Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United wydał oświadczenie w sprawie meczu z Leeds United

» 12 września 2022, 20:55 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w poniedziałek wydał krótki komunikat dotyczący najbliższego spotkania w Premier League z Leeds United. Zaplanowany na 18 września na godzinę 15:00 mecz nie odbędzie się w tym terminie.
Manchester United wydał oświadczenie w sprawie meczu z Leeds United
» Manchester United nie zagra z Leeds United w najbliższą niedzielę
Manchester United po konsultacji z Radą Trafford i policją w Manchesterze podjął decyzję o przesunięciu spotkania z Leeds United.

Policja w hrabstwie Greater Manchester wspiera funkcjonariuszy publicznych w całej Wielkiej Brytanii w związku z odejściem królowej Elżbiety II.

– Bezpieczeństwo naszych fanów jest najważniejsze i po rozważeniu wszystkich opcji popieramy decyzję, która została podjęta w porozumieniu z odpowiednimi władzami – napisał Manchester United w krótkim komunikacie.

Nowy termin spotkania z Leeds United zostanie podany w stosownym czasie.

W ramach 8. kolejki Premier League przesunięte zostały następujące mecze: Brighton & Hove Albion vs Crystal Palace, Chelsea vs Liverpool, Manchester United vs Leeds United.

Manchester United w tym tygodniu rozegra jeden mecz. Czerwone Diabły w czwartek 15 września zmierzą się na wyjeździe z Sheriffem Tyraspol w ramach 2. kolejki Ligi Europy. Spotkanie to odbywa się w Mołdawii i nie zostało odwołane.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United przedłuży kontrakty 5 zawodników
Następny news »
Ole Gunnar Solskjaer wrócił na trenerską ławkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (109)


Pyra: Czytam te komentarze jaki to Bayern słaby a tu Inter 2-0, Barca 2-0 i teraz klepnąć Pilzno 2x i pierwsze miejsce w grupie jest.
Chciałbym tak słabego United....

A Xavi idzie drogą swoich wielkich poprzedników, posiadanie, klepanie i 0 wygrywanie. Ta Barca to jednak jest niereformowalna jak z komunizmem, mówię ci nie taką tiki takę grałeś, mówię ci są inne lepsze, na pewno złą zastosowałeś, daj ja ci to poustawiam, będzie śmigać x D
» 14 września 2022, 07:24 #109
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 22:31

Sędzia zapomnial chyba kartek xD
Ludzoe mowia ze Rybaczki (spodnie takie czy co to jest xD) nie są w modzie, a jak się popatrzy na trenera Bayernu widac ze on nie ubiera to co w modzie tylko to w czym wygodnie czyli rybaczki. Człowiek ze stylem się rodzi ;)
» 13 września 2022, 22:28 #108
SickRabbit: Frenkie De Bench przygląda się jak Bayern leje jego ukochany klub a dziadek Busi w podstawie :p
» 13 września 2022, 22:16 #107
tygrys26: Zaraz wchodzi xD
» 13 września 2022, 22:17 #106
SickRabbit: Na pewno zmieni obraz gry.
» 13 września 2022, 22:26 #105
gohome: De Jong jest przereklamowany!
» 14 września 2022, 00:17 #104
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 22:14

DjTED, jak tam?
» 13 września 2022, 22:14 #103
DjTED: Lipa no. Myslalem, ze cos ukluje
» 13 września 2022, 23:12 #102
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2022 00:18

Hehehe Lewemu dziś nie pykło!
» 14 września 2022, 00:17 #101
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 22:14

