Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand o Solskjaerze: Nadchodzi czas rozliczeń

» 15 września 2021, 13:48 - Autor: matheo - źródło: BT Sport
Jeśli Ole Gunnar Solskjaer nie sięgnie po trofea z Manchesterem United w tym sezonie, to zostanie zwolniony ze stanowiska. Taką opinię na antenie BT Sport przedstawił Rio Ferdinand, były defensor Czerwonych Diabłów.
Ferdinand o Solskjaerze: Nadchodzi czas rozliczeń
» Rio Ferdinand uważa, że ten sezon będzie kluczowy dla przyszłości Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United
Manchester United rozpoczął sezon 2021/2022 w Lidze Mistrzów od falstartu. Czerwone Diabły przegrały w Bernie z Young Boys 1:2.

– Ze wszystkich menadżerów z TOP 4, Ole nie udowodnił jeszcze, że potrafi wygrywać na tym poziomie – stwierdził Ferdinand.

– Zrobił to, o co go proszono do tego momentu. Teraz zaczyna się czas rozliczeń. To jego skład, zbudowany według jego pomysłu. Mają za sobą fantastyczne okienko transferowe, sprowadzili zwycięzców, ludzi, którzy są w stanie zmienić kulturę tego klubu.

– Teraz Solskjaer zostanie odpowiednio oceniony. Trzeba przekuć dotychczasową pracę w trofea. Jeśli tego nie zrobi, to jego głowa pójdzie na szafot, tak jak w przypadku każdego innego menadżera – dodał Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
8 ciekawostek po meczu Young Boys – Manchester United 2:1
Następny news »
Hannibal Mejbri typowany na następcę Paula Pogby

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


shiza25: Zapomniał wół jak cielęciem był sam miałeś takie mecze zwłaszcza przeciwko city że powinieneś ławę grzać a teraz oceniasz weź potrenuj jakiś klub zobaczymy jak ci pójdzie . Potem ocenimy ciebie Rio srio .
» 19 września 2021, 10:24 #61
CzerwonyPan: tutaj leci taka krytyka OLE jakby przegrali 8:0 :D :D pozdro dla troli
» 16 września 2021, 11:38 #60
sturmik: Ole jest nie jest złym trenerem - ogarnął transfery, powoli przychodzą do nas gwiazdy i gwiazdki, stawia na młodą drużynę, buduje na przyszłośc, atmosfera w klubie jest pozytywna, DNA United buzuje a Sir Alex z uśmiechem siedzi na trybunach... Pozytywny facet, który nie kompromituje nas na konferencjach przedmeczowych.
Aczkolwiek... tylko te cechy byłyby dobre na klub pokroju Leicester/Wolverhampton.
Klub który objął to Manchester United - największy klub w Anglii, z największą bazą kibiców, klub którego sława oparta jest na dominacji w lidze i Europie, wygrywaniu tydzień po tygodniu.
Dostał olbrzymi kredyt zaufania i kupę kasy na transfery, przebudowywał drużynę ostatnie 3 lata. To jest już jego drużyna.

Czy zrobił z drużyny samograja jak Pep czy Tuchel, który bez względu na przeciwnika jedzie po nim jak walec?
Czy gramy radosną, kombinacyjną piłkę, z wysokim pressingiem -jako że mamy jednych z najlepszych ofensywnych graczy na świecie?
Czy mamy szeroki wachlarz zagrań taktycznych zaskakujących przeciwnika i sprytnych/nowoczesnych schematów ataku na każdą ewentualność?
Czy mając drużyne naszpikowaną suto opłacanymi gwiazdami potrafimy dominować nad dużo słabszymi na papierze drużynami, nie dając im nawet cienia nadzieji na pozytywny rezultat?

