Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United nie ma zamiaru zwalniać Solskjaera

» 2 grudnia 2019, 10:26 - Autor: Rio5fan - źródło: theathletic.co.uk
Według najnowszych doniesień, jakie ukazały się na łamach portalu The Athletic, zarząd Manchesteru United nie zamierza rozpatrywać możliwości zwolnienia Ole Gunnara Solskjaera ze stanowiska menadżera.
Manchester United nie ma zamiaru zwalniać Solskjaera
» Zarząd Manchesteru United nie chce dokonywać zmiany na stanowisku menadżera
Czerwone Diabły zaledwie zremisowały niedzielny mecz z Aston Villą i po czternastu kolejkach ligowych zajmują dopiero dziewiąte miejsce w tabeli Premier League.

Dziennikarze sugerują jednak, że nawet dostępność zwolnionego z Tottenhamu Mauricio Pochettino nie skłoni kierownictwa klubu z Old Trafford do roszady na pozycji szkoleniowca.

- Coraz jaśniejszy staje się fakt, że kierownictwo klubu nawet nie zamierza się zastanawiać nad tym, czy inny menadżer mógłby wykonać lepszą pracę. Wszyscy wiedzą, że Ed Woodward i jego koledzy z zarządu nie mają zamiaru zwalniać Solskjaera, nawet jeśli Pochettino jest dostępny - napisał w swoim artykule Daniel Taylor.

Ole Gunnar Solskjaer może się zatem czuć bezpieczny na swoim stanowisku, bowiem jego przełożeni nie chcą rozważać zmiany w najbliższej przyszłości. W podobnym tonie niedawno wypowiadali się dziennikarze Daily Star.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: Manchester United vs Aston Villa
Następny news »
Jenas: Gra Manchesteru United jest bardzo statyczna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


ruffnecky: Zaczynamy przypominac Real czy klubiki z Ekstraklapy
» 4 grudnia 2019, 10:48 #74
Alistair: Sama wypowiedz czy " przecieki" na ten temat, mowia ze tak wlasnie sie stanie.... NIe bedzie zapowiedzi, akcje klubu sa na gieldzie, nikt nie bedzie tego przedstawial wczesniej. Nawet jesli Titanic tonie, muzyka ma grac...
» 4 grudnia 2019, 09:26 #73
Klimaa: Wg mnie Ole ma ok 3 sezony na to aby zbudować zespół i pójść w pewnym określonym kierunku. Poza tym jak można w pełni oceniać OGS skoro posiada najgorszy zespół w tym wieku? Brak transferów do klubu, wiele odejść, nadal spore ilości piłkarzy którzy nie pasują do zespołu i młodzież która nie jest gotowa na powierzone im zadanie. Zbyt dużo błędów zostało popełnionych w przeszłości co odbija się do teraz echem. Zarząd który nie potrafił transferami zapewnić trenerowi odpowiedniej jakości nie może zwalniać trenera bo nie ma kim grać. Wyniki są kiepskie i dalekie od tego czego oczekujemy. Przyznać jednak trzeba że Norweg jako pierwszy zaczął sprzedawać szrot. Sezon 21/22 powinien być tym kiedy muszą być widoczne efekty pracy.
» 4 grudnia 2019, 00:46 #72
TomekG: Zwalniać go nie muszą, ale ja bym go widział jako asystenta na tę chwilę. I to byłoby dla niego być może najlepsze,bo w innym wypadku może po prostu wylecieć z hukiem.
» 2 grudnia 2019, 21:51 #71
ruffnecky: Oszalaleś myśląc że ktokolwiek się zgodzi na taką degradację
» 4 grudnia 2019, 10:44 #70
marcinbblack: Ciekawe ile w tych zapewnieniach prawdy. Jeśli chcą budować dom i co 2 sezony burzą ściany do golych fundamentów to nie ma co się dziwić, ze salon niedokończony, płytki w łazience nie zostały położone itd...
» 2 grudnia 2019, 18:17 #69
SiYamabushi: Przed meczem z Aston Villa, większość pisała, że w trzech meczach 7pkt, wygląda na to, że może skończyć się na 1pkt.
» 2 grudnia 2019, 17:14 #68
SiYamabushi: Wiem jedno, jeśli pojawiają sie zapewnienia wsparcie dla managera, to jego koniec bliski.
» 2 grudnia 2019, 16:50 #67
dlabigt23: Tak samo bylo przy Van Gaalu i Jose Mourinho . Rzeczywiscie tez pamietam jeszcze przed mecze z Liverpoolem bodajze ze Mourinho ma pewny stolek i ten mecz nie bedzie brany pod uuwage . Takze tego mysle ze te mecze moga byc jednak decydujace i w przyszlym tygodniu Olek poleci . No chyba ze zdobedziemy 4 pkt w tych dwoch meczach a to bylby duzy wyczyn .
» 2 grudnia 2019, 20:03 #66
KnabrnyGad: Czy inny menedżer mógłby wykonać lepszą pracę? Jak pokazuje historia, zdecydowanie. Dopiero co Pochettino zapewniał, że Mourinho nie da rady w Tottenhamie i przejechał się na swoim fantazjowaniu. Pytanie, czy inny menedżer poradziłby sobie lepiej jest pytaniem, czy są na świecie bardziej kompetentni menedżerowie. Odpowiedź brzmi, po stokroć tak.
» 2 grudnia 2019, 15:45 #65
Kempes: cytat: "Dopiero co Pochettino zapewniał, że Mourinho nie da rady w Tottenhamie i przejechał się na swoim fantazjowaniu."

