Brighton & Hove Albion vs Manchester United. Zapowiedź 32. kolejki Premier League

» 29 czerwca 2020, 12:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W weekend emocjonowaliśmy się rozgrywkami o Puchar Anglii, a już we wtorek Manchester United czeka kolejne ligowe spotkanie. W 32. kolejce Czerwone Diabły zagrają na wyjeździe z Brighton & Hove Albion.
Brighton & Hove Albion vs Manchester United. Zapowiedź 32. kolejki Premier League
» Manchester United w meczu z Brighton & Hove Albion musi zgarnąć 3 punkty, jeśli chce się liczyć w walce o TOP 4
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Brighton – Manchester United?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera długo męczyli się z Norwich City w ćwierćfinałowym pojedynku FA Cup. Zwycięskiego gola na Carrow Road udało się zdobyć dopiero w końcówce dogrywki, a jego autorem dość niespodziewanie został Harry Maguire.

Kto? Brighton & Hove Albion vs Manchester United
Kiedy? 30.06.2020, 21:15
Gdzie? The Amex
Sędzia? Andre Marriner
Transmisja? CANAL+SPORT


Manchester United do meczu z Brighton & Hove Albion przystąpi z 6. pozycji w ligowej tabeli. W sobotę Wolverhampton pokonał na wyjeździe Aston Villę (1:0) i przeskoczył Czerwone Diabły. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera mogą wrócić na piątą lokatę, jeśli wywiozą z The Amex komplet punktów.

Brighton & Hove Albion potrzebuje zwycięstwa równie mocno, co Manchester United. Mewy mają tylko 5 punktów przewagi nad zespołami znajdującymi się w strefie spadkowej i we wtorkowym spotkaniu muszą walczyć o pełną pulę.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer w meczu z Norwich dokonał ośmiu zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. Sporo roszad przełożyło się na gorszy występ Czerwonych Diabłów, a w efekcie dogrywkę na Carrow Road. Łącznie na boisku pojawiło się aż 17 zawodników United, a Norweg został pierwszym menadżerem w historii angielskiego futbolu, który dokonał w meczu o stawkę aż sześciu zmian.

Po meczu z Norwich City w drużynie nie pojawiły się żadne nowe urazy. Poza kadrą wciąż pozostają Phil Jones i Axel Tuanzebe. Nie należy spodziewać się także występu Angela Gomesa, którego kontrakt wygasa 30 czerwca i od środy będzie mógł on opuścić Old Trafford na zasadzie wolnego transferu.

W zespole Brighton menadżer Graham Potter nie będzie mógł skorzystać ze Stevena Alzate i Jose Izqueirdo, którzy od dawna leczą urazy. Do ostatniej chwili będą ważyć się losy występu Adama Webstera i Tariqa Lampteya.

Przewidywane składy:

Brighton: Ryan – Burn, Dunk, Duffy, Lamptey – Bissouma, Proepper – Mooy, Trossard, Gross – Maupay

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Pogba, Matić – Rashford, Fernandes, James – Martial

Przedmeczowe wypowiedzi:
Graham Potter – Gramy z Manchesterem United, jednym z najlepszych rywali w lidze. Musimy skupić się na tym spotkaniu. Historia jest ładna, ale nie ma wpływu na teraźniejszość. Nie możemy po prostu powiedzieć United, że jeszcze nie wygrali na tym stadionie. To nie załatwi sprawy.


Ole Gunnar Solskjaer – Jest wiele zespołów, które walczą o trzecie i czwarte miejsce. Mamy Leicester City, Chelsea, nas, Wolverhampton radzi sobie dobrze. Tottenham Hotspur, Arsenal i Sheffield United z pewnością będą chciały zanotować serię. To na pewno ekscytujące dla kibiców, bo mogą oglądać spotkania o stawkę. Chcemy oczywiście fanów na stadionach, ale teraz przynajmniej możemy usiąść w domach i pooglądać ekscytujące spotkania.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Historia meczów Manchesteru United z Brighton & Hove Albion nie jest tak bogata, jak starcia z innymi rywalami Czerwonych Diabłów. Oba zespoły mierzyły się ze sobą we wszystkich rozgrywkach 22 razy. 14 razy wygrywał Manchester United, 3 razy Brighton, a 5 meczów zakończyło się remisem.

– W Premier League zespoły grały ze sobą 5 razy. Manchester United wygrał 3 spotkania, a Brighton 2.

– Ostatni pojedynek Manchesteru United z Brighton w Premier League miał miejsce w listopadzie 2019 roku. Czerwone Diabły pokonały wtedy na Old Trafford ekipę Mew 3:1. Bramki zdobyli Andreas Pereira i Marcus Rashford, a samobójcze trafienie zanotował Davy Pröpper.

– Manchester United w erze Premier League jeszcze nie wygrał z Brighton & Hove Albion na wyjeździe (0:1, 2:3).

– Manchester United i Brighton w swojej historii mierzyły się także w finale Pucharu Anglii. Co ciekawe pierwsze starcie, które odbyło się 21 maja 1983 roku na Wembley, nie przyniosło rozstrzygnięcia (2:2) i finał został powtórzony. W powtórce, rozegranej 5 dni później, Czerwone Diabły wygrały 4:0.

– Brighton & Hove Albion restart sezonu 2019/2020 w Premier League zaczęło od zwycięstwa 2:1 z Arsenalem. Zwycięstwo Mewom na własnym stadionie zapewnił w piątej minucie doliczonego czasu gry Neal Maupay. W ostatniej kolejce Mewy zremisowały na wyjeździe z Leicester City (0:0).

– Manchester United dzięki wygranej z Norwich City przedłużył serię meczów bez porażki we wszystkich rozgrywkach do 14 spotkań. Czerwone Diabły po raz ostatni schodziły pokonane z boiska 22 stycznia z Burnley (0:2) na Old Trafford.

– Sędzią wtorkowego meczu jest Andre Marriner. 49-latek w tym sezonie prowadził jedno spotkanie Czerwonych Diabłów, wyjazdowe starcie z Sheffield United (3:3).

Spotkanie Brighton & Hove Albion vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 30 czerwca o godzinie 21:15. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Angel Gomes nie przedłuży kontraktu z Manchesterem United
Następny news »
Yorke: Lingard powinien poszukać szczęścia gdzieś indziej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (206)


Magik1990MU: Sane przechodzi do Bayernu. Mistrzowie Niemiec zapłacą za piłkarza 50 mln euro.

50 baniek za rezerwowego. Logiczne, że taki Sancho musi kosztować dużo więcej. Tym bardziej można wrzucić ostatni news od Sky'a między bajki.
» 30 czerwca 2020, 19:51 #195
mcscotyy: Rezerwowy? To gracz pierwsze składu, tylko często kontuzjowany ostatnio był
» 30 czerwca 2020, 20:05 #194
Magik1990MU: nie, ostatnio był rezerwowym. dlatego odszedł.
» 30 czerwca 2020, 20:10 #193
DaredevilUtd: Miałem o tym samy pisać. Jak to jest, że on do Niemiec za 50 idzie, a zawodnik z Niemiec do nas ma za 100 przejść?
» 30 czerwca 2020, 20:10 #192
Magik1990MU: @Daredevil

bo jednak Sancho ma trochę inny status... tak delikatnie trochę :)
» 30 czerwca 2020, 20:15 #191
UnitedFan07: Zarząd Bayernu odpowiedzialny za transfery to mistrzowie negocjacji ale wydaje mi się że gdy do transferu włącza się United, Real, City, PSG czy nawet Barcelona to cena z automatu wzrasta przez prostą rzecz United, Real i Barcelona to najwieksze kluby pod względem marketingowym co przekłada się na wpływy środków do ich budzetów które są największe ze wszystkich klubów na świecie. ( City, PSG szejkowie widomo) Dlatego taki Bayern narazie nie podjazdu pod względem marketingowym jeszcze do United czy Realu mimo że sportowo zwłaszcza od United są lepsi.
» 30 czerwca 2020, 20:48 #190
manureut: Tak sobie przeglądam kursy bukmacherów i wychodzi mi na to, że jednak lepiej PL nie odpuszczać. 2.60 w Totolotku za wygranie przez naszych LE, a 2.20 za zakończenie sezonu w TOP 4. Także bardziej prawdopodobne jest uzyskanie kwalifikacji do LM przez ligę. Oczywiście pod warunkiem, że dziś nie stracimy żadnych punktów.
» 30 czerwca 2020, 19:44 #189
Spadkobierca: Wygrywamy z górną połową tabeli z łatwością, ale wciąż się męczymy z tą dolną częścią. Obstawiam zwycięstwo po nie małych męczarniach.
» 30 czerwca 2020, 17:46 #188
Diabelski97: Od transferu Bruno już nie ma męczarni z dołem tabeli.
Do tego Pogback.
» 30 czerwca 2020, 18:01 #187
BartoszP: Zobaczymy
Nadal jest ogromny problem z atakiem pozycyjnym
» 30 czerwca 2020, 18:13 #186
Himself: Diabelski97@A Norwich?
» 30 czerwca 2020, 19:00 #185
Diabelski97: Jeden mecz w którym w podstawie nie było Rashforda, Martiala, Greenwooda, Pogby to chyba kiepski przykład, zwłaszcza, że i tak wygraliśmy podtrzymując serię 14 meczów bez porażki.
» 30 czerwca 2020, 19:08 #184
Spadkobierca: Yyy... Pogba? Dobre sobie. Bruno? Gorszy dzień jak z Norwich i nie ma gry kombinacyjnej. Wiem jak to fajnie wygląda, ale naprawdę wstrzymuję się z tym hurraoptymizmem.
» 30 czerwca 2020, 19:16 #183
Pops918: Co jest nie tak z Pogbą?
» 30 czerwca 2020, 19:20 #182
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 19:24

