Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United zaprezentował trzeci strój na sezon 2019/2020

» 16 sierpnia 2019, 10:29 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w piątek oficjalnie zaprezentował alternatywne stroje wyjazdowe na sezon 2019/2020.
Oficjalnie: Manchester United zaprezentował trzeci strój na sezon 2019/2020
» Manchester United zaprezentował alternatywne stroje wyjazdowe na sezon 2019/2020
Czy podoba Ci się trzeci komplet strojów Manchesteru United na sezon 2019/2020?
Trzecia koszulka Manchesteru United nawiązuje do pierwszego zdobytego przez Czerwone Diabły Pucharu Anglii. W 1909 roku Manchester United pokonał Bristol City 1:0 po bramce Sandy’ego Turnbulla.

Na komplecie trzecich strojów Manchesteru United znalazł się delikatny wzór czerwonej róży Lancashire, która była także obecna na koszulkach Czerwonych Diabłów w finale sprzed 110 lat.

Projektanci adidasa zadbali także o drobne detale. Na koszulce mamy napis „110 Years - Manchester Rose – 1909-2019”. Wyrazistego charakteru nowym strojom nadaje czerwony herb Manchesteru United.

Manchester United w nowych strojach zagra po raz pierwszy w wyjazdowym meczu z Wolverhampton Wanderers, który odbędzie się w poniedziałek o godzinie 21:00.






TAGI


« Poprzedni news
United próbowali sprowadzić Kalidou Koulibaly'ego
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Wolves

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (212)


Klimaa: Fajny komplet a bluzę to chciałbym mieć. Ogólnie w tym roku stroje są ciekawe.
» 17 sierpnia 2019, 23:58 #211
DjTED: Jak cisnałem po Arsenalu za pierwsza połowe to to co gra Live to jest dramat
» 17 sierpnia 2019, 16:43 #210
Mat1710: Oglądam 3 mecz Liverpoolu w tym sezonie i póki co nic nie pokazują. Według mnie nie powtórza już tak dobrego sezonu jak poprzedn
» 17 sierpnia 2019, 16:32 #209
Kruszon: Niestety nie oglądałem pierwszej połowy. W drugiej było widać przewagę Arsenalu nad Burnley, aczkolwiek nie wyglądało to na nic szczególnego. Burnley wydawało się bierne, niski pressing pozwalał Kanonierom na trochę więcej. Londyńczycy mieli kilka dobrych kontr. Ciężko po tym spotkaniu odnieść jakiekolwiek wrażenie.

Czekam z niecierpliwością na nasze spotkanie z Volverhampton.
» 17 sierpnia 2019, 16:17 #208
Dexxter: No i pięknie. King z brameczka siedzi w składzie fpl
» 17 sierpnia 2019, 16:12 #207
DjTED: W tym sezonie na razie VVD to jesc cien piłkarza z zeszłego sezonu. Pełno błędów. Złe wybory. Czesto objezdzany
» 17 sierpnia 2019, 16:09 #206
kckMU: Szkoda że rywal słaby, ale i z takimi Bednarek musi trzymać poziom.
» 17 sierpnia 2019, 16:05 #205
DjTED: Coutinho w Bayernie
» 17 sierpnia 2019, 16:03 #204
AFC07: Sorry kibice United są niektórych kibicow Arsenalu którzy logują się tutaj tylko szukając zaczepki.

Dla nas liczą się 3 pkt, nic innego. Mecz do zapomnienia chociaż warto zauważyć że Pepe zaczyna się ładnie ogrywać a Cellabos MOTM.

Ja tam nie mam problemu z docenieniem waszego zawodnika jeśli naprawdę na to zasłużył ( np. Bissaka)


Powodzenia w poniedziałek z Wilkami no i ... goncie nas z punktami ;)
» 17 sierpnia 2019, 15:57 #203
Magik1990MU: Jak dla mnie to Ceballos to piłkarz pokroju Torreiry - potencjał ma, ale do topu to mu daleko.

Co do Pepe, to uważam, że to będzie kozak. Zresztą fajnie o nim się wypowiedział Tomek Ćwiąkała na jednym ze swoich filmików na Youtube. Polecam co niektórym obczaić, bo akurat Tomek to jest elita polskiego dziennikarstwa sportowego.
» 17 sierpnia 2019, 16:01 #202
Oskar062: Przepraszam bardzo bo pijesz do mnie jako ze się ostatnio zalogowałem
Nie szukam zaczepki w żaden sposób tylko staram się być obiektywny i dyskutować jak człowiek i w żaden sposób nie chce nikogo obrażać
» 17 sierpnia 2019, 18:02 #201
gunnersfan9: Panie DJTED. Odnośnie Twojego wróżenia z fusów. Pragnę Ci cos przytoczyć dziewczyno.

Dani Ceballos:
83 minuty
2 asysty
70 podań
90% celność podań
4 kluczowe podania
10 przebytych kilometrów
MOTM
Jak to szło? totalna niewiadoma? niewypał? rezerwowy z Realu?
» 17 sierpnia 2019, 15:40 #200
Oskar062: nie ma co wyzywać po prostu gość ma poglądy ze Arsenal jest beznadziejny i jakby nie zagrał to i tak będzie beznadziejny
» 17 sierpnia 2019, 15:42 #199
primasort: Macie możliwość transferu definitywnego po sezonie?
» 17 sierpnia 2019, 15:42 #198
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:44

Ej śmieszny kolego graliscie z Burnley u siebie na stadionie. Bardzo ciezko zdominowac środek pola z nimi. Zobaczymy co wykreci za tydzien. Nie maja takiej mozliwości. To nie jest ich piłkarz. Jak Real bedzie grał padake to bedzie siegac po wszystko i młody wróci
» 17 sierpnia 2019, 15:42 #197
jassaj: Nigdy nie zrozumiem co daje ludziom leczenie swojego ego na stronie rywali. Wygraliście raptem 2 mecze, męcząc dzisiaj się z Burlney. Ten Twój Ceballos (może i będzie dobry nie wiem, tak samo jak TY tego nie wiesz) rozegrał 1 dobry mecz a Ty z buta wjeżdżasz, nazywasz kogoś lekceważąco "dziewczyną" (co samo w sobie może obelżywe nie jest, ale każdy dobrze wie, że komplementem też nie sposób to nazwać). Dopisz jeszcze, że Arsenal jest liderem i idziecie po mistrza i ja osobiście będę już spełniony....
» 17 sierpnia 2019, 15:44 #196
gunnersfan9: primarost - z teg co wiem jest porozumienie słowne z Perezem, o transferze definitywnym po sezonie.
TED - z drwalami lekko się nie gra. Walić styl, ważne 3 punkty. W II połowie powinno być 4-1. Torreira powiniem skończyć akcję oraz Pepe lepiej podać do Auby. Styl przyjdzie z czasem.
» 17 sierpnia 2019, 15:44 #195
Magik1990MU: O tak. Kołki z Burnley to wyznacznik jakości piłkarza.