Chyba trochę na wyrost to stwierdzenie. To dopiero dwa mecze pod wodzą JM. Zobaczymy co będzie dalej. Tak dla przypomnienia, u nas też Solskjaer'owi na początku żarło, a co było potem (i jest do tej pory) każdy wie. Także z tym przejechaniem się, poczekałbym do końca sezonu.
» 2 grudnia 2019, 16:25 #64
jaratkow: Ci sami pilkarze którzy "puścili z torbami" Pochettino zaskoczyli pod wodzą Mourinho. Pytam: na jak dłufo?

Ci sami piłkarze którzy apuścili Mourinho zaskoczyli z OGS. Zaszkodził im kontrakt trenera..?

Tego typu historii futbol zna setki. Kluby wyrzucają trenerów coraz bardziej uzależniając się od humorów świetnie opłacanych i coraz bardziej kapryśnych kopaczy
» 2 grudnia 2019, 16:51 #63
KnabrnyGad: No i te kluby będą na dnie piłkarskim. Kempes dodam ci, że Pochettino już się tłumaczył z tych słów, więc nie wiem, czy na wyrost. Na pewno Pochettino był tym, który nie spodziewał się, że od tak można odmienić drużynę. Tak samo śmieszne są stwierdzenia, że żaden trener w MU nie sprawdzi się lepiej. Ja mam lepsze pytanie, otóż - który spisałby się gorzej?
» 2 grudnia 2019, 21:43 #62
Kempes: Ale tak jak napisałem wcześniej Solskjaer po odejściu JM tez odmienił całkowicie drużynę - zadziałał tzw system nowej miotły. To samo może być w Tottenhamie, choć oczywiście nie musi. Poczekajmy co będzie za kilka miesięcy.
» 3 grudnia 2019, 05:01 #61
Diabelred: Pamietam, ze w przypadku Mourinho tez na krotko przed zwolnieniem byly tego typu zapewnienia, takze z dystansem trzeba podchodzic, do tego typu newsow. Sytuacja w pilce jest bardzo dynamiczna i w przypadku ewentualnych porazek z Tottenhamem i City nie zdzwilbym sie zbytnio gdy Ole zostal zwolniony badz sam sie podal do dymisji.
Swoja droga nie wierze, zeby zarzad byl tak glupi i po doswiadczeniach z Kloppem i Guardiola nie nawiazal zadnego kontaktu z Pochettino.
» 2 grudnia 2019, 15:33 #60
rvn10: Emery też miesiąc temu miał niby pewną posadke..
» 2 grudnia 2019, 15:32 #59
Fenek: Wszystko może się szybko zmienić a zapewnieniom partacza i tak chyba już nikt nie wierzy. Nie życzę tego jednak Ole jak i nie przekonuje mnie poche.
» 2 grudnia 2019, 15:26 #58
jaratkow: Czasem trzeba zrobić kilka kroków wstecz by potem szybko iść do przodu. Skład jakim dysponuje OGS wymaga zarówno wzmocnień poprzez nowe transfery do drugiej linii jak też wzmocnień, jakimi będzie pozbycie się hamulcowych takich jak Pogba. Generuje gigantyczne kosztt a swoją postawą rujnuje wszystko co związane z wizerunkie United, jakiego wszyscy chcemy. Obie wymienione przeze mnie formy wzmocnienia potrzebne są od zaraz. 1 stycznia z dnia na dzień bliżej
» 2 grudnia 2019, 14:22 #57
bestija: Dla Eda Ole jest cudowny. Wie, że spadła mu gwiazdka z nieba to nie narzeka i zawsze z usmiechem opowiada bzdury. A kibice pamiętają go jako zawodnika to i nie wypada krytykować. A jak sięgniemy dna to się zarudni Evre albo Vidica jako dyrektora sportowego i znów rok spokoju
» 2 grudnia 2019, 13:51 #56
Vamp: Zgadzam się z Tobą, ale mylisz się odnośnie dna. Już dawno je przebiliśmy i to nie jednokrotnie. Teraz to już nie jesteśmy na dnie tylko w czarnej du... diurze :)
» 2 grudnia 2019, 14:42 #55
bestija: Obawiam się, że siegniemy niżej i byłbym szcześliwy gdybym sie mylił.
» 2 grudnia 2019, 17:58 #54
Pawlo: Kiedy wy w końcu zrozumiecie, że z taką formacją pomocy to nawet Klopp z razem z Guardiola nie miałyby lepszych wyników. Perreira z Fredem grają być może na najważniejszych pozycjach, a oni nie potrafią na 2 mecze formy złapać. Jak jest McTominay i Pogba to jakoś to wygląda, ale ich nie mamy i Ole robi co może, żeby z wąską kadrą i do tego z ciągłymi kontuzjami jakoś wyjść na mecz. Zobaczcie ilu graczy tych samych ma Klopp zanim przejął Liverpool? Z dwóch? A my oczekujemy cudów, bo Norweg kupił dwóch obrońców i pomocnika z 2 ligi.
» 2 grudnia 2019, 13:28 #53
artifex: Ale klepią nas jakieś drwale dopiero co awansowane z Championship. Przecież nasi marni pomocnicy i tak są lepsi technicznie od nonameów Baldocka, Norwooda czy innego wynalazka Hourihanea. Nie ma usprawiedliwienia dla bicia obijanym przez beniaminków.
» 2 grudnia 2019, 13:49 #52
bestija: A kiedy ty w końcu zrozumiesz, że za taką linie pomocy odpowiada Ole i Ed ? Zamiast błagać jaśnie Pogbe o łaske można było go sprzedać za rozsądne pieniądze i kupić sobie kogoś kto chce grać. Zamiast wiecznego Pereiry i Freda można było sprobówać zatrzymac Herere i Felainniego. Tak Fellainiego, który jaki był taki był ale waleczności nigdy mu nie brakowało. I zawsze stanowił jakiś plan B gdy nie miał kto strzelić bramki.
» 2 grudnia 2019, 13:49 #51
Mouzie1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 14:35

