Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Saha: Pogba jedynym piłkarzem klasy światowej w United

» 2 września 2019, 09:29 - Autor: Rio5fan - źródło: goal.com
Louis Saha jest przekonany, że Paul Pogba jest obecnie jedynym piłkarzem światowej klasy, jaki znajduje się w kadrze Manchesteru United.
Saha: Pogba jedynym piłkarzem klasy światowej w United
» Paul Pogba wystąpił we wszystkich czterech meczach ligowych Manchesteru United w sezonie 2019/2020
Pomocnik reprezentacji Francji jasno wyrażał chęć zmiany barw klubowych, jednak ostatecznie pozostał na Old Trafford, gdzie w środku pomocy partneruje mu Scott McTominay.

- Paul ma potencjał, by stać się jednym z najlepszych. Ma potencjał na Złotą Piłkę. Nie chcę obrażać pozostałych graczy, ale obecnie jest jedynym, o którym można powiedzieć, że prezentuje światową klasę - stwierdził Saha.

- Pogba zawsze będzie przez to w świetle reflektorów. Jeśli jemu nie będzie szło, to nie ma innego gracza, który mógłby przejąć jego rolę. Paul stara się z całych sił, ale czasem nie ma kto mu pomóc.

- Kto będzie zbierał krytykę za słabe występy? Pogba. Paul mógł się chować i unikać gry, ale w kilku pierwszych kolejkach pokazał się z dobrej strony. Ma ogromny potencjał. United wymagają od niego perfekcji, ale Paul jest tylko człowiekiem - zakończył Francuz.


TAGI


« Poprzedni news
Neville zachwycony odejściem Lukaku
Następny news »
Solskjaer: Musimy strzelać też brzydkie bramki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


SzymonOlkusz: Saha nie zgadzam sie z Toba.
» 3 września 2019, 10:24 #37
bestija: Jedynym piłkarzem klasy światowej jest De Gea. Słabsza forma ale wątpliwości nie ma. Pogba klase światową prezentuje na istagramie, na boisku srednio 5 meczy i pare razy minut na sezon.
» 3 września 2019, 09:07 #36
Killgor: Mam wrazenie,ze Pogba bedzie sie zblizal do tego poziomu swiatowego,juz tuz,juz go ma i nagle spada.I tak przez cala kariere,niezaleznie w jakim klubie bedzie gral czy z kim. I nie chodzi mi o umiejetnosci tylko o to co ma pod kopula.Jakis psycholog moze,by w takiej sytuacji pomogl czy inny Harry z Tybetu.
» 2 września 2019, 19:30 #35
Dexter3: Saha i pogba to dwie klasy światowe. Pierwsza i druga.Poza tym u dwóch nazwisko kończy się na a . Dlaczego ?
» 2 września 2019, 18:49 #34
awe: Pogba jest swiatowej klasy tak z 15 min na mecz, czasami to wystarczy czesciej jednak nie
» 2 września 2019, 17:22 #33
Czarny82r: Światowej klasy? A co nagrał już nową piosenkę?
» 2 września 2019, 16:27 #32
ManCr7united: No pogba klasa światową od samego początku sezonu tak jak saha przez całą karierę w United
» 2 września 2019, 15:57 #31
wegiel13: nie pokazal tego w ostatnim spotkaniu. chyba zawodnik z najwieksza iloscia strat w tym meczu.
» 2 września 2019, 13:45 #30
United45: Wszystko zależy od mentalności i gry całej drużyny. Gdyby te 3 mecze Maguire zagrał fantastycznie i nie stracilibyśmy bramki to już Saha śpiewałby inaczej. Moim zdaniem każdy z zawodników w naszej drużynie ma potencjał na bycie zawodnikiem klasy światowej, tak jak w Live taki potencjał mieli Robertson TAA czy Firmino i Manę
» 2 września 2019, 13:37 #29
Jachyr: UnitedWeStand
Well done 🍺🍺🍺🍺🍺
» 2 września 2019, 13:13 #28
testosteron: Hahaha Ferguson mówił kiedyś że w całym swoim okresie trenerskim miał 2-3 zawodników klasy Światowej. No to Pogba na bank jest takim zawodnikiem
» 2 września 2019, 12:25 #27
uncleRadek: "Nie chciałbym dyskredytować ani krytykować żadnego z wielkich piłkarzy, których szkoliłem w czasie swojej kariery na Old Trafford, ale przez te 26 lat, trenowałem tylko czterech zawodników klasy światowej. To Cantona, Giggs, Ronaldo i Scholes - stwierdził Szkot"
» 3 września 2019, 21:50 #26
PogbaKingOfMANU: Amen. Nic dodać, nic ująć.
» 2 września 2019, 11:54 #25
Pezet: Marne prowo
» 2 września 2019, 12:06 #24
PogbaKingOfMANU: Jakie prowo? Takie jest też moje zdanie. Pogba i może DDG to nasi jedyni światowej klasy zawodnicy, których prawdopodobnie za rok już tu niestety nie będzie.
» 2 września 2019, 15:44 #23
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2019 11:23