I jeszcze ta wisienka:

"rezerwowy z Realu?"

Przepraszam za Teda. Pomyliło się chłopakowi, bo w rzeczywistości w Realu zaczynano wybór podstawowej jedynastki od Ceballosa. Chodzą plotki, że Modric chciał odejść z Madrytu, bo Ceballos zakosił mu miejsce w podstawie.
» 17 sierpnia 2019, 15:45 #194
gunnersfan9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:49

jassaj - z tego co wiem to wy walczycie o Mistrza po wygranej w meczu z bedznadziejną Chelsea, z banem na transfery i po odejściu najlepszego piłkarza. Ja akurat nic takiego nie wyczytałem u nas na stronie. Każdy u nas mierzy tylko i wyłącznie o awans do Ligi Mistrzów. Nie o Mistrzostwo. City i Live jest poza zasięgiem.
» 17 sierpnia 2019, 15:48 #193
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:52

Po pierwsze ja nic nie pisałem o rezerwowym z Realu. Nie wiem skad on to wział. Po drugie grać w "Realu" nie jest jakims tam wyznacznikiem siły. Real jest w tym momencie daremny i gra tam wiecej szrotu niz w tym Burnley.

gunnersfan9: nikt tu nie pisał o zadnym mistrzostwie... skad wy to wzięliscie na tej swojej smiesznej stronie ? Nikt. Pokaz mi takiego posta
» 17 sierpnia 2019, 15:51 #192
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:53

Yyyyy... jakim najlepszym piłkarzem? Beznadziejną Chelsea? Ta beznadziejna Chelsea dopiero po karnych przegrała z mistrzem Europy.
» 17 sierpnia 2019, 15:52 #191
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:57

I jeszcze jedno. Skąd wiesz, że jest porozumienie słowne? Siedzialeś pod stołem, jak wypożyczano Ceballosa?
» 17 sierpnia 2019, 15:55 #190
Tymczasowo: @Magik

Chelsea z Kante i bez niego to dwie zupełnie odmienne drużyny. W meczu z LFC był absolutnie wszędzie, a z United go zabrakło.

Ludzie którzy pisali o wypożyczeniu Ceballosa przedstawiali sytuację w podobny sposób jak to było w przypadku Kovacicia. Perez nie chce wypożyczać piłkarzy z opcją wykupu (Kovacic,James), ale przedstawiciele mają zasiąść do rozmów po zakończeniu się wypożyczenia. Czy skończy się to jak z Kovaciciem? Tego nie wie nikt
» 17 sierpnia 2019, 16:25 #189
DevoMartinez: "Z tego co wiem" to ulubiony zwrot owego osobnika. Omnibus jakiś. I masz złe informacje bo prawie nikt nie pisał tu o jakiejś walce o mistrzostwo. Chyba juz kazdy kibic Utd zdaje sobie sprawę, że nie zbudowaliśmy tak silnego zespołu na ten sezon by walczyć o majstra i większosć ma nadzieję na top4 ew 3 miejsce z tego co ja tu czytam a czytam chyba więcej niż ajkis zagubiony na nieswojej stronie kapiszon. ;)
» 17 sierpnia 2019, 16:30 #188
DjTED: No i dyszka za Aube wpadła ;)
» 17 sierpnia 2019, 15:35 #187
LearningtoFly: Prawilnie przypomnę ze z Burnley zremisowaliśmy ostatnie 3 spotkania na Old Trafford :-), a propos deprecjonowania tego klubu. Dyche tam robi kapitalna robote, rok w rok utrzymując ta ekipe.
» 17 sierpnia 2019, 15:27 #186
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:32

To może ja przypomnę prawilnie ostatni mecz, gdzie gnietliśmy tych kołków przez cały mecz. Mało było spotkań gdzie mieliśmy taką dominację, ale piłka nie jest sprawiedliwa. Co się zaś tyczy Arsenalu, to z taką grą przeciw, było nie było, ogórkom daleko nie zajadą.
» 17 sierpnia 2019, 15:31 #185
Sancho: Szkoda że nie zrobił tej kapitalnej roboty dzisiaj, Burnley w drugiej połowie nie istniało. Szkoda że nie gramy z nimi w najbliższym czasie póki nie są tak poukładani.
» 17 sierpnia 2019, 15:32 #184
Magik1990MU: Ja tam wciąż czekam, aż Burnley spadnie. Typowe angielskie kołki. A Dyche to mitoman. Wciąż mam w pamięci jego wypowiedź po meczu z nami.
» 17 sierpnia 2019, 15:37 #183
karol100: Takie asysty to Pogba robi plecami.
» 17 sierpnia 2019, 15:26 #182
Diabelski97: Fajny mecz, końcówka z emocjami.
» 17 sierpnia 2019, 15:24 #181
karol100: Slabiutko Arsenal.
» 17 sierpnia 2019, 15:24 #180
Diabelski97: Burnley naprawdę prezentuję się dobrze.
» 17 sierpnia 2019, 15:25 #179
DjTED: Obrona Częstochowy z Burnley u siebie na stadionie. Grubo
» 17 sierpnia 2019, 15:21 #178
AFC07: Nie liczy się styl, liczą się 3 pkt :)
» 17 sierpnia 2019, 15:28 #177
Oskar062: Zapomniał wół jak cielęciem był
» 17 sierpnia 2019, 15:32 #176
DjTED: Tak 3 punkty to 3 punkty. Przypominam Wam tez ze za tydzien macie Live. Jak zagracie tak jak w 1 połowie to nie bedzie wesoło.
» 17 sierpnia 2019, 15:38 #175
Oskar062: Arsenal już wyglądał lepiej niż tydzień temu rozkręca się przynajmniej mam taka nadzieje a nawet jeśli przegrają jak to powiedział pewien niesamowity trener
Iż mistrzostwo zdobywa się pokonując takich jak właśnie newcastle czy burnley
» 17 sierpnia 2019, 15:44 #174
Magik1990MU: Oskar

