Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Renato Sanches trafi do United?

» 24 czerwca 2017, 09:25 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Bayern Monachium aktywnie poszukuje kupca na młodego pomocnika ze swojej kadry - Renato Sanchesa. Portugalczyk zasilił zespół Bawarczyków w ubiegłym roku, po długich spekulacjach transferowych i szybkim dopięciu umowy przez Niemców.
Renato Sanches trafi do United?
» Portugalczyk nie odniósł wielkiego sukcesu w Bayernie
Sanches nie odnalazł się jednak w zespole mistrza Niemiec i Jose Mourinho może teraz odkupić Sanchesa za dużo niższą kwotę. Bayern chce za pomocnika około 23 miliony funtów. To 7,5 miliona funtów mniej niż jeszcze na początku tego miesiąca.

Jose jest podekscytowany posiadaniem w pomocy trzech młodych i dynamicznych zawodników - Pogby, Herrery oraz Sanchesa. Mourinho żałował, że Manchester United nie zdołał zakontraktować utalentowanego Portugalczyka ubiegłego lata.


TAGI


« Poprzedni news
ESPN: Jest postęp w sprawie transferu Moraty
Następny news »
Zlatan dochodzi do zdrowia w Carrington

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Klimaa: A miał być taką gwiazdą.. Ale jak widać nawet Bayern nie zawsze trafia z transferami.
» 25 czerwca 2017, 18:13 #73
dev13: Bayern stara sie wcisnac Sancheza obnizyl cene na 23 mln funtow ;)
» 25 czerwca 2017, 10:19 #72
FcManU: po co? słaby grajek na euro nic nie pokazał w bayernie też wole Lingarda
» 25 czerwca 2017, 08:57 #71
fworyt: Młody talent,tylko czy Anglia to dobry kierunek?Jesteśmy bogaci i warto go kupić.Pożyczyć do ajaxu i tam by się rozwinął.
» 24 czerwca 2017, 20:53 #70
asart: Czy taki młody to nie wiadomo ;) płoty były ze ma kilka latek więcej niż na papierze
» 25 czerwca 2017, 16:28 #69
Daminek8: 3 młodych zawodników... tylko że Herrerze w sierpniu stuknie 28 lat więc już taki młody to on nie jest.
» 24 czerwca 2017, 19:36 #68
jaratkow: Staruszek ten Herrera. Powinni go sprzedać...
» 25 czerwca 2017, 07:10 #67
Daminek8: Sanches będzie miał w tym roku 20 lat, Pogba ma 24. Poza tym nazywanie 28-latka młodym w tym specyficznym sporcie jakim jest piłka nożna jest sporym przekłamaniem i o to tu po prostu chodzi.
» 27 czerwca 2017, 08:53 #66
dev13: Nie potrzebny kolejny przecietniak ;)
» 24 czerwca 2017, 18:19 #65
HarryBrown: Wczoraj miałem okazję obejrzeć go na żywo. I niestety bylem mocno rozczarowany. Był najsłabszym ogniwem w swojej drużynie. O wiele lepiej w środku pola wypadł Ruben Neves. Bayern nie chciałby się go pozbyć gdyby widzieli w nim przyszłość.
» 24 czerwca 2017, 17:27 #64
Po6BOOM: Nie czytałem komentarzy, więc pewnie się powtórzę. Widziałeś jego mecz przeciwko Polsce na Euro? Biegał po całej szerokości i długości boiska. Skoro rok temu był na niego cały "hype" to na pewno nie bez powodu. Myślę, że wystarczy trochę mu ułożyć w głowie i w przyszłości będzie w TOP-ie pomocnikow. Do tego 23 mln to w dzisiejszych czasach jak za darmo, więc dlaczego by nie spróbować?
» 24 czerwca 2017, 18:07 #63
ArktoS: Po6BOOM, a słyszałeś o Depayu, Januzaju, albo o Torresie w Chelsea ? To, że ktoś zdobywa koronę króla strzelców nie znaczy, że tym królem będzie wiecznie. Oczywiście nie wiemy jak się rozwinie jego kariera, ale obecny poziom jaki prezentuje nie jest bliski ideału.
» 24 czerwca 2017, 18:21 #62
HarryBrown: Kapustka rok temu też miał zadatki na killera.
W takim razie jak jest taka żyleta to czemu Bayern chce się go pozbyć i to za mniejszą forsę niż sam wydał? Nie dał rady w Bundeslidze to tym bardziej nie przebije się w PL.
» 24 czerwca 2017, 23:34 #61
darthmichal: W obecnej formie (cały sezon plus euro u21) nie jest wart nawet połowy tej ceny. W każdym meczu zawsze pierwszy do zmiany i wczoraj oglądając go z trybun, nawet nie zauważyłem kiedy zszedł z boiska. Zdecydowanie lepszy byłby jego kolega z kadry Ruben Neves!
» 24 czerwca 2017, 17:10 #60
Bossicky: Jestem jak najbardziej za jego transferem, moim zdaniem Renato na pewno znacznie się rozwinie trudno powiedzieć do jakiego poziomu (bo rok siedzenia na ławce w Bayernie w tym wieku może być szczególnie szkodliwy) ale 20mln funtów to nie jest wielka kwota, a byłby dobrym uzupełnieniem składu. Myślę, że poziom Maticia czy Fabinho jest dla Portugalczyka jak najbardziej do przebicia.
» 24 czerwca 2017, 16:18 #59
jari13: Sanches to jednak pomocnik o bardziej ofensywnej charakterystyce niż Matić czy Fabinho, dlatego chciałbym, żeby w tym okienku przyszedł typowy DP do 433 tutaj początkowo chciałem Bakayoko, ale chyba Fabinho bardziej się nadaje oraz pomocnik do rotacji z Herrerą np. Sanches (chciałem Tielemansa).
» 24 czerwca 2017, 20:44 #58
sapphirutd: Powinien trafić do Anglii rok temu kiedy był w formie, może przejść teraz za 20 max 30 i na pewno spełni role dobrego rezerwowego. Portugalczyk też plus
» 24 czerwca 2017, 15:00 #57
dlabigt23: jak dostanie wsparcie i minuty na boisku a tego nie mial w Bayernie to bedzie z niego niezly kopacz . Ma cos w sobie zreszta juz pokazal na Euro i w Benfice . To nie przypadek
» 24 czerwca 2017, 16:04 #56
jari13: Jeżeli nie chciał przyjść rok temu, to nie ma sensu go sprowadzać obecnie. W kadrze potrzebny nam pomocnik do rotacji z Herrerą, więc kogoś kupić trzeba. Jeżeli Sanches nie chciał przyjść rok temu, to nie ma sensu go sprowadzać obecnie i trzeba szukać innego zawodnika.
» 24 czerwca 2017, 14:19 #55
night76: De Gea
Valencia-Lindelof-Bailly - Shaw
Fabinho
Herrea-Pogba
Miki-Rashford-Matrial

