Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jest porozumienie w sprawie Lukaku

» 6 lipca 2017, 11:14 - Autor: Rio5fan - źródło: manchestereveningnews.co.uk
Jak informuje Manchester Evening News, Romelu Lukaku stał się priorytetem transferowym dla Manchesteru United. Według doniesień BBC oraz Sky Sports, klub z Old Trafford porozumiał się z Evertonem w sprawie transakcji wartej 75 milionów funtów.
Jest porozumienie w sprawie Lukaku
» Niespodziewany zwrot w sprawie Belga
Włodarze United mieli tym samym obniżyć priorytet transferu Álvaro Moraty. Klub nadal nie ustalił sumy odstępnego z Realem Madryt, który odrzucił już dwie oferty United za 24-letniego napastnika.

Choć w ostatnim czasie w mediach pojawiło się wiele informacji na temat powrotu Wayne'a Rooneya do Evertonu, to ta sprawa, zdaniem dziennikarzy, nie ma żadnego związku z transferem Lukaku.

Przedstawiciele Manchesteru United walczą z czasem, by jak najszybciej sfinalizować transfer Lukaku, co umożliwiłoby zawodnikowi wybranie się z zespołem na przedsezonowe tournée.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick zostanie nowym kapitanem United
Następny news »
talkSport i Sky Sports: Nie ma porozumienia z Evertonem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (157)


michson7: Nie uwierzę do póki nie zobaczę, choć BBC trąbi cały dzień, inne media też potwierdzają. Hiszpańska telewizja potwierdza zakup 85 mln euro. Wolałem Morate ale bardzo się cieszę wychodzi na to że Belg był nr 1 na liście Mourinho i negocjacje trwały od tygodni, teraz już wiem po co Pogba był z nim na wakacjach. Oby wszystko klapło, jak tak to już jutro przejdzie testy medyczne.
» 6 lipca 2017, 19:14 #155
Wave: Morate targowalismy od tygodni jak juz, nie Lukaku, nie wymyslaj
» 6 lipca 2017, 19:20 #154
Niemanek: Standardzik - dzień X miesiąca X. Media trąbią klub X przyjął oferte MU. Testy medyczne w ciągu 48h. Płacimy X milionów. Wszystko gra pewniak. Na następny dzień cisza, kolejny dzień też nic. Rośnie podirytowanie kibiców MU. No dobra. Za tydzień po raz kolejny ten sam klub przyjmuje oferte MU. Teraz musi być nasz! I tak do końca okienka, oczywiście kończymy bez danego zawodnika w naszych szeregach.
Czapki z głów media!
» 6 lipca 2017, 19:11 #153
Mikez: Teraz ze złości nie sprzedadzą nam Maticia ;)
» 6 lipca 2017, 19:07 #152
atos1987: Ja jestem jakoś negatywnie nastawiony do Lukaku jak i do Moraty. A może nie tyle negatywnie co obaj są znakiem zapytania. Oczywiście w przypadku belga jest to zdecydowanie mniejszy znak, ponieważ poprzedni sezon miał świetny ale czy wkomponuje się w skład żeby mieć gwarancje bramek? A Morata wiadomo coś tam strzelał ale nigdy nie był podstawowym napastnikiem no i do tego dochodzi liga której nie zna. Dlatego jesli z tej dwójki mamy kogoś mieć w ataku to niech będzie to Lukaku.
» 6 lipca 2017, 18:56 #151
soft: Ani jeden ani drugi to nie są zawodnicy klasy Ruuda, Yorka czy Solskjera. Stąd takie nastawienie.
» 6 lipca 2017, 19:02 #150
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 18:53

Ha ha niezle sie dzieje, nasi ponoc wkurzyli sie za odrzucone 75 mlnf za Morate, Morata tez sie wkurzyl na Real, a nasi przy okazji rozmow o Roo podpytali sie o Lukaku i poszlo za 75mlnf, wczesniejsza wycena Everonu dla Chelsea byla 100 mlnf bo cos sa wsciekli za Stonesa i nie chca z nimi rozmawiac
» 6 lipca 2017, 18:52 #149
piter100000: Jak byliśmy bliżej kupna Moraty to Lukaku był słaby, drewno, za drogi itp. Teraz jest na odwrót. Cyrk pełen małp
» 6 lipca 2017, 18:51 #148
Wave: Czego oczekujesz? Tu nie czyta sie wszystkich komentarzy, za duzo dziaciakow ledwo odroslych od mamy ma dostep do kompa w tych czasach
» 6 lipca 2017, 18:56 #147
pawelisto2: No, ale to jest logiczne.
Są osoby, które wolą Morate i są przeciwni Lukaku i są osoby, które wolą Lukaku, a są przeciwni Moracie. Kiedy Morata był bliżej nas ci pierwsi byli radośni, a drudzy nie. Kiedy Lukaku jest bliżej to sytuacja jest na odwrót. Gorzej jeśli raz za Moratą, a raz za Lukaku są te same osoby - to już nie do końca jest zrozumiałe poza rozdwojeniem jaźni.

Ale skoro już się wtrąciłem w dyskusję to powiem od siebie, że bardziej przemawia do mnie osoba Alvaro Moraty.
» 6 lipca 2017, 19:02 #146
Wave: Mnie wkurza postawa prezesika Realu, Morata za max 70mln f (jego wartosc to ok 55) bym nie pogardzil, ale oni nas ewidentnie maja za dojna krowe i kupujac od nas i sprzedajac nam)
Tez biorac Lukaku robimy ladnego psikusa i Realowi i Chelsea
Napastnicy porownywalni umiejetnosciami, zalety troche inne, ale obydwoje to typowe 9ki, a taka potrzebujemy za Ibre
» 6 lipca 2017, 19:16 #145
JestemNumerem9: Zgadzam sie z kazdym slowem.
» 6 lipca 2017, 19:16 #144
piter100000: pawelisto2 możesz mieć rację. wszystkich komentarzy użytkowników nie sprawdzam, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty. podejrzewam jednak, że są osoby, które zmieniają zdanie jak chorągiewka. co do transferu jednego bądź drugiego to nie mam zdania. niewiele jest takich sytuacji, ale naprawdę nie wiem kto byłby lepszy. wierzę, że Jose będzie wiedział jaki zrobić użytek z Lukaku lub Moraty. w zależności kto przyjdzie
» 6 lipca 2017, 19:18 #143
piter100000: mnie akurat postawa Pereza nie wkurza ani nie dziwi. pisałem to już niżej, że gość dba o interes swojego klubu. nie sprzedaje za drobne i albo klub, który chce kupić danego zawodnika zapłaci cenę jaką on chce albo zawodnik zostaje w Madrycie. my za takich grajków jak Rafael, van Persie, Groszek i Nani nie dostaliśmy w sumie nawet 15mln funtów (jeśli się nie mylę)
» 6 lipca 2017, 19:22 #142
MarekOdbyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 20:40

