Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer po meczu z Liverpoolem: Biorę na siebie odpowiedzialność

» 24 października 2021, 21:09 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Ole Gunnar Solskjaer po meczu z Liverpoolem (0:5) nie ukrywał swojego rozczarowania z wyniku niedzielnego spotkania i ze słabej postawy Manchesteru United w ostatnich tygodniach. Norweski menadżer nie zamierza natomiast wywieszać białej flagi i rezygnować z zajmowanego stanowiska.
Solskjaer po meczu z Liverpoolem: Biorę na siebie odpowiedzialność
» Ole Gunnar Solskjaer nie był w dobrym humorze po meczu z Liverpoolem
Manchester United po porażce z The Reds spadł na siódme miejsce w ligowej tabeli. Czerwone Diabły do pierwszej Chelsea tracą już osiem punktów.

– To najgorsze uczucie – stwierdził Solskjaer na konferencji prasowej, gdy dziennikarze zapytali go to, co czuje po meczu z Liverpoolem.

– Mieliśmy przeczucie, że zbliżamy się do tego, gdzie chcemy być. W ostatnich tygodniach trafiliśmy na ceglaną ścianę. Straciliśmy zbyt wiele łatwych bramek. To jest zmartwienie. To najgorszy moment w dotychczasowej karierze. Biorę na siebie odpowiedzialność.

– Wierzę w siebie i zbliżam się do tego, czego chcemy w tym klubie. Ostatnie wyniki nie były wystarczająco dobre. W następnym tygodniu gramy z Tottenhamem na wyjeździe, później z Atalantą i Manchesterem City. Musimy podejść do tego z odpowiednim nastawieniem.

– Trzeba to zrobić teraz. Manchester United miał już w przeszłości trudne okresy i zawsze wracaliśmy. Zaczęliśmy ten sezon kiepsko. Natrafiliśmy na mur. Musimy zacząć notować dobre wyniki i czyste konta – dodał Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Klopp: Nie chodziło o to, aby kogokolwiek upokorzyć
Następny news »
Cristiano Ronaldo zabrał głos po porażce z Liverpoolem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


Szym1: Sięgnęliśmy D N A Solskiera..
» 25 października 2021, 08:58 #85
MaciasDevil: To już nawet nie chodzi o bronienie Ole. Chociaż uważam że zwalnianie trenerów co chwilę jest głupotą. Większość za Ole nie będzie płakać choć jestem mu wdzięczny że ogarnął ten zespół i zaczął sprzedać zbędnych poborców pensji. Pewnego poziomu nie przeskoczy widocznie. Może dobra rola dla Norwega byłby dyrektor sportowy? Kto wie.
Wiem za to jaki będzie powód kolejnych płaczów tutaj obecnych. Otóż, kolejny trener. Jestem przekonany w 100% że momentalnie będą płacze na nowego trenera. Na rynku z sensownych trenerów jest tylko Conte, ale to jest rozwiązanie na chwilę bo wiemy jak to jest z pracą Włocha. Jeżeli chcieli zwolnić Ole to trzeba było to zrobić wcześniej i wziąć Ranieriego. Bo uważam że byśmy z nim wskoczyli poziom wyzej. A tak to jedno co mnie pociesza w Conte to to że kładzie nacisk na obronę, a u nas to leży z tego co można zaobserwować od jakiegoś czasu. Zobaczymy co się wydarzy, ale najważniejszy jest klub. Miłego tygodnia wam życzę :)
» 25 października 2021, 08:48 #84
Piwal: Do wszystkich którzy jeszcze bronią Ole argumentem pt. "kolejna zmiana trenera nic nie da, potrzeba stabilizacji"

Ludzie, otwórzcie oczy. To że Moyes , Van Gaal i Mourinho nie poradzili sobie w tym klubie głównie z powodu braku wsparcia zarządu nie oznacza, że teraz mamy wspierać pierwszego lepszego koleżke, który cały czas (pomimo nieporównywalnie większego wsparcia z strony klubu) przypomina nam, że dostał tę posadę po znajomości i nie ma pojęcia co sie dzieje.

Wasze rozumowanie wygląda troche tak jakby pies ugryzł was w rękę a wy chcecie ją amputować żeby nie ugryzł was drugi raz.
» 25 października 2021, 08:30 #83
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 08:38

Umówmy się - dziś na ławce z tym składem siedzi Mourinho albo LvG, i każdy ma pełne porty na mecz z nami.


