikiem wczorajszego meczu! GGMU!
» 3 grudnia 2014, 16:51 #259
mleko: Widziałem fajne zestawienie w którym pokazane jest, że gdyby nie interwencje DDG bylibyśmy na 11 miejscu ;p

AVE DE GEA !
» 3 grudnia 2014, 16:50 #258
Reusik: Na sunderland idzie duet Demichelis Boyata więc może coś ugrają
» 3 grudnia 2014, 16:26 #257
Seba11231: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 3 grudnia 2014, 16:13 #256
Gallacher: Celem było i nadal jest 4 pozycja i póki co cel jest realizowany więc o co chodzi niektórym ? Czego ludzie oczekuję od zespołu który jest totalnie zniszczony i trzeba go odbudowywać ? Trzeba stopniowo dochodzić do wszystkiego ale jak widać niektórzy nie powinni kibicować UNited.
» 3 grudnia 2014, 15:43 #255
69eyes: Trzeźwo patrząc naszym celem min. powinno być 3 miejsce na koniec dające grę w LM bez kwalifikacji.Inni też mają duże problemy a Southampton prędzej czy później się wykolei, nie sądzę ,że będą w stanie walczyć o top4 bez ławki, warto to wykorzystać.
» 3 grudnia 2014, 16:49 #254
Gallacher: Na mistrza itd. przyjedzie czas, a na dzień dzisiejszy trzeba po prostu do wszystkiego podchodzić stopniowo jak bo kontuzji i jeśli nadarzy się okazja walki o 3 miejsce to jestem za ale jak zawodnicy zaczną gwiazdkować to znowu będzie chaos a Gaal dał jasno że celem minimum jest 4 pozycja więc jeśli takowa będzie na koniec sezonu to będę zadowolony co nie oznacza że mamy tylko i wyłącznie walczyć o 4 lokatę.Niektórzy to już po tych zwycięstwach chcą mistrza :D
» 3 grudnia 2014, 17:25 #253
max1234: Dobrze zagrał Ashley Young,Maroune Felainni i Juan Mata dobrze zagrali Manchetser United ale to nie był najlepszy występ czerwonych diabłów
» 3 grudnia 2014, 15:26 #252
davares123: Cieszę się z czwartego zwycięstwa z rzędu. Mimo tego, że wszyscy sądzą iż możemy co najwyżej zakończyć sezon na 4. miejscu ja liczę na coś więcej. Myślę, że 2-gie miejsce jest w naszym zasięgu.
» 3 grudnia 2014, 15:19 #251
szabo1878: jak najbardziej ;)
szczegolnie, ze jestesmy druzyna walczaca o top4, ale nie grajaca w europejskich pucharach. kiedy inni beda tyrac gdzies np. w rosji, w srodku tygodnia, nasi sie beda przygotowywac juz na weekendowy mecz w PL
» 3 grudnia 2014, 19:09 #250
EnJoy: ile osob pamietam skreslalo fellainiego a teraz jest kluczowa postacia to samo young zaczal grac wrescie
» 3 grudnia 2014, 15:13 #249
kap86: Mam nadzieje że minimum to 4 miejsce utrzymamy na koniec sezonu.
» 3 grudnia 2014, 15:01 #248
damian2987: Przegrywamy ŹLE, wygrywamy 4 mecz z rzędu i co ? ŹLE! czytac sie niektorych komentarzy nie da. Ludzie to liga Angielska tu nie ma słabych!
» 3 grudnia 2014, 14:27 #247
dawidlp92: Na Southampton :
De Gea
Rafael Smalling Rojo Young
Fellaini Carrick
Herrera Rooney Di Maria
Falcao
» 3 grudnia 2014, 12:50 #246
Chestnut: Czepiacie się Wilsona, a gdyby podał i RvP jakimś cudem nie trafił, to potem byłby hejt, że sam mógł to kończyć. ^^
» 3 grudnia 2014, 12:34 #245
pablito8: Robin musial by to skonczyc mialby wygodnie na lewej nodze sam na sam takie to on jeszcze potrafi strzelac.A wilson schodzil jeszcze na swoja gorsza noge i mial obronce wiec napewno duzo trudniejsza sytuacja.
» 3 grudnia 2014, 12:56 #244
MANUGLORy: wątpie żeby był "hejt" za podanie do lepiej ustawionego kolegi ale okey....
» 3 grudnia 2014, 15:21 #243
mantup89: Ja tam nie mam żalu do Wilsona bo to bylaa przez niego wypracowana sytuacja ale mogl zagrac do rvp.
» 3 grudnia 2014, 16:22 #242
endomikoryza: wiem, że mnie shejtujecie ale Falcao to raczej się nie nadaje do United!! przykro mi to stwierdzić ale taka jest prawda Panowie!

Glory United :)
» 3 grudnia 2014, 11:25 #241
Abrakadabra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2014 11:45

Nie wiem na jakiej podstawie to oceniasz, ale spoko. Messi też by się nie nadawał do United jakby z meczu na mecz wchodził tylko na ostatni kwadrans. Niech Falcao zagra chociaż 2/3 mecze po 90 min i wtedy będzie można stwierdzić czy się nadaje. A jeśli nie chcesz aby cię hejtowano jak to napisałeś, to podaj jakieś stosowne argumenty dlaczego się nie nadaje, bo ja mogę napisać że Rooney się nie nadaje na kapitana i wszyscy macie się ze mną zgodzić.
» 3 grudnia 2014, 11:43 #240
RobvanKlu5i: Falcao jeśli dostanie 90 minut meczu a dostanie na pewno, bo na razie wchodził po kontuzji w celu adaptacji, to wtedy zobaczycie prawdziwego kilera w polu karnym. Zobaczcie jak w tych dwóch meczach piłka go szukała, nie wymagajmy od gościa hat tricka w 30 minutach rozegranych na raty w dwóch spotkaniach.
» 3 grudnia 2014, 11:58 #239
DevoMartinez: tylko jak on tak łapie kontuzje, że go już ominęła 1/3 sezonu to serio lepiej się zastabnowić czy warto wydać tyle kasy. Gość już swoje lata też ma. Wiek 28-30 lat to co raz wolniejsza regeneracja, coraz gorsze ukrwienie ścięgień, coraz łatwiej o poważne kontuzje. Zresztą on musiałby zagrać kilkanaście meczy w podstawowym żeby ocenić przydatność, na razie to możemy o0ceniać tylko jego zdrowie ;) Nie moja kasa ale ja bym tyle nie wydał na 28 letniego napastnika po poważnej kontuzji którego czepiają się ciągłe urazy.
» 3 grudnia 2014, 12:07 #238
champione2013: Ta sama śpiewka była przy RVP że stary że podatny na kontuzje dziwnym trafem zapewnił nam mistrza .
» 3 grudnia 2014, 12:21 #237
DevoMartinez: Czyli co? Wydac 50 ml żeby gośc zagrał 1-2 sezony?
» 3 grudnia 2014, 12:44 #236
uzil25: Brakuje całej drużynie instynktu kilera. Trzeba te mecze szybciej zabijać bo potem są właśnie takie jaja jak wczoraj, że ledwo wychodzimy z tego cali...

Jednak ogólnie patrząc na tabele i krystalizującą się grę jestem pod wielkim wrażeniem i ciesze się, że już w następnym roku w końcu zobaczę swoją drużynę w LM, bardzo mi i zresztą chyba wszystkim tego brakuje :D
» 3 grudnia 2014, 11:16 #235
brennt: na younga smallinga i fellainiego mozna bylo patrzec z przyjemnoscia

tylko wilson chcial sie za bardzo popisac...
» 3 grudnia 2014, 11:16 #234
Muuuuuuuuuuu: 100% racji.
Błędy ciągle popełniamy ale widać, że drużyna zaczyna się zgrywać. Wczoraj często zwracałem uwagę na poruszanie się całych formacji nie koncentrując się na samej piłce. Wyglądało to bardzo fajnie. Obrońcy prawie zawsze wychodzili całą linią, pomoc przesuwała się płynnie między obroną i atakiem, RvP i Wilson stanowili pierwszą linię obrony. Teraz tylko trzeba to doskonalić i będzie świetna drużyna.
» 3 grudnia 2014, 10:07 #233
Berba9tov: To samo można byłoby powiedzieć o Stoke, gdyby wykorzystało te setki...

Widać, że piłkarze rozumieją filozofię, gra jest przyjemna dla oka. Odbiór już na połowie rywala, brak schematycznych podań. Wrócą kontuzjowani to będzie miodzio.
Przyczepić się można do za dużej liczby podań między obrońcami i słabej formy Robina.
Zrozumcie, że Wilson jest młody i musiał zabłysnąć bo miał ku temu szansę.
» 3 grudnia 2014, 15:49 #232
ferdras: RvP w koncu dobry mecz, Wilson nienajgorzej
» 3 grudnia 2014, 09:58 #231
KOSMOCZEK: Chyba oglądałem inny mecz...
RvP jak zwykle słabo. W sytuacjach z końcówki wybiegał na pozycje i ostentacyjnie pokazywał że mu nie zagrywa nikt a on jest na dobrej pozycji...
Fajnie szkoda, że powtórki pokazują, że ustawia się fatalnie, wbiega za obrońców w taki sposób jakby grał na kole w piłkę ręczną. Nie wiem co się dzieje z tym grajkiem, przecież ma tak ogromne zaplecze umiejętności. Mam wrażenie, że nie potrafi zaadaptować się do nowej taktyki.
Co do Wilsona, to pokazał naprawdę kilka świetnych zagrań. No i ta szybkość
» 3 grudnia 2014, 11:13 #230
ziomboy777: beke mam... czytam komentarze i najbardziej mi się chce smiac z wiecznych "narzekaczy"..

Ludzie fakty sa takie:

- mamy kontuzjowanych: Rooney, Di Maria, Blind, Rafael, Jones, Shaw, Evans
- rekonwalescenci: Falcao, Herrera, Carrick, Rojo
- nowy trener, nowa taktyka, nowa FILOZOFIA

mimo to:
- wygrywamy 4 mecz z rzędu
- zaczynamy grać piłką (wreszcie!), stwarzamy sytuacje, nie ma aż takiej patologii w obronie jak na początku sezonu
- VG zaczyna wykorzystywać atuty Maty, Fellainiego

Wnioski:
- wyobraźcie sobie co zacznie się działo jak wszyscy będą zdrowi i się zgrają
- przy tylu kontuzjach NAJWAZNIEJSZE są punkty! nie styl! (mimo, że styl również zaczyna być widoczny)
- przy wygranej z S'ton i Live - wracamy na poważnie do walki o top3.
» 3 grudnia 2014, 09:49 #229
Dryblas: Ja jestem zwolennikiem LvG, zdaję sobie sprawę z trudnej sytuacji kadrowej, do narzekaczy też nie należę, ale płakać mi się chce jak widzę, że MU cały mecz bezproduktywnie klepie na 40 metrze "robiąc" posiadanie piłki.
» 3 grudnia 2014, 10:08 #228
mamtow4literach: no i to klepanie o mało się nie skończyło remisem.
Ciągle za mało chęci dążenia do podwyższenia wyniku
» 3 grudnia 2014, 10:10 #227
uzil25: Wiecie co no Barca miała swoje chwilę i teraz gra podobnie,bardzo często irytuje i mają tyle farta ile my. Z Valencią strzelili gola w 94 min (ostatnia akcja meczu). Stwarzają sobie troszkę więcej sytuacji podbramkowych i nie zachwyca grą jak kiedyś. Jednak i tak są w ścisłej światowej czołówce, patrząc na nasze kontuzje i przyszłe transfery możemy ich przewyższyć. Nad Barcą chyba jest tylko obecnie Bayern, Real i Chelsea.