Pogba wnosi swoją osobą tyle jakości, że to jest wręcz niepojęte a ludzie i tak będą mu umniejszać, ehh.
» 30 czerwca 2020, 19:23 #181
Spadkobierca: Zagrał kilkanaście minut z zaangażowaniem w pierwszym meczu po powrocie, potem znów grał standardowo przebłyskami, a ludzie już zapomnieli jak zlewał ten klub przez dużą większość pobytu tutaj myśląc, że jego współpraca z Bruno będzie legendarna.

Oj tak, ja wciąż będę uważał, że "pan piłkarz" nigdy nie będzie pasował do tego klubu i zawsze będzie miał głowę na poziomie Super Mario.
» 30 czerwca 2020, 19:39 #180
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 17:17

Te wspomnienia...
youtu. be/cFGdPVH65FI
» 30 czerwca 2020, 17:12 #179
Janek: youtube.com/watch?v=dCsAsKuSN84
Na szczęście z Jonesem jednak więcej tego typu wspomnień.
» 30 czerwca 2020, 18:59 #178
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 19:07

Nie ma drugiego takiego, który by w tak piękny sposób strzelal do własnej bramki :D Janek zauważ, że twój filmik jest z początku kariery Phila. Później tylko L4 duża tygodniowa I odpoczynek. Co za tym idzie duży zjazd formy i beznadziejna gra.
» 30 czerwca 2020, 19:03 #177
Janek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 19:20

youtube.com/watch?v=m8wNK7NZCmo
Są i nowsze. Słabych meczów w jego wykonaniu było mało i miał to do siebie, że po powrocie z kontuzji nie potrzebował czasu na rozegranie tylko od razu grał na poziomie. A że 3/4 czasu u nas spędził na chorobowym to nie da się ukryć, więc mimo papierów na granie chłop jest nam zbędny.
» 30 czerwca 2020, 19:20 #176
NoName222: Ponoć "ukradliśmy" Barcy jakiś mega-talent z ich szkółki. Marc Juardo, 16 lat, prawy obrońca, Hiszpan.
» 30 czerwca 2020, 17:04 #175
BartoszP: Pożyjemy zobaczymy
Ale trzeba przyznać że Barca jest teraz w większym dołku niż Arsenal
» 30 czerwca 2020, 17:14 #174
Magik1990MU: Taką ciekawostkę znalazłem:

Kursy na zwycięzcę LE:

United - 3.75
Wilki - 6.50
Inter - 7.00
Bayer - 7.00
Sevilla - 9.00

A dalej już mamy dwucyfrowe kursy.

Tak więc według buków jesteśmy zdecydowanym faworytem LE.
» 30 czerwca 2020, 16:21 #173
rorsh: No jakby patrzec na kursy to nie wygramy LE bo na to ze wygra ja inna druzyna kurs wynosi 1.9
» 30 czerwca 2020, 16:29 #172
mordynator: Chicałem zapytać gdzie Arsenal ale zapomniałem że odpadli :D
» 30 czerwca 2020, 19:34 #171
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 19:37

@mordynator

ciii, bo zaraz się dowalą, że wyśmiewanie Arsenalu jest nudne :)
» 30 czerwca 2020, 19:37 #170
artix206: To akurat było zabawne :D
» 30 czerwca 2020, 19:41 #169
Kamil01GGMU: Jude Bellingham's decision on his next club, between Borussia Dortmund and #mufc, increases the possibility of the two clubs agreeing a deal for Jadon Sancho #mulive [sky]
» 30 czerwca 2020, 14:17 #168
Magik1990MU: Ta, za 50 mln funtów. Pewnie w Sky nadal świętują tytuł Liverpoolu.
» 30 czerwca 2020, 14:24 #167
Mariano88: ten deal za 50 mln to news dnia :)
» 30 czerwca 2020, 14:38 #166
KUBA06: Ciekawy jestem jak zaprezentuje się dzisiaj Martial. Po ostatnim hat-tricku powinien być w gazie. Co myślicie?
» 30 czerwca 2020, 14:05 #165
OldMUTrafford: sęk w tym, że dziś może grać syf.
» 30 czerwca 2020, 14:10 #164
Pierun: Sky Sports: Borussia domaga się ponad 100 milionów funtów za Jadona Sancho. Manchester United nie ma zamiaru wydawać takiej kwoty.

To jak, Grealish czy Chiesa?
» 30 czerwca 2020, 13:59 #163
Magik1990MU: Sancho. Za Harrego też nie chcieliśmy dawać fortuny.
» 30 czerwca 2020, 14:03 #162
NoName: Jeśli Ole chce Sancho i uważa, że właśnie jego nam potrzeba, to żadne Chiesy i inne półśrodki.
» 30 czerwca 2020, 14:06 #161
Magik1990MU: dokładnie. liczę, że w tej formie psychologicznej Edek się jednak ugnie
» 30 czerwca 2020, 14:09 #160
kckMU: "klub sfinansuje prawie cały zakup ze sprzedaży zbednych piłkarzy."

:D
» 30 czerwca 2020, 14:10 #159
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 14:18

@kckMU

zapominasz, że mamy Lingarda na sprzedaż. Młody, perspektywiczny z nieocenionym talentem (bo czegoś co nie widać nie można ocenić). Czuję nawet wymianę z Borussią z dopłatą z ich strony. Jeszcze zarobimy.
» 30 czerwca 2020, 14:16 #158
manegarrincha: Czy mi sie wydaje i mam nieaktualne dane czy Chiesa najlepiej wypada na LEWEJ stronie ?

Wydaje mi się że to jest jego naturalna pozycja.

Dawno nie oglądałem go w akcji więc jeśli ktoś wyprowadzilby mnie z błędu to byłbym wdzięczny.
» 30 czerwca 2020, 14:48 #157
Batigol222: Chiesa nie ma "naturalnej" pozycji, to jest zawodnik, który przemieszcza się w obrębie całej linii ataku. Czasami w tym sezonie Fiorentina grała 4-4-2 i wtedy Chiesa przeważnie operował jako jeden ze środkowych napastników. Poza tym, to jest zawodnik praktycznie obunożny, więc sektor boiska tym bardziej nie robi mu różnicy, pomijając jego dynamikę, drybling i brylantową technikę, którą zjada każdego z ofensywnych zawodników United i Sancho zresztą również.
» 30 czerwca 2020, 16:01 #156
manegarrincha: Pisałeś że to jeden z Twoich ulubionych piłkarzy więc spodziewałem się laurki.

Najbardziej mi utkiwil z MME gdzie grał jako lewy schodzocy napastnik/skrzydłowy i czuł się jak ryba w wodzie z tad moje wątpliwości.

Nie oglądałem ani jednego całego meczu Fiorentiny więc nie mam wyrobionego zdania. Mogę tylko powiedzieć że na postawie skrótów/magazynów dopy nieurywa choć miewa przeblyski.
» 30 czerwca 2020, 17:02 #155
Bukajowaty: Coś czuję wymęczone zwycięstwo, bo my jesteśmy zmęczeni a Brighton jest w formie ostatnio. Obym się mylił.
» 30 czerwca 2020, 13:32 #154
kckMU: Nie widzę przeciwwskazań aby to zwycięstwo było wymęczone, szczęśliwe czy jeszcze inne.
» 30 czerwca 2020, 13:54 #153
Bukajowaty: Zwycięstwo może być wymęczone, byleby tylko były 3 punkty, bo jak Wolves nas wyprzedzą, to będzie już bardzo źle.
» 30 czerwca 2020, 15:37 #152
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 13:31

Zgadzam się, dodatkowo na Manchester United wyjdą dodatkowo zmobilizowani.
» 30 czerwca 2020, 13:31 #151
SIERPU: 3-0 dla nas lub wiecej. Byle do 0 bo tak na kuponie dalem
» 30 czerwca 2020, 12:42 #150
NoName222: Dla mnie to może być nawet 7-6, byle przywieźć 3 punkty. Czyste konto zawsze spoko, ale komplet oczek jest najważniejszy.
» 30 czerwca 2020, 13:21 #149
Seszele: Panie i Panowie,
Manchester United jedzie dzisiaj po 3 punkty.
Przypadkiem zasłyszałem dyskusję pod szatnią.
Zwycięstwo jest nieuniknione. Nie wiem tylko ile bramek wbijemy.
Bądźcie spokojni i delektujcie się dzisiejszym widowiskiem.

