Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer: Musimy strzelać też brzydkie bramki

» 2 września 2019, 11:13 - Autor: JRI - źródło: The Guardian
Ole Gunnar Solskaer uważa, że pomimo nieprzekonywującego początku sezonu, Manchester United nie stracił swojej pewności siebie.
Solskjaer: Musimy strzelać też brzydkie bramki
» Ole Gunnar Solskjaer nie martwi się o przyszłość zespołu
Menedżer Czerwonych Diabłów zaapelował do młodych napastników, żeby wykorzystali swoje drapieżne instynkty i strzelali także te brzydkie bramki, prostym dołożeniem nogi do piłki z bliskiej odległości.

- Stwarzamy sobie okazje, wywieramy presję - zaczął Solskjaer. - Tu teraz chodzi o te zdecydowane gole. Mamy młodych zawodników, którzy muszą się nauczyć jak strzelać też te brzydkie bramki, takie jak ja zdobywałem. One są warte tyle samo.

Norweski szkoleniowiec jest przekonany, że Rashford i Martial poradzą sobie z narzuconą na nich presję i w obliczu absencji doświadczonych napastników będą zdobywać bramki.

- Jeśli nadal możemy wywierać taką presję, to jestem pewien, że sobie poradzimy. Rashford chce mieć do zaoferowania pełen wachlarz możliwości. Chce grać na lewej flance, na szpicy, na dziesiątce, na prawym skrzydle. Wie, że zarówno w reprezentacji Anglii jak i tutaj ma świetnych kolegów w drużynie. Harry Kane jest dziewiątką w składzie Synów Albionu, a u nas na tej pozycji gra Anthony, więc jest świadomy, że czasami musi zagrać na skrzydle.

Zapytany o to, czy musi dodawać otuchy swoim zawodnikom po trzecim z rzędu niewygranym spotkaniu Solskjaer odpowiedział:

- Oni mogą wyczuć, w którym kierunku zmierzamy. Czują, że w ostatnich dwóch spotkaniach dominowaliśmy na boisku. Z Wolverhampton również. Pierwszy mecz natomiast to był klasyczny pokaz gry z kontrataku przeciwko bardzo dobrze grającej Chelsea. Jeśli chodzi o ostatnie trzy mecze, to musimy się nauczyć wygrywać takie spotkania jak te, a chłopcy chcą tej nauki.


