Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mauricio Pochettino typowany na następcę Ole Gunnara Solskjaera

» 27 października 2021, 08:53 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Mauricio Pochettino będzie pierwszym wyborem zarządu Manchesteru United, jeśli z funkcji menadżera Czerwonych Diabłów zwolniony zostanie Ole Gunnar Solskjaer – informuje Daily Star.
Mauricio Pochettino typowany na następcę Ole Gunnara Solskjaera
» Mauricio Pochettino jest związany kontraktem z Paris Saint-Germain do czerwca 2023 roku
Solskjaer po dotkliwej porażce z Liverpoolem (0:5) i burzliwych dyskusjach ostatecznie pozostał na swoim stanowisku. Posada Norwega na Old Trafford znów będzie zagrożona, jeśli zespół nie zanotuje dobrych wyników z Tottenhamem Hotspur, Atalantą i Manchesterem City.

W ostatnich dniach media dużo spekulowały na temat zatrudnienia Antonio Conte. Włoski szkoleniowiec pozostaje bez pracy i chętnie przyjąłby ofertę z Manchesteru United. Zarząd Czerwonych Diabłów ma jednak pewne zastrzeżenia do pracy 52-latka.

Według informacji Daily Star, pierwszym wyborem Manchesteru United, w przypadku zwolnienia Ole Gunnara Solskjaera, będzie Mauricio Pochettino. Argentyński szkoleniowiec prowadzi obecnie Paris Saint-Germain i sprowadzenie go z Paryża może okazać się niezwykle trudnym zadaniem. Umowa Pochettino z PSG obowiązuje do czerwca 2023 roku.

Wielkim fanem talentu trenerskiego Pochettino ma być sir Alex Ferguson. Argentyńczyk był już przymierzany do drużyny Manchesteru United, gdy był menadżerem Tottenhamu Hotspur.


TAGI


« Poprzedni news
Sky Sports: Solskjaer nadal z poparciem piłkarzy Manchesteru United
Następny news »
„Piłkarze Manchesteru United muszą wziąć na siebie odpowiedzialność”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


kamtor: Wykupić ten haga
» 28 października 2021, 19:34 #44
flt32705: Niech spada do niukasl
» 28 października 2021, 10:03 #43
AndreAndre: Abstrahując od tego ze News prawdopodobnie wyssany z palca to już wolałbym Conte
» 27 października 2021, 21:58 #42
Klimaa: Biedny Pochettino - najpierw niech coś ugra poważnego z PSG ;)
» 27 października 2021, 19:00 #41
Cieniu: To już niech Ole dogra do końca po sezonie brać Z Ajaxu Haga bądź Conte,
» 27 października 2021, 16:47 #40
Ghostpl: To ja już wolę żeby Ole zostal
» 27 października 2021, 16:00 #39
Dawidlademann: Wielkim fanem talentu trenerskiego Pochettino ma być sir Alex Ferguson.

