Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bruno Fernandes Piłkarzem Roku Manchesteru United w sezonie 2019/2020

» 18 września 2020, 10:37 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Bruno Fernandes został wybrany Piłkarzem Roku w Manchesterze United za sezon 2019/2020.
Bruno Fernandes Piłkarzem Roku Manchesteru United w sezonie 2019/2020
» Bruno Fernandes został wybrany najlepszym piłkarzem Manchesteru United w sezonie 2019/2020
Wyboru najlepszego zawodnika Manchesteru United w minionych rozgrywkach dokonali kibice Czerwonych Diabłów za pośrednictwem oficjalnej aplikacji mobilnej klubu z Old Trafford.

Fernandes wygrał rywalizację z Anthonym Martialem i Marcusem Rashfordem, którzy uplasowali się kolejno na drugim i trzecim miejscu.

Fernandes jest pierwszym piłkarzem Manchesteru United w historii klubu, który zgarnął statuetkę imienia sir Matta Busby’ego zaledwie po pół roku gry na Old Trafford.

– To jasne, że chcesz wygrywać trofea z zespołem, dla klubu i dla kibiców. Cieszę się natomiast z tego indywidualnego wyróżnienia – mówi Fernandes.

– Wiem, że można powiedzieć: „Nie dbam o nagrody indywidualne”, ale to zawsze ważne dla piłkarza. Czujesz się dobrze, gdy wygrywasz takie nagrody i ja pod tym względem nie jestem inny. Chcę dorzucić do tego wiele nagród dla klubu i kibiców, bo myślę, że na to zasługują – stwierdza Bruno.

Fernandes w głosowaniu kibiców zgarnął 35,5% głosów. Na drugim miejscu był Anthony Martial (34%), a na trzecim Marcus Rashford (10,4%). Czołową piątkę zamknęli Mason Greenwood (8,3%) i Aaron Wan-Bissaka (3,8%).

LAUREACI NAGRODY IM. SIR MATTA BUSBY’EGO:
2018/19: Luke Shaw
2017/18: David De Gea
2016/17: Ander Herrera
2015/16: David De Gea
2014/15: David De Gea
2013/14: David De Gea
2012/13: Robin van Persie
2011/12: Antonio Valencia
2010/11: Javier Hernandez
2009/10: Wayne Rooney
2008/09: Nemanja Vidić


TAGI


« Poprzedni news
Fernandes: Futbol bez kibiców jest jak ulica bez samochodów
Następny news »
Konferencja prasowa Solskjaera przed meczem z Crystal Palace

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


PogbaKingOfMANU: Nie ma zaskoczenia. Wiadomo, że w wyborach większość kieruje się emocjami, bo chyba tylko tak logicznie można wytłumaczyć tytuł piłkarza roku (!!) dla zawodnika, który tego roku (!!) nawet nie zagrał. Moim top był Matial, później Greenwood i AWB.

Czekam na następny sezon w wykonaniu Bruno, wtedy zweryfikuje się moja opinia o nim. Oby na lepsze, co do czego mam pewne obawy. Zobaczymy.
» 18 września 2020, 23:22 #47
GoForWin: Z Tobą jest inaczej, hm? Nie głosowałeś na Pogbę? Bez szydery, pytam z czystej, ludzkiej ciekawości.
» 19 września 2020, 12:18 #46
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2020 15:46

Jeśli to rzeczywiście nie szydera, to oczywiście, że nie głosowałem. Oddałem głos na Martiala, bo zrobił największy postęp i był w mojej oceny najlepszy. Pogby nawet nie brałem pod uwagę w tym głosowaniu. Miał kontuzję przez co dużo nie grał, a i po powrocie nie była to jakaś top forma, był tylko "przyzwoity".
» 19 września 2020, 15:39 #45
GS8GS: Pierwszy raz od kilku sezonów w gronie pierwszych 5 faworytów nikt nie stawia bramkarza. Więc można powiedzieć że w końcu drużyna jest budowana z głową, zmierza w dobrym kierunku. Fakt jest to może i robione bardzo mozolnie, ale sportowo ta drużyna w końcu się rozwija.
» 18 września 2020, 16:17 #44
Abstrahujacy: Nasze etatowy bramkarz w ciągu sezonu nie pokazał się z najlepszej strony. Niejednokrotnie marnował wysiłek drużyny. To jest główny powód jego nieobecności w tym konkursie.
W poprzednik latach było odwrotnie i to dzięki niemu niejednokrotnie udawało się zachować honor.
» 18 września 2020, 20:09 #43
SzarimMusty: Kpina... ale czego chcieć od ludzi, którzy przez pół roku wychwalali zawodnika, który nas ciągnął w dół...