Tak bo rynek transferowy to sklep spozywczy i Ole wchodzi i bierze tego kogo chce.
A moze wspolnie podjeli decyzje ze zamiast brac znow byle kogo za grube miliony, jesli glowne cene transferowe sa niedostepne, lepiej dac szanse mlodym a noz ktos odpali. Zaryzykowali i poki co nie wyszlo. Ale transfer za 100mln tez wiaze sie z ryzykiem czy gosc odpali.
Co do kadr klubow jak Sheffield utd,AV itd. Tam nie graja przypadkowi gracze, to sa zawodnicy z odpowiednia charakterystyka pod klub ktory bedzie sie bil o srodek tabeli. Nie mozna porownywac pomocnikow klubow jak nasz gdzie zawodnik ma byc bardziej kreatywny.
Budowa klubu to proces zlozony i jesli nie posiada sie kadry " samograja" to pominiecie jednego trybiku wali wszystko jak rowniez wsadzenie do skladu odpowiedniego zawodnika potrafi opdalic nawet takich Fredow cze Pereiry
» 2 grudnia 2019, 14:35 #50
Pawlo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 14:57

Klepią nas drwale, bo mają lepszych zawodników w środku, czy to nie oczywiste? Co ma zrobić Solskjaer? Kogo ma tam wystawić? Bezsprzecznie pierwszymi wyborami są McTominay i mimo wszystko Pogba, ale ich nie ma. Mamy wystawiać więcej juniorów, którzy niekoniecznie są gotowi? Zrozumcie, że jesteśmy Manchester United to nie znaczy, że Perreira, Lindgard i Fred będą brylować na boisku, bo tego nie potrafią. Trzeba wyłożyć w styczniu grubą gotówkę na kreatywnego pomocnika, kogoś na napad, bo lepiej w tym sezonie nie będzie, nawet jakby teraz Klopp przyszedł, bo z pustego to i Salomon nie naleje.
» 2 grudnia 2019, 14:55 #49
bestija: Mouzie - Atletico straciło 6 zawodników 1 składu i potrafiło ich zastąpić wiec da się. Po drugie Ole miał lepszych śp w osobach Herrery i Fellainigo, nie musiał nikogo kupować. Nie zatrzymano ich w klubie wiec niech Ole nie narzeka, że nie ma kim grać. Kluby takie jak Sheffiled i Aston nie budują swojej kadry latami bo jesli mają jakiegos wyrożniajacego się zawodnika to przychodzi taki City wykłąde te 100 mln i już go nie ma. Wiec ta wieloletnia budowa klubu tez odpada. Zgadzam się, że budowa klubu to proces złożony i musi trwać 2,3,4 lata. Nie zgadzam się, że Ole jest odpowiednia osobą do tej przebudowy.
» 2 grudnia 2019, 17:37 #48
Pawlo: bestija Atletico z drapieżnego tygrysa obecnie się zrobiło lekko agresywnym rysiem i to, że równie słabo grają Real i Barca powoduje, że nie tracą dużo do lidera, więc nie zgodzę, że udało im się starych graczy zastąpić. Co do wymienionych graczy, przypomnę, że Ole CHCIAŁ podpisać kontrakt z Herrerą, ale już był wtedy zdecydowany na odejście, więc winiłbym nasz kochany zarząd za całe zło i braki jakie obecnie doświadczamy, a nie Norwega, który głupi nie jest i chciał kolejnych graczy.
» 2 grudnia 2019, 18:28 #47
Mouzie1981: Atletico gra piach w tym sezonie wiec tez sie nie zgodze ze im sie to tak udalo. A trzeba przyznac ze akurat oni to potrafia bo ja nie twierdze ze sie nie da. Da ale trzeba kupowac graczy pod konkretna charakterystyke a nie same nazwiska. Co do Fellainiego to tak Ole po 3tyg jako tymczasowy manager napewno sam go sprzedal. Ewentualnie mozliwe ze zarekomendowal ze nie miesci sie w jego charakterystyce. Oczywiscie ze Ole jeszcze nie udowodnil ze jest odpowiednia osoba na tym miejscu ale obwinianie go o sklad kadry to gruba przesada.
Jesli maja budowac dobry sklad to nie moga kupowac byle kogo tylko musza tych wlasciwych jak beda dostepni. Jestesmy w dupie 6-7 lat to i jeden sezon nas nie zbawi. Ostatnie okienko pokazuje wyraznie ze zmienil sie kierunek, poczekajmy 2-3 kolejne i wtedy oceniajmy
Wole jak grajac taki piach przegrywaja i daje im to wieksza presje na poprawe niz to co grali ostatnie 2-3 lata i jakims cudem gdzies sie tam lapali i udawali ze gra i buczy
» 2 grudnia 2019, 18:48 #46
toughRoy: Wszyscy ponownie koncentruja swoja zlosc na biednym Ole, a on jest jedynie figurantem na szwchownicy glazerow i eda. Struktury, "korpo atmosfera", kominy placowe wykreowane przez woodwarda i jego "ciezko pracujace" szczury zniszczyly ducha sportu na OT. Od czasu odejscia SAF-a i Gila nowotwor toczy United i ciagnie w odchlan przecietnosci...
» 2 grudnia 2019, 13:02 #45
Czarny82r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 12:44