Tak to było za czasów Feegusona i Wengera. Teraz to pokonując takich ogórków jak Newcastle czy Burnley można mieć co najwyżej top 4. Tabela z poprzednich 2 sezonów nie kłamie.
» 17 sierpnia 2019, 15:57 #173
Oskar062: W sumie masz racje tabela z tamtego nie kłamie i ta teoria to przeżytek haha
» 17 sierpnia 2019, 17:56 #172
RedOskar18: Słyszeliście że shaqiri chce odejść bo nie jest zadowolony z roli w klubie i gra bardzo mało, szkoda że nie trafił do nas rok temu bo to prawdziwy prawo skrzydłowy i pool zapłacił za niego grosze A u nas by na pewno więcej grał
» 17 sierpnia 2019, 15:12 #171
rizx: A czego on się spodziewał, że wygryzie Salaha albo Mane ze składu :D? Z drugiej strony co wygrał to jego,
» 17 sierpnia 2019, 15:16 #170
pelzebiusz: Pepe ,ok w porównaniu do naszego James to jest o klasę wyżej cena uzasadniona . Mnie James zupełnie nie przekonuje na pierwszy skład.
» 17 sierpnia 2019, 15:09 #169
DjTED: Ten Pepe nic nie gra na razie... Nasz już ma bramke z Chelsea
» 17 sierpnia 2019, 15:14 #168
Sancho: Kręci tymi klocami z Burnley tak że nie wiedzą gdzie góra a gdzie dół. Inna sprawa że potem partnerzy zawalają sprawę w polu karnym
» 17 sierpnia 2019, 15:19 #167
pelzebiusz: Wiem, ale ta bramka była na mega farcie prawie się przewrócił - póki co jest dla mnie dużą niewiadoma, a media kreują go na gwiazdkę MU - śmieszne
» 17 sierpnia 2019, 15:20 #166
DjTED: Właśnie zmarnował im sete
» 17 sierpnia 2019, 15:22 #165
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:28

Zmarnował to Auba, fakt że podanie mogło być ciut mocniejsze, ale nie było to czynnikiem decydującym
» 17 sierpnia 2019, 15:26 #164
rizx: zmarnował Pepe, podał za plecy i nie w tempo
» 17 sierpnia 2019, 15:34 #163
DjTED: Po załozeniu siatki i stracie piłki stanał plecami do akcji jak gwiazdor. James by biegł za przeciwnikiem pod swoje pole karne
» 17 sierpnia 2019, 15:45 #162
Diabelski97: LECĄ NA MAJSTRA
» 17 sierpnia 2019, 14:52 #161
GGMUN6: Proste :P
» 17 sierpnia 2019, 14:53 #160
Magik1990MU: Mistrz Anglii i okolic!
» 17 sierpnia 2019, 15:03 #159
KUBA06: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:08

dobry żart, z kąd wziąłeś?
» 17 sierpnia 2019, 15:07 #158
JackDaniels: Arsenal się zgra i będzie miał całkiem niezłą ofensywną pakę.
» 17 sierpnia 2019, 14:52 #157
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 14:34

Swoją drogą ten Ceballos trzy razy pod rząd stracił piłkę ale dostaje oklaski bo próbował zagrać piętą..
» 17 sierpnia 2019, 14:34 #156
DjTED: Tam są inne standardy ;) ma być ładnie A nie efektywnie
» 17 sierpnia 2019, 14:39 #155
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 14:45

Lipe gra, gdyby Pogba tak grał to już by u nas "wisiał",ale u kanonierow takie coś przechodzi. Jeszcze brawo biją...
» 17 sierpnia 2019, 14:45 #154
karol100: A może to właśnie dobry moment żeby przypomniec jaki Pogba to kocur i jakie standardy narzuca.
» 17 sierpnia 2019, 14:46 #153
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 14:47

Właśnie GDYBY bo przecież pogba tak wcale nie gra haha
» 17 sierpnia 2019, 14:47 #152
Diabelski97: Kolejny fan Arsenalu który się podszywa ;)
» 17 sierpnia 2019, 14:53 #151
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 14:57

A co to ma do rzeczy Arsenal Chelsea czy Legia Warszawa wypowiadam się na temat tego ze Pogba jest fajnym Piłkarzem ale ma mecze ze trafi tak samo piłkę stracić jak Dani a ten mimo tego dokłada dwie asysty i fajna grę no takie standardy w tym Arsenalu beznadziejne
» 17 sierpnia 2019, 14:56 #150
Diabelski97: Kocham tych kibiców Arsenalu którzy przychodzą tu WALCZYĆ o swój klub (:
» 17 sierpnia 2019, 14:57 #149
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:01

Faktycznie bo właśnie nie rozmawiamy o Pogbie tylko o tym ze Arsenal jest zajebisty XD kończę te nędzna dyskusje
Btw ciekawi mnie fakt ze cały czas czytam jak tu dużo ludzi wyzywa Pogbe żeby odszedłe a nagle kocur
» 17 sierpnia 2019, 14:59 #148
rizx: Zaliczył 2 asysty? Zaliczył, więc nie czepiajcie się na siłę, tylko dlatego, że gra w Arsenalu
» 17 sierpnia 2019, 15:01 #147
Diabelski97: Zarejestrowałeś się kilka dni temu i wszystkie twoje komentarze są o Arsenalu i jeden anty United, cóż za przypadek. ;)
» 17 sierpnia 2019, 15:02 #146
primasort: Ty byś też dostał oklaski,gdybyś się w końcu nauczył używać interpunkcji.
» 17 sierpnia 2019, 15:03 #145
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 15:05

No przy Ceballosie to kocur :)

