Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MŚ 2018: Pogba trafia w finale, Francuzi ponownie mistrzami świata!

» 15 lipca 2018, 18:54 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Rozegrany w Moskwie finał mistrzostw świata dostarczył kibicom na całym świecie niesamowitych emocji oraz aż sześciu goli. Ostatecznie z mundialowego triumfu cieszyła się Francja, do czego walnie przyczynił się Paul Pogba.
MŚ 2018: Pogba trafia w finale, Francuzi ponownie mistrzami świata!
» Reprezentacja Francji po dwudziestu latach oczekiwania ponownie sięgnęła po mistrzostwo świata!
Początkowe minuty rywalizacji przebiegały w dość spokojnym tempie, a obie drużyny starały się w swoich akcjach zwrócić uwagę przede wszystkim na dokładność.

W ósmej minucie pierwszą szansę mieli Chorwaci, którzy wykonywali rzut rożny. Z dośrodkowaniem poradziła sobie jednak francuska defensywa.

Po upływie kwadransa na murawę upadł uderzony przez przeciwnika Ivan Perišić. Gracz Interu nie potrzebował pomocy lekarskiej i szybko wrócił do gry.

Dwie minuty później prowadzący ten mecz Néstor Pitana podyktował rzut wolny za faul, jakiego Marcelo Brozović dopuścił się w odległości około 25 metrów od własnej bramki. Do futbolówki podszedł Antoine Griezmann, dośrodkował ją w pole karne, a własnego bramkarza pokonał Mario Mandžukić.

Podopieczni Zlatko Dalicia próbowali natychmiast odpowiedzieć na utratę gola. Sfaulowany przy solowej akcji skrzydłem został Luka Modrić. Kapitan reprezentacji Chorwacji posłał dośrodkowanie na głowę Domagoja Vidy, lecz 29-latkowi zabrakło precyzji przy strzale głową.

Następną szansę do wyrównania miał Ivan Rakitić, który doszedł do wrzutki z prawego skrzydła. Tym razem uderzenie zostało skutecznie zablokowane przez jednego z Francuzów.

W 27. minucie arbiter po raz pierwszy wyciągnął z kieszeni kartki. Napomnienie za przerwanie dobrze zapowiadającej się akcji Perišicia otrzymał N'Golo Kanté. Stały fragment gry przyniósł zamieszanie w polu karnym Trójkolorowych zakończone znakomitym strzałem Perišicia, z którym nie poradził sobie Hugo Lloris.

Siedem minut później po rzucie rożnym dla Francji Ivan Perišić dotknął piłki ręką we własnym polu karnym. Néstor Pitana zdecydował się samodzielnie ocenić tę sytuację na powtórce, po czym podyktował rzut karny. W bezpośrednim pojedynku zmierzyli się Antoine Griezmann i Danijel Subašić. Zwycięsko wyszedł z niego napastnik Atlético Madryt i podopieczni Didiera Deschampsa ponownie cieszyli się z prowadzenia.

Wyrównanie mogło nastąpić jeszcze przed upływem czterdziestej minuty, ale niezłe dośrodkowanie zmarnował Ante Rebić nieczysto trafiając piłkę.

Chwilę potem żółtą kartkę za faul w okolicach linii bocznej boiska obejrzał Lucas Hernández.

Na dwie minuty przed końcem regulaminowego czasy gry w pierwszej połowie dobrą szansę miał Dejan Lovren. Strzał 29-latka skutecznie zablokował Paul Pogba.

Ostatnią szansę na strzelenie gola w pierwszej części gry miał Vida, który zanotował niecelny strzał głową po dośrodkowaniu Modricia z rzutu rożnego.

Pierwszy strzał w drugiej połowie oddał Antoine Griezmann. Z uderzeniem Francuza bez problemu poradził sobie Subašić.

Świetną ripostę zapewnił Ante Rebić. Chorwat doszedł do prostopadłego podania kolegi i zmusił do interwencji Hugo Llorisa.

Swojego szczęścia strzałem z dystansu próbował także Šime Vrsaljko. Próba 26-latka była jednym z kilku ataków Chorwacji po wznowieniu gry.

Groźnie było też po kontrataku Francuzów. Świetnym prostopadłym podaniem błysnął Paul Pogba, do futbolówki doszedł Kylian Mbappé, lecz ostry kąt spowodował, że łatwiejsze zadanie przy interwencji miał Danijel Subašić.

W 55. minucie na murawie pojawił się pierwszy rezerwowy. Steven N'Zonzi zastąpił N'Golo Kanté.

Niedługo potem na listę strzelców wpisał się Paul Pogba. Pomocnik Manchesteru United rozpoczął akcję swojego zespołu doskonałym podaniem do Mbappé, a następnie dołączył do ataku, pokonując chorwackiego bramkarza precyzyjnym strzałem lewą nogą.

Chorwatów jeszcze mocniej pogrążył Kylian Mbappé, który popisał się skutecznym strzałem zza pola karnego. Asystę przy tym trafieniu zanotował Lucas Hernández.

Gracze Dalicia nie składali jednak broni, czego efektem była bramka Mandžukicia z 69. minuty spotkania. Chorwacki napastnik wykorzystał błąd Hugo Llorisa przy próbie wyprowadzenia piłki i zmniejszył rozmiary prowadzenia Francuzów.

W 78. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Rakitić. Uderzenie pomocnika Barcelony ominęło bramkę Llorisa, a arbiter nie dojrzał, że piłka dotknęła jeszcze Stevena N'Zonziego.

Mimo usilnych prób do ostatnich sekund spotkania, Chorwaci poprzestali na dwóch strzelonych bramkach. Kończący mecz gwizdek Néstora Pitany wprawił w euforię piłkarzy, sztab szkoleniowy oraz sympatyków reprezentacji Francji, która po dwóch dekadach odzyskała najcenniejsze trofeum w międzynarodowym futbolu.

Francja - Chorwacja 4:2 (2:1)
Bramki: Mandžukić 18' (sam.), Griezmann 38' (kar.), Pogba 59', Mbappé 66' | Perišić 28', Mandžukić 69'


Francja: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernández - Pogba, Kanté (N'Zonzi 55') - Mbappé, Griezmann, Matuidi (Tolisso 73') - Giroud (Fekir 81')

Chorwacja: Subašić - Vrsaljko, Vida, Lovren, Strinić (Pjaca 81') - Brozović, Rakitić - Rebić (Kramarić 71'), Modrić, Perišić - Mandžukić


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Nie możemy zacząć ligi piłkarzami, którzy grali na MŚ 2018
Następny news »
Ferdinand: Nie można wątpić w charakter Pogby

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (162)


