Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bournemouth - Manchester United 0:2. Zmiennicy nie zawiedli, pewna wygrana z Wisienkami

» 18 kwietnia 2018, 22:35 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał w środowym meczu 35. kolejki Premier League ekipę Bournemouth 2:0 (1:0). Do bramki Asmira Begovicia trafili Chris Smalling oraz Romelu Lukaku. Swój debiut w roli kapitana w meczu ligowym od pierwszej minuty zaliczył David de Gea.
Bournemouth - Manchester United 0:2. Zmiennicy nie zawiedli, pewna wygrana z Wisienkami
» Romelu Lukaku wpisał się na listę strzelców w drugiej połowie meczu z Bournemouth
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Phil Jones
Chris Smalling
Luke Shaw
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Paul Pogba
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Anthony Martial
Daley Blind
Romelu Lukaku
Nemanja Matić

Oddano 55 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz na Vitality Stadium od pierwszych minut był dynamiczny, jednak w początkowej fazie nie obfitował w groźne sytuacje strzeleckie. Z pewnością był to efekt aż 7 zmian, jakie Jose Mourinho wprowadził w kadrze względem ostatniego meczu ligowego z WBA. Dopiero w 24. minucie spotkania Fraser strzelił mocno z ostrego kąta w krótki róg. W odpowiednim czasie zablokował go Phil Jones.

Kilka minut później Marcus Rashford popisał się świetną indywidualną akcją, odbierając efektownym wślizgiem piłkę rywalowi przy linii bocznej w ofensywie. Anglik od razu ruszył z szarżą na bramkę Begovicia po czym uderzył mocno prawą nogą. Golkiper Wisienek z trudem sparował strzał.

Ataki Manchesteru United przyniosły rezultat w 28. minucie meczu. Ander Herrera zagrał idealną, prostopadłą piłkę do Lingarda pod pole karne, a Jesse wystawił ją jak na tacy Smallingowi, który z najbliższej odległości umieścił wślizgiem piłkę w siatce.

Swoje szanse miał również Anthony Martial, który w 35. minucie otrzymał podanie do boku pola karnego od Pogby, podbiegł kilka metrów i strzelił technicznie w kierunku długiego słupka. Futbolówka przeleciała jednak tuż obok bramki. Francuz mimo wszystko był w tej sytuacji na pozycji spalonej.

Wisienki zagroziły jeszcze bramce De Gei raz w pierwszej połowie. W 45. minucie Nathan Ake strzelił potężnie z narożnika pola karnego. Hiszpański bramkarz musiał mocno napiąć mięśnie, aby sparować przed siebie tą piłkę.

Po przerwie świetną okazję do wbicia piłki do bramki z bliska miał Wilson. Zawodnik Bournemouth minął się z futbolówką tuż przed De Geą. W sytuacji tej przeszkadzał mu Luke Shaw, który jednak przekroczył przepisy. Arbiter główny spotkania nie zauważył tego zagrania i nie wskazał na rzut karny.

W 65. minucie byliśmy świadkami kontrataku Manchesteru United. Piłkę pod polem karnym otrzymał Martial. Jego pierwsze zagranie zostało przyblokowane, ale sekundę później wystawił piłkę przed rozpędzonego Rashforda. Anglik uderzył mocno z linii 16. metrów. Niestety został zablokowany. Marcus próbował swoich sił ponownie kilka minut później. Tym razem strzelał zza pola karnego lewą nogą po ziemi. Begović nie dał się jednak zaskoczyć i pewnie złapał piłkę w locie.

Wprowadzony za Lingarda Romelu Lukaku dał o sobie znać w 70. minucie. Belg otrzymał podanie od Paula Pogby, przyspieszył i mocnym kopnięciem skutecznie przelobował wychodzącego z bramki Begovicia.

W ostatnich minutach meczu przed świetną okazją stanął Daley Blind. Holender otrzymał odegranie piętką od Martiala w polu karnym, miał masę miejsca i z rozpędem zbierał się do oddania silnego strzału. Daley niestety postawną nogą trącił futbolówkę i po zamachnięciu się kopnął tylko powietrze.

Bournemouth 0:2 (0:1) Manchester United

Bramki: Smalling 28’, Lukaku 70’

Bournemouth: Begović – Daniels, Ake, S. Cook, Francis – Ibe (Mousset 57'), Surman (Gosling 75'), L. Cook, Fraser – King (Defoe 83’) – Wilson

Manchester United: De Gea – Darmian, Jones, Smalling, Shaw – Herrera (Matić 71'), Fellaini, Pogba (Blind 80') – Lingard (Lukaku 62'), Rashford, Martial


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Bournemouth vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Bournemouth vs Manchester United 0:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (205)


Wave: jest Lingard i Herrera w 1szym
» 21 kwietnia 2018, 17:21 #199
walentos: Wiecie co się może jeszcze wydarzyć? Wenger wygra LE po czym powie: 'to może zostanę na jeszcze jeden lub dwa sezony :) '.
» 20 kwietnia 2018, 11:19 #198
leyton: haha kanonierzy są mega. najpierw wenger out a teraz płacz że odchodzi xD
» 20 kwietnia 2018, 11:15 #197
SiwaGlowa: Wenger odchodzi po sezonie.Kiepska wiadomość.Arsenal z młodym trenerem może być niebezpieczne w przyszłym roku.Juz widać że przyszły rok będzie trudniejszym sezonem niż teraz.
» 20 kwietnia 2018, 11:09 #196
walentos: To się jeszcze okaże, następca Fergusona też miał wnieść świeżość do zespołu a wiadomo jak wyszło... równie dobrze może sie okazać że Wenger też wyciskał z zawodników 200% i że zawodnicy są tak przeciętni że kolejny sezon zakończą jeszcze niżej niż ten.
» 20 kwietnia 2018, 11:16 #195
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2018 11:22

Tak tyle ze u nas byla taka roznica ze z Fergusonem nie bylismy ponizej 3 miejsca przez ostatnie 10-15 lat ? Ciagle bylismy w topie i na sam koniec wygrał jeszcze mistrzostwo . Przyszedl taki Moyes z sredniego Evertonu i nagle byl poza top4 ? wiec jak to mozliwe ? przeciez Ferguson tym skladem wygrał majstra . Kolejny przyszedl Van gaaal i ledwo ugrał 4 miejsce a w drugim sezonie byl na 5 . Niby trener z wyzszej polki . Jesli wiec do Arsenalu przyjdzie kolejny trener i nie bedzie w przyszlym sezonie w top4 to myslicie ze go zwolnia ? No chyba ze zajmie 8-10 miejsce ale napewno jak zajmie 5-6 to mysle ze tak nie bedzie .
» 20 kwietnia 2018, 11:21 #194
zaluda: papa Papa
» 20 kwietnia 2018, 11:05 #193
szubik: Papcio odchodzi z Arsenalu po sezonie
» 20 kwietnia 2018, 10:58 #192
szubik: Ostatni z bastionu lojalistów.
» 20 kwietnia 2018, 10:59 #191
RedDevils4life: Półfinał już jutro! Dawajcie zapowiedź na mecz, bo już czuć to Wembley.
» 20 kwietnia 2018, 09:57 #190
dlabigt23: Jestem ciekawy jak to bedzie i czy damy rade wygrac . Tottenham niby troche zgubił forme wiec jakas tam szansa jest . U nas rowniez niewiadomo bo potrafimy zagrac dobry mecz baa nawet zazgrac 1 beznadziejna 1 polowe a w drugiej potrafimy wzniesc sie na wyzyny i wygrac z 2;0 na 3;2 . Jestesmy strasznie nieprzewidywalni . Jesli wygramy ten puchar to mozna to zrobic w swietnym stylu bo w polfinale pokonujac Tottenham a w finale mysle ze z Chelsea . :) To by bylo cos .
» 20 kwietnia 2018, 10:44 #189
walentos: Ciekawe czy po wczorajszym meczu Batigol222 nadal będzie miał wątpliwości co do tego że transfer Moraty to totalny niewypał...
» 20 kwietnia 2018, 09:00 #188
kckMU: Te bramki Liverpoolu na coś im się mogą przydać - przy równej liczbie punktów będą nad Chelsea, stąd mogą do końca roku jeden mecz zremisować i nawet jeden przegrać.

Chelsea musiałaby wygrać z nimi bezpośredni i liczyć, że przegrają jeden z trzech meczów: WBA (wyjazd), Stoke i Brighton (dom). Nierealne chyba?
» 19 kwietnia 2018, 23:45 #187
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2018 00:08