PS. Erik ten Haag, czyli łysy który zbudował ten Ajax z van de Beekiem itd, wykupili mu wtedy pół składu by chwilę później znowu robić furorę w LM, w lidze holenderskiej:

37:2 bilans bramkowy po 10 kolejkach i wczoraj wygrana 5:0 z bezposrednim rywalem o mistrzostwo - tak tylko.
» 25 października 2021, 08:35 #82
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 08:43

Ten Hag preferuje mądrą ofensywną grę, czyli coś z czego słyną między innymi: Pep Guardiola, Flick, Juergen Klopp. Lubi grać czwórką obrońców, ale nie ma problem, aby modyfikować ustawienie na coraz modniejszą trójkę. Inaczej gra w Eredivisie, a inaczej w europejskich pucharach. To dlatego, że w Holandii większość zespołów zamyka się przed Ajaxem, a w Europie prowadzą otwartą grę. Prowadzony przez niego zespół w sezonie 2018/2019 był drugim w Lidze Mistrzów jeśli chodzi o skuteczność pressingu, która wynosiła blisko 30 procent. W sezonie 2020/2021 ta statystyka jeszcze się poprawiła o pięć procent.


Jak te modyfikacje, preHEHEsing u nas wygladają ?

Guardiola był przez dłuższą chwilę szefem Ten Haga w Bayernie. Holender mógł się sporo nauczyć od Hiszpana.
» 25 października 2021, 08:42 #81
Max50: Obwinianiac trenera mozna za brak taktyki po zakonczonym meczu ale kazda taktyka bierze w leb gdy tracisz w 5 min bramke ,preciez pilkarze graja w pilke zawodowo a nie od kilku dni ,ci sami pilrarze grali przeciwko innym kilka a nawet kilkanascie razy w karierze ,Shaw ewidentnie jest zagubionym chlopcem w wesolym miasteczku biega tam i tu i przeszkadza a to nie pierwszy raz sie stalo w tym sezonie ,Harry nigdy nie powinien do nas trafic bo to zawodnik pomylka zapomnial nagle dla jakiego klubu powinien grac ,Scott bez formy ,Bruno duza obnizka formy ,Grinwood dac mu odpoczac bo wyglada zajechany,Fred bedzie popelnial bledyy bo chce zrobic za duzo i musi asekurowac kolegow ,nasz mistrz swiata bestroska zabawa na srodku boiska i fatalna walka o pilke z podania przy ktorym bylo oczywiste ,za to nie mozna winic trenera i nie za to ze nagle nasi chlopcy maja zaniki pamieci, zle sie dzieje ze pilkarze stoja wyzej od trenera i od klubu
» 25 października 2021, 08:25 #80
atotrikos: Niby bierze w łeb ale dlateczego nam akurat zawsze ta taktyka bierze w łeb ? To trener jest odpowiedzialny za przygotowanie mentalne do meczu, taktykę i wybór artystów do spektaklu.

Maguire - powinien już dawno odpocząć, zajechany psychicznie i ostatnio fizycznie, jest Bailly, jest Jones dinozaur który jeśli jest w kadrze, JEŚLI JEST ZDROWY...niekoniecznie na LFC ale jest
Greenwood - zajechany, lepiej zawsze wyglądał z ławki, nie podaje tak często jak mógłby
Ronaldo - na 9, osamotniony, TYŁEM DO BRAMKI XD
Rashford - świeżo po kontuzji, bardzo głodny piłki ale znowu pierwszy plac, od razu a co tam, zajechać chłopa
Cavani - namawiać gościa by został i kisić go na ławeczce jak i Van de Beeka


NIE, TO NIE TRENER jest winny, ja jestem.
» 25 października 2021, 08:31 #79
Piwal: To moze przeanalizuj sobie naszą taktyke defensywną przy pierwszej bramce. Dlaczego Wan Bissaka wraca sobie truchtem i nie bierze udzialu w akcji defensywnej ? Dlaczego Lindelof schodzi na jego skrzydlo żeby załatać tę dziurę ? Dlaczego Shaw musi kryć na środu obrony dwóch zawodników. Wiem że łatwo jest obwinić Luke'a bo dwa razy mogliśmy złapać rywala na spalonego gdyby Luke zachował się lepiej ale najważniejszy w tej sytuacji jest fakt że już w pierwszych pięciu minutach meczu my nie potrafimy utrzymywać swoich pozycji w defensywnie przez co jest panika i błędy.