Myślę, że widzisz to co chcesz widzieć piter. Owszem, zdarzają się takie chorągiewki, ale nie jest tego aż tyle.
» 6 lipca 2017, 20:35 #141
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 23:26

piter100000 nie mylisz się i zapomniałeś do tego grona dorzucić Evry. Faktem jest że bez sensu pozbywamy się zawodników, na siłę i za grosze.
To samo było z Depayem. Ławki nam nie niszczył siedzeniem a teraz gdy brakuje skrzydeł przydałby się jak nigdy i może złapałby forme grajac regularniej. Gorzej od Lingarda by nie wypadł biorąc pod uwagę to co pokazuje w Lyonie.
» 6 lipca 2017, 23:26 #140
adamecki7: 100% lepszy wybór niż Morata, LUKAKU I RASHFORD z przodu i mamy kozaki napad na kilka jak nie na kilkanaście lat!! GGMU!!
» 6 lipca 2017, 18:46 #139
Saberem47: Jak Lukaku przyjdzie, to kupuje koszulkę z jego nazwiskiem :-D
» 6 lipca 2017, 18:24 #138
GraanManU: Jeżeli to prawda to szykuje się super transfer. Perez wola za rezerwowego takie pieniądze, że przyda mu się kubeł zimniej wody na główkę
» 6 lipca 2017, 18:05 #137
M4GIK1990MU: Wchodzę na DP i widzę, że jakiś Wiesiek twierdzi, że deal wcale nie jest done. Nie wiem, na ile Wiesiek jest wiarygodny, ale zawsze wierzyłem BBC i jak pojawiało się info od nich, to rzadko się mylili. Jeśli tym razem napisali prawdę (dodatkowo potwierdzone przez fotografa United) to... należy otwierać szampana i pogratulować Edekowi. Bałem się (i się nadal trochę boję), że się da wydy*ać Perezowi, a może okazać się się, że ładnie utarł nosa temu cwaniaczkowi. Wiele już dziwnych żądań widziałem, ale domagać się za niesprawdzonego rezerwowego 100 mln euro to może tylko ten zadufany w sobie prezesik. Prowadzanie rozmów tego typu to już wystarczająca potwarz dla United, a jakby jeszcze to sfinalizowali to stalibyśmy się pośmiewiskiem Europy.
» 6 lipca 2017, 18:00 #136
m4c1eq1991: Lukaku to spoko gość, z chęcią go przywitam w drużynie MU
» 6 lipca 2017, 17:54 #135
N17: Układa sie to w logiczna całość. Roo na wypożyczenie, a my bierzemy od nich Lukaku.
» 6 lipca 2017, 17:13 #134
welllone: Morata vs Lukaku.
Zakładając podobną cenę chyba nikt nie wybrałby Moraty.
Lukaku ograny w BPL, gwarancja bramek oraz odpowiedni wiek.
Morata technika i szybkość większa niż u Lukaku, ale to co najważniejsze czyli bramki na stadionach BPL są znakiem zapytania.

Ja bym brał i jednego i drugiego. Morata taka bardziej szpica, typowy lis i Lukaku również na napadzie ale lekko za nim :D
» 6 lipca 2017, 17:03 #133
mikon70: Romelu ma swoje atuty ale Morata tez
» 6 lipca 2017, 16:59 #132
marjo: mam nadzieje że to fejk...
» 6 lipca 2017, 16:57 #131
mycka86: Morata czy Lukaku? Oto jest pytanie, bo chyba wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że nie przyjdą obaj.
» 6 lipca 2017, 16:16 #130
Fugas: Oczywiście Lukaku. Za Morate można puścić oferte za 40 baniek bo tyle jest wart i jak nie przyjdzie to nic złego się nie stanie.
» 6 lipca 2017, 16:20 #129
szabo1878: Oj matko bosko kochano jak ja bym chcial ten transfer!!
» 6 lipca 2017, 16:04 #128
WiecieLepiej: BŁAGAM NIE!
» 6 lipca 2017, 15:39 #127
S4MICHAEL: Idź się lecz typie!!
» 6 lipca 2017, 15:52 #126
Devil78: Nawet grając 3 w przodzie:

Miki Lukaku Martial

na ławce z dobrych szybkich ofensywnych piłkarzy jest tylko rash, ewentualnie mata (tu dynamika odpada). Naszego wilczka nie wymieniam. Więc w sumie może i taki Morata również przyjdzie. Ewentualnie ten Perisic do rotacji z takim Martialem.
» 6 lipca 2017, 15:35 #125
is200second: A moze poprostu kupic tego Mbappe i zrobic w United najlepszy mlody atak swiata.

Martial. Rashford. Mbappe
» 6 lipca 2017, 15:05 #124
Matejko: Jeszcze drozszy niz Lukaku czy Morata i jeszcze mniej pewny. Pas
» 6 lipca 2017, 15:18 #123
Matejko: Dziennikarze zwiazani z pilka nozna naprawde sa fatalni. Ci "informatorzy" to w rzeczywistosci wytwor ich wyobrazni. Ale dzisiaj przeszli samych siebie. Sky Sports napisalo, ze jest porozumienie po czym kilkadziesiat minut pozniej sami temu zaprzeczyli :) Az sie usmiechnalem kiedy to zobaczylem.

Ogladam tez NBA i tam dziennikarze sportowi naprawde maja informatorow, dzieki czemu regularnie informuja o ruchach kadrowym przed oficjalnym potwierdzeniem.

