Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Manchester United powinien pozbyć się tych 11 piłkarzy”

» 18 kwietnia 2019, 10:40 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Zdaniem Chrisa Suttona, byłego gracza Chelsea i Celtiku, Manchester United powinien przeprowadzić latem kadrową rewolucję.
„Manchester United powinien pozbyć się tych 11 piłkarzy”
» Manchester United nie będzie miło wspominał dwumeczu z Barceloną w Lidze Mistrzów
Anglik na łamach Daily Mail stwierdził, że Czerwone Diabły po zakończeniu sezonu 2018/2019 powinny pozbyć się nawet 11 piłkarzy.

– Manchester United potrzebuje gruntownej przebudowy tego lata. Wystarczy spojrzeć na to, że 4 z 5 defensorów, którzy zaczęli mecz z Barceloną grali w tym klubie także w meczu z Basel w 2011 roku, kiedy Manchester United odpadł w fazie grupowej Ligi Mistrzów – przyznał Sutton.

– De Gea również był częścią tej drużyny, ale on akurat powinien zostać. Oczywiście popełnił zawstydzający błąd po strzale Lionela Messiego, lecz trzeba patrzeć na jego sytuację w szerszym kontekście. De Gea to najwyższa jakość. Niewielu jest zawodników, którzy wykonują lepszą robotę między słupkami – dodaje Anglik.

Kto zatem zdaniem Suttona powinien opuścić Manchester United? Były gracz Chelsea wskazuje na następujących zawodników: Eric Bailly, Phil Jones, Marcos Rojo, Ashley Young, Matteo Darmian, Juan Mata, Andreas Pereira, Fred, Alexis Sanchez, Antonio Valencia, Ander Herrera.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United Women z awansem do FA Women's Super League!
Następny news »
„Manchester United płaci cenę za transfery z poprzednich lat”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


TrueDevil89: Jeszcze zapomniał Matića wpisać do listy.
» 24 kwietnia 2019, 17:53 #43
DaroMistrz5: Aż miło przeczytać taką sensowną wypowiedź
» 19 kwietnia 2019, 10:03 #42
andrzej2207: Tylko Mourinho z poparciem ogarnalby ten chlam...bo on wiedzial ze nikt nie moze byc ponad Klubem...a tak nieudacznicy I inne lenie
Zostaly w klubie liczac na status quo


