Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sytuacja kadrowa przed meczem z Evertonem

» 13 grudnia 2019, 16:03 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Ole Gunnar Solskjaer po meczu z AZ Alkmaar w Lidze Europy podzielił się informacjami na temat sytuacji kadrowej w ekipie Manchesteru United. Szanse na grę w niedzielnym spotkaniu z Evertonem ma Jesse Lingard.
Sytuacja kadrowa przed meczem z Evertonem
» Paul Pogba nie wystąpi w niedzielnym meczu z Evertonem
Anglik z powodu drobnego stłuczenia opuścił czwartkowe starcie w Lidze Europy. Do niedzieli powinien jednak dojść do pełnej sprawności.

W przyszłym tygodniu normalne treningi z zespołem mają zacząć Paul Pogba, Eric Bailly i Timothy Fosu-Mensah.

– Nie mam pewności co do Jessego, ale mam nadzieję, że będzie mógł zagrać – mówi Solskjaer.

– Nie trenował w czwartek, lecz w sobotę sprawdzimy jak się ma jego zdrowie. Doszedł do formy, trenował dobrze, więc liczymy na jego udział.

– W następnym tygodniu treningi z zespołem wznowi Eric i Timothy. Paul zacznie z nami normalne treningi po weekendzie. Zobaczymy – dodaje Solskjaer.

Norweski menadżer w meczu z AZ Alkmaar wymienił 9 zawodników w wyjściowej jedenastce Manchesteru United. Piłkarze będą więc wypoczęci na ligowe starcie z Evertonem.

Początek meczu Manchester United vs Everton w niedzielę o 15:00.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United niezainteresowany angażem Pochettino
Następny news »
4000 meczów Manchesteru United z wychowankiem w składzie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


Klimaa: Jestem bardzo ciekaw zaangażowania Pogby gdy będzie w końcu "gotowy do gry"
» 15 grudnia 2019, 10:44 #28
sliceum: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 07:35

Jak czytam wypowiedzi internetowych menedżerów lub dyrektorów sportowych np. takiego jaratkow lub western, to się aż coś we mnie gotuje. Załóżmy, że za kare piłkarz ląduje w rezerwach albo na trybunach. Starajmy się teraz o nowych graczy mając taką sytuację na koncie. Agenci najbardziej obiecujących graczy będą nas odradzać z samego faktu, że nie zarobią na transferze do innego klubu w momencie gdy piłkarz do końca kontraktu trawy nie powącha.
» 14 grudnia 2019, 07:34 #27
jaratkow: Jeśli ewentualna "kara" była bezpodstawna to w pełni się z tobą zgadzam. Ale rozumiem, że masz prawo uważać że lepszym dla klubu będzie wywieszenie flagi z napisem "zerżnij mnie"... Wtedy największe cwaniaki będą się ścigać po kontrakt u nas
» 14 grudnia 2019, 09:02 #26
sliceum: Który klub swoją największą gwiazdę zsyła do rezerw zamiast go sprzedać? Jakieś przykłady w ciągu 10 lat? Wydaje mi sie, że skoro nie jest to popularny tryb realizowany przez dyrektorów sportowych i zarządy klubów, to nie powinieneś swojej wizji uważać za słuszną. Chyba, że uważasz się za mądrzejszego od wysoko opłacanych fachowców z największych klubów (a ci za tym idzie organizacji finansowych) na świecie.
» 14 grudnia 2019, 13:27 #25
jaratkow: @silceum:
Nie upieram się wcale przy "mojej wersji". Po prostu uważam, że nie jest to fair w stosunku do klubu, który sporą kasę płaci zawodnikowi nie dającemu od siebie niemal nic, a na końcu jeszcze dostanie "nagrodę" w postaci kowego kontraktu. Drażni mnie to, że kluby są bezbronne wobec piłkarzy-naciągaczy.
Reasumując: przyjmuję do wiadomości stan faktyczny, co nie znaczy że mi się on podoba.
» 14 grudnia 2019, 15:43 #24
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 00:05