A w pilce noznej jak w lesie. W ciagu ostatniego tygodnia 10 razy osiagnelismy porozumienie z Realem i 15 razy nie osiagnelismy. Pisanie byle czego, tylko po to, zeby ludzie klikali/kupowali gazety.
» 6 lipca 2017, 15:00 #122
GingerBoy: Co do NBA to ruchy kadrowe ciekawe. Na szczęście mój Boston się zbroi :3
» 6 lipca 2017, 15:11 #121
rizx: Niech się zbroi, ktoś musi rozruszać ten wschód :D
» 6 lipca 2017, 15:26 #120
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 16:45

A No musi musi, bo delikatnie mówiąc przeciwko Cavs się ośmieszyli. Chociaż podejrzewam, że ucieczki gwiazd na zachód na Georgu i CP3 się nie skończą, bo tamtejsze drużyny muszą coś zdziałać w innym wypadku GSW zdominuje konferencje jak nie cała ligę na kilka lat.
Przepraszam za taki trochę offtop, ale podlapalem temat NBA :P
» 6 lipca 2017, 16:40 #119
GingerBoy: Cavs nie lubię, ale LeBrona szanuje i jedno trzeba powiedzieć...doraźne środki w postaci weteranów nic nie dadzą,bo GSW jest za mocne. Love to najsłabszy element układanki. Irving kozak, ale z LeBronem jak ze Zlatanem-on wszystko siam i on w blasku.
A GSW ma mocny trzon(wręcz straszny) i do tego dodają fajnych weteranów zadaniowcow-teraz podpisali SwaggyP. Masakra.
A Boston przemyślane ruchy,ale dobrze, że coś się ruszyło,bo z taką samą s5 jak w tamtym sezonie+mlokosy z draftu(choć Tatuum kozak może by)nic by nie ugrali.
I liczyłem na CP3 w Spurs. Trochę klapa z jego przejściem do Rockets, trochę mi tam nie pasuje.
A offtop wszyscy wybacza :D
» 6 lipca 2017, 16:54 #118
GingerBoy: A PG13 w Thunder to piły nie powącha za dużo przy Westbroooku.
» 6 lipca 2017, 16:56 #117
pawelisto2: PG13 i West to niby przyjaciele, więc kto wie. CP3 w Rockets, też tego nie widzę. Chyba, że Harden trochę zmieni swoją grę i będzie typowo od zdobywania punktów z asyst Chrisa, bo inaczej tego nie widzę.
Love wszedł w play-offy naprawdę mocno, ale w finale z GSW totalnie go brakowało. Szczególnie w tym 3 meczu gdzie wynik był na styku, Love sobie przespał zdobywając 9 punktów.
» 6 lipca 2017, 17:06 #116
GingerBoy: Nikt nie chce grać z Westem i taka jest prawda. West+PG13 to za dużo jak na jedną drużynę. Już sytuacja z Durantem to pokazała. Tak samo Harden. Nie widzę go w sytuacjach catch and shoot,a w tamtym sezonie gra Rocets wyglądała super,więc tym bardziej dziwi mnie dodanie do układanki akurat Paula,bo to totalnie przearanżuje tą ekipę.
Love umiejętności ma,ale spala się jak cholera. Mi się wydaje, że to ciągle kwestia bycia tym trzecim. Jak dla mnie to Cavs powinni z nim pójść na zakupy i kogoś wyjąć. Tylko kogo? Cholera wie, bo tam tylko LeBron ma piłkę. Albo LeBrona wydać dla dobra zespołu.
» 6 lipca 2017, 17:24 #115
dawid27154: Lukaku zjada Morate na dzień dzisiejszy taka jest prawda... Lukaku w ciągu ostatnich 5 sezonów w lidze odpowiednio 17,15,10,18,25 goli to mówi chyba wszystko, a gość ma 24 lata gdzie od 5 sezonów strzela w każdym klubie w którym grał i to w średnich klubach. Morata 25 letni snajper który od 5 lat jest rezerwowym wszedzie gdzie sie pojawi za 80 baniek. Nie trzeba chyba mówić że łatwiej jest strzelać w Realu ogórkom mając za plecami Modrića, Krosa, Isco czy Jamesa niż w West Bromie czy Evertonie... Priorytet na pozycje 9 prawdziwy dzik.
» 6 lipca 2017, 14:41 #114
devious: Trzeba jeszcze pamiętać, że Lukaku w sezonie, gdzie strzelił "tylko" 10 goli był czasem wystawiany przez Martineza... na prawym skrzydle! Stąd też mniej goli...

Do tego praktycznie nie strzelał karnych, które należały do Bainesa...

Dla porównania Kane - którego uwielbiam - karne strzela a i tak ma mniej goli w Premier League niż Lukaku - a wiek ten sam... A przecież Kane gra w dużo lepszym ofensywnie klubie.
» 6 lipca 2017, 15:06 #113
Matejko: Kazdy medal ma 2 strony. Morata gral w Realu, przeciwko ktoremu wiekszosc druzyn stawia autobus i on musial sie przebiic przez ta blokade. Natomiast Lukaku w Evertonie zawsze ma sporo miejsca, bo zadna angielska ekipa nie broni sie cala 11 we wlasnym polu karnym.