Osobną kwestią jest jeszcze to jak dużo miejsca pozostawiamy zawodnikom Liverpoolu, Salah powinien miec w tym meczu indywidualne krycie biorąc pod uwagę jego forme a gość dostaje piłke ma dookoła siebie kilka metrów wolnej przestrzeni i może robić z piłką co tylko zechce.
» 25 października 2021, 08:46 #78
niewiempoco: Dalot lepiej na LO wyglądał niż nA PO.
» 25 października 2021, 08:16 #77
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 07:33

Shaw powinien kilka meczy obejrzeć z ławki, bo w obronie nie daje nic w tym sezonie, mało tego dokłada błędy, które kosztują utratę bramek. Harry również, ławeczka, próbować szweda z Varanem. Greenwood ławka i Sancho za niego na kilka meczy od deski do deski. Pogba spakować mu walizkę i niech czeka koniec kontraktu. Fred, wysłać go na Ukrainę, nie mogę już patrzeć na jego podania i wieczny uśmieszek. W jego miejsce DVB i ma zapierdzielać jako przecinak, w styczniu obojętnie kto za Brazylijczyka, może być Neves.
Dalot również wyjazd, wolny, bez kiwki, i każdy aut wyrzuca 30sek, niech idzie do Włoch i tam błyszczy.
Ci zawodnicy, prócz Greenwooda, nie mieliby miejsca z taką grą w WH, Leeds, AV, Itd.
Co ma Ole zrobić i kogo wpuścić, jak w obronie mamy patologię, gdzie najpierw w środku McFred nie przecinają kompletnie akcji przeciwnika, zostając za jego plecami, kiwnięci na raz, biegają jak kot z pęcherzem nic więcej. Zmiana trenera to może być tylko pogłębieniem kryzysu, zmienialiśmy już, bez rezultatu wielkie nazwiska na ławce , nazwiska, które nic nie dały prócz kolejnych straconych lat. W zeszłym sezonie tez dostaliśmy baty od kurczaków i potem już było dobrze. Wiem, że to był mecz z poolem, ale może po takim biciu, wezmą się w końcu za ryje, wygarną co trzeba wygarnąć i zaczną grać. GGMU!
» 25 października 2021, 07:32 #76
Pyra: Już do Lester mieli grać, winny za wyniki jest trener, ma 20 kilku zawodowców w kadrze, od dobiera taktykę, wybiera podstawową jedenastkę itd. jeżeli poziom Maguire jest ostatnio jaki jest i trenerowi to pasuje to on odpowiada za 0-5 a nie Harry, Maguire powinien siedzieć na trybunach do odzyskania średniej formy (bo wybity to on nigdy nie był).
Bailly, VDB chcą odejść i nikt im się nie powinien dziwić, tak samo było z Herrerą i Lukaku, brak zaufania nawet kiedy ich "rywale do składu" grają kaszanę tysiąclecia.
» 25 października 2021, 08:18 #75
Piotrek1991d: Do czego on sie niby zbliza?Do zrobienia z nas druzyny ktora bedzie walczyc o utrzymanie?Ile razy mowil ze nie bylismy wystarczajaco dobrzy?To nie ma sensu.Mial jakis projekt ktory nie wypalil i to juz powinien byc koniec jego pracy
» 25 października 2021, 07:23 #74
Ziyo23: To mam nadzieję, że weźmiesz odpowiedzilość za ten wynik i z całym sztabem podasz się do dymisji
» 25 października 2021, 07:13 #73
Pyra: Nie wiem czemu są tu jeszcze jakiekolwiek dyskusje. Strata do top 3 praktycznie nie do odrobienia. Ostatnie 2 spotkania w lidze 9 goli straconych w LM dobrze zagrane 45min i ponad 120 katastrofalnie.

Nie chcę już nic o składzie pisać bo nie jeden trener z topu nigdy takiego nie miał a ten amator dostaje szansę za szansą. Mou top3 trenerów XXI w poleciał bez mydła a amator w jeszcze gorszej sytuacji coś bredzi na konferencji, że oni wykorzystali sytuacje a my nie o to dlatego. Kompletnie oderwany od rzeczywistości.