Hehehehehehehehehheheehhehehheehehheehhehhehehehehehehhehehehehehehehehehehheehehehehehehehehehehehebehebebebebebebehehehehehehehehehehehehheehehheheheeehehehhehehehehehheehe..... Moyes też był namaszczony przez SAFa.. OLE tez został ponieważ BOSS się za nim wstawił... Ten Pochettino nic nie wygrał.... Nawet ligi francuskiej z takim składem... Jak przyjdzie do United to będzie znowu walenie głową w mur..
» 27 października 2021, 14:55 #38
uzio: SAF jest też fanem Ancellotiego, Mourinho, Guardioli i Kloppa, a jako gośc, któremu zależy na sowim byłym klubie poprze każdego kto zostanie menadzerem nie zależnie czy jest jego fanem czy nie
» 27 października 2021, 16:58 #37
reggieynot: A kto go wtedy zastąpi w PSG, Czesiu Michniewicz? :D
» 27 października 2021, 14:43 #36
dlabigt23: Antonio Conte albo Zidane. Bardziej ten drugi pasuje xD
» 27 października 2021, 16:37 #35
Diabelred: Moj wymarzony nastepca Ole. Kto wie moze po sezonie bedzie wolny.
» 27 października 2021, 13:48 #34
RoyRoy: Następne nie potwierdzone ploty, za 2 dni będzie Koeman
» 27 października 2021, 12:15 #33
Xeres: Wczoraj akurat o tym pisałem i mam nadzieje, ze tak się stanie. Pochettino już dawno powinien być w Manchesterze!
» 27 października 2021, 11:19 #32
majk: W sumie historia zatoczyła koło. Naszym piłkarzom nie chce się biegać, kryzys, zwalnianie trenera. Zwolnienie Mourinho było błędem, piłkarze dostali przyjaznego trenera, nic nie wygrali od tamtego czasu. Zamiast powyrywać chwasty z szatni, dano wypowiedzenie kompetentnemu ogrodnikowi i zatrudniono pół-amatora. Kiedyś chciałem przyjścia Poche, ale już nie jestem pewien, metoda na przyjaznego trenera kolegę nie działa u nas jak widać. Tutaj trzeba fachowca i dać mu wsparcie takie samo jak dostał Ole. Żaden z poprzednich trenerów kadrowo nie dostał tyle co Norweg.
» 27 października 2021, 11:18 #31
Atlantic: Niee, wcale. Mourinho dostał zaledwie Pogbę z rekordowym transferem. Bailly'ego, a rok później Lindelofa. Starego Maticia, a potem Freda za 50 mln. MVP Bundesligi Mkhitaryana, zastąpionego potem z dużą dopłatą w pensji i gaży dla agenta Sancheza, który był beznadziejny. Portugalczyka Dalota, który do tej pory nic nie pokazał. Zlatana z ogromną pensją i dolą dla Raioli, który po niepełnym sezonie się połamał, spłacaliśmy go jeszcze bodaj 2 lata, a i tak musieliśmy kupić Lukaku, który miał jeden dobry sezon, potem zaliczył zjazd, a później się obraził i zrobił cyrk, żeby jak najszybciej go sprzedali do Interu, z którego też zwiał po wygraniu scudetto jak tylko zaproponowali mu większy hajs w Chelsea. Jose nie miał w ogóle wsparcia zarządu. Nic a nic.
» 27 października 2021, 12:32 #30
majk: To teraz porównaj transfery dla Mou po sezonie w którym zajął drugie miejsce, z transferami dla Olego
» 27 października 2021, 13:06 #29
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2021 13:39

@majk
Teraz porównaj, jak mocna jest liga teraz, jak była mocna wtedy. 3 transfery w tym okienku, w sumie zagrali może 8 meczy.
Porównujesz dziewięć kolejek Ole, do pełnego sezonu Siwego. O LM nie wspomnę z Portugalczykiem
» 27 października 2021, 13:34 #28
Atlantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2021 15:08

Mogę porównać transfery po sezonie, w którym zajął drugie miejsce z transferami w zeszłym sezonie.
Niewskazany personalnie przez menadżera środkowy pomocnik: Fred i VdB.
Rezerwowy LO i rezerwowy/"na przyszłość" PO - Telles i Dalot
Trzeci bramkarz i szczyle praktycznie do U21/wypożyczenia - Grant i Diallo&Pellistri
I dla Ole jeszcze rzutem na taśmę Cavani (wolny agent, pewnie też spora gaża, ale nie na poziomie Zlatana, kilka miesięcy chyba bez piłki przed transferem), bo sprzedaliśmy wcześniej Lukaku i przez cały poprzedni sezon nie wydawaliśmy na jego zastępcę.

