Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer: Wiedzieliśmy, że będzie to sezon wzlotów i upadków

» 24 grudnia 2019, 11:38 - Autor: matheo - źródło: MEN
Ole Gunnar Solskjaer przed meczem z Newcastle United stwierdził, że spodziewał się lepszej pozycji Manchesteru United na półmetku sezonu w Premier League.
Solskjaer: Wiedzieliśmy, że będzie to sezon wzlotów i upadków
» Manchester United po 18 kolejkach Premier League zajmuje w ligowej tabeli ósme miejsce
Czerwone Diabły po 18 kolejkach zajmują dopiero ósme miejsce w ligowej tabeli. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera awansowali natomiast do 1/16 finału Ligi Europy i półfinału Pucharu Ligi.

– Za nami połowa sezonu i widzieliśmy, że będzie to sezon wzlotów i upadków – mówi Solskjaer.

– Ten sezon zostanie spożytkowany na to, aby odnaleźć zespół i skład na kolejny sezon. Mam natomiast nadzieję, że przyspieszymy ten proces i zanotujemy więcej dobrych wyników.

– Spodziewam się, że będziemy grali bardziej konsekwentnie, zdecydowanie bardziej dojrzale, bo wyciągniemy wnioski z porażek. Tak, na chwilę obecną jesteśmy bardziej z tyłu, niż sądziłem, że będziemy.

– Oczywiście, że chcemy być zespołem, który dominuje i rozrywa przeciwnika. Liverpoolowi kilka lat zajęło dotarcie do takiej formy. Musimy nadal pracować, bo do takiego poziomu aspirujemy.

– Jesteśmy dobrzy w kontratakach, mamy odpowiednie tempo i szybkich zawodników. Zawsze powinniśmy z tego korzystać, bo takie są nasze tradycje. Teraz musimy poprawić naszą grę, jeśli chodzi o występy przeciwko drużynom broniącym się nisko.

– W meczu z Watford pod koniec stworzyliśmy wiele sytuacji, ale za każdym razem, gdy traciliśmy piłkę, to nadziewaliśmy się na kontry. Trzeba więc bardziej zabezpieczać te sytuacje. Musimy lepiej powstrzymywać kontry.

– Ten zespół nauczy się tego i rozwinie się. Jestem przekonany, że zobaczymy poprawę na przestrzeni tego sezonu i miejmy nadzieję następnego – dodaje Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Newcastle
Następny news »
Manchester United vs Newcastle United. Zapowiedź 19. kolejki Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Best79: Ci którzy myślą inaczej, widocznie nie znają się na piłce nożnej, nie znają również historii United, wielu trenerów próbowało przed Ole, zostawili klub w opłakanym stanie, widać zdecydowaną poprawę w klubie, i nie chodzi tylko o aspekty sportowe, jestem kibicem United od 94roku, widziałem wiele przykrych sytuacji w klubie, jedno mogę wam powiedzieć, Ole zostanie na lata,i jest na dobrej drodze, zaczniemy odnosić sukcesy! Mieliśmy managerów krótko dystansowych, zawiedli! Dajmy Ole wsparcie! Wierzę w United Solskjeara!
» 25 grudnia 2019, 15:27 #41
KnabrnyGad: Spodziewał się wzlotów i upadków, po czym dodaje, że spodziewał się konsekwentnej gry. Typowe mydlenie oczu kibicom. Pamiętam jego przedsezonowe wypowiedzi, to raczej mówił o stabilności itp.
» 25 grudnia 2019, 15:19 #40
awe: On chyba zapomnial ze nie trenuje Cardiff :P
» 25 grudnia 2019, 10:56 #39
oldfashioned: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2019 07:45

Fantastyczne! Z zapartym tchem czytam wypowiedzi o tym, jak to zawodnicy United nie potrafią realizować taktyki opracowanej przez OGSa na ogórasów. Ktoś ma wtyki, czy ukrytą kamerę? Banialuki!! Autorytatywne bajdurzenie o tym co się dzieje wewnątrz klubu, na odprawach, w szatni składam na konto dilerów, którzy sprzedają autorom siano. Widzę to co wszyscy: brak kreatywności. Nie sądzę, jednak, żeby brak "dobrego Paula Pogby" nie pozwalał wygrać z wirtuozami piłki z AV, Newcastle, Watford, Everton itp.! Moimi zdaniem to polityka finansowa właścicieli, obrazowanych przez EW stanowi o wizerunku ekipy (nie napisałem zespołu, czy drużyny, bo nie ma czegoś takiego teraz). Sądzę, że OGS nie może posadzić DDG, bo słupki mogą drgnąć niekorzystnie; mniej koszulek, kubków, plakatów, rękawic, czapeczek zejdzie. Ci co byli w Mega Store, lub śledzą stronę United wiedzą o czym piszę. Joe Harta i Casillasa ktoś posadził na ławie, sądzę, że z korzyścią dla ich drużyny. W United można grać "kupę" póki kasa się zgadza. Patrz DDG! Nie pamiętam, żebym napisał Ole out! Krytykuję, bo nie widzę pomysłu na "zjadanie ogórasów". Również głaskanie OGSa za głaskanie jego zawodowców na konferencjach pomeczowych, po kolejnych kompromitacjach uważam za niepoważne. Cóż- pieniądze!!
» 25 grudnia 2019, 07:44 #38
rogi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2019 00:20

Czytam opinie na temat Ole i widzę kilka przewijających się zarzutów, z którymi ja się nie zgadzam:

1. Nie umie ustawić zespołu. Uważam, że owszem, nie przywiązuje takiej uwagi do taktyki jak dwaj jego poprzednicy, ale to niekoniecznie musi być wada i nie znaczy to, że nie potrafi ich ustawić. Osobiście bardziej zależy mi w grze MU na zaangażowaniu, na tym, żeby grali szybką piłkę i "zabiegiwali" przeciwników, niż grali bardzo taktycznie, do bólu skutecznie, ale nudno i wygrywali po 2:1 (2:0) dowożąc wyniki po strzeleniu drugiej bramki w meczu. Ole to jedyny trener, u którego nie widać zrezygnowania u piłkarzy. I u LVG i u Jose były okresy, gdy widać było jak zawodnicy grają na ich zwolnienie. U Ole, czy idzie dobrze czy nie idzie wcale, cały czas biegają i to mi się podoba i wg mnie to jest dobry kierunek. To w takim United się "zakochałem", które za SAFa również nie miało wyrafinowanej taktyki, ale miało swój styl gry i rzadko dostosowywali taktykę do rywala, bo grając swoje nie musieli tego robić. Wg mnie Ole pokazał, że z zespołami przywiązującymi wagę do taktyki, potrafi wygrywać. A jaką taktykę mieli Watford, AV, SHU? Gdy zespół przez cały mecz broni 10/11 zawodnikami, to większe znaczenie od taktyki mają decyzje pojedynczych zawodników i ich umiejętności wykonania tego, czego wymaga od nich trener i sytuacja w meczu.

2. Porównania Ole do Kloppa. Przyszedł Klopp do Live i co? Od razu grali świetnie czy w następnym sezonie? Potrzebował czasu czy nie? Wymienił dwóch piłkarzy czy całą jedenastkę, żeby grali to co dzisiaj? Szczerze? Co to ma za znaczenie? Czy Klopp jest jakimkolwiek wyznacznikiem sukcesu jaki Ole może (albo musi?) osiągnąć? Wg mnie nie - inny klub, inne zaplecze, inni piłkarze... Uważam, że takie porównania tylko skupiają uwagę na tym, co nie jest zbyt ważne. Klopp to Klopp, Ole to Ole. Obecnie kogokolwiek by nie porównać do Kloppa to wypadnie gorzej. Niech sobie grają swoje, my musimy skupić się na sobie i nic co Klopp zrobił albo czego nie zrobił nie ma znaczenia w przypadku Ole i MU. Trzeba działać z tym co mamy, planować realistycznie co możemy mieć, a nie oglądać się za siebie "bo Klopp miał to, a tego nie miał". Ole nigdy nie będzie miał tego samego co Klopp i kloppka.

3. Nie wybrać odpowiednich piłkarzy. Z tego co mówią Ole i zarząd, ten sezon traktują raczej jako fundamenty pod kolejne. W związku z tym gość zaczął stawiać na młodzież - odkrył talenty, które wygląda na to, że są przyszłością klubu z papierami na granie. Mam na myśli przede wszystkim Masona, Scotta, Brandona. Kupił AWB i DJ, którzy również sprawdzają się lepiej niż się spodziewano. Zgadza się, że nie potrafimy obecnie rozmontować nisko broniących się zespołów, ale skoro na 10 ma do wyboru Lingarda, Pereirę i Matę, to co Ole ma zrobić? Skoro ci zawodnicy mimo wieku nie widzą gdzie zagrać piłkę, nie potrafią czytać gry, to co Ole ma zrobić? Myślicie, że na treningach nad tym nie pracuje z nimi? Myślę, że co tydzień przerabiają dziesiątki wariantów, zagrań... Tylko co z tego, skoro ci piłkarze tego nie potrafią i wygląda na to, że nie mają potrzeby się nauczyć? Przede wszystkim Lingard (ale Pereira nie jest daleko w tyle) to jest przecież komedia, która nigdy nie powinna grać w piłkę na poziomie PL... Zwłaszcza ostatni mecz i ten jego lob xDD pokazały na jakim on jest poziomie, także mentalnym. Problem w tym, że kupowanie piłkarzy do swojego składu to nie jest wyjście do Żabki po piwo. Żeby kupić tych, którzy się nadają, czasem trzeba poczekać, czasem trzeba słono zapłacić... Jak się unika jednego albo drugiego, to później mamy takich Falcao, di marie itp. A póki nie przyjdzie nikt z umiejętnościami, to do Pereirów i Lingardów trzeba się uśmiechać, żeby chociaż marne, ale wnosili swoje umiejętności do składu, bo ktoś musi tam (próbować) grać.

Podsumowując - Ole owszem, czasem płynie z tym co mówi. Też mnie wkurza, jak słyszę wieczne pochwały Lingarda i jego "wracanie do dawnego JA", opowiastki o "najlepszym na świecie" Pogbie itp. Ale też jako jedyny z trenerów po SAF próbuje grać piłkę jaką grał MU za Fergusona. Póki co ma zaledwie kilku swoich piłkarzy do dyspozycji, a do reszty musi się uśmiechać, bo kimś grać musi, a jak pokazuje przypadek Mourinho, krytykowanie panów piłkarzy, może doprowadzić do buntu i wtedy nikt już nie chce grać.
» 25 grudnia 2019, 00:19 #37
UnitedWeStand: "jako jedyny z trenerów po SAF próbuje grać piłkę jaką grał MU za Fergusona"
Spoko, ale jest to jakikolwiek sukces?
OGS grał pod SAFem przez x lat, więc nie jest ciężko aby jakieś pojęcie o tym miał. Równie dobrze, to weźmy Neville'a na trenera. Jego United też będzie próbować nieudolnie kopiować rozwiązania Szkota.

