Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bastian Schweinsteiger przenosi się do Chicago Fire

» 21 marca 2017, 06:38 - Autor: Rio5fan - źródło: chicagotribune.com
32-letni Bastian Schweinsteiger kończy swoją przygodę z Manchesterem United przenosząc się do ligi MLS, gdzie będzie bronił barw Chicago Fire.
Bastian Schweinsteiger przenosi się do Chicago Fire
» 32-letni Bastian Schweinsteiger kończy swoją przygodę z Manchesterem United przenosząc się do ligi MLS, gdzie będzie bronił barw Chicago Fire. Informację tę w poniedziałek potwierdził klub z Toyota Park. Były reprezentant Niemiec w przyszłym tygodniu ma złożyć podpis na kontrakcie, który zagwarantuje mu zarobki na poziomie 4,5 miliona dolarów rocznie.
Informację tę w poniedziałek potwierdził klub z Toyota Park. Były reprezentant Niemiec w przyszłym tygodniu ma złożyć podpis na kontrakcie, który zagwarantuje mu zarobki na poziomie 4,5 miliona dolarów rocznie.

- W trakcie swojej kariery zawsze wypatrywałem okazji i miałem nadzieję na pomoc w stworzeniu czegoś wspaniałego. Przeprowadzka do Chicago Fire nie jest wyjątkiem. Po rozmowach z Nelsonem Rodriguezem [generalnym menadżerem klubu z Chicago] oraz Veljko Paunoviciem [trenerem Chicago Fire] zostałem przekonany do wizji klubu oraz ich filozofii. Chcę im pomóc w tym projekcie - powiedział Schweinsteiger.

- Pozyskujemy kogoś, kto wygrał wszystko na najwyższym poziomie oraz zrobił to w sposób zgodny z naszymi wartościami. Jako klub będziemy teraz zmuszeni do działania na wyższym poziomie. Wcześniej mogliśmy się zadowolić tym, co jest charakterystyczne dla krajowego poziomu. Teraz musimy jednak podnieść standardy na międzynarodowe - dodał Nelson Rodriguez.

- W szatni Bastian będzie przykładem prawdziwego mistrza. On nadal potrafi to zademonstrować na boisku. Będzie mógł nauczyć naszych zawodników odpowiedniego przygotowania, nastawienia oraz wspólnej pracy, która pozwoli na dołączenie do jego poziomu. Nasze rozmowy przebiegły bardzo gładko i w pewnym momencie przybrały osobisty charakter. Zrozumieliśmy, że możemy sobie wzajemnie pomóc. Wiemy, że przystosowanie do nowej ligi zajmie Bastianowi trochę czasu. On widzi na boisku rzeczy, których nie widzi nikt inny - stwierdził trener Chicago Fire, Veljko Paunović.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Zakażmy zwalniania menadżerów w trakcie sezonu
Następny news »
Rojo dostanie nowy kontrakt od Mourinho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


Krystiano98: Widziałem na jakiś portalu obrazek z rozmową dziennikarza z Conte:
Mourinho narzeka na to, że gracie mniej meczy i możecie skupić się na lidze, co pan na to?
Conte: A czyja to wina?

To są potwierdzone słowa? Jeśli tak, to chylę czoła xd
» 23 marca 2017, 19:10 #98
dev13: Czytam na twitterze kogo to my nie kupimy w lato nazwiska ze szok zdobedziemy PL.LM Europe i świat :D
» 23 marca 2017, 17:42 #97
sensi: to czytaj dalej.
» 23 marca 2017, 20:08 #96
Pshemo: Ach, piękne pożegnanie Podolskiego z reprezentacją dzisiaj. Pamiętam jak go spotkałem kiedyś i powiedział, że miał propozycję przyjścia do United i chciałby przyjść nawet, ale wolał do Arsenalu, bo bardziej szanował Wengera od SAFa... Szkoda, może nie musielibyśmy kupować van Persiego, a przyjemniej byłoby oglądać Polaka, zamiast drewnianego Holendra.
» 22 marca 2017, 23:33 #95
Maciekkwa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 23:59