Nie wygląda to lepiej wcale, a Ole zdobył po tych transferach 2. miejsce, a niektórzy mówią, że Mourinho poległ w 3. sezonie przez ten rzekomy brak wsparcia w okienku transferowym. Można różne sezony przyrównywać ze sobą i wyciągać z tego różne wnioski. Nie bardzo rozumiem, czemu akurat chciałbyś przyrównać sezon, w którym w zespole był kwas, do którego mocno przyczynił się Jose i było to jego najsłabsze transferowe okienko, z najlepszym okienkiem transferowym Ole. Czy to okienko różni się jakoś od 1. okienka Jose? Nie wydaje mi się.

Nie mam nic do Mourinho i szanuję jego osiągnięcia i pracę, ale atmosfera, która była wokół klubu i sam fakt, że dało się wyczuć, że szatnia się rozpada po prostu przeważyło szalę dla mnie i choćby dlatego wciąż wolę Norwega i będę go wspierał i piłkarzy tego klubu. Możesz się ze mną nie zgadzać, ale uważam, że wyżej wymienione argumenty nie są trafione i przedstawiłem swoją perspektywę.

Conte tym bardziej mnie odrzuca, bo Mourinho ma jednak mimo wszystko więcej klasy niż Włoch. Nie lubię tego typu trenerów, nazywajcie to sobie pasją, ale nie podoba mi się sposób w jaki uzewnętrzniają tę swoją pasję i nerwy, i ich traktowanie piłkarzy.
» 27 października 2021, 15:08 #27
sturmik: Tylko nie on. Gość jest za miękki. Coś jak bardziej inteligentna taktycznie wersja naszego Olka.
Tak jak nasz Olek bardzo boi się wygrywania pucharów czy mistrzostw.
» 27 października 2021, 11:14 #26
szczecinianin: Conte lub Zidane, żaden Pochettino, który idealnie pasował tylko do Totków. Te PSG wcale pięknie nie gra, nie dajcie się zmylić tym 2-0 z CIty, bo to był wyjątek.
» 27 października 2021, 10:55 #25
Wirus: Z deszczu pod rynne. Gość tak jak Moyes i OGS na kluby w środku tabeli.
Już wole Conte.
» 27 października 2021, 10:26 #24
mikiartur: Ja wolę Conte od Pochettino
Skoro wszyscy mówią że potrzebujemy taktyka to po co mamy brać trenera który swoje atuty ma podobne jak Ole czyli budowanie dobrej atmosfery w szatni itd.
Poza tym zawsze miałem wrażenie (nie porównując do naszej gry za Ole) że Totki za Pochettino poza 1/2 sezonami gdzie zajęli 2 i 3 miejsce - grają bardzo naiwny futbol. Fajny dla oka itd ale z brakującym elementem który potrzeba do osiągnięcia sukcesu(obecnie tego nam też brakuje)
I dla mnie wybór prosty. Albo bierzemy trenera na fali który jest świeżo po zdobyciu pewnych sukcesów albo bierzemy młodego utalentowanego trenera który jest głodny zwyciężania i ma nowoczesne spojrzenie na futbol. Taki Ten Hag albo Amorim, lub ten ciekawy trener z Salzburga Jaissle, albo ten trener z Lille co teraz chyba Nice prowadzi ale z Lille zdobył mistrzostwo.
A z wolnych trenerów jak nie chcemy specyficznego Conte ani Zidane którego uważa się za słabego taktyka to może Valverde (jeśli umie angielski) który jest chyba pośrodku.
Jeśli z ligi angielskiej to coś mówi się o Rodgersie ale go będzie trudno wyciągnąć. Innymi ciekawymi nazwiskami są Smith z AVL, Potter z Brighton, Hassenhutl z Southampton, Frank z Brentford,
» 27 października 2021, 09:49 #23
