Manchester United vs Aston Villa. Zapowiedź 19. kolejki Premier League

» 25 grudnia 2023, 09:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Świąteczny maraton w angielskiej ekstraklasie trwa w najlepsze. Manchester United w Boxing Day zmierzy się na Old Trafford z rewelacyjnie spisującą się w tym sezonie Aston Villą.
Manchester United vs Aston Villa. Zapowiedź 19. kolejki Premier League
» Manchester United w 19. kolejce Premier League zmierzy się na Old Trafford z Aston Villą.
Jak zakończy się mecz Manchester United vs Aston Villa?
Humory w ekipie Erika ten Haga nie są dobre, bo Czerwone Diabły w sezonie 2023/2024 przegrały już trzynaście spotkań we wszystkich rozgrywkach. To najgorszy start rozgrywek w wykonaniu Manchesteru United od 1930 roku.

Kto? Manchester United vs Aston Villa
Kiedy? 26.12.2023, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? Viaplay


Zupełnie inne nastroje panują w Aston Villi. Klub z Birmingham przed 19. kolejką Premier League zajmuje trzecie miejsce w lidze i zgłasza poważną kandydaturę do ukończenia sezonu na lokatach premiowanych grą w europejskich pucharach. Zespół Unaia Emery’ego miał nawet okazję wskoczyć na fotel lidera, ale w ostatniej kolejce zremisował z Sheffield United (1:1).

Spotkanie z The Villans będzie ostatnim meczem Manchesteru United w 2023 roku na Old Trafford. Postawa drużyny jest daleka od optymalnej, więc kibicom Czerwonych Diabłów pozostaje mocne trzymanie kciuków za poprawę skuteczności swoich ulubieńców i udane pożegnanie starego roku w Teatrze Marzeń.

Sytuacja kadrowa
Erik ten Hag w meczu z West Hamem United nie mógł skorzystać z Raphaela Varane’a, który się rozchorował i opuścił starcie w Londynie. Z konieczności na środku defensywy zagrał Willy Kambwala. 19-latek pokazał się z niezłej strony i niewykluczone, że dostanie kolejną szansę.

Po jednomeczowym zawieszeniu do dyspozycji Ten Haga znów będzie Diogo Dalot. Portugalczyk pauzował za czerwoną kartkę, którą obejrzał w starciu z Liverpoolem. Na liście kontuzjowanych pozostają Harry Maguire, Lisandro Martinez, Victor Lindelof, Tyrell Malacia, Mason Mount i Casemiro.

Przewidywane składy:

Manchester United: Onana – Shaw, Evans, Kambwala, Dalot – Mainoo, McTominay – Rashford, Fernandes, Antony – Hojlund

Aston Villa: Martinez – Moreno, Lenglet, Carlos, Konsa – Ramsey, Luiz, McGinn, Zaniolo – Diaby – Watkins

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Aston Villą:
DataSpotkanieWynik
10.01.2022Puchar Anglii: Manchester United - Aston Villa1:0
15.01.2022Premier League: Aston Villa - Manchester United2:2
06.11.2022Premier League: Aston Villa – Manchester United3:1
10.11.2022Puchar Ligi: Manchester United – Aston Villa4:2
30.04.2023Premier League: Manchester United - Aston Villa1:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United do tej pory rywalizował z Aston Villą 56 razy w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 38 zwycięstw, 13 remisów i 5 porażek.

– Manchester United jest niepokonany w 34 z ostanich 38 meczów z Aston Villą we wszystkich rozgrywkach.

– Aston Villa jest niepokonana w ostatnich siedmiu spotkaniach w Premier League.

– Manchester United przegrał 13 z 26 meczów w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły tyle samo porażek miały w 62 spotkaniach w całym ubiegłym sezonie.

– Manchester United w roku kalendarzowym 2023 przegrał 20 spotkań. To najgorszy wynik Czerwonych Diabłów od 1989 roku, kiedy to również przegrały 20 meczów.

– Manchester United w 18 kolejkach Premier League zdobył tylko 18 goli. Czerwone Diabły aż w siedmiu spotkaniach nie trafiały do siatki ani razu.

– Manchester United w swojej historii tylko trzy razy zdobywał mniej niż 18 goli w pierwszych 18 ligowych spotkaniach sezonu w najwyższej klasie rozgrywkowej. Miało to miejsce w rozgrywkach 1973/1974 (15), 1972/1973 (16) i 1893/1894 (15).

– Manchester United nie zdobył gola w czterech ostatnich meczach we wszystkich rozgrywkach. Taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy od listopada 1992 roku.

Spotkanie Manchester United vs Aston Villa rozpocznie się we wtorek 26 grudnia o 21:00. Mecz będzie transmitowany na Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Sir Jim Ratcliffe przejmie 25% udziałów Manchesteru United
Następny news »
Ten Hag złożył życzenia świąteczne kibicom Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (239)


b3frees: Onana, Wan-Bissaka, Varane, Evans, Dalot, Mainoo, Eriksen, Rashford, Garnacho, Fernandes, Hojlund

Wyjściowa 11.
» 26 grudnia 2023, 19:51 #226
Fafky19: Nienajgorsza
» 26 grudnia 2023, 20:00 #225
adisman17: Na dzień dzisiejszy optymalnie. Pytanie czy ETH coś wymyślil czy jak zawsze żywioł...
» 26 grudnia 2023, 20:01 #224
b3frees: Luke Shaw i Sofyan Amrabat z urazem, poza składem.
» 26 grudnia 2023, 19:48 #223
atotrikos: Niestety ale Mainoo pierwszy plac.
» 26 grudnia 2023, 19:50 #222
trojanc: jeden błąd popełnił chłopak w ostatnim meczu i już niestety
» 26 grudnia 2023, 19:53 #221
adisman17: W porównaniu z błędami Dalota i Amrabata po kilka w każdym meczu to jest pikuś...
» 26 grudnia 2023, 19:55 #220
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 19:56

Chodziło mu chyba, że niestety mają kontuzję, ale przynajmniej Mainoo gra...
» 26 grudnia 2023, 19:55 #219
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 19:58

18 letni chłopak który gra na dzień dzisiejszy najlepiej w środku pola jest przyszłością tego klubu- oby, popełnił jeden błąd a jakiś głąb napisze niestety Mainoo w pierwszym... serio
» 26 grudnia 2023, 19:58 #218
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 19:43

Rashford w wyjściowym więc wychodzi na to, że Garnacho w końcu ława.

Kambwala również w składzie, na razie nie wiadomo czy w wyjściowej.
» 26 grudnia 2023, 19:42 #217
atotrikos: Garnacho Hojlund Rashford, tak podobno wychodzimy z przodu.
» 26 grudnia 2023, 19:43 #216
b3frees: Dziwne imo. Rashford nie odnajduje się na prawej (jakby w ogóle się odnajdował w tym sezonie).
» 26 grudnia 2023, 19:44 #215
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 19:49

Rashford śmiało może grać na prawej stronie, tyle że ataku. Nie zmienia to faktu, że może zejść do skrzydła i dorzucić albo czym prędzej być w obrębie pola karnego czy w nim. Tam już strzał ma, asystę potrafi dać czy tam faul i karnego...
Nie potrafi minąć przeciwnika dryblingiem więc na lewej jest na tyle przewidywalny, że może lepiej?
Ja pamiętam kilka jego spotkań na prawym ataku i kilka jego niezłych występów, głównie z czasów "Ibry".
» 26 grudnia 2023, 19:48 #214
tygrys26: Rashford jak narazie to i na lewym się nie odnajduje
» 26 grudnia 2023, 20:03 #213
rreddevilss: Solanke zara bedzie mial wiecej goli niz cala druzyna United XD jak dzis porazka to mozna podziekowac trenerowi bo sa jakies granice zenady
» 26 grudnia 2023, 19:39 #212
b3frees: Podobno będą do Ciebie dzwonić abyś osobiście wręczył wypowiedzenie Erikowi.
» 26 grudnia 2023, 19:41 #211
atotrikos: Mecz się zbliża to knury wychodzą ale wyszła też cicha informacja, że bez McTominaya w wyjściowym!!
» 26 grudnia 2023, 19:37 #210
lukaszzasko: Sacked in the morning.
Ten trener nie ma pojęcia do robi.
Co piłkarze robią na treningach?
Dlaczego gra ludźmi którzy sprawiają że gramy w mniejszej liczbie graczy.
Transfery - powinien oddawać hajs albo zabierać ten szrot ze sobą - Antony ma tak precyzyjny i mocny strzał że ta piłka ledwo leci lub trafia w ludzi siedzących przy linii autowej. I on gra. Mount ? Casemiro ok ale w sumie 2 sezon a ile on meczów w sumie zagrał? 20? Non stop kartki lub kontuzje. Onana? Szkoda słów. Gość ma gorące rękawice plus coś nie tak z wybijaniem się do piłki, siada przed strzałem.
Eriksen ? To samo, 0 wartości dodanej, szeroka kadra do rotacji. Ciepła emeryturka, dostał 14 mln za podpis kontraktowy.
Amrabat - ciągnie przyczepkę za sobą.
Fred zjadał te wszystkie supertransfery pomocników.
Szpital w zespole, poniekąd to też wina trenera.
» 26 grudnia 2023, 19:24 #209
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 19:37

