Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer chce latem skompletować ofensywne trio United

» 22 kwietnia 2020, 09:34 - Autor: matheo - źródło: Metro
Ole Gunnar Solskjaer ma nadzieję, że Manchester United latem pozyska Jadona Sancho z Borussii Dortmund. W ten sposób Norweg miałby do dyspozycji swoje wymarzone trio ofensywne Czerwonych Diabłów.
Solskjaer chce latem skompletować ofensywne trio United
» Ole Gunnar Solskjaer liczy na transfer Jadona Sancho w letnim oknie transferowym
Czy liczysz na transfer Jadona Sancho do Manchesteru United w letnim oknie transferowym?
Sancho od wielu miesięcy jest łączony z transferem do Premier League. Zainteresowanie piłkarzem przejawiają Manchester United, Chelsea oraz Liverpool. Największą determinację wydaje się wykazywać klub z Old Trafford.

Według dziennika Metro, Manchester United oraz Ole Gunnar Solskjaer są przekonani, że Jadon Sancho trafi na Old Trafford, a planów tych nie pokrzyżuje pandemia koronawirusa, która nadszarpnęła budżetem wielu klubów w Premier League.

Przyjście Jadona Sancho pozwoliłoby Solskjaerowi na wystawianie w przyszłym sezonie niezwykle utalentowanego ofensywnego tria. Anglik grałby w linii ataku razem z Anthonym Martialem i Marcusem Rashfordem.

Uzupełnieniem ofensywnych graczy miałaby być linia pomocy składająca się z Bruno Fernandesa, Paula Pogby i Scotta McTominaya.

Według dziennika Metro, Solskjaer postrzega Jadona Sancho jako idealnego prawoskrzydłowego do swojej młodej drużyny, która ma grać szybką i ofensywną piłkę.


TAGI


« Poprzedni news
Atletico Madryt nie obniży ceny za Saula Nigueza
Następny news »
Tuanzebe: Dean Henderson to wielki charakter

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


NoName222: Może coś w tym być. Gość ma dopiero 17 lat i jest wyceniany przez Transfermarkt na 37 500 000 Euro. Dla porównania Fred jest wyceniany na 17 500 000 Euro. Te wyceny są wg mnie strasznie dziwne, ale 40 mln za 17latka robi wrażenie. To jest ŚP czy raczej ŚPD? Ktoś go widział w akcji?
» 25 kwietnia 2020, 08:29 #119
kamtor: A słyszałem że chiesa dogadany z juve
» 24 kwietnia 2020, 23:54 #118
GGMUN6: Ed Woodward: "On this basis, I cannot help feeling that speculation around transfers of individual players for hundreds of millions of pounds this summer seems to ignore the realities that face the sport"

Coś wydaje mi się, że nie kupimy Sancho tego lata... chyba że BVB drastycznie obniży żądaną kwotę, chociaż w to wątpię i to bardzo.
» 24 kwietnia 2020, 23:49 #117
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2020 00:04

Ciekawe co w takim razie z Pogbą. Rok temu go zatrzymaliśmy siłą żądając jakichś kuriozalnych kwot opiewających ma prawie 200 milionów. Zaraz się może okazać, że tu nawet 50 nikt za niego nie będzie chciał dać teraz.
» 25 kwietnia 2020, 00:04 #116
tom93: United tez to wie ze bedzie trudno, dlatego zaczelo sie to cale ocieplanie wizerunku pogbusia, by w razie czego Ole mogl na konferencji z dyplomatycznym usmiechem oznajmic, ze United nigdy nie chcieli go wywalic i ze jest zadowolony z obecnego skladu i tego jak paul sie stara na treningach itd
» 25 kwietnia 2020, 09:39 #115
jassaj: Panie i Panowie, rozsiądźmy się w fotelach i obserwujmy, bo zaczynają dziać się rzeczy bezprecedensowe. Eredivisie przerwała definitywnie rozgrywki bez wyłaniania mistrza. I teraz zaczyna się poletko do interpretacji bo taki Tadić już się sadzi, że okradli ich z tytułu (Ajax miał tyle samo punktów co 2 zespół, wyprzedzał ich bilansem) i pomijąc ten kontekst, który sprawia, że trochę ciężko mi przynajmniej zgodzić się z Tadiciem to teraz zacznie się rzeczywiste przeciąganie liny i lobbowanie, mamy już jeden konkret, zobaczymy które interesy zwyciężą i czy inne ligi pójdą za Holandią czy będzie walka do upadłego
Polecam również Stanowisko Pana Stanowskiego (bo kogoby innego) na Kanale Sportowym gdzie opowiada o polskich pomysłach na wznowienie ligi które są już tak absurdalne- w skrócie, 2 dodatkowe przerwy na dezynfekcje w trakcie meczu, możliwość 2 dodatkowych zmian ze względów sanitarnych. Na boisku piłkarze bez maseczek ale Ci sami piłkarze w szatni mają nosić maszeczkę... Polak to jednak człowiek z fantazją
» 24 kwietnia 2020, 23:30 #114
ferdas: Takie kretyńskie przepisy tylko Polak mógł wymyśleć. A co do pomysłu Holandii to liczę że i w Anglii go zastosują ;)
» 24 kwietnia 2020, 23:42 #113
jassaj: Stano bardzo ładnie to podsumował, że jest to bezsens ale poniekąd on to rozumie, bo to jest polski formalizm i po prostu ludzie się zabezpieczają, żeby im nikt nie zarzucił, że o tym nie pomyśleli, o tamtym nie pomyśleli, żeby im sanepid to klepnął i tyle w sytuacji kiedy no jest to absurd, bo jadąc np. z Tobą w jednym autokarze na mecz, biegając z Tobą ramie w ramie 90 minut, mimowolnie gdzieś plując na siebie (no wiadomo jak to jest w sporcie) możemy to robić ale w szatni kultura- maseczki.....
Nie opisuje więcej bo mnie Kanał Sportowy za prawa autorskie poda, ale ciekawy materiał, więc raz jeszcze polecam
Co do zamknięcia ligi, to ja też bym chciał, żeby rozwiązanie holenderskie przenieśli na grunt angielski. Temat ten był już wałkowany tysiąc razy, ja swoje racje już nie raz przekazywałem, nie chcę się powielać, do tego dodałbym jeszcze tylko, że jestem już zmęczony falami pomysłów, tą szarpaniną. Zamknięcie sezonu byłoby już wyciszeniem tego tematu, przeszlibyśmy do kolejnego punktu sezonu czyli plotek transferowych, jakoś dotrwać do sierpnia, skupić się na tym, żeby nowa liga ruszyła zgodnie z planem i bezpiecznie i tyle
Skupić się na nowej lidze dlatego, że nie ma pewności jak będzie wyglądał sierpień i uważam, że zamiast usilnie reanimować trupa, lepiej pomyśleć progresywnie i już planować nowe rozgrywki z wariantami co zrobić, jeżeli (oby nie) nadal będzie gdzieś ten cień widma wirusa krążył
» 25 kwietnia 2020, 00:15 #112
kckMU: "Stano bardzo ładnie to podsumował, że jest to bezsens ale poniekąd on to rozumie, bo to jest polski formalizm i po prostu ludzie się zabezpieczają, żeby im nikt nie zarzucił, że o tym nie pomyśleli"

Dokładnie... bo za 2 lata ktoś im zarzuci (oczywiście PO FAKCIE i sugerując się innymi krajami, ligami, politykami z innych krajów etc), że można było to zrobić tak i tak. Dlatego wolą teraz wrzucić wszystkie ABSURDY do jednego wora i zacząć grać.