Teraz klub pluje w twarz dla Luisa i Jose każdym kolejnym spotkaniem tego amatora na ławce.
» 25 października 2021, 06:26 #72
DjTED: Tak na zimno po meczu to ja nie wiem akurat za co on bierze odpowiedzialność. Za to że wystawił taki skład? Przecież w tym meczu nikt inny nie mógł grać. Akurat wczoraj to nie była jego wina , że Maglajer i Shaw na mecz nie dojechali. Nie miał nikogo innego. Poszedł na wymianę z Liverpoolem może tylko o to...Z Mourinho było 36/6
» 25 października 2021, 01:57 #71
Bena1878: mcgrajek to wygladal jakby pil cala noc i sie obudzil w szatni ... cris go obudzil bo zawsze ejst pierwszy
» 25 października 2021, 02:53 #70
klusek0128: Zastanawia mnie jak bardzo musi być źle aby dostrzec tę "subtelną" różnice w grze zespołowej MU na tle czołówki??
Pozostałe dramatycznie słabe mecze też nie jego wina?
» 25 października 2021, 07:03 #69
DjTED: Oczywiście, że gramy źle i popełnia jako menadżer wiele błędów, ale co on mógł wczoraj zrobić? Guardiola by był na ławce i nic by nie zrobił jak 2 grajkow nie dojechalo na mecz
» 25 października 2021, 07:35 #68
Piwal: Próbujesz nam powiedzieć że Guardiola nie wystawiłby Bailliego w miejsce Maguire ktory jest mocno poniżej optymalnej formy od kilku meczów ? Akurat Pep jest trenerem ktory bardzo dużo rotuje
» 25 października 2021, 08:21 #67
PLGero: Kilka faktów:
1. Obrona dzisiaj nie istniała, nigdy czegoś takiego nie widziałem, oglądałem po 10 razy każdego gola w powtórce i Salah za każdym razem był bez krycia, to nie jest nawet jakaś 3 liga, to po prostu gra podwórkowa z naszej strony. Takich błędów w obronie nie widziałem nigdy. Tak jakby Salah był chłopcem do podawania piłek , nasi obrońcy zupełnie nie zwracali na niego uwagi. To się w głowie nie mieści !!
2. Ronaldo źle się zachował, ale z drugiej strony to pokazuje, że mu zależało na odebraniu piłki, ma przynajmniej chłopak ambicje i ciąg na bramkę, całe szczęście trafił w piłkę przy próbie jej odebrania. Swoją drogą nie było chyba gwizdka od razu i trochę to wyglądało tak, jakby obrońca sam upadł i przytrzymał sobie piłkę rękoma, więc Ronaldo walczył dalej o odebranie piłki, jeśli była taka możliwość
3. Pogba też walczył, ale jeśli suniesz 100 km dwiema wyprostowanymi nogami, to nie ma co się spodziewać innej decyzji nie czerwona kartka.
4. To, że przegramy było rawie pewne (niestety), ale stawiałem na 1:2 lub 1:3, a tutaj taka jazda z bramkami. Trzeba powiedzieć sobie prawdę nie mamy zespołu na TOP3, jeśli będziemy w TOP5-6 na koniec to będzie sukces.
5. Jedyny plus to fakt, że dla tabeli nie ma znaczenia czy przegrasz 10:0 czy 1:0 , punktów zero.

Jeśli wygramy kolejnych kilka meczy, to ten mecz będzie szybko zapomniany.
» 25 października 2021, 01:36 #66
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 02:52

gdybysmy jedem mecz w pewnym sezonie to by wszyscy zawodnicy nie czekali na koniec meczu city a ostatecznie przegrana tytulu roznica brame wiec ...... osmieszyles sie z lekka
» 25 października 2021, 02:52 #65
klusek0128: "nie mamy zespołu na top3" no no. Pewnie jeszcze 700 mln i może na 3 pozycję będziemy mieli skład.
» 25 października 2021, 06:58 #64
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 06:59

Najbardziej to ośmieszyłeś(aś) się Ty Bena, bo tego się nie da nawet zrozumieć. Próbowałem
» 25 października 2021, 06:59 #63
MtN: To nie jego wina tylko pilkarzy co dali d po calosci
» 25 października 2021, 01:07 #62
Himself: No co Ty nie powiesz taktyku :)
» 25 października 2021, 00:31 #61
weider666: Ole out
» 24 października 2021, 22:29 #60
Marqin: Załóżmy, że Ole zostaję zwolniony... kto za niego?
I czy nowy trener poradzi sobie z gwiazdozbiorem?
» 24 października 2021, 22:24 #59
Reddevil777: To nie psg żeby sobie nie poradzić
» 24 października 2021, 22:45 #58
uzio: a Ole sobie radzi z gwiazdozbiorem? Cavani to jedyny piłkarz, który wywiera pressing, biega, walczy i w nagrode siedzi na ławce, no bo przecież CR7 nie usiadzie
» 24 października 2021, 23:21 #57
nysa94: A Moyes poradził sobie? a LVG? a Mourinho? a kto jeszcze by mógł? No kto? I ilu ich jeszcze będziemy zmieniać bo kibice piszą "OUT"? Dobrze, że w czasach SAFa nie bylo internetu bo po 1wszych 3 sezonach też by pisali OUT, sorry, juz po 1 :)
» 25 października 2021, 01:10 #56
Janks7: Jak chcemy zaryzykować, to mamy 3 opcje (Ten Hag,Amorim, Potter) i w tej kolejności bym właśnie widział kogoś z opcji ryzykownych, z opcji bardziej pewnych i sprawdzonych w wielkich firmach to Zidane i Conte, gdyby była szansa wyrwać Enrique/Manciniego z ich reprezentacji narodowych to zdecydowanie najbardziej widziałbym kogoś z tej dwójki z pewniaków sprawdzonych w wielkich firmach.
» 25 października 2021, 01:11 #55
desmoRR: Szkoda Solskjaera. Tak po ludzku go szkoda, bo chce dobrze dla tego klubu. Ci co go wyzywają są nikim. Legendy się szanuje.
» 24 października 2021, 22:23 #54
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2021 22:28