Jakbym czytał wypowiedzi fanów Newcastle XD

Tam podobna atmosfera: słabe transfery, brak stylu, brak pomysłu, kontuzje wina trenera, trener jednego sezonu.
» 26 grudnia 2023, 19:34 #208
lukaszzasko: Co jest nieprawdą? W poprzednim sezonie graliśmy podoba podake przez 60% sezonu tylko nagłą forma rasha uratowała. 3 miejsce to wynik słabości reszty zespołów
» 26 grudnia 2023, 19:45 #207
b3frees: Ciągle powtarzacie, że to liga była słaba, a nie United lepsze. Tak było za OGSa, tak jest za ETH.
» 26 grudnia 2023, 19:46 #206
Cwr91: Z tym zespołem jest coś nie tak, przychodzą dobrzy piłkarze i zaczynają grać kupę. Odchodzą od nas przeciętniaki typu elanga i nagle się okazuje że potrafią strzelać i asystowac robiąc w pojedynkę liczby lepsze niż cała nasza ofensywa. U nas na papierze lepsi piłkarze a w ataku jest bieda jak na Ukrainie w czasach wielkiego głodu
» 26 grudnia 2023, 18:59 #205
brazylianwisnia: Inaczej gra się w dużym klubie a inaczej w małym. To żadna nowość i nie dotyczy tylko nas.
» 26 grudnia 2023, 19:13 #204
adisman17: Newcastle wypunktowało United a ostatnio przegrywają aż miło. To pokazuje w jakim głębokim kryzysie jest drużyna. Drużyny skazane na spadek punktują i grają przyjemną piłkę dla oka, chociaż nie zawsze punktują.

Można zwalać na kontuzje ale wolałbym dać młodym się wykazać jak odpadom za przeproszeniem typu Amrabat, Mount czy Reguilon ....

Wydaje mi się, że to ostatni gwizdek dla ETH, bo jak wrócą kontuzjowani a nie zacznie punktować to pora na pakowanie walizek :) Stylu nie ma, szczęśliwych wygranych jak na lekarstwo, ludzie bez mocy jakby grali za karę...
» 26 grudnia 2023, 18:24 #203
cantona007: To przecież dostają szanse młodzi od ETH, chociażby Mainoo i ostatnio środkowy obrońca zadebiutował, gdzie Ty widziałeś w ostatnim czasie zawodników których wymieniłeś.
» 26 grudnia 2023, 19:08 #202
brazylianwisnia: Muszą wrócić nie tylko kontuzjowani ale i forma Rashforda i Casemiro..
» 26 grudnia 2023, 19:14 #201
b3frees: Chcesz dać szanse młodym, ale 24 latka nazywasz odpadem? XD
» 26 grudnia 2023, 19:14 #200
adisman17: Za takie pieniądze powinien pokazywać czemu tyle w niego zainwestowali...
» 26 grudnia 2023, 19:51 #199
Freddie: Bournemouth ma 25 pkt

W pierwszych 9 meczach zdobyli 3 pkt
W kolejnych 9 meczach 22 pkt

:)
» 26 grudnia 2023, 18:24 #198
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 18:15

Luton ma 3 gole wiecej od nas strzelone czaicie to, druzyna ktora 90% skazywalo na spadek pewnie z ostatniego miejsca w tym ja również XD ale my dnem jestesmy w tym sezonie masakra jakas
» 26 grudnia 2023, 18:14 #197
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 17:55

Bournemouth mają 27 bramek strzelonych my 18, rozumiecie to? bo ja nie jakim dnem stał się ten klub.
» 26 grudnia 2023, 17:55 #196
Daka: My mamy więcej strzelonych bramek tylko od ostatniego w tabeli Sheffield... i to aż o 3. To jest przerażające.
» 26 grudnia 2023, 18:03 #195
awe: Tutaj odchdzoa "wypalone gwiazdy" a przychodza po 50, 75, 100 mln sredniaki z niby jakims potencjalem i jak ma byc dobrze.
» 26 grudnia 2023, 18:50 #194
zbyszek7: Byle kogo kto da tej druzynie jakikolwiek styl gry i zacheci do szybkiej gry bo narazie to nasz styl to wrzutka na Maguire a jak go nie ma no to nie ma zadnego stylu
» 26 grudnia 2023, 17:55 #193
brazylianwisnia: Jedyna sensowną opcja jest Potter. Gość nie będzie resetowal do spalonej ziemi tylko kontynuował grę na wysokie odbiory. Na ten moment te rozważania i tak są bez sensu. Trzeba poczekać do końca sezonu, osoby odpowiedzialne muszą przeanalizować i podjąć decyzje. Oby trafna.
» 26 grudnia 2023, 18:20 #192
adisman17: Potter to ryzykowana opcja... Nie ma sensownego trenera dostępnego obecnie, jak mają dobrego to nie puszczają...
» 26 grudnia 2023, 18:25 #191
Diabelred: Flick/De Zerbi

Z drugiej strony moze warto tez sie przyjrzec jakiejs nieoczywistej(te oczywiste niestety do tej pory u nas zawodzily...) opcji w typie Postecoglou. Tottenham zatrudnil go, zaryzykowal i dzis walcza o top 4. Do tego maja przy tym blisko 20 strzelonych wiecej bramek od nas i to bez Kane'a. Ciekawe jakby sobie radzili gdyby jeszcze mieli Anglika w skladzie.
» 26 grudnia 2023, 19:06 #190
brazylianwisnia: De Zerbi to dla mnie totalnie niezrozumiała opcja. Odcina kupony od pracy Pottera. Tym samym nie pokazał, że umie budować no a tego przecież nam trzeba i szału nie robi z wynikami.
» 26 grudnia 2023, 19:19 #189
zbyszek7: Za chwile nas wisienki wyprzedza hehe
» 26 grudnia 2023, 16:49 #188
M4S73R: Może w końcu dzisiaj Emeryemu uda się zwolnić tego amatora, bajkopisarza.
» 26 grudnia 2023, 16:41 #187
Klierek7: a kto jest prawilnym tenejro ?
» 26 grudnia 2023, 17:28 #186
Sideswipe: A co, pracujesz w sztabie Aston Villi?
» 26 grudnia 2023, 17:30 #185
skylark11: Też zawsze pytam pod takimi komentarzami kto następny
» 26 grudnia 2023, 17:30 #184
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 17:40

bo wymieniać mozna raz w miesiącu ale jak nie ma nikogo na rynku to jest tylko wróżenie z fusów że ten lub inny trener będzie zbawicielem co finalnie jest śmieszne. Albo krzyki, że tylkoo inny... no super to weźmy żura spod sklepu bo inny i ma włosy.
» 26 grudnia 2023, 17:39 #183
Gintoki: mozna grac bez trenera przez jakis czas, i tak spodziwalbym sie lepszej gry :D
» 26 grudnia 2023, 18:25 #182
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 16:40

Elanga w tym sezonie 4g5a czyli wiecej niz Antony w calym pobycie u nas XD mam nadzieje ze do czerwca tego przeciętniaka tu juz nie bedzie, jesli mamy ruszyc z miejsca to odrazu wywalac tych przeplaconych sredniakow
» 26 grudnia 2023, 16:40 #181
Xchrisx7: Naprawdę chciałbym znać nazwiska osób, które przyklepały ten transfer. 100 baniek za karłowatego Brazylijczyka ze średniej ligi i przeciętnymi statystykami. Toż to musi być jakiś przekręt. Innej opcji nie widzę.
Może nasz Walter White przyszedł tutaj wyprać zielone patrząc na te transfery.
» 26 grudnia 2023, 17:02 #180
wider: e tam według niektórych na dp to spoko grajek bo w obronie dobrze się prezentuje
» 26 grudnia 2023, 17:08 #179
lukaszzasko: Nie wiem, czy gdzieś czytałem czy mi się przewidziało ale przy tych transferach z Holandii pracował ktoś z rodziny ten haga - jednak może to być plotka
» 26 grudnia 2023, 17:17 #178
Pyra: Arnold i Murdogh
Nawet sam Edvin śmiał się z tego, że to była licytacja w jedną stronę i chciał wyciągnąć jak najwięcej kasy.
Na początku okienka chcieli nam go sprzedać za 60M a im dalej tym bardziej podbijali cenę.