@primasort

Przyganiał kocioł garnkowi
» 17 sierpnia 2019, 15:04 #144
Diabelski97: Jeszcze tego brakowało..
» 17 sierpnia 2019, 15:05 #143
Oskar062: No Pogba lepszy jest od Ceballosa to prawda jeszcze nie ta półka może kiedyś ale zapowiada się dobrze
Btw Diabelski97
Nie jestem anty united tylko patrzę obiektywnie a i nikogo nie wyzywam
» 17 sierpnia 2019, 15:09 #142
DjTED: Wchodzi Pepe. Zobaczymy co tam zagra. Cebula bardzo dobrze wyglada. Jeden minimalny błąd przy bramce
» 17 sierpnia 2019, 14:32 #141
Spawn23: Ale Burnley poprawiło grę wzgledem poprzedniego sezonu. Dzisiaj trzymam za nich kciuki.
» 17 sierpnia 2019, 14:32 #140
DjTED: Arsenal nie istnieje w tym meczu. Jak można pisac , że my wygraliśmy na farcie z ChelseA... Z Chelsea to oni nie mają po co wychodzic
» 17 sierpnia 2019, 14:23 #139
Oskar062: Z całym szacunkiem ale włącz mecz i wtedy się wypowiadaj bo mijasz się z lekka z rzeczywistością i musisz tez strasznie nienawidzić Arsenału bo nawet jak strzela 5 bramek pewnie będziesz wyzywał ze fart
» 17 sierpnia 2019, 14:34 #138
Diabelski97: Przecież Burnley było lepsze w pierwszej połowie.
» 17 sierpnia 2019, 14:36 #137
Oskar062: Ja bym powiedział ze wyrównany mecz bardziej ale na bank nic z tych rzeczy żeby Arsenal był jakiś zdominowany przez nich
» 17 sierpnia 2019, 14:37 #136
eragon30971: Ale by się obejrzało taki mecz United z Wilkami, granie w poniedziałek to kryminał!
» 17 sierpnia 2019, 14:16 #135
Michux3: Yea, dzieki Barnes :') (Fpl)
» 17 sierpnia 2019, 14:15 #134
Glory1878: Arsenal idzie po mistrza hehe
» 17 sierpnia 2019, 14:15 #133
Diabelski97: Burnley pięknie, lepsi od Arsenalu zdecydowanie i zasłużony gol.
» 17 sierpnia 2019, 14:14 #132
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 14:15

Defensywa arsenalu to kryminał w dalszym ciągu, nawet z tym luizem, gol zasłużony bez dwóch zdań.
» 17 sierpnia 2019, 14:13 #131
DjTED: Arsenal znowu na farcie. Bramka z niczego i teraz rozpaczliwe obrona.... Piłki Nie wachaja
» 17 sierpnia 2019, 13:57 #130
GGMUN6: Arsenal leci po majstra.
» 17 sierpnia 2019, 14:01 #129
EmilCioran: Przypomnij sobie czasy Mou w United. 2,5 sezonu jechaliśmy na jeszcze większym farcie.
» 17 sierpnia 2019, 14:05 #128
RedRevolta: Arsenal w poprzednim sezonie w ten sposób wiele meczów wygrał, niby słabo wyglądają przez większość meczu ale indywidualności w postaci Auby czy Lacazetta wygrywają im mecz, ten też wygrają, burnley na wyjazdach jest cienkie jak barszcz.
» 17 sierpnia 2019, 14:06 #127
Oskar062: Faktycznie no zamknięci we własnym polu karnym są XD
Czasami serio zastanawiam się czy ludzie oglądają a może czytają jakaś relacje na żywo
» 17 sierpnia 2019, 14:06 #126
Magik1990MU: Jaki wynik stawiacie w meczu Przyszli Mistrzowie Anglii vs Burnley? Moim zdaniem 2-0 dla gospodarzy (choć po cichu licze, że Burnley sprawi niespodziankę).
» 17 sierpnia 2019, 13:27 #125
kckMU: Na razie gramy z Wolves. Będzie Burnley, będzie czas na typowanie.
» 17 sierpnia 2019, 13:39 #124
Magik1990MU: Hehe. Nieładnie się tak bawić sarkazmem :)
» 17 sierpnia 2019, 13:42 #123
Sancho: Ano nie ładnie, 70 % strony nie będzie wiedzieć o co chodzi i pisać kilkustronnicowe wywody o niczym, czasem połączone z wyzwiskami.
» 17 sierpnia 2019, 13:46 #122
kckMU: Nieładnie to jest liczyć, że Burnley urwie nam punkty.
» 17 sierpnia 2019, 13:47 #121
Magik1990MU: Jestem kryptofanem Arsenalu, wydało się
» 17 sierpnia 2019, 14:20 #120
Diabelski97: Piękna sobota z Canal +
» 17 sierpnia 2019, 13:17 #119
karol100: Porażka Arsenalu na początek kolejki była by w samraz
» 17 sierpnia 2019, 12:51 #118
Spadkobierca: Ja tam lubię Armatki i nie życzę im tak źle, ale Burnley na pewno nie będzie dla nich łatwym przeciwnikiem. Bardziej liczę na wtopę City dzisiaj, nasze zwycięstwo i liderowanie w tabeli. :)
» 17 sierpnia 2019, 12:55 #117
AFC07: Nie śmiej się dziadku z czyjegoś przypadku ... :P
» 17 sierpnia 2019, 13:04 #116
karol100: Ja też ich lubię, no ale mamy tu mały konflikt interesów.
» 17 sierpnia 2019, 13:08 #115
Magik1990MU: Zaraz zaraz... czy to przypadkiem nie Burnley stosując mega antyfutbol zremisowało z nami 2-2, a potem w wywiadach twierdzili, że powinni i zasłużyli na wygraną?
» 17 sierpnia 2019, 13:30 #114
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2019 09:22

