Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Manchester United - AS Saint-Etienne

» 17 lutego 2017, 10:19 - Autor: aruna12 - źródło: MEN/DevilPage.pl
Skuteczność Zlatana Ibrahimovicia przesądziła o tym, że Manchester United pokonał Saint-Etienne 3-0 w pierwszym spotkaniu 1/16 finału. Czerwone Diabły mają mocną pozycję przed rewanżem i polecą do Francji w dobrych nastrojach.
Oceny pomeczowe: Manchester United - AS Saint-Etienne
» Ibrahimović był bezlitosny dla defensywy Saint-Etienne
Poniżej prezentujemy oceny podopiecznych Jose Mourinho, wystawione przez redakcję Manchester Evening News oraz użytkowników DevilPage.pl.

Sergio RomeroSergio Romero
W pierwszej połowie piłkarze Saint-Etienne oddali 10 strzałów, ale Argentyńczyk nie musiał bronić żadnego z nich. Solidny występ rezerwowego bramkarza.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 7.09

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Na początku grał słabo, tracił piłkę i gubił krycie. Po przerwie było znacznie lepiej, ale nie zaliczy tego meczu do najbardziej udanych w tym sezonie.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 7.2

Chris SmallingChris Smalling
Ponosi część odpowiedzialności za słaby początek United, ale później zablokował groźny strzał Francuzów.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.8

Eric BaillyEric Bailly
Jego niecelne podanie z początku spotkania mogło skończyć się golem dla Saint-Etienne. Zrehabilitował się blokując strzał Hamoumy. Generalnie nie był to jego najlepszy mecz.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.56

Daley BlindDaley Blind
Sędzia mógł podyktować rzut karny po jego starciu z Intimą. W drugiej połowie popisał się rewelacyjnym podaniem do Pogby, ale zbyt często gubił krycie.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 6.1

Ander HerreraAnder Herrera
W pierwszej połowie dostał burę od Mourinho po kilku niedokładnych zagraniach. Dostał żółtą kartkę, która eliminuje go z występu w rewanżu.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.55

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Zagrał zamiast chorego Mychitariana. Jego zejście z boiska w przerwie było sporą niespodzianką, ale głównie dlatego, że można było zapomnieć, iż w ogóle wyszedł na murawę.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4.91

Juan MataJuan Mata
Jedno czy dwa niezłe zagrania w okolicy pola karnego, poza tym nie potrafił odcisnąć swojego piętna na tym meczu. Nie może narzekać na to, że został zmieniony.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 6.88

Paul PogbaPaul Pogba
Często tracił piłkę, o dziwo głównie w starciach ze swoim bratem, ale miał przebłysk, gdy sprawnie obrócił się z piłką i oddał groźny strzał. Był bliski zdobycia bramki, ale jego uderzenie z główki trafiło w poprzeczkę bramki Ruffiera.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.99

Anthony MartialAnthony Martial
W pierwszej połowie oddał groźny strzał i przeprowadził rajd, po którym na listę strzelców powinien wpisać się Ibrahimović. Przez cały czas stwarzał zagrożenie na lewym skrzydle. Najlepszy gracz United.
MEN: 8/10 DevilPage.pl: 7.99

Zlatan IbrahimovićZlatan Ibrahimović
Rozpoczął strzelanie na