LearningtoFly: Troszkę muszę przyznać, że z niepokojem śledzę nasze poczynania transferowe w tym okienku. Przypomniała mi się sytuacja 3 sezonu w Chelsea Mourinhio, kiedy zamaist swoich targetów otrzymywał półprodukty w stylu Hector, Djibodji, Baba Rahman, zamiast swoich pierwotnych celów. My póki co pozyskaliśmy z sensownych ruchów Freda i to by było na tyle. Dalot to melodia przyszłości, Grant wiadomo. Arsenal pozyskał już kilku sensownych graczy, Liverpool to samo-plus na dniach ma przyjść Fekir z Alissonem, co sprawi, że ich kadra będzie kompletna. Chelsea pozyskała świetnego trenera oraz Jorginhio, który wg mnie będzie kapitalnym wzomcnieniem. City, wzięło Mahreza-a tam wiadomo jest aż przesyt bogactwa i pewnie na tym się nie skończy. Tak w zasadzie to Tottki jedynie cisza, choć mówi się dużo o Malcolmie.
A co wy o tym sądzicie?, czy nasza kadra jest na tyle kompletna, aby być spokojnym o nadchodzące rozgrywki, ja przyznam, że brakuje mi nadal PP z prawdziwego zdarzenia, kogoś do środka pola, lewego obrońcy oraz obrońcy konkurującego z Baillym i Lindelofem.
» 17 lipca 2018, 10:55 #158
DiMaryja: PP, LO, PO to minimum + uwazam, że jeszcze jeden klasowych ŚP. Na dzisiaj nie jesteśmy w stanie wygrać ligi tym co mamy.
» 17 lipca 2018, 11:00 #157
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2018 11:31

Co Wy z tym LO jest Young, Shaw, od duzej biedy Rojo
Na gwalt za to potrzebujemy dobrego prawoskrzydlowego
» 17 lipca 2018, 11:29 #156
DiMaryja: Póki co 3 transfery, Blind sprzedany więc wydaliśmy w sumie tylko 50 baniek, kolejne 150 zapewne Mourinho na do zagospodarowania, muszą być kolejne wzmocnienia, jeśli ich nie będzie to okienko porażka.
» 17 lipca 2018, 10:54 #155
RememberMe: Blind sprzedany, Darmian też blisko, jeszcze kupić zmiennika dla Lukaku, sprzedać Rojo, A. Pereire, Wilsona, wypożyczyć J. Pereire, Fosu-Mensaha i Tuanzebe. Dlaczego sprzedać A. Pereire? Mourinho zapewne narazie nie sprzedaje go dlatego, że na początku sezonu odpada Pogba i Fellaini oraz nie wiadomo czy Matić i Fred, nie miałby kim grać. Poza tym, nie ma nigdzie potencjalnego miejsca, gdzie gość by mógł grać. Pogba i Fred po 25 lat. Wygląda na to, że w pomocy 1. garnitur to Pogba, Matić, Fred, a rezerwowy Fellaini, McTominay, Herrera. Nie wygląda to źle.
» 17 lipca 2018, 10:06 #154
BartoszP: Przepraszam - ale po co zmiennik Lukaku? Jest Rash i od biedy Martial.

Pilnie prawoskrzydłowy i LO
» 17 lipca 2018, 13:07 #153
Wave: Rebic i Perisic na ta chwile to juz bardziej wiarygodne cele transferowe niz Willian i Bale, ano co zrobic, w tych czasach nikt juz nie chce sprzedawac, a ceny za zawodnikow sa kosmiczne
» 17 lipca 2018, 09:53 #152
DiMaryja: Blind sprzedany. Hajs się prawie zwrócił.
» 17 lipca 2018, 09:26 #151
RoniR10: a jak pisałem że Pogba jest prze.... to były śmiechy na tej stronie... zatkało ciołki ?
» 17 lipca 2018, 09:22 #150
vanderToki: Chorwaci dużo mówią o zainteresowaniu Mourinho Rebiciem. Co uważacie? Dla mnie przypadek podobny do PeriĹĄicia, którego w kadrze uwielbiam, ale myślę, że gra w klubie optymalnym dla swoich możliwości. Jeśli odejdzie z Eintrachtu, to raczej pójdzie za Kovačem.
» 17 lipca 2018, 08:18 #149
DjTED: Widzieliscie jak MC Pogba spiewał na czesc Kante? :D
» 17 lipca 2018, 00:40 #148
Michux3: Po tym jak lfc kupiło Shakirego to może my sięgniemy po fekira?
» 16 lipca 2018, 23:44 #147
RobvanKlu5i: Oficjalna strona MU informuje o zaakceptowaniu oferty za Blinda :)
» 16 lipca 2018, 23:37 #146
Seszele: De Gea, Romero, Grant
Valencia, Fosu, Dalot
NEW, Young, Shaw
NEW, Bailly, Jones, Lindelof, Smalling, Rojo
Matić, Fred, Herrera
Pogba, Mata, Fellaini, Pereira
NEW, Lingard
Sanchez, Martial
Lukaku, Rashford

Zostawiłbym kadrę 28 osobową, ale tak się niezupełnie da, tym bardziej, że każdy chce grać. Mourinho preferuje 23, jak dobrze pamietam? Jeśli pozyskamy 3 nowych graczy, to aż 5 z listy musiałoby się z nami pożegnać, co raczej jest wątpliwe. Bardziej prawdopodobny jest początek Dalota w rezerwach, pozbycie się kogoś z dwójki Rojo/Smalling, kolejne wypożyczenie Fosu. Pozbycie się Maty jest także wątpliwe, bo podpisał nowy kontrakt a mógł odejść za darmo, zatem kto miałby teraz po niego sięgnąć? Jako zmiennik Pogby się nada, mimo wszystko. Co z Pereirą? Może definitywna sprzedaż? Jakby nie patrzeć za dużo tych graczy, dlatego nie zdziwię się jak dołączy co najwyżej jeden piłkarz. Stawiam na Bale’a, który wzmocni naszą prawą stronę. Wówczas musielibyśmy pożegnać 3 graczy. Dalot (rezerwa), Rojo/Smalling, Fosu (wypożyczenie) lub Pereira (sprzedaż).

Jak wy to widzicie?
» 16 lipca 2018, 20:44 #145
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 20:51

A przecież są jeszcze Tuanzebe, Darmian...
Blinda już nie liczę, lada chwila odejdzie. Mourinho ma pewnie ból głowy, nie zazdroszczę.
Jeszcze dopuszczam sprzedaż i Rojo, i Smallinga, zaś pozostawienie Fosu, który mógłby grać i na prawej, i na stoperze jako 5 zmiennik.
» 16 lipca 2018, 20:48 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 21:25

Własnie ciekawe co z Fosu i Pereirą i jak bedą sie prezentowali . Wkoncu na wypozyczeniach zle im nie szło i dostawali duzo minut gry . Tylko pytanie czy zadowoli ich ławka bo raczej do podstawowego skladu daleko im brakuje . A juz nappewno nie u Mourinho skoro ma Valencie , Freda , Felle , Lingarda i swojego Dalota wiec wątpie ze sie załapią cieżko im bedzie .
» 16 lipca 2018, 21:24 #143
dlabigt23: Szczerze powiedziawszy mamy bardzo szeroką kadre i musimy sie tez 2--4 pozbyc i dokupic jeszcze z dwóch . No Mourinho bedzie miał ciężki okres przygotowawczy i byle go nie przespał . Tez chcialbym zeby Gomes sie zaczął pomalutku przebijac bo ma to coś niesamowitego w sobie , naprawde wielki talent .
» 16 lipca 2018, 21:28 #142
RememberMe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 22:11

