Manchester United - Crystal Palace. Zapowiedź 28. kolejki Premier League

» 26 lutego 2026, 12:31 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w najbliższą niedzielę zmierzy się z Crystal Palace w 28. kolejce Premier League. Czerwone Diabły spróbują podtrzymać dobrą serię za kadencji Michaela Carricka.
Manchester United - Crystal Palace. Zapowiedź 28. kolejki Premier League
» Manchester United w pierwszej części sezonu pokonał Crystal Palace na Selhurst Park 2:1 | Fot. Press Focus
Który z marcowych meczów Manchesteru United w Premier League będzie Twoim zdaniem najtrudniejszy?
Humory w zespole Manchesteru United są znakomite, bo drużyna w poniedziałek zgarnęła komplet punktów w meczu z Evertonem (1:0) na Hill Dickinson Stadium. Było to już piąte zwycięstwo Czerwonych Diabłów za kadencji Carricka.

Kto? Manchester United vs Crystal Palace
Kiedy? 01.03.2026, 15:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Chris Kavanagh
Transmisja? Canal+ Extra 1


Manchester United dzięki wygranej z Evertonem wskoczył na czwarte miejsce w ligowej tabeli. Czerwone Diabły zrobiły kolejny krok w stronę finiszu w TOP 4, ale dobrą formę trzeba będzie potwierdzić w starciu z Crystal Palace.

W listopadzie Manchester United pokonał Crystal Palace na Selhurst Park (2:1). Czerwone Diabły stoją przed szansą ustrzelenia ligowego dubletu z Orłami po raz pierwszy od sezonu 2017/2018. Jeśli zespół Carricka chce poważnie myśleć o Lidze Mistrzów, to strata punktów przed własną publicznością po prostu nie wchodzi w grę.

Sytuacja kadrowa
Przed meczem z Evertonem urazu na treningu nabawił się Lisandro Martinez i wszystko wskazuje na to, że Argentyńczyk opuści też mecz z Crystal Palace. Do kadry meczowej może wrócić natomiast Mason Mount. Urazy w drużynie Michaela Carricka nadal leczą Matthijs de Ligt i Patrick Dorgu.

W drużynie Crystal Palace na liście kontuzjowanych są: Cheick Doucoure, Jean-Philippe Mateta, Eddie Nketiah i Jefferson Lerma. Niedzielny mecz z Wolves (1:0) z powodu kontuzji pachwiny opuścił Maxence Lacroix, ale powinien być gotowy na spotkanie na Old Trafford.

Przewidywane składy

Manchester United: Lammens – Shaw, Maguire, Yoro, Dalot – Casemiro, Mainoo – Cunha, Fernandes, Mbeumo – Sesko

Crystal Palace: Henderson – Richards, Lacroix, Riad – Munoz, Wharton, Kamada, Mitchell – Johnson, Sarr – Strand Larsen

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Crystal Palace:
DataSpotkanieWynik
30.09.2023Premier League: Manchester United - Crystal Palace0:1
06.05.2024Premier League: Crystal Palace - Manchester United4:0
21.09.2024Premier League: Crystal Palace - Manchester United0:0
02.02.2025Premier League: Manchester United - Crystal Palace0:2
30.11.2025Premier League: Crystal Palace - Manchester United1:2


Przedmeczowe ciekawostki
– Manchester United zmierzył się z Crystal Palace 33 razy w historii Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 20 zwycięstw, 7 remisów i 6 porażek.

– Manchester United stoi przed szansą pokonania Crystal Palace po raz drugi w jednym sezonie po raz pierwszy od sezonu 2017/2018. Czerwone Diabły w listopadzie pokonały ekipę Orłów (2:1) na Selhurst Park.

– Crystal Palace ma ostatnio dobry bilans meczów wyjazdowych z Manchesterem United w lidze: 4 zwycięstwa w sześciu ostatnich spotkaniach. Londyńczycy we wcześniejszych 22 wizytach na Old Trafford zanotowali zaledwie dwie wygrane (3 remisy, 17 porażek).

– Crystal Palace może zostać dopiero drugim zespołem z Londynu, który zanotował trzy zwycięstwa z rzędu w ligowych meczach wyjazdowych z Manchesterem United. Wcześniej taka sztuka udała się tylko Chelsea w latach 1967-1970.

– Manchester United imponuje formą w ostatnich tygodniach. Czerwone Diabły w ostatnich 12 meczach u siebie zdobyły 27 punktów (8 zwycięstw, 3 remisy, 1 porażka). To wynik o 16 punktów lepszy niż w poprzednich 13 meczach w Teatrze Marzeń (3 zwycięstwa, 2 remisy, 8 porażek).

– Manchester United jest jedynym zespołem w Premier League, który nie przegrał w lidze od Boxing Day (26 grudnia). Czerwone Diabły od tego czasu zanotowały 6 zwycięstw i 4 remisy, zdobywając 22 punkty.

– Dean Henderson notował czyste konto w trzech z czterech meczów przeciwko Manchesterowi United.

– Benjamin Sesko w ostatnich sześciu ligowych meczach dla Manchesteru United zdobył 5 goli. Słoweniec średnio trafiał do siatki co 37 minut.

Mecz Manchester United - Crystal Palace rozpocznie się w niedzielę 1 marca o godzinie 15:00. Spotkanie będzie transmitowane na Canal+ Extra 1. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Jednak nie USA? Casemiro może kontynuować karierę w Europie
Następny news »
Manchester United „dogadał” transfer bramkarza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (228)


sensi: Cunha dziś poza kadrą.
» 1 marca 2026, 13:27 #228
kamilpe: Jest w pierwszym składzie
» 1 marca 2026, 13:46 #227
PaToManU: Kto według was usiadzie na ławce Amad ? Cunha chyba nie zasłużył, tym bardziej ze ta bramka z Evertonem pokazała ze oprócz Bruno mamy jeszcze piłkarza, ktory na pewno dałby rade na 10.
Mbeumo na skrzydle moze dac wiecej dla mnie to lepszy skrzydłowy od 9, tak samo Cunha to lepsza 10 niz skrzydłowy, no ale najważniejsze że w tym klubie przyszła jakość.
» 1 marca 2026, 13:25 #226
piter981: Panowie mam takie pytanko do was, mianowicie 27 stycznia zawarłem umowę na światłowód z Orange. Gość miał przyjechać do mnie 27 lutego zamontować światłowód ale tak się stało, że nie przyjechał w ogóle i nawet nie zadzwonił. Zadzwoniłem do Obsługi Klienta Orange i oni wyznaczyli mi nowy termin wizyty na 13 marca. Co mogę zrobić, żeby on zamontował mi szybciej ten światłowód?
» 1 marca 2026, 11:37 #225
Spadkobierca: Postraszyć wypowiedzeniem umowy za usługi, których nie świadczą. Chyba tylko tyle.
» 1 marca 2026, 11:46 #224
piter981: Złożyłem eskalację, w ciągu 48 godzin technik ma się ze mną skontaktować.
» 1 marca 2026, 11:51 #223
blanco1987: Usa tak interesie się piłką nożna jak my baseballem. Większy sens kulturowy miał mundial w Afryce, gdzie dobrzy piłkarze są na potęgę. Ja też jak Leo naprawdę poważnie zastanawiam się nad odpuszczeniem tego widowiska na szerszą skalę. Glownie mecze o 21 czy 19 jeśli będą jakieś dobre no bo jednak oglądać do 5 a o 7 robota to kiepsko będzie to ogarnąć.
» 1 marca 2026, 10:35 #222
Spadkobierca: Dla mnie to bez znaczenia. Już to coś w Katarze nie potrafiło przykuć mojego zainteresowania, więc nie spodziewam się, żebym był mocno zainteresowany mistrzostwami tegorocznymi. Człowiek zerknie wyniki, pośmieje się i tyle, spotkań oglądać się jakoś nie chce.
» 1 marca 2026, 11:27 #221
Spadkobierca: Jak myślicie moi drodzy, Mistrzostwa Świata w Kanadzie, Meksyku i USA się odbędą czy jednak nie?
» 1 marca 2026, 08:53 #220
sztejner: Szanse oceniam 50/50
Albo się odbędą albo nie
» 1 marca 2026, 09:31 #219
Sesko: Nie po to Trump tak wychwalał pod niebiosa Ronaldo by ten teraz się obszedł smakiem i nie dostał swojego upragnionego pucharu Mistrzostwa Świata. ;)
» 1 marca 2026, 09:36 #218
LeoPepsi: nie napalam się za bardzo na tegoroczne mś bo nie będzie chciało mi się wstawać o 4 rano żeby zobaczyć ewentualny mecz nasz reprezentacji
» 1 marca 2026, 10:01 #217
Spadkobierca: O ile USA to tylko agresywny piesek "narodu wybranego", to sytuacja w Meksyku nie napawa żadnym optymizmem. Niby mają czas do czerwca, żeby ogarnąć ten bałagan, ale jakoś ciężko mi uwierzyć, że im się to uda.
» 1 marca 2026, 10:07 #216
trezegram: A co ich obchodzą zwykli ludzie, to jest potężny hajs. Odbędą się na 100%.
» 1 marca 2026, 10:23 #215
Spadkobierca: Trudno zarobić, gdy brakuje kibiców, a autobus reprezentacji został ostrzelany przez siły paramilitarne jakiegoś kartelu.
» 1 marca 2026, 10:31 #214
trezegram: Nie no, czaje o co chodzi, tak tylko napisałem. Będą tam mieli bardzo bardzo duży problem, w Meksyku to są takie dranie, że to światowa czołówka pod tym względem.
» 1 marca 2026, 10:37 #213
Pochmurny: Przecież zawszę mogą olać Meksyk i zrobić tylko w Kanadzie oraz USA. Stany z chęcią przytulą więcej spotkań. Pewnie nawet się wszyscy zainteresowani ucieszą.
» 1 marca 2026, 11:21 #212
Spadkobierca: Organizacyjnie to nie jest takie hop-siup. Oczywiście osobiście liczę na całkowity bojkot.
» 1 marca 2026, 11:25 #211
JakubekManU: Elo. Nie wiem czy temat już był czy nie (pewnie tak) mianowicie, czy kupował ktoś koszulki ze strony bestfball? Jak to wygląda z jakością i wg? A może jest tutaj ktoś, kto wybiera się na mecz z Aston Villa? Ja wylatuje z Gdańska na mecz i robię rozeznanie, pierwszy raz lecę ne meczycho MU i trochę się stresuję
» 28 lutego 2026, 22:45 #210
szmexy: Niczym się nie stresuj, tylko się delektuj ;p