Szczerze? Dopóki kluby nie będą takich delikwentów jak, np. Neymar czy Pogbuś odpowiednio karać, to będą niczym pasożyty niszczące drużyny od środka. Wystarczy i tak już problemów z ich agentami. Za takie zagrywki, powinno się ich zsyłać do rezerw i trzymać ich na siłę, dopóki nie skończą kontraktu. Przecież i tak trzeba im płacić. Wtedy może się by się czegoś nauczyli i myśleli. Co to jest, że piłkarz, który podpisuje kontrakt warty miliony, później ma na niego wy..... a kasę i tak bierze.
» 14 grudnia 2019, 00:03 #23
jaratkow: Nic dodać nic ująć.
» 14 grudnia 2019, 06:18 #22
BNK: Powodzenia później w szukaniu topowego piłkarza latem. To nie legia Warszawa i piłkarze w cenie rodzinnego sedana, żeby sobie ich wysyłać do rezerw.
» 14 grudnia 2019, 07:46 #21
jaratkow: @BNK: Powiedz mi proszę czy byłbyś zadowolony zatrudniając pracownika, który mimo doskonałego wynagrodzenia manifestuje chęć zmiany pracodawcy i unika świadczenia pracy?
» 14 grudnia 2019, 09:41 #20
BNK: Jak jesteś niezadowolony z piłkarza, to go wystawiasz na sprzedaż, a nie wysyłasz do rezerz. Tak działa profesjonalny klub. Na Pogbe są chętni l, chcą też płacić konkretną kasę, a mimo to nasz klub go nie sprzedaje. Coś w tym musi być, nie? Może to trochę zniszczy twój świat, ale zdradzę Ci tajemnice. To co czytasz w prasie, rzadko ma cokolwiek wspólnego z tym, co faktycz ie dzieje się za drzwiami klubów.
» 14 grudnia 2019, 10:29 #19
RyanScholes1878: Ile razy jeszcze mam ogladac ten pysk Pogby pod newsem o sytuacji kadrowej ? jak bedzie gral w realu albo juve to tez bedziecie dodawac news ze pogba gra lub nie ? obudzcie sie pseudo redaktorzy
» 13 grudnia 2019, 22:33 #18
GGMUN6: Mnie też to denerwuje :/
» 13 grudnia 2019, 22:34 #17
BNK: Pogba jest graczem United. Ma kontuzje, więc informacje o tym czy będzie, czy też nie będzie dostępny są jak najbardziej istotnie. Obudź się pseudo kibicu.
» 13 grudnia 2019, 22:49 #16
RyanScholes1878: wez rozbieg i pier.....wiesz co robic
» 13 grudnia 2019, 23:14 #15
Kiharitony: Tym bardziej ze jakby to nie bylo to Pogba jest najwieksza "gwiazda" United
» 14 grudnia 2019, 01:47 #14
jaratkow: Szkoda, że ciągle powraca temat Pogby. Wielką czkawką odbija nam się ten powrót. Pożytku dotąd jak na lekarsteo, a teraz jeszcze problemy z pozbyciem się go. Osobiście wątpię, że ktoś spełni nasze finansowe żądania i... albo sprzedamy go za półdarmo albo będziemy zawiruszeni do chwili jego odejścia za free. Szkoda, bo i kasa i zawodnik by się przydał. Czy nie może klub postawić sprawę jasno: popełniliśmy błąd, rozwiązujemy kontrakt i niech nie psuje atmosfery w budowanej druźynie..? To by chyba było lepsze od cotygodniowych przelewow i... coraz mniejszej szansy na grę lub kontrakt.
» 13 grudnia 2019, 18:44 #13
Bossicky: bzdury jakich nie czytałem dawno...
» 13 grudnia 2019, 20:30 #12
mycka86: Rekin finansów :)
» 13 grudnia 2019, 21:46 #11
BNK: To, że masz swoje zdanie na jakis temat, nie zawsze znaczy, że warto się nim dzielić z innymi. Czasem lepiej przemilczec i nie wyjść na durnia.
» 13 grudnia 2019, 22:27 #10
jaratkow: @BNK, Bossicky:
Zgadzam się, że "moja teoria" jest mało realna. Ale skoro według was jestem durniem to co powiedzieć i tych, którzy płacą setki tysięcy tygodniowo facetowi, który ma dalece wywalone na klub i jego kibiców? Próby sprzedania wirusa "za dobre pieniądze" są tak samo żałosne jak te wszystkie fotki Pogby gdy mowa o sytuacji kadrowej United. Dyskwalifikacja do końca kontraktu a nie próba sprzedaży to jest wszystko co powinien dostać w naszym klubie. Ewentualny kontrakt będzie niezasłużoną nagrodą za cwaniactwo.
» 14 grudnia 2019, 06:33 #9
Bossicky: Królewicz powinien najpóźniej na Newcastle wrócić.
» 13 grudnia 2019, 16:47 #8
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2019 16:52

