Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United domyka transfer Daniela Jamesa

» 15 maja 2019, 19:26 - Autor: Rio5fan - źródło: standard.co.uk
Manchester United jest coraz bliżej sfinalizowania transferu Daniela Jamesa. Może to oznaczać, iż latem na Old Trafford nie trafi Jadon Sancho. Takie informacje można znaleźć na łamach Evening Standard.
Manchester United domyka transfer Daniela Jamesa
» Daniel James może być pierwszym wzmocnieniem Manchesteru United w trakcie letniego okna transferowego
Ole Gunnar Solskjaer ma nadzieję, że kluby osiągną szybkie porozumienie w sprawie przeprowadzki 21-letniego skrzydłowego. Ed Woodward miał otrzymać informację, że wszystkie działania transferowe klubu z Old Trafford powinny zostać zamknięte przed pierwszym lipca.

Opłata transferowa za reprezentanta Walii ma wynieść 15-20 milionów funtów. Sprowadzenie na Old Trafford Sancho mogłoby wówczas zostać przeniesione na lato 2020 roku.

Manchester United zamierza wyłożyć 80 milionów funtów za byłego gracza Manchesteru City. Taka kwota ma okazać się wystarczająca do przekonania działaczy Borussii Dortmund.


TAGI


« Poprzedni news
Żeński zespół United zwolnił cztery zawodniczki
Następny news »
Przedstawiciele Sáncheza rozmawiali z władzami Juventusu i Interu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Klimaa: Szybki Walczak z Championship. Być może nie będzie gwiazdą ale wydaje mi się że będzie ciężko pracować. W dodatku to typowy skrzydłowy czyli pozycja która praktycznie u nas nie istnieje.
» 16 maja 2019, 20:34 #41
Diablo2018: I znając życie nie domknie :)
» 16 maja 2019, 09:12 #40
klusek0128: Ty najlepiej wiesz jak będzie.
» 17 maja 2019, 17:32 #39
pbskarpy: No to Matrial sie zalamie.
» 16 maja 2019, 08:59 #38
Pilosz: Gościu jest mega zadziorny.
Na moje oko ten transfer ma na zadaniu wymuszenie takiej samej walecznej postawy u martiala.
Co nie zmienia faktu, że nadal potrzebujemy kogoś na prawą stronę.
» 16 maja 2019, 08:40 #37
Bukaku: To już dużo lepszym wyborem byłby Harry Wilson z Derby, polecam zobaczyć jego umiejętności.
» 16 maja 2019, 08:19 #36
trikos: Liverpoolczyk, małe szanse by do nas chciał dołączyć ale gracz niezły. Lepszym wyborem byłby jednak Maddison z Leicester.
» 16 maja 2019, 09:10 #35
Fenek: Ale przecież ten James to lewe skrzydło, a sancho prawe? Teraz to już nie dość, że nie kupimy nikogo topowego na skrzydło to jeszcze znów będzie to lewoskrzydłowy grający na prawej z musu?
» 16 maja 2019, 07:33 #34
Zbakaneoko: Tak to jest lewy skrzydłowy, ale raczej do rotacji z Martialem. Na prawo pewnie szukają kogoś jeszcze.
» 16 maja 2019, 10:35 #33
Fenek: Nie trudno wygryźć Pele że składu. Wystarczy, że będziesz biegał i podawał i po sprawie.
» 16 maja 2019, 13:13 #32
Kpunafide: Swoją drogą to nam jak rybie woda potrzebny jest napastnik bo nasz Marcus mimo talentu z całym szacunkiem jest przeceniany i to bardzo, najlepszym dowodem na to jest to że od 4 sezonów więcej bramek od niego strzela uwaga Joshua King...
» 16 maja 2019, 00:13 #31
Oficer: Pamietajcie ze oprocz tego ze ktos lubi czy tam nawet kocha United musi miec odpowiednie umiejetnosci zeby zagoscic tu na dluzej a przecież o takich graczy nam chodzi. Jest kilku ciekawych skrzydlowych nawet jako konkurencja dla Martiala ktory nic nie osiągnął a juz wedlug wlasnego mniemania jest gwiazda PL. Mnie osobiscie podoba sie Donyell Malen z PSV. Dynamiczny, sprytny, mlody i perspektywiczny. United nie musi szukac 3-4 wielkich nazwisk. United tworzy wielkie nazwiska!! Sir Alex tworzyl takich graczy....Kurde jak mnie go brakuje w tym klubie:((((
» 15 maja 2019, 23:00 #30
Diablo2018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2019 23:03

Dokładnie... po co kupić 6 piłkarzy łącznie za 100mln, wypromować ich lub zrobić z nich gwiazdy?? Lepiej poczekać i za 2-3 lata kupić jednego za 80-100mln.