Zgadzam się w 100% ale nie zmienia to faktu że jego czas już nadszedł.
» 24 października 2021, 22:27 #53
desmoRR: Jak można wyzywać trenera ? Do tego taką legendę. Finału CL 99' nie pamiętają, albo ich na świecie jeszcze nie było. Dno, a nie kibice. Zostaną najtwardsi.
» 24 października 2021, 22:31 #52
Jackmax: Ole jako piłkarz BD legenda United ale jako trener?Serio?nie widzisz co się dzieje??najtwardsi??chyba najbardziej naiwni którzy myślą że coś BD z tego😡
» 24 października 2021, 22:35 #51
mcis: @desmoRR gdzie tu widzisz wyzywanie. To, że ktoś domaga się jego odejścia i stwierdza, ze to nie jego poziom to wg Ciebie wyzywanie? To Solskjear obraża nas i klub. Jakby kochał klub to by się zwolnił, a on będzie to do końca ciągnął i jeszcze weźmie sowitą odprawę za zwolnienie. Tu nie widzisz OBRAZY?
» 24 października 2021, 22:45 #50
Dudek100: Ja go szanuje za karierę piłkarską, ale w obecnej chwili to on nas rujnuje a na dodatek te jego idiotyczne wymówki. Nie mogę na niego patrzeć, słuchać a jak pomyślę że on nadal pełni rolę trenera u nas to mnie szlak trafia.
» 24 października 2021, 22:56 #49
Tom535: Masz rację desmoRR. Niewdzięczne Sku... Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce. Jakim Solskaer jest trenerem to i tak należy mu się szacunek puste chieny cmentarne. Moim zdaniem powinien dostać sześć lat jak Ferguson. Gdyby pajace z Devillage byli w zarządzie to nie byliby sukcesów Fetgusona. Alex miał jeszcze gorszy start niż Ole.
» 25 października 2021, 00:00 #48
Janks7: Ale co wy porównujecie, kiedyś były inne czasy, Ferguson też trenował inne United, które było dalekie od sukcesów w tamtych czasach i miało zdecydowanie mniejsze ambicje, niż jest to obecnie, poniekąd jesteśmy ofiarą sukcesów SAFA, to ile dołożył trofeów do gabloty sprawia, że ktokolwiek tutaj nie przyjdzie, będzie miał na sobie wysokie oczekiwania, Ferguson uczynił z naszego klubu największy klub w kraju i nikt nie może oczekiwać, że otrzyma tyle czasu ile otrzymał on, to było inne United, zdecydowanie mniejsze niż obecnie, na dodatek czasy były inne, były tylko gazety/telewizja/radio nie było internetu, teraz nastroje kibiców są zdecydowanie bardziej widoczne dzięki internetowi, a 90% kibiców jak nie więcej jest przeciwko Ole i trzymanie go na siłę szkodzi klubowi, widać zdecydowanie, że z tej mąki chleba nie będzie nawet jak dostanie i 5 kolejnych sezonów, to jedyne co na tym zyskamy to zmarnowane pokolenie piłkarzy takich jak Rashford, Bruno, Sancho, Greenwood, nie mówiąc już o ostatnich latach kariery Ronaldo, które zostaną całkowicie zmarnowane.
» 25 października 2021, 01:19 #47
Dudek100: W tym sezonie to chyba wierni po porażce tylko bo cały ten sezon to jest porażka i wielka kompromitacja umiejętności trenerskich naszego el profesora Solsjeara. Najlepiej by było jakby go jeszcze Cris zwolnił, albo jakby poszedł telefon od Fergiego. Dostał by za swoje i wcale by mi nie było go żal. Zatrudnienie tego człowieka to była jedna wielka pomyłka i od początku czułem, że to nie jest dobry pomysł.
» 25 października 2021, 07:13 #46
Dudek100: Tak, ale już bez ciebie
» 24 października 2021, 22:14 #45
szymc11: Uwielbiam komentarze w stylu 'to wina pilkarzy'.
Fakt Liverpool jest poza zasięgiem, ale to nie piłkarze z kosmosu ale tacy sami kopacze jak nasi.
W reprezentacjach grają dobrze.
Klopp nawet z takiego dziada i drewniaka jak Milner wyciąga maksimum i on zjada naszych wartych miliony.
Kłopo>Simeone>Guardiola>Nagelssman Poche ewentualnie. To dwie klasy wyżej niż nasz Ole.
Ole twierdzi że zbliżaliśmy się już do naszego optimum. Jeśli poprzednie mecze to zalążek tego optimum, to ja za takie optimum dziękuję.
» 24 października 2021, 22:11 #44
Tom535: Szymc11. Prawda jest taka że Liverpool dzisiaj wcale nic specjalnego nie grał.
» 25 października 2021, 00:03 #43
Bena1878: Shaw wyglądał jak dziecko któremu pierwszy raz balonik odleciał... Patrzył się i nie wiedział co się dzieje
Najlepszy ŚO pan mcgunwo - wyglądał jakby pił ostatnie 2 dni i nie spał przy tym ani sekundy. Ronaldo okej strzela bramki ale nie jest 9 a nam na napadzie potrzeba 9 a nie grajka który jest wolniejszy od środkowego obroncy. Marcus mógł trafić Greenwood też Scott..
Transfer Ronaldo nie buduję drużyny a Ronaldo jest cieniem samego siebie. Jest mega wolny jest tak szybki jak środkowi obroncy
» 24 października 2021, 22:08 #42
PatDevil83: Weź chłopie w końcu się zawiń bo żal na Ciebie patrzyć i na te twoje brednie. Doprowadziłeś drużynę do hańby i jeszcze się mądrzysz? Powinieneś od Fergussona oklep dostać za takie prowadzenie zespołu!
» 24 października 2021, 22:03 #41
mcis: Jak Potche był dostępny, to nie bo mamy pięknego Norwega. Jak Tuchel był dostęp, to nie bo mammy pięknego Norwega. I teraz co? Ściągamy SAFa z emerytury?
» 24 października 2021, 22:01 #40
AndreAndre: Jak mu nie wstyd gadać te same oklepane frazesy co porazka…
» 24 października 2021, 21:59 #39
mcis: co ma gadać? Że nic mu się nie zgadza, bo w Molde podejście działo trochę lepiej, a tu jakoś nie działa...
» 24 października 2021, 22:02 #38
George: Zmiana trenera teraz to mus...stoimy w miejscu...nic sie nie zmienia...moze Eddie Howe młody zdolny trener...duży potencjał...ma wizję gry i jego drużyny miały ofensywny styl gry...
» 24 października 2021, 21:56 #37
Michau38: Z pewnością jest to jego wina, ale...
Jak to jest możliwe, że obrona jest tak słaba. Magłajer w b klasie na ławce by siedział po indywidualnych błędach
» 24 października 2021, 21:52 #36
mcis: No właśnie na tym polega taktyka. NA nakreśleniu zadań i schematów. jak to możliwe, ze Maguire wyjeżdża na kadrę i jest wyśmienitym obrońcą. Na Euro był wręcz top3 SO, a jak wraca do klubu to gra piach? Taktyka. W klubie jest zostawiony sam sobie, tak jak większość pozostałych zawodników i już tak wesoło nie jest.
» 24 października 2021, 21:55 #35
Quebambino: Maguire i Shaw w kadrze nie popełniają błedów, dlaczego? Bo kadra Anglii gra defensywny futbol, i posiada jednego z najlepszych defensywnych pomocników w postaci Rice'a. U nas nikt nie łata dziur, więc Maguire i Shaw popełniają błędy.