Ja sam mam w sumie w nosie, ktory z tych pilkarzy przyjdzie, bo obok jednego i drugiego jest sporo znakow zapytania. A oceniac transfer przyjdzie dopiero po sezonie. Bardziej sklaniam sie w strone Belga tylko przez to, ze kupujac jego zarobi lubiany przeze mnie Everton, a nie pazerny Real.
» 6 lipca 2017, 15:07 #112
dawid27154: Devious nic dodać nic ująć. Lukaku i Kane absolutny top, obaj ograni, sprawdzeni, młodzi idealne pasują do Ligi z tym ze Kane nie do wyjęcia:/
Matejko trochę racji masz. Z tym ze przy Lukaku moim zdaniem nie ma żadnego znaku zapytania... Obok Kane jest najbardziej pewnym napastnikiem w lidze, gwarancją goli. Co do taktyki jak juz mówiłem łatwiej rozbijać autobus Osasuny czy Granady po 5 czy 6 do jaja z Jamesem czy Isco za plecami niż walczyć w ręcz niejednokrotnie w pojedynkę z takimi gościami jak Bailly, Kompany, czy Rojo i zbierać długie piły... Niemniej jednak rozumiem o co Ci chodzi:)
» 6 lipca 2017, 15:31 #111
GraanManU: Kurde, pięknie to napisałeś :)
» 6 lipca 2017, 18:07 #110
RedRevolta: Ja się wcale nie zdziwie jak jeszcze w tym tygodniu Lukaku trafi ale do chelsea, angielskie media włącznie z bbc już nie raz miały konkretne wpadki z newsami o transferach, jedynie ten norwood może przekonywać co do rzetelnosći informacji, wszystko skończy się tak, ze zostaniemy z ręką w nocniku bo za morate nie damy takiej kasy a lukaku pójdzie sobie do niebieskich i elo- to taki czarny scenariusz ale bardzo możliwy w przypadku edaaaa.
» 6 lipca 2017, 14:40 #109
Devil78: Moim zdaniem powinniśmy grać ustawieniem tym samym, które preferuje Barca i PSG, a więc klasyczne 4 3 3, gdzie jeden z pomocników typowo defensywny, a dwaj "skrzydłowi" to tak na prawdę i skrzydłowi i napastnicy w jednym.
» 6 lipca 2017, 14:21 #108
janpal1: I w takim ustawieniu Real trzyma Benzeme dlatego, że robi on miejsce skrzydłowym. Najlepszą opcją jest 3-5-2 lub 4-2-3-1.
» 6 lipca 2017, 15:32 #107
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 14:19

Morata i Lukaku a my z 4-4-2 XD
Morata-Lukaku
Rash/Martial - Pogba- Herrera - Miki/Ligard


Na plus, że nasze skrzydła równie dobrze mogą grać na napadzie. Jeśli Roo idzie do Evertonu to maleje liczba 10 do aż Maty i z konieczności Mikiego.

Jednak trzymając się ziemi to Lukaku albo Morata raczej na 2 się nie szarpniemy.
» 6 lipca 2017, 14:18 #106
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 14:10

Bardzo ucieszylbym sie z tego transferu ale mam nadzieje ze sprowadzimy rowniez i Morate i chyba transfer lukaku tego nie zmieni :) Bo w mediach czytalem ze pisza ze rezygnujemy z Moraty na rzecz Lukaku .
» 6 lipca 2017, 14:06 #105
mario93: Morata i Lukaku za 4 lata będą w wieku 28 lat. Jeśli sprawdzą się w United to jeszcze będziemy mogli ich nawet dobrze sprzedać. Jeśli manager widzi w obu duży potencjał to moim zdaniem jest szansa nawet na obu. Ale poczekajmy, bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy...
» 6 lipca 2017, 16:07 #104
dlabigt23: Dokladnie a Morata moze rowniez grac jako cofniety napastnik albo nawet troche skrzydlowy SPO jak sie da :) meczy jest duzo wiec sprowadzenie ich dwoch na rotacje nie byloby takie zle .
» 6 lipca 2017, 16:26 #103
Macheda94: Mam wrażenie , że Transfer Lukaku plus Morraty będzie skutkował tym, że zaczniemy grac 4:4:2 albo Morrata ma przyjść jako skrzydłowy i będziemy grać 4:2:3:1
ps :D
Jaram się Lukaku jak mochery emeryturką :D
» 6 lipca 2017, 13:58 #102
Quahadron: Ale w 4:2:3:1 nie ma skrzydłowych.. tylko ofensywni pomocnicy. Do tej formacji bardziej pasowałby James.

Jeśli miałby przyjąć i Lukaku i Morata to sensownie byłoby grać 4:3:3 z morata i Lukaku.
» 6 lipca 2017, 14:03 #101
janpal1: W formacji 3-5-3 mogliby obaj grać.
» 6 lipca 2017, 14:15 #100
Quahadron: Wydaje mi się ze zbudowaliśmy świetna obronę i nie po to by teraz zmieniać ustawienie ;)
» 6 lipca 2017, 14:20 #99
Matejko: Sciagniecie Moraty i Lukaku jest nierealne. Taki ruch zreszta bylby bardziej szkodliwy niz korzystny dla United.
» 6 lipca 2017, 14:54 #98
Macheda94: Faktycznie 4;3;2;1 to bardziej są ofensywni pomocnicy, ale 4:3:3 też jest sensownym wyjściem :P
» 6 lipca 2017, 15:02 #97
jancziii: BBC PODAJĘ że oficjalka nawet w niedzielę. Zobaczycie że przyszły tydzień będzie bardzo ekscytujący, myślę że oficjalek będzie że 4 oprócz lukaku., mou inteligentnie rozwiązuje transfery, w tamtym roku było inaczej bo zależało żeby podbić marke i głośne nazwiska dużo spekulacji i sagi dluzace się miesiącami. Jak ściągnął piłkarzy do innych klubów to było cicho i nagle boom 2 oficjale jednego dnia. Pozdro 600"
» 6 lipca 2017, 13:57 #96
dlabigt23: w niedziele to oni leca na torunee wiec raczej niemozliwe mysle ze jutro :)
» 6 lipca 2017, 14:44 #95
United45: Kurde fajne uczucie wydymać Chelsea. Kiedyś oni nas z Pedro a teraz się odgrywamy ale mam wrażenie że ze zdwojoną siłą bo Lukaku to będzie napadzior z prawdziwego zdarzenia zobaczycie.
» 6 lipca 2017, 13:56 #94
jancziii: Pies sral Pedro, wydymali nas niesamowicie z jednym piłkarzem z kimś kto może być jednym z najlepszych skrzydłowych, z hazardem jego praktycznie smjuz mieliśmy zaklepsnego za czasów SAFA
» 6 lipca 2017, 13:58 #93
ro7: Ech, pamiętam jak napisał na Twiterze, że będzie grał w "jednym z klubów z Manchesteru". Parę dni później okazało się, że tym klubem jest Chelsea :D
» 6 lipca 2017, 20:07 #92
michson7: Sam nie wiem dlaczego wolałbym Morate, Real jednak utrudnia cały transfer, Hiszpan nie ma zamiaru już nawet trenować z Realem, tak napalił się na transfer do nas. Man nadzieje że jak Perez zobaczy że kupujemy Lukaku to rura mu zmieknie. Fajnie by było gdyby dało radę zakontraktować dwóch napastników.
» 6 lipca 2017, 13:18 #91
wojteks176: Macie problem, że strzela tylko średniakom w lidze, niech strzela dalej, jak już zostanie naszym zawodnikiem, przynajmniej będziemy znów wygrywać z tymi co trzeba i na koniec sezonu zamiast 15 remisów, będzie ich 5-6.
» 6 lipca 2017, 13:18 #90
michal21031980: Tylko że my mieliśmy problem ze strzelaniem nawet dla średniaków tak więc nie wiem w czym problem
» 6 lipca 2017, 14:00 #89
sliceum: Jak dla mnie i Lukaku i Morata do Utd. Rooney papa, Zlatan już pewnie nie wróci. Tygodniówki by się zbilansowały. Wiadomo, że kwoty odstępnego są astronomiczne, ale bez inwestycji nie zbuduje się potęgi. Jeszcze wymiatacz na prawe skrzydło i lewą obronę i do przodu!
» 6 lipca 2017, 13:17 #88
Ofensywny71: Lukaku zjada Morate i Lacazette'a na sniadanie.
» 6 lipca 2017, 13:15 #87
maticr7: Czy Lacazetta? Nie powiedzialbym.
» 6 lipca 2017, 17:55 #86
sk8bob: Kupowac lukaku morate James-a Isco i dawać na skrzydła Ronaldo i messiego ! Tego ostatniego to ino juz zanim podpisze nowy kontrakt :P
» 6 lipca 2017, 13:12 #85
Kilerek7: Everton sources deny that a fee has been agreed for Romelu Lukaku to #mufc [sky]