Grą z klepki zachwyca teraz jedynie Bayern, my się tego uczymy. Jestem przekonany, że to kwestia czasu jednak musimy to przeczekać.
Z Moyesem nie było ani wyników ani gry a tutaj mamy i wyniki i krystalizujący się styl. Wiemy, że wychodząc na mecz nasza drużyna chce dominować i klepać, to wychodzi dość dobrze. Gorzej jest tak jak mówicie z samym dojściem do sytuacji podbramkowych.

Osobiście też nie narzekam, jestem super zadowolony. Mamy teraz trudne mecze jednak kto wie może zawalczymy i o top2? Wszystko dobrze się rysuje, może by super.
» 3 grudnia 2014, 11:07 #226
KOSMOCZEK: Panowie to klepanie skończyło się wygraną!!
Wolelibyście oglądać akcja za akcje, tak jak z DM w zeszłym roku?
Z tego co pamiętam to był to mecz w którym kontuzje złapało po 5 zawodników każdej z drużyn.
Poza nerwową końcówką mecz na duży plus!
Wiem, że każdy woli oglądać zwycięstwa po 4:0 ale z STK nikt w tym sezonie nie poszalał
» 3 grudnia 2014, 11:17 #225
mamtow4literach: wolałbym oglądać klepanie tylko w takiej wersji kiedy widzę chęć podwyższenia wyniku w następstwie klepania
Przecież oni wiedza chyba jaka jest obrona w tym zespole, wiedza bo doświadczyli nie raz strat pkt w koncówkach bo mieli w 4 literach starać się o gole
» 3 grudnia 2014, 11:47 #224
ziomboy777: jak myslicie? patrząc realistycznie... Falcao jest w stanie wrócić do swojej optymalnej dyspozycji? bo wczoraj braki motoryczne byłby widoczne gołym okiem (brak szybkości, dynamiki)... do tego piłka mu odskakiwała nawet przy prostych podaniach do niego... :/...
» 3 grudnia 2014, 09:33 #223
ManUtdFan94: Myślę, że tak ;) No, ale zobaczymy, ma jeszcze ponad pół sezonu żeby udowodnić swoją wartość:P
» 3 grudnia 2014, 09:37 #222
crstone: Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się żeby wrócił szybko do swojej starej formy, a tym bardziej w tak agresywnej lidze jak angielska.
» 3 grudnia 2014, 11:56 #221
k4anio: Gdzie są wszyscy krytycy Younga ? :)
» 3 grudnia 2014, 08:44 #220
eMGieKa: kocham te idiotyczne komentarze. Gra dobrze to się mówi o danym pilkarzu dobrze,że gra słabo,to chyba można powiedzieć,że gra słabo. To aż takie dziwne jest?
» 3 grudnia 2014, 08:46 #219
emil1986x: Young jest mega słaby powinien już dawno odejść z United !!
» 3 grudnia 2014, 09:14 #218
Lord: Zawsze mnie to bawi, ktoś zagra niezły mecz i od razu leci tekst: I gdzie ci krytycy? Niech gra tak przez cały sezon, wtedy faktycznie uciszy wszystkich hejterów.
» 3 grudnia 2014, 09:49 #217
pawbuk6: To już kolejny niezły mecz Younga, oby tak na stałe zostało. Young w formie naprawdę może dać sporo calej drużynie. W dodatku chyba mu się ta nowa pozycja podoba, podobnie jak Valencii :D
» 3 grudnia 2014, 10:52 #216
Contero: A o jakim meczu mówisz, że był niezły chyba nie o tym wczorajszym? bo wczoraj powinien być remis !
» 3 grudnia 2014, 10:58 #215
uzil25: Young to największe drewno w naszym składzie (może prócz Andersona). Jest chłop fatalny i nic tego nie zmieni. To, że sobie radzi z piłkarzami Stoke nie świadczy o jego klasie. Niech zagra tak 5 dobrych mecz z City, Chelsea, Arsenalem, Liverpoolem i Tottenhamem...

Nie rozumiem przecież to gołym okiem widać, że jest słaby i w dodatku kompletnie nie myśli ale po 1-2 dobrych meczach ze słabszymi drużynami i tak ktoś walnie komentarz "gdzie są krytycy Younga"... w zasadzie odpowiedz brzmi wszędzie...
» 3 grudnia 2014, 11:12 #214
KOSMOCZEK: eMGieKa
Co innego krytykować za grę a co innego robić z niego szrot bo nie gra wcale i już się nie przyda i niech wraca skąd przyszedł i beztalencie i najgorszy transfer w historii i darmozjad i razem z Ando mogą wypier...
Wiesz o co chodzi?
Jasne, że złą grę należy napiętnować, ale w granicach rozsądku.
» 3 grudnia 2014, 11:23 #213
grzeho16: Young zagrał już kolejny dobry mecz. Dlatego proszę Was nie piszcie że ten mecz jest wyjątkiem. A co do krytyków Younga to jest pewna różnica między prawdziwą krytyką a hejtowaniem. Ja nie mam nic przeciwko jeśli ktoś powie po Jego słabszym meczu że rzeczywiście słabo zagrał i powinien posiedzieć chwilę na ławce. Ale teksty w stylu ,,Jang OUT,, są na poziomie gimbazy i nie maja nic wspólnego z prawdziwą krytyką. eMGieKa napisał ,,że gra słabo, to chyba można powiedzieć, że gra słabo,, No tak można, ale większość użykowników tej strony po jednym słabym meczu by Go najchętniej sprzedała albo nawet oddała za darmo. A to raczej mądre nie jest. Bo gdyby tacy ,,krytycy,, rzeczywiście mieli wpływ na decyzje dotyczące kadry to w drużynie nie było by już dawno nie tylko Younga ale też Rooney Van Persiego i innych bo każdemu z tych piłkarzy przydarzy się czasem spadek formy albo jakiś słabszy mecz. Pamiętam teksty o Rooney'u - że się wypalił i trzeba go sprzedać. No więc ludzie którzy tak pisali teraz tak samo cisną po Youngu. Np. emson wyraził uzasadnioną krytykę i to mi się podoba ale tekst emila 1986x....zostawię bez komentarza.
» 4 grudnia 2014, 11:02 #212
Klimaa: To nie był tak udany mecz jak poprzedni z Hull. Mieliśmy okazję i szkoda że zdołaliśmy pokonać Begovica więcej razy bo jednobramkowe prowadzanie to niebezpieczny wynik. Szczęście było po naszej stronie i dobrze bo z przebiegu całego spotkania to my zasługiwaliśmy na wygraną. Cieszy kolejna wygrana.
» 3 grudnia 2014, 08:40 #211
kondzik: W ostatniej akcji stoke mało nie odjechałem na zawał serca....
» 3 grudnia 2014, 08:35 #210
rc7: Mam nadzieję że wyciągną w końcu wnioski,a farta ciągle mieć nie będziemy bo wynik 2-1 jest strasznie niebezpieczny o czym wczoraj się mogliśmy przekonać .Mało brakowało a 2 punkty poszły by się ....
» 3 grudnia 2014, 07:52 #209
michael18: Mieliśmy 3 strzały celne. To ile wy k*rwa chcecie goli ? 5 ?
» 3 grudnia 2014, 06:50 #208
xAthizard: 4 gole na spokojnie mogliśmy mieć, setka Wilsona i Herrery :)
» 3 grudnia 2014, 10:03 #207
Mazi1989: Van Gaal ma dużo szczęścia, w odróżnieniu od Moyesa. Mimo, iż nie gramy na miarę oczekiwań, wygrywamy spotkania i zajmujemy 4 miejsce w tabeli. Poza tym dopadła nas prawdziwa plaga kontuzji. Aż strach pomyśleć co by było, gdybyśmy grali w europejskich pucharach. Zapewne kontuzji byłoby jeszcze więcej Tacy piłkarze jak Carrick czy Young odnajdują się na różnych pozycjach, co jest bardzo ważne. Życiową formę osiągnął De Gea, który kolejny raz uratował nam tyłek. Van Gaal cały czas ma nad czym pracować. Nie możemy oddawać inicjatywy rywalowi, kiedy prowadzimy tylko jedną bramką i w dodatku gramy u siebie. Za dużo jest przestojów w naszej grze. W poniedziałek czeka nas ciężka przeprawa, mam nadzieję, że zwycięska
» 3 grudnia 2014, 06:29 #206
Yaankes: Nie, Van Gaal ma umiejętności, których Moyes nie posiada. Van Gaal buduje na nowo rozbitą drużynę, w ciągu 4 miesięcy mimo wielu kontuzji, on i tak zbudował drużynę, która bije się spokojnie o TOP2. Co więcej, drużyna posiada styl, zaczyna grać swoją piłkę i ma pomysł na to jak rozwijać akcje, czego podczas rządów Moyesa nie można było powiedzieć. Póki co to przeciwnicy mają szczęście, że nasi piłkarze są piekielnie nieskuteczni, bo gdyby wczoraj Wilson i Herrera trafili 100% sytuacje to United miałoby 4 bramki na swoim koncie, a sytuacje jeszcze miał Fellaini choć ona nie była już taka klarowna. W momencie kiedy Moyes był trenerem nie było żadnego stylu, sytuacje w meczu były może 2, a nawet jak je wykorzystaliśmy to i tak remisowaliśmy albo przegrywaliśmy, tylko dlatego że ten nieudacznik wpoił zawodnikom żeby bronili wyniku, zamiast iść po swoje i kolejne bramki. Wczoraj United chciało strzelić więcej goli, ale brak skuteczności spowodował to co się działo w ostatniej minucie meczu.
» 3 grudnia 2014, 16:47 #205
Mazi1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2014 10:14

No nie gadaj, że Moyes nie ma umiejętności....Gdyby tak było, to nie pracowałby w Evertonie tyle lat. Daleki jestem od usprawiedliwiania Szkota, ale mówienie że nic nie potrafi jest daleką przesadą. Sposób w jakim Moyes prowadził Everton kompletnie nie sprawdził się u nas. Inna sprawa, że Holender z marszu dostał grube miliony na wzmocnienia, na co Moyes nie mógł liczyć. DM zabrakło charyzmy, odważnych decyzji. Van Gaal nie bał się odstrzelić Welbecka czy Cleverleya. Co do stylu to się zgodzę. Teraz gramy dużo lepiej. Zauważ jednak, że w kadrze Moyesa brakowało pomocników, którzy potrafiliby przytrzymać piłkę, rozegrać, poklepać. Cleverley czy Young ograniczali nasze pole manewru. Teraz mamy Di Marię, Herrerę, Fellainiego w formie, Blinda, który świetnie zabezpiecza tyły. Możemy sobie pozwolić na spokojne rozegranie. Taktycznie wyglądamy dużo lepiej. Mam nadzieję, że teraz nabierzemy regularności, powtarzalności i zajmiemy przynajmniej 3 miejsce w lidze. Widać postęp w grze, ale za wcześnie na popadanie w hurraoptymizm
» 4 grudnia 2014, 10:13 #204
Contero: Nadal Manchester gra słabo, nie wiem czy kiedyś to się zmienia
» 3 grudnia 2014, 05:39 #203
pablito8: Czy nie widzisz poprawy chociazby z meczu z laicester ? bo ja widze i to dosyc znaczacą.
» 3 grudnia 2014, 12:59 #202
Yaankes: To dobrze że grając słabo wygrywamy 4 mecze z rzędu, jak zaczniemy grać dobrze to chyba zrobimy bilans 38/0/0. Jak czytam wypociny niektórych to po prostu śmiać się chce.
» 3 grudnia 2014, 16:49 #201
EnJoy: ty nobie jeden widzisz ile jest kontuzjowanych baranie zbaranialy teraz nie liczy sie styl tylko 3 pkt gralismy ze stoke bez rooneya falcao di marie shawa rafaela to co sie czepiej cepie zbaranialy pomysl 2 razy jak cos napiszes pozdrawiam prawdziwych kibicow
» 4 grudnia 2014, 15:02 #200
mycka86: Za Moyes'a byśmy to przegrali 2-3. A tak serio, to nie można doprowadzać do takiej końcówki, bo w 90% przypadków, to jest strata punktów.