TAGI


« Poprzedni news
Saha: Pogba jedynym piłkarzem klasy światowej w United
Następny news »
Oficjalnie: Matteo Darmian opuścił United na rzecz Parmy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Ybov: Kto według was jest lepszy? Sterling czy Mane. I którego wolelibyście w United? :P
» 4 września 2019, 11:46 #48
Koronke: Jest dobrze, obrona zaczyna sie zgrywać i wyglada solidnie. Zimą mysle ze bedzie mozna zakupic jakiegos pomcnika(choć cena bedzie wygorowana i pewnie przeplacimy to chyba bedzie taka potrzeba bo Fred w ogole w kadrze sie nawet nie znajduje chyba ze nagle go olśni co w szczerze watpie), a moze dwoch w razie sprzedazy Pogby chociaz do lata pewnie zostanie. Niestety bedziemy sie musieli te dwa lata jeszcze potrudzić. Potrudzić(skoro maja sie trudzic to bedzie to oznaczalo ze powinno byc pozniej lepiej) to slowo tez nie daje niczego pewnego bo nie wiadomo na ile te wzmocnienia okaża sie trafne. Najwązniejsze sa podstawy czyli obrona i ona wreszcie wyglada dobrze a gdy spojrzymy na lata wstecz to czy jakas, jakakolwiek nasza formacja byla dobra, naprawde dobra przez te 6 lat?(Nie licze dobrego pol roku Rojo i Baillego). A dopiero teraz nam sie udalo zrobic, dopiero pierwsza formacja jest gotowa, jak to brzmi ze tyle lat musielismy czekac na pierwsza formacje prezntujaca odpowiedni poziom na kilka sezonow minium.
» 3 września 2019, 15:00 #47
blue7one: Ciekawe co jest nie tak z Bruno. Był na niego "HYPE" w mediach i pismaki umieszczali go w co druigim klubie w Anglii, potem w Hiszpanii a tak naprawde zaden klub sie nim bardzo nie interesowal. Szczerze mowiac widzialem go tylko w kilku meczach kadry i gral poprawnie jednak statystyki jakie nabija w Sportingu robia wrazenie. Ktos wie cos wiecej i sie podzieli info na jego temat?
» 3 września 2019, 11:30 #46
QsQs: To samo co ZIYEH. Pamiętasz co gość robił w tamtym sezonie? Klauzulę miał tylko koło 30 mln euro. Nie dziwi Cię dlaczego został w ajaxie? Co po prostu z nimi jest nie tak, to całe zainteresowanie podbijała prasa portugalska, agenci, żeby jak najwięcej dudków wyciągnąć od potencjalnego kupującego. Fekir też w tamtym sezonie miał odejść z Lyonu za 60-70 mln do topowych klubów w Europie a skończył przed tym sezonem w Betisie Sevilla za 25 mln.
» 3 września 2019, 11:59 #45
RedsFan: Kolejny daje przyklad Fekira. Szkoda że nie zauważasz, że gdyby nie jego kolano już dawno bylby za większe pieniadze w LFC cóż zle go poskladali i nikt nie chce ryzykować, z tad tak slaba kasa za niego.
» 3 września 2019, 12:46 #44
dlabigt23: Coś czuje ze De Gea odejdzie za darmo i nie podpisze nowego kontraktu . Szkoda ze sie go nie pozbylismy teraz bo naprawde moznaby go spokojnie zastąpić i zgarnąć jakies 50 mln . Areola albo Keylor Navas byli do wyjęcia za wymianą mogloby to pojść z dopłatą oczywiscie dla nas. Jest jeszcze niedoceniany Romero a nawet w przyszlym sezonie moglby wskakiwac Henderson jak ogra sie w PL przez ten sezon .
» 3 września 2019, 11:26 #43
Veron: kadra Realu na następny sezon (a w komentarzach płacz jakby musieli grać Lingardem w podstawie, nie wiem co ich kibice mają w głowach)

1 – Alphonse Areola
2 – Dani Carvajal
3 – Éder Militão
4 – Sergio Ramos
5 – Raphaël Varane
6 – Nacho
7 – Eden Hazard
8 – Toni Kroos
9 – Karim Benzema
10 – Luka Modrić
11 – Gareth Bale
12 – Marcelo
13 – Thibaut Courtois
14 – Casemiro
15 – Federico Valverde
16 – James Rodríguez
17 – Lucas Vázquez
18 – Luka Jović
19 – Álvaro Odriozola
20 – Marco Asensio
21 – Brahim Díaz
22 – Isco
23 – Ferland Mendy
24 – Mariano
25 – Vinícius Júnior
27 – Rodrygo Goes (zarejestrowany jako zawodnik Castilli)
» 3 września 2019, 10:36 #42
Olo13: Niesamowite ze WIĘKSZOŚĆ piłkarzy z realu miała by u nas pewna podstawowa 11
» 3 września 2019, 11:02 #41
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2019 11:10