Jak lecisz sam to polecam pójść od Bishop Bar przed meczem (obok Old Trafford) ale idź wcześniej bo spore kolejki. Po stadionie posiedź sobie jak będą śpiewali bo i tak miasto stoi z godzinę po meczu.

Jak masz wyjazd zorganizowany to tym bardziej ci wszystko pokażą co i jak
» 1 marca 2026, 00:25 #209
polisheagle: Jutro nie wiem jak wy ale w podstawie chciałbym zobaczyć Sesko.. BM na prawej, Cunha na lewej. Z CP ciężko bedzie, dlatego Ben jak najbardziej powinien się spisać. Jeżelo Carras kolejny raz wystawi ten sam skład to trace do chłopa nadzieję.
» 28 lutego 2026, 22:35 #208
Leh: Fakt, zdobyl tym składem 16 na 18 punktów. Jak znow go wystawi to koniec nadziei.
» 1 marca 2026, 01:09 #207
Koba7ashi: Dortmund to chyba mają jakąś klątwę na ten Bayern. Zaś frajersko przegrali.
» 28 lutego 2026, 21:05 #206
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2026 10:27

Dortmund to taki trochę niemiecki Arsneal. Z tym, że Dortmund te 14 lat temu lige wygrał.
» 1 marca 2026, 10:25 #205
sirtomas: Jutro top3 !
» 28 lutego 2026, 20:57 #204
LeoPepsi: ewidentna ręka cityw polu karnym w końcówce meczu nawet bez weryfikacji var. śmiechu warte :)
» 28 lutego 2026, 20:40 #203
Pyra: Kane idzie po rekord Roberta w Bundeslidze.
» 28 lutego 2026, 20:38 #202
DjTED: Reka city. Gdzie karny??
» 28 lutego 2026, 20:16 #201
Spadkobierca: Sędzia nic nie widział, na VARze złapali w tej chwili BSOD, a marketingowo rywalizacja City z Arsenalem trwać musi.
» 28 lutego 2026, 20:21 #200
Spadkobierca: Ten zakolak okradł Leeds z punktu.
» 28 lutego 2026, 20:28 #199
Safik: No juz spokojnie . NZS ;-)
» 28 lutego 2026, 20:34 #198
Starman81: Część wam.troche z innej beczki.zespol nie ma trenera a oni chcą kogoś kupić?ja nie wyobrażam sobie Bowena na prawe wahadło?on nie umie bronic
» 28 lutego 2026, 20:13 #197
M4S73R: Który zespół nie ma trenera?
» 28 lutego 2026, 20:16 #196
SonofSparda: Jakie wahadło? Byłeś w śpiączce przez ostatni miesiąc?
» 28 lutego 2026, 20:19 #195
Spadkobierca: Pewnie myśli, że Glasner tu przyjdzie latem.
» 28 lutego 2026, 20:23 #194
GS8GS: Masz w zespole Cuhne i Mbuemo którzy nawet w końcówe spotkania na pełnym gadzie wracają do obrony.
Masz Dorgu i Diallo gdzie chłopaki są w stanie naparzać od bramki do bramki.
Na tą chwile masz w zespole Shawa i Yoro po bokach którzy też są w stanie wyjść wysoko z piłką. Okej tutaj każdy dmucha na zdrowie Shawa. Dla nie chyba bardziej potrzebne wydaje się wzmocnienie lewej obrony niż kupowanie 30 latka na prawe wahadło.
» 28 lutego 2026, 21:11 #193
blanco1987: Leeds no weźcie się do roboty. Dawaj James dla United,
» 28 lutego 2026, 20:03 #192
MANmanyUTD: A ja powiem inaczej. Awans do LM jest ważny, ale już same rozgrywki bym traktował na przyszły sezon drugoplanowo. Ważniejsze jest gruntowanie pozycji w czołówce ligi żeby co rok do tej LM się kwalifikować i z czasem powiększać kadrę żeby o coś tam walczyć w tej LM. W tym roku sam fakt awansu będzie fajny. W lato nie zrobimy niewiadomo jakich cudów że nagle będziemy walczyć o potrójną koronę. Ważne żeby ligę dalej śrubować, bo co mi po tej LM na przyszły sezon jak w lidze spadniemy na 10 miejsce xD przede wszystkim z głową
» 28 lutego 2026, 19:45 #191
Szaman: Co ty pitolisz? Gadasz jak amatoirim i jego funsy. Przypomne w Waszym stylu , miał być środek tabeli i puchary nieważne. Wiem, ze sobota ... ale juz wyłazicie z jaskiń ? Gramy w Lm i niekompromitujemy się. Jesteśmy MU, a nie zadowalamy sie śreniactwem, czy miernotą.
» 28 lutego 2026, 20:21 #190
Martelink: Szaman co ty pitolisz.
Widzisz Newcastle?
Awans w LM, a liga im leży, co drugi sezon historia się powtarza.

Rozumiem, że nie możemy się kompromitować w LM ale liga powinna być priorytetem przy ograniczonej kadrze, chyba że znajdziemy z 500m£ na transfery i uzupełnimy newralgiczne pozycje.
» 28 lutego 2026, 20:43 #189
Szaman: @Materlink to kibicuj i wzoruj się na NC. Top 5 to jest podstawa to jest 25% miejsc. O czym tu rozkminiać?
» 28 lutego 2026, 20:47 #188
Martelink: Szaman a wiesz ilu jest chętnych na te top5?
Arsenal, City, Chelsea, United, Liverpool, AV i Newcastle (reguła co 2 sezonu, gdy grają tylko ligę). W sumie to jak widać po spłaszczonej tabeli nie można lekceważyć nawet takich drużyn jak Brentford czy Everton które też mogą celować w awans do europejskich pucharów.

Zaraz usłyszę głosy lekceważące Everton czy inną ekipę. Dla mnie od dawna nie istnieje tzw. "BIG6", w Anglii każdy może wygrać z każdym, nawet beniaminek może wydawać więcej niż pół LaLigi razem wzięta.
» 28 lutego 2026, 21:02 #187
Szaman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2026 21:17

No i co z tego, że jest chętnych? To mamy akceptować średniactwo? Mu jest największym klubem w Anglii, podobne dokonania ma jedynie Liverpool. Powiedzmy sobie wprost nie akceptujemy wyników bez dających awans do europejskich pucharów. Czasami zdarza się, że jest gorzej ale nawet wtedy w pucharze wójta powinniśmy grać.
» 28 lutego 2026, 21:13 #186
Batigol222: Jeśli będzie awans do LM, a prawie na pewno będzie, to klub będzie musiał nie tylko wzmocnić skład, ale też poszerzyć kadrę, zwłaszcza że Martinez, Maguire i Mount mają tendencje do łapania urazów, a Ugarte jest bezużyteczny. Stach z Leeds byłby fajną opcją: typ ma posturę środkowego obrońcy, ale jest naprawdę dobrze wyszkolony technicznie, dobrze operuje podaniem, i dodatkowo haruje w defensywie. Sangare z Nottingham to z kolei naprawdę fajna "6" z obszernym wachlarzem umiejętności, tyle że akurat z na niego najpewniej trzeba byłoby wyłożyć większą kwotę.

