Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Petit: Piłkarze Manchesteru United powinni się wstydzić

» 5 listopada 2018, 20:58 - Autor: Rio5fan - źródło: RMC Sport
Emmanuel Petit na łamach francuskiej telewizji RMC Sport skrytykował Manchester United za pierwszą połowę sobotniego spotkania przeciwko Bournemouth.
Petit: Piłkarze Manchesteru United powinni się wstydzić
» Manchester United po jedenastu kolejkach ligowych zajmuje siódme miejsce w Premier League
Czerwone Diabły szybko dały sobie strzelić gola, lecz ostatecznie odrobiły straty i wyjechały z południa Anglii z trzema punktami.

- W ostatnich tygodniach rozmawialiśmy o tym, czy piłkarze Manchesteru United zawiedli José Mourinho. Nie wiem tego, ale jestem pewny, iż Portugalczyk daje z siebie wszystko. To nie wystarczy, lecz sądzę, że wielu graczy tego zespołu powinno spojrzeć w lustro - powiedział Francuz.

- Czy United kupili z Chelsea brata Nemanji Maticia? Pomijając dobre występy w poprzednim sezonie, Serb jest lata świetlne od swojej optymalnej dyspozycji. Do tego mamy Ashleya Younga, a nie zaczęliśmy jeszcze nawet rozmawiać o środkowych obrońcach. Co oni robią w Manchesterze United?

- Mam już dość Smallinga. Znacie mnie, nie jestem kimś, kto łatwo krytykuje piłkarzy. Od lat zadaję sobie jednak pytania dotyczące tego zawodnika. Tacy gracze nie są wystarczająco dobrzy na Manchester United. To trwa już od lat.

- Przez pierwsze 30 minut spotkania z Bournemouth było mi wstyd za zawodników United. Było mi wstyd za ten wielki klub, jego historię. Było mi również szkoda Mourinho. Piłkarze nie dają z siebie wszystkiego i wzajemnie się na siebie patrzą. Nie ma żadnej inspiracji.

- To wstyd, kiedy reprezentujesz swój klub w taki sposób. Nigdy nie widziałem tak słabych 30 minut pod wodzą José Mourinho - dodał Petit.


TAGI


« Poprzedni news
GdS: Mandžukić i Chiellini gotowi na starcie z United
Następny news »
Matić o podziale szatni: Wszyscy trzymamy się razem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


Fenek: Jakim cudem tak wiele osób to widzi a nie widzi lub nie chce tego widzieć edek i reszta ferajny?
» 6 listopada 2018, 16:18 #41
GoForWin: $$$$$$$$$$
» 6 listopada 2018, 16:48 #40
bestija: Przecież Edek powiedział, że wyniki sportowe nie mają wpływu na stan konta. A tylko to się liczy. Transfer Sancheza to przecież wielki sukces. Sprzedane gadżety, zainteresowanie na fb. Dopóki nie spadniemy poza puchary Edvardo będzie liczyć hajs.
» 6 listopada 2018, 17:26 #39
Cinz: Niestety prawda jest taka, że za marketing czyli licz w tym np reklamy, prawa do tv, koszulki, partnerstwo z kilkoma markami etc etc...
Za wyniki sportowe obstawiam, że jest dużo mniejszy zarobek tylko szkoda, że nikt nie widzi, że prestiż spada.
» 7 listopada 2018, 19:58 #38
bestija: Drużyna zawsze zaczyna się od obrony. Nawet wielki Real, który tylko atakował miał na obronie Carlosa, Hierro, Ramosa i Makalele. My obrony nie mamy. W zeszłym sezonie De gea i Lukaku mieli szczyt formy a my broniliśmy się w 9-10 to dawało rade nie tracic bramek. A teraz trzeba wyjśc troche wyżej, zeby pomóc w ataku to obrona sie wali. Smalling zawsze będzie panikarzem. Victor potrzebuje kogoś doświadzonego do środka. Young to waleczny staruszek. Luke jest jedyny na lewą obrone. Na zmiane same tuzy, Valencia, Rojo, Jones, Bailly. I było to wiadome od dawna, ale cóż Ed roił o Bale i Ronaldo. Ile można by koszulek sprzedać. A kto kupi koszulke Skriniara czy Kobubalego. Tu jest potrzebny na wczoraj dyrektor sportowy z doświadczeniem.
» 6 listopada 2018, 13:12 #37
Diablo2018: 3000% racji, popieram. Jak United ma cokolwiek osiągnąć grając takimi ludźmi jak Smalling, Jones, Lindelof, Rojo, Darmian, Mata czy tragiczny ostatnio Matic. Ta szatnia potrzebuje rewolucji, ale Woodward im przedłuża umowy....
» 6 listopada 2018, 09:02 #36
tracer11: Wietrzenia szatni nie robi już 3 po Fergusonie trener.
Mówię tu porządnej wymianie trwającej nawet ze 2 lata.
Dalej grają ludzie SAF-a.
Absurd goni absurd w United od 4-5 lat.
» 6 listopada 2018, 08:00 #35
Diablo2018: Najgorszy jest jednak fakt, że klub pozyskał Shawa, Rojo, Baillego, Lindelofa bo menedżerowie wiedzieli, że Jones i Smalling są za słabi na ten klun. Niestety.. nowi nie okazali się lepsi więc w 5 lat po odejściu SAFa klub nie zrobił ANI JEDNEGO kroku na przód. Ja mam dylemat kto jest lepszy, Smalling czy Rojo? Oboje są dla mnie antypiłkarzami. Taki Virgil z którego się śmieliśmy zjada naszych obrońców na dzień dobry. Ferdinand by potrenował miesiąc i lepiej wyglądał niż te nasze pokraki.