Craig wierzymy Ci i tak:D
» 6 lipca 2017, 13:04 #84
swees: Tez macie wrazenie ze Jose stara sie zbudowac sklad wokol Pogby?
» 6 lipca 2017, 13:04 #83
Pilar14: Coś w tym jest. Miał być Griezmann jego kumpel, może uda się z Lukaku :D
» 6 lipca 2017, 14:54 #82
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 12:54

To jakie bzdury. Nie wierzę że od tak wybulimy 75 mln za Drewniaku skoro z Realem się targujemy o każdy głupi milion
» 6 lipca 2017, 12:52 #81
Kilerek7: Do Realu poszły 2 oferty. Gdy zbliżyliśmy się do kwoty którą chcieli to nagle podwyższyli i tak możnaby bez końca. Z resztą transfer Lukaku nie był negocjowany od tak na szybko. Zapewne po cichu trwały negocjacje i Moraty i Lukaku. Everton w obliczu transferu Rooneya zwyczajnie się zgodził, a Real nadal by przeciągał, zwyczajna zemsta za DDG, więc słusznie odpuszczamy Moratę. Wychodzimy nie tylko z twarzą w tych negocjacjach ale i z lepszym snajperem:)
» 6 lipca 2017, 12:55 #80
Ave88: Drewniaku? Serio? Juz nie mowie w kontekscie transferu do MU ale wystarczy sie przyjrzeć jego statystykom jakie ma w Evertonie i nie wazne komu strzela czy ogórkom czy czolówce gol to gol. Nie twierdze ze Morata to zly wybór bo sam jestem ciekawy co by pokazał ale Lukaku to sprawdzony zawodnik w lidze a to przemawia na jego korzysc.
» 6 lipca 2017, 12:55 #79
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 12:59

Na razie to nic nie jest potwierdzone tylko jakiś dziennikarzyna robi show. Costą na 100% odchodzi z Chelsea więc oni będą potrzebowali napastnika i nie wierzę w to że przepuszczą okazję sprowadzenie napastnika który charakterystyką przypomina Drogbę a sam Belg ponoć mówił że chce tam wrócić.
» 6 lipca 2017, 12:58 #78
Kilerek7: Lukaku i Pogba świetnie się kolegują po za boiskiem to sądzę, że i na boisku znajdą wspólny język:)
» 6 lipca 2017, 12:58 #77
Domelo: Tak, bo lepiej wydać te 70 mln. na jakiegoś Moratę, który jest nawet starszy od Lukaku.
» 6 lipca 2017, 13:13 #76
RedRevolta: Sky zawsze był dla mnie szmacianym informatorem w Angli, trzeba wierzyć, że bbc i Craig Norwood wiedzą co piszą.
» 6 lipca 2017, 12:50 #75
ro7: Craig Norwood napisał "Welcome @RomeluLukaku9 to Manchester United". To fotograf MU. Rzadko pisze na Twiterze, ostatnio jak Lindelof przychodził.
» 6 lipca 2017, 12:50 #74
Kilerek7: Sami nie wiedzą jak się mają.
» 6 lipca 2017, 12:47 #73
RedRevolta: Teraz sky znowu podaje, ze nie ma deala między Evertonem a United w sprawie Lukaku, chyba zorientowali się, że chcemy Rooney dorzucić xD ale, że bbc też się myliło to już mnie dziwi troche....
» 6 lipca 2017, 12:34 #72
hot: byłoby grubo jakby kupili Morate i Lukaku...oboje 24 lata a marka już uznana..
» 6 lipca 2017, 12:30 #71
cnk: Pierwszy news: jest porozumienie
drugi news: nie ma porozumienia


??
» 6 lipca 2017, 12:26 #70
Pilar14: Witam, jestem tu nowy. Od dłuższego czasu śledzę DP i teraz dodaję swój pierwszy kom. Pzdr