Wiecie czemu Klopp gra taki wysoki pressing? Bo wie, że Trent jest słaby w defensywie, a Salah nie lubi wracać do obrony. No więc, najlepiej grać agresywnym pressingiem, bo wtedy niweluje to w czym jego zawodnicy są słabsi.

W United Wan-Bissaka słabo gra w ofensywie, dobrze w obronie. Greenwood/Sancho podobnie jak Salah, nie lubią wracać do obrony, więc co się dzieje? Nie ma ani pressingu, ani obrony, bo Aaron nie ma wsparcia od skrzydłowych, a gra bardzo głęboko.

Z kolei z lewej strony mamy Shawa, który lepiej gra do przodu i Rashforda, który też nie lubi wracać do obrony, więc mamy ofensywną lewą stronę, a nie mamy topowego defensywnego pomocnika, który będzie łatał ewentualne dziury.

OGS po prostu nie umie tego poukładać, bo nie ma umiejętności trenerskich.
» 24 października 2021, 22:04 #34
kolokolo98: Klopp gra wysoki pressing, bo taki jest jego styl już od czasów Borusii.
» 24 października 2021, 22:08 #33
ruffnecky: I pod niego poukładał drużynę, też mu to zajęło dwa i pół sezonu
» 24 października 2021, 22:21 #32
Quebambino: No tak, bo takich piłkarzy sobie dobiera. Jak buduje drużynę, to w taki sposób, aby to miało sens taktycznie. U Nas nic nie ma sensu.
» 24 października 2021, 22:23 #31
Quebambino: Jakie 2,5 sezonu mu to zajęło? Co Ty za bajki opowiadasz Ruffnecky?