Myślę że ten sezon przyniesie dużo odpowiedzi. Rio ma rację - sezon żniw właśnie nadszedł. Zobaczymy czy młocarz wywiąże się z zadania.
» 16 września 2021, 06:31 #59
CzerwonyPan: Oni by kuzwa zwalniali trenera po trenerze... polac im! w glowie kapusta tyle ludzi tu pisze takie glupoty az sie odechciewa tu wchodzic czytac te tematy
» 15 września 2021, 22:09 #58
ManCr7united: Zwalniamy Ole i co dalej ? Następca zagwarantuje gabloty pucharów jakos nie chce mi sie w to wierzyć

Ktos pamięta po ilu latach pracy ferguson cos zdobył?
» 15 września 2021, 20:54 #57
Gig5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 21:13

Idąc Twoim tokiem rozumowania mamy czekać 20 lat ?? teraz są inne czasy ,kwoty wydawane na piłkarzy. Ole dostał pełne wsparcie i musi coś zdobyć
» 15 września 2021, 21:12 #56
waletpl: W ekstraklasie też mieliśmy takiego Ole. Nazywał się Mariusz Rumak. Wcześniej prowadząc rezerwy Jagi dorwał się do Lecha i nie za bardzo wiedział co ma z tymi zawodnikami robić.
» 15 września 2021, 16:36 #55
uzio: Moyes też był oceniany jak świetny trener bo co on wykręcał z Evertonem, ale później coś nie poszło, okazało się, że Everton albo tak jak teraz West Ham to jest poziom Moyesa na którym się świetnie sprawdza ale wyżej juz niestety nie.
» 15 września 2021, 17:25 #54
ruffnecky: uzio bzdura, oceniasz po nazwach klubów, jakby była to rzecz niezmienna
i przykładowo taka Barca zawsze była tą samą wielką Barcą
» 15 września 2021, 18:06 #53
AgentBartezz: Wiadomo, że to jest moment, w którym pasuje w końcu coś wygrać. Ale trzeba patrzeć na całokształt, nie tylko na ilość trofeów. Czy lepsze jest wygranie Tarczy wspólnoty, czy zająć drugie miejsce w lidze i być w finalne choćby już nawet tej LE?
Ten klub przez ostatnie lata był systematycznie rujnowany, w końcu się podnosi, a tutaj nie chodzi o to, żeby zrobić drużynę na jeden sezon, a taką która znów przez wiele lat będzie się utrzymywać na topie. Tego nie da się osiągnąć w rok. Czy Ole jest odpowiednią osobą by ten Klub dalej prowadzić to właśnie się dowiemy w tym sezonie. Jedno trzeba mu oddać - ten Klub wreszcie odzyskał to coś, dzięki czemu czeka się na kolejne mecze. Być może okaże się, że nie będzie z niego nigdy wielki menedżer, ale nawet jeśli zawiedzie w tym sezonie sportowo, to chyba można być spokojnym, że swojemu następcy zostawi produkt niemal gotowy. Niemal, bo nadal brakuje jednego cholernie ważnego ogniwa przez co nasza gra nadal cierpi... Brak klasowego defensywnego pomocnika to jest nasza wielka bolączka i to nam się może odbić czkawką w tym sezonie i to było nawet wczoraj widoczne.
» 15 września 2021, 15:55 #52
KOw11alMUN: Nic dodać, nic ująć. Mam identyczne zdanie!
» 15 września 2021, 15:59 #51
Vamp: Masz racje nie da się stworzyć drużyny topowej w jeden sezon, bo da się w poł sezonu - T. Tuchel
» 15 września 2021, 16:07 #50
AgentBartezz: Vamp w porządku ale nie porównuj tego co zastał Tuchel do tego co zastał OGS.
A już jak tak chcemy mówić to początek OGS też miał rewelacyjny. To dopiero niespełna 40 meczów, racja zdobył co było do zdobycia i za to mu się należy szacunek. Ale miał do tego materiał ludzki.
» 15 września 2021, 17:01 #49
sisinho: AgentBartezz