Jak na moje chelsea raczej bez szans, nie dośc, że live musiałoby przegrać/ zremisować jakiś mecz to ekipa conte musi wygrać spotkanie np wyjazdowe ze Swansey która walczy o utrzymanie i z nieobliczalnym Newcastle które jest w bardzo dobrej formie, + oczywiśćie mecz z Live, nie ma co ich skreślać ale ja im nie daje większych szans, my raczej jesteśmy bezpieczni, Tottenham ma 4 mecze dość łatwe jak dla nich także pewnie też na spokojnie.
» 20 kwietnia 2018, 00:04 #186
kckMU: Patrząc na terminarz Stoke i Southampton to dwójka pozostałych spadkowiczów po WBA też się chyba klaruje. Co by nie mówić to święci w drugiej lidze będą niespodzianką.
» 20 kwietnia 2018, 00:19 #185
Michux3: Mi się wydaje że Southampton da rade a spadnie stoke, wba i huddersfield mają najgorszy terminarz i jak wyciągną z niego 1pkt to bd zaskoczony
» 20 kwietnia 2018, 07:33 #184
Me89v2: Nie takie rzeczy się działy Michu - Sunderland swego czasu .. :)
» 20 kwietnia 2018, 08:56 #183
UnitedFan07: Pełne 90 min Jana Bednarka w meczu Southampton z Leicester; ogólnie fajnie,że chłopak się przebił do składu i gra;
» 19 kwietnia 2018, 22:37 #182
jassaj: Jeszcze na mundial pojedzie :D
Ale trzeba być realistą-fajnie, że gra i się przebił tylko co będzie jak Southampton spadnie ? No bo teraz to jest prestiż, przebił się do klubu PL, wiesz splendor, sława, bo ilu tych Polaków, jeszcze z pola gra na takim poziomie ? No ale jak klub spadnie ? Raczej nikt z PL nie będzie zabijał się, żeby go podebrać Świętym, raczej u nich zostanie i raczej nie będzie też z marszu podstawowym obrońcą. Więc to wtedy tak różowo nie brzmi- rezerwowy obrońca klubu Championship.... Jest opcja, że szybko wrócą(albo wgl nie spadną), tylko trochę przykład Grosika z Hull mnie sprowadził na ziemię. Tam też był efekt wow, Polak w PL a teraz gra w średniaku zaplecza, bo taka to już Anglia jest, że na zapleczu duży ścisk i duża rotacja co roku między klubami i dzisiaj już nikt raczej głośno nie mówi o Kamilu w PL, raczej napewno nie w nast sezonie.... Dlatego obawiam się tego zderzenia z Anglią Bednarka... Oby sobie poradził, za nim przemawia wiek, jak będzie się rozwijał to ma szansę, ale okoliczności klubowe nie sprzyjają. Żeby to jeszcze na zapleczu była bieda taka, że po wyprzedaży musieliby na niego stawiać, a tak? No ale jak już sobie popłakałem to trzymam kciuki, bo chłopak ma potencjał i fajnie by było po Niemcach, Włochach itd teraz jakąś "markę" w Anglii wyrabiać :D
» 19 kwietnia 2018, 23:29 #181
mycka86: Kilku zawodników Świętych na pewno odejdzie, wtedy Bednarek będzie miał spore szanse na regularną grę. Championship to już nie to co kiedyś, obecnie gra tam wielu świetnych zawodników, reprezentantów krajów, a kluby są w stanie robić transfery po 10-20 mln Ł. Obecnie Championship to poziom szkockiej ekstraklasy.
» 20 kwietnia 2018, 01:10 #180
kckMU: "Obecnie Championship to poziom szkockiej ekstraklasy."

Myślę, że jest lepsza od szkockiej ligi. Jedyną różnicą jest to, że mistrz Championship nie zagra w LM w przeciwieństwie do Celticu. I to na tyle. Reszta jest gnieciona.
» 20 kwietnia 2018, 01:54 #179
Romek1981: Jakie kuriozalne bramki w tym mecz są... najpierw ten samobój a teraz to
» 19 kwietnia 2018, 22:08 #178
RedRevolta: Ten morata to wstydu nie ma xd dramat, niewykorzystane sytuacje się mszczą 1-1
» 19 kwietnia 2018, 22:08 #177
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 21:59

HHAAAA Rasiak Morata
» 19 kwietnia 2018, 21:59 #176
zbyszek7: Morata znowu pokazal xD
» 19 kwietnia 2018, 21:58 #175
Janek: Morata to jest kot :D
Dzięki Bogu, że nie jestem trenerem, aż mi się słabo robi jak myślę, że wolałem go od Kaku
» 19 kwietnia 2018, 21:58 #174
Gunner01S: To niezle miales. Ten czlowiek jest tak przereklamowany, ze masakra. Nie wiem jakim cudem wydali na niego tyle baniek.
» 19 kwietnia 2018, 22:04 #173
AnotheReDevil7: Widzieliście wypowiedź Julio Cesara o wiadomości jaka wysłał mu Mou , po finale konfederacji ? Wypowiedź w stylu Jose , a także w nie jego stylu , bo to nie racjonalna wypowiedź
» 19 kwietnia 2018, 21:52 #172
Gallacher: Za kim jest ten Rudzki ? Chelsea City ? może mi ktoś z ciekawości napisać jego osobowość ? Mam nieodzowne wrażenie że on ma jakieś kompleksy na punkcie United.
» 19 kwietnia 2018, 21:12 #171
SiwaGlowa: Rudzki nienawidzi United
» 19 kwietnia 2018, 21:18 #170
MixEx: No właśnie nienawidzi ale dlaczego?
» 19 kwietnia 2018, 21:20 #169
Gunner01S: Jest kibicem Chelsea i sympatykiem Totkow.
» 19 kwietnia 2018, 21:32 #168
luki1852: Rudzki to fan smerfów. Nie wiem jaki jest jego stosunek do City, ale faktycznie często się nimi jara a z KFC sympatyzuje chyba ze względu na miętę to Kane'a.

Nas nie lubił chyba od zawsze, może przez Mourinho i jego historię z Chelsea?
» 19 kwietnia 2018, 21:37 #167
RedDevils4life: Co ma wspólnego Mou, który kończy swój drugi sezon z nienawiścią do United od zawsze?

A tak ogólnie to co dzisiaj mówił? Bo mecz tak w tle leciał i nie wsluchiwałem się za bardzo.
» 19 kwietnia 2018, 21:42 #166
luki1852: Raz, że większość kibiców Chelsea z zasady nie lubi United, a dwa, że wielu z nich również nie lubi Mou i życzy jak najgorzej drużynom przez niego prowadzonym
» 19 kwietnia 2018, 21:59 #165
RedDevils4life: To się tyczy nienawiści do naszego klubu od max. 2 lat.
» 19 kwietnia 2018, 22:16 #164
RedsFan: Ten rudzki przez male "r" powinnien dostać zakaz komentowania. Jak można być komentatorem sportowym z tak wielką stronniczościa to powinno być zakazane, tego kolesia nie da się w ogóle słuchać.
» 19 kwietnia 2018, 23:12 #163
Gallacher: @redsfan
Na układy nie ma rady.
» 19 kwietnia 2018, 23:50 #162
walentos: Jeśli już komentator jest stronniczy to powinien obok niego siedzieć drugi kibicujący drugiej ekipie. Myślę że taki Rudzki miałby wtedy niewiele do powiedzenia.
» 20 kwietnia 2018, 11:00 #161
Janek: Samobój :(
» 19 kwietnia 2018, 21:06 #160
Brontozaur: To jak określić tutaj resztę ligi :D Beka , że ludzie dalej wolą happy football .. a no tak , bo Live się udało dojść do półfinału lm to teraz odwaga ich zwolennikom wzrosła , Liczę , że Roma to zmieni ;)
» 19 kwietnia 2018, 19:04 #159
Brontozaur: To miała być odp pod komentarzem " leytona "
» 19 kwietnia 2018, 19:05 #158
Gunner01S: Liverpool to sobie gral happy football w tamtym sezonie. Teraz sa duzo bardziej rozwazni i nie traca glupio prowadzen szczegolnie z dolem tabeli. Nie bez powodu sa juz w polfinale. Roma gra idealna taktyka na zespol klepiacy, a Live takim nie jest.
» 19 kwietnia 2018, 19:56 #157
Michux3: Są bardziej rozważni od meczu z City w lm bo patrząc na 2 ligowy mecz z city to nie nazwałbym tego rozwagą
» 19 kwietnia 2018, 20:03 #156
Brontozaur: gunner ty jeszcze się tu kręcisz ?
» 19 kwietnia 2018, 20:11 #155
Gunner01S: Wlasnie mecz z City jest przelomem w tym sensie, ze potrafili kontrolowac i grac rozwaznie z dolem (co im w ostatnich latach nie wychodzilo), a takze robic cos podobnego z klasowymi druzynami. Dwumecz z City to za malo i trzeba poczekac na Rome zeby zobaczyc czy LFC umie przekuc to czego sie nauczyla w meczch ze sredniakami na wazne mecze.
» 19 kwietnia 2018, 21:08 #154
Hoodys: Real, Real, Barca, Real i Bayern. Ostatni 5 finalistów wygrali LM bo grali ofensywe. A zwłaszcza Real czy Barca. Wygrywali z drużynami które są mega defensywne czyt. Juve czy Atletico.
City wygrywa mistrza grając ofensywą
Teraz LFC jako jedyny zespół w półfinale z angielskich bo gra mega ofensywe
Ale wciąż sie znajdą tacy co myslą że pilka nożna nie zmieniła sie przez ostatnie 20 lat i murowanie sprawia jakiekolwiek wrażenie na przeciwniku
» 19 kwietnia 2018, 21:10 #153
Gunner01S: Hoodys

Odkad tu jestem o tym mowie. Na dluzsza mete taki styl gry nie da Ci sukcesow i potwierdza to Mou, ktory powoli zmienia sie w Wengera bo tu mu troche braknie, tu mu troche braknie i szuka wymowek zamiast zrobic jakis krok w kierunku poprawy.
» 19 kwietnia 2018, 21:34 #152
dlabigt23: dopuki Liverpool nie zagra z takim Realem , Bayernem , Barceloną to tak naprawde nie jestesmy w stanie powiedziec czy oni sa tacy swietni . Po drodze Seville , Porto i City (w sumie do ogrania i Liverpoolowi poprostu lezy ta druzyna) . Teraz trafili na Rome i jesli ich przejda nadal nie bede ich ubóstiwał . Natomiast jesli w finale wygraja z takim Bayernem albo Realem to moge rzec ze sa mocni . Ale w sumie to 1 mecz i wszystko moze sie zdarzyc . Najlepiej stwierdzic to po dwumeczu z taka druzyna :)
» 19 kwietnia 2018, 22:45 #151
leyton: Zdrzemnąłem się 30 minut w pracy, czy Mourinho nadal trenerem MU?
» 19 kwietnia 2018, 14:53 #150
RedDevils4life: Tak. Ale dzwonił twój szef i mówił, że ty już tam nie pracujesz.
» 19 kwietnia 2018, 14:57 #149
leyton: Prędzej Jose wywalą niż mnie xD
» 19 kwietnia 2018, 15:09 #148
PogromcaTroli: Ale on wiecej zrobi roboty niż ty.
» 19 kwietnia 2018, 15:16 #147
Me89v2: hahaha ja pierdykam co za dialogi ;D
» 19 kwietnia 2018, 15:20 #146
leyton: znowu murarza obrażajo
» 19 kwietnia 2018, 15:30 #145
karol100: Murarz a jest wlasciwie na 3-4 miejscu w lidze w strzelonych golach...
» 19 kwietnia 2018, 18:10 #144
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 13:59