PS. Moim zdaniem Bruno nawet nie zasłużył na top3 naszej drużyny za ten sezon ale to jest moje zdanie.
» 18 września 2020, 16:13 #42
SzarimMusty: Nie ma to jak rzucać ironią po niezrozumieniu tekstu czytanego.
» 18 września 2020, 18:38 #41
RedsFan: Nie wiem czy już było, ale taka ciekawostka.

Thiago Alcantara był "prezentem" Sir Alexa Fergusona dla Davida Moyes'a w 2013 roku. Lata obserwowania, wszystko było dogadane, lecz wtedy Szkocki trener odwołał transfer ponieważ "nie wiedział wystarczająco wiele o zawodniku".
» 18 września 2020, 14:21 #40
Blau: Jeśli to prawda to może dobrze, że nie trafił do nas w tamtym okresie, bo dzisiaj pewnie nikt by o nim już nawet nie słyszał.
» 18 września 2020, 14:31 #39
kamilpe: Roma manager Paulo Fonseca: “We’re negotiating with Manchester United to have Chris Smalling back. I’m in contact with Chris himself. He wants to come back to Roma and we want him, I hope I’ll have Smalling here in some days”. #MUFC #Smalling #transfers [Ronano]
» 18 września 2020, 14:16 #38
wedel242: Każdy wychwala Martiala i zapomina, że pierwszą część sezonu to rashford wygrywał nam sam mecze i nawet długo po kontuzji miał jedne z najlepszych statystyk, mimo tego, że nie grał.
Do nowego roku(a nawet po) co drugi artykuł w angielskiej prasie był związany z tym jakiego united powinno kupić zawodnika na atak i o tym, że martial to nie jest prawdziwy numer 9. Ja rozumiem, że była duża przerwa w rozgrywkach ale trzeba pamiętać o całym sezonie, a nie o czasie po wznowieniu rozgrywek, gdzie forma Martiala była imponująca.
» 18 września 2020, 13:45 #37
Blau: Dla mnie pierwsza połowa sezonu należała zdecydowanie do Rasha, okres od tramsferu Bruna do zawieszenia rozgrywek to popis Portugalczyka, a od wznowienia do zakończenia sezonu to jednak Martial najbardziej błyszczał.
» 18 września 2020, 14:19 #36
kamilpe: Oficjalnie: James Garner wypożyczony do Watfordu z Manchesteru United na sezon 20/21.
» 18 września 2020, 13:39 #35
Pezet: I gitara
» 18 września 2020, 13:46 #34
mikiartur: O tak w końcu !! Co jak co ale mu się najbardziej należało chyba :D Oby sobie dał radę w Watfordzie
» 18 września 2020, 13:55 #33
KanjoUnited: Zapomniałem że Watford spadł xD
» 18 września 2020, 14:01 #32
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2020 13:36

Wielu gada o dobrym początku Rasha i jego kontuzji, ale chyba zapomnieliście, że Martial też miał kontuzję po której musiał dojść do siebie. Dla mnie mimo wszystko Tony jest zawodnikiem roku.
» 18 września 2020, 13:35 #31
Pyra: Bez Bruno nie byłoby LM, Martial też zagrał bardzo dobry sezon.
Ja się tylko cieszę, że mamy napastników na których można polegać, tzn. jak jeden ma gorszy okres to drugi odpala i ciągnie wózek.
Jak Rashford miał słabszą wiosnę to za robotę wzięli się Anton i Mason.
» 18 września 2020, 13:13 #30
RedsFan: Brawo należało mu się.
» 18 września 2020, 13:10 #29
Kaio: Z jednej strony super ze zyskaliśmy gracza który z drzwiami i futryna wszedl w zespół ale z drugiej zapala sie taka lampka w głowie. Bruno zagral raptem nie cale pol sezonu i zostal uznany najlepszym zawodnikiem, to co w takim razie myśleć o graczach co zagrali caly sezon? :> albo Bruno jest az takim kozakiem, albo po prostu mamy (przepraszam za określenie) przeciętnych zawodników
» 18 września 2020, 11:43 #28
wedel242: Bruno jest takim kozakiem, obok de bryune najlepszy pomocnik ligi
» 18 września 2020, 11:52 #27
Diabelski97: Bruno od debiutu miał największy udział przy bramkach (gol/asysta) ze wszystkich pomocników w lidze, dwie nagrody piłkarza miesiąca Premier League z rzędu i najlepsza seria w lidze bez porażki (ostatnia ligowa porażka, to styczeń)
Bruno to kocur.
» 18 września 2020, 12:08 #26
pawelisto2: Obok De Bruyne, zaraz za Grealishem, Maddisonem i Hendersonem.