Bardzo podoba mi się, to jechanie po Luisie, że skoro nie był piłkarzem klasy światowej (śmieszne, że piszą to osoby, które pewnie musiały go googlować), to nie powinien się wypowiadać o innych. Komentarz w stylu 10IQ.

Równie mocno podoba mi się nie przetłumaczenie słów Sahy dosłownie. Nie ma aż takiej tragedii jak przy filmach, ale mimo wszystko - wstyd.

Oryginał (o ile goal sam nic nie przekręcił, a jest to prawdopodobne):
"No disrespect to the other players but he could say 'I'm the only one here who could claim to be a world-class player right now'. At the same time, he's always going to be on the spot because he is the only one"

Taa..
Dla osób, które mimo wszystko nie znają języka, to Saha nie stwierdza, że "Pogba jest piłkarzem klasy światowej", ale mówi, że: "Paul może powiedzieć, że jest jedynym, który może pretendować do bycia piłkarzem klasy światowej".

Jest różnica? Jest.
Nadmienię, że nie jest to pierwszy raz gdy takie przekręcenia są stosowane i jest to idiotyzm oraz tworzenie tylko gównoburzy później w komentarzach osób, które zaczynają się głupio wymądrzać i obrażać Sahe.


Od siebie dodam tylko, że w pełni zgadzam się z francuzem, bo kto inny ma umiejętności na takim samym poziomie? Nikt. Jest Pogba i później długo, długo nic, a następnie wyłania z tych wszystkich piłkarzy jako pierwszy Mata - tak moim zdaniem Juan pod względem skilla jest na drugim miejscu w drużynie.

Paul wychował się w takim, a nie innym środowisku gdzie jego rodzina ma zawsze te 5groszy do wtrącenia we wszystko. Chłopak utrzymuje ich wszystkich ze swojej pensji. Po ME zdecydował, że chce być gwiazdą w zespole i zamienił Juve na słabszy United. Ok, przez 2 lata siedział cicho i robił co mu kazano, ale po MŚ kompletnie mu odwaliło.

Shaw też utrzymywał niezłą gromadkę darmozjadów, ale po zjechaniu przez Jose, to się chłopak ogarnął i przede wszystkim wydoroślał.

Pogba też powinien się odciąć od niektórych osób. Dobrze by mu to zrobiło.
» 2 września 2019, 11:11 #22
Ksieginiarz: Jak kolwiek by to nie było i to bez Google bo pamiętam to jak grał miałem przyjemność oby 2 panów oglądać na żywo.Wiec powiem tak jak 1 Cienias a wypowiada się o 2 to aż mnie rwie.Swiatowej klasy żaden z nich nie będzie
» 2 września 2019, 11:23 #21
UnitedWeStand: @Ksieginiarz
Powiem tak, jak takie piłkarskie zero jak Ty, z którego Artur Boruc zrobiłby wiatrak na orliku wypowiada się o profesjonalnym piłkarzu, że jest cieniasem, to aż mnie rwie.

