Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zaproponował 70 milionów funtów za Maguire’a

» 2 lipca 2019, 11:28 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United wysunął się na prowadzenie w wyścigu po podpis Harry’ego Maguire’a z Leicester City – twierdzi Sky Sports News, powołując się na swoje źródła.
Manchester United zaproponował 70 milionów funtów za Maguire’a
» Manchester United złożył ofertę w wysokości 70 milionów funtów za Harry'ego Maguire'a
Angielskim stoperem Leicester City od dawna zainteresowane są Manchester United i Manchester City. Rozmowy pomiędzy klubami, a szefostwem Lisów trwają już od kilku tygodni.

Według najnowszych doniesień Sky Sports News, Manchester United zaproponował za Maguire’a 70 milionów funtów i tym samym przeskoczył Manchester City w kolejce po obrońcę Leicester City.

Maguire do prasowych spekulacji na swój temat podchodzi z dużym spokojem. Anglik czuje się dobrze na King Power Stadium i nie zamierza wymuszać transferu na klubowych działaczach.

Leicester City nie musi sprzedawać swojego zawodnika i zrobi to tylko wówczas, jeśli oferta będzie satysfakcjonująca. Działacze Lisów liczą na propozycję przekraczającą 75 milionów funtów, które Liverpool zapłacił ekipie Southampton za Virgila van Dijka. Holender jest obecnie najdroższym środkowym obrońcą na świecie.

Co ciekawe, informacje na temat oferty Manchesteru United za Maguire’a pojawiły się zaledwie kilka dni po tym, jak Czerwone Diabły, według The Mirror, wycofały się z pomysłu transferu Anglika.

AKTUALIZACJA: Sky Sports News informuje, że propozycja Manchesteru United została odrzucona. Właściciel klubu Aiyawatt Shrivaddhanaprabha nie zaakceptuje oferty, jeśli ta nie będzie większa niż 75 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Pomóżmy małej Ali stanąć na nogi
Następny news »
Dani Olmo na celowniku Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


czarli168: W reprezentacji gra bardzo solidnie. Jest chyba najlepszym angielskim środkowym obrońcą. Zastanawiam dlaczego trzeba za niego zapłacić dwa razy tyle co za Manolasa i Alderweirelda. To podobny poziom a Leicester to nie jest czołowa drużyna Premier League. Po minionym sezonie takie pieniądze są warci tylko Van Dijk i De Ligt. Płacenie za takiego Koulibaliego 90 milionów też nie jest opcją bo on to jest przewartościowany przynajmniej dwukrotnie. City chyba pompuje taką cenę bo chcą mieć obronę z reprezentacji. Mam nadzieję, że odpuszczą i dogadają się na max 60 milionów. Wolałbym płacić dużo więcej takiemu Maguire'owi niż stresować się w każdym meczu.
» 3 lipca 2019, 20:49 #79
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 00:07

Maguire z miejsca by był naszym najlepszym obrońcą. Zgadzam się, że można by za te pieniądze lub mniejsze kupić Diasa,
Diopa, Ligta(tak, wiem że dojdzie do juve) ale każdy z tych chłopaków jak wejdzie na bardzo wysoki poziom zacznie płakać, że chce do Realów i innych Barcelon. Harry nawet w przypadku wejścia na jeszcze wyższy poziom to gwarancja tego, że i tak zostanie u nas bo to Anglik a chyba na ten moment po prostu potrzebujemy stabilizacji
» 3 lipca 2019, 00:07 #78
RedsFan: Podobno już odrzucili oferte, chcą więcej i więcej. Jak dla mnie gra nie warta świeczki. Powinni byc jacys inni, nie Angole za mniejsza kase dostępni. Ten Maguaier nie jest taki, aż dobry. Dla mnie klockowaty trochę.
» 2 lipca 2019, 20:18 #77
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 22:49

