Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Amorim: Jesteśmy być może najgorszą drużyną w historii Manchesteru United

» 19 stycznia 2025, 20:26 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Ruben Amorim po meczu z Brighton & Hove Albion (1:3) nie szukał wymówek na słabą postawę Manchesteru United. Czerwone Diabły zanotowały kolejną porażkę przed własną publicznością.
Amorim: Jesteśmy być może najgorszą drużyną w historii Manchesteru United
» Ruben Amorim nie szukał wymówek po słabym występie Manchesteru United w meczu z Brighton & Hove Albion | Fot. Press Focus
Manchester United pod wodzą Amorima rozegrał do tej pory 15 spotkań, ale wygrał zaledwie 5 z nich. Portugalczyk stara się zaimplementować swój styl gry, ale przez napięty terminarz nie ma zbyt wiele czasu na pracę z zawodnikami na treningach.

– W 10 meczach Premier League odnieśliśmy dwa zwycięstwa. Wiem to. Jeśli tak czują się kibice Manchesteru United, to wyobraźcie sobie, co ja czuję. Przychodzi nowy trener i przegrywa więcej meczów niż poprzedni. Zdaję sobie z tego sprawę – przyznał Amorim po meczu z Brighton.

– Tak jak mówiłem, nie zamierzam się zmieniać, bez względu na wszystko. Wiem, że możemy osiągnąć sukces. Musimy przetrwać ten moment, bo nie jestem naiwny i wiem, że teraz jest to walka o przetrwanie.

– Jesteśmy najgorszym zespołem, być może w całej historii Manchesteru United. Wiem, że chcecie krzykliwych nagłówków, ale mówię to, bo musimy zdać sobie z tego sprawę i zmienić to – dodał Portugalczyk.

Amorim pytany, czy jest rozczarowany postawą Marcusa Rashforda, który w tym momencie nie pomaga drużynie, odpowiedział: – W tym momencie Rashforda tutaj nie ma. W ostatnich meczach, które przegraliśmy, nie było Rashforda. Nie chcę obwiniać za to Rashforda. W tym momencie jest poza tym wszystkim, bo nie gra. Bez względu na wszystko, nie będę wstawiał do gry piłkarza, jeśli nie uznam, że jest to w najlepszym interesie drużyny.

Manchester United najbliższe spotkanie rozegra w czwartek 23 stycznia. Czerwone Diabły zmierzą się z Rangersami w 7. kolejce Ligi Europy.


TAGI


« Poprzedni news
Fernandes niepocieszony po meczu z Brighton: To martwi mnie najbardziej
Następny news »
Fernandes: Nie możemy cały czas zagrywać do bramkarza

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (35)


Syndicate: Szerszenix

To nie są niedorajdy. W piłkę na bann kopia zdecydowanie lepiej niż Ty. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że taki Hojlund w AC Milan czy innym Arsenalu wyglądałby zdecydowanie lepiej, Bruno obok Fede i Jude'a byłby gamechangerem, Maguire w Chelsea ostoją defensywy, a Garnacho w Liverpoolu strzelałby bramkę za bramką.

A do United przyszliby teraz Salah, DeBruyne, Rice, Palmer i zginęliby w "systemie". To jest nawet ko(s)miczne.

Póki co Amorim jest bardziej populistą niż trenerem z prawdziwego zdarzenia. Mówi to co i tak wszyscy wiedzą. Mógłby jeszcze dodać, że po deszczu trawa będzie mokra i w teorii mogą ograć każdego.

