Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Spokojny debiut Giggsa, 4:0 na Old Trafford!

» 26 kwietnia 2014, 20:20 - Autor: JRI - źródło: DevilPage.pl
Spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Norwich City Ryan Giggs rozpoczął z uśmiechem, i choć w pierwszej połowie prawie nie miał powodów by go podtrzymywać, to po 90 minutach znów zawitał na twarzy Walijczyka. Gospodarze bez większego problemu rozprawili się ze swoimi rywalami, pokonując ich 4:0 (1:0).
Spokojny debiut Giggsa, 4:0 na Old Trafford!
» Spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Norwich City, Ryan Giggs rozpoczął z uśmiechem i choć w pierwszej połowie prawie nie miał powodów by go podtrzymywać, to po 90 minutach znów zawitał na twarzy Walijczyka. Gospodarze bez większego problemu rozprawili się ze swoimi rywalami, pokonując ich 4:0 (1:0).
Oceń zawodników:
David de Gea
Phil Jones
Nemanja Vidić
Rio Ferdinand
Patrice Evra
Antonio Valencia
Tom Cleverley
Michael Carrick
Shinji Kagawa
Danny Welbeck
Wayne Rooney
Javier Hernández
Ashley Young
Juan Mata

Oddano 164 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsze emocje na Old Trafford w 9. minucie zapewnili kibicom piłkarze gości. Van Volsfinkel zgrał piłkę głową do Redmonda, a ten umieścił ją w siatce, jednak gol nie został uznany. Pan Lee Probert uznał wcześniej, iż Holender faulował Phila Jonesa by wywalczyć sobie korzystną pozycję.

Zaledwie 4 minuty później, szansę na otworzenie wyniku spotkania miał Danny Welbeck, który wolejem oddał potężny strzał na bramkę Kanarków. Piłkę za linię końcową sparował John Ruddy i w rezultacie United zyskali tylko rzut rożny.

Najbliższe 20 minut spotkania było mierne w wykonaniu obu zespołów, ani Manchester United, ani Norwich City nie potrafili sobie wypracować żadnych sytuacji, ani nawet oddać strzału na bramkę. Obraz gry zmienił się dopiero od 35. minuty, kiedy podopieczni Ryana Giggsa zaczęli oblężenie pola karnego gości.

W krótkim odstępie czasu swoje okazje miał Shinji Kagawa, a także Antonio Valencia. Napór Czerwonych Diabłów przyniósł skutek w 41. minucie, kiedy to futbolówka zgrana z prawej flanki wgłąb pola karnego, minęła prawie wszystkich znajdujących się tam piłkarzy, przelatując też pomiędzy nogami Fera, wpadła pod nogi Danny'ego Welbecka. Anglik miał klarowną sytuację do zdobycia gola, ale Steven Whittaker pociągnął go za rękę powodując tym samym jego upadek. Lee Probert bez wahania wskazał na wapno, a rzut karny na gola pewnie zamienił Wayne Rooney.

Chwilę po zmianie stron, Wayne Rooney po raz drugi w tym spotkaniu dał kibicom United powód do radości. W 48. minucie otrzymał podanie od Shinjiego Kagawy, przeniósł się z piłką z lewego skrzydła w stronę środka boiska i z chirurgiczną precyzją oddał strzał zza pola karnego. Futbolówka minęła golkipera gości i po odbiciu się od słupka, wpadła do siatki Kanarków.

Pierwszy kwadrans drugiej odsłony spotkania był prawdziwym popisem ofensywnym ze strony Czerwonych Diabłów. Choć do siatki udało się trafić tylko raz, to swoje okazje miał też Danny Welbeck i Antonio Valencia.

W 60. minucie na boisku zameldował się Juan Mata. Hiszpan wszedł na plac gry zmieniając Danny'ego Welbecka i zaledwie cztery minuty później wpisał się na listę strzelców podwyższając wynik na 3:0. Valencia wycofał piłkę na flance do Jonesa, ten zdecydował się na dośrodkowanie w okolice środka pola karnego, gdzie znalazł się właśnie Mata. Filigranowy pomocnik tylko dotknął futbolówki tak, że zmieniła ona swój tor lotu, pokonała Ruddy'ego i wpadła do siatki bramki Norwich City.

Niecałe 10 minut później, Juan Mata zdobył kolejnego gola. Patrice Evra z linii końcowej przerzucił piłkę na drugie skrzydło, a tam Valencia uderzył z woleja w kierunku bramki. Mata wykorzystał tę akcję i z odległości jednego metra zgrał futbolówkę głową do siatki bramkarza Kanarków.

Do końca spotkania nie padła już żadna bramka, choć okazji, a także emocji, nie brakowało. Swoje szanse miały również kanarki, ale za pierwszym razem Elmander pomylił się o kilkadziesiąt centymetrów, natomiast przy drugiej okazji świetnie spisał się David de Gea i wybronił strzał Johnsona. W ostatniej minucie doliczonego czasu gry, okazji sam na sam nie wykorzystał Javier Hernandez.

Manchester United 4:0 (1:0) Norwich City

Bramki:Rooney 41', 48'; Mata 64' 73'

Manchester United: De Gea - Jones, Vidić, Ferdinand, Evra - Valencia, Carrick, Cleverley (Hernandez 71'), Kagawa (Young 65') - Welbeck (Mata 60'), Rooney.

Norwich City: Ruddy - Whittaker, Martin, Turner, Olsson - Johnson; Fer (Tettey 80'), Howson - Snodgrass - Redmond (Hooper 69'), van Wolfswinkel (Elmander 56').


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Fulham - Manchester United 1:4
Następny news »
Ryan Giggs komentuje zwycięstwo z Kanarkami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (230)


Muuuuuuuuuuu: Bardzo ciekawą statystykę pokazali na MOTD.
Carrick, Cleva i Fella rozegrali razem około 70 spotkań:

asyst - 0
prostopadłych, otwierających podań - 0

Jak więc mielibyśmy być w top4 z takim środkiem?
» 28 kwietnia 2014, 08:45 #212
JasnaLiryka: hehe no proszę, czemu mnie to nie dziwi...
Dlatego też potrzeba wzmocnień , to niemalże konieczne.
» 29 kwietnia 2014, 10:51 #211
NANIfanus: dobry mecz w wykonaniu czerwonych diabłow, znakomite minuty Maty . Wazza znow pokazal na co go stac , jednak to pierwszy mecz w wykonaniu giggsa jako trenera z slabsza druzyna jednak mimo to wierze ze wygramy 3 kolejne mecze i wskoczymy na 6 miejsce :D
» 27 kwietnia 2014, 20:29 #210
Samurai: nie kumam jak można woleć liverpool na majstra bardziej niż city
Van Persie znow bd mogł pow "gdzie twoj medal za mistrzostwo Anglii Stevan G":D
» 27 kwietnia 2014, 20:20 #209
Muuuuuuuuuuu: Może dlatego, że Liverpool to mimo wszystko drużyna a nie zbieranina najemników. Takie drużyny jak City czy PSG są dobre dla 10latków grających w Fifę.
Wiadomo, że Liverpool to wróg największy:) ale trzeba docenić ich klasę. Walczą o mistrza bez wielkich zakupów, z własną młodzieżą i oddaniem dla drużyny.
A City? Mają fantastycznych graczy ale jak jutro dostaną oferty z innych klubów to nawet im się łezka nie uroni na myśl o MC.
» 28 kwietnia 2014, 08:44 #208
Mazi1989: Musimy wycisnąć to 6 miejsce, żeby chociaż w LE zagrać za rok. Pewna wygrana, jednak rywal był wyjątkowo słaby. Zobaczymy co nasz zespół pokaże z rozpędzonym Sunderlandem i na wyjeździe ze Świętymi
» 27 kwietnia 2014, 19:50 #207
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 19:34

Ja to zaczynam coraz bardziej wierzyć w teorię że Ferguson celowo mianował Moyesa na swojego następce doskonale wiedząc że sobie nie poradzi na tym stanowisku, by następca który będzie bardzo szybko zastępował tego gorszego Szkota, nie miał na sobie presji a wręcz przeciwnie, z top 4 przy obojętnie jakim Managerze w United wszyscy będą zadowoleni w następnym sezonie.
Tylko tak próbuje sobie wytłumaczyć to że SAF pominął kogoś takiego jak Jose Mourinho, gość jest po prostu niesamowity, nie dość że darzy nas większym szacunkiem jak i SAFA niż Moyes to ogólnie, jest chyba najlepszym Managerem na świecie, szkoda tych wpadek Chelsea z słabszymi drużynami bo mieliby mistrzostwo absolutnie zasłużone, 6 pkt z City, 6 pkt z Liverpoolem, 4 pkt z Arsenalem, a więc z czołówką są na plusie zdecydowanie!
A najlepsze jest to że udowadnia swój szacunek i uwielbienie dla SAFA i Manchesteru United praktycznie odbierając szansę Liverpoolowi na to upragnione mistrzostwo po tylu latach! A radość Mou po golu na 2-0 niesamowita :) szkoda że on nie jest nasz, świetny taktyk i motywator xD specjalista od zwycięskich autobusików :P ale jak potrzeba to i przycisnąć potrafi co pokazał w rewanżu z PSG :) Chciałbym żeby za to co pokazał Mourinho w tym sezonie w meczach z największymi zdobył mistrzostwo, ale wszystko wskazuje na to że mistrzostwo jest na tą chwilę w rekach City, ciężko przypuszczać że zarówno Manchester City jak i Liverpool zaliczą co najmniej jedną wpadkę w odpowiednio trzech i dwóch ostatnich meczach tego sezonu.
» 27 kwietnia 2014, 19:30 #206
irration: Ma za swoje.
» 27 kwietnia 2014, 19:31 #205
BraveDevil: Stefan czeka tyle lat na mistrza i się potknął ;] Jak nam przykro xD
» 27 kwietnia 2014, 18:50 #204
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 21:24

to chyba najlepsze co mogło nas spotkać na koniec sezonu Już byli w ogródku ... Niby City też taki wróg ale tyle lat nic nie znaczyli Szejki odejdą i znowu nie będą nic znaczyć. A Liverpool jeszcze w Premier League nic nie wygrał i niech tak zostanie. Od kiedy nie ma w City Manciniego i tym bardziej Teveza nic do nich nie mam.A Liverpoolu szczerze nienawidzę (chociaż muszę przyznać że piłkę grają ładna w tym sezonie)
» 27 kwietnia 2014, 21:19 #203
Lynryx: a propos dzisiejszego meczy z Chelsea. Jakże pragnąłbym ażeby dowcip Giggsa był nadal aktualny :)

tni j.org/sgandrg
» 27 kwietnia 2014, 18:36 #202
triadevil: A ja już wolę, żeby Liverpool zdobył mistrza niż City. Od dawna nie mieli, w tym sezonie grają ładną piłkę (a pro po Gerrarda to myślę, że mu się należy choć ten jeden mistrz), natomiast City jak wszyscy wiemy zostało zbudowane na kasie, no i jest lokalnym rywalem United. :)
» 27 kwietnia 2014, 19:22 #201
InSaneR: A ja wole City,wole każdego od Liverpoolu :)
» 27 kwietnia 2014, 19:51 #200
triadevil: Ja do żadnego klubu nie mam urazy, jedynie za City nie przepadam bo to naturalny konkurent United. A reszta mi zwisa i powiewa i wolę kibicować na zasadzie temu, komu się bardziej należy, czyli w przypadku Chelsea vs Liverpool - temu drugiemu.
Całe szczęście, że za rok te wszystkie kluby będą się bić tylko o wicemistrza, bo mistrz będzie tylko jeden.. GGMU!
» 27 kwietnia 2014, 21:24 #199
5FredTheRed5: triadevil - ty jesteś upośledzony z racji wieku czy się poprostu taki urodziłeś?
bo ręce opadają..
» 28 kwietnia 2014, 08:25 #198
triadevil: możesz rozwinąć Fred swoją wypowiedź? Uwielbiam namaszczanie innych obraźliwymi hasłami bez uzasadnienia! Mam rozumieć, że narzucasz mi nienawiść do liverpoolu, z racji iż jestem fanem United? A wiec to tu tkwi moje upośledzenie - bo nie jestem jaka cała masa innych polskich fanów (swoją drogą nie będących nigdy na meczu united), czyli nie pluje nienawiścią do innych klubów. Ciekawe, od kiedy to właśnie takie osoby są upośledzone.
» 30 kwietnia 2014, 19:24 #197
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 17:25

Wystarczyło by Giggs zastąpił Moyes'a na stanowisku bossa United, a najpierw United odzyskuje styl i klasę, chociaż na jeden mecz, gra jak przystało na Czerwonych Diabłów, następnie w samej końcówce sezonu legenda Liverpoolu praktycznie oddaje upragnione przez nich mistrzostwo.