Barca bez Messiego będzie topowym zespołem ale totalnie do pokonania przez inne zespoly.
» 17 sierpnia 2019, 09:22 #113
Veron: a co z nim w Europie wygrali od 2012?
poza jednym wyjątkiem same kompromitacje
» 17 sierpnia 2019, 10:04 #112
Sideswipe: faktycznie, ale chciałbym żeby United się tak "kompromitowało" od 2012 jak Barca.
» 17 sierpnia 2019, 10:09 #111
Veron: mi się nie widzi oklep 0-4 co roku w LM, jak odpadać to po walce a nie jak panienki
» 17 sierpnia 2019, 10:43 #110
jassaj: Barcelona po okresie kiedy faktycznie była kosmiczna, ale który trwał raptem 3-4 lata do dzisiaj ma łatkę jakiegoś tytana piłki nożnej co po prostu już nie jest prawdą. Ludzie w około 2010 roku już wybrali najlepszą drużynę 21 wieku, trenera 21 wieku, najlepszego piłkarza 21 wieku... a nie wróć- w historii, bo przecież do dzisiaj niektórzy nie mogą przeboleć, że to "tylko piłka" i muszą walczyć na śmierć i życie o to czy Messi czy Ronaldo, robiąc z siebie zarazem niezłych błaznów, no ale to inna sprawa. Wracając do meritum, stworzył się mit wielkiej Barcelony, który potem szybko upadł, ale "klimat" pozostał i tak ludzie do dzisiaj sobie ją demonizują i wyolbrzymiają a tymczasem były słynne oklepy 0-7 z Bayernem czy ostatnie popisy z Romą czy Liverpoolem. Prężą muskuły, faktycznie potrafią zagrać wielki mecz, faktycznie są jednym z lepszych zespołów, ale ta otoczka "najlepszych" obecnie jest wyolbrzymiona i wręcz humorystyczna . Dominują LaLigę to fakt, ale to już jest tak samo spektakularne jak mistrz Niemiec dla Bayernu czy Włoch dla Juventusu- jasne oni mają za rywali jeszcze Real i Atletico, no ale jak się kocha czy nienawidzi Real to za te 3 LM z rzędu trzeba przyznać, że skradli show na lata i Barcelona z tytułami krajowymi to może sobie najwyżej w drugim szeregu wziąć ściereczkę i odkurzać gabloty
Wiem, wiem- to jest zespół który obecnie i tak zostawia United w szarym polu i nie chcę być hipokrytą, chodzi najbardziej o tą przepaść wyobrażeń co do Barcelony a rzeczywistość
» 17 sierpnia 2019, 11:49 #109
tragikomix: no dobra, zatem kto wg Ciebie jest obecnie najlepszym zespołem naświecie. No powiedzmy top 3 niech będzie.
» 17 sierpnia 2019, 12:34 #108
RememberMe: 1. Liverpool i City
2. reszta
» 17 sierpnia 2019, 12:38 #107
Olo13: Gdzie osoba która postawiła miedzyinnymi ze bayern wygra (zremisował) i ze barca wygra?(przegrała)
» 17 sierpnia 2019, 08:59 #106
RyannMistrz: To ja. Zgłaszam się do odpowiedzi...
» 17 sierpnia 2019, 10:13 #105
Wirus: Ja też pisałem niżej mój kupon, że Bayern wygra i Barca remis lub wygrana. Zgłosiłem się, wygrałem coś? Czy Olo13 chce zaistnieć?
» 17 sierpnia 2019, 11:13 #104
Olo13: Ciekawy po prostu byłem, szkoda mi was chłopaki:)
» 17 sierpnia 2019, 11:53 #103
IntruZ9: A może im jest szkoda Ciebie?
» 17 sierpnia 2019, 11:59 #102
VaultBoy96: Jak ktoś płacze, że wygraliśmy z Chelsea 4:0 to mu serdeczne haftu w twarz.
» 17 sierpnia 2019, 01:47 #101
DjTED: Nie żyje Joel Darlington, który w przeszłości był testowany przez Manchester Untied. 20-letni Walijczyk postanowił popełnić samobójstwo ze względu na kontuzje, które uniemożliwiały mu szansę na karierę sportową.
» 17 sierpnia 2019, 01:43 #100
RyannMistrz: Ludzie ciągle umierają. Naturalna kolej rzeczy. Można tylko się zastanawiać czy taki samobójca jest głupi czy odważny. Dlaczego mamy żałować jakiegoś dwudziestolatka ze słabą psychika bardziej niż 60letnigo Mirosława który zmarł na raka?
» 17 sierpnia 2019, 12:46 #99
zbyszek7: Barca i Bayern fajnie zaczeli a u nas placz po 4-0 z Chelsea ehh co za czasy nastaly
» 17 sierpnia 2019, 01:15 #98
Lopak5: Barca pierwszy mecz i w tyte. Oni odejście Messiego odczują bardziej niż my Felli.
» 17 sierpnia 2019, 00:59 #97
DjTED: A Barcelona z wysokiego "C"
» 16 sierpnia 2019, 23:12 #96
Spawn23: No Messi no party.
» 16 sierpnia 2019, 23:46 #95
wider: bramka piękna i fajnie że barca na początek przegrywa :D
» 17 sierpnia 2019, 02:43 #94
DjTED: Lewy - maszyna ruszyła
» 16 sierpnia 2019, 21:55 #93
Spawn23: Maszyna do strzelania karnych?
» 16 sierpnia 2019, 22:12 #92
RememberMe: Ma tyle strzelonych bramek co Marcus Rashford z tym że młody Anglik gra w najlepszej lidze świata i nie przeciwko średniakom którzy stanowią 18/20 drużyn tej ligi
» 16 sierpnia 2019, 22:30 #91
jassaj: Choćby nawet- Lewy jest jednym z najskuteczniejszych o ile nie najskuteczniejszym egzekutorem. Już nawet nie pamiętam kiedy spudłował, będzie z rok czy dwa a nawet jak zanotował pudło to po równie długiej serii skutecznie wykorzystanych jedenastek. To też trzeba umieć. Pozatym nie rozumiem o co chodzi- rzut karny to taki sam element gry jak rzut wolny czy aut. Co ma zrobić ? Celowo pudłować żeby pokazać, że on to jest za dobry i nie potrzebuje tak haniebnego sposobu na podkręcanie statystyk ? Strzela z wolnych, z pola karnego, na wślizgu, głową, dobija, przepchnie, absorbuje uwagę obrońców, ale jak coś to przecież on tylko karne strzela
» 16 sierpnia 2019, 22:31 #90
Romek1981: Rok temu chyba nie strzelił (słupek albo blisko lewego rogu) w tym samym meczu pod koniec podszedł drugi raz. Wtedy mu się udało :)
» 16 sierpnia 2019, 22:45 #89
dawid27154: Jeśli chodzi o lewego to jest w tym momencie bezapelacyjnie najlepiej strzelajacym zawodnikiem karne na świecie. Nie jest to nawet moja opinia a fakt. Mówią o tym liczby i statystyki.
» 17 sierpnia 2019, 02:02 #88
awe: ja rozumiem takiego Piatka czy Milika ponabijac, ale Lewy juz dawno dwano temu udowodnil, ze jest topowym pilkarzem i nikt mu tego nie zabierze
» 17 sierpnia 2019, 08:54 #87
sinedd91: @RememberMe