Mam nadzieję, że zarząd odpowiednio to zaplanuje, bo granie 13-15 zawodnikami na 4 frontach przeważnie oznacza stracony sezon.
» 28 lutego 2026, 19:23 #185
BlacklashPL: Ktoś pisał, że lecimy po Rogersa po sezonie i myślę, że taki scenariusz jest bardzo prawdopodobny, po transferach wewnątrz ligi jak Cunha czy Mbeumo zarząd raczej będzie sie skupiał na ściąganiu ogranych już w Anglii zawodnikach, w taki scenariusz też wpasowuje się Anderson chociażby ale tu jestem przekonany wręcz, że wybierze City.
» 28 lutego 2026, 18:49 #184
szmexy: Będziemy potrzebować kogoś do przodu do rotacji jeszcze. Rodgers/Bowen powinni wystarczyć do formacji ofensywnej.

Większe wydatki będą do pomocy za Casemiro - tam potrzebujemy minimum 2 zawodników + boki obrony. Mazra szklany, Dalot na ławkę. Shaw po MS wróci z kontuzją na 1000%, a Dorgu będzie grywał wyżej więc kolejne 2 nazwiska potrzebne
» 28 lutego 2026, 19:23 #183
Batigol222: Dwóch zawodników do środka byłoby potrzebnych, gdyby United znowu grało tylko w Premier League i krajowych pucharach. LM to dodatkowe 8 spotkań, plus ewentualne 2 w barażach, plus ewentualna faza pucharowa.
» 28 lutego 2026, 19:25 #182
M4S73R: Aston chcą Mounta może uda się go włączyć do jakiejś transakcji
» 28 lutego 2026, 19:30 #181
Batigol222: Pod warunkiem, że nie będzie leczył urazu w trakcie letniego okienka transferowego...
» 28 lutego 2026, 19:38 #180
Martelink: Szmexy a zdajesz sobie sprawę, że ten Rodgers do rotacji będzie kosztował blisko 100m£? Widziałbym go w United już latem ale tylko w przypadku sprzedaży Bruno bo inaczej to się nie spina finansowo. Bowen już ma swoje lata, WHU też tanio go nie sprzeda nawet w przypadku spadku z ligi, bo będą chcieli ponownie awansować do elity.

Wydatek "nawet" blisko 100m£ na "10" w przypadku potrzeby kupienia 6 i 8 finansowo nie ma racji bytu, chyba że sprzedamy Rashforda, Hojlunda, Onane, Bayindira, Ugarte, Zirkzee i wspominanego przez kolegów Mounta.
» 28 lutego 2026, 20:29 #179
GS8GS: Rogers i nikt nie podnosi alarmu że Carrick chce sprowadzić swojego ziomeczka?
A poważnie fajny zawodnik, tylko obawiam sie ceny jaką będą za niego chcieli.
» 28 lutego 2026, 21:14 #178
szmexy: Myślisz że jak nie awansują do LM to cena będzie 100 milionów? Celowałem tak około 60
» 1 marca 2026, 10:51 #177
klusek0128: Cofnęli bramkę dla burnley, everton tez daje radę. Co za mecze !
» 28 lutego 2026, 17:48 #176
MUFI: Z ciekawostek, jesteśmy drugą drużyną w TOP5 zaraz po Barcelonie pod kątem strzałów w obramienie bramki, ciekawie
» 28 lutego 2026, 17:46 #175
MUFI: Liverpool dwa rykoszety i dwa po różnym, no nic obyśmy jutro też mieli trochę farta, a nie ofiarne wybicia z linii bramkowej :D
» 28 lutego 2026, 17:45 #174
NoName222: Tylko Liverpool potrafi strzelić pięć bramek z 1.32xG... Siedem strzałów celnych ledwie oddali
» 28 lutego 2026, 17:50 #173
MUFI: I do tego samobój haha, no nie żebym się czepiał ale Ci co mają ostatnio szczęścia to hit xd
» 28 lutego 2026, 17:52 #172
klusek0128: Burnley 4:3 :D
» 28 lutego 2026, 17:40 #171
LeoPepsi: burnley z 0:3 na 3:3. narazie 9 punktów straty do Totenhamu
» 28 lutego 2026, 17:21 #170
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2026 17:50

4:3 dla Burnley, ciekawie się robi.

A jednak nie...
» 28 lutego 2026, 17:41 #169
Dexxter: Newcastle jest w kryzysie, więc nas mecz z nimi w środku tygodnia nie będzie taki ciężki.
Crystal palce jutro , u siebie to raczej spacerek.
Patrząc dalej w kalendarzu mamy AV, która już mentalnie przegrała rywalizację z nami. Dopiero w kwietniu czeka nas trudny mecz z Chelsea
» 28 lutego 2026, 17:21 #168
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2026 17:35

WHU u siebie to w teorii powinien być jeszcze łatwiejszy "spacerek" niż CP, a skończyło się na remisie.
» 28 lutego 2026, 17:32 #167
Martelink: Dla United nie ma łatwych meczów.
Każdy się na "nas" specjalnie motywuje.
A utrudnienie nam drogi do LM to pewnie cel całej ligi bardziej niż 4 kapiszonow przed metą.
» 28 lutego 2026, 17:43 #166
SonofSparda: Ten zakichany Everton, to jest to jest bardzo niewdzięczny przeciwnik. Dlatego tym bardziej cieszę się, że udało się ich opykać i nie trzeba będzie już z nimi grać w tym sezonie.
» 28 lutego 2026, 16:43 #165
M4S73R: Mecz Live z WHU już rozstrzygnięty
» 28 lutego 2026, 16:25 #164
szmexy: Niech wcisną na 3;2 i zobaczymy czy doliczy dzisiaj też 7+ minut
» 28 lutego 2026, 17:10 #163
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2026 16:19

Mateus Fernandes bardzo ciekawy pomocnik.
» 28 lutego 2026, 16:19 #162
skylark11: Jak West Ham spadnie to będzie kilku ciekawych piłkarzy do wyciągnięcia np Bowen,Diouf nawet ten Fermandes
» 28 lutego 2026, 16:27 #161
szmexy: Bowen do rotacji idealny, obskoczy skrzydło i atak + doświadczony i dopiero 30 lat kończy w grudniu
» 28 lutego 2026, 17:13 #160
szmexy: Młoty to wyciągną na remis ;p
» 28 lutego 2026, 16:06 #159
radlu: Spokojnie. Żaden szanujący się sędzia nie da skrzywdzić Looserpoolu.
» 28 lutego 2026, 16:21 #158
M4S73R: Benja piłkarzem miesiąca.
» 28 lutego 2026, 15:22 #157
dzidek: Zobaczymy jak United jutro zagrają z drużyną która preferuje identyczny ustawienie jak diabły za Amorina. Jeśli przegrają, będzie to znaczyć że Amorim to kompletny dzban, a jeśli wygrają to oznaczać będzie że gra 3 obrońcami od samego początku była lipna i tandetna.
» 28 lutego 2026, 15:19 #156
skylark11: Ciekawe jak Wharton będzie wyglądał na tle naszych pomocników
» 28 lutego 2026, 15:26 #155
Spadkobierca: Sunderland dzisiaj przypieczętuje utrzymanie?
» 28 lutego 2026, 13:54 #154
BlacklashPL: Już i tak jest wiadomo, że się utrzymają bo spadnie Wolves, Burnley i Tottenham
» 28 lutego 2026, 14:27 #153
Spadkobierca: Trzymam kciuki, żeby Twój scenariusz się spełnił.
» 28 lutego 2026, 15:44 #152
M4S73R: Leeds zremisuje dzisiaj z City
» 28 lutego 2026, 09:07 #151
Leh: Czemu tylko zremisuje? Niech ich rozwala!
» 28 lutego 2026, 10:08 #150
1wolf1: Za wczesnie na potkniecie city. Za 2 kolejki, gdy Arsenal bedzie mial juz pelne portki... No chyba, ze przewidujesz tez wpadke Arsenalu z Chelsea, to jak najbardziej. Wiecej punktow obie druzyny zgubia tym lepiej dla United;)
» 28 lutego 2026, 12:40 #149
Spadkobierca: A może obie ekipy zaliczą potknięcie w ten sam weekend?
» 28 lutego 2026, 13:56 #148
wrobel1992: No trzeba poczekać do niedzieli czy widzieliśmy efekt miotły czy Carricka:D
» 28 lutego 2026, 08:16 #147
blanco1987: Wystarczy że Arsenal przegra teraz z Chelsea i City i robi się ciekawie.
» 28 lutego 2026, 07:54 #146
Leh: My skończymy sezon nad Arsenalem.
Mam tylko nadzieję, ze Villa skończy nad Chelsea
» 28 lutego 2026, 10:03 #145
Chris425: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2026 05:40

