Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Manchester United płaci cenę za transfery z poprzednich lat”

» 18 kwietnia 2019, 11:01 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Graeme Souness, były piłkarz i zawodnik Liverpoolu, twierdzi, że Ole Gunnara Solskjaera czeka niełatwe zadanie, jeśli Norweg chce odbudować dawną potęgę Manchesteru United.
„Manchester United płaci cenę za transfery z poprzednich lat”
» Ole Gunnar Solskjaer wie, że Manchester United musi przejść poważną przebudowę
Czerwone Diabły w tym tygodniu zakończyły swoją przygodę z Ligą Mistrzów. Manchester United przegrał ćwierćfinałowy dwumecz z Barceloną aż 0:4.

– Ludzie będą mówić, że te słowa wypowiada osoba będąca przeciwko United, ale nie jest tak w najmniejszym stopniu. Jestem człowiekiem futbolu, a Ole ma przed sobą ogromną pracę do wykonania. Nie da się tego szybko naprawić – mówi Souness.

– Jeśli teraz spojrzymy na ich sytuację i do pierwszej drużyny nie będzie napływu zawodników z akademii, to czeka ich wielkie, wielkie okienko transferowe.

– Nie naprawią wszystkiego w jedno okienko. Kiedy zwolnili Jose Mourinho, to czułem, że muszą dać tę posadę komuś, kto ma związek z tym klubem. To zrobili. Zobaczymy natomiast, czy Ole jest właściwą osobą do tej pracy.

– Trzeba powiedzieć, że dwóch poprzednich menadżerów spisało się kiepsko, jeśli chodzi o transfery. To musi się zmienić, jeśli Manchester United ma znów zacząć odnosić sukcesy. Nie dokonywali dobrych transferów w ostatnich 4-5 latach i teraz płacą za to cenę – dodaje Souness.


TAGI


« Poprzedni news
„Manchester United powinien pozbyć się tych 11 piłkarzy”
Następny news »
Meulensteen: Manchester United nie ma ustabilizowanej defensywy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


TrueDevil89: Niestety taka prawda, praktycznie każdy kto przyszedł okazał się niewypałem.
» 24 kwietnia 2019, 18:13 #31
Klimaa: Wszystko zaczęło się psuć po przyjściu Moyesa. Wiele nietrafionych i przepłaconych transferów. Mam nadzieję że od tego lata zacznie się proces czyszczenia klubu i powrotu do mądrych transferów za ery SAF
» 20 kwietnia 2019, 12:46 #30
razzor91: Moim zdaniem nie ma racji. Przynajmniej nie w pełni. United kupowało zawodników, często płacąc duże kwoty. Poza tym, każdy ekspert mądry, ale np. transfer Lukaku. Czy był wtedy lepszy DOSTĘPNY napastnik na rynku? Moim zdaniem nie. Jak mi ktoś odpowie albo pomyśli o Dybali albo Grizmannie, to mam nadzieję, że go za karę ściśnie do kibla na godzinę :D
Problem leżał w zarządzie, który nie dał żadnemu menadżerowi po SAF 100% poparcia, a bez tego nie ma szacunku u piłkarzy i szansy na dobry transfer.
» 18 kwietnia 2019, 19:09 #29
Widmo: Raczej za brak Transferów wychodzących. MU praktycznie nikogo nie sprzedaję to i brak miejsca dla nowych nabytkow.
» 18 kwietnia 2019, 15:47 #28
adi0220: Taka jest prawda. W naszej drużynie jest jeden wielki misz masz. Najpierw trzeba się pozbyć całego szrotu i z pozostałych stworzyć fajny team, plus dodać paru młodych zawodników z akademii a na samym końcu pomyśleć o wzmocnieniach.
» 18 kwietnia 2019, 15:25 #27
rizx: Souness mówi o United z sensem i nie atakuje Pogby? Świat się kończy :D
» 18 kwietnia 2019, 15:13 #26
zawad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2019 14:49

ako ciekawostka, bilans transferowy czołowych klubów z PL od sezonu 13/14 (źródło Transfermarkt).
wydatki ; przychód; bilans
Tak, kwota w przypadku kogutów nie jest pomyłką :)