Dlatego tak ważny jest nowy pion sportowy.
» 26 grudnia 2023, 17:52 #177
Mateo: to już oficjalnie luton ma 1 bramkę strzeloną niz my:d
» 26 grudnia 2023, 16:34 #176
Braks: Zapowiadają się dwa nokauty
» 26 grudnia 2023, 15:28 #175
FabianMrozek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 15:30

Newcastle w grudniu:
Porażka z Forest
Porażka z Luton
Porażka z Chelsea
Wygrana z Fulham gdzie grali od 20 minuty w przewadze jednego piłkarza
Porażka z Milan (przez którą zajęli 4 miejsce w grupie)
Blamanż z Tottenhamem
Blamanż z Evertonem

I oczywiście pewne zwycięstwo z ekipą Ten Haga ;)
» 26 grudnia 2023, 15:27 #174
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 15:36

oglądalność pojedynczego starcia z manchesterem united była zapewne większa niż po zsumowaniu wszystkich wyżej wymienionych starć, nieważne jak słabo prezentuje się united od lat - prestiż na zupełnie innym poziomie.
» 26 grudnia 2023, 15:35 #173
atotrikos: Tak, wygrali i po tym słynnym "WHO'S THAT TEAM WE CALL UNITED?"

Taki trolling wyszedł, że od tamtej pory 6 porażek w 7 meczach, luks.
» 26 grudnia 2023, 17:36 #172
Global83: Forest jadą z Newcastle a my mamy ich na wyjeździe na koniec roku
» 26 grudnia 2023, 15:18 #171
Global83: To się doczekałem czasów. Obawiam się o mecz z Forest
» 26 grudnia 2023, 15:19 #170
skowron32: I ten marazm będzie trwał jeszcze kilka lat
» 26 grudnia 2023, 15:23 #169
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 15:26

przecież oni właśnie zmienili trenera więc co to za zdziwienie? każda drużyna zaraz po zmianie trenera ma nagle jakieś przebłyski geniuszu a każdy piłkarz wyciąga z szafy swoją nieograniczoną stamine.

kto jak kto, ale kibice united powinni znać to bardzo dobrze.
» 26 grudnia 2023, 15:25 #168
MaciasDevil: Boże drogi, spokojnie panowie. Jadą z Newcastle, bo tak się akurat udało. Zobaczcie ostatnie wyniki Forest i potem zacznijcie trząść portkami. Newcastle chyba zaczyna łapać lekki kryzys. Najpierw porażka z Luton, teraz z Forest. United ma problem z formą i składem od jakiegoś czasu, ale już nie przesadzajmy żeby dawać Forest zwycięstwo przed meczem...
» 26 grudnia 2023, 15:30 #167
wider: "każda drużyna zaraz po zmianie trenera ma nagle jakieś przebłyski geniuszu" to dlaczego my po przyjściu ETH tak nie mieliśmy ?
» 26 grudnia 2023, 15:35 #166
Derp: @wider
najwyraźniej zacząłeś oglądać manchester united od tego sezonu.
» 26 grudnia 2023, 15:38 #165
Paps: Przecież wider dobrze mówi,zaraz po zmianie trenera dostaliśmy od Brighton i później kolejne manto od Brentford.Dopiero po kilku meczach w miarę zaczęło się kleić głównie przez formę życia Rashforda.
» 26 grudnia 2023, 16:20 #164
wider: @Derp masz chyba bardzo krótką pamięć
2 pierwsze mecze ETH to była katastrofa i ratowanie się transferem Casemiro
pierwsze 7 spotkań to 4 zwycięstwa i 3 porażki w tym porażki 4:0 i 6:3 to raczej nie jest efekt nowej miotły
» 26 grudnia 2023, 16:43 #163
Derp: mi generalnie ciężko sobie przypomnieć dobry start sezonu w wykonaniu czerwonych diabłów, nawet za czasów fergusona a z ocena trzeba było zawsze wstrzymać się przynajmniej do połowy sezonu. najczęściej po zmianie trenera znowu wszystko się zeruje a i sama taka zmiana w trakcie sezonu zawsze jest absurdalnie głupia - chyba, że drużynie grozi spadek, wtedy tonący brzytwy się chwyta.
» 26 grudnia 2023, 17:25 #162
FabianMrozek: Najbliższe mecze Newcastle w lidze:
-wyjazd z LFC
-u siebie z Man City
-wyjazd z Aston Villa

Howe może tego nie przetrwać
» 26 grudnia 2023, 15:12 #161
adisman17: Howe ma styl i wyprowadził ich z takiego bagna, że ma wielki kredyt zaufania w porównaniu do ETH.

Cierpią przez grę na wielu frontach do czego nie są przyzwyczajeni. To było do przewidzenia.
» 26 grudnia 2023, 18:27 #160
b3frees: adisman17, to właśnie dlatego od paru tygodni rzucane są nazwiska potencjalnego następcy? XD
» 26 grudnia 2023, 19:18 #159
loczek1986: Nikt się nie podnieca ale jak nasi wyglądają przy takim Forest, Wood z Elanga świetni dzis
» 26 grudnia 2023, 14:54 #158
rreddevilss: Elanga 2 asysty a my gramy Antonym co w pol roku ma 0g0a XD
» 26 grudnia 2023, 14:54 #157
skylark11: Miał by jedną jakby Garnacho ostatnio strzelił w 100% sytuacji
» 26 grudnia 2023, 14:57 #156
DevoMartinez: Onana też by miał dwie jakby Garnacho wykończył po bezpośrednich podaniach. ;) Chłopak powinnien jeszcze wchodzić z ławki ale co zrobić jak Rash sobie urządził wakacje zazdroszcząc chyba Sancho. ;)
» 26 grudnia 2023, 15:00 #155
is200second: Przecież ten Elanga się tu kopał po czole, zwykły przeciętny piłkarz.
» 26 grudnia 2023, 15:04 #154
qbsonUTD: U nas nawet Haaland byłby aktualnie Hojlundem. Po prostu się nie klei i nawet najlepszy piłkarz zostałby sprowadzony do przeciętności.
» 26 grudnia 2023, 15:17 #153
Natanael: @is200second

Pewnie, że kopał ale w tym sezonie wygląda dobrze w Forest. Tak samo jak Pereira w Fulham.

Bardzo przeciętnie wygląda też Gundogan w Barcelonie, a chyba nikt nie twierdzi, że to słaby zawodnik.
» 26 grudnia 2023, 15:26 #152
skowron32: Czuje ze podobny wynik będa Foresty mieli z Nami... Aston to pewnie Nas zje Foresty moze nie zjedzą ale zdominowali Sroki więc Nas też tak potraktują
» 26 grudnia 2023, 14:53 #151
atos1987: Spokojnie nie ma się co podniecać formą Elangi, nasze złote dziecko lingardinho też miał kosmiczne liczby na wypożyczeniu w WHU a później wszyscy wiemy jak to się skończyło i gdzie obecnie ten pan jest.
Jeśli natomiast AE utrzyma taką formę to myślę że zarząd rzuci jakieś 100 mln funciaków by wzmocnić skład tym wspaniałym graczem.
» 26 grudnia 2023, 14:48 #150
Mixeres: Newcastle mega zjazd, ale tego można było się spodziewać. Szybko się wybili, szybko zjechali. Euforia po przejęciu przez Arabów minęła, grać sie odechciało. Teraz to czeka nasz ukochany United
» 26 grudnia 2023, 14:47 #149
DjTED: Granie jednym składem wychodzi. Też mają 9 kontuzjowanych. My jedziemy z nimi na tym samym koniu
» 26 grudnia 2023, 15:05 #148
KubaUtd: Odkupmy tego Elange za 100 baniek
» 26 grudnia 2023, 14:47 #147
Fafky19: Może i Elanga sobie radzi w NF, ale nie powiecie mi, że pokazywał jakąś jakość w United, miał parę lepszych meczy za Ragnicka, a potem już kiepsko. Nie żałuję, że odszedł
» 26 grudnia 2023, 14:46 #146
krzys93: mam podobne odczucia, martwi mnie natomiast, że większość zawodników po odejściu z MU pokazuję, że jednak potrafią grać w piłkę
» 26 grudnia 2023, 14:52 #145
Fafky19: Wychodzi na to, że ta presja jednak zjada większość zawodników. No i dopóki trener nie potrafi wykorzystać atutów zawodników, to też bieda.
» 26 grudnia 2023, 14:55 #144
DevoMartinez: Jedyne atuty u Elangi które widziałem to szybkość i "szybka" stopa w sumie refleks że potrafił cyknąć ta piłkę w odpowiednim momencie żeby uciec obrońcy. Ale umiejętności jakiegoś dryblingu czy świetnego wykończenia ja u niego nie widziałem. Czasem tak jest, że jakiś zawodnik rzemieślnik u kogoś zafituje w danym składzie jak kiedyś Lingard. Chyba nie ma co ronić łez nad Elangą ;)
» 26 grudnia 2023, 14:56 #143
Sideswipe: Skoro presja ich zjada, to tym bardziej znak, że się nie nadają do United i dobrze, że się ich pozbyliśmy. Szkoda, że ludzie mają takie dziwne podejście i myślą, że skoro w innym klubie gra dobrze, to w United też powinien.
» 26 grudnia 2023, 14:57 #142
NoLogo: Za Ragnicka zaczął parę razy się pokazywać z lepszej strony, a później już kiepsko, dziwnym zbiegiem okoliczności to później było za kadencji ETH. Pewnie to bez znaczenia, bo pod holendrem ofensywa śmiga, aż miło.
» 26 grudnia 2023, 16:45 #141
adrianr27: Człowiek orkiestra, tyle rekordów.
» 26 grudnia 2023, 15:44 #140
awe: A w klubie chce ustawiać piłkarzy, którzy wygyrwali LM i bili wiele rekordów, a kasa z klubu i parasol ochronny idzie na "walczaków"
» 26 grudnia 2023, 16:19 #139
Sideswipe: Oj no tak awe, przez takie myślenie od tylu lat jesteśmy tu gdzie jesteśmy, bo piłkarze myślą, że są najlepsi na świecie. Jeszcze takie mądre głowy jak ty jeszcze im przyklaskują i jest jak jest.
» 26 grudnia 2023, 16:55 #138
toporny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 18:03

