Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zakończy zimowe okienko bez transferów

» 28 stycznia 2020, 10:44 - Autor: matheo - źródło: The Independent
Do Manchesteru United w zimowym oknie transferowym nie trafi żaden nowy piłkarz – twierdzi The Independent.
Manchester United zakończy zimowe okienko bez transferów
» Bruno Fernandes był przymierzany do Manchesteru United przez cały styczeń
Według informacji angielskiego dziennika, Czerwone Diabły nie dokonają w styczniu żadnego wzmocnienia.

W ostatnim miesiącu prasa sporo spekulowała na temat przyszłości Bruno Fernandesa ze Sportingu. Choć rozmowy pomiędzy klubami były prowadzone, to różnica w wycenie zawodnika przez Manchester United i Sporting sięga nawet 20 milionów funtów.

Obie strony kurczowo trzymają się swojej wyceny, a to oznacza, że o porozumienie w sprawie pomocnika na 3 dni przed zamknięciem okienka będzie niezwykle trudno.

The Independent twierdzi, że głównymi celami na tę pozycję w Manchesterze United są James Maddison z Leicester City i Jack Grealish z Aston Villi. Rozmowy na temat tych zawodników trzeba natomiast odłożyć na lato.

Manchester United w styczniu starał się również pozyskać napastnika, bo poważnej kontuzji pleców nabawił się Marcus Rashford.

Do ekipy Czerwonych Diabłów przymierzani byli m.in. Edinson Cavani (PSG) i Krzysztof Piątek (AC Milan). Pierwszy z nich najprawdopodobniej trafi do Atletico Madryt, a Polak może zostać wypożyczony do Chelsea lub Tottenhamu. Manchesterowi United nie udało się także pozyskać Erlinga Haalanda z RB Salzburg. Norweg wybrał transfer do Borussii Dortmund.

Zimowe okno transferowe zamyka się w piątek 31 stycznia.


TAGI


« Poprzedni news
Johnsen o Solskjaerze: Widzę postęp w każdym meczu
Następny news »
Merson: Manchester United jest milion mil w tyle