Thank you, Ryan, Sir Ryan. ;)
» 27 kwietnia 2014, 17:24 #196
kanapkaa: Chelsea fans at Anfield: "He's done it again, he's done it again. Steven Gerrard, he's done it again."

hahaha. Ryan Giggs 13 : 0 Steven Gerrard .

Zobaczą Mistrza jak świnia niebo :D
» 27 kwietnia 2014, 17:09 #195
endomikoryza: Wszystko w nogach Shity... jeśli dziś wygrają i pozostałe mecz wygrają to mają Mistrza! nie wierzę aby Looserpool odrobił tą różnicę bramkową!! robi się ciekawie pod koniec sezonu :) szkoda, że bez naszego udziału :|

Glory United :)
» 27 kwietnia 2014, 17:07 #194
b90: niezłe jaja. Wszystko w rękach City. Muszą wygrać 3 ostatnie mecze i mają mistrza. Najtrudniejszy mecz w następnej kolejce na wyjeździe z Evertonem. Ostatnie dwa z WHU i AV to powinny być spacerki :D To sobie Liverpool narobił ..
» 27 kwietnia 2014, 19:01 #193
devil897: Brawo Sztivi G hahahahahah - NIGDY NIE WYGRASZ MISTRZA
» 27 kwietnia 2014, 17:05 #192
Samurai: FUCK STEVEN G!!
» 27 kwietnia 2014, 17:01 #191
Poplon: A tymczasem chelsea prowadzi 1:0
» 27 kwietnia 2014, 15:56 #190
Fabio04: Ironia losu. Legenda Liverpoolu, która tak długo czeka na mistrzostwo popełnia błąd który może kosztować jego zespół zwycięstwo w lidze :)
» 27 kwietnia 2014, 16:10 #189
Kempes: Już 2:0 :)
» 27 kwietnia 2014, 16:59 #188
Bossicky: Tymczasem Solskjaer spuszcza właśnie Cardiff do Championship...
» 27 kwietnia 2014, 14:37 #187
DiscoEvil: Szkoda Fabio i Zahy ;p
» 27 kwietnia 2014, 14:40 #186
Bossicky: Fabio na czerwoną znów zapracował, ale sędzia go oszczędził i dał tylko żółtą - za popchnięcie rywala od tyłu z zaskoczenia, tak ze się wywrócił - cały Fabio nie panuje nad emocjami. Zaha wszedł w 45, do 80 minuty nie pokazał nic, tylko kilka strat.
» 27 kwietnia 2014, 14:42 #185
DiscoEvil: Moim zdaniem sklad byl dzis wystawiony po kolezensku troche :)
» 27 kwietnia 2014, 14:19 #184
ManUTDsince1992: Może Giggs to taki nasz Guardiola ? W końcu Hiszpan też nie miał doświadczenia w prowadzeniu pierwszej drużyny, a jak się skończyło każdy widział. IN GIGGS WE TRUST !!
» 27 kwietnia 2014, 13:27 #183
basza: A jak van Gall zawali mistrzostwa, to nadal jest numerem 1 dla zarządu?
» 27 kwietnia 2014, 12:15 #182
Bydgoszczanin: Niektórzy typowali Giggsa w dresie, tymczasem garniturek, pełna elegancja.
Niestety nie oglądałem meczu. Ktoś mi powie o postawie Walijczyka na ławce trenerskiej? Reagował spokojnie, czy może też surowo? Pretensje do sędziów? Preferował siedzenie w miejscu, czy może stanie przy linii bocznej? ;) Wiem, pytania dziwne, ale bardzo mnie to ciekawi. Muszę zaczekać do kolejnego meczu.
Wydaje mi się, że jeśli Giggs się sprawdzi do końca sezonu, powinien otrzymać szansę też na nowy. Kto by nie chciał grać pod okiem takiego trenera, szanowanego piłkarza? Kto by nie chciał pomóc w odbudowie silnego MU, nawet kosztem gry w europejskich pucharach w jednym sezonie?
Ryan spędził całą karierę pod okiem Sir Alexa, wnioskuję zatem, że może kontynuować zwycięską tradycję i zostać na wiele lat na Old Trafford.
» 27 kwietnia 2014, 12:12 #181
Zyvold: Giggs raczej siedział, ale co chwile wstawał, podchodził do linii bocznej i coś krzyczał do zawodników, nawet powiedziałbym że takim tonem surowszym, z pretensją ;)
» 27 kwietnia 2014, 12:19 #180
devil444445: Ja bym dał mu szansę na przyszły sezon. Van Gall jakoś mi nie pasuje do United.
» 27 kwietnia 2014, 16:25 #179
DiscoEvil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 17:14

Ja chce kloppa ale jest trudny do wyciagniecia. Drugim jakim chcialbym zobaczyc na OT jest Conte. Jesli nie oni to juz niech Giggs zostanie tylko czy bedzie chcial? Raczej watpie bo nie bedzie chcial sprzedawac swoich kolegow z szatni a wie o tym ze musialby :)
» 27 kwietnia 2014, 17:13 #178
qlekot: nareszcie w zawodnikach widać było wolę walki, a co za tym idzie, zaangażowanie dające styl gry. za czasów Moyesa takiego zaangażowania to nie było chyba w żadnym meczu.
śmieszne jest to, że DM - trener z dużym doświadczeniem w PL nie potrafił tak "skleić" drużyny, w sensie zgrania się piłkarzy, zmotywować ich i przypomnieć o mentalności zwycięzców, a taki Ryan Giggs, który praktycznie ma zerowe doświadczenie na tym stanowisku potrafił wykrzesać z zawodników ogień. nagle zaczęli grać oni składnie, przemyślane akcje, no po prostu gra MU była przyjemnością dla oka.. w końcu. ja, jak i wielu innych kibiców jestem za tym, by Ryanowi dano jednak tę szansę poprowadzenia Manchesteru United w następnym sezonie, ponieważ po wczorajszym meczu piłkarze znowu od bardzo dawna byli diabłami dla przeciwników.
» 27 kwietnia 2014, 11:45 #177
kamil496: Może nie ma jako tako doświadczenia trenerskiego, ale przez 25 lat kiedy SAF był trenerem odczuwał to niemal codziennie :) Pewnie stosuje podobne do niego metody.
» 27 kwietnia 2014, 12:03 #176
Tervin: Dziwnie wygląda Rayan jako trener cieszzy wysoka wygrana
» 27 kwietnia 2014, 11:35 #175
Cybson: Rayan
» 27 kwietnia 2014, 12:37 #174
Sideswipe: Niestety nie mogłem oglądać wczorajszego meczu, ale po waszych wypowiedziach i opisu przebiegu spotkania mogę napisać, że Giggs wywiązał się ze swoich obowiązków. Z tego co czytam piłkarzom w końcu chciało się grać, cisnęli do końca jak sezon temu. Ale to jest Norwich City, drużyna broniąca się przed spadkiem. Po wypowiedziach piłkarzy widać jaka jest różnica między Moyesem a Giggsem. Jednak duży minus dla Ryana za wystawienie Cleverleya w pierwszym składzie, Young wprowadzony na boisku i Mata zaczął mecz na ławce. Mam nadzieję, że to się zmieni. Poczekamy na resztę meczy i jakie będą rezultaty, szkoda, że już nie gramy z lepszymi zespołami. Wtedy byłoby można ocenić Giggsa bardziej obiektywnie. Moim zdaniem jest na to za wcześnie by stwierdzić, że Giggs powinien zostać trenerem na dłużej.
» 27 kwietnia 2014, 11:19 #173
atos1987: Stary, polecam Ci zobaczyć ten mecz. Już nie chodzi tu o słabość przeciwnika ale o atmosfere oraz styl gry naszej drużyny.
» 27 kwietnia 2014, 11:36 #172
CR71999: Nie zapomnę kiedy Gigss wstał i rozłożył ręce co oni grają świetny widok, jeśli nie przegra żadnego z ostatnich meczy a styl będzie taki jak teraz to widzę go jako menadżera ewentualnie jako asystenta Van Gaala
» 27 kwietnia 2014, 11:12 #171
closer888: Tak to tylko Norwich. Ale: wczoraj kontrolowaliśmy mecz od początku do końca, oni w 89 mieli jakaś groźną okazję. Stwarzaliśmy bardzo dużo okazji, za DM dużo klepania mało okazji. Wczoraj nie krwawiłem z oczu oglądając MU, po raz pierwszy chyba w tym sezonie jeszcze dziś oglądam wszystkie skróty jakie się da. Ten wczorajszy mecz oglądało się z przyjemnością, taka jest różnica na dzień dzisiejszy. Co będzie czas pokaże.
» 27 kwietnia 2014, 11:11 #170
atos1987: Zgadzam się , nie ma co popadać w euforie że Giggs machnął magiczną różdżką i nagle jest bajka.
Norwich grało cienko, właściwie to nie grało w ogóle ALE(!):
- Patrząc na to jak tłum reaguje na Giggsa, jak zawodnicy cieszą się grą, wkońcu jak sam Giggs wygląda na ławce trenerskiej - Magia w czystej postaci i niesamowita radość gdy się to widzi i czuje.
Zarząd powinien dać mu szanse, w zasadzie nie tylko jemu a też reszcie czyli Nickowi i Paulowi i to właśnie oni powinni zająć się United ponieważ znają ten klub jak mało kto i mają autorytet w świecie piłki.
Nawet porażki kibice by przyjmowali inaczej niż w przypadku DM ( o którym zapomnimy bardzo szybko) :)
Modlę się o to by sztab szkoleniowy na przyszły sezon wyglądał jak wczoraj.
» 27 kwietnia 2014, 11:10 #169
Domestos: Jeśli Giggs wygra wszystkie mecze, które pozostały to pewnie zostanie menadżerem. Mam wątpliwości co do transferów, bowiem Giggs w tej dziedzinie nie ma żadnych umiejętności, ale z pomocą Fergusona i sztabu, powinien dać sobie radę.
» 27 kwietnia 2014, 11:08 #168
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 10:54

Ciężko po jednym meczu stwierdzić czy MU podąża we właściwym kierunku. Norwich nie było godnym rywalem. 2 kolejki temu z DM na ławce również wygraliśmy 4-0, też był hura optymizm i wszyscy pamiętają co dalej.