Szkoda, że boisko tak boleśnie go weryfikuje. Nie jego pierwszego zresztą. Andre Villas Boas też swego czasu był modnym trenerem. I Premier League go przerosła. Podejrzewam, że jego rodaka spotka podobny los. Od lat nie było tutaj tak słabego trenera. Albo tak słabo spisującego się trenera jak kto woli.
» 20 stycznia 2025, 16:05 #35
Cwr91: Nie dziwię się ludziom którzy cisną po Amorimie bo gra i wyniki są krótko mówiąc słabe. Są przebłyski w postaci wygranych z mocnymi rywalami jednak światełka w tunelu nie widać. Zgadzam się też z tezą że powinien rzeźbić z tego co ma i wyciskać lepsze wyniki. Z drugiej jednak strony wydaje się że facet ma pomysł na to United i konsekwentnie go realizuje, w tym sezonie w lidze i tak nic nie ugramy więc może w tym szaleństwie jest metoda? Zrobić z ligi pole doświadczalne i boisko treningowe dla nowego systemu a być może jak piłkarze się go nauczą + dojdą letnie w zmocnienia to w przyszłym sezonie to zaprocentuje? Byle tylko nie doprowadziło nas to do spadku z ligi. Sam nie wiem co o tym myśleć, długo ufałem 10 hagowi i uważam że Amorim powinien dostać szanse ale boje się że zaraz będziemy w strefie spadkowej.
» 20 stycznia 2025, 13:22 #34
Max51: Zawsze sie obwinia poprzednikow za wybory zatrudnienia pilkarzy ale trzeba wziac pod uwage ze kazdy trener szuka zawodnika o profilu pasujacum do jego stylu gry (nie bronie tu poprzednikow ) ,to nie wina pilkarzy ze klub zaplacil tyle za nich .Prawda jest taka ze poprzednicy niedostali tego czego potrzebowali do wdrazania wlasnego stylu gry tylko musieli dpasowac styl do zawodnikow jakich klub zakupil .Mam nadzieje ze Amorin nie bedzie pierwszym w histori ktory spadnie z PL .
» 20 stycznia 2025, 08:26 #33
vanantgaal: Jakiekolwiek ocenianie Amorima dopiero ponad dwóch sezonach i wydaniu ponad 600 mln na ściągnięcie kolegów z poprzednich klubów. Do tego czasu to będą sezony przejściowe
» 20 stycznia 2025, 06:03 #32
Active07: Cześć Diabły.
Powiem Wam szczerze… byłem na tym meczu osobiście. Widziałem wszystko z trybun Old Trafford. Nasza gra wyglądała naprawdę obiecująco, jednak pierwszą połowę zabił „świetny arbiter” Banks, a mecz zabił nam Onana. O ile po stracie bramki na 1-2 widać było chęć gry całego zespołu i powrotu do meczu, o tyle po „babolu” na 1-3 całkowicie zeszła wiara zespołu odnośnie odwrócenia losu spotkania…
Ciągle mam nadzieję na lepsze jutro, a ta nadzieja jest dzięki wymianie większości zawodników. Niestety, ale taka jest prawda. Maguire fajnie się spiął i na pewno wszystkim z nas zamknął usta, ale takiego mentalu w tej drużynie nie ma wielu z naszych piłkarzy…
Postawili się Liverpoolowi, postawili się Asrenalowi, dziś też próbowali, jednak pewne czynniki przesądziły o zwycięstwie Brighton (czy to sędzia czy wylewy naszego szamana), który na rozgrzewce już wyglądał o wiele gorzej od Verbrugena - tak, po tym też można poznać przygotowanie bramkarza do meczu.
Wycieczkę do Manchesteru uważam za udaną, jednak szkoda, że nie zostało to uwieńczone domowym zwycięstwem.
Udanego tygodnia Diabły. GGMU!!
» 20 stycznia 2025, 01:51 #31
smutny87: "Nasza gra wyglądała obiecująco". Po tym można przestać czytać.
» 20 stycznia 2025, 10:11 #30
JuveUnited: To jest sztuka. Być najgorszą, a być może jednocześnie najdroższą drużyną w historii. Naprawdę trzeba się postarać, by tego dokonać. Dlatego jest to węcz memiczne. Przykladowo takie duże firmy jak Inter czy Milan gdy miały długoletni kryzys, to w dużej mierze wynikało to z braku kasy, a co za tym idzie zdolności kupowania wartościowych graczy. United natomiast może kupić praktycznie kogo chce i dać mu popierzoną tygodniówke, a i tak jest w czarnej du..
» 20 stycznia 2025, 01:39 #29
Syndicate: Odnoszę wrażenie, że większość użytkowników sądząc po komentarzach na opak rozumie słowa Amorima...

Zgodzę się natomiast co do tego, że Portugalczyk jest twarzą najgorszego Manchesteru United od lat. Gdyby był tymczasowym było by to jeszcze do zaakceptowania. Czar prysł, liga zweryfikowała.
» 20 stycznia 2025, 01:08 #28
Szerszenix: Czyli co, nadal gnoimy ETH za transfery, ale przepraszamy za resztę, bo (na chwilę obecną) radził sobie z tymi niedorajdami lepiej, niż Amorim?
» 20 stycznia 2025, 01:53 #27
lecho: Bardzo dobrze, że to powiedział.