Klopp w swoim pierwszym pełnym sezonie w Liverpoolu zdobył 76 punktów w lidze. Więcej niż OGS w swoim najlepszym sezonie. Pomijam fakt, że już w pierwszym swoim sezonie oni w co drugim meczu gromili swoich rywali. Po prostu przez wąską kadrę w tamtym momencie i słabą obronę, mieli takie mecze gdzie tracili głupio punkty. W swoim drugim pełnym sezonie Klopp grał w finale LM. W trzecim zdobył 97 punktów w lidze, i wygrał LM.

Klopp od razu wpłynął na zespół i od razu wiedział co chce zbudować. OGS mota się i nie wie co chce robić, nie ma w ogóle żadnego pomysłu, a zespół od 2 sezonów gra beznadziejnie. Co drugi mecz to męczarnia, niezależnie od jakości rywala. Duża część wygranych meczów za OGS, to wygrane na farcie, bo jakiś zawodnik indywidualnie strzelił bramkę. Liverpool Kloppa już w jego pierwszym sezonie miał w sezonie 11 meczów (w samej lidze) w których zdobył 3 bramki lub więcej.
» 24 października 2021, 22:32 #30
forestgump: Ale w tym meczu zgodzę się...bywały sytuacje , ze Maguire był pozostawiony sam sobie....ale były i takie gdy Salah wjechał w dwójkę Shaw Maguire i strzelił....tak więc to, że w reprezentacji grają dobrze...to nie znaczy że w konkretnym meczu z Liverpoolem zagrali dobrze....bo nie zagrali i nie wszystko jest winą trenera....na pewno trener ponosi odpowiedzialność...ale gdy 2 obrońców jest ogranych jak dzieci przez jednego napastnika to jest problem też piłkarzy, czyli pozostawieni sobie samemu wina trenera, 2 na jednego wina trenera....wszystko wina trenera...no nie do końca...piłkarz też może być w słabszej formie.
» 24 października 2021, 22:32 #29
forestgump: Żadko ostatnio coś piszę a jestem fanem United już prawie 25 lat...ale przyznam, że tak słabej drużyny United w meczu z Liverpoolem nie kojarzę. Winni są wszyscy, nie tylko Solskjaer, hmmm.....powiem tak...z mojej perpsektywy...dam mu kredyt....czyli w kolejnych 10 meczach (wliczając wszystkie rozgrywki) przynajmniej 8 zwycięstw...a jeśli trafią się te 2 potknięcia, to bez kompromitacji typu porażka przynajmniej 3 golami. Każdy inny scenariusz uznaję za powód za podziękowanie mu. Lubię Ole, wiele zrobił dla klubu jako piłkarz,to legenda, ale jeszcze bardziej zależy mi na całym zespole ManU.
» 24 października 2021, 21:51 #28
mcis: Myślę, ze mylisz efekt z przyczyną. Piłkarze nie są słabi, bo wszyscy, jak nie patrzeć, udowadniali w przeszłości, ze grać na najwyższym poziomie potrafią. Teraz jest cienko, bo trener daje ciała. Taka zależność, jak nie ma wizji i pomysły, to wszyscy idą na dno. Nie próbujmy zwalać winy na piłkarzy, bo jakość w drużynach narodowych grają dużo lepiej.
» 24 października 2021, 21:59 #27
forestgump: Chodziło mi generalnie, że piłkarze są winni za konkretny mecz z Liverpoolem...każdy z nich zagrał poniżej swoich umiejętności a to co wyprawiali Maguire i Shaw to nawet najlepszy trener na to nie pomoże. Jeszcze raz powtórzę, że nie bronię Solskaera...też ponosi odpowiedzialność...ale 0-5 to nie tylko wina trenera...cała drużyna się na to złożyła i mamy tego efekt. Zdaję sobie z tego sprawę że piłkarze potrafią grać dużo lepiej....ale trener nie na wszystko ma wpływ...np zachowanie Ronaldo, gdy niewiele brakowało aby ujrzał czerwień...czy też przy stracie 2 goli...gdy 2 naszych obrońców nie potrafi sobie poradzić z 1 napastnikiem Liverpoolu. No sorry przecież z taktycznego czy trenerskiego punktu widzenia...jest dwóch obrońców przy jednym napastniku....a oni sobie nie radzą....no to przecież trener nie wejdzie na boisko i powstrzyma na trzeciego tego napastnika
» 24 października 2021, 22:13 #26
Paps: Samo zatrudnienie go i ten kontrakt to był błąd.Jakie kwalifikacje miał Solskjear żeby dostać posadę trenera w tak potężnym klubie jak United?Za to że był zawodnikiem United i kocha klub,czy za to,że trenował molde i Cardiff?To trochę za mało,widać to jak sobie radzi Rooney w Derby,chociaż tego jeszcze można tłumaczyć składem .
» 24 października 2021, 21:39 #25
wider: tak się dzieje jak się dostaje pracę po znajomości
» 24 października 2021, 21:42 #24
Paps: Dokładnie.Zamiast ogarnąć trenera,który weźmie to za yaya,bo dobry jest wreszcie skład to zabawa w sentymenty i DNA United.Przyklad wymiany w Chelsea Lamparda na Tuchela mówi wszystko jak się powinno rządzić.
» 24 października 2021, 21:50 #23
zbyj: Abo takie że trzeba było czymś udobruchać kibiców wściekłych na glazerow. I jak widać świetnie im to wyszło bo od dłuższego czasu nie słyszę glazer out. A do tego nie powie i złego słowa na właścicieli. Kukiełka idealna
» 24 października 2021, 21:53 #22
rizx: Ole nie dostał posady "po znajomości". W ten sposób otrzymał pozycję trenera tymczasowego. Łatwo o tym zapomnieć, ale po jego przyjściu nasza gra naprawdę wyglądała rewelacyjnie - po męczarniach z Jose zaczęliśmy grać szybką ofensywną piłkę i wygrywaliśmy seriami przez cały "okres próbny/przejściowy" - dlatego właśnie dostał pracę, a to że później było jak było, to już inna sprawa
» 24 października 2021, 21:58 #21
typer21: Jak zostanie do końca sezonu to mam nadzieję że nie spadniemy z ligi
» 24 października 2021, 21:27 #20
Anhel: Manchester United miał już w przeszłości trudne okresy i zawsze wracaliśmy” za chwile będzie 10 lat bez mistrzostwa trochę kiepsko
» 24 października 2021, 21:27 #19
SkuzikRedDevil0: Wez Ty juz odejdz chlopie i nie rób wiecej wstydu
» 24 października 2021, 21:26 #18
skay21: Bierze odpowiedzialność ,to moje pytanie jakie będą tego konsekfencje.
» 24 października 2021, 21:26 #17
rvn10: Żadne, to są puste słowa niestety.
» 24 października 2021, 21:30 #16
wmatpl: > konsekwencje
» 24 października 2021, 21:30 #15
Zbirek: To jak z tym Smigolem. Tam też do końca Frodo w niego wierzył, choć kwestią czasu było jak skończy w lawie.
» 24 października 2021, 21:23 #14
Quebambino: "Wierzę w siebie i zbliżam się do tego, czego chcemy w tym klubie." - czyli do czego? Do tracenia 11 bramek w trzech meczach? A gdyby Liverpool chciał, to mogłoby nawet dobić do 15.