- De Gea, Romero
- Valencia, Dalot
- Shaw, Young
- Bailly, Lindelof, Smalling, Jones
- Matić, Herrera
- Fred, A. Pereira
- Pogba, Fellaini
- Sanchez, Martial
- Lukaku, Rashford
- Bale, Lingard
Rezerwowi trzeciego wyboru: Grant, Rojo, Mata
Wypożyczenia: J. Pereira, Fosu-Mensah, Tuanzebe, McTominay
Sprzedaż: Blind, Darmian
» 16 lipca 2018, 22:09 #141
pawelisto2: Najzabawniejsze jest to, skąd Wy w ogóle bierzecie pomysły, że Rojo jest na wylocie?
Ostatnia plotka była na ten temat rok temu może jak wracał po kontuzji. Przed kontuzją był kapitalnym zawodnikiem, któremu Mou zaufał. Nasz trener nie pozbywa się takich zawodników.
» 16 lipca 2018, 22:18 #140
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2018 07:36

Ja przy rozpisywaniu proponowanego składu nie sugerowałem się plotkami. Wymieniłem Rojo i Smallinga, ponieważ moim zdaniem są to najsłabsze punkty naszej formacji obronnej (mam na myśli tylko środek). Wziąłem pod uwagę wiek graczy, ich przydatność w ostatnich sezonach, skuteczność. Zresztą możliwe, że odejdzie jedynie Blind. Gdyby jednak miał odejść jeden ze stoperów to typowałbym, mimo wszystko, Rojo, bo nie jest Anglikiem.
» 17 lipca 2018, 07:35 #139
Blau: Ronaldo odszedł z Realu, a potencjalnego zastępcy nie widać na horyzoncie. Mbappe publicznie wyznał, że zostaje, szejkowie swojej brazylijskiej zabaweczki nigdzie nie puszczą, a Hazard za mniej niż 200 milionów też nigdzie się nie ruszy. Coś czuję, że w tym okienku ceny dla Realu mogą być dużo wyższe niż dla innych - z jednej strony fajnie (90 milionów za Morate ;) ), ale z drugiej strony prześcieradła przyparte do muru mogą nie patrzeć na ceny, a wtedy z rynku już nie będzie czego zbierać.
» 16 lipca 2018, 19:36 #138
Hoodys: ja tam sie akurat cieszę z tego. Ronaldo odchodzi, Benzema to napastnik który nie musi strzelać, ani asystować ani biegać. Plus Modrić będzie wyczerpany mistrostwami, wiek zrobi swoje. Szkoda tylko że VARu nie będzie bo wciąż są niemałe szanse na przepychanie realu jak to od 3 lat
» 16 lipca 2018, 19:38 #137
dlabigt23: Żaden Bale tu nie przyjdzie ... jakos w to niewierze a jesli na nim sie tylko skupiamy to nie kupimy juz żadnego Prawoskrzydłowego . Bedziemy znow eksperymentować na prawej stronie z jakims Napastnikiem typu Arnautovic
» 16 lipca 2018, 18:42 #136
RememberMe: "Jestem zawiedziony bo przegraliśmy, mimo że graliśmy zdecydowanie lepiej od nich" ~ pajac Lovren
graliśmy lepiej od nich (czyt. mieliśmy większe posiadanie piłki i wymieniliśmy więcej bezcelowych podań)
» 16 lipca 2018, 16:44 #135
vanderToki: Podobało mi się to, jak na tych mistrzostwach bezsensowne posiadanie piłki bywało karane.
Zabawniejsze były wypowiedzi chorwackich speców w przerwie - że niby Chorwaci absolutnie dominowali i Francja nie zasłużyła na prowadzenie. Trochę mniej zabawne słowa Dalicia, że Chorwaci mieli pecha przy pierwszych dwóch golach - przede wszystkim dlatego, iż dodał, że nie należy niczego ujmować Francuzom, a i Chorwacja miała szczęście w sześciu poprzednich meczach i widać się wyczerpało. Tego człowieka znikąd cechuje coś bardzo rzadkiego: przywództwo połączone z pokorą. I chyba słusznie w Chorwacji robią z niego bohatera.
Autobus z chorwacką kadrą nadal jedzie na plac Jelačicia. Aż się nie chce tego miasta opuszczać.
skylinewebcams.com/pl/webcam/hrvatska/grad-zagreb/zagreb/trg-bana-jelacica.html
» 16 lipca 2018, 17:57 #134
Alibaba1711: 1 strzał i 2 gole więc jak tu nie mówić o szczęściu Francuzów w 1 połowie...
» 16 lipca 2018, 19:05 #133
RememberMe: Najprawdopodobniejszy skład na Leicester: Romero - Valencia, Smalling, Bailly, Shaw - Herrera, McTominay, Pereira - Mata, Martial, Sanchez
Może i De Gea się nie zmęczył za bardzo na Mundialu, ale on tak samo jak Lukaku czy Pogba dopiero co wrócą do klubu po wakacjach i muszą najpierw wrócić do ryrmu treningów. Właściwie takie dwie główne luki to środek pomocy, reszta bez jakiejś kolosalnej różnicy. Leicester bez Maguire, Vardyego i Mahreza, Schmeichela (chociaż on może zagrać) także też mocno osłabieni.
» 16 lipca 2018, 16:25 #132
LearningtoFly: Perreria McTominey to nie poziom United, podobnie Smalling, Shaw. Liczę, że dokupimy jeszcze kogoś do środka i do obrony. PP to raczej miejsce na Bale?, lub kogoś innego. Leciester mocno osłabione, zobaczymy co z tego będzie.
» 16 lipca 2018, 17:36 #131
Seszele: BR - De Gea
OB - Bailly, nowy
PO - Valencia / Young
LO - nowy
ŚP - Matić
ŚP - Fred
OP - Pogba
LP - Sanchez
PP - nowy (Bale)
N - Lukaku.