Widać na pewno powiew świeżości i większą determinację wśród graczy. Zawodnicy wypowiadają się w samych superlatywach i optymistycznie spoglądają na wizję współpracy z Giggsem, Scholesem i Buttem. Ta mentalność zwycięzców jest na pewno tym czego Moyes nie miał do zaoferowania. Z ocenami należy się jednak wstrzymać do końca sezonu, ale na szansę prowadzenia klubu przez dłuższy czas niewątpliwie zasługują.
» 27 kwietnia 2014, 10:53 #167
ManUTDsince1992: Kross i Reus w przyszłym sezonie zawitają na Old Trafford !
Agenci piłkarscy żyją z transferów i kontraktów swoich zawodników. Więc skoro Sasha był na naszym meczu to na pewno dogaduje dobry interes dla samego siebie ;) Jak Kupią Reus-a to łatwiej będzie przekonać Kross-a i na odwrót. Więc z logicznego punktu widzenia interes jest blisko.
» 27 kwietnia 2014, 10:31 #166
mrNorbi: faktem jest,ze gralismy z Norwich ktore zawsze powinno nam tylko dostarczac punktow,ale faktem tez jest ze to samo Norwich w poprzednim tygodniu napsulo sporo krwi Liverpool'owi.
co do samegu meczu to chyba nigdy w tym sezonie nie zdarzylo sie nam kontrolowac przebiegu spotkania od samego poczatku do samego konca i mysle ze gdyby na lawce siedzial DM to i wczoraj by tak nie bylo,no i statystyki meczu 61 % posiadania pilki, 24 oddane strzaly ( norwich 9 ) mowia ze ogladalismy mecz jak za dawnych dobrych lat.
wiem ze po jednym dobrym meczu nie mzona wyciagac nie wiadomo jakich wnioskow ale chcialbym zeby te 3 pozostale mecze wygladaly tak jak ten wczoraj i konczyly sie podobnymi wynikami i zeby slowem mowiac Giggsowi sie poprostu udalo i zeby dac mu United na caly nastepny sezon...
» 27 kwietnia 2014, 10:04 #165
Mucha7: Narescie grali i sie cieszyli jako zespol.Co ciekawe kazdy za akceptowal swoja role Mata z lawki usmiechniety wyluzowany jak za SAF Bravo to lubie.Giggsowi wybacza wszystko bo to swoj chlpo wychowany na krwi i kosci Manchesteru 27 lat szacun
» 27 kwietnia 2014, 09:49 #164
wojtus888: Hmmm , a za rok już z Van Gaalem :)
» 27 kwietnia 2014, 09:47 #163
xAthizard: Wreszcie zamiast zapłakanego Moyesa na ławce, był spokojny opanowany Giggs :) Widać, że drużyna ma do niego respekt ! Cieszą trzy punkty, ale jakby Roo ustrzelił hat-tricka to bym był wniebowzięty :D
» 27 kwietnia 2014, 09:35 #162
JasnaLiryka: Panowie i Panie , koledzy i koleżanki - Jedna Jaskółka nie czyni Wiosny.
Miło popatrzeć na Rayana , mojego ulubieńca z United , jako managera ale nie będę tu składał laurów na jego ręce tylko dlatego,że wygrali z Norwich :)
Ja podsumuję jego krótką pracę po ost. spotkaniu, a życzę mu i całemu United tylko wygranych !

GLory Diabły
» 27 kwietnia 2014, 09:34 #161
xMASAx: O ile lepiej na ławce wygląda Gigs od Moyesa. Spokojny, opanowany, tak jak powinien wyglądać człowiek, który kontroluje drużynę. Moyes zawsze wyglądał mi jakby miał łzy w oczach, albo po prostu miałem takie wrażenie. Jakby się ten sezon nie skończył to dzięki Ci Ryan za piękny prezent na urodziny jakim był chyba pierwszy mecz w tej kampanii gdzie nie denerwowałem się ani przez chwilę a obejrzałem prawdziwy spektakl. No dobra, Clev mnie momentami irytował :P
» 27 kwietnia 2014, 08:54 #160
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 07:56

Czy ma ktoś namiary na cały mecz z Norwich? Niestety nie mogłem zobaczyć tego meczu a skrót mi nie wystarcza, chciałbym zobaczyć starą gwardię wychodzącą z tunelu... Poratuje ktoś linkiem na pw?
» 27 kwietnia 2014, 07:56 #159
closer888: poszedł link
» 27 kwietnia 2014, 08:10 #158
orion: Czy tylko ja mam takie wrażenie, że piłkarze mają o wiele lepsze nastawienie do gry dzięki nowemu Bossowi niż podczas rządów Moyesa ?? Giggs może zostać za 2, 3 sezony nowy Bossem United i bardzo prawdopodobne, że by sobie dobrze radził. Oczywiście teraz jest za wcześnie dla niego. Było by fajnie gdyby dostał miejsce w nowym sztabie. Ale na korzyść by też wyszło gdyby złapał doświadczenie jako trener w innym zespole, mniejszym, niekoniecznie w Anglii
» 27 kwietnia 2014, 03:13 #157
RobvanKlu5i: Nie popadajmy w hurraoptymizm. Znakomity debiut Giggsa ale pamiętajmy, że to drużyna z dołu tabeli. Kompletnie inny futbol niż ten, w którym drużyna gra z kimś z czołówki. W końcu gra się tak na ile przeciwnik pozwala. Jednak podobało mi się to, że mimo 4:0 MU konsekwentnie atakowało rywala nie odpuszczając żadnej akcji i to znaczący aspekt, którego brakowało u Moyes'a. Kibicuje Ryanowi, żeby udało mu sie pozostać na stanowisku managera ( mimo bogatej kariery menadżerskiej, nie przekonuje mnie van Gaal) i żeby stworzył podobną historię co Guardiola. Stać go na to i wierzę, że uda mu się tego dokonać, bo zasługuje na to jak nikt inny!
» 27 kwietnia 2014, 01:28 #156
MUFC16: Nie zapominaj że za nieudacznika byśmy pewnie przegrali!
» 27 kwietnia 2014, 10:43 #155
5FredTheRed5: może i z dołu tabeli, ale to premierleague a dla nas każdy w tym sezonie to klasowy przeciwnik. zresztą ostatnio Chelsea przegrała historycznie z Sunderlandem walcząc o mistrzostwo więc tak wysokie zwycięstwo (chyba pierwsze w tym sezonie) cieszy jak najbardziej
» 27 kwietnia 2014, 12:19 #154
tomciocr7: Czemu nie mogę dać głosu Giggsowi? :D
» 27 kwietnia 2014, 01:17 #153
walentos: W przerwie Giggs powiedział w szatni jedno słowo: STRZELAĆ. To wystarczyło w drugiej połowie Valencia Roo Welbeck strzelali co chwile , strzały Rooneya rewelacja, szkoda że hat tricka nie ustrzelił.

Giggs świetnie spisał się w swoim debiutanckim meczu. Marzeniem byłoby gdyby został on menadzerem United na lata ale spójrzmy prawdzie w oczy , co jeśli zostanie menadżerem teraz a w połowie przyszłego sezonu okaże się że United nadal będzie w połowie stawki? Wyrzucimy go jak Moyesa? Nie sądze, przecież to klubowa legenda nie zasługuje na takie traktowanie. Póki co proponuje zobaczyć co pokaże w czterech ostatnich spotkaniach , jeśli wyniki będa zadowalające to można rozważyć jego pozostanie na dłużej po przeanalizowaniu jego planów na przyszłość.

Myślę że jeśli chodzi o jego techniki treningowe to na pewno będą one kwintesencją tego co najlepsze. W końcu człowiek który w wieku 40 lat gra na takim poziomie i którego trenerem był Ferguson który wychował wielu światowej klasy piłkarzy, musi znać się na rzeczy. Autorytet pośród kolegów również ma , już jako zawodnik jest przykładem dla swoich kolegów, jako menadżer będzie dla nich kimś więcej.

Obawiam się tego że piłkarze nie będą się go bać a on nie będzie umiał opieprzyć kolegi. Kolejnym zmartwieniem będzie układanie wyjściowych 11 w których będzie chciał dać grać każdemu bo ileż można sadzać kolegę z szatni na ławce. Ostatnie czego się boje to że w razie niepowodzenia może zburzyć swoją legendę.
» 27 kwietnia 2014, 00:45 #152
Marcinwp91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2014 01:17

Dokładnie, lepszym rozwiązaniem byłoby jednak zatrudnienie kogoś z zewnątrz, a z Ryana zrobienie najbliższego współpracownika nowego menedżera. Bez wątpienia Giggsy kiedyś zasiądzie na ławce trenerskiej United, ale kilka sezonów w roli najbliższego asystenta jakiegoś światowej klasy menedżera dałoby mu bardzo dużo, a i w razie potknięcia w przyszłym sezonie nie zburzyłby swojej legendy. Jak wiemy United potrzebuje przebudowy składu i trzeba kogoś z doświadczeniem żeby to wszystko poukładać i przygotować dobry zespół dla Ryana który zasiądzie na ławce United na tak długo, jak to zrobił sir Alex Ferguson.
» 27 kwietnia 2014, 01:17 #151
sprite1080: Tez uwazam ze na dzis dzien samodzielne prowadzenie tak wielkiej instytucji jak Manchester United moze w perspektywie przerosnac mozliwosci Giggsa. Pytanie jak by to wyszlo gdyby za calosc faktycznie zabrali sie cala grupa chlopaki z class '92. Giggs, Scholes, Butt, (P. Neville mnie tylko nie przekonuje) i do tego od obowiazkowo Beckham w roli jaka ma Zidane w Realu. Brzmi mocno
» 27 kwietnia 2014, 09:39 #150
Klimaa: Widać było że piłkarze grają na luzie, spadło ciśnienie. Fajny mecz, pewna wygrana. Przydałby się komplet zwycięstw do końca sezonu. A bramka Rooneya super! ;)
» 27 kwietnia 2014, 00:08 #149
gagi94: Nie potrafię opisać uczucia, które towarzyszyło mi gdy Ryan Giggs wyszedł z tunelu. Nigdy nie odczuwałem tak ogromnej satysfakcji z bycia kibicem Manchesteru United. Wydaje mi się, że Ryan mógł by zostać na tym stanowisku dłużej, ma ogromne poparcie u zawodników, olej w głowie i jest wizytówką tego klubu. Po przerwie gra Manchesteru nabrała tempa co jest dowodem na to, że w szatni miała miejsce odpowiednia odprawa, co z kolei dowodzi że mimo koleżeńskiego nastawienia ma on ogromny autorytet w klubie;)
» 27 kwietnia 2014, 00:04 #148
decykos: W końcu było widać, że chlopaki cieszą się grą w piłke :)
» 27 kwietnia 2014, 13:48 #147
19michal94: Kurde, nie wiem. Do tej pory jakoś nie widziałem Giggsa na stałe w roli menedżera, ale po tym, co United pokazali w drugiej połowie... To na razie jeden mecz, o niczym to nie świadczy, ale widać, że Giggs ma wielki posłuch u piłkarzy, coś, czego brakowało Moyesowi, oby tak dalej!
» 26 kwietnia 2014, 23:58 #146
grandes: Wątpię czy ma posłuch, moim zdaniem ostatnio nasi ulubieńcy grali na zwolnienie Moyesa, teraz chcą pomóc koledze i to wszystko.