Kiedyś pisałem dawno temu że Woodward powinien rozbić bank dla duetu Otamendi-Hummels i zdania nie zmienię. O Hummelsie już nie mówie bo to różnica 2 klas, ale nawet taki elektryczny Otamendi jest sto razy lepszy niż Smalling, taka prawda, wybaczcie.
» 6 listopada 2018, 10:53 #34
bestija: Tych ludzi SAFa gra 3. A w 30 osobowej kadrze zostało 5. Faktycznie zero zmian. Kto przy zdrowych zmysłach pozbyłby się Davida? I przypadkeim Jose nie narzekał, że nie chca mu kupić obrońcy lepszego od Jonesa i Smalinga?
» 6 listopada 2018, 13:17 #33
brylantowy: Podkreślił to co My kibice widzimy od wielu lat. W tym klubie nie powinno być od dawna. Rojo Yunga Smalinga. Oni są dobrzy ale do rotacji albo na ławkę. Nie mówię już o prawej stronie na której męczy się Mata.
» 6 listopada 2018, 07:55 #32
bestija: Ale to wynika z polityki transferowej. Mata nigdy nie będzie skrzydłowym ale jeśli od nieudanego trasferu Zahy nikogo nie kupili to ktoś tam musi grać. Kupili dzieciątko Dalota to staruszek Valencia ma kontuzje i nie ma kto grać na prawej obronie. Gra staruszek Young. Chłop się stara i zawsze daje z siebie wszystko (pełny szacun) ale to nie jego pozycja ani poziom.
» 6 listopada 2018, 12:55 #31
levybike: Ja nie rozumiem jednej rzeczy, kupują Dalota, który nie gra - po co było go kupować? Kupili Freda - tak samo. Po co kupować piłkarzy, którzy i tak nie grają.
» 6 listopada 2018, 20:23 #30
adamII: A co z jonesem i z rojo? Czemu noe graja? Rojo w tamtym sezonie pokazal ze umie, jones jak jest zdrowy to jest naszym najlepszym stoperem. W tamtym sezonie jakos nie trwcilismy bramek. Mam wrazenie ze mou gra ta dwojka zeby udowodnic edkowi ze dal ciala nie dajac mu nowego obroncy...
» 6 listopada 2018, 06:41 #29
adamII: A gadka o ofensywnym futbolu w tym sezonie to tylko mydlenie oczu, ktore lykacie jak dzieci, na tym etapie poprzedniego sezonu mielismy strzelone dwa razy wiecej bramek i dwa razy mniej straconych
» 6 listopada 2018, 06:45 #28
LTMek: Jones gra na poziomie okregowki, wykopy na zasadzie "kto wyzej" i kompletny brak umiejetnosci wyprowadzania pilki. Zawodnik na miare Stoke.
Rojo co dostaje szanse to ja marnuje. Gramy obecnie Lindelofem, bo jest w formie, Smalling to jest dno i 3 metry mułu.
Porownywanie zeszłego sezonu do obecnego to idiotyzm, rok temu De Gea wyczynial cuda w bramce i mimo poziomu, ktory prezentuje od lat wiadomo bylo, ze nie bedzie powtarzal takich meczy co tydzień. Przypomne tylko, ze na polmetku mial najwiecej interwencji bodajze po Fabianskim...
O strzelonych golach nie ma co dyskutowac, skoro Lukaku czy Rashford co mecz marnuja po dwie setki... :-)
» 6 listopada 2018, 08:11 #27
adamII: 'idiotyzm... Bo wiadomo bylo ze de gea bedzoe gorszy' rozumoesz ze twoja wypowiedz nie ma sensu?
» 6 listopada 2018, 17:13 #26
Me89v2: Ciekawe czy będzie wietrzenie szatni raz a porządnie. Mata Darmian Rojo Fellaini Jones tylko blokuja miejsce innym którzy mogli by rotowac i wnosić wartość dodana do składu. Young Matic i smalling powinni sporadycznie grać w systemie rotacyjnym. W składzie jest potencjał ale trzeba klasowego po śo śp PP oraz zniennika dla lukaku. Sanchez powinien odejść jeśli mou zostanie na stołku bo nigdy to nie będzie system gry odpowiedni dla niego. Gdyby przyszedł manager o charakterystyce która bazuje na kreatywnej szybkiej grze piłka to dałbym mu jeszcze sezon.
» 6 listopada 2018, 06:37 #25
vanantygaal: Wietrzenie szatni najwcześniej po zmianie trenera, wcześniej nie ma szans. Zresztą pewnie następnemu też zabraknie jaj żeby to zrobić
» 6 listopada 2018, 06:57 #24
DailySmoker: I kim bys zastapil mou? Kolejnym brzeczkiem? No prosze Cie...
» 6 listopada 2018, 07:28 #23
bestija: Ale co ma do tego menager ? Tu chodzi o transfery. Jose dał liste zawodników, który chciał bo mu są potrzebni to powiedzieli za drogo. Starali się o Bale, Ronaldo bo marketing by oszałał a odpuścili konieczne pozycje. Wywalić jest łątwo ale kto będzie potem grał. Dlaczego Smalling, Mata grają. Bo nie ma nikogo lepszego na te pozycje. Tylko tyle i aż tyle. Dyrektor sportowy potrzebny na wczoraj.
