Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Koniec transferowego szaleństwa w Premier League

» 9 sierpnia 2018, 18:11 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
10 sierpnia o godzinie 18:00 minął termin, w którym kluby z Premier League mogły wzmacniać swoje składy. Manchester United w ostatnim dniu letniego okienka nie dokonał żadnego transferu.
Koniec transferowego szaleństwa w Premier League
» Fred jest jednym z trzech piłkarzy, którzy zasilili latem szeregi Manchesteru United
Jose Mourinho już na porannej konferencji prasowej zapowiedział, że nie spodziewa się transferów Manchesteru United na ostatnią chwilę.

Skład Manchesteru United w letnim oknie transferowym został wzmocniony trzema zawodnikami. Do klubu trafili Fred (Szachtar), Diogo Dalot (FC Porto) i Lee Grant (Stoke City).

Znacznie dłuższa jest lista zawodników, którzy opuścili Old Trafford. Na stałe z Teatrem Marzeń pożegnali się: Daley Blind (Ajax), Indy Boonen (Oostende), Max Johnstone (Sunderland), Sam Johnstone (West Bromwich), Tosin Kehinde (CD Feirense), Jake Kenyon (koniec kontraktu), Devonte Redmond (koniec kontraktu), The Richardson (koniec kontraktu), Charlie Scott (koniec kontraktu).

Na wypożyczeni udali się: Cameron Borthwick-Jackson (Scunthorpe), Dean Henderson (Sheffield United), Joel Pereira (Vitoria Setubal), Matty Willock (St Mirren).

Warto dodać, że mimo zamknięcia okienka, kluby Premier League mogą sprzedawać zawodników poza Anglię do 31 sierpnia. Do tego czasu kluby z niższych klas rozgrywkowych w Anglii mogą także pozyskiwać zawodników na zasadzie wypożyczenia.


TAGI


« Poprzedni news
Dołącz do Ligi DevilPage.pl w Fantasy Premier League
Następny news »
Sky Sports: Fulham bliskie wypożyczenia Fosu-Mensaha

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (83)