Burnley da dzisiaj radę? Ja myślę, że jak najbardziej. 5 zwycięstw w ostatnich 5 spotkaniach. Obecnie jest to najlepsza forma w Premier League. Przypomina mi się jak Crystal Palace miało serię takich 5 zwycięstw z rzędu w sezonie 13/14, w końcówce sezonu. Później jeszcze ten remis 3:3 z Liverpoolem.
» 19 kwietnia 2018, 13:55 #143
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 14:22

Z drugiej strony, kiedyś muszą przegrać i oby to nie było dzisiejszego wieczoru :D
» 19 kwietnia 2018, 14:19 #142
RedRevolta: Alonso zawieszony, jakies to osłabienie jest dla Chelsea, tam jak Hazard nie zagra kosmosu to nikt nie pociągnie tej drużyny taka prawda.
» 19 kwietnia 2018, 14:24 #141
RedDevils4life: Hazard i tak nigdy nie potrafi ich pociągnąć. :)
» 19 kwietnia 2018, 14:28 #140
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 14:41

Nigdy? znaczy w tym sezonie .. to się zgodze, no zobaczymy może od pierwszych minut Dżiru będzie a nie Cerata który kopie się po głowie, w sumie to i tak chelsea nie ma szans na top4 jak nie dzisiaj stracą to w następnym meczu punkty.
» 19 kwietnia 2018, 14:40 #139
RedDevils4life: Ani w tym, ani w 15/16. Jak od Pogby się wymaga utrzymania formy to co można powiedzieć o Hazardzie? Gość z umiejętnościami, ale nigdy nie wskoczył na poziom światowy. Najwięcej dryblingów w PL obecnie, drugi jest Zaha. Dobre liczby, ale jak jest sezon po mistrzostwie to cała drużyna w ostatnich latach siada. I nawet taki Hazard nic nie zrobi gdy reszta gra kaszanę.
» 19 kwietnia 2018, 14:46 #138
Freddie: Pogba 10 as w 23 meczach
De Bruyne 15 as w 33 meczach

Pogba wcale nie jest gorszy od Belga...
» 19 kwietnia 2018, 13:44 #137
RedDevils4life: To tylko sama liga. Łącznie to wygląda trochę inaczej.

KDB: 48 występów, 11 bramek i 20 asyst w 3877 minutach.
Pogba: 30 występów, 5 bramek i 11 asyst w 2155 minutach.
» 19 kwietnia 2018, 13:50 #136
RememberMe: To może łatwiej tak:
Pogba - udział przy bramce co 156 minut
De Bruyne - udział przy bramce co 125 minut
» 19 kwietnia 2018, 14:12 #135
RememberMe: Premier League:
Pogba - co 128 minut
De Bruyne - co 124 minuty
» 19 kwietnia 2018, 14:13 #134
matizek92: Według statystyk gorszy jakoś nie jest, ale pod względem wpływu na grę odstaje od Belga.
» 19 kwietnia 2018, 14:25 #133
Me89v2: Sprawdźcie statystki - wykreowane sytuacje. To ta statystyka dla takich pomocników jest bardziej miarodajna. Asysty zależą głównie od tego, czy kolega wykończy czy nie.
» 19 kwietnia 2018, 15:21 #132
karol100: W przyszlym sezonie Pogba zje belga
» 19 kwietnia 2018, 18:11 #131
jassaj: Uwielbiam takie statystyczne gadanie. Statystycznie United jest na 2 miejscu w lidze a i tak większość tej strony twierdzi, że gramy żałośnie. Na podstawie takich cyferek to moge powiedzieć, że Bednarek jest najlepszym snajperem PL bo ma średnią bramek 1 na mecz i to jako obrońca...Gole mogą rozliczać napastników to fakt ale u pomocnika zmiennych jest tyle, że cyferkami w ich przypadku można wymierzyć tylko tygodniówkę. Ile miał KDB asyst ?bramek? wykrowanych sytuacji? podań otwierających drogę do bramki ? ile zapoczątkował akcji? Jaki wpływ na akcję miały te podania(czy ją przyśpieszały czy uspokajały zabierając szansę na kontrę), ile zmarnował sytuacji na zdobycie gola/zaliczenie asysty ? Jak porusza się po boisku ? Pokazuje się do gry czy czeka jak święta krowa aż ktoś mu poda piłkę ? Bierze ciężar gry na swoje barki ? Jakie ma zaufanie kolegów? Dalej mi się kombinować nie chce z jakimiś gówno-statami ale koniec końców chyba i to lepsze niż porównanie asyst/bramek na minutę i fajrant, bezkrytycznie, bo co tam, co za znaczenie może mieć to czy zawodnik pracuje na boisku, jest skuteczny czy w skali sezonu wyszło mu po prostu 10 prostych kopnięć i ponabijał przez to asyst. Mogą mieć takie same statystyki albo nawet Francuz może mieć lepsze- różnica jest taka, że De Bruyne jednak miał ten realny wpływ na grę City a Pogba był takim motorem napędowym, że co 2 mecz był "najbardziej irytującym" zawodnikiem na boisku
» 19 kwietnia 2018, 19:10 #130
szubik: Panie i Panowie, zupełnie off top, czy ktoś z Was pracuje w branży elektrycznej w charakterze kierownika robót (oczywiście mowa o osobach z uprawnieniami budowlanymi). Miałbym parę pytań, jeśli jest ktoś taki i chciałby podzielić się wiedzą to proszę o kontakt.
» 19 kwietnia 2018, 13:01 #129
bastifantasti: Przeczytałem "Wieśniakami"
» 19 kwietnia 2018, 10:50 #128
kckMU: Z Fulham być może w przyszłym sezonie :)
» 19 kwietnia 2018, 13:06 #127
leyton: A wieśniaki to nie Hoffenheim?
» 19 kwietnia 2018, 13:15 #126
Freddie: Z Hoffenheim w lidze zagramy kiedy w Niemczech urodzi się nowy Hitler będący chciał podbić znowu Anglię.
» 19 kwietnia 2018, 13:42 #125
Batigol222: Dawno temu pisałem, że może, moooże ogrywanie na środku ataku Martiala lub Rashforda byłoby lepszym rozwiązaniem, niż transfer Lukaku. Fakt, że Lukaku strzelił w tym sezonie całkiem sporo bramek, ale prawda jest taka, że obecność na boisku takiego zawodnika w dużej mierze determinuje styl gry całej drużyny. Wczoraj to jakoś wyglądało znacznie lepiej, jeżeli chodzi o rozgrywanie piłki i wgl grę ofensywną: Martial i Rashford ciągle w ruchu, absorbujący obrońców i wchodzący pomiędzy szybkich napastników Pogba.
» 19 kwietnia 2018, 10:40 #124
grzeho16: Pewna wygrana, widać że jak nie ma Lukaku to i staramy się rozgrywać piłę jak trzeba bo zawodnicy wiedzą że taki Rashford czy Martial raczej górnej piłki nie wygrają. Bardzo mi się podobała gra w obronie. Nie wiem czemu wszyscy narzekają na Darmiana. Moim zdaniem w defensywie zagrał tak samo dobrze jak Jones czy Shaw. Z początku wyglądało to nie za dobrze bo oprócz Pogby który btw. rozegrał znowu świetny mecz, to nie miał kto rozegrać piłki. Herrera zagrał dobry mecz, parę ładnych podań i bardzo dobra gra w obronie ale często zwłaszcza z początku spotkania grał zbyt defensywniei w ogóle nie podejmował żadnego ryzyka. Fellaini jak to on sprawdza się świetnie gdy trzeba przyjąć piłkę w tłumie obrońców np.gdy jest aut na wysokości pola karnego, albo gdy trzeba rozegrać piłkę pod pressingiem, ale przy szybkich atakach gdy akcja przyspiesza to nie ma z niego wielkiego pożytku. Po za tym nie ma za dobrego przeglądu pola. 5 minuta, Pogba wychodzi kapitalnie między obrońców macha rękami żeby mu podać tak że nawet ślepy by go zobaczył, no ale przy piłce jest Fella XD.
Rashford jakiś taki niewidoczny i momentami samolubny. Martial dobry mecz. Na pewno większe zagrożenie dla przeciwnika niż Sanchez ostatnio. Lingard niestety bardzo słabo. Już w pierwszych 30 minutach 3 straty.
Każdy chyba z zawodników którzy zagrali dziś może zagrać z Totkami.
» 19 kwietnia 2018, 09:53 #123
matizek92: Jak Martial traci to ok, bo robi zagrożenie. Jak Sanchez to pocisk, że tylko traci 😁
» 19 kwietnia 2018, 10:18 #122
SiwaGlowa: No też mnie to śmieszy.Martial w wczorajszym meczu stracił z dwa razy więcej piłek ale zagrał dobrze bo "szaarpie" szkoda tylko że nawet z tego pół groźnej sytuacji nie wyniknelo.
» 19 kwietnia 2018, 10:20 #121
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 10:56

