Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer chce 2 z 4 pomocników ze swojej listy transferowej

» 10 maja 2019, 05:23 - Autor: matheo - źródło: London Evening Standard
Ole Gunnar Solskjaer latem chciałby sprowadzić dwóch pomocników. Na skróconej liście znalazły się nazwiska czterech kandydatów.
Solskjaer chce 2 z 4 pomocników ze swojej listy transferowej
» Ole Gunnar Solskjaer przygotował listę pomocników, którzy mogą zasilić szeregi Manchesteru United
Manchester United po zakończeniu sezonu 2018/2019 będzie starał się zakontraktować piłkarzy drugiej linii, bo klub najprawdopodobniej opuści Ander Herrera. Pod znakiem zapytania stoi również przyszłość Paula Pogby.

Według doniesień London Evening Standard, na pierwszym miejscu listy życzeń Solskjaera jest transfer Bruno Fernandesa ze Sportingu Lizbona. Portugalczyk w obecnym sezonie notował imponujące występy i zwrócił na siebie uwagę największych klubów.

Solskjaer podobno chętnie widziałby także w swoim zespole Idrissę Gueye’a z Evertonu, Declana Rice’a z West Hamu United i Youriego Tielemansa z Leicester City. – Trzeba mądrze rekrutować – mówił norweski menadżer w czwartek na gali rozdania klubowych nagród.


TAGI


« Poprzedni news
Koszty rekompensaty odstraszyły Manchester United od Pochettino
Następny news »
Oficjalnie: Mike Phelan zostaje w Manchesterze United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Klimaa: Nawet jeśli Herrera zostanie to powinniśmy zakontraktować dwóch pomocników do środka. Nie zapominajmy o kiepskim Maticu ale w tej roli pewnie Ole będzie mógł stawiać na McTominaya - choć transfer Nevesa z Wolves dużo ludzi by poparło.
» 11 maja 2019, 07:59 #49
ruffnecky: a co z obroną? przez błędy transferowe trzeba będzie łatać pomoc a w obronie dalej bez wzmocnień?
» 10 maja 2019, 22:50 #48
TuhajBej: Jeżeli ten Bruno faktycznie jest do wyjęcia to myślę że warto o niego powalczyć. Z pozostałej trójki pomocników myślę że Tielemans byłby dobrym wyborem, chociaż nie ukrywam że nie jestem do niego jakoś do końca przekonany.
» 10 maja 2019, 22:11 #47
ZnamSie: Nie ma to jak robić transfery "one year star". Jak dla mnie to powinniśmy być mądrzejsi o takie transfery, Kagawa też miał genialne statystyki, Mikitharian przychodził jako gwiazda Bundesligi. Gdzie obaj dzisiaj są i jak sobie radzą na boisku?

Gość ma 24 lata, i robi niezłe statystyki w Portugalii. 2 lata wcześniej jak grał w Serie A to nie potrafił asysty nawet zrobić, miał 5 bramek i 3 asyst w całym sezonie. Żeby było śmieszniej to dwie asysty i bramkę zdobył w jednym meczu z najsłabszym zespołem ligi. Potem przeszedł do ogórkowej portugalskiej ligi i już ludzie pieją z zachwytu, bo strzela i asystuje. Ten transfer to strzał w stopę.

Ludzie patrzą tylko na "suche statystyki", a radzę spojrzeć na to, jak radzi sobie Bruno w meczach z dużymi rywalami, tj. Porto, Benfica, Arsenal, Atletico Madryt - w większości meczów grał słabo, był niewidoczny na boisku, przeciwnicy ich dominowali. Ten gość najlepiej gra na średniaków w Portugalii.
» 10 maja 2019, 16:00 #46
Reico100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2019 20:07

Zgadzam się, już wielu było takich piłkarzy. Być może jest to kolejny jednosezonowy piłkarz. Kolejnym tego typu piłkarzem jest Jovic. Fakt iż gość trafił w tym sezonie więcej bramek niż w całej swojej karierze według mnie nie jest dobrą reklamą. Natomiast nie należy też ich bagatelizować, może naprawdę są piłkarzami na lata. Trzeba zachować zimną głowę i nie dać się zwariować.
» 10 maja 2019, 20:07 #45
ruffnecky: coś w tym jest - statystyki powinny być gruntownie analizowane. one season stars nam nie potrzebne
» 10 maja 2019, 22:50 #44
Wersjatestowa: Bruno fajna opcja jeśli pogba pójdzie do Realu, ale raczej nie jako ktoś grający obok Francuza, który jednak czuję się lepiej grając bliżej bramki, przed dwójka bardziej defensywnych graczy. Jeśli mctominay i matic to takie typowe 6 to ja chętnie bym widział kogoś 50/50 jak ndombele, kto będzie biegał od pola karnego do pola karnego
» 10 maja 2019, 14:06 #43
H2O1994: Ja bym postawił na Nevesa. Za Maticia by pasował.
» 10 maja 2019, 11:31 #42
Strzelec: Podobno Lozano i Bergwijn są do wyciągnięcia za 50mln funtów.
» 10 maja 2019, 11:24 #41
Szym1: De Gea
Wan-Bissaka- Lindelof- Koulibali - Shaw
Ndombele- Bruno Fernandes - Mc Tominey
Lozano - Icardi - Rashford