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Magik1990MU: No nareszcie! Jeszcze wczoraj można byłoby być pewnym, że Bruno dołączy do Gaitana, Sneijdera i innych wirtualnych Diabłów. Zarządu nie mam zamiaru chwalić, bo chłopa powinni już latem kupić. Może wówczas bylibyśmy wyżej w tabeli. Przynajmniej teraz odrobili pracę domową... to znaczy jej część, bo w obliczu kontuzji Rasha nadal potrzeba nam 9. Miejmy nadzieję, że jeszcze choćby tego Slimaniego uda się wypożyczyć, a tymczasem... w końcu mamy 10 w składzie!
» 29 stycznia 2020, 17:38 #44
awe: A taki Inter przyszedl Conte, z miejsca walcza o majstra, sa chyba najlepsza druzyna pod zwzgedem progresu, pilkarze przychodza w lato w zime, za rozsadne a nawet smiesznie niskie pieniadze, jest projekt sportowy, jest dyrektor sportowy, jest trener z jajami na lawce.
» 28 stycznia 2020, 18:52 #43
adammrz: Ja chciałbym tylko jednego - niech to wszystko idzie w jedną stronę. Mamy walczyć o mistrzostwo? To kurde niech dadzą trenerowi więcej swobody i kasę na transfery. Nie zbuduje zespół pod swoją wizję taktyczna. Niech dadzą Ole 100% szans,wsparcia i odpowiednio długi okres na przygotowanie drużyny. Jak nie pójdzie mimo tych wszystkich sprzyjających okoliczności, to wtedy niech go dopiero zwolnią. Oby nie popełniali więcej takich błędów, jak w przypadku Mourinho.
» 28 stycznia 2020, 17:52 #42
Widziwoj: Według mnie nie mamy po prostu kasy na transfery- coś jak Arsenal. Mogli przynajmniej w zimowym okienku sprzedać Pogbę. Z niego i tak nie ma pożytku, chce stąd odejść, a ze środków uzyskanych z zakupu można by było kupić Bruno Fernandesa
» 28 stycznia 2020, 17:00 #41
Lingardiho9: tu i Messi ani Lewy ani Zidane za młodu nic by nie zdziałał dopóki mamy takiego a nie innego trenera.
Problem polega na tym że żaden szanujący się trener nie wejdzie w to bagno, nie z takim zarządem, po co taki Allegri czy Pochettino ma sobie nerwy niszczyć z Panem złodziejem Edem ?
» 28 stycznia 2020, 16:49 #40
JebikMUTD95: Zarzad zaczyna przygotowywać fizycznie pilkarzy juz na przyszły sezon... Przgedali wiele spraw jak np bardzo nierówna forma zespołu w meczach Ligowych, w których mogą wygrać z City na Etihad czy zremisować z Liverpoolem, a w kolejnym meczu przegrać w kiepskim stylu z drużyna , która w Lidze rywalizuje w dolnej połowie tabeli.
Po debatach uznali, że Liga do której dochodzą mecze w różnych pucharach, których łącznie w sezonie jest baaardzo dużo, a nawet za duzo dla naszego młodego skladu przez co z taka ilością spotkań do rozegrania pilkarze łapią zadyszke, która odbija się w Lidze.
ED postanowił temu zaradzić w sposób który uznał za najbardziej efektywny dla zespołu - ZERO TRANSFERÓW W ZIMOWYM OKIENKU, ABY W PRZYSZLYM SEZONIE PIŁKARZE NIE LAPALI ZADYSZKI SPOWODOWANA ILOSCIA MECZÓW, KTORYCH BEZ ŻADNEGO TRANSFERU W PRZYSZLYM SEZONIE BEDZIE DO ROZEGRANIA MNIEJ ODLICZAJAC MECZE W ROZGRYWKACH LIGI EUROPY.
» 28 stycznia 2020, 15:33 #39
SiYamabushi: Witam, ostatnio słyszałem w Sky, że Tottenham ma lepszy stadion, trenera, zarząd i piłkarzy. Prawdę mówiąc, wypożyczyli Lo Celso i teraz go wykupili, ściągnęli na 18 miesięcy z opcją wykupu Gedsona, tam potrafią robić interesy, pomoc Ndombele 23 lata, Lo Celso 23 lata, Winks 23 lata, Gedson 21 lat. Problem United to zarządzanie.
» 28 stycznia 2020, 14:48 #38
top4fun: Bruno prawdopodobnie przejdzie do Barcelony i tak się skończy ta cała szopka w dopinaniu transferu przez Manchester ciągnąca się już dwa okienka
» 28 stycznia 2020, 14:12 #37
Macis12: Super zarząd jest w tym klubie boja sie wydać 60-70 mln na grajka który ma lepsze liczby niz 70% graczy United
» 28 stycznia 2020, 13:01 #36
MikeMU: Na pogbe, falcao, Sancheza mikitharina nikt kasy nie żałował, gdzie oni są teraz?
To właśnie przez głupie rozdawnictwo jak w fifie jesteśmy tu gdzie jesteśmy, wreszcie kończy się władza opini publicznej na old traffor i git
» 28 stycznia 2020, 13:36 #35
Tomwk1988: MikeMU masz rację, nie ma sensu kupować piłkarzy, ci których mamy robią lepsze liczby niż Mikhitaryan Pogba czy Kagawa, więc po co przepłacać. Chyba że jednak nie robią lepszych liczb...
» 28 stycznia 2020, 14:37 #34
MikeMU: jeśli myślisz, że rozbicie banku dla jednego czy dwóch piłkarzy coś zmieni to pozdro dla ciebie.