Wiesz czego nie przewidzieli? Że za chwilę - w sensie po starcie ESA - ktoś wymyśli normalny sposób na granie w piłkę i tak czy inaczej wyjdą na pajaców. Klasyka w tym kraju.
» 25 kwietnia 2020, 00:45 #111
kamtor: A jaka jest alternatywa jak by się nie powiodło z sancho
» 24 kwietnia 2020, 22:21 #110
rizx: Podobno Chiesa
» 24 kwietnia 2020, 22:39 #109
Blau: Moim zdaniem żadna. Prawe skrzydło jest o tyle problematyczne, że wszyscy ci topowi (z wyjątkiem Sancho) są nie do wyjęcia.

Powinniśmy zrobić wszystko, żeby on do nas trafił i mam nadzieję, że klub myśli podobnie.

(Jest jeszcze Frederico Chiese z Fiorentiny, ale on nie jest nawet w połowie tak dobry jak Sancho, a tani też nie będzie)
» 24 kwietnia 2020, 22:40 #108
kamtor: Inter chce pogbe to do nas skrinar lub brozovic a także psg chcą pogbe a także dalota to do nas marqinios
» 24 kwietnia 2020, 21:06 #107
miocinho2: Forbes podaje trochę nie ciekawe wieści na temat transferu Sancho
» 24 kwietnia 2020, 14:49 #106
kamilpe: Ufaj pismakom
» 24 kwietnia 2020, 15:31 #105
FreddyKruger: Nie zawracalbym sobie glowy tym magazynem czyt transfery.
» 24 kwietnia 2020, 17:43 #104
kamilpe: Simon Stone (BBC): po wczorajszym spotkaniu UEFA, oczywistym jest że w przypadku, jeśli więcej meczów nie będzie, w Lidze Mistrzów znajdą się Liverpool (jako mistrz), City*, Chelsea i Leicester. United w Lidze Europy razem z Sheffield/Wolves. Arsenal pozostałby bez niczego.

*Manchester City obecnie ma bana na europejskie puchary, ale może złożyć wniosek o zawieszenie kary do wyjaśnienia sprawy.


/facebook
» 24 kwietnia 2020, 13:43 #103
kamilpe: Potrzebujemy takich graczy jak Berbatov, który kiedyś powiedział (większość zna pewnie ten cytat):

Usłyszałem, że Manchester City mnie chce i oferuje znacznie większą kasę, ale kazałem im spier...ć, bo dla mnie liczyła się tylko gra dla United. Pieniądze to nie wszystko.
» 24 kwietnia 2020, 12:02 #102
miocinho2: Odkąd Ole jest menadżerem naszego klubu mam intuicyjne przeczucie że te czasy wrócą.zgadzam się że wyniki nie zawsze sa dla nas korzystne ale obserwując wypowiedzi Ole myślę że tak n naprawdę ma jakiś długoterminowy plan i wydaje mi się że on go konsekwentnie realizuje.nie przejmował się krytyka,plotkami o zwolnieniu tylko cały czas robił swoje.to że on kocha United to jedno,to że poradził sobie już z paroma poważnymi kryzysami to drugie(to że potrafi podnieść drużynę z dołka to dla mnie bardzo ważną cechą),to że to mądry i inteligentny gość to trzecie,to że ma odpowiedni charakter i charyzme to czwarte (sam fakt że jako piłkarz miał duży szacunek od innych piłkarzy i kibiców United wiele znaczy),a po piąte ma pomysł który wydaje się właściwy dla naszego klubu.
» 24 kwietnia 2020, 15:07 #101
tom93: Teraz takich pilkarzy próżno szukac. Mają wpajane przez swoich agentów, zeby flirtowac ze wszystkimi w celu wypracowania sobie najlepszej opcji negocjacyjnej. Przyklad pogbus
» 24 kwietnia 2020, 22:54 #100
UnitedFan07: To był prawdziwy Diabeł
» 24 kwietnia 2020, 23:50 #99
Kamil01GGMU: Psg ma na celowniku Dalota i bardzo dobrze, mimo sympatii do tego zawodnika ale często ma kontuzje i swoją grą mnie bynajmniej w żadnym meczu w którym grał to nie przekonał, ale to oczywiście tylko moja opinia.
» 23 kwietnia 2020, 16:51 #98
Kilerek7: A ja sadze, ze do rotacji jak najbardziej. Swoją drogą naprawdę robi nam się nadmiar bogactwa, bo jeśli Pogba zostanie, dojdzie Grealish, jest Bruno, Fred, MCT, Matić, Garner ponoć wychwalany, Mjelbri puka do drzwi, masakra:D
» 23 kwietnia 2020, 17:17 #97
kamilpe: Jeśli Pogba zostanie to wątpię, że przyjdzie Grealish ze względów piłkarskich i finansowych
» 23 kwietnia 2020, 17:22 #96
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2020 09:08

Dalot przejdzie do nich tak, jak do nas Meunier przeszedł :) Cegiełka po cegiełce i skład mamy coraz lepszy.
» 24 kwietnia 2020, 09:06 #95
Klimaa: Z ewentualnej trójki jaką możemy mieć w przyszłym sezonie - Sancho, Rasford i Martial to ostatniego uważam za najsłabsze ogniwo. Martial to dobry napastnik ale na ten moment nic więcej. Moim zdaniem trochę brakuje mu charakteru i jak drużynie nie idzie uchodzi z niego powietrze. Nie wiem czy będzie z nami przez kolejne 5 lat - zobaczymy; na ten moment uważam że musi dawać z siebie więcej.
» 23 kwietnia 2020, 16:11 #94
mordynator: Zgadzam sie ale póki co to chyba jego najlepszy sezon w United albo na równi z 1 sezonem myśle że jeszcze 2-3 lata pogra i bedzie musiał ustapić miejsca Greenwoodowi Bo jeśli na PS bedzie już Sancho to Greenwood bedzie musiał grać na 9 co pozbawi Tonego miejsca w składzie.Oczywyście jeśli nie wskoczy wyższe obroty w granicach 25-30 goli w sezonie
» 23 kwietnia 2020, 16:35 #93
awe: Skad pewnosc ze Sancho w United bedzie gral lepiej? Bardzo mozliwe, ze Martial w BVB blyszcalby niczym Jodan, nie ma sensu robic takich porownan
» 23 kwietnia 2020, 18:21 #92
awe: rozwin to bo jest to nawet ciekawe
» 23 kwietnia 2020, 20:12 #91
Klierek7: zapominacie że to nastolatki, martial może odpalić ma tylko 24 lata. Jesteście strasznie niecierpliwi uważacie. to nie mikrofala że wsadzasz i po 5 minutach masz.
» 24 kwietnia 2020, 12:56 #90
LTMek: Chłopie przeczytaj definicję nastolatka, a później pisz takie głupoty...
Martial w tym roku skończy 25 lat i prócz wiecznej gadce o jego mega talencie nic więcej nie widzieliśmy...
No chyba, że podniecamy się meczem na tournee z Realem ;)
» 24 kwietnia 2020, 13:30 #89
VelDan: No nie wiem. Gość strzelal ostatnio sporo. Ja wiem, u nas wszyscy napastnicy słabo grają. Lukaku w evertonie ladowal a tutaj nie, piłki przyjąć nie potrafił. W Interze potrafi.