Pozdrawiam.
» 30 czerwca 2020, 12:38 #148
NoName222: Pracujesz też na Amex Stadium? :O
» 30 czerwca 2020, 13:22 #147
Seszele: Oczywiście, że nie. Oszalał kolega? Składałem przysięgę, że do końca życia nie zmienię szatni. Jestem związany z Old Trafford nierozerwalnymi nićmi. Padło już kilka ofert ze strony innych klubów, oczywiście z propozycją bajońskich zarobków, ale nie ma takiej opcji.

Nie napisałem, że dyskusja miała miejsce dzisiaj.
Nie napisałem, że miała ona miejsce pod szatnią poza OT.

Pozdrawiam.
» 30 czerwca 2020, 14:23 #146
rreddevilss: Jak tam Panowie nastroje? Zgarniamy pewnie 3 pkt, wygrywamy w bólach czy będzie duże rozczarowanie jak to widzicie
» 30 czerwca 2020, 12:11 #145
Wafelek100: Jeśli pierwsi strzelimy gola to powinno być dobrze, gorzej jak oni strzelą... Nie ma co się martwić na zapas, będzie dobrze, środek pola jest nasz, atak i obrona też, tylko 3 pkt
» 30 czerwca 2020, 12:25 #144
Magik1990MU: To nie będzie łatwy mecz. Brighton dobrze wypada po przerwie i remis z Lester (ze wskazaniem na Brighton) dobrze o nich świadczy. Poza tym ich stadion nam specjalnie nie leży. Jeśli jednak zagrają ofensywnie, a my nie będziemy walić po trybunach, to powinniśmy kilka goli wsadzić.
» 30 czerwca 2020, 12:52 #143
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 13:57

Wróżenie nie ma sensu takie moje bla bla ale ja czuje nerwowy początek i przejęcie przez nas kontroli w kolejnych fazach meczu.

Myślę że to będzie całkiem inny mecz niż z szablami i kanarkami ale jestem dziwnie spokojny że chłopaki pokażą charakter i może bez fajerwerków ale pewnie zwyciezymy.

Oby dobrze wejść w mecz.
» 30 czerwca 2020, 13:56 #142
Wafelek100: Wreszcie człowiek przed meczem zakłada tylko 3 pkt, inny rezultat traktuje jako katastrofę... Na przestrzeni paru lat wiele było takich meczów że człowiek się łudził ze będzie dobrze a jak było to każdy widział xD wszystko idzie w dobrą stronę, dziś tylko 3 pkt!! Ostatnio pisałem że wygramy 3:0 z Shefield i trafiłem, oby tak było i tym razem, typuje wynik: Brighton 0:2 Man. Utd
A Wy Panowie jaki wynik typujecie?
» 30 czerwca 2020, 12:03 #141
Mariano88: Wafelek100, obys się okazał skuteczna wróżką, dobrze Ci idzie
» 30 czerwca 2020, 12:09 #140
Himself: Zawsze jak pojawia się hurraoptymizm itd to pewnie będzie wtopa
» 30 czerwca 2020, 12:10 #139
Diabelski97: Też coś koło 2-0 dla Naszych.
Jeśli strzelimy piersi gola to powinno być łatwo i przyjemnie.
» 30 czerwca 2020, 12:11 #138
Bourdain: W Canal+ mocno odpłynęli, transmitują spotkanie Arsenal vs Norwich, na rzecz meczu Everton vs Leicester, w którym waga spotkania jest bez porównania. Kreują się na wielkich ekspertów Angielskiego futbolu, a nie potrafią wyznaczyć prostych priorytetów.
» 30 czerwca 2020, 11:32 #137
Diabelski97: Nawet nie wiedziałem, to faktycznie lipa. Mecz Everton-Leicester to mecz o stawkę i sportowo o wiele lepsze widowisko. Szkoda.
» 30 czerwca 2020, 11:39 #136
Quahadron: a czy Canal+ ma prawo wybierac sobie mecze? pytam bo nie wiem jak to dziala, a zawsze wydawalo mi sie, ze nie moga sobie sami wybierac :)

Gdyby tak bylo to kto ogladalby mecze Norwich w tym sezonie? :D
» 30 czerwca 2020, 11:49 #135
Bourdain: No przecież nikt nie stawia ich przed faktem dokonanym, nabywają prawa do transmisji tych meczy, które w ich mniemaniu są gratką dla kibica i zapewnią większą oglądalność, niestety jak widać ich tok myślenia jest błędny, bo na przestrzeni kilku ostatnich lat zespoły z bogatą historią nie gwarantują widowiska na wysokim poziomie, a na scenę wkroczyło wiele ciekawszych drużyn.
» 30 czerwca 2020, 12:00 #134
wrobel1992: Oby Bruno dziś zagrał dobre zawody. W ostatnim meczu trochę za bardzo i za szybko pchał każda akcje do przodu. Z drugiej strony nie zdziwię się jeśli dziś od początku zagra Pogba, a Bruno dostanie szansę odpoczynku.
» 30 czerwca 2020, 09:32 #133
OldMUTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 08:30

Nie wygrana w tym meczu = koniec marzeń o LM nawet jak City dostanie bana.
Wilki wygrywają wsio i The Blues też tak więc nie ma miejsca na wpadki.
» 30 czerwca 2020, 08:29 #132
MiSt: Wilki jeszcze się potkną. Nie grają na tyle dobrze by ktoś im się w końcu nie postawił. Chelsea jest raczej poza zasięgiem. Łatwiej będzie przeskoczyć Leicester, bo są w kiepskiej formie i gramy z nimi bezpośredni mecz.
Fakt, każde potknięcie będzie niemal ca) kowicie przekreślało nasze szanse na top4. Warto jednak walczyć choćby o top5, bo być może dostaniemy się do LM kosztem City.

Walka o LM zapowiada się pasjonująco :)
» 30 czerwca 2020, 09:48 #131
OldMUTrafford: Do Leicester mamy 6 pkt. to nie jest mało licząc liczbę kolejek do końca.
Skąd ta pewność, że każdy się potknie oprócz MU? Które juz się potknęło zresztą.
» 30 czerwca 2020, 11:09 #130
Bourdain: Niby dlaczego Chelsea jest poza zasięgiem ? Przecież oni nie grają wcale jakiegoś kosmicznego futbolu. Póki co dopisuje im po prostu więcej szczęścia, ale jeśli chodzi o poziom piłkarski to są na poziomie Arsenalu.
» 30 czerwca 2020, 11:24 #129
MiSt: Nie ma żadnej pewności, że się nie potkniemy - to w końcu Premier League ;)

Chelsea na poziomie Arsenalu? Chyba trochę odleciałeś :p Na pewno są w lepszej formie niż Leicester, więc trudniej będzie ich przeskoczyć.
» 30 czerwca 2020, 12:07 #128
NoName: 'Skąd ta pewność, że każdy się potknie oprócz MU? '
Kilka minut wcześniej:
'Nie wygrana w tym meczu = koniec marzeń o LM...Wilki wygrywają wsio i The Blues też'
Podejrzewam, że ta pewność pochodzi z tego samego źródła co Twoja...
» 30 czerwca 2020, 12:44 #127
manegarrincha: Jak myślicie dostanie Alexis jakieś minuty w tym sezonie ?

Ktoś na niego jeszcze liczy w dłuższej perspektywie ?