Ty się dobrze czujesz z tym Van Persiem? PODOLSKI>RVP
» 22 marca 2017, 23:58 #94
kuba25: Przeciez Podolski nigdy nie byl pilkarzem klasy swiatowej, nie przesadzajmy, a co do Robina to byl mistrzowski ruch Fergusona.
» 23 marca 2017, 12:02 #93
rizx: Podolskiego wszyscy bardzo cenimy ze względu na polskie korzenie. Jednak patrząc obiektywnie, nigdy nie błyszczał ani w Bayernie, ani w Arsenalu. Robin jednak był o klasę wyżej od Poldiego.
» 23 marca 2017, 12:05 #92
Pshemo: W kazdym razie, chodzilo tez o to, ze dobrze, ze nie ma juz SAFa i jego bucowatego zachowania jak np rzucanie butem w zawodników. Może teraz, jak Jose zostanie na dluzej, to wiecej klasowych graczy jak Mbappe, Alba, albo Oezil będą chcieli do nas przyjść
» 23 marca 2017, 16:35 #91
rizx: Jeśli uważasz, że Sir Alex był "bucem" to raczej nie masz tu czego szukać. Tylko dzięki temu człowiekowi i jego zachowaniom (żaden zawodnik nie jest większy niż klub i Becks się o tym przekonał) jesteśmy tu gdzie jesteśmy, wykształciliśmy (a raczej SAF) takich zawodników jak CR7 i możemy sobie sprowadzać wszystkie gwiazdy (Mbappe to jeszcze nie jest klasowy piłkarz, a przykład Freddy'ego Adu który też miał być nowym Pele idealnie to ukazuje)
» 23 marca 2017, 17:02 #90
jassaj: nie karmcie trolla, przecież na kilometr czuć od niego smród bagna :/
» 23 marca 2017, 19:30 #89
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2017 20:11

Pshaemo* a matka tez cie wychowała na trollingu nie? w dodatku zrobiła to nie umiejętnie LuL.
Suma sumarum próbujesz trolować ale każdy wie że trolujesz, potrenuj na 4chanie.
» 23 marca 2017, 20:10 #88
Klimaa: Dobrze że odchodzi bo Mourinho potraktował go źle - Niemiec na to nie zasłużył. Teraz będzie miał okazję otworzyć nowy rozdział w swojej karierze. Ponownie zacznie grać co tydzień w meczach o stawkę :)
» 22 marca 2017, 23:19 #87
jassaj: Sory ale nie wiem czemu był zle traktowany. Rozumiem opinie ale moja jest taka, że Bastian miał od przyjścia Mou sprawe postawioną jasno- nie jesteś potrzebny. Facet miał kontuzje, potem przez długi czas miał "nie do końca piłkarską sylwetke". Do tego Mou miał inny pomysł, inaczej komponował środek, do czego ma przecież prawo. Nikt nie robił u przeszkód żeby odszedł, ponoć w lecie już Benfica i Sporting go chciały. No dobra niby plotki ale nawet jak nie Portugalczycy to pewnie wiele innych klubów by się skusiło. A Bastian chciał zostać. Dajmy już spokój czy zrobił to dla kasy czy poprostu tak bardzo wierzył, podjął samodzielną decyzje i musiał sie liczyć z tym, że nie będzie grał. Fakt wysłania do rezerw to też dla mnie takie bardziej kosmetyczne kontrowersje, bo czy jesteś w rezerwach czy na trybunach- jeden pies, nie grasz
Wiem, że oczekiwania były inne, że Bastian jak Carrick, będzie jak wino ale tu też warto podziwiać Carricka że nadal trzyma poziom, Bastianowi nie wyszło. Mam wrażenie, że za pózno na taki transfer. Nie miał czasu wyrobić sobie marki na boiskach PL. Dobrze, że odchodzi dla niego dla klubu. Szanuje jednak sposób odejścia- tu naprawde klasa, polubownie, bez pretensji, bez wyciągania rączek po pieniądze, które mógł spokojnie zabrać i też nie można by mieć pretensji za dużych o to. Innym plusem jest też to, że nie narzekał, nie robił z siebie ofiary, to media go na nią kreowały. Bardziej płakały osoby 3- inni piłkarze, trenerzy niż sam zawodnik. Za to szacun
» 22 marca 2017, 23:32 #86
kuba25: Warto dodac, ze Carrick jest AZ o 3 lata starszy od Bastiana!!
» 23 marca 2017, 12:05 #85
Artulino: oglądam man utd od 3 lat :D
» 22 marca 2017, 20:10 #84
kuba25: to współczuję Ci trochę.
» 23 marca 2017, 14:41 #83
Artulino: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 22 marca 2017, 20:10 #82
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 19:44