Groszy niż poprzednicy razem wzięci.
» 26 grudnia 2023, 18:02 #137
awe: Sideswipe raczej nie ma sensu ci cos tlumaczyc, napisze tylko dobrze ,ze teraz klub jest w dobrym miejscu z dobrymi pilkrzami
» 26 grudnia 2023, 18:13 #136
Sideswipe: Pewnie, że nie, ale nie ma sensu ci coś tłumaczyć, bo zaraz się splaczesz z Antonym, a ja ci powiem, że takich zwycięzców jak Case i Varane klub ściągnął, i ci odpowiem to samo.
» 26 grudnia 2023, 18:21 #135
awe: To ty placzesz, to co napisalem tyczy tez sie Casemiro i Varane, ale jestes za glupi zeby to ogarnac. Takze podziwiaj zmierzanie w dobrym kierunku.
» 26 grudnia 2023, 19:08 #134
Sideswipe: Za głupi to jesteś żeby wywnioskować z mojego komentarza, że nie zmierzamy w odpowiednim kierunku, i mogłeś przyznać, że chodzi o Case i Varane, bo wyszedłbyś na mniej nieogarniętego, niż wtedy, gdy chodzi ci o zwycięzcę Ronaldo :D
» 26 grudnia 2023, 19:43 #133
skylark11: Newcastle strasznie spuchło
» 26 grudnia 2023, 14:44 #132
DjTED: Elanga kolejna asysta w tym sezonie
» 26 grudnia 2023, 14:18 #131
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 14:27

Chris Wood i Elanga - zabójczy duet. EtH z takimi kotami wyszedłby z grupy LM, ale niestety dostał ochłapy, 5 wybory w postaci Antony i Hojlund
» 26 grudnia 2023, 14:26 #130
Domin31: Kolejna dobra akcja i 2 asysta
» 26 grudnia 2023, 14:44 #129
kamtor: Przed ostatnim meczem LM była mowa że Casemiro już trenuje na boisku a teraz się okazuje że wróci dopiero w połowie stycznia
» 26 grudnia 2023, 14:08 #128
skylark11: To że trenuje na boisku nie znaczy że trenuje z zespołem. Amad trenuje z zespołem od 2 tyg a nawet go nie było jeszcze na ławce
» 26 grudnia 2023, 14:23 #127
Niedzwiedzo: Jak zobaczę dzisiaj McTomka w wyjściowym składzie to w mojej opinii ETH to dzban który nie myśli i człowiek uparty na tyle że przepierdzieliłby cały hajs na stronki jackpot żeby wygrać 1 raz i powiedzieć że robi dobrze bo wygrał ale dalej jest bankrutem bo przepierdzielał cały czas.
» 26 grudnia 2023, 13:17 #126
jayjay2: McTomek dziś kolejne 90 minut. Eriksen z ławki za skrzydłowego
» 26 grudnia 2023, 13:30 #125
Ariell: Ktoś musi strzelać bramki XD
» 26 grudnia 2023, 13:37 #124
Mastori: Jayjay
Oczywiście że Eriksen z ławki bo chłop nie ma kondycji na 90 minut.
Również liczę na McTomka na ławce.
» 26 grudnia 2023, 13:37 #123
flt32705: Sam jesteś dzban
» 26 grudnia 2023, 13:50 #122
atotrikos: Sancho, Martial out
Olise, Zirkzee in
twitter.com/LeroyPrince77/status/1736613908700332095?t=xidItVDDHlZWf-sz9iegiQ&s=19
» 26 grudnia 2023, 12:51 #121
Natanael: Bardzo ciekawe propozycje ale dałbym sobie rękę uciąć, że w United szybko dostosowaliby się poziomem do reszty.

W każdej z lig krajowych jest około 400 zawodników, a mam dziwne wrażenie, że my kupujemy akurat tego jednego, dwóch z danej ligi, którzy nie potrafią grać w piłkę. ;)
» 26 grudnia 2023, 13:14 #120
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 12:24

O,pisałem o tym tutaj przed i po spotkaniu z LFC. Widzę że nie tylko ja zauważam "średnią" dyspozycję Bruno jako kapitana. Piłkarz bardzo dobry ale czy kapitan? Przypomina mi się jeszcze okropny jego występ w blamażu z LFC.

twitter.com/United_Theory/status/1739536644477190479?t=p3M5eUjbgR2PgJEGXp8WQQ&s=19
» 26 grudnia 2023, 12:23 #119
Rabona: Kapitanem powinien być Martinez, i co smutne nie ma żadnego innego kandydata którego w ogóle brałbym pod uwagę. Żeby tylko kontuzje po całkowitym wyleczeniu przestały go już nękać
» 26 grudnia 2023, 12:34 #118
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 12:56

Słaby kapitan. Miałem takiego gościa w drużynie co to właśnie zawsze pretensji do wszystkich w okół, czemu nie podałeś, czemu nie trafiłeś, notoryczne wykłócanie się z sędziami, ciągłe dachy. Ogólnie nie dało mu się nawet przetłumaczyć, że to działa kontrproduktywnie na zespół. Ot taka natura. A dla pozostałych niepotrzebna presja, nerwówka, co niektórzy zaczynają za dużo myśleć zamiast podejmować szybko własne decyzje. Nie wiem ale chyba nikt nie lubi takich typów w zespołach. Ostatnie mecz Bruno też ciągłe jakieś wylewy frustracji machanie tymi grabami pretensje do sędziego kiedy powinnien wiedzieć, że g to da. Niech on zamknie jadaczke i skupi się na grze. Stary MU lat 90 to było zero dyskusji z sędziami, wychodzimy i robimy swoje jak maszyny. Nie marnujemy czasu na dyskusje bo i tak decyzji sędziego to nie zmieni.

Aha jeszcze dodam. Prawdziwy kapitan powinnien zachęcać chłopaków, nie wyszło? Ok, taki jest sport, próbuj dalej. Wyszło? Brawo, tak własnie graj. Albo panowie zapierniczamy., nie dajemy sobie skakac po głowach. U nas to mam wrażenie za dużo takich pipafonów w druzynie. Dalot coś tam zachęca chłopaków ale to też powinno wychodzić od lepszych bardziej doświadocznych zawodników a nie średniaka którego powinno tu nie być już.
» 26 grudnia 2023, 12:51 #117
atotrikos: @Devo dokładnie, nic dodać, nic ująć
» 26 grudnia 2023, 13:10 #116
Pyra: Tak naprawdę to jedynie Dalot jak zauważył Devo wprowadza pozytywną i motywacyjną atmosferę w zespole. Jag gra z Varanem to widać współpracę. Większość zawodników gra jakby spotkali się pierwszy raz.

Bruno to ogólnie ewenement, ma podania obok KDB najlepsze w lidze a bez niego wyglądamy bardziej jak zespół.
Z CP w pucharze czy ostatnio z Liverpoolem nie grał i mieliśmy zdecydowanie większy balans w zespole.
» 26 grudnia 2023, 13:13 #115
kamtor: Niech idzie
» 26 grudnia 2023, 11:12 #114
atotrikos: O ciekawa plotka - 180 baniek za Rashforda od Al Hilal i 600tys na tydzień xd
» 26 grudnia 2023, 10:59 #113
Ariell: Szkoda, że i tak nie umiemy kupować, bo za 180 mln już można zbudować atak, ale to trzeba większego skilla niż 100 mln na Antonego
» 26 grudnia 2023, 11:38 #112
tygrys26: Jakby to była prawda to bym przyjmował taka ofertę na miejscu klubu
» 26 grudnia 2023, 11:40 #111
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 11:56

Niech idzie razem z Sancho, oni lubią lekką kasę bez wysiłku, przyjaciele.
Szkoda, że to tylko plotki ale ja bym się nawet chwili nie zastanawiał.
» 26 grudnia 2023, 11:54 #110
atotrikos: Sancho styczeń, Rashford lato i ziomki znowu razem xd

@Ariell No to popisowa akcja zarządu przy transferze.
Maguier też był przepłacony i kwota siedziała bardzo długo a można było go kupić za 55mln. Przedłużył kontrakt i za rok odszedł za rekord XD