Manchester City 1,02 mld € 290,16 mln € -730,52 mln €
Manchester Unite 94,58 mln € 281,16 mln € -613,42 mln €
FC Arsenal 542,08 mln € 215,40 mln € -326,68 mln €
Chelsea FC 961,95 mln € 680,52 mln € -281,43 mln €
FC Liverpool 770,91 mln € 530,32 mln € -240,59 mln €
FC Everton 509,76 mln € 274,68 mln € -235,08 mln €
Tottenham Hots 446,45 mln € 428,61 mln € -17,84 mln €
» 18 kwietnia 2019, 14:46 #25
zawad: Podaje link, bo coś z formatowaniem nie halo.
[link usunięty]
» 18 kwietnia 2019, 14:49 #24
DevoMartinez: Z linkiem tez nie halo. A United chyba jednak nie 94,58 mln :D
» 18 kwietnia 2019, 15:51 #23
dareknt: Transfery były źle bo nie było konkretnej filozofii gry, każdy manager miał inną wizję piłki. Brak stabilności to główny powód i nie chodzi o zmiany managerów, managerów można zmieniać jednak trzeba wybierać takich którzy będą preferowali podobna wizję gry co poprzednik, do 352 potrzeba innych zawodników jak do 442, innych jeśli chodzi o styl gry
» 18 kwietnia 2019, 13:49 #22
dawid27154: Kolega niżej ma pełną rację, transfery do klubu w momencie ich przeprowadzania nie były złe, powiedziałbym, że nawet bardzo dobre, oczywiście na papierze. Np Rojo czy Darmian teoretycznie jedni z najsłabszych w klubie. Popatrzmy w momencie transferu, Rojo miał bardzo udane sezony w Sportingu, podstawowy zawodnik Argentyny na mundialu gdzie zdobyli srebro a sam Rojo został chyba wybrany do 11 turnieju jeśli się nie mylę, 24 lata wiek idealny, bardzo dobre warunki fizyczne, cena też dobra, naprawdę bardzo udany transfer tak mogłoby się wydawać... Darmian wybrany też chyba najlepszym PO sezonu w Seria A, ponad 100 meczów w Seria A, reprezentacja Włoch, też chyba 25/26 lat wiek super nie stary ale też nie junior do ogrywania, Shaw no chyba największy talent na LO jaki był w tamtym czasie do wzięcie, ograny w takim wieku w Premier League, Anglik no transfer idealny. Podałem 3 tych zawodników nie bez powodu, wszyscy mogli grać na LO a aż mnie ciarki przechodzą co się tam wyprawiało i jaka dziura była przez taki długi okres czasu aż do teraz gdzie Shaw gra bardzo dobrze. Problem leży w tym, że wszyscy zawodnicy którzy do nas przychodzą notują zjazd formy u nas w klubie, to u nas zaczynają się kontuzje, brak formy, problemy z aklimatyzacją czy nie wiadomo co jeszcze. Nad tym trzeba się zastanowić, przychodzili no nas najlepsi zawodnicy z Seria A czy z Bundesligi najlepsi piłkarze swoich pozycji w Premier League i najzwyczajniej w świecie u nas przepadają. Teraz jest zachwyt nad Fernandesem ze Sportingu czy Nevesem, fakt świetni zawodnicy tylko przychodzili tu już lepsi a mimo wszystko jest zjazd, tu trzeba się zastanowić, co z tego, że Oni przyjdą jeśli stanie się z nimi to co ze wszystkimi transferami po odejściu Fergusona. Nie mam pojęcia gdzie leży problem ale to nie jest normalne, że taka ilość klasowych zawodników których ściągnęliśmy notuje taki zjazd formy.
» 18 kwietnia 2019, 13:18 #21
Diablord: Masz całkowitą rację. Takich transferów było więcej: ADM trafił do nas po wygraniu LM (najlepszy piłkarz finału), Depay jako najlepszy gracz ligi holenderskiej, Miki najlepszy gracz Bundesligi (najwięcej asyst w lidze), Lukaku jeden z najlepszych snajperów Premier League, do tego podstawowy napastnik kadry, w której pobił rekord strzelonych goli, Mata najlepszy piłkarz Chelsea przez 2 sezony... wszyscy Ci piłkarze zaliczyli tylko kilka dobrych momentów w ManU. Czy to wina trenera i jego sztabu? Słabej drużyny (słabszej niż Real, Chelsea, Belgia, ale lepszej niż Holandia, Everton, PSV), przez która nie mieli z kim pograć na poziomie? Trzeba dać Ole troche czasu, niech ich ogarnie pod taki styl jaki będzie mu pasował i wymieni resztę piłkarzy, którzy się nie dostosują i nie doskoczą do odpowiedniego poziomu.
» 18 kwietnia 2019, 15:48 #20