Oby pokazał się na tyle by np. takie nowe Newcastle zdecydowało się dac mu dobra tygodniowka. Skoro ponoc chcą dac grube miliony samego odstępnego za Coutinho to może i nas oswobodza. A jeśli pomoże przy tym złapać się do top for to idealnie.
» 30 czerwca 2020, 06:53 #126
SajminatoR: Meczy jeszcze sporo także swoje minuty myślę że dostanie. Poza tym aktualnie nie ma komu za bardzo z prawego skrzydła zagrozić więc Alexis może się przydać na te kilka ostatnich meczy. Mimo wszystko nie wróżę nic specjalnego bo pewnie zabraknie zgrania i zrozumienia z resztą ekipy. Ale tak jak napisałeś, oby pokazał się na tyle dobrze żeby jakieś Newcastle chciało go łyknąć po sezonie.
» 30 czerwca 2020, 07:18 #125
Dejfmi: a jak to jest ze zgłoszeniem do rozgrywek? można sobie zrobić to teraz na koniec ?
» 30 czerwca 2020, 07:35 #124
manegarrincha: Wlasnie tez mialem nadzieje ze ktos napisze :)

Wydaje mi się że może grać i w lidze i w Europie. Ale nie jest to pewna wiedza.
» 30 czerwca 2020, 07:40 #123
manegarrincha: No widzisz umknęło mi. Di Marzio to pewne źródło. Sory nie było tematu.
» 30 czerwca 2020, 07:43 #122
Ciechanek: To takie gadanie jakbym ja powiedzial "wystarczyło wygrać 31 pierwszych kolejek i mielibyśmy już aż 93 punkty".
» 30 czerwca 2020, 06:48 #121
BartoszP: Gdyby babcia miała wąsy...
» 30 czerwca 2020, 15:33 #120
sturmik: Póki co trzeba dzisiaj gryzc murawe ,bo wilki zameldowaly sie na naszym piatym miejscu.
» 30 czerwca 2020, 05:37 #119
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 00:04

https //i.pinimg com/originals/19/29/88/192988c1dcb432d08c9e86d597007c39 jpg

Legenda United, aż się łezka w oku kręci
» 30 czerwca 2020, 00:03 #118
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 01:00

spoko, ale wystarczy usunąć http. Ja się poddałem z edycją tego linku.
» 30 czerwca 2020, 00:58 #117
DjTED: az takim hakierem nie jestem ... 4 próby i nadal stoje
» 30 czerwca 2020, 01:44 #116
demektczew: i.pinimg.com/originals/19/29/88/192988c1dcb432d08c9e86d597007c39.jpg
» 30 czerwca 2020, 07:45 #115
Murad: Dzisiaj mija 9 lat odkad David de Gea zostal Czerwonym Diablem
» 29 czerwca 2020, 23:48 #114
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 01:49

Od chłopaka , który był przestawiany przez kazdego w polu karnym (no chuderlak był) do najlepszego bramkarza na świecie. Mimo tego co teraz odwala to jest juz nasza legenda. On jest jeszcze bardzo młody. Poustawia w głowie i znowu bedzie nr 1 !
» 30 czerwca 2020, 01:48 #113
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 07:21

Sorry, ale Davida dalej każdy przestawia w polu karnym. Już zapomniałeś jego zderzenie z Van Dijkiem tylko VaR nam pomógł. Golkiper takie sytuacje powinien wygrywać we własnym polu i twardo wchodzić w przeciwnika. No i 30 lat to nie taki młodzieniaszek. Nie każdy jes jak buffon I gra do 40stki.
» 30 czerwca 2020, 07:19 #112
SajminatoR: Jak dla mnie nie musi być już żadnym top 1 wystarczy że będzie bronił co może i nie wpuszczał baboli i będzie okej :)
» 30 czerwca 2020, 07:29 #111
EvilDevil: DjTED, De Gea nigdynie był bramkarzem numer jeden na świecie i już nie będzie.. Aczkolwiek zdecydowanie, to klasa światowa i mało jest lepszych od niego!!
» 30 czerwca 2020, 13:54 #110
Kobeman25: Przewidywany skład jest ok jest James ale dobrze że on jest wymęczy przeciwników ...a Greenwood lepiej wchodzi z ławki jak Solskjaer więc jest duża szansa na top 4
» 29 czerwca 2020, 23:40 #109
BartoszP: BVB nie zgodzi się na 5 lat
Już 2 lata były by ok
Co nie zmienia faktu, że trzeba się rozglądać za opcją B
Ole ma nosa do transferów więc będzie ok
Na razie transfery na 6
» 29 czerwca 2020, 21:45 #108
Magik1990MU: Dlaczego nie? W przypadku Dembele to jak sobie przypominam skończyło się na 4 latach. BVB finansowo stoją dobrze, więc mogą sobie pozwolić na "układ ratalny", zwłaszcza jeśli na tym zyskają.
» 29 czerwca 2020, 22:23 #107
BartoszP: Jeśli jutro przegrają lub z remisują, trzeba wszystkie siły rzucić na LE
» 29 czerwca 2020, 21:30 #106
Batigol222: Przypominam, że w tym sezonie do LM najpewniej wystarczy TOP5, ponieważ szejkowie nie chcieli ograniczać budżetu swojej genialnej Primadonnie w związku z czym przez najbliższe 1-2 sezony będzie ona występować jedynie na arenie lokalnej.
» 30 czerwca 2020, 00:13 #105
BartoszP: Tego nie wiadomo
Na chwilę obecną lepiej przyjąć że im uchyla zakaz
» 30 czerwca 2020, 00:34 #104
DjTED: Spokojnie. Jest jeszcze 21 oczek do zdobycia. To jest prawie połowa tego co na razie uciułaliśmy...
» 30 czerwca 2020, 01:51 #103
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 20:11

Oficjalnie: Manchester United przedłużył wypożyczenie Deana Hendersona w Sheffield United o jeden rok. Anglik będzie zatem bronił bramki "Szabli" w następnym sezonie rozgrywkowym! /Koneserzy Ligi Angielskiej

Edit: Jednak chodzi tylko o przedłużenie do końca sezonu.
» 29 czerwca 2020, 20:09 #102
DaredevilUtd: I dobrze, że do końca sezonu. My zagraliśmy Fer play, a kto będzie w bramce na kolejny sezon i czy dojdzie do kolejnego wypożyczenia to myślę, że wszystko zależy od tego jak David się zaprezentuje w ostatnich kolejkach.
» 29 czerwca 2020, 21:04 #101
MaciejusManUtd1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 20:02

Czy ten skład, który Wam przedstawiłem jest słaby, eksperymentalny jak inni piszą?? Jak myślicie, że pojedziemy jedna 11 do końca sezonu to jesteście w błędzie. Tak niewielkie roszady są dobre, a nawet konieczne. Trochę tych meczy zostało.
Zobaczycie jutro jak wyjdą.
» 29 czerwca 2020, 20:01 #100
Magik1990MU: Tak czytałem komentarze pod newsem dot. stanowiska Borussii w sprawie Sancho... i z tego, co widzę, to nagle zapanowało przekonanie, że United nie może dawać się doić i niech sobie zatrzymają Jadona... Poważnie? United od lat wszyscy doją i tylko dlatego, że się dajemy ten klub zaczyna w końcu jakoś wyglądać kadrowo. Daliśmy się wydoić za Harrego, CP na ostatniej prostej wyciągnęło z nas bonus za AWB, a Bruna nam prawie Barca zabrała, bo Edek udawał nieugiętego. Gdyby nie te ruchy, to dziś nadal męczylibyśmy się ze Smallingami, Lingardami i innymi wybrakowanymi produktami. Jeśli chodzi o Sancho, to wszyscy na czele z BVB widzą, że potrzebujemy prawego skrzydła i nagle mamy powiedzieć STOP dojeniu? Jakoś mnie się nie uśmiecha perspektywa gry Jamesem w podstawie w następnym sezonie.

Prawda jest taka, że to my chcemy, nie Borussia. Oni stracą jeśli zatrzymają Anglika na kolejny sezon, ale nam to w niczym nie pomoże. Za rok z okazji skorzysta Real albo inny Bayern, a my zostaniemy w czarnej d...
» 29 czerwca 2020, 19:45 #99
MiSt: Te wszystkie wypowiedzi ze strony Borussii to tylko chęć podwyższenia ceny za Sancho.
Oczywiście, że Jadon jest transferem must have. Niestety raczej obędzie się bez specjalnej obniżki ceny za niego. W tej chwili nie ma dla nas lepszej opcji na prawe skrzydło i Borussia to wykorzysta. Mam nadzieję, że zapłacimy w końcu odpowiednią kwotę.

Jeśli ten transfer się uda to raczej nie zrobimy więcej drogich transferów. Grunt to dokończyć sprzątanie szatni i ewentualnie wzmocnić ławkę :)
» 29 czerwca 2020, 19:59 #98
Magik1990MU: Na obniżkę ceny chyba liczyli tylko niepoprawni optymiści. Mam nadzieję, że Edek się do nich nie zalicza i nauczony choćby historią transferu Maguire'a (gdzie Lisy też z ceny w ogóle nie zeszły) nie odpuści. Przykład Harrego jest chyba najlepszy, bo rok temu też się pukano w głowę, że cena 80mln funtów to jakiś absurd, a dziś nikt sobie nie wyobraża naszej drużyny bez niego. Koniec końców zyskaliśmy nie tylko klasowego obrońcę, ale i prawdziwego kapitana. Transfer Sancho też przyniesie wymierne korzyści, a jeśli po drodze się znów sfrajerzymy z kwotą... to who cares? Jeśli tylko nas będzie stać, to oby czynnikiem anty nie była jakaś durna duma.
» 29 czerwca 2020, 20:20 #97
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 21:02