Lukaku to niekwestionowany dzik i gwarancja kilkunastu goli w sezonie. Takiego kogoś nam potrzeba. Morata jest od niego słabszy fizycznie i nie ma ogrania w PL, jakie ma Lukaku, więc aklimatyzacja mogłaby długo trwać albo nigdy się nie zakończyć. Np. Falcao, Di Maria, czy Depay
» 6 lipca 2017, 12:21 #69
BajtiMU: Niedawno był artykuł,ze Mou chciałby Lukaku jak i Morate,jakby nie patrzeć idzie to właśnie w tym kierunku.Wiekszosc a nawet praktycznie wszyscy uważali,ze to niemożliwe a moim zdaniem możliwe.Chodzi o pieniądze ? Nie mamy z tym problemu,chodzi o miejsce w składzie? A wiemy co Mou siedzi w głowie ? Moze chce grać dwoma napastnikami,w fromacji 3:5:2 ? Tylko nie wiem kto by miał byc drugim wahadłowym oprócz Valencii,chyba ze dlatego Mou tak zależy na transferze rownież Perisica ? Któż to wie.Robi sie niesamowicie ciekawie i jestem przekonany,ze Mou wie co robi.
» 6 lipca 2017, 12:21 #68
fat1xd: To ten sam ziomuś co pisał 3 lata temu, że samolot z Benatią leci właśnie do Manchesteru? :)
» 6 lipca 2017, 12:20 #67
farmeross: No to nasz Pogbuś załatwił transfer będąc z Lukaku na wakacjach :D A tak serio bardzo mnie cieszy, że nie zagraliśmy tak jak nam Perez zagrał. Przed chwilą czytałem, że Chelsea jest zainteresowane Moratą i ciekawi mnie jak to wszystko się skończy bo wątpię, że Perez dostanie tak duże pieniądze za niego :D
» 6 lipca 2017, 12:20 #66
dawidlp92: No zobaczymy ... wolałbym Morate
» 6 lipca 2017, 12:15 #65
pbskarpy: Staty takie se: Ligi - bramka w co drugim meczu. Repra - bramki w co trzecim.
» 6 lipca 2017, 12:14 #64
wider: no i fajnie. Teraz skupić sie jeszcze na skrzydłowym,może postarać się o Mareza z Lester i postarać się o Naigolana.Na koniec okienka jakiś LO i okienko mega udane
» 6 lipca 2017, 12:11 #63
night76: REWELACJA... i to jest transfer a nie Rasiak z realu
» 6 lipca 2017, 12:11 #62
RedRevolta: Jeśli dojdzie do tego , ale będzimy mieć konia w ataku!! piękny dzień dzisiaj, na takiego newsa właśnie czekałem, jeszcze wczoraj pisałem, żeby olać morate i dać te 70-80 mln za Lukaku ^^
» 6 lipca 2017, 12:10 #61
Kilerek7: Jeszcze powinniśmy olać Inter z Perisiciem, bo robią to samo z nami co Perez!
» 6 lipca 2017, 12:06 #60
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 12:17

Każdy klub dba o swój intrres. To, że my sprzedawaliśmy zawodników za worek pszenicy to nie znaczy, że każdy tak będzie robił. To, że Real czy Inter nie dają się dymać to akurat im się chwali. Inna sprawa, że my też nie możemy dawać się wykorzystywać i dobrze, że rezygnujemy z Moraty
» 6 lipca 2017, 12:16 #59
matexx6: To byłby fantastyczny transfer!! I Wielkie wzmocnienie do tego jeszcze kupić Maticia i będzie gruba paka! I rozjedziemy real w superpucharze🙂
» 6 lipca 2017, 12:02 #58
MajkelRoy: Craig Norwood już powitał Lukaku w United na Twitterze to prawie jak oficjalka :D
» 6 lipca 2017, 12:00 #57
RedDevils4life: Genialna sprawa! Jak bardzo chciałem akurat tego napastnika w United. Oby wszystko się udało. :-)
» 6 lipca 2017, 11:58 #56
Bydgoszczanin: A nie mówiłem, że nie ma co panikować z tym Moratą? Lukaku jest nasz. A to dopiero początek okienka. Być może Morata jeszcze przyjdzie, ale wątpię, bo żaden z nich na ławce nie usiądzie. United mieli dość interesów z Perezem. Teraz Chelsea jest w czarnej dwupiętrowy. Stracili Costę, przepada Lukaku. Coraz mniej możliwości. Chyba, że włączą się teraz do gry o Hiszpana?
» 6 lipca 2017, 11:57 #55
Kilerek7: Pewnie skupią się na Belottim albo Moracie.
» 6 lipca 2017, 12:01 #54
duncaneedwards: wszystkim fanom manchester united w tym takze sobie gratuluje zakupu Lukaku.radujmy sie nowym kocurem.pogba i lukaku wroca razem z wakacji:D
» 6 lipca 2017, 11:55 #53
lukeshaw29: Na przegladzie sportowym tez juz pisza o lukaku :) :)
» 6 lipca 2017, 11:54 #52
Diabelred: Pisalem, by powiedzic pas Realowi i skupic sie na kims innym i chyba Ed mnie posluchal heh :D
Oby to byla prawda, a nie straszak na Real, by ci zeszli z ceny.
» 6 lipca 2017, 11:52 #51
M4GIK1990MU: chelsealive.pl/n-48824-nie-lukaku-ale-llorente-wzmocni-chelsea.php