Niby na papierze dobrze to wygląda . Natomiast tacy pilkarze jak Marcelo , Modrić , Casemiro , Courtois , Isco , Kroos , Benzema , Varane czy Ramos itd oni są zwyczajnie pod forma i musza budować na nowo swoja druzyne . Wiekszość zawodników juz jest poprostu wypalona i podchodzi pod emeryture . Warto poczytac sobie komentarze jak ci gracze juz sie wypalili i nie trzymaja tej formy z przed 3-4 lat .
» 3 września 2019, 11:09 #40
Veron: po prostu Zidane to beton, nikt mu nie broni grać innymi graczami
ale z drugiej strony mają chyba największy szpital w top5 ligach, jak wszyscy się poleczą to mają najbardziej wyrównaną kadrę
» 3 września 2019, 11:16 #39
GrayMid: Zidane premiuje kolesiostwo zamiast młodości, na którą wydano ciężkie pieniądze i zamiast inicjatywy, chociaż ostatnio coś jakby w jego podejściu się zmienia. Zobaczymy. Co do kibiców Realu to najbardziej rozkapryszeni kibice świata. Jak mają jakiegoś świetnego gracza to gwiżdżą na niego z powodu byle błędu, jak go potem tracą chcą go z powrotem, Perez porobił różne transfery na przyszłość to też niedobrze, Hazard za gruby dla nich i nie da rady, Mbappe natychmiast ma być, Bale nie mówi po hiszpańsku i dlatego też jest be i tak dalej, i tak dalej. I nie jest tak tylko na polskiej stronie Realu,na całym świecie kibice Realu się tak zachowują, a już na pewno ci w Hiszpanii.

Z drugiej strony nie da się nie zauważyć, że Real ma poważne problemy, ale wynikają one właśnie z wieku starej gwardii, z tego że Perez się mimo wszystko trochę spóźnił z przebudową tego składu i z zachowawczości Zizou.
» 3 września 2019, 13:16 #38
RedsFan: I co z tym Bruno? Jakoś nie widzialem wczoraj oficjalki w Realu :D kolejne Fake newsy, a DP podlapalo.
» 3 września 2019, 07:28 #37
kondzik: Miał iść do kac ale sporting zablokował
» 3 września 2019, 08:06 #36
mycka86: Takich transferów gdzie ktoś 'miał iść', ale coś tam nie wyszło, codziennie były tu dziesiątki.
» 3 września 2019, 10:07 #35
Jalapeno: Gdyby Paris Saint-Germain, mialo szersza lawke i do tego jakis dwoch kozakow w srodku pola, to smiem twierdzić, ze maja kadrę mocniejsza od Bayernu czy Juventusu.

Navas na bramce to kozak. Chlop trzy razy z nimi wygrał Ligę Mistrzow. Bardzo niedoceniany.
Silva i Marquinhos jako srodkowi obroncy. Polaczenie doświadczenia z mlodoscia. Silva to potwór, a Marquinhos potworem bedzie. W obiegu jeszcze Diallo.
Boki obrony, to Bernat, ktory jest cichym bohaterem, a na drugiej zawsze solidny Meunier.
Srodek pomocy. Tu przychodzi problem. Verratti z paryskiego klubu jest jedynym pomocnikiem klasy swiatowej. Gueye to bedzie kozak, ale na razie jeszcze sie rozwija. Dlatego napisalem, ze z dwoch sp jakby tam doszlo, to paka niesamowita. Jest tez Paredes.
Przód... Neymar, Di Maria, Mbappe, Mouting, Cavani, Icardi. Miazga. Jakby ich Tuchel pukladal, to polfinal Ligi Mistrzow w zasiegu. Robi wrazenie.
» 3 września 2019, 07:03 #34
Dejfmi: Gueye się jeszcze rozwija powiadasz? Od wczoraj oglądasz futbol?
» 3 września 2019, 07:06 #33
Jalapeno: No to skoro sie nie rozwija, to osiagnal swoj max i nadal nie powiem, ze to klasa swiatowa. Conajmniej solidny pomocnik.
» 3 września 2019, 07:12 #32
Dejfmi: Mówiłem to w kontekście tego że Gueye jest rocznik 89. Jeśli chodzi o PSG mieli już nie raz zniszczyć LM i nic z tego nie wyszło. Ten klub po prostu nie posiada odpowiedniej zwycięskiej mentalności. Owszem są mocni jak co roku ale nie wróżę im wielkich sukcesów
» 3 września 2019, 07:22 #31
Jalapeno: Wiem, ze ma 29 lat. Mi chodzilo bardziej o to, ze przejscie z Evertonu do PSG to rozwoj, bo będzie grał w jednym zespole z lepszymi pilkarzami. Kiedys myślałem, ze Liverpool nie ma mentalności, az wygrali Lige Mistrzow. Zobaczymy, bo na tym najwyzszym poziomie sa male roznice. Nie ma przepaści na poziomie piłkarskim miedzy np Liverpoolem, Juventusem czy Bayernem. Kwestia trenera i lawki.
» 3 września 2019, 07:36 #30
Dejfmi: W takim sensie to oczywiście krok w przód dla Gueye ale czy piłkarz ewoluuje z tego powodu? Raczej niekoniecznie. Nie ma co porównywać klubu z historią jakim jest Liverpool to arabskiego tworu PSG które jest młodsze od niejednego naszego kibica
» 3 września 2019, 07:40 #29
Jalapeno: Gueye przy pomocnikach z PSG wskoczy na wyższy poziom niz w Evertonie, ale mowie, ze to i tak nie jest jakis geniusz. Zapomnialem, ze jest tam Herrera jeszcze i w razie czego Sarabia. Ja uwazam ich za ciekawy projekt, bo w koncu cos nnowego. Czlowiek juz tymi Realami i Barcelonami wymiotuje.