To nie menadżer jest tu problemem tylko nasz środek pola. Z Pereirą, Maticem, Matą, Lingardem i Fredem daleko nie zajdziemy i im szybciej Solskjaer to zrozumie tym lepiej dla niego.
» 2 grudnia 2019, 12:43 #44
Czarny82r: W meczu z Aston Villą graliśmy 4-3-3 niestety z Pereirą oraz Matą i nie skończyło się to dobrze.
» 3 grudnia 2019, 09:39 #43
wider: Ciekawi mnie tylko jedna rzecz
Jak za Moyesa LVG czy Mou graliśmy słabo to ludzie krzyczeli zwolnić bo się nie nadają
Jak za Ole gramy najsłabiej to nagle ludzie twierdzą żeby zostawić
» 2 grudnia 2019, 12:05 #42
pbskarpy: Bo widzą lepsze podejście do całokształtu. Teraz właśnie doświadczamy budowania zespołu od podstaw. Jedynie JM trochę liznął tematu, ale pozostali nie.
» 2 grudnia 2019, 12:21 #41
Adi96rks: Sądzę że z taką grą jaką prezentuje ten "zespół" to co najwyżej będziemy walczyć o mistrzostwo w Championship w przyszłym sezonie.
» 2 grudnia 2019, 12:28 #40
Pawlo: Bo taki Moyes dostał mistrzowski skład(mimo już w kwiecie wieku), a Ole dostał zbieraninę sprzed innych managerów, którzy większość nadają się na drugę połowę tabeli. W tym tkwi różnica. Jeżeli Ole nie dostanie z 3-4 transferów, którzy z marszu podniosą poziom zespołu(co obecnie nie jest trudne) to trudno winić Norwega, jak tyły zabezpieczają gracze jak Fred i Perreira, którzy nie mogą załapać formy na 3 mecze z rzędu.
» 2 grudnia 2019, 13:17 #39
emil1986x: Grając Perreira Ole udowadnia brak jakiegokolwiek trzeźwego myślenia. Koleś nas pogrąża raz za razem a przychodzi kolejny mecz i...zawsze "gra" :( Garner z marszu jest z 5 razy lepszy a i tak bardzo młody i nieograny na wysokim poziomie. Perreira czy Lingard nie mieścił by się nawet w Aston Villi a u nas kolesie grają śmiało jak nie jeden to drugi albo nawet we 2...żenada i kompromitacja
» 2 grudnia 2019, 12:03 #38
Blau: Skoro zarząd ma tak wielkie zaufanie do Ole, to mam nadzieję, że przełoży się to na kwestie transferów w styczniu i lecie.
» 2 grudnia 2019, 11:58 #37
Kris91: Ja naprawdę jestem fanem trenerów-byłych piłkarzy danego klubu ponieważ wiem że znają klub jak nikt inny (swego czasu rozważałem czy Giggsa nie wrzucić na głęboką wodę). Jednak każdego trenera musi charakteryzować chęć poprawy, zdecydowane ruchy jeśli chodzi o zawodników oraz to aby każdy kibic widział że drużyna przynajmniej chce dać coś z siebie dla danego klubu. Tymczasem Ole owszem stoi za swoimi zawodnikami jednak mam wrażenie że gdyby któryś z nich za przeproszeniem narobił mu do walizki to nie byłoby problemu. Nie mówię tu o wykłócaniu się z zawodnikami ale widzimy przykład Kloppa. Bo czy Ox, Milner, Henderson to jacyś wirtuozi? Nie. A jednak potrafił z nimi pokonać Barcelonę i wygrać Ligę Mistrzów. Nie oczekuję tego od razu z Solskjearem ale mając nawet McTomminaya, Perreirę czy Matę powinien ograć Sheffield czy Aston Villę
» 2 grudnia 2019, 11:49 #36
oldfashioned: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 11:23