RedsFan Zgadzam sie z toba ale jestesmy w ujowej pozycji negocjacyjnej, nie jestesmy juz tak atrakcyjni na rynku jak kiedys, brak ligi mistrzow , menager, ktory jak na razie jest znakiem zapytania, chyba tylko my w ole wierzymy. Na dzien dzisiejszy to nie ma wyjscia, bedziemy przeplacac bo wszyscy wiedza, ze musimy. Czy Maguire jest wart tyle floty? nie , w zyciu ale jest lepszy od tego co mamy! Gra dobrze w powietrzu ,,potrfi grac z lewej strony , przy nim shaw moze grac wyzej wspomagajac linie pomocy. Nastepna zaleta to gosc co by nie mowic jest liderem takiego Leicester a nam brakowalo, brakuje liderow od dawna. Cena z kosmosu ale czy mamy inner opcje? Dias? Czy my mamy czas na ryzyko, czy mamy kase na ryzyko. Sprzatanie burdelu troszke bedzie trwalo, kiedys sie to skonczy. Zawsze bylo tak , ze nasz zespol bazowal na solidnych brytolach, tym zbudowano Man Utd.
» 2 lipca 2019, 22:48 #76
Kruszon: Również chciałbym widzieć tu inną opcję. Dużą kwotę sobie życzą. Niestety United jest zbyt długo spychane na boczne tory i nie jesteśmy tak atrakcyjni na rynku. Doją nas jak tylko się da. Obrona kuleje i musimy się ratować jak to tylko możliwe. To przykre, ale co zrobić.
» 3 lipca 2019, 09:24 #75
TuhajBej: Maguire to solidny obrońca, ale nie wydaje mi się aby był wart aż tyle. Poziom VVD to to jednak nie jest, a suma dosyć zbliżona. Myślę że można by było się trochę potargować z Lisami. Na pewno by się nam przydał, ale nie za takie pieniądze.
» 2 lipca 2019, 17:11 #74
karol100: Jak sie Edek targuje zle, jak sie nie targuje i przeplaca, tez zle. Kto jak nie Maguire? Wybor znikomy. Trzeba dac ile chca poki jest szansa.
» 2 lipca 2019, 19:37 #73
TuhajBej: Przecież napisałem że można się potargować z Lisami. Jak dla mnie Edek może dać za niego nawet 300 mln jeśli go na to stać. Nie moje pieniądze i nie moja sprawa, tylko żeby później nam to nie wyszło bokiem. 75 mln funtów to bardzo dużo kwota jak za obrońcę a przecież potrzebujemy w tym okienku wzmocnić również pozostałe pozycje. Po prostu uważam że Maguire nie jest wart tyle co VVD, który jest przecież obecnie topowym stoperem. Zgadzam się że Maguire to najlepsza opcja do wyjęcia na ŚO na chwilę obecną. Jest dobry, ale mimo wszystko uważam że to nie jest klasa światowa aby płacić za niego tyle pieniędzy.
» 2 lipca 2019, 21:54 #72
Pady: 75 podziękował wolę za 90 Kulibaly
» 2 lipca 2019, 16:45 #71
Jaras96: W sumie ceny za dobrych zawodników idą w górę, jeśli Bailly wróciłby z formą z 1 sezonu to mamy ŚO ALE pamiętajmy o kontuzjach.. Mimo wszystko chciałbym go u Nas, walka o miejsce byłaby bardziej zacięta a nie jest typem gwiazdeczki.. Pierwszy raz go zobaczyłem jak grał jeszcze w Hull, już był wyróżniającą postacią, kompletując obronę można wzmocnić inne pozycje.
» 2 lipca 2019, 16:23 #70
Wizi: Kupić go i tyle. Ceny idą w górę bo to United które w tym momencie jest na deskach. Jesteśmy zdesperowani żeby pozyskać nowych i dobrych graczy więc inne kluby to wykorzystują. Zasada wolnego rynku proste. Nie jestem zwolennikiem wydawania milionów na gwiazdeczki z wybujanym ego, ale Harry raczej do nich się nie zalicza. Patrząc na jego grę i statystyki można zaryzykować stwierdzeniem, że byłby on filarem defensywy na kilka dobrych lat.

United nie jest klubem takim jak kiedyś, gdzie wygranie ligi było czymś bardzo prawdopodobnym,
co za tym idzie zawodnicy chętnie przychodzili. Trzeba iść ściągnąć innymi sposobami (lukratywne kontrakty) nie żeby mi się to podobało ale takie są realia.