Miales potwierdzenie w Lidze Mistrzow, gdzie u siebie PSG wygrało z Liverpoolem. Napoli tez u siebie pokonalo Liverpool, Barcelona tez. U siebie natomiast, Liverpool każdego z w/w pokonal. Mowie, male roznice sa. To nie jest tak, ze Liverpool gra z PSG i The Reds maja w tym meczu 75% posiadania, 30 strzalow przy zadnym PSG. Mecze sa zazwyczaj rowne i dochodzi wtedy atut wlasnego boiska, lawka, czy trener. Wiem, ze jesli chodzi o gablote, to nie ma,co porownywac, ale poziom pilkarski, tenze najwyzszy to manie z 7-8 ekip w Europie i która wygra, to zalezy od tych minimalnych roznic.
» 3 września 2019, 08:14 #28
Dejfmi: zgadzam się, gdyby futbol zależał tylko od tego jaką kto ma kadrę i nazwiska to nie byłoby sensu go oglądać bo byłby pierońsko nudny
» 3 września 2019, 08:34 #27
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2019 04:13

Wg G. Nevilla "Myślę natomiast, że są na właściwej drodze, jeśli chodzi o to, co robią, bo mają w szatni odpowiednią grupę ludzi. To bardzo ważne, aby mieć ludzi, którzy chcą tutaj być"

-De Gea kuszony olbrzymim kontraktem za free PSG nie chce podpisac kontraktu 350k tygodniowo (swoja droga to droga do nikad takie podnoszenie tygodniowek, dawno powinien byc sprzedany i sprowadzony nastepca)
-Pogba myslami w Realu, a Raiola tylko rece zaciera na dobry zarobek