Pisanie, że United SAFa nie miało wyrafinowanej taktyki oraz że nie dostosowywali się do rywali, to bzdura i umniejszanie Szkotowi.

Poza tym, drużyny SAFa wyróżniało to, że obojętnie co się nie działo i czy było 0:0 czy przegrywali 3:0, to robili co tylko mogli aby odrobić straty i wielokrotnie wynik do przerwy mnie osobiście w ogóle nie interesował. Wielokrotnie przegrywaliśmy po pierwszych 45 minutach, a ja miałem 100% pewność, że mecz dla naszych piłkarzy dopiero się zaczął i są w stanie spokojnie to odrobić.

Za OGS, to nie mam absolutnie przekonania, że uda się cokolwiek odrobić, a ich zaangażowanie jest żenujące. Grają tylko wtedy gdy im się chce, bo Ole ma nóż na gardle i wiedzą, że jak wyleci, to przyjdzie ktoś nowy i może im życie utrudnić jak van Gaal albo Mourinho.


Jeżeli ktoś chce oglądać fajną ofensywną piłkę, to spoko. Rozumiem dlaczego po niektorych spotkaniach broni OGS, ale byle kto mógłby tutaj przyjść i ustawić zespół pod taką grę. Wyczyn to nie jest.

Jak ktoś oczekuje wyników i sukcesów, które nadejdą szybciej niż za 15lat - jak ja - to sorry, ale OGS mnie w ogóle nie przekonuje. Co do meczów z top 6, to też jest to przekłamane, bo graliśmy 3/4 meczy u siebie. W drugiej części sezonu, to my jedziemy na wyjazdy, a każdy wie jakie wyniki na takowych osiągamy.

Edzio chce trzymać Ole do końca sezonu? Szkoda czasu, ale będę jak każdy kibic trzymał kciuki aby udało się Norwegowi zakwalifikować do europejskich pucharów aby klub nie był AŻ tyle stratny, bo brak funduszy tylko dobije naszą kadrę w następnym sezonie.
» 25 grudnia 2019, 02:25 #36
wojtinho: Rogi troszkę się z tobą nie zgadzam. Oczywiście jest to luźna wymiana opinie nie żaden hej, żeby nie było.
Zgadzam się z tobą tylko w kwestii że nie ma co porównywać Ole do innych trenerów. Ale tu nie chodzi o porównywanie dla samego porównywania a o to że ci INNI trenerzy potrzebowali miesiąc dwa żeby było widać efekty ich pracy. Ja nie mam żalu do OGS że przegrywa mecze ale o to że zespół przez rok jego pobytu nie zrobił żadnego postępu. Żadnego! Ole mydli oczy ale nikt się już na to nie nabiera.
Co do taktyki: Ole nie ma pojęcia co to taktyka! Tak mówię to z całą odpowiedzialnością. Tylko Phelan ma o tym pojęcie. Idąc dalej nasz sztab szkoleniowy jest słaby!! To w większości ludzie , którzy powinni dopiero nabywać wiedzę. Fergi otoczyl się fachowcami i efekty były widoczne przez ponad 20 lat.
Co do transferów Ole: błąd za błędem.
Wypożyczenie Smallinga jedynego równo grajacego obrońcy i przedewszystkim zdrowego (moim zdaniem nie jest dużo gorszy od Magura). Rojo chciał odejść i do tego była oferta z Evertonu a ponoć Ole ma ostatnie zdanie w kwestii transferów.
Sprzedaż Lukaku-nie chciał tu być marnowal sytuację ale brak transferu napastnika w jego miejsce to kryminał. (teraz idealnie by się przydał piłkarz o jego profilu na kłody z Newcastle czy Watford)
Brak transferu pomocnika gdzie Ole wiedział, że Pogba jest myślami w Madrycie a Herrera też może odejść. Mało tego odszedł Fellaini a Ole sam mówił, że część z obecnych piłkarzy już nie będzie. Co świadczy, że umiejętności obecnych nie są na odpowiednim poziomie.
Stawianie na młodzież. To jest dobre. Tylko rocznik 92 zrobił karierę reszta to zwykli rzemieślnicy. Skoro widzi że Mata czy Lingard nie wnoszą nic do zespołu a ten sezon jest przejściowy to człowieku stawiaj na tego Gomesa niech nabywa doświadczenie albo go wypożycz.
To tylko kilka podstawowych rzeczy dla których uważam że Ole nie da rady. Jeśli zostanie i zdobędzie mistrzostwo to ładnie przeprosze i przyznam że się bardzo myliłem.
Na sam koniec gdybym mógł sobie coś życzyć na Nowy Rok to Allegriego na nowego trenera i system 3-5-2 gdzie Rashford z Martialem zajeżdżają Watford, Newcastle i inne klody z PL.
» 25 grudnia 2019, 10:19 #35
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2019 16:10

Ole probuje byk kopia Fergusona, ale tylko cud moze sprawic ze mu sie to uda, gosc nie ma wlasnego charakteru, nie ma jaja on moze metody Fergusona powielac, ale charakteru sie nie nauczy, wszyscy by tego chcieli, ale to co robil sir Alex zdarza sie raz na 100 lat, a ten klbu nie wie jaka chce isc droga nie szlo style Moyesa to przyszedl, Van Gaal stawial na wychowankow ale tez nie poszlo przyszedl Mourinho zaczal budowac swoje, ale nie bylo w stylu United - kolejny ktory cos zaczal i wylecial, teraz jest Ole swoja marionetka w klubie szczerze wierze ze Ferguson ma tam jeszcze swoje do powiedzieia w tym klubie i albo dzieki niemu Ole zbuduje jakas druzyne i to sie wszystko poprawi albo Ole wyleci jako najgorszy menago w histroii tego klubu
» 25 grudnia 2019, 11:03 #34
rogi: @UnitedWeStand - "robili co tylko mogli aby odrobić straty i wielokrotnie wynik do przerwy mnie osobiście w ogóle nie interesował. Wielokrotnie przegrywaliśmy po pierwszych 45 minutach, a ja miałem 100% pewność, że mecz dla naszych piłkarzy dopiero się zaczął i są w stanie spokojnie to odrobić." 100% się zgadzam