Musicie zrozumieć jedna rzecz. Jak środek pola nie grał wcale, to napastnicy nie strzelają. Przyszedł jeden gość który potrafi posłać dobre podania i bramki jak z rękawa lecą.
Skoro Ole go wystawia to chyba wie co robi
» 24 kwietnia 2020, 17:09 #88
awe: truboczota no widzisz dalje jest z Toba problem i nie chodzi mi o to ze zapisujesz komentarze z lutego ...
Kontekstu juz nie podales - wygralismy pare meczy ze slabymi druzynami, gra ogolnie wygladala dobrze, ale czekalem na lepszego rywala, zeby mozna w tamtym momencie ocenic, czy to tylko tak ladnie wyglada malymi druzynami czy z leszymi tez tak ladnie poklepiemy i odpowiedz mi na pytanie co w tym ZLEGO ?!
Zglosc sie do TVP tam wpasowalbys sie w poziom taniej prowokacji i wyciaganie miedzy wierszami, naprawde zalosny ruch, chyba ze dla ciebie slowo "zweryfikuje" jest rownoznacze z spuszczeniem wpierdzielu i odpaniecie z LE, to tym bardziej nadajesz do publicznej telwizji, latow sie takimi steruje.

ps. "Równie dobrze możemy wygrać LM tego nie wiesz" znaFca ci powie, ze najpierwsz trzeba sie do niej dostac, zeby ja potem wygrac
» 25 kwietnia 2020, 10:41 #87
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 22:13

widze ze dyskusja jest o Newcastle.
po 1. co do wielkosci Newcastle to jest to klub ktory w Anglii ma mniej kibicow tylko od Manchesteru United. To taki Lech Poznan w UK. oni sa klubem ogromnego regionu.
po 2. wcale nie bedzie im tak latwo kupic nowych pilkarzy bo nie wiem czy wszyscy wiedza ale od 2021 roku (a wiec juz od okienka zimowego) Anglia przestaje byc w Unii. a co to oznacza? ano to ze wchodza w Anglii specjalne prawa dotyczace pozwolenia na prace. oto one:
cytuję:
-------------------
godnie z planem, aby uzyskać prawo do pracy w Wielkiej Brytanii konieczne będzie zdobycie co najmniej 70 punktów. Z tej liczby 50 punktów przypada na kryteria obowiązkowe - potencjalni imigranci będą musieli wykazać, że mają ofertę pracy od zatwierdzonego sponsora (20 pkt.), oferta pracy jest na wymaganym poziomie umiejętności (20 pkt.), oraz że znają język angielski (10 pkt).

Kolejne punkty można uzyskać, jeśli oferta pracy przewiduje zarobki pomiędzy 23040 a 25599 funtów rocznie (10 pkt.), powyżej 25600 funtów (20 pkt.), jeśli praca jest w sektorze, w którym występuje deficyt (20 pkt.), jeśli aplikant ma doktorat w dziedzinie związanej z pracą (10 pkt.) i jeśli ma doktorat w naukach ścisłych, technologii, inżynierii bądź matematyce (20 pkt.).
--------------
co to w praktyce? Ze od 2021 bedzie mozna kupic tylko tego pilkarza spoza UK ktory zna jezyk angielski (co da min 70 punktow).
» 22 kwietnia 2020, 22:13 #86
zagor21: Bzdura. To się tyczy pracowników takich jak Ty czy ja. Piłkarze którzy przychodzą do klubów dostają zarobki +/- 100k na tydzień a to co napisałeś dotyczy roku. Poza tym oni są bardziej oprocentowani podatkowo i piłkarzy co przyjeżdżają "pracować" jest dużo mniej niż takich budowlańców, hydraulikow czy pielęgniarek. Rząd nie będzie robił problemów klubom piłkarskim.
» 22 kwietnia 2020, 23:29 #85
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 23:38

Widac ze masz nikle pojecie jak dzialaja Anglicy. Oni nawet teraz potrafia nie dac pozwolenia na prace pilkarzom. Dla nich prawo jest świete, to nie Polska i rzad kaczynskiego.

A skoro masz problem ze zrozumieniem mechanizmu ktory bedzie obowiazywal w UK od 2021 to ci krotko wyjasnie:
ile punkto moze uzyskac pilkarz?
kryteria obowiązkowe (czytaj uwaznie: OBOWIĄZKOWE):
1. mają ofertę pracy od zatwierdzonego sponsora (20 pkt.) +
2. oferta pracy jest na wymaganym poziomie umiejętności (20 pkt.) +
3. język angielski (10 pkt)
to daje 50 pkt
kryteria dodatkowe:
zarobki powyżej 25600 funtów (20 pkt.) +
razem daje punktow 70 - czyli minimum do uzyskania prawa do pracy.
INNYCH dodatkowych punktow dla pilkarza nie ma.
jednym slowem: aby pilkarz otrzymał umowe o prace w UK bedzie musial znac jezyk angielski bo dwa pierwsze punkty w obowiazkowych są spelnione przez klub (1) i samego pilkarza jako jego zawod(2).
» 22 kwietnia 2020, 23:37 #84
zagor21: Tak się składa że pracuje od 10 lat w Anglii i pozostawiając kwestie Kaczyńskiego mogę Ci odpisać że angole nie będą robić problemów po brexicie piłkarzom. Może trudniej dla klubu będzie im to pozwolenie załatwić ale na pewno nie będą podlegali kategoriom które odpisałeś
» 23 kwietnia 2020, 00:59 #83
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2020 01:23

nie beda robic bo...? bo beda przymykac oko na przepisy ktore sami stworzyli? Byc moze ciagle masz mentalnosc Polaka, a to kogos przekupic a to zalatwic cos pod stołem. Tylko ze mowimy o UK gdzie na punkcie tej swojej innosci mają zajoba. Dla nich nowe przepisy są idelanym punktem zaczepienia aby wrocic do tego co chca tam wszyscy: do promowania Anglikow na boiskach ich ligi. Nowe przpisy doskonale sie w to wpisują.
» 23 kwietnia 2020, 01:23 #82
NoName: Tak z ciekawosci, a jak to bedzie jak jakas druzyna bedzie miala przyjechac do Anglii na mecz LM? Jako 'turystycznie' nie mozna tego sklasyfikowac.
» 23 kwietnia 2020, 01:42 #81
zagor21: Szczerze nie wiem o co Ci chodzi z tym atakowanie mnie. Pisze swoją opinię z perspektywy Polaka mieszkającego w Anglii i uważam że nie będą robili problemu piłkarzom. Niektórym nie dawali pozwolenia na pracę bo byli np. Z Ameryki południowej i nie mieli wizy. Inni mieli problemy z prawem gdziekolwiek wcześniej nie mieszkali. Anglia wtedy nie robiła im azylu tylko przestrzegała praw międzynarodowych. Anglicy kochają football, a że jeszcze nie mają wszystkich praw dogadanych w parlamencie to moja opinia jest taka że nie będą robić większych problemów przy transferach sportowców.

BTW. Wielka Brytania już wyszła z unii tylko teraz jest okres przejściowy (Właśnie na dogadanie szczegółów)
» 23 kwietnia 2020, 02:13 #80
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2020 07:17