Nie przesadzajmy, Ole dostał ekipę, która sezon wcześniej wygrała LE i zajeła 2 miejsce w lidze. To też nie był słaby wyczyn Mourinho więc nie mówmy że dostał zgliszcza.
» 15 września 2021, 18:20 #48
AgentBartezz: To był wyczyn Mourinho i De Gei, który nam ratował skórę dziesiątki razy. Nie oszukujmy się że to był zespół. Moim zdaniem oczywiście, to jednak były zgliszcza, zwłaszcza mentalne. A piłkarzy tam też za bardzo nie było. Po prostu Mourinho na tamten moment wycisnął z nich ostatnie soki.
» 15 września 2021, 18:31 #47
sisinho: A niestety Ole mający dużo lepszych zawodników nie potrafi z nich wyciągnąc nawet minimum i w wielu spotkaniach nie wygląda to jakoś nadzwyczaj dobrze.
» 15 września 2021, 18:46 #46
AgentBartezz: Dlatego mówię, że ten sezon będzie jego ostatecznym sprawdzianem. Wyprowadził klub na prostą, ale teraz trzeba czegoś więcej. Jak się nie uda w tym sezonie zrobić kroku na przód, to trzeba będzie coś zmienić.
» 15 września 2021, 19:33 #45
robertbham: Jak ktoś wcześniej napisał Ole odpowiada glazerom także ja też też wątpię że przyjdzie ktoś inny w razie wtopy w tym sezonie. Ale wolałbym żeby nagle zaczęli grać z jakimś pomysłem a nie Bruno pomóż bo inaczej nie wygramy.
» 15 września 2021, 20:32 #44
rvn10: Ole jest u nas już prawie 3 lata i skłamałbym gdybym powiedział że nie ma progresu ale MU potrzebne są trofea, a z OGS na ławie będzie o nie ciężko.
» 15 września 2021, 15:50 #43
Paps: Co ten Rio gada?? niech idzie kibicować City albo Chelsea hejter i chorągiewka :D
» 15 września 2021, 15:41 #42
jmgenious: Widzę, że wielu czekało żeby móc napisać o wuefiście :)
» 15 września 2021, 15:38 #41
siara93: Ole, obyś tylko zdążył wylecieć przed tym jak coś zatrudni Antonio Conte!
» 15 września 2021, 15:18 #40
devilek777: Widzę nazwa zobowiązuje
» 15 września 2021, 15:25 #39
siara93: Ohoho jaki mądry. Ty masz natomiast literówkę w nazwie...
» 15 września 2021, 15:44 #38
GoForWin: Conte, hahahahahahahahaaha...
» 15 września 2021, 15:54 #37
brazylianwisnia: Mourinho vol 2. Gość przyjdzie wyjebie piłkarzy takich jak Greenwood, nasciaga defwnsywnych dziadów i będzie grał 7ma obrońcami a na koniec wszyscy beda chcieli uciekać bo on niszczy szatnie wszędzie.
» 15 września 2021, 21:11 #36
UnitedWeStand: @brazyliawisnia
No tak, to lepiej mieć w takim razie atmosfericia na ławce, któremu wszystko się podoba i ogólnie jest super, a kibice Chelsea oraz Interu, to na pewno żałują, ze ktoś taki jak Conte ich trenował i wygrywał pucahry.

W sumie, to pewnie niektórzy żałują, tak jak tutaj są osoby, które jadą po Jose, a fakty są takie, że gość robił lepsze wyniki z gorszym United niż to robi Ole mając obiektywnie lepszą kadrę. No ale, piłkarze jęczeli w mediach na portgualczyka, więc trzeba było go zwolnić i teraz zaczynamy 5 sezon bez pucharów, na które się nie zanosi w najbliższym czasie..
» 15 września 2021, 21:41 #35
ruffnecky: a nie biadoliliście przypadkiem jeden z drugim na Mourinho? mimo, że wygrał trofea? :D
» 15 września 2021, 23:04 #34
CzerwonyPan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 14:54

Rozpiernicza mnie to że wy jako kibice po przegraniu meczu pokazujecie jakimi mocnymi kibicami jesteście.. kibicujecie klubowi bo wygrywa. Tylko dlatego? Wiadomo krytyka jest potrzebna żeby ruszyć klub ale bez przesady żeby takimi obrazu słowami operować.... Solskjaer póki co to zrobil cos z tych wszystkich menadżerów trzeba mu dać szacunek i czas.
» 15 września 2021, 14:50 #33
JakubekManU: Zbirek dobrze pisze, polać mu.
» 15 września 2021, 15:02 #32
HarryBrown: Ole zrobił jedno za co mu jestem wdzięczny. Znowu chce mi się oglądać United. Za Jose odpuszczałem pojedyncze mecze, a za LvG to nawet potrafiłem odpuścić kilka spotkań pod rząd. A co do wygrywania, to pewnie coś w tym sezonie i Ole wygra.
» 15 września 2021, 15:18 #31
klusek0128: Mylisz kibicowanie z fanatyzmem zasłaniającym obiektywne spojrzenie.
Ale jak lubisz sam się w "wuja" robić to luzik :)
» 15 września 2021, 15:26 #30
sisinho: @HarryBrown