"byle kto mógłby tutaj przyjść i ustawić zespół pod taką grę. Wyczyn to nie jest." - no jakoś ani za LVG ani za Mourinho tak ofensywnie nie grali. Może i nie jest to wyczyn, żeby tak ich ustawić (i poprzedni trenerzy nie mówię, że nie potrafiliby ich tak ustawić, tylko raczej nie chcieli), ale osobiście jako kibic chciałbym, żeby United tak grali.

"Co do meczów z top 6, to też jest to przekłamane, bo graliśmy 3/4 meczy u siebie. W drugiej części sezonu, to my jedziemy na wyjazdy, a każdy wie jakie wyniki na takowych osiągamy." - zgadzam się, możliwe że będzie tak jak piszesz, ale i tak nikt nam w meczach (niezależnie gdzie granych) z Liverpoolem, City ani nawet Spurs szans nie dawał za bardzo na punkt, a gdzie dopiero punkty

No i wreszcie czy trzymać Ole do końca sezonu? Moim zdaniem tak. Zwalniając trenera co chwilę niczego nie zbudujemy. Ja bym mu dał czas, aż pozbędzie się Lingardów, Pereirów i tym podobnych i sprowadzi swoich zawodników. Nawet Pogby niech się pozbędzie, jeśli nie chce u nas grać. Mam nadzieję, że to co Ole o nim mówi w mediach to sprytna zagrywka, a nie na 100% poważnie. Pogba ponoć potrzebuje miłości, jak to któryś z jego kolegów kiedyś powiedział, i możliwe, że Ole chce mu ją dać i jeśli to starczy, żeby chciał u nas zostać, to czemu nie? Abstrahując od jego irytującego stylu życia (który przypomina ten Lingarda, z tą różnicą, że Pogba oprócz robienia z siebie błazna coś grać potrafi), to umiejętności ma naprawdę świetne. Mimo to jest ciągle krytykowany. Ciągle nagonka na niego, to w sumie nie ma się co dziwić, że może chcieć stąd uciekać.

@wojtinho:
Smalling? bardzo dobrze, że go nie ma. Dla mnie w ostatnich latach był najmniej pewnym stoperem United. Szkoda tylko, że Harry i Victor nie są obecnie dużo pewniejsi... Tak czy siak, ja bym do Smallinga nie wracał.

"Idąc dalej nasz sztab szkoleniowy jest słaby!! To w większości ludzie , którzy powinni dopiero nabywać wiedzę. Fergi otoczyl się fachowcami i efekty były widoczne przez ponad 20 lat." zgadzam się, chociaż Phelan to klasa, McKenna ponoć też dobry, a jeśli mają budować coś od zera, to chyba lepiej zacząć od w miarę młodego teamu niż startować z samymi dinozaurami.

"Co do transferów Ole: błąd za błędem." - no tutaj to w ogóle się nie zgadzam. Pozbył się Smallinga, którego nigdy się u nas nie sprawdził, Sancheza, który powodował same kłopoty i NIC nie grał, Lukkaku który owszem przydałby się czasami na najbardziej toporne zespoły, ale też nie chciał tu być, Herrery, który choć był naszym najbardziej zaangażowanym pomocnikiem, to przygwiazdorzył, strzelił focha i w sumie też nie chciał tu grać. Kupił piłkarzy wg mnie pasujących do tego, co chce stworzyć - młodych, ambitnych i przede wszystkim takich, którzy się sprawdzili. Wan Bissaka ostatnio zagrał słabszy mecz. James? Rewelacja na początku, teraz ciut gorzej, ale będą z niego ludzie. No i Harry który na razie owszem, zawodzi.

Jeszcze apropo Lingarda, ale też Pereiry, Shawa, Martiala i paru innych graczy United. Dzisiaj trener SHU dostał pytanie czy po tym sezonie Sheffield pojedzie do europy (grać w pucharach), a on, że pewnie, pojadą na urlop, na Majorkę xD I tu jest różnica między takimi piłkarzami jak Lingard, a całym składem SHU. Lingard nie ma za grosz ambicji, znalazł się w najlepszym dla siebie miejscu. Jak nie grał w United i błąkał się po wypożyczeniach, gdzie również był zmiennikiem, to mu to nic nie przeszkadzało. Nie potrzebuje nic zmieniać, wychodzić ze swojej strefy komfortu. Nie ma głodu, który mają piłkarze takiego Sheffield. Nie mogę uwierzyć w to, że Ole, grający wiele lat u SAFa, słynął z tego, że będąc na ławce analizował grę rywali, żeby wchodząc na boisko lepiej ich ograć, teraz nie potrafił ustawić lepiej zespołu niż beniaminek. Dlatego nie uważam, że to wina Ole i Phelana, który również wiele lat z SAFem pracował, tylko mało ambitnych piłkarzy.