REZ : ROMERO , DALOT , MATIC , FRED, MARTIAL, SMALLING , LINGARD

Moj sklad na kolejny sezon
» 10 maja 2019, 10:56 #40
Fenek: Przy takim składzie chcesz grać rashem na prawej flance?
» 10 maja 2019, 11:04 #39
RoniBarca: szym tylko że Rash to ŚN! :P
» 10 maja 2019, 11:10 #38
Szym1: e tam gadacie byłaby moc;p
» 10 maja 2019, 11:13 #37
9imar9: Chłopie, uderzyłeś się w głowę. I to mocno.
» 10 maja 2019, 11:16 #36
Zmorson: Ah te trenerski fantasmagorie użytkowników DP ;)
» 10 maja 2019, 11:18 #35
ZnamSie: Gość wymienił Lukaku na Icardiego, więc czego oczekujecie?
Dla Twojej informacji Szym1 - Lukaku ma lepsze statystyki w PL niż Icardi w Seria A.
» 10 maja 2019, 15:39 #34
BartoszP: W imieniu znajomych proszę o pomoc i udostępnienie: zrzutka pl/pukzdg
» 10 maja 2019, 10:51 #33
REDBOSS: Generalnie chlopak wygląda fajnie i może być obiecujący i nawet dobry transfer. Jest tylko jedno ale na transfermakt wyceniają go na 3 mln..... czyli znowu doją United, przepłacamy chyba sporo... Gdybyśmy go kupili za 5 - 8 mln to by było chyba ok.
» 10 maja 2019, 10:55 #32
Fenek: Sanchez pewnie odejdzie a dziadek martial chyba już i Ole wystarczająco wnerwia. Ten James to raczej do rotacji. A nóż odpali. Po za tym gdy już odpali i będzie znany to cena będzie 4x wyższa. 15 mln przy obecnych wydatkach to drobnostka. Wystarczy, że MU opchnie gdzieś Sancheza i już jest na zakup tego chłopaka z tytułu pensji Chilijczyka.
» 10 maja 2019, 11:03 #31
Me89v2: Akurat świetnie jest mieć bardzo szybkiego, dobrze dryblującego skrzydłowego do rotacji. Nawet jak Martial zacznie ruszać tyłek i będzie grał na LS, kupimy kogoś na PS do podstawy to niee ma zmienników bo Lingard to się nadaje to Huddersfield. Tak więc byłby fajny zmiennik.

Gorzej jak to zakup z zamysłem pierwszego skłądu :D
» 10 maja 2019, 11:20 #30
Siarecky: Dlaczego tylko na lawke? Przypominam ze Dele Alli przyszedl do Tottenhamu z MK Dons za 6,6mlnÂŁ ...
» 10 maja 2019, 12:47 #29
ZnamSie: "A ten skrzydlowy Łabędzi to pierwszy raz o nim slysze ;) tak wiec nie wiem czy jest typem pilkarza tak jak ci wyzej" - kwintesencja Devilpage, nic nie widziałem, nic nie czytałem, nic nie wiem, ale się wypowiem, bo mogę.
» 10 maja 2019, 15:41 #28
koko93: Uważam, że Ndombele to jest najważniejszy zawodnik do wyjęcia na dzisiaj - trudne, ale nie niemożliwe. Mam nadzieje, że Pogba zostanie, można go krytykować, czasami nie pokazuje tego co każdy by chciał, ale nikt nie potrafi tak podawać jak on w naszym zespole. Obecnie to wygląda tak, że od końcowego podania jest TYLKO on, to tylko człowiek, może nie mieć dnia, może mieć słabszy okres, ale ma coś czego brakuje tej drużynie. Zgadzam się z wami, że biega za mało, że nie widać zaangażowania momentami.
» 10 maja 2019, 09:41 #27
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2019 09:55