Miał duży udział akcji bramkowej, wyłożył piłkę rashfordowi, wrzucił raz prawie na głowę lukaku, kilka razy przedarł się i wywalczył rzuty rożne. Stracił też sporo piłek ale przesadzacie moim zdaniem. Pisalem niżej, że Sanchez to już nie skrzydłowy i nie szuka gry na skrzydłach. Martial natomiast rozciąga gre, gra szerzej, co daje opcje Pogbie do podłączania się (Sanchez schodzi do środka i blokuje środkowych pomocników). Sanchez ma swoje plusy, ale jak napisałem niżej - w pierwszym składzie zawse powinien być chociaż jeden taki Martial/Rashford na boku, który daje zupełnie inne opcje niż Sanchez.
» 19 kwietnia 2018, 10:53 #120
matizek92: No ok, a Sanchez też miał swój udział w naszych wygranych meczach. Mi chodzi tylko o to, aby wszystkich mierzyć jedną miarą, bo na razie to jest tak, że Martial może zwalić 9 akcji i będzie gloryfikowany za tą 1 jakby miał zaraz złota piłkę wygrać, a z Sanchezem jest odwrotnie.
» 19 kwietnia 2018, 11:42 #119
Me89v2: Hehe no wiadomo, nie można w ze skrajności w skrajność. Obaj grają inaczej, obaj dużo tracą, ale obaj potrafią w pojedynkę zrobić coś, co da nam gola. Idealnie jakby obu zmieścić w składzie, ale to trudne wiadomo, bo obaj wolą lewą stronę, tyle że nam bardziej potrzebny ktoś jak Martial, który szarpnie pokiwa i wpadnie w pole karne, niż 3 rozgrywający na skrzydle. Tak mi się wydaje
» 19 kwietnia 2018, 12:20 #118
grzeho16: Nikt nie napisał że jak Martial traci to jest ok. A przynajmniej nie ja. Fakt że Tony przynajmniej połowę swoich akcji kończy dośrodkowaniem/podaniem czy nawet jest zatrzymywany faulem ale nie traci. Napisałem przynajmniej połowę bo nie wiem ile jest ich dokładnie ale na pewno więcej niż u Sancheza. Alexis dobrze łączy grę tzn. jest ona płynniejsza, dobrze gra na jeden kontakt ale rzadko kiedy robi różnicę jakimś dryblingiem czy indywidualną akcją a gdy już to próbuje to często traci, a na pewno częściej niż Martial. I trzeba się zgodzić z Me89v2 że skrzydłowy musi umieć zrobić różnicę na boisku gdy dojdize do sytuacji 1v1 z bocznym obrońcą. Tony umie a Sanchez??
W skrócie: Martial znacznie rzadziej traci piłkę mimo że cały czas stara się stworzyć zagrożenie podejmując się ryzykownych dryblingów, niż Sanchez który gra bardziej zachowawczo.
Po za tym nigdzie też nie napisałem że Sanchez tylko traci więc teraz to nawet nie wiem czy jest sens dyskutować z tobą skoro ja napiszę jedno a ty wyczytasz to co chcesz przeczytać i jeszcze powiesz że to moje słowa.
» 19 kwietnia 2018, 12:38 #117
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 12:50

Martial ma w porównaniu do Sancheza jedną zasadniczą przewagę. Jest dużo młodszy i pogra u nas znacznie dłużej. Alexis 1-2 sezony i zacznie grać coraz gorzej. Póki co starałbym się stawiać na obu jednak więcej czasu dałbym Sanchezowi z którego postawy mamy więcej pożytku a Martial jeszcze się u nas nagra w piłkę tylko musi trochę zmienić nastawienie. Jak dla mnie 2/5 meczów Martial żeby nie narzekał że nie gra i miał okazję się ogrywać z kolegami, 3/5 meczów Sanchez bo pracuje znacznie ciężej i zwyczajnie zasługuje na grę.

Co do pozostałych aspektów to zawodnicy różnią się od siebie znacznie bardziej niż myślicie.

1.Martial potrafi wystawić się na pozycję, minąć rywala i czasem uda mu się oddać strzał gdy ktoś wyłoży mu dobrą piłkę a sam poda tylko wtedy kiedy kolega mu się pokaże i najczęściej są to podania do nogi.
2. Sanchez potrafi utrzymać piłkę , dać kolegom czas na podbiegnięcie do przodu, rozrzucić ją do kolegi ustawionego na drugim skrzydle i to co mi się podoba najbardziej: swoimi podaniami potrafi uruchomić kolegów zagrywając piłki na dobieg.
Jeśli chodzi o straty to nawet jeśli Sanchez traci więcej piłek to połowę straconych wróci i odzyska a Martial? Wątpie.
» 19 kwietnia 2018, 12:40 #116
matizek92: Gdzie wtedy Rashofrd? Rashfrod i Martial to skrzydłowi. Jeden z nich albo przejdzie na prawą stronę albo ktos musi odejść.
» 19 kwietnia 2018, 12:48 #115
walentos: Rashford świetnie wyglądał wczoraj na prawym skrzydle , skoro jest taki ścisk na lewym to wystawiałbym go częściej na prawym zamiennie z Matą bo obaj prezentują zupełnie inny styl co daje nam dużo możliwości.
» 19 kwietnia 2018, 12:53 #114
matizek92: Tak byłoby najlepiej :D
» 19 kwietnia 2018, 13:06 #113
Me89v2: Plusem wczorajszego meczu jest to, że Herrera może grać na DP za Matica. Chyba nie chciałbym już oglądać Hiszpana na innej pozycji. Ta jest skrojona dla niego. Waleczność, odbiory, praca, do tego potrafi rozegrać, wiek ok jak na tę pozycję. Matic nie powinien się już czuć tak pewnie, o ile Jose to wczoraj dostrzegł i zacznie z tego korzystać :)

Wiemy też po raz kolejny z resztą, że Rash to nie 9. Chłopak musi grać na bocznym napastniku/skrzydłowym. Fajnie też, że jednak Martial zagrał dobry mecz mimo wszystko i może coś tam w szatni z nim i Mou się poprawi. Szkoda, żeby odszedł bo o takich umiejętnościach ciężko o skrzydłowego. Są bardziej pracowici, ale to też taka pozycja, gdzie trzeba umieć poczarować i zrobić coś z niczego.
» 19 kwietnia 2018, 13:11 #112
dlabigt23: Niecale 100 komentarzy bo wygraliśmy . Pewnie byloby ponad 200 gdybyśmy zremisowali albo przegrali . Dorzucic do tego inne newsy to sporo by bylo tego :d
» 19 kwietnia 2018, 09:08 #111
Me89v2: Porażki zawsze bardziej wpływają na emocje i ludzie muszą więcej z siebie wyrzucić. Zwycięstwa po prostu dają spokój i takiej potrzeby wyżalenia się naturalnej nie ma, stąd ta mniejsza ilość :)
» 19 kwietnia 2018, 09:10 #110
leyton: A co mamy się podniecać wygraną z Wisienkami? Brawo, tak nisko upadliśmy że jaramy się takim wydarzeniem które powinno być obowiązkiem i normą niestety dzięki Jose nie jest.
» 19 kwietnia 2018, 09:11 #109
zaluda: Są tylko dwie opcje wytłumaczenia tego zjawiska: albo połowa użytkowników to pospolite trolle albo ludzie uwielbiają hejtować
» 19 kwietnia 2018, 09:18 #108
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 09:23

Leyton wygrana z wisienkami powinna nas cieszyć tak samo jak każda inna ligowa wygrana bo daje tyle samo punktów chyba że za normę przyjmujesz wygraną wszystkich meczów w lidze to rzeczywiście możesz się czuć rozczarowany...
» 19 kwietnia 2018, 09:22 #107
sagnol32: weź też pod uwagę że mecz był w środku tygodnia , nie każdy miał czas obejrzeć. Ja obejrzałem tylko bramki na szybko więc na tej podstawie ciężko tu coś skrobnąć ;p
» 19 kwietnia 2018, 09:31 #106
mycka86: Jak wygrywamy, to jest standard. A jak przegrywamy, to pojawiają się znawcy, którzy chcą wyrzucić pół składu i Mou oraz zaorać stadion.
» 19 kwietnia 2018, 13:42 #105
Me89v2: Wiadomo, że mecz bez fajerwerków, jednak dla mnie był w miarę spoko. Zalążek tego, co powinno grać United.
Ładne akcje bramkowe też trzeba podkreślić.

Pisałem już wczoraj, ale nie mając w składzie głównych dystrybutorów długich piłek (Valencia, Young z racji na panikę w grze na małej przestrzeni i szukanie Lukaku lagami) potrafimy grać po ziemi i długie piłki są raz na dłuższy fragment meczu. Mi to się akurat właśnie podoba.

Jaka moim zdaniem była największa różnica pomiędzy tym meczem, a meczem z WBA? Wczoraj mieliśmy istny wiatr na skrzydłach, graczy może sporo tracących ale chcących grać 1 na 1, robiących przewagę, ściągających obrońców i działo się.
W meczu z WBA był Sanchez i Mata, a obaj od dawna nic wspólnego z byciem skrzyydłowym nie mają. Obaj z każdą piłką ścinają do środka, grają te swoje podcinki, unikają rajdów w pole karne na dużej szybkości, robią z siebie głównych rozgrywających mimo wystawienia ich na "skrzydle" itp.