Piłkarze I problem z pozwoleniem na pracę, no to dowaliles. Kluby dobrze wiedzą jak mają w takich sytuacjach postępować, a to jest zrobione tylko po to by zwykły Kowalski nie przyjeżdżał zabierać pracy na magazynie, którzy I tak anglicy nie chcą haha. Zagor21 pełna masz rację, a mentalność o jakiej pisze DEPE to on sam właśnie pokazuje w tych postach. Najfajniejsze jest to, że ci co teraz pouciekali przed korona wirusem z Anglii (bo według nich w UK by poumierali) to po tej całej sytuacji będą chcieli wrócić, a jak to będzie trwało ok 3 miesięcy to wrócić będą mogli właśnie na tych nowych zasadach i nie ważne czy mieszkali w UK 6 czy 10 lat :D
» 23 kwietnia 2020, 07:11 #79
BrunoNajlepszy: A co ma Sancho do tych praw? On jest anglikiem, wiec chyba może bez żadnych praw dobrowolnie przyjechać. Wkoncu to anglik.
» 23 kwietnia 2020, 09:40 #78
jassaj: Nie ma co udawać prawników od common law jak się na common law nie zna. Wystarczy pomyśleć logicznie. Piłkarz- marketing- wielka kasa- podatki. Napewno rząd WB wypnie się na to. Kolejna zależność- Kluby PL- wielka kasa-wielki biznes-najlepsi specjaliści, agenci,prawnicy- napewno nie znajdą jakiejś furtki żeby to przeskoczyć. No ludzie, może na początku jakiś ziomek z Norwich nie dostanie pozwolenia na pracę bo tak, żeby pokazać, że ustaliliśmy porządek i się go trzymamy, ale już widzę jak np. City chce kupić Messiego a rząd im mówi "hola hola, ale ten pan nie zna angielskiego, wogóle to on Brytyjczykiem nie jest a tak wogóle to on jest Argentyńczykiem a tak wogóle to Falklandy i za ekipę Top Gear, która musiała uciekać z Argentyny- ODMOWA"... No ludzie, bądźmy realistami
» 23 kwietnia 2020, 16:06 #77
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2020 16:34

DaredevilUtd tez potwierdzasz ze masz mentalnosc zascianka Europy, Polaka ktory tylko mysli jak tu najlatwiej nagiac przepisy. A najleopiej dac lapówke, albo w ogole pewnym kręgom pozwolic na obchodzenie tegoż prawa. Po to Anlicy stworzyli przepis aby go wprowadzic w zycie a nie szukac w nim dziur i pomyslow do obejscia go.
Anglicy to narod przedziwny kto mial z nimi cokolwiek wspolnego ten wie na to jak oni sie zapatruja chocby na swoja lige.
Ten przepis ma wejsc w zycie 1 stycznia 2021 roku i tegoż dnia wejdzie. i na nic sie zda nasze zasciankmowe myslenie ze kluby beda miały jakiekolwiek bonsy. Bo nie beda miały. Koniec kropka. Nikt w UK nie bedzie naginał przepisow, bo to kraj z tradycjami gdzie szanuje się prawo. A prawo tak własnie bedzie stanowić. Nie ja go wymyslilem ale oni.
» 23 kwietnia 2020, 16:33 #76
jassaj: o chłopie... to żeś popłynął... mam taki pomysł na kampanię społeczną "Anglik+", każda rodzina dostaje na miesiąc obywatela Wielkiej Brytanii do domu, żeby ten im pokazał jak wygląda cywilizacja. Przecież w Wielkiej Brytanii nie ma przestępstw, wszyscy są święci, nikt nie kombinuje jak obejść przepisy, na nikim kilkanaście baniek w tą czy tamtą nie robi różnicy. Liczy się honor korony i królowej...
A takie City jednak przepisiki łamało, taka Chelsea to dostała bana za nic ? Kurde, jak to możliwe, takie wzorowe kluby piłkarskie ? Ach no tak, bo tam pewnie nie zarządzali rodowici Brytyjczycy tym procederem tylko jakaś zagraniczna hołota... Ale moment... To w takim razie za transfery też odpowiada wielu nie-Brytyjczyków... o nie- jesteśmy zgubieni, oni nie będą mieli skrupułów...
Czy Ty serio myślisz, że ten test angielskiego np to będzie zdawany w obliczu królowej ? I że potem policja będzie sprawdzać czy dany człowiek faktycznie umie po angielsku ? A co za tym idzie, że wielkie kluby nie znajdą sposobu, żeby załatwić papier potwierdzający znajomość języka tylko po to, żeby nabić te punkty ? Napewno ktokolwiek będzie miał skrupuły, że to nie moralne w sytuacji, gdy w grę wchodzi bagatela kilkadziesiąt milionów i potencjalne zdobycze pucharowe...Anglicy to tak dziwne społeczeństwo, tak dystyngowane i poprawne, że swego czasu miało największy problem z chuliganami stadionowymi o których filmy nawet kręcili. I nie chodzi o perfidne łamanie prawa, bo moim zdaniem ratio legis tych przepisów ma na celu ograniczenie przyjazdu na wyspy elementu z patologicznymi skłonnościami, ludzi, którzy ni w ząb nie umieją się przywitać w ich języku, nie mają wykształcenia,fachu,perspektyw, potencjalny balast, który zaraz będzie chciał ichniejsze socjale albo zostanie żulikiem. Pewnie chodzi też o to, żeby imigranci nie zabierali im miejsc pracy i takie tam. Powiedz mi, gdzie w tym wszystkim są piłkarze ? Facet zarabiający dziesiątki tysięcy, który nie będzie stanowił problemu i obciążenia dla państwa, może przynieść tylko korzyści. Żaden terrorysta czy kloszard, na pewno ogólne zapatrywanie będzie na niego jak na Kowalskiego ze Świebodzina z widocznymi brakami w uzębieniu...
Wszystko wyjdzie w praniu, jak będą realne problemy to przyznam Ci rację, ale za długo na tym świecie żyje, żeby wierzyć, że ludzie pokroju Eda w klubach PL pozwolą sobie na straty grubych milionów tylko dlatego, że mogłoby być to niezgodne z etykietą i nie etyczne względem innych obywateli
» 23 kwietnia 2020, 16:56 #75
kungfury: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2020 17:33