Jest powiedzenie: "ryba psuje się od głowy". Może nie jestem uważny, ale prawie nigdy nie widzę właścicieli na trybunach! W innych ekipach są widoczni. To dużo mówi o filozofii klubu. EW siedzi na trybunach i... siedzi. Dalej: skrzela - OGS jest legendą za 1 bramkę z 26 maja 1999 r. Taki RVN, RVP, Wazza biją Go na głowę jeśli chodzi o gole i skuteczność i widowiskowość. Równie dobrze John O'Shea (bardzo Go cenię) może być coachem. Serio! Teraz płetwy: James i Rashford - OK. Pyszczek: Martial - leń, który wlazł na dużą kasę, a teraz, bez Pogby = "mniej niż 0". Śródrybie: McTominay i dalej nic. Ogon: trochę machał rybą, ale teraz nawet kapitan daje ciała. Największy zawód? AWB!
» 2 grudnia 2019, 11:22 #35
ax1d: Dla formalności - RVP i OGS mieli taki sam shooting accuracy 42%, a Rooney 38%. Więc ciężko powiedzieć, że "biją go na głowę" ;)
» 2 grudnia 2019, 12:30 #34
smutny87: zmarnowałeś mu dzieciństwo
» 2 grudnia 2019, 12:55 #33
oldfashioned: #smutny87
komu?
#ax1d
racja, ale tu chodzi o radość!
» 2 grudnia 2019, 14:10 #32
MU4everMU: Z tego co czytałem to albo kogoś wypożyczymy w zimie albo zostaniemy z ta samą paką wiec co to za plan w którym nie zmienia się nic jak dla mnie szala się przelała i albo Ole wypowie się wprost na temat zawodników i tego co zamierza poprawić albo trzeba mu podziękować bo tłumaczenie ze graliśmy dobrze zawiozła skuteczność już nikt chyba nie chce słuchać
» 2 grudnia 2019, 11:05 #31
smutny87: Nie wierz we wszystko co czytasz
» 2 grudnia 2019, 11:25 #30
MU4everMU: został niecały miesiąc do okienka pożyjemy zobaczymy
» 2 grudnia 2019, 14:17 #29
Kris91: Ja uważam, że na taki młody skład jaki mamy potrzebny jest równie młody (nie to co Mourinho czy van Gaal) oraz bardziej charakterny (niż Moyes czy Solskjaer) trener. Choć z drugiej strony nie potrafię powiedzieć który spełnia te warunki. Przychodzi mi na myśl Nagelsmann choć wyciągnięcie go w tym momencie jest raczej nierealne.
A co jest z Allegrim? Szczerze powiem, że w obecnej sytuacji na rynku trenerskim prawdopodobnie nie ma lepszej opcji.
» 2 grudnia 2019, 11:03 #28
ManUtdFan94: I to jest prawidłowa decyzja. To nie trener jest odpowiedzialny za to wszystko tylko niestety bardzo słaba kadra, której na dodatek brakuje charakteru. Zmiana trenera nic nie da bo przyjdzie Pochettino i będzie tak samo. Tutaj potrzeba właściwych piłkarzy, którzy nie tyle umiejętnościami co głową udźwigną grę w tym klubie i pod taką presją. Na dodatek te kontuzje, które niczego nie ułatwiają.... Mamy pecha w tym sezonie i niestety to jest fakt i Ole musi dostać czas i wsparcie w swojej wizji... Po raz ostatni podkreślę zmiany trenerów co pół roku nic nie dadzą bo nie dość, że każdy szkoleniowiec ma inną wizję to na dodatek to jest zamiatanie problemów pod dywan i kierowanie tego klubu coraz to bardziej w dół.
» 2 grudnia 2019, 11:03 #27
Slawek7: Skoro trener nie jest odpowiedzialny za sytuacje w klubie to smialo mozna go zwolnic bo bez niego tez bedzie tak samo,mozna grac nawet bez trenera bo i tak nic nie daje.........................................Kopacze sa mierni w wiekszosci i to tez problem,ale czy sa az tak dziadowscy,ze mi mamy prawa oczekiwac zwyciestw z tuzami typu AV czy inni?Czy Ole potrzebuje najwieksze gwiazdy by sie chociaz nie kompromitowac?
» 2 grudnia 2019, 11:06 #26
ManUtdFan94: Zobacz na dwa ostatnie mecze to Ole je zepsuł? Wczoraj młody Williams łamie linię spalonego i AV strzela gola. To był karygodny błąd i nie powinien się zdarzyć, ale to młody zawodnik, dopiero się uczy. Mecz z Sheffield wychdodzimy na prowadzenie i tracimy też głupią bramkę na 3-3 bo nikt nie potrafi tej piłki wybić !! Przykłady można mnożyć dalej Wolves, Liverpool itp. Tracimy głupie punkty pomimo wygrywania w meczu i to jest wina Norwega że indywidualne błędy decydują o wyniku? No chyba nie. To jest wina i umiejętności zawodników, doświadczenia, psychiki itp. Pochettino zapobiegłby tym bramkom? Nie wydaje mi się... Kadra jest bardzo słaba i nie ma co ukrywać z tyloma kontuzjami to mamy zespół na poziomie średniaka w lidze angielskiej i tyle takie są fakty.
» 2 grudnia 2019, 11:12 #25
Kris91: Owszem piłkarze też są potrzebni jednak to trener powinien wziąć ich za kark i nauczyć pracować na boisku, pokazać swoją charyzmą że warto! Przesiać tych którym się nie chce i zostawić takich którzy podzielą jego zdanie.
Kolega niżej napisał że zostaniemy z Chongiem. To zostaniemy ale z takimi "Chongami" którym się chce! Plus dobre transfery i będzie ok.
Przecież nie powiecie mi że Davies, Winks, Moussa Sissoko czy inni tego typu byli w kosmos lepsi od naszych zawodników. Po prostu Mauricio wycisnął z nich wszystko plus mial grajkow typu Kane, Alli czy Eriksen
» 2 grudnia 2019, 11:18 #24