Martial może i miał stratty, coś mu nie wychodziło, ale pokazał kilkoma akcjami, że jako skrzydłowy daje najwięcej tej drużynie. Sanchez może grać nie wiem.. na 10 albo na ataku, ale co to za skrzydłowy, który nie kiwa i nie wjeżdza w pole karne. Żaden. United musi mieć w wyjściowym składzie przynajmniej jednego prawidziwego skrzydłowego, który gra jak skrzydłowy. Zatem Martial Lukaku Sanchez / Rashford Lukaku Sanchez, ale nigdy wiecej Sanchez Lukaku Mata. To jest tragiczne.

Ostatnio też pisałem, że ciekawe jakby Ander grał na pozycji Matica czy właśnie tak jak gra Fernandinho w City. Wczoraj tak zzagrał i moim zdaniem to jest jego pozycja. Świetnie czyści, nie musi tak dużo rozgrywać jako DP, ale potrafi też to robić i dać dobrą piłkę jak wczoraj do Lingarda. Fajnie się go oglądało.

Z negatywów - Darmian. Wiadomo prawie w ogóle nie gra, ale jednak już taki shaw mimo błędó wyglądał dwa razy lepiej od włocha. Luke gdyby nabrał pewności i rytmu meczowego, myślę że dałby radę. Nie bije długich lag na oślep, potrafi pograć na małej przestrzeni, jest szybki, potrafi fajnie zblokować akcje. Oczywiście - czasem źle się ustawi (ale young równie często) i czasami go ktoś objedzie (ale który obrońca jest tak bezbłędny, że nikt nigdy go nie objeżdza). Jednak znamy nastawienie Jose do Shaw'a i trzeba kogoś kupić na już. Podobnie na prawą stronę Antek ma swoje lata, Darmian odejdzie, Fosu i Axel to środek obrony
» 19 kwietnia 2018, 09:00 #104
And: Zgoda poza ostatnim akapitem. LS miał swoje szanse w tym sezonie. MD nie pamiętam, kiedy grał. A na wczorajszej pozycji to chyba za LvG? Bo u Mou to z reguły z drugiej strony.
Poza tym, nie mogę pozbyć się wrażenia, że ciągle jest coś nie tak. Zwrócę uwagę, że piłkarze, którzy do nas przyszli, rzadko potwierdzają swoją klasę. Żeby nie czepiać się pomyłek, jak niedojrzały Memphis Depay, to np. Pogba. A nawet Lukaku, choć strzela, to jednak nie robi takiej różnicy jak w Evertonie. A przecież w silniejszej drużynie powinno być mu łatwiej. Dlaczego tak jest?
» 19 kwietnia 2018, 09:41 #103
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 09:57

Trudno mi się do tego odnieść bo mnie ten mecz jakoś nie porwał. Mam w głowie to że Bou zasłużyło wczoraj na dwa karne i mimo że wynik cieszy to mam z tego powodu pewien niesmak. Nie podobała mi się obrona zwłaszcza jej boki bo Shaw i Darmian nie potrafili upilnować swojej flanki i rywale często stwarzali zagrożenie, pod koniec Shaw się znacznie poprawił. Uważam jednak że Young mimo że ofensywnie oferuje mniej to daje więcej spokoju na boisku. Valencia oferuje więcej niż Darmian w każdym aspekcie.

Środek wyglądał świetnie i zastrzeżenia można mieć chyba tylko do tego że Fellaini często znikał i był niewidoczny.

Co do ataku to wydaje mi się że brak wrzutek wynikał bardziej z faktu że od pierwszych minut nie było na boisku Lukaku dlatego taktyka była nieco inna. Belg w grze głową ma nad rywalami wyraźną przewagę dlatego Jose stara się to wykorzystać gdy Romelu gra od pierwszych minut.

Co do skrzydeł to bardzo podobał mi się występ Rashforda na prawej flance. Biegał od linii do lini broniąc , atakując i oddając groźne strzały. Jak dla mnie może wystąpić w podstawie w meczu z Tottenhamem. Jeśli natomiast chodzi o Martiala to mi się jego występ nie podobał, dużo strat, podań do rywala, jego dryblingi były często przewidywalne i zadziwił tylko dwoma czy trzema rajdami którymi kogoś minął. W defensywie udzielił się tylko raz w końcówce gdy dogonił rywala a przez 85 minut spotkania nie specjalnie chciało mu się podchodzić do rywala i odbierać piłki... na mecz z Tottenhamem nie jest jeszcze gotowy i jeśli wyjdzie z takim nastawieniem jak wczoraj to rywal nas skarci...

And :
1. Presja i dużo większe oczekiwania, prawdę mówiąc Lukaku strzelał w Evertonie ok 20 bramek na sezon więc te 26 które zdobył u nas nie są złym wynikiem a mimo to były momenty gdy był krytykowany.
2. Lepiej wygląda się będąc gwiazdą na tle kolegów z słabszej drużyny niż będąc gwiazdą wśród wielu gwiazd takiego samego formatu. Większość z nich nie traci swoich atutów bo wystarczy spojrzeć na jakieś oceny poszczególnych zawodników za występy u nas. Są najczęściej lepsze tylko trudniej jest to wszystko dostrzec.

My nie mamy się czym martwić bo robimy sensowne transfery, prawdziwy problem to ma Arsenal z takim Lacazette lub Chelsea z Morata czy Bakayoko.
» 19 kwietnia 2018, 09:48 #102
SiwaGlowa: Mecz wyglądał inaczej bo wisienki nie murowal tylko grały swoje.Bylo więcej miejsca to się wygodniej grało W meczu WBA też byli obaj na boisku ale żadnych rajdów już nie wykonywali tylko też wrzucali piłkę na oślep w pole karne.Shaw z Darmiane popełnili indywidualne błędy jeden powinien kosztować na rzut karny Young z Valencia dają dużo więcej spokoju na bokach.Tylko Rash zasłużył żeby grać w sobotę reszta lawa.
» 19 kwietnia 2018, 10:07 #101
Batigol222: Walentus

Morata strzelił w tym sezonie 14 bramek, jeżeli na koniec sezonu dobrnie do 17-18 we wszystkich rozgrywkach, to nie wiem, jak można go rozpatrywać w kategoriach jakiegoś zupełnego niewypału. A "sensowne" transfery to robi Liverpool: Mane, Salah, Oxlade- każdy z nich potrafi zrobić ogromną różnicę, nawet w bardzo ważnym meczu i każdy kosztował jakieś 3 razy mniej, niż Lukaku czy Pogba i chyba żaden nie ma nawet połowy takiej tygodniówki, co Sanchez;) Oczywiście, znajdą się tutaj znawcy wypominający piłkarzowi, który już strzelił 30 bramek w PL a możliwe iż pobije rekord tych rozgrywek, że "wyjaśniło" go spotkanie na Old Trafford, tak jakby to był dla Liverpoolu jakiś mega ważny mecz, od którego zależy ocena całego sezonu.
» 19 kwietnia 2018, 10:48 #100
Batigol222: Natomiast co do tych problemów Arsenalu to Aubameyang póki co strzelił 6 bramek w 8 spotkaniach PL i dorzucił dwie asysty: średnia o wiele lepsza, niż ta, którą wyrabia Lukaku, a przecież gość wszedł do zespołu z marszu, bez żadnego okresu przygotowawczego czy nawet czasu na przystosowanie się do innego sposobu gry. Łącznie gość w tym sezonie ma 27 bramek w 33 spotkaniach, w tym 4 gole w LM w meczach przeciwko Realowi i Tottenhamowi jeszcze w Borussi. Faktycznie, Wenger ma ogromny problemy ze środkiem ataku...
» 19 kwietnia 2018, 10:54 #99
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2018 12:34

Może z łaski swojej napisz poprawnie nick zamiast go celowo przekręcać jeśli się już do kogoś zwracasz bo jesteś tu nie od dziś i nie raz już ten nick pisałaś. Po raz kolejny też dobierasz fakty i liczby tak żeby United wypadło gorzej...

1.Morata nawet jeśli dobije do 20 to nadal będzie przez niektórych oceniany jako niewypał, na tyle piłek ile on dostaje i marnuje trudno będzie mu zgarnąć dobrą ocenę sezonu
2. Oxlade wcale nie jest jakimś super transferem który robi różnice. Statystyki i oceny ma na poziomie Maty przy podobnej liczbie rozegranych minut
3. Jaki jest sens porównywania cen zawodników z topu o statusie gwiazdy których sprowadziło United (Pogba i Lukaku) do zawodników którzy przed sezonem byli wielką niewiadomą (Salah, Mane). Druga sprawa to po Mane i Salaha nikt inny się nie zgłaszał co też miało wpływ na cenę.
4. Tygodniówki skomentuje krótko: stać nas to płacimy. Od nas przynajmniej największe gwiazdy nie odejdą niczym Coutinho czy Suarez. Ciekawe czy Salah zostanie na kolejny sezon czy wybierze lepszy klub :)
5. Co do statystyk to też jesteś mało konsekwentna , rozliczasz Lukaku z całego sezonu a Aube z kilku spotkań i wyciągasz jakieś średnie. Żenada... Dla Twojej wiadomości Lukaku w pierwszych 8 meczach zdobył 10 bramek i dorzucił asystę. Zobaczymy z jakim wynikiem Auba zakończy sezon :)
» 19 kwietnia 2018, 12:33 #98
Batigol222: Walentos

Przecież napisałem wyraźnie: Aubameyang w tym sezonie 27 bramek w 33 spotkaniach we wszystkich rozgrywkach. Co do Mane, to przecież starało się o niego również MU. A Oxlade faktycznie nie robił różnicy na przykład w spotkaniach z City.