Antony: twitter.com/GarbaczPatryk/status/1739296498259513801?t=mBbTywQYu5PvRMyvJkj7YA&s=19
» 26 grudnia 2023, 12:00 #109
flt32705: Szerokości i niech leci w siną dal
» 26 grudnia 2023, 12:46 #108
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 10:18

Ciekawostka na 2 dzień Świąt:
Elanga strzelił tyle samo bramek w tym sezonie PL
(4) co Garnacho, Rashford, Antony i Hojlund
» 26 grudnia 2023, 10:14 #107
gorzky: I jeszcze ma 3 asysty do tego
» 26 grudnia 2023, 11:16 #106
zbyszek7: Jakie dla was wszystko wydaje sie proste to szok! Myslicie ze przychodzi Ratclif dzwoni do Greenwooda i mowi Mason wracaj i juz jest Mason z powrotem i za chwile wychodzi na boisko i strzela bramy? Co tam ze cala angielska prasa bedzie go chciala zniszczyc, ze kibice rywali beda o nim spiewiali fajne piesni i wywieszali transparenty ze sami rywale na boisku beda go zle traktowac itp
Dla was to jest robot ktory po tym wszystkim ma tu wrocic w styczniu zasuwac po skrzydle strzelac i asystowac ot tak
» 26 grudnia 2023, 03:01 #105
kleks: Co tam Greenwood, oni liczą że ratclife i dyrektor sportowy zaczną grać i nagle wszystkie problemy znikna. A nie sorry, jeszzce trzeba poczekać aż wymienia kafle na basenie dopiero wtedy można będzie mieć jakieś oczekiwania
» 26 grudnia 2023, 06:40 #104
Mastori: Kleks
Nie prawda. Po prostu jeżeli klub zatrudni porządnych dyrektorów sportowych i zarządzających to ewentualne zwolnienie Ten Haga będzie miało sens, ponieważ klub będzie miał wyznaczony jakiś kierunek. W tej chwili nie ma, więc zwolnienie jest bezsensu bo potrzebujemy kontynuacji rozpoczętej strategii, a nie rozpoczynania wszystkiego od nowa.
» 26 grudnia 2023, 07:29 #103
Frosty: Tak właśnie myślę, że zajmie to kilka lat ale nowa kadra dyrektorska, przemyślane transfery przez nowych ludzi, inwestycja w ośrodki sportowe zmienia dużo. A z Greenwoodem sami nie wiecie jak sytuacja wygląda gdy United opłaca mu willę i pensje w Hiszpanii. To nie potrwa pół roku ale 2/3 sezonu warto poczekać
» 26 grudnia 2023, 09:40 #102
patryk257: Jeżeli greenwood obroni się na boisku to hejt szybko ucichnie ;) podobna sytuacja była z Beckhamem.. wszyscy przeciwko niemu i United. A po czasie cała Anglia znowu go kochała :)
» 26 grudnia 2023, 11:45 #101
JoMoridnio: To co Bruno powtarza wyczyny z ostatnich meczy i strzeli gola z Aston villa
» 26 grudnia 2023, 01:36 #100
Konyo33: Zidane Iqbal miał być takim talentem a aktualnie rozegrał 160 minut w sezonie
A niestety to wszystko było spowodowane kontuzjami
Szkoda że do tej pory tak mało zagrał bo szczerze liczyłem i nadal liczę że chociaż trochę z niego dostaniemy
No ale gdy chłopak wchodzi na 5 minut w lidze i raz ostatnio na niecałe 30 to aktualnie nie ma na co liczyć
Zobaczymy jak to będzie wyglądało teraz gdy trochę czasu po kontuzji już minęło
Miejmy nadzieję że czymś ich tam zachwyci
Na boisku nie w szpitalu
» 26 grudnia 2023, 01:31 #99
JudoHonor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 00:08

cos cienko to widzee
» 26 grudnia 2023, 00:08 #98
kean16: Widzę na stronie nikt nie wieży w Manchester United to można zmienić na klub który wygrywa.A później jak Manchester United wróci na swoje miejsce można wrócić do kibicowania Manchester United.Pozdrawiam Januszy że strony którzy są chorągiewkami
» 25 grudnia 2023, 22:49 #97
vanantgaal: Dobrze, że są jeszcze tacy prawdziwi, jedynie słuszni kibice jak Ty. Brawo Ty.
» 25 grudnia 2023, 22:59 #96
Domin31: Wierzy*
» 25 grudnia 2023, 23:06 #95
wojacki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 23:22

Szkoda, że takie dbany jak Ty nie odchodzą. Ja nie wierzę, że wygrają a i tak będę im kibicował. Niemożliwe co?
» 25 grudnia 2023, 23:22 #94
Radomirus: Ludzie kibicują United po 10, 15 czy 20 lat (albo i dłużej... mi już trzeci krzyżyk jako kibica Czerwonych Diabłów leci) i jak się nie zachwycają dzisiejszą formą drużyny, kierowaną przez holenderskiego trenera to od razu nie są "prawdziwymi kibicami" i mają się przerzucić na kogoś innego?

Ale głupotę walnąłeś... :D
» 25 grudnia 2023, 23:52 #93
Lokator23: Chlopaku kibicuje United dluzej niz Ty zyjesz. Jestem kibicem United ponad 30 lat I uwierz ,ze ostatnio mam problem z ogladaniem naszej druzyny. A za wszytko winie ETH. Jak w pierwszym sezonie wierzylem ,ze moze ETH co ugra to w tym nie mam juz zadnej wiary w naszego managera. Pisalem z poczatku sezonu ,ze to jak potraktowal DDG odbije mu sie czkawka I tak tez sie stalo.
» 26 grudnia 2023, 10:09 #92
Ariell: Ten klub od 10 lat przynosi jedynie rozczarowania, wątpię, że są tu jeszcze jakieś "chorągiewki"
» 26 grudnia 2023, 11:39 #91
Mondotek: Pozdrawiam Andrzeju i "wieżymy" dalej
» 26 grudnia 2023, 13:01 #90
Sideswipe: 30 lat kibicowania lokator a wciąż zero pojęcia o klubie i futbolu ogólnie, brawo.
» 26 grudnia 2023, 13:27 #89
Lokator23: A z czego niby Twoje wnioski?? Uwielbiam dzisiejsze czasy ,ze malolaty ktore nie maja pojecia o zyciu chca mowic doroslym jak zyc. Jak to swiat sie zmienil a my zatrzymalismy sie w dawnych czasach. A wracajac do tematu to pisalem o tym z samego poczatku po odejsciu Davida ,ze to bedzie gwozdz do trumny ETH. Potraktowal jak smiecia klubowom legende.
» 26 grudnia 2023, 18:25 #88
Sideswipe: Ja też uwielbiam dzisiejsze czasy, że starsi panowie myślą, że wiedzą wszystko lepiej, bo są starsi i nawet nie dopuszczają do siebie myśli, że nie mają racji, tym bardziej o sprawach, których tak naprawdę nie mogą mieć pojęcia, bo wszystko się działo za zamkniętymi drzwiami, ale to, że gościa już nie ma w klubie wystarczy do oczerniania trenera klubu, którego podobno jest się kibicem 30 lat, także dziękuję za pouczanie, starszy panie.
» 26 grudnia 2023, 18:49 #87
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 22:47

Przepraszam z góry że tak wtrące z tematem ale ktoś w jednym z komentarzy wtrącił coś o Potterze.Szczerze ?? Jak już mamy coś zmieniać to na trenera a nie na "kandydata na trenera",nie widzę w nim nic więcej co by przebijało Erika, genialny trener w średnim w klubie,w dużym sobie nie poradził,obaj próbują ale coś poza tym ??
Przypominam że nadal jestem za Erikiem,a być może wpływa też na to fakt że może brak kogoś kto faktycznie da tutaj level up.
Kończąc,obstawiam że Erik dokończy sezon chyba że za 3/4 mecze sytuacja z beznadziejnej stanie się tragiczną,opcja na wiosnę to nie opcja z tymczasowym zapchajdziurą
» 25 grudnia 2023, 22:44 #86
Frosty: Jestem za zostawieniem Erika ten Haga w klubie, jeśli miałaby być zmiana trenera to trzeba by wziąć kogoś doświadczonego ale przy nowych dyrektorach i kompletnym przetasowaniu szatni a to nie takie łatwe. Erik nie jest złym trenerem i w takim Brighton czy innym klubie bez szumu byłby uważany jako drugi De Zerbi a tak to jest na świeczniku
» 26 grudnia 2023, 09:44 #85
Anhel: Dla ludzi poniżej w temacie Mourinho, myślicie że taki lukaku czy Dybala przyszliby do Romy gdyby nie było tam Mourinho? To jest trener którego PL potrzebuje według mnie. Trener który z dzisiejszym wsparciem jakie ma Erik zrobiłby cuda w United
» 25 grudnia 2023, 21:35 #84
vanantgaal: Mourinho był w MU za długo o kilka miesięcy i niech nikt nie myśli żeby miał tu wracać
» 25 grudnia 2023, 21:44 #83
tygrys26: To niczym Ten Hag, jest tu kilka miesięcy za długo
» 25 grudnia 2023, 21:49 #82
sisinho: @Syndicate