Najlepsi teraz omijaja United nie czarujmy sie pilkarsko jestesmy za topem a dobre gaze to nie wszystko ;)
» 22 marca 2017, 19:44 #81
kuba25: Nie zgadzam się. Pogba to dobry przykład czy Miki, że najlepsi wciąż chcą u nas być. W to lato jestem pewny, że kupimy hit jakiś ;>
» 23 marca 2017, 14:42 #80
MatiasXD: Patrząc na ostatnie plotki transferowe można zaobserwować że Mourinho chce na stałe wprowadzić w United formacje z 3 stoperami. Już wyjaśniam dlaczego:
* Carrick już niedługu przejdzie na emeryture więc Mourinho chce wypełnić środek pola duetem Pogba & Herrera. Problem polega na tym że obaj zawodnicy mają zapędy ofensywne więc żeby tyły były dobrze zabezpieczone musi ich asekurować trzech gości od defensywy czyli trzech stoperów.
* Podobno Mourinho chce pozyskać Jordiego Albe który byłby idealnyn kandydatem do roli lewego wahadłowego gdyż jest graczem usposobionym niezwykle ofensywnie. Na prawej stronie mamy Valencie który świetnie odnajduje się na tej pozycji.
* Mam dużą ilość stoperów (Jones, Smalling, Bailly, Rojo, Blind) i były plotki że może przyjśc ktoś jeszcze co jest znakiem że granie trójką będzie standardem.

Przykładowy skład na sezon 17/18:

-------- Miki ------ Ibrahimovic ----- Mata -------

Alba --------- Pogba --- Herrera ------ Valencia

----------- Rojo ------ Jones ------ Bailly ------------
» 22 marca 2017, 15:33 #79
soldier85pl: Problem w tym że z tych 5 obrońców jeden jest ciągle kontuzjowany (jones) a drugi nie nadaje się moim zdaniem na tą pozycję (blind). Smalling też nie prezentował ostatnio zbyt wysokiego poziomu, a rojo i bailly potrafią być nieprzewidywalni. Może to tylko moje odczucie ale jakoś średnio widzę właśnie naszą linię defensywną w taktyce 3:4:3. Z resztą co napisałeś się zgadzam.
» 22 marca 2017, 19:01 #78
dlabigt23: tez jakos nie widze u nas takiej taktyki na ten moment . Powinnismy kupic z 2 dobrych srodkowych obroncow jak nie 3 zeby grac trzeba obroncami ... Blind ( nie nadaje sie na obronce a juz napewno nie srodkowego chyba ze na jakiegos slabego rywala ) , Jones ( wiecznie kontuzjowany ) , Smalling bez formy . Tylko Rojo i Bailly trzymaja forme i sa mocni wiec mamy ich dwoch ... Jeszcze przyznajmiej nam brakuje z 2 zeby sie bic o wyzsze cele
» 22 marca 2017, 23:15 #77
karolmanu3: ja tam nie mialbym nic przeciwko grania 3-4-3. wazne zeby gra wygladal tak jak przystalo na United. osobiscie wolabym zestawienie 3-4-3 w wersji 3-4-1-2.
ps. ja ciegle wierze w shawa. jak przypomne ja gral przed kontuzja.. dzik po prostu.