I jedziemy po majstra :)
» 16 lipca 2018, 14:54 #130
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 14:58

Nie wspomnę o ławce. Lindelof, Jones, Shaw, Fellaini, Herrera, Martial, Lingard, Rashford, Fosu, Pereira, Romero jako zmiennicy. Podejrzewam nawet, że Fosu mógłby wygryźć z podstawy prawych obrońców.
» 16 lipca 2018, 14:57 #129
welllone: Mam tylko nadzieję, że nie skończymy z jakimiś Rebiciami lub podobnymi wynalazkami. To jest Manchester United, poczyniliśmy już transfery na uzupełnienie ławki. Teraz przydałoby się wzmocnić wyjściową 11.
Jakbyśmy tak kupili PS/PN z topu to byłaby szansa nawiązać rywalizację. Może jeszcze środek obrony kimś wzmocnić i można walczyć dłużej niż do grudnia :P
» 16 lipca 2018, 14:02 #128
szubik: Ciekawe mistrzostwa świata nam zaserwowano, ale teraz czas skupić się na poczynaniu naszych ulubieńców, 4 i pół tygodnia Panie i Panowie :)
» 16 lipca 2018, 12:42 #127
RememberMe: Skrzydła w Realu:
Lewe: Hazard (27 lat), Junior (18 lat)
Prawe: Asensio (22 lata), Vasquez (27 lat)
Jedyme miejsce gdzie mógłby grać Bale to napastnik, ale tam chyba będzie Icardi, lub Benzema (?).
» 16 lipca 2018, 12:05 #126
Michux3: Asensio albo vazqez nie wygryzie bale .
Dla niego zagrożeniem o skład jest Isco
» 16 lipca 2018, 12:10 #125
RememberMe: Isco to nie prawy pomocnik
» 16 lipca 2018, 12:37 #124
DemonKing: Ale Real zwykle grał na 2 napastników, gdzie skrzydłowymi byli śpo, takie ściśnięte 442
» 16 lipca 2018, 13:10 #123
RememberMe: Nie żeby coś ale Real właśnie zmienił menedżera
» 16 lipca 2018, 15:19 #122
Alibaba1711: Lewe skrzydło jest zarezerwowane dla Isco.Kto widział mecze reprezentacji to wie że Isco był kluczową postacią i tak też będzie w klubie.
» 16 lipca 2018, 16:15 #121
RememberMe: Ciekawe jak dzisiaj z tym Balem
» 16 lipca 2018, 11:58 #120
RememberMe: Mbappe: zostaję w PSG
» 16 lipca 2018, 11:57 #119
Spadkobierca: Czyli PSG będzie musiało sprzedawać dobrych piłkarzy. Draxler, Rabiot, wyciągać, nie żałować.
» 16 lipca 2018, 12:04 #118
KanjoUnited: Podobno interesujemy się Rebiciem. Ciekawie
» 16 lipca 2018, 11:49 #117
RuudVN: Rebić jest strasznie chaotyczny, biega, biega i to by było na tyle, już lepiej te 50M poświęcić na Perisicia bo w obronie też zasuwa ale technicznie i taktycznie przewyższa go znacznie
» 16 lipca 2018, 11:58 #116
RedsFan: Ony tylko Pogbie nie odbilo jeszcze bardziej po tych mistrzostwach.
» 16 lipca 2018, 11:31 #115
Michux3: Chciałbym na tournee zobaczyć fosu i tuanzebe jako pare stoperów , Bailly i lindeliof a fosu tuanzebe na rezerwę
» 16 lipca 2018, 10:25 #114
RuudVN: Wobec zapowiedzi Mourinho, że na początku sezonu gracze z mundialu będą odpoczywać można spodziewać się gry Shawa i Martiala w pierwszych 2,3,4 kolejkach.
Jeżeli chcą grać w podstawie to mają 3 tygodnie i muszą zapierniczać na treningach, wejść dobrze w sezon i nie oddać miejsca w składzie.
Jak to spierdzielą to nie zasługują na grę w podstawie i tyle mam do powiedzenia.
Argumenty typu "Mou ich nie lubi" do mnie nie trafiają, bo jak trener 2 lata mówi co od danego gracza oczekuje a ten albo to olewa albo jest zbyt głupi, żeby to wykonać to sorry.
» 16 lipca 2018, 09:41 #113
Wirus: Zgadzam sie. Mają ostatni dzwonek na to by coś pokazać, a nie jakieś fochy jak rozkapryszona baba, że nie gra, jak to sie Martial zachowywał. Gdyby grał na miare swoich możliwości, to by grał na lewym skrzydle, a wtedy Alexis na 10 i mielibyśmy spokój.
» 16 lipca 2018, 10:30 #112
dawid27154: Martial do momentu transferu Sancheza miał dobry sezon, gole zdobywał najczęściej w zespole, notował asysty i miał spory wpływ na grę mimo że tak naprawdę rozegrał pół sezonu wykręcil niezle liczby, uratował nas parę razy np po wejściu z ławki. Uważam, że gdyby nie usiadł na ławce kosztem słabego Sancheza i strzelał z taką częstotliwością jak do momentu transferu wykrecilby super statystyki goli i asyst. Nie potrzebnie został całkowicie odstawiony od składu po transferze Sancheza który grał słabo. Także uważam że nie miałby wcale złego sezonu gdyby Jose nie posadzil go na ławie dlatego że musiał grać słaby Sanchez. Jeśli chodzi o Shawa to raczej się zgadzam, choć też jak dostawał szansę od początku czy więcej jak 5 min to nie wyglądał aż tak źle no poprostu przegrał rywalizację z Youngiem.
» 16 lipca 2018, 13:54 #111
DailySmoker: I teraz pytanie czy Pogba zacznie grać stabilnie i godnie będzie reprezentowal tytuł mistrza świata czy obrosnie w piórka i będzie jeszcze bardziej gwiazdorzył
» 16 lipca 2018, 08:02 #110
vanderToki: Wielka szkoda Chorwatów. I jako reprezentacji (być może na kolejne takie osiągnięcie będą musieli znów czekać dwadzieścia lat), i tym bardziej jako piłkarzy (dla wielu była to pewnie ostatnia, jedyna szansa na międzynarodowe trofeum). Ale cóż, pewnie obiektywnie najsprawiedliwszy byłby finał Belgia - Francja. Trójkolorowi może zaczęli bez szału, grupę wygrali ekonomicznie. Potem był fajerwerk z Argentyną, pewne zwycięstwo z Urugwajem, mądrze rozegrane spotkanie półfinałowe. W finale byli zwyczajnie lepsi. Może i miało na to wpływ zmęczenie piłkarzy Dalicia, ale w pewien sposób sami sobie byli winni. Niemniej jednak dziękuję im za wspaniałą przygodę i cieszę się, że mogłem być w jakimś sensie częścią tego wszystkiego. Jutro piłkarze przylatują do Zagrzebia, zobaczymy, jak to będzie wyglądać. Dzisiaj - mimo przegranej, rozczarowania i smutku - na ulicach święto.
» 16 lipca 2018, 01:46 #109
RuudVN: najlepszy finał jaki mógł być na podstawie tego co widziałem to Francja - Brazylia, ale z wiadomych względów nie mogło do niego dojść, Belgia też przy sporym szczęściu odprawiła Japonię i Brazylię
jak zobaczyłem drabinkę to pomyślałem albo Chorwacja albo Hiszpania w finale, Rosja zrobiła niespodziankę i finał jaki miał być taki był
» 16 lipca 2018, 08:40 #108
Wicker12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 00:45

Jako student dziennikarstwa - ponownie mistrzami świata? Z tego co wiem w 2014 roku to Niemcy wygrały po bramce Goetze. Wypada napisać - MŚ 2018: Pogba trafia w finale, Francuzi mistrzami świata po raz drugi!