Ciekawostka: Lammens od debiutu najlepszym bramkarzem w lidze? Współczynnik (xG) który określa prawdopodobieństwo, że dany strzał zamieni się na bramkę.
1. 5,6 Lammens
2. 5,4 Verbruggen
3. 5,4 Pickford
4. 4,6 Martinez
5. 3,7 Sanchez
6. 2,7 Henderson
» 28 lutego 2026, 05:39 #144
zbyszek7: W niedzielę jestesmy na trzecim!!
» 27 lutego 2026, 23:09 #143
szmexy: i ze stratą 7 pkt do lidera ;D
» 27 lutego 2026, 23:38 #142
zylkos1988: Porażka Arsenalu za -3 czy jak ?
» 27 lutego 2026, 23:46 #141
szmexy: śmieje się, ale faktycznie mają mecz więcej
» 27 lutego 2026, 23:55 #140
Yokowal89: Villa poza top5 kończy i lecimy po Rodgersa jako zastępcę Bruno na 10 :)
» 27 lutego 2026, 22:59 #139
Szaman: No nie powiem ale Rodgers to ciekawa opcja.
» 28 lutego 2026, 00:20 #138
Leh: Rogers bylby swietny na lewe skrzydło. Ale niech on zagra taki jeszcze jeden sezon w Villi, bo takich, co jeden sezon zagrali, było pełno
» 28 lutego 2026, 10:05 #137
Queue13: My po 21 kolejce mieliśmy 11 punktów straty do Villi, a teraz możemy ich wyprzedzić :)
» 27 lutego 2026, 22:58 #136
Diabe8686: Vila nawet w pierwszej 5 nie będzie tak jak mówiłem 2 tyg temu
» 27 lutego 2026, 22:58 #135
bart667: Jest pięknie!! Brawo Wilki!!
» 27 lutego 2026, 22:57 #134
wider: teraz tylko w niedziele wykorzystać te potknięcie AV
» 27 lutego 2026, 22:56 #133
KubusUNITED: Wilki BRAWO!
» 27 lutego 2026, 22:56 #132
Arturrodeldziko: Haha i wilki :D
» 27 lutego 2026, 22:56 #131
Sesko: Oby ten wynik się utrzymał, My zrobimy swoje w niedziele i wskakujemy na podium.
» 27 lutego 2026, 22:40 #130
skylark11: Joao Gomes genialnie dzisiaj wygląda
» 27 lutego 2026, 22:26 #129
M4S73R: Pięknie Wilki
» 27 lutego 2026, 22:23 #128
Arturrodeldziko: Oo! Wilki :D
» 27 lutego 2026, 22:21 #127
Stink3r: Aston Villa nic nie gra, wypadną poza top5.
» 27 lutego 2026, 22:20 #126
Chris425: Łatwo Ci mówić, to nie Ty musisz grać z Jadonem Sancho w składzie.
» 27 lutego 2026, 22:55 #125
zielen1111: Pięknie Wilki :)
» 27 lutego 2026, 22:19 #124
SonofSparda: Villa jest już skończona w tym sezonie.
» 27 lutego 2026, 22:19 #123
M4S73R: Wilki dzisiaj sprawią niespodziankę.
» 27 lutego 2026, 20:46 #122
Arturrodeldziko: To co? Trzymamy kciuki za wilki :)
» 27 lutego 2026, 20:33 #121
skylark11: Barcelona confirm structure for Marcus Rashford's permanent move from Manchester United!

The €30m buy-option will be paid in 3 instalments of €10m each over the coming years.

[Via @mundodeportivo ]
» 27 lutego 2026, 20:16 #120
grzesiek696: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 20:36

No i kończymy, powodzenia Marcus, ja nie płakałem gdy odchodził (na wypożyczenie), i teraz też nie zamierzam.
» 27 lutego 2026, 20:32 #119
skylark11: Manchester United are closely MONITORING Köln winger Saïd El Mala. [@Ekremkonur]
» 27 lutego 2026, 18:30 #118
skylark11: Manchester United are seriously interested in signing Jarrod Bowen this summer.

[@FrazFletcher]
» 27 lutego 2026, 18:57 #117
sauerlandevent7: Bowen do rotacji zdecydowanie super opcja na 2-3 lata , jednak musimy mieć szerszą kadrę na europejskie puchary a on z WHU nie moze na to liczyć.
» 27 lutego 2026, 19:28 #116
Pawlak: Coś słyszałem o zainteresowaniu Pape Gueye z Villarreal
» 27 lutego 2026, 20:01 #115
skylark11: Były też plotki o Agoume z Sevilli
» 27 lutego 2026, 20:15 #114
marcino186: Ale ten Arsenal jest pchany na siłę
» 27 lutego 2026, 17:15 #113
sturmik: Jesli City odpadnie szybko a Arsenal sie zakreci do 1/2 lub finalu to moze bardziej niebiescy przycisna potem o mistrza.
» 27 lutego 2026, 14:22 #112
vieeeri: Arsenal do półfinału to sobie może rotować w LM i pilnować ligi
» 27 lutego 2026, 14:57 #111
Dexxter: Ale ta jedna strona drabinki w LM mega mocna...
» 27 lutego 2026, 12:51 #110
Pyra: Pomyśleć, że z trójki Barca / Atleti / Arsenal niemal na bank ktoś będzie w finale.
» 27 lutego 2026, 12:52 #109
Batigol222: Atletico nie przejdzie nawet Tottenhamu. Barcelona nie ma szans z Arsenalem. Druga połowa drabinki rzeczywiście jest niesamowicie mocna i trudno tam cokolwiek przewidzieć.
» 27 lutego 2026, 13:06 #108
Pyra: Atletico nie przejdzie Tottenhamu choć ostatnio dowalili 4-0 Barcy w jedną połowę.
Ja wiem, że oni mają wahania formy ale Diego rzuci na LM wszystkie siły bo w lidze musi dograć tylko top4.
Z takim grafikiem w LM on będzie walczył na noże aby trafić do finału.
» 27 lutego 2026, 13:13 #107
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 13:40

Chelsea dowaliła tej samej Barcelonie 3:0, plus chyba kolejne 3 bramki wsadzili im po ledwie zauważalnych spalonych i co z tego? Barcelona ma słabych obrońców, którzy na dodatek są w kut wolni: Atletico umiejętnie to wykorzystało. Tottenham ma 3 obrońców wyraźnie szybszych niż najszybszy w defensywie Barcelony Balde plus pomocników, którzy są mocniej zorientowani na defensywę niż pomocnicy Barcelony, no i Spurs nie będą za wszelką cenę pchać ataku pozycyjnego, co robi Barcelona i co naraża Barcelonę na kontry. Pod względem profilu i stylu gry, Tottenham wylosował idealnego dla siebie rywala.
» 27 lutego 2026, 13:39 #106
Pyra: Tottenham ma 10 kontuzji więc oni sobie mogą losować kogo chcą. Jak na razie nie mają szans przy tylu brakach.
Oni w lidze ostatni mecz wygrali 9 kolejek temu.
3 ostanie spotkania 3 porażki.
» 27 lutego 2026, 13:50 #105
Ciechanek: Może weźcie jakieś równanie matematyczne ułóżcie i od razu będziemy wiedzieć ile kto z kim wygra? Przecież to według Was tak działa
» 27 lutego 2026, 13:56 #104
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 14:00

Ale co ten biedny Tottenham ma z Atletico zrobić?
Davies, Udogie, Porro, Bentancur, Bergvall, Kulusevski, Maddison, Odobert, Kudus
To jest lista kontuzji.

Wszystko się może zdarzyć bo to dwumecz ale jak nie wróci kilku zawodników to oni po prostu kondycyjnie i kadrowo polegną (co już widać po wynikach).
» 27 lutego 2026, 13:59 #103
Batigol222: Porro już wrócił, a Udogie wraca w połowie marca. Myślę, że mocno przeceniasz to Atletico. Tottenham może wyjść na nich w formacji 3-5-2, np. w takim zestawieniu
Vicario
Spence-Romero-van de Ven
Porro-Palinha-Bissouma-Udogie
------Sarr-------
Solanke-Kolo Muani

Jak dla mnie to wtedy Simeone ma większy problem: w atak pozycyjny to oni nie potrafią, na kontry nie mają co liczyć, zostaje im Alvarez. Tottenham ma natomiast ogromną przewagę atletyczną, a oni potrafią zdobywać bramki po stałych fragmentach. Może skończyć się tak, że w dwumeczu będzie 3:0 dla Spurs, i wszystkie bramki dla Tottenhamu zdobędą obrońcy. Nie za bardzo widzę natomiast sposób, w jaki to Atletico miałoby pokonać Tottenham.

Może się mylę, ale kiedy w poprzednim sezonie różne polskie eksperty prognozowały, że Eintracht rozbije Tottenham, United w ogóle nie ma po co wychodzić na boisku przeciwko Bilbao, albo że jak ten Tottenham z 17 miejsca w Premier League zagra w LM to wszyscy będą ich tam lać, to mówiłem tylko: LOL i miałem rację.
» 27 lutego 2026, 14:15 #102
Pyra: Batigol
Jak ty pięknie piszesz o zespole, który zdobywa 1pkt/mecz w lidze.
Przecież oni ostatnio dostają jak leci, niech najpierw złapią jakąkolwiek formę.
Simeone to zadaniowiec, odpuści ligę, tak jak to zrobił przed PK z Barcą i wygrał z nimi 4-0.
Ręki nie dam uciąć ale 80%, że Atletico awansuje.
» 27 lutego 2026, 14:23 #101
Batigol222: Zdobywają 1 pkt na mecz w Premier League. W LM zajęli natomiast 4 miejsce w fazie ligowej, z 17 punktami na 24 możliwe.
» 27 lutego 2026, 14:33 #100
Pyra: Czas pokaże :)
» 27 lutego 2026, 14:38 #99
Leh: Bati, chyba za dużo taktycznych podcastów:) Możesz to sobie dowolnie rozpisać, co i jak zrobi ktory trener I ktory pilkarz jest szybszy od drugiego. A potem wchodzi motywacja, dyspozycja dnia, jakis jeden mądry ruch trenera, jeden przebłysk geniuszu, błędna decyzja sędziego i zwyczajne szczęście.
Jak dla mnie Atleti i Barca przejdą dalej i byłoby świetnie dla piłki gdyby tak sie stało, bo liga mistrzów w której biją sie sami Anglicy nie ma sensu. A jak będzie zobaczymy.