Myślę, że damy radę zbić cenę w okolice 100mil i to euro. Co mają mówić władze bvb tak damy sobie zabrać najlepszych w promocji? Mnie sie wydaje, że Sancho przyciśnie jeżeli mu zależy, a napewno tak jest bo już krzyczal rok temu, że chce odejść, wiec jak dobrze to rozegramy i on też, cena będzie taka, że wszystkich zadowoli.
» 29 czerwca 2020, 21:00 #96
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 21:34

Też uważam że 100mln Ojro jest realne
Jeśli Jadon chce do United to BVB ma dwa wyjscia- albo zarobić coś konkretnego albo za rok puścić za pół darmo. Za ponad 100mln funtów bym nie brał. Są jakieś granice...
» 29 czerwca 2020, 21:34 #95
DevoMartinez: 100 baniek rozłożyć na 5 lat + jakieś bonusy i już nie ma takiej tragedii dla budżetu a można liczyć, że i łatwiej będzie co rok tą LM zaliczać mając P-skrzydłowego czyli dużo większy wpływy do kasy klubu. Dla chcącego...
» 29 czerwca 2020, 21:39 #94
Batigol222: 80 milionów za Maguire'a to akurat był absurd, zwłaszcza, że Leicester za 18 milionów ściągnęło sobie lepszego niż Maguire Soyuncu.
» 29 czerwca 2020, 21:48 #93
Strzelec: @Batigol222
Soyoncu lepszy od Maguire'a? A co ten turek takiego pokazał, że jest lepszy od Harrego? Czemu próbujesz wmówić ludziom, że mamy słabą obrone?
» 29 czerwca 2020, 22:14 #92
Magik1990MU: Ten znowu swoje. Jak nie jeden hejtuje AWB dla zasady, to drugi robi to samo z Harrym. Już pomijam fakt, że porównywanie sprawdzonej marki do człowieka jednego sezonu jest nieco głupie, to w drużynie Lisów każdy defensor ma łatwiej, bo oni zwykle grają na zero z tyłu.
» 29 czerwca 2020, 22:21 #91
Batigol222: To nie jest "hejtowanie". Maguire jest dobrym stoperem, ale 80 milionów za niego to była cena z kosmosu. Maguire jest bardzo wolny i to często będzie widoczne.
Natomiast co do Soyuncu to polecam jeszcze raz obejrzeć chociażby mecz z Chelsea. Gość był kapitalny: ustawianie się, błyskawiczne zejścia do bocznej linii, żeby zablokować wychodzącego do prostopadłej piłki skrzydłowego, na dodatek biega 37 km/h. Tutaj jest fajna składanka wyłącznie z jego spotkań z BIG6: youtube.com/watch?v=ZQhtS0OdMGI
» 29 czerwca 2020, 22:46 #90
DjTED: 84 mln e za VVD i tez po pierwszym sezonie wszyscy pukali się w głowe....
» 30 czerwca 2020, 01:55 #89
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 06:17

Magik

A Ty znowu swoje. Nie hejtowalem AWB. W kazdym prawie poscie bylo ze go lubie, cenie, itp.

Wskazywalem jedynie na jego braki i nie robilem tego "dla zasady" cokolwiek to mialoby znaczyc tylko pisałem odnośnie dyskusji stworzenia z klubu potwora oraz najlepszego wedlug mnie typu bocznych obrońców pasujących do stylu jakim marzyloby mi sie docelowo grać.

Nigdy nie napisałem że takim się nie stanie. Bardzo bym chciał by się rozwijał, pokazywał coraz więcej i rozwial moje wątpliwości.

Batigol

Nie spodziewałem sie takiej opinii po Tobie. Zaskoczyłaś mnie. Moim zdaniem uległes modzie.

Piszesz że świetnie zagrał z Chelsea !? Fakt zdarzyło mu się widowiskowo przeczytać grę. Komentatorzy też wychwycili jego podrecznikowe zejście do asekuracji.

Tylko że on w tym meczu zawalił decydującego gola !

Z jakiego sektora padła bramka dla smerfow ? Kto wedlug Ciebie powinien ta piłkę był wyczyścić? Kto zgubił ustawienie będąc jakieś 15 metrów od Evansa ?

Typowy luiz

Oprócz tego pamiętam jego katastrofalnie wyprowadzenie piłki spod lini koncowej gdy lisy probowaly wydostac sie z pod pressingu. Dal im prawie setkę.

Typowy Luiz

Moim zdaniem to na przestrzeni calego sezonu jest gorszy od Evansa. Miał parę udanych zagran którymi rzucał się w oczy i już jest lepszy od Harrego ?

Właściwie to jak to z nim było w poprzednim sezonie ? Dlaczego nie grał? Przegrywał rywalizację nie tylko z HM ale też z Evansem czy coś (może jakaś kontuzja..) mi umknęło?

Dla mnie nasz kapitan go zjada, braki szybkosciowe nadrabia ustawieniem, walecznoscią i siłą. No i charakterem, nie sadze by pozwolil sobie komus dwa razy sie obiechac na obieg.

Mówisz że będzie je jeszcze widać. Mam nadzieję że nie. Może ktoś kto siedzi w statystykach albo ma dobrą pamięć napisałby jak często się to zdaza ?

Według mnie to bedzie jeszcze nie raz widać ta elektryczność Turka. Ceglar momentami przypomina Davida Luiza.

Często tu czytam że nie możemy się bardzo mocno wychylac w ofensywie bo mamy słabsza obronę. Dla mnie to absurd.
» 30 czerwca 2020, 06:13 #88
Batigol222: Weź mnie nie osłabiaj: krycie zawalili Evans i zwłaszcza Ndidi. Fakt, jeden raz zdarzyło mu się zagrać niecelnie.
» 30 czerwca 2020, 13:52 #87
Batigol222: Tutaj masz 10 minutowy skrót meczu, którego widocznie nie oglądałeś: youtube.com/watch?v=YTtgAlYIPC4
» 30 czerwca 2020, 13:57 #86
manegarrincha: Batigol

To był szkolny błąd. Grałeś kiedyś w piłkę? : )

proszę Cię nie broń przegranej sprawy. Nie można od tak opuszczać strefy w swoim polu karnym.

Środkowy obrońcą nie może się oddalać nagle od swojego partnera na tyle metrów gdy drożyzna całym zespołem broni się na swojej połowie.

Powinien zostawić te dwa na dwa na boku ewentualnie przesunąć się parę kroków a on zostawił stodole.

Evans ustawiony był niemal wzorowo a zdezorientowany dziwnym zachowaniem Turka ndidi próbował to polatac. Nie zdążył ale w żadnym wypadku nie można go za to winić. To nie on odpowiadał za ten sektor.

Chelsea to nie takie ogórki więc potrafią szybko zmienić stronę czy zaskoczyć rozegraniem wiec nawet jeśli cały zespół za wolno przesunol i powstała ta przestrzeń to stoper w takiej sytuacji musi bronić światła bramki a nie zgrywac bohatera.

To był wielbłąd, Soyuncu zagubiony jak dziecko we mgle w tej akcji, typowy Luiz.

Oglądając go mam podobne wrażenie jak z brazylijczykiem że za bardzo stara się wyróżnić. Stoper powinien przede wszystkim być świetny w grze zespołowej dopiero później dodawać swojego indywidualnego skila, nie na odwrót.

Ja osobiście nie przepadam za takimi elektrycznymi stoperami.

Przykro mi ale nie mam teraz jak obejrzeć tego linku. Jeśli to skrót meczu to niepotrzebnie wklejales bo oglądałem i cały mecz i skrót. Jeśli to wycinki akcji to z reguły nie interesuje mnie takie wypaczajace materiały.
» 30 czerwca 2020, 14:20 #85
Batigol222: Zadaniem stopera kiedy piłka jest przy linii blisko jego sektora jest asekuracja bocznego obrońcy oraz przecięcie dośrodkowania jeżeli piłka zostanie zagrana po ziemi. Podanie poszło górą w strefę Evansa. Tutaj masz analizę podstawowych zagadnień związanych z grą defensywną: youtube.com/watch?v=DEJgFJRtJJI
W sytuacji bramkowej Soyuncu zachował się tak, jak powinien: krycie całkowicie zgubił Ndidi, który w tej sytuacji powinien wejść w sferę ŚO schodzącego do asekuracji bocznego obrońcy, a Evans nie zdążył zmienić ustawienia przy dośrodkowaniu.
» 30 czerwca 2020, 16:51 #84
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 17:17

Widzę klapeczki i brniemy do konca.

Asekuracja o której piszesz nie dotyczy głębokiej obrony a tak było przy utracie tej bramki.

Nie powinien tam schodzić bo ryzyko skutecznego strzalu z takiego konta jest znikome. Jego obowiązkiem jest obrona światła bramki.

Mógłby się przesunąć bardziej do boku jeśli piłka w tamtym sektorze byłaby dłużej. Wtedy wszyscy sie przesuwają.

Kluczem jest tu gra zespołowa. Nigdy nie możesz rozwalac strefy i próbować bronić samemu.