Rez
N-Ronney
PS-Mata
LS-? tutaj jest brak
SP-Sanches
S0-Jones,Smalling
DP-Carrick
LO-Blind
PO-Fosu-Mensah lub rotacja z Fabinho

reszte wywalic bo sie nei nadaje do niczego chyba ze do pchania karuzeli.
Widac braki na PS i LS oraz SP

trzeba kupic 2-3 w tym skrzyudlowego i SP..
i bedzie kadra kompletna
» 24 czerwca 2017, 13:43 #54
uzil25: Rojo. W obecnym sezonie skała, do mementu kontuzji, gdzie rzecz jasna nie mógł dalej grać, nie do przejścia.

Z Baillyim tworzyli prawdopodobnie jeden z najlepszych duetów świata na stoperze. Czekam na powrót Argentyńczyka do zdrowia a następnie do formy i jego walkę o miejsce w składzie z Lindelofem. Myślę, że Iworyjczyk jest nie do zdarcia, mając tyle lat i wciąż taki potencjał to rozwinięcia skrzydeł, to będzie jeden z najlepszych obrońców świata, o ile nie najlepszy.

To prędzej Smoła jest do wywalenia czy Jones bo jest kontuzjogenny. Rojo musi zostać.
» 24 czerwca 2017, 21:06 #53
night76: Sanchesa brac bez pytanie.
Fabinho to jest Po a nei zadne DP..
Meczy jest pelno wiec rotacja dla valencji muis byc.. a Fabingho taki jets
zadnego drewna Matica. Sanches to kocur jakich malo
» 24 czerwca 2017, 13:39 #52
Vethro: Czasami się zastanawiam, dlaczego na temat piłki nożnej wypowiadają się ludzie, którzy nie mają o niej żadnego pojęcia. Matić drewno? Rozumiem, że jeśli zawodnik nie robi z przeciwnika karuzeli jak Messi to jest drewnem i trzeba go kopnąć w dupę? To może po prostu niech United kupi 10 ofensywnych pomocników i Jose ich wystawi. W końcu będą niezwykle techniczni i będą potrafili kogoś zakręcić.

Fabinho może i jest RB, ale skoro w pomocy się sprawdzał i grał tam wiele spotkań w ubiegłym sezonie, to dlatego miałby się nie sprawdzać również teraz? Dodatkowo jest też opcją na swoją nominalną pozycję - prawą obronę, w razie gdyby Valencia zaniemógł.

Sanches olał United, pogrzał ławę i teraz raptem klub ma go witać z otwartymi ramionami? Są tu Herrera i Pogba, którzy grają w podobnym stylu do Portugalczyka, a brakuje typowego przecinaka, którym Sanches nie jest.
» 24 czerwca 2017, 14:38 #51
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 15:08

"Sanches to kocur jakich malo"

mysle ze takich "kocurow" jest cała masa.
» 24 czerwca 2017, 15:07 #50
janpal1: Fabinho to DM. W ubiegłym sezonie na pozycji defensywnego pomocnika zagrał 48 meczów, a na prawej obronie zaledwie 1 spotkanie. I dla niektórych to jest prawy obrońca.
» 24 czerwca 2017, 17:03 #49
swees: Renato "Anderson" Sanches.
Jestem na nie
» 24 czerwca 2017, 13:05 #48
karpiu2201: 100% true
» 24 czerwca 2017, 21:13 #47
duncaneedwards: Bayern nam raczej dobrego zawodnika nie sprzeda.jesli chca sie sanchesa pozbyc to widocznie cos z nim nie gra.ogolnie to czas sie obudzi bo za 2 tygodnie startuja przygotowania do nowego sezonu i wypadaloby kupic jeszcze kogos
» 24 czerwca 2017, 12:03 #46
DevoMartinez: A skąd wiesz, że spimy? Okienko transferowe jeszcze nie jest otwarte, może mamy juz dograne wszystkie transfery.
» 24 czerwca 2017, 12:23 #45