Niezłe ma cele chłop.
» 24 października 2021, 21:22 #13
Zbirek: Czyli zwolnią go dopiero jak nie będzie czego ratować.
» 24 października 2021, 21:20 #12
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2021 21:20

Lepiej wracaj walczyć o "puchar Łososia" w Norwegi xD heheheh
» 24 października 2021, 21:19 #11
Reddevil6969: Zmieniłby chociaż jedenastkę jak nie idzie, a on w ogóle nie próbuje a na ławce VDB bez szansy na grę , bailly bez szansy na grę .
» 24 października 2021, 21:18 #10
Quebambino: Przecież on twierdził, że z Atalantą graliśmy świetnie w pierwszej połowie.
» 24 października 2021, 21:20 #9
levy181: I cyk od dzisiaj będzie zmiana i będą czyste konta i świetna gra oraz walka do ostatniej minuty.
» 24 października 2021, 21:15 #8
MadBuzzer: Jedyne co on może zrobić w tym momencie żeby wyjść z tego z twarzą to ogłosić swoja dymisję i przyznać się do tego, że United go przytłoczyło, a nie iść w zaparte z głupkowatym uśmieszkiem na ustach i wciskać kit, że już jesteśmy blisko. Wyciągnąć jakiegoś trenera, który ma ofensywna wizję futbolu na te pół roku i spróbować dograć ten sezon do końca.
» 24 października 2021, 21:14 #7
levy181: Wyciągnąć teraz jakiegoś trenera jak sam doskonale wiesz byliby bardzo trudno więc United zatrudniłoby jakiegoś który pozostaje zapewne beż pracy.
» 24 października 2021, 21:16 #6
Paps: Pokaż resztki honoru i daj prowadzić drużynę komuś kto się na tym zna.Do dymisji natychmiast !
» 24 października 2021, 21:14 #5
RobvanKlu5i: "Wierzę w siebie i zbliżam się do tego, czego chcemy w tym klubie" - tak jest, Twojej dymisji lub zwolnienia.
» 24 października 2021, 21:11 #4
rvn10: "Biorę na siebie odpowiedzialność" to poddaj się do dymisji w trybie natychmiastowym.
» 24 października 2021, 21:11 #3
MixEx: Ole chyba ma jakis challange. Spuścić United z europejskich pucharów
» 24 października 2021, 21:10 #2
MixEx: Totalnie sie nie zgadzam.
» 24 października 2021, 21:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.