Nie ma co zacne grono i całkiem poważnie ciężko ułożyć spośród nich jakiś sensowny ranking, bo każdy ma swoje za i przeciw aczkolwiek ubolewam, że:
1. W piłce nożnej o indywidualnych umiejętnościach decydują głównie osiągnięcia zespołu(bo patrząc na wpływ zawodnika na zespół to kontuzja Maddisona sprawiła jeden z większych regresów zespołu wszystkich lig ostatniego sezonu).

2. Cały czas ciężko przebić się obrońcom w takich nagrodach. AWB - czy był najlepszy u nas czy nie - zajął dopiero 5 miejsce gdzie był chyba jedynym tak pewnym punktem drużyny przez cały sezon. Ciężko przypomnieć sobie jakiś jego gorszy mecz. To na pewno boli.
» 18 września 2020, 13:18 #25
GrayMid: pawelisto2 Podpisuję się obiema rękami pod uwagą a propos obrońców. Są bardzo niedoceniani, bo zazwyczaj najmocniej wychwala się napastników. Dlatego dla mnie, wszystkie piłkarskie organizacje powinny utworzyć nagrody i plebiscyty dla samych obrońców, oddzielnie. Wtedy napastnicy będą mieli swoje nagrody, a obrońcy swoje.
» 18 września 2020, 13:34 #24
artix206: Swoją drogą, mam dylemat kogo dać na kapitana w FPL. Bruno czy Martial, Martial czy Brunoo..
» 18 września 2020, 11:36 #23
piter100000: Ja dałem Bruno. Ale mam dylemat Mings czy Soyuncu i Ndidi czy Andre Gomes
» 18 września 2020, 11:59 #22
Pezet: Ja dałem Bruno a wybierałem między nim i Auba. Obym nie żałował :)
» 18 września 2020, 12:00 #21
piter100000: Ja Auby nie mam za drogi skurczybyk był. Wziąłem do ataku naszego Antka, Raula Jimeneza i Wooda z Burnley
» 18 września 2020, 12:05 #20
Pochmurny: Nie zgadzam się z tym ani trochę. Bruno grał super, ale nie rozegrał całego sezonu. Marcus miał świetną pierwszą część sezonu, ale druga to kontuzja, a potem koszmar. Anthony pierwsza część przyzwoita, a druga bardzo dobra, ale nie ciągnął zespołu w żadnej z połówek jak Bruno czy Rash. Masona pozwolę sobię przemilczeć, bo mimo goli to nie był zawodnikiem kluczowym i ciągnącym zespół. Aaron rozegrał świetna pierwszą część sezonu (tylko w obronie), a już po lockdownie był cieniem samego siebie, brakowało mu zaangażowania i nawet jego najwieksza zaleta czyli wslizgi były często tragiczne. Szanuję zdanie wszystkich jeśli jest dobrze uargumentowane, mimo że mogę się z nim nie zgadzać, ale gdzie jest Harry? Przykre jest to, iż nasz najbardziej regularny zawodnik który wprowadził spokój i rozegranie do obrony jest nie doceniany... Czy to jego wina, że klub wydał tyle kasy?! No po części tak, bo mógł grać padake i teraz kopać w Naszej ekstraklasie, ale burakowi zachciało się porządnie grać w piłkę i nasz klub okradać, nic nie dając w zamian... Ta nagroda jest za cały sezon, a jednym zawodnikiem który regularnie prezentował się dobrze lub bardzo dobrze (oczywiście i on miał słabe mecze) był Anglik. Doceniam To co wniósł Fernandes (jedyny według mnie zawodnik który mógł konkurować z naszym kapitanem) i gdyby rozegrał cały sezon, to bym tylko przyklasnął, ale za połówkę się nie zgadzam. Nikt nie jest w stanie przewidzieć czy Portugalczyk dalej by tak kozaczyl (widać było w ostatnich 6 czy 7, jak nie w większej ilości spotkań, że był już zmęczony i nie dawał już tyle) jak w drugiej części. Według mnie jest, to naprawdę smutne i niesprawiedliwe, że nie docenia się często tych których powinno. Jest to moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać, ale chciałem wyróżnić Naszego kapitana, bo zasłużył.
» 18 września 2020, 11:35 #19
piter100000: Zgadzam się, ze Harry jest bardzo niedoceniany, ba powiem więcej, że jest przez wielu kibiców i ekspertów wyśmiewany, bo przecież nie gra jak przewspaniały i przecudowny VVD, który nigdy się nie myli. A ja uważam, że gdyby w naszej obronie grały takie gwiazdy jak Smalling, Rojo, Jones i Bailly to bilibyśmy się ale o 10 miejsce. I słowo "grali" w stosunku do Bailly'ego i Jonesa to mocne nadużycie
» 18 września 2020, 12:04 #18
smutny87: Sorka chłopcy ale Harry to jest tylko trochę lepszy od reszty naszych asów ze środka obrony.Przykro się czasem patrzy jak jakieś ogórki ośmieszają naszego kapitana. Oczywiście szacun za to,że nie pęka,że chce grać w każdym meczu i naprawdę się stara jednak pamiętając takich obrońców jak Stam, Vida czy Rio ciężko postawić Harrego w tym samym rzędzie. Mam nadzieję, że na koniec przyszłego sezonu będę musiał przeprosić za te słowa
» 18 września 2020, 12:26 #17
Viral: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2020 12:50