Giggs to może mieć posłuch u Januzaja ale reszta ? wątpię w to ,że będą słuchać trenera z którym niedawno dzielili butelkę whisky i jakąś droższą damę.
» 27 kwietnia 2014, 00:44 #145
Yon: Niesamowite uczucie zobaczyć na ławce trenerskiej człowieka, którego przez ostatnie lata oglądało się na boisku w czerwonej koszulce. Jeszcze Nicky Butt i Paul Scholes jako asystenci... Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek czuł tak wielką satysfakcję jako kibic United. Nawet te wszystkie mistrzostwa Anglii, czy Liga Mistrzów nie dały mi tyle radości co widok tych ludzi w sztabie szkoleniowym United. Można powiedzieć, że wszystko zostaje w rodzinie i filozofia United(a może Fergusona?) będzie trwać przez długie lata. Na miejscu zarządu zaryzykowałbym i nie psuł tego wszystkiego wpuszczając do klubu Van Gaala. Giggs ma potencjał i widać, że potrafi zmotywować chłopaków w przeciwieństwie do Moyesa.
» 26 kwietnia 2014, 23:38 #144
bialy19968: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2014 23:08

[link usunięty]. co/v/MvbUKl9tXO1

cleverley i jego popisowa akcja
» 26 kwietnia 2014, 23:07 #143
bialy19968: https:/ /vine. co /v/MvbUKl9tXO1
» 26 kwietnia 2014, 23:08 #142
saf9908: Szczerze mówiąc to wyglądało to idealnie tak samo jak za SAF'a. Najbardziej zadziwił mnie Antek. Czy pamięta ktoś żeby on tak często schodził do środka, celnie wrzucał, czy tak często uderzał? Ja sobie nie przypominam takiego Antka, krótko mówiąc człowiek z dnia na dzień odmieniony. Zagrał wręcz bym powiedział jak na klasowego skrzydłowego przystało, jak najwyższa półka i teraz wcale nie przesadzam. Chyba był to najbardziej urozmaicony w aspekty ofensywne mecz tego sezonu. Kiedy w tym sezonie diabełki klepały pod bramką, grały na jeden kontakt i oddawały celne strzały z dystansu, w jednym spotkaniu? Nie pamiętam. Jednak nie popadajmy w huraoptymizm, ponieważ to tylko Norwich :) GGMU
» 26 kwietnia 2014, 22:58 #141
Mikez: Valencia celnie wrzucał? Druga połowa była lepsza w jego wykonaniu, ale pierwsza było koszmarna. Na SkySports w przerwie nawet poświęcili mu kilkadziesiąt sekund, pokazując wszystkie jego niecelne bądź zablokowane dośrodkowania.
» 26 kwietnia 2014, 23:05 #140
NewtonHeath1878: Antonio to wszystko wbijał po ziemi w bramę. Raz mu się główka Maty na strzał nadziała. ;)
» 26 kwietnia 2014, 23:06 #139
dawcioj: DM po przegranym meczu ''Druzyna zagrala dobry mecz poprostu nie mielismy szczescia''
RG po wygranym meczu ,, Chyba tylko David De Gea pokazał swój najwyższy poziom, reszta zagrała poniżej tego, na co ich stać - zauważył jednak Walijczyk

To mi sie podoba :D
» 26 kwietnia 2014, 22:52 #138
tomek2010k: Tutaj widać wielką różnicę między nimi. Ryan Giggs to urodzony zwycięzca, natomiast David Moyes po tylu latach zajmowania maksymalnie 5 miejsca ze średnim Evertonem przyzwyczaił się już do porażek.
» 27 kwietnia 2014, 14:23 #137
yokowal89: Mecz dobry w naszym wykonaniu, 1 połowa słaba dość, ale drugą nadrobili. Kolejny mecz Cleva który na tle słabego rywala wygląda jeszcze słabiej niż rywal. Podobnie Jang, który kiwa się z powietrzem i centruje na pałę. Antoś jak zawsze motorek w tyłku. Gdybyśmy mieli dwóch środkowych pomocników ze światowego topu, myślę , że ta ekipa grała byo 120 % lepiej. Carrick który kompletnie nie angażuje się w żadną akcję ofensywną i clev który jest dnem zarówno w def jak i ofe to środek pomocy na miarę miejsca na którym jesteśmy w tabeli. Jak po wakacjach chcemy grać o majstra, to calutki środek musi być nowy + ktoś na lewe skrzydło. Naturalnie jeśli evra odejdzie to nowy lewy obrońca. Za Vidę przydałby się ktos klasowy. Evans Jones i Smallig - jeśli na nich ma się opierać defensywa w nowym sezonie to kiepsko to widzę. Smalling jeden mecz dobry trzy kiepskie, Evans podobnie, a Jones zbyt cześto zostawia mózg w szatni i mimo ogromengo serca do walki czasami psuje cały mecz jednym głupim zagraniem.
» 26 kwietnia 2014, 22:44 #136
Szilk: Całkowicie się z Tobą zgadzam, Clev powinien zmienić otoczenie zarówno dla dobra własnego jak i M.U. -on gra jak sparaliżowany - może trema , może oczekiwania kibiców , może wielkość Klubu pęta mu nogi i rozum. Co do Young to pomyłka od samego początku, a najgorsze jest to , że zamiast się rozwijać On się cofa w rozwoju. Welbeck też powinien już zacząć grać jak rasowy napastnik, a nie wykorzystywać tylko 20% okazji do strzelenia bramki. Mam nadzieję ,że Giggs da szansę zawodnikom młodym bo te ostatnie mecze o pietruszkę są na to najlepszą okazją.
» 26 kwietnia 2014, 23:05 #135
NewtonHeath1878: Norwich bez jakiejkolwiek okazji. Jedyne na co było ich stać, to strzały z dystansu. Najlepsza okazja to poprzeczka po rykoszecie.
Cały zespół dziś grał dobrze, oprócz Cleverleya i Younga. No i Chicha zawiódł.
» 26 kwietnia 2014, 22:31 #134
N17: Dziękuję za flash-relację z meczu. Ja, oraz cała społeczność serwisu DevilPage jesteśmy za to wdzięczni.
» 26 kwietnia 2014, 23:56 #133
piter943: Chyba Giggs'y powiedział im, że trzeba grać tak jak za czasów Fergusona :) Dobra robota Ryan!
GGMU!
» 26 kwietnia 2014, 22:30 #132
Szilk: Od momentu ogłoszenia przez SAF- a odejścia byłem zwolennikiem , żeby cały sztab szkoleniowy został przynajmniej na następny sezon, a na ławce żeby zasiadły ikony M.U. - myślałem nawet o Cantonie, ale też i o tym dzisiejszym tercecie :) - uwierzcie mi - dzisiaj walczylibyśmy o pierwszą trójkę, wszystko przebiegłoby płynnie bez wstrząsów i blamaży. Stało się jak się stało rozdział zamknięty. Chciałbym, żeby Zarząd wykazał się odwagą i nie zmieniał już menadżera - jestem pewny , że ta trójka będzie chciała sobie przedłużyć młodość czyli pasmo sukcesów i zrobi wszystko żeby to uczynić. Będzie to z pożytkiem dla Nich, dla Klubu i dla kibiców. Ich nazwiska będą magnesem dla nowych zawodników i M.U. osiągnie jeszcze więcej niż za kadencji SAF - a.
» 26 kwietnia 2014, 22:12 #131
Damianos500: Fajnie,że się nie cofaliśmy tylko parliśmy ciągle do przodu :)
» 26 kwietnia 2014, 22:03 #130
ListwaELG: LOL Wchodze na DP patrze 4-0 a tak obstawiałem!!
» 26 kwietnia 2014, 22:01 #129
increase: "Drużyna Ryana Giggsa" - jak to pięknie brzmi. :)
» 26 kwietnia 2014, 21:54 #128
Cybson: Raczej dziwnie.
» 26 kwietnia 2014, 22:55 #127
PatrykSNK: Wygrana 4-0 ale Ryan Giggs chyba nie popracuje zbyt długo bo ma go zastapic niby Van Gaal! Jestem ciekawy przyszłosci mojego kochanego klubu!! GLORY MAN UNITED!
» 26 kwietnia 2014, 21:51 #126
N17: Cieszę się bardzo, z wyniku, a przede wszystkim ze stylu gry - pełna kontrola. Co więcej, czytałem że van Gaal już zakontraktowany, chociaż nikt oficjalnie tego nie potwierdza.
» 26 kwietnia 2014, 21:48 #125
TraN: Ale Manchester United oficjalnie zaprzecza -> devilpage.pl /index/news/komentarze/38512/man-utd-dementuje-nie-ma-porozumienia-z-van-gaalem/

Chyba, że pojawiły się jakieś inne plotki, ale nic o tym nie słyszałem.
» 26 kwietnia 2014, 21:54 #124
Arbruz: Brawo United, brawo Ryan. Więcej takich meczy a moje serce przestanie krwawić :)

GGMU!
» 26 kwietnia 2014, 21:39 #123
Cinz: Bardzo dobra współpraca Jonesa i Valencii, dobrze ta prawa strona boiska funkcjonowała :)
» 26 kwietnia 2014, 21:33 #122
wielkifanMU: Jeszcze przed meczem byłem absolutnie przeciwny żeby Giggs (mimo całej swojej boskości) został z nami na następne sezony w roli menadżera tego wielkiego klubu, ale teraz przyznam się bez bicia - mam wątpliwości.
Nie chodzimy mi tylko o świetną grę jaką Diabły zaprezentowały w tym spotkaniu, ale o tą barwę dzisiejszego Manchesteru United. Giggs w roli menadżera człowiek ikona, legenda, kochany przez fanów którzy są cholernie dumni, że mogą go wspierać i dopingować na Old Trafford. Do tego Nicky Butt na ławce trenerskiej, człowiek tak mi się wydaję, że z odpowiednią wizją i spojrzeniem na futbol, bardzo inteligentna postać, poważna, rozsądna jaka jest nam potrzebna w sztabie szkoleniowym.
Do tego Scholesy is back, Scholesy is back - Hello, Hello! AdoRed! Nie od dziś wiadomo, że mam słabość do tego pana i mogąc go zobaczyć obok Ryana, Nickyego, Philla i Ryana to była dla mnie niesamowita sprawa.
Aż mi się ciepło na sercu robi jak pomyślę sobie, że jest cień szansy na to, że będę oglądał takie obrazki regularnie w przyszłym sezonie. Doświadczenie i wiedza Paula ma stokroć większy wpływ na zespół, niż średniowieczny styl Rounda czy Lumsdena. Ci dwaj panowie nie wnieśli swoją pracą z piłkarzami niczego dobrego do gry United. Tylko ją pogorszyli, taka prawda. Byłem zachwycony dzisiejszym występem, jednak cholernie mi tutaj brakowało, mojego idola - Garyego Neville'a.
Jakby nie ta posadka w SkySports to kto wie czy dzisiaj nie byłby on jednym z asystentów Giggsyego, cholerna szkoda. Neville ze swoją niebotyczną, ogólną wiedzą o futbolu, inteligencją i kreatywnością wnosiłby dodatkowe pożyteczne bodźce do całego sztabu szkoleniowego. Kompletne przeciwieństwo tych nieudaczników, którzy przyszli do United za Moyesem nie potrafiący dogadać się z piłkarzami, wszczepić do ich żył raz na zawsze własną koncepcję, odpowiednio ich przygotować fizycznie, kondycyjnie, psychicznie i rozsądnie dobierać dla nich odpowiednie treningi, aby zapobiegać kontuzjom. Fakt. Fakt, za czasów sztabu Fergusona na czele z Phelanem, Meulensteenem także było za dużo kontuzji w drużynie (które m.in spowodowały utratę mistrzostwa 2 sezony temu, przez bilans bramkowy). Może Mike z Rene nie byli tak ważni dla tego klubu jak Queiroz jeszcze za czasów Ronaldo, ale w porównaniu do Steve'go Rounda, Jimmy'ego Lumsdena, Chrisa Woodsa mieli ogrom, innych, ważnych zalet. M.in potrafili znaleźć wspólny język z piłkarzami i stworzyć świetną atmosferę.