Co do pozwoleń na pracę, to w przeszłości nawet United miało problem z ich uzyskaniem dla niektórych piłkarzy, np. dla Ronaldo (tego brazylijskiego Ronaldo) w 1994 czy dla Michaela Essiena w 1999 roku. I to wszystko w czasach, gdzie nikt nie słyszał o żadnym Brexicie. Nie wiem dlaczego teraz mieliby niby "przymykać oczy" na własne przepisy.
» 23 kwietnia 2020, 17:32 #74
jassaj: Może i tak, ale to było 20 lat temu a jakoś nie chce mi się wierzyć, że w dzisiejszych czasach ktoś odpuści transfer za kilkadziesiąt milionów tylko dlatego, że dany delikwent języka nie zna.Zaraz zrodzi się multum wyjątków, że graczy ściąganych z UE to nie dotyczy, że np. wystarczy rok pracy na terytorium UE (przecież WB musi zawrzeć jakieś porozumienia ze Wspólnotą) i już jakieś dodatkowe punkty wpadną. Koniec końców uważam, że przy tym poziomie techniki i w takiej sytuacji stricte wymagania językowe, kiedy taki gwiazdor może mieć tłumaczy,translatory i wgl. są nie do utrzymania. Może będą jakieś "warunkowe zgody" z zastrzeżeniem, że w pół roku trzeba opanować język w podstawowym zakresie ?
No sorry ale tym światem rządzi pieniądz i nie widzę tego, że taki klub PL nie ogarnia furtki tylko odpuści sobie jakiegoś gwiazdora. Może, ale to tak naprawdę może, dopuszczam do siebie myśl, że może być problem z rejestracją np. jakiegoś no-namowego piłkarza, nastolatka powiedzmy z Brazylii, bez żadnej historii w Europie, bez żadnego obywatelstwa europejskiego, bez stażu gry i pracy, ale i na to zapewne znajdą się sposoby
» 23 kwietnia 2020, 20:14 #73
Gallacher: @DEPE
Myślę że przepisy w przypadku sportowców mogą być nieco złagodzone w końcu to lepszy sort ludzki niż zwykli szarzy ludzie a dlaczego lepszy ? chyba nie muszę tego wyjaśniać.
» 23 kwietnia 2020, 20:21 #72
uzio: @DEPE weź się uspokój, wypij melise albo kielicha, może coś zapal. Z tą tyradą, korupcją itd. to żeś pojechał, przypomina trochę taką gimbazę co chce się pokazać jaka to ona wszystko wiedząca a reszta to plebs, czyli taki "zaściankowy polaczek".
A przepisy, a raczej sam ten pkt. że pracownik musi znać język angielski, raczej nie wpłynie na transfery. Po pierwsze liga angielska dalej jest uważana za jedną z 3 najlepszych w Europie, po drugie gwarantują zarobki wyższe niż pozostałe ligi z wyjątkiem poszczególnych klubów.
Dodatkowo nie widzę, żeby były określone kryteria tego co oznacza "znajomość angielskiego", aczkolwiek zapewne jakieś one będą żeby określić kto je spełnia. Czy te kryteria będą takie same dla wszystkich czy np. dla poszczególnych zawodów będą się różnić tego nie wiadomo, poza tym może to kryterium być tylko na zasadzie kwestii komunikacji. Do tego angielski jako język jest raczej łatwy do nauki i fakt, że można go wykorzystać na całym świecie jest dodatkowym plusem. Więc jeżeli piłkarz będzie chciał grac w Anglii to się nauczy języka, letnie okienko transferowe raczej wystarczy. A największa motywacja będzie wysoka tygodniówka jaką będzie dostawał.
Jest jeszcze kwestia tego, że podatki od tej wysokiej wypłaty będzie płacił w Anglii, a to oznacza, że budżet kraju będzie większy, dlatego też przepisy odnośnie znajomości języka dla sportowców mogą być niższe niż dla reszty. Bez żadnego naginania przepisów czy korupcji.
Do tego Anglicy jako społeczeństwo może i jest zakochane w sobie, eksperci TV i nawet FA może mówić jak to chcą promować Anglików ale dla rządu liczy się kasa, a z piłkarzy mogą dużo ściągnąć, z resztą widać tą miłość do Anglików chociażby we właścicielach klubów, normalnie sami Anglicy....
» 23 kwietnia 2020, 20:35 #71
Vaxiu: W pilce przepisy o pozwolenie o pracy byly od zawsze zupelnie inne anizeli przecietnego Kowalskiego ktory jechal na budowe.
kungfury, nieswiadomie przytoczyl swietny przyklad. Niegdys brano pod uwage lige w jakiej wystepowal zowdnik, a jako ze obaj wtedy byli jeszcze wrecz juniorami w jakis nieznanych klubach swoich lokalnych lig to ciezko bylo o pozwolenie.
Tym razem z pewnoscia bedzie tak samo, myslenie, ze sport (nie tylko pilka nozna) bedzie traktowany na rowni z pracownikiem budowlanym jest albo glupi albo naiwny.
» 24 kwietnia 2020, 02:57 #70
kolokolo98: Jeśli europejskie puchary zostaną wznowione, rozważa się granie bez systemu VAR, ponieważ jest zbyt mała przestrzeń pracy dla arbitrów w wozie sędziowskim, co stwarza niebezpieczeństwo w związku z wirusem. Jeśli pomysł wejdzie w życie, można obstawiać Real w LM.
» 22 kwietnia 2020, 21:06 #69
primasort: Z VARem mielibyśmy duże szanse
» 22 kwietnia 2020, 21:39 #68
Joker77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 23:45

primasort

Dalej masz plakat Gerrarda nad łóżkiem ?
» 22 kwietnia 2020, 23:42 #67
NoName: Joker
A Ty dalej dajesz sie lapac na takie prymitywne prowokacje?
» 23 kwietnia 2020, 00:31 #66
Joker77: No coś ty...na te prymitywne prowo? Nigdy ! Wyskakuje z Varem to go odsyłam do jego idola i klubu od Varu :)
» 23 kwietnia 2020, 02:18 #65
NoName: Bez znaczenia co trolowi odpiszesz, wazne ze odpiszesz.
» 23 kwietnia 2020, 04:26 #64
primasort: Jakie prowo?Ostatnio VAR nam bardzo pomagał.
» 23 kwietnia 2020, 06:26 #63
GoForWin: Jak wielu innym.
» 23 kwietnia 2020, 11:22 #62
awe: Ostatnio byla przeciez tabela, ze United najbardziej skorzystalo z VAR, to sa fakty, jak widac niewygodne
» 25 kwietnia 2020, 10:49 #61
NoName: Ostatnio Rashford robil zbiorke pieniedzy na pomoc dzieciom i chcial zebrac 100k... uzbieral 20mln.
» 22 kwietnia 2020, 19:59 #60
Anhel: Myślicie ze projekt nowego Newcastle może sie udać? Ja mam mieszane uczucia bo niby klub z jakąś tam tradycja i historia faktycznie jest ale od wielu lat spadki z ligi bądź utrzymanie w lidze rzutem na taśmę. I jak to ma zachęcić piłkarzy żeby tam przyszli oczywiście pomijając argument pieniędzy. Samo miasto chyba też nie jest jakieś mega atrakcyjne (tutaj pytam)? Aczkolwiek ciekawe jak potoczy się historia bo tak na prawdę to tam tylko bramkarz jest okej reszta do odstrzału, wątpię też aby szejk chciał obecnego trenera a nie jakiegos z topki
» 22 kwietnia 2020, 18:50 #59
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 19:31

Manchester City czy PSG zbudowało swoją markę głównie na pieniądzach, ale teraz już śmiało można im odkleić łatkę "klubów do których idzie się dla kasy", bo bronią ich wyniki sportowe. Z drugiej strony jesteśmy my, gdzie kasy mamy sporo, ale przez ostatnie lata kompletnie nie przekładało się to na aspekt sportowy.

Tak naprawdę wszystko będzie zależeć od tego kto tam trafi. Jeśli sprowadzą fajnych zawodników i odpowiedniego trenera (nawet jeśli początkowo główną motywacją będą pieniądze) to z biegiem lat mogą wskoczyć do topki i stać się drugim Manchesterem City. Z drugiej strony jeśli nie wstrzelą się z transferami to będą mieli przepłaconych pachołów z astronomicznymi tygodniówkami - zupełnie jak Manchester United w poprzednich latach.
» 22 kwietnia 2020, 19:27 #58
NoName: Blagam Was ludzie, przestancie pisac rzeczy w stylu 'przybedzie nam rywal do walki o top4'. Nie jestesmy Arsenalem, to ze teraz walczymy o top4 nie oznacza, ze to jest nasza ambicja. Docelowo za rok albo dwa mamy bic sie o tytuly, a nie o to zeby tylko dostac sie do LM.
» 22 kwietnia 2020, 19:55 #57
Anhel: Coś tam piszą w internetach i też nie wiem czy to prawda że ten szejk jeszcze może nie przejąć Srok bo nie zgadza się federacja i ktoś jeszcze ponieważ łamane są prawa człowieka w Arabii a premier League pokazują tam nielegalnie. Zobaczymy co się wydarzy, ubolewam nad faktem, że po całym tym kryzysie ceny na rynku transferowym pójdą tak w dół że ten szejk kupi sobie HEHE Neymara , Messiego i Mbappe HEHE za cenę kiedy w dzisiejszych czasach miałby tylko 2 z 3 wymienionych. Jeśli wiecie co mam na myśli
» 22 kwietnia 2020, 20:40 #56
Blau: Myślę, że nie ma nawet opcji, żeby Newcatse w najbliższej przyszłości było w stanie przyciągnąć tych najlepszych.