Teraz jego i piłkarzy zadanie, żeby wyjść z d..y, zamiast się w niej urządzać.
» 19 stycznia 2025, 22:47 #26
M4S73R: Cała prawda. On za to nie ponosi winy. Dostał w spadku szrot i musi się jakoś kulać do końca sezonu.
» 19 stycznia 2025, 22:31 #25
smutny87: W sensie, że jak teraz będzie wszystko w łeb to obecny trener nie będzie za to ponosił winy? Ok to nie jest jego skład ale chyba można oczekiwać jakiejś pozytywnej zmiany czy nie?
» 19 stycznia 2025, 22:47 #24
Szerszenix: Nie, nie można, bo wtedy by się okazało, że Eryk wykręcał z nimi wyniki znacznie ponad stan i jeszcze niektórzy będą musieli (o zgrozo!) cofnąć mu łatkę najgorszego trenera po SAFie (najgorszym, czyli beztrofeowym, był Olek, ale najgorsze transfery absolutnie idą na konto ETH).
» 20 stycznia 2025, 01:56 #23
smutny87: Żeby było jeszcze dziwniej to chyba za "początkowego Olka" graliśmy najlepszą piłkę.
» 20 stycznia 2025, 10:13 #22
DevoMartinez: Winę za to ponosi zarząd, że zatrudnił Amorima z jego wizją gry wahadłami do klubu który nie ma pieniędzy na wymianę połowy składu by tym systemem grać. :P
» 20 stycznia 2025, 10:47 #21
Ducker44: Dostał szrot przygotowany na archaiczny system 4-3-3, który przynosił sukcesy przed dwoma dekadami. Ponadto nasze obecne "gwiazdy" odstają poziomem od chłopaków Fergiego - i to sporo! Amorin potrzebuje czasu i jak go dostanie, to da radę przywrócić blask naszej drużynie.
» 20 stycznia 2025, 12:47 #20
Pady: Onana 50 mln, Antony 95mln, Hojlund 75 mln nie będę rozpisywał się na temat innych transferów, ale 225 mln euro za 3 piłkarzy którzy nie są nic warci, dla mnie to największy kryminał w futbolu, nawet Maguier z Sancho za 170 mln zrozumiałe reprezentanci podstawowego składu Angli gwiazdy swoich klubów, za Maguiera WestHam chcial dac 35 mln za Sancho mozemy odzyskac 25/30 mln, za tą 3 od Erika nie odzyskamy niczego. Mbappe,Bellingham,Teilemans,Maddison,Haaland,Bernardo,Keane piłkarze na których mi zalezalo wiadomo dziś już dla nas niedostepni może oprócz Maddisona który może jednak okazał by się za słaby, ale ten kto był za ocena transferów piłkarzy którzy do nas przyszli, powinien dostać dożywocie.
» 19 stycznia 2025, 22:19 #19
eMaTe: Zapomniałeś o naszej legendarnej 7, Mount za 50 czy ile tam kosztował
» 20 stycznia 2025, 02:00 #18
awe: 65 mln, i z miejsca dostal tygodniowke jakiej De Gea nie chcieli dac w oleli dac 100k mniejsza i wydac 50 mln na bramkarza jego sufitem jest obornic 3 strzaly na bramke w miesiacu.
» 20 stycznia 2025, 17:34 #17
eMaTe: 65 milionów za gościa z rocznym kontraktem, normalnie ręce opadają
» 20 stycznia 2025, 22:07 #16
rreddevilss: Manchester United najbliższe spotkanie rozegra w czwartek 23 stycznia. Czerwone Diabły zmierzą się z Rangersami w 7. kolejce Premier League.