Conte chyba się pogodził ze stratą Lukaku!
» 6 lipca 2017, 11:52 #50
Kris91: Ojj dawno nie było u nas takiego napastnika. Ostatnim był chyba van Nistelrooy. Super bo widać po pozostałych zespołach że jesli nie gra się mega kreatywnie z przodu niewielkimi zawodnikami to trzeba mieć kogoś takiego w polu karnym (patrz. Tottenham i Kane może to nie do końca taki idealny przykład ale mimo wszystko Kane to nie taki Alexis)
» 6 lipca 2017, 11:52 #49
Kilerek7: Prawda jest teraz taka, jeśli my nie kupimy Moraty to nikt nie kupi. Perezowi zacznie się sypać grunt pod nogami, bo skąd hajs na Mbappe? Skoro ani za Jamesa ani za Moratę nikt nie chce przepłacać, ten gość jest oderwany od rzeczywistości, on myśli, że każdy piłkarz Realu jest 10 razy lepszy od każdego innego gracza na świecie, tak samo jak fani Realu. A nasz skład uważam jest wcale nie gorszy, ba ma większy potencjał, u Realu same dziadki już. A Pogba już szaleje z Lukaku:D
» 6 lipca 2017, 11:51 #48
mario93: Lubię Moratę, ale to co wyprawia Real to tak jak napisałeś w głowie sie nie mieści
» 6 lipca 2017, 11:53 #47
M4GIK1990MU: I git. Pazer będzie miał nauczkę, natomiast my snajpera z prawdziwego zdarzenia. Cofam wszystko, co napisałem o Edku, jeśli transfer Lukaku dojdzie do skutku. Za rok Griezmann i mamy kosmos w ataku.
» 6 lipca 2017, 11:55 #46
Kilerek7: W tym całym zamieszaniu szkoda mi Moraty, bo chłop chciał grać regularnie, a zostanie kolejny rok na ławie. Nie wiem jak można być kibicem Realu i Pereza.
» 6 lipca 2017, 12:03 #45
dlabigt23: Real wkoncu sprzeda Morate i to za 50 mln a nie za 75 jak my oferowalismy i jeszcze na tym straca . Nie beda mieli wyjscia skoro on chce regularnie grac to odejdzie :) Ale po cichutku mam nadzieje ze i Morata trafi do nas
» 6 lipca 2017, 14:50 #44
Madridista1989: Same dziadki w Realu? Mówią ci coś takie nazwiska jak: Carvajal, Varane, Vallejo, Casemiro, Kovacic, Isco, Asensio, Morata, Theo, Lucas? Bale czy Kroos też nie są starzy. Real ma ten komfort, że nie musi się zbytnio wzmacniać a jak ktoś chce odejść to musi przynieść grubą ofertę. Kluby z Anglii płacą krocie za nonejmy więc reszta świata chce ich wydoić ile się da. Ile kosztował Martial? Więc 90 baniek za Morate wcale nie dziwi.
» 6 lipca 2017, 16:23 #43
RedRevolta: Bożeeeee oby to była prawda, proszę!! nic piękniejszego nie mogło się stać, wypiąć się na zakichany real który nie chce sprzedać rezerwowego za 75mln i zwrócić się w stronę Lukaku który był przymierzany do chelsea, conte by się chyba zapłakał xDDDD
» 6 lipca 2017, 11:50 #42
lukeshaw29: Nie uwierze dopóki nie zobacze go w czerwonej koszulce choc nie powiem ze bede heppy jak przyjdzie do nas :) :) :) :) :) :)
» 6 lipca 2017, 11:50 #41
seju: TAAAAKK!! Belgijski Ronaldo jest nasz :) Wart każdych pieniędzy. Perez myślał, że wydyma Edzia a Edziu wydymał Pereza. Good Job MR Woodward.
» 6 lipca 2017, 11:46 #40
Diabelred: Raczej belgijski Drogba, belgijskiego Ronaldo to ma Chelsea ;)
» 6 lipca 2017, 11:54 #39
seju: Miałem na myśli Brazylijskiego Ronaldo a nie Crisa :) Bardzo mi go Lukaku przypomina (nie, nie z wyglądu).
» 6 lipca 2017, 12:04 #38
Diabelred: A no fakt, moj blad, ze nie wzielem pod uwage brazylijskiego :D
» 6 lipca 2017, 12:10 #37
keptnClaw: Chyba Cie ziomek pogrzało z porównaniem solidnego Lukaku do najlepszego napastnika w historii piłki kopanej jakim bez wątpienia był El Fenomeno ;d
» 6 lipca 2017, 12:26 #36
seju: Nie mówię, że jest lepszy, ale przypomina mi go. Podobny balans ciała, drybling, strzał z dystansu...
» 6 lipca 2017, 12:53 #35
Kilerek7: No i git majonez;) Jeszcze niech Ibra zostanie u nas i 2 wieże z przodu;D Nie będziemy się płaszczyć przed Realem, szkoda mi tylko Moraty, bo bardzo mu zależało na grze u nas, ale żal powinien mieć do Realu a nie do nas, bo my zrobiliśmy wszystko co możliwe.
» 6 lipca 2017, 11:46 #34
M4GIK1990MU: Jest! Mój wymarzony (na to okienko) scenariusz się spełnia. BBC i Sky Sports są zgodni, więc Belg jest już nasz, a poza tym, mam nadzieję, to zakończy negocjacje z tymi pazerami z Madrytu i przynajmniej przez jakiś czas nie będziemy robić interesów z Perezem (czytaj: klękać przed nim).
» 6 lipca 2017, 11:43 #33
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 11:42

Bardzo dobrze jest Rashford wiec niech sobie Perez upycha Morate gdzie indziej skoro taki chciwy ;P
» 6 lipca 2017, 11:42 #32
Sapstar: No w końcu jakieś dobre informacje.
» 6 lipca 2017, 11:34 #31
Sapstar: 11:24

LUKAKU LATEST

Here's an update from our reporter James Cooper.

"Manchester United have got their number one target. I’m told the Wayne Rooney deal isn’t linked with this offer, although negotiations are going on between the clubs. Lukaku will have a medical in the next couple of days, which means he should be able to join up with the squad in America for pre-season. United report for training on Saturday and fly out on Sunday.

"This means United have ended their interest in Real Madrid striker Alvaro Morata."
» 6 lipca 2017, 11:37 #30
M4GIK1990MU: "This means United have ended their interest in Real Madrid striker Alvaro Morata."

I teraz specjalnie dla Pereza:

i.imgflip.com/3ji8.jpg?a416328
» 6 lipca 2017, 11:49 #29
trikos: DE GEA - CZOŁG
BAILLY - CZOŁG
POGBA - CZOŁG
LUKAKU - CZOŁG

Mourinho - czołgista

Oesu...ale armia :O

Idealna 9-ka dla Nas, kasa mało istotna w wypadku tak bramkostrzelnego, młodego napastnika znającego standardy w Anglii.
» 6 lipca 2017, 11:31 #28
pro100wRyj: jestem bardzo podeskscytowany az mam ciartki brrrrrr super radosci
» 6 lipca 2017, 11:31 #27
MajkelRoy: ku.r.wa ten rynek jest chory, 75 mln za Lukaku a za Morate chcą 80? tylko nie pamietam czy w funtach czy Euro. Jak sie uda kupić Lukaku to Perez spuści z ceny za Morate
» 6 lipca 2017, 11:30 #26
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 11:40

James Cooper ze SkySports poinformowal ze Rooney nie jest czescia tej transakcji oraz powiedzial ze przy takim rozwoju spraw Manchester United zakonczyl starania o Morate.