Matcsu1: Masz sporo racji, daje to mocno do myślenia, tylko gdyby tak wszystko rozłożyć, na czynniki, to jakieś wytłumaczenia by się znalazły. Zacznijmy od tego, że Premier League to najbardziej wymagająca liga świata, ja już nie chcę oceniać która liga jest najlepsza, ale w Anglii gra się najciężej, jest wiele mocnych zespołów i z żadnym nie można odpuszczać. Rojo przychodził po dobrym sezonie klubowym i reprezentacyjnym, ale czy wcześniej była jakaś ciągłość takiej gry? On zdaje się został wyciągnięty z kapelusza do reprezentacji i tam się świetnie spisywał, ale nie miał kilku dobrych sezonów. U Darmiana może tych sezonów było więcej, ale jednak to Serie A i z całym szacunkiem, to niestety nie ten poziom, jest Juve i daleko, daleko nic. Depay przychodził do nas jako dzieciak, po jednym świetnym sezonie w Eredivisie, a to słaba liga i do tego sprzyjająca ofensywie. Teraz gra w OL i ta liga też wybitna nie jest. Gdyby Ci zawodnicy byli tacy super, to już jakiś mocny klub by się po nich zgłosił. Ja bardziej uważam, że nasze transfery są nieprzemyślane i pod wpływem chwili, albo trenera, który akurat znał danego zawodnika (Blind, Depay). Nie było ruchów jak za czasów SAF'a gdzie dany gracz był obserwowany wiele razy pod względem sportowym i mentalnym, a to bardzo ważne. Do tego mieliśmy trenerów niesamowicie różnych od siebie, zaczynając od przerażonego Moye'sa, przez "wielkiego filozofa" LVG, po zakochanego w sobie kierowce autobusu ;p ciężko przebudować zespół w dwa lata, dlatego trenerzy ściągali ludzi których znali, a potem szli w odstawkę, na rzecz nowych.
» 18 kwietnia 2019, 20:29 #19
Matcsu1: Zwyczajnie zawodnicy ściągani przez nas w większości byli średniakami, jak widać jeden dobry sezon może się zdarzyć. Nie tylko u nas są takie przypadki, zobaczcie przykład Andre Gomes'a, gość miał zbawić Barcelonę, a jak się okazało wszyscy wiemy.. Takich przykładów można by było podać sporo.
» 18 kwietnia 2019, 20:45 #18
dawid27154: Matcsu
Ty chyba nie do końca rozumiesz o co chodzi, przynajmniej tak to napisałeś. Liga czy kraj nie ma tu kompletnie ale to kompletnie żadnego znaczenia. Gdyby to zjawisko miało miejsce w każdym klubie w lidze czy nawet innych z topu to pewnie wtedy możemy mówić, że wpływ ma na to liga i jej trudy ale inne drużyny nie mają tego problemu tylko my sami. Następna sprawa to podawanie przykładów tak jak z tym Depayem co to ma na celu, że słaba liga czy cokolwiek? Przecież regularnie z Holenderskiej ligi wychodzą najlepsi piłkarze na świecie takie same dzieciaki jak właśnie wspomniany Depay. Problem ciągnie się 6 lat przez tyle czasu nie ma graczy którzy rozwinęli u nas skrzydła i wznieśli się na wyższy poziom i nie mówię tu o dobrej połowie sezonu. Bez znaczenia jest czy to dzieciak z Holandii czy doświadczony gwiazdor z Włoch czy jeden z najlepszych z Premier League i to nie jakieś pojedyncze przypadki jakiegoś Gomesa, a 15? 20? 25? zawodników nawet nie wiem ile ich do nas przyszło. I nie zagłębiam się czy to były ruchy przemyślane czy mentalnie byli mocni, bo to nie ma nawet sensu mentalnie może być nie zdolny i słaby jeden, dwóch, pięciu z rzędu a nie dwudziestu, o piłkarzach którzy do nas przychodzili taki Liverpool mógł co najwyżej pomarzyć ściągając kolejnego spadkowicza czy rezerwowego z City i Arsenalu. Nasz klub ciągnie w dół każdego piłkarza który tu przychodzi nieważne z jakiej ligi czy statusem piłkarza i to jest problem który muszą rozwiązać ja nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Można Sobie jedynie pogdybać, przez klub, sztab, trenera, czy prezesa z zarządem.
» 18 kwietnia 2019, 23:15 #17
DaroMistrz5: Ja osobiście myślę że nie ma na to jednej odpowiedzi. Bo np. Rojo do momentu zerwania więzadeł w meczu LE z Andrelechtem grał dobrze. Jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że gdyby nie ta poważna konyuzja był by obecnie podstawowym stoperem A tak od tamtej pory cały czas łapie jakieś drobne urazy i jak już grywa to sporadycznie co raczej nie pomaga w nabraniu pewności siebie i złapani formy. Depay czy Mkitarian a nawet Lukaku przychodzili jako gwiazdy swoich klubów A nawet całych lig A tu zostawali jednym z wielu i nie grało się już typowo pod nich. W przypadku Mikiego dochodził jeszcze zupełnie inny styl gry. Przenosiny z ofensywnej i ruchliwej Borussii do autobusu Jose. Na początku zeszłego sezonu gdy byliśmy na fali i chwilowo graliśmy ładną piłkę notował sporo asyst A potem był powrót autobusu i ormianin poprostu znikł. Lukaku w Evertonie strzelał więcej bo grano pod niego A u nas nie