Trochę głupio Lewemu, przeszedł do słabszej drużyny.
A już pewnie miał zaplanowana przepraszajaca cieszynke po golu
» 13 września 2022, 22:12 #100
Ciechanek: To nieźle jak u Ciebie jeden mecz decyduje o tym, która drużyna jest lepsza :D
Jak Bayern ostatnio remisował w Bundeslidze a Barca wygrywała w La Liga to czemu nie mówiłeś, że Barca lepsza?
» 13 września 2022, 22:13 #99
tygrys26: Czemu głupio? Chciał coś zmienić w swoim życiu to zmienił, Bayern aby to utrudniał to pokazuje że nie szanują zawodnika który dał im tyle bramek.
Jego życie jego decyzję i nic nikomu do tego. Nikt nie powinien nawet na poważnie mowic o tym ze Lewandowski przeszedł do słabszej drużyny itp.
» 13 września 2022, 22:15 #98
cezgal: Piłkarz tez człowiek, Barcelona jest częstym wyborem bo po prostu fajnie się tam żyje. Ciepło, tanio a dodatkowo klub prestiżowy i popularny co pozwoli zdobyć nowych „followersow” przed emerytura : - )
» 13 września 2022, 22:30 #97
gohome: Ciechanek
Ale co ty wygadujesz Bayern w ostatnich latach jest drużyna znacznie lepszą od Barcelony ostatnie mecze to 8:2, 4:0, 3:0 teraz 2:0 BAYERN JEST LEPSZĄ DRUŻYNĄ! Więc z czym ty chłopie wyjeżdżasz, bo co? Bo Barcelona sprała jakiś Cadiz i już wielka Barcelona?! Głupoty gadasz.
» 13 września 2022, 23:09 #96
waletpl: Cezgal, na bank taki Lewy patrzył się na to, że w Barcelonie tanio ;)
» 13 września 2022, 23:44 #95
tygrys26: Barcelonie przydałby się taki Harry Maglajer so tego całego cyrku w obronie xD
» 13 września 2022, 22:12 #94
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 22:12

Jak Bayern to dociągnie, to przy następnych dwóch meczach z Viktorią Pilzno można im wpisać 12pkt i pierwsze miejsce. Kolejne dwie kolejki Barcelony z Interem będą walką o drugie miejsce. O ile oczywiście Bayern to dowiezie.

Edit: to chyba dowiezie :P
» 13 września 2022, 22:10 #93
tygrys26: To jest właśnie Alonso xD
Słaby jak zawsze teraz zgubil krycie i parrzyl jak piłka spada na głowę Hernnand3zowi xD
» 13 września 2022, 22:08 #92
keribz: za późno zobaczyłem, ale przypadkiem to nie Lewy nie sięgnął piłki?
» 13 września 2022, 22:10 #91
tygrys26: Mi się wydawało ze Hernandeza pilnował Alonso i mu uciekł, ale może i Lewy nie dosięgnął
» 13 września 2022, 22:11 #90
Advm: ROMECZKU! XD
Ten Hajto to jak taki nawalony wujek, po co oni go tam biorą?
» 13 września 2022, 21:58 #89
gohome: Advm
Hajto to powinien w ciupie siedzieć a nie mecze komentować.
» 14 września 2022, 00:20 #88
