Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MEN: Manchester United kontaktował się z Mauricio Pochettino

» 5 listopada 2020, 12:54 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United jest zainteresowany angażem Mauricio Pochettino. Według informacji Manchester Evening News, klub z Old Trafford kontaktował się z argentyńskim menadżerem.
MEN: Manchester United kontaktował się z Mauricio Pochettino
» Mauricio Pochettino pozostaje bez pracy odkąd został zwolniony przez Tottenham Hotspur w 2019 roku
Angielskie media coraz głośniej spekulują na temat przyszłości Ole Gunnara Solskjaera po tym jak Manchester United pod wodzą Norwega przegrał czwarte spotkanie w tym sezonie. Czerwone Diabły zaprezentowały się fatalnie na tle Basaksehiru (1:2) w Lidze Mistrzów.

Manchester Evening News twierdzi, że Manchester United kontaktował się z przedstawicielami Pochettino. Argentyńczyk od czasu zwolnienia z Tottenhamu Hotspur pozostaje bez pracy i jest podobno zainteresowany objęciem funkcji szkoleniowca Czerwonych Diabłów.

Ole Gunnar Solskjaer przed środowym meczem z Basaksehirem mógł liczyć na pełne poparcie szefostwa Manchesteru United. Wpadka z mistrzami Turcji i ewentualne niepowodzenie w sobotnim meczu z Evertonem mogą mieć jednak decydujące znaczenie dla przyszłości Norwega na Old Trafford.

Czerwone Diabły w ligowej tabeli zajmują obecnie 15. miejsce. Jeśli United przegrają z Evertonem to w najgorszym scenariuszu mogą spaść o dwie pozycje niżej.

Mecz z Evertonem jest dla Manchesteru United ostatnim przed listopadową przerwą na zgrupowania reprezentacji. To okres, w którym Premier League często dochodziło do zmian na stanowisku trenera. Ole Gunnar Solskjaer po starciu z Basaksehirem nie uniknął pytań na temat swojego zwolnienia.

– Nowe opinie ciągle się pojawiają. Trzeba być silnym. Jestem zatrudniony przez klub, żeby wykonywać swoją pracę – stwierdził Norweg.


TAGI


« Poprzedni news
Ancelotti przed meczem z United: Postaramy się wykorzystać tę przewagę
Następny news »
Greenwood bez powołania do reprezentacji Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


kungfury: Stałem murem za Ole, ale w obecnej sytuacji, jeśli nie nastąpi jakiś cud, typu passa wygranych od meczu z Evertonem do Świąt i dalej, to przytaknę zarządowi, jeśli go zwolni.
Uwielbiałem OGSa jako zawodnika, a i jako trener dał mi, jako kibicowi United, kilka radosnych chwil (na pewno więcej, niż jakikolwiek inny trener od czasów odejścia SAFa). Ale czy jest właściwym gościem na właściwym miejscu? Mam coraz więcej wątpliwości.
Ole nie jest taktycznym impotentem, jak wielu z was twierdzi. Pokazał to ostatnio w meczach z PSG czy z Lipskiem, a w zeszłym sezonie chociażby trzykrotnie z City. Jego największym problemem jest motywacja. Nie jego osobista motywacja, ale brak umiejętności motywowania zawodników, bo jak inaczej wytłumaczyć, że piłkarze w jednym meczu są skoncentrowani i zaangażowani na 100%, a w następnym przechodzą totalnie obok gry, popełniając błędy jak trampkarze? SAF taktycznym geniuszem nie był, ale miał tę umiejętność, dzięki której przez tyle lat utrzymywał się na szczycie. Potrafił w gościach, którzy wygrali WSZYSTKO stworzyć głód wygrywania JESZCZE WIĘCEJ. Dzięki temu był wielki. Ole tego nie ma, wystarczy popatrzeć na niego na ławce. Tęsknię za pasją Fergusona, za jego czerwoną z nerwów twarzą, za jego krzykami i pokazywaniem sędziemu na zegarek. To chyba wynika z natury, OGS taki nie jest i nigdy nie będzie.
Czy Pochettino będzie właściwym wyborem? Być może. Czy sama zmiana trenera wystarczy? Z pewnością nie.
Jeśli nie zmieni się coś w zarządzie tego klubu, jeśli nie zmieni się jego polityka, jeśli nie zatrudnimy dyrektora sportowego, jeśli dalej Woodward będzie pociągał za sznurki to za dwa lata od dziś (może nieco szybciej, może nieco później) kibice będą krzyczeć "Poche Out!", a potem zabawa zacznie się od początku. I nic się nie zmieni.
» 6 listopada 2020, 07:51 #72
d4darek: Jeśli piłkarze są słabi i trener jest słaby, to kto jest dobry? Może to nie wina ani trenera ani piłkarzy tylko zarządu i właścicieli. Okazuje się, ze każdy piłkarz, który do nas przychodzi gra słabiej. Tak było za Moysa, LvG. Mou i teraz. To na pewno wina trenerów, a może właścicieli?
» 6 listopada 2020, 01:06 #71
ruffnecky: przyjście Pochettino to równocześnie odejście Carricka, Phelana i McKenny - nie podoba mi się to
» 5 listopada 2020, 23:07 #70
levy181: Kontaktowali się bo maja propozycje aby prowadził młodzików.
» 5 listopada 2020, 22:29 #69
lipeklukas: Według mnie Pochettino to złe rozwiązanie. Dajmy czas OGS, zmienialiśmy trenerów co dwa lata i nic to nie dało. Mieliśmy ludzi, którzy wiedzą jak zdobywać mistrzostwo Anglii, Ligę Mistrzów itd. a nic nie wskórali. Pochettino ma strasznie biedne CV jako trener w porównaniu z poprzednikami i to on ma wyzwolić United z niemocy?! Jeśli zmiana trenera nie zadziałała kilkukrotnie, to chyba coś jest nie tak z tymi zawodnikami, a nie trenerem? Potrzeba kilku graczy, napewno bramkostrzelnego napastnika dajmy na to Haaland, skrzydło, niech będzie Sancho bo o Mbappe nie myślę nawet i obrońcę tu Upamecano. Ktoś napisze, że nie realne, tak wiem, ale bez tego typu zawodników jest nierealne zdobywanie mistrzostwa i granie obecnie jak równy z równym w meczach z liVARpool’em, City i Chelsea.
Wolę by w klubie jako trener, doświadczenie zdobywał „nasz” człowiek, a nie Pochettino. Nadmienię jeszcze, że zmiana trenera wiąże się ze zmianą całego sztabu i części zaplecza. Przyjdą nowi, tak jak za Moyes’a, bo od tego tak naprawdę zaczęło się to wszystko psuć.
Przerwano jakiś wieloletni „ciąg pracy”. Wymienili ludzi, którzy od kilkunastu lat pracowali w klubie, na ludzi niezwiązanych z United.
Sam dostaje “białej gorączki” jak widzę „akrobacje„ naszej obrony i grę zespołu, ale co zrobić? City, Barcelona, Juve i inne kluby przez covid , a także inny tryb przygotowań też narazie zawodzą, możliwe, że brak świeżości, zmęczenie?! Do tego dochodzi reprezentacja, co moim zdaniem , w obecnej sytuacji granie o ten puchar kalafiora, powinno być zawieszone do końca marca. Po marcu przygotowania do euro i tyle, a nie dodatkowo narażać zawodników na chorobę. Kibicujmy i wspierajmy, a wyniki w końcu przyjdą.
» 5 listopada 2020, 21:05 #68
MixEx: Czas to można było dać Kloppowi, który z bandą nieudaczników, bo tej zbieraniny nie można nazwać drużyną już w pierwszych meczach pokazał swój styl i to w jakim kierunku chce zmierzać. Ole jest już 2 lata i ciągle nic. Kompletnie nic. Po co dawać czas osobie która wychodzi na konferencje po przegranej z Turkami z uśmiechem na ustach? Porównaj sobie zachowanie Kloppa po porażkach i wesolutkiego Norwega, tak mnie to denerwuje, że szok.
» 5 listopada 2020, 21:49 #67
bartogl1985: Unitedfan07
Masz racje . Zmiany trenerow co chwile nic nie wnosza do druzyny. Chyba kazdy zapomnail ze w ostatnim sezonie Ole wyciagnal druzyne do top 4 mimo ze wczesniej zapowiadalo sie zle. Dac mu szanse i czas oraz wspomuc w nastepnym okienku transferowym i zobaczymy. Ja osobiscie mam nadzieje ze będzie lepiej
» 5 listopada 2020, 18:54 #66
Maveric: Ole wyciągną? Czy fernandes wyciągnął?
» 5 listopada 2020, 19:59 #65
HarryBrown: @Maveric
Typowy komentarz dla Ole-hejtera. Jak drużyna przegra to wina Ole. Jak drużyna wygra to zasługa wszystkich tylko nie Ole.
» 5 listopada 2020, 22:23 #64
Maveric: Bzzzzdurrra! Nie jestem hejterem Ole ale też ślepo nie zapatruje się na to robi bo robi nie za wiele. Nie ma progresu a wręcz regres jeśli chodzi o defensywę. Nie rozwija piłkarzy tych których ma a taktycznie nic się nie dzieje. Lubię go bo dobrze diagnozuje czego trzeba druzynie jesli chodzi o transfery kupuje odpowiednich graczy ale zupełnie potem nie wie co z nimi zrobić. Jak może tak siedziec na tej ławce bez reakcji kiedy nie ma kibicow.... Mógłby coś podpowiedzieć krzyknąć zareagować zwrócić uwagę zrobić COS Może poprostu zawód trenera nie jest dla niego. Może powinien zostać dyrektorem sportowym.
» 5 listopada 2020, 22:45 #63
joyrider: Dobre zdjęcie Poche. Jeszcze nie dostał roboty a już sprawdza kiedy na DP napiszą Poche out
» 5 listopada 2020, 16:40 #62
KUBA06: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 16:52

On odlicza czas do zdobycia z United Ligi mistrzów ;)
» 5 listopada 2020, 16:51 #61
UnitedFan07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 17:51

I co da ta zmiana trenera co 2 lata tak w kółko? Nic. Nie lepiej poprostu dać szansę OGS wypełnić kontrakt do końca czyli do 2022 i wtedy podjąć decyzję czy przedłużać czy nie.
» 5 listopada 2020, 17:50 #60
Miro: Największe błąd Mourinho to zakup Pogby i próba ułożenia gry pod niego. Z tym że Jose po czasie doszedł do tego że na Martialu i Pogbie ekipy nie zbuduje. Natomiast Ole próbuje różne ustawienia byle Pawełek mógłby być na placu. Jeszcze nie zauważył że najlepsze wyniki miał bez Pogby.
» 5 listopada 2020, 15:42 #59
Glory1878: Czy Mourinho chciał Pogbe to jednak polemizował bym. Za Pawełkiem przemawia marketing, a że jesteśmy klubem komercyjnym to raczej zarząd chciał go sprowadzić w wiadomo jakim celu
» 5 listopada 2020, 15:59 #58
Diabelred: Miro,

Jak dla mnie to najwiekszym bledem Mourinho bylo to, ze nie wyciagnal wnioskow po drugiej kadencjii w Chelsea.

,,jeszcze nie zauważył że najlepsze wyniki miał bez Pogby.''

Nie konca jest to prawda. W pierwszych 2-3 miesiacach po przyjsciu Ole punktowalismy jak zespol walczacy o majstra, a sam Francuz mial w tym spory udzial(8 bramek, 6 asyst w 11 meczach)
» 5 listopada 2020, 17:06 #57
MamRacje: Mourinho nie wymyślił Pogby, tylko zarząd.

To był transfer marketingowy, wielka wschodząca gwiazda, która wraca do United. Dodatkowo Paul miał kontrakt z adidasem, i to wszystko było załatwiane w ten sposób. Jose zaakceptował ten ruch.

Ale jaki menedżer nie zaakceptowałby takiego ruchu? Klub chce Ci kupić zawodnika, który:
- ma 23 lata
- jest wschodzącą gwiazdą futbolu, o którą biją się wszystkie kluby świata
- w Juventusie grał fantastycznie

Nikt nie mógł przewidzieć że takie coś się wydarzy, i że Pogba okaże się takim wirusem.
» 5 listopada 2020, 17:39 #56
MarekOdbyt: Problem w tym, że i za Mou i za Ole często było tak, że bez Pogby ten zespół nie miał w ogóle pomysłu na grę, pojawiała się niemoc w kreowaniu sytuacji, dlatego ktoś taki jak on był potrzebny. Teraz się to trochę zmieniło bo stwarzanie sytuacji przeszło w dużej mierze na Fernandesa, który kreować potrafi tak jak Pogba, a przy tym wydaje się być bardziej zaangażowany. Zgadzam się, że Pogba, mimo tego że jest świetnym piłkarzem pod prawie każdym względem, nie jest kimś, wokoło kogo można by budować skład. Tylko, że trzymanie go poza jedenastką też nie wydaje się dobrym pomysłem. Jeśli Ole uda się go wpasować w skład razem z Fernandesem to na prawdę wyrazy uznania się należą. Ale, według mnie, żeby to się udało potrzeba jeszcze kilku transferów, a kluczowym w tej kwestii wydaje się odpowiedni CDM.
» 5 listopada 2020, 18:01 #55
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 20:07

Z tym graniem fantastycznie w Juventusie to trochę odleciałeś...
Gdy tylko pojawiły się plotki o transferze to znajomi fani Juve byli wniebowzięci. Miał najgorsze statystyki gol/strzał w całym Juve spośród tych, którzy w ogóle zdobyli bramkę. Był bardzo chimeryczny i nie można było na nim polegać. Czasami błysnął genialnym zagraniem, które pokazywano w powtórkach... Ot co.
» 5 listopada 2020, 20:06 #54
HarryBrown: Odbyt, a ile to Pogba rozegrał meczów w ostatnim sezonie? Przez pół roku w ogóle nie grał bo ponoć kostka go bardzo bolała. A przestała go boleć jak się okazało, że Real i Juve go do siebie za bardzo nie chcą ściągnąć.
» 5 listopada 2020, 22:26 #53
hraboNX: I pomyśleć, że Ole może zostać zwolniony, gdy w United jest wreszcie głębia składu. Trochę to smutne. Taki chichot losu.
» 5 listopada 2020, 15:32 #52
bartek392: Boże widzisz i nie grzmisz.... Sari? Allegri? Zakochalem sie w United dzieki temu ze ciagle atakowali, a wy chcecie zamienić Solskiera na takich dinozaurow? Juz wole atrakcyjny futbol bez wynikow niz wloskich taktykow, ktorzy tak naprawde nie maja wielkich sukcesow.
Pochetino, Pep, czy Klop to goscie ktorzy prezentuja taki styl. Agresja i atak oraz zaangażowanie
» 5 listopada 2020, 15:24 #51
Rochanv: ale za to Poch ma wiele sukcesow xd
» 5 listopada 2020, 16:19 #50
bartek392: Poch z Southamptonem już zrobił super robotę a z Totkami już cuda, Alegri zdobył z Juve kilka mistrzostw bo miał samograja bez przeciwników w lidze. Wielki sukces
» 5 listopada 2020, 16:49 #49
Domestos: Byle kontrakt max 2 lata, po tym czasie nasi zawodnicy wykazują brak zaangażowania.
» 5 listopada 2020, 15:20 #48
HarryBrown: Ale to chyba z panami piłkarzami.
» 5 listopada 2020, 22:27 #47
kenia86: Normalny trener w przerwie meczu by powyzabijal tych co ich delegowal do gry w tym meczu.niestety Ole pewnego poziomu nie przeskoczy i on sam o tym dobrze wie.jeszcze jak gramy z druzynami ktore prowadza gra i mamy szanse na kontry ti jakos to wyglada a jak mamy prowadzic atak pozycyjny to meczu bo nie potrafimy tego robić.a to jest wina sztabu i trenera.nie jestem zdania ze to calkpwita wina trenera bo trafily nam sie pizdy pokroju neymara a nie czerwone diably pokroju Roya czy Rio itp
» 5 listopada 2020, 15:05 #46
Reddevil6969: Ciągła zmiana trenera nie Pomoże ale Olę tak jak napisaliście wydaje się za miękki . Ja bym spróbował sarriego , gdzie nie poszedł szybko układał drużynę , które prezentowały ładny futbol
» 5 listopada 2020, 14:48 #45
GrayMid: Sarri to najgorszy pomysł pod słońcem, ta jego słynna ''Sarri's ball''. Ładny futbol ?? Chaotyczny chyba, bo ta jego filozofia na dłuższą metę nie sprawdziła się ani w Chelsea, ani w Juve. Ty chyba Juventusu Sarriego nie oglądałeś. Ani ładny, ani tak naprawdę skuteczny, bo celem Juve była LM, a nie mistrzostwo Włoch, które i tak wygrywają od lat.
» 5 listopada 2020, 15:37 #44
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 14:44

Dosc Ole fajny facet ale za miekki albo za malo konsekwentny tu trzeba wydrzec morde na gwiazdorow a na takie cieple kluchy to oni leja a wynik widac ;)
» 5 listopada 2020, 14:44 #43
Baross3535: Dokładnie.
» 5 listopada 2020, 14:45 #42
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 14:50

No zwariował. :) Wydrzeć morde? To go za miesiąc tu nie będzie tak jak Mourinho. Nie te czasy. Skonfliktuj się z zawdonikami i cię nie ma. Zarząd już pokazął jak stoi murem za trenerem to teraz czego mają się piłkarze bać? Najwyżej spuszczą kolejnego po brzytwie.
» 5 listopada 2020, 14:49 #41
Perrin: @DevoMartinez
Smutne choć prawdziwe. Z drugiej strony jakim trzeba być pozbawionym ambicji człowiekiem, żeby grać na zwolnienie menadżera. Nie wyobrażam sobie, żeby taki Keane, Cantona, Neville czy ktokolwiek ze starej gwardii choć o tym pomyślał... No ale cóż, takich teraz mamy piłkarzy...
» 5 listopada 2020, 15:09 #40
HarryBrown: To były inne czasy i inni ludzie. W tamtych czasach, żeby spać na szmalu to piłkarze musieli grać na najwyższym poziomie. A dziś np. taki Pogba nic nie grając i nic nie zdobywając kasuje z 15 baniek funtów za sezon. Ale żeby było jeszcze śmieszniej to ponoć negocjuje podwyżkę.
» 5 listopada 2020, 22:30 #39
vanantgaal: Wywalenie OGS teraz to byłaby zupełna głupota. Typowy ruch Edzia pod publikę. Dlatego staje się coraz bardziej realny...
» 5 listopada 2020, 14:41 #38
eMGieKa: Widziałbym tutaj Allegriego, dobry taktyk, nawet mimo, że raczej grał defensywny futbol, to były wyniki :)
» 5 listopada 2020, 14:41 #37
Baross3535: Mieszane uczucia. Niby lubię Ole i życzę mu jak najlepiej, ale też bym chciał oglądać zespół taki jak dziesięć czy dwadzieścia lat temu. Ciągle zmian nam raczej tego nie dadzą.
» 5 listopada 2020, 14:36 #36
Damashi: Nie tędy droga. O ile nie ma wyraźnego konfliktu na linii piłkarze-trener, ba, wydaje się że piłkarze jednak stoją murem za Ole, to zwalnianie go nie przyniesie oczekiwanego skutku. Ale jest coś, co mogłoby pomóc i to bardzo szybko - już jakiś czas temu wskazywano, że United ma bardzo słaby sztab. Jeżeli Ole faktycznie ma predyspozycje do kontaktów z piłkarzami, ich motywacją itd., ale nie zawsze radzi sobie z prowadzeniem piłkarzy na stopie treningowej, może warto poszukać nowego asystenta? Przecież najwięksi trenerzy zawsze mieli kluczowego dla siebie asystenta. Ferguson miał ich kilku (za Queirozem tęsknił przez lata), Mourinho i Faria, Klopp i Buvać (który podobno taktycznie odpowiada za większość chwalonych elementów taktycznych Kloppa), Loew jako asystent (bodajże) Klinsmanna robił całą robotę kiedy Niemcy zdobywali trzecie miejsce na MŚ 06. Przykłady można mnożyć. McKenna i Carrick to średniaki, Phelan zajmuje się (chyba) innymi rzeczami teraz, zresztą nawet wcześniej to raczej Meulesteen był tym bardziej uzdolnionym taktycznie. Może United powinno poszukać w niższych ligach trenera z opinią wybitnego taktyka i wzmocnić nasz sztab.

Czasami faktycznie zastanawiam się jakim cudem nasza drużyna tak źle ustawia się w obronie lub (co jest nagminne) w ofensywie stają w dwóch liniach zamiast w trójkątach...
» 5 listopada 2020, 14:25 #35
HarryBrown: @Damashi
Większość z was wymądrza się na temat taktyki. Ale nawet najgenialniejsza taktyka na wiele się nie zda jeżeli panowie piłkarze nie będą podchodzić do swoich obowiązków jak bozia przykazała. Za Fergusona nie stosowaliśmy jakichś wyrafinowanych rozwiązań taktycznych. Wręcz bym powiedział, że styl Fergusona był prosty. Ale miał ludzi na boisku, którzy mieli charakter i zawsze grali na min. 125% swoich możliwości.
» 5 listopada 2020, 22:39 #34
DevoMartinez: Jeśli zagrają tak jak ostatnie 2 mecze czyli bez jakiegoś zaangażowania to znaczy, że czekają na Pochettino i nie widzą sensu dalszej pracy dla Ole. Jeśli zagrają jakby walczyli o życie znaczy, że wierzą w norwega i chcą mu uratować tyłek w co osobiście nie wierze. ;)
» 5 listopada 2020, 14:06 #33
marc: Ratowali mu tyłek w meczu z psg i Lipskiem... ale co dalej ? Motywacja tylko na mocnego rywala? Tez nie do końca bo Chelsea i Arsenal to tez mocny rywal a grali piach
» 5 listopada 2020, 14:18 #32
DevoMartinez: Lipsk na OT nas zdominował do 60 min nie potrafilismy wyjść spod ich presingu ;) A PSG ma swoje kłopoty i zagrali bez jakiegoś wielkiego zaangażowania. Nie sugerowałbym się wynikami tamtych meczów tak bardzo. Ale faktycznie w tamtych meczach było widać zaangażowanie. Może chłodna kalkulacja, że warto wyjść z grupy czekając na nowego menago ;)
» 5 listopada 2020, 14:24 #31
Ta3k: Fajnie, że ludzie piszą o stabilizacji formy, braku taktyki i niewiadomo jeszcze czego, kiedy nikt z nas nie jest i nie był w szatni. Plan można sobie rozpisać na 20 lat do przodu, ale zawodnicy jeszcze muszą go wypełnić. Jakoś wierzę, że Ole przed meczem kazał gościom stać, nie wychodzić do piłek, po przyjęciu piłki poprawiać ją sobie 3 razy i podawać do najbliższego. Jak to jest, że gdy naszym zawodnikom się chce, to potrafią zagrać świetny mecz jak choćby przeciwko PSG? Mieliśmy już kilku trenerów, ale ani jeden nie dostał tego czego potrzebował czyli pełnego wsparcia zarządu. Trener powinien przyjść dać szansę zawodnikom, a jak się któryś buntuje to go ukarać zabierając kilka tygodniówek i wykopać na zbity pysk jeżeli mu nie pasuje. Nie dostawali też często tych zawodników, których chcieli, a nawet nie dostawali innych na pozycję, którą chcieli. Jakoś nie widzę, żeby kilku obecnych piłkarzy było w stanie wejść na głowę SAF'owi w jego czasach tak jak zrobił to Pogba u Jose i teraz u Ole. SAF by pogonił Pogbe i nie ważne jak wielką jesteś gwiazdą, nikt nie jest większy od menadżera i klubu. Każdy kolejny trener nie ma kija i marchewki. Ma ewentualnie pół marchewki, czyli wysoką tygodniówkę i problem z kominem płacowym, a zero kija by karać za brak zaangażowania. Można mieć najlepszych zawodników świata, ale jak nie będą skupieni i zaangażowani to trener za nich meczu nie wygra.
» 5 listopada 2020, 14:01 #30
ax1d: Wszystko się zgadza, tylko... zadaniem menedżera jest motywowanie piłkarzy. Jak to robi, to już jest sprawa drugorzędna. Nie można obok tego przechodzić obojętnie. Podobnie było przy Mourinho. On też kompletnie nie potrafił zmotywować zawodników do gry w ostatnim swoim sezonie. Jeśli okaże się, że Ole też nie daje rady, to nie będzie nic z tego projektu, bez względu na czas czy transfery. Bo wszystko można wypracować - grę w obronie, grę w ataku, grę bez piłki, grę piłką, można ściągnąć nowych, usunąć starych. Niemniej nie da się kupić motywacji i zaangażowania. Nie na dłuższą metę.
Pytanie, na które nikt z nas nie zna odpowiedzi, jest takie, na ile Ole ma narzędzia do motywowania piłkarzy. Na ile może, jak napisałeś, "ukarać zabierając kilka tygodniówek i wykopać na zbity pysk jeżeli mu nie pasuje". Bo jeśli nie może, jeśli ma odgórne ograniczenia, jeśli "ten czy tamten ma grać", to sprawia to, że jest bezsilny. Być może Mourinho też był. Nie wiem.
» 5 listopada 2020, 14:21 #29
Oficer: Ole napewno nie kazal im grac piachu jaki oglądaliśmy. Ale to on wybiera sklad i skoro jeden czy drugi wala w ch... to powinien ich usadzic a nie klepac po pleckach ze to ze tamto i bla i bla i bla. Juz sie tego sluchać nie chce. Mou jak mu Pogba nie pasował to sadzał na ławie i po temacie. To samo zrobil z Allim teraz. Ole ma teraz kim grać i skoro ktoś zawodzi ktorys raz to zamienic na kogos innego. Ole musi twardą ręką trzymac tych grajkow za mordy bo inaczej go zwolnią. Wole oglądać ambitnego Williamsa niz Shawa czy Bissake ktorzy raz po raz zawodzą. Tu juz nie chodzi o kwestwie umiejetnosci tylko ambicji i woli walki za ten klub bo nikt mi nie wmówi ze Turcy maja wiecej jakosci niz my w skladzie. 15 miejsce lidze to wstyd dla takiego Klubu i kazdy z zawodnikow powinien miec obnizone pensje o 25% poki nie wrócą na nalezyte miejsce w gornej czwsci tabeli. Zaraz by im sie cieplo zrobilo bo kaske by ktos zabrał
» 5 listopada 2020, 14:29 #28
ruffnecky: jeśli jest problem na linii Ole piłkarze, to co da Pochettino, czym zaskarbi sobie ich uznanie? no chyba nie trofeami ;)
» 5 listopada 2020, 13:46 #27
OkuratnyCzlek: Jeśli jest problem na linii trener - piłkarze to byłby to już trzeci raz z rzędu. LVG był fe, Mou był be a teraz Ole nie pasuje? To może problem tkwi w szatni i ktoś tam się stawia za wysoko?
Nie wiemy jak jest, niemniej jednak jeśli znów są zgrzyty między bossem a szatnią to coś jest nie halo.
» 5 listopada 2020, 13:55 #26
OkuratnyCzlek: O! Stopero w końcu napisałeś coś sensownego co jest wsparciem dla klubu a nie ciągle tylko męczeniem freda dla jego!
» 5 listopada 2020, 13:57 #25
Fenek: Nie nastawiał bym się na pomoc partacza z kolegą i glazerów.
» 5 listopada 2020, 14:33 #24
wrobel1992: Dobry komentarz Stoperdo. Patrząc na wyniki początku sezonu to zmiany trenera powinny być w jakiś 10-15 zespołach z Premier League.
» 5 listopada 2020, 14:54 #23
Siklen: Pewnie dawać kolejnego ternera i po 2 sezonach zwolnić bo jeszcze coś zbuduje. Po co nam solidna drużyna, po co budować coś dłużej niż 2-3 sezony? Przecież można zwolnić trenera i jego 5-8 piłkarzy i jazda od nowa! Jeżeli uważacie że to menadżer jest problemem to chyba przespaliście ostatnie 7 lat. Ole bije na głowę Moysa, van Gaala i Mourinho. Gramy najlepszy futbol od czasów SAF, potrafimy wygrywać 5-0 a nie po 1-0 i murowanie bramki. Brakuje wsparcia w postaci dalszych transferów i stabilizacji formy ale to nie powód żeby zwalniać trenera. Pochettino czy ktokolwiek inny nie da nic poza kolejnym regresem o 2 lata. Krzyczcie dalej "Ole out" to się doczekacie i klub nigdy nie wróci na swoje miejsce.
» 5 listopada 2020, 13:44 #22
PogbaKingOfMANU: Jak tak dalej pójdzie, to obawiam się ze zabraknie menadżerów do rotacji ;) Przyjdzie Pochettino, nastąpi półroczne, max roczne odrodzenie, a potem zacznie się "Poche out" i tak to życie się toczy.
» 5 listopada 2020, 13:42 #21
MarekOdbyt: Jak już mają zwolnić Ole to fajnie by było jakby przyszedł ktoś kto może coś zmienić, a to chyba nie jest Poche, który zbudował świetna drużynę w Totkach i nie zdobył z nią żadnego pucharu, tutaj musiałby się mierzyć z podobnym problemem. Ciekawi mnie jakby sobie w united poradził Hasenhuttl albo Tuchel, chociaż ten drugi ostatnio został zaskoczony i pokonany przez Ole.
» 5 listopada 2020, 13:42 #20
Pops918: Mourinho broniłem do końca. W Ole też wierzyłem przez długi czas nawet kiedy nam trochę nie szło, ale ostatnie 2 mecze to już nie tylko wypadek przy pracy czy gorsza dyspozycja, ale kryminalne błędy taktyczne. Chciałbym, aby Solskjaer się wyratował, ale tylko wtedy kiedy faktycznie ruszymy do przodu, bo nie chcę abyśmy wygrali z Evertonem po dobrej grze, aby później stracić punkty grając bez pomysłu z West Bromem. Takie granie w kratkę to błędne koło.
» 5 listopada 2020, 13:41 #19
ro7: Solskjaer powinien dostać jeszcze z 6 meczów. Bo ten sezon był nietypowy - praktycznie brak okresu przygotowawczego (dla nas, City i Wolves - inne kluby go miały), sporo nowych transferów. Zresztą gramy dość dziwnie - ograliśmy finalistę LM i półfinalistę, by przegrać z ogórkami z Turcji po błędach jak z podwórka...

5 grudnia, po wyjazdowym meczu z WHU patrzymy na tabelę ligową i LM i wtedy trzeba decydować. Nie wcześniej. Inaczej to będzie kolejny raz to samo błędne koło, które mamy od 7 lat.
» 5 listopada 2020, 13:36 #18
Fenek: Zwalnianie managera w grudniu to kiepski pomysł. Tą sprawę trzeba wyjaśnić do powrotu piłkarzy ze zgrupowań.
» 5 listopada 2020, 14:36 #17
marc: Ole powinien zostać dyrektorem United
» 5 listopada 2020, 13:32 #16
DaredevilUtd: To by była dobra opcja. Ole fajnie prowadzi klub jako Menager, ale nie do końca idzie mu trenerka.
» 5 listopada 2020, 13:56 #15
getryscholesa: Jeśli on tego nie ogarnie, to nikt tego nie zrobi. Jeden z niewielu trenerów, którzy potrafili zrobić z przeciętnego zespołu poważny zespół w europejskiej stawce.

Jedno jest pewne. Ole musi odejść.
» 5 listopada 2020, 13:29 #14
OkuratnyCzlek: No żebyś się nie zdziwił z tą pewnością dla jego! Poza tym Poche nie jest gwarantem sukcesów w United. Żaden trener nie jest pewnikiem i powinniście się już tego przez ostatnie lata nauczyć. Bo za rok będziecie zwalniać Poche!
» 5 listopada 2020, 13:34 #13
getryscholesa: Przecież nawet nie napisałem ze jest gwarantem, tylko, ze jak nie on, to nikt. Naucz się czytać.
» 5 listopada 2020, 13:38 #12
Fenek: Problem z poche jest taki, że stracił szatnie. Obawiam się tego w MU. Pamiętacie jak było za vG.
» 5 listopada 2020, 13:44 #11
MarekOdbyt: To chyba bzdurę trochę napisałeś :p albo za mało uściśliłeś, no ale to Twoja opinia.
» 5 listopada 2020, 13:45 #10
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 13:21

Bycie po za pierwszą 10 uwłacza temu klubowi. Mówcie co chcecie. Ale dla mnie TOP 4 to powinna być norma ale wiadomo, że noga może się powinąć. Bycie po za TOP 6 to dla mnie osobiście wstyd. Ale bycie po za 10 to jest już dramat. Oczywiście nie piszę tego w kontekście sytuacji w tabeli po np. 5 kolejkach gdzie 3 pkt mogą Cię wywindować kilka pozycji w górę. Ale np. po 10 kolejkach jest już znacznie łatwiej ocenić co dalej. Mecze kadry mogą trochę uciszyć nastroje z drugiej strony. Nasza strata już wynosi 9 pkt a 15 miejsce w tabeli to wstyd. O porażkach z kogutami czy orłami nawet nie wspomnę. Mamy jeden zaległy mecz (którego wcale nie musimy wygrać), w grudniu można też bardzo wiele zyskać jak i stracić. Patrząc na grę MU to tylko od uporu partacza zależy jak długo poczekamy na zmianę manago.
» 5 listopada 2020, 13:20 #9
franek95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2020 13:18

Nigdy nie byłem zwolennikiem zmieniania częstego menedżerów ale to co się dzieje teraz to już zbyt wiele. Nie ma w ogóle jakiejś stabilizacji formy i ogólnej dyspozycji. Okresowo pare meczów dobrych a potem przeplatanka albo okresy złej gry. Nie twierdzę, że to wina tylko Ole ale myślę że jednak jest w tym sporo jego odpowiedzialności i pora się pożegnać. Miał już dużo czasu na zbudowanie i ustawienie drużyny na tyle żeby grać na dobrym poziomie i czasem jeden mecz słabszy jakiś lepszy a nie tak jak to wygląda teraz. Oprócz niego do sprzedania powinni być Martial i Pogba - straszni dreptacze ze słabą psychiką jeśli chodzi o walke.
» 5 listopada 2020, 13:16 #8
NoSignal: A ja bym chciał zwolenienia juz teraz. Efekt nowej miotły na Everton może by pomógł ogarnąć 3 punkty potem trochę czasu na poukładanie tego i owego. Przegrana z Evertonem to kolejne 3 punkty w plecy. A wygrana tylko przeciągnie nieuniknione.
» 5 listopada 2020, 13:08 #7
marc: Tak poważnie jak teraz odnośnie posady Ole chyba jeszcze nie było. Do tego mecz być może o wszystko z mocnym przeciwnikiem na trudnym terenie
» 5 listopada 2020, 13:06 #6
Pogba6: Zwolnienie wfisty to bedzie jeden z najwazniejszych i najpiekniejszych momentow w historii tego klubu. Gosc nie nadaje sie na to stanowisko ani troche. Totalne zero umiejetnosci taktycznych i trenerskich.

Poche czekamy.
» 5 listopada 2020, 13:06 #5
NexaT: Nieźle masz na bani.
» 5 listopada 2020, 13:16 #4
GoForWin: @NexaT
Jak tam pusto jest, niczym na półkach za PRL-u.
» 5 listopada 2020, 13:48 #3
DaredevilUtd: Echo, od ucha, do ucha :)
» 5 listopada 2020, 13:58 #2
Xchrisx7: Śmieszą mnie te wasze dyskusje. Devilpage jest podzielone niczym wyborcy w kraju. Prawda jest taka, że Frodo nigdy nie powinien zostać trenerem.
» 5 listopada 2020, 14:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.