Momentami nasza gra wyglądała na prawdę dobrze, aż przyjemnie się to oglądało, szczególnie w drugiej połowie, ale tylko momentami i jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia.
» 3 grudnia 2014, 04:51 #199
Martin: Oglądałem mecz w towarzystwie dziewczyny. Ja przed monitorem, Ona 2 metry dalej. Powiedziałem jej: jak nie strzelą trzeciej, będzie nerwówka pod koniec. I co? Miałem rację. Trzy punkty zawdzięczamy szczęściu i De Gei. Wytłumaczy mi ktoś racjonalnie, dlaczego grając u siebie ze Stoke, przy wyniku 2:1, mając na boisku (uwaga!!) Robina van Persiego i Radamela Falcao, my nie atakujemy i nie dobijamy przeciwnika? Wprowadzenia podawacza piłek, Darrena Fletchera nie skomentuje. Kłoda jakich mało, niby doświadczony i miał wprowadzić spokój.. nie dość, że nie nadąża za grą i sprintami, to widzieliśmy jaki spokój wprowadził w końcówce. Mam nadzieję, że w styczniu odejdzie do jakiegoś Celticu, gdzie będzie mógł grać na swoim poziomie, obrywając od Legii :) Cieszą trzy punkty i czwarte zwycięstwo, pomimo braku Wazzy. Cieszy postawa Fellainiego, Younga i Valencii, ale dlaczego tak skromnie ja się pytam?
» 3 grudnia 2014, 02:42 #198
jaratkow: Kolejny mecz United, po którym bardziej niż z gry możemy się cieszyć z wyniku. Bezcenne 3pkt zostały na Old Trafford.
» 3 grudnia 2014, 02:22 #197
Kilerek7: Niestety brakuje nam liderów pokroju Keana czy Cantony. Na chwilę obecną jest nim Rooney ale to za mało. Pamiętacie dawne czasy, jak waleczność, szybkość była naszym atutem? Tevez, Ronaldo, Rooney to był speed. Parę podań i akcja za akcją, a nie Barcelońska gorsza wersja tiki taki i podawanie do tyłu, jakby obrócić boisko, to Smalling i Rojo mieliby zajebiście dużo goli:) W każdym razie, nie możemy polegać tylko na Rooneyu i Di Marii. W każdym mocnym klubie jest więcej topowych graczy, a u nas brak Roo i Di Marii i gramy z pełnymi portkami bez wiary we własne możliwości, zastanawiam się czy któryś z naszych piłkarzy dziś grałby w podstawie takiego Realu czy Barcelony? chyba tylko De Gea. Tak wiem, że my nie Real czy Barca, że kupujemy gwiazdeczki, ale zobaczcie w sumie ile wydaliśmy na transfery? i jednak te gwiazdeczki ciągną ten nasz zespół, niestety renoma i marka tego klubu musi być na poziomie Realu czy Barcelony, my musimy być w miarę tak dobrzy jak oni i dysponować mocnym składem.Nie możemy grać raz przyzwoicie raz kiepsko, potem znowu, owszem nowy trener itd. ale w dzisiejszych czasach kto komu daje czas? wszędzie oczekuje się wyników natychmiast! faktycznie jest lepiej po transferach, no i te kontuzje, ale wciąż nie widzę błysku, zrywu, ciągle jest takie powolne rozgrywanie. Nie wiem może LvG postanowił zabić dynamizm MU na rzecz stateczności i wolniejszego prowadzenia gry. Nigdy nie chciałem byśmy byli jak taka Barca bo ja nie chce spać na meczu a oglądać oblężenie bramki rywala. Niestety nadal będę uważać, że musimy kupić innych graczy. Taki Fellaini, Young czy Valencia to dobrzy gracze, ale nie przejdą pewnego poziomu, to jest bardziej w psychice. CR7 stał się tym kim jest, przez wiarę w swoje możliwości. Powinno się spojrzeć na najlepszych i dla nich kupić piłkarzy by poziom był taki sam. A tak zespół ciągnie 2 graczy a jak ich nie ma to masakra. Nam jest potrzebny ktoś taki jak Vidal, Reus, Godin, Hummels, Stootman ( nie patrząc na kontuzje, bo to nie zmienia faktu jacy to wielcy gracze ) tacy piłkarze mogą wziąść ciężar drużyny na barki, każdy z nich jest swoistym liderem swoich obecnych drużyn, dokładamy De Gee, Blinda, Rooneya, Falcao i Di Marię i robi nam się powoli zespół na miarę MU. Taki Real czy Barca nie miały by już tak lekko. Wiem, że to utopijne marzenie, też nigdy nie chciałem gwiazdozbioru w MU, bo wolałem wychowanków i nadal tak jest, ale czasy się zmieniają i trzeba wymieniać średniaków na topowców, tym bardziej taki klub jak MU. Sądzę, że LvG to wie, bo sam mówi, że jak kogoś kupi to musi być top. Bardzo bym chciał aby trafił do nas Reus , Vidal i Godin. Każdy jest liderem swoich formacji oraz każdy z nich to wojownik, a takich nam brakuje. PLS Dont hejt me:D
» 3 grudnia 2014, 01:41 #196
DevoMartinez: Każdy zespół miałby probolemy jakby mu wypadło 2 najważniejszych graczy, Real czy Barca też. My graliśmy bez 5 podstawowych zawodników w tym dwóch napędzających gre do przodu. Trudno się dziwć, że próbowalismy iuitrzymać się przy piłce nie robiąc głupich strat. Nasi boczni obrońcy to pomocnicy, przy otwartej grze to by nas objeżdzali i byłaby nerwówka co akcje. A tak tylko pod koniec ;)
» 3 grudnia 2014, 02:17 #195
Toudi: tak tylko problemem nie byli boczni obroncy, ktorzy zreszta zagrali najlepiej ze wszystkich, Young Motm moim zdaniem, a Valencia na bardzo dobrym poziomie. Bylo zle nastawienie przy prowadzeniu 2:1, Fellaini w koncowce niewidoczny był do zmiany do 60-70 minuty gral swietny mecz ale nie wytrzymywal koncowki moze tez cos z tym jego karkiem bo sie ciagle trzymal, Herrera i Mata pare strat, ale to Fletcher drewno ktory mial wprowadzic taki spokoj nie nadazal za atakami i nic nie wniosl tylko chaos
» 3 grudnia 2014, 04:17 #194
DevoMartinez: Tak boczni sobie radzili bo graliśmy mecz asekuracyjnie. Przy otwartej grze i podejmowaniu ryzyka, odwazniejsze odania do przodu = więcej strat i obrona miałaby dużo więcej do roboty. Dla tego ja akurat nie narzekam, że gralismy nudna klepe. Nerwówki są niezdrowe :p
» 3 grudnia 2014, 11:12 #193
Cebulak: Hmmm sam nie wiem, co myśleć. Mecz dużo słabszy niż z Hull, ale też Drwale grali agresywniej. Moje wnioski:
- Rojo zagrał dobry mecz, ładnie wyprowadzał piłki i nie bał się zagrać do przodu, choć parę strat miał.
- Herrera trochę słabo dziś. Jak na play makera to za dużo czasu zabierało mu przyjęcie i podanie, parę razy mógł podać prostopadle do wychodzącego napastnika, ale zanim się połapał było za późno.
- Falcao ma duże zaległości w przygotowaniu fizycznym.
- Nie podoba mi się ten schemat, że prowadzimy jedną bramką i już zero w ofensywie. Przez to też Falcao nie miał jak się pokazać, bo nie było nikogo do gry. Potem mogą zdarzyć się takie sytuacje jak z doliczonego czasu, tylko następnym razem padnie bramka i będzie lipa.
- Widać było brak ADMa i Rooney'a, oby niedługo wrócili/
- Na plus także mój ulubieniec Drewninho, coraz bardziej mnie do siebie przekonuje i w końcu podaje czasem do przodu. Ładna bramka.
Pozdrawiam
» 3 grudnia 2014, 01:36 #192
wilku02: Niestety trzeba to powiedzieć...Ander Herrera jest bardzo słabym zawodnikiem, co z tego, że miał asyste, jak sobie w ogóle nie radził.
» 3 grudnia 2014, 01:01 #191
Toudi: w ktorym momencie sobie tak nie radzil?
» 3 grudnia 2014, 01:07 #190
iamarctic: czytam i nie wierzę... Herrera zjada w rozegraniu na małej powierzchni wszystkich naszych pomocników, świetnie podaje a jeszcze lepiej szuka sobie wolnego miejsca, dodatkowo jest bardzo produktywny w wysokim pressingu i odbiorze. Już daje bardzo dużo drużynie, a dopiero co powrócił po kontuzji.
» 3 grudnia 2014, 07:54 #189
Dryblas: Tak jak komentator zauważył, Herrera ma (beznadziejną jak na środkowego pomocnika) tendencję do komplikowania i utrudniania sobie życia przez co podejmuje złe decyzje. Tam, gdzie powinien strzelać - podaje. Tam, gdzie powinien pociągnąć i przyspieszyć akcję, ten zatrzymuje i spowalnia.