.
» 19 kwietnia 2019, 02:16 #41
andrzej2207: Miales chamie zloty rog....ale wolales Pogbe I innych
» 19 kwietnia 2019, 02:07 #40
rav7: Wystarczy popatrzeć jak budowany jest Ajax. Owszem może ich osiągnięcie w LM w tym sezonie jest wyjątkiem w ostatnich latach, ale tam brak bałaganu jak w MU, zawodnikom chce się grać, a klepią obecnie piękną dla oka piłkę. Nie zarabiają nie wiadomo ile, podobnie jak zawodnicy Tottenhamu. MU niestety jest źle zarządzane, ile pieniędzy już zmarnowano na nietrafione transfery, a sukces sportowy z tym nie idzie w parze. Nasz klub powinien się bić o mistrzostwo Anglii, co do LM to tam już potrzeba nieco szczęścia, choć z Barceloną przegrane były również za SAF.
» 18 kwietnia 2019, 21:31 #39
RysiozWilkowa: No tak, 8 lat temu czwórka obrońców grała też.
I o czym to świadczy jak nie o patologii tej polityki MU?
Przecież żaden z nich to nie Chiellini czy inny Company, a 8 lat już gniją w klubie z zapuszczonymi korzeniami.
Super.
» 18 kwietnia 2019, 18:28 #38
marekw: Dodałbym jeszcze Martiala wieczny talent
» 18 kwietnia 2019, 16:38 #37
koko93: uważam, że zawodnik do sprzedania jak najbardziej, zero pomocy w obronie, mało biega, nie walczy.
» 18 kwietnia 2019, 22:39 #36
grobla95: Czy nikt już nie pamięta w kontekście obrony o kimś takim jak Fosu-Mensah? Rocznik 98, dopiero 21 lat, gość jest wysoki, szybki, silny, świetnie w wieku 18 lat wszedł w pierwszy skład, a gdy odszedł LVG, zapomiano o nim - dlaczego?!
» 18 kwietnia 2019, 16:27 #35
DaroMistrz5: Bo przyszedł Jose "antymłodzierz" Murinho i się tuła po wypożyczeniach. Może w przyszłym sezonie Ole da mu szansę. Przynajmniej na to liczę
» 18 kwietnia 2019, 16:58 #34
dawid7013: Dokładnie pamiętam jak za LVG trzymał wysoki poziom i nagle z niego zrezygowano nie wiadomo czemu ?
» 18 kwietnia 2019, 16:58 #33
MadBuzzer: My od dobrych 5-6 lat tkwimy w tym samym syfie, nie uczymy się na błędach. Z roku na rok popadamy w jeszcze większe bagno zacieśniając sobie pętlę na szyi. Każdy z zewnątrz widzi, ze powinniśmy pożegnać się raz na dobre z pewnymi graczami tylko nie sam zainteresowany. Ile może być szans i pobłażania. Nasze standardy obniżyły się diametralnie. Nazbieraliśmy szrotu i zamiast się go sukcesywnie pozbywać i sprowadzać w ich miejsce kogoś wartościowego to my chomikujemy. Kiedy my w końcu kupimy kogoś na prawe skrzydło ?! SAF potrafił z przecietniakow zrobić solidnych graczy. Wątpię czy znajdziemy kogoś o takich zdolnościach na stanowisko główno dowodzącego. Niech Ole zostanie i uparcie dąży do tego, żeby wizję odbudowanego United zmaterializować. Czas skończyć z United SAFa, LvG czy Mou, to ma byc United Ole.
» 18 kwietnia 2019, 15:31 #32
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2019 15:25