duncaneedwards: wydaje mi sie ze raczej negocjacje beda sie przeciagac. za fabinho monaco chce jak najwiecej wystukac, podejrzewam ze ten transfer moze zalezec takze od przyszlosci bakayoko czy odejdzie co chelsea cyz nie. transfer moraty wydaje sie jeszcze bardziej skomplikowany.nie wiem jak wyglada sprawa transfferu skrzydlowego i czy wogole takowy planujemy ale napewno potrzebujemy gracza kreatywnego na skryzdlo
» 24 czerwca 2017, 12:37 #44
jassaj: Sory ale to jest głupie myślenie- primo, okienko jeszcze się nie otworzyło więc panikowanie że je zmarnujemy jest tak samo "mądre" jak mówienie w wakacje, że napewno nie zdam do następnej klasy za rok, secundo- klub nie musi o wszystkim informować, pewne rozmowy odbywają się na stopniu dżentelmeńskim, nie chwali się publicznie umowami których de facto jeszcze nie ma ale to nie oznacza, że zaraz ich nie będzie. Dopięcie transferu za ciężkie miliony nie odbywa się w barze na kolanie przy piwku, to są godziny analizowania, rozmawiania, docierania stanowisk, to nie 20 zł, zeby podejść na luzie i " a dobra jak coś to nie szkoda", tu ranga interesu rozbija się o grube miliony, ktoś powie, że United negocjuje jeszcze te 3-5 milionów mniej- co to dla United ale to nadal są 3-5 mln i jak Boga kocham tylko totalny naiwniak nie walczyłby o nie bo to nadal jest kupa szmalu. Zresztą większość osób tutaj, już abstrahując od głównego wątku ma takie głupie myślenie w stylu- "Real negocjuje z Messim" -> już napewno go mają, coś jest na rzeczy, Real to szybko działa a jak jest news "Manchester negocjuje z Ronaldo" -> głupie bujdy, wymysł dziennikarzy, ja nie wiem kto wierzy w takie głupoty. Troche to hipokryzją zalatuje
» 24 czerwca 2017, 12:53 #43
DevoMartinez: Ja się akurat o transfery nie martwe. Mourinho chce miec wszystkich na okres przygotowawczy i zapewne Ed zrobi co trzeba zeby tak było. No i patrząc na poprzednie letnie okienko to 3 z 4 transferów mieliśmy załatwione już w pierwszym tygodniu lipca także powinnio byc dobrze.
» 24 czerwca 2017, 13:02 #42
Vamper: Kroosa sprzedali. Bayern to klub ktory ma okreslony styl. To ze jeden pilkarz nie moze sie tam odnalezc nie znaczy, ze w innym klubie nie bedzie w stanie grac na odpowiednim poziomie.
» 25 czerwca 2017, 10:58 #41
DiablesRouges: Gość rok praktycznie nie grał, jak już wszedł to grał piach. Obecnie na ME U21 gra piach, także........brać go! świetny zawodnik! wincyj miliardów :D
» 24 czerwca 2017, 12:01 #40
Kuntakinte: do rotacji napewno się przyda zejść jeszcze troche z ceny i go brać
» 24 czerwca 2017, 11:58 #39
RedDevils4life: Fajnie, nie miałbym nic przeciwko. ;)
» 24 czerwca 2017, 11:40 #38
hooligans8: Brać !!
» 24 czerwca 2017, 11:36 #37
Neymar12: Niech spada. Wybrał Bayern aby "osiągać sukcesy" to niech cieszy się z mistrzostw Niemiec grzejąc ławę
» 24 czerwca 2017, 11:32 #36
DevoMartinez: Polskie zacietrzewienie. Każdy popełnia błędy, kazdemu warto dac drugą szanse.
» 24 czerwca 2017, 12:21 #35
Neymar12: To nie jest błąd, to była jego decyzja. Każdy musi ponosić konsekwencje swoich wyborów. Nie wybrał naszego klubu, wybierze go jedynie jako ostatnią deskę ratunku. To upokarzające dla klubu.
» 24 czerwca 2017, 12:49 #34
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 12:56