P.S. Bodo łupnie Arsenal.
» 27 lutego 2026, 17:20 #98
Batigol222: Liga Mistrzów zdominowana przez kluby z Premier League jak najbardziej ma sens, plus dla mnie to byłoby po prostu wygodne: np. ze 3 miesiące temu jakiś łoś próbował mi udowadniać, że Tottenham to jest mniej więcej ten sam poziom, co Freiburg heh. No i w Polsce jest jakaś irytująca moda na La Lipę i Serie A, pewnie przez to, że komentatorzy tego całego Eleven mają większe "chody" w środowisku niż komentatorzy z Canal Plus. Im dominacja Premier League będzie bardziej ewidentna, tym śmieszniejsze będzie obserwowanie ich kolejnych fikołków.
» 27 lutego 2026, 21:02 #97
Pyra: Arsenal ma easy do 1/2 LM.
» 27 lutego 2026, 12:45 #96
Dexxter: Ogólnie zajęli 1 miejsce w lidze, więc sprawiedliwie że mają najłatwiejsza drogę
» 27 lutego 2026, 12:53 #95
skylark11: Julian Nagelsmann is OPEN to taking the Manchester United job. [@JacobsBen
» 27 lutego 2026, 11:05 #94
Pyra: Nie dziwie mu się, skład pod jego grę jest niezły, piłkarzom chce się biegać.
» 27 lutego 2026, 11:11 #93
trezegram: Ciekawe czy piłkarzom będzie się chciało biegać dla niego, bo dla Carrick się chce i nie czaje po co szukać kogoś innego...
» 27 lutego 2026, 11:57 #92
skylark11: Bieganie to nie wszystko a co by nie mówić Nagelsmann jest dużo lepszym trenerem od Anglika.
» 27 lutego 2026, 12:03 #91
GS8GS: Mam wrażenie że tutaj panuje ciągle przekonanie że u sąsiada trawa jest bardziej zielona niż u nas.
» 27 lutego 2026, 12:19 #90
OlssonWZW: Warto dodać że już Vivell z Nagelsmannem pracowali razem w RB Leipzig, także może rzeczywiście coś być na rzeczy
» 27 lutego 2026, 12:23 #89
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 12:40

Skylark nic w piłce nie jest wszystko, a jak wolisz Niemca od Carrick to dziwne.
» 27 lutego 2026, 12:39 #88
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 12:41

Oglądałem Middlesbrough Carricka i mam obaw co do niego np sztywność taktyczna i brak planu b w trakcie meczu, nieumiejętność dostosowania formacji i taktyki pod konkretnego przeciwnika,no i w końcu brak doświadczenia w Europie i brak dostatecznenia w meczach co 3dni
» 27 lutego 2026, 12:40 #87
skylark11: Nie wolę Niemca ale żeby się później nie okazało że Carrick nie ogarnie meczów co 3 dni zwolnią go i znowu rok w plecy. Drużyny Nagelsmanna były najlepiej biegającymi w bundeslidze jak coś trezegram
» 27 lutego 2026, 12:42 #86
Pyra: Ja też lubię Carricka ale tylko głupiec by ślepo liczył, że mu wyjdzie.
Do końca sezonu może się sporo zdarzyć a nawet jak awansuje do LM to zarząd może podjąć decyzję o angażu kogoś innego.
» 27 lutego 2026, 12:48 #85
skylark11: Nie no jak zamiast Carricka ma przyjść De Zerbi czy Glasner to wolę Anglika ale Nagelsmann to jest jednak inna półka
» 27 lutego 2026, 12:53 #84
44everUnited: skylark11 nie żeby coś ale w championship bardzo często gra się co 3 dni ;)
» 27 lutego 2026, 13:00 #83
skylark11: Ile jest tych meczów w tygodniu 6-7 łącznie ? Do Carricka też były pretensje o brak rotacji i jakby nie patrzeć w tym Middlesbrough z sezonu na sezon wyglądali coraz gorzej a w ostatnim sezonie zajął 10 miejsce najgorszy wynik od dekady zanotował w styczniu-lutym serię 5 porażek pod rząd i przez to został zwolniony brak postępu a nawet regres.
» 27 lutego 2026, 13:11 #82
trezegram: Z Bayernu też go za darmo nie zwolnili...
» 27 lutego 2026, 13:47 #81
skylark11: Nagelsmann wygrał wszystkie mecze w fazie grupowej LM miał drugie miejsce w bundeslidze i nadal grał w pucharze był w grze o potrójną koronę. Zwolnili go głównie przez konflikty w drużynie bo nie dał sobie wejść na głowę. Koniec końców kibicie/eksperci, Uli Hoeness przyznali że zwolnienie Niemca było zbyt pochopnie
» 27 lutego 2026, 14:03 #80
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 14:12

Za zwolnienie Nagelsmanna, Kahn poleciał z prezesury a Salihamidzić z kierownika sportowego.
Od tamtej pory są na bezrobociu.
» 27 lutego 2026, 14:12 #79
skylark11: Po zwolnieniu Tuchela chcieli Nagelsmanna zatrudnić jeszcze raz
» 27 lutego 2026, 14:16 #78
MrCygan: Kogoś wam to nie przypomina? Trener z twardą ręką, który chce mocny fizyczny zespół? Nie pożegnaliśmy kogoś takiego niedawno?
» 27 lutego 2026, 16:00 #77
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 16:04

Dokładnie, kolejny toksyk w klubie. Genialne rozwiązanie.
» 27 lutego 2026, 16:01 #76
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 16:19

Raczej nie porównywalnym Portugalczyka i Niemca pod względem charakteru bo to zupełnie inne osobowości ani pod względem warsztatu bo to zupełnie inni menadżerowie.
» 27 lutego 2026, 16:16 #75
skylark11: Można Amorimowi wiele ale dzięki temu toksykowi pozbyli się z klubu leserów i w końcu zmusił zawodników do biegania
» 27 lutego 2026, 16:23 #74
Leh: Wspaniale, 38 latek ktory nie poradził sobie w Bayernie. Przecież United to jest klub 2 razy większy niż Bayern i 20 razy trudniejsza robota. Myślę, ze Pyra z Piwalem jako asystentem zrobiliby tam mistrza.
A Nagelsmann stamtąd wyleciał. Nie ma znaczenia dlaczego, wyleciał. To jest dla mnie jakis żart ze taki dzieciak ma prowadzić ten klub. Jakby wytrwal tyle co Amorim to juz byłby sukces
» 27 lutego 2026, 17:29 #73
skylark11: Carrick 44 latek który nie poradził sobie w Middlesbrough przecież United jest 100 razy większy niż Middlesbrough i 100 razy trudniejsza robota niż w Middlesbrough. A Middlesbrough to nie był ogórek za czasów Carricka klub dysponował 3-4 budżetem a Carrick zrobił miejsca 4,8,10 zaliczał regres z sezonu na sezon
» 27 lutego 2026, 18:46 #72
Leh: Przestań płakać, Skylark. Michael robi super robotę i niech ją robi jak najdłużej.
I jest zupełnie inaczej, gdy wchodzi były piłkarz, bo on z miejsca ma autorytet - jest legendą, dużo w klubie zdobył, piłkarze zwyczajnie chcą mu zaimponować. Na tym Carrick jedzie i często na tym jadą byli piłkarze na początku. Jak długo pojedzie, nie wiem i nikt nie wie. Ale Nagelsmann to po prostu kolejny Amorim. Proszę, nie wracajmy do tych czasów :-)
» 27 lutego 2026, 19:07 #71
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 19:13

Ja nie mam nic jak zostanie będę się cieszył tylko po prostu to co ty napisałeś Nagelsmannie można napisać o Carricku. Wolę Carricka od Glssnera czy De Zerbiego ale też wiem że Vivell będzie pchał Niemca na niego menadżera United. Amorim prowadził tylko Sporting Nagelsmann prowadził Bayern jeden z największych klubów na świecie z Lipskiem doszedł do półfinału LM nie ma co ich porównywać bo Portugalczyk przegra na każdej płaszczyźnie.
» 27 lutego 2026, 19:10 #70
Viral: Ostatnio tak się zastanawiałem, byliśmy łączeni z jakimkolwiek lewym skrzydłowym? I ogólnie kogo byście widzieli po letnim okienku tam
» 27 lutego 2026, 10:35 #69
szmexy: Garnacho podobno na wylocie ;)
» 27 lutego 2026, 10:39 #68
Pyra: Dorgu i Cunha jeżeli kupią nową 9
» 27 lutego 2026, 10:40 #67
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 10:44