keribz: Ten wandajk to obecnie taki magłaja
» 13 września 2022, 21:56 #87
gohome: Rozumiem że to ironia tak?
» 14 września 2022, 00:20 #86
wider: dlaczego mecz Arsenalu w LE przełożyli ale kilka dni później w lidze Arsenal gra normalnie ?
» 13 września 2022, 21:51 #85
gohome: Bo mało inteligentni ludzie rządzą piłką nożną.
» 13 września 2022, 22:21 #84
VasperCFC: Pirlo, Gerrard, Lampard wybitni piłkarze którzy w trenerce jak na razie zawodzą, a tu proszę czyżby Xavi świetny piłkarz - świetny trener? Trochę za wcześnie na takie wnioski, ale naprawdę ta Barcelona wygląda całkiem nieźle za jego kadencji.
» 13 września 2022, 21:46 #83
CRtheSaviour: Przecież gdyby Bayern miał napastnika, to już by ich upokorzył.
» 13 września 2022, 21:47 #82
VasperCFC: Przecież Bayern oddał raptem 2 strzały na bramkę, według mnie grają słabiutko
» 13 września 2022, 21:50 #81
DjTED: Lewus chyba nie chce ich ponizyc.
» 13 września 2022, 21:42 #80
CRtheSaviour: On to sobie może strzelać Cadizom i Valladolidom. Bayern to już dla niego za duży kaliber.
» 13 września 2022, 21:46 #79
DjTED: Pewnie strzeli zaraz. 2 setki zwalil, ale pewnie zaraz sie wstrzeli
» 13 września 2022, 21:48 #78
VasperCFC: Nagelsmann może i jest jednym z lepszych młodych trenerów, ale fakty są takie, że Bayern za Flicka wyglądał dużo lepiej.
» 13 września 2022, 21:41 #77
boro: Ale Xavi zrobił szybko robotę w Barcelonie. Dwa sezony i dominują Bayern
» 13 września 2022, 21:40 #76
CRtheSaviour: To chyba jakiś inny mecz oglądamy.
» 13 września 2022, 21:48 #75
boro: Masz racje
» 13 września 2022, 22:13 #74
karassas: Ludzie kiedy wy się nauczycie, że to czy ktoś dominuje rywala nie ma znaczenia. Ważne są bramki, a te można zdobyć w różny sposób.
» 13 września 2022, 22:37 #73
Ciechanek: Ależ ten Gavi jest niesamowity! Jak on walczy jak wraca jak odbiera piłkę jak rozgrywa. Super gość!
» 13 września 2022, 21:38 #72
gohome: Pedri lepszy.
» 14 września 2022, 00:23 #71
JustDoIt: Niestety, ale ten Bayern to już nie jest Bayern za Flicka, gdzie potrafili stracić 3 ale strzelić 5. Nagelsmann na razie średnio sobie tam radzi, no bo bądźmy szczerzy, ligę mają wygrana już przed rozpoczęciem rozgrywek. A w LM radzi sobie na razie słabo, jak na oczekiwania. Szkoda, że Flick poszedł do reprezentacji, a nie jakiejś drużyny, bo z przyjemnością ogladalbym mecze.
» 13 września 2022, 21:37 #70
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 21:29