-----------martial------------ibrahimovic------------

----------------------miki------------------------------

shaw-------pogba---------herrera---------valencia

-----------rojo------bailly---------jones--------------
» 23 marca 2017, 21:40 #76
dawidlp92: Trzeba wygrać Ligę Europy za wszelką cenę ... to przywróci nas do czołĂ˛wki
» 22 marca 2017, 12:03 #75
lukeshaw29: Mimo ze nie gralesz tak wiele to i tak ci Bastian dziekuje ze byles Czerwonym Diabłem Powodzenia !!
» 22 marca 2017, 11:44 #74
tom93: Zawodnik widmo w naszym klubie. Nawet zbytnio się nie zdziwiłem. Kolejny świetny piłkarz kończy przygodę z piłką światowego formatu. Spokojna emeryturka w Stanach. W każdym razie życzę mu powodzenia. Nie można powiedzieć o nim złego słowa, bo zachowywał się profesjonalnie i takim też został u nas do końca. Za to szacun.
» 22 marca 2017, 11:25 #73
lukaszjasko1986: Wiecie że w 11 kolejki pl jest lingard a i tak znawcy devilpage powiedzą ze słabo zagrał. Powodzenia
» 22 marca 2017, 07:43 #72
Wave: ten sie obudzil
» 22 marca 2017, 08:19 #71
BlueDreams: Brać Dybałę z Juve, Wyciągnoć Kapustkę z Lester dorzucić RĂşben Neves z FC Porto oraz Felipe Anderson z Lazio i wtedy mamy

-Rachford - Dybała - Felpie Anderson-
-----------Pogba-Kapustka---------------
-------------Ruben Naves----------------
obronę trochę pozmieniać i idziemy na potrójną
» 22 marca 2017, 06:09 #70
xxManUtdxx: Na obronę jeszcze Pazdana i do pomocy Krychowiaka i mamy poczwórną.
» 22 marca 2017, 07:39 #69
Vectra: BlueDreams do jakiego lekarza chodzisz?? Weź lepiej idź do innego bo ten cie chyba oszukuje.
» 23 marca 2017, 11:38 #68
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2017 17:27