Są plotki o Diomande,Gordonie,Ndiaye czy nawet Nico Williamsie a dzisiaj czytałem że Bracola może odejść z PSG. Pyra 9 na rynku to praktycznie nie ma
» 27 lutego 2026, 10:43 #66
szmexy: Skylark moim zdaniem nie potrzebujemy 9 z melodią przyszłości tylko doświadczonego napastnika jak np Patrik Schick
» 27 lutego 2026, 10:49 #65
vieeeri: Do linii ataku potrzebujemy tylko kogoś do konkurencji z Sesko gdy odejdzie Zirkzee. Myślę, że Dorgu, Cunha, Amad, Mbeumo muszą obrobić dwa skrzydła. Trzeba wzmacniać najpierw środek pola
» 27 lutego 2026, 10:54 #64
skylark11: Schick doświadczony napastnik ale z długim kontaktem i to już bym chyba Wekbecka wolał za darmo
» 27 lutego 2026, 10:57 #63
GS8GS: Było też kilka wzmianek o Mane z Wilków.
W przyszłym sezonie do pierwszego zespołu ma być włączony JJ Gabriel. Wiec pewnie tez będzie dostawał jakieś minuty.
Wiem że kolejny nastolatek w zespole, jeszcze,e że spadkowicza, ale jeśli cena była by atrakcyjna to dlaczego nie.

Nico Williams raczej przespał swoją szansę dołączenia do nas, on chyba w Athleticu kasuje 200k tygodniowo.

Na rynku nie ma też jakiejś 9 dostępnej i robiącej dobre liczby.
» 27 lutego 2026, 12:28 #62
skylark11: Manchester United are prepared to submit a €114m bid for Elliot Anderson this summer.

[@Ekremkonur]

Dużo
» 27 lutego 2026, 10:25 #61
Pyra: Jeżeli wejdzie do zespołu jak Rice do Arsenalu to 100M warto dać.
Kluczowa pozycja na 10 lat do przodu.
» 27 lutego 2026, 10:34 #60
szmexy: nikt za niego tyle nie da, w szczególności jak Forrest spadnie
» 27 lutego 2026, 10:39 #59
skylark11: Rice przed transferem do Arsenalu był po 5 naprawdę bardzo dobrych sezonach w West Hamie Anderson gra dopiero teraz drugi taki sezon bo wcześniejsze w Newcastle były po prostu średnie.
» 27 lutego 2026, 10:41 #58
Tajfunsrajfun: jak jest jego rola na boisku ? Bo patrzę na statystki to 1gol i 2 asysty wygląda to słabo przy Casemiro bo niby jego ma zastąpić ? Chyba że to typowy przecinak, ale za takiego dać 100+ to lekka przesada
ale w NASZYM STYLU xD
» 27 lutego 2026, 10:49 #57
skylark11: W Nottingham gra dwójką pivotów Anderson gra w tej dwójce bardziej ofensywnie i tu jest właśnie problem ze Anglik nigdy nie grał jako samotna 6
» 27 lutego 2026, 11:00 #56
Pyra: On po Rice jest teraz najlepszym ŚP w lidze, gra w reprezentacji w podstawie więc chętni za 80-100M się znajdą.
100M za Balebę to jest śmiech.
» 27 lutego 2026, 11:04 #55
MANmanyUTD: Luźna refleksja...
Jaga niby fajnie, ALE... odpadli. A Polskim kibicom znów wystarczy że walczyli. Pochwały że super i wgl. Z jednej strony rozumiem. Ale z drugiej należałoby mieć w końcu jakieś wymagania w tej polskiej piłce. Niby jest potencjał i walka. Ale finalnie musimy się cieszyć z pięknej porażki czy godnego odpadnięcia z turnieju.
» 26 lutego 2026, 23:08 #54
Pyra: Odrobić we Włoszech 0-3 to jest osiągnięcie. Inny zespół po pierwszym meczu wyszedłby pół-rezerwą, zamurował, żeby się nie skompromitować i tyle.
Trzeba docenić, że polskie kluby bez względu na rywala i okoliczności grają bez kompleksów.
» 27 lutego 2026, 07:13 #53
Pyra: W tym sezonie e-klapa zdobyła więcej pkt w rankingu niż Francja, Holandia, Turcja, Grecja itp.
Jeszcze ze dwa takie sezony i mamy 2 miejsca w el. LM przez kilka lat z rzędu.
» 27 lutego 2026, 07:33 #52
Mivkusss: Garnacho niby na wylocie z chelsea.
Co sądzimy imo przykre jak sie stoczył.
» 26 lutego 2026, 21:22 #51
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2026 21:27

Nie nasz problemem całe szczęście bardzo możliwe że te 40 mln to interes życia był
» 26 lutego 2026, 21:25 #50
BlacklashPL: Co przykre, chłop zamiast pracować nad tym żeby lepiej grać wolał układać fryzury i robić tatuaże, zaszczepił się w nim wirus leniucha jak chociażby u Sancho, nie ma co płakać, jak chce wrócić to może grzać 3 ławkę i tyle.
» 26 lutego 2026, 21:26 #49
skylark11: Ornstein chyba podawał że United ma 10% od następnego transferu z tego co pamiętam
» 26 lutego 2026, 21:39 #48
trezegram: Ego mu już totalnie wywaliło po tej przewrotce z Evertonem.
» 27 lutego 2026, 06:11 #47
UnitedWeStand: @BlacklashPL
"zamiast pracować nad tym żeby lepiej grać wolał układać fryzury i robić tatuaże"
Ja to słyszałem, że zamiast trenować 24/7, to jeszcze się z rodziną czasem spotykał w swoim czasie wolnym oraz oglądał filmy, czytał książki i grał w gry - koszmar, jak można być takim leniem!

Garnacho akurat jest znany z tego, że dodatkowo pracuje na treningach i chwaliło to United oraz Chelsea. Gość jest po prostu za słaby i tyle, ale najwidoczniej jak się nie rozwijasz to w główkach odklejonych ludzi jesteś po prostu leniem, który nie trenuje - "Co? Nie gra lepiej? A u fryzjera był i tatuaż sobie zrobił? A to leń! Za treningi powinien się wziąć!". Parodia.

Nie wiem co trzeba mieć z głową aby takie bzdury w ogóle wymyślać, ale z drugiej strony masa ludzi była oburzona, że Rashford wyprawił imprezę urodzinową po przegranym meczu - wiadomo, że powinien odwołać urodzinki, zaszyć się samemu w domu i udawać, że nie istnieje, bo jeszcze jakieś przegrywy z internetu go zaczną obrażać. Później ludzie się dziwią jak taki Krychowiak otwarcie mówi, że boi się wrzucać zdjęcia z tego co robi po treningach i czeka aż wygrają mecz aby nie zostać zwyzywanym przez dzieciarnię.
» 27 lutego 2026, 08:25 #46
Pyra: Jeżeli praca Garnacho polega na tym, że nie poprawia się w defensywie tylko biega bez celu najwięcej ze wszystkich to wpisuje się to idealnie "układanie fryzur".
Popatrz na ostatni mecz Cunhy, przecież Garnek nigdy tak w defensywie nie harował i nigdy tego nie zrobi. Bez tego może sobie grać w średniakach, w topowych klubach trzeba dawać z siebie 100%.
» 27 lutego 2026, 08:47 #45
UnitedWeStand: @Pyra
Nom, masz rację, taki Ronaldo który nie pracował w defensywie, to z tego powodu, że jest po prostu leniem i gdyby mniej czasu spędzał u fryzjera, to by więcej biegał w meczach.

"Popatrz na ostatni mecz Cunhy, przecież Garnek nigdy tak w defensywie nie harował"
Czy ty w ogóle oglądasz mecze?

Cunha, to jest najdziwniejszy przykład jaki mogłeś podać. Brazylijczyk w jednym meczu potrafi sobie chodzić bez celu przez 90 minut i nic nie zrobić. W następnym chodzi przez 90 minut aby nagle w ostatniej akcji wykonać sprint do obrony przez całe boisko, a w jeszcze innym meczu to robi w defensywie więcej od Ugarte w całej swojej karierze w United.

Cunha, to nie jest Bruno i ma jedynie momenty, w których nagle mu się odpala pracowitość na najwyższym poziomie. Gdyby Brazylijczyk pracował tak cały czas, to jego wkład w mecz byłby za każdym razem na najwyższym poziomie, ale nie jest, bo nikt nie wie jaki to Cunha wystąpi w następnym spotkaniu.