Janks7: Okienko dla wielu jest rozczarowaniem, dla mnie rozczarowaniem w tym okienku nie jest to, że nie pozyskaliśmy środkowego obrońcy, bo jedynym tak naprawdę opłacalnym biznesem był ten, na który nasz klub próbował zapolować ostatniego dnia okienka - Diego Godin, pieniądze jakie za niego trzeba było wyłożyć, nie były zbyt wysokie a na dodatek jest to obrońca z topu, klasa światowa, czego o innych zawodnikach przymierzanych do nas w tym oknie nie można powiedzieć... Kwoty wygórowane, a zawodnicy jak Maguire no sorry 75 mln funtów? Ja wolę Smallinga czy nawet łamliwego Jonesa a dlaczego? Bo są już sprawdzeni na wysokim poziomie, a Maguire jedyne w czym przewyższa tych zawodników to gra w powietrzu i nic więcej czyli nie jest wart aż takich pieniędzy i Leicester, które zakupiło kilku środkowych obrońców w tym okienku jeszcze zacznie żałować, że tak grubej forsy jak 60 mln funtów które United im oferowało nie przytuliło.
Ale wracając do tego czym zaczynałem ten wpis, okienkiem nie jestem rozczarowany z powodu tego, że nie trafił do nas środkowy obrońca, tylko jestem nim rozczarowany z tego powodu, że nie przyszedł żaden prawoskrzydłowy! Jak wszyscy dobrze wiemy od lat, ta pozycja u nas najbardziej kuleje i w tym sezonie niestety się to nie zmieni, co z miejsca skazuje nas na porażkę, w starciu z City czy Liverpoolem, gdzie skrzydłowych na obie flanki mają klasowych aż nadto i taki Mahrez, czy Bernardo Silva z City, którzy wcale nie są pewni miejsca w podstawowym składzie, u nas graliby pierwsze skrzypce! To samo można powiedzieć o Liverpoolu, gdzie Shaqiri, którego notabene przegapienia z naszej strony nie potrafię zrozumieć, dlaczego Mou latał za jakimś Willianem, który z pewnością nie jest wart 60 mln funtów i na dodatek do nas nie trafił, a nie ściągnął zawodnika, który w związku ze spadkiem Stoke City z Premier League , miał tak śmieszną jak na obecne standardy futbolu klauzulę wykupu? Tego nie mogę przeboleć! Podobnie zresztą można powiedzieć o Malcomie, który wylądował w Barcy za śmieszne jak na obecne realia pieniądze za taką młodą perełkę 41 mln euro to grosze, po co było się uganiać za wiekowym zawodnikiem Chelsea, a nie ściągnąć tego innego Brazylijczyka, który rokuje o wiele lepiej?
Ale taka jest polityka Mourinho! Zmaksymalizować szanse na natychmiastowy sukces, a po około 3 latach zostawić po sobie gruzowisko, z którym żaden trener sobie nie poradzi, bo piłkarze będą nasyceni sukcesami i zmarnowani fizycznie i psychicznie ciężką pracą z tym trenerem...
Jak dobrze wiemy to jest 3 sezon Portugalczyka w naszym ukochanym klubie i podejrzewam, że niestety a może jednak stety ostatni, zarząd przejrzał na oczy, że ów osobnik nie ma żadnej długofalowej wizji rozwoju klubu i odmówił wydania grubych milionów na podstarzałe zachcianki (Willian, Alderweireld) dodajmy do tego najbrzydszy styl gry w topowych ligach z czołowych klubów + jeżeli dojdą słabsze rezultaty, konflikty w zespole Mourinho może opuścić nasz zespół jeszcze przed nowym rokiem, ewidentnie zarząd powoli oswaja się z tą myślą.
» 10 sierpnia 2018, 06:52 #77
Loco1987: No tak jak pisałem niżej chyba nie szukaliśmy typowego zawodnika na prawe skrzydło tylko Ofensywnego gracza do ustawienie 4312 którym zamierza grać Jose.
Czy Mourinho przegapił Shaqiriego?? Raczej uznał że Mata, Lingard , Martial ,Alexis i Rashford są lepsi i ja się z tym zgadzam.Szwajcar nie sprawdził się w Stoke ,Interze , Bayernie .
Willian pierwszy wybór na prawe skrzydło selekcjonera Brazylii ,Malcoma brak w kadrze :P nie tylko Portugalczyk woli starego dziada. Co do wizji Portugalczyka na nadchodzące lata to znów się nie zgodzę .Drużyna musi mieć doświadczonych graczy.a mamy na bardzo dobry balans wiekowy między zawodnikami na poszczególnych pozycjach. Może Portugalczyk zostanie zwolniony za słabe wyniki a może powinien za sam styl grania który mi się nie podoba i często się męczę oglądaniem tego ale trzeba oddzielać rzeczy które robi dobrze (jak budowanie kadry bo on zrobił to dobrze a np. LvG fatalnie) a moim zdaniem poza stylem gry Jose prowadzi idealnie klub :D od tych co robi żle
» 10 sierpnia 2018, 15:57 #76
Olo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 23:28

Wyjątkowo pozytywny komentarz poniżej - hejterze, przestań czytać już teraz. Ostrzegałem :)

Całe okienko upłynęło dość spokojnie, tak naprawdę jedynym szokującym świat transferem był Ronaldo do Juventusu. Czy coś więcej? Raczej nie.

Jak w takim razie wygląda sytuacja u nas. Dwa bardzo szybko zaklepane transfery plus trzeci dość spokojny, trzeciego bramkarza. Pozbyliśmy się niby wielu zawodników, ale tak w praktyce z pierwszego zespołu odszedł tylko Blind.

Więc jak to wygląda FAKTYCZNIE. 2/3 transferów na tournee prezentowały się bardzo dobrze, mam na myśli ofc Freda i Lee Granta. Fajnie wiedzieć że brama jest zabezpieczona, fajnie wiedzieć że na PO gotuje się młody talent z ligi portugalskiej, jedyną niewiadomą jest współpraca Freda z Pogbą - jednak ufam Bossowi, że skoro chciał brazylijczyka to wie jakim kluczem go otworzyć, by chłopaki grali jak z nut. Do środka jest dodatkowo Matić i zadaniowiec Herrera, który mimo że nie jest za dobry to serca ma za dwóch. Środek klasa.

Napad - wszyscy dobrze wiedzą jakim bykiem jest Lukaku, jednak jeszcze nie wszyscy przekonali się jakim żądłem potrafi być Alexis. Chłopak przepracował okres BARDZO MOCNO i znajduje się aktualnie w wysokiej formie. Myślę że może namieszać i chociaż nie jest najnowszym transferem to nadal był to dopiero pierwszy jego preseason.

Obrona. Mamy standardową dwójkę czyli Phil "nie wiem co to kontuzja" Jones i Mike "nadzieja reprezentacji" Smalling. ALE! Jest też przecież Bailly, czyli bestia nie z tej ziemi o ile omijają go kontuzje i Lindelof, który na mundialu udowodnił że UMIE bronić na wysokim poziomie. Błagam wszystkie niebiosa żeby pozwoliły im złapać formę i rozegrać te 30-35 ligowych spotkań razem. To byłaby obrona z bardzo wysokiej półki.