Ciekawe ile z was by się pukalo w głowę jak byście byli świadkami przyjścia Rio za wielkie jak na tamte czasy pieniądze?
» 2 lipca 2019, 15:25 #69
uzio: jak kupujesz rolls royce to trzeba bić rekordy...
» 2 lipca 2019, 15:29 #68
helupa: Aktualnie najlepszy angielski stoper, jeden z najlepszych w europie.
» 2 lipca 2019, 15:24 #67
DEPE: nie sadze zeby byl jednym z najlepszych w europie. w top10 go nie znajdziesz.
» 2 lipca 2019, 22:48 #66
MaciasDevil: Sky już podaję że oferta 70 mln odrzucona przez Leicester :) Mam nadzieję że więcej nie dadzą. 70 mln to i tak już absurdalna cena.
» 2 lipca 2019, 15:22 #65
karol100: No absurdalna, ale co innego proponujesz? Jestesmy troche pod sciana
» 2 lipca 2019, 19:38 #64
Pawlo: Myślę, że 70mln to adekwatna cena za tego zawodnika. Świetny środkowy obrońca, a na Old Traffold jest niezbędny lider, ktoś kto z marszu wejdzie na wysoki poziom w tej formacji. Tańszej opcji raczej nie znajdziemy, bo możemy kupić jakiegoś kota w worku, a na to już nie możemy sobie pozwolić. Wiadomo, że Maguire nie jest 100% gwarancją, bo nikt nie jest, ale w tej chwili jest najbezpieczniejszą opcją z graczy do wyciągnięcia.
» 2 lipca 2019, 14:51 #63
kondzik: Van Dijk jak go kupowali to też krzyczeli,ale jak gra to kosmos
» 2 lipca 2019, 14:28 #62
sisinho: I teraz porównaj sobie wyprowadzanie piłki, szybkość i zwinność VVD i Maguire. Niebo a ziemia... To że jest anglikiem i w miarę niezłym to nie znaczy że trzeba wydać na niego astronomiczną kwotę. Bo taka kasa powinna być za obrońcę z elity.
» 2 lipca 2019, 14:38 #61
Sideswipe: kondzik w 3 słowach każdego podsumuje, nawet nie kłócić się z jego argumentami.
» 2 lipca 2019, 14:43 #60
Zbakaneoko: Sisinho co jak co, ale akurat wyprowadzanie pilki Maguire tez ma bardzo dobre jak na stopera. Nawet najlepszy u nas Victor takiego nie ma, a co do szybkosci to On nie jest tez, az taki wolny, tylko ma tak wygladajacy game style.
» 2 lipca 2019, 15:11 #59
sisinho: Jest wolny, oj jest. I mało zwrotny niestety. Ja nie ujmuje mu tego że jest lepszy niż nasi ŚO ale nie jest w topie. Co do szybkości to widziałem jak się bawili z nim Depay czy Bergwijn ostatnio, o ile może ich dobrze przyblokować o tyle na szybkość nie ma szans.
» 2 lipca 2019, 16:04 #58
dev13: Według włoskiej prasy Manchester United doszedł do porozumienia ze Sportingiem w sprawie transferu Bruno Fernandesa.
#wPortugalii #SportingCP
» 2 lipca 2019, 14:28 #57
skoczek121: Ja bym widzał w naszych szeregach obronnych, Dayot Upamecano. Świętnie grał na ME, i idealnie pasowałby z Lindelofem ! :D
» 2 lipca 2019, 14:16 #56
RuReR: Jak już z Lipska to tylko Konate lub Tah z Bayeru, jeśli mowa o Bundeslidze.
» 2 lipca 2019, 14:29 #55
rreddevilss: Jezu wasze są to pieniądze że tak narzekacie?? Co was interesuje czy damy 40 czy 70 ??
» 2 lipca 2019, 14:09 #54
DaroMistrz5: Rozumiesz że tu nie o to chodzi? Wiesz nikt z nas nie straci jak przepłacą za jakiegoś piłkarza. Tylko wiesz każdy klub ma jakiś określony budżet transferowy. Przepłacać za jednego ok. Inne kluby odbierają sygnał "United można dobić z hajsu". I tak przeplacasz za 2-3 piłkarzy A potem chcesz wzmocnić jeszcze jakąś pozycję i brak gotówki? Może czasem wystarczy pobudzić szare komórki do myślenia i spojrzeć na coś szerzej A nie głosić teksty jak dziecko "wasze te pieniądze"?
» 2 lipca 2019, 14:17 #53
Klierek7: ale Daro ty masz przecież 0 pojęcie o transferach, kosztach z tym związanych, przychodach z tytułu zakupu zawodnika i wartością marketingową. Klub to firma, skoro właściciele inwestują pieniądze w jakiegoś gracza to ICH NA TO STAĆ. To tak jak byś stał przed Orlenem i krzyczał że ORLEN jest dojony przez Kubicę !! Jak każdy kierowca to zobaczy to wszyscy będą doić orlen! Wy po porostu jesteście zbyt prości żeby zdać sobie sprawę, że to jest zwykły biznes taki jak np wytwórnia filmowa, czy ktoś płacze że Brat Pit dyma Sony Pictures albo Universal bo płacą mu za dużo za wystąpienie w nowym filmie? ALE ONI PSUJĄ RYNEK! ZA DUŻO MU DALI!
» 2 lipca 2019, 14:31 #52
DaroMistrz5: Za to Ty jesteś genialny i wiesz wszystko. Tylko że sponsoring Kubicy przez Orlen to forma reklamy marki z czego Orlen czerpie także korzyści. Manchester będzie czerpał korzyści z transferu Maguaiera z koszulek gadżetów itp. tylko wiesz czemu ofensywnie piłkarze zazwyczaj więcej kosztują niż obrońcy? Bo są bardziej medialni i przeciętny kibic docenia bardziej tego który strzela, asystuje itp. Co za tym idzie większą wartość marketingową i klub większy przychód czerpie z sprzedaży gadżetów związanych z takimi piłkarzami. Idąc twoim tokiem rozumowania to dajmy za Sancho 250mln i tygodniowke z 500 tysięcy. Borussia napewno się skusi A i samemu pilkarzowi przestanie przeszkadzać brak ligi mistrzów za takie pieniądze no i wkoncu będzie ten upragniony PS bo to przecież inwestycja. Tak klub to firma ale dobra firma jest prowadzona z głową a nie na zasadzie widzi mi się. Dajmy Lisom ile chcą za solidnego ale tylko solidnego nie jakiegoś wybitnego piłkarza bo co tam. Czy ty myślisz że United to worek bez dna i nigdy nie zabraknie pieniędzy przy trwonieniu ich na prawo i lewo?
» 2 lipca 2019, 15:23 #51
Klierek7: DaroMistrz5: "Za to Ty jesteś genialny i wiesz wszystko.":
Nie wiem wszystkiego również tak jak ty mam 0 pojęcie o funkcjonowaniu klubu, jego finansach oraz budżecie dlatego nie wypowiadam się na temat wielkości odstępnego i tygodniówki naszych zawodników.
DaroMistrz5: "Manchester będzie czerpał korzyści z transferu Maguaiera z koszulek gadżetów itp. tylko wiesz czemu ofensywnie piłkarze zazwyczaj więcej kosztują niż obrońcy"
Zgadza się i obaj nie wiemy jakie przynosi to korzyści, biorąc pod uwagę wartość marketingową np VVD i analizując opłacalność transferu uważam że klub z Liverpoolu nie stracił ani funta. Być może transfer reprezentanta Anglii również okaże się strzałem w 10. Prawdopodobnie też siła marketingowa Maguaiera z tytułu jego narodowości w momencie transferu jest znacznie wyższa niż u VVD.
DaroMistrz5: "Idąc twoim tokiem rozumowania to dajmy za Sancho 250mln i tygodniowke z 500 tysięcy. Borussia napewno się skusi A i samemu pilkarzowi przestanie przeszkadzać brak ligi mistrzów za takie pieniądze no i wkoncu będzie ten upragniony PS bo to przecież inwestycja."
Wytłumacz mi który mądry inwestor wyda swoje pieniądze w tak głupi sposób? Nawet najbogatsze kluby w Europie nie dokonują takich transferów. A jeżeli dojdzie do tego u nas (w co nie wierzę ) to jestem pewny, że z jakiegoś powodu będzie się musiało naszej firmie to opłacać bo mądrzejsi ludzie niż ja czy ty będą to kalkulować.
DaroMistrz5: "Czy ty myślisz że United to worek bez dna i nigdy nie zabraknie pieniędzy przy trwonieniu ich na prawo i lewo?"
Nie nie myślę tak ponieważ jestem świadomym kibicem i ŻADEN zawodnik który przyszedł do United nie został kupiony za sumę, która zrujnowałaby nasze finanse i dała sygnał, że frajersko wydajemy nasze fundusze. Patrząc na nasze transfery jestem utwierdzony, że są robione uważnie i rozsądnie, z finansowego punktu widzenia. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiednio zarządzać naszym kapitałem ludzkim stąd słabe wyniki. Dla przypomnienia przykładowe kwoty odstępnego:
Alexis 34,00 mln
Mata 44,73 mln
Lukaku 84,70 mln
Martial 60,00 mln
Pogba 105,00 mln
Shaw 37,50 mln
LindelĂśf 35,00 mln
De Gea 25,00
Dalot 22,00
Matic 44,70 mln
Fred 59,00 mln
James 17,00 mln