Rachford :D Może Harrison Ford?
» 23 marca 2017, 17:27 #67
welllone: Nareszcie! Największa pomyłka LvG i United zarazem odchodzi.
» 22 marca 2017, 02:24 #66
Adam88: Lukaku to byłby najlepszy transfer
» 21 marca 2017, 22:57 #65
10wazzar10: Tymczasem Bakayoko prawie na pewno od nowego sezonu zagra w Chelsea...
» 21 marca 2017, 21:20 #64
atos1987: prawie na pewno - uwielbiam to.
» 21 marca 2017, 21:47 #63
2Fast4You: Balague to chyba największy bajkopisarz jbc
» 21 marca 2017, 22:44 #62
Kilerek7: Dopóki nie zobaczę Oficjalnie to nie uwierzę. Mimo wszystko para Bakayoko - Kante to było coś. Chelsea mam wrażenie ma teraz większą łatwość pozyskiwania graczy niż my. Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia by młody jakiś gracz nie wybrałby MU.
» 21 marca 2017, 22:44 #61
piter100000: Kilerek7 było wielu młodych graczy, którzy nie wybrali MU. na szybko do głowy przychodzą mi chociażby Ramsey, Varane i Bale (jak jeszcze grał w Soton)
» 21 marca 2017, 23:02 #60
GUESSWHOISBACK: Matic kante bakayoko, niezła defensywa
» 22 marca 2017, 04:44 #59
vanantygaal: facet, który jest podsumowaniem dwóch lat Manchesteru LvG - totalny niewypał... obiektywnie nie miał prawa się sprawdzić w obecnym MU. Półemeryt, który trafił do zespołu będącego w totalnej rozsypce. Bayern pozbył się w ładny sposób podstarzałej gwiazdy. Nie powinniśmy go kupować w ogóle, ale w końcu udało się go pozbyć. Powodzenia za oceanem! nowy zespół jest dla niego bardziej odpowiedni jeśli chodzi o jego obecną karierę
» 21 marca 2017, 20:20 #58
qwerasdf: kupmy za 10, zniszczmy goscia i sprzedajmy za 2. genialna polityka transferowa ostatnich lat
» 21 marca 2017, 19:27 #57
vanantygaal: lepsze to niż płacenie gościowi za siedzenie na trybunach
» 21 marca 2017, 20:22 #56
soldier85pl: Właściwie to zrobiliśmy to i to. Kupiliśmy za 10 sprzedaliśmy za 2 i płaciliśmy za siedzenie na trybunach.
» 22 marca 2017, 19:10 #55
beckham85: WKONCU !! NIE POTRZEBNIE WOGOLE GO BRALI DO UNITED !!
» 21 marca 2017, 17:02 #54
lukiton0589: Jones złapał kontuzję na treningu reprezentacji i wraca do Manchesteru. Może to i dobrze, bo w ostatnim czasie grał fatalnie.
» 21 marca 2017, 16:07 #53
RedRevolta: Dlaczego mnie to nie dziwi? ten gośc już dawno powinien wylecieć z United, co sezon to samo zagra 2-3 mecze i wypada na 2x więcej przez kontuzje, darmozjad którego już dawno powinniśmy się pozbyć.
» 21 marca 2017, 16:38 #52
NexaT: W tym sezonie zagrał 2-3 razy? Ciekawe.
» 21 marca 2017, 16:44 #51
pawelisto2: NexaT, codziennie czegoś nowego się dowiadujemy, hehe.
» 21 marca 2017, 17:55 #50
zbyszek7: Oj Bastian Bastian Chicago Fire?? Szkoda gadac jest bo to druzyna bez zadnych ambicji co roku zajmujaca ostatnie miejsce w swojej dywizji, o play-offs i pucharze moze sobie tylko pomazyc a zeby bylo smieszniej to z tej ligi sie nie spada wiec Fire tak co roku pobadaja w coraz to wiekszy marazm na wyjezdzie nie wygrali chyba od 50 spotkan no chy a ze ostatnio bo przestalem sledzic na meczu garstka kibicow choc moze teraz przyjda bo Bastian. Mozna by powiedziec ze teafil swoj na swojego 32 lata i zero ambicji ehh
» 21 marca 2017, 15:38 #49
84cantona7: Może ma ambicje i chce ten zespół wprowadzić na sam szczyt?
» 21 marca 2017, 20:16 #48
PogromcaTroli: Basti Fantasti Szfansztajga-Powodzenia !
» 21 marca 2017, 15:23 #47
illu: Zasłużył na ten urlop :)
» 21 marca 2017, 14:18 #46
MarChester: co do transferów to jest napisane na hiszpańskiej stronie że barca chce bardzo poważnie włączyć się do walki o Griezmana. jak by chodziło o Real to chyba był bym spokojniejszy bo pewnie by icholał.. ale jaki ma stosunek do barcy tego nie wiemy
» 21 marca 2017, 14:09 #45
Bossicky: on marzy o grze w Barcelonie.
» 21 marca 2017, 15:42 #44
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2017 14:07

Jakoś nigdy nie byłem zwolennikiem transferu Schweinsteigera do United więc w sumie to życzę mu powodzenia w MLS, ale jakoś tęsknić nie będę.
» 21 marca 2017, 14:06 #43
Krystiano98: Nie ma za czym tęsknić, nieudany z naszego punktu widzenia transfer.
» 21 marca 2017, 14:08 #42
TheRipper: Zgadzam się :)
» 21 marca 2017, 14:09 #41
swees: "[...]przystosowanie do nowego ligi[...]"