Jedynym faktycznie słabym punktem jest to nieszczęsne prawe skrzydło. Tutaj totalnie nie mam pomysłu. Może gdyby Darmian grał jak na tournee to Valencia wróci na nominalną pozycję? Może jakiś talent z rezerw akurat błyśnie? Może przebiedujemy do stycznia i ściągniemy kogoś wtedy? Czas pokaże, ale in Mou we trust - nie zginiemy, spokojnie ;)

Podsumowując - mamy dużo piłkarzy o niesprawdzonej tak naprawdę jakości, jak Bailly, Lindelof, Fred i Sanchez. Na siłę można dopchnąć tam Darmiana i Diogo Dalota. Wszyscy oni pracowali w preseasonie pod okiem Mou więc wierzę że są przygotowani do gry. Pozbyliśmy się natomiast gościa który nigdy nie powinien był się znaleźć w tej drużynie (tak samo jak i trener, który go tutaj ściągnął) i zalegał na ławie od czterech lat. Doskonały ruch, Mou & Ed.

Nie dajcie sobie wmówić, że to było złe okienko! Keep the red flag flying high!
» 9 sierpnia 2018, 23:26 #75
padre: Fajny komentarz, dodałbym jeszcze o Andreasie - coś czuję, że będzie z nigo pożytek. Jest zmotywowany jak mało kto ;)
» 10 sierpnia 2018, 00:08 #74
Birdy: Zgadza się ,jedynie zapomniałeś że Andreas Pereira zostaje co też jest wzmocnieniem
» 10 sierpnia 2018, 00:10 #73
Olo: ^up,