Co do drugiej kwestii, to prawda jest taka, że jeżeli Real albo Barcelona naprawdę chcą kogoś sprowadzić z PL, to go sprowadzają. Póki co odejście takich zawodników, jak De Gea czy Pogba bynajmniej nie jest wykluczone. Bardzo prawdopodobne jest zaś odejście Martiala. To tyle w temacie tego "niesprzedawania swoich piłkarzy". Po prostu MU w ostatnich latach nie miało w składzie nikogo, kto naprawdę zainteresowałby największe kluby. Wyjątkiem jest De Gea, tyle, że on w pewnym momencie był o włos od transferu do Realu.
» 19 kwietnia 2018, 16:06 #97
walentos: Nie interesują nikogo statystyki Aubameyanga w Bundeslidze, Mikitarian tez kręcił tam liczby i nie ma to w ogóle odzwierciedlenia. Gdyby United rzeczywiście chciało Mane to już by tu grał. Jeden mecz nie robi z Oxlade dobrego zawodnika tak samo jak nie robi go z Kariusa, Chamberlain jest przeciętniakiem którego nawet Wenger w Arsenalu nie próbował zatrzymać.

Jakoś Real chce De Gee a nie potrafią go od 3 lat sprowadzić, czyli jednak United umie swoich zatrzymać. United jest jedyną marką z Anglii która potrafi zatrzymać u siebie zawodników czy CI się to podoba czy nie. A jak to wygląda w Liverpoolu? Byle Chelsea sie odezwie i już Torres leci...
» 19 kwietnia 2018, 16:27 #96
leyton: Niestety ale to co teraz jest to jest parodia Manchesteru w którym się zakochałem ponad 10 lat temu. Wszyscy jarają się wygraną z Wisienkami jakbysmy LM wygrali i uważają że to co osiągamy to ogromne sukcesy, brawo za podejście, to pokazuje jak nisko upadł nasz klub.
» 19 kwietnia 2018, 08:57 #95
Grucha91: Pewnie po wicemistrzostwo!! Świetna robota!!
» 19 kwietnia 2018, 02:31 #94
lukJakubowski: Siwy, trolllo
» 19 kwietnia 2018, 01:23 #93
SiwaGlowa: Ale Herrera zaliczył super spotkanie.Grał całkowice po profesorsku.Niestety ale to bląd Jose,że po świetnym zeszłym sezonie dał go na ławke.Gdyb od początu gralibyśmy z Herreą w środku,to może udałoby się ugrać coś więcej.
» 19 kwietnia 2018, 01:10 #92
RedDevils4life: Juve zremisowało i już tylko 4 punkty nad Napoli. W niedzielę bezpośredni pojedynek na stadionie Starej Damy o 20:45.
» 19 kwietnia 2018, 00:49 #91
gregorvts: Jeżeli sprzedamy Martiala to będzie ogromna strata. Dziś bardzo mi się podobała jego gra . Zdarzały sie mecze w ktorych jego gra była poniżej oczekiwan. Mam wrażenie ze brakuje Martialowi i Pogbie doświadczenia, aby w każdym meczu pokazać równą i dobra forme. Martiala usprawiedliwia to, że rzadko gra w podstawowym składzie, natomiast pogba musi popracować nad głową i nie mam tu na mysli fryzury. Ogółem mecz zadowalajacy.
» 19 kwietnia 2018, 00:21 #90
brazylianwisnia: Żartujesz prawda?nie potrafił wyjść sam na sam, strzelał po obroncach. Lubię Martiala ale w tym meczu nie przekonywał że jest lepszy od Sancheza i Rashforda.
» 19 kwietnia 2018, 09:20 #89
RedDevils4life: Wciąż śmieszy gdy ludzie piszą, że Herrera jest słaby. Ile on jeszcze musi udowodnić takim niedowiarkom?
» 19 kwietnia 2018, 00:17 #88
BartkoGGMU: Spadłem z krzesła po tym kiksie Blinda.
» 19 kwietnia 2018, 00:16 #87
zbyszek7: 3 swiateczno-noworoczne remisy i 3 bezsensowne porazki po 0-1 (Huddersfield, Newcastle, West Brom) zamieniamy na zwyciestwa i jestesmy dzisiaj 2pkt przed City. To tylko pokazuje jak fantastyczny sezon City mialo ale mieli tez duzo szczescia gdy trafiali na 2-1 kilka razy w koncowce spotkania. No nic w kazdym z 4 poprzednich sezonow z taka liczba pkt walczylibysmy do konca o mistrza, w tym musimy sie zadowolic 2 miejscem :)
» 19 kwietnia 2018, 00:08 #86
RedDevils4life: Mimo twoich obliczeń byśmy mieli mecz więcej od City. Oni szli jak burza a my mieliśmy kilka wpadek, które wymieniłeś. I tak o niebo lepiej niż notoryczne remisowanie na OT w poprzednim sezonie.
» 19 kwietnia 2018, 00:20 #85
zbyszek7: Lukaku najwiecej goli, De Gea wkoncu najwiecej cleen sheets, 23 wygrane mecze w lidze, 2 miejsce na wyciagniecie reki, polfinal FA moze bedzie final kto wie, 1/8 LM po 2 latach nieobecnosci ale zaraz przyjdzie tutaj Me82, siwaglowa, villgax i jeszcze paru innych i napisza Mourinho musi odejsc xDD
» 18 kwietnia 2018, 23:55 #84
walentos: Me89 zapowiedział poprawę :) dajmy mu szanse
» 19 kwietnia 2018, 05:26 #83
leyton: Faktycznie mega osiągnięcia jest się czym szczycić nie wiem co jest bardziej żenujące takie hejtowanie wszystkiego czy takie wyliczanie jak ty robisz i przedstawianie tego jako spektakularnych osiągnięć...to jest Man Utd a nie Everton żebyśmy się jarali czymś takim
» 19 kwietnia 2018, 09:03 #82
walentos: Koleżko nie od razu Rzym zbudowano. Ja wiem że podobnie jak wielu żyjesz przeszłością bo SAF narzucił w tym klubie pewne standardy ale te czasy odeszły i musimy zbudować coś od nowa. Zacząć należy od pewności siebie piłkarzy a takie małe osiągnięcia które Ty bagatelizujesz mają na to duży wpływ. Pod koniec sezonu będziemy cieszyć się że Lukaku jest naszym najlepszym strzelcem z dorobkiem 30 bramek w tym sezonie i kto wie może dzięki temu za rok lub dwa będziemy świętować to że jest królem strzelców z dorobkiem 30 bramek w samej lidze.
» 19 kwietnia 2018, 09:18 #81
uzil25: Bardzo dobry mecz Jonesa, Smallinga, Rashforda i Darmiana.

Martial i Shaw też niczego sobie, dali radę.

Super mecz Pogby mimo kilku głupich podań.

MOTM : Herrera.
» 18 kwietnia 2018, 23:52 #80
zaluda: A tymczasem ni z tego, ni z owego Lukaku strzelił najwięcej bramek w jednym sezonie w karierze :D
» 18 kwietnia 2018, 23:30 #79
Brontozaur: Miejmy nadzieję z że takie cele będzie sobie co sezon stawiał :D
» 19 kwietnia 2018, 07:51 #78
RedRevolta: David coraz bliżej złotych rękawic! to cieszy również, oby chłop je zdobył w końcu, należy mu się jak mało komu.
» 18 kwietnia 2018, 23:29 #77
dlabigt23: Jesli jutro Chelsea nie wygra z Burnley to mamy pewne top4 :) taka ciekawostka :) Wystarczy nawet jak zremisuja
» 18 kwietnia 2018, 23:16 #76
Kalina: No i gdzie ten znawca kapiszonek? 2-1 dla "The Cherries" wielki analityk haha
» 18 kwietnia 2018, 23:15 #75
KanjoUnited: Analityk xD chyba paralityk
» 18 kwietnia 2018, 23:17 #74
kckMU: Pewnie śpi, teraz chyba testy gimnazjalne są?
» 18 kwietnia 2018, 23:49 #73
EricKing: W porównaniu do ostatnich 4 lat, to te 2 miejsce jest świetnym wynikiem w lidze. A co do Jose - na chwile obecna ma 3 trofea - mniej znaczące, ale ma - wciąż ma jeszcze w tym sezonie szanse na 4.
» 18 kwietnia 2018, 23:30 #72
karol100: Przypomni mi ktos zasady polfinalu Pucharu Anglii? Przy remisie dogrywka i karne?
» 18 kwietnia 2018, 23:04 #71
leyton: Papier kamień nożyce
» 19 kwietnia 2018, 13:17 #70
adamecki7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:04

Wygraliśmy, ale styl masakra... Wiem że nie gamy już o nic w PL, ale nasi zawodnicy mogli poprawić nam i sobie humory po przegranym mecz meczu z WBA i postarać się o strzelenie większej ilości bramek a tak to przy wyniki 2;0 przystaliśmy grać, szkoda. Lukaku kozak zmiana. Martial jedna dobra akcja na cały mecz mało trochę dużo strat no i to czego siwy nie lubi najbardziej brak zaangażowania Martiala w obrone. Ciekawe o co chodziło z pogba leciał to szatni i co ? został przywołany na ławę z powrotem. Jak to siwy PEŁNA KONTROLA NAD MECZEM xD(zart) aha i Jones kozak powrót po kontuzji
» 18 kwietnia 2018, 23:03 #69
EricKing: Powinniśmy grać na 150% wygrany mecz, bo przecież w sobotę nie mamy żadnego ważniejszego meczu do rozegrania, tylko zawodnicy jadą na wakacje.
» 18 kwietnia 2018, 23:06 #68
adamecki7: przecież połowo z tych zawodników nie zagra w sobotę, wiec mogli poszarpać
» 18 kwietnia 2018, 23:09 #67
EricKing: Ale gra cały zespól. Blind miał szarpać? Czy Darmian? Mecz był wygrany i trzeba było dociągnąć do końca przy okazji nie ryzykować utraty bramki dla Davida aby w końcu zgarnął te nieszczęsną złotą rękawice która od 3 lat należy mu się jak psu buda.
» 18 kwietnia 2018, 23:22 #66
SiwaGlowa: Oczywiście trzeba przyznać,że Smailling znowu zagrał świetny mecz.Czyścił wszytsko jak szło,wszytskie wygrana pojedynki w powietrzu,naprawiał błęd Jonsa i jeszcze strzelił gola.Smailling to angielski Ramos.
» 18 kwietnia 2018, 23:01 #65
EricKing: To jakiś słaby bait? Bo smalling poza bramką i naprawieniem jednego błędu Jonesa nie zrobił nic więcej. Za to jones ładnie czyścił wszystko w obronie.
» 18 kwietnia 2018, 23:04 #64
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:08

A co miał zrobić więcej jak miał niewiele roboty?Strzelić barmek z przewrotki? Smailling przynajmniej przez cały mecz nie popełnił błędu jak Jones.Taki ma być włąsnie obrońca.Co nie popełnia błędów i robi swoje,a nie ma robić widowska
» 18 kwietnia 2018, 23:06 #63
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:17

Jones 2 strzały zablokowane, 5 przechwytów, 4 wybicia z pola karnego, 2 odbiory

Smalling 1 strzał zablokowany, 3 przechwyty, 2 wybicia z pola karnego, 2 odbiory.