Przynajmniej 3/4 skladu jest do odstrzalu w jakims tam przedziale czasowym ;)
Nie bede pisal nazwisk bo wiadomo i mam nadzieje ze sztab United juz to wie bo blamazu z Barca :P
» 18 kwietnia 2019, 15:23 #31
LearningtoFly: No dobrze, że to ludzie dostrzegają, bo wymienił w dużej większości przeciętniaków. Ja bym jeszcze dorzucił święta krowę Lingarda, który jest jednym z najgorszych wychowanków jakichkolwiek mieliśmy. Problem jest taki, że my nie zrobimy tylu transferów, a na pewno nie oddamy tylu piłkarzy
» 18 kwietnia 2019, 15:04 #30
CarbonInC: Tak sobie pomyślałem, ze swietnie byłoby zobaczyć razem parę obrońców VVD + De Ligt... Oh wait. Graj razem w Reprezentacji! Alez ta Holandia bedzie mocna w przyszłym roku ///
» 18 kwietnia 2019, 14:31 #29
LukaPawlo: Bailly i Fred powinni zostac a zmiast nich dac Lingarda, Maticia
» 18 kwietnia 2019, 13:46 #28
TuhajBej: Wymienić Bailly'ego i Freda na Smallinga i Lingarda i w sumie mogę się zgodzić.
» 18 kwietnia 2019, 13:22 #27
IMMM: Smallinga? Najrówniej grającego obrońcę United od lat? Ja wiem że są lepsi, ale taki gracz chociażby na rezerwę się przyda...
» 18 kwietnia 2019, 14:21 #26
LearningtoFly: podpisuje się pod Tobą tuhajbej!
» 18 kwietnia 2019, 15:11 #25
trader7: Ja wolę żeby został Fred A odszedł np. Lingard albo Rash na wypożyczenie
» 18 kwietnia 2019, 13:17 #24
donmielon: Wg mnie to Fred powinien zostać, dopiero zaczął tak naprawdę grać. Szału jeszcze nie ma, ale myślę że jeszcze może zaskoczyć.
» 18 kwietnia 2019, 12:50 #23
Diablo2018: Dajcie czas temu Fredowi... On przecież źle nie gra, popełnia błędy jak każdy ale to jest zupełnie inny Fred niż w sierpniu.
» 18 kwietnia 2019, 12:27 #22
Fenek: Freda warto zostawić, chociażby z uwagi na fakt, że nikt nam nie zapłaci za niego podobnej kwoty do tej jaką my za niego zapłaciliśmy. Po za tym ktoś musi też być rezerwowym, a kto wie może Fred przebije się do podstawowej "11". Większą niewiadomą jest dla mnie matic. Jeśli nie odnajdzie formy to jest to ostatnia pora aby coś na nim zarobić.
» 18 kwietnia 2019, 13:10 #21
TuhajBej: Też nie rozumiem tej nagonki na Freda. Póki co to jego pierwszy sezon. Dajmy mu trochę czasu.
» 18 kwietnia 2019, 13:40 #20
RoniBarca: ale Rash musi zostać!
» 18 kwietnia 2019, 12:08 #19
Michux3: Young(Ławka ),Fred (dobrze ostatnio grywa ) ,Jones( wolałbym jako 4 śo dać szanse Tuanzebe ),Andreas(może być uzupełnieniem składu ) /Reszta faktycznie do sprzedania +Dodałbym Maticia (W tym sezonie gra bardzo słabo i jest bez formy a ma już 31 lat i wątpie by chciałby być rezerwowym )
Wychodzi że tracimy 9 piłkarzy , 6 porządnych transferów[śo,po,śp,śpd,ps,(Śpo/ps)]i Tuanzebe powracający z wypożyczenia .
Obecnie mamy długą ławke ale co z tego skoro wśród 25 tych tylko 16 prezentuje poziom premier ligue(uwzgledniając bramkarzy) Wtedy nasza głebia kadrowa sie zmiejsza ale tak naprawde jest dużo wieksza rotacja i nie bedzie takich przypadków jak np z Darmianem gdzie gra on 5 meczów w sezonie a i tak jest w kadrze zamiast młodych piłkarzy
» 18 kwietnia 2019, 11:57 #18
Kriss92: Jak dla mnie out: Rojo, Baily, Valencia, Darmian, Mata, Herrera (jeśli chce odejść), Perreira (raczej też, choć nie na siłę jeśli nie będzie zmiennika), Jones (jak wietrzyć szatnie to zrobić to porządnie, ale za niego powinien wrócić Tuanzebe, który zbiera dobre recenzję za grę w Aston Villi i być jako 4).
Może za tą cała zbieraninę uzbierałoby się z 70-80 mln.
» 18 kwietnia 2019, 11:40 #17
wmb035: Do listy należy dorzucić kogoś z dwójki Martial-Rashford. Jak nie będzie wstrząśnięcia w ofensywnej trójce, to nic z tego nie wyjdzie. A taki Martial przestał się w ogóle rozwijać. Musi wskoczyć ktoś nowy na lewe, bądź prawe skrzydło. Inaczej będzie tak, jak jest do tej pory.
» 18 kwietnia 2019, 11:40 #16
mikon70: Zgadzam się z jego opinia w 100 procentach
» 18 kwietnia 2019, 11:23 #15
Dawidlademann: A pogba gdzie?
» 18 kwietnia 2019, 11:07 #14
Fenek: Fred, pereira i Jones na rezerwę mogliby zostać. Chyba, że można by ich sprzedać za lepszy grosz. Po za tym wyprzedanie wszystkich sprawi, że w przypadku kontuzji będzie ciężko. Co prawda z rojo, Bailly'ego, darmian, Antka nie ma i tak żadnego pożytku. Ale już Phil, Fred czy herrera coś tam grali i byli opcją. Natomiast alexowi i juanowi, podziękowałbym chętnie. Super by było gdyby Ole z mikem i edkiem wyprzedali szrot i kupili kilku zawodników. Niekoniecznie wszystkich topowych, ale takich co walczą na boisku.
» 18 kwietnia 2019, 10:59 #13
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2019 11:39