"może nie mieć dnia, może mieć słabszy okres" w tym roku mial tylko 2 niecałe miesiące dobrego okresu. Wiec jak wedlug ludzi 10 miesiecy w roku to twn slabszy okres który Pogba może miec to nie mam pytań. Francuz robi wiecej złego niż dobrego będąc u nas.
» 10 maja 2019, 09:52 #26
Fenek: Tylko gdzie pogba ma grać? Na spo wygląda blado, po za tym wystawianie Bruno jako sp to chyba marnowanie potencjału tego chłopaka. Znowu pogba na sp wygląda kiepsko i raz już marudził, że za dużo musi w obronie tyrać.
» 10 maja 2019, 10:18 #25
koko93: Ja widze Pogbe jako cofniętego napastnika, ma wszystko na taką pozycję. Im bliżej bramki, tym jest on nam bardziej niezbędny, co pokazał w obecnym sezonie. Miałem wrażenie, że gdy był Zlatan, grał w zasadzie tylko z nim, ponieważ u nas brakuje ludzi do ,,gry".
» 10 maja 2019, 10:42 #24
Kpunafide: Rice, Fernandes, Maguire + jakiś uniwersalny doświadczony obrońca potrafiący grać na kilku pozycjach coś jak Fosu Mensah tylko ze prezentujący wyższy poziom, chociaż nie skreslalbym Tima. Sprowadzić Tuanzebe z wypożyczenia, wprowadzic do szerokiej kadry Gardnera, Chong, Gomesa, Greenwooda, pamiętajcie że w przyszłym roku bijemy się o zwycięstwo w LE i Top4
» 10 maja 2019, 09:40 #23
Diablo2018: Rice/Tielemans, Fernandes, Alderweireld/Maguire + PP
» 10 maja 2019, 09:50 #22
Puszek2100PL: Niech przedłużą kontrakt z Anderem. To będzie katastrofa jak odejdzie
» 10 maja 2019, 09:02 #21
trikos: Pogba OUT ! W jego miejsce Bruno Fernandes + Maddison
Herrera OUT ale tylko dlatego, że zarząd jest...w jego miejsce Tielemans
Matić OUT ? Nie wiadoma, w jego miejsce Rice / Ndombele / Gueye w tej kolejności
» 10 maja 2019, 08:42 #20
Fenek: O ndombele City z Realem już się przepychają. Będzie ciężko się tam wstrzelić.
» 10 maja 2019, 09:32 #19
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2019 08:34

Bruno świetna opcją. Rice to samo, ale trzeba pamiętać, że Anglik to głównie walczak w defensywie. Rice w miejsce Matica, Bruno na rozegranie w miejsce pogby a Pogba jako typowy SP? Francuz znów będzie pewnie marudził, po za tym czy on będzie tyrał w defensywie? Przydałby się taki typowy łącznik jak herrera niby jest Fred/McTominay. Po za tym rice jest młody przydałby się ktoś doświadczony. Hmm idealny kandydat to herrera xD
Zakładając, że Pogba odejdzie i herrera też poszukałbym typowego SP. Ndombele (ale City i real już się o niego biją), pozostaje właśnie tielemans, doucoure w watfordzie ładną robotę robi. Za friko jest też rabiot i ja zaryzykowałbym z maddisonem na SP.
» 10 maja 2019, 08:33 #18
karolmanu3: Czy Ty pod każdym postem musisz truć z tym madisonem?! Ochłoń gościu. Napisz do edka, może on Cię wysłucha bo tutaj to już dawno temu zrobiło się nudne
» 10 maja 2019, 09:13 #17
Fenek: Muszę, żebyś wbił sobie do tego p łba tego zawodnika.
» 10 maja 2019, 09:31 #16
koko93: Gdzie można sprawdzić ile Rice przebiegł km w tym roku ?
» 10 maja 2019, 09:34 #15
Fenek: Hmm nie wiem czy znajdziesz tego typu statystyki. Nawet jeśli to raczej nie spodziewałbym się jakiś wielkich wyników. Bo to taki bardziej pracowity matic ale pod polem karnym rywali bywa bardziej gościem. Z samego atakowania rywali za wiele km raczej nie nabije. Ale nie wiem może ktoś gdzie ma tego typu ststy.
» 10 maja 2019, 10:12 #14
Diablo2018: Bruno to obowiązek!! Skoro City odpuściło to nie widzę innej opcji niż United!! Jak Ed to zniszczy to ja mam nadzieje na jakiś bunt kibiców, transparenty "Ed Out" bo ile to można kompromitować te barwy?? Ile można nas ośmieszać?? Uważam, że nasza linia pomocy powinna wyglądać następująco:

ŚDP: Rice (Fred)
ŚPO : Bruno Fernandes - Pogba

Zakładam że Pogba zostanie. Wole Declana Rice'a niż Gueye, który ma już 29 lat. Jak United chce brać Idrisse Gueye to lepiej zostawić Herrere. Jakby odszedł Pogba to brać Tielemansa, perełka jakich mało.
» 10 maja 2019, 07:49 #13
smutny87: Nie trzeba wierzyć we wszystko co napiszą, nie zdziwi zapewne jak za tydzień podadzą, że jednak city go bierze aczkolwiek mam nadzieję, że przyjdzie do Nas
» 10 maja 2019, 08:20 #12
tomekwietniu: Wan-Bissaka/Meunier 40-45 mln funtów
Maguire 80mln
Bruno 86
Tielemans 60
Lozano/Sancho/Pepe 50-100 tu dla mniej największa zagadka...