1. lubie takie gadanie bo jak gra Bayern na Bałtyk Gdynia to obrońcy stają bramkarz drużyny daje piłkę Lewemu i wszyscy dają mu strzelać za free :)

2. Bundesliga liczy bodaj 18 drużyn tylko :)
» 17 sierpnia 2019, 09:05 #86
Diabelski97: Ten Inaki to kozak... a taka szydera leciała w jego stronę ;)
» 16 sierpnia 2019, 21:10 #85
mycka86: Bo go nie kupiliśmy. Gdybyśmy go kupili to byłby rewelacyjny. Nie wiesz jak to działa? :)
» 17 sierpnia 2019, 03:43 #84
MiSt: Stroje świetne :)
A co do poniedziałkowego meczu to chciałbym zobaczyć Alexisa, choćby w roli zmiennika.
Myślę, że ustawienie ze ŚPO będzie najlepsze na ten mecz. Na tej pozycji najlepiej by się sprawdzał Gomes, bo jest bardzo ruchliwy.

Ciekawe co wymyśli Ole. Obstawiam zwycięstwo 0:2 po ciężkim meczu.
GGMU!
» 16 sierpnia 2019, 20:08 #83
KUBA06: Zgadzam się, Też chciałbym zobaczyć Sancheza.
Myślę że zrobił by więcej niż Pereira czy Lingard.
A jeśli chodzi o wynik to typuje 3:0 :)
» 17 sierpnia 2019, 10:08 #82
RedsFan: Znacznie lepsze od zestawu wyjazdowego drugiego w panterke :D
» 16 sierpnia 2019, 19:43 #81
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 19:39

Widziałem jakiś czas temu statystykę w której wynikało że Daniel James osiągnął największą prędkość ze wszystkich piłkarzy grających na wyspach, jest to wynik z poprzedniego sezonu. Na YT jest wiele filmików z przyspieszeniem Daniela jednak polecam taki krótki filmik
około 30 sekund, magia :)

"Daniel james incredible speed !!" Nazwa filmiku, polecam :)
» 16 sierpnia 2019, 19:38 #80
DjTED: Jest naszybszy na swiecie z pilkarzy ? Ma ktos statsy ?
» 16 sierpnia 2019, 21:04 #79
Luk: mam przeczucie że to będzie nasz najlepszy transfer tego okienka, gość widzi że bedzie skoszony a dalej leci z poświęceniem o czym u takiego Pogby możemy zapomnieć. Jak jego walory zostaną wykorzystane to nasze prawe skrzydło może być nie do zatrzymania.
» 16 sierpnia 2019, 21:25 #78
kielbasior: @DjTED, różnice w maksymalnej szybkości biegu zawodników są z reguły bardzo małe. Dużo większe znaczenie ma przyspieszenie. Kulaku też potrafił szybko biegać, ale potrzebował 10 metrów wolnej przestrzeni, żeby móc się rozpędzić.
» 16 sierpnia 2019, 21:33 #77
Veron: Daniel James to nie będzie Ronaldo, Messi czy inny Giggs
on ma za zadanie męczyć przeciwnika przez najbliższe 10-15 lat i co roku dokładać do swojego repertuaru jakiś trick, nowe zagrania, lepsze ustawianie się itd.
już teraz 1 vs 1 wypuści piłkę na 10 metrów i odsadzi każdego w tej lidze, nie ma drugiego takiego zawodnika, dlatego jest skazany na sukces
» 16 sierpnia 2019, 18:57 #76
Bylak: Zatem Usain Bolt równie dobrze mógłby grać w pile i odnieść sukces?
» 16 sierpnia 2019, 23:27 #75
Veron: a Bolt potrafi prosto kopać?
weź się zastanów czasami co piszesz
» 17 sierpnia 2019, 10:05 #74
karo2330: Ktoś wie gdzie mogę zamówić taką bluze? Na oficjalnej stronę nic nie ma.
» 16 sierpnia 2019, 17:18 #73
GoForWin: Jak na moje to tylko kwestia czasu. Dopiero co je oficjalnie zaprezentowali.
» 16 sierpnia 2019, 17:47 #72
Kkacper102: Muszę mieć taką bluzę. Mam nadzieję że na dniach się pojawi w sklepach.
» 16 sierpnia 2019, 17:58 #71
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 18:21