Zrob stop klatkę w momencie podania i przesuń Turka w lini o ładnych parę metrów w stronę Evansa. Co widzisz?
» 30 czerwca 2020, 17:14 #83
Batigol222: Oglądałem tę sytuację dokładnie: na początku Chilwell jest zostawiony sam na skrzydle, nawet w pewnym momencie wyciąga rękę i dopiero wtedy Tielemans rusza do asekuracji, tyle że akurat w tym momencie idzie dośrodkowanie górą. Ndidi zdecydowanie zbyt późno wchodzi w sektor za Soyuncu a Evans obserwuje piłkę zamiast nabiegającego na piłkę Barkleya. Soyuncu był ustawiony prawidłowo, nie mógł znajdować się w świetle bramki, ponieważ LO w każdej chwili mógł zostać ograny. Pooglądaj sobie, jak w Liverpoolu grają Van Dijk oraz Fabinho. Ten pierwszy zawsze schodzi do asekuracji Roberstona, wtedy Fabinho wchodzi w strefę obrony.
» 30 czerwca 2020, 20:30 #82
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 21:07

Widzę że nie ma sensu ta dyskusja. Upierasz się dalej przy swoim a dla mnie to jest tak oczywiste jak 2 +2

Mogę się zgodzić że zawalił też skrzydłowy albo lewy środkowy pomocnik (juz teraz niewiem ktorego tam zabraklo) ale największy błąd popełnił turek i to są podstawy piłki nożnej.

Zgadzam się że często dpś schodzi w głębokiej obronie między stoperow i de facto bronią 5 w linii. Tylko ze wtedy najwazniejsza jest i tu słowo klucz : współpraca, kompatybilność.

Oni te poruszanie godzinami walkuja na treningach bo gdy powstanie jedna luka to traci się cały szyk.

Pilnowanie tego (przejdź, prawo, lewo, dojdz, wyjazd) należy do obowiązków stopera. Chodźby nie wiem jak bardzo był pewny swego musi to robić harmonijnie z kolegami. Inaczej zostaje stodoła z której mogą skorzystać rywale.

Rozwalił całą linię obrony. Powinien był czekać az wszyscy przesuna i byc gotowym by ewentualnie po przegranym dwa na dwa próbować doskakiwac na ostatnia chwile a on chciał przygwiazdozyc i zniszczył całą strefę.
» 30 czerwca 2020, 21:05 #81
DaredevilUtd: Najlepsza 11 FA ostatniej rundy facebook.com/369653439904232/posts/1504389539763944/ to tak apropo tych co pisali, że Shaw był slaby :) ogolnie 5 naszych zawodników się załapało.
» 29 czerwca 2020, 19:23 #80
Strzelec: "Wypalony" Bruno się nawet załapał.
» 29 czerwca 2020, 19:29 #79
Magik1990MU: niebywałe. I docenili tego beznadziejnego rezerwowego Watfordu.
» 29 czerwca 2020, 19:32 #78
DaredevilUtd: Gdzie tam masz gracza Watford?
» 29 czerwca 2020, 20:57 #77
Magik1990MU: Ighalo
» 29 czerwca 2020, 21:09 #76
rreddevilss: Bruno to maratończyk, musi grac i zagra, potrzebujemy teraz najmocniejszego składu na boisku a nie eksperymentów, my musimy juz wszystko wygrywać taki o to margines błędu nam został
» 29 czerwca 2020, 18:52 #75
MiSt: Niech zagra, ale lepiej nie przez 90 minut. Musi zachować świeżość przy tak ciasnym terminarzu. Oczywiście wszystko zależy od wyniku na boisku, ale zmęczony Bruno jest lepszy niż świeży Lingard :D
» 29 czerwca 2020, 19:20 #74
Batigol222: dokładnie, zwłaszcza, że to mecz wyjazdowy. Oszczędzanie grajków to już średnio się skończyło z Norwich, bo trzeba było grać 120 minut i to wcale nie spacerowym tempem.
» 29 czerwca 2020, 19:21 #73
MaciejusManUtd1: GE Gea
WAN Bissaka - Bailly, Maguire, Williams
MC. Tomasz, Fred
James. Pogba Radhford
Martial

Tak to bym widział, biorąc pod uwagę poprzedni mecz i następne. Mamy 5 zmian więc nie powinno być źle.

Gdzie Bruno? Odpoczynek mu się należy.
» 29 czerwca 2020, 18:34 #72
RyannMistrz: Może niech Barcelona pójdzie za ciosem i szukając oszczędności załata dziurę Gomesem? Bartomeu już mnie chyba niczym nie zdziwi. Żal patrzeć jak taki klub leci na samo dno. Dużo wskazuję na to, że skończą gorzej niż my, razem z Arsenalem
» 29 czerwca 2020, 18:27 #71
kckMU: Tyle, że Arsenal idzie na dno od lat bo nie wydają nic. A Barca za dużo. Jednak w Londynie może być irytacja i zwykły smutek, ale tam to pachnie tragedią. Tylko czekać, aż Messi, Alba, Pike i Busq odejdą i się skończy reszta złotego składu.
» 29 czerwca 2020, 18:31 #70
MaciejusManUtd1: Tyle, że Barca ma kogo sprzedać. Idą w dół lecz drugiego Arsenalu czy też Nas bym w nich nie upatrywał.
» 29 czerwca 2020, 18:36 #69
kckMU: Na razie nie, bo jeszcze kilku ludzi na boisku trzyma to w ryzach. Ale oni wszyscy są po 30, a na razie to wydali z 500 baniek łącznie na piłkarza za Neymara i efekty powalające...
» 29 czerwca 2020, 18:39 #68
Batigol222: No nie wiem, radzę przyjrzeć się ich młodym graczom: Pulg- jak dla mnie to będzie nowy Pablo Aimar, Fati, De Jong a sprzedawać też mają kogo. Mówienie o "dnie" w przypadku mistrza Hiszpanii i półfinalisty ostatniej edycji LM to raczej gruba przesada.
» 29 czerwca 2020, 19:13 #67
kckMU: O dnie mówimy w Arsenalu. Barcelona to kwestia kilku lat - na razie są tam jeszcze wielcy mistrzowie.
» 29 czerwca 2020, 19:22 #66
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 19:32

Barcelona póki co na dno nie pójdzie i to z prostego powodu: mają Messiego. Paradoks polega jednak na tym, że ten sam Messi ich pcha ku upadkowi i jak Argentyńczyk odejdzie, to Barca dopiero będzie w czarnej d... Mogą się owszem ratować sprzedażą piłkarzy takich jak Dembele czy Cou, ale chętnych jakoś nie widać, a tygodniówki trzeba płacić. Ostatecznie bilans zysków/strat może i tak wyjść na zero, więc nawet na załatanie dziur nie starczy.
» 29 czerwca 2020, 19:30 #65
mikiartur: Ja coś czuje że jak Setien nie zdobędzie tytułu (na co się zapowiada) to go zwolnią. Czy Xaviego zatrudnią to wątpie - chyba za wcześnie. Prawda jest taka że jak trener nie podpasuje Messiemu to nici z tego będą. A ostatnim trenerem który mu podpasował w całości to był raczej Enrique. Ja osobiście myślę że jeśłi będą szukać trenera to zarzucą sieć na Pochettino. Argentyńczyk, lubi ofemsywmy styl gry. Ceniony fachowiec. A co do składu, to kryzys Barcelony jest bliżej niż dalej. Jakiś czas temu się wypowiedziałem tu nt Barcy więc nie chce się powtarzać. Ale jeśłi nie zbudują jakiegoś młodego skladu z dużym potencjałem - nawet poświęcając 1-2 sezony. To jak odejdzie Messi to wpadną w mega dołek. Brakuje tam młodych wychowanków, młodych piłkarzy którzy stanowiliby siłę druzyny. Fati Dembele Puig i De Jong to trochę za mało. Ale można od nich zacząć budować. Przede wszystkim brakuje im potęźnego napadziora. Suarez niedługo odejdzie a nie ma tam następców. Z dostępnych na rynku to najciekawszy jest raczej Lautaro, był Werner ale Chelsea go wzięła. Zostaje jeszcze Mbappe ale mu bliżej do Realu. I nie widzę innych wielu kandydatów. W pomocy jest De Jong i tyle. Arthura już się prawdopodbnie pozbyli więc z młodszych nie ma nic innego. Nie zdzwię się jak za sezon dwa ściągną Olmo. Na ich miejscu postarałbym się o Ndidiego, jeśli ktoś ofensywniejszy to może Havertz, Podobno obserwują Ndombele, Może warto sprowadzić Fekira. Podsumowując, mogą mieć ciężko w najbliższych latach
» 29 czerwca 2020, 20:35 #64
Batigol222: Za rok Barcę może objąć Guardiola. Z takim trzonem znowu zrobi z tego zespołu potwora, może nawet jeszcze lepszego niż poprzednim razem, bo Pep jednak wyraźnie rozwinął i zmodyfikował swój warsztat podczas pracy w Anglii.
» 29 czerwca 2020, 21:51 #63
UnitedFan07: No i dobrze niech Barcelona leci na dno sami są sobie winni. Czy United ktos żałuje że też obnizyło loty po odejściu SAFa? Raczej nie. Ja straciłem jakikolwiek szacunek do tego klubu zwłasza za te symulacje i decyzje sedziowskie w latach 2009-2012.
» 29 czerwca 2020, 23:08 #62
Bukajowaty: De Gea-Wan Bissaka-Lindelof-Maguire-Williams-Matić-Pogba-James-Fernandes-Rashford-Martial