Paradoks Mourinho jest taki ze z jego antyfutbolem to my więcej bramek strzelaliśmy niż teraz w proaktywnym futbolu :D
» 26 grudnia 2023, 00:34 #81
NoLogo: To jest ktoś na tyle obłąkany, żeby tą padlinę nazywać proaktywnym futbolem?
» 26 grudnia 2023, 01:15 #80
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 09:28

Z tym antyfutbolem Jose to takie głupie legendy. Z Romą ma trzecie miejsce w zdobytych bramkach w serie A (1 gol za drugim miejscem), z Realem mistrza wykręcił zdobywając 100pkt i 121 bramek w lidze. Ostatni sezon w Interze najmniej straconych i najwięcej strzelonych w serie A. Pierwszy majster z Chelsea - to samo. Najlepszy atak, najlepsza obrona. Jakich miał zawodników, tak grał.
» 26 grudnia 2023, 09:23 #79
pawelisto2: A to nie było przypadkiem tak, że to Mourinho zrobił podwaliny pod przyszłe sukcesy w Madrycie?
Zrobił z Ramosa lidera, postawił na Varane'a, przestawił Ronaldo na dziewiątkę, grał prawdopodobnie najpiękniejszą piłkę z kontry w historii futbolu(z czego następcy ochoczo korzystali) i generalnie przerwał dominację Barcelony? O rekordach, które wówczas pobił napisał @waletpl
Następnie przyszedł do Chelsea gdzie w pierwszym sezonie miał szansę od razu na mistrza(trzecie miejsce na koniec a był bliżej mistrzostwa niż my byliśmy naszym wicemistrzostwem po odejściu Sir Alexa) a w drugim zdobył co miał zdobyć, po to tam przyszedł.
W Romie z kolei przypomnę, że chłop jedyne czym się ratuje to w większości darmowe transfery albo wypożyczenia, bo mają na tyle okrojony budżet, że w ciągu 3 sezonów wydali mniej niż Ten Hag na 0 bramek i 0 asyst w osobie Antonego i Hojlunda. A mimo tego zrobił finał Ligi Europy, coś co póki co jest dla nas nieosiągalne. A w samej Serie A ma też rzecz dla nas mocno nieosiągalną, bo dodatni bilans bramkowy i trzecią najlepszą ofensywę ligi.
A to wszystko przy ogromie kontuzji - argumencie często tak podnoszonym obronie Erika.

Nie jestem za powrotem Mou do naszego zespołu, ale dziwi mnie mocno pisanie o rzekomych porażkach w Madrycie, Londynie czy aktualnie Romie. Mou zawiesił sobie tak wysoko poprzeczkę pracą przede wszystkim w Interze, że kibice od razu oczekują, że jego klub również dozna takiego cudu, lecz trzeba mierzyć siły na zamiary.
» 26 grudnia 2023, 11:43 #78
shadow17: Może u nas grał antyfutbol, bo nie da się grać ofensywnie mając na czele Martialów, Rashfordów, no i Lukaku obniżył formę.
» 26 grudnia 2023, 11:48 #77
skowron32: Fred jest talizmanem Fenerbahce...
Dotychczas rozegral 18 spotkań i wszystkie spotkania Fenerbahce z nim w składzie wygrało:-D
I tu już na poważnie, jeśli taki Fred rozwija skrzydła po odejściu od Nas to wyraźny znak, że w UNITED nie dzieje się za fajnie i coś ewidentnie jest do chrzanu?
Niby tylko Fenerbahce ktoś powie ale śmiem twierdzić, że byśmy "pograli z nimi jak z Galata" ten sam poziom mają.
» 25 grudnia 2023, 20:04 #76
tygrys26: Całkiem.inny poziom ligi...
W ukraińskiej lidze tez bym magikiem środka pola, a każdy wie jak wyglądało to w PL...
Juz nie przesadzajmy, na pewno lepszy jest od McTominaya czy Amrabata, ale nadal za mało zeby liczyć się w walce o trofea
» 25 grudnia 2023, 20:23 #75
skowron32: No spoko może nie ten poziom ale jednak nie jest tak cienki bo i w takim Fenerbahce trzeba jakis poziom pokazać żeby grac. A na dzień dzisiejszy Fener jest lepsze od Nas łącznie z Galata która pokazała Nam jak się gra w piłkę i walczy na boisku
» 25 grudnia 2023, 21:00 #74
atos1987: Ja uważam że jutro wygramy. Wymordujemy jakieś 1-0 ale będą 3pkt bo to będzie właśnie taki sezon gdzie porażki będą kilkoma bramkami a wygrane będą skromne.
» 25 grudnia 2023, 19:53 #73
skowron32: Zazdroszczę Ci optymizmu serio ;-)
Na OT wisienki nas pojechaly w kakao bez wazeliny Aston to jednak lepsza druzyna od nich więc fajerwerków bym się nie spodziewal. Mamy 2 mecze w tym roku jeszcze i znajac życie oba w tyte a potem na początku mamy chyba Totki więc też zaczniemy rok z przytupem od batów
» 25 grudnia 2023, 20:06 #72
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2023 11:58

Zieeeewwww
Lepiej poczytaj o D-Day XD
» 26 grudnia 2023, 11:57 #71
Dawidlademann: Jutro 3:1 przegramy
» 25 grudnia 2023, 19:28 #70
Devil156PL: Nie spodziewałbym się, że Manchester United strzeli 3 bramki, na ale mam nadzieję, że się nie mylisz i twoja Aston Villa przegra
» 25 grudnia 2023, 21:06 #69
Dawidlademann: Nie będę wchodzić w dyskusję z gościem który jako awatar ma fotkę typa który od lipca jest bez klubu... ;)
» 26 grudnia 2023, 00:37 #68
Dawidlademann: Eee masz coś do powiedzenia?
» 26 grudnia 2023, 21:41 #67
tygrys26: ttps://vm.tiktok.com/ZIJnkc7cd/
(Dopiszcie sobie h na początku)
A to tylko namiastka jego umiejętności
» 25 grudnia 2023, 19:03 #66
gorzky: skąd ja wiedziałem że będzie o naszym brazylijskim magiku? widziałem lepsze kompilacje jego flopów. Erik powininen nam kasę zwracać za ten transfer.
» 25 grudnia 2023, 19:39 #65
wider: genialne umiejętności. Tylko czekać jak zgłosi się po niego Real,Barca albo BM
» 25 grudnia 2023, 20:51 #64
vanantgaal: Kupienie go za blisko 100 mln to jawne działanie na niekorzyść klubu. Efektem takich transferów jest to, że dalszą przebudowę składu blokuje FFP. Za to powinien ktoś odpowiedzieć. Nigdy nie uwierzę, że nawet w takim burdelu jak w MU nikt nie zapytał trenera czy chce aby klub kupił zawodnika za taką cenę.
» 25 grudnia 2023, 21:43 #63
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 18:13

Manchester United are unbeaten in their past 19 Boxing Day games at Old Trafford (W16, D3), a run dating back to 1978.

To co jutro kolejny rekordzik? XD
» 25 grudnia 2023, 18:08 #62
gorzky: brzmi jak wyzwanie dla Erika
» 25 grudnia 2023, 18:46 #61
Diabelred: Nie moglem ogladac meczu z WHU. Chcialem go sobie nadrobic. Dzis jednak przypadkowo natrafilem na info o naszej porazce i juz mi sie odechcialo nadrabiac zaleglosci...

Strasznie wyglada ta tabela. Zeby miec srednia 1 bramke na mecz, ofensywe lepsza tylko od beniaminka... Ujemny bilans bramkowy w juz prawie polowie sezonu, no brak slow na to wszystko. Jesli z AV bedzie kolejna porazka, to jak dla mnie powinien to juz byc definitywny koniec Ten Haga na OT. Potencjalnych 14 punktow straty do AV juz zwyczajnie nie odrobimy. Juz pomijam, ze zeby przeskoczyc AV tak naprawde potrzebujemy 15 pkt, patrzac na nasz ''wspanialy'' bilans bramkowy. O ile AV raczej wczesniej czy pozniej zlapie dola i zacznie tracic czesto punkty. O tyle nie wierze, zebysmy potrafili zlapac serie 5-6 wygranych meczow z rzedu. Nie z tak marna ofensywa i nie z trenerem, ktory jedyny pomysl na ten zespol jaki do tej pory u nas pokazal, to granie na Rashforda i liczenie, ze ten nam wygra mecz. Juz w poprzednim sezonie pisalem, ze Rash ciagnie za uszy Ten Haga i ze taka gra, oparta na formie jednego gracza wczesniej czy pozniej negatywnie sie na nas odbije. Wtedy pamietam, ze bodaj to zbyszek7 i kalinka skrytykowali moja wypowiedz, gdy wysnulem taka teze. Dzis mysle, ze sami widza, ze niestety(bo jednak w tym przypadku wolalbym sie akurat mylic), ale jednak potwierdzilo sie to co pisalem.
» 25 grudnia 2023, 17:29 #60
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 17:45