A co do meczu? Chorwacja trafiała na według mnie lepsze meczowo drużyny, ale karne to loteria. W mojej ocenie Rosjanie zagrali lepszą piłkę. Z Duńczykami - to Kasper zagrał mecz życia i wynik nie był sprawiedliwy. Więc dobrze, że to francuzi wygrali. Francuzi względem ME 2016 zmienili formację defensywną poza Umtitim. Zmienili Payeta na Mbappe i Ssisoko za Kante. Francja grała ten sam futbol co na Euro. 2 lata na analize gry Francuzów to za mało? Raczej oznacza to, że Francja jest mega mocna, co w połączeniu ze zrozumieniem na boisku deklasuje reszte - wspomnę tutaj o Anglii z Rio i Terrym w obronie, Beckhamem, Lampardem, Gerrardem i Colem w pomocy i Rooneyem i Owenem w ataku - No niestety, nazwiska same nie grają mistrzostw - tutaj poza nazwiskami widać zrozumienie. W takim razie w mojej ocenie jak kiedyś mówiliśmy o Brazylii o drużynie totalnej, teraz będziemy mówić tak o francuzach - skutecznie odebrali to co Portugalia zabrała im w ME 2016.
» 16 lipca 2018, 00:45 #107
DiMaryja: Wielkiej kariery Ci nie wróżę ale możesz na DP coś piernąć raz po raz, może ziomkom przypasuje akurat.
» 16 lipca 2018, 01:05 #106
mikon70: No z takim okiem, gdzie piszesz ze ruscy lepiej zagrali od Chorwatów to nie wiek czy znajdziesz gdzieś robotę.
» 16 lipca 2018, 10:20 #105
giero: Mundial pokazał, że dzisiejsza ofensywna piłka nożna opiera się na skrzydłach. Dlatego najlepsi piłkarze to Ronaldo, Messi a teraz Mbappe, Hazard. A u nas Rashford i Martial.
» 15 lipca 2018, 23:09 #104
Romek1981: U nas najlepszy jest bramkarz...
» 16 lipca 2018, 19:27 #103
AnotheReDevil7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2018 22:56

Jako kibic królewskich nie lubię mówienia o sędziach - jakolwiek by to zabrzmiało- ale śmieszy mnie ogólne nastawienie piłkarskiego społeczeństwa , które trzeba generalizować .

Gdy Real zwyciężał w ostatniej LM całkiem słusznie mówiono o pomylkah arbitrów na nasz korzyść; mówił wtedy o tym cały świat, o tym jakby to Real odpadł gdyby nie Cakir .
Obecnie jednym z argumentów za Modricia czy Ronaldo stoi wygranie Golden Ball, w między czasie chłosta się za to Leona,więc co logiczne nie powinno się brać tego pod uwagę .
Jednak tak nie jest , why ? Ja wiem, a wy co myślicie?
» 15 lipca 2018, 22:56 #102
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2018 23:49

Bayern was miażdżył. Gdyby nie sędzia to ten dwumecz skończyłby się wynikiem 10-4 dla Bawarczyków.
» 15 lipca 2018, 23:48 #101
DjTED: Mecz z Bayernem. Mecz z nami. Mecz z Atletico. No troche sie tego uzbierało
» 15 lipca 2018, 23:52 #100
AnotheReDevil7: Mattias
10-4 ? Turlam się ze śmiechu i nie mogę przestać . Nie podyktowanie maksymalnie trzech karnych ; o więcej nawet fani Bayern nie prosili.
» 15 lipca 2018, 23:57 #99
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 00:44

psg tez pieknie okradli, najpierw karny na 1-1 po spalonym, potem reka ramosa i "spalony" mbappe
» 16 lipca 2018, 00:43 #98
Wicker12: Nie atakujmy chłopaka. Tu akurat się zgodzę. Sędziowie na mundialu bali się zawodników o wielkich nazwiskach i to jest mega smutne. Wychodzi na to, że sędziowie są malutcy przy piłkarzach. Brakuje autorytetów sędziowskich w postaci Colliny, który pokazuje Ci czerwoną, a Ty nie masz ochoty z nim dyskutować, bo wiesz, że gość robi swoją robotę dobrze.
» 16 lipca 2018, 00:49 #97
RememberMe: Hazard blisko Realu, czyli on na lewej, a Asensio na prawej bo nie sądzę by miał zostać zdegradowany na ławkę. W tym momencie miejsca dla Bale nie ma, bo Real zapewne zakupi jeszcze klasyczną 9 (Icardi). Jutro powinniśmy się więcej dowiedzieć, bo miejsce ma mieć rzekoma rozmowa Bale z Lopetegim.
» 15 lipca 2018, 22:55 #96
AnotheReDevil7: Miejsce jest na prawej. Nic nie wskazuje żeby Asensio był murowanym kandydatem do gry w pierwszej jedenastce
» 15 lipca 2018, 22:59 #95
Michux3: Jest jeszcze isco
» 15 lipca 2018, 23:23 #94
DEPE: wcale nie jest blisko. Cheslea juz zapowiedziala ze bedzie wymagany TR i kwota od 200mln funtow w gore
» 16 lipca 2018, 00:42 #93
Rochanv: Chelsea pewna pozostania Hazarda na kolejny sezon
Chelsea jest gotowa na to, aby odrzucać oferty ze strony Realu Madryt i Barcelony. Klub jest przekonany, że są w stanie zatrzymać Edena Hazarda na kolejny sezon. Chelsea może jednak rozważyć sprzedaż Thibauta Courtois, który może wrócić do Hiszpanii.

Hazard po wczorajszej wypowiedzi pozostawił otwartą furtkę jeżeli chodzi o swoją przyszłość na Stamford Bridge, jednak Chelsea wycenia Belga na kwotę wyższą niż 200 milionów funtów, które zostały zapłacone ubiegłego lata za Neymara. Bardzo mało prawdopodobne jest to, aby Real chciał zainwestować takie pieniądze w Hazarda.

Okno transferowe kończy się w tym sezonie szybciej, dlatego Chelsea nie zamierza sprzedawać skrzydłowego i planuje rozpocząć z nim rozgrywki ligowe. Klub jest w stanie zaoferować mu kontrakt z pensją przewyższającą 300 tysięcy funtów, a rozmowy zostaną wznowione w następnym tygodniu.

Jeżeli chodzi o Courtois to Chelsea jest otwarta na ewentualną sprzedaż, bowiem mają na oku Alissona Beckera z Romy. Wczoraj bramkarz zasugerował, że propozycja kontraktu z pensją wyższą niż ta oferowana jakiś czas temu mogłaby zmienić jego zdanie, jednak może to zostać zignorowane przez klub.