Przy korzystnym wyniku, zdjąć Bruno i Marcusa (zwłaszcza tego drugiego, bo grał pełne 120 minut ostatnio). Gramy co 3 dni, więc żeby nam nie zabrakło pary na końcówkę sezonu, tym bardziej, że jeszcze mamy 1/2 spotkania ekstra w Pucharze.
» 29 czerwca 2020, 17:15 #61
Mariano88: No właśnie ciekawe czemu Williams nie grał z Norwich
» 29 czerwca 2020, 17:50 #60
Bukajowaty: Grał. Wszedł z ławki w drugiej połowie.
» 29 czerwca 2020, 20:14 #59
mufcforever1811: Śmiejecie się z kibiców wszystkich innych klubów, jacy to nie są żałośni......i zazwyczaj czytając was bardziej lub mniej błyskotliwe wypowiedzi myślałem że kibice MU mają w sobie coś więcej, i jaki drugi kibic by nie był, to jednak kibic United. Myślałem że trzymamy się razem......jest jednak całkiem inaczej. Cóż...życze wszyskim powodzenia i na zawsze GG MU!
» 29 czerwca 2020, 17:02 #58
Mariano88: A nie wydaje Ci się, że ludzie są różni? To komu kibicujesz nie ma znaczenia. W każdej grupie fanów znajdziesz ludzi o różnych charakterach :)
» 29 czerwca 2020, 17:10 #57
Batigol222: ale ja tylko żartowałem. Nie wiem, jak dokładnie Google dobiera reklamy, może po prostu przeglądałeś jakiś sklep z odzieżą sportową czy coś. Sam teraz widzę reklamę Adriana, może dlatego, że czasami wchodzę na prawicowe portale, elo.
» 29 czerwca 2020, 17:15 #56
mufcforever1811: Dla mnie ma znaczenie komu ja kibicuję i jakie grono kibiców mnie otacza.
» 29 czerwca 2020, 17:19 #55
Mariano88: Ludzie są różni, tyle w temacie
» 29 czerwca 2020, 17:49 #54
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 17:52

Wystarczy ze obejrzales pare artykulow dotyczacych ich zwyciestwa w Premier League a juz twoje ciasteczka beda podrzucac ci artykuly konkurencyjnych firm.
Czy ty wchodzac do sklepu sportowego ostentacyjnie zakrywasz oczy przechodzac kolo koszulki Liverpoolu na wieszaku?
» 29 czerwca 2020, 17:51 #53
Batigol222: poza tym, jeżeli chcesz nosić koszulkę Carraghera to jest to tylko i wyłącznie Twoja sprawa;)
» 29 czerwca 2020, 17:52 #52
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 18:17

Ta ta ta a nad łóżkiem jurgen ;)

nie przejmuj się tak, nikt nie myśli że jesteś kibicem liverpool

Parę razy wyskoczyć w ich koszulce na miasto to nic takiego, zwłaszcza po takim sezonie .

Oczywiście joke.
» 29 czerwca 2020, 18:13 #51
manegarrincha: Nie no sory wredne trochę to było.

Ja Cię o to nie podejrzewam. Serio.
» 29 czerwca 2020, 18:19 #50
Batigol222: Ale ja nie mam nic do Liverpoolu. W LM z Atletico trzymałem za nich kciuki, bo to co prezentował Simeone to była żenada. Poza tym bardzo wysoko cenię Kloppa, Van Dijka i Firmino. Gdybym miał ułożyć swoją jedenastkę marzeń to Van Dijk i Firmino na bank by się w niej znaleźli, tak samo, jak Thiago, młody Chiesa, Upamecano, De Bruyne oraz Isco.
» 29 czerwca 2020, 19:16 #49
DaredevilUtd: Nie wiem ile masz lat, ale teraz to grubo pojechałeś jak młody. Czytając wszystko na dole, tu też moja wypowiedź, albo czegoś nie zrozumiałeś, albo masz problem jakiś problem ze sobą. Napisałem Ci jak są dobierane reklamy i że nie nazwałem cię kibicem LFC, a ty jakieś dziwne akcje odwalasz.
» 29 czerwca 2020, 19:30 #48
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 19:47

sturmik, nie do końca ale blisko :) na dobrą sprawę możesz nawet nie wchodzić na artykuły związane z Liverpoolem, wystarczy, że załapiesz się do grupy docelowej "kibic piłkarski" a ktoś sypnie sianem na reklamę artykułów o liverpoolu do tej grupy
» 29 czerwca 2020, 19:40 #47
mufcforever1811: ....że co....że niby ty przeglądałeś literaturę :D
» 29 czerwca 2020, 16:11 #46
Batigol222: Akurat ostatnio podręczniki do portugalskiego
» 29 czerwca 2020, 16:27 #45
mufcforever1811: Dobra batigol....załatwiłeś mnie na cacy. Teraz będę wielkim kibicem LFC i będą ze mnie szydzić. Troche sam się uśmiałem....naprawdę,ale mam screena (obraz), tylko że mogę se go wsadzić. Kolejna dla mnie nauka.....pozdrawiam!
» 29 czerwca 2020, 16:35 #44
mufcforever1811: Też to widzicie? Na DP w okienkach reklamowych jest do kupienia mistrzowska koszulka LFC. Kiepski żart.
» 29 czerwca 2020, 15:50 #43
Batigol222: Ja widzę reklamę księgarni językowej... widocznie ostatnio przeglądałeś koszulki Liverpoolu
» 29 czerwca 2020, 15:54 #42
mufcforever1811: Nie świrój....może dlatego że jestem za granicą?
» 29 czerwca 2020, 15:58 #41
rorsh: Ja mam cos jeszcze gorszego ... Duda
» 29 czerwca 2020, 16:01 #40
Chestnut: Ja po szukaniu mangi wszędzie miałem reklamę z mein kampf. :D
» 29 czerwca 2020, 16:11 #39
DaredevilUtd: Reklamy są dobierane do danego IP. Jeżeli wchodziłeś ostatnio na strony z koszulkami LFC to później są takie wyświetlane. Więc nie swiruj, to, że jesteś za granicą nic tu do rzeczy nie ma :)
» 29 czerwca 2020, 16:23 #38
mufcforever1811: Daredevil nie.....nie za granicą....mam czsam polskie i większoś niemieckich. Nie zrobicie mbie kibicem liverpoolu....NIE!
» 29 czerwca 2020, 16:38 #37
NoName222: Mi się takie reklamy wyświetliły na konkurencyjnej stronie :D
» 29 czerwca 2020, 16:50 #36
NoLogo: W czasach gdzie wszędzie non stop pchają nachalne "okienka" z reklamami i innym syfem, nie korzystacie z żadnego adblocka?
» 29 czerwca 2020, 17:55 #35
DaredevilUtd: Nie no luz nie chciałem cie nazywać kibicem LFC, ale reklamy są z automatu przydzielane jak mówiłem. To taka inwigilacja i dostosowanie reklam do użytkownika. Ps ja jak kolega wspomniał mam add bloker i reklam ani widu ani słychu :)
» 29 czerwca 2020, 18:42 #34
Batigol222: NoLogo