Po cholere takie gadanie, zima i tak bedzie syf w szatni
» 3 września 2019, 04:12 #26
lukJakubowski: Chciałem zwolnienia Moyesa, nie chciałem zwolnienia LVG (to był fachowiec i miał jaja), stałem murem za Mou (Pogba powinien polecieć zamiast niego), a teraz kibicuje Ole, chociaż wiem, że dużo w jego gadaniu dyplomacji. Chłopak boi się, że straci szatnie, ale porządek robi. Zobaczycie, że i Pogba poleci i wielu innych.
Będziemy bić się o małe puchary. LE i itp. przez jakiś czas, ale wrócimy do gry. Oby polityka transferowa się nie zmieniała.
» 2 września 2019, 22:19 #25
KacperskyMu: Strzelajcie jakiekolwiek
» 2 września 2019, 18:46 #24
Czarny82r: Bramka to bramka nieważne czy przepiękna czy samobój. Jak będziemy wywozić trzy punkty to będę szczęśliwy.
» 2 września 2019, 16:29 #23
eMGieKa: No to tak,polowa przyszlego letniego budzetu pojdzie na nastepce De Gei,kupimy jakiegos pomocnika i po budzecie xD
» 2 września 2019, 15:48 #22
Daka: Sam jestem ciekaw jak zarząd zareaguje gdyby (mam nadzieję, że do tego nie dojdzie) OGS notował w dalszym ciągu tak słabe wyniki. Najniższy % wygranych w historii odkąd został stałym trenerem mówi wszystko. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Woodward w razie kontynuowania przez Ole tak słabej serii i oddalającej się w przyszłym sezonie ligi mistrzów nie zareaguje. Drugi sezon w rzędu bez LM - spadek kontraktu z adidasem z 75mln > 47mln i brak przychodów z lm ~50mln, co dałoby jeszcze niższy budżet na transfery. Powątpiewam, że w takiej sytuacji zarząd dalej wspierał by Ole finansowo, raczej dostał by 1, góra 2 zawodników i dalej zapewne tkwilibyśmy z niedoświadczonym trenerem z niemalże takim samym składem co w tym sezonie, co nie wróżyło by poprawy w kolejnym. Jeśli tak marna średnia punktowa utrzyma się do listopada lub grudnia i ktoś z renomowanym nazwiskiem będzie dostępny na rynku, to Ole pewnie wyleci i ten drugi dostanie angaż i jakieś pieniądze na dalszą przebudowę składu.
» 2 września 2019, 14:27 #21
sinedd91: ja osobiście myślę, że wrzesień zadecyduje o przyszłości Ole ... jeżeli zanotujemy takie wyniki jak w sierpniu to w październiku będzie już rozpaczliwa walka o posadę :)

naszym problemem jest to, że w skład trzeba by zainwestować z pół miliarda na raz. żeby uzupełnić braki i dostać jakąś przyzwoitą ławkę :) a nasz zarząd jest niechętny do takich kroków :P niedoświadczony manago jakim jest Ole też od razu nie dostanie niewiadomo jakich pieniędzy :P
A z dostępnością innych managerów :P to myśle, że Simeone może być tyle, że to mamy styl ala Mourinho. i w sumie nie wiem co dalej :P jakoś te nazwiska wielkich trenerów się już skończyły. albo już u nas byli albo są w klubach z ktorych do nas nie pójdą :P

szkoda bo zwalnianie managera w środku sezonu to zawsze słaby pomysł, ale jeżeli Ole czegoś nie zmieni w naszej grze to będzie miał spory problem....
» 2 września 2019, 14:54 #20
StayTraditional: Oby nasz zarząd nie miał takiego toku myślenia. Od odejścia SAF’a, tak właśnie nasz zarząd robił i gdzie jesteśmy od tego czasu? Błędne koło. Ufam naszemu sztabowi z Ole i Phelanem na czele. To nasi ludzie. Dajmy im duży kredyt zaufania i więcej czasu, a będzie lepiej. Kasa kasa kasa.. niestety brak tych kilkudziesięciu milionów teraz jakby nie było LM itd to jest nic jeśli z czasem za 2-3 lata miałaby być znaczna poprawa naszego kochanego United od odejścia SAF’a.. te miliony się zwrócą z podwojona siła tylko dajmy im czas. Już tyle się przemeczylismy, tyle lat i do niczego dobrego to nas nie zaprowadziło wiec może zaufajmy w końcu do końca NASZYM ludziom.
» 2 września 2019, 17:01 #19
sinedd91: też nie uważam, zeby zmiana managera teraz miała pomóc... ale to podejście czysto biznesowe.... w połowie października będziemy po 10 kolejkach i myślę, że nikt od zarządu po kibiców nie będzie zadowolony jeżeli będziemy mieli 10-12 pktów w tym czasie :)
w tym momencie już nie ma miejsca na zaufanie :) liczę, że Ole wybrnie z tego :P ale jeżeli nie to myślę, że go już tu nie będzie mniej więcej w tej okolicy co pisze :)
to jest bezlitosny biznes.... zaufanie należało okazać przed sezonem i wzmocnić wszystkie pozycje, które tego wymagały a nie dwie + nastolatek, który póki co robi furorę :P teraz już decydują jedynie wyniki :P czytaj Ole musi obronić się sam.... O ile trzymanie się w top6 powinno ratować posadę Ole i wtedy faktycznie można dawać mu czas na budowę tak nikt nie zaakceptuje wyników, które prognozują wypadnięcie z tego grona :) takie mamy realia :)
» 2 września 2019, 18:02 #18
ro7: Mam co raz większe wrażenie, że Solskjaer to po prostu słaby trener, który swoją wiedzę czerpie z Football Managera i FIFY. W sumie patrząc na jego osiągnięcia trenerskie to są słabe, a nawet bardzo słabe. Nie możemy traktować poważnie Molde i ligi norweskiej.