Gdzie jest nasze szastanie kasy na lewo i prawo ? Gdzie wydawanie bez głowy? Gdybyśmy wystawili na sprzedaż wszystkich zawodników z powyższej listy to na którego sprzedaży w tym oknie stracimy miliony biorąc pod uwagę cenę zakupu?
» 2 lipca 2019, 16:55 #50
DaroMistrz5: Nie twierdzę że szastamy kasą. Bo mimo że tylko City wydaję więcej kasy od nas to nasze transfery nie są jakoś przeplacane. Trochę mam jednak żal za tygodniowke Sancheza. Finansowo patrząc że przyszedł za darmo i jest to jak by nie patrzył markietingowo bardzo korzystny zakup wychodzi ok. Bardziej przeszkadza mi to że psuje płace tym bardziej że narazie to wielki niewypał i myślę chociaż nie wiem tego napewno że przy negocjacjach kontaktowych argument zarobków Sancheza jest poruszany przez agentów innych piłkarzy szczególnie tych z statusem "gwiazdy" jak chociarz by obecne negocjacje z De Gea. Zmierzając do sedna uważam poprostu że ze względów zarówno sportowych jak i finansowych uczynienie z Maguaiera najdrozszego obrońcy świata będzie dużym nieporozumieniem.
» 2 lipca 2019, 17:31 #49
mrk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 13:39