» 6 listopada 2018, 12:59 #22
Me89v2: Ja nie bije w tym poście jakoś do managera, ale co ma manager do tego? ma dużo. To że przyjdzie ktoś typu maguire czy toby nie znaczy, że nagle zaczniemy grać rewelacyjnie w obronie. Przypomnę, ze Bailly, Lindelof to też wybory jose. A więc pewności, że jeden kolejny śo pod wodzą jose nie sprawi, że team zacznie stabilnie grać w obronie. Cały team musi się też poprawić a to duża rola managera (pilnowanie stref, ustawienie, odległości na boisku względem siebie) - te rzeczy trzeba trenować.
» 6 listopada 2018, 14:18 #21
bestija: Me89 Masz racje, że Baily to wybór Jose. A taki Bebe sir Alexa. Nikt nie jest nieomylny. A problem Baillego tkwi w jego psychice, pod wzg atrybutów czysto fizycznych poezja. Zgadzam się, że cały team musi się poprawić ale to też wszystko wynika z czegoś. W zeszłym sezonie graliśmy dużo głebiej. Praktycznie 8 zawódników do 30m, bo był Lukaku w formie, który był w stanie przepchnać 3 obrońców i przytrzymac 3/10 piłek by reszta drużyny go dobiegła i stworzyc akcje. Teraz wygrwywa ile ? 1/50 ? I brak zastepcy. Musimy grać wyżej, tworzy sie wiecej miejsca na kontry. Gry na 0 z tyłu nikt nie zaakceptuje i znów bedzie płącz kibiców. 1 Konkretny obrońca, który mógłby pokierować obrona miałby wielki wpływ.
» 6 listopada 2018, 17:24 #20
welllone: Mourinho nie dostał transferów. Wydaje mi się, że lekko chciał przesunąć balans drużyny w stronę ofensywy. Jednak przy tak beznadziejnie dysponowanych obrońcach, został szybko ukarany.
Brak 2 napadziora, brak prawego skrzydła, brak klasowego obrońcy
» 6 listopada 2018, 03:45 #19
DevoMartinez: No niestety prawda. Sam się pierwszy raz od 3 lat zagotowałem widząc to co nasi kopacze wyprawiają i słałem krótkie i długie co chwile. 25-30 min dramatycznej gry gdzie rywale znajdowali mase wolnych przestrzeni do gry a nasi wygladali jak bezjajeczne namiastki piłkarzy. To jest fenomen bo zeby zagrać presingiem nie trzeba mega umiejetnosci technicznych, wystarczy biegać. Przeciwnik był grozny z piłka przy nodze wiec nalezało atakować piłke a nie dreptać. Fakt, ze skład Mata, Pogba, Matic nie jest zbyt ruchliwy no ale bez żartów. Zaangażowanie kiedy nie idzie to obowiązek. Oby wrócił Herrera, Lingard lub Rashford do składu bo oni czy idzie czy nie zawsze zasuwają aż miło.
» 6 listopada 2018, 00:40 #18
rvn10: Widzę to podobnie ale jednak jest kilku wartościowych graczy w United, problem w tym, że w MU jest też mnóstwo przeciętniaków(w tym Smalling). Guardiola jakby zobaczył co u nas się dzieje to powyrzucałby połowę składu. Ciekawe swoją drogą co robi jeszcze w MU taki Darmian?
» 5 listopada 2018, 23:52 #17
vanantygaal: Miał być zbawcą naszej prawej obrony na początku sezonu bo inni byli kontuzjowani. Bez niego miało się nie udać, tak przynajmniej uważała połowa devilpage. Żeby było zabawnie to został i nie zagrał ani raz
» 6 listopada 2018, 07:01 #16
Turinturambar69: Niestety, ale facet ma rację-takiego słabego składu to już...nie pamiętam kiedy taki mieliśmy i tutaj będzie potrzebna rewolucja, bo z rzemieślnikami pewnego poziomu się nie przeskoczy! Co do tych przyszłych transferów to ja mam takie przeczucie, że nie będą mu chcieli kupić tych zawodników, których Jose będzie chciał po to żeby zmusić go do odejścia (z czego bardzo bym się ucieszył) i nie wypłacać mu kasy, którą musieliby mu zapłacić jakby go wyrzucili-gdzieś się pojawiła kwota 12 baniek. Ale może się mylę.
» 5 listopada 2018, 23:20 #15
Czerwony123: Jak wyjda z takim nastawieniem na city to przy juz dobrze ulozonej obronie obywateli zostaniemy zgwalceni! Wierze w przesad, ze derby to derby I remis biore w ciemno.
» 5 listopada 2018, 22:31 #14
awe: To racja na tego smallinga sie nie da patrzec, Matic tez coraz bardzie dziecinne bledy popelnia przy kryciu i potrzebna mu jest lawka a christ to moze byc 5 srodkowym obronca a nie podstawowym
» 5 listopada 2018, 22:30 #13
UnitedWeStand: Każdy jedzie po obronie.