"a dopiero co powrócił po kontuzji."
Po kontuzji to on już wrócił parę meczów temu. Po prostu siedział na ławie.
» 3 grudnia 2014, 08:19 #188
1wolf1: Do przedmowcy i jego tekstu mozna dodac jeszcze czas , ktory potrzebuje na przyjecie i opanowanie pilki. Conajmniej kilkukrotnie podczas meczu dostal pilke zupelnie nie kryty, ale poprzez swoje wolne przyjecie i obrucenie sie z pilka zdarzalo do niego dobiec 2 przeciwnikow... To nie jest A.B. To MU i PL, tu trzeba myslec i widziec ustawienie rywali i swoich jeszcze przed tym jak dostaniesz pilke... Mysle jednak, ze duze znaczenie mialo to pudlo z poczatku meczu. WIdac, ze po tej sytuacji bal sie strzelac w dosc oczywistych okazjach, co dosc komplikowalo mu gre i tylko poglebialo strach...
» 3 grudnia 2014, 10:07 #187
Toudi: może nie aż tak dobra, bo czegos brakowalo jednak i uwazam ze Rooneya, ale jestem rowniez pod wrazeniem Younga i Felli z tym że Young cały mecz gral perfekcyjnie a Fellaini nie wytrzymal i w drugiej połowie droche przygasl.
Nie wiem tylko czemu ludzie tak cisna Herrere za to ze nie wykorzystal tej setki a Wilsona usprawiedliwiaja że wypracowal sobie akcje to ja mogl zepsuc. Herrera oprocz tej jednej sytuacji zagral bardzo ladne spotkanie, kazdy popelnil dzis jakis blad Young glupi faul w koncowce Mata pare strat, ale potrafil uspokoic gre i wykonac ladny przerzut na druga strone w koncowce albo zagrac z klepki z Herrera. Praktycznie kazdy dzis na plus moim zdaniem
» 3 grudnia 2014, 01:00 #186
Martin: Young jest i zawsze był świetnym zawodnikiem, co nawet pokazał od razu po przyjściu na Old Trafford. To samo tyczy się Belga, tyle, że jakby ogrom.. marka Manchesteru United, w pewnym momencie ich przerosła. Miejmy nadzieję, że teraz zaczną grać jak w Evertonie i Aston Villi, a będzie z nich pociecha :)
» 3 grudnia 2014, 01:20 #185
januzaj7: robin powinien wilsona wsadzic do szafki za to,że mu nie podał
» 3 grudnia 2014, 00:17 #184
NewtonHeath1878: Jestem pewien, że Rooney by się tak wydarł, że na Etihad byłoby go słychać. ;)
» 3 grudnia 2014, 00:25 #183
wilku02: a Wilson Robina...
» 3 grudnia 2014, 00:59 #182
Martin: Dajcie spokój, na świeżo też się wkurzyłem, wiadomo, ale chłopak jest młody, ma odwagę i pęd na bramkę, jest napastnikiem. Nic, tylko się cieszyć.
» 3 grudnia 2014, 01:21 #181
Cavallas: Pomyślcie co Keane by zrobił.
» 3 grudnia 2014, 01:32 #180
dawidziol95: Nie rozumiem naszego trenera. Ktoś taki jak Falcao, który dostaje potężną tygodniówke siada na ławce gdy ma możliwość gry w pierwszym składzie nie potrafie tego zrozumieć. Rozumiem, że trzeba promować młodzież podobno młodzież to przyszłość ale nie przesadzajmy to Manchester United klub z najwyższej półki skoro van Gaal czy Giggs widzą potencjał w kimś takim jak Wilson to niech idzie na wypożyczenie na sezon dwa trzy żeby był lepszy nie rozumiem, że 19latek gra przy nieobecności Rooney'a. Takie mecze jak ze stoke to kopalnia punktów dla nas przy słabych początkach sezonu powinniśmy wystawiać najsilniejsza jedenastkę oczywiście rozumiem, że Falcao wraca po kontuzji ale po jakiego grzyba został ściągnięty na Old Trafford. To samo trzeba zrobić z Januzajem, McNairem i Blackettem to są bardzo młodzi zawodnicy a zbyt często nie pograją dajmy im szanse wypożyczajmy ich i czekajmy na owoce nie róbmy tego co z Pogbą, że poszedł do Juve za friko a teraz się mówi że wykłada się za niego potężne pieniądze. Nie rozumiem polityki van Gaala ten mecz to totalna porażka pod względem stylu. Najbardziej rozwalił mnie Rojo chłopak tak się podjarał muśnięciem piłki przy bramce, że był cały w skowronkach w końcówce i niemal straciliśmy bramke dlatego powinni grać tacy zawodnicy jak Fletcher tacy zawodnicy jak Carrick ludzie z doświadczeniem, którym nie odbije nic tak jak Rojo. Właśnie chodzi o to żeby młodzi piłkarze mieli z kogo czerpać i tak będzie jeśli ogarnie się sztab szkoleniowy. Zdobyliśmy 3 pkt ale nie ma się czym jarać bo styl to porażka jeszcze dużo pracy a w następnym meczu gramy ze świętymi i wypadałoby zaprezentować się lepiej bo w takim stylu na wyjeździe nic wielkiego nie zrobimy.
» 2 grudnia 2014, 23:51 #179
Soczysty82: mysle Dawidzio ze jestes jednym z wielu ktorym ciagle cos nie bedzie pasowalo....
» 3 grudnia 2014, 00:15 #178
NewtonHeath1878: Odnośnie Falcao. Nie dziwię się decyzji Bossa. Biorąc pod uwagę długą przerwę Kolumbijczyka z powodu urazu kolana, ostatnią kontuzję oraz to, że pod wodzą Holendra naliczono już 42 kontuzje, nic dziwnego, że Falcao usiadł na ławce.
» 3 grudnia 2014, 00:19 #177
fst91: Ogromnie się ciesze ze zwycięstwa bez udziału Rooneya i Di Marii. W końcówce pilot już prawie leciał w ekran telewizora ale DDG i Young uratowali kilka złotych z domowej kasy za co jestem im niezmiernie wdzięczny :D

PS: Wiem, że był kontuzjowany, ale jeśli Falcao w dalszym ciągu ma wchodzić tylko na końcówki w United to proponuję jeszcze dzisiaj zabukować mu bilet do Francji, spakować i ładnie pożegnać. To nie jest gracz na "ogony" ...
» 2 grudnia 2014, 23:42 #176
prosty312: Oczywiście bardzo cieszy kolejna wygrana z rzędu, ale znowu na własne życzenie komplikujemy sobie sytuacje i mecz który był pod kontrolą przez większość czasu mógł skończyć się remisem albo porażką. Powinniśmy wygrać zdecydowanie większą liczbą bramek, zawiodła komunikacja skuteczność i brak ostatniego podania.
» 2 grudnia 2014, 23:37 #175
jelonq1: gdyby te dryblingi Valenci i Younga zakończyły się celnymi centrami to o nich byśmy mówili bohaterowie meczu. A tak to za końcówke meczu boski młody David De Gea i nasz wysoki kopacz Fellaini. Jak na mnie Belg najlepszy na boisku dziękuję i dobranoc
» 2 grudnia 2014, 23:34 #174
DevilFan: Za tydzień Falcao wejdzie na ostatnie 5 minut w takim tempie przeprowadzania zmian.
» 2 grudnia 2014, 23:34 #173
mario93: a później Luis przeprowadzi jeszcze dwie zmiany w 89 i 92 minucie i Falcao postoi przez 8 minut na boisku po czym uda się do domu.
» 2 grudnia 2014, 23:37 #172
Pershing: zgarniając przy tym nie małą tygodniówkę
» 3 grudnia 2014, 00:40 #171
crstone: whatfalcaoearns .com
» 3 grudnia 2014, 12:01 #170
BartekMU10: Bardzo mi się podobała dzisiejsza gra, wraca stary dobry Manchester? Praktycznie wszystko się kleiło, chłopaki się zgrywają i myśle że wracamy na właściwe tory. Szkoda tylko tej końcówki nerwowej, niepotrzebne to było...
Na mecz z S'ton chciałbym zobaczyć na przodzie
___Mata___
Rooney___Falcao

van Persie MUSI w końcu odpocząć, chociaż trzeba przyznać że najgorzej nie zagrał. Radamel potrzebuje zagrania całego meczu.

Aaa, no i po raz pierwszy muszę przyznać że młodzik Wilson pokazał się z dobrej strony! Tak jak wcześniej nie rozumiałem podniecania się na jego punkcie, teraz po tym jak wyszedł w pierwszej 11-tce widać że sie starał bardzo i chwała mu za to, coś może z niego być :>
» 2 grudnia 2014, 23:30 #169
Walnuts: Wilson zepsuł 100%. Gdyby trafił, byłby wychwalany. Gdyby przez jego zabawę Manchester w końcówce stracił 2pkt, byłby tutaj najbardziej hejtowany.
» 2 grudnia 2014, 23:33 #168
ElTunel2000: A jakby Wilson stracił piłkę w środku boiska to by nie było w ogóle sprawy. Sam wypracował sam zawalił, tak więc duży plus za wypracowanie 100% i taki sam minus za jej zepsucie.
» 2 grudnia 2014, 23:40 #167
mario2: "praktycznie wszystko się kleiło,chłopaki się zgrywaja" - obejrz se jutro czelsi albo chocby arsenal to zobaczysz jak tam piłka chodzi ood nogi do nogi, a tu jak mata podać umie to zaś felaini nie umie, jak felaini wszystko na klatek bierze to zaś Mata żadnej piłki nie wygra, jak valencia jest szybki to Mata zebrać się nie ma siły
» 2 grudnia 2014, 23:41 #166
Soczysty82: mario sam sobie ogladaj mecze arsenalu i chelsea a od United wara!!
» 3 grudnia 2014, 00:19 #165
Soczysty82: na tym etapie na ktorym jestsmy najwazniejsze sa pkt wiec jezle mozesz to przestan wymyslac
» 3 grudnia 2014, 00:20 #164
UnMishii: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2014 01:49

No jak tak ma wyglądać bardzo dobra gra, to chyba zmieniam dyscyplinę. Pierwsza połowa to padaka, co chwilę strata. Piłka chodzi po obiegu Herrera Fellaini Mata defensywa, Carricka zauważyłem po 30minutach jak nie wiedział co zrobić z piłką na 30 metrze od własnej bramki. W akcjach ofensywnych graliśmy 9 na 11, jakieś 2 pionki ustawiały się na 16 metrze i podobno ktoś ich kiedyś zauważył i chciał do nich podać. Nie tędy droga.
» 3 grudnia 2014, 01:49 #163
BartekMU10: Ja oczywiście porównuje tą grę do gry Manchesteru sprzed dwóch miesięcy/sprzed sezonu. Wszystko się zaczyna układać i powinniśmy jako kibice się przede wszystkim cieszyć z 3 punktów....
Chelsea czy Arsenalu muszę przyznać nie oglądam, skupiam się w 100% na Diabłach i nie obchodzi mnie jak pięknie klepią inni
» 3 grudnia 2014, 08:16 #162
lukstar: teraz bedzie prawdziwy sprawdzian, dwa bardzo wazne spotkania, kolejny cel 6pkt !!
» 2 grudnia 2014, 23:27 #161
ElTunel2000: Drugi mecz z rzędu podoba mi się defensywa United. Ciekaw jestem jak się sprawdzą na tle mocniejszego rywala. Co do straconego gola obwiniał bym pomocników, Carrick albo Herrera powinni zaasekurować tą strefę. Widać było brak kapitana, ale jakoś jestem spokojny że w poniedziałek zagra.
» 2 grudnia 2014, 23:23 #160
mario93: Fellaini by to zrobił, ale coś mu szczeliło :D
» 2 grudnia 2014, 23:24 #159
Joker7: Duch Suareza go ugryzl w szyje
» 2 grudnia 2014, 23:27 #158
DevoMartinez: Defensywa to powinna zacząć ćwiczyć wyskok dosiężny bo pod koniec walili same górne piłki na nas i skakali nam po gowach
» 2 grudnia 2014, 23:30 #157
ilonazuzia: zastanawia mnie ten uraz szyi naszego afro
» 2 grudnia 2014, 23:23 #156
Joker7: Duch Suareza go ugryzl w szyje
» 2 grudnia 2014, 23:27 #155
Kornel: Na początku coś go faktycznie zabolało, ale po golu to już ewidentnie udawał.
» 2 grudnia 2014, 23:27 #154
ilonazuzia: wojtas mysle ze nie powinienes Falcao oceniac po tych bodajze 10 min gry jak bedzie gral caly mecz wtedy zaczniemy oceniac jego wystepy
» 2 grudnia 2014, 23:20 #153
felek00789: Najlepsze jest to, że gdyby Wilson strzelił tą bramkę, wynosilibyście go teraz na piedestale :-D Wiem, że to tylko gdybanie, jednak moim zdaniem napastnik musi być nieco samolubny, jeśli ma zostać światową gwiazdą, a Wilson ma do tego zadatki.
» 2 grudnia 2014, 23:19 #152
mario93: spoko, ale zauważyłem, że po sytuacji gdy RVP podał do Andera a nie do Wilsona, ten zaczął grać samolubnie i w kilku innych sytuacjach też nie podał do Van Persiego, a powinien... Tak się nie gra, liczy się wygrana zespołu, najlepsi piłkarze to wiedzą, taki Hazard zawsze gra dla zespołu, mógłby walić strzały i iść po króla strzelców ale zawsze gdy ma szansę podać to on to robi i dlatego dziś jest wielkim piłkarzem w tak młodym wieku, klasa światowa jest w genach i mam przeczucie, że nie w genach Wilsona
» 2 grudnia 2014, 23:23 #151
kuba055: A moim zdaniem wyszło na to samo co by podał do van Persiego, nie chodzi mi o to że vP by nie strzelił, chociaż kto wie, pewnie by sobie źle przyjął i by mu piłka uciekła, ale Wilson i tak minął obrońce i wyszedł praktycznie na taką pozycję jaką miałby Persie z drugiej strony obrońcy, podobało mi się jak wypracował tą sytuację i kilka jego rajdów, szkoda tylko że tego nie strzelił bo byłby to bardzo udany mecz.
» 2 grudnia 2014, 23:27 #150
DevoMartinez: W tamtej sytuacji wcale nie tak prosto było podać. Biegli blisko siebie, do tego obrońca ustawiał się do podania do Robina takiem mam wrażenie, To ułamki sekund na decyzji, wybrał, że pójdzie w prawo i tyle. Nie ma co oceniać bo już bardziej zawalił dziś Ander ;)
» 2 grudnia 2014, 23:27 #149
mario93: zresztą dobrym podsumowanie jest tekst Rudzkiego, który powiedział gdy zastanawiali się czy Rojo musnął piłkę: "myślę, że dla van Gaala i tak nie ma to znaczenia komu zapiszą tego gola"... Wilson jakby podał pokazałby duża dojrzałość i nawet jakby Van Persie przestrzelił to on by swoje zrobił, jeśli zdecydował się na strzał to musi wziąć za to odpwoiedzialność
» 2 grudnia 2014, 23:27 #148
felek00789: Nie wiem jak grał Hazard w wieku 19 lat, ale myślę że to kwestia pokory która trener z jajami w nim wypracuje.
» 2 grudnia 2014, 23:29 #147
padre: mario93: nie nie, to jest gra na alibi, a nie gra profesjonalistów.