Jeżeli sprzedamy Pogbę to widzę taki scenariusz i będę z niego zadowolony.

DDG
Wan-Bissaka Maguire Lindelof Shaw
Tielemans Scott Bruno
Lozano Rashford Martial

Drugi skład
Romero(Grant)
Dalot Smalling (ktoś z trójki Jones, Bailly, Rojo) Young
Pereira(Garner) Matić Fred
Lingard Lukaku (Chong, Gomes, Gomes)
» 10 maja 2019, 07:38 #11
Fenek: Maguire za 80 mln to szaleństwo. Chciałbym go w MU ale nie za tą kasę, 60 to max.
Pepe/sancho do LE? Gdy prawie pół Europy ich chce ? To chyba trzebaby ich przepłacać jak Sancheza. Thauvin, zaha to realne opcje, może dałoby radę wyciągnąć ziyech'a, neresa albo gnabry'ego.
» 10 maja 2019, 08:08 #10
Me89v2: Gdyby Pogba został i klub by to potwierdził oficjalnie, gdybyśmy szybko kupili Fernandesa i poszło by info w świat, do tego potem szybko jakiś dobry stoper - to myślisz że widząc takie ruchy jakiś Sancho nie chciałby przyjść? Co mu po LM w BVB jak i tak pogra pewnie tylko w rozgrywkach grupowaych i wcale n ie powiedziane ze na fajnych stadionach. I mówię tu też o innych młodych.

Jednak najpierw United musi wysłać jasny sygnał, że buduje fajną ekipę i warto być jej częścią.

Natomiast realny scenairiusz to taki, że do sierpnia będzie parodia z transferem Pogby, Bruno ktoś zgarnie bo Edek będzie zwlekał, Z Tobym potarguje się o 5 mln, a o Cancelo o 10 :)
» 10 maja 2019, 08:16 #9
koko93: Martial ? Pierwszy do sprzedania, nie biega do tyłu, przez co Shaw nie może się włączyć do ataku, ofensywnie również daje obecnie bardzo mało.
» 10 maja 2019, 09:33 #8
tomekwietniu: Maguire trzeba kupić jak dla mnie za wszelką cenę... ;)
Koko to kogo proponujesz na lewe skrzydło? Ewentualnie tam Marcus i na szpice Rom, ale nie wiem czy Ole na to pójdzie.
» 10 maja 2019, 10:24 #7
Me89v2: Ja bym się nie zdziwił gdyby pomoc Tielemams Rice Bruno grała o niebo lepiej niż obecnie. Yuri w leicester gra na prawdę bardzo dobrze. Rice to może być drugi carrick. Dużo lepsze podania od McT i świetny w odbiorach.

Chociaż najleosza pomoc to była by

Pogba Ndombele
Bruno
» 10 maja 2019, 07:18 #6
Bartek44: Żaden z tych gości się nie nadaje, wszyscy są marni, a zawodnicy których United potrzebuje są nie do wyjecia.
» 10 maja 2019, 06:25 #5
Fenek: Hahaha kup sobie w Fifie i masz po sprawie.
» 10 maja 2019, 08:09 #4
Kilerek7: Fernandes to powinien być priorytet i motor napędowy, co do reszty to średniaki. Rice ma potencjał ale Gueye i Tielemans co najwyżej na ławce. Pomoc musi być mocna, sam Fernandes nic nie zrobi jak obok będzie miał półśrodki. Jesli odejdzie Herrera i Pogba, to jakoś średnio widzę trio Mctominay, Fernandes, Rice. Wolałbym Rubena Nevesa na SPD i jakiegoś kreatywnego wyżej jak Eriksen, no chyba, że Fernandes miałby grać wyżej to wtedy przydałby się łącznik, może Pellegrini? Lub Barella?
» 10 maja 2019, 05:37 #3
LowcaBramek: Ja mysle ze Ole chce 2SP przy zalozeniu ze Pogba zostaje.
Wtedy mamy pomoc: Pogba, McTominay, Matic, Fred i np Declan Rice + Bruno Fernandes.
Zakladam ze Herrera i Pereira odchodza
» 10 maja 2019, 06:22 #2
Kilerek7: To wciąż wygląda słabo. Pogba ma gdzieś klub, Mctominay dopiero zaczyna ale wirtuozem nie jest, Fred ma przebłyski ale też dużo traci i ginie, Matic to drewno nie pasujące do nowej taktyki wcale. Rice w WHU jest co najwyżej dobry, tylko Fernandes ma świetne liczby ale jak w Anglii sobie poradzi też nie wiadomo.
» 10 maja 2019, 06:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.