Mozna by go sciagnac ale za jakies 10mln, odpali u Mou albo nie, moze w koncu nauczymy sie malo placic na transferach
» 24 czerwca 2017, 12:55 #33
DevoMartinez: Decuzja która była błędna z perspektywy czasu w skrócie błąd. Teraz do końca zycia ma za niego płacić bo nie wybrał naszego klubu. Rownie dobrze mógł nabrać pokory dzięki nauczce. I chyba sie nie łudzisz, że do nas trafiaja sami zawodnicy którzy marzą żeby tu grać vide Di Maria który i tak chciał grac w PSG.
» 24 czerwca 2017, 12:57 #32
Neymar12: I Di Maria od początku był błędem, co pokazała jego "determinacja aby osiągnąć tu sukces".

Teraz do końca zycia ma za niego płacić bo nie wybrał naszego klubu.

Tak, niech sobie teraz radzi, idzie na wypożyczenie, niech zrobi cokolwiek aby odzyskać formę. My nie potrzebuje zdezelowanego wraka jakim stał się w Bayernie a gracza, który w momencie transferu może nas realnie wzmocnić. Na tym etapie to on potrzebuje klubu, który go odbuduje, a nie klub, który chce osiągać sukcesy jego.
» 24 czerwca 2017, 13:27 #31
Wave: Reusik we wszystkim masz racje, ale potencjalu nie zatracil przez rok i umiejetnosci, mentalnosc i trening sporo moga zdzialac
» 24 czerwca 2017, 14:05 #30
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 14:12