Mógłbyś też poświęcić chociaż tę minutę więcej przy pisaniu komentarza i postarać się aby zaczął przypominać język polski.
» 2 września 2019, 11:33 #20
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2019 13:32

UnitedWeStand Zgadzam się. Dodam tylko, że takie przekręcanie (bo to najczęściej jest celowe, a nie tylko zwykłe ''złe tłumaczenie'', mówiąc ogólnie o tym problemie) wypowiedzi piłkarzy jest niestety na porządku dziennym i wywoływanie takimi zagrywkami gównoburzy jest stałą metodą tychże mediów - mediów internetowych ale także bardziej tradycyjnych - na nabijanie kliknięć/wyświetleń i zbijanie kasy. A to, że nieuzasadniony hejt leje się na człowieka (danego zawodnika lub trenera) potem cały czas? A to już hien dziennikarskich nie obchodzi. Zawsze można liczyć na owce w komentarzach i ich święte oburzenie.
» 2 września 2019, 13:30 #19
GrayMid: Dodam tylko że właśnie taki numer, z kompletnym przeinaczeniem wypowiedzi, niedawno zrobiła większość mediów ze słowami Ronaldo - zresztą od lat to robią z jego wypowiedziami i nakręcają hejt przeciwko niemu (wiem to aż za dobrze, bo znam hiszpański, portugalski i angielski, więc zawsze widzę od razu różnicę) - dot. wygrywania Ligi Mistrzów. Media kompletnie wyrwały z kontekstu zdanie, po czym dodały zwykłe kłamstwa, czyli słowa, których Ronaldo nawet nie powiedział. I afera gotowa. Oczywiście fanatycy Barcelony rzucili się na Ronaldo pierwsi, ale za nimi większość fanów piłki tak naprawdę, było do przewidzenia. Dla mnie to jest jeden z największych współczesnych problemów w jakiejkolwiek dziedzinie życia publicznego. Media robią się coraz bardziej nieodpowiedzialne, stronnicze, nakręcają podziały i nienawiść, bo na tym zarabiają.
» 2 września 2019, 13:40 #18
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2019 14:52

UnitedWeStand: problem w tym, że Twoje tłumaczenie też jest złe. Tam nie ma nic o pretendowaniu: he could say 'I'm the only one here who could claim to be a world-class player right now' znaczy: on może powiedzieć: ja jestem tu jedynym kto może twierdzić (rościć sobie), że jest zawodnikiem klasy światowej w tym momencie.
Oznacza to tyle, że tłumaczenie jakkolwiek nie dosłowne to zasadniczo prawidłowe, bo różnica pomiędzy stwierdzeniem: "Pogba jest jedynym zawodnikiem światowej klasy w drużynie w tym momencie" a "Pogba może o sobie powiedzieć, że jest jedynym piłkarzem światowej klasy w drużynie w tym momencie" jest żadna :P
» 2 września 2019, 14:47 #17
UnitedWeStand: "problem w tym, że Twoje tłumaczenie też jest złe. Tam nie ma nic o pretendowaniu"
Taa..
Ucz ojca dzieci robić - czy jakoś tak.

Fajnie, że znasz podstawowe znaczenie słowa "claim", które w samym języku polskim można przetłumaczyć na chyba kilkanaście sposobów, ALE zostało ono tutaj użyte przez Sahe w kontekście podkreślenia, że Pogba jest najbliżej określenia "world class".

"claim", które tutaj zostało zastosowane, to coś w stylu "ubiegania się", któremu natomiast w tłumaczeniu sportowym w kontekście całej wypowiedzi jest najbliżej do "pretendowania" - nie osiągnięcia jeszcze czegoś, ale bycia w stanie to zrobić jako jeden z pierwszych (bo chodzi tutaj o konkretną grupę ludzi jaką są piłkarze United). Lepsze jest określenie anglojęzyczne w formie "contender", ale język polski nie zna prawidłowego odniesienia do tego słowa.

W każdym razie, Luis Saha nigdzie nie powiedział, że Pogba, to piłkarz klasy światowej ani że jest jedynym takim piłkarzem w United. Stwierdził, że jest mu najbliżej do tego i ma potencjał na bycie nim.