Komentarz z flashscore w meczu Live-Ajax.

Na spalonym Remko Pasveer (Ajax). Miał miejsce do wybiegnięcia za plecami obrońców, ale ruszył zbyt szybko. On jest bramkarzem :D

Bdw- brawo Ajax, jechać z Jurgenami ;)
» 13 września 2022, 21:28 #69
wider: Bayern w ofensywie wydaje się jakiś taki bez zębny.
» 13 września 2022, 21:28 #68
tygrys26: Nie oszukujmy się Ale tam jazdy oprócz Mane miał tylko przebłyski, Sane ostatnio jakas dłuższą serio zeby mieć dobre mecze to jak jeszcze grał w Szalke, Sabitzer to zwykły średniak który też czasem ma przebłysk. No i ten Musiala który jakos mnie nie przekonuje, w meczach Bundesligi może i gra dobrze na tle ogórków, a na tle lepszych drużyn wygląda na zwykłego dzieciaka.
A co do geniuszu Mullera to zawsze będę się dziwił ze ludzie się nim tak zachwycają, jak dla mnie to nie ma czym. W Bundeslidze to Sancho był nowym Ronaldinho
» 13 września 2022, 21:31 #67
Ciechanek: A co to jest zębna?
» 13 września 2022, 21:37 #66
tygrys26: Ten Raphinua to fajny jest, lekkość z pilka :)
Mam nadzieje ze Antony pogra tak samo w United
» 13 września 2022, 21:24 #65
VasperCFC: Panowie, Was też to irytuje w jaki sposób Polskie media spuszczają się nad Lewandowskim i klubach w których gra? Mamy taką beznadziejna Ligę i kadrę, że nasze media / dziennikarze muszą się jarac osiągnięciami pojedynczego piłkarza dla mnie to jest wręcz żałosne. Lewy to świetny piłkarz i takiego drugiego pewnie nie będziemy mieć przez najbliższe 20 lat, ale moim zdaniem jest to żenujące jak bardzo w Polsce podniecają się jego osiągnięciami, bo nasza liga / kluby są tak beznadziejne, że nawet nie ma za co chwalić. Taki Kane jak strzeli bramkę to mimo, że to czołowy zawodnik reprezentacji Anglii to ich media nie spuszczają się nad tym przez tydzień jak ma to miejsce u nas, bo mają się chwalić czym innym.
» 13 września 2022, 21:23 #64
tygrys26: Myślę ze całkiem spora część ludzi tego spuszczania się nie lubi. Z drugiej strony cierpi na tym trochę Lewandowski bo nie oszukujmy się Ale nasz naród jest taki że jak nad kimś jes się spuszczanie w mediach tak Polacy zaczynają go nienawidzieć.
Co do samego Robercika nic nie mam, ale mam do ludzi którzy myślą że jak Lewy strzela w Barcelonie to od razu w kadrze tam samo będzie ładował bramy :) takie Janusze typowe
» 13 września 2022, 21:25 #63
Lisan: Mnie bawi to podkreślanie: Barcelona Roberta Lewandowskiego albo wcześniej Bayern Monachium Roberta Lewandowskiego. Myślę że to kompleks niższosci bo polska piłka klubowa jest daleko za murzynami
» 13 września 2022, 21:32 #62
VasperCFC: Trafnie Lisan, nasza Liga to jest dno i wodorosty. Daleko nam chociażby do klubów z Ukrainy czy Czech, ten Raków jeszcze jest jakimś światełkiem w tunelu, ale te Legie, Lechy to dno i nic więcej.
» 13 września 2022, 21:33 #61
DjTED: Neuer do Lewego podaje :D
» 13 września 2022, 21:14 #60
Batigol222: ej, tylko u mnie ten **** polsat sport online pokazuje jakiś "poważny błąd serwera"?
» 13 września 2022, 21:04 #59
insane: Nie, wszystkim nie działa już chyba z godzinę. Dziękujemy panu Solorzowi za wyrzucone pieniądze w błoto, w końcu na biednego nie trafiło. Szkoda słów.
» 13 września 2022, 21:07 #58
axel52: PL nie gra bo żałoba, a Championship pyka ino furczy.
Kurde o co tu biega, inne miasta, inni ludzie?
» 13 września 2022, 21:04 #57
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 21:26