Garnacho miał momenty jak Cunha gdzie pracował w obronie. Rashford również. Były to momenty i tyle, ale były. Cała trójka nie jest wzorem do stawiania pod względem pracowitości na boisku. Budowanie jakiś teorii o lenistwie na podstawie zachowania na boisku czy też fałszowanie rzeczywistości jest po prostu dziwne.
» 27 lutego 2026, 09:13 #44
Pyra: Masz rację, Garnacho to wzór do naśladowania, nie wiem dlaczego wszyscy się na niego uwzięli.
» 27 lutego 2026, 09:29 #43
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 09:36

Ronaldo w wieku 18-22 lat grając w United nie pracował w defensywie? To ty chyba United wtedy nie oglądałeś w realu go zwolnili z zadań defensywnych i każdemu to wszyszło na dobrze. Cunha w większość meczów ma 10km pezebiegnięte w niektórych ponad 10km były mecze gdzie garnacho i rashdord nie przekroczyli 9km w którym meczu Cunha nie pracował w obronie?
» 27 lutego 2026, 09:33 #42
Pyra: Ja bym go odkupił, Dorgu i Cunha to przy nim pionki, Garnek wracaj ratuj nas.
» 27 lutego 2026, 09:35 #41
UnitedWeStand: @Pyra
"Masz rację, Garnacho to wzór do naśladowania, nie wiem dlaczego wszyscy się na niego uwzięli."
Ładnie ciebie już odkleiło.

Garnacho jest jednym z moich najbardziej nielubianych piłkarzy, którzy grali w United i od niemal samego początku twierdziłem, że jest za słaby i powinien zostać sprzedany gdy znajdzie się jakiś frajer, który go weźmie. Moja opinia bazowała na podstawie jego umiejętności oraz ego, które ma wywalone w kosmos.

Wybacz, że nie jestem osobą, która zakłamuje rzeczywistość i wymyśla bzdury na temat jego lenistwa aby umniejszyć Garnacho, bo Argentyńczyk jest akurat znany z pracy na treningach oraz spędzania dodatkowego czasu w domu na trenowaniu - z czego często wrzucał relację.

Jest tyle rzeczy, o które można mieć do Garnacho pretensje, a wy tutaj siedzicie i wymyślacie jakieś bzdury, że jest leniem, który woli "układać fryzury i robić tatuaże" niż trenować. Gratuluję postawy.

Swoją drogą, to ciekawe jak dobry byłby Messi gdyby wolał trenować zamiast "układać fryzury i robić tatuaże"? Chyba nigdy się już nie dowiemy, bo Leo to niestety leń.

Niezły ból tyłka o to co sportowcy robią w swoim wolnym czasie po treningach.
» 27 lutego 2026, 09:43 #40
Piwal: Messi i Ronaldo to musieli dopiero harować w defensywie ze takie kariery zrobili. A nie czekaj...
» 27 lutego 2026, 09:44 #39
skylark11: Piwal z tego co pamiętam Ronaldo nie był zwolnimy z pracy w defensywie u Fergusona mecz z Barceloną 07/08 najlepszy przykład
» 27 lutego 2026, 09:51 #38
Pyra: CR w wieku 36l to już se mógł stać na 9 cały mecz i czekać na podania jak w lidze pustynnej.
Nowoczesna piłka wymaga biegania bez niej, pressing nie ma sensu kiedy jeden element nie wykonuje swojej roboty.
» 27 lutego 2026, 09:55 #37
Pyra: "Ronaldo notuje jedną z najniższych średnich pressingów na 90 minut w lidze. W swoich ostatnich sezonach w topowych ligach europejskich notował średnio zaledwie około 6-7 pressów na 90 minut."

Najlepsi napastnicy wykonują ok. 30 skoków pressingowych na mecz a średnia całego zespołu to ok. 12-15.
» 27 lutego 2026, 10:15 #36
jarekj23: Niech nie wraca .
» 27 lutego 2026, 10:15 #35
Piwal: CR w wieku 36 lat trafił do United gdzie "stojac na 9" ciągnął grę ofensywną United za uszy zdobywając 32 G+A w 54 meczach.
» 27 lutego 2026, 10:18 #34
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 10:28

CR ma to do siebie, że strzela a cały atak strzel mniej niż rok wcześniej i cały klub na tym traci.
United 2020-21 PL - 74 gole z tego Bruno, Rash, Cavani, Green i Martial - 50 goli
United 2021-22 PL - 57 goli z czego Bruno, Rash, Cavani, Green, Martial i CR - 40 goli

Jeden zawodnik więcej - 10 goli mniej ataku i 17 goli mniej zespołu.

Tak jak już nie raz pisałem, CR nie pressuje, czeka na piłki, jest w centrum gry i cały zespół traci bo musi na niego harować.
» 27 lutego 2026, 10:27 #33
BlacklashPL: @UnitedWeStand a od kogo SŁYSZAŁEŚ? Bo ja widziałem jak gra faktycznie i mogę na tej zasadzie stwierdzić, że nie był zbyt chętny trenować poszczególne elementy w tym pressing. Oj dziadek dziadek, znow sie probujesz przypieprzyć ale wyszło tak jak w Twoim zyciu, nieudolnie
» 27 lutego 2026, 10:35 #32
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 10:57

Pyra:
20/21 United dostało 18 karnych z czego strzeliło 17 a sam Bruno strzelił 13
21/22 United dostało 6 karnych z czego strzeliło 3, Sam Bruno podszedł do 2 i nie trafił żadnego

Pewnie wina Ronaldo ze sedziowie przestali nam gwizdać a Bruno pudlujący przy rzutach zamiast patrzec na bramke przy strzale patrzył na Ronaldo :D Martial tez mogl strzelić więcej goli i wcale to nie jest wina wypożyczenia do Sevilli na pol sezonu tylko 100% winy Ronaldo :)

Pyra tak jak Ci kolega wyżej napisal odkleiło Cie już zupełnie.
» 27 lutego 2026, 10:53 #31
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 11:03

A zapomniałem że afera z Greenwoodem to tez pewnie była wina Ronaldo, na pewno to on naciskał klub do odstawienia zawodnika. Gdyby nie to to pewnie Mason rozegrałby sezon 21/22 do końca i strzelił więcej :) Tak samo pewnie kopał Cavaniego na treningach ze ten opuscil przez urazy ponad 20 meczów i finalnie rozegrał mniej niz połowę minut poprzedniego sezonu.
» 27 lutego 2026, 11:01 #30
Piwal: a Rashford tak ciężko harował za Ronaldo że Rangnick posadził go na ławie żeby się nie przemęczył biedaczyna i wcale nie chodzilo o kwestie dyscypliny, braku pressingu i zaangażowania.
» 27 lutego 2026, 11:07 #29
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 11:16

Piwal już wyciąga ilość karnych, komu się chciało a komu nie.
Liczby nie kłamią i gdzie nie pojawił się CR to działo się to samo czy to Juve czy to United.
On musi być w centrum uwagi, on musi strzelać, już dawno zapomniał, że piłka to sport drużynowy.
100x wolę by cały atak strzelał po 10 goli każdy i zasuwali jak teraz niż liczyli na przebłyski gwiazdy, która nic nie musi.

Zresztą wystarczy zobaczyć jak jego minutami zarządzał Zidane w sezonach 2016-17 i 2017-18 kiedy nie grał już wszystkiego a wtedy miał 31-33l.
Wieku nikt nie oszuka, szczególnie w PL.
» 27 lutego 2026, 11:14 #28
Pyra: Tak wyliczasz kto ile grał a kto ile nie.
Czy to jakaś inna matematyka? Czy na boisku nie przebywa 11 zawodników w tym samym czasie?
CR zabierał minuty innym więc logiczne, że tamci mniej grali.
Efekt zsumowanych bramek 50>40. Cały atak siadł.
» 27 lutego 2026, 11:17 #27
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 12:35

Ale przeciez to ty jełopie zacząełes wypisywac ile strzelili Bruno, Rash, Cavani, Green i Martial wiec Ci odpisalem ze Cavani opuscil ponad 20 meczow z powodu urazów , Martial byl wypozyczony, Greenwood zawieszony a Rashfordowi tez nikt nie zabraniał biegać zamiast człapania. Czego tu nie rozumiesz ? Komu z nich Ronaldo zabieral minuty grajac na szpicy ? Przeciez przy ich dyspozycji to nawet Elanga rozegrał swoje 1500 minut na boisku mimo ze sezon wczesniej biegał w druzynie juniorskiej.

Tak samo 17 goli mniej calego zespolu samo tlumaczy sie tym ze strzelilismy 14 goli mniej z karnych bo ich nie dostawalismy. Jeśli chodzi o bramki z gry to ilośc była praktycznie taka sama wiec Twoje urojenia o tym że przez Ronaldo coś siadło nie maja sensu jak z resztą wiekszość rzeczy które tu wypisujesz.
» 27 lutego 2026, 12:35 #26
Pyra: Czego nie rozumiem?
Po co kupiliśmy 36lateniego zawodnika, który zburzył całkowicie dobrze funkcjonujący atak?
To tak jakby teraz kupić Lewego, jaki w tym sens? Żaden.

Razem z CRem przyszed też Sancho, który grał 1901min i Elanga z 1200min i strzelili oni łącznie 5 goli.