Wiem co mówię. Mój dziadek znał angielski.
Słowo.
» 2 września 2019, 16:57 #16
MOLLAKA: Na bycie piłkarzem klasy światowej, trzeba mieć mentalność i charakter, a Pogba nie ma ani jednego ani drugiego. Ma psychikę rozkapryszonego i rozpuszczonego dziecka. Dlatego SAF go sprzedał i nigdy nie powinien do nas wracać.
» 2 września 2019, 10:51 #15
Fenek: Co ty tam wiesz o lingarda bije się cały piłkarski świat a o maticu każdy szanujący się manago ma mokre sny. Ta jakość wręcz oślepia i bije po oczach, te kocie ruchy ta zwinność i pomysłowość. A on mówi, że tylko paul, śmiech na sali.


Zgadłeś to ironiczny komentarz.
» 2 września 2019, 10:25 #14
Wave: On i De Gea, ale myslami sa gdzie indziej.
» 2 września 2019, 10:22 #13
RedsFan: Juz mi sie rzygać chce tym przecenianiem Pogby. Może leżeć na boisku i tqk go będą zqchwalac.
» 2 września 2019, 10:12 #12
PrzemoIgor: Bruno Fernandes w Madrycie. Podobno dla United był za słaby. Mamy najgorszą politykę transferową ever. Kpina, Kpina, Kpina...
» 2 września 2019, 09:57 #11
marjo: lingard lepszy ;)
» 2 września 2019, 10:19 #10
kulka022: Mając Ceballosa kupują Fernandesa, więc polityka tam też nie za dobra ;)
» 2 września 2019, 11:32 #9
SzarimMusty: Problem z oceną obecnego składu jest taki, że młodymi chłopakami on stoi. Co za tym idzie za rok możemy mieć 11 piłkarzy klasy światowej - jak wrzucą wyższy bieg bądź możemy być w gorszej sytuacji niż jesteśmy obecnie. Dlatego mało ważne jest czy obecni piłkarze są na poziomie światowym czy też nie, ważne jest to czy są wstanie w najbliższym czasie (2 lata) do tego poziomu dojść.
» 2 września 2019, 09:55 #8
izbinho: Dobrze, że Saha był piłkarzem klasy światowej. Gdyby nie on SAF nie miałby tylu sukcesów. Filar drużyny. Uważam, że klasy światowej mamy obecnie co najmniej 4 piłkarzy.
» 2 września 2019, 09:49 #7
trezegram: Nie, nie mamy czterech piłkarzy klasy światowej.
» 2 września 2019, 10:11 #6
jamaj05: Dorzucilbym też DDG i na tym koniec.

Mamy kilku porządnych rzemieślników, którzy także potrafią wygrać mecz i warto na nich stawiać.

Największym problemem jest to,że mamy za dużo przeciętniaków, których już dawno nie powinno być w United
» 2 września 2019, 09:49 #5
Pezet: Potencjał na złota piłkę xD
Litości jest dobrym pomocnikiem ale nie kozakiem . Ma sporo braków jak Np wydolność . Kłopoty z myśleniem czasami , zbyt dużo kontaktów z piłka , głupie straty narażające na kontrę . Nie ma mentalności lidera w trudnych momentach ( co innego o tym mówił i być postrzeganym a co innego pokazać to na boisku i wziąć mecz na barki )
Generalnie pompuje się ten balon z Pogba a prawda jest taka ze jest to bardzo dobry pomocnik i tyle . Aż czy tylko ? Nie mnie oceniać . Ale jaka złota piłka ?
» 2 września 2019, 09:48 #4
Pezet: A już wgl najlepsi są Ci ( jakkolwiek politycznie niepoprawnie to zabrzmi ) wybielający Paula w mediach osobniki .
Od kilku lat to samo jako to on świetny , jak ma pod górkę itd . Chłop w ostatnim meczu w ciągu kilku minut chyba z 5 razy piłkę stracił . I to nie jest odosobniony przypadek . Zewsząd głosy ze jest zajebisty tylko biedaczysko ma słabych piłkarzy dookoła . Wierutne bzdury .
» 2 września 2019, 09:52 #3
welllone: Mieć potencjał na bycie kimś, a być kimś to dwa różne światy.
Pogba nie jest piłkarzem klasy światowej.
» 2 września 2019, 09:44 #2
NeQ094: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2019 09:44

Można by jeszcze de Geę pod to pociągnąć, ale w polu troszkę bieda. AWB ma zdecydowanie zadatki, by takie coś osiagnąć, ale to raczej wszystko.
» 2 września 2019, 09:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.