Z Mullerem, walilismy za niego 100 bo blyszczal, przyszedl Lewy do Bayernu, wiadomo przegral rywalizacje, jest slabszy ale i tak cos tam potrafi, nie skazujmy ich na banicje do konca kariery i Mullera i Sancheza, wiadomo dzieli ich epoka swietlna, ale chodzi mi o nastawienie do graczy
» 24 czerwca 2017, 14:09 #29
Wave: umiejetnosci nie traci sie przez rok
» 24 czerwca 2017, 14:16 #28
Neymar12: Porównywanie Mullera, gracza ukształtowanego, który przez dobre kilka lat udowadniał swoją wartość do Sanchesa, który miał za sobą jeden udany sezon w wieku 18 lat jest co najmniej błędne. Potencjału nie utracił ale wielu graczy go miało i szybko straciło szansę na wielką karierę. Pytanie czego my potrzebujemy. Nikłej na ten moment perspektywy na przyszłość czy faktycznego wkładu w grę drużyny od momentu transferu. Niestety nie jesteśmy Realem, który mając potężną kadrę może myśleć głównie o zakupach na przyszłość.
» 24 czerwca 2017, 14:44 #27
Kalina: Zgadzam sie w 100% z Neymarem. Wielkie sukcesy bundesliga haha. Z perspektywy lawy to dopiero wielki sukces
» 24 czerwca 2017, 15:34 #26
DevoMartinez: Hehe no troche sprytnie przeskoczyłeś od "zemsty" ze nas nie wybrał więc niech spada do względów sportowych, utraty formy i przemiany w zdezelowanego wraka. O ile z drugim zgadzam się tylko po części (bo u nas też grzałby raczej ławe) to z pierwszym zupełnie nie.
» 24 czerwca 2017, 15:51 #25
MatiasXD: Jeśli mamy grać 4-3-3 i sprowadzimy Matica lub Fabinho to potrzebujemy jeszcze kogoś na ławkę do rotacji żeby była odpowiednia głębia składu.

Podstawowe trio:
Pogba - Matic - Herrera

Rezerwowe trio:
Renato - Carrick - Fellaini
» 24 czerwca 2017, 10:40 #24
janpal1: Lepiej Fabinho niż Maticia kupić.
» 24 czerwca 2017, 11:51 #23
dlabigt23: Ja bym go bierał , tutaj bedzie mial wiecej minut gry . Jose juz z niego wycisnie co sie da . W Bayernie go olali poprostu i za duza rywalizacja , jest jeszcze bardzo mlody i moze Mourinho zrobi z niego gwiazde tak jak kiedys z Drogby :) moze grac na SPO jako defensywny pomocnik i rozgrywajacy . Do rotacji jak najbardziej a nawet moze odpali i bedzie duzo lepszy niz nam sie wydaje ? talent ma i trzeba to przyznac ... jeszcze za takie pieniadze jak najbardziej :) Pasuje mi tutaj w koszulce Czerwonych Diabłów !
» 24 czerwca 2017, 10:23 #22
Fugas: Niech Monaco go sobie kupi w miejsce Fabinho który do nas trafi. Nie chcemy rezerwowych tylko ludzi którzy coś wyniosą. Tym bardziej że jak Mou go kupi to pewnie będzie grał mimo słabej formy.
» 24 czerwca 2017, 10:41 #21
VelDan: co wyniosą? Oby nie piłki bo nie będzie czym trenować
» 24 czerwca 2017, 10:55 #20
walentos: Dużo lepsza opcja od Fabinho.
» 24 czerwca 2017, 10:22 #19
MANUGLORy: Z jakiej racji ? Bo strzelił gola Polsce ? Przypominam że Fabinho był jednym z 2-3 najlepszych zawodników Monaco którzy zdobyli Ligue 1 i byli w półfinale LM ,a Sanches w żadnym stopniu nie przyczynił się do wyników Bayernu. Sanches to Fabinho może być lepszy ale chyba we fifie.
» 24 czerwca 2017, 10:33 #18
walentos: Sanches był najlepszym zawodnikiem na boisku w pierwszej polowie finalu euro przeciw francuzom. Nie zjadla go presja finalu jak gdyby nigdy nic. Mało tego gosc duzo biega po boisku i dobrze wyprowadza pilki do przodu. Ma 19 lat i jest dobra inwestycja na przyszłość.

Jak można uzywac argumentu ze 19 latek ktory gra na rezerwie w Bayernie nie przyczynil sie do sukcesu? Ma duzo lepszych kolegow w druzynie i sie nie lapie ale to wcale nie oznacza ze jest słaby.