Kolejny raz pytam - Czy wy czytacie to co piszecie?!
» 21 marca 2017, 13:13 #40
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2017 13:54

Ja czytam. Cała Polska czyta. A ty?
» 21 marca 2017, 13:52 #39
wladek22ban: Zapomnialem że mamy czy tam mieliśmy go w składzie...
» 21 marca 2017, 12:01 #38
Devil78: Jeśli po sezonie zostaniemy w takim składzie:

Bramkarze: De Gea, Romero, Pereira

Obrońcy: Valencia, Darmian, Bailly, Jones, Smalling, Blind, Rojo, Shaw, Fosu

Pomoc środek: Fellaini ??, Carrick??, Pogba, Herrera

Skrzydła: Martial

10siątka: Mata, Miki

Atak: Rash, Ibra

to widać, że: skrzydłowy (a najlepiej jeden gotowy + drugi młody perspektywiczny), środkowy pomocnik (podobnie jak ze skrzydłowymi) oraz napastnik to absolutna konieczność.

5 transferów z czego 3 na pewno za dużą kasę.
» 21 marca 2017, 11:28 #37
kemek777: Mbappe, Griezmann(lub Lukaku) , Beranrdo Silva oraz Bakayoko
» 21 marca 2017, 12:39 #36
Matejko: Podbijam, 10 transferow z czego 7 na pewno za duza kase.
» 21 marca 2017, 13:11 #35
TheRipper: Transferów potrzeba o wiele więcej ale na najbliższe okienko myślę że priorytetowy byłby dobry stoper, skrzydłowy, środkowy pomocnik i napastnik. Czyli w sumie 4 transfery w letnim okienku.
» 21 marca 2017, 14:09 #34
RedDevils4life: Powodzenia w dalszym dorabianiu na emeryturce.
» 21 marca 2017, 11:04 #33
ManUtdFan94: Jeden z moich ulubionych zawodników .Wielki zawodnik, szkoda tylko że przyszedł do Nas tak późno już trochę wyniszczony przez kontuzje. Jednakże w każdym meczu jakim grał widać było wielką klasę tego zawodnika. Również mega szacunek za walkę kiedy Mourinho go degradował do rezerw i za powrót do składu. Powodzenia Basti !
» 21 marca 2017, 10:40 #32
Krystiano98: Z tym każdym meczem to nie przesadzaj, jak profesjonalny piłkarz może się tak zapuścic, jak on z tym brzuchem ;d Ale w porządku gość.
» 21 marca 2017, 12:49 #31
Joker7: teraz w lato trzeba kupic przynajmniej 2 srodkowych pomocnikow! bo praktycznie u nas nie ma kto juz grac zostali Pogba Herrera i 36 letni Carrick;/ fellainiego to nawet nie licze
» 21 marca 2017, 10:23 #30
Wave: Dlaczego nie? Sam ciagnal Everton swego czasu, wiecej wnosi niz Carrick na ta chwile do druzyny.

Blind jest pomocnikiem. To jest juz 5 srodkowych. Niewiadomo co zrobic z Roo tez bo watpie by wygryzl kogos z przodu.
» 21 marca 2017, 10:41 #29
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2017 10:19

Niszczycielski plan Mourinho wszedł w życie:

Zostali zniszczeni:

* Schneiderlin
* Depay
* Schweinsteiger

Kolejni w kolejce do zniszczenia:

* Shaw
* Darmian
* Martial
» 21 marca 2017, 10:19 #28
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2017 10:22