Kupiliśmy dwóch przepłaconych obrońców i co mamy teraz rewalacyjną obronę, która traci jeszcze więcej goli. Nie da się kupić wyników
» 28 stycznia 2020, 15:10 #33
Tomwk1988: Jeśli myślisz że niekupienie ani jednego gracza a sprzedanie kolejnego (Younga) w zimowym oknie transferowym przybliża nas do top 4 to obawiam się że również blisko prawdy nie stałeś.
Tu nie chodzi o rozbicie banku podobno a o kilka milionów. Za więcej kupowaliśmy prawego obrońcę niż teraz ma kosztować nasz "mózg drużyny". Choć może lepiej dalej stawiać na Lingarda i Pereirę licząc że nasi rywale znów będą potykać się na potęgę, (bo w zeszłym sezonie 34 pkt po 24 meczach dawały 8 miejsce z 13 pkt straty do top4) i jakimś szczęśliwym zbiegiem okoliczności zagramy w pucharach.
» 28 stycznia 2020, 15:20 #32
MikeMU: ale ja nie mam nic przeciwko transferowi tylko idiotycznemu wydawaniu na gościa 70 milionów. Bruno nic jeszcze nie pokazał na światowym poziomie, takich grajków pokroju FRED i bruno jest u nas pełno, jeśli myślisz że gościu tu przyjdzie i z marszu cokolwiek poprawi to się mylisz, CFC nie zrboiłą żadnego transferu i jakoś żyją. Przede wszystki zespół taktyka organizacja gry, potem transfery. wydajemy najwięcej kasy na zespół, nierobiąc nic żeby zbudować zespół. Kolejny piłkarz to kolejny krok w tył
» 28 stycznia 2020, 15:25 #31
GrayMid: ZnamSielsBack Gdyby przyjąć twoją logikę, to żaden klub nie robiłby żadnych transferów, po co Real ma bić się o Mbappe, przecież on może być dobry tylko w słabej lidze francuskiej, Lewy, powtarzając za Tobą, też kręci bramki ''tylko'' w Bundeslidze, więc z pewnością nie poradziłby sobie w EPL itd., tak? Idiotyzm. Nigdy nie ma gwarancji, że dany piłkarz, doświadczony już czy jeszcze młodzik, po prostu dobrze się zapowiadający, wypali i utrzyma formę w innej lidze, ale taka jest piłka, jak życie - nieprzewidywalna, co nie znaczy, że się nie podejmuje ryzyka czy nie robi transferów, bez ryzyka nie ma sukcesu. A tym bardziej jeśli mówimy o transferach zawodników, którzy mają liczby i osiągnięcia, bo nie jest tak, że to kompletnie nic nie znaczy. Jest mnóstwo czynników, które wpływają na to, czy transfer się uda czy nie, wiele transferów z innych lig się idealnie udaje, a z kolei czasem transfery w ramach innych klubów w tej samej lidze okazują się katastrofą, patrz przykład Sancheza. Nawet najlepsi skauci ci na bank nie wywróżą, czy dany transfer się uda czy nie, ale i tak się te transfery robi i tak działa piłka. Gdyby z góry założyć, że transfer do mocniejszej ligi się nie uda, bo piłkarz pokazuje się z dobrej strony w słabszej lidze, tej, w której do tej pory tylko grał, gdyby takie myślenie mieli pracownicy United lata temu, to nie trafiłby do nas Cristiano Ronaldo, bo przecież on też był ze ''słabej'' ligi portugalskiej i w ogóle nie byłoby wielu historii wielkich gwiazd, które udowodniły swoja wartość właśnie przechodząc do lepszych lig i klubów z mniejszych/słabszych. A takie historie ciągle jakoś są. Tak jak są i historie transferów - niewypałów. Tu nie ma reguły, ale transfery robić trzeba, szczególnie jeśli się jest w sytuacji obecnego United. Inna kwestia jest taka, że sam jeden transfer Bruno nie odmieni cudownie United, bo tu niemal każdy poziom, pozycja potrzebuje wzmocnienia albo zmiany. Ale od czegoś trzeba zacząć.
» 28 stycznia 2020, 15:33 #30
Tomwk1988: Nie chcielismy dac dwudziestu kilku milionów za Eriksena który co by nie mówić jest sprawdzony w Anglii to przeplacimy za Bruno, sytuacja jest taka ponieważ przespalismy czas kiedy Jose mowil zeby pozbyć sie Pogby. Ktos calkiem glupi stwierdzil ze bedzie budował drużynę wokół Pogby to mamy teraz efekt w postaci musowego transferu. Nie wiem czy 70 mln to duzo, pamietam jak za Van Dijka płacili cos kolo tego i mówili wszyscy ze przeplacony a teraz kazdy by go za tyle wziął. Z drugiej strony zwalić cały styczen tylko po to by na koniec nie utargowac nawet 5mln z wyjściowej ceny to juz żenada. Trzeba bylo go kupić 1 stycznia i miałby już miesiąc docierania sie z druzyna za sobą. Teraz nawet jesli kupimy Bruno i nawet jesli kupimy za te 5 mln mniej niz chciał Sporting to efektów jakiejkolwiek nici porozumienia mozemy się spodziewać w grze na początku kwietnia, a mogłoby to by juz w marcu gdyby nie targowanie. Druga sprawa to Chelsea, nie kupili nikogo ale nie jest wcale dobrze, ostatnie dwa miesiace jadą na oparach i nie widac poprawy. Na 4 miejsce upatruje prędzej chyba Tottenham lub Wolves jako realnych rywali.