marcB: Mówimy o kimś kto zastąpi Ole na stanowisku menadżera jednego z największych klubów na świcie. A ty wymieniłeś nazwiska przy których w 80% możemy postawić duży znak zapytania, bo tak samo oni jak i Ole wcześniej trenowali średniaków, jak nie słabiaków
» 27 października 2021, 10:01 #22
marcB: Nie wygrał z Totkami nic, ale zespół ułożył fantastycznie. Finały ligi mistrzów i wysoko w PL. Dodać trzeba ze zrobił to w klubie z dużo mniejszym budżetem niż obecnie
» 27 października 2021, 09:47 #21
Tomwk1988: Tylko jak odchodził to nie wyglądało to tak kolorowo.
» 27 października 2021, 11:23 #20
GenLancelot: Jak ktoś ma przyjść to tylko Conte. Poczetinio to ten sam WIELKI Taktyk co Ole, nie będzie miał szacunku zawodników.
» 27 października 2021, 09:34 #19
atotrikos: PSG i United potrzebują trenerów którzy będą dbali o ich maskotki.
Ronaldo potrzebuje trenera który jest charyzmatyczny i jest zwycięzcą, tfu United potrzebuje.
» 27 października 2021, 09:41 #18
Radomirus: Ronaldo to potrzebuje trenera, który ustawi taktykę zespołu pod niego. Trochę jak w Barcelonie swego czasu. Trenerzy się zmieniali ale każdy miał ustawiać zespół tak by Messi mógł bić kolejne rekordy strzeleckie. Kolejni zawodnicy się odbijali od składu z uwagi na taką taktykę ale... Messi bił kolejne rekordy strzeleckie. Zabrakło Messiego i okazało się, że taktyki nie ma.
» 27 października 2021, 15:15 #17
SzefSzefow: finał ligi mistrzów z przegrywami to duże osiągnięcie. W Paryżu Tuchel też sobie nie radził
» 27 października 2021, 09:29 #16
Tomwk1988: Tuchel nie doszedł czasem z PSG do finału LM I gral jak rowny z równym z niesamowita wtedy machina Flicka która aplikowała multum goli wszystkim swoim rywalom na drodze do finalu?
» 27 października 2021, 11:25 #15
atotrikos: Nawet nie wiem co napisać o takiej kandydaturze...Napiszę więc ciekawostkę, mianowicie - czy wiedzieliście, że Woodwarda i Glazerów to nie było nawet w niedzielę na meczu ?
Jeden z największych meczów w sezonie, u siebie, z Liverpoolem a tu olewka i nie widzieli, nie wiedzą chyba co znaczy dla kibiców taki blamaż 0-5.
» 27 października 2021, 09:24 #14
atq: Co jest złego w takiej kandydaturze? Skoro braliśmy w ogóle pod uwagę człowieka, który spadł z Cardiff i miał jakieś osiągnięcia w lidze Norwegii to co złego jest w gościu który dostał pracę w najlepszym obecnie klubie we Francji, ze spadkowicza zrobił średniaka a ze średniaka zespół na miarę top 4? Zgodzę się że są lepsze wybory w które powinniśmy pójść, ale jeżeli mieliśmy już Moyesa a kilka lat później był Ole, to kandydatura Poche jak najbardziej uzasadniona.
» 27 października 2021, 09:31 #13
brazylianwisnia: Oni są biznesmenami a nie fanami piłki nożnej.
» 27 października 2021, 09:32 #12
atotrikos: @atq To złego, że nie potrafi wygrywać trofeów. Wyciąga zaawodników do góry, to potrafi ale dopóki nie wygra niczego z PSG to dlaczego miałby wygrać z United ?
Tuchel ? Tuchel miał warsztat od Kloppa w Mainz, jest pasjonatem i tytanem pracy a to była przepustka do BVB i dalej PSG. Niemiec uwielbia gdy zawodnicy zapierdzielają bez gadania i byc może to było "kością niezgody" w Paryżu. W takim układzie nie widzę go w United.