Zgodzę się w pełni. Nie możemy mieć na każdą pozycję typowego zawodnika w pierwszym składzie i na zmianę. Na sredniaków umiejętności Freda, Jonsa czy Pereiry są wystarczające A nie może grać cały czas tą samą 11. Do tego kartki, kontuzję itp. Tylko zanim zrobimy wyprzedaż garażową trzeba by kogoś kupić w ich miejsce i tu zaczynają się schody...
A tak ogólnie to zdanie byłego piłkarza Chelsea i Celtiku wogle mnie nie interesuje
» 18 kwietnia 2019, 11:38 #12
bambuczan: pereira kolejny wieczny talent. bo lingardinho i martialu. Gosc jest beznadziejny
» 18 kwietnia 2019, 11:48 #11
chong866: Jeszcze smoła lingard lukaku i pogba ich brakuje na liscie
» 18 kwietnia 2019, 10:54 #10
bambuczan: i grajmy chongiem i greenwoodem. a najlepiej to sprzedac wszystkich i kupic 11 nowych pilkarzy, hahaha.
» 18 kwietnia 2019, 11:50 #9
bambuczan: w samo sedno. Tych pilkarzy jak dawno nie powinno tu byc.
» 18 kwietnia 2019, 10:49 #8
Slawek7: Dobra lista,dodac jeszcze Smalla i jest komplet.Dalbym jeszcze sezon szansy Ericowi i zostawil Freda.
» 18 kwietnia 2019, 10:47 #7
DaroMistrz5: Nie żebym się czepiał ale dorzucić Smołe i zostawić najslabszego obrońcę? Czyli przyszły sezon zaczynamy z Lindelofem, Eric "tykajaca bomba" Bailly i może do kadry dołączy młody Tuanzebe. Plus 1 transfer bo mamy takie braki w kadrze że raczej więcej niż 1 ŚO nie przyjdzie? I jak sobie wyobrażasz grę na 4 frontach?
» 18 kwietnia 2019, 11:52 #6
Slawek7: Small gra juz prawie dekade i wiadomo czego sie po nim spodziewac,Rio to nie jest,nie umie pilki wyprowadzic tylko kopie na pale-prochu jusz nie wymysli,Eric natomiast jest szybszy,lepiej operuje pilka i ma wiekszy talent co pokazal w pierszwym sezonie(szkoda,ze tylko w nim).Wiem,ze ostatnio nie gra a jak gra to dno,ale dalbym mu jeszcze sezon szansy skoro Small dostal prawie 10.
» 18 kwietnia 2019, 12:06 #5
IMMM: Tylko że Smalling przez tą dekadę nie schodzi praktycznie poniżej swojego solidnego poziomu
» 18 kwietnia 2019, 14:23 #4
DaroMistrz5: A Bailliemu nawet do tego poziomu brakuje. 1/3 sezony dobry to trochę mało. A ostatnio jest częściej kontuzjowany niż Jons
» 18 kwietnia 2019, 14:54 #3
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2019 10:46

Wszystko okej prócz Freda . Wkoncu to nasz nowy zawodnik i wnosi troche kreatywności w nasz zespół . Jesli dążymy do grania w taki sposob jak City czy Barcelona czy zamierzamy stawiać na kreatywność i granie szybkiej piłki to Fred powinien zostać . Z resztą w sumie sie zgadzam no chyba ze Alexis odpali pod koniec sezonu to jeszcze jemu dałbym szanse . Aczkolwiek juz w niego niewierze ...
» 18 kwietnia 2019, 10:45 #2
karassas: Z Alexisem jest tak, że nikt go nie kupi przez tygodniówkę. Może po okresie przygotowawczym odpali bo wtedy już nie będzie zmiłuj i wszyscy będą musieli grać co najmniej tak jak po przyjściu Ole.
» 18 kwietnia 2019, 10:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.