Ja to bym chciał całą czarną z diabełkiem na piersi, bez zamka. Kiedyś chyba było coś podobnego w sprzedaży.
» 16 sierpnia 2019, 18:16 #70
karo2330: W takim razie czekamy
» 16 sierpnia 2019, 18:22 #69
mcscotyy: Na Adidas powinny się pokazać
» 16 sierpnia 2019, 19:24 #68
chodnik: Mi to wygląda, jakby koszulka była założona na zwykłą bluzę.
» 16 sierpnia 2019, 23:22 #67
FilDzas04: Naprawdę bardzo ładne, eleganckie koszulki :)
» 16 sierpnia 2019, 17:13 #66
FanikMU: Co sądzicie o takim pomyśle, aby redakcja devilpage rozważyła wprowadzenie plusowania i minusowania komentarzy, a także pokazywania komentarzy najczęściej plusowanych. Chodzi mi dokładnie o coś takiego jak jest na meczyki.pl
Większość komentarzy jest głupich dzieciaków którzy nie mają nic wspólnego z Manchesterem United. Zaniżają poziom strony, przez co również wielu kibiców którzy mogliby wnieść stronę devilpage na wyższy poziom swoimi komentarzami rezygnuje z wpisów.
Dodatkowo warto byłoby wtedy zrobić z boku osobny chat w którym można komentować sytuacje które dzieją się w chwili obecnej.
» 16 sierpnia 2019, 16:22 #65
Chestnut: To trolle będą minusować te "lepsze" komentarze, a ich jest raczej więcej. ;)
» 16 sierpnia 2019, 16:27 #64
FanikMU: Nie wydaje mi się, żeby trolle przeważały na tej stronie, po prostu ich widać bo komentują. Na meczyki.pl też jest wiele trollów a sprawdza się to.
» 16 sierpnia 2019, 16:29 #63
KoaLa: Bardzo dobry pomysł. Ja bym proponował jeszcze możliwość wklejania linków oraz dodawanie zdjęć, filmów i gifów. Z pewnością zwiększyłoby to ilość "kliknięć" na stronie, bo już widzę tych ludzi, którzy wchodzą w newsa tylko po to aby zobaczyć memy z Youngiem albo Liniestą ;)
» 16 sierpnia 2019, 16:41 #62
FanikMU: Mam nadzieję, że redakcja to rozważy bo naprawdę szkoda, że nie możemy czytać komentarzy osób, które znają się na piłce i kochają United. Musimy za to czytać wypociny, gdzie 1 na 50 komentarzy jest wart przeczytania.
» 16 sierpnia 2019, 16:57 #61
KUBA06: Świetny pomysł, jestem za :)
» 16 sierpnia 2019, 16:57 #60
RememberMe: kozak pomysł, genialnie byłoby jakby sie dało wstawiać jeszcze chociaż zdjęcia
» 16 sierpnia 2019, 17:03 #59
Olo13: Jestem za, bardzo fajny pomysł!
» 16 sierpnia 2019, 17:11 #58
no7: Spoko. Gdzies juz pisalem o livechat/comment w trakcie meczow. Ja raczej ogladam w skupieniu ale w przerwie moge cos wrzucic :)
» 16 sierpnia 2019, 17:50 #57
REDBOSS: Pomysł ciekawy, warto wdrożyć coś takiego i zobaczyć jak to funkcjonuje.
» 16 sierpnia 2019, 17:53 #56
kckMU: Nie mieliśmy przypadkiem opcji minusowania lata temu?

To potężna broń w rekach kretynow.
» 16 sierpnia 2019, 19:44 #55
Captian425: Myślę żeby bez minusowania tych komentarzy bo wiadomo trolle ale tak to super pomysł :)
» 16 sierpnia 2019, 21:31 #54
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 21:45

Na czat na tej stronie czekam bardziej niż kiedyś na gwiazdkę... w końcu można byłoby porozmawiać live czy to o meczu naszym, rywali, fantasy czy czymkolwiek innym nie zaśmiecając sekcji komentarzy pod głównym newsem na stronie.
» 16 sierpnia 2019, 21:42 #53
barnaba1987: Była już taka możliwość na tej stronie i raczej się nie sprawdziła. Znaczy w sensie że nie dało to tego o czym mówisz. Do tej pory pamiętam użytkownika "enzo" który potrafił zebrać dwieście minusów :)
» 17 sierpnia 2019, 10:56 #52
AgEnT: Dlatego najlepiej sprawdza się system z samymi plusami.
» 18 sierpnia 2019, 00:12 #51
izbinho: Będę w poniedziałek niestety na delegacji w Warszawie, wiecie gdzie będzie można mecz oglądnąć?
» 16 sierpnia 2019, 16:21 #50
Chestnut: Canal + Sport
» 16 sierpnia 2019, 16:28 #49
izbinho: Na delegację mam zabrać tuner i antenę? :) Jakieś lepsze pomysły ?
» 16 sierpnia 2019, 18:01 #48
OkuratnyCzlek: Haha. Chestnut chciał błysnąć i pokazać światu, że jest burżuj i go stać na Canal+
» 16 sierpnia 2019, 18:10 #47
VaultBoy96: NC+ Go jest na telefon jeśli masz cyfre.
» 16 sierpnia 2019, 21:18 #46
QsQs: Dalej niektórzy nie wiedzą kto ma więcej zdobyczy, Manchester United czy Liverpool FC.

Tak więc jeżeli chodzi o trofea to prowadzi Manchester United 66 do 61 z Liverpoolem.

Jeżeli chodzi o Puchary to prowadzi Liverpool 46 do 45 z Manchesterem United.

Dziękuję dobranoc.
» 16 sierpnia 2019, 14:39 #45
EmilCioran: Dobranoc.
» 16 sierpnia 2019, 15:10 #44
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 14:29

Hazard kontuzja i wypada na ponad miesiąc. Real wydał ponad 300 milionów na transfery a finalnie żaden z tych transferów nie będzie w pierwszej jedenastce.
» 16 sierpnia 2019, 14:28 #43
BrutalAnal: Bez Crisa są niczym.
» 16 sierpnia 2019, 15:59 #42
GoForWin: Real jest w naprawdę niezłym kryzysie. I bardzo dobrze, nienawidzę tego (pod)klubu równie mocno, co ich kibiców.
» 16 sierpnia 2019, 16:16 #41
braku: Życzę im wszystkiego najgorszego
» 16 sierpnia 2019, 16:52 #40
VaultBoy96: Ja tam dalej mam przed oczami Real w kryzysie jak dostawali w LM m.im on Bayernu bardzo szybką bramkę. Gdyby nie kosmiczny Ronaldo od nas, to byliby maks sredniakami w ostatnich latach
» 16 sierpnia 2019, 23:45 #39
Bartolini: Kupiłbym te koszulkę, ale wydałem wszystko na wyjazdową koszulkę United
» 16 sierpnia 2019, 14:03 #38
szesze12345: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 13:04

Bluza kozak
» 16 sierpnia 2019, 13:04 #37
Sponsor: Mi się nawet podobają
» 16 sierpnia 2019, 13:02 #36
Wirus: Co myślicie o takim kuponiku na weekend ?