biję się w piersi, rzeczywiście zapomniałem :)
» 10 sierpnia 2018, 00:32 #72
Pogbens6: Trener mówi że nie dostaje tego co chce i jest słabo ale tu kolega wyżej przecież wie lepiej i jemu pasuje, może Ci pasować przed telewizorem ale trenerem jest siwy i on jest przy murawie, dalej sobie krec filmy typu że jest git i zaniza w taki sposób wartość sportowa klubu. Klub schodzi na psy a za nim powoli kibice, ciężkie czasy nadchodzą. Ludzie w necie lepiej wiedzą co i jak w klubie niż osoba nr.1 trener
» 10 sierpnia 2018, 01:06 #71
huxx2: Dobrze gada, polać mu!
» 10 sierpnia 2018, 01:07 #70
zbyszek7: Nie zapominajcie tez ze Fellaini podpisal nowy kontrakt to tez jest transfer tego okienka
» 10 sierpnia 2018, 03:11 #69
Loco1987: Wczoraj też na chłodno oceniałem nasze okienko i kadrę. Żeby oceniać nasza kadrę trzeba wziąć pod uwagę żeby na każdej pozycji było co najmniej 2 zawodników ale jeszcze jakim ustawieniem będziemy grać. Bo ja 8 pewnie sporo osób myśleliśmy że będzie to 4231 i czekaliśmy na prawe skrzydło. Mourinho zapowiedział zmianę ustawienia, prawie ba pewno pod pogbe żeby miał więcej swobody czyli gra 3 pomocnikami w środku i większość pomyślała o 433. Tylko Mourinho nie :) on wymyślił już 4312. Czyli nie ma tu typowo prawego skrzydła a będzie 2 napastnikow i ofensywny pomocnik. Teraz jak to wygląda na papierze
Br de gea
Br romero
Br grant
Bramka jest git
So lindelof oby forma właśnie w nim już tylko rosła :)
So bailly na pewno nasz najlepszy so
So smalling mocny średniak
So rojo mocny średniak
So jons mocny średniak
3 środkowych średniakow to niezly wynik taki manewr był stosowany za Fergusona i to jest ok. Brał nam tylko prawdziwego topu w nauk środku obrony. Trzeba mieć nadzieję że Lindelof i bailly wskocza lvl wyżej.
Po Valencia jeden z najlepszych zawodników pl na tej pozycji
Po dalot młody talent
Po darmian ewidentnie został tylko z powodu kontuzji dwóch pierwszych i pewnie nas opuści, najpóźniej zimą.
Całkiem dobrze obstawiony bok
Lo a Young wsumie dobry obrońca który potrafił całkowicie wyłączyć salaha więc chyba za bardzo panikujemy :)
Lo Shaw dobry rezerwowy
SPD Matic klasa
SPD S. McTominay
Sp pogba top
Sp fellaini zadaniowiec :)
Sp fred dobry zawodnik
Sp herrera dobry zawodnik
Sp pereira
Spo mata dobry
Spo lingard dobry
N lukaku top
N/spo alexis top
N rashford dobry z potencjałem na więcej
N martial dobry z potencjalem na więcej
Tak to rozbijajac wygląda to bardzo dobrze. Jednym problem jest brak topu na so ale jakoś musimy dać radęi na siłę można było by się przyczepić do tego ze taka drużyna jak United w tym trio ofensywnym powinna mieć 3 zawodników top czyli jednego mam brak.
Nawet tym co mówią że lfc nas zje w lidze to chciałbym powiedzieć że może tak będzie ale na pewno nie przez lepszą kadrę a jeśli tak będzie to przez styl gry
Bo porównując
Gk lepszy jednak w United
Loi po to ten sam poziom
Środek obrony to wsumie też ten sam poziom
Matic jest póki co lepszy od fabinho
Pogba lepszy od keity
A fred i Herrera na pewno nie są gorsi od reszty pomocników lfc
Lukaku lepszy od firmino na 9
Alexis to tak samo top jak salah
Mane poziom wyżej od rashford i martiala ale liczę że będą mu deptac po piętach.
Wygląda to bardzo dobrze. Do wspaniale zabrakło top na so i top do ataku
» 10 sierpnia 2018, 07:03 #68
emil1986x: Wstyd że mieli Shaqiriego za grosze a go nie wzieli...jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...
» 9 sierpnia 2018, 22:19 #67
Foster: pewnie nie chciał do nas.
» 9 sierpnia 2018, 22:22 #66
papapawlus: To niech grzeje ławę w Liverpoolu
» 9 sierpnia 2018, 22:30 #65
Fenek: Nie wiem czego potrzeba aby ci ludzie zobaczyli, że nie mamy PP i dłużej tak się nie da.
» 9 sierpnia 2018, 21:40 #64
RedsFan: Zawsze mozna grac z 2 napadziorow z sprzodu wtedy nie potrzeba nam skrzydlowego :D
» 10 sierpnia 2018, 01:33 #63
Widziwoj: Niestety teraz Mourinho będzie się zasłaniać brakiem transferów. Brak Mistrzostwa, czy miejsca niższe w Top4 będzie tym tłumaczył. Czyli tylko brak Ligi Mistrzów sprawi, że się go stąd pozbędziemy, a to oczywiście bardzo źle dla nas. Typowy wybór między dzumą a cholerą
» 9 sierpnia 2018, 21:33 #62
andycole9: Jezeli Mou nie wygra w tym sezonie ligi i go zwolnia to pozegnam go bez zalu. Bo uwazam zw to glownie jego wina. Najbardziej boli mnie to ze gramy caly czas bez nominalnego PS, zamiast kupic kogos na prawe skrzydlo bo tam sie pali czerwona lampka to my kupujemy Alexisa choc na lewej jest Martial i Rash , jak dla mnie zle skompletowl sklad i teraz moze.byc za pozno , dla porownania Pep widzial ze obrona w City kuleje to skupił sie na wzmocnieniach bloku obronnego a nie kupowal
» 9 sierpnia 2018, 21:24 #61
remass666: Czaje schemat-Mou ma grac z tym co ma i prawdopodobnie jest to jego ostatni sezon(Chyba ze wygra lige)W przyszlym roku nowy manager i kupa kasy na nowa wizje.
» 9 sierpnia 2018, 21:18 #60
papapawlus: W teorii okienko transferowe jest już zamknięte, ale można wypożyczać zawodników do końca sierpnia. Nie zdziwię się jak kluby Premier League jeszcze kilka roszad przeprowadzą
» 9 sierpnia 2018, 20:16 #59
asart: Z tekstu wynika ze tylko w niższych ligach można wypożyczać.
» 9 sierpnia 2018, 23:12 #58
SYSTEM: Na prawe skrzydło przerzucić Alexisa Sancheza on na tej pozycji potrafi grać. Można rotować Matą prawe skrzydło. A lewą flankę oddać całkowicie Martialowi i Rashfordowi.