Tak gra Valencja - przecież Ci podałem (aka: walnąłem z całej siły w pole karne i spadło do Ciebie) - jest celne podanie? jest! więc kto zawalił akcję?

Podsumowując mój dziwny przykład - wg. mnie Wilson zachował się świetnie, tylko powinien trafić w bramkę :) Napadzior jest od strzelania!
» 3 grudnia 2014, 08:32 #146
Vaxiu: Gdyby Persil zwalil taka sytuacje to do nowego roku byscie go hejtowali :)
Wilson powinien podac, nie broni go wiek, to ze sam wypracowal. Z pewnoscia swoje uslyszy od Van Gaala i oby na przyszlosc zachowywal sie bardziej korzystnie dla zespolu a nie dla siebie samego.
» 3 grudnia 2014, 10:27 #145
UrbannLegend: Dobrze, że Afro dostał kolejną szansę. :)
» 2 grudnia 2014, 23:18 #144
Joker7: WHU sie jeszcze trzyma ;d ale zaczna wymiekac! jak Southampton ;p
musimy teraz wygrywac mecz za meczem !!
» 2 grudnia 2014, 23:17 #143
wojtas29: Jestem przeciwny Falcao i mam nadzieję że nie zostanie w klubie na stałe. Wszyscy piszą jaki to wspaniały napastnik, typowy strzelec, tylko chyba nikt nie pamięta że to było już jakiś czas temu, przed jego kontuzją. Od kiedy jest w United praktycznie każdy jego pobyt na boisku to dla mnie porażka, jasne, gość na pewno jest niezłym piłkarzem i prędzej czy później dojdzie do jako takiej formy, ale uważam, że kompletnie nie jest wart pieniędzy jakie trzeba na niego wydawać. A co do meczu, to pierwszy skład zagrał bardzo przyzwoicie, szkoda głupiej nerwowej końcówki, ale cieszą ważne 3 punkty.
» 2 grudnia 2014, 23:15 #142
Hektor2001: Ogólnie się zgadzam, ale chciałbym go zobaczyć od 1 minuty, bo tak z ławy to trudno wejść w mecz i chętnie zobaczyłbym co pokaże.
» 2 grudnia 2014, 23:18 #141
Walnuts: No strasznie jest słaby. Dłużej się rozgrzewa niż gra. A w 15 minut to już w ogóle powinien strzelić kilka goli. Szkoda, że w czasie gdy wchodził na boisko, to Manchester nie grał już praktycznie niczego w ofensywie.

Za to Robin i Wilson błyszczeli całe spotkanie i zapewnili 3pkt.
» 2 grudnia 2014, 23:19 #140
DevoMartinez: Jakby był gotowy do gry od początku to był grał przecież on a nie Wilson. Pewnie tydzień dwa i będzie gotów (jak znów coś nie zacznie boleć)
» 2 grudnia 2014, 23:22 #139
kuba055: Nie można mieć pretensji do Falcao za to, że wchodzi na 15 minut gdy albo nam nie zależy na kolejnych bramkach bo mamy wysoką przewagę albo prowadzimy jednym golem i się bronimy. Z czego ma strzelać kiedy w ataku jest góra 3 graczy.
» 2 grudnia 2014, 23:24 #138
wojtas29: Tak, zgadzam się, że nie dostał póki co większej szansy i spokojnie może okazać się że jego gra i bramki da United w tym sezonie bardzo wiele. Oceniam głównie na podstawie tego, co do tej pory można było zobaczyć. Nie ukrywam, że generalnie za nim nie przepadam, ogólnie za tego typu zawodnikami, bo po za golami nie ma nic do zaoferowania i zwyczajnie uważam, że zawodnicy grający w ten sposób nie są warci takich pieniędzy.
» 2 grudnia 2014, 23:25 #137
Soczysty82: hehehe
» 3 grudnia 2014, 00:25 #136
Hektor2001: Na Soton:
----------De Gea-----------
Rafael-Smalling-Rojo-Young
--Herrera-Fella-Di Maria( ewentualnie Januzaj)
---------Rooney-----------
---Wilson------Falcao-----
» 2 grudnia 2014, 23:15 #135
ManUtdFan94: Ja bym dał za Wilsona RVP albo Matę ;)
» 2 grudnia 2014, 23:17 #134
Joker7: Wilson ;c
tak mate na lawke a Wilsona w 1 sklad gratulacje
a Carrick to gdzie ?
» 2 grudnia 2014, 23:19 #133
Hektor2001: Jak Wilson by grał jak w 2 połowie to bym go chętnie widział co weekend w 1 składzie ( wiem, że zmarnował świetną sytuacje, ale samo wypracowanie, tego nam potrzeba).
» 2 grudnia 2014, 23:21 #132
ManUtdFan94: Wilson to nie jest jeszcze zawodnik na takie mecze. On nie ma doświadczenia.. Wyjazd, Southampton tutaj potrzebni są doświadczeni ludzie. Moim zdaniem dobrze byłoby wystawić albo RVP albo Matę do pierwszego składu. Zresztą zobaczymy w piątek jak wygląda Nasza kadra ;)
» 2 grudnia 2014, 23:22 #131
Hehehehehe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2014 13:03

De Gea
rafael-smalling-rojo-young
fellaini-carrick-herrera
di maria/Rooney
Falcao-Rooney/di maria
» 3 grudnia 2014, 13:02 #130
PatrykSNK: Czegos takiego jeszcze nie widziałem w koncówce meczu, albo moze widziałem ale
bardzo bardzo dawno temu! Miałem dobre przeczucie ze Stoke postawią trudne warunki! Mamy 4 zwycięstwo z rzędu i mysle ze nasi piłkarze powoliwierzą ze mogą wykręcic jeszcze dobry wynik na koniec sezonu!
» 2 grudnia 2014, 23:14 #129
BartekMU10: Drugie miejsce w tabeli jest jak najbardziej realne i myśle że damy radę, jeśli utrzymamy taką forme :>
» 2 grudnia 2014, 23:32 #128
LakeofFire: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2014 23:09

http:// www. youtube.com/watch?v=t1TcDHrkQYg hymn Younga.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #127
wojtus888: David De Gea - Przykład jak to jest stać się bohaterem meczu w 1 sekundę.

Po za tym super, że mamy koleje 3 punkty. Oby tak dalej. Przy straconym golu -moim zdaniem - nikt za bardzo nie zawinił. Strzał piękny, mało kto by go wyciągną. Generalnie drużyna bardzo ładnie grała, lecz w przeciwieństwie do meczu z Hull tu było już dość więcej strat czy kiksów.
» 2 grudnia 2014, 23:07 #126
DevoMartinez: Toporna gra ale biorąc pod uwagę, że graliśmy bez naszych dwóch motorów napędowych to wynik ok.Wiadomo, że trudniej szło rozrywanie obrony rywala i strasznie dużo klepania przez to było. Trzeba się cieszyć bo niewykorzystane sytuyacje się mszczą a nam się udało dowieść te 3pkt. Wilson spoko ale on fizycznie jeszcze za miękki imo jest. W sumie grał szybkością gdyby nie to to traciłby piłka za piłką. Na mały minus dla mnie tylko Carrick, spuścił z tonu po Hull, mniej biegał, nie wystawiał sie tak do piłek od obrońców, często były problemy z przeprowadznaiem piłki wyżej. RvP drugi mecz ostro się przmeiszcza, pomaga w środku, za wiele szans nie miał, także jemu daje spokój ;)
» 2 grudnia 2014, 23:07 #125
mich4725: Odczepcie sie od Van Persiego. Dużo biegal w ataku jak i tez sie wracal do defensywy, a tym razem to nie on nam pieprzyl 100% sytuacje, wręcz sam niektóre wypracowal.
» 2 grudnia 2014, 23:06 #124
Borco: Rojo, Smalling, Carrick, Fella i Mata mecz pierwsza klasa. Young oprocz obrony z ostatnich sekund jednorazowe przeblyski. Na prawde cieszy sie morda jak w koncu Smalling ktory mial zostac topowym stoperem powoli siega po taki tytul, a Rojo z meczu na mecz co raz pewniej. Co najwazniejsze po meczu - BEZ KONTUZJI!
» 2 grudnia 2014, 23:06 #123
ManUtdFan94: Co ty masz do tego Younga? Widziałeś jak on dzisiaj dobrze grał? Skończ z tym stereotypem o Nim, doceń chłopaka bo naprawdę kawał dobrej roboty ostatnio robi jeszcze nie na swojej pozycji.
» 2 grudnia 2014, 23:14 #122
kuba055: Young powinien wreszcie celniej wrzucać bo rzadko kiedy coś z tego podania jest, a tak to gra coraz lepiej, a to jak mijał kilka razy dwóch przeciwników było świetne.
» 2 grudnia 2014, 23:29 #121
Vaxiu: Young jest prawo nozny, stad te dosrodkowania nie sa najlepsze, ewidetnie widac ze lewa noga jest jego slabsza noga.
Jesli chodzi o jego gre w meczu z Stoke to zagral zanakomicie i nie rozumiem dlaczego nie wybrano go MOTM.
» 3 grudnia 2014, 10:33 #120
padre: generalnie nie wiem jak to jest możliwe, po tylu latach

NASZYCH DWÓCH PODSTAWOWYCH, NOMINALNYCH SKRZYDŁOWYCH NIE POTRAFI PODAWAĆ

Young w ogóle nie patrzy gdzie są kumple i wali 20m od wszystkich, ale najbardziej denerwuje mnie Valencia, który z całej siły pakuje piłkę prosto w napastnika. Raz, że nic z tego nie wychodzi, dwa, że napastnik nie ma czasu na reakcję, trzy, że podaje się lekko do przed, a nie w napastnika. W końcówce mieliśmy eleganckie wyjście do kontry, kiedy to właśnie między innymi Valencja pokazał swójego skilla i jebnął piłkę wprost w RvP zamiast dać mu na dojście. Taki piłki to działają w połączeniu z Groszkiem, który czeka przy słupku aż się piłka od niego odbije.