To było niesamowite United tego dnia. Świetny Rooney, poezja Maty (dzięki Ed i David za tego chłopaka) bo właśnie taki kierunek powinien obrać ten klub. Stawiania na kreatywnych, przebojowych, błyskotliwych, technicznych, klasowych piłkarzy z zachodniej Europy. Precz z Anglikami! Niektórzy to, są w tym klubie właśnie tylko dlatego, że pochodząc z kraju Synów Albionu! Niestety!

Ale ja wolę pisać o pozytywnych aspektach. Cóż...takie persony na ławce trenerskiej, tak zakochane w tych ludziach i rozśpiewane Old Trafford, jak sobie pomyślę, że tak może być przez długie lata to serce się kraje. Rozum podpowiada jednak aby się wstrzymać z takimi odważnymi decyzjami i dać Giggsowi czas na dobranie doświadczenia, zanim podejmie się on tak odpowiedzialnej roli w MUFC. Jak nie on to...(?)
Louis van Gaal człowiek - bomba zegarowa, z rozbujanym ego. Mówi się, że Roy Keane miałby zostać jego asystentem ale taka opcja nigdy nie miałaby prawa przejść w United. Za dużo byłoby "wielkich" osobowości w szatni co sprawiłoby, że historia za czasów Moyesa by się powtórzyła. A więc mogłoby dojść do podziałów w szatni, konfliktów itp.

Także taki człowiek jak van Gaal; podejrzewam, że egocentryk i choleryk powinien mieć wokół siebie człowieka spokojnego, jakiegoś flegmatyka ale za razem personę z doświadczeniem w tym biznesie i inteligencją (Scholesa) oraz równie błyskotliwego, równie dobrze ułożonego i prawidłowego, człowieka z pasją i zamiłowaniem do niuansów taktycznych Ryana Giggsa i tryskającego mądrością Nickyego Butta, którzy potrafiliby hamować jego pewność siebie i korygować detale, które ten mógłby regularnie pomijać.

Menadżer: van Gaal
Asystent: Ryan Giggs
1. trener: Paul Scholes
2. trener: Nicky Butt
trener bramkarzy: Frans Hoek (obecnie w sztabie reprezentacji Holandii, świetny fachowiec również w przeszłości związany był z United)
trener od kondycji: Rene Wormhoudt (również pomocnik LvG obecnie w ekipie trójkolorowych. Sądzę, że jest świetnym fachowcem, bowiem Holandia kondycyjnie i fizycznie jest jedną z najlepiej wyglądających obecnie reprezentacji na świecie)
» 26 kwietnia 2014, 21:31 #121
dareknt: Zgadzam sie...van Gaal trenerem - osobiscie wolalbym Klopa ale to nierealne.
Asystent RG itd...trener bramkarzy niech zostanie dalej Woods ewentualnie Hoek.
Od kondycji napewno nie ten ktory przygotowywal zespol do tego sezonu
» 26 kwietnia 2014, 21:35 #120
Lynryx: Tak, za Moyesa też zdarzały się mecze 4-0, tak wygraliśmy tyle samo z Norwich.

Ale dzisiaj widać było każdego zawodnika na boisku. Każdy grał, tak jakby specjalnie dla Giggsa, dla człowieka, którego olać byłoby wstydem. Nigdy za Moyesa nie było takiego wysokiego pressingu. Nigdy za Moyesa nie było tak ruchliwie na ławce trenerskiej, tam ciągle się coś działo, jeśli Giggs nie był przy linii bocznej, to żarliwie dyskutował z Nickiem i Paulem na temat konkretnych zagrań nawet wtedy, gdy wygrywaliśmy już tymi czterema bramkami.

Nie mogło się to nie podobać. Nie podobać się mogło oczywiście parę indywidualnych kiksów. No ale jednak rocznik 92 na ławce... Giggs w garniturze. Nie wątpię, że Ryanowi brakuje jeszcze doświadczenia. Ale za 4 lata asystując przez ten czas uznanemu managerowi... kto wie, może dzisiejsze trio Giggs, Butt, Scholes jeszcze będzie trzęsło Anglią? Można w to wierzyć, bez zaślepienia, bez wynoszenia na ołtarze, po prostu wierzyć, że piękny sen, chyba najpiękniejszy w historii tego klubu, spełni się.

Dziękuję piłkarzom i Ryanowi za dzisiejszy wspaniały wieczór.
» 26 kwietnia 2014, 21:31 #119
mielan92: co z głosowaniem ??
» 26 kwietnia 2014, 21:20 #118
Aro: Wszyscy zagrali super po co głosować :D
» 26 kwietnia 2014, 21:49 #117
ess: żeby świetnie ocenić.
» 26 kwietnia 2014, 22:05 #116
JacexMU: Brawo Giggs, fajne wejście, dobry wynik, wysoka wygrana. Widać było duże zaangażowanie naszych Diabełków, może zmiana na miejscu menadżera da im szansę odetchnąć. Przede wszystkim wydaję mi się, że teraz mogą uwierzyć w słowa swojego mentora i wychodzą z pełnią wiary na mecz. Ale też nie zapominajmy, że to był mecz z Norwich, drużyna, która walczy o utrzymanie i ostatnie 5 meczy przegrało. Także z oceną jeszcze się wstrzymajmy. Ale jest szansa na lepsze i mam nadzieję, że obraliśmy dobry kierunek i teraz wszystko pójdzie po naszej myśli. Brawo Diabły!
» 26 kwietnia 2014, 21:20 #115
dareknt: Spokojnie spokojnie. Popierwsze moim zdaniem druzyna DM zostalo slabo przygotowana fizycznie do sezonu wiec Ryan w 2 tyg tego nie zmieni. 2 Wcale nie wiemy jak sam RG przygotowalby druzyne do sezonu.3 boje sie ze na dluzsza mete w tym momencie Gigs nie da rady - sami jego koledzy graja.
Na plus - zagral ustawieniem SAF - tzn 2 napastnikow przez co jest wiecej mozliwosci z przodu, DM za bardzo chial przejsc na tiki take, a trzeba ustawic zespol pod zawodnikow jakich sie ma....a pozniej dokupic sobie kogo trzeba i zmieniac ustawienie....blad DM.
Na ten moment jednak raczej nie dla RG jako menadzera...chociaz poczekajmy na mecz z SOU
» 26 kwietnia 2014, 21:19 #114
JohnPieklo: 4:0 chlop wygral, ale na ten moment raczej nie. Pozytywne podejscie.
» 26 kwietnia 2014, 21:28 #113
dareknt: Syndrom nowej miotly. Czy ty myslisz ze w 4 dni da sie zmienic to co ktos spieprzyl przez 10 miesiecy + przygotowania do sezonu. RG zmienil tylko ustawienie i to na ten moment wystarczylo.
» 26 kwietnia 2014, 21:31 #112
JohnPieklo: Mysle, ze na pewno w cztery dni, jesli faktycznie jest sie lepszym trenerem, mozna przemowic do zawodnikow. Na tyle, zeby poprawili sie znaczaco. Myslisz, ze w parenascie miesiecy mozna spieprzyc cos, co bylo budowane przez ostatnie 26 lat (tu oczywiscie wyolbrzymiam, ale cos jest na rzeczy).
Dla dobrego przywodcy bardziej chce sie zwyciezac. Z tym, w ktorego w pelni sie wierzy, pewniej sie gra. A ten mecz, zwlaszcza druga polowa (z cala swiadomoscia, ze w pierwszej Norwich nie istnialo), byl swietny do ogladania. (Szkoda, ze nie bylo 5 - ach, ten Javier).

Poza tym, glownie chodzilo mi o to, ze akurat chwile po zwyciestwie w debiucie napisal, ze "na ten moment nie". Na akurat "ten" moment, po ladnym i pewnym zwyciestwie, jak najbardziej.