A jak to wygląda ze strony klubu?
- Pierwszy sezon: Mourinho chce obrońcę i dostaje 22-letniego Bailly'iego, który dopiero zaczynał karierę w Villarrealu.
- Drugi sezon: Mourinho nadal chce obrońcę i dostaje 23-letniego Lindelofa, który również dopiero co się przebił do pierwszego składu Benfiki.
- Trzeci sezon: Mourinho ciągle chce obrońcę i dostaje 19-letniego Dalota, który w Porto grał niemal wyłącznie w zespołach juniorskich.

Pomijam już, to że otwarcie mówił o napastniku i żadnego nie dostał, więc Lukaku gra w każdym meczu po 90minut. Chyba, że tym napastnikiem wg Eda miał być Alexis i dlatego Chilijczyk przyszedł, to też już brak słów na ten transferowy geniusz. Można jeszcze powspominać jak to Ed zamiast kupić Fellainiego od razu, to poczekał do ostatniej chwili i musiał zapłacić kilka milionów więcej, bo wzrosła klauzula w kontrakcie Belga.

Ciekawe czy Darmian, który błaga w mediach o transfer, to zostanie kiedyś przez Eda sprzedany czy będzie mógł z United odejść dopiero gdy skończy mu się kontrakt?

Nic dziwnego, że po tych 2latach z Edem, to Jose już przestaje wytrzymywać psychicznie i siedzi załamany na ławce trenerskiej wnerwiony na tą zbieraninę piłkarzy.
» 5 listopada 2018, 22:04 #12
DjTED: To nie jest, że dostaje. To on nie ma totalnie wpływu na transfery? Jakoś Lukaku, Ibre czy Maticia mógł wytransferować... Jest duzo spraw o których nie wiemy. Pomimo wszystko ja bym mu nie dawał wiecej pieniędzy
» 5 listopada 2018, 22:48 #11
Kilerek7: Ostatnie okienko właśnie pokazało, że Mourinho nie ma swobody co do transferów, zawsze wolał doświadczonych weteranów, ale zarząd woli młodszych by grali długofalowo, ale jak pokazują Top zespoły to doświadczenie wygrywa trofea. Mourinho nie jest też jasnowidzem by wiedzieć czy dany piłkarz sprawdzi się w klubie, wszystko ma na to wpływ, język, kultura, etyka pracy itd. ( Przykład Di Marii idealny ) Mourinho nie zajmuje się też transferami, od tego są skauci, a akurat Portugalia to nasz supermarket, więc nie dziwota, że pozyskali Lindelofa lub Dalota. Ibra czy Matić to gracze których Mourinho dobrze znał i dobrze współpracował. Każdy trener widzi co innego w danym piłkarzu. Większość np. hejtowała Fellainiego a Mourinho widział w nim zalety. Teraz naprawdę trudno o dobrych graczy, ceny są ogromne, kluby bogate, piłkarze i agenci robią co chcą, to nie czasy gdzie SAF był autorytetem nie do podważenia. A dzisiaj prędzej odejdzie Jose niż Pogba. Rządzi sobie Edek a nie trener. Klub stał się maszynką do kasy a nie sukcesów, więc co się dziwić, że piłkarze nie mają głodu gry i sukcesów, skoro 300 tys. tygodniowo dostają, czasami zagrają dobrze by mieć spokój. Popatrzcie na politykę Barcelony, trzeba naprawdę być świetnym by grać w podstawie.