Fajnie, że obaj skrzydłowi przechodzą przez obrońców (bo z tym nie mają problemu) ale co z tego, jeśli oni nawet w teorii nie wiedzą jak poprawnie podawać
» 2 grudnia 2014, 23:04 #119
arek12121: Rozwaliles system z tym groszkiem xD
» 2 grudnia 2014, 23:08 #118
closer888: Ale przechodzą :D podania może w następnym meczu dorzucą.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #117
mario2: Prawda tylko że valencia przynajmniej głupich błędów nie robi i se przyjąć piłkę potrafi
» 2 grudnia 2014, 23:14 #116
champione2013: Też mi nowośc że oni nie potrafią wrzucać przecież to wiadomo od dawna dziwne jedynie że ktoś się dał nabierać na "zwód" Antka chociaż po przeciwnej stronie nie miał wirtuozów obrony .
» 2 grudnia 2014, 23:15 #115
arek12121: Ronaldo tez czesto robi jeden zwod i kazdy sie na to nabiera. Szybkie nogi i tyle. To ze wiedza jak zatrzymac Valencie nie znaczy ze im to sie uda.
» 2 grudnia 2014, 23:19 #114
rafax17: no dokladnie tak jak caly swiat wie ze robben schodzi an lewa a i tak schodzi i laduje brame
» 2 grudnia 2014, 23:27 #113
UnMishii: Zarówno Robben jak i Ronaldo mają szybkie nogi i umysłu, Antek nie ma ani tego ani tego piłka zawsze zostaje w obrońcy.
» 2 grudnia 2014, 23:43 #112
champione2013: Oj tak porównywać CR7 , Robbena do Valencii to jak porównać Cleva do Scholesa .
» 3 grudnia 2014, 10:53 #111
soldier: W końcówce meczu- stan przedzawałowy. Całe szczęście Young z De Geą w porę przybyli z pierwszą pomocą.
» 2 grudnia 2014, 23:03 #110
brylaantowy: podobała mi się dzisiaj gra Herrery , Maty i Fellainiego, fajnie ich współpraca wyglądała. na dodatek fajnie też grał Young , dał radę jako lewy obrońca :)
co do Wilsona to nie wiem dlaczego każdy pisze że powinien za v.Persiego grać, dzisiaj pokazał że nie za bardzo zasługuje na 1 skład. 2 rajdy z czego 1 to 100% okazja do spokojnego wyniku. po za tym i przewracaniem się nic nie pokazał.. liczę na Falcao za tydzień.
» 2 grudnia 2014, 23:02 #109
Demo2797: a co miał robić jak był faulowany? Poza tym Wilson według mnie zagrał o wiele lepiej od RvP czy nawet Falcao, który nie miał chyba żadnego udanego dryblingu
» 2 grudnia 2014, 23:05 #108
Borco: Wilson jest mlody i chcial sie pokazac z jak najlepszej strony, biegal za trzech i chcial strasznie strzelic bramke, przez co nie wychodzilo mu za dobrze, ale mecz jak najbardziej na plus. Pogra kilka razy w podstawie i beda z niego ludzie.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #107
Borco: Wilson jest mlody i chcial sie pokazac z jak najlepszej strony, biegal za trzech i chcial strasznie strzelic bramke, przez co nie wychodzilo mu za dobrze, ale mecz jak najbardziej na plus. Pogra kilka razy w podstawie i beda z niego ludzie.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #106
brylaantowy: dla mnie nie jest to jeszcze zawodnik na 1 skład, a od van.Persiego nie zagrał na pewno lepiej bo nic specjalnego nie zrobił, po za zmarnowaniem setki :) a to że jest młody to oczywiście rozumiem :) i także mam nadzieję że będą z niego ludzie :)
» 3 grudnia 2014, 07:56 #105
RedDevils4life: DDG to wielki człowiek. W sumie już teraz często nam ratuje wynik, ale myślę, że jak zajmiemy przyzwoite miejsce w tabeli na koniec sezonu to będzie to w głównej mierze jego zasługa. Co do Wilsona to mało już takich piłkarzy z tak dobrym dryblingiem.
» 2 grudnia 2014, 23:02 #104
qbsonUTD: Young i Valencia naprawdę dają radę na boku obrony. W defensywie poprawnie, są szybcy i silni, ciężko ich ograć, w ofensywie też robią zamieszanie. No no, można przyklasnąć. Z tymi hejtami na Wilsona nie ma co przesadzać, fakt, powinien dograć, ale można zrozumieć jego zachowanie, bo po takim rajdzie miał jednak jakieś prawo spróbować postawić wisienkę na torcie, szkoda że nie wyszło :) Fella w formie to naprawdę wartościowy zawodnik, dobrze mieć kogoś, komu można zagrać górną piłkę na przytrzymanie, czy odegranie. Brawo dla Robina za to, że pokazał dziś charakter i chęć do walki, ale niestety nie zmienia to faktu, że daleki jest od wysokiej formy. Ogółem dobry mecz, Stoke kompletnie nie istniało, aż do rozpaczliwych ataków w końcówce. Można być zadowolonym :)
» 2 grudnia 2014, 23:02 #103
voytecheck: Brawo Smalling, brawo Valencia, brawo Young, brawo Fallaini, brawo Mata.
Reszta też w sumie spoko... Wilson taki zadziorny, trochę pracy i będą z niego ludzie :)
Boki obrony też pozytywnie. Może znienawidzona przeze mnie "filozofia" ma jednak jakiś sens... Poczekajmy, ale jest optymizm :)
» 2 grudnia 2014, 23:01 #102
slasher: Wg mnie Mata oprócz bramki nie zagrał nic wielkiego. Od takich graczy powinno się więcej wymagać.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #101
closer888: Trochę dobrej gry, trochę szczęścia i mamy 3pk. Roo jest nam mega potrzebny daje moc i walkę. Dziś było całkiem dobrze poza tą końcówką. Cieszy że znów taka sama linia obrony i pomocy. Niech chwile pograją w takim zestawieniu a będzie dobrze :)
» 2 grudnia 2014, 23:01 #100
slasher: Irytuje mnie ta asekuracyjna gra, szybko do najbliższego partnera byleby się odczepić. Bez podejmowania żadnego ryzyka, do boku i niech ktoś tam to dorzuci może fellaini doskoczy.
» 2 grudnia 2014, 23:00 #99
ManUtdFan94: Może dlatego ,że jeszcze nie jest jeszcze przygotowany na grę od pierwszych minut?
» 2 grudnia 2014, 23:01 #98
Czolgu1878: Dopiero wrócił po kontuzji, więc wiadomo, nie ma rytmu meczowego. Inna sprawa, że Van Gaal powinien chyba dać mu dziś więcej czasu.
» 2 grudnia 2014, 23:05 #97
ManUtdFan94: da mu spokojnie, po coś go wkońcu sprowadził na Old Trafford.
» 2 grudnia 2014, 23:08 #96
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2014 23:01

Cieszą 3 punkty tylko szkoda, że Nasi piłkarza znów zafundowali Nam sporą nerwówkę i to w samej końcówce. Stoke to niewygodny rywal, dzisiaj nic nie pokazali, ale jednak są dużo groźniejsi niż Hull. Szkoda niewykorzystanych sytuacji, ale moim zdaniem naprawdę fajnie graliśmy i naprawdę widać, że coś się dzieje dobrego w tej drużynie i jest jakiś pomysł. Co do tak krytykowanego Robina być może formy nie ma zbyt dobrej, ale zobaczcie jak dzisiaj pracował dla drużyny, jak biegał, walczył. Gdyby Wilson podał mu piłkę to pewnie miałby nawet bramkę. To jest inny zupełnie zawodnik i nie zasługje na krytykę bo wkłada serducho w Naszą grę. Podsumowując jestem bardzo zadowlony z Naszej gry, postawy, szkoda tylko, że nie udalo się strzelić tej 3 bramki i zakończyć już ten mecz. Ale 4 zwycięstwo z rzędu jest, progres jest, morale są większe, Rooney i Di Maria prawdopodobnie wrócą na Southampton więc nic tylko czekać na poniedziałkowy mecz :) GG Man United !!
» 2 grudnia 2014, 22:59 #95
lukstar: dawno tak sie nie zdenerwowalem kiedy Wilson zamiast podac do RvP to uderzyl
» 2 grudnia 2014, 22:59 #94
Fexo: Stoke nie gra juz tak ostro jak chociazby 2 sezony temu. Styl sie zmienil wiec przestan zyc historia.
» 2 grudnia 2014, 23:04 #93
mrm86: Ale farta mielismy w koncowce meczu.fellaini kolejny rowny mecz ladnie rozgrywa podaje widzi co sie dzieje na boisku.wilson widac ze chlopak ma ambicje jest to nasza przyszlosc. Van persie wogole nie widoczny
» 2 grudnia 2014, 22:58 #92
mario93: jakby Ander strzelił gola po podaniu Robina, a Wilson nie zachowal sie jak idiota, to Robin miałby gola i asystę, więc nie zapędzaj się kolego
» 2 grudnia 2014, 23:03 #91
Hektor2001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2014 22:59

Forever (Ashley)YOUNG !!
» 2 grudnia 2014, 22:58 #90
crstone: I want to see... foreeeever Young. :D