W Ryanie zyje duch tego klubu. Jesli ma wystarczajaca charyzme, nadaje sie w stu procentach, bo przeciez na takim poziomie umiejetnosci szkoleniowe sa oczywiste.
» 26 kwietnia 2014, 21:53 #111
JohnPieklo: W 10 miesiecy, nie w parenascie.
» 26 kwietnia 2014, 21:54 #110
karim: Rany, w końcu rozumiem co nasz trener mówi na konferencji w 100% -_-
Bo tego szkockiego akcentu trudno było momentami ogarnąć :D
» 26 kwietnia 2014, 21:15 #109
tom93: Coś czuję że piłkarzom pasowałby taki układ jaki jest teraz, że ich kumpel Giggs jest ich trenerem. Dlatego tak się starali. A zwłaszcza Rooney, który z pewnością woli Giggsa niż Van Gaala. Jak przyjdzie Holender, to znów wróci temat transferu Rooneya, bo Persil będzie w centrum uwagi a nie on.
» 26 kwietnia 2014, 21:08 #108
Szczymryj: Niestety.
» 26 kwietnia 2014, 21:19 #107
slaweknh: Nibt tylko Norwich,nie popadam w hurraoptymizm,ale gra cieszyla oko,pilkarzy,widac bylo,ze im sie chce,ze im zalezy nie to co u mojsa,to tylko 1 mecz,ale napawa optymizmem,100 razy wole na lawce Giggsa z ferajna niz szkota i wiecej jestem wstanie zniesc.
» 26 kwietnia 2014, 21:07 #106
szymek1193: Giggs trenerem ! ma być .
» 26 kwietnia 2014, 21:07 #105
kendzi: Wreszcie fajny mecz Man Utd, do końca sezonu wygramy wszystko i spokojnie zaczniemy przebudowe składu bo zmiany muszą być!! Brawo dla trenera który wprowadził spokój do szatni, pozdrowienia.
» 26 kwietnia 2014, 21:07 #104
Luke88: Heh, jakbyście zapomnieli to z Moyesem też wygraliśmy z Norwich 4-0...
» 26 kwietnia 2014, 21:05 #103
b90: z Moyesem to i my z Liverpoolem wygraliśmy nawet ... tyle że w pucharze tak jak z Norwich 4-0. Co było w lidze? wymęczone 1-0 po jakiej grze? Żenującej. Fuksem wygrać można raz, drugi ale nigdy fuksem się ligi nie wygra. Trzeba zacząć od dobrej gry żeby myśleć o wynikach, a tego zza Moyesa nie było.
» 26 kwietnia 2014, 21:09 #102
siara93: Naprawde wygladalo to bardzo fajnie. Na pewno wplyw na gre united mial zarowno sam Ryan Giggs jak i David Moyes(jego odejcie, wyrzucenie). Fakt, ze zawodnicy grali z determinacja i wielka checia, przede wszystkim checia zaprezentowania sie z jak najlepszej strony dla samego nowego managera jest powiazana ze zwolnieniem Moyesa. Sam osobiscie spodziewalem sie tego po zawodnikach, grali ze swoboda jakby zdjeto im kajdanki. Wydaje mi sie ze Giggs jest poprostu bardziej lubiany, szanowany, pilkarze na pewno nawiazuja z nim lepszy kontakt niz z Moyesem, smiem twierdzic ze moze byc nawet bardziej lubiany. Kwestia motywacyjne, psychologiczne mysle z tym byly zwiazane. Jednak to co trzeba przyznac Giggsowi to styl gry, zawodnicy bardzo madrze i rozmyslnie poruszali, przemieszczali sie po boisku dzieku czemu ta gra wygladala plynnie, Rooney Valencia czy Kagawa bedac przy pilce, po raz chyba pierwsy w tym sezonie, mieli przewaznie kilka mozliwosci rozegrania akcji bo mieli przed czy obok, a nie tylko z tylu dobrze ustawionych zawodnikow, stad te statystyki: 61% posiadania pilki przy 24 sytuacjach pod bramkowych i 11 celnych strzalach tego dawno nie mielismy. No i jak Norwich wygladalo w tym meczu, zero zagrozenia wyniku, Norwich bardzo rzadzko przeprowadzal akcje zakonczone strzalem celnym(tylko 2 strzaly), czego za Moyesa nie mielismy. Giggs tym meczem pokazal ze ma pojecie na temat pilki naprawde wielkie. Dodatkowy plus dla Giggsa jest taki, iz potrafil znaczaco wplynac na zawodnikow w przerwie meczu, bo w 2 polowie widzielismy lepszy Manchester mimo ze do przerwy prowadzil zasluzenie choc po dosc marnej, jesli chodzi o rozegranie akcji, gry. Ogolnie rzecz biorac brawa dla Giggsa, z punktu widzenia taktycznego i socjotechnicznego. Wprowadzenie Maty- strzal w 10, mysle ze malo kto by przypuszczal ze to Mata bedzie w tym meczu gral drugiego napastnika, sadze, ze giggs ma tu jakis ciekawy pomysl na manchester. Oby Glazerowie bacznie przygladali i analizowali poczynania Giggsa, bo jesli ten utrzyma ten poziom do konca sezonu to ja nie widze sensu zatrudniac Van Gaala i pozbawienia szansy Ryana, bo kto jak kto, ale on na nia zdaje sie zaslugiwac. Jednak nie popadajmy w hurra optymizm i przygladajmy sie krytycznym okiem na dalsze poczynania Man Utd pod wodza Giggsa :)
» 26 kwietnia 2014, 20:59 #101
Hermes17: Nie mógł
» 26 kwietnia 2014, 21:23 #100
GGMU00: 11 strzałów w światło bramki, najwięcej od grudnia 2011 a w samej drugiej połowie było ich więcej niż w jakimkolwiek meczu za Moyesa... nie mam pytan
» 26 kwietnia 2014, 20:57 #99
bacianga: Manchester United Rooney!!
Mata!!
» 26 kwietnia 2014, 20:57 #98
orion: Gratulacje dla szkoleniowca. Gra ładna dla oka , ale przeciwnik tez mało wymagający. Ciekawe czy dało by rade przez cały sezon tak grać United pod wodzą Giggsa. W następnym sezonie to jest raczej nie możliwe aby prowadził United ale moze za 2, 3 sezony.........
» 26 kwietnia 2014, 20:55 #97
NexaT: Nie wiem jak można być tak zaślepionym i takim dwulicowym.
Zanim ktoś odpowie na mój komentarz, to proszę cofnąć się o kilka miesięcy, najlepiej do lipca, kiedy to Moyes obejmował stery United i przeczytać komentarze.

Zrobiliście to?

To teraz przejdźcie do wygranego meczu ze Swansea 4:1, i co? Takie trochę deja vu?

Przypominam, że dzisiaj graliśmy z Norwich, które broni się przed spadkiem. Grają najgorzej w lidze na wyjazdach, a tutaj widzę hurraoptymizm i chęć zatrudnienia Giggsa jako stałego trenera.
Takie same komentarze były po zwycięstwie nad Newcastle i West Bromem, ale później był kubeł zimnej wody i "moyes out".
Jeszcze bardziej mnie śmieszy, gdy ktoś pisze, że ten mecz był najlepszy w tym sezonie, albo, że ten jeden mecz Giggsa był lepszy niż wszystkie Moyesa. Really?

Z tego co pamiętam, to będziemy grali jeszcze z Southampton - solidna ekipa. Jeśli z nimi wygramy dość wysoko i w dobrym stylu, to wtedy będę rozumiał, jeśli ktoś będzie bardziej optymistycznie nastawiony do Walijczyka, ale nie po tym jednym spotkaniu.
Moyes także na inauguracje wygrał wysoko, ale jakoś nie przełożyło się to na późniejsze wyniki.

Co do dzisiejszego meczu, to pierwsza połowa była jak za Moyesa. Ciągłe klepanie i to w sumie tyle. Gdyby nie ta bramka z karnego, to mogłoby to się skończyć jakimś niemrawym 1:0, bo nie oszukujmy się, ale taka bramka do szatni ściąga trochę presje z zawodników.
Apeluje tylko o zachowanie zdrowego rozsądku i trochę obiektywizmu.

PS. A jeszcze 2 godziny temu, gdy został podany skład, to były komentarze, że Giggs postradał zmysły, nic się nie zmieniło... no normalnie ubaw po pachy z niektórych.
» 26 kwietnia 2014, 20:53 #96
yokowal89: Różnica jaką ja zauważyłem dziś ( może to jednorazowy przypadek ) ale United nie cofali się do obrony po strzelanych bramkach, tylko cisneli żeby zdobyć kolejne. uważam że pierwsza połowa była kiepska, ale druga to United jakie chciałbym oglądać, bez głupich długich piłek od stoperów, dużo szybkiej gry na jeden kontakt, sporo bramkowych okazji. Zobaczymy czy będzie w tym powtarzalność :)
» 26 kwietnia 2014, 20:56 #95
siara93: 1 polowa fakt, kiepska i jesli chodzi o organy ofensywne to funkcjonowaly uderzajaco podobnie jak za Moyesa, ale za to Norwich mialo naprawde malo do zaproponowania, nie chce dywagowac, ale jakos czuje ze za Moyesa Norwich w tym meczu czesciej zatrudnialoby De Gea'e i poprostu wiecej akcji zakonczonych strzalem mialy by kanarki. Ogladajac ten mecz ani przez chwile serce nie zabilo mocniej ze strachu przed utrata bramki, u moyesa jednak w wiekszej ilosci meczow tak bylo. Zgodze sie tez, ze nie mozna popadac w hurraoptymizm, poczekajmy do 38 kolejki, a po niej bedzie mozna powiedziec cos konkretnego.
» 26 kwietnia 2014, 21:04 #94
vreid: Sluchaj, oczywiscie masz racje i zgadzam sie z tym co piszesz. Ale wez pod uwage jeden drobny szczegol, United grali tak, ze banan sam pojawial sie na twarzy i nawet jesli to tylko Norwich. Po tylu miesiacach beznadziejnej gry (newet wygrana z NEwcastle nie zmienia tego) wszyscy sa zachwyceni. Ogladalem mecz na Sky Sport i mysle, ze zdanie wypowiedziane przez jednego z komentatorow oddaje caly klimat
"Supporters are excited again at Old Trafford", slowo again jest tutaj bardzo wymowne. Jak tak samo bylem podjarany, ale oczyiwscie trzymam sie przyslowia jedna jaskolka wiosny nie czyni i zobaczymy co bedzie dalej. Ja znow zobaczylem ducha United i pota na czole oraz radosc z gry. Wiec co by nie mowic Ryan nie "oszukal" nas podczas konferencji, mowiac, ze chce widziec radosc w grze pilkarzy. I faktycznie ta radosc byla i u pilkarzy i na trybunach i przed telewizorami.
» 26 kwietnia 2014, 21:04 #93
Michal90x: Dziwisz się ,że po sezonie pełnym rozczarowań, każde zwycięstwo kibice przyjmują z taką radością ? Masz wiele racji i rzeczywiście mecz z Southampton pokaże na czym stoi drużyna i co jej daje Giggs. Zauważ jednak ,że styl w jakim graliśmy, szybkie kontry, strzały na bramkę i klepki na pełnej szybkości to nowość w tym sezonie pomimo ,że już wygraliśmy kilka meczy wcześniej, to żaden nie dawał aż tyle radości bo zawsze się cofaliśmy po 1-2 bramkach.
» 26 kwietnia 2014, 21:05 #92
redmati: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2014 21:08

1. Graliśmy ze słabą ekipą, Moyes średniaków(nie zawsze) też potrafił klepać 4-0, więc bez hurraoptymizmu jakim to Giggsy jest fantastycznym trenerem.
2. Oczywiście ciężko nie zauważyć mobilizacji piłkarzy, którzy do końca cisnęli na maksa, ALE:
- takie było założenie Giggsa, żeby zagrać coś dla kibiców
- nie ma już żadnej presji
- wątpię, że w środku sezonu ktoś pokusiłby się o strategię 'ciśniemy pełne 90 minut do bólu', a jest końcówka i na dodatek gramy o pietruszkę, więc można sobie pozwolić na coś takiego
3. Giggs pewnie i tak nie ostanie na dłużej niż te 4 mecze, więc cieszmy się po prostu tym, co grają nasi piłkarze i nie rozkminiajmy za dużo :)
» 26 kwietnia 2014, 21:07 #91
th0rdis: Niestety ostatnio jest jakiś taki trend wśród kibiców United, że strasznie szybko zmieniają zdanie. Najpierw wszyscy chcą dawać Moyes'owi czas, potem wysoka wygrana, Moyes geniusz. Słabsze momenty - Moyes out. Potem Olympiacos i kilka dobrych meczów - Moyes zostań. Potem znowu out. Teraz Giggs na trenera- każdy szczęśliwy. Ogłoszony skład - nie pasuje. Wygrywamy 4:0 - super skład.