Chyba coś mnie ominęło XD
» 19 stycznia 2025, 21:53 #15
matheo: Głowa chciała napisać coś innego niż wstukała klawiatura. Poprawione, dzięki :)
» 20 stycznia 2025, 08:41 #14
MikeMU: Szkoda że tak nie było przed jego przyjściem to co Amorim zrobił z tym składem, masakra, może powiedzcie mu że można też atakować nie trzeba tylko bronić
» 19 stycznia 2025, 21:47 #13
dReddowski97: Mocne i konkretne słowa bez pitolenia i mydlenia oczu. Podoba mi się.
» 19 stycznia 2025, 21:31 #12
axel52: Te słowa to szczera prawda a nie pijarowe pyerdolenie w mediach.
Szacun.
» 19 stycznia 2025, 21:07 #11
Troluch: W ostatnim zdaniu jest przejęzyczenie. Z Rangersami gramy w lidze Europy.
» 19 stycznia 2025, 21:06 #10
spartan1: To prawda... Niestety
» 19 stycznia 2025, 20:48 #9
gorzky: Nie mam mu za złe wyników bo gra tym co dostał po Eriku. Formacja spoko, w końcu powinno zatrybić, ale chciałbym żeby Ruben w końcu odstawił Onanę ze składu bo gość znowu jest tragiczny. Dalot na lewej jest słaby, Mazra na prawej niestety też, więc wychodząc nimi obaj jesteśmy bezzębni z przodu. Niech spróbuje kogoś z akademii, nie chcę wciąż oglądać tych smutnych nabytków Erika mecz w mecz.
» 19 stycznia 2025, 20:42 #8
Lyon17: Ruud van Nistelroy z tym co zostawił mu ETH na 4 mecze wygrał 3 i miał 1 remis w stosunku 11-3 w bramkach jak dobrze pamiętam. To nie jest do końca problem z piłkarzami tylko z ustawieniem. Sam piszesz że nie mamy wahadłowych a tu nadal ten sam schemat gdzie w 10 bronimy i nie ma kto atakować. Z ofensywnych zawodników tylko pół napastnika, Bruno i Amad. Nie wiem czy to tylko brak treningów i przyzwyczajenia do nowego ustawienia ale wydaję mi się że zanim ta drużyna znacznie wygrywać to już nie będzie Amorima.
» 19 stycznia 2025, 22:00 #7
UnitedWeStand: @Lyon17
"Ruud van Nistelroy z tym co zostawił mu ETH na 4 mecze wygrał 3 i miał 1 remis w stosunku 11-3 w bramkach jak dobrze pamiętam. To nie jest do końca problem z piłkarzami tylko z ustawieniem."
Po pierwsze, to z tym co sam sobie zostawił Ruud, bo sam przygotowywał ten zespół do sezonu.

Po drugie, to 2 mecze z beznadziejnym Leicester. Mecz z jeszcze gorszym PAOKiem i jeden mecz z Chelsea, która jest rzeczywiście mocnym zespołem. Faktycznie, ale dobry ten Ruud. Pozamiatał.

Szkoda, że Amorim nie ma takiego terminarza tydzień w tydzień, bo patrząc na jego wyniki, to można mieć jedynie jakiekolwiek obiekcje do meczu z Wolves. Cała reszta spotkań była przeciwko zdecydowanie lepszym zespołom niż takie Leicester czy PAOK.

"zanim ta drużyna znacznie wygrywać to już nie będzie Amorima"
Przyszedł gość w trakcie beznadziejnego sezonu z kompletnie nową taktyką i jeżeli zostanie zwolniony przed październikiem, to będzie to jedynie kompromitacja ze strony zarządu, bo każdy powinien sobie zdać sprawę z tego jak to będzie wyglądać.

Są fragmenty dobrej gry i są słabej. Jest to normalne gdy nie ma czasu i zamiast się skupić na zespole, to musi poświęcać czas na rywali.

W następnym sezonie, po okresie przygotowawczym, będzie można zacząć rozliczać go z gry i ocenić czy ma to przyszłość. Teraz nie ma to sensu.
» 20 stycznia 2025, 03:37 #6
Lyon17: No tak bo Ipswich i Wolves to były drużyny mocniejsze niż Leicester. Wcześniejszy mecz z MOCNYM Southampton też pokazał że Amorim musi poczekać do lutego na Leicester żeby łatwo wygrać. Podaj mi chociaż jeden przykładowy mecz w którym kontrolowaliśmy wynik od początku do końca?
» 20 stycznia 2025, 09:48 #5
BekaaZPL: Skoro Ruud jest taki świetny, to czemu przegrywa wszystkie mecze?
» 20 stycznia 2025, 12:05 #4
klusek0128: Dziwne, Eryk bez wąchania odwracał uwagę od wyników Sanchem :)
» 19 stycznia 2025, 20:36 #3
trance: Czekamy na Onane Panie Amorim, kolejny będzie tu siedział do końca kontraktu, bo nikt nie weźmie ręcznika i nikt nie będzie tak naiwny jak włodarze amatorzy MU, no ale to był proces...
» 19 stycznia 2025, 20:31 #2
Ducker44: Nie martw się, odstawić Onanę jest łatwiej niż Rasha. Amo nie jest ślepy!
» 20 stycznia 2025, 12:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.