» 6 listopada 2018, 03:07 #10
Foster: Ja nie wiem czy tam nikt nad nimi nie ma żadnej kontroli... to co oni grali pierwsze 30minut to już jest kolejny raz

Coś dziwnego dzieje się w tym klubie, ale dla mnie recepta jest jedna - muszą tu przyjść doświadczone mordki najlepiej 2-3 na określonym poziomie ale nie marketingowym tylko piłkarskim.

To jedyna słuszna droga i jest spokojny bo Mourinho wie o tym doskonale i to wykona. Chyba, że pecyny z zarządu zablokują i będą nadal tylko patrzeć na potencjał marketingowy zawodnika. Później mamy efekty.
» 5 listopada 2018, 21:44 #9
Magik1990MU: I cała prawda: wywalić takich piłkarzy albo na zbity pysk, albo na ławkę. No dobra, Youngowi dać lekką taryfę ulgową za DNA Fergusona.
» 5 listopada 2018, 21:37 #8
kckMU: Skończył na Smallingu, a gdzie jeszcze cała reszta ferajny?
» 5 listopada 2018, 21:26 #7
Magik1990MU: Wymienił najsłabsze ogniwa. Kogo Ty byś widział jeszcze?
» 5 listopada 2018, 21:35 #6
kckMU: "Do tego mamy Ashleya Younga, a nie zaczęliśmy jeszcze nawet rozmawiać o środkowych obrońcach. Co oni robią w Manchesterze United?"

I za chwilę: "- Mam już dość Smallinga. Znacie mnie, nie jestem kimś, kto łatwo krytykuje piłkarzy."

I robi się przykro, kiedy sobie uświadomisz, że ten Smalling to jedyny obrońca który trzyma jakikolwiek (inaczej - obrzydliwie przeciętny) poziom w tym klubie. Rojo - kilka dobrych spotkań w sezonie 16/17, teraz zginął na amen. Jonesa wszyscy znamy. Bailly ma wiele atutów, ale skoro jest środkowym obrońcą Man United, to akurat zdrowia mieć nie może.

Jeśli Ed zawali kolejne okienko, nie tyle zimowe co szczególnie letnie, to powinien dostać ze łba i zostać wywiezionym na taczce.
» 5 listopada 2018, 22:02 #5
Magik1990MU: Mi się wydaje, że tu chodziło o podstawowych obrońców. Smalling i Bailly na ławce nie prezentowaliby się tak źle.
» 5 listopada 2018, 22:37 #4
kckMU: O co by jemu nie chodziło, to większość piłkarzy z naszej defensywy nadaje się wyłącznie do dyscyplinarnego wyrzucenia z klubu. I od 4 lat nic się w tym temacie nie zmieniło.
» 5 listopada 2018, 22:44 #3
MartinMU: Niestety ale podsumował drużynę idealnie .
» 5 listopada 2018, 21:06 #2
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2018 21:05

Chłop sie nie pie***** :D co prawda to prawda taki zawodnik jak Smalling to powinien u nas byc na ławce do rotacji co najwyzej . Z taka obrona to duzo nie zdzialamy . Aż wstyd ze to nasz podstawowy obronca do pierwszej 11nastki praktycznie co mecz
» 5 listopada 2018, 21:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.