Na pewno piłkarze w 10 miesięcy oduczyli się grać, a teraz w 4 dni Giggs im przypomniał jak się kopie. Skład też był taki jak za Moyes'a, przecież nic się nie zmieniło (poza atmosferą w szatni). Nie uważam, żeby wygrana 4-0 z drużyną w dołku cokolwiek mówiła o stanie w jakim jest zespół.
» 26 kwietnia 2014, 21:07 #90
tomalq: NexaT spokojnie bo widzę, że Ty przeginasz w drugą stronę. Bardzo dobrze, że ludzie się cieszą, cały sezon był dla nas koszmarem, to takie mecze napawają optymizmem i wiarą, że będzie dobrze. :)
Nie pamiętam już meczu, w którym MU miało takie ciśnienie na bramkę (nawet w meczach z "ogórkami") i to PLUS.
MINUS i to wielki ode mnie dla Giggsa to Clev na boisku. Tragedia, co pokazał swym pięknym strzałem w pierwszej połowie - co ten człowiek robi w MU?
» 26 kwietnia 2014, 21:15 #89
padre: człowieku, ogarnij się. Z tej strony korzysta przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. To, że np 1% użytkowników napisze komentarz po meczu, nie znaczy, że wszyscy uważają to samo. I teraz uwaga, niespodzianka dla Ciebie: jeśli po wygranej z Newcastle [!!] CZĘŚĆ [!!] ludzi napisze pozytywne komentarze, to nie znaczy, że Ci sami później krzyczą moyes out, a później zachwycają się nad Giggsem. Tutaj każdy komentarz to zdanie [!!] JEDNEJ [!!] osoby. Odstosunkuj się proszę od innych użytkowników i nie nazywaj ich "zaślepionymi" i "dwulicowymi". Opinia każdego jest tak samo istotna, ponieważ to właśnie OPINIA
» 26 kwietnia 2014, 21:16 #88
Osti10: Całkowicie się zgadzam z pierwszym komentarzem. Przypominam, że niedawno zagraliśmy podobne spotkanie z Newcastle. Tak samo jak dzisiaj, w tamtym meczu nie cofaliśmy się do obrony i graliśmy ładną dla oka piłkę. Tamten mecz z Newcastle nie czynił z Moyesa geniusza, więc nie popadajmy w hurraoptymizm i nie nazywajmy Giggsa cudotwórcą. Po prostu w tym, jak i w tamtym meczu ze Srokami wygraliśmy wysoko i graliśmy ładną piłkę, bo zawodnicy czuli na boisku, że drużyna przeciwna nie istnieje...Przecież dzisiaj Norwich zagrało żałosną piłkę, powinni gryźć trawę walcząc o utrzymanie, a oni w drugiej połowie praktycznie oddali nam mecz za darmo. Z drugiej strony nie ujmuję nic Giggsowi, podobały mi się w tym meczu zmiany. Ryan wykorzystał wszystkie trzy na dwadzieścia minut przed końcem i był to odpowiedni krok, bo komplet punktów był już pewny. Dodam jeszcze, że pozostałe mecze w tym spotkanie ze Świętymi nie będzie moim zdaniem żadnym wyznacznikiem w wyborze menadżera. Gramy praktycznie bez żadnej presji, z LM odpadliśmy, więc nie musimy nikogo oszczędzać.
» 26 kwietnia 2014, 21:28 #87
wojtas29: Dobry mecz, fajnie że trenerski debiut Giggsa wypadł tak pozytywnie, ale nie ma co wyciągać wniosków z tego jednego meczu. Poziomem był podobny do spotkań z Aston Villą i Newcastle. Jedyne co moim zdaniem uderza poważnie w Moyesa to kolejny dowód na to, że jeżeli Rafael jest niedysponowany, to na prawej obronie grać powinien Jones, w żadnym wypadku Smalling. Wystawianie tam Chrisa było zdecydowaną głupotą. Mam nadzieję że drużyna dogra ten sezon na podobnym poziomie, który mieliśmy przyjemność dziś oglądać.
» 26 kwietnia 2014, 20:52 #86
Manuel11: No i trzeba dodac ze bez wzgledu na styl to spotkanie musielismy wygrac jezeli nawet probujemy marzyc o jakiejkolwiek aktywnosci w europie w nastepnym sezonie. szkoda porazki z evertonem oby nie byla decydujaca w tym wszytkim tak czy inaczej Glory Glory Man. United i walczymy dalej! napewno emocji nie zabraknie
» 26 kwietnia 2014, 20:52 #85
maxior1993: Kagawa Rooney Mata Valencia najlepszi dzisiaj.
» 26 kwietnia 2014, 20:49 #84
Szczymryj: A Vidic?
» 26 kwietnia 2014, 20:50 #83
19barnaba87: No i mamy za soba "debiut"( o ile mozna to tak nazwac bo Rayan jest juz z nami dwie dekady ) Giggsa.
Bardzo podobala mi sie taktyka, gra sie takim ustawieniem do jakiego ma sie pilkarzy. Rayan doskonale o tym wiedzial i zrobil to trzeba bylo zrobic. Nasi zawodnicy swietnie odnajduja sie w klasycznym 4-4-2. Nawet gracze ktorzy za Moyesa grali tragicznie jakby odrzyli. Cleverley, Young, Valencia, Carrick, Vidic oni wszyscy udowodnili tym meczem kogo nalezy obwiniac za slabe wyniki United w tym sezonie. Niby taki mecz formalnosc ale napawa optymizmem. No i agent Kroosa na trybunach... Cos czuje ze po mistrzostwach swiata sytuacja na rynku tranferowym bedzie dla nas bardzo ciekawa.
» 26 kwietnia 2014, 20:47 #82
elibre: Wydaje mi sie, ze grali juz w tym sezonie takim ustawieniem i wygladalo to nienajgorzej, patrzac na nasza gre w obecnym sezonie.
» 26 kwietnia 2014, 21:09 #81
dawcioj: Obok Sir Alexa na trybunach siedział agent Reus'a i Kroos'a. Ciekawe oco chodzi
» 26 kwietnia 2014, 20:44 #80
ManUTDsince1992: O tańsze wejście na stadion :)
» 26 kwietnia 2014, 20:46 #79
b90: Reus w United to marzenie :) Miałby kto budować akcje.
» 26 kwietnia 2014, 21:12 #78
NewtonHeath1878: Również agent Schaera z Bazylei, Hoewedesa i Santany z Schalke, a także... Eugena Polanskiego.
» 26 kwietnia 2014, 22:28 #77
irration: No i mamy zastępce Evry.
» 26 kwietnia 2014, 22:36 #76
ManUTDsince1992: Fajnie to wyglądało jak "Rocznik 92" schodził do tunelu po meczu i wszyscy w markowych dresach MANCHESTER UNITED, a Ryan jako ich BOSS w gajerku ;) Chciałbym to oglądać również w przyszłym sezonie. W końcu jesteśmy wyjątkowym klubem z piekną historią i czuje, że to mogł by być jej kolejny rozdział ;) FANTASTIC FOUR
» 26 kwietnia 2014, 20:44 #75
michael18: Dzisiaj zakładamy koszulkę United , idziemy się naje*ać i śpiewamy z całych sił jak na stadionie GLORY GLORY MAN UNITED ! To jest rozkaz
» 26 kwietnia 2014, 20:40 #74
profesor999: Mecz bardzo ładny , przede wszystkim zaangażowanie i chęć strzelenia kolejnych goli . Cleverely i Young to jest jakieś nieporozumienie w naszym klubie . Obaj spowalniają akcje , notują sporo strat i ich sposób ruszania na boisku irytuje . Wyobraźcie sobie Kross i Reus za Cleverleya i Younga w dzisiejszym meczu :) to by była miazga . Warto dodać że sir Alex rozmawiał podczas meczu z agentem tych dwóch panów !
Glory !
» 26 kwietnia 2014, 20:39 #73
Michal90x: słuszna uwaga , byłby Dream Team , do tego Jones na obronie zamiast Vidicia który odejdzie , na prawej Rafael , za Evre, Shaw i Evans za Ferdka
» 26 kwietnia 2014, 20:48 #72
YatoYamDeClev: Ale tam pod koniec sklepali w polu karnym
» 26 kwietnia 2014, 20:38 #71
vip14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2014 20:41

Widać, że Giggs ma pojęcie ^^ Piękny mecz United *.* Oby tak dalej :D GGMU!
» 26 kwietnia 2014, 20:38 #70
kaberdo13: GLORY GLORY RYAN GIGGS!!
» 26 kwietnia 2014, 20:37 #69
Enorel: Kurcze jak z takim zaangażowaniem by grali w każdym meczu to dałbym naszemu Walijskiemu Czarodziejowi szansę. To byłaby piękna sprawa, nasza legenda obejmująca stanowisko menadżera, na którym zaczyna odnosić sukcesy i zostaje nim na dłuuugie lata. Brawo Giggs, nawet, jeśli tak się nie stanie, to ogromne podziękowania i szacunek dla Ciebie za ten mecz i całą karierę.
» 26 kwietnia 2014, 20:36 #68
Krzyk: Jednym słowem okres szkocki zamienilibyśmy na walijski. Pozostałoby tylko poczekać na następce Giggsiego w postaci Irlandczyka :D
» 26 kwietnia 2014, 20:41 #67
Niemiec: Nie chce mówić tego zbyt szybko, ale taki United sie chce oglądać. Widać, że to nie piłkarzy mamy słabych a DM był po prostu za słaby na tę drużyne. Teraz widzę jak bardzo sie pomyliłem, mówiąc, że to nie wina DM. Giggs ma u nich autorytet wszyscy grali pięknie. Nic tylko wydać te pieniądze któe są do wydania i wzmocnić naszą drużyne.
Moim zdaniem po dzisiejszym meczu ale nie tylko:
Out:Young, Cleverley
Natomiast zakupiłbym: Krossa, Reusa, Shawa, Mangale/Garaya. I w sumie to by wystarczyło. W tej chwli mamy tylko jednego skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia oraz nie wiem w jakiej dyspozycji jest Nani po cichu liczyłem, że Giggs go wpuści, kiedy był pokazywany Valencia a komentator sygnalizował zmiane, wszedł jednak Groszek którego bardzo lubię. Tym skrzydłowym oczywiście jest Valencia. Januzaj mimo wielkiego talentu na razie powinien być tylko zmiennikiem i dostawać szanse z słabszymi rywalami od czasu do czasu z jakimś mocniejszym rywalem powinien wejść z ławki, mecz z Bayernem pokazał, że nie jest to piłkarz gotowy by grać mecze z najlepszymi. Trener no cóż jeśli zarząd lubi ryzyko pozostawił bym tam Giggsa jednak jeśli zarząd nie chce zaliczyć kolejnej wpadki(Jedna jaskółka wiosny nie czyni), nie wiadomo czy Giggs na dłuższy okres dałby sobie rade, postawiłbym na ich miejsu na jakiegoś doświadczonego trenera, w jego sztabie znalazł by się Giggs który uczyłby się fachu trenerskiego i za kilka lat to właśnie on prowadziłby United.
» 26 kwietnia 2014, 20:35 #66
ElTunel2000: A tak każdy płakał że skład beznadziejny. Bardzo ładnie to wyglądało, teraz będzie się z niecierpliwością czekało na kolejny mecz.
» 26 kwietnia 2014, 20:35 #65
BoboAG: Jestem ciekaw jakby było z przeciwnikami wyższej klasy :)
» 26 kwietnia 2014, 20:36 #64
NexaT: Jak to co? Byłaby katorga i pewnie przegrana, a wielcy znawcy wykrzykiwaliby "Giggs OUT!".
» 26 kwietnia 2014, 20:58 #63
Krzyk: Najlepsze w tym wszystkim były zmiany... mimo coraz to wyższego wyniku sami ofensywni gracze :) co do meczu to pierwsza połowa niczym szczególnym się nie wyróżniała od wielu innych meczy w sezonie. Widać Giggsy powiedział im w szatni, żeby nie ważyli się zgotować mu porównań do swojego poprzednika, bo nagle gra w drugiej połowie nabrała koloru. Oczywiście często tak bywa, że jak worek z bramkami się rozwiąże to gra idzie znacznie prościej, no ale mimo wszystko widać było drastyczną poprawę.
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #62
BoboAG: Dałbym Mu szansę :)
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #61
ROO10MU: własnie ją dostał, 4 mecze
» 26 kwietnia 2014, 20:40 #60
Bzyczek: Mam do was pytanie jak zakonczymy sezon na 6 miejscu to będziemy grali w 1 rundzie kwalifikacyjnej do LE czy jak ? Proszę o odpowiedz :)
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #59
PwnT: Tak....
» 26 kwietnia 2014, 20:35 #58
Bzyczek: Na wikipedii , piszę coś innego :)
Bardzo jest mi potrzebna ta informacja ..
» 26 kwietnia 2014, 20:40 #57
YatoYamDeClev: CO sie stalo z messengerUTD?
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #56
TraN: Najlepsza trójka w dzisiejszym meczu to zdecydowanie Rooney, Mata i Valencia. Najgorsi chyba Carrick i Cleverley (nie było tragicznie, ale grali na trochę niższym poziomie niż reszta chłopaków). Young i Chicharito też nic wielkiego nie pokazali. Reszta zawodników bardzo dobre spotkanie. Na plus Evra i Jones. Norwich raczej słabo, ale i tak trzeba naszych pochwalić. Jak to mówią, grasz na tyle, na ile pozwala ci przeciwnik.
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #55
Krzyk: Mnie tam osobiście podobały się zagrania Jonesa w pole karne. Jeśli dobrze pamiętam to 1 i 3 bramka wpadła właśnie po nich
» 26 kwietnia 2014, 20:38 #54
IMMM: Bez przesady z tym Valencia dobry mecz, ale to jeszcze za mało jak na podstawowego skrzydłowego. Antoś powinien być w następnym sezonie solidnym zmiennikiem kropka.
» 26 kwietnia 2014, 21:00 #53
Manuel11: Dobry mecz United Gratulacje dla Ryana! zespol swietnie zgrany i wreszcie bylo widac ze pilkarzom sie po prostu chce walczyc a o to w tym wszystkim przeciez chodzi:) czyzby Moyes rzeczywiście tak bardzo hamował gre Czerwonych Diabłow?
» 26 kwietnia 2014, 20:31 #52
likethiisgame: Na to trzeba jeszcze poczekać. Ale mam nadzieje, że nadchodzą świetne czasy dla United i w to tylko po tym meczu chcę wierzyć. Dawno mi się tak gra United nie podoboała jak dzisiaj. Praktycznie 90 minut na połowie przeciwnika, fajna klepka momentami i w końcu strzały na bramkę.
» 26 kwietnia 2014, 20:36 #51
EnJoy: Takie United to aż miło ogladac;]
» 26 kwietnia 2014, 20:31 #50
Aveja: Szkoda, że drewnianonogi Young wszedł a nie Adnan "Janusz" Januzaj :/
» 26 kwietnia 2014, 20:28 #49
dtomasik7: Przeciez nie bylo go nawet na ławce;)
» 26 kwietnia 2014, 20:32 #48
Aveja: Co nie znaczy, że Giggs nie mógł go na niej posadzić
» 26 kwietnia 2014, 20:49 #47
tomek2010k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2014 20:28