axel52
To to jest jakieś nieporozumienie, rozumiem odwołanie meczów tego weekendu po pogrzeb królowej ma być chyba w poniedziałek, więc tak średnio no i większość policji, firm ochroniarskich będzie wtedy w Londynie. A oni tak odwołali kolejkę sprzed ostatniego weekendu a z tego weekendu co jest najlepsze odwołali tylko część meczy, co będzie totalnie nie sprawiedliwe, bo niektóre drużyny będą musiały grać nie wiem jak chyba na chama co dwa dni albo sezon wydłużać a inne ekipy tylko raz będą musiały się sprężyć a inne drużyny 2. Nie wiem jak oni to zmieszczą, Czy w ogóle będzie jakiś tydzień z wolnym w środku tygodnia w tym sezonie? Nie wiem na pewno zdaje mi się nie ma wolnego w środku tygodnia aż do mundialu, więc te mecze na bank nie rozegrają przed mundialem.
» 13 września 2022, 21:25 #56
skowron32: Polski SĘDZIA Paweł Raczkowski będzie Nam sędziował mecz z Sherifem w czwartek, ten sędzia który sędziował ostatnio mecz POGONI Z LECHEM i wzbudził sporo kontrowersji. Ciekawe czy u Nas coś kontrowersyjnego zrobi:)
» 13 września 2022, 21:03 #55
VasperCFC: Conte w każdym klubie : Juventus, Chelsea, Inter w pucharach wyglądał jak amator więc i Spursy wyglądają tak samo. Brzydka gra, bronienie remisów z tego słynie Conte.
» 13 września 2022, 21:01 #54
MrMu: Ale Totki się posypały w końcówce :o
» 13 września 2022, 20:39 #53
Genek: Conte i liga mistrzów, zabójcze połączenie (:
» 13 września 2022, 20:40 #52
DjTED: Conte juz nie jest top
» 13 września 2022, 20:41 #51
UnitedFans123: O co chodzi z tym nowym zdjęciem na fb Premier League że nasz mecz i chelsea loserpool mają p-p?
» 13 września 2022, 20:08 #50
Cris89: Postponed - przełożone
» 13 września 2022, 20:11 #49
Seba0619: Paweł Raczkowski będzie sędziował nasz mecz z Sheriffem.
» 13 września 2022, 16:55 #48
Lisan: Rojo to piękny rzeżnik. Korkami prosto w głowę i czerwień. Gość nigdy nie trzymał ciśnienia
» 13 września 2022, 13:35 #47
Braks: No to greenwood przepadł. Nie wierzę że po takim czasie wróci na najwyższy poziom
» 13 września 2022, 13:10 #46
artix206: No tak, polska B- klasa mu jedynie zostanie. Po ciezkich kontuzjach pauzują wiecej czasu i nadal graja na wysokim poziomie.
» 13 września 2022, 14:03 #45
NexaT: Raczej zależy mu na powrocie do piłki, można tak przypuszczać, a jeśli tak zakładamy, to na pewno ma jakieś indywidualne treningi. Można bardziej martwić się o to, czy ta przerwa nie sprawi, że nie wejdzie na pewny poziom, który u niego zapowiadał się naprawdę na world classa.
» 13 września 2022, 14:26 #44
Piwal: a to jakies nowe doniesienia w jego sprawie sie pojawiły ?
» 13 września 2022, 15:31 #43
artrad9448: JAKI TU SPOKÓJ
NA NA NA NA
NIC SIĘ NIE DZIEJE
NA NA NA NA
» 13 września 2022, 12:41 #42
Bylak: Widac jakie doswiadczenie jest potrzebne w linii pomocy. Najwieksze kluby na swiecie maja "wiekowych pilkarzy" na tej pozycji, przyklady Buskets, Fernandinjo, Henderson, Kross i Modrić, Verratti, Kante . Co na szybko mi przychodzi do glowy. Wczesniej tez tak bylo jak np. Scholes, Pirlo.
» 13 września 2022, 11:29 #41
tygrys26: Wymienianie Hendersona i Busketsa to śmiech na sali. Jeden miał dobry sezon gdzie kloop wyciągnął z całego Live co się tylko dało, a tera, widać jakie dno. A drugi znowu jest uważany za dobrego bo grał kolo kogoś takiego jak Xavi i Iniesta , a teraz gra bo Xavi go lubi xD
Sorki ale z tym busketsem to serio poleciałeś.
Fernandinho tez jakis wynitny nie był;) dlatego sprowadzili rodriego
» 13 września 2022, 12:41 #40
mycka86: #tygrys26 Nie przepadam za Busquetsem, ale to co piszesz jest tak odklejone od rzeczywistości, że nawet nie wiem jak skomentować :) Xavi 8 lat temu odszedł z Barcy, a Iniesta 5. A Busquets cały czas gra w pierwszym składzie Barcy i w kadrze Hiszpanii. Gra jako 6 i jego głównym zadaniem jest przejąć piłkę i podać do najbliższego, więc jego gra nie jest zbyt widowiskowa, ale swoją robotę robi.
» 13 września 2022, 15:21 #39
tygrys26: Hiszpania to akurat druga Anglia xD w sensie ze reprezentację. Są tak samo dziwne powołania. Przypominam że u nas cały czas Harry Maglajer i czy jest taki dobry zeby cały czas grać? Do tego dostaje powołania do kadry i według Southgate'a jest jednym z najlepszych obrońców na świecie z tego co pamiętam:)
I dlatego właśnie dzięki takim powołaniom Anglia i Hiszpania nie wygrają żadnego trofeum w najbliższych latach
» 13 września 2022, 17:10 #38
awe: Gdzie miał taki Busquets odejsc ? Za darmo zaden wiekszy klub by go nie wzial i chyba w swoim "primie" nawet nie miał takich ofert.
» 13 września 2022, 18:06 #37
Lisan: Busquets to lepsza wersja Carricka, mocno niedoceniony gracz
» 13 września 2022, 20:37 #36
DailySmoker: Pozdrawiam z Mołdawskiej ziemi:D stadion bez szału, ale zadbany i czuć, że miasto żyje tym meczem
» 13 września 2022, 10:06 #35
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 20:14