Co oni się tak uparli na Maguire i to za 70-80 mln funtów. Za granicą porównywalnego obrońcę kupiliby pewnie za 40 mln. Alderweireld jest do wzięcia za bardzo rozsądne pieniądze a w porównaniu do Jonesa, Rojo czy Smallinga to już jest widoczny upgrade. Liczba angoli w składzie też jest u nas całkiem ok porównując się do takiego Arsenalu, Chelsa czy City.
Pobijanie rekordu za obrońcę transferem Maguire wystawi nas tylko na pośmiewisko.
» 2 lipca 2019, 13:39 #48
mordynator: mi sie że przez to że jest Anglikiem
» 2 lipca 2019, 13:44 #47
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 14:09

A może to ma coś wspólnego z Brexitem?

Zawsze było coś takiego jak "pozwolenie o pracę" dla graczy spoza UE. Jeśli UK nie będzie w UE to znaczy, że każdy nie-Brytyjczyk może go wymagać. Plus kiedyś były limity takich graczy spoza UE, teraz może więc z UK. Być może kupowanie Anglików jest bezpieczniejsze. Oczywiście wszystko jeszcze zależy od negocjacji Brexitowych i czy w ogóle do nie dojdzie.
» 2 lipca 2019, 14:09 #46
sisinho: @ro7

W takim razie to City czy Chelsea musiałby się rozpaść bo tam rodowitych anglików to ze swiecą szukać (walker, stones, delph, sterling i foden) (Drinkwater, Barkley, Loftus, Hudson) a w Lfc podobnie jak u nas Milner, Gomez, Henderson, Lallana, OX, Arnold.
» 2 lipca 2019, 14:42 #45
Hammurabi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 13:30