Po takim meczu jak ten z Sotonem,Wolves czy YBB to mi się odechciewa oglądać niestety. Z Newcastle czy Leeds wyglądało to spoko, natomiast to już 5 spotkań a 3 wyglądały jak za Ery Mourinho.
» 15 września 2021, 18:16 #29
KibicManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 14:47

Po takich transferach prawdą jest, że jeśli tego sezonu klub nie zakończy z jakimś pucharem to będzie to największa wtopa po odejściu sir Alexa. Natomiast ja wierzę, że coś uda się ugrać. GGMU!!
» 15 września 2021, 14:46 #28
CzerwonyPan: Organizacja drużyny wymaga czasu panie spec Ferdinand lubię/lubiłem Cię ale jako cały ten krytyk zaczynasz denerwować po jednej przegranej lm jednego meczu nie ocenia się. Szukacie sensacji.... porażka lepiej Ci szło granie w pilke
» 15 września 2021, 14:46 #27
JakubekManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 15:01

Ja p... Ile czasu wymaga? Sezon? Dwa? Leci trzeci.... Ferdinand dobrze prawi.
» 15 września 2021, 15:01 #26
Zbirek: Tak naprawdę to jest jego 4 sezon. W 18/19 miał pół sezonu na organizację. Tuchel w kilka miesięcy wygrał LM i Superpuchar Europy. A kiedy trafił do Chelsea ta też borykała się z problemami i a pewno nie byli żadnym faworytem do wygrania LM.
» 15 września 2021, 15:07 #25
pablomu: Zdecydowanie Rio ma rację. Decyzje wuefisty nie są do zaakceptowania. Ten pan robi to nie po raz pierwszy i nie wyciąga z tego żadnych wniosków. OLE OUT
» 15 września 2021, 15:09 #24
lipeklukas: Zbirek
Tuchel miał kompletny zespół, obejmując Chelsea, z wyrównaną ławką, zgraną ze sobą drużynę.
Nam wciąż brakuje jednego ogniwa do podstawy i ze dwóch rezerwowych. Varane i Sancho tez muszą się dopasować. Wszystko już chcecie w jednym już, co mecz 5 bramek, wszystkie trofea, piękną grę i jeszcze małpy z cyrku brakuje. Dajcie spokój dopiero sezon się zaczął.
» 15 września 2021, 17:21 #23
sisinho: @lipeklukas

Aha, czyli Tuchel miał kompletny skład ale Lampard nie potrafił go wykorzystać bo przecież dostał w spadku ten skład? Brednie, po prostu to niezły trener.

Ole już kupił co chciał, ma taką ekipę że styl powinien być już dawno znany po tylu sezonach a tu go dalej nie ma.

Wszystko chcemy w jednym? A co mamy?
Puchary -brak,
piękna gra- brak,
co mecz 5 bramek-brak

Nie mamy nic, nawet okreslonego stylu.
» 15 września 2021, 18:15 #22
JakubekManU: sisinho brawo, brawo, brawo, 100% racji.
» 15 września 2021, 19:53 #21
Zbirek: Nareszcie ktoś to powiedział. Taki Neville obwiniałby każdego, tylko nie Solskjaera. Scholes też coś długo milczy, jak Van Gaal, czy Mourinho zaliczali wpadki, to byli rozliczani co mecz przez ekspertów. Tylko Ole jest święty i co złego to nie on.

To nie przypadek, że przed MU trenował w lidze norweskiej i świat by dawno o nim zapomniał, gdyby nie szansa jaką dostał. Szansa, której w ogóle nie wykorzystuje.