Tyle w temacie wyższości Smallinga nad Jonesem w tym meczu.
» 18 kwietnia 2018, 23:16 #62
EricKing: Dodatkowo Smalling 2 faule Jones 0.
» 18 kwietnia 2018, 23:19 #61
SiwaGlowa: Smailling 0 poważnych błędów w obronie

Jones 2
» 18 kwietnia 2018, 23:20 #60
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:24

Oj z tym brakiem błędów w defensywie bym dyskutował. Ale oczywistym jest, ze jak mało robisz to i mniejsze szanse na błąd. Jones zapierdzielał zdecydowanie więcej i miał więcej roboty to i większa szansa na błąd. Podlicz teraz ile razy Jones uratował nas przed dobrą sytuacją dla wisienek, a ile Smalling.
» 18 kwietnia 2018, 23:23 #59
EricKing: Nie umniejszam Smallingowi, bo pod bramką rywali jak na obrońcę jest świetny na tle Jonesa, ale w obronie jest słabszym zawodnikiem.
» 18 kwietnia 2018, 23:35 #58
RememberMe: Piłkarz meczu - Phil Jones
» 18 kwietnia 2018, 22:59 #57
Klimaa: Drużyna zrobiła co do niej należało. Mieliśmy sporo szczęścia że sędzia nie odgwizdał karnego - Shaw zawinił bez dyskusji.
» 18 kwietnia 2018, 22:59 #56
sk8bob: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:01

A dla mnie Rashford słaby mecz i patrząc na to jak zagrał Martial to rash bardzo bardzo słabo.... ja bym go wypożyczył zeby sie ograł i nie wiem nabrał pewności siebie bo jego gra polega na tym ze jak ma pilke to rura do przodu i moze sie uda moze nie.... słabo to wyglada. Martial ma przynajmniej kiwke i bardzo krotko prowadzi pilke przy nodze. W tym meczu rysik pokazał wiecej i dał więcej druzynie
» 18 kwietnia 2018, 22:59 #55
tricko: Ty chyba inny mecz widziałeś. Rashford grał dzisiaj bardzo dobrze, walczył, stwarzał zagrożenie, Martial grał bardzo słabe spotkanie.
» 19 kwietnia 2018, 00:50 #54
sk8bob: Widziałeś moze wczoraj jakas kiwke u rashforda?? Bo ja nie.... piłka przy nodze i do przodu bez pomyslu
» 19 kwietnia 2018, 07:42 #53
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:00

Plan wykonany. 3 pkt jadą na Old Trafford. Gra poprawna. Szczęście było dzisiaj po naszej stronie. Utrzymać drugie miejsce w lidze i wygrać Puchar Anglii, te cele MUSIMY osiągnąć. Tottenham czeka. Idę spać.
» 18 kwietnia 2018, 22:57 #52
walentos: Co do meczu to wynik cieszy ale trzeba przyznać ze mamy za co dziękować sędziemu bo dwa karne się Bournemouth należały. Jeden za faul Shawa a drugi za to jak Jones ciałem blokował nogi rywala przy stałym fragmencie. Jeden aut tez przyznał nam niesłusznie.

Martial pierwsza połowa fatalna , w drugiej miał przebłyski ogólnie mecz na niewielki minusik.

Rashford niezle, szarpał, odbierał miał nawet niezłe strzały. Mógłby na tym prawym skrzydle częściej biegać.

Shaw na początku niepewnie ale z minuty na minutę coraz lepiej. Kiepsko się zachował z tym faulem w polu karnym bo mógł dać karnego ale dałbym mu jeszcze szanse do końca sezonu w 2-3 meczach

Darmian Blind powinni się latem z nami pożegnać. Fellaini jeśli zaakceptuje warunki kontraktu to niech zostanie na ławkę jeśli nie to narka.

Reszta zagrała na miarę oczekiwań.
» 18 kwietnia 2018, 22:56 #51
Zezak0076: ja bym dal Blindowi szanse w srodku, wkoncu to jest pozycja byla i naprawde gosc ma wizje gry ma zajebiaszcze podanie... wierze ze on moglby zastapic Carricka gdyby tylko dostal szanse.. z reszta jak zawsze sie z Toba zgadzam
» 18 kwietnia 2018, 23:46 #50
bacalinho: Co do szans tak naprawdę dzisiaj swoje szanse wykorzystał w 100% Herrera i on jak dla mnie pewniak w meczu z Totkami, Pogba tez zagrał dobre spotkanie wiec środek pola jest obsadzony bo do tej trójki dojdzie na bank Matic. Co do obrony to Bailly do pary z Smallingiem. Shaw dobry mecz pewny w obronie. Ale i tak zagra Young😀 no i jak dla mnie sporo szarpał Rashford, pozytywny występ. Martial bez tragedi ale nie na tyle żeby wyjąc w pierwszej 11.
Na moje skład będzie taki:
DDG
Valencia Smalling Bailly Young
Herrera Matic Pogba
Rashford Lukaku Sanchez
Możecie sobie zapisać haha
» 18 kwietnia 2018, 22:54 #49
SiwaGlowa: W pełni popieram wyjściową jedenastke
» 18 kwietnia 2018, 22:55 #48
walentos: Ja bym dał Jonesa za Smallinga. Zapisz sobie :)
» 18 kwietnia 2018, 22:57 #47
DevoMartinez: Jones uratowal nad tylek chyba ze 2 razy. Smoła i jego kontakty z piłka + podanie to proszenie sie o presing i daleki wykop.
» 18 kwietnia 2018, 23:07 #46
bacalinho: Hehe Jose wystawi Smole 😛 ale zobaczymy kto ma racje 😀
» 18 kwietnia 2018, 23:08 #45
RedsFan: Też tak myślę bacalinho :)
» 18 kwietnia 2018, 23:24 #44
DevoMartinez: A ja obstawiam, ze wystawi ich obu.
» 18 kwietnia 2018, 23:34 #43
Michux3: Wystawi smallinga bo jose lubi mieć wyższego obrońcę który świetnie radzi sobie w powietrzu
» 19 kwietnia 2018, 07:15 #42
LubiePlacki: Nie wiem po co tyle tych komentarzy jak wiadomo, że i tak wyjdzie na Tottenham Sanchez z Lingardem i pewnie Matą na prawej flance.
» 18 kwietnia 2018, 22:53 #41
SiwaGlowa: Jedynie Mata bym zamienił na Rasha,reszta może być
» 18 kwietnia 2018, 22:54 #40
NoLogo: Epizod Blinda ale w końcu na pozycji gdzie powinien grać.
» 18 kwietnia 2018, 22:52 #39
zbyszek7: I to jak przywalil z lewej :D
» 18 kwietnia 2018, 23:07 #38
NoLogo: Kiksy się każdemu zdarzają, jeśli się przytrafi tak że zostanie na kolejny sezon to jest pozycja na której powinien występować. Na obronę czy to lewą czy środek jest słaby, a na takim def. może coś dać na plus, bo jednak ma przyzwoite podanie i przegląd pola. Tym bardziej jak ze środka wypadną Carrick i Fella,
» 19 kwietnia 2018, 01:24 #37
TweOczyZielone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 22:49

Martial zero gry w defensywie, nie jestem zwolennikiem aby ofensywni zawodnicy grali i w defensywie 100%, jednak Martial mógłby po stracie ruszyć za rywalem jak chociażby Lingard/Rashford w tym meczu. Straci piłkę, machnie rączkami i zrobi grymas i tyle z Martiala.
Nie wiem czy mi się udzielają obecne rządy Mou i jego taktyka, jednak uważam, że Martial mógłby coś szarpnąć lub zrobić pressing. Momentami się cofnął i szarpnął, ale jednak trochę za mało, szczególnie po własnych błędach.
» 18 kwietnia 2018, 22:48 #36
SiwaGlowa: Najgorsza u Martiala jest zerowa gra w pressingu.facet stoi przed nim z piłką dwa metry od niego,a zamiast do niego doskoczyć agresywnie to sobie idzie w jego strone zostawiając mu multum czasu na rozegranie
» 18 kwietnia 2018, 22:51 #35
Foster: Nie dojrzały zawodnik ma kaprysy i nie jest to gość który daje z siebie wszystko ... z takim podejście żadnej kariery nie zrobi na 100%... Jak go Bayern namierza w co raczej wątpię, tam będzie musiał zapierd**aac albo wyleci na harem po miesiącu...