Brak transferów pomocnika i napastnika? No zgadza się, powinni przyjść. Ale jeśli nie byli dostępni na rynku, to co miał zrobić? Kupić byle kogo? Bo ja uważam, że trzeba się trzymać swojej koncepcji, że sprowadzamy do klubu tylko potrzebnych nam graczy, a nie każdego kto jest dostępny i chce dostać 400k tygodniówki... Gomes moim zdaniem nie nadaje się do MU i niech odejdzie, skończy w jakimś Evertonie.

@awe - a ja uważam, że twarz medialna Ole jest inna niż ta z szatni. Pewności nie mogę mieć oczywiście żadnej, ale tak myślę. To, że wszystkim tak słodzi w wywiadach to zamierzony efekt, podobny do tego, co robił Fergie, a czego nie robi np. Mourinho - publicznie nie krytykuje się piłkarzy, bo to niczemu nie pomaga, tylko ich niszczy. Chyba w 2011 United przegrali w LM z Benfica i na konferencji prasowej po meczu chyba pierwsze pytanie do Fergiego "jak to jest, że w tym roku nie radzicie sobie/męczycie się w Europie". Fergie wstał i wyszedł z konferencji, uśmiechając się tylko i rzucił, że wcale się nie męczą. Tak naprawdę na tle poprzednich lat męczyli się wtedy strasznie i Fergie dobrze o tym wiedział. Odpadli z LM miesiąc później, ale publicznie nie mógł powiedzieć "no tak, jesteśmy słabi, nie mam kim grać, ten strzela fochy, tamten nie umie przyjąć piłki, a jeszcze inny by się o własne nogi połamał".
» 25 grudnia 2019, 14:12 #33
piotreek87: W pierwszym pełnym sezonie Kloppa, Liverpool potrafił przegrać z takimi potęgami jak Hull City, Crystal Palace, Acf Bournemouth, Leicester City, które wtedy jeśli dobrze pamiętam było beniaminkiem i broniło się przed spadkiem. I nie tylko z nimi. Pozdro, wesołych,GGMU!
» 24 grudnia 2019, 19:23 #32
piotreek87: Liga była wtedy dużo słabsza, teraz jest bardziej wyrównana, w Europie EPL dostawalo lanie w ćwierćfinałach. Na pewno właśnie przyjście miedzy innymi Klopa i Guardioli podniosło poziom premier league. Ole ma ciężką robotę do zrobienia, niech przewietrzy szatnię, trochę przypomni jakie są wartości klubu i jeśli zatrybi to niech zostaje, a jeśli nie to dalej niech szukają głośnych nazwisk. Jeśli klub będzie zmieniał trenerów jak rękawiczki, a zawodnicy będą glaskani i nagradzani mega pensjami to i Guardiola i Klop nam nie pomogą
» 24 grudnia 2019, 21:54 #31
Kandydat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 16:54

Odpowiem szybko na jeden komentarz.. Panie "dagoberto" - pierwszy sezon zajął 8miesjce w lidze.. co z tego, że dotarł do finału LE skoro przegrał.. JM wygrał a mimo tego i tak zwolniliśmy go.. proszę nie porównać dwóch trenerów to bez sensu.. Mimo wszystko nadal czuję, że Ole może jeszcze nas zaskoczyć i dałbym mu czas ;) proszę zobaczyć że z górą wygrywamy, problemy mamy z dołem. Wierzę że Ole to widzi to i sprowadzi piłkarzy, którzy kreatywnością dadzą nam pkt i z dołem ! Czuję że to chodzi tylko o 2/3 piłkarzy wysokiej klasy !! Póki co mam nadzieję, że Pogba się ogarnie, jego wejście zrobiło różnicę w ostatnim meczu i właśnie takich piłkarzy potrzebujemy ;) oby pokazał choć do końca sezonu że jest wart tego, by jakiś klub zapłacił nam tyle ile chcemy za niego, a JEST!! Osobiście sam cierpię oglądając mecze ale mam dziwne przeczucie , że trener więcej już nie może zrobić takimi grajkami i tak młodym składem!! Ja wierzę i Wam też radzę niż ciągle krytykować, do zobaczenie w środę ! WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ WSZYSTKIM !!
» 24 grudnia 2019, 16:52 #30
dagoberto: Przyszedł w połowie sezonu i najlepsza szansa na top4 było wygranie LE i prawie mu się udało, myślę że dotarcie do finału jednak się liczy nie wygrał fakt ale pokazał że będzie u nich lepiej. W swoim 2 sezonie final LM, tak nie wygrał ale to było pokazanie na jakim są poziomie, nie chodzi o porównywanie trenerów tylko o sam klub a to trener jest odpowiedzialny za wyniki więc...ja nigdzie nie napisałem żeby zwalniać trenera tylko że jeśli każdy kibic co ma oczy wiedział że potrzeba nam kreatora a klub/trener go nie kupili to troszkę słabo. Tak trzeba dać mu szansę na transfery w styczniu i w kolejne lato i zobaczyc, oby wyszło coś z tego ale ja jakoś jestem sceptycznie nastawiony.
» 24 grudnia 2019, 19:57 #29
tom93: Jedyne co go ratuje to to, ze zarzad zmeczyl sie juz wymiana kolejnych trenerów i po prostu na siłę teraz postanowil akurat jego zostawic. Aby ratowac sobie samym nadpsutą reputacje. W zasadzie nie rozni sie niczym od wystraszonego i wyszydzanego tutaj Moyesa. Tylko ze tamtego nie wahali sie spuscic, bo ego bylo swiezo nahajpowane przez sukcesy SAFa. Ole jedzie na zaslugach jako pilkarz, rezerwowy legenda i boja się poki co interweniowac. Faktem jest ze nie przystoi klubowi takiemu jak Man Utd posiadac jedynie jeden wariant gry a mianowicie z kontry. Kogo by nie mial w skladzie i jakich braków, to absolutnie nie wierze, ze przez 12 miesięcy pracujac z ta ekipa caly czas, nie potrafil ich nauczyc innych taktyk, a jak nie taktyk, to chociaz wykonywania tych pieronskich rzutow roznych czy wolnych...czegokolwiek co mogloby w awaryjnych sytuacjach pomoc nam zaskoczyc przeciwnika. Smiejecie sie z jurka brzeczka, ale selekcjonerzy maja pilkarzy do dyspozycji pare razy do roku. I musza czegos ich nauczyc, bo inaczej gromy nad ich głową. Olek ma ich 12 miechow i poza przeblyskiem jakiejś indywidualności to dalej nie wyglada jak zespol.
» 24 grudnia 2019, 16:08 #28
brylantowy: Dajmy my czas do końca. Jeżeli nie nie zakończymy sezonu w top 4. Bądź nie wygramy ligi Europy to wtedy można myśleć o zatrudnieniu kogoś innego. Marzy mi się ten młody ambitny gość z Lipska, bądź Poche. A Ole jako dyrektor sportowy od transferów itp. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
» 24 grudnia 2019, 15:57 #27
8ball: Kurde, o czym wy piszecie w komentarzach? Porównania? Ole i Klopp? Każda droga jest inna. Jak można takie coś porównywać... Za każdym razem jak przychodził nowy boss miał zrobić porządek po starym, filozofia, kultura klubu? U jednego trzymaliśmy piłkę u drugiego parkowaliśmy autokar u trzeciego gramy szybką piłkę, gdzie ta nasza kultura gry? Też nie rozumiem tego jak można zagrać jeden dobry mecz, po czym nie potrafić grać w drugim lecz wiem jedno po 3 upadkach trenerów nie problemem jest boss. Wesołych Świąt!
» 24 grudnia 2019, 15:11 #26
morrgan: Owszem problemem samym w sobie nie jest boss, ale ludzie którzy wybierają tych bossów. Powód dla którego Solskjaer jest nadal trzymany na stanowisku jest prosty - stanowi on płaszcz ochronny przed nadmierną krytyką właścicieli. Większość kibiców wstrzymuje się z krytyką z jednego powodu: Ole jest jedną z legend United i ludzie ciągle mają nadzieję, że osiągnie sukces jako menadżer mimo wielu dowodów na to, że on po prostu nie wie na czym ta praca polega. Każdy inny menadżer (choćby Klopp czy Guardiola) osiągając takie wyniki i będąc na stanowisku od 12 miesięcy już dawno pożegnałby się z posadą.
» 24 grudnia 2019, 15:25 #25
artifex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 15:05