Arsenal - Burnley - 1
Southampton - Liverpool - 2
Manch.City - Tottenham - 1
Lyon - Angers - 1X
Rennes - Paris SG - 2
Bilbao - Barcelona - X2
Atl. Madryt - Getafe - 1
Bayern M. - Hertha - 1
Dortmund - Augsburg - 1

za 50zł wychodzi 500zł
» 16 sierpnia 2019, 12:51 #35
Iro95: Pewniaczek
» 16 sierpnia 2019, 12:51 #34
Magik1990MU: Za dużo zdarzeń
» 16 sierpnia 2019, 13:08 #33
RyannMistrz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 13:11

Bilbao - Barcelona - 2
Celta - Real - 1X
City - Tottenham - X2
Arsenal - Burnley - 1
Wolverhampton - United 2
Norwich - Newcastle 2
» 16 sierpnia 2019, 13:09 #32
primasort: I tak nie wygrasz
» 16 sierpnia 2019, 13:49 #31
sisinho: Barcelona na Bilbao zawsze sobie słabo radzi, zwlaszcza jak oficjalnie Messi nie zagra więc nawet 1 może być
» 16 sierpnia 2019, 14:45 #30
Magik1990MU: @RyaanMistrz

Stawiasz na Tottenham, gdzie City gra u siebie i jeszcze dajesz to do kuponu? Odważnie
» 16 sierpnia 2019, 15:33 #29
RyannMistrz: gram za jakieś drobne. lube zaryzykować a tych 5 PLN mi nie szkoda. więcej niż 5 pln nie dałbym za taki kupon.
» 16 sierpnia 2019, 16:46 #28
braku: Lepiej grać niespodzianki bo ich jest tyle co pewniakow a stawki są 3razy większe. Pozdro
» 16 sierpnia 2019, 16:53 #27
wedel242: Sky sports podaje że Adrian został kontuzjowany przez celebrującego fana xD
» 16 sierpnia 2019, 12:43 #26
MixEx: Ja go mam w fantasy -.-
» 16 sierpnia 2019, 13:02 #25
Bylak: Sztos.
» 16 sierpnia 2019, 12:18 #24
maticr7: Ja czekam na te podstawowe wyjazdówki.Moim zdaniem wymiatają.Przede wszystkim wyróżniają się na tle reszty,a o to też chodzi.
» 16 sierpnia 2019, 12:01 #23
eragon30971: Moim zdaniem wszystkie nasze stroje w tym sezonie dają radę. Oby tylko piłkarze nie zawiedli ;)
» 16 sierpnia 2019, 11:44 #22
Strzelec: Herb mógłby być normalny! Ale i tak to chyba najładniejsza koszulka United na ten sezon. Choć domowa nie jest dużo gorsza.
» 16 sierpnia 2019, 11:23 #21
maticr7: Domowa jest beznadziejna.Taka ala liga europy.Nie wiem co jest w niej fajnego.
» 16 sierpnia 2019, 11:58 #20
Strzelec: Mi się podoba. Każdy ma swój gust.
» 16 sierpnia 2019, 12:33 #19
Sideswipe: marzy mi się, że kiedyś nawiążemy do odległej historii związanej z Newton Heath i nasze stroje będą miały motywy zielono-żółte
» 16 sierpnia 2019, 11:12 #18
IntruZ9: Oby nie
» 16 sierpnia 2019, 11:15 #17
NoLogo: Oby tak.
Ale na ten moment raczej nierealne bo takie barwy kojarzone są z ruchem przeciw właścicielom.
» 16 sierpnia 2019, 13:00 #16
EmilCioran: IntruZ9 nie bo? Bo kolory ci nie odpowiadają czy co? Tutaj chodzi o nawiązanie do historii i to się liczy, a nie wybrzydzanie na kolorystykę. Innego powodu nie widzę w tym Twoim "oby nie".
» 16 sierpnia 2019, 13:32 #15
UnitedWeStand: @Sideswipe
Taaaa, na pewno Glazerowie się zgodzą na zielono-żółte barwy gdy są one symbolem walki z Amerykańskimi właścicielami.

Najlepiej niech jeszcze na kołnierzyku zawierają znany każdemu slogan, który widnieje na każdym retro szaliku: "Love United, Hate Glazer". Na pewno chętnie Amerykanie na to przystaną.
» 16 sierpnia 2019, 15:05 #14
Sideswipe: "marzy mi się" + "kiedyś". Tak samo mi się marzy (no może trochę mocniej) Mercedes sl 65 amg. Oj ludzie, ludzie :D A czy oby nie, czy oby tak to już wasza sprawa, ja bym chciał, wy nie musicie, jak Intruz9. W sieci krążą takie koszulki z logiem SHARP czy Aon, można ocenić samemu :)
» 16 sierpnia 2019, 16:22 #13
NoLogo: Teoretycznie - przejęcie klubu przez jakiegoś bogatego angola (były plotki) i w porozumieniu z kibicami albo i jako niespodzianka, nowy zarząd jako nawet 3 komplet robi we wspomnianych barwach... Potężna dawka zaufania i przychylności od kibiców, którzy po gwizdek już mają działalność icków. Pomarzyć można :)
» 16 sierpnia 2019, 17:07 #12
Wirus: Trzeci komplet najlepszy w tym sezonie ze wszystkich co mamy
» 16 sierpnia 2019, 11:05 #11
Iro95: Niezłe
» 16 sierpnia 2019, 10:53 #10
KUBA06: Jedne z lepszych trzecich kompletów ostatnich lat :)
» 16 sierpnia 2019, 10:52 #9
Classik: Mega są
» 16 sierpnia 2019, 10:42 #8
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2019 10:40

wszystko fajnie, tylko czemu chociaż na tej koszulce logo nie może być czerwono-żółte?
» 16 sierpnia 2019, 10:40 #7
Qcu91: Bo to abibos. Czekam na powrót Nike.
» 16 sierpnia 2019, 10:45 #6
kckMU: Zbyt potężne pieniążki.
» 16 sierpnia 2019, 10:46 #5
Chestnut: Jak sam sobie odpowiedziałeś to jest już LOGO, a nie HERB. :)
» 16 sierpnia 2019, 16:25 #4
GGMUN6: Ładniutkie, fajnie że w poniedziałek zobaczymy naszych diabłów w akcji w tych strojach :)
» 16 sierpnia 2019, 10:38 #3
wedel242: Genialne
» 16 sierpnia 2019, 10:35 #2
lastalexever: Mi się super podobają
» 16 sierpnia 2019, 10:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.