Źródło: Telegraph ps. Matt Law to zaufany dziennikarz Chelsea ;) wiec prosze nie siac propagandy ze blisko Realu tylko sie zajac prawym skrzydlem w United ktorego nie ma. Pozdrawiam cieplutko ;*
» 16 lipca 2018, 01:23 #92
mikon70: Lepiej zająć się skrzydłem, którego nie ma, niż tym jak wam zaraz mogą podkupić 3 zawodników.
» 16 lipca 2018, 10:23 #91
welllone: Kilka spraw. Pierwsza Hazard niejako potwierdził dziś odejście z Chelsea, co może oznaczać transfer do Realu.
Najlepszym układem w tej chwili byłoby jego przejście tam, niemoc PSG w FFP i nasza bomba transferowa Mbappe. Ktoś taki na prawej stronie u nas... Marzenie, nawet przy defensywny, nastawieniu Mou i kontrach.
Właściwie to Francja na tym turnieju zagrała podobnie do tego co gra United Mourinho. Deschamps jakoś ujarzmił Pogbe. Ok miał kilka strat i nieudany prób, ale bardzo dużo pracował w defensywie, nie stosował niepotrzebnych zagrywek no i rozrzucał piłki po mistrzowsku. Liczę, że wróci po tym turnieju odmieniony. W dodatku widać było, że się z Kylianem szukali na boisku ich współpraca w United byłaby zabójcza dla każdej drużyny.
Chorwaci mieli ogromnego pecha w pierwszej połowie. Szacunek dla nich za walkę, po prostu zabrakło szczęścia i trochę jakości.

Koniec Mundialu, teraz transfery powinny ruszyć pełną parą. W United najbardziej brakuje prawego skrzydła z prawdziwego zdarzenia. Kandydatów wielu nie ma... Bale, Mbappe i w sumie nikt inny mi nie przychodzi do głowy.
» 15 lipca 2018, 22:36 #90
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2018 22:47

Mbappe to marzenie ale chyba nie realne ,O bale słyszałem że perez go sprzeda jak w tym okienku kupią dwóch ofensywnych graczy czyli np hazard ,icardi i można pomyśleć o Perisicu dobre dośrodkowanie , jest obunożny i świetnie walczył w dzisiejszym meczu
» 15 lipca 2018, 22:47 #89
Carlitozz: Chelsea bedzie sie domagac conajmniej tyle ile dostala Barcelona za Neymara, co mnie wcale nie dziwi.
» 16 lipca 2018, 09:39 #88
AnotheReDevil7: Jak według was powinna wyglądać piątka Złotej piłki ?
» 15 lipca 2018, 22:25 #87
RememberMe: Messi Ronaldo Neymar Hazard De Bruyne
» 15 lipca 2018, 22:29 #86
RememberMe: zaraz a Salah? a to nie wiem
» 15 lipca 2018, 22:30 #85
cinek26: 1.Ronaldo, 2. Messi, 3. Modric, 4. De Bruyne, 5. Griezmann lub Mbappe
» 15 lipca 2018, 22:35 #84
Gallacher: Salah przegrał finał CL więc odpada
» 15 lipca 2018, 22:36 #83
welllone: Rozumiem, że Messi w tym roku za nazwisko?
LM porażka, MS porażka jedyne co wygrał to ligę która totalnie Realowi nie wyszła.
» 15 lipca 2018, 22:37 #82
Blau: Za co Ronaldo pierwszy? Za 3 dobre mecze w LM i tytuł króla strzelców?

Salah, De Bruyne, Modrić, Ronaldo, Messi
W przypadku pierwszych trzech nazwisk kolejność losowa (choć bardziej się skłaniam w kierunku Luki)
» 15 lipca 2018, 22:46 #81
AnotheReDevil7: Wellone
Robisz mega irytujący błąd w ocenianiu - oceniasz drużynę , nie piłkarza .
Porażkę w lidze mistrzów odniosła Barcelona , w Ms Argentina .
W Champions league Leo rozegrał kilka dobrych spotkań , na mistrzostwach świata był najlepszym argentyńskim zawodnikiem. Jakby tego było mało tradycyjnie dołożył mega ilość bramek i asyst; przy podobnych liczbach nad Salahowi przyznawano top 3 , plus największa ilość dryblingów , kluczowych podań .
Czemu dyskredytuje aż osiągnięcie Barcy w lidze ? Zdobyli duża ilość punktów , prawie zostali niepokonana drużyna ( w przegranym meczu Leo nie grał ) , na dodatek puchar króla .
Gdybym nie wiedziałem na jakiej planecie żyje byłby dla mnie top 3 , jak nie zwycięzca , ale lepszy Mbappe czy Modrić :P
» 15 lipca 2018, 22:47 #80
welllone: Nie oceniam zespołów, a wkład w drużynę danego zawodnika.
Media rozdmuchały CR i Messiego do takiego stopnia, że mimo schyłku ich ery i formy dalej będą wybierani blokując młodych graczy.
Nie jestem fanem Messiego, nigdy nie byłem. Tak ma ponadprzeciętne umiejętności, jest wielkim piłkarzem tego mu nie odmówię.
Jednak twierdzę, że nie byłby tak gdzie jest gdyby nie choroba i sterydy. Jest jednym z niewielu który mógł brać je legalnie, a to sporo zmienia w układzie człowieka.
» 15 lipca 2018, 23:07 #79
AnotheReDevil7: Wellone
Wkład Messiego w Barcelonie jest wybitny , czasami było tak , że w pojedynkę ciągnął wózek. Nie masz racji mówiąc o rozdmuchaniu. Rozdumafhie było ale Ronaldo. Co roku media próbują kreować nową gwiazdę na miarę Złotej piłki , mimo że najczęściej nawet nie stoi obok Leo ( Riberi 2013, Antoine 2016 , Modrić 2018) .
Tekstem o sterydach to mnie rozbawiłeś:D
Kuracja spowodowała tylko jedną zmianę: powrót do normalnego wzrostu , nie mniej niż więcej takiego ,jaki miałby gdyby nie był chory. To bardzo krzywdzące . Możesz mieć odmiennie zdanie na kwestie piłkarskie , ale tutaj wkraczasz w strefę o której prawdopodobnie nie masz pojęcia; przy okazji pisząc stek bzdur .
» 15 lipca 2018, 23:19 #78
welllone: O czym nie mam pojęcia? To piękna historia, o chorym chłopcu który ma marzenia i dzięki leczeniu sterydami mogą się one spełnić.
Jednak wiem jak działa hormon wzrostu, testosteron i masa innych. To nie jest tak, że działa tylko wtedy kiedy jest podawane. Pozwala przekroczyć bariery nieosiągalne naturalnie.
Fakt jest taki, że gdyby nie sterydy Messiego nie byłoby w profesjonalnej piłce.
Nie oceniam tego czy to jest słuszne czy nie. Uważam, że każdy rodzi się z odpowiednimi predyspozycjami.
Jak jesteś bardzo wysoki to masz szanse na kosza czy siatkę, znacznie większą niż ten z 175 czy 180.
Rozumiem, że choroba to nie to samo co po prostu normalny wzrost, a nie ponadprzeciętny.
Jednak tak jak pisałem wyżej, sterydy zmieniają układ człowieka, liczbę receptorów, adaptację i nie dzieje się to tylko podczas zażywania.
» 15 lipca 2018, 23:30 #77
AnotheReDevil7: Wellone
Niech dyskusja będzie krótka: precyzyjnie w czym pomogły mu hormony w sporcie ? Jego gra opiera się o technikę. Gdzie powiązane?
» 15 lipca 2018, 23:40 #76
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2018 23:50