Czas sobie powiedzieć otwarcie, że Norweg jest zwykłym Dyzmą a nie fachowcem w odpowiednim miejscu. Są po prostu tacy ludzie którzy mają kilogramy farta w krytycznych momentach i dzięki temu zachodzą powyżej poziomu swoich kompetencji. I nie zmieni tego nawet żucie gumy w trakcie meczu ani nacieranie głowy notatnikiem SAFa.
» 24 grudnia 2019, 15:02 #24
PrzemoIgor: Stek bzdur. Mydlenie oczu i kupowanie sobie czasu.
» 24 grudnia 2019, 14:28 #23
mikulenas: Czy my mamy gorszą kadrę od Wilków czy ShU? Odpowiedź brzmi nie. Tam jest jakiś styl i nie potrzeba im zawodników z jakimś Dna i innym sratatata.A tu co widać po roku?Jaki styl jakie dominowanie.
» 24 grudnia 2019, 13:59 #22
primasort: Wesoły norweg zapomniał lub nie bierze pod uwagę, że brakuje mu bardzo dużo do poziomu jaki reprezentuje Klopp.
» 24 grudnia 2019, 13:53 #21
nani17801: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 22:07

Klopp na początku też dużo nie zdziałał ;)
» 24 grudnia 2019, 22:07 #20
PawcioMoron: Po co w ogole porownujecie Klopa do Solskjaera. Klop to Klop a Solskjaer to Solskjaer. Szczerze, go**o mnie obchodzi w jakim tempie Klop budowal zespol. Mnie interesuje to co sie dzieje w Man. United. Do poki Norweg jest trenerem. Tak dlugo trzymam za niego kciuki i bede mu kibicowac. Tak jest teraz i tak bylo za kazdym poprzednim trenerem. Kazdy kto zyczy naszemu trenerowi porazek, nie jest godzien bycia kibicem Manchesteru. Jak kolwiek zle by nie bylo, zawsze nalezy trzymac kciuki za swoj zespol.
Kwestia czasu jak maszyna ruszy. Ten sezon po prostu taki juz bedzie. Zadna zmiana trenera niewiele tu zmieni. Rok czasu to wystarczajacy okres zeby nasz sztab trenerski poznal swoj zespol. Oni dobrze wiedza kogo potrzebuja i kogo nalezy sie pozbyc. Ale w jedno okienko tego nie da sie zrobic. Proces trwa. Poczekajmy przynajmniej do letniego okienka bo na zimowe bym nie liczyl. Jeden dobry transfer zima to juz bedzie sukces. Lepiej zrobic jeden trafny niz kilka spalonych. Jesli wytrzymalismy tyle lat posuchy wymieniajac co chwile trenerow (topowych) i to bez wiekszych efektow. To wytrzymajmy jeszcze z Trenerem, ktory ma w sercu ten klub i ma na niego pomysl. Wole Norwega za sterami niz jakis najemnikow. Jeszcze odszczekacie to wszystko kiedy to Ole zrzuci Liverpool z tej pieprzonej grzedy. Mocno w to wierze. Ole naoliwi ta maszyne i uzupelni w odpowiednie tryby. Mamy potencjal zeby zagrac w LM juz w przyszlym sezonie. Wystarczy sie zmotywowac na te kilka meczow LE. Wierze ze nawet Ci co tak placza na wszystko dookola i chca zmiany trenera, tak na prawde wierza i mocno trzymaja kciuki za nasz zespol. Razem musimy wspierac trenera. By moc razem swietowac sukcesy. Jest tak fatalnie a wciaz mamy szanse na kilka trofeow. Pamietam jak za LvG i za Mou, nie raz zasnalem na meczu. Po prostu oni mnie usypiali co mi sie nigdy nie zdarzalo. Odkad Ole jest trenerem. Kazdy mecz stal sie dla mnie emocjonujacy. Mecze dobre przeplatane tymi zlymi. Nigdy nie wiesz co nastapi. Nawet jak przegrywamy to przynajmniej cos sie dzieje. Nie ma nudow. Ciagle staram sie wydobywac pozytywy nawet gdy przegrywamy. Po prostu czuje ze to idzie w dobrym kierunku. Wiem ze Ole to wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu. Trzeba dac mu kredyt zaufania. Bedzie dobrze. Nie dzis ani nie jutro ale kwestia czasu jest ze to wszystko ruszy. Nadal tez sa szanse na top 4. Nie takie straty byly odrabiane. I nie.. Nie dam Wam namiarow na mojego dilera.
» 24 grudnia 2019, 22:29 #19
nani17801: #PawcioMoron Czy ja napisałem ,że Solskjear jest złym wyborem ?
» 24 grudnia 2019, 22:58 #18
mikulenas: Chcemy dominować? Jak? Wychodzimy na kolejny już mecz i gramy długie lagi, bo może się uda. Albo grają coś tylko podobnego do ataku pozycyjnego, w niesamowitym wręcz tempie. Chciałem i wierzyłem w ten projekt o którym ciągle mówi, ale po tym co zobaczyłem w tym ostatnim meczu. Dość. Nie do zaakceptowania.
» 24 grudnia 2019, 13:50 #17
navi8812: Zgadzam sie nikt juz nie pamieta jak klop zaczynal bylo jak z nami z czolowymi zespolami walczyli i punktowali a ze sredniakami tracili punkty. Na szczescie my nie potrzebujemy jeszcze 7 transferow tylko ze 3 ale konktetne prawa pomoc, srodkowy ofensywny i napastnik do rotacji z martialem
» 24 grudnia 2019, 13:50 #16