Ile mamy jeszcze czekać? Pytam fanatyków.
» 15 września 2021, 14:38 #20
atotrikos: do skutku XD
» 15 września 2021, 14:43 #19
Zbirek: Może właśnie to jest problemem. On nie czuje presji, a przynajmniej nie takiej jaka jest narzucona w innych klubach. Nie wiem czy jakikolwiek topowy klub trzymałby Solskjaera tak długo.
» 15 września 2021, 14:54 #18
HarryBrown: Żydzi czekają na obiecanego mesjasza już ładnych kilka tysięcy lat i nie wpadają w taką histerię i spazmy jak pewna grupa fachowców i ekspertów z DP po 1 czy 2 niezbyt udanym meczu.
» 15 września 2021, 15:41 #17
sisinho: @HarryBrown

Po tylu transferach to juz są niezbyt udane 3 lata. Czas rozliczeń jak to powiedział Rio, ten sezon coś do gabloty (albo chociaż wyrównana walka o mistrza/LM + styl) albo niestety się żegnamy :)
» 15 września 2021, 18:11 #16
Bolech1991: "To won kibicować Bayernowi"
» 15 września 2021, 14:14 #15
ruffnecky: te Bolech, to dasz w końcu znać jak się nazywało twoje poprzednie konto na DP? :D
» 15 września 2021, 20:45 #14
HarryBrown: A katem Ole będzie sam Rio.
» 15 września 2021, 14:14 #13
ruffnecky: tak ten wielki nieomylny Rio ;)
youtube.com/watch?v=DKj9Zo_UEUo
» 15 września 2021, 21:02 #12
wider: #sezonowiec i chorągiewka. Niech idzie kibicować komuś innemu
» 15 września 2021, 14:12 #11
KlejnotNilu: Dobrze, że powiedział to ktoś o takiej renomie jak Rio.
Krytyka pod adresem OGS'a po tym meczu (oraz spotkaniu z Wolves) jest w pełni uzasadniona.
W tych meczach wyraźnie widać było brak jakiegokolwiek stylu, taktyki i pomysłu na grę.
Nadchodzi czas rozliczeń.
» 15 września 2021, 14:12 #10
klusek0128: Nie zapominaj o potężnym Southampton któremu Ole wyrwał PUNKT !
» 15 września 2021, 14:41 #9
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 14:07

Prawde mowiac, sam Ole powiedzial na poczatku, jak tylko tu przyszedl, ze to jest dlugoletni projekt i ze 4 lata zajmie mu jeszcze go budowa. Ja tez od poczatku pisalem, ze ten rok bedzie decydujacy i mysle, ze Ferdinand ma racje. Jak w tym sezonie nie zdobedziemy pucharów, lub ligi to Ole poleci i zapewne sam z tego zdaje sobie sprawe. Ja czekam na koniec sezonu by go ocenić.
» 15 września 2021, 14:05 #8
CobyD: I co w takim razie? Rio też jest chorągiewą, sezonowcem, znaFcą?
» 15 września 2021, 14:04 #7
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2021 16:29

A do tego niezłą świnią. Przejść z Leeds do United to już trzeba nie mieć żadnych zasad. Drugi Cantona.
» 15 września 2021, 16:28 #6
atotrikos: Sezonowiec. Chorągiewa. Niech lepiej zajmie sie czymś innym.
» 15 września 2021, 13:58 #5
Bolech1991: Niech Rio idzie kibicować Bayernowi
» 15 września 2021, 14:13 #4
atotrikos: Takich nam tu nie potrzeba.
» 15 września 2021, 14:30 #3
Bolech1991: Za rok o tej porze będzie nas trenował już ktoś inny. Ja osobiście tego nie widzę. Za chwilę miną trzy lata jego pracy i co prawda widać postęp, ale kablota wziąć pusta i nadal notujemy wpadki, które bardzo rzadko zdarzają się City, Chelsea, Bayernowi itd
» 15 września 2021, 13:54 #2
ruffnecky: a nam to się zdarzają niby co dwa tygodnie, zwłaszcza na wyjazdach, weź skończ...
» 15 września 2021, 20:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.