James Rodriguez, Rakitić, Cavani, Bale, Coutinho czy nawet nasz Liniesta - myślę, że na takich zawodnikach się skupiają - na graczach z nazwiskiem, którzy normalnie by do Newcastle raczej nie poszli, ale mimo wszystko nie odgrywających jakichś znaczących ról w drużynie.
» 22 kwietnia 2020, 21:58 #55
sagnol32: Newcastle to nora , generalnie nic tam nie ma do ciekawego jedynie na + że jest na wybrzeżu ale i tak 3/4 roku jest tam zimno. Manchester przy tym to metropolia , tym bardziej że teraz ciekawie się rozbudowywuje. Tirem śmigam po uk już parę lat to znam te miasta prawiejak swoje :D
» 22 kwietnia 2020, 23:40 #54
rorsh: Gdyby sezonu nie udało się dokończyć Uefa na podstawie rankingu z 5 ostatnich lat wyłoni przyszłoroczne drużyny w lm i le. Jesteśmy 3 w Anglii więc mamy LM.
» 22 kwietnia 2020, 18:48 #53
Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 18:56

Też o tym czytałem.
» 22 kwietnia 2020, 18:55 #52
Widmo: Pytanie co z City, bo jeśli faktycznie ich wywala to nawet z 5 wchodzimy
» 22 kwietnia 2020, 19:16 #51
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 19:20

pisałem o tym niżej. Totalna bzdura.

edit. City się odwołało. Sąd Arbitrażowy jeszcze nie przeanalizował apelacji.
» 22 kwietnia 2020, 19:17 #50
rorsh: Magik. ---- Bzdura że głupi pomysł czy że ten news to fejk?
» 22 kwietnia 2020, 19:37 #49
Magik1990MU: bzdura, że głupi pomysł. A czy fejk? Tego nie wiem.
» 22 kwietnia 2020, 19:44 #48
Magik1990MU: Edit.

wspomniane rewelacje potwierdzają dziennikarze hiszpańscy i angielscy. Co ważne, ów pomysł możnaby zrealizować tylko w sytuacji, gdy liga w danym kraju nie zostałaby dokończona.

Jako plan B może więc być. Chyba nic lepszego nie da się wymyślić. Z drugiej strony Arsenal kosztem Chelsea czy Lester to skandal.
» 22 kwietnia 2020, 20:54 #47
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2020 16:18

Ja w sumie myślałem o takim rozwiązaniu na samym początku tej epidemii. Bo z jednej strony jest to nieuczciwe dla takiego Leicester ale z drugiej zakładając, że ligi nie zostaną dokończone a jakoś zespoły wyłonić trzeba no to jest w miarę obiektywne źródło informacji obejmujące jakiś trend ostatnich lat. Jednakże to powinno być zrobione na jeszcze bardziej złożonych zasadach. Uprzedzam, nawet nie wiem na którym miejscu jest United i nie chodzi o to, żeby nas upchnąć na siłę, czytasz na własną odpowiedzialność
Pierwsza 16 (przykładowo) tego rankingu awansuje do LM " z bomby"- uznajemy, że to 16 najlepszych klubów Europy i że im się należy (wiadomo, nie ma czegoś takiego jak "należy się" ale jakieś kryterium trzeba wybrać).
Następnie 32 kolejne kluby (a może więcej, może nawet 64) grają ze sobą kwalifikacje o pozostałe miejsca. W zależności jakie przyjmiemy kryteria to albo losujemy pary i zwycięzca idzie do LM, przegrany do LE, albo robimy np grupy 4 zespołowe, 2 najlepsze kluby grają w LM, pozostałe w LE (chodzi o to, żeby dać szansę spróbować się większej ilości zespołów a zagranie w ramach eliminacji 6 spotkań zakładając każdy z każdym mecz-rewanż to w sumie mniej więcej tak jak przejść klasyczne eliminacje)
analogicznie pozostałe kluby i walka o LE- nie chce mi się pisać, rozumiecie schemat
W ten sposób nawet 80 klubów mogłoby przystąpić do walki o LM a wydaje mi się, że w pierwszej 80 klubów nie zabraknie już miejsca dla żadnej liczącej się drużyny, żeby kogoś mocno skrzywdzić
Jasne, taka Legia która pewnie jest gdzieś 18342130 mogła by poczuć się oszukana, że nawet nie zagrają w eliminacjach, ale bądźmy szczerzy, kto zakłada ich awans to raz a dwa to jest pomysł ekstraorydnaryjny, na jeden sezon, kiedy trzeba grać takimi kartami jakie los dał
» 23 kwietnia 2020, 16:16 #46
Kamil01GGMU: Bardzo mnie zastanawia dlaczego Partey negocjuje z Arsenalem, nie zrozumcie mnie źle ale Atletico jest lepszych klubem i ogólnie i dla zawodnika który jest defensywnym pomocnikiem, chociaż pewnie jak się nie wie o co chodzi to chodzi o ... :)
» 22 kwietnia 2020, 18:25 #45
Kkacper102: Chodzi o kasę. Każdy wie że Angielskie kluby potrafią rozrzucić bezmyślnie kasę. Otrzyma 2x wyższy kontrakt niż w Atletico i tyle będzie. Dodatkowo w Madrycie ma kto go zastąpić, więc oddadzą go bez płaczu.
» 22 kwietnia 2020, 18:33 #44
JestemNumerem9: Sorry, ale o kim piszesz, ze jest kto v zastąpić Parteya? Chyba nie o Llorente?
» 22 kwietnia 2020, 18:56 #43
Kkacper102: W środku pola Saul, Koke, Hector Herrera, oraz mówi się sporo o nowym transferze właśnie do środka.
» 22 kwietnia 2020, 19:04 #42
Magik1990MU: fajnie, ale nigdzie nie jest napisane, że Atleti go sprzeda.
» 22 kwietnia 2020, 21:19 #41
JestemNumerem9: No zgodzę sie, zs maja kikku środkowych pomocników, ale z defensywnym bjest raczwj tykko Thomas i Llorente. Szczególnie, ze oni w meczu potrafią wyjść w 4 osobowym środku bpola. Mam nadzieję, ze Oartey nie odejdzie, bo Atleti stravi kolacje wazne ogniwo na przestrzeni 2 sezonów.
» 23 kwietnia 2020, 10:20 #40
Magik1990MU: Nic nowego. Trzeba czekać.
» 22 kwietnia 2020, 18:23 #39
tom93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 16:29

Panowie, nie ujmujmy Mistrzowi co mistrzowskie. Jeśli dokończymy sezon a prawdopodonie tak, to Liverpoool absolutnie zasłużenie siegnie po to trofeum. Ktoś powie, że farcili w końcówkach? A może to efekt tego, że koniec końców zajeżdzali kondycyjnie zespoły nastawione na obronę i w końcu padała bramka? To też trzeba umieć. My np wiele meczy kończyliśmy durnym remisem albo wcirami, bo własnie tego aspektu u nas nie było. 2. Argument, że reszta stawki obniżyła loty - no obniżyła to prawda, ale to Liverpool miał się podkładać, bo reszta ma kryzys ;D? Dajcie spokój. Majster należy im się jak psu buda i nikt nie będzie pamiętał potem jak było. Wypracowali ogromną przewagę. Pamietajmy, że rok temu mieli ogromnego pecha kosztem City. Liverpool ma obecnie swoje dni chwały, choć po cichutku liczę, że porażki na gruncie europejskim i w pucharze rozpoczną ich rozłam. To jest kadra dobra już od 3 lat. i Myślę, że się wkrótce posypią, a ta formuła się wyczerpie. To samo spotkało Barcę, po latach 2009-2012.
» 22 kwietnia 2020, 16:26 #38
wojteks176: Pewnie, że zasługują, tylko nie nazywajmy żadnej z drużyn potworem stworzonym przez managera, bo żadna z drużyn takim potworem nie jest i nie była i napewno nie będzie. Jak zaczna wygrywać każdy mecz różnicą 3 goli to wtedy bedzie można mówić o jakimś potworze.