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 14:04

Hahahaha ! Prosze nie rozsmieszaj mnie . Niewiem co wy ludzie bierzecie bo chyba niepamietacie kompletnie poczatków Kloppa w Liverpoolu . Przychodził w listopadzie gdzie Liverpool juz mial chyba 10 albo i wiecej pkt straty do top4 i mieli chyba z 8-10 miejsce . Liga juz w sumie byla przegrana i skupił sie bardziej na LE gdzie doszedl do finału . Ja juz w jego pierwszym pół sezonie widziałem ze coś z tego bedzie . Niby skład mial tak słaby a ograł świetną Borrussie Tuchela noi oczywiscie nasz Manchester United . W drugim swoim sezonie zrobił to co miał zrobic czyli ogarnął top4 z miejsca to był jednak jeszcze taki jego pierwszy cały sezon no ale widać ze miał jakiś pomysł na Liverpool . Potem juz wiadomo ze była walka o majstra i LM po transferze średniego Salaha z Serie A i Van Djika . Takze nie porownujcie Kloppa do naszego MENAGERA jakim jest OGS bo tutaj to ja kompletnie nie widze progresu a juz jest tutaj ponad rok i przeszedl okres przygotowawczy . Jednak coś nie gra skoro Klopp przegrywał ze słabymi klubami a jednak krecili sie w top4 i cały czas tam byli w całym swoim sezonie . Baa nawet na poczatku pamietam ze myslalem ze bedą walczyć o Mistrzostwo no ale jednak czegoś im jeszcze zabrakkło i to sie stało dopiero w nastepnym sezonie . Patrząc na naszą gre watpie ze OGS dojdzie nawet do 1/4 LE . Z Pucharami tez szybko sie pożegnamy noi nawet nie zagramy w LE w przyszlym sezonie . Taki oto progres i porownanie Kloppa z Solskjaerem .
» 24 grudnia 2019, 14:01 #15
mzrk: Płaczki mówią żeby nie porównywać Kloppa do Ole no i racja, bo Klopp wymienił CAŁY skład, w porównaniu do tego co zastał teraz ma zupełnie nową drużynę. Ole dostał na razie 3 zawodników, którzy póki co się sprawdzają poza nimi musi grać tymi, którzy są dostępni. Dostanie kolejnych, których potrzebuje i będzie o wiele lepiej. A nie, zaraz, zapomniałem że to już przecież rok jego pracy minął i nie walczymy o mistrzostwo :D OLE STAY !
» 24 grudnia 2019, 13:22 #14
dlabigt23: Z Solskjaerem nie zagramy w przyszlym sezonie w LE wiec nie mowicie prosze was nawet o top4 . To jest nieosiągalne .
» 24 grudnia 2019, 14:39 #13
PawcioMoron: Masz racje. W LE nie zagramy. Zagramy w CL.
» 24 grudnia 2019, 21:43 #12
morrgan: Gramy o wiele bardziej defensywnie niż za Mourinho i w dodatku tracimy o wiele więcej bramek. Nie potrafimy praktycznie zagrać na 0 z tyłu pomimo wydania 130 mln funtów na dwóch obrońców. Najbardziej ciekawy jest fakt, że po zwolnieniu Jose i przyjściu Ole graliśmy fenomenalnie i jak to było możliwe? Efekt nowej miotły to jedno, ale w kilka dni piłkarze nie nauczą się grać w ofensywnie tak kombinacyjnie i szybko. Skoro teraz nie potrafimy skutecznie wymienić kilku kombinacyjnych podań pod polem karnym przeciwnika, a w pierwszych tygodniach pracy Ole piłkarze potrafili tak grać, to wynika z tego, że tych kombinacji nauczył ich na boiskach treningowych Mourinho, a nie Ole. Z każdym miesiącem taktycznie wyglądamy o wiele gorzej. Jedyne co wychodzi to długa piłka na połowę przeciwnika w kontratakach i liczenie na szybkość naszych napastników, a powiedzmy sobie szczerze to żadna taktyka. Takie coś to grają drużyny w League One przeciwko mocniejszym drużynom lub drużyny broniące się przed spadkiem. Kadry nie mamy idealnej, ale na pewno powinna sobie ona radzić z drużynami z poza top 10. W końcu United na wynagrodzenia wydają najwięcej w lidze, więc przynajmniej wypadałoby żeby Ci piłkarze sobie radzili z takimi drużynami.
» 24 grudnia 2019, 13:12 #11
Czarny82r: Mam wrażenie że upadków było znacznie więcej niż wzlotów. Jednak to nie wina menadżera, Ole ustala taktykę na mecz a piłkarze mają wykonać zalecane ustalenia. Z tym drugim u nas jest jednak słabo, to nie menadżer gra na boisku tylko piłkarze i to oni są odpowiedzialni za błędy i porażki.
» 24 grudnia 2019, 12:50 #10
mikon70: Nie miałbym naprawdę nic do jego pracy i byłbym spokojny, jakbym widział jakieś zalazki lepszej gry. Rozumiem, ze skład nadal jest niewystarczalny na najlepsze cele, ale z tymi piłkarzami da się o wiele więcej na tym etapie wykrzesać. Kloppa nie ma co porównywać, bo to jest umniejszenie jego tytanicznej pracy w Liverpoolu.
» 24 grudnia 2019, 12:13 #9
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 12:08