» 28 stycznia 2020, 21:07 #29
KnabrnyGad: To jest żart. Gadaj przez blisko rok, że nie ma odpowiedniej jakości, a potem nie rób transferów... Solskjaer powinien coś z tym zrobić, albo podać się do dymisji, jak każdy normalny człowiek, któremu nie dają odpowiednich narzędzi do pracy. Ten klub służy jedynie wyprowadzaniu pieniędzy jak najniższym kosztem. Teraz wmawia się, że każdy poniżej 20 mln ma DNA klubu. Nawet Mourinho mówił, że błagał na kolanach Woodwarda o transfer obrońcy, a ten go zbywał. Dlatego Mou tak teraz ironizuje na temat Bruno Fernandesa, bo wie, że zarządowi nie zależy na wydawaniu pieniędzy, a teraz kłócą się o jakieś 10 mln, kiedy przez ostatnie parę lat wydali 100x tyle...
» 28 stycznia 2020, 12:55 #28
DevoMartinez: Podejrzewałem, że może będzie jakiś max 1 transfer solidnego grajka bo w Bruno ani tym bardziej kogoś z wysp typu Grealish czy Maddison zimą specjalnie nie wierzyłem a tu nawet tyle nie potrafimy zrobić. Nie ma już na świecie zawodników DNA United godnych u nas grać. ;( Cięzki los kibica MU.
» 28 stycznia 2020, 12:20 #27
dlabigt23: Haha no tak Maddisona czy Grealisha to Edzio całe lato będzie się targował już widzę te negocjacje i duszenie się o każdy milion . Maddisona nie sprzedadzą za mniej niż 100 mln i już widzę jak ten partacz tyle sypnie . Baa sam Maddison nie musi wcale odchodzić z Leicester bo niby czemu miałby to robić ? Grealish też tani nie będzie i za mniej niż za 60 melonów to Edzio nie powinien zasiadać do negocjacji bo szkoda będzie czasu , noi te jego śmieszne bonusiki jak United wygra PL czy LM ... Żałosne . A swoją drogą co oni uparli się na tych Angoli ? Tym bardziej że kwoty są wygórowane tak że szok
» 28 stycznia 2020, 11:42 #26
Dejfmi: Dlabigt23 wyloozuj bo klawiature spalisz :) od tygodnia to pakujesz z 25 postów dziennie :) nie warto
» 28 stycznia 2020, 12:13 #25
robertbham: Tylko co nam z transferów typu James? Ok nie jest zły ale on nie da tej jakości co potrzeba to jest zawodnik co najwyżej na ławkę, a my potrzebujemy graczy którzy robią różnicę. Z drugiej strony kto będzie chciał przyjsc wiedząc że w klubie jest syf a na ławce Olek i granie bez jakiegokolwiek pomysłu.
» 28 stycznia 2020, 11:41 #24
Magicole: Jose przyszedl i byly transfery
Gralismy autubus ale drugie miejsce bylo
Teraz gramy nie wiem jak to opisac co
» 28 stycznia 2020, 11:27 #23
Lokator23: Bylo 6 miejsce potem 2 a w trzecim sezonie 11 pkt straty do 4 miejsca jak Jose zwwolnili
» 28 stycznia 2020, 12:38 #22
Tomwk1988: Lokator23 lepiej powiedz ile było straty do mistrza kiedy Jose odchodził a ile jest teraz. Albo chociaż ile pkt mieliśmy po 18 czy tam 19 kolejkach gdy Jose odchodził a ile było teraz.
» 28 stycznia 2020, 14:40 #21
dev13: Bardzo watpie czy latem Maddison i Grealish zechcą przyjsc do United szczegolnie ze chetnych na nich napewno nie zabraknie i to napewno uznanych marek ;)
» 28 stycznia 2020, 11:18 #20
Hames: Hahahahaha przecież to było do przewidzenia z tym partaczem. Jajogłowy nie umie przeprowadzać transferów i do niczego się nie nadaje. Nie łudźcie się że ktoś tu przyjdzie. Ten pajac miałby problemy sprowadzić Sławka Peszkę z Ekstraklasy a co dopiero Fernandesa. Mając takich przygłupów w zarządzie ten klub nigdy nie wróci na szczyt.
» 28 stycznia 2020, 11:17 #19
Draven87: Szczerze, to chyba wolę żeby tak się to skończyło, dograjmy sezon młodzieżą, a w lecie niech to będą transfery zrobione na spokojnie, niech wreszcie się skończą te zakupy za przepłacone kwoty z kosmosu i gigantyczne tygodniówki. Wolę ruchy w stylu D. Jamesa niż grube miliony np. za Freda. Mimo wszystko przydałoby się wypożyczenie kogokolwiek do ataku🤔
» 28 stycznia 2020, 11:11 #18
AlexChapman1986: Nie ma się co nakręcać. Pismaki muszą z czegoś żyć i w kółko art - przyjdzie, nie przyjdzie. Przekonamy się po 31.1. ( choć ja nie mam jakichś większych złudzeń ).