*gramatyka ignored
» 2 grudnia 2014, 23:03 #89
mamtow4literach: no to Wilsonowi się ta seta upiekła, swoją drogą jak pisałem wcześniej klepanina w zwolnionym tempie o mało się nie zakończyła stratą 2 pkt
» 2 grudnia 2014, 22:58 #88
mario93: Porównania Falcao, piłkarza który walczył z Messim i Ronaldo jak równy z równym o tytuł króla strzelców do Wilsona są nie na miejscu
» 2 grudnia 2014, 22:57 #87
kckMU: kiedyś Fletcher był prawdopodobnie najlepszym defensywnym wysp jak nie europy... czas i kontuzje robią swoje
» 2 grudnia 2014, 23:03 #86
daniodaniodanio: Young piłkarz meczu dobre dryblingi, duzo dosrodkowan chociaz nie zawsze wychodziły no i to wybicie z linii w koncowce spotkania BRAWOO! I oczywiscie David de Gea ktory w kazdym meczu podkresla to ze jest jednym z najlepszych bramkarzy na swiecie. A co do Wilsona to nie wiem jak wam ale mi podobał się bardziej niz RvP.
» 2 grudnia 2014, 22:57 #85
PLDan11: Young dzisiaj chyba założył buty Angela. Kręcił tymi obrońcami Stoke, nawet celnie podawał no i uratował nam 3 punkty. Jestem pod wrażeniem!
» 2 grudnia 2014, 22:57 #84
dominikMU: RVP znowu nic nie zagrał masakra z nim jest jakaś Wilson powinien zostać a RVP zejść już po pierwszej połowie, te jego wolne ruchy..
» 2 grudnia 2014, 22:57 #83
b90: Mamy fart :D To co Young wybił z linii w 93min jezus maria hahaha
» 2 grudnia 2014, 22:56 #82
maly26: Nie zaślepiajcie się jedną akcją Younga.. Miał wiele wpadek i głupich zagrań. Jak David popisał się świetną interwencją to po czyim faulu to było?
» 2 grudnia 2014, 22:56 #81
wodzu117: Jeżeli weźmiemy pod uwagę cały mecz to i tak jest na plus.
» 2 grudnia 2014, 22:58 #80
dominikMU: Jakiś anty fan younga jesteś?
» 2 grudnia 2014, 22:58 #79
maly26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2014 23:00

Nie mówię, że zagrał zły mecz albo że nie jest na plusie tylko połowa ludzi ocenia go tutaj za jedną akcje, fakt uratował 3pkt tak samo David nam uratował 3 pkt po jego błędzie. Zagrał dobry jak nie najlepszy mecz w tym sezonie Young ale byli lepsi. Oczywiście jest to moje zdanie
» 2 grudnia 2014, 22:59 #78
kolor: Young zagrał dobre spotkanie. Co innego Herrera, który nie trafił setki, niecelnie podawał, plątał się po boisku i wracając do początku w pierwszych minutach spotkania nie zagrał do świetnie wychodzącego Younga na lewej stronie tylko podał do prawej do Maty, który z kolei od razu puścił długiego rogala w stronę ciągle samotnego Younga. Naprawdę bardzo mi się nie podoba ten Herrera, raczej przypomina mi Cleverliego a nie Scholesa.
» 2 grudnia 2014, 23:02 #77
sebiii1987: odpierdolcie się od van persiego !! cieszcie się z 3 punktów !!
» 2 grudnia 2014, 22:56 #76
rafax17: haha young mistrz 3/4 pilki bylo zza linia haha dobry facik lecimy dalej jutro sotonw dupe za tyg w pon wygrywa i 3 miejce jak ja to kocham a wql ostanio zauwazylem ze to juz 3 taki meczy kiedy rozgrzewa sie falcao i strzelamy bramke 1 mecz qpr bramka maty w sobote hull bramka van persiego i dzisaj bramka maty za tyg wraca rooney di maria i lecimy atak falcao van persie za nimi rooney i zostaja 3 miejsca w pomocy a mamy do wybory feela di maria carrick i herrera i mata na kogo postawi LVG jak mysliscie? dla mnie na pewno musi byc fela zostaja 2 miejsca mysle ze takze di maria zostaje 1 miejsce a na nie 3 osoby ja bym postawil na herrere a pozniej carrick choc zobaczymy co wymysli nasz spokoj luis;d
» 2 grudnia 2014, 22:56 #75
maly26: Przy dobrym wietrze to i drugie możliwe :D
» 2 grudnia 2014, 22:57 #74
rafax17: a i zapomnialem dodac ze kiedy bd miec najblizszy trenig musze potrenowac wykonczenie przeciez moglo byc 5:1 herrera na pusta wilson mogl podac do perisiego i mialby sam an sam fela to samo zamaist ladowac z calej sily w 1 polowie to on takiego kapcia po ziemi do samo falcao w meczu hull
» 2 grudnia 2014, 22:57 #73
mati090797: Mecz lepszy od wyniku, tak naprawdę mogliśmy rozstrzygnąć go już w pierwszej połowie. Jedyne czego zabrakło to zimnej krwi. Dobrze, że w końcu uśmiechnęło się do nas szczęście w końcówce i dobra passa trwa. Wilson błysnął kilkoma rajdami, szkoda, że w tej jednej sytuacji nie trafił, bądź nie podał do RvP. Pozytywem jest także brak nowych kontuzji po meczu ze drwalami ze Stoke.
» 2 grudnia 2014, 22:56 #72
vinmcqueen: Ale suszarę od van Gaala powinni dostać, za te sytuacje, które mogły i powinny być wykorzystane, żeby zapewnić spokój w końcówce. Herrera, Wilson, Fellaini x2, a nawet Mata, który w pierwszej połowie ma kupę wolnej przestrzeni i próbuje jeszcze odgrywać piłkę. Kurde chłopaki, to były piłki, które profesjonaliści przynajmniej powinni pakować w światło bramki. Cieszą punkty bardzo, bo umacniamy się w docelowym TOP4, styl też z meczem na mecz coraz lepszy, bo dziś Stoke oprócz gola i końcówki nie grało nic, ale wynik powinien być wyższy, bo to, że nie straciliśmy punktów w końcówce to mieliśmy więcej szczęścia niż rozumu.
» 2 grudnia 2014, 22:55 #71
xevy: Wydaje mi się, że to może być za mało żeby wygrać z Southampton czy Liverpoolem, liczę na lepszą gre w następnych meczach. Brakowało nam dzisiaj Rooneya i zobaczyłbym w następnym meczu Falcao od pierwszej minuty, jest dużo żywszy od naszego holendra i myślę, że go bardzo potrzebujemy, bo to maszynka do zdobywania bramek, widać to jak tylko wchodzi na murawę.
» 2 grudnia 2014, 22:55 #70
Joker7: Young MotM !!
SLaby mecz w naszym wykonaniu ale najwazniejsze 3 punkty ...
dzieki Wilson za nerwowke przydala sie bo po co podac jak mozna samemy spie....
» 2 grudnia 2014, 22:54 #69
tomManUnited: Manchester United kolejna nerwówka pod koniec to jest właśnie ich charakter pare lat zycie krócej ale warto za takie emocje kochać ten klub. Lubimy chyba to to jest wrodzone w piłkarzy DNA.
» 2 grudnia 2014, 22:54 #68
uzarczyq: no to trzeba liczyc na remis w jutrzejszym meczu Arsenalu z Soton i za 6 dni wbijamy sie na 3 miejsce. Brak Rooneya daje sie we znaki brakowalo go ale dalismy rade a to najwazniejsze
» 2 grudnia 2014, 22:54 #67
irration: Mata mnie zawodzi. W tym sezonie brakuję mu jego błyskotliwości z czasów gdy przywdziewał niebieską koszulkę. Chociaż statystyki ma niezłe.
» 2 grudnia 2014, 22:53 #66
Ariacchi: No i zdobyl bramke. :)
» 2 grudnia 2014, 23:00 #65
Joker7: Moim zdaniem w meczu z Hull zagral lepiej niz dzisiaj choc dzisiaj nie bylo tak zle .
MOze grac znacznie lepiej ale na pewno nie zawodzi ;p
» 2 grudnia 2014, 23:12 #64
Walnuts: Van Persie nie zasługuje jednak na pierwszy skład. Poprzedni mecz patrząc po 14 kolejkach, to był tylko wyjątek. Nadal jest grubo pod formą.