Wróci w styczniu. Jak się zacznie okienko transferowe. Moim zdaniem on już nie zagra w koszulce MU. Ole od miesiąca mydli wszystkim oczy, że już wraca, już prawie jest gotowy, już tuż tuż... Przypomnij sobie jak było z Lukaku i jego 'kontuzją' przed transferem. Z jednej strony Ole czyni takie zabiegi żeby nie wyszło na to, że nie potrafi utemperować jakiegoś gracza, a z drugiej po że krnąbrnego nieprofesjonalisty trudniej jest sprzedaż za dobrą kasę.
» 13 grudnia 2019, 16:49 #7
morrgan: Paul zagra jeszcze sporo razy dla United. Dlaczego tak uważam? Bo w styczniu nikt się po niego nie zgłosi po prostu. W każdym bądź razie nikt nie zaoferuje tyle żeby United się na taką ofertę zgodziło (potrzeba co najmniej 100 mln funtów). Każda niższa oferta byłaby frajerstwem z naszej strony. Powinniśmy w ostatnim letnim okienku transferowym go sprzedać. Pogba poprosił o odejście już w czerwcu, więc był czas na jego sprzedaż i na jego zastąpienie. Zamiast tego postanowiono zatrzymać piłkarza, który nie chce tutaj być. Czy słusznie? Wg. mnie to był błąd, ale jeszcze czas pokaże czy zarząd wraz z Ole podjęli słuszną decyzję.
» 13 grudnia 2019, 17:23 #6
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2019 17:30

mycka86: dobrze że napisałeś "moim zdaniem" szkoda że nie na początku wypowiedzi bo jego pierwsze zdanie nie jest opinią czy przypuszczeniem ale oznajmieniem jak byś to wiedział a nie masz takiej wiedzy i jak większość w tej sprawie kierujesz się emocjami podsycanymi przez The Sun, Daily Mail itp. (tak myślę) Przypomnę że facet nie gra ani w United ani w reprezentacji swojego kraju. Ma 2 lata kontraktu z opcją przedłużenia o rok. On tutaj nie rozdaje kart. No i jeśli uważasz że w takim klubie jak United, ktoś będzie robić co mu się podoba a w BVB i innych klubach jadą z każdym kto choćby się spóźni o 3 min to do prawdy jesteś naiwny.
» 13 grudnia 2019, 17:29 #5
mycka86: Jasne to tylko moja opinia, nie mam pewności że tak się stanie. Przeszkodą jest to co pisał @morrgan. Klub może nie dostać satysfakcjonującej oferty i przez pół roku będziemy mieli piłkarza grającego na 50%. Jak Erikssen w Spurs.

Nie napisałem, że Pogba rozdaje karty. Sądzę, że w klubie stwierdzono że z tej mąki już nie będzie chleba i czas się pożegnać. Darujmy sobie teksy o naiwności itp. To jest niesmaczne.
» 13 grudnia 2019, 17:43 #4
klusek0128: mycka86: napisałem "jeśli", ale faktycznie można to odebrać inaczej niż ja sobie to założyłem...
Wracając do gry na 50% to to nie jest tylko jego wygrana. Grając na "pół gwizdka" częściej będzie siadać na ławce a to też nie wpływa na rozwój piłkarza. Mu stać na utarcie nosa każdemu i uważam że jak będzie chciał odejść to zrobi to tak jak Lukaku. Powie co chce a klub spróbuje się dogadać z kim tam on będzie chciał ale na warunkach United. Dowód to Inter który chciał wydać 50mln i nie udało się...
» 13 grudnia 2019, 17:57 #3
Czarny82r: Fajnie że Solskjaer robi takie rotacje w składzie na puchary, to sprawia że każdy dostaje szansę a podstawowi piłkarze są bardziej wypoczęci. Spoglądam na zespół Chelsea i tylko czekam kiedy piłkarze zaczną łapać drobniejsze i poważniejsze kontuzje. Mało rotacji w ich zespole daje nam większe szanse na TOP4.
» 13 grudnia 2019, 16:09 #2
eragon30971: Przecież Lampard też rotuje, wiadomo, że na LM nie wystawi głęboka rezerwę jak my w LE (też byśmy tego nie zrobili), ale możesz sobie przypomnieć nasz mecz z nimi w carabao i ile tam było podstawowych graczy.
» 13 grudnia 2019, 16:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.