Dalej wyjdzie, że atak strzelał mniej niż przed CRem, do ciebie nie docierają żadne argumenty.
CR król i przez wszystkich dookoła nie wyszło, on jeden nieskazitelny, drugi Amorim.
» 27 lutego 2026, 12:43 #25
Piwal: ale to do Ciebie nic nie dociera, nie odpowiedziales na ani jeden argument a teraz zaczynasz cos skamlec o Sancho. Doskonale wiemy jak prezentował się Jadon i to ze on grał tez mialo wpływ na ilosc bramek i wyniki zespolu. Podobnie było z Elangą to byly jego pierwsze poważne minuty w seniorskiej piłce a gralismy nim tylko w drugiej połowie sezonu dlatego ze wypadl Greenwood. Jeśli Ty kolejny raz bezmyslnie przypisujesz wszystko Ronaldo nie widząc spadku jakości spowodowanego urazami, zawieszeniem Masona i tym że Rangnick postanowił dac szanse Sancho zamiast patrzec na człapiącego od lat Rashforda to nie zabieraj sie do dyskusji bo nie masz argumentów.

A potwierdzeniem tego jest to że wyciągasz tu temat Amorima nie wiedząc już co napisac.
» 27 lutego 2026, 13:04 #24
Piwal: a jaki byłby sens kupna zawodnika w wieku 36 lat pokazuje Ci Barcelona, w ubiegłym sezonie Lewy w wieku 36 lat strzelil 42 gole w 52 meczach. Ronaldo z swoimi 32 G+A w 54 meczach w tym grającym w kratkę zespole tez wyglądał fenomenalnie tylko Ty zamiast spojrzec krytycznie na reszte zespolu próbujesz zrzucic wszystko na Ronaldo. Żenujące
» 27 lutego 2026, 13:21 #23
Pyra: Nie przypisuje wszystkie Ronaldo, zauważam, że w każdej ekipie po Realu w jakiej CR gra reszta jego kolegów w ataku strzela mniej niż CR daje i zespół finalnie wychodzi na minus.
Dobry napastnik zalicza po 20-30 pressingów przez mecz a nie 6.
100x Wolę oglądać na 9 Mbeumo czy Sesko, którzy wypluwają płuca, żeby dać zespołowi niewidoczne nie pierwszy rzut oka korzyści.
Statyczny napastnik powoduje to, że rywal rozgrywa od swojej bramki jak chce, jak go ostro naciskasz to powodujesz jego błędy, które dają odbiory lub kontry.
To jest abecadło piłkarskie, tak jak grał CR u nas za drugim podejściem to się grało w 2000r.

To, że strzeli te 18 czy 15 goli w lidze nic nam nie da jak reszta ataku strzeli 25-30 goli mniej + nie masz jak pressować rywala.

Możesz sobie dalej do niego się modlić, ten transfer to była porażka jeżeli popatrzymy na całokształt.
» 27 lutego 2026, 13:22 #22
Pyra: Zręcznie też pomijasz następny sezon w którym strzelił przez pół roku 3 gole w tym 2 Sherrifowi w LE.
Rozumiem, że to jest top forma.
» 27 lutego 2026, 13:39 #21
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2026 13:54

Pyra no to wedlug Ciebie mielismy idealnego napastnika ktory zastapil Ronaldo. Biegał, pressował, nie dawał żyć rywalom nazywał się Weghorst i strzelił 2 gole w ponad 30 meczach a pressing zespolowy nadal nie istniał bo Rashfordowi, Sancho i reszcie ofensywy dalej sie nie chciało. Nie rozmieszaj mnie swoimi kolejnymi banałami. Napastnik ma pakowac piłke do siatki koniec kropka. Reszta niech sie zajmuja skrzydlowi, pomocnicy i obroncy.

W prawidłowo funkcjonującym zespole to przy odpowiednim pressingu takich zawodników jak Rash/Sancho/Garnacho + Antony/Elanga + Bruno brak pressingu jednego Ronaldo nie byłby tak bardzo widoczny i nie stanowiłby problemu zwlaszcza w sytuacji gdy ten dostarczał regularnie gole i to jest fakt. Tylko doskonale wiesz ze reszta miała z tym problem w dodatku nie dostarczała goli a mimo to próbujesz winę zaróno za brak pressingu całego zespolu jak i za mniejsza ilosc goli całego zespolu zrzucic na Ronaldo. Kolejny raz to powtórze, żenujące.

Nie nie pomijam następnego sezonu bo gdybys byl chociaz odrobine inteligentny zauwazylbys ze podalem zsumowaną ilosc meczow i bramek z obu sezonow. Niestety tutaj tez trafiłeś kulą w płot.
» 27 lutego 2026, 13:48 #20
Pyra: Ale ja ci od początku tłumaczę, że przez Ronaldo reszta zespołu nie strzela, było tak przez 3 lata w Juve i było tak przez sezon u nas.
Jak 80% piłek ma iść na CRa to jak reszta ma strzelać?
To są fakty. W Juve Dybala nagle zapomniał jak się w piłkę gra, u nas cały atak stanął. Pewnie przez klątwę szamańską albo trajektorię gwiazd.

Dalej możesz go sobie wielbić, ja tam się cieszę, że tak szybko go pożegnali.
» 27 lutego 2026, 14:43 #19
Piwal: To tez jest totalna bzdura oparta o jeden sezon tuż przed przyjsciem Ronaldo gdzie Juve wykrecilo 86 bramek, poprzednie sezony to okolice 75 goli na sezon i tyle samo wykręcali przez wszystkie 3 sezony z Cristiano w składzie. Dopiero od jego odejscia nie moga znaleźć nikogo sensownego na szpice i strzelaja ok 55-60 goli na sezon. Nawet w tej kwestii nie jestes rzetelny tylko jak kon z klapami na oczach klepiesz te swoje wymysły.
» 27 lutego 2026, 15:58 #18
Queue13: Ale babol de Gei
» 26 lutego 2026, 21:20 #17
skylark11: Zmiana bramkarza w przerwie nic nie dała a zaszkodziła chyba
» 26 lutego 2026, 21:55 #16
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2026 21:10

Coraz bliżej karnych w meczu Jagielonii. A tam de Gea broni... (czyli znając życie jak miał u nas serię kilku lat bez obronionego karnego to tu wybroniłby z 3).

Edit. Nieważne... Tamci strzelili
» 26 lutego 2026, 21:07 #15
czarnekoszule: Jazda Jaga!! Coś niesamowitego to spotkanie..
» 26 lutego 2026, 20:54 #14
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2026 19:30

De Ligt i jego zagadkowa kontuzja xD. Jakoś ciągle słyszę że jest blisko powrotu a dalej końca nie widać. Ktokolwiek wie, ktokolwiek widział, ktokolwiek słyszał... xD
» 26 lutego 2026, 19:30 #13
skylark11: Kręgosłup/plecy nigdy nie jesteś niczego pewnien ja uszkodziłem kręgosłup na motorze mówili 3-4 miesiące powrót do pełnej sprawności a koniec końców wrócenie na motor zajęło 1,5 roku.
» 26 lutego 2026, 19:37 #12
IntruZ9: Ważne ze "xD" sie zgadza w tej merytorycznej pełnej wiedzy analizie kontuzji pleców
» 27 lutego 2026, 06:07 #11
dReddowski97: Jutro kciuki za wilki, jak dobrze wszystko pójdzie to może wskoczymy w niedziele do top3
» 26 lutego 2026, 16:21 #10
rreddevilss: Crystal Palace dzisiaj gra mecz LKE gdzie wynik jest na styku ,kadrę mają wąska zatem liczę że wygramy w końcu jakiś mecz pewnie i zdecydowanie przeciw niskiemu blokowi :)
» 26 lutego 2026, 15:59 #9
sztejner: Zgarnąć kolejne 3 punkty !
» 26 lutego 2026, 14:26 #8
Pyra: CP ma utrzymanie praktycznie zapewnione więc mam nadzieję, że wszystkie siły rzucą na LK :)
» 26 lutego 2026, 13:25 #7
LeoPepsi: oby się pomęczyli z bośniakami jak najdłużej dzisiaj
» 26 lutego 2026, 13:29 #6
Pyra: Wystarczy, że wyjdą podstawą.
Jak tak przeanalizowałem ich występy w pucharach czy to europejskich czy krajowych to po nich zawsze w lidze mieli problemy.
» 26 lutego 2026, 13:48 #5
Pyra: Sprawdziłem i na dwunastu najbardziej wartościowych zawodników z LK dziesięciu jest z CP xDDD
Także mają w tym roku autostradę.
» 26 lutego 2026, 14:38 #4
LeoPepsi: tymczasem dzisiaj Znijski strzela dupom w 98 minucie na wagę awansu
» 26 lutego 2026, 15:12 #3
Jaro9107: Pyra ale to co roku tak jest. Pamiętam jak Legia grała z Aston Villa w LK to tam też na 10 najbardziej wartościowych 9 było z Villi. Chyba tylko David wtedy z Lille był jedyny nie od nich. W tamtym sezonie stawiam w ciemno, że wszyscy byli z Chelsea.
» 26 lutego 2026, 20:58 #2
skylark11: Palace w bardzo średniej formie i grają dzisiaj mecz i te mecze z nimi są w kratkę mam nadzieję że jednak wygramy.
» 26 lutego 2026, 13:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.