Mołdawskiej tylko z geografii. Tyraspol to ruska ziemia. A Sheriff? To dopiero ruskie bagno.
» 13 września 2022, 20:12 #34
DailySmoker: Tyraspol jest stolicą samozwańczej Republiki Naddniestrza, ale czuć komuną w uuuj:D taki skansen komunizmu haha
Walić to, nie po to tu przyjechałem
» 13 września 2022, 22:17 #33
Pyra: No to jak nie mamy spotkania w niedzielę to nie widzę innej opcji niż cała podstawa z Sheriffem.
Trzeba to zdecydowanie wygrać i w dobrych humorach wrócić na City.
» 13 września 2022, 09:45 #32
Zombi23: Właśnie trwa „zimowa” przerwa dla United 😁 Trochę za bardzo pieszczą się dorośli panowie, a przecież to taka zawodowa liga…😉 Naprawdę słaba organizacja jak na takie korpo.
» 13 września 2022, 09:29 #31
Klimaa: Kolejny mecz ligowy w październiku - ale posucha. Ale za to jaki szlagier nas czeka
» 13 września 2022, 09:12 #30
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 08:43

Bezpieczeństwo jest najważniejsze a pogrzeb Królowej to uroczystość wagi międzynarodowej. Chyba logiczne że tam pójdą wszystkie siły i środki. Bezpieczeństwo to sprawą kluczowa dzisiaj, nie ma co zachowywać się jak pospolita gawiedź której odebrano jedyna rozrywkę.
Trzeba uszanować tradycje.
» 13 września 2022, 08:39 #29
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 12:13

Ale w Glasgow w środe grają normalnie i jest git? Wtedy środki będą? :>
» 13 września 2022, 12:11 #28
NexaT: Glasgow to Szkocja, a Manchester to Anglia. Zresztą, co Cie to obchodzi. Ile można męczyć wora? Nie mieszkasz tam, nie wiesz co się dzieje, a próbujesz zgrywać mądrego. To ich lokalne sprawy, lokalnie to ustalają i jak odwołali, to odwołali.
» 13 września 2022, 12:14 #27
uzio: W Polszy jak są jakieś imprezy typu koncerty, festiwale to też pół Polskiej policji się zjeżdza bo lokalnie nie mają takiej liczby ludzi, więc tak na prawdę to żadna sensacja.
» 13 września 2022, 13:46 #26
Domelo: Żarty sobie robią.
» 13 września 2022, 07:22 #25
keribz: Od kiedy na stadionach jest bezpiecznie? Wystarczy zobaczyć jak wygląda ta potencjalna ochrona. Emeryci i kobiety, którzy chcą sobie dorobić. Gdyby rzeczywiście ktoś chciał wbić na stadion z nożem i zadźgać jakiegoś zawodnika, to by zrobił to bez problemu.
» 13 września 2022, 01:32 #24
Schelo: Poprzednia kolejka powinna się odbyć, a ta powinna zostać odwołana. To by było najsensowniejsze.
» 13 września 2022, 00:05 #23
vieeeri: Z naszym szczęściem nie zagramy dwóch meczów ligowych, na kadrze będą kontuzje i cyk - meczycho z City :D
» 12 września 2022, 23:05 #22
PogromcaTroli: Nie kracz :D
» 12 września 2022, 23:53 #21
Widmo: Kontuzje w City ;)
» 13 września 2022, 11:20 #20
kckMU: Kontuzje w City to abstrakcja.
» 13 września 2022, 16:10 #19
rreddevilss: I bez ogrania wyjdziemy na City? No poprostu fantastycznie jego mac, mielismy szanse na serie a teraz jedyna serie jaka będziemy miec to przelozonych meczow
» 12 września 2022, 22:05 #18
PogromcaTroli: Na Sheriff pewnie wyjdzie podstawa więc pograją. Mecz z City tydzień po LE wiec jest odpoczynek. Treningi też mają, będzie okej.
» 12 września 2022, 22:43 #17
vieeeri: Przecież mecz z City jest po zgrupowaniu kadry
» 12 września 2022, 23:03 #16
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 23:15