oszukujmy się długa laga do przodu na Lukaku to nie granie pod zawodnika tylko liczenie że ten dokona cudu chociaż i tak na tle innych ten transfer można oceniać pozytywnie. Darmiana jak dla mnie poprostu się nie sprawdził. No cóż bywa może się zdarzyć. ADM to jak dla mnie konflikt z trenerem i tyle. Poprostu mam wrażenie że transfery są po części przeprowadzane na zasadzie że gość gdzieś blyszczy to go bierzemy jak się da. Nie ważne że nie pasuje do stylu gry itp. Wyróżnia się to brać a potem gaśnie. A jeżeli zespół grą kiepsko to i zawodnik z czasem dostosowuje się do tendencji i odwrotnie. Uważam że transfery w założeniu miały być dobre ale nie koniecznie pasowały do filozof i danego trenera
» 19 kwietnia 2019, 09:55 #16
Matcsu1: dawid27154 odnoszę wrażenie, że właśnie Ty nie rozumiesz co napisałem, a do tego bardzo uogólniasz. Każdy przypadek był inny i zależał od czegoś innego.. Kontuzje, liga, preferowany styl itd. Dla Ciebie to zawsze wina klubu, albo czarnoksiężnika trenera. Polecam prześledzić danego zawodnika i trenera u którego grał. Nie uważam, że każdy tu grał źle, zwyczajnie obecnie są duże spadki, a przez pryzmat tego sądzisz, że u nas wszyscy i to cały czas spisują się fatalnie. Albo oglądasz poszczególne mecze, albo nie umiesz obiektywnie oceniać. Ewentualnie należysz do osób, która wiecznie uważają, że Pogba gra tragicznie, bo gość powinien co mecz mieć kilka bramek i asyst, a do tego kilka parad bramkarskich..
» 19 kwietnia 2019, 15:24 #15
RedDan: Zastanawia mnie w sumie fakt, że skoro Young gra tak kupiasto, to czy ten Darmian na prawdę nie sprawdził by się choć trochę lepiej?
Za murarza jedynie coś go tam pamiętam że trochę drewnianie biegał, ale na sytuacje emergency z Arsenalem chyba zagrał nieźle na wahadle.
A tak ma kolejny sezon w plecy i ze trzy występy? Tak jak kolega niżej zauważył, zmarnował sobie tutaj karierę.
» 18 kwietnia 2019, 13:00 #14
Mefjuuu: No dobra teraz łatwo powiedzieć, że transfery się nie sprawdziły, ale przypominam jak to było w momencie zakontraktowania danego piłkarza. Przecież pamiętam tą euforię jak pozyskaliśmy Shawa jako najlepszego lewego obronce PL czy Darmiana jako świetnego obrońce z Serie A. Ktoś pamięta Schneiderlina jaki był hype, że będzie drugim Carrickiem? Depay jako nowy Ronaldo o Di Marii nie wspominając. Miki Bailly Zlatan Pogba przecież po tych transferach wszyscy byli pewni mistrzostwa w pierwszym sezonie Mourinho z Sanchezem podobnie. Więc to nie były transfery złych piłkarzy, bo przed ich przyjściem zawsze była euforia, że mamy mega skład, ale dopiero jak dany piłkarz wchodził do gry to się coś działo nie tak. Może ten klub ich przytłacza?
» 18 kwietnia 2019, 11:53 #13
bambuczan: shneiderlin byl srednikm zawodnikiem, ale takie niepotrzebne transfery jak rojo, blind, mata, herrera(wiem, herrera jest tu uwielbiany, ale to nie pilkarz na ten klub) fred, dalot(po co mlody talent ktory nie bedzie mogl grac i stanowic roznice przez kilka kolejnych lat). Di marie wywalono bo konflikt, ale gosc na poczatku gral swietnie i robil roznice. Shaw sie rozwinal, a nie wiadomo jak moglbyc dobry gdyby nie feralna kontuzja. Darmiana mozna bylo duzo szybciej sprzedac, a gosc jest trzymany z tylko wiadomych dla klubu powodow i jako opcja mega rezerwowa na fatalne sytuacje. Mowiac szczerze to zawalilismy Darmianowi kariere. Grubas chcial nm wcisnac matoudiego, ale my nie chcielismy, teraz gosc kosi w juve. Nie rozumiem czemu przegralismy walke o bernardo silve. Teraz mie mamy zadnegop klasowego gracza na prawy atak bo ed wydal na szrot, a na dobrych pilkarzy skapi
» 18 kwietnia 2019, 12:00 #12
dlabigt23: Akurat Mata jak przechodził do nas z Chelsea byl bardzo dobrym zawodnikiem ale przyszedl tutaj niestety w złym momencie bo to byly poczatki naszej Ery po odejsciu Fergusuna i do teraz niemoze sie pozbierać i gra w kratke dlatego jak wychodzi to zawodzi wiec nic dziwnego . Transfer jak dla mnie bez sensu i nieprzemyślany . Ogolnie to dobry zawodnik ale on tez nie mial tutaj takich piłkarzy jakich miał w wtedy w Chelsea wiec zaliczyl totalny regress .
» 18 kwietnia 2019, 12:04 #11
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2019 12:06