Do tego rysuje się trochę jak jakiś populista. Wszystko co robi to co chce "lud" i Twitter. Fellaini jest zły - sprzedany. Jones, Smalling - zły - sprzedany/wypożyczony. Matic - zły - sprzedany. Lingard mało asyst i goli - ławka. Mourinho miał chociaż jaja by robić co uważa za słuszne i nie ulegać opinii publicznej.
» 2 września 2019, 13:41 #17
Kiharitony: Sprzedalismy Maticia?
» 2 września 2019, 14:05 #16
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2019 14:48

odleciałeś z tą fifą :)

Ole to przede wszystkim były piłkarz :) posiada jakąś wiedzę praktyczną na temat taktyki i treningów z długoletniej gry i kursów trenerskich. Do tego ma status legendy i u nas i w Norwegii, więc piłkarze go szanują więc jest w stanie trzymać jakoś szatnie.
W Norwegii to wystarcza. Mistrz tego kraju raczej jest drużyną teoretycznie słabszą nawet od mistrza Polski (w dobrych lotach jest na tym samym poziomie). Gra pressingiem i szanowany trener wystarcza tam, żeby ugrać co nieco :) w Anglii mamy nieco inne realia. Potrzeba dużej wiedzy taktycznej i umiejętności wprowadzenia jakiegoś sposobu gry.
U nas to wygląda jako tako od czasów LvG. dostajemy się bez problemu pod pole karne i tam brakuje tam pomysłów na dalszą grę. nie ma wymiany piłki w polu karnym praktycznie :P a gra wrzutkami leży i kwiczy bo pomijając ich jakość taka gra zwyczajnie nie ma sensu bowiem nie mamy żadnego ofensywnego gracza, który grałby dobrze głową :)
Ole brakuje zwyczajnie doświadczenia trenerskiego na najwyższym poziomie :)
Guardiola zanim dostał pierwszy zespół trenował przez chwilę rezerwy, ale miał szanse patrzeć na trenera z doświadczeniem i się uczyć.
Mou zanim osiągnął te wielkie sukcesy z Porto był asystenem i w Sportingu i w Porto i w Barcelonie :)
Klopp zanim stworzył z Borussii potwora trenował Mainz :)
wszyscy nabywali doświadczenie :) do tego dochodzi element zmysłu trenerskiego, którego Ole może zwyczajnei brakować :P
» 2 września 2019, 14:48 #15
ro7: @Kiharitony
Okej, zagolopowałem się :)