jaratkow: Niestety wiele osób reaguje impulsywnie na podstawie bieżących wydarzeń a nie wyciąga wniosków i nie zastanawia się nad ptzyczynami. 6 lat - 3 zwolnionych trenerów - setki milionów funtów wydanych na transfery... I nic... Nawet jeśli OGS nie nazywa się Mourinho czy Pochettino to ma swoje korzenie w tym klubie. Ma też wizję, być może dłuższą niż cierpliwość wielu z nas, na odbudowę silnego United. W moich oczach jakość trzech pierwszych transferów OGS uwiarygadnia jego pomysł i jego realizację. Teraz czas na kolejne okna transferowe, które będą testem nie tylko dla Ole ale przede wszystkim dla Zarządu United. Bo słowa o wspieraniu trenera są niczym. Tu potrzeba konkretnych działań. I jeszcze jedno: może warto pomyśleć o wprowadzeniu do kontraktów zawodniczych zapisów, które pozwolą klubowi egzekwować nagłe zmiany upodobań u piłkarzy, nagłe "chęci wykazywania się w nowych środowiskach" gdy obowiązuje kontrakt z nami. Przecież nie może być tak, że piłkarze bojkotują trenera, trener traci prace a piłkarzy na końcu czeka nagroda w postaci transferu do innego klubu
» 2 grudnia 2019, 11:23 #23
Slawek7: Kto wystawia sabotazyste Perejre ktorys mecz z kolei?Kto nie potrafi wplynac na pilkarzy by biegali i nie hanbili klubu,kto nie potrafi przez rok nadac jako-takiego ksztaltu klubowi?Napisalem,ze pilkarze tez sa jacy sa-widze to.Jakikolwiek mecz nie obejrzysz to bramki padaja przewaznie po bledach,wiec tak to mozna tlumaczyc Ole przez dekade.Skoro nic nie jest wina Ole to po co placic mu pensje,niech kopacze sami graja.Bedziemy jedynym klubem bez trenera bo w sumie to nic nie jest jego wina.
» 2 grudnia 2019, 11:27 #22
ManUtdFan94: Ale może Ole to robi? Nie wiesz jak wyglądają treningi za kulisami. Dopiero za nim jedno okienko transferowe, gdzie pozbył się zawodników, którzy nie chcieli grać już dla tego klubu jak np. Lukaku. Myślę, że kolejnym w kolejce do odejścia jest Pogba, budowa drużyna trwa. Sprowadziliśmy piłkarzy, którzy są młodzi, głodni i mają charyzmę jak np Maguire czy James. Myślę, że to wszystko trwa, ale na to potrzeba czasu i odpowiedniego wsparcia zarządu. Nie wiem czy Ole jest dobrym trenerem, nie wiem czy da radę, ale jedno jest pewne on bardzo chce i zrobi wszystko żeby ten klub wrócił na należne miejsce, na dodatek jest otoczony ludźmi, którzy znają Manchester United od podszewki jak np Phelan, który zjadł zęby w tym klubie.
Pochettino jest bardzo dobrym trenerem, nie umniejszam mu umiejętności i podziwiam jego pracę w Tottenhamie bo naprawdę zrobił dobrą drużynę, ale myślę że nawet on na starcie miał lepszą kadrę niż ta co jest teraz w United, co też mu ułatwiło pracę.
Zauważ, że Norweg u Nas nie ma łatwo bo nie dość, że kontuzje wszystko komplikują, kaprysy gwiazdeczek jak Pogba czy nawet Matic po którym nie spodziewałbym się kaprysów, to jeszcze pech w tym sezonie. Trzeba to otwarcie powiedzieć mamy ogromnego pecha w tym sezonie i nie potrafimy dowieźć wygranych do końca. Na dobrą sprawę ile w tym sezonie przegraliśmy meczy, gdzie serio byliśmy slabsi od rywala i nie zasługiwaliśmy nawet na jeden punkt? West Ham, być może Newcastle. A w ilu meczach straciliśmy głupio bramki, gdzie wygrywaliśmy i wydawało się że mamy mecz pod kontrolą? Wolves, Southampton, Arsenal, Liverpool, Sheffield, Aston Villa. Wiadomo niemożliwe jest żeby zawsze wszystko wygrać pomimo prowadzenia, ale gdybyśmy chociaż połowe z tego wygrali to byśmy mieli 6 punktów więcej i rozmowa byłaby teraz inna, bylibyśmy za plecami Chelsea... Wiadomo to gdybanie, ale to pokazuje jakiego mamy pecha w tym sezonie i moim zdaniem to pokazuje słabość tej kadry, a nie trenera...
Przypomnę, że Ole wygrał 2 mecze z Chelsea w tym sezonie i jako jedyny póki co zatrzymał Liverpool w lidze, co pokazuje że jednak on coś tam może potrafi w kontekście taktyki. Zmiana trenera serio nic nie da, tu trzeba wyrwać chwasty i postawić na jednego trenera i dać mu czas na zbudowanie drużyny. Zarząd postawił na Ole to niech się go trzyma...
» 2 grudnia 2019, 11:30 #21
ManUtdFan94: A kim ten Ole ma grać? Nie ma Pogby, McTomineya, Matić dopiero wrócił po kontuzji, na dodatek Francuz jak i Serb wygląda na to, że mają gdzieś ten klub bo chętnie by stąd uciekli. Nie ma kim grać, jak wcześniej byli zdrowi piłkarze to Perreira nawet nie powąchał murawy albo wchodził na ostatki. Myślę, że Norweg nie jest głupi i widzi, że to nie jest gracz na miarę United, ale kim ma grać? Młodzi w Astanie nie popisali się, nie dali argumentu trenerowi żeby zacząć mecz w podstawie... Niestety takie mamy realia, nie ma aktualnie kim grać i cierpimy... Druga sprawa to brak bramkostrzelnego napastnika... Dużo sytuacji marnuje Rashford i Martial, odszedł Lukaku i tu jest błąd bo nie został godnie zastąpiony...
» 2 grudnia 2019, 11:38 #20
tbrady: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 10:58