O obronie nie ma takiej tragedii. Bailly aby był zdrowy do niego Rojo, Lindelof, Smalling, Jones. Jest kim grać.
» 9 sierpnia 2018, 20:11 #57
jesse: Tak dla jasności - to nie Woodward decyduje o transferach tylko Malcolm Glazer. Pula na transfery jest ograniczona chęcią zysku właściciela i obsługą zadłużenia. Marka ciągle na siebie zarabia, więc właściciel niechętnie wydaje choćby dolara. Efekt? Mamy zniechęconego, wypalonego trenera, który nie panuje (chyba nawet nie próbuje) nad gwiazdeczkami. Jeżeli z akademii nie wyskoczy ktoś pokroju Messiego to ponad 20letni kryzys LFC będzie drobnym przestojem w porównaniu z przyszłością, która rysuje się przed Manchesterem. Ultima falus vates sim.
» 9 sierpnia 2018, 19:54 #56
talir: Malcolm Glazer nie żyje od 4 lat...
» 9 sierpnia 2018, 20:01 #55
LTMek: Chcial blysnac, wyszlo jak zwykle...
Wez juz lepiej nic nie pisz typie, skoro nawet nie wiesz nic o wlascicielach Man Utd, a twoje lenistwo nie pozwala na odpalenie google i uchronienie sie przed kompromitacja...
» 9 sierpnia 2018, 20:25 #54
Sancho: Chłopie ale żeś babola walnął z tym Malcolmem
» 9 sierpnia 2018, 22:08 #53
devilpl: Po części masz racje, chociaz wydaje mi sie ze powinnismy martwić sie swoimi transferami a nie czyimś. Fakt jest taki ze mamy w składzie 2 i pol niewolników Darmian Martial i pol Pogba który smalił cholewy do cwelony, a reszta sqadu to trochę zlepek, taki potwór na glinianych nogach.
» 9 sierpnia 2018, 19:56 #52
devilpl: Za grosz nie rozumie polityki transferowej MU. Skupiamy sie na środkowym obrońcy, chociaz lindelof zdaje sie być ogarniętym po MŚ, kupujemy ŚP, bo odchodzi carrick który od kilku sezonowprawie nie grywał. Nie mamy PPod chyba 4 sezonów, na LO gramy prawym pomocnikiem, może w hull city by to preszlo ale w MU, No masakra jakaś.
» 9 sierpnia 2018, 19:29 #51
tomekwietniu: Lindelof dobrze wyglądał przy szefie defensywy Szwedów w postaci Granvista, to przede wszystkim on trzymał obronę, a u nas takiego szefa nie ma... to raz. Dwa trzeci pomocnik przychodzi, bo z jednej strony odszedł Carrick, ale z drugiej od dawna wiadomo, że Pogbe się najlepiej gra sie w 3 pomocników. Trzy - na LO gra Young, który przez całe życie był lewym pomocnikiem, a nie prawym jak piszesz. Na lewej stronie obrony ma więcej meczy niż na całej prawej stronie. To, że nie kupiliśmy teraz LO rozumiem, Ashley potrafił wygryźć ze składu reprezentacji Rose’a którego nie dawno wszyscy tu chcieliśmy. O transferze na lewą obronę powinno sie myśleć za rok. I jedynie zgodzę się z Tobą, że nie wiadomo czemu nie kupiliśmy PP - może Mou jakoś temu zaradzić grając diamentem, może Marcus albo Alexis tam pójdą, a może będzie jak do tej pory Mata i Lingar - ciężko powiedzieć.
Nie wiem kto czasem daje te plusy, bo dla mnie komentarz trochę odpływa od rzeczywistości...
» 9 sierpnia 2018, 20:46 #50
devilpl: Zgodzę sie z Tb, pod warunkiem ze mówilibyśmy o drużynie średniaka z ligi anie o drużynie która ma na celu wygrywać ligę i walczyć w lidze mistrzow. Lindelof w meczu z bayernem pokazał ze nie trzeba my taty na boisku i świetnie sobie radzi z jednymi z najlepszych zawodników na świecie. To ze gramy w obronie z lewej i prawej pomocnikami juz wola o pomstę do nieba, ale jak widzisz w tym plusy, to twoja sprawa.
» 9 sierpnia 2018, 21:21 #49
tomekwietniu: Ktoś tutaj fajnie opisał nasze transfery w przeciągu ostatnich dwóch lat jak jest Mou, idealnie pokazywały, że nie ściągamy byle laciów...
Świetnie bo jeden mecz z Bayernem to idealny wykładnik gry w PL.. nic dodać nic ująć. Ale to, ze grają na bokach obrony u nas pomocnicy to już problem i miernota... Valencia ni jak się dzisiaj wpisuje w bocznego pomocnika i to był bardzo dobry ruch dać go do obrony. I nie ma tu nic do znaczenia, że kiedyś był pomocnikiem. To nawet lepiej. A taki Young nie jest ideałem, ale jakiś poziom prezentuje i to się okazuje, że jeden z lepszych w lidze. Dlatego oczywistym jest, że widzę w tym plus, bo nie jestem ślepy. Chodziło mi tylko o to, że bokami obrony nie trzeba było się zajmować w pierwszej kolejności, a w kolejnym sezonie. Nam był potrzeby lider obrony i prawe skrzydło.
» 9 sierpnia 2018, 22:17 #48
szpilman1990: Największym plusem tego okienka było to, że nie przyszedł Alex Sandro
» 9 sierpnia 2018, 19:17 #47
aldehyd: I chyba 4 z rzędu sezon zaczynamy bez prawego skrzydła. Dobra robota.
» 9 sierpnia 2018, 19:16 #46
emil1986x: Po tym okienku powinni wywalić Ed'a!!
» 9 sierpnia 2018, 19:10 #45
ro7: Mnie najbardziej denerwuje brak drugiego napastnika. Wyobraźcie sobie, że kontuzji na pół roku dozna Lukaku i co wtedy? Przecież cała taktyka Dinozaura opiera się na kopaniu piłki w stronę dużego napastnika stojącego w polu karnym... To byłby nasz koniec. Rok temu był chociaż Zlatan po urazie, ale był. Dziś już tez wiemy ze ani Martial ani Rashford to nie jest napastnik pola karnego.
» 9 sierpnia 2018, 18:59 #44
Spadkobierca: A jak było do tej pory? Gdy nie mógł grać Lukaku parodiowaliśmy ten styl kopiąc na Rashforda.
» 9 sierpnia 2018, 19:06 #43
trelemo: Jest felaini. Mozna kopac na jego afro.
» 9 sierpnia 2018, 19:12 #42
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 19:21