Tak samo jak City, kiedy wygrywało ligę z 19pkt przewagi na United, to też ok.10 meczy w lidze wygrali różnicą 1 gola strzelonego po 90min. Co charakteryzuje Liverpool i stare City, to to, że potrafią cisnąć przzeciwniki przez ponad 90min. i ugrywać mecze te które powinni wygrywać.

W ubiegły sezonie City takie niby mocne, ale puchar anglii zdobyli, ponieważ cała droga do finału to drużyny z niższych lig, a kiedy Swansey w ćwierćfinale się przeciwstawiła, to i tak sędziowie musieli im pomóc.

Nie ma co poruszać tematu barcy, Ja już w innym temacie napisałem, że barca to jedyny klub w Europie co swoją "wielkość" zawdzięcza uefie i sędziom, bez ich pomocy, żadnej ligi mistrzów od 2009r by nie wygrali. Gdyby sezony trwały nadal, to w meczu rewanżowym z Napoli, znów pomoc sędziów była by widoczna, tak jak co roku od pamiętnego 2009.
» 22 kwietnia 2020, 17:58 #37
tom93: To na pewno w jakimś stopniu pokazuje, że nasza kadra była miałka, brak w niej liderów i dopiero teraz wraca na właściwe tory. Pamiętam, ze dubletów trochę było za to: Rash, Ibra, Pogba i były momenty gdzie pachniało hattrickiem no ale cóż...
» 22 kwietnia 2020, 16:28 #36
NoName: Np z Newcastle Martial mając już 2 bramki w meczu trafił w słupek.
» 22 kwietnia 2020, 17:15 #35
kckMU: Bardziej niż samym Sancho jaralbym się tym, że mamy w koncu nominalnego prawoskrzydlowego. Po 6 latach, jak to brzmi...
» 22 kwietnia 2020, 13:50 #34
kckMU: Właśnie tak. To prawe skrzydło przez 6 lat stało 'teorią'.
» 22 kwietnia 2020, 15:24 #33
Pyra: Odnośnie kominów płacowych.
Fajnie, że Ighalo gra jako- tako (bramki w pucharze czy LE to raczej nie wyczyn) ale on zarabia w Chinach 300 tys /tyg, ma dostać podwyżkę do 400, także zamiast ograniczyć wydatki dojdzie nam kolejny przepłacony zawodnik (Sanchez, Pogba).
Już lepiej (o ile to prawda) kupić Sancho na PP i na środek zostaną Martial, Rashford i Greenwood.
A jak już wydawać ogromne pieniądze na pensje to postarać się o Cavaniego.
» 22 kwietnia 2020, 13:49 #32
Dejfmi: Co ma wspólnego pensja Ighalo w Chinach z pensją u nas?
» 22 kwietnia 2020, 13:53 #31
Michux3: Ja słyszałem że Ighalo ma dla gry w United zmniejszyć tygodniówke do 100tys
» 22 kwietnia 2020, 13:56 #30
Joker77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 13:58

Dokładnie,to ze ma 300k w Chinach nie oznacza ze tutaj tyle dostanie,były artykuły o tym ze pozostając w United musi się liczyć na sporą obniżkę zarobków.
» 22 kwietnia 2020, 13:58 #29
Klierek7: dostanie kontrakt 4 lata 200 + dobre kontrakty marketingowe a w Chinach skończy kontrakt i co? nie znajdzie klubu za 40 tys/tyg.
» 22 kwietnia 2020, 14:51 #28
Magik1990MU: Słyszeliście o nowym pomyśle UEFY odnośnie wybrania zespołów do przyszłorocznej LM? Podobno chcą, aby odbyło się to w oparciu o ich ranking. Tym samym do LM dostaliby się City, LFC, my... i Arsenal (UEFA chyba jeszcze nie wie, że oni byli czwarci kilka lat temu).

Jak dla mnie pomysł durny i niesprawiedliwy. Jeśli chodzi o nas, to wolałbym, aby Diabły czwórkę same wywalczyły, zamiast otrzymania promocji, która jest po prostu nieuczciwa. Natomiast obecność Arsenalu to czysty żart, bo jakim prawem średniak ligowy ma zająć miejsce Chelsea bądź Lester? Mam nadzieję, że do takiego absurdu nie dojdzie i uda się dokończyć sezon. Już lepsze rozwiązanie (choć też niesprawiedliwe), to uznanie obecnej tabeli.
» 22 kwietnia 2020, 13:43 #27
Viral: Wiecie miałem nadzieje że jak wrócę po przerwie od DP to nie będzie trolli i się grubo zawiodłem
» 22 kwietnia 2020, 13:36 #26
Magik1990MU: jakieś inne nierealne marzenia? :D
» 22 kwietnia 2020, 13:44 #25
Klierek7: i tak ciężko mi sobie wyobrazić mistrzostwo bo dogonić taki liverpool grający jak w tym sezonie jest chyba nie do zrobienia. Chyba że liga się wzmocni i ktoś będzie w stanie urywać im punkty.
» 22 kwietnia 2020, 13:16 #24
DaredevilUtd: Liverpool miał w tym sezonie dużo szczęścia ( gdzie ledwo wygrywal w ostatnich minutach), oraz sporo pomocy u sędziów itp.
» 22 kwietnia 2020, 13:23 #23
Diabelski97: Liverpool zbudował fajną ekipę ale reszta klubów z top 6 bardzo obniżyła loty.
» 22 kwietnia 2020, 13:26 #22
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 16:48

Daredevil - Tiaa, oj pamięć krótka... :)
» 22 kwietnia 2020, 16:47 #21
kbck00: Mam nadzieję, że to ściema, bo będzie to olbrzymie rozczarowanie.

W tym trio nie ma żadnej typowej 9, żadnego lisa pola karnego, kogoś na tyle silnego, by wziąć na siebie obrońcę. Martial nie jest zawodnikiem kreatywnym, nie potrafi złamać obrony przeciwnika, a nie nie jest typowym środkowym. Nie bez powodu Ighalo tak dobrze wszedł w ten zespół. Sancho i Rashford jak najbardziej, ale w środku musi występować napastnik pokroju Lewandowskiego / Benzemy / Cavaniego / Kane'a.
» 22 kwietnia 2020, 12:35 #20
kamilpe: OGS pyta jakie propozycje w takim razie na środkowego napastnika pokroju tych co wymieniłeś?
» 22 kwietnia 2020, 12:40 #19
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 12:46

Ok. Ja już napisałem na profilu Ani, żeby spakowała Roberta, bo trener kbck00 tak to widzi.
» 22 kwietnia 2020, 12:46 #18
kbck00: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 12:49

@kamilpe: Rozmawiałem z nim rano i mówił, że po to kupił Ighalo, by dzieci nie grały na szpicy i jak Kane będzie tańszy to go wyjmą. Prosił też byś nie wierzył w ploty z dzienników.