Wilson to taki jeździec bez głowy i dla niego pierwszy skład to jednak zdecydowanie za wcześnie. Za to co zwalił, przy grze 2 na 1, powinien sobie jakiś czas odpocząć. Końcówka nie byłaby tak nerwowa.
» 2 grudnia 2014, 22:53 #63
kendo: To nie był żaden wyjątek, bo grał słabo. Potem strzelił gola i tyle. Mógłby jednak walczyć o miejsce w składzie z Falcao na uczciwych zasadach. Byłoby z pożytkiem dla klubu.
» 2 grudnia 2014, 22:55 #62
1wolf1: Sory Kendo, ale o jakiej walce ty w ogole mowisz. Kolejna koncowka Falcao w tym meczu pokazala, ze jest zerowo przygotowany do gry w PL. Zero motoryki, zero przyjecia, zero podan. Jedno wielkie Zero kosztujace 300k co tydzien...
» 2 grudnia 2014, 23:02 #61
kendo: To bardzo ciekawe, bo w pierwszych meczach grał świetnie i właśnie walka była jego główną cechą.
» 2 grudnia 2014, 23:04 #60
1wolf1: Ale to nie sa juz 1 mecze. Teraz sa mecze po kontuzji. Jak dla mnie oczywistym jest dlaczego siedzi na lawie. Nie jest gotowy do gry i nie zapowiada sie by szybko do niej byl gotowy. Co martwi wiedzac co zblirza sie wielkimi krokami w grudniu.
» 2 grudnia 2014, 23:07 #59
kendo: Mam nadzieję, że wróci Rooney, a VP i Falcao wrócą do formy. Najbardziej jednak liczę na formę Januzaja, bo jest nam potrzebna jego magia. Bo ile można słabo grać, kiedy w poprzednim sezonie zjadało się mecze na śniadanie? Jeśli nie mistrzostwo to przynajmniej top 3 na koniec roku będzie ok.
» 2 grudnia 2014, 23:12 #58
Walnuts: Gotowy do gry to nie jest Van Persie, który nie ma sił biegać. Falcao po raz kolejny nie miał jak się wykazać, bo drużyna w tym czasie w ogóle nie atakowała. Dłużej się rozgrzewał niż grał.
» 2 grudnia 2014, 23:13 #57
1wolf1: Wiele wyjasni sie na poczatku stycznia. MIstrzostwa w grudniu sie nie wygrywa, ale mozna je juz wtedy przegrac.
» 2 grudnia 2014, 23:16 #56
1wolf1: Walnuts, moze dla ciebie nie mial co pokazac. Jak dla mnie pokazal az za wiele. VG poraz kolejny pokazuje, ze wie co robi i nie przejmuje sie presja podobnych tobie ludzi, ktorzy chcieliby by w druzynie grali rekonwalestenci z nazwiskami z zerowym przygotowaniem do takowej.
» 2 grudnia 2014, 23:19 #55
Walnuts: 1wolf1, a jednak van gappa nie wie co robi. Gdyby tak było, to RVP już dawno by nie grał. Wszystko o czym piszesz dotyczy jego obecnej dyspozycji.Od początku sezonu on zdaje się tego nie zauważać. W końcu Robin strzeli raz na 10 spotkań.
» 2 grudnia 2014, 23:26 #54
1wolf1: Jasne, VG wywali ze skladu jedynego obecnie zdolnego do jakiejkolwiek gry nominalnego napastnika i wstawi za niego :
a) Flcao, ktory po 20 min biegania malo nie upadl na ziemie z wyczerpania...
b) Wilsona, ktoremu wydaje sie , ze jest nadal w mlodziezowce MU i pudlowanie, straty, rajdy nie wnoszace nic do gry to bardzo dobra gra.
c) przesunie tam Roneya, a na jego pozycje da Mate, by oboje tracili pilki przy jakimkolwiek presingu rywala..
Skoncz czlowieku swoje wywody, bo ewidetnie masz klapeczki na oczach. To nie Fifa, tu graja prawdziwi ludzie. Moze Falcao bedzie kiedys gotowy na gre i wroci nawet do formy z A.M, ale to bedzie MOZE I KIEDYS. Jak narazie pisz te swoje smieszne komentarze jesli cie to uszczesliwia, ja wole ogladac to co robi VG, bo on w przeciwienstwie do ciebie ma na to papiery. A twoje smutki malo mnie interesuja.
» 2 grudnia 2014, 23:33 #53
mich4725: Czemu w 2 polowie im nie walnelismy kilku bramek z tylu setek ile mielismy??
Oszczędzili by zdrowia wielu fanów z zawalem
» 2 grudnia 2014, 22:53 #52
mario2: Ale oni grać nie umią zero pomysłu na gre
» 2 grudnia 2014, 22:52 #51
Hektor2001: jaki mecz oglądałeś?? Lpool-leicester?
» 2 grudnia 2014, 22:53 #50
crstone: Mam nadzieję, że chociaż pisać umią.
» 2 grudnia 2014, 22:54 #49
mario2: Gdyby nie tradycyjny diabelski fuks to by im 2 pkt urwali, a caly mecz gre prowdzili i co mecz de gea im dupe ratuje, zeby jakoś sie trzymali na tej 4 pozycji
» 2 grudnia 2014, 23:00 #48
Hektor2001: Jak już to DDG NAM ratuje mecz, no chyba, że ty nie jesteś za United.
» 2 grudnia 2014, 23:10 #47
mario2: Sami se tyłek ratuja, gdybym ja mial jakikolwiek większy wpływ na united czy ich transfery to top4 byłoby na porządku dziennym
» 2 grudnia 2014, 23:25 #46
sebiii1987: jebać Stoke !! UNITED RZĄDZĄ !! hahaahahahahahah GLORY GLORY MAN UNITED :)
» 2 grudnia 2014, 22:52 #45
kendo: Panu już podziękujemy.
» 2 grudnia 2014, 22:53 #44
Xtreme: Trochę szacunku dla rywala
» 2 grudnia 2014, 22:54 #43
mario93: spokojnie, koleś sobie jajca robi ;D
» 2 grudnia 2014, 22:55 #42
kendo: Szkoda, że te jajca są na poziomie Włatców Much z TV4.
» 2 grudnia 2014, 22:56 #41
Abrakadabra: móch*
» 2 grudnia 2014, 23:00 #40
kendo: Aha, no tak. Oni tam więcej mają ortograficznych w tytule, niż ja napisałem.
» 2 grudnia 2014, 23:01 #39
checix69: noi to fajna koncowke nam chlopaki zagwarantowali...zw, ide zmienic majtki
» 2 grudnia 2014, 22:51 #38
Diabelred: Szkoda mi van Persiego, przypomina mi Kagawe z poprzedniego sezonu, czyli wystawia sie do pilek, wrecz prosi o nie, jednak nikt mu jej nie chce poda, o stwarzanych jemu sytuacjach juz nie wspominam, bo wydaje mi sie, ze po raz kolejny gramy wysokimi pilkami na Fellainiego. Holender powinien miec dzis 2 bramki na koncie, ale Valencia po udanym zwodzie nie wiedzial jak podac/nie chcial mu podac, a Wilson jak juz sie zabral z pilke to wiedzialem, ze juz nie odda jej Holendrowi. Ciesza kolejne 3 pkt, jednak mozna bylo uniknac tej nerwowki, bo powinnismy dzis ten mecz wygrac 5-1. Do wspomnianych przeze mnie sytuacji trzeba dodac, zmarnowa sytuacje Herrery. Young uratowal nam te zwyciestwo. Cieszy mnie to, ze Fellaini w koncu zaczal wykorzystywac swoje warunki fizyczne, tak jak sie od niego oczekuje.
» 2 grudnia 2014, 22:51 #37
ElTunel2000: To że czasami pomijają Robina przy akcji mnie w ogóle nie dziwi. Skoro on nikomu nie podaje tylko gra pod siebie to dlaczego inni maja grać na niego. Na dodatek ma ostatnio olbrzymie problemy z przyjęciem piłki i często zwalnia całą akcje.
» 2 grudnia 2014, 23:06 #36
crstone: *sezonu
» 2 grudnia 2014, 22:52 #35
TraN: Young chyba najlepszy na boisku. Chociaż wrzutki nie zawsze mu wychodziły, to świetnie dryblował, solidnie w obronie, a na koniec nam wynik uratował. Na duży plus Rojo i Fellaini (w pierwszej połowie był najlepszym naszym zawodnikiem chyba) i oczywiście król David :)
Wilson zagrał tak sobie, ale pokazał, że potencjał ma. Reszta dobrze, ale gorzej niż z Hull.
» 2 grudnia 2014, 22:51 #34
maly26: To Ty chyba nie widziałeś dziś Fellainiego albo Maty
» 2 grudnia 2014, 22:51 #33
mich4725: Prosze cie mozna Younga nie lubic ale to on caly mecz harowal, wypracowal nam wiele sytuacji a w końcówce uratował od kompromitacji
» 2 grudnia 2014, 22:56 #32
TraN: @keilczan no faktycznie, Rojo tak kiepsko grał w obronie, że gdyby nie jego interwencja, to pierwsza połowa by się skończyła 2-1 dla Stoke.
@maly26 Mata przez cały mecz miał 2 dobre akcje (przy których padły gole), a Fellaini trochę przygasł w drugiej połowie według mnie. Young natomiast bardzo dużo dawał nam i w ofensywie i w defensywie.
» 2 grudnia 2014, 23:06 #31
mich4725: Young gral świetnie caly mecz+ to na koncu ;)
Na pewno zyskał sympatię wielu kibiców, w tym mnie:)
» 2 grudnia 2014, 22:50 #30
Seba11231: YOUNG + DDG
» 2 grudnia 2014, 22:50 #29
ilonazuzia: kudlaty naprawde mnie zaskakuje niewiem co sie stalo moze LvG ma na niego jakis wplyw
» 2 grudnia 2014, 22:50 #28
Abrakadabra: myślę że dał mu ultimatum, albo grasz, albo fryzjer
» 2 grudnia 2014, 22:51 #27
Hektor2001: Taki fakt: United przez ostatnie 4 mecze zdobyło 12pkt z 25, które mają, czyli Man Utd zdobyło w ostatnich 4 meczach połowe pkt jakich mają. ;)
» 2 grudnia 2014, 22:50 #26
miki3999: Nie sądziłem, ze doczekam czasów kiedy Young zostaje piłkarzem meczu xDD
» 2 grudnia 2014, 22:49 #25
Lukasz7: Trzeci dokładnie wytypowany wynik MU z rzędu :D
» 2 grudnia 2014, 22:49 #24
EnJoy: De gea mistrzu nasz!! w 2 min prawie zawałłł
» 2 grudnia 2014, 22:49 #23
wojakadik: Fart mial Stoke City i Manchester United. Mozna by bylo wkazac na jednastke jak zfaulowali Wilsona. Setka Herrery tez boli i Wilson by sie mogl podzielic. W sumie przy dobrej skutecznoci z 3-1 /4-1 bysmy to wygrali ale nie. Poco chca sie pobawic i nerwy! Moj tata juz sie cieszyl a to Young! Jego Liverpool niby wygral 3-1 ale itak nasze mecze zawsze sa lepsze! GGMU
» 2 grudnia 2014, 22:48 #22
kralo11: I to sie wlasnie liczy wynik a styl ? Jak ktos powie ze Man Utd zagral bardzo slabo to sie nie zgodze i bym smial stwierdzic ze ten ktos ogladal ostatnie 10 min. Praktycznie cały mecz dominacja MU szkoda nie wykorzystanych sytuacji ale trudno najwazniejsza jest wygrana GGMU!!
» 2 grudnia 2014, 22:48 #21
RobvanKlu5i: Mieliśmy więcej szczęścia niż rozumu, sytuacje Wilsona, Fellainiego i Herrery to porażka, takie coś się wykorzystuje i ma się spokój w meczu!

A tak pozytywnie to Fellaini zaczyna grać prze kozacko. Herrera troszeczkę mi dzisiaj tą asekuracyjną grą przypomniał Cleverleya i te podania do tyłu, za mało podjęć ryzyka ale wybaczam. Mata udowadnia, że jest niezwykle potrzebny drużynie i ma znaczący wpływ na rozwój wydarzeń. Wilson strasznie elektryczny ale pokazał, że potencjał ma niesamowity.
» 2 grudnia 2014, 22:48 #20
Xtreme: Jak Wasze dzieci będą kiedyś chciały zostać kibicem United to im powiedzcie że muszą być przygotowani na możliwość zawału w każdym meczu ;)
» 2 grudnia 2014, 22:48 #19
kckMU: na to się nie da przygotować.

przed każdym meczem spodziewam się emocji/nerwów, ale prawdziwa jazda zaczyna się dopiero na żywo
» 2 grudnia 2014, 22:50 #18
mario2: gdyby to bylo stare united to by grali jak dzis czelsi i nie trzebabylo co mecz srac w gacie
» 2 grudnia 2014, 23:05 #17
SaNToManUTD: Zawał w moim wieku... a Jednak.. Young wybaczam ci wszystko.
» 2 grudnia 2014, 22:48 #16
Czolgu1878: Trza Ashleyowi jakąś flaszke postawić. Uratował mnie od zawału. Z resztą chyba nie tylko mnie...
» 2 grudnia 2014, 22:47 #15
kuzioraa3: De Gea znowu bedzie pilkarzem sezonu United.
» 2 grudnia 2014, 22:47 #14
Greemlins: YOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGg
» 2 grudnia 2014, 22:46 #13
Abrakadabra: Young piłkarzem meczu
» 2 grudnia 2014, 22:46 #12
maly26: zobacz co pociągnęło się za jego faulem pod końcem meczu, żeby nie De Gea to już by po meczu było, tak samo jego auty w końcówce bezmyślnie rzucane do tyłu, albo jego zastawienie piłki w końcówce gdzie był pewny, że piłka wyjdzie.. Nie oceniaj go po jednej akcji, fakt faktem, że uratował nas ale równie dobrze mógł zepsuć
» 2 grudnia 2014, 22:49 #11
Abrakadabra: Young piłkarzem meczu
» 2 grudnia 2014, 22:50 #10
maly26: Jajem meczu
» 2 grudnia 2014, 22:50 #9
dominikMU: tylko zauważ że on nie jest naturalnym obrońcą nie da się nauczyć od tak dobrze grać w obronie a w ofensywie spisywał się dobrze mieszał defensywą stoke ładnie :)
» 2 grudnia 2014, 22:53 #8
maly26: A Smalling co ? Bo bramki nie strzelił? Pracował za dwóch bo i za siebie i za Rojo
» 2 grudnia 2014, 22:58 #7
Abrakadabra: dobra dla nas piłkarzem meczu jest Young, dla ciebie Smalling i fajnie, nie narzucaj swojego zdania innym mały
» 2 grudnia 2014, 23:02 #6
soldier: Dzięki niemu żyję;)
» 2 grudnia 2014, 23:09 #5
Kochas: Czemu nie grał Roo ?? Bo nie oglądałem meczu od początku
» 2 grudnia 2014, 22:46 #4
Abrakadabra: bo siedział na trybunach
» 2 grudnia 2014, 22:47 #3
Michal12371: Podobno lekki uraz z poprzedniego meczu.
» 2 grudnia 2014, 22:48 #2
Dogg: Zawał.
» 2 grudnia 2014, 22:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.