Wy to niemożliwi jesteście. Rashford, Martial, Sanchez. Od piłkarzy takiego formatu można wymagać gry na szpicy. Każdy z nich w przeszłości miał okazję na tej pozycji zagrać. Najlepiej mieć po 3 graczy na każdą pozycję, nie? Kto Wam, kuźwa, z dobrych piłkarzy przyjdzie grzać ławę? No kto?
» 9 sierpnia 2018, 19:21 #41
TomekG: Nie chcę tego oceniać itp., ale prawdę mówiąc trudno w to uwierzyć, że już nikt nie przyszedł. Gorsze jednak wydaje się to, że oni kogoś chcieli jeszcze sprowadzić...
» 9 sierpnia 2018, 18:50 #40
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 18:52

Największym sukcesem tego okienka jest to ze udało nam się zatrzymać Fellainiego, pomimo zainteresowania wszystkich czołowych klubów wszechświata.
» 9 sierpnia 2018, 18:47 #39
duncaneedwards: sklad mimo calego zamieszania jest dobry.potrzeba go dobrze ulozyc .a niestety nasz kierowniczy jest kiepski.tak czy innaczej jestem zaskoczony ze malo zawodnikow do nas przyszlo i ze tak malo odeszlo.
» 9 sierpnia 2018, 18:46 #38
Domelo: Czeka nas walka o utrzymanie w lidze :(
» 9 sierpnia 2018, 18:35 #37
Wonskiy: Ty jesteś tak głupi, że powinieneś poprosić mamę, żeby odcięła tobie internet
» 9 sierpnia 2018, 19:03 #36
Domelo: A Ty jesteś chyba tak naiwny, że myślisz, że będziemy walczyć o mistrzostwo.
» 9 sierpnia 2018, 23:22 #35
Pawlo: Jedyny pozytyw z tego okienka jest taki, że w końcu od czasów Fergusona nie jesteśmy naiwniakami i nie daliśmy się naciągnąć na te chore kwoty. Problem jak widać jednak w tym, że albo przepłacamy albo nam nie sprzedają, bo nauczyli się, że damy ile chcą. No nic, może Toby przejdzie później do nas za grosze i pokażemy Tottenhamowi, że popełnił błąd.
» 9 sierpnia 2018, 18:34 #34
JuveUnited: Ale będę się cieszyć jak piłkarze zamkną gębę niektórym co przywykli do tego że w każde okno trzeba wydawać chore kwoty. W ostatnich latach United wydało krocie na zawodników i ich pensje. To nie skutkowało. Może właśnie ta chwila spokoju i stabilizacji oraz odpowiednie ustawienie zespołu sprawi że będzie lepiej
» 9 sierpnia 2018, 18:29 #33
BartkoGGMU: Hahahahaha i skończyło się tak jak mówiłem, albowiem zawsze mam racje. Kompromitujące okienko. Okryliśmy się hańbą i wstydem. Everton transferami na finiszu skompletował lepsza kadrę od naszej. Będzie ciężko o europejskie puchary. Ciekawe co na to tzw. „Zaślepieni fani” Karolek, RedDevile itd. Co? Łyso wam?
» 9 sierpnia 2018, 18:27 #32
JuveUnited: Everton to już w tamtym roku został królem okienka. Mało brakowało a spadłby z ligi. A w LE się skompromitowal. Trzeba oceniać piłkarzy po jakimś czasie a nie podniecać się że ktoś przepłaca
» 9 sierpnia 2018, 18:31 #31
Wonskiy: Dokładnie #JuveUnited, dokładnie.
» 9 sierpnia 2018, 19:05 #30
sisinho: Nie ilość a jakość. Zresztą Everton to nawet faworytem do LE nie jest wiem o czym my tu gadamy.
» 9 sierpnia 2018, 19:21 #29
Mistrz1908: Nie srać już żarem . Jest Fred , wrócił Pereira na dobrą sprawę Shaw , jest Dalot do rotacji na flankach obrony. Sanchez i Lindelof na Tourne pokazali się z dobrej strony , wiec tak naprawdę widzę w tym wszystkim swiatelko w tunelu.