No coś w tym jest, że Rashford w zeszłym sezonie pudrował ten projekt Łysego. I kibice mieli nawijany makaron na uszy. Przecież sezon temu, bylo mnóstwo spotkań, gdzie gra była średnia/słaba i wygrywaliśmy po bramkach Rashforda. Pierwsze mecze z brzegu:

0:1 z Wolves (Rashford)
1:0 z WHU (Rashford)
1:0 z Brentford (Rashford)
2:1 z Palace (Rashford)
2:1 z Live (Rashford)
3:1 Arsenal (Rashford X2)
2:1 City (Rashford)

Do Ligi Mistrzów nas wciągnął głównie Rashford, nie ma sie co oszukiwać. Bez wybitnej formy strzeleckiej Marcusa, opierając sie na "pomyśle Ten Haga" to byśmy nie zajechali wyżej niż 6 miejsce.
» 25 grudnia 2023, 17:40 #59
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 18:14

ALLADYN,

Dodalbym tez mecze w Pucharze Ligi, gdzie przykladowo w meczu z nawet z trzecioligowym Charltonem nie potrafilismy pewnie prowadzic i dopiero wejscie Rasha(ktory w zamysle mial pewnie odpoczywac caly mecz), ktory z lawki strzelil dwie bramki pozwolilo nam wygrac tamten mecz 3-0.

To co widzimy obecnie w zasadzie niewiele rozni sie od tego co widzielismy w poprzednim sezonie. Wtedy w pierwszej czesci sezonu, nasz atak prezentowal sie niewiele lepiej niz obecnie, a w tabeli balansowalismy na miejscach 5-7. Dopiero nagly wystrzal formy Rasha po powrocie z MS pozwolil nam na wskoczenie do top 4. W tym sezonie jednak na drugi cud by Rash badz ktos inny nagle wystrzelil z forma i ciagnal nas za uszy, tuszujac nasze problemy z atakiem czy brakiem pomyslu na gre, niestety na ta chwile sie nie zanosi...
» 25 grudnia 2023, 18:12 #58
sisinho: @Diabelred

Nie mów tego głośno, bo to nie brak formy Rashforda tylko wina kontuzji :P
» 26 grudnia 2023, 00:37 #57
blanco1987: Tak zastanawiam się nad naszym składem myśląc o jutrzejszym meczu i komentarzach typu: mamy średnich piłkarzy albo mamy słaba kadrę.

AV ma średnich piłkarzy i nie ma co tu się zastanawiać. Ile piłkarzy AV znajdzie się w mistrzu Anglii, Hiszpanii, Włoch Portugalii czy Niemiec. Bo moim zdaniem to powinien być wyznacznikiem - mistrz.

Jak mówiłem - duch walki ponad skill, zaangażowanie ponad gwiazdorzenie.

Mamy dobrych piłkarzy, nie wszystkich. Ale mamy napewno kilku dobrych. Tylko problem w tym, że przestało im się chcieć i nie mają już chęci gry dla drużyny.

Wymiana wszystkich nie jest realna. Ale trzeba zacząć szukać charakteru. McGinn, Dinge - w Relau czy Bayernie pewnie by na nich nie spojrzeli ale bam akurat takie charaktery są potrzebne. Budujmy charakter i walkę a potem dodajmy jak to się ładnie mówi Flair. Zacznijmy walczyć za siebie nawet przy chamskim faulu niech drużyna stoi za sobą murem. Pokażmy charakter. Niech przeciwnik zacznie nas szanować. Procentowa szansa United na zwycięstwo niech zacznie być większa niż 30% co ostatnio jest notorycznym wynikiem

Tyle ode mnie no i wesolcyh.
» 25 grudnia 2023, 17:06 #56
spartan1: Radcliffe powiedział że nie zamierza zwalniać ten haga.... Niestety
» 25 grudnia 2023, 17:05 #55
skylark11: A kogo wy chcecie zamiast Ten Haga ? Zidane na pewno nie przyjdzie Carrick i McKenna za mało doświadczeni
» 25 grudnia 2023, 17:20 #54
Witcheraard: Jeśli Jim chce zostawić Erika to należy mu zaufać.

Nie mamy nic do stracenia.
» 25 grudnia 2023, 18:56 #53
sturmik: Sir Jim nie wywali ETH zaraz na dzień dobry - jak by to wyglądało. Po co ustawiać zaraz prasę przecowko sobie. Erikowi się upiekło dotychczas bo czekali na przejęcie. Mam nadzieję że od teraz będzie rozloczany ze swoich wyników i potraktowany odpowiednio do nich.
» 25 grudnia 2023, 20:40 #52
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 16:39

Ale odklejka
» 25 grudnia 2023, 16:39 #51
Rakusz: Sprzedać wszystkich, kupić wszystkich.
» 25 grudnia 2023, 16:40 #50
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 14:49

My poprostu mamy średnich piłkarzy, ktory w dodatku w tym sezonie grają katastrofalnie i tyle bo jak wytlumaczyc ze taki Elanga czy Greenwood sami maja lepsze statystyki niz nasz caly atak razem wziety a bramek tyle co my to chyba Luton strzelilo, wziasc sie wkoncu za tych zawodnikow i odpalac ich jeden po drugim a nie wieczne czekanke i sentymenty jak w przypadku Martiala, wlasnie dlatego teraz jestesmy gdzie jestesmy, no my wiecznie czekamy az ktos laskawie odpali na 2 miesiace a potem na rok znika
» 25 grudnia 2023, 14:49 #49
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 15:16

Jose coś wspomniał w podcascie Obi Mikela, że otrzymał informację, "że skoro wydali już tyle na Martiala to zostanie tyle w klubie do końca kontraktu" XD
I czy to bzdura czy nie:

Pogba kupiony, kontrakt przedłużony i odszedł gdy się skończył za 0.

Lingard to samo.
Martial? Czekamy na to samo.

Oni rzucają mi się na pierwszy ogień a i w chwili pisania jeszcze De Gea mi się przypomniało.
To ja nie wiem czy jest tam ziarno prawdy? Patrząc jednak na nasze ruchy transferowe - wydatki i profity z nich to ewidentnie ktoś "nie umie" w transfery.
» 25 grudnia 2023, 15:15 #48
Gig5: Może poprostu mamy słabych graczy z przodu "o to wielka tajemnica strzelonych 18 bramek " Jeśli naprawdę średni Mctomek ma najwięcej strzelonych goli w naszym zespole świadczy to o tym jak nisko upadliśmy.Dla mnie to jego nie powinno tutaj być lata temu. 100 metrów Mułu dno i wodorosty.
» 25 grudnia 2023, 14:30 #47
tygrys26: No od dawna wiadomo, że mamy słabych zawodników z przodu. Rashford oprócz 1.5 sezonu to zwykły średniak, Hojlinda zweryfikowała liga jak Mudryka w Chelsea. O Antonym nawet nie ma co pisać tak samo o Garnacho który już myśli, że jest nowym Ronaldo...
Cała ofensywa do odpalenia, no może cześć zostanie na ławie posiedzieć
» 25 grudnia 2023, 15:20 #46
sisinho: @tygrys26

Tylko czy kluby po za Liverpoolem, City, Arsenalem czy Tottenhamem faktycznie mają gwiazdy w swoich zespołach? Czy takie wisienki mają zawodników za 100 mln ze pojechali z nami równo? Newcastle to samo, tam mogło być z 5:0 tak wyglądało to spotkanie.
» 26 grudnia 2023, 00:40 #45
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 13:54

Oby szybko coś Ten Hag wymyślił jak dochodzić do syyuacji strzeleckich bo obecnie w trzeciej tercji niepotrafimy nic kreować zagrożenia. Kontuzj kontuzjami, rotacja, brak zgrania wszystko zrozumiałe ale to, że rozbijamy się o rywali przed 16 metrem to już robota dla sztabu by wypracować pomysły i zagrania którymi zagrozimy zamurowanemu rywalowi. Czy to będzie milion wrzutek, czy podania za plecy czy cofnięcie zespołu i próby gry z kontry nie ważne, musimy kreować szanse na zdobycie bramki.
» 25 grudnia 2023, 13:51 #44
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 13:57