Swoją drogą, to ciekawe czy interesujemy się kimś np. z Ameryki Pd. Nie ma tam dobrych grajków do wyjęcia ? Często zawodnicy z tamtej części świata są utalentowani, nie boją się ciężkiej pracy i wydaje mi się, że mają pokorę bo wielu z nich dorastało w biedzie. Może nie zdzieraliby tak na transferach jak Europie.
Co myślicie ?
» 28 stycznia 2020, 11:09 #17
Maniek2728: Zgadzam się z tobą jednakże, zawodnicy z tamtych krajów nie zawsze są też tani.
Uważam, że zawodnicy ograni w Championship będą wartościowymi zawodnikami w PL. Wystarczy popatrzeć na Grealish, Cantwella czy Buendia (jak kolwiek się to pisze). Zespoły te grały w zeszłym sezonie w Championship a teraz Ci zawodnicy w PL grają całkiem fajną piłkę i każdy dla nas byłby wzmocnieniem.

Przytoczę swoją wypowiedź pod jednym z postów.

Jeśli chodzi o piłkarzy w miarę tanich i młodych ,których chcę pozyskiwać Ole. To ja bym spróbował ściągnąć kogoś z Championship, zawsze to przyzwyczajony piłkarz do życia w Anglii, a i drużyny z tej ligi mają styczność często np. w pucharach z zespołami z Premier League. Ja osobiście ściągnął bym tych trzech zawodników, albo napewno się nad nimi zastanowił:
- defensywny pomocnik: Conor Gallagher
- ofensywy pomocnik: Eberechi Eze
- prawy napastnik: Bryan Mbeumo

Wzmocnienia na trzy pozycje które u nas kuleja i trzeba wzmocnić. Młodzi zawodnicy z potencjałem i stosunkowo nie drodzy. Myślę że to mógłby być transfery e stylu Daniel James

I uważam, że któryś z tej trójki w przyszłym sezonie może trafić do jakiegoś klub z PL.
» 28 stycznia 2020, 11:49 #16
AlexChapman1986: To też jest sposób. Zresztą wystarczy popatrzeć na Sheffield United i ich historię :
2016/17: awans z League One do Championship
2018/19: awans z Championship do Premier League

Nie ma tam zawodników po 100 mln, a są rewelacją ligi. Można ? Można.