Odrzucili 70 mln za drewnianego angielskiego kloca. Ladnie ich tam grzeje, jeszcze lepiej niż Edka, ktory wyszedl z taka chorą ofertą. Mamy szczescie że trafilismy na takich kiepów, inaczej byłoby to najsromotniej wtopione 70 mln w błoto, w calej historii klubu. Sa pilkarze prezentujący podobne umiejetnosci, za polowe tej ceny
» 2 lipca 2019, 13:29 #44
helupa: a gdzie grają tacy piłkarze? Liga portugalska? Ligue 1? Mamy na stole sprawdzonego na angielskich boiskach świetnego stopera, czasami mi się wydaje, że nie macie pojęcia o jego grze, a oceniacie go po jego lekko kwadratowej głowie.
» 2 lipca 2019, 15:29 #43
ManCr7united: Niech wyrównana ofertę do tych 75 mln i koniec jak lisy nie chcą To trudno niech gra u nich
» 2 lipca 2019, 13:17 #42
Diabelski97: Skoro odrzucili 70 baniek to elo.
» 2 lipca 2019, 13:04 #41
JestemNumerem9: Oby odrzucili.
Nie byłem za tym transferem mimo iż uważam, że Harry to spoko obrońca. Nieźle wyprowadza piłkę i tytan w powietrzu. Jednakże cena jest trochę wysoka.
» 2 lipca 2019, 12:57 #40
bani: Leicester odrzuciło oferte (Sky Sports)
» 2 lipca 2019, 12:56 #39
JuveUnited: A Manolas 36 milionów euro zaledwie, De Ligt około 70-75 milionów euro. Anglia to jednak inny świat jeśli chodzi o wyceny piłkarzy.
Ogólnie to jestem zdania, że w obronie United przydałby się jakiś doświadczony stoper.
» 2 lipca 2019, 12:53 #38
bani: Z jednej strony fajne wzmocnienie środka obrony, ale z drugiej strony blokowanie rozwoju Axela Tuanzebe (do tego mając w kadrze wciąż młodego Erica Bailly'ego). Osobiście, poczekałbym z wzmacnianiem środka obrony do przyszłego okienka, a w tym skupiłbym się na PP, ŚP.
» 2 lipca 2019, 12:51 #37
MurarzFC: Leicester odrzuciło naszą ofertę.
» 2 lipca 2019, 12:50 #36
GraanManU: Maguire spoko grajek, jeszcze za te 70mln mógłby przyjsc, a jak nie to najlepszą opcją byłby Ruben Dias - do tej pory nie ogarniam, czemu jeszcze się nim nie zainteresowali, jak klauzule ma bodajże 50mln, albo Diop z WHU.
» 2 lipca 2019, 12:39 #35
sisinho: Jak go kupimy to chyba będzie rekord guinessa w kategorii najdroższe drewno świata.
» 2 lipca 2019, 12:37 #34
Diabelski97: Drewno ?.. filar reprezentacji Anglii oraz Leicester, nie robi błędów, wyprowadzenie piłki bardzo dobre, wiek stosunkowo młody oraz lider.. Jeżeli uważasz go za drewno to sorry ale nie masz żadnej wiedzy.
Chyba że oceniasz gościa po wyglądzie ;)
Guardiola również o niego zabiega.

Nikogo na rynku poza Koulibalym nie wyrwiemy, chyba że damy im 150 milionów i jest nasz..
» 2 lipca 2019, 12:42 #33
sisinho: Wyprowadzanie piłki przeciętne. To że lepsze niż nasza ekipa to nie znaczy że bardzo dobre. Bardzo dobre to ma VVD. Dynamika i szybkość na fatalnym poziomie, porusza się jak słoń w składzie porcelany. Powiesz że taki wzrost? Popatrz znowu na VVD jak się zachowuje i jakie ma przyśpieszenie. Filar Anglii? No pokazał ostatnio z Holandią jak robić babole, przeciętni grajkowie z szybkością ogrywali go jak chcieli. Jedynym wyznacznikiem jego ceny jest narodowość, gdyby nie ten fakt to byłby warty 30-40 mln.
» 2 lipca 2019, 12:50 #32
trikos: @sisinho Van Dijk i Maguire to obecnie najlepsi stoperzy ligi, dziękuję za uwage.
» 2 lipca 2019, 13:01 #31
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 13:03

Zanim VVD przeszedł do Liverpoolu to był wyśmiewany i każdy miał polew że za takie pieniądze obrońca.. dla mnie Maguire to kompletny obrońca który zrobi przewagę. Gdyby tak nie było to Guardiola nie chciałby go u siebie oraz nie byłby pierwszym wyborem southgate"a.
» 2 lipca 2019, 13:02 #30
helupa: czy ty sugerujesz, że powinniśmy kupić VVD? Jeśli nie to po co te porównania?
» 2 lipca 2019, 13:02 #29
DaroMistrz5: Nie robi błędów? Polecam zobaczyć powtórkę meczu z CP. To co zrobił przy trzeciej bramce dla orłów to był kryminał. Tak nawet juniorzy się nie zachowują. Czy jest lepszy od naszych stoperow? Tak to półka wyżej ale tylko półka. Czy jest wart 70mln? W żadnym wypadku. Jak próbujemy rekord obrońcy ściągając Maguaiera to będzie większe fryzjerstwo niż odpadniecie PSG z nami w lidzę mistrzów. Za 50 mln możemy kupić obrońcę na tym samym poziomie tylko nie Anglika A jak dobrze poszukać o lepszego tylko nie tak powiedzmy "znanego"
» 2 lipca 2019, 13:56 #28
sisinho: @Diabelski97