Coż to jest właśnie powód dla którego Mourinho nie grał tak otwartego futbolu a van Gaal wolał mieć piłkę choćby i na swojej połowie. Mieliśmy średnich lub wiecznie kontuzjowanych obrońców lub wręcz ich brak - grali Young i Valencia czyli skrzydłowi. Ole dostał po to Harrego i AWB żeby móc grać bardziej otwarty futbol...a gramy solidne mecze własciwie jedynie z kontry. Coś tu nie halo jest..
» 24 grudnia 2019, 12:05 #8
Zezak0076: A tak bylo fajnie cicho bez glupich komentarzy po wygranej z Spurs i City...
Wzmocnic środek w styczniu i jedziemy dalej sezon dwa albo trzy ... Jurgen tez nie od razu stworzył to co ma dzis
» 24 grudnia 2019, 11:55 #7
dagoberto: Serio tak ? Klopp w 1 sezonie finał LE i już było widać lepszą grę i jego styl, 2 sezon finał LM 3 sezon walka o mistrza i wygranie LM ten sezon ? 1 miejsce i dominacja. Przestań gadać głupoty i pisać że coś jest podobnego między tym co robi Ole a co robił jurgen.
» 24 grudnia 2019, 12:00 #6
Wafelek100: No bo ludzie porównują tutaj Ole do Jurgena i mają ślepa nadzieję że będzie podobnie. Otóż raczej nie będzie...i koleś ślepo myśli że ten klub w dalszym ciągu przyciąga najlepszych piłkarzy. Owszem przyciąga ale finansowo.
» 24 grudnia 2019, 12:07 #5
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2019 11:57

Rozwala mnie jak cały czas slysze, czas, czas, czas, czas na co ? Żeby grać dalej padake ? Każdy wiedział że potrzeba kreatora, nie kupili nikogo, i jeśli w następnym okienku transferowym nie kupimy dobrego kreatywnego pomocnika to dalej będzie to samo, ale fakt faktem że nawet bez tego kreatora trener powinien tak poukładać zespół żeby ogrywali takie potęgi jak Watford czy Newcastle i tu już wina Ole. Nie jestem Ole out ale jakoś ciemno to widzę. Klopp już w 1 sezonie sprawił że live grało lepie było widać jego styl nawet z tymi przeciętnymi piłkarzami jakich miał, jak się nie mylę to już w 1 sezonie dobił do finału LE. Więc czas ok ale jak coś się już prezentuje a tu nic.
» 24 grudnia 2019, 11:55 #4
DevilFan: Najgorsze jest to że on nie daje nam zadnej gwarancji że w przyszłym sezonie będzie lepiej. I zastanawiam się czy zarząd w ogóle ma to na uwadze czy po prostu jesteśmy globalną marka która ma pozyskiwać sponsorów.
» 24 grudnia 2019, 11:53 #3
MadUTD: ''Tak, na chwilę obecną jesteśmy dalej, niż sądziłem, że będziemy.'' Ktos zna adres dilera ktory dostarcza towar Norwegowi?
» 24 grudnia 2019, 11:42 #2
matheo: Przeredagowałem to, żeby nie było wątpliwości w tej wypowiedzi.
» 24 grudnia 2019, 11:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.