Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Arsenal - Manchester United

» 22 listopada 2014, 21:23 - Autor: aruna12 - źródło: Goal.com/DevilPage.pl
Manchester United pokonał Arsenal 2-1 w wyjazdowym meczu dwunastej kolejki Premier League. Zapraszamy do zapoznania się z notami zawodników zespołu gości.
Oceny pomeczowe: Arsenal - Manchester United
» David de Gea po raz kolejny pokazał, że należy do grona najlepszych bramkarzy na świecie
David de GeaDavid de Gea
De Gea przyzwyczaił już wszystkich do tego, że jest najlepszym piłkarzem w szeregach United. W meczu z Arsenalem popisał się kilkoma świetnymi interwencjami i to dzięki niemu Diabły straciły tylko jednego gola.
Goal.com: 4,5/5 DevilPage.pl: 9/10

Chris SmallingChris Smalling
Zmarnował szansę na zdobycie gola, ale dobrze wywiązywał się ze swoich podstawowych obowiązków i był najlepszym obrońcą United.
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 8/10

Tyler BlackettTyler Blackett
Tym występem na pewno nie przekonał do siebie tych, którzy sceptycznie podchodzą do jego umiejętności. Niepewny, zwłaszcza na początku. Pod koniec było nieco lepiej.
Goal.com: 2,5/5 DevilPage.pl: 4/10

Paddy McNairPaddy McNair
Zagrał lepiej od Blacketta, ale na pewno nie bezbłędnie. Musi grać ostrożniej. Jack Wilshere zapamięta go na długo.
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 6/10

Luke ShawLuke Shaw
Musiał szybko opuścić boisko z powodu kontuzji, ale w tym czasie zdążył popełnić dwa błędy w defensywie.
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 5/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Solidny z przodu i z tyłu, a do tego, w zależności od interpretacji, strzelił/wypracował gola.
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 7/10

Michael CarrickMichael Carrick
Doświadczony pomocnik wraca do wysokiej formy. Nie był zbyt aktywny z przodu, ale bardzo pomógł niedoświadczonym obrońcom w grze defensywnej.
Goal.com: 2,5/5 DevilPage.pl: 7/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Kolejny dobry występ Belga. Wygrał sporo pojedynków główkowych, rozpoczął kilka kontrataków United. Jedynie w pierwszej połowie przytrafiła mu się strata piłki, po której pod bramką De Gei zrobiło się groźnie.
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 7/10

Angel Di MariaAngel Di Maria
Bardzo dobry występ Di Marii, który znów był liderem swojej drużyny w ataku. Na minus sytuacja z końcówki meczu, którą powinien zakończyć zdobyciem bramki na 3-0.
Goal.com: 3,5/5 DevilPage.pl: 8/10

Wayne RooneyWayne Rooney
W pierwszej połowie niewidoczny, ale w drugiej zagrał znacznie lepiej. Świetnie czuł się w szybkich kontratakach rozgrywanych z Di Marią.
Goal.com: 3,5/5 DevilPage.pl: 8/10

Robin van PersieRobin van Persie
Z Holendrem dzieje się coś złego, daje Van Gaalowi coraz mniej argumentów żeby na niego stawiać. Napastnik po raz kolejny był zupełnie bezproduktywny.
Goal.com: 1/5 DevilPage.pl: 3/10

Zmiany:

Ashley YoungAshley Young
Young zagrał naprawdę dobrze, miał spory udział przy pierwszym golu. Chambers nie mógł sobie z nim poradzić (wszedł w 15. minucie za Shawa).
Goal.com: 3/5 DevilPage.pl: 7/10

James WilsonJames Wilson
Zagrał lepiej niż Robin van Persie, ale nie było to zbyt trudne. Miał dużo chęci do gry, ale niewiele z tego wynikało (wszedł w 75. minucie za van Persiego).
Goal.com: 2,5/5 DevilPage.pl: 5/10

Darren FletcherDarren Fletcher
Grał zbyt krótko by go oceniać (wszedł w 89. minucie za Younga).
Goal.com: 2,5/5 DevilPage.pl: -