Zauważcie że każdy z tych zawodników przybył na życzenie Van Tulipana a Mourinho ostatnio wspomniał że jest rozczarowany transferami swoich poprzedników.
» 21 marca 2017, 10:21 #27
RobvanKlu5i: No tak, Martialem to musi być szczególnie rozczarowany... ;)
» 21 marca 2017, 10:22 #26
jassaj: Schneiderlin- no może dałbym mu więcej szans, ale life is brutal- konkurencja go zjadła
Depay- no- będzie jak z Pogbą, zagrał tam w Lyonie może 2 dobre mecze i ludzie zapomnieli że przez 2 lata nic nie grał
Bastian- facet mógł odejśc od początku. Nikt go na siłe nie trzymał, żeby mu zrobić na złość, sam postanowił siedzieć i doić kase. A teraz jak już zródełko wysycha to musiał szukać szczęsćia gdzieś indziej
-------
Shaw- nie gra ale też narazie oficjalki o nim to tylko głupie plotki, może będzie jak z Mikim ? a może nie ?czas pokaże
Darmian- tu nie mam zdania- czasem wydaje mi sie przydatny czasem nie. I u nas też czasem gra, czasem nie, przecież na PO jest Valencia, którego za żaden skarb bym nie oddał więc Włoch musi czekać na szanse na LO czy rotacje
Martial-też miał odchodzić a nie odchodzi,gra daje rade, Mou rotuje składem, pewnie jeszcze w tym sezonie pogra więcej
W każdym razie Ci co już odeszli to nie zemsta Mou na LvG tylko klątwa LvG na MU. Nakupował Holender, nakupował a potem sie okazało że połowe niepotrzebnie
» 21 marca 2017, 10:56 #25
RedDevils4life: Mourinho po prostu postawił sprawę jasno. Wiedział bankowo jak wygląda sytuacja tej trójki i dał im i tak pół roku a nawet i więcej. Chociaż Bastian nie był zbytnio brany pod uwagę od początku. Nie dali rady to polecieli, nie ma czasu na trzymanie półśrodków, którzy zagrają pięć dobrych spotkań na trzy lata. Sorry, bardzo lubiłem Depaya, ale rzeczywistość weryfikuje a Mourinho nie patrzy na sentymenty w takich przypadkach.
» 21 marca 2017, 11:07 #24
jaratkow: Nie traktuję polityki kadrowej Mourinho jako "zemsty na LvG". Po prostu facet ma swój pomysł na grę drużyny i dobiera do niego kadry.
» 21 marca 2017, 14:37 #23
euro8686: Ciekawe jak wyglada ten transfer czy on juz teraz odejdzie i bedziw grac w USA czy bedzie z nami do czerwca i dopiero odejdzie w okienku transferowym?
» 21 marca 2017, 10:16 #22
ess: Logiczne by było gdyby teraz odszedł, bo właśnie się zaczął sezon w MLS
» 21 marca 2017, 15:30 #21
Ave88: Skoro już tak sie to konczy to przestawić Blinda do środka a na lewej niech Luke zacznie grywac regularnie.
» 21 marca 2017, 09:32 #20
bbfilipbb: ahahahahah nie.
» 21 marca 2017, 09:46 #19
Wave: a dlaczego nie?
» 21 marca 2017, 10:37 #18
Krystiano98: No bo nie xd
» 21 marca 2017, 13:53 #17
Ave88: Nie, bo argumentów brak. Blind ma niezłą wizje gry i dalby sobie rade w środku bez problemu. Ale skoro to nie fifa to niektórzy tego nie ogarniaja. Proste :)
» 21 marca 2017, 15:42 #16
Krystiano98: Do czego środka? Obrony czy pomocy?
Nie widze zbyt tej wizji, jak ma problem, żeby dośrodkować w miare dobrze, to tym bardziej nie ogarnie na środku, gdzie jest o wiele mniej czasu na reakcje. Na rezerwowego się nadaje i to raczej szczyt jego możliwości.
» 21 marca 2017, 19:23 #15
Ave88: Problem? To nie robot, żeby non stop idealnie dośrodkowywał. Zreszta pare genialnych zagrań ze środka pola juz zaliczyl. Mega inteligentny grajek więc zdecydowanie by się sprawdził w środku pola :)
» 22 marca 2017, 00:05 #14
Krystiano98: Jakoś nie moge sobie przypomnieć zbyt wielu jego pieknych zagrań. Jak dla mnie to można by zrobić z niego takiego de Jonga, ale przód niech zostawi odpowiednim ludziom, nie ma ani tak szybkiej i zwinnej nogi jak Mata, ani nie jest tak silny jak Pogba.
» 22 marca 2017, 11:40 #13
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2017 09:32

No i komin placowy w koncu sciety, Mou go nie widzial w druzynie i temat zamkniety.
Manchester United to nie dom pieknej starosci.