Przyspawany do ławki. Bo lud twierdzi, że Matic jest za wolny.
» 2 września 2019, 15:23 #14
artifex: Fajnie dobierasz ludzi Ole i za transfery też należy Ci się pochwała. Tylko czy oni wszyscy będą dla Ciebie chcieli umrzeć na boisku, czy potrafisz ich zainspirować do czegoś więcej? Zblazowanym piłkarzom nawet nie chce się
walczyć w polu karnym by strzelić te brzydkie bramki o których mówisz - za wyjątkiem jedynego walczaka z przodu Jamesa.
» 2 września 2019, 13:37 #13
StayTraditional: Znów śmieszne opinie widzę na DP. Bo lud nie chce tego i tego i myślisz ze Ole słucha co lud krzyczy? Ja widzę tą koncepcje jaka chce Ole zrobić. Chce szybkich zawodników, którzy właśnie będą chcieli umierać za klub. Takich właśnie jak James czy Rashford.. Ole już nie raz mówił jak chce grać i widać u niego ten zamysł w grze choć nie zawsze. Dajmy czas w końcu odpali. I będziemy cieszyć się z naszego nauczyciela wf-u. ;)
» 2 września 2019, 17:10 #12
Fenek: James na LP martial na sn i rash na PP. Niech nie miotają jamesem bo będzie jak z di Maria. Do tego mata na rozegranie.
» 2 września 2019, 13:13 #11
Maniek2728: Dokładnie. Też bym tak to widział Mata zdecydowanie lepiej wygląda na 10 niż lingard. Ponadto wydaje mi się że Mata z martialem lepiej się dogaduje na boisku niż z Rashem. A jak nie to Pogba 10 a za nim Fred i McT?
» 2 września 2019, 13:21 #10
DevoMartinez: Teraz to już nie ma co robić kroku w tył i zwalniać Ole. Zaczął bardzo duże czystki w składzie (odeszło juz 7 piłkarzy w tym roku) i niech dadzą mu to dokończyć. Moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie bo kierunek może i dobry ale wykonanie fatalne. Trzeba było wymienić paru zawodnikó a nie tylko się ich pozbyć. Teraz brakuje nam 3 piłkarzy, dwóch do pierwszego składu którzy podnieśliby jakość - wiadomo, ze mowa o PS i DM MacTomminay jest dobry ale to póki co zawodnik uczący się, powinnien grać w rotacji. No i 3 zawodnik potrzebny to napastnik na łąwkę, najlepiej grający głową bo teraz nawet nie mamy planu B. Udawało nam się pare razy uratować mecz wpuszczając tego wyszydzanego Fellainiego na końcówki, teraz możemy wrzucać co najwyżej na Rashforda a to, że on nie umie grac główa to chyba wiemy.
» 2 września 2019, 12:39 #9
MikeMU: Moim zdaniem powinien dostać czas do grudnia, jeśli do tego okresu nie zaczniemy grać lepiej to out, nie chodzi o punktowanie, ale o atak pozycyjny
» 2 września 2019, 11:35 #8
Hiploo5: Chyba żartujesz ... budowa drużyny to nie klocki lego, to nie zajmie 2 miesiące, tym bardziej po ostatnich latach, gdzie każdy kolejny menago próbował wpoić jakąś swoją filozofie, tracąc przy tym DNA United. To był zmarnowane lata, żadna budowa. Budowa zaczyna się dopiero teraz, kiedy ktoś, kto ma DNA United chce to przywrócić, ale po tych latach niszczenia drużyny, pod każdym względem trzeba zbudować strukturę i dokładać do niej odpowiednie elementy. Tak wygląda proces i tyczy się to wszystkich drużyn, które straciły ciągłość swojej struktury poprzez zatrudnienie nieodpowiednich ludzi. Ole potrzebuje co najmniej 1,5 sezonu i 3-4 okienek, aby zrobić co ma zrobić, a w międzyczasie aby wprowadzić część naszej młodzieży do 1 składu. Rozumiem zdenerwowanie i rozczarowanie, tak samo się czuję, ale na litość Boską, nie popadajmy w obłęd, że co pół roku będzie menager OUT, tym bardziej teraz, kiedy w końcu ktoś chce przywrócić United jego DNA. Dajmy Ole czas, to jedyne czego teraz potrzebuje.