TAGI


« Poprzedni news
Arsenal – Man Utd: Trzy punkty jadą do Manchesteru!
Następny news »
Rooney: Ogromnie ważne zwycięstwo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


Klimaa: Powoli musimy się przyzwyczajać że De Gea będzie zawsze w czołówce najwyższych ocen pomeczowych. Świetny występ.
» 23 listopada 2014, 15:01 #57
jari13: Ocena dla Smaillinga chyba trochę zawyżona. Mimo wszystko obrona zagrała źle jako całość, co wynika też z ustawienia 352. Druga linia też nie radziła ani w obronie, ani w ataku. Co do RVP jak on może dostać dobrą ocenę skoro nie stworzyliśmy w pierwszej połowie żadnej sytuacji? Mimo świetnego wyniku to był jeden z gorszych meczów MU w tym sezonie, co jest głównie winą ustawienia.
» 23 listopada 2014, 09:48 #56
Diabelred: ,,Co do RVP jak on może dostać dobrą ocenę skoro nie stworzyliśmy w pierwszej połowie żadnej sytuacji?''

No dokladnie, to tak jakby, w meczu z Leicester dac 3/10 De Gei(sprawdzilem sobie wtedy tez ocenial aruna12 i dal Hiszpanowi ocene 5/10), bo puscil 5 bramek. Jednak nie jego wina, ze wtedy obrona grala jak totalni amatorzy z Blackettem na czele. Napastnik bez podan, czy w ogole tworzonych przez pomocnikow jakichs dogodnych sytuacji jest jak ryba bez wody. To samo pisalem jeszcze za Moyesa w przypadku Chicharito, kiedy tez leciala na niego cala krytyka/hejty, gdzie podobnie mielismy jakichs akcji podbramkowych czesto jak na lekarstwo.
» 23 listopada 2014, 10:20 #55
Marti24: Nie ma co bronić van Persie'ego - chłopak ewidentnie zgubił formę. Rooney przynajmniej coś się stara. Co do van Persie'ego - w przyszłym roku będzie miał 31 lat - jeżeli nie poprawi skuteczności, to jestem za tym, by go sprzedać, mimo że go lubię.
» 23 listopada 2014, 10:43 #54
aruna12: @Diabelred, zgoda napastnik bez podań jest jak ryba bez wody, ale z drugiej strony RvP nawet jak już miał piłkę, to nie potrafił nic z nią zrobić (vide spóźnione podanie, chyba do Di Marii, przez które zamiast sytuacji sam na sam gwizdnęli nam spalonego). Nie wiem czy da się obronić zawodnika, który dosłownie markował grę (przez 75 minut gry był przy piłce 12 razy; dla porównania: Wilson przez 15 minut zaliczył 17 kontaktów z piłką). Ocena dla Robina mogłaby być nawet niższa gdyby nie to, że miał 2-3 niezłe dośrodkowania z rzutów rożnych. Widzę po avatarze, że lubisz van Persiego, zresztą ja też go lubię, ale nie da się nie zauważyć, że jest w kiepskiej formie. Nawet w meczu z Chelsea, w którym strzelił bramkę, wypadł słabo.
» 23 listopada 2014, 11:03 #53
DevoMartinez: Widać, ze LvG na 10tce chce mieć Roo. Pewnie dlatego, że ten się często cofa i wspiera kolegów i raczej na 9tke go nie przesunie. W takiej sytuacji poza RvP zostaje Wilson. Widocznie trener uwaza, ze młodziak nie jest gotowy na pierwszy skład i cały mecz i tak oto mamy ciągle holendra na boisku ;) A ja coś czuje, ze w nastepnych meczach u nas RvP cos postrzela bo licze na niezly kocioł pod bramką :p
» 23 listopada 2014, 11:55 #52
Marti24: Young się dobrze czuje na wahadle, choć biorąc pod uwagę formę Nani'ego to jego bym zostawił w zespole a nie Younga.
» 23 listopada 2014, 08:40 #51
Marti24: Teraz mamy dwa mecze u siebie: najpierw w sobotę, a potem we wtorek. van Persie musi koniecznie usiąść na ławce przynajmniej w jednym meczu. Niestety chłopak nie wie, co się dzieje. W meczach ze Hull oraz Stoke powinni zagrać Mata i/lub Herrera - w tych meczach nie będziemy murować bramki i grać z kontr, ale prowadzić grę i kreatywność jest potrzebna.
Co do van Persie'ego - mamy na wypożyczeniach Henriqueza (spisuje się rewelacyjnie) oraz Hernandeza (spisuje się tak jak w MU, ale jest młodszy od van Persie'go, zakładając, że Falcao zostanie, to ktoś z dwójki Hernandez oraz van Persie będzie musiał klub opuścić. Jeżeli van Persie zdecydowanie nie poprawi się, to on powinien zostać sprzedany.
» 23 listopada 2014, 08:37 #50
Kopec91: Ocena RVP z goal.com mówi wszystko.
» 23 listopada 2014, 00:48 #49
eXodomy: Chlopaki z administracji: Czy te oceny wystawia jedna osoba, czy chociaż dwie? Bart komentujacy mecz na live ocenił Di Mariie poprzez komentarz:

"To niestety bardzo dobre podsumowanie dzisiejszego występu Angela... Zawodnik jest wyraźnie bez formy."

No to jak to jest panowie? Bardzo dobry występ, czy bez formy? Jak dla mnie bardzo dobry.
» 23 listopada 2014, 00:19 #48
Kopec91: Jak dla mnie kiepsko jak na niego.
» 23 listopada 2014, 00:48 #47
DevoMartinez: Kiepsko? Miał conajmniej dwa kluczowe podania gdzie wyprowadzał Roo sam na sam z bramkarzem. Jedną Roo wykorzystał. Widać, że mu się chciało grać, nawet w któryms momencie zabawił się z graczami AFC tak, że piłki nawet nie mogli powąchać. Dobry mecz jak na takie warunki w jakich graliśmy. Tylko 3 ofensywnych zawodników w składzie + ew. Fella jeśli się podłączał.
» 23 listopada 2014, 01:26 #46
aruna12: @eXodomy, oceny wystawia jedna osoba.
» 23 listopada 2014, 11:05 #45
Assault: Nie wiem kto wystawia te oceny pisząc, że Rooney był niewidoczny.On robi solidną robotę, która może jest mniej zauważalna ale ważna, Wazza jeden z najlepszych w MU. Fella też dał dzisiaj z siebie wiele, taki koń jest nam potrzebny, walczy ile może i nie pada jak mucha jest solidny.Ale niektórzy widzą, że jak co mecz nie ładuje ktoś bramki to OUT.
» 22 listopada 2014, 23:14 #44
Cebulak: w drugiej połowie był taki moment, że Arsenal miał posiadanie piłki na poziomie 88% czasu gry. To jak miał być widoczny jak nasi w ogóle nie mieli piłki i tylko obrońcy wybijali na pałe. Dopiero w końcówce się pokazał
» 22 listopada 2014, 23:36 #43
Muuuuuuuuuuu: Spokojnie, nikt nie karze mu strzelać bramek w każdym meczu. W pierwszej połowie jednak cudem uniknęliśmy pogromu i nie oddaliśmy nawet strzału na bramkę. Jak więc mają pisać, że był widoczny?
W drugiej połowie zagrał dużo lepiej i nie dlatego, że strzelił bramkę ale też dyrygował grą w środku i poganiał innych do walki. Prawdziwy kapitan.
» 23 listopada 2014, 00:18 #42
Krzyk: Chyba nie spotkałem się jeszcze z oceną 1 od goal.com. Inna rzecz, że zdecydowanie zasłużona.
» 22 listopada 2014, 23:06 #41
ferdras: blackett tez powinien dostac 1
» 22 listopada 2014, 23:16 #40
szabo1878: do Di Marii mam mieszane uczucia: genialne kontry w drugiej polowie, do tego asysta, ale nie wykorzystal waznej setki, przez co malo na zawal nie zjechalem w koncowce :P
» 22 listopada 2014, 22:59 #39
kaammiill32: Powiem tak:
De Gea:jak zwykle klasa swiatowa nie ma co tu duzo mowic.
Smalling:wkoncu dobry wystep tego pana oby tak dalej swoja gra pokazal ze staac go na cos wiecej niz na faulowanie bramkarza druzyny przeciwnej.
Young:cieszy dobry wystep younga szczegolnie gdy ostatnio spadala na niego fala krytyki,ze nie gra do przodu i nie ciagnie gry,a w tym meczu pokazal pare niezlych dosrodkowan i dryblingow.
Di Maria:dobry wystep duzo wykreowanych sytuacji prawie jak zawsze dobry mecz.
Van Persie:Totalnie nie widoczny gdy ogladalem mecz widzialem go raz przy pilce kiedy to zaczynala sie pierwsza polowa potem tylko jeden pojedynek (przegrany ) na cialo z obronca.