Jeśli mamy tak oceniac zawodnikow to Fabinho nie lapie sie nawet do kadry reprezetancji Brazylii. Sanches w swojej reprezetancji nie dosc ze jest kluczowy to i odnosi sukcesy.
» 24 czerwca 2017, 20:58 #17
Fugas: Tak kupmy go, Maticia i Fabinho. W ogóle po co nam piłkarze grający w MU dłużej niż 2 lata wszystkich wymienimy i będzie git.
» 24 czerwca 2017, 10:18 #16
VelDan: Jasne, grajmy tymi co było i walczmy o 6 miejsce, albo w najlepszym razie o pozycje do LE.
» 24 czerwca 2017, 10:56 #15
uzil25: Zaskoczyło mnie to, że tak słabo poradził sobie w Bayernie. No ale mając taką konkurencję gdzie na każdą pozycję jest 2 klasowych zawodników, ciężko się dziwić. Poza tym Bundesliga to mimo wszystko mocna liga.

Za niewielką cenę trzeba spróbować. Może u nas się odnajdzie.
» 24 czerwca 2017, 10:08 #14
Wave: Mou mowil ze tak latwo by go nie poscil do Bayernu, cos tam w nim jednak widzi
» 24 czerwca 2017, 10:07 #13
lukas9: Może odkupienie od Niemców i od razu wypożyczenie na rok do Benfici ?
» 24 czerwca 2017, 09:57 #12
karreem: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 09:54

Wielki niewypał Bayernu. Niemcy chcą się go jak najszybciej pozbyć aby odzyskać jak najwięcej środków włożonych w transfer. Ale w nas naiwnych nie znajdą.
» 24 czerwca 2017, 09:52 #11
levy181: Po tych komentarzach wnioskuję że w MU najlepiej by wyglądali: Ronaldo, Lewandowski, Neymar, Silva, Vidal, Boateng, Marcelo, Varane itd. Owszem chłopak to niewiadoma ale za takie pieniądze czemu nie.
» 24 czerwca 2017, 09:49 #10
pieroni: Niewiadoma, dobrze powiedziane... Wiec jaki jest sens?
» 24 czerwca 2017, 09:53 #9
levy181: a jaki jest sens kupowania innych piłkarzy grających w innych ligach ? Wiele się mówiło o Pogbie dla mnie wypadł średnio, mówiono o Ibrze oo dziadek po co a przyszło co do czego najwięcej bramek strzelił. Każdy piłkarz to niewiadoma. Fabinho świetny dawać go a dla mnie to kolejna zagadka albo odpali albo nie. Więc kolego taki jest sens.
» 24 czerwca 2017, 10:30 #8
pieroni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 16:55

Idąc tym tokiem rozumowania można kupować do woli i dawać wszystkim szanse bo może któryś odpali... Równie dobrze można próbować wychowanków
» 24 czerwca 2017, 16:53 #7
mamwsiowd: No !! To by była tragedia jakby ten ściętoczoły młodzieniec trafił do MU !! Bili by się równo z Dżesim o tytuł największego nielota i bezmózgowca w każdym meczu . Walka była by pasjonująca z poteżnymi korzyściami dla przeciwników MU !! Czysta "Sodomia i Gomoria" !!
» 24 czerwca 2017, 09:43 #6
mikon70: Człowieku czy ty widzisz co wygadujesz? Naprawdę chcesz porównywać golden boya z piłkarzem bez umiejętności? To, że w Bayernie nie wyszło to nie oznacza, że przy Jose nie odpali. On jest bardzo młody i po prostu się pogubił a teraz trzeba mu podać rękę, żeby grał jak w Benfice i na Euro.
» 24 czerwca 2017, 10:23 #5
JasnaLiryka: Nie.
Już wolałbym żeby dostawał szansę jakiś chłopak ze szkółki United, albo tak jak napisał moj poprzednik - Pereira , który ogrywał się w Hiszpanii :) dając impuls dla Granady
» 24 czerwca 2017, 09:42 #4
pieroni: Czy każdy kopacz który jest na sprzedaż w swoim klubie musi byc przypisywany do nas...
» 24 czerwca 2017, 09:41 #3
Devil78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 09:38

Na często wchodzącego rezerwowego super ale mamy tez adreasa pereire który również ma potencjał
» 24 czerwca 2017, 09:38 #2
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 09:31

Za te pieniądze ok, może by odpalił bo potencjał ma a może okazać się jak Depay ale kasa nie jest duża więc brać jak byłaby szansa.

Ibra już niestety u nas chyba grał nie będzie więc kasa z jego pensji praktycznie pokryłaby ten transfer.
» 24 czerwca 2017, 09:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.