Racja vieeeri

15 września mecz z Sheriff, a dwa tyg później z city. Zle zerknąłem i myślałem, że mecz z Sheriff jest 25ego.
» 12 września 2022, 23:15 #15
Klimaa: Klub zawsze może zorganizować jakiś sparing jeśli trener uzna to za potrzebne. Nie powinniśmy się martwić o dyspozycję meczową.
» 13 września 2022, 09:13 #14
jassaj: Ale wiecie, że akurat z logicznego punktu widzenia bardziej sensowne jest nawet przeniesienie meczu z Leeds niż tego z Palace ? Zgodnie z tym co wspomniano w artykule. Jako, że odbywać się będzie uroczystość państwowa na skalę międzynarodową jaką będzie pogrzeb królowej, w całym kraju panować będzie ogromne poruszenie. Do Wielkiej Brytanii przyjadą najważniejsze osoby z większości państw świata, zjadą się Brytyjczycy którzy będą gromadzić się na masową skalę żeby oddać hołd swojej królowej, przyjadą ludzie zza granicy, nawet "turyści" dla których będzie to (tragiczne to bo tragiczne ale jednak) atrakcja. Czy to nie brzmi jak idealna okoliczność pod jakieś rozróby, zamachy czy innego rodzaju skandale ? Powinnością władz jest zabezpieczenie tego wszystkiego i dołożenie wszelkich starań żeby nikomu nie stała się krzywda. Kwestia tego czy 22 wyrośniętych chłopców pogra w tym czasie w piłkę jest całkowicie nieistotna. Są w życiu ważne i ważniejsze a już widzę oczami wyobraźni tych wszystkich januszów, którzy dzisiaj będą wyzywać, że znowu im przepadnie okazja do wydojenia 4 piw przed ekranem w sytuacji, gdyby mecz się odbył a gdzieś w okolicy doszło do jakiś zamieszek, ktoś by zginał i byłaby nagła ewolucja w speca od obronności narodowej "kto to widział, żeby władze stadionu pilnowały jak w pobliżu wydarzenie na skalę światową niezabezpieczone"
» 12 września 2022, 21:31 #13
Himen: A ty co jeden z brytyjskich stróżow narodowych, będziesz czynnie pilnować porządku że to dla ciebie takie istotne, albo nie wiem, jakiś brytyjczyk polskiego pochodzenia? Dla takiego Janusza z Polski sprzed telewizora bardziej istotne są te 22 chłopaki ganiające za piłki oraz wydojenie 4 piw i nie wiem co w tym takiego dziwnego?
» 12 września 2022, 21:47 #12
NoLogo: Zbyt skomplikowanych procesów myślowych wymagasz.
Jedno z największych wyzwań logistycznch, zapewnienia bezpieczeństwa itd., no ale jak widać, jest rzesza specjalistów, która by to ogarnęła jedną firmą ochroniarską złożoną z rencistów i emerytów.
» 12 września 2022, 21:51 #11
Tomczo: Uwielbiam czytać to narzekanie na brak meczy. Jest jeszcze lepsze od narzekania na brak transferów. Ah ta piękna polska cebula :) więcej panowie więcej.
» 13 września 2022, 07:50 #10
Himen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2022 08:04

Ja za to uwielbiam takich mądrych ludzi jak wy, zjadaczy rozumow, tak zwana elite społeczna pogardliwie wypowiadająca sie o innych. Dla tych narzekający "Januszy" ważniejszy i ciekawszy jest mecz drużyny której kibicują albo ew pogrzeb własnej babci (odpukac) niż jakiejś obcej.
» 13 września 2022, 08:04 #9
Paps: W punkt Himen;)
» 13 września 2022, 08:39 #8
Tomczo: Człowieku to jest sytuacja, która zdarza się mega rzadko. To ich kraj i ich rozgrywki. Zawsze możesz iść pokibicować lokalnej drużynie lub spędzić czas z rodziną. Będą ci wdzięczni. Na piłce nożnej życie się nie kończy.
» 13 września 2022, 08:44 #7
Himen: Dla mnie nie ma problemu mogę poczekać i miesiąc, mówię tylko że z perspektywy takich "Januszy" (mojej również) ważniejszy jest mecz drużyny której kibicuje niż jakieś tam wydarzenia polityczne/tradycjonalistyczne danego kraju. Nie widzę w tym nic dziwnego
» 13 września 2022, 09:55 #6
Ciechanek: "Ja za to uwielbiam takich mądrych ludzi jak wy, zjadaczy rozumow, tak zwana elite społeczna pogardliwie wypowiadająca sie o innych."

jak widzę Twoje wypowiedzi, to powiem Ci, że niezbyt wiele trzeba, w porównaniu do Ciebie, żeby się uważać za "elitę społeczną".
» 13 września 2022, 11:51 #5
Himen: Cóż za błyskotliwy komentarz, mam się teraz popłakać?
» 13 września 2022, 12:23 #4
NoLogo: Z tego, co ja do tej pory widziałem na tej stronie, to nie jest tak, że dla kogoś tu ważniejszy jest pogrzeb niż mecz, tylko ludzie którzy nie trzymają głowy między pośladkami, mają świadomość, że pogrzeb i zjazd 'władzy' z całego świata i zwykłych zjadaczy chleba, wymaga ogromnej ochrony dlatego normalne, że niektóre wydarzenia są odwołane.
» 13 września 2022, 13:05 #3
gohome: Szkoda słów...
» 12 września 2022, 21:07 #2
UnitedFans123: Bez sensu
» 12 września 2022, 21:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.