Szkoda bo zanim on tu przyszedł bardzo chciałem żeby tu trafił... jeszcze sporo przed transfer oglądałem z nim wywiad był taki magazyn na TVP1 chyba o LM i był poświęcony własnie Martialowi później się już jemu przyglądałem i wydawał mi się spoko ... niestety podejście ma kiepskie i to raczej się zupełnie nie zmienia.

To wygląda trochę w ten sposób, że Mourinho ich katuje i bada kto ma odpowiednio mocną psychikę żeby się ustabilizować przetrwać itd... Jose widzi takie rzeczy, że posadzenie na ławce powoduje u nie których zniżkę chęci itd, a liczy, że to powinno mieć zupełnie odwrotny skutek u nas tak nie jest... w ten sposób mam wrażenie Jose przesiawa dobre ziarno od badziewia...
» 18 kwietnia 2018, 22:55 #34
Gary1920: Dla mnie Martial, to jakby od dłuższego czasu miał okres (przepraszam obecne tu kobiety za seksizm)
» 18 kwietnia 2018, 22:58 #33
Foster: Wygraliśmy i to by było na tyle. Pogba całkiem przyzwoite spotkanie, Shaw też całkiem spoko ... Brawo Lukaku . Do następnego.
» 18 kwietnia 2018, 22:47 #32
BajtiMU: Mecz z Bournemouth to szansa dla niektórych na grę i wywalczenie sobie miejsca na spotkanie z Tottenhamem - Mourinho.

Moim zdaniem tymi zawodnikami są: Pogba,Herrera oraz Shaw.Nie mówię,że reszta zagrała zle,lecz po prostu ta trójka w dzisiejszym meczu podobała mi się najbardziej.Ta cała nagonka na temat złej gry Pogby (słusznej) wychodzi chyba mu na dobre.Widać,że się dzisiaj starał,dużo biegał a także grał z większym zaangażowaniem niż zazwyczaj.

SiwaGłowa.
Pisząc,że Shaw jest idiotą ponieważ zachował się jak się zachował w polu karnym to ciężko w jakikolwiek to skomentować i nazwać kim Ty w takim razie jesteś jeżeli w tej sytuacji obwiniasz Shawa gdzie wszystko zaczęło się od koszmarnego błędu Darmiana,gdzie Shaw wtedy zwyczajnie naprawiał jego błąd.Wiem,że jest obrońcą i to jego zadanie ale chłopie,co Ty piszesz..
» 18 kwietnia 2018, 22:45 #31
SiwaGlowa: Tak zarąbisście naprawiał jego blad,że miał szczęście że śedzia był ślepy.Po za tym jak ktoś pisze,że Shaw wywalczył miejsce w składzie to szkoda komentować
» 18 kwietnia 2018, 22:47 #30
Romek1981: Fellaini zagrał również bardzo dobrze. Ale środek z totkami jednak Pogba-Herrera-Matić.
» 18 kwietnia 2018, 22:50 #29
awe: ja tam ogladajac druga polowe to Shaw gorzej wygladal od Darmiana
» 18 kwietnia 2018, 22:57 #28
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 23:01

Ty nic nie kumasz.. bez odbioru.
» 18 kwietnia 2018, 23:00 #27
RedsFan: Zgadzam się co do Pogby i Herrery szkoda że w ślady Pogby nie poszedł Martial, on albo jest leniem albo nie ma ambicji żeby grać z zaangażowaniem. Trzeba podkreślić że Martial ma świetną technikę potrafi grać w ataku ale jak by mial chociaż polowe zadziornosci jak np Sanchez to ten drugi grzał by u nas ławę.
» 18 kwietnia 2018, 23:19 #26
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2018 22:45

84 bodajże minuta i świetna sytuacja Blinda , finezyjny strzal , tak dobry , że go nie widziałem a ta wrzutka sekundę później :D to podsumowuje tego piłkarza w naszym zespole w całej okazałości :D nie piszcie tylko , że on od strzelania goli nie jest , kopnąć piłkę to "każden" jeden potrafi :D
» 18 kwietnia 2018, 22:45 #25
milagro: chopie, facet 3 miesiace nie grał, to mogło mu się zdarzyć nie trafić w piłkę no :P
» 18 kwietnia 2018, 23:01 #24
Brontozaur: Na treningach w nią trafiał przecież :D
» 19 kwietnia 2018, 07:03 #23
emil1986xx: Martial powinien wyjść z Tottenhamem. De Gea Valencia Bailly Jones Young Matic Herrera Pogba Martial Sanchez Lukaku
» 18 kwietnia 2018, 22:42 #22
Foster: Martial grał słaby mecz ...
» 18 kwietnia 2018, 22:43 #21
emil1986xx: Napędzał ataki United. Rashford Mata i Lingard bez pomysłu i błysku
» 18 kwietnia 2018, 22:44 #20
SiwaGlowa: Martial był słaby.Nic po za tym podaniem do Pogby nie zrobił
» 18 kwietnia 2018, 22:44 #19
Foster: aha oglądaliśmy inne spotkanie ... dla mnie bez większej rewalacji i generalnie pod formą...
» 18 kwietnia 2018, 22:45 #18
SiwaGlowa: No fakt Lingard zaliczył asyste,ale bez pomysłu
» 18 kwietnia 2018, 22:45 #17
lesiu1515: Ale jak gra dobry mecz to następny grzeje ławę... więc może jest tu jakaś logika
» 18 kwietnia 2018, 22:46 #16
MajloSSJ: Muszę powiedzieć że to jeden z piękniejszych meczy ostatniego czasu. To co grali to cud miód. Pogba coś pięknego waleczny aktywny czarował, czemu zawsze tak nie gra? Ogólnie rzecz biorąc fellaini out, martial out (nie rozumiem czemu duża większość chce go w utd). I nie wiem czyim pomysłem była taktylka w tym meczu ale nareszcie oglądaliśmy piękny football a nie antyfootball.
» 18 kwietnia 2018, 22:40 #15
Foster: hehehhehe This is a Joke ? Take it easy MAN
» 18 kwietnia 2018, 22:44 #14
ElRooney: To jest tylko moja opinia. Jestem tu od dłuższego czasu i patrzę na te wszystkie komentarze. W końcu się zebrało coś we mnie i napiszę moje zdanie. Mourinho nie nadaje się na managera United. To nie jest jego styl. Liczyłem na jego "wielki drugi sezon" ale to jest tylko marzenie. Wiele mądrego pisze tutaj użytkownik o nazwie "Gunner".
Naprawdę doceniam jego szczerość bo jest tym człowiekiem, który widzi to wszystko od zupełnie innej strony. Nasza gra kuleje i to pod wieloma względami. Mam nadzieję, że będzie to drugie miejsce i tyle. Pozdrawiam serdecznie.
» 18 kwietnia 2018, 22:40 #13
MajloSSJ: Co do wcześniejszych meczy jak najbardziej, ale dzisiaj było pięknie.
» 18 kwietnia 2018, 22:41 #12
walentos: Z całym szacunkiem do Twojego zdania ale Gunner pisał tez ze przegramy ten mecz, ze Monreal to najlepszy LO w lidze i ze Wenger to najlepszy trener w lidze...
» 18 kwietnia 2018, 22:43 #11
ElRooney: Jeżeli chodzi o ten mecz to niestety nie mogłem go oglądać i zobaczyłem wynik 2:0. Pomijając Wengera (tu się chyba wszyscy zgadzamy i Gunner jednak też to czuje gdzieś tam głeboko, że już powinien skończyć z tym klubem) to mimo wszystko boli mnie ta gra United. W meczu z City poczułem to co było dawniej. Możecie mówić, że żyję przeszłością ale mimo wszystko... Zawszę będę za naszymi Diabłami ale za każdym razem kiedy tracimy pierwsi gola lub dwa to brakuję mi tej wiary, że to jeszcze jest do ugrania. Pozdrawiam tych co mnie zrozumieją
» 18 kwietnia 2018, 22:50 #10
DevoMartinez: Guner przegral dzis majatek, obsawił na 2-1 dla Bournemouth. Poszedl z torbami. :p
» 18 kwietnia 2018, 23:02 #9
Gunner01S: I byly dwa karne, ale wygraliscie congrats. Monreal to w TYM sezonie nadal najlepszy LO w lidze, a Wenger nie jest w tym momencie nawet TOP10. Caly czas podkreslam, ze od 2K14 pomimo srodkow nie ma pomyslu i nic, ale jezeli chodzi o calojsztalt to jest drugi za Fergusonem.
» 19 kwietnia 2018, 08:35 #8
DevoMartinez: Ja widzialemm ewentuyalnie tylko jednego karnego za łapanie przez Shawa. A poprzednim meczu powinnien byc karny dla nas a przegralismy 0-1. Zycie.
» 19 kwietnia 2018, 10:53 #7
blue7one: Dobrze, że bogowie footballu byli po naszej stronie dzisiaj :)
» 18 kwietnia 2018, 22:39 #6
RedsFan: Cieszy czyste konto Davida i gol Lukaku.
» 18 kwietnia 2018, 22:38 #5
nysa94: Pewna wygrana... tylko gra trochę taka byle jaka, no ale cieszą 3pkt. oby tak dociągnąć do końca z tym Vicemajstrem :)
» 18 kwietnia 2018, 22:37 #4
PogromcaTroli: Byle jaka? Taka jak auto Nysa? Czy miasto?
» 18 kwietnia 2018, 22:44 #3
nysa94: Nie wiem, ani nie jestem z Nysy ;) ani nie jeździłem Nysą, pozdrawiam :)
» 19 kwietnia 2018, 00:12 #2
RedDevils4life: Ah, Ci prorocy footballu.
» 18 kwietnia 2018, 22:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.