Przedadza sie pieniazki na letnie wzmocnienia
» 21 marca 2017, 09:29 #12
duncaneedwards: Jeszcze niedawno niemiecki gigant oskarzal nas o zle traktowanie bastiana i brak szacunku do tego gracza.zawodnik prawie od roku byl do wziecia koniec koncow trafil do Chicago Fire w wieku 32 lat. To jednak wychodzi z tego to ze basti nie mial juz takiej formy by grac w liczacym sie klubie europy.po raz kolejny bayern nas wydymal sprzedajac nam wydmuchanego gracza
» 21 marca 2017, 09:20 #11
ess: a kto był wcześniej?
» 21 marca 2017, 15:30 #10
EricKing: Owen Hargreaves
» 21 marca 2017, 15:53 #9
mamwsiowd: Był nieporozumieniem w MU i sprytnym zabiegiem Bayernu który pozbył się podstarzałego,podatnego na kontuzje,swojego zasłużonego i sympatycznego zawodnika. MU Bastian dał geriatrię i pokazał że Chłopi są(czy byli,mam nadzieję, za kadencji LvG) bardziej prestiżowym klubem.Ale za rządów twardego zeskorupiałego i despotycznego Holendra nikt znaczący nie chcał przyjść do MU a np. taka Maryja uciekła.Także dobrze że kończy się ten rozdział ze Schweinsteigerem.
» 21 marca 2017, 09:09 #8
Marti24: Szkoda, wielka szkoda, ale dla niego to najlepsze rozwiązanie.
Pod van Gaalem nie błyszczał, a Mourinho go ściął bez żadnej przyczyny, no i wiek. Z drugiej strony to trener decyduje. Co ma powiedzieć Krychowiak w PSG, Andre Gomes w Barcelonie, Renato Sanches w Bayernie...
Odejście Schweinsteigera ma jeszcze jedną przyczynę - finansową. MU oszczędza na jego tygodniówce, krótko mówiąc trwa zbieranie pieniędzy na letnie transfery. Wiemy doskonale, że teraz pensje piłkarzy to kolosalne pieniądze.
Patrząc na skład, to uważam, że powinniśmy kupić dwóch do środka, nawet jeżeli Carrick miałby pozostać. Środkowego obrońcy nie potrzebujemy, gdyż mamy Jonesa, Rojo, Bailly'ego, Smallinga oraz Blinda, starczy.
» 21 marca 2017, 09:00 #7
ess: Basti nie wylądował w żadnym dobrym europejskim klubie, więc Mou ściął go pewnie z bardzo prostej przyczyny - był za słaby.
» 21 marca 2017, 10:23 #6
Kundziu: Szkoda, że w United nie zaistniał. Powodzenia w Chicago!
» 21 marca 2017, 08:25 #5
emil1986x: :( mou nie dał mu nawet szansy...
» 21 marca 2017, 08:20 #4
dawidlp92: Powodzenia Basti
» 21 marca 2017, 08:15 #3
dev13: Basti bardzo dobrze zrobil fajny kraj zarobi jeszcze kupe grosza a skoro Mou uwazal go za zgrana karte i z laski uwzglednil w LE lecz prawie nie gral w LE ani pucharach wiec bay United. Powodzenia Basti a bufon Mourinho bedzie mial sie z pyszna jak sie sprawdzi czarny scenariusz nie wygra LE ,nie bedzie w Top4 i nie bedzie LM.
» 21 marca 2017, 07:42 #2
10wazzar10: Niemal na sto procent możemy być pewni środowego pomocnika w United podczas lata. Powodzenia Basti!
» 21 marca 2017, 06:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.