No tak, bo w końcu Southgate to wyznacznik jakości. Pewnie dlatego Lingard u niego pierwsze skrzypce gra ;)
» 2 lipca 2019, 14:45 #27
trikos: AWB - MAGUIRE - LINDELOF - SHAW

GREAT WALL OF MANCHESTER VOL 2.0
» 2 lipca 2019, 12:36 #26
KacperskyMu: Szkoda mi go trochę bo taki zawodnik a przez to że klub odrzuca wszystkie oferty nie może on liczyć na jakiekolwiek trofea...
» 2 lipca 2019, 12:27 #25
morrgan: W United póki co też za bardzo nie mógłby liczyć na trofea (te poważne, a nie Carling Cup czy Liga Europy), a jakby nie było my jesteśmy dłużej bez mistrzostwa Premier League niż Leicester. Fakt - Maguire'a wtedy jeszcze nie było w drużynie, ale to my jesteśmy bez mistrzostwa już od 6 lat.
» 2 lipca 2019, 12:35 #24
sisinho: Jaki zawodnik? Niezły i tyle, nie ma podjazdu do najlepszych. Ani on szybki, słaba koordynacja ruchowa, z tym wyprowadzaniem piłki tez bym nie przesadzał bo do VVD to mu daleko.
» 2 lipca 2019, 12:36 #23
NoName: sisinho, po co co chwilę o VvD piszesz ? Masz jakiś kompleks względem niego czy jesteś fanem FCL?
Poza tym to jest on najlepszym stoperem na świecie i mówienie o kimkolwiek grającym na tej pozycji w stylu 'eee ten to słaby, nie ma danego skilla jak vD' jest na poziomie mówienia np o Hazardzie albo Salahu 'ten to drewno, coś tam umie, ale nie ta siła co CR, nie ten drybling co Messi' - Logika na najniższym możliwym poziomie.
» 2 lipca 2019, 14:47 #22
KacperskyMu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 16:04

No właśnie,nie powinno się zestawiać wszystkich piłkarzy z tymi najlepszymi bo tak to każdy będzie średniakiem a co do tego że Harry jest słaby to chyba mówimy o innych zawodnikach
» 2 lipca 2019, 16:02 #21
sisinho: Po co mówię o VVD? Bo Leicester chce tyle samo kasy co za Holendra. Więc ich zdaniem uważają go za ten sam poziom.

Maguire spoko, ale warty 40 mln.
» 2 lipca 2019, 19:10 #20
NoName: Znowu mowisz o vD na teraz czyli kiedy ma swoj prime, ale czy w momencie transferu do FCL wart byl tych pieniedzy? Jesli nie to z ocena czy Maguire jest wart 75mln tez nalezy poczekac az by troche u nas pogral.
» 3 lipca 2019, 09:31 #19
sisinho: To odnieśmy się do Lindelofa. Warty był 35 baniek, czy jest dwukrotnie gorszy niż Maguire? Nie.
» 3 lipca 2019, 12:40 #18
NoName: Kolejne niemiarodajne porównanie.
'Warty był 35 baniek, czy jest dwukrotnie gorszy niż Maguire? Nie.' podajesz cenę z momentu transferu, ale pytasz czy TERAZ jest dwukrotnie gorszy.
Moim zdaniem Lindeloff nie jest 2x słabszy od Maguire'a, ale 35mln to Victor kosztował kiedy do nasz przychodził, gdyby dzisiaj zarząd zamierzał go sprzedać to cena byłaby o wiele wyższa niż 35 baniek
» 3 lipca 2019, 14:40 #17
NoName: Kolejne niemiarodajne porównanie.
'Warty był 35 baniek, czy jest dwukrotnie gorszy niż Maguire? Nie.'
Podajesz cenę za Lindelofa z momentu transferu,a pytasz czy JEST (tzn że chodzi p teraz - czas teraźniejszy) 2x słabszy od Maguire'a. I tu się z Tobą zgadzam - Victor nie jest 2x słabszy od Harrego, ale 35 baniek to cena za Lindelofa z momentu transferu, a gdyby teraz miał nas opuścić to też cena byłaby dużo wyższa.
» 3 lipca 2019, 14:48 #16
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 20:07

A ciekawe czemu? Wielkiego postępu nie zrobił. Tak samo jak za Pogbę nikt nie chce dać 150 baniek podczas gdy my daliśmy 100+ oraz w tym czasie zdobył mistrza świata i zanotował "dobre" statystyki jak na pomocnika.