@Magik1990MU: Podałem typ napastnika. Miło, że czytasz ze zrozumieniem, bo Lewego nie kupimy. P.S. Komentarze są od tego, by się dzielić przemyśleniami. Gdyby Ole chciał Martiala na 9, to by nie kupował Ighalo.
» 22 kwietnia 2020, 12:47 #17
Magik1990MU: Ighalo nie kupił tylko wypożyczył. Miał być w założeniach opcją na ławkę, ale i w podstawie nieźle sprawdził. Martial natomiast świetnie rozumie się z Rashem i wbrew temu, co piszesz jest bardzo kreatywny. Liverpoolowi klasyczna 9 nie jest potrzebna do odnoszenia sukcesów, więc dlaczego nam ma być? Charakterystyka Antka pasuje dobrze do stylu Ole, problemem może być jedynie mentalność Francuza, ale... tu pozostaje poczekać i zobaczyć efekty. W razie w Ighalo to świetna alternatywa. Ja tu wielkiego rozczarowania nie widzę.
» 22 kwietnia 2020, 13:00 #16
rorsh: Martial to swietne zawodnik jak ma obok siebie swietnych i kreatywnych zawodników. Coś jak w Liverpoolu Firmino. Też nigdy nie był typową 9 ale w systemie Live sie sprawdził, w systemie najlepszej druzyny w historii PL. Więc u nas Martial to dobry pomysł. Z Rashfordem sie sweitnie rozumieja. To po prostu dziala i nie potrzebujemy drogiej rasowej 9.
» 22 kwietnia 2020, 13:24 #15
DaredevilUtd: Magik ma trochę racji. Firmino np nie jest bramkoszczelny I odgrywa inne rolę w zespole, a jakoś jest osobą grająca główne skrzypce. Ale kbck też ma racje, bo Martial nie jest tak pracowity jak Firmino, ani nie jest typowa 9, niemniej jednak chce widzieć jego współpracę w srodku pola jak Sancho przyjdzie. Młody Anglik ma świetne podania i przy świetnie ułożonych nogach nie Antka i Rasha, asysty Sancho I Bruno mogą być kluczowe.
» 22 kwietnia 2020, 13:28 #14
Magik1990MU: @DaredevilUTD

ja przede wszystkim piję do tego, że jeszcze nie kupiliśmy Sancho, a już niektórzy z rozpędu zamieniają Martiala na kogoś "o charakterystyce Lewego czy Kane'a" (Ighalo dziwnym trafem nie pasuje). Na świecie panuje kryzys, kluby też zaciskają pasa, więc jeśli jedynym wielkim zakupem ma być Sancho, to ja i tak będę się cieszył. Dołożyć do tego z 2 pomniejsze transfery i można zaczynać kolejny sezon. Natomiast nie bawmy się w fifowanie, bo równie dobrze to i VvD można postawić obok Harrego i... będzie to wyglądać też lepiej.
» 22 kwietnia 2020, 13:36 #13
Sancho: Tak z innej beczki- przeczytałem że Ozil zarabia tygodniowo 350 tys funtów i dodatkowo nie zgodził się na obniżenie pensji w związku z koroną. Widać nie tylko my mamy taki problem, tylko że u nas najbardziej to rozgłaszają i kręcą "bekę" z powodu paralityków zarabiających niebotyczne kwoty. Dobrze że Ole z Edkiem zaczynają naprawiać tą strukturę płac. Wiele też piszą o Sancho, konkretnie o tym że będzie chciał też sporo zarabiać, kuszenie zawodników tygodniówkami już przerabialiśmy i nie wyszło to na dobre. Wolałbym żeby gracze dołączali aby spełnić się sportowo i zdobywać trofea ale jeszcze długa droga przed nami.
» 22 kwietnia 2020, 11:31 #12
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 11:39

O tej tygodniówce pisał jakiś the Sun lub inne Daily Maily, pisali tam o 200 tysiącach tygodniowo (co również nie jest jakąś mega tygodniówką)
Od wpadki z Sanchezem klub zmienił ewidentnie kominy płacowe (przykład Bruno 75 tysięcy tygodniowo ) więc już kolejnej takiej wpadki raczej nie zaliczymy.
» 22 kwietnia 2020, 11:39 #11
DjTED: Ozil kupe kasy oddaje charytatywnie. Na dzieci , chorych itd. Bardzo dobrze , ze sie nie zgodzil na obnizke.
» 22 kwietnia 2020, 13:33 #10
HXDC: 9, 10 i 7(?) ale by to śmigało. Coś jak Berba, Rooney i CR. To tylko takie luźne przytoczenie. Wiem, że im duuzo brakuje, żeby osiągnąć tak wysoki poziom, ale nie jest powiedziane, że nigdy taksie nie zdarzy. O ile Jadon trafi na OT
» 22 kwietnia 2020, 10:52 #9
Diabelski97: Rashford-Martial-Sancho

Do tego ogromny talent Greenwood, na zmęczonego rywala piekielnie szybki i waleczny James, a na fizycznie przepychanki w polu karnym Ighalo. Za plecami Bruno Fernandes, Paul Pogba i zabezpieczający tyły Scott/Fred/Matic.

Ale możemy mieć pakę w przyszłym sezonie.
» 22 kwietnia 2020, 09:51 #8
Pezet: Tak . W końcu byłoby to fajnie zbalansowane i wtedy można dopasowywać skład pod każdego przeciwnika
» 22 kwietnia 2020, 10:17 #7
kbck00: Serio wg Ciebie 2 zawodników (Bruno i Sancho) odmienią ten klub tak bardzo, że z klubu na który ciężko patrzeć, będziemy w stanie rywalizować z LFC i City?

Ludzie jak długo będziecie się łudzić? Poczytajcie komentarze pod relacją z 1. meczu w sezonie (Chelsea 4:0). Już wtedy się jarali wszyscy naszą ekipą, a po kilku meczach przyszła rzeczywistość.
Martial, Matic, Fred, James ("piekielnie szybki" LOL... zapomniałeś dodać, że jeździec bez głowy, bo on nie widzi nic na boisku) to nie są zawodnicy, którzy zapewnią rywalizację o mistrzostwo.
Nasze magiczne trio do tej pory strzeliło TYLKO 44 gole. Sancho zapewni przede wszystkim łamanie defensywy rywala (czyli coś czego nie umie Martial), zapewni asysty i trochę goli, ale musimy mieć dobrą 9 na lata i jeszcze kogoś w pomocy, by nie polegać jedynie na Bruno.

W dodatku jak zmieniły się nastroje w 1 miesiąc. Pod postem o Pogbie, wszyscy pisali, że to cienias i ma wypierdzielać, a teraz go widzą w składzie. Dzieci.
» 22 kwietnia 2020, 12:44 #6
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2020 12:52

Po pierwsze nigdzie nie napisałem, że dwa transfery w postaci Bruno i Sancho spowodują że, będziemy bili się o mistrzostwo Anglii, ale skoro sam Bruno tak odmienił naszą grę i w 10 meczach straciliśmy dwa czy trzy gole, nie przegraliśmy meczu a graliśmy bez najlepszego strzelca Rashforda i Pogby to chyba po ich powrocie oraz po transferze Sancho jest prawdopodobieństwo że, drużyna będzie już kompletna.
» 22 kwietnia 2020, 12:51 #5
PozdiRed: @kbck00 Czemu piszesz ile nam to nie brakuje do City czy Lfc?
Przyjscie Bruno poprawiło naszą grę znacznie, do tego moim zdaniem progres piłkarzy tj. Maguaire, AWB, Shaw, Martial, Fred. Jeżeli udało by nam się zakupić Sancho myślę, że jesteśmy w stanie powalczyć z drużynami do ktorych wg Ciebie tyle nam brakuje.
Zobacz też na to że City jest pod lupą FFP I nie nawołują na rynku transferowym, a tam mają nad czym myśleć. Brakuje im obrońcy pomocnika, silva ma odejść po tym sezonie, a do tego Aguero podobno też. W Liverpoolu też nie przewiduje większych transferów, a uważam że im się skład zaczyna wypalac I będzie to samo co było w Dortmundzie.
» 22 kwietnia 2020, 13:23 #4
Diabelski97: Dokładnie, skoro sam Bruno wniósł Nas na wyższy poziom to co będzie gdy do zespołu dołączy Rashford, Pogba i docelowo Sancho..
» 22 kwietnia 2020, 13:27 #3
Viral: kbck po co trolujesz?
» 22 kwietnia 2020, 13:34 #2
brylantowy: Składa się to wszystko w jedną piękna całość.
» 22 kwietnia 2020, 09:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.