Valencia:dobry w obronie i pomagal w ataku,na prawej obronie radzi sobie z medzu na mecz coraz lepiej.
» 22 listopada 2014, 22:26 #38
jajko22: Blaket był totalnym nieporozumieniem na boisku.Ciężko za niego pracował Carric,Young,de Gea,Smalling,McNair a pod koniec Fletcher.Wypaczył przebieg pierwszej połowy.LvG powinien wysłać Robina na 7 dni urlopu(bezpłatnego) w jakieś inne strefy klimatyczne.Kiedyś tak SAF wysłał Wazzę i był z niego później pożytek.Robinowi potrzebna jest zwyczajnie chwila refleksji.Nie róbmy z niego tragedii.
» 22 listopada 2014, 22:20 #37
ReVo: Co do Wilsona to wystawiłbym mu co najmniej 6, widać że jego zadaniem była praca w defensywie z której wywiązywał się bardzo dobrze, a kiedy trzeba było pociągnął do przodu i przytrzymał piłkę. O niebo lepiej niż Persie. W tym momencie jeśli nie ma Falcao to właśnie Wilson powinien być na szpicy.
» 22 listopada 2014, 22:14 #36
Diabelred: Rooney 7
Di Maria 7
Fellaini 6,5
Smalling 10(byloby 9, ale to, ze musial jeszcze naprawiac bledy Blacketta dodatkowo +1)
DDG 7,5 (dzis nie wiedzialem takich spektaktakularnych obron jak w meczu z Evertonem, takze nie wiem skad tu 9, jezeli dzis bylo na 9, to w tam tym meczu powinno byc z 15/10...)
Mcnair 5,5
Blackett 2,5

Reszta ocen ok.
» 22 listopada 2014, 22:12 #35
duszek9808: Człowieku co ty piszesz De Gea był mistrzem w tym meczy bronił wszystko . Chyba oglądałeś inny mecz
» 22 listopada 2014, 22:39 #34
Diabelred: Bronil prawie wszystko(bo jednak puscil bramke) i chwala mu za to, jednak w wiekszosci byly to strzaly, ktore pewnie wybroniloby wiekszosc bramkarzy. Prawdziwym kunsztem i najlepszym swoim meczem u nas Hiszpan popisal sie niedawno z Evertonem kiedy bronil strzaly doslownie nie do obrony pod koniec meczu + ten obroniony karny . Takze tak jak pisalem wczesniej jesli dzis De Gea zagral na 9/10 to wtedy w meczu z Evertonem zagral na znacznie powyzej 10/10 np. 15/10.
» 22 listopada 2014, 23:34 #33
Muuuuuuuuuuu: Diabelred ale głupoty piszesz.
A co z akcją 1 na 1 z Chamberlainem? Większość by się położyła a De Gea tylko zamarkował i poszedł w bok i obronił.
A co z obronę kogoś kto wchodził z prawej strony i końcówkami został wybroniony strzał?
A co z 1 na 1 z Wilshere?
Do tego kilka strzałów, które powinien obronić i je obronił. Jak dodasz do tego fakt, że grała przed nim najmniej doświadczona obrona ligi to może docenisz fakt, że tylko bomba francuza ugrzęzła w siatce.
» 23 listopada 2014, 00:23 #32
Diabelred: Akcje z Wilsherem to sprokurowal sam De Gea, wykopujac po raz kolejny tragicznie pilke, takze niejako naprawil swoj wlasny blad. Przy akcji z Oxem i Welbeckiem, bo obie byly podobne sam nie wiem, czy wyjscie z bramki az tak wysoko bylo konieczne. Gdyby pilkarze Arsenalu nie byli takimi samolubami i nie strzelali byleby strzelic, tylko popatrzyli jak sa ustawieni koledzy i im podali, to taki Welbeck i prawdopodobnie tez Sanchez mieliby przed soba tylko pusta bramke i wtedy raczej nie mowilibysmy o swietnych wyjsciach De Gei, a o zupelnie niepotrzebnych.