» 2 września 2019, 12:31 #7
Maniek2728: Dokładnie Hiploo5 zgadzam się z tobą w 100%! Zmienianie trenerow co rok bo mu nie wyszło parę meczów to jakiś obłęd... Ile Liverpool czeka na mistrzostwo Anglii? Czasy się zmieniły w PL nie ma już słabych drużyn z każdą można stracić pkt. Granica między Top6 się zaciera i do tych drzwi powoli zaczynają pukać Wilki Lisy czy Everton. Nie ma już tak że dobrych jest 3-4 zespoły a resztę to chłopcy do bicia (jak jest w Hiszpanii, Francji, Włoszech czy Niemczech). Trzeba w zimę dokupić z 1-2 zawodników dociągnąć do końca sezonu w przyszłym okienku kupić z 3-4 zawodników i coś można wtedy myśleć poważniej. Ja z całego serca żałuję Fernandesa. Niektórzy mówili, że skoro tak dobry to czemu nikt się nim nie interesuje. Cóż w Realu będą mieć z niego mega pociechę może nawet większa niż z Hazarda.
» 2 września 2019, 12:57 #6
IMMM: Out? Haha :D
A później co kolejny trener na rok, kolejna przebudowa, kolejna wizja? A nóż pykanie? Jak to mówią nie od razu Rzym zbudowano. Radzę pomyśleć na przyszłość, a nie wypisywać takie rzeczy
» 2 września 2019, 13:00 #5
GrayMid: Hipoloo5 Amen. Dokładnie o tym piszę cały czas. Ole sprząta syf, który się tu nawarstwił przez lata. Wolno, ale sprząta. I szybciej nie będzie, bo to prawdziwe życie, nie da się takich problemów jakie ma United, tym bardziej z tym zarządem, rozwiązać w kilka miesięcy, ba nawet 2 lata to za mało. Powtarzałem już kilka miesięcy temu, że to zajmie długie lata, nawet Guardioli, gdyby przyszedł do nas, zajęłoby to dłuższy czas. Żaden trener, nawet największy geniusz, magicznie nie odczarowałby wszystkich bolączek tego klubu/drużyny i nie sprawiłby, że one wszystkie by zniknęły w jeden sezon. Ole przyszedł tu wpoić stare mechanizmy i tylko ślepi nie widzą, że on to robi. Nie jest wybitnym taktykiem, trenerem, ale też nie taka jest rola Ole tutaj, on przywraca starą, dobrą filozofię w tym klubie : czyli mają grać w United tacy zawodnicy, którzy naprawdę chcą tu grać i którzy nie boją się pracować trochę dłużej na realną poprawę czy powrót do topu. Koniec tylko z gwiazdami, które chcą szybkiej glorii, nie tędy droga. Przede wszystkim to widać po transferach Wan-Bissaki czy Harry'ego - bardzo solidnych transferach. Tak, kuleje wciąż w szczególności atak i pomoc, wciąż mamy za słabą ławkę jak na wymagania współczesnego futbolu, ale wszystkiego nie da się zrobić od razu, szczególnie przy zaległościach United.
» 2 września 2019, 13:23 #4
MikeMU: Geniusze czytajcie ze zrozumieniem. Pisze, że nie chodzi o punkty tylko o poprawę gry w ataku pozycyjnym, jeśli na tym polu nie będzie progresu to out. piszecie 2-3 miesiące to za mało, ale przecież w grudniu będzie prawie rok.
» 2 września 2019, 16:06 #3
StayTraditional: Dokładnie, zgadzam się z Hiploo5 oraz Maniek2728. Szkoda, ze Bruno nie ma u nas. Mam nadzieje, ze to nie jest dzięki naszemu zarządowi tylko z innych przyczyn :)
» 2 września 2019, 17:50 #2
StayTraditional: Dajmy czas Ole. Ja w niego wierze, mam nadzieje, ze nie pozbędziemy się za szybko mimo gorszych wyników. Tak to do niczego nie dojdziemy niestety.
» 2 września 2019, 11:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.