Wszystko lepsze, żeby nie płacić jakichś chorych kwot, bo to się nigdy nie skończy i staniemy się na lata jedynie wabikiem finansowym, a i to do czasu. Tu trzeba, żeby wróciła filozofia SAFa.
» 28 stycznia 2020, 12:07 #15
Maniek2728: Oczywiście nie jestem fanem ściągania i grania tylko młodymi zawodnikami bez doświadczenia. Ale moim zdaniem w każdej formacji powinien być minimum jeden doświadczony lider. U nas w obronie jest Maguaier, w pomocy nie ma nikogo Pogba jest takim zawodnikiem, który powinien dowodzić druga linia jednak wszyscy wiedzą że mentalnie się do tego nie nadaję, w ataku nie na nikogo. Uważam, że dopóki nie będzie w zespole więcej liderów to nasza gra się nie poprawi nawet pomimo nowych zawodników. Potrzebny jest ktoś kto w trudnych momentach będzie tyrał za innych i ich wyciągał za uszy, i od czasu do czasu ustawi do pionu.
» 28 stycznia 2020, 12:49 #14
Tomwk1988: Co do zawodników z championship to poczekałbym co najmniej dwa sezony w premier league przed zakupem. Ilu to już było dobrych grajków w beniaminkach którzy po sezonie ginęli bezpowrotnie. Ja pamiętam np Charlie Adam był mega kotem gdy grał bodaj w Blackpool a jak przeszedl do Live to jakoś cudów nie grał już. Danny Ings chyba też przyszedł z Championship i gra w kratkę raczej. Championship ma nieco inna specyfikę gry, co widać np na przykładzie Wolves, którzy wywalczając awans od razu zaalarmowali że nie będą tylko chłopcami do bicia w BPL. Oprócz wybiegania ktore oferują niemal wszystkie beniaminki mieli też styl przyjemny dla oka i bardzo skuteczny. Do tego potrzebowali dobrego stratega i naprawdę ciekawych graczy, niekoniecznie w stylu rzeźników z Championship.
» 28 stycznia 2020, 14:48 #13
alexcfc: Gallagher jest wypozyczony z Chelsea ;)
» 28 stycznia 2020, 15:10 #12
Kamil01GGMU: Ten artykuł to chyba specjalnie zrobiliście dla mnie, chwila lecę po popcorn i zaczynam czytać ten lament i przewidywania strefy spadkowej
w komentarzach:)
» 28 stycznia 2020, 11:06 #11
primasort: W lato spodziewać możemy się tego samego,jeśli OGS nadal będzie pełnić funkcje naszego trenera.
» 28 stycznia 2020, 11:05 #10
SYSTEM: Macie swojego Woodwarda :) Pozdrawiam tych co od lat mają zdrowy rozsądek w kwestii zarządzania naszego Manchesteru United.
» 28 stycznia 2020, 10:53 #9
Magicole: A co tam transfery
Najważniejsze żebyśmy byli WSZYSCY zdrowi
» 28 stycznia 2020, 10:52 #8
Fenek: Oby ten "bunt" w meczu z wilkami się powiódł. Oby stadion opustoszał i przez pozostałe 30 min co chwila pokazywali partacza i jego głupią minę.
» 28 stycznia 2020, 10:52 #7
Me89v2: No to szykujemy się na miejsce 8-12 na koniec sezonu
» 28 stycznia 2020, 10:46 #6
Czarny82r: Obawiam się że właśnie tak się to skończy
» 28 stycznia 2020, 10:51 #5
Kiharitony: Tak samo jak się szykowaliśmy na walkę o utrzymanie przed sezonem?
» 28 stycznia 2020, 10:51 #4
Fenek: Nie mów hop, nad 14 w tabeli mam 4 pkt przewagi.
» 28 stycznia 2020, 10:54 #3
pepeMU: Mamy 3 razy bliżej do strefy spadkowej niż do pierwszego miejsca ...
» 28 stycznia 2020, 10:54 #2
DevoMartinez: O przepraszam. Ja obstawiałem przed sezonem miejsce 6. Jestem optymistą.
» 28 stycznia 2020, 12:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.