commercial club, not football club - zapamiętajcie
» 15 maja 2019, 23:02 #29
rizx: Sir Alex tworzył gwiazdy, ale jak była potrzeba to nie wahał się by wydać ogromne kwoty za choćby Ferdinanda, Verona czy ściągać gwiazdy jak Cantona. Jeśli zaczniemy kupować samych młodych i ambitnych żeby ich sprzedawać za grube pieniądze, to zanim się obejrzymy zostaniemy drugim Arsenalem, który tak często jest tu z tego powodu wyśmiewany
» 15 maja 2019, 23:26 #28
pelzebiusz: No zobaczymy , teraz te transfery przypominają mi czas LvG trochę noname taki shnaderlin blind teraz w ich miejsce rice i Ten z wolves skrzydła Depay - James i gwiazda diMaria teraz Bruno lub Dybała i oby obrona wyszła bo Darmian tez szału nie zrobił
» 15 maja 2019, 22:19 #27
Nament: A co myślicie o transferze Thomasa Meuniera? Wg mnie to świetna opcja. 25 mln chce za Niego PSG. Koleś nigdy nie odpuszcza, ma charakter, potrafi dograć finalne podanie i regularnie gra w kadrze Belgii. A, i kocha Man Utd... nie pieniądze, tylko Man Utd...
» 15 maja 2019, 21:53 #26
Diablo2018: Bardzo dobry transfer, tylko jest jeden problem - Ed Woodward. Thomas mógłby czekać na ofertę i wystawić się na tacy a on i tak woli tracić całe lato na Wan-Bissake który zapowiedział, że chce zostać w CP. Po co brać kogoś kto chce tu przyjść? Lepiej wziąć kogoś kto i tak tu nie przyjdzie, by stracić czas na całe lato. Woodwardowa robota, woodwardowe decyzje.
» 15 maja 2019, 22:05 #25
dlabigt23: Nie kupimy go bo Edzio takiego transferu nie zrobi . Zbyt tanio i za dobra okazja zeby tutaj przyszedł . Takich transferow my nie przeprowadzamy . Szkoda bo gość chyba kibiuje United i podoba mu sie nasz klub wiec to tylko moze świadczyć o tym ze dobrze byloby go tutaj ściagnąć . Doświadczenie i do tego moze grać na PO jak i ŚO . Dla mnie ten transfer bylby świetny za 25-30 mln to nie zastanawiałbym sie nawet :)
» 15 maja 2019, 22:42 #24
helupa: to może znajdź takiego? po co linkujesz film z Nanim?
» 15 maja 2019, 23:49 #23
Diablo2018: I już BBC informuje że Daniel James jest na radarze MU ale do tej pory NIE BYŁO ŻADNEJ OFERTY.

Woodward nawet Jamesa ze Swansea nie umie sprowadzić hahaha, dno.
» 15 maja 2019, 21:47 #22
EricKing: Szybki, niski, wybiegany i zadziorny, często dośrodkowującego z końcowej linii? To może lepiej Ryana Frasera. Sprawdzony w PL, w tym sezonie ciągnie całe wisienki i chyba tylko dzięki niemu nie musieli się bić do końca o utrzymanie.
» 15 maja 2019, 21:26 #21
smutny87: żaden kibic United nie powinien obrażać OGS bo każdy szanujący się fan wie co zrobił dla tego klubu i nie chodzi tylko o bramkę z Barcelony,jeśli nie wyjdzie to trudno ale ten brak szacunku to jakaś porażka.Pojedź jeden z drugim chodź raz do Manchesteru,pójdź do pubu United i powiedz coś złego na Ole to zrozumiesz o co mi chodzi.
» 15 maja 2019, 21:26 #20
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2019 21:14

On i Pepe lub Sancho i byłoby super.

Jeśli Ole wymusi jakimś cudem na martialu zaangażowanie i dużo biegania (bo tylko tego mu brakuje) oraz dopilnuje żeby Lukaku zgubił masę jak za czasów evertonu gdzie był dzikiem to można by grać Martial Lukaku Pepe a na lawce szybki Rash i James. Lingard trybuny.

Jeśli jednak Lukaku dalej będzie klocem a Martial leniwy to z Rashem w podstawie to będzie kolejny mega ciezki sezon
» 15 maja 2019, 21:14 #19
DEPE: Manchester United zamierza wyłożyć 80 milionów funtów za byłego gracza Manchesteru City. Taka kwota ma okazać się wystarczająca do przekonania działaczy Borussii Dortmund.