Poczytaj o sterydach, hormonach itd. Myślisz, że hormon wzrostu działa tylko na wzrost tak?
Rosną kości, rosną organy (wszystkie, od kości, przez stawy, serce itd).
Technika jest oczywiście jego zasługą, ale możliwe, że nie miałby tak szybkich ruchów, takiej wytrzymałości, takiego strzału i kilku innych właściwości jak odporność.
To nie jest tak, że nie lubię Messiego czy coś. Po prostu wiem o czym piszę i znam temat. Stwierdzam tylko fakt.
» 15 lipca 2018, 23:47 #75
AnotheReDevil7: Wellington
Takich strzałów , wytrzymałość itp. mówisz tutaj o właściwościach fizycznych .
On tylko powrócił do normalnego wzrostu , w tym organem wewnętrzne; reszta to domysły i spekulacje .
O strzałach decyduje ułożenie stopy i charakterystyczny styl gry.
Jaka to wytrzymałość na Leo ? Nie wybija się ponad przeciętność .
Szybkość ruchów ma podobną do innych
» 16 lipca 2018, 00:01 #74
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2018 00:29

To się zmierz w jakiejkolwiek dyscyplinie z kimś kto jest lub był na sterydach.
Przez kulturystykę błędne jest założenie, że każdy kto bierze środki będzie większy itd.
MMA jest doskonałym przykładem, gdzie nie bierzesz dopingu po to żeby być większym.
Walczysz dalej w swojej kategorii, masz dalej swój wzrost.
Jednak jeśli chodzi o parametry organizmu, twój naturalny rywal o podobnych warunkach fizycznych nie ma szans pod względem siły, wytrzymałości, a nawet szybkości. Może go tylko uratować technika i doświadczenie.
To nie jest tak, że Messiego wyciągnęli do jakiś rozmiarów i koniec. Messi w swoich wymiarach będzie mocniejszy od każdego innego naturalnego człowieka o podobnych warunkach.
Kończę temat, bo widzę, że nie masz pojęcia o sporcie na zawodowym poziomie.
» 16 lipca 2018, 00:27 #73
yellox20: W ten oto sposób Paul razem z reprezentacją Francji wygrał najcenniejsze piłkarskie trofeum na świecie.
» 15 lipca 2018, 21:51 #72
DjTED: A messi i ronaldo moga pomarzyc
» 15 lipca 2018, 21:58 #71
Gallacher: Ktoś z nich ma z automatu wygraną ZŁ bo tak działa algorytm FIFA i tyle.
» 15 lipca 2018, 22:37 #70
PauloKuhan: brac vreslajko
» 15 lipca 2018, 21:44 #69
rvn10: Według Kowala Pogba i Lloris w najgorszej jedenastce turnieju:D Ten człowiek ma coś z głową.
» 15 lipca 2018, 21:17 #68
Blau: Niestety Pogba nie został królem strzelców i nie zanotował największej ilości asyst, więc mundial w jego wykonaniu można zaliczyć do tragicznych.
» 15 lipca 2018, 21:28 #67
Hoodys: jakby zaliczył to by było mówienie że za mało i nie pobił rekordów :D
jak ktoś będzie chciał krytykować Pogbe to to zrobi, choćby wynajdując statystyki jakiegoś piłkarza okręgówki
» 15 lipca 2018, 21:41 #66
trezegram: Dalej chcecie sprzedać POGBE!! pajace
» 15 lipca 2018, 21:14 #65
trezegram: Pogba zjadl, pozdrowienia.
» 15 lipca 2018, 21:03 #64
olek1143: Jak myślicie drodzy użytkownicy czy dokonamy jeszcze jakichś transferów ? Bo Pok co to bryndza a został miesiąc..
» 15 lipca 2018, 21:01 #63
kckMU: Super turniej w wykonaniu Pogby. To piękna sprawa, że nasz dzieciak wróci do klubu jako mistrz świata.
» 15 lipca 2018, 20:30 #62
kckMU: zapodaj.net/images/645a1b1c98a9c.jpg :)
» 15 lipca 2018, 20:54 #61
is200second: Fajna ta prezydent Chorwacji!

Francja zasluzenie wygrala. Maja potencjal ludzki na dwie jedenastki. Moze tylko hiszpani a ma podobny lub minimalnie mniejszy.