Here's an update from our reporter James Cooper.

"Manchester United have got their number one target. I'm told the Wayne Rooney deal isn't linked with this offer, although negotiations are going on between the clubs. Lukaku will have a medical in the next couple of days, which means he should be able to join up with the squad in America for pre-season. United report for training on Saturday and fly out on Sunday.

"This means United have ended their interest in Real Madrid striker Alvaro Morata."
» 6 lipca 2017, 11:39 #25
levisboy1989: Brac Lukaku i Morate. Jeden nie bedzie trafial to moze drugi i Rashforda tez mamy. Pzdr
» 6 lipca 2017, 11:26 #24
swees: No i elegancko albo bierzemy Lukaku albo Real obniza cene za Morate i jego sciagamy. Watpie ze sciagniemy jednego i drugiego.
» 6 lipca 2017, 11:26 #23
michal21031980: Everton have accepted a ÂŁ75m bid for Romelu Lukaku from Manchester United, according to Sky sources.
» 6 lipca 2017, 11:25 #22
lukiton0589: No i teraz Perezowi zrobi się ,,ciepło". Kto wie może go to zmiękczy i będziemy mieli i Lukaku i Moratę?? Wtedy atak byłby obsadzony na lata!
» 6 lipca 2017, 11:25 #21
soldier: Dwaj nam niepotrzebni. Pamiętaj, że jest Rashford.
» 6 lipca 2017, 11:26 #20
lukiton0589: No właśnie myślę o Rashfordzie, Lukaku i Moracie. Jest tyle rozgrywek. Poza tym Rash może grać na skrzydle lub w ustawieniu 3-4-3.
» 6 lipca 2017, 11:29 #19
Keyen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2017 11:36

To nie będzie miało żadnego wpływu na to, czy Perez zmięknie, czy nie. Real wcale nie ma żadnego interesu w tym, żeby sprzedawać Moratę, bo to dla nich idealny rezerwowy. Opcja transferu pojawiła się ze strony United i samego piłkarza, któremu nie odpowiadała taka rola. Stąd i ta cena za niego, a możliwy transfer Lukaku wynika z naszej natychmiastowej potrzeby napastnika i niechęci do długich negocjacji z Realem.
» 6 lipca 2017, 11:35 #18
lukiton0589: Ok. Jest natychmiastowa potrzeba. Ale teraz możemy sobie pozwolić na negocjacje z Realem ciągnące się w czasie. Uda się lub nie uda. Myślę, że Jose nie zrezygnuje z Moraty. Gra na samego Lukaku jest ryzykowna jak była gra na samego Zlatana.
» 6 lipca 2017, 11:37 #17
Keyen: Po sprowadzeniu Lukaku nie widziałbym sensu sprowadzania Moraty. Obaj będą chcieli odgrywać kluczową rolę, a granie dwoma w wyjściowym składzie jest taktycznym bezsensem. Gdybyśmy mieli sprowadzać kolejnego napastnika, to o zupełnie innym profilu.
» 6 lipca 2017, 11:47 #16
lukiton0589: Powiem tylko tyle: największe sukcesy United święciło grając 4-4-2 na dwójkę napastników
» 6 lipca 2017, 11:51 #15
Keyen: Ja o tym dobrze wiem, tylko zawsze ci napastnicy się uzupełniali, a nie wyobrażam sobie tego w przypadku tej dwójki. Już pomijając fakt, że u Mourinho dwóch napastników by nie przeszło.
» 6 lipca 2017, 12:03 #14
dev13: Widac Ed wzial sie do roboty elegancko :D
» 6 lipca 2017, 11:24 #13
Bydgoszczanin: A to nie Ty przypadkiem kilka dni temu rozliczyłeś już zarząd? Pan Chorągiewka.
» 6 lipca 2017, 11:42 #12
levy181: I dobrze brać go ;) Moratę i Jamesa też.
» 6 lipca 2017, 11:23 #11
dev13: Pieknie czy Morata trafi do United w takiej sytuacji ;)
» 6 lipca 2017, 11:21 #10
mario93: Nie wiem, ale Perez zaczyna srac w gacie
» 6 lipca 2017, 11:35 #9
WiecieLepiej: Już chyba gorszej informacji nie będzie!
» 6 lipca 2017, 11:20 #8
Insanity: lepszej*

Nie ma obecnie dostępnego na rynku napastnika tej klasy.
Tej klasy tj. w wymagającej lidze, strzelającego regularnie gole, występującego, a w sumie ciągnącego nieco ponad przeciętny klub BPL oraz będącego regularnie w TOPce ligowych strzelców.
» 6 lipca 2017, 11:23 #7
WiecieLepiej: Nie możemy ściągać tej klasy piłkarzy, jeżeli chcemy realnie myśleć o wygraniu PL oraz walce w lidze mistrzów.
Prezentuje jakiś tam poziom, ale to jest po prostu przeciętniak! I pewnego poziomu nigdy nie przeskoczy.
» 6 lipca 2017, 15:36 #6
is200second: Jesli kupia faktycznie Lukaku to nastepnym krokiem zaproponowac Realowi 130 mln Morata+ James
» 6 lipca 2017, 11:19 #5
DEPE: moze od razu 200.
» 6 lipca 2017, 11:26 #4
Insanity: Sky i BBC potwierdzają, że Everton zaakceptował 75mln f. za Lukaku od Diabłów.
» 6 lipca 2017, 11:19 #3
padre: mam nadzieję, że to jest gra pod real
» 6 lipca 2017, 11:17 #2
kondzik: Nie jest skoro idzie Wazza we drugą stronę to jest coś na rzeczy
» 6 lipca 2017, 11:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.