Wszycy ci odwazni, ktorzy wyzywaja Ole od wuefistow, amatorwow itp., powinni sie przejsc przed meczem do baru pod stadionem i prawic swoje madrosci tam :) Gwarantuje, ze wyjdziecie bez zebow. Nie macie pojecia o pilce, nie macie pojecia o tym, czym jest MANCHESTER. OIe jest tam legenda, w ktora prawidziwi kibice wierza, spiewaja o nim piosenki. Nie tylko ze wzgledu na "legacy", a ze względu na to co robi teraz. Ciesza sie, ze jest wreszcie ktos, komu zalezy na tym, zeby wyciagnac klub z dolka. Tylko to nie jest takie proste, to nie przyjdzie od razu, tym skladem. Potrzeba kilku okienek, nikt przy zdrowych zmyslach nie oczekuje od Ole fajerwerkow w tym sezonie. Dajmy popracowac, on buduje nowy zespol z absolutnie niczego.

Pozdrawiam rozsadnych kibicow.
» 2 grudnia 2019, 10:57 #19
eMGieKa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 11:01

Jak dla mnie to sobie nawet na czole jego podobiznę wytatuować możesz i się modlić do Solskjaera. Trenerem jest kiepskim i tyle. Na ten moment od tego klubu nie wyciąga z dołka,tylko wprowadza do w jeszcze większy,co świadczy najgorszy od lat % wygranych jako trener. 27% wygranych pod szyldem United? To jest cyrk :)
» 2 grudnia 2019, 11:00 #18
smutny87: Głos rozsądku, mówienie na tym etapie, żeby zwalniać trenera bo nie wygrał z AV czy kimś tam innym jest lekko śmieszne.
» 2 grudnia 2019, 11:28 #17
skay21: Ole moze zależy ale pikarzom nie koniecznie.Wezimy np.Chonga zastanawia sie czy podpisać kontrakt...to jak Ole ma budować zespół z takich zawodników.A może Chonga widzi że slaby trener to się tu nic nie naucze.
» 2 grudnia 2019, 11:33 #16
eMGieKa: Problem w tym,że my obecnie mało z kim wygrywamy :) gdyby raz na 10 męczy zdarzyła się wpadka z jakimś beniaminkiem to pół biedy,a tu regularne baty od byle kogo albo remisy. Ileż można.
» 2 grudnia 2019, 11:34 #15
jaratkow: @eMGieKa:
Proszę wytłumacz na jakiej podstawie budujesz swoje opinie. Ja rozumiem co ma do powiedzenia tbrady. Sam wiele razy miałem okazję doświadczyć wizyt na Old Trafford, rozmów z kibicami i ludźmi pracującymi w Klubie. Zresztą... czy miejsce jest istotne czy też brak lub występowanie procesu myślenia u ludzi..?
» 2 grudnia 2019, 11:35 #14
tbrady: eMGieKa,