@brazyliawisnia Owszem, zgadza się, dlatego potrzebny im trener maskotka który będzie dbał o maskotkę Adidasa.
» 27 października 2021, 09:38 #11
atq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2021 10:12

@atotrikos

Niestety jest to potężny argument z tymi trofeami u Mauricio, sam napisałem że są lepsze wybory. Mi bardziej chodziło o to że nie powinniśmy się dziwić, że pada takie nazwisko skoro zarząd już wcześniej podejmował dziwne decyzje :)
» 27 października 2021, 10:11 #10
ojciectomka: Może niech SAF już nie szuka nam trenerów bo trochę mu to nie wychodzi.
» 27 października 2021, 09:20 #9
Bylak: Jak on nic nie wygral w PSG gdzie od lat, każdy trener tam wygrywał majstra.
» 27 października 2021, 09:01 #8
sztejner: oooo świetna opcja
zamienimy gościa który nic nie zdobył,na gościa który nic nie zdobył. Rewelacja
» 27 października 2021, 08:55 #7
Smola0015: Tak gość ze spadkowicza zrobił zespół na środek Tabeli,a potem z zespołu top6 zespół top4 liczący się w walce o mistrza,oraz finalistę Lm.
» 27 października 2021, 08:57 #6
sztejner: Tak. Ole zrobił z drużyny top6/top8 drużynę top4
też miał finał LE i kilka półfinałów,ale ilosć trofeów obu panów jest taka sama - równa zeru
» 27 października 2021, 08:59 #5
Smola0015: Masz racje,ale dalej nie rozumiem tego porównania,oprócz 0=0 trofeum to nie widzie porównań,Ole wcześniej nie odniosło żadnego sukcesu,Pochetinno zaś ze spadkowicza zrobił drużynę środka tabeli nie dostając kasy,Totki to samo bez dużych funduszy zrobił ze spurs bardzo dobrze grający zespół,odkrył Kane,Sona,Aliego,Dembele(który krótko ale za to był jednym najlepszych sp w lidze)
» 27 października 2021, 09:04 #4
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2021 09:15

a z PSG nie zrobił nic
też tak można porównywać jego kadencje Spurs - PSG
gdzie w PSG po prostu nie spełnia oczekiwań,i wyniki Paryżan nie są jakieś kosmiczne,patrząc na potencjał tej kadry
Nie chcę się kłócić bo jednak Maurycy jest o wiele większym nazwiskiem - z pewnością
ale nie jest też Bogiem Trenerki żeby nie wiadomo jak się nad nim spuszczać
Chodzi mi o to że punktuje,ale te zwycięstwa nie są jakieś dominujące, a bardziej stykowe wyniki
3:2 2:1 2:1 2:0 2:1 4:2 1:1 0:0
punktują świetnie,ale dominacji na boisku jakoś specjalnie nie widać kiedy grają z Mentz Troyes Club Brugge czy Strasbourg
» 27 października 2021, 09:09 #3
atq: Wpuść Ole ze swoim dobrym wujostwem do PSG to Neymar na urodziny siostry będzie jechał na początku sezonu :) nie wiem czy jakikolwiek trener jest w stanie poskładać skupisko takich gwiazd, tam jest zdecydowanie zbyt duże ego. Najlepszym przykładem jest Real z początku lat 2000, takiego składu moim zdaniem dotychczas jeszcze nie było a swoje problemy mieli. Do tego PSG w pewnym sensie przypomina mi United, mają piekielnie mocną ofensywę ale z tyłu trochę komedia.
» 27 października 2021, 09:13 #2
Smola0015: Jak dla mnie problem PsG skończy się gdy będą mogli sobie wykupić przeniesienie do Ligi Angielskiej,gromada gwiazdy której nawet nie chce się angażować w grze w lidze farmerów,nie pokazują tam niczego.Taki neymar ma tak wywlaone ze w 2021 strzelił chyba 4 gole i 6asyst zaliczył.Pochetinno w meczu z City pokazał jak może grać Psg tylko ze wtedy nie było Neymara,a grę robili messi i mabppe gdzie ten drugi w tym zespole już nie chce być.Natomiast skoro Poche miał angielskiego spadkowicza,potem średniaka to naturalnym krokiem było aby dostał potęgę,nie rozumiem czemu właśnie rok temu tak się nie stało.
» 27 października 2021, 09:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.