Zlota pilka wsumie zasluzenie dla Luki. Jeszcze moglbym sie klocic o Hazarda albo Griezza
» 15 lipca 2018, 20:19 #60
Hoodys: Najlepsze jest to że mają potencjał ludzki na 2 jedenastki + jeszcze jedna z niepowołanych piłkarzy
» 15 lipca 2018, 20:52 #59
Gallacher: Macron pewnie całując w policzek Panią prezydent Chorwacji sobie pomyślał"jaki ja głupi że takiej kobiety nie wybrałem" :D
» 15 lipca 2018, 21:01 #58
MaruanFetraini: Fantastyczny Mundial w wykonaniu Paula Pogby. Nasz pomocnik wykazał się tym, czego często brakuje mu w klubie - dojrzałością oraz konsekutywną, indywidualną dyscypliną taktyczną, by w decydującym momencie wnieść do swojego zespołu pierwiastek fantazji. Jest to fantastyczny, młody piłkarz, który cały czas się rozwija i w przyszłości ma szansę stać się pomocnikiem kompletnym. Teraz czekamy na pokazanie mundialowej formy w naszych barwach z konkretną dawką pierwiastka fantazji, oczywiście pod bramką rywali ;)
» 15 lipca 2018, 20:08 #57
Gallacher: A gdzie Messi który nie mógł rozmontować obrony Islandii ?!
» 15 lipca 2018, 20:08 #56
KINGofDP: Tak liczcie że Pogba będzie coś grał jak on w głowie ma siano . Taka Barcelona jakby go cudem chciała to tylko kupowac bilety dla niego NARA .
» 15 lipca 2018, 20:02 #55
Luke88: Po mundialu, brawo Pogba, brawo Fellaini, daleko zaszli, reszta zawodników też brawo. Southgate coś ty zrobił, dobrze, że chociaż fajnie się ubierasz. No to do zobaczenia jak się zacznie PL.
» 15 lipca 2018, 19:59 #54
RememberMe: Reszta zawodników też brawo? Czu reszta zawodników obejmuje Lukaku?
» 15 lipca 2018, 20:02 #53
DjTED: Pogba pierwszym piłkarzem w historii MU który strzela bramke w finale MS
» 15 lipca 2018, 19:56 #52
DjTED: Brac Madzukica za kazde pieniadze
» 15 lipca 2018, 19:51 #51
lukiton0589: Otóż to.
» 15 lipca 2018, 19:53 #50
mrm86: Też tak myślę, zawodnik który zawsze coś strzeli nie gwiazdorzy
» 15 lipca 2018, 20:12 #49
DjTED: Ma diabelski charakter
» 15 lipca 2018, 20:20 #48
lukiton0589: Chorwacja nie mogła wygrać finału, bo przecież piłkarze LFC nie wygrywają finałów. Oni frajerstwo mają w DNA
» 15 lipca 2018, 19:50 #47
zaluda: Pogba pierwszym piłkarzem United od 1966, który zdobył mistrzostwo świata
» 15 lipca 2018, 19:39 #46
rvn10: Pogba teraz tańcuje ;)
» 15 lipca 2018, 19:37 #45
DjTED: Puten tylko parasol dostał. Wiadomo kto najwazniejszy :D
» 15 lipca 2018, 19:27 #44
FergusonHistory: a gdzie złoty but dla króla strzelców mistrzostw świata
» 15 lipca 2018, 19:26 #43
DjTED: Tylko poinformowali , tak jak zlote rekawice
» 15 lipca 2018, 19:31 #42
rizx: Złota rękawica dla Courtois też była pokazana tylko na telebimie, więc pewnie pokazali i spiker coś powiedział
» 15 lipca 2018, 19:31 #41
rvn10: Modrić bez jaj nie zasłużył.
» 15 lipca 2018, 19:24 #40
lukiton0589: Jak modric nie zasłużył to nikt nie zasłużył
» 15 lipca 2018, 19:25 #39
rvn10: Hazard i Mbappe byli lepsi
» 15 lipca 2018, 19:25 #38
lukiton0589: Taa...
» 15 lipca 2018, 19:26 #37
rvn10: To nie tylko moja opinia.
» 15 lipca 2018, 19:27 #36
lukiton0589: Piłkarski świat wybrał inaczej, a zawsze kilku krzykaczy i znafców się znajdzie
» 15 lipca 2018, 19:28 #35
rvn10: Piłkarski świat(Fifa) się pomyliła.
» 15 lipca 2018, 19:30 #34
lukiton0589: No i Modric wybrany najlepszym piłkarzem turnieju. Należało mu się.
» 15 lipca 2018, 19:23 #33
rvn10: Największa wtopa.
» 15 lipca 2018, 19:31 #32
DjTED: To kto MVP ? bo nie widziałem ?
» 15 lipca 2018, 19:23 #31
DjTED: Szkoda, ze my sie popisalismy. Zadnego progresu. 2 lata temu bysmy nawiazali walke z Francja, albo Chorwacją. Teraz by nas ponizyli. Nawałka zamiast odmłodzic skład wysłał atmosferę... Zazdroszczę kibicom Iranu, Maroka, Chorwacji, Angli i wielu wielu innym
» 15 lipca 2018, 19:06 #30
Michux3: Co ty gadasz ? Dwa lata temu też z Francją nie mielibyśmy szans
» 15 lipca 2018, 19:08 #29
DjTED: Ja nie napisałem ze bysmy wygrali. Bysmy nawiazali walke. Dostali w tyte od Portugalców, których ostro pogonilismy... i dopiero w karnych nas ograli takze ten....
» 15 lipca 2018, 19:11 #28
rvn10: Mbappe mvp turnieju.
» 15 lipca 2018, 19:05 #27
ferdas: Też tak myśle
» 15 lipca 2018, 19:06 #26
DjTED: Modrić zdecydowanie
» 15 lipca 2018, 19:07 #25
RememberMe: Hazard. Obiektywnie
» 15 lipca 2018, 19:08 #24
rvn10: Modrić nie ma szans.
» 15 lipca 2018, 19:10 #23
Michux3: Fellaini
Obiektywnie
» 15 lipca 2018, 19:17 #22
zbyszek7: Podobno jeszcze nogi szuka za bramka xD
» 15 lipca 2018, 19:11 #21
Fenek: Mecz błędów, brawa dla Serbów ale wygrał ten co na całym turnieju prezentował się lepiej.
» 15 lipca 2018, 19:05 #20
Eryw: Serbom nie ma co bić brawa, nawet z grupy nie wyszli :D
» 15 lipca 2018, 19:11 #19
Eryw: Cala Francja grała dobrze, ale to Mbappe, Varane, Kante - mieli świetny mundial. Niestety nikt z tej 3 nie jest do wyciągnięcia
» 15 lipca 2018, 19:02 #18
RememberMe: To po co piszesz skoro nikt z nich nie jest do wyciągnięcia?
» 15 lipca 2018, 19:05 #17
JebikMUTD95: Mbappe podobno wyciągnąć będzie chciał Real oferując PSG 272mln euro za Mbappe.
» 15 lipca 2018, 19:08 #16
rvn10: Pogba mi zaimponował, czasem mam wrażenie że dał tyle drużynie co Kante. Prawdziwy reżyser w środku pola.
» 15 lipca 2018, 18:59 #15
Michux3: Drużyna z pogbą i kante w formie jest nie do zatrzymania,pogba reżyser a kante najlepszy defensywny pomocnik
» 15 lipca 2018, 19:07 #14
ferdas: Mbappe będzie lepszy od Messiego i ronaldo. Już w tak młodym wieku został mistrzem świata i cały turniej grał fenomenalnie. Oby tylko nie poszedł do realu
» 15 lipca 2018, 18:58 #13
Eryw: Dlaczego by Ci przeszkadzał jego transfer do Realu?
» 15 lipca 2018, 19:00 #12
NoLogo: Niesamowite bardziej jest to, że rzekomy fan UTD, na stronie związanej z tym klubem, ciągle może pisać i to głównie o Realu, albo rzygać nienawiścią na byłych zawodników.
» 15 lipca 2018, 19:18 #11
rvn10: Pogba wspaniały turniej w jego wykonaniu, oby utrzymał taki poziom gry w United.
» 15 lipca 2018, 18:58 #10
maticr7: Tak samo Lukaku.
» 15 lipca 2018, 21:44 #9
ponczok: Pogba bądź Pogba z kadry i będzie pięknie
» 15 lipca 2018, 18:57 #8
DjTED: Żadne zaskoczenie. Główny faworyt wygrał. 2 lata temu sie nie udało no to teraz był to obowiazek. Za 2 lata tez bedzie główny faworyt
» 15 lipca 2018, 18:57 #7
JebikMUTD95: Po Mistrzostwach Europy będą głównym kandydatem na Mistrzów Świata patrząc na kadrę, która Francja ma na lata
» 15 lipca 2018, 19:13 #6
Dybala77: Powiem tak oprócz kiksu z dołączonego czasu gry pogby to Francuz pokazał jakość na tym mundialu . Dużo miał do zaoferowania w ofensywie jak i solidny w defensywie. Bardzo dobra asekuracja i ten przegląd pola :) dla mnie pogba na duży plus za mundial +
» 15 lipca 2018, 18:57 #5
ferdas: Mundial, mundial i po mundialu
» 15 lipca 2018, 18:57 #4
JebikMUTD95: Dla nas Polaków już dawno jestem po Mundialu
» 15 lipca 2018, 19:11 #3
ferdas: To akurat było do przewidzenia :)
» 15 lipca 2018, 19:11 #2
nani3210: gratulacje dla Pogby i Francji
» 15 lipca 2018, 18:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.