Oczywiscie ze wyciaga z dolka, sprzata w klubie (sprzedajac Lukaku czy Sancheza), sprowadzajac zawodnikow ktorym zalezy, zawodnikow z charakterem. Na razie wszystkie 3 transfery udane, i raczej nikt nie bedzie z tym polemizowal (abstrahujac od kwot transferowych). Ze srodkiem Fred-Pereira zaden trener lepszych wynikow mial nie bedzie. Do tego dochodza kontuzje kluczowych zawodnikow, to wszystko jest zlozone. Ale oczywiscie najlatwiej obwinic Ole, wyrzucic go i zatrudnic Pochetino (przykladowo). Myslisz ze on bedzie mial od razu lepsze wyniki z tymi grajkami ;)?
» 2 grudnia 2019, 11:39 #13
eMGieKa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 12:18

Na jakiej podstawie twierdzisz że nie będzie miał ? Miał Herrerze i Pogbe i też lepszych wyników nie było, więc o czym gadka? Minął rok pracy i tak naprawdę Solskjaer nie wszczepił w ten zespół nic swojego,no chyba że ta "bezjajeczna" gra to jego zasługa,no to owszem,dał coś kibicom tego klubu. Nie wmówisz mi,że Aston Villa,az alkmaar,to kluby,które są lepsze od nas albo mają lepszych graczy. Chłop miał cały okres przygotowawczy,widział kto jest w zespole i żadnego gracza do środka nie ściągnął,mimo odejścia Herrery. :) Jeśli 20 mecz z Pereira w składzie idzie słabo,a ty dalej go wystawiasz to czyja to wina jak nie trenera? Powtarzam,remisujemy/przegrywamy z byle chlystkami,którzy na pewno składu nie mają lepszego od nas,nie ma nic wypracowanego i nazywanie chłopa legenda dlatego,że strzelił jedna bramkę w końcówce meczu. Szkoda gadac.
Ps. Te "top" transfery już zaczynają się wpisywać w resztę tego zespołu i grają coraz slabien,kto jest za to odpowiedzialny jak nie trener i sztab?
» 2 grudnia 2019, 12:16 #12
Wave: Pewno z Tottenhamem w leb i przyjdzie Poche
Sek w tym ze problemem sa przeplacani zawodnicy bez umiejetnosci albo bez ambicji, nie trener
» 2 grudnia 2019, 10:52 #11
Damian54321: Tu nikt tego bałaganu nie ruszy bo tym ciamajdom się nieche grac
Obciasc pensje i się skończy
Zaraz zaczną grac
» 2 grudnia 2019, 10:47 #10
Chestnut: Albo przestaną, wymuszą transfer i zostaniesz z Chongiem.
» 2 grudnia 2019, 10:57 #9
Slawek7: Ten klub jest niepowazny,nie ma stylu,wynikow,miejsca w tabeli godnego a oni nie reaguja.Dno TOTALNE....
» 2 grudnia 2019, 10:45 #8
mikon70: Psy szczekają karawana jedzie dalej
» 2 grudnia 2019, 10:42 #7
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 10:39

Jesli to prawda to nasz zarzad naprawde chyba chce źle dla tego klubu . Przegramy załóżmy 2 mecze z city i spursami i nie widzę innej opcji jak zwolnienie tego pana. Natomiast jesli takie maja zaufanie do Solskjaera to niech kupią mu 3 -4 piłkarzy a kogos juz najlepiej zimą
» 2 grudnia 2019, 10:37 #6
jaratkow: Do styczniowego okna transferowego już niedługo. Dopiero wtedy będzie można wyciągnąć bardziej miarodajne wnioski. Brak kontraktów w styczniu powinien kosztować utratę stołków przede wszystkim Eda i jego kumpli. Co ma zrobić trener jeśli klub nie dostarcza mu niezbędnego minimum do pracy?
» 2 grudnia 2019, 10:57 #5
RedStreamer: Taki cichutki Ole jest Edowi na rękę.
» 2 grudnia 2019, 10:36 #4
Yekini: Zwolnienie Solskjaera nic nie da. VAN GAAL nie Dał rady Mourinho nie dał rady.
Tu nie Menager jest problemem tylko miernoty na boisku. Przy ustawieniu 4-3-3 gdy w środku grają FRED, Pereira, MATA (Lingard) to mamy chyba najsłabsza druą linie w Premier League. Nie ma żadnej wyrózniającej cechy, ani szybkości, ani twardości ani kreatywności, ani sprytu. Więc czego się spodziewamy. Druga linia to podstawa egzystencji dobrego zespołu. City mają najbardizej kreatywną drugą linie. Mają teraz problem z defensywą to i wyniki słabsze. Liverpool ma najbardizej wybieganą drugą linie i są wyniki. U nas nie ma nic w drugie linii jedna wielka dziura. Dopóki to się nie zmieni to nie ma szans na sukcesy.
» 2 grudnia 2019, 10:35 #3
RyanScholes1878: Popieram i dodam od siebie że najgorsze w tym wszystkim jest to ze jak juz 1 na 10 meczy komus z tej naszej pomocy wyjdzie na plus to pozniej jest gadka ze w koncu odpalil i grja w kolejnych meczach
» 2 grudnia 2019, 10:48 #2
oldfashioned: Coś o tym pisałem. Sądzę jednak, że fachowa osobowość (!) na ławce ma duże znaczenie. Mou coś ugrał, prawda? Druga linia to nie: "egzystencja", to pełnia życia! Układ nerwowy.
» 2 grudnia 2019, 11:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.