My co mecz kreujemy sobie 2/3 sytuacje prawie stuprocentowe,tylko co z tego jak potrzebujemy 10 spotkań żeby z tych 30 okazji wykorzystać jedną
Mogliśmy wyjść na prowadzenie z Liverpoolem ? Mogliśmy ale nie potrafimy strzelić w sytuacji sam na sam,to samo tyczy się meczu z West Hamem i wieloma innymi drużynami
» 25 grudnia 2023, 13:55 #43
DevoMartinez: No tak to prawda strzałów oddajemy też nie mało i nie wpada. Mamy 3 od końca wynik w ilości strzałów oddawanych by zdobyć 1 bramkę. I 7 miejsce w ilości kluczowych podań. Suma wszystkich błędów ale żeby skutecznie strzelać trzeba kreować czyste pozycje. Jest taki wskażnik Goal Creating Actions i w prseliczeniu na 90 min to jesteśmy niestety na 17 miejscu. W Shot Creaing Actons jsteśmy na 8 miejscu wieć to taki średni wynik. Poprawic trzeba oba i kreacje i zamienianie sytuacji na gole.
» 25 grudnia 2023, 14:05 #42
atotrikos: W obecnej sytuacji to się tęskni trochę za Danem Jamesem czy Valencia czyli do linii i prosty ale skuteczny kros w pole karne.
» 25 grudnia 2023, 14:19 #41
cantona007: Spodziewane jest, że zarząd do spraw piłkarskich będzie składał się z trzech osób: Joela Glazera, Sir Jima Ratcliffe oraz Sir Dave Brailsforda, dyrektora sportowego w INEOS. To dawałoby grupie INEOS decydujący głos w wszelakich głosowaniach dotyczących spraw piłkarskich, na przykład przy decydowaniu o polityce transferowej czy przyszłości Erika ten Haga.
» 25 grudnia 2023, 13:40 #40
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 13:21

Zirkzee nr 1 do wzmocnienia ataku w zimie, cena ok 22mln.

Serhiou Guirassy (podobno woli Tottenham) więc na radarze jeszcze zostają Youssef En-Nesyri i Benjamin Sesko.

Wszyscy chętni na ruch w zimie.
» 25 grudnia 2023, 13:18 #39
tygrys26: A przypadkiem my nie potrzebujemy podstawowego napastnika?
Czy znowu kupimy jakichś sredbiakow I będziemy płakać, że nikt nie strzela bramek?
» 25 grudnia 2023, 13:32 #38
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 13:40

Poprawka, 22mln ma klauzulę Bayern by wykupić go do siebie z powrotem.
Bologna domaga się kwoty 35-40mln.

Ja rozumiem tylko kogo byś chciał na szpice w zimę?
» 25 grudnia 2023, 13:39 #37
tygrys26: W sumie to masz racje z tym, że mało kto jest do wyciągnięcia.
Tylko w.lato dla naszego klubu wiele się nie zmieni, mało jest 9 typowo dużo strzelających bramek, a sytuacja klubu na pewno nie przyciągnie zawodników klasy światowej.
No cóż, przed nowym dyrektorem sportowym wiele pracy będzie zeby coś tu zbudować
» 25 grudnia 2023, 13:58 #36
atotrikos: Tego z Bayernu to chciałem przed Hojlundem a w obecnej sytuacji przy tej wycenie w sumie też xd
22 lata, 193cm a coś tam biega, drybluje, Anderlecht fajna przygoda i w Bologni się dalej rozwija.
Sesko też bardzo ciekawa opcja.

Rywalizacja Hojlund z Zirkzee/Sesko wyglądałaby bardzo ciekawie.
» 25 grudnia 2023, 14:18 #35
Czitenzen: O będą przeprosiny dla Liverpoolu jak po meczu z Tottenhamem, ciekawe co sobie z zrobią z tych przeprosin jak braknie punktu do mistrzostwa, dupe jedynie mogą podetrzeć. Ciągną ten Varsenal strasznie
» 25 grudnia 2023, 13:18 #34
atotrikos: Jeśli zwolnią ETH to kolejny angaż Jose Mourinho byłby fenomenalnym rozwiązaniem :)
» 25 grudnia 2023, 12:57 #33
Stink3r: Nie wiem czy Moyes nie lepszy, wygrał teraz z nami 2:0.
» 25 grudnia 2023, 13:00 #32
RedDan: Murarz z dużą kasą i wolną ręką w pozbywaniu się wirusów mógłby co nieco zdziałać :D
» 25 grudnia 2023, 13:01 #31
cantona007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2023 13:39

Przecież on nie zwojował Serie A nawet z Romą obecnie.
» 25 grudnia 2023, 13:39 #30
Gintoki: tez bym nie zawojowal jakbym musial grac jakimis zalewskimi
» 25 grudnia 2023, 13:43 #29
Stink3r: Zalewskiego to akurat zostaw w spokoju, chłop się ładnie rozwija.
» 25 grudnia 2023, 13:52 #28
Fafky19: Ciężko byłoby zwojować serie A z Romą
» 25 grudnia 2023, 14:55 #27
KubaUtd: Antony nick na instargramie Antony00 zero goli zero asyst he
» 25 grudnia 2023, 12:53 #26
awe: Agent 0019
» 25 grudnia 2023, 13:22 #25
KubaUtd: Wygrywamy ten mecz coś czuję
» 25 grudnia 2023, 12:45 #24
MarekUTD: Mam nadzieję że jutro wygramy , ale niestety Drakula ma patent na United.
» 25 grudnia 2023, 12:42 #23
Stink3r: Osobiście się nie zdziwię jak my jutro zagramy zupełnie inaczej, po tym jak ogłosili oficjalnie Ratcliffe'a.
» 25 grudnia 2023, 12:33 #22
jayjay2: tak, nagle EtH będzie mieć plan na mecz, Antony zaliczy asystę prawą nogą, a McTominay wymieni 100 podań
» 25 grudnia 2023, 12:42 #21
Stink3r: Aaaa, to co da w takim razie zmiana trenera, o którego tak tutaj usilnie błagacie?
» 25 grudnia 2023, 12:54 #20
atotrikos: Hahahahahahahhaah
» 25 grudnia 2023, 12:57 #19
jayjay2: Nic, bo to oczywiście nie trener odpowiada za formę piłkarzy i za styl gry zespołu, tylko Glazerowie, płytki na basenie i dziura w dachu na stadionie
» 25 grudnia 2023, 12:57 #18
karassas: Moyes, Van Gaal, Mou, Ole, Rangnick. A co niektórzy nadal uważają, że zmiana trenera cokolwiek zmieni
» 25 grudnia 2023, 17:56 #17
sisinho: @karassas

Z drugiej strony Howe, Emery czy Postecoglou pokazali że z tym samym składem prezentują się kompletnie inaczej. Howe czy Emery wyciągali swoje kluby z dna tabeli po Gerrardzie i Bruce na sam szczyt.
» 26 grudnia 2023, 00:43 #16
karassas: Wyciągali kluby w których presją jest zerowa a to zasadnicza różnica
» 26 grudnia 2023, 15:37 #15
Stink3r: Ramzes też, jego bym brał.
» 25 grudnia 2023, 12:27 #14
Michal12371: 34 lata a po roku pracy w tym klubie zaraz by osiwiał.
» 25 grudnia 2023, 13:45 #13
Fafky19: Ogień na tłoki jutro! Paradoksalnie może być ciut łatwiej jutro. United pokazali, że umieją bronić, więc tu na plus, a AV gra otwartą piłkę, więc coś może nasi uciułają z przodu. Bo przeciwko drużynom co się bronią, to nie umiemy zupełnie zagrozić.
» 25 grudnia 2023, 12:11 #12
sisinho: Tottenham, Arsenal, City, Newcastle, Liverpool, z tymi druzynami już graliśmy. Każda z nich grała otwartą piłkę i jaki mamy bilans? 5 spotkań 1 pkt, bilans 1:9.
» 25 grudnia 2023, 12:20 #11
Fafky19: Nie tylko te drużyny nie bały się grać z nami, trzebaby dodać kilka meczów i tam udało się United wygrać.
» 25 grudnia 2023, 12:23 #10
tygrys26: Wartość Antonego w tym momencie to 35mln ale myślę, że to nadal jakies 15 za dużo xD
Co klub dal się naciągnąć to nawet Maglajer nie jest tak przepłacony
» 25 grudnia 2023, 11:34 #9
gorzky: transfety ulubieńców Erika jeszcze długo będa odbijać się nam czkawką
» 25 grudnia 2023, 12:07 #8
Stink3r: Przecież jak go kupowaliśmy to miał podobną wartość.
» 25 grudnia 2023, 12:28 #7
Cwr91: Nie nastawiam się na żaden wynik, po prostu obejrzę. Ciency jesteśmy jak sik pająka ale na szczęście sezon jest na tyle nieprzewidywalny że może coś się uda ugrać.
» 25 grudnia 2023, 10:39 #6
Anhel: Dawać już tego snapdragona na koszulki
» 25 grudnia 2023, 10:37 #5
kondzik: Crysencio Summerville zawodnik Leeds 22 lata 10 goli 5 asyst hymm
» 25 grudnia 2023, 10:15 #4
Litosci: W PL kopał się po czole. Zreszta u nas zapomniałby jak się gra
» 25 grudnia 2023, 11:57 #3
waletpl: Holenderska szkoła. Jest szansa ;)
» 25 grudnia 2023, 12:10 #2
damian2987: Wesołych świąt dla wszystkich i cudu na Old Trafford;)
» 25 grudnia 2023, 10:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.