:) zastanawiam sie czasem co ci dziennikarze biorą ze wymyslaja takie historie.
jesli sancho utrzyma poziom to +150mln za rok. jak nie wiecej.
» 15 maja 2019, 21:01 #18
NoName: Ogladal ktos jakies jego mecze? Widzialem filmiki na yt, ale ciekawi mnie jak wyglada na przestrzeni calych 90 minut.
» 15 maja 2019, 20:56 #17
SmokuUtd: Swoją drogą typowe narzekanie polaka: kupujemy gwiazdę za rekordową sumę, to źle, że kasa wyrzucona w błoto itd. Kupujemy mlodego perspektywicznego za niewielką kase, to źle, za słaby na nasz klub, no name, żenada. Nie ma co się spinac, zobaczymy co będzie. Pozdrowienia dla rozsądnych kibiców
» 15 maja 2019, 19:54 #16
TuhajBej: Czyli przez kolejne sezony gramy bez prawego skrzydła :) Super!
» 15 maja 2019, 19:43 #15
Strzelec: To okienko się już skończyło?
» 15 maja 2019, 19:44 #14
TuhajBej: Nie, ale znając życie jak przyjdzie ten James, to więcej transferów na tą pozycję pewnie już nie będzie. Już pomijam fakt że gość nie nadaje się do United. Jeden sezon w Championship a jakoś tam chyba specjalnie nie zachwycał skoro dopiero teraz o nim głośno w ramach transferu do United. Takie transfery mają sens jak mamy już kręgosłup drużyny tak jak City czy Liverpool i wtedy dokupuje się takich młodziaków. Nie sądzę aby ten James podniósł jakość naszego składu. Szkoda, bo na rynku jest paru dobrych skrzydłowych do wyjęcia a tak pewnie pójdą sobie do innego klubu a za parę lat będzie płacz że mogliśmy ich kupić.
» 15 maja 2019, 20:00 #13
Zbakaneoko: "Wiecej transferow na ta pozycje pozycje pewnie juz nie bedzie " To jest lewy skrzydlowy, wiec w czym problem skoro nam prawego trzeba ?
» 15 maja 2019, 21:45 #12
primasort: Transfer na poziomie OSG,pewnych rzeczy po prostu nie przeskoczymy
» 15 maja 2019, 19:41 #11
RedsFan: Wypowiedz na poziomie przedszkolaka :) Pewnego ilorazu IQ juz nie przeskoczysz.
» 15 maja 2019, 20:14 #10
FetraiNarrator: primasort

Racja ! Jęczydupy i trole tylko czekają żeby napisać ten sam shit codziennie kilka razy...na więcej ich nie stać!
TuhajBej
Rozumiem ciebie i nie mówię ze nie masz racji...w twoim przypadku jest to uzasadnione,mogę tylko powiedzieć jedno,poczekajmy a zobaczymy...bo co nam pozostało.
» 15 maja 2019, 20:22 #9
DailySmoker: Zeby wypowiadac sie na temat poziomu transferow to chyba by sie jakis najpierw przydal co? Chyba, ze sie cos zmienilo i o czyms nie wiem xd
» 15 maja 2019, 21:07 #8
karolmanu3: Mimo wszystko poczekałbym na oficjalke bo z Edkiem to nie wiadomo.
Tak jak transfery do klubu ciekawią, tak jeszcze bardzuej ciekawie mnie odejdzie. Rojo darmian Sanchez to koniecznie, oby. Niewiadomo co z mata i pogba. W miejsce herrery marzy mi się ruben neves. Young jones smalling na pewno zostaną. Przydałby się maguire/Koulibaly, PO- tu zagadka. I pepe na prawe skrzydło.
» 15 maja 2019, 19:40 #7
FriendlyHand: Widziałem, że ten dzieciak robi coś czego nie robią nasi skrzydłowi - biega. Poza tym często holuje piłkę do linii końcowej i wrzuca ją w pole karne.
» 15 maja 2019, 19:35 #6
Hames: Fantastyczne wzmocnienie! Myślę że wraz z Lingardem stworzą duet fantastycznych skrzydłowych na lata który rozniesie w pył całą ligę! Na myśl o tym wzmocnieniu Liverpool i City już trzęsą portami!
» 15 maja 2019, 19:35 #5
SmokuUtd: Poogladaj jak gość biega, potem się wyśmiewaj. Żaden z naszych tego nie robi. Człapaki i tyle. Pojedynczy zryw od czasu do czasu. Ja się tam bym cieszył. I żeby nie było, za Lingardem nie jestem, jest beznadziejny
» 15 maja 2019, 19:50 #4
Robert3344: Jak w ogóle można pisać takie rzeczy? Gościu przychodzi jako młody talent do nas, bez łatki gwiazdora, ale za to pełen energii i zadziorności. Jestem pewny, że jako konkurent dla Martiala na lewej flance będzie idealny. Coś czuję, że wygryzie go baaardzo szybko.
» 15 maja 2019, 19:53 #3
Krzyk: Jego zasadniczą zaletą jest to, że może grać na obu stronach zdaje się. Jest prawonożny więc może grać prawego skrzydłowego albo lewego skrzydłowego napastnika. Jak się ogląda materiały z nim to widać, że hula na po obu stronach
» 15 maja 2019, 21:15 #2
Szaman0: Super wiadomość !
» 15 maja 2019, 19:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.