No, ale wtedy nie widzisz od razu np. różnych promocji. Ostatnio zamieniłem X Boxa S na X po 1300 zł w media markt, właśnie dlatego, że akurat mieli promocje a teraz znowu jest po prawie 1800. Niestety, to było jeszcze przed The Last of Us Part II i teraz mimo wszystko trochę żałuję albo nawet sporo więcej, niż "trochę"...
» 29 czerwca 2020, 19:20 #33
ruffnecky: @Daredevil, reklamy nie są dobierane do IP, DP na moje oko jest wpięte w GDN (Google Display Network), więc reklamy świecą się na podstawie cookies'ów przeglądarki. Prędzej można wykluczyć grupę IP, na które nie chcesz świecić reklamą - nikt nie bawi się w zakup mediów po IP, zwłaszcza, że użytkownicy kablówek najczęściej mają IP nadawane dynamicznie - reset modemu i masz nowe.
» 29 czerwca 2020, 19:51 #32
DaredevilUtd: Masz rację ruffnecky. Mnie bardziej właśnie chodziło o to, że jak odwiedzasz dane strony to reklamy przypisywane są po tym co oglądałeś, a do tego bardziej ciasteczka są używane. Tudzież podam przykład żony, ktora logowała się na koncie Google u mamy. Mama w Polsce my w Anglii, a mamie wyświetlają się reklamy tego co wyszukiwała małżonka :) tak więc to też może być przyczyną, że ktoś z innego urządzenia gdzie był wcześniej zalogowany kolega przeglądał coś związanego z Liverpool, nie koniecznie koszulki.
» 29 czerwca 2020, 20:52 #31
Chestnut: Pamiętajcie, że reklamy w necie to nie tylko wpis w wyszukiwarce, ale wasz telefon też was uważnie słucha [dosłownie]. :)
» 30 czerwca 2020, 07:29 #30
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2020 18:37

to całkiem możliwe, ale wątpię by jakakolwiek z platform czy apek oficjalnie się przyznała, że wykorzystuje tego typu informacje sprzedając powierzchnię reklamową.
» 30 czerwca 2020, 18:36 #29
Alibaba: Karuzel91 nc+go tam masz wszystko
» 29 czerwca 2020, 15:26 #28
karuzel91: Hej diabły, sorry za off top ale mam pytanie do wszystkich abonentów canal+. Canal+ reklamuje się że można ich teraz oglądać przez internet na telefonach/tabletach/komputerach. Moje pytanie jest następujące, czy jako abonent ich telewizji mogę również zalogować się gdzieś online i oglądać np mecze United na iPadzie? Czy klasyczny canal+ z dekoderem i canal+ online to dwa różnimy abonamenty.
» 29 czerwca 2020, 15:23 #27
mufcforever1811: Tak, i to nawet za granicą.....ja kożystam z nc+go w austrii. Tylko pamiętaj że musisz wykupić odpowiedni pakiet, by mieć wystarczającą iloś darmowych godzin. Ja płacę 163pln/mieś i mam 100 godzin. Raz to przekroczyłem w czasie korona bo miałem za dużo czasu :)
» 29 czerwca 2020, 15:34 #26
mufcforever1811: ....no i możesz tam wybrać 5 użądzeń na których chcesz oglądać.
» 29 czerwca 2020, 15:37 #25
mufcforever1811: Doprecyzuje.....mając klasyczny c+ masz prawo do kożystania z nc+go. Dużo zależy od pakietu. Instalujesz apkę....wpisujesz kod abonencki po logowaniu itd i oglądasz.
» 29 czerwca 2020, 15:41 #24
MaciejusManUtd1: I zrób to wszystko w Polsce. Ja próbowałem odpalić tych dziadów za granicą i nie mogłem. Należy wszystko zrobić w kraju.
» 29 czerwca 2020, 16:55 #23
mikiartur: Teraz Brighton. Trzeba wygrać bez dwóch zdań. Na pewno będą w stanie. Myślę że wyjdzie taki sam albo prawie taki sam skład jak na Sheffield. Jeśli uda nam się wyrobić w miare bezpieczną przewagę, to myślę ze Bruno zejdzie gdzies kolo 70/75 minuty.
» 29 czerwca 2020, 15:05 #22
LisyUnited: Wie ktoś czy odgłosy trybun słychać tylko przez TV czy piłkarze też je słyszą?
» 29 czerwca 2020, 14:36 #21
kolor: Nie, tylko widzowie słyszą te dźwięki.
Jest o tym artykuł m.in. na goal. com ale ja nie wiem jak tutaj się te linki zamieszcza więc nie podaję dokładnego źródła.
» 29 czerwca 2020, 14:43 #20
NoName222: Wstawiasz bez https lub www

Zamiast https: //twitter.com wpisujesz samo twitter.com
» 29 czerwca 2020, 15:48 #19
kolor: Dzięki, wobec tego:

goal.com/en/news/premier-league-crowd-noise-why-how-to-turn-it-on-off-can-players-/1fn9xscokj38t10ssltv3ve7tg
» 29 czerwca 2020, 15:51 #18
DaredevilUtd: Niektorzy mylą co to jest przewidywany skład, tym co ostatecznie zdecyduje się wystawić sztab szkoleniowy.
» 29 czerwca 2020, 14:23 #17
NoName222: Najpierw uznali smaobója, ale United złożyło apelacje czy coś w tym stylu i przypisali w końcu bramkę McTominayowi
» 29 czerwca 2020, 14:25 #16
Batigol222: Wolałbym w pierwszym składzie Ighalo zamiast Jamesa. Ten drugi ten de facto jest bezużyteczny a ten pierwszy zawsze stwarza jakież zagrożenie. I weźcie się tutaj w końcu nauczcie, że Rashford nie gra na żadnej "lewej flance", co najwyżej czasami zaczyna akcje z lewego skrzydła po to, żeby zejść na pozycję cofniętego napastnika, tak samo, jak Auba w Arsenalu.
» 29 czerwca 2020, 13:43 #15
NoName: Czy wedlug tej logiki na np Laporta nie mozna mowic, ze jest srodkowym obronca, bo wiecej czasu przebywa na polowie przeciwnika?
» 29 czerwca 2020, 17:04 #14
Batigol222: fakt, w przypadku Guardioli często podkreślano, że zamiast mówić o "piłkarzach pozycji" należy mówić o "piłkarzach sytuacji". Przykład Rashforda jest jednak bardziej klarowny, ponieważ on ani nie jest nominalnym skrzydłowym, ani też nie spędza na tym skrzydle zbyt dużo czasu w trakcie gry.
» 29 czerwca 2020, 17:55 #13
NoName: No nie wiem, moim zdaniem zaczyna ze skrzydla kazda akcje, wiec spedza tam calkiem sporo czasu.
» 29 czerwca 2020, 20:36 #12
Batigol222: w takim razie to czeba zobaczyć mapy ciepła, bo właśnie w ten sposób już wyjaśniono, że np. Messi na dobre przestał być "skrzydłowym" w Barcelonie.
» 29 czerwca 2020, 21:58 #11
Mariano88: Mam nadzieje, ze Ole wie co robi, obawiam sie, ze z Fernandesem bedzie jak z Rashfordem, za duza eskploatacja i kontuzja.
» 29 czerwca 2020, 13:23 #10
Seszele: Nadmierna eksploatacja? A to niby dlaczego?
Przecież była długa przerwa spowodowana epidemią.
Można rzec, że piłkarze rozpoczęli nowy sezon. Kolega już przy trzecim meczu martwi się kontuzjami? Kontuzje są nieodłączną częścią futbolu. Prędzej czy później ją złapie.
» 29 czerwca 2020, 13:25 #9
Seszele: Najlepszy możliwy skład na chwilę obecną. Z jednym wyjątkiem...
Zastanawia brak Greenwooda na prawej flance.
Dlaczego James?
W każdym razie spodziewam się gładkiego zwycięstwa.
» 29 czerwca 2020, 13:22 #8
Bukajowaty: James jest świeży, bo nie grał ani minuty w meczu z Norwich.
» 29 czerwca 2020, 17:07 #7
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2020 13:09

Fajnie, że już kolejny mecz się szukuje.
W temacie Angela, bo przewija się przez różne posty, to wkleję tu znalezione przeze mnie ostatnie mecze tego zawodnika. Oceny Devilpage były zwykle najniższe lub prawie najniższe w drużynie. Angel nie spisywał się na boisku mimo braku Bruno, Scotta, Nemanji i Paula.
3.46 devilpage.pl/index/news/komentarze/61474/oceny-pomeczowe-west-ham-manchester-united-2-0/
2.67 devilpage.pl/index/news/komentarze/61613/oceny-pomeczowe-az-alkmaar-manchester-united-0-0/
3.49 devilpage.pl/index/news/komentarze/62897/oceny-manchester-united-vs-manchester-city-1-3
5.91 devilpage.pl/index/news/komentarze/62947/oceny-manchester-united-vs-norwich-city-4-0/
5.78 devilpage.pl/index/news/komentarze/61438/oceny-pomeczowe-manchester-united-vs-astana-fk-1-0
» 29 czerwca 2020, 13:06 #6
Mariano88: to tylko swiadczy o tym, ze uzytkownicy tej strony sa uprzedzeni do Gomesa. Jego oficjalne oceny byly lepsze, nie gral za dobrze ale nie gral gorzej od innych, cala druzyna byla wowczas bez formy.
» 29 czerwca 2020, 13:22 #5
Seszele: To dlaczego nie gra teraz?
» 29 czerwca 2020, 13:26 #4
DevoMartinez: Pewnie dla tego, że chce odejść i szkoda takiemu dawać minuty gry. ;)
» 29 czerwca 2020, 13:48 #3
Seszele: No nie wiem, nie przekonuje mnie taki argument.
Gomes już od kilku dobrych sezonów jest pomijany.
» 29 czerwca 2020, 14:58 #2
Diabelski97: Tylko trzy punkty.
» 29 czerwca 2020, 13:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.