Ale na pewno nikt nie dałby więcej niz 50 mln za niego, a nie odbiega dużo od Anglika. No właśnie, płacić za to że ktoś jest anglikiem dodatkowe 30 mln to przesada.
» 3 lipca 2019, 20:06 #15
rizx: Zastanawia mnie dlaczego wszyscy jesteście tacy przekonani, że Toby z taką wielką chęcią by chciał do nas przyjść. Może już mu proponowali i odrzucił?
» 2 lipca 2019, 12:12 #14
karolmanu3: ja sie nie zdziwie jak nie kupimy zadnego ŚO w tym okienku. na ten moment Lindelof to pewniak. obok niego realnie o pierwszy sklad moga walczyc bailly smalling i tuanzebe. wiec jest w kim wybierac. rojo darmian i jones out, nie ma sensu ich trzymac. najpierow trzeba pozbyc sie szrotu.
» 2 lipca 2019, 12:06 #13
klb9k: Lindelof w pierwszym meczu wypada z gry na 3 miesiące i kim zagrasz? Jeśli nikogo nie kupimy na pozycje ŚO to pewnie za chwile będą czekać nas wynalazki typu Matic w obronie albo o zgrozo Young
» 2 lipca 2019, 12:41 #12
karolmanu3: ja wcale nie napisalem ze to dobrze, ze nikogo nie kupimy. ja to wiem, Ty to wiesz i kupa innych ludzi to wie. chodzi mi o nasz nieporadny zarzad i to jak sie zbieraja do trensferow. kazdy mowi o przebudowie a kupilismy dwoch perspektywicznych malolatow a nie gotowcow. mimo to i tak wskocza do pierwszej 11 bo mamy w kadrze taki syf.
» 2 lipca 2019, 13:21 #11
Fenek: Jeśli nie wezmą 70 to czas definitywnie porzucić ten transfer.
» 2 lipca 2019, 12:05 #10
iviridius: To jest błąd. Czemu nie próbują negocjacji Alderwieldem? Ma klauzulę niską
» 2 lipca 2019, 12:01 #9
RedsFan: Moze dlatego że ma juz 30 i jego ostatni sezon nie byl wybitny. Spadł z formą.
» 2 lipca 2019, 12:41 #8
JuveUnited: 30 lat na obrońcę to nic
» 2 lipca 2019, 12:50 #7
Sancho: 70 mln + 5 za wygranie LM :D
» 2 lipca 2019, 11:49 #6
Mattek: 70 mln to za dużo moim zdaniem, Ruben Dias z SLB albo Upamecano z RBL (zanim Arsenal go sciągnie) byłby bardziej opłacalnym transferem. Szczególnie Francuz już gra dobrze a może jeszcze lepiej.
» 2 lipca 2019, 11:48 #5
Dejfmi: Akurat na pozycje stopera potrzebujemy konkretnego wzmocnienia, zawodnika doświadczonego. Upamecano nie dość że bardzo młodziutki to jeszcze dosyć elektryczny, nie wniesie nic czego byśmy nie mieli
» 2 lipca 2019, 12:00 #4
GraanManU: A co powiecie o Tah'u z Bayeru?
» 2 lipca 2019, 12:41 #3
Diabelski97: 70 milionów jeśli odrzucą to nara.
Jeśli jednak zaakceptują ofertę to mamy świetną defensywę.
Maguire jest mega pewny w obronie, świetnie wyprowadza piłkę oraz odnajduję się w stałych fragmentach. Wieloletni filar obrony reprezentacji oraz Lider. Nikogo dostępnego na rynku nie ma, chyba że Koulibaly którego Napoli wycenia na 150 milionów..

Shaw-Lindelof-Maguire-Wan Bissaka
Mamy jeszcze Tuanzebe który może wypalić.
Z taką obroną można już wiele zdziałać.
» 2 lipca 2019, 11:45 #2
veryragedude: Ahhh te spekulacje
» 2 lipca 2019, 11:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.