Wali mnie obrona , bo Jones potrafi grać , Baily wiadomo , Smalling,Linde... i Rojo.. jest ok , ale martwi mnie pozycja prawego skrzydłowego. Ciekawe czy tam Lingard z Mata beda cisnac , czy Bog zejdzie na ziemie i Chong zacznie troche grać? Kto wie :).
» 9 sierpnia 2018, 18:27 #28
Spadkobierca: Pereira to kolejny średniak. Fred dopiero się aklimatyzuje - potrzebuje czasu. Dalot to jedna wielka niewiadoma. Shaw? Szkoda strzępić język. Lindelof to świetny obrońca, ale potrzebujemy zmiennika dla szklanego Baily'ego. Sanchez - zobaczymy, ale mam nadzieję, że nie powtórzy gównianego sezonu.

Jones szklanka, Smalling to cienias, Rojo średniak. Lingard wieczny talent i Mata nadający się do klubu z dołu tabeli La Liga, a nie Manchesteru United. Chong fajny pomysł, ale potrzeba jeszcze jednego typowego prawego skrzydłowego.
» 9 sierpnia 2018, 18:32 #27
Foster: Pereira jeśli się tylko rozegra i wejdzie na wyższy level, a ma do tego predyspozycje w przeciwieństwie do Herrery, który jest po prostu przeciętnym piłkarzem.

Trzeba wierzyć, że przetrwa test Premier Ligue i będzie wzrastał - musi włożyć w to dużo pracy ale może mu się udać.
» 9 sierpnia 2018, 18:36 #26
mikon70: Jeszcze sezonu nie rozegrał a już spec go nazywa średniakiem. Średnikiem to jest herrera
» 9 sierpnia 2018, 18:46 #25
Spadkobierca: No tak, bo na wypożyczeniach grzał krzesła na trybunach.
» 9 sierpnia 2018, 18:47 #24
Foster: Widać jaki jesteś zorientowany na tym można zakończyć tą rozmowę.
» 9 sierpnia 2018, 18:56 #23
Spadkobierca: Pamiętaj, że dano nam coś tak przyjemnego jak sarkazm. Nikt nie będzie przyczepiał baneru full hd z neonowym napisem "SARCASM!", żebyś mógł mieć pewność co, gdzie i kiedy.
» 9 sierpnia 2018, 19:05 #22
Foster: Nie wiem kiedy twój tekst to sarkazm, a kiedy poważne stwierdzenie i nie będę się domyślać.
Fakt jest taki, że Pereira się rozwinął, a ty w swoim wywodzie do miana głównej przeciętności tego składu nie wpisałeś dwóch hiszpańskich pipek, a szczególnie Starszy Hamulcowy Herrera.
Wolę miliard razy w składzie tego gnojka Pereire niż patrzeć jak Ander biegnie się pokazać do grania po to by odegrać do bramkarza... To jest przeciętność.
» 9 sierpnia 2018, 19:19 #21
Seszele: Drogi Spadkobierco...
Zatem to cud, że z takimi „ciołkami” zajęliśmy drugie miejsce w lidze... Mourinho to jednak Special One, zgadzasz się?
» 9 sierpnia 2018, 19:24 #20
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 18:27