Jesli dla was Hiszpan zagral w tym meczu na 9 czy moze nawet na 10 to ok. Dla mnie na te 9 czy 10 zagral jednak w meczu z Evertonem, gdzie bronil strzaly przy, ktorych nawet jakby puscil to nikt nie mialby pretensji +wybroniony karny Baines, ktory nigdy wczesniej sie nie mylil. W formie z meczu z Evertonem niewykluczone, ze De Gea wybronilby strzal Girounda.

filmik jak bronil David w meczu z Evertonem: [link usunięty]
» 23 listopada 2014, 10:02 #31
Muuuuuuuuuuu: Masz rację, że z Evertonem parady były bardziej efektowne niemniej jednak Arsenal mógł z łatwością prowadzić 3-0 po pierwszej połowie. I nawet jak bramkarz stoi na środku i wszystkie strzały walą go w głowę to mimo wszytko jego zasługa, że się ustawi lub nie uchyli przed bombą.

Fakt, że wykop przed akcją Wilshere był fatalny. Trochę mnie wkurza ta taktyka ciągłego wycofywania do De Gea. Niepotrzebnie kreujemy zagrożenie pod własną bramką. Grunt, że dobrze się skończyło.
» 23 listopada 2014, 10:24 #30
emil1986x: przetańcie juz z tymi ocenami carrick 3? tyle samo co mcnair? hahahaha ktos cyba powinien przejsc sie do okulisty :P
» 22 listopada 2014, 22:11 #29
DevoMartinez: Co tu oceniac Persiego jak on w całym meczu dotknał piłke 12 razy i nie oddał nawet 1 strzału. To nie Falcao czy Roo, że zrobi 40 m rajd i na szybkości kogoś przegoni a broniliśmy się i gralismy z kontry więc sobie nie pograł i tyle.
» 22 listopada 2014, 22:09 #28
Harvey: Problem jest taki, że on ostatnio w ogóle nie gra, a miejsce w składzie chyba ma dlatego, że jest Holendrem. To jest cień samego siebie i moim zdaniem nie ma sensu nim zapychać składu na tę chwilę tylko pozwolić grać Wilsonowi, a jak wróci Falcao to jemu. Z pewnością więcej kombinacyjnych możliwości i ruchu wprowadzą.
» 22 listopada 2014, 22:11 #27
DevoMartinez: Dla Wilsona to jeszscze za głęboka woda granie całego meczu. Wszedl pod koniec i podmęczeni obrońcy dawali sobie jednak z nim radę nawet szybkościowo. Fizycznie trochę jeszcze odstaje. A jakby miał zejśc w 60 min to kto za niego? RvP ?
» 22 listopada 2014, 22:23 #26
Mako: Świat zna już wielu takich piłkarzy, którzy wchodząc z ławki nie błyszczeli, a wystarczyła im kontuzja zawodnika pierwszego składu by tu nagle zabłysnąć i zająć jego miejsce... np. R. Varane czy chociażby daleko nie szukając Sterling. ( celowo podałem 2 różne pozycje ) więc kto to wie może i Wilson może podobnie wylecieć? Patrząc na to co robi w rezerwach... jest szansa :) a gdzie najlepiej się uczyć jak na głębinach? Wsród takich napastników!!
» 25 listopada 2014, 06:57 #25
Fenek: Zgadzam się w 99% Di zasłużył na 7 w pierwszej połowie wcale nie błyszczał a w drugiej spudłował nie miłosiernie w akcji 1 v 1.
» 22 listopada 2014, 22:09 #24
Harvey: Falcao musi wrócić i grać za Persiego. Od przynajmniej 3 spotkań Holender tylko zabiera miejsce na boisku przez co osłabione kontuzjami United gra tak naprawdę w 10.
Co do ocen - całkiem OK. Cieszy na pewno solidny występ Smallinga. Dodałbym jeszcze Younga, który zaskoczył na plus - robił kawał dobrej roboty w obie strony.
De Gea - mistrz. Jak znów usłyszę, żeby go sprzedać i brać Victora to zwariuję. De Gea ma zadatki na najlepszego bramkarza świata. Już jest z pewnością w Top 5 - zwłaszcza w formie jaką teraz prezentuje, a przecież jest jeszcze młodym zawodnikiem.

Rooney - cieszy ogromnie, że mamy naszego starego Roo. Nie boi się mijać zawodników, nie rusza się już jak wóz z węglem, jest duchem drużyny.
Di Maria - ciągnie grę do przodu i chwała mu za to. Ten blisko 60 metrowy rajd, w którym minął chyba 4 zawodników Arsenalu do razu przypomniał mi młodego Giggsa.

Nie ma się co oszukiwać - United nie grało dobrze. Mimo to wystarczyło. De Gea jest niewątpliwie ojcem dobrego wyniku, ale para Rooney i DiMaria również dała radę.

Zapomniałbym o Valencii - bardzo dobry mecz i bramka (niby Gibbs to wbił, ale generalnie powinno być uznane jemu moim zdaniem - takie silne wbicie piłki w pole karne ma za zadanie znaleźć drogę do bramki po rykoszecie właśnie).
» 22 listopada 2014, 22:06 #23
Pepeel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2014 22:00

Nowy Kontrakt dla DDG i to jak najszybciej i zatrzymać go do 40.
» 22 listopada 2014, 21:59 #22
vanGaal: youtube.com/watch?v=2IL6G4Qrz1w Angel !
» 22 listopada 2014, 21:59 #21
TomcioGGMU: De Gea kontrakt 400 tyś tygodniowo i na 10 lat on musi zostać
» 22 listopada 2014, 21:51 #20
Czolgu1878: Bardzo szanuję Robina za świetny sezon 12/13 ale jak na mecz z Hull wyjdzie w 1 składzie to mnie szlag trafi! Przecież Wilson zrobił w dwadzieścia - pare minut więcej niż RvP przez całe spotkanie.
» 22 listopada 2014, 21:51 #19
Abrakadabra: Pensja Falcao i Andersona powinna wpływać na konto De Gei, chłopak jest niesamowity. Zaproponować mu kontrakt porównywalny do Radamela i trzymać go do 40 w United, bo mamy w zespole bramkarza z topu światowego.
» 22 listopada 2014, 21:45 #18
Sheep: Dokładnie, DDG jest już top3 ,może i top2 na świecie ,a najlepsze jeszcze przed nim.Kto wie czy to nie najlepszy bramkarz w historii United.
» 22 listopada 2014, 21:52 #17
Harvey: @Abrakadabra: Z tą pensją Falcao to bym się wstrzymał. Po pierwsze - za każdym razem gdy on gra w ataku to o wiele lepiej to wygląda - nawet jak sam nie trafia do bramki. Nawet nie chodzi już o te jego 2 asysty, tylko o sam fakt większej pewności ataków. Przynajmniej są kończone.

@Sheep: Spokojnie. De Gea jest w genialnej formie, nie ma co temu zaprzeczać, ale czy jest najlepszy bramkarzem w historii United to ocenimy za kilka lat. Polecam przypomnieć sobie co wyprawiali u nas między słupkami Van der Sarr czy Schmeichel. Fakt faktem David jest na najlepszej drodze do objęcia, być może w niedługim czasie, tronu najlepszego bramkarza na świecie.
» 22 listopada 2014, 22:09 #16
ElTunel2000: W większości zgadzam się z ocenami, jedynie RVP powinien mieć o 3 oczka niżej.
» 22 listopada 2014, 21:44 #15
MU1212: ja już do Smallinga i Younga nic nie mam narazie ale Van Persie znów pokazał padake w napaści ma już swoje lata i trzeba będzie się z nim pożegnać i sprowadzić a najlepiej znaleźć wśród akademii United dobrego następcę na Holendra bo w United nie potrafi wrócić do swojej formy sprzed dwóch sezonów gdzie walczył o koronę króla strzelców najlepszym dla niego następcą byłby Wilson jest młody ale ambicji mu nie brakuje z kolei chyba znaleźliśmy następcę dla Vidicia i Ferdinanda mam na myśli Blacketta i Mcnaira może ten mecz Blackettowi nie wyszedł ale w pozostałych grał fenomenalnie być może gdyby grał częściej to nie mielibyśmy problemów z defensywą
» 22 listopada 2014, 21:40 #14
pawelnike17: Stary, napisałeś około 100 słów i w tym ani jednej kropki czy chociaż przecinka. Czytać się tego nie da.
» 22 listopada 2014, 23:03 #13
mervel: van Persie 3 a Blackett 4 ?
szkoda komentować
» 22 listopada 2014, 21:39 #12
Puchaczeue: Co się dzieje z Evansem? Ta kontuzja miała trwać 4 tygodnie, a jutro mija 9.
» 22 listopada 2014, 21:37 #11
Joker7: Falcao to samo zbyt dlugo to trwa ;/
Jeszcze Rafa i Jones niech szybko wroca do gry a bedzie git bo blind i rojo dluzej sobie nie pograja ;/
» 22 listopada 2014, 21:40 #10
RobvanKlu5i: van Persie 3? serio? Czemu nie 0?
» 22 listopada 2014, 21:31 #9
Abrakadabra: bo to gwiazda^^
» 22 listopada 2014, 21:34 #8
xKostkax: bo był na boisku
» 22 listopada 2014, 21:35 #7
Andy1968: Nawet 0 to za dużo. Sprzedać Go po sezonie bo 2 sezon z rzędu jest cieniem samego siebie
» 22 listopada 2014, 21:37 #6
Joker7: andy1968
2 sezon ? tamten sezon mial zmarnowany przez kontuzje !!bo bramki strzelal! w tym gra piach
» 22 listopada 2014, 21:43 #5
DevilFan: van Perisie na urlop niech idzie i kalibruje celownik i "chęć" do gry.
» 22 listopada 2014, 21:31 #4
69eyes: Chyba czas powoli kończyć z RVP , gość po tych wszystkich kontuzjach jest istnym wrakiem, po raz n-ty przechodzi totalnie obok meczu. Holender ugrał nam w dużej mierze solo tytuł w 2013 a dzisiaj jest najgorszym piłkarzem z przodu, cóż za spektakularny zjazd do bazy. Od bohatera do zera.
» 22 listopada 2014, 21:30 #3
Abrakadabra: zdobył upragnione mistrzostwo Anglii, po 8 letniej męczarni w arsenalu i na tym swoje starania zakończył, bo w reprezentacji gra całkiem spoko
» 22 listopada 2014, 21:35 #2
Joker7: DDG musi dostac nowy kontrakt jak najszybciej bo ktos go nam jeszcze zwedzi ;/ a to bylaby katastrofa
» 22 listopada 2014, 21:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.