Coś pięknego, jakbym oglądał United z 2008 roku. Posiadanie piłki, ten luz w grze, świetne akcje kombinacyjne, taki Manchester widziałem za kadencji Moyes'a max. 3 razy. W porównaniu do meczu z Evertonem to jest niebo, a ziemia. Wiadomo, że Norwich jest półkę niżej, ale mimo wszystko gdybyśmy zagrali tak jak dzisiaj to pewnie wynik tamtego meczu byłby inny. Wszystko wyglądało świetnie tak do 70-75 minuty, kiedy to Norwich nie istniało za sprawą posiadania przez nas piłki. Widać było potęgę takiego stylu gry, jaki od wielu lat proponuje nam Barcelona czy ostatnio Bayern. Wierzę w komplet punktów i 6 miejsce na koniec sezonu.
» 26 kwietnia 2014, 20:28 #46
Michal90x: Tego mi brakowało dawno, 90 minut ciągu na bramkę + fajne klepki między piłkarzami , szkoda mi jedynie ,że Hernandez nie strzelił no i Mata miałby kolejną asystę. Widać ,że dla Giggsa chciało im się grać , nie to co za Moyesa , gra na 50% możliwości.

Dawno nie byłem tak szczęśliwy oglądając grę United.

W jednym momencie jeden z komentatorów coś wspomniał o agencie Toniego Krosa i Reusa , o co chodziło bo gadałem w tym momencie z kimś i nie wiem o co chodziło dokładnie , może ktoś wyjaśnić ?:)
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #45
Bzyczek: Agent Toniego Kroosa , Mario Gotze i Marco Reusa siedział obok Fergusona na trybunach i o czymś rozmawiali . Czyżby nowy transfer ?
» 26 kwietnia 2014, 20:29 #44
Michal90x: aa ten łysy grubasek ?:P
» 26 kwietnia 2014, 20:30 #43
Bzyczek: Tak tak ;D
» 26 kwietnia 2014, 20:31 #42
likethiisgame: tak :)
» 26 kwietnia 2014, 20:31 #41
Bzyczek: Mam do was pytanie jak zakonczymy sezon na 6 miejscu to będziemy grali w 1 rundzie kwalifikacyjnej do LE czy jak ? Proszę o odpowiedz :)
» 26 kwietnia 2014, 20:32 #40
Michal90x: chyba 5 i 6 miejsce dostaje LE + zwycięzca pucharu ligi.
» 26 kwietnia 2014, 20:49 #39
krzychuxox: Świetny mecz. Bardzo fajna płynna gra. Szkoda że już się skończył normalnie...
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #38
ManUtdFun: Jedna jaskółka wiosny nie czyni, lecz widać było w graczach United pasje, chęć gry, zaangażowanie. Piękny debiut Giggsa! 4:0 Norwich na kolanach. Giggs na stało? Czemu nie?!
Na konkretne wnioski trzebva poczekać do połowy maja. Jeden mecz to żaden argument, tym bardziej, że było to Norwich. Nie wiem czy to prawda, że piłkarze nie dogadywali sie z Moyesem, ale jeżeli to byl główny powód słabej gdy Diabełków, to teraz o wyniki się nie boję. Giggsy ma posłuch jak nikt inny.
Ja wam mówie, to nie bedize drugi SAF, to bedzie pierwszy Giggs! Trener na kolejne 30 lat :D
Glory Glory Man United! Giggsy!
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #37
szymek1193: Po zmianie trenera widać efekty :)
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #36
Bzyczek: THIS IS UNITED !
To jest coś niesamowitego , wszyscy piłkarze zagrali bardzo dobrze . Chyba pierwszy raz widziałem w tak dobrej dyspozycji Antonio Valencie . David jest to bramkarz na lata , Wayne i Juan coś wspaniałego . Dziś na Old Trafford grał zupełnie inny klub niż za wodzą Moyesa . DZIĘKUJEMY ! :)
» 26 kwietnia 2014, 20:26 #35
Jakusa: Bez przesady Clev był widoczny tylko w momentach gdy tracił piłkę ;)
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #34
Bzyczek: Wszyscy tak hejtują Cleva rozumiem miał swoje bardzo słabe mecze , ale ten zagrał przyzwoicie :)
» 26 kwietnia 2014, 20:31 #33
lisu1: Czyli standardowo ;).
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #32
Daminek8: Nie było tak źle. Może i 3 razy się rzuciło w oczy, że stracił piłkę czy coś zepsuł ale Carrick czy Mata też tracili piłki dzisiaj. Może to nie jest piłkarz na City czy Chelsea no ale dziś zagrał poprawnie.
» 26 kwietnia 2014, 20:35 #31
NexaT: Macie swojego Chicharito.
» 26 kwietnia 2014, 20:26 #30
tylunh: idz zobacz czy cie nie ma na stronie man $hity....
» 26 kwietnia 2014, 20:28 #29
NexaT: Sprawdź za mnie, słyszałem, że często tam zaglądasz.
» 26 kwietnia 2014, 20:32 #28
karim: Ok zrąbał parę akcji w tym 100, ale to wg mnie kwestia, że rzadko gra ;)
» 26 kwietnia 2014, 20:33 #27
closer888: Chicha dziś załozył 2 siatki i za to go już lubie :d Był bardzo produktywny wg mnie, a akcję z Mata on ogarnął wybiegając jak trzeba, brakło wykończenia ale trudno.
» 27 kwietnia 2014, 11:13 #26
Graco07: To był prawdziwy Manchester
» 26 kwietnia 2014, 20:26 #25
Janks7: Hamulcowy odszedł i United od razu zaczęło grać swoje, brawa dla zespołu, gratulacje Ryan! tak trzymać panowie!
» 26 kwietnia 2014, 20:26 #24
soldier: Niech Moyes się uczy! ;)
» 26 kwietnia 2014, 20:26 #23
KoaLa: Druga połowa to było coś pięknego :D
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #22
aida32: 4:1 ze Swansea było
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #21
tylunh: "nie miał prawie nie miał powodów by go podtrzymywać, to po 90 minutach znów zawitał na twarzy Walijczyka." to pisał jakis gimbus czy jak ?....
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #20
MU1212: Pięknie aż chciało się to zobaczyć
» 26 kwietnia 2014, 20:24 #19
Stink3r: ładny mecz taki Manchester chcę się oglądać ;) :D
» 26 kwietnia 2014, 20:24 #18
PwnT: Moyes tez dobrze zaczął rozgrywki w PL ;) 4:0 z Swansea :)
» 26 kwietnia 2014, 20:24 #17
ManUtdFun: oj chyba bylo 4:1 ;]
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #16
Pershing: 4:1* :)
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #15
SaNToManUTD: 4:1 było..
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #14
b90: a nie 4:1 ? no widzisz, już na starcie Giggs jest jednak lepszy :)
» 26 kwietnia 2014, 20:25 #13
NewtonHeath1878: To spotkanie było pod pełną kontrolą (no, może na sam koniec próbowali z dystansu zagrozić), a Swansea grali na podobnym poziomie do nas. Po prostu nasi wykorzystali wszystkie okazje, a Łabędzie (prawie) wszystkie zaprzepaścili. Aczkolwiek wiadomo, że Norwich to jedna z najsłabszych ekip i życzę im spadku.
» 26 kwietnia 2014, 22:22 #12
aida32: Stare dobre United aż miło się oglądało.
» 26 kwietnia 2014, 20:24 #11
dtomasik7: Poprawcie wstęp bo nie wiem o co chodzi;)
» 26 kwietnia 2014, 20:24 #10
JRI: To przeczytaj go jeszcze raz, ze zrozumieniem ;]
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #9
JustDoIt: Chyba tam powinien być przecinek :P
» 26 kwietnia 2014, 20:28 #8
dtomasik7: JRI, już poprawiłeś i jest ok ;d
» 26 kwietnia 2014, 20:30 #7
Jakusa: Niesamowicie szkoda, że Hernandez nie trafił :(
» 26 kwietnia 2014, 20:23 #6
kanapkaa: odejdzie. Widać, że zirytowany jest od jakiegoś czasu. Byle nie odszedł nigdzie do Anglii bo jest gwarancją 20 goli w sezonie
» 26 kwietnia 2014, 20:27 #5
roki2008: Jakby był gwarancją 20 goli w sezonie, to by trafił tą setkę ... :)
» 26 kwietnia 2014, 20:46 #4
eliano07: Nie mam pytań!!
» 26 kwietnia 2014, 20:23 #3
Petrozza52: "Czy wiesz że? - Manchester United pod wodzą Ryana Giggsa odnosił zwycięstwo średnio w stosunku bramkowym 4:0"
» 26 kwietnia 2014, 20:21 #2
SaNToManUTD: I taki Manchester Da się oglądać.. Widać było zaangażowanie i chęć strzelenia gola. I o to chodzi GGMU!
» 26 kwietnia 2014, 20:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.