Glazerowie zakrecili kurek z kasa i Ed nie mogl nikogo sprowadzic widocznie uznali ze sklad jest wystarczajacy. Teraz jak Mou bedzie przegrywal poleci z roboty albo i to bylo celowe dzialanie aby wkurzyc Mourinho i potem zwolnic go bez odprawy za niewywiazanie sie z postawionych zadan.
» 9 sierpnia 2018, 18:26 #19
4lkor: A od kiedy Glazerowie pompowali jakąś kasę w MU? Otóż oni doją kasę z MU. To nie City czy PSG.
» 9 sierpnia 2018, 18:38 #18
sisinho: A co, nie stawia sie centrum ze się nie wywiązuje? Jak go zwolnią to i tak muszą mu odprawę zapłacić.... Zacznij używać mózgu.
» 9 sierpnia 2018, 19:22 #17
Magicole: Ziomki po co sie wkurzac dopóki Glazery beda wlascicielami to zapomnijcie o transferach
Tak naprawde Manchester nie przeprowadzil żadnego transferu
» 9 sierpnia 2018, 18:24 #16
Foster: A mało transferów miałeś przez ostatnie 4 lata ? Przestań pisać nie prawdę wszystko ma swój limit ..
» 9 sierpnia 2018, 18:37 #15
Qcu91: Rodzina Glazerow jest od 10 lat o ile dobrze pamiętam, a transfery były i to nawet za większe pieniądze niż wcześniej
» 9 sierpnia 2018, 18:37 #14
Ta3k: Tak, bo wcale nie wydali setek milionów na transfery przez ostatnie lata...
» 9 sierpnia 2018, 18:53 #13
Vaxiu: Nie wydali, wydal je klub, klub ktory sam zarobil te pieniadze, a nie jacys Galzerowie. Macie w ogole pojecie w jaki sposob przejeli klub?
» 9 sierpnia 2018, 21:59 #12
kckMU: Nie pojmuje tego, co my 'zrobiliśmy' podczas tego okienka. Niemniej, od jutrzejszego wieczoru to już będzie nieistotne. Grajmy!
» 9 sierpnia 2018, 18:22 #11
Foster: Nie wierzę, że tak po prostu odpuścili sobie okienko. Pewnie wszystko jest dogadane i Toby przyjdzie za rok za pół ceny plus kolejne wzmocnienia. Widocznie taka była wspólna decyzja Jose i zarządu.
» 9 sierpnia 2018, 18:20 #10
Pawlo: Tylko nam transferów(ŚO, PS) trzeba teraz. Jak pojawią się kontuzje w obronie to będzie katastrofa, a z Jonesem, Rojo czy nawet Bailly'm to bardzo prawdopodobne(odpukać).
» 9 sierpnia 2018, 18:28 #9
Foster: No tak ale musi być też rozsądne transferowanie - nie może być tak, że nagle płacimi za takiego przeciętnego Maguaiera 70mln funa, to byłby cyrk.

Z drugiej strony jak już pisałem projekt Mourinho na pewno nie jest już tak atrakcyjny jak 2lata temu na starcie, dziś wielu piłkarzy zobaczyło, że jednak ciężko coś to wszystko idzie. Taka prawda.
» 9 sierpnia 2018, 18:33 #8
Spadkobierca: Uwierz mi, już po zamknięciu zimowego okienka dużo klubów będzie kręciła się przy Tobym i dogadywała się z nim, ale to nie będziemy my. My woleliśmy oddać Mikiego i kupić Alexisa, zamiast poczekać i namówić go do przyjścia do nas jako wolny zawodnik, a Mikiego po prostu sprzedać.
» 9 sierpnia 2018, 18:34 #7
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 18:40

Miki był za słaby psychicznie, Mourinho rozkminił go w rok. Chociaż nie ukrywam, że żałuję odejścia - bardzo dobry piłkarz.
» 9 sierpnia 2018, 18:39 #6
Spadkobierca: Słaby psychicznie czy nie, po kiego było go oddawać za piłkarza, który za rok mógłby do nas trafić za darmo?
» 9 sierpnia 2018, 18:48 #5
mleko: Szkoda strzępić ryja..
» 9 sierpnia 2018, 18:19 #4
Rakusz: Uff... koniec pierdół w mediach. Przynajmniej na jakiś czas, bo juz niedługo znowu się zacznie.... United chcą Lewandowskiego, a Pogba odchodzi do Śląska
» 9 sierpnia 2018, 18:16 #3
Ch3mn3y: Jeszcze mogą sprzedawać, a więc nie koniec sagi z Pogbą ;)
» 9 sierpnia 2018, 18:18 #2
Xchrisx7: No i gitara
» 9 sierpnia 2018, 18:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.