Tak ale były też udane transfery, IMO problem jest w tym że jak ktoś sobie w klubie nie poradził np Darmian ,to klub trzymał go przez ten cały czas .W takim city po jednym sezonie z Bravo Pep go wymienił,moim zdaniem powinna być taka maksymalna "kreska" i jeżeli piłkarz po sezonie nie pokazał żadnych persepektyw i był zdecydowanie najsłabszy np.wspomniany wyżej Darmian zaliczył 5 meczów w lidze i prezentuje sie średnio to pod tą kreske i nie trzymajmy na siłe w kadrze piłkarzy którzy nic nie wnoszą ,lepiej dać szanse młodym niż piłkarzowi blisko 30
» 18 kwietnia 2019, 12:05 #10
DevoMartinez: Bo Ed sie nie powinnien zajmowac doborem i trasnferami tylko ktos kto ma wizje na budowe tego zespolu i ma te slynne DNA united we krwi. Dziwie sie, ze my nadal nie mamy tego dyrektora sportowego ktory by dobierał zawodnikow odpowiednich do tego klubu.
» 18 kwietnia 2019, 12:06 #9
bambuczan: Mysle ze ego eda zawalilo nam wszystko. Pewnie to czlowiek sukcesu i za wszelka cene chce sie sprawdzic w kazdej plaszczyznie i uwaza sie na najlepszego. Tutaj sie przeliczyl
» 18 kwietnia 2019, 12:10 #8
bambuczan: kolejna swietna wypowiedz dzisiaj odnosnie szrotu i transferow jakie przeprowadzono w tym klubie w ostratnich latach. Wina lezy glownie po stronie zarzadu, a nie trenerow czy pilkarzy(bo kim mamy grac na prawej obronie jak nie youngiem? to nie jego wina ze trzeba na niego stawiac)
» 18 kwietnia 2019, 11:47 #7
Krzysiek88: W samo sedno trafione. Wręcz jak na Ringu bokser by nas wypunktował.
» 18 kwietnia 2019, 11:25 #6
Fenek: Każdy to powtarza i każdy wie to oprócz edka i glazera. Pogadać sobie można ale co to daje skoro niewiele się zmienia?
» 18 kwietnia 2019, 11:09 #5
Lokator23: A co moze sie dziac?? Nikt nie robi transferow pod koniec sezonu. A tu juz placz jakby sie okienko konczylo a my nikogo jeszcze nie kupilismy. A durne pismaki codziennie jakies madrosci ze trzeba nam trasferow. I pozniej placz na stronie ze zarzad nic nie robi. A skad Ty wiesz tak naprawde jak jest moze juz mamy kogos dogadanego moze nie. Wiec poczekajcie z tym placzem o transfery chociaz do konca sezonu
» 18 kwietnia 2019, 11:14 #4
Fenek: Przeczytaj mój komentarz jeszcze raz może załapiesz.
» 18 kwietnia 2019, 11:41 #3
miminka: Chyba nigdy w życiu nie myślałam, że ktoś z Live może tak mądrze o naszym klubie mówić :)
wszystko w punkt niestety.
» 18 kwietnia 2019, 11:06 #2
Chudiniowy: W punkt.
» 18 kwietnia 2019, 11:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.