Do usunięcia.
» 18 września 2020, 12:46 #16
DevoMartinez: Kapitan grał solidnie, nic ponadto. W lester potrafił coś stworzyć ataklując z piłką, ot taka wartośc dodana, u nas tego nie było chociaż z poczatku po starcie sezonu równiez mu sie zdarzało zapedzic z pilka do przodu. W obronie solidny, w powietrzu swietny, w pilka przy nodze dobry, szybkosciowo i zwinnosciowo słaby i wiadomo, ze na szybkosci łatwo go minąc ale tak było zawsze. AWB ta sama nota dla mnie co Harry. Wslizgi czesto były tragiczne? Kojarze chyba 2 ktore mu nie wyszły w drugiej części sezonu, dał sie ograć wcale nie wiecej razy niz Harry. W ataku dał 4 asysty w lidze, Shaw z Wiliamsem 0 więc mowienie, ze tylko w obronie dobry kiedy chłop musi grać na całym boku bo nie mamy klasycznego PS jest niesprawiedliwe. Rash zgoda, druga czesc sezonu klapa. Martial solidnie cały sezon. Dla mnie Greenwood lepszy sezon od Rasha w przekroju całość zezonu. Na tyle minut ile grał to te bramki są jak złoto. 1300 min 10 bramek. Chyba bym wybrał Martiala na piłkarza roku. Odżył, znów mu się chce, nabiera pewnosci siebie, strzela asystuje i generalnie równa forma.
» 18 września 2020, 13:19 #15
piter100000: smutny87 oczywiście, że póki co nie można postawić Harrego obok obrońców, których wymieniłeś, ale w jakich drużynach oni grali, a w jakiej gra Harry. Drużyny tworzone przez Fergusona to były dobrze naoliwione maszyny, nawet Ronny Johnsen w parze ze Stamem wyglądał bardzo solidnie, a nie był wybitnym obrońcą. Zresztą tamten okres nie był w naszym wykonaniu w defensywie jakiś wybitny nie przesadzajmy. Jednak wracając do tematu. Maguire gra w drużynie, która dopiero od niecałych dwóch lat jest budowana z sensem i z głową. Wcześniejsze 6 lat to był totalny rozpiździel. Nie jesteśmy jeszcze kolektywem ani maszyną. Ja często za przykład jakie gwiazdy w obronie mamy podaje mecz z City w Pucharze Ligi na OT. To idealny przykład tego gdzie bylibyśmy z taką obroną jaka wtedy wyszła na murawę bez Harrego właśnie. To co ofensywa City robiła to jeszcze mi się w głowie kręci
» 18 września 2020, 13:22 #14
smutny87: Niby racja z tym,że tamci mieli lepszych zawodników wokół siebie ale z drugiej strony nieco gorszy skład jest szansą do wykazania się, bo czy DDG mógłby tyle razy zostać zawodnikiem sezonu w ekipie SAFa? Koniec końców Harry to w tej chwili nasz najlepszy obrońca tylko trzeba mu kogoś bardziej solidnego do pary bo niestety Victor z całym szacunkiem do niego jakoś mi nie pasuje ale to tylko moje zdanie, pozdro kibole.
» 18 września 2020, 16:58 #13
artix206: Jak dla mnie byly dwa sluszne wybory, Martial albo Bruno. Na gorąco, po zakończeniu sezonu, byłem bardziej, że Bruno na to zasluzyl, ale już po czasie, na chłodno wybrałbym Martiala. Super, ze w koncu moglismy sie zastanawiac, ktory z naszych ofensywnych zawodników zgarnie nagrodę.
» 18 września 2020, 11:21 #12
Glory1878: I to jest fajne, że mamy dylemat, kto bardziej zasłużył.
Rashford bardzo dobry początek sezonu, szkoda kontuzji.
Maguire solidnie, poprawił naszą grę w obronie
Bruno kozak, po transferze drużyna weszła na inny poziom
Martial dobra końcówka, ale cały sezon po prostu przyzwoity
AWB cały sezon bardzo wysoki poziom, słabsza końcówka z przemęczenia

Osobiście wybrałbym właśnie AWB lub Bruno
» 18 września 2020, 11:07 #11
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2020 11:07

Ciężko jakkolwiek to skomentować(poza tym, że jest to lekko dziwny wybór), więc pozwolę sobie tylko zapytać: wiadomo już(bądź czy da się gdzieś to sprawdzić), kto jutro komentuje nasz mecz na C+?

Spojrzałem na ostatnich zwycięzców i tęskno się zrobiło za Anderem. Aj przydałby nam się tu taki wojownik.
» 18 września 2020, 11:04 #10
Viral: Pierwszy raz od długiego czasu był dylemat. Według mnie nr 1 Martial 2 Bruno 3 Rash
» 18 września 2020, 10:56 #9
Magik1990MU: Mimo wszystko AWB. Ja bym widział tak pierwszą czwórkę:

1. AWB
2. Bruno
3. Rash
4. Maguire
» 18 września 2020, 10:55 #8
Mariano88: No miałem dylemat bo Rashford ciągnął nasz zespół w pierwsze pół roku a Bruno w drugiej
» 18 września 2020, 10:53 #7
rvn10: Oczywista oczywistość, dzięki niemu gramy w LM.
» 18 września 2020, 10:43 #6
Bylak: Pierwszy raz od kilku lat był dylemat. To pokazuje że mamy coraz lepsza ekipę.
» 18 września 2020, 10:42 #5
rizx: Rewelacyjna połówka sezonu, ale uważam, że nagrodę powinien dostać AWB, który był świetny przez cały sezon
» 18 września 2020, 10:39 #4
vieeeri: Mimo jego świetności przez cały sezon, gdyby nie Bruno to dziś gralibyśmy w LE. Może.
» 18 września 2020, 11:39 #3
jassaj: Może teraz wyrażę mało popularne stanowisko ale już nie przesadzajmy z tym, że Bruno dał nam LM. Bruno był brakującym elementem ale bez dobrej postawy Martiala, bez błysku Greenwooda, bez przebudzenia Maticia itd. to byśmy w d... byli a nie LM widzieli. Bruno oczywiście będzie twarzą tego projektu, bo przyszedł w środku sezonu, bo wtedy gra się zmieniła, bo dużo to jego zasługa i w sumie to oczywiste, że on spija całą śmietankę bo też pewnie docelowo to on ma być jedną z największych o ile nie największą gwiazdą tego zespołu ale dzisiaj nie ma United bez Bruno w formie ale Bruno też nic nie zdziała bez formy United i o ile pewnie jest to oczywiste dla wielu to jednak warto to podkreślać, bo potem przyjdą mecze jak te na koniec sezonu i zacznie się popadanie w drugą skrajność- całe United gra średnio a i tak cała uwaga szła na to, że "Bruno się skończył"
Co do nagrody- ja bym wybierał między Martialem,Rashem,Bruno i AWB i uważam, że którykolwiek z nich by nie dostał to nie mogłoby być kontrowersji.
» 18 września 2020, 12:05 #2
zbyszek7: Jassaj
My wcale nie przesadzamy z tym Bruno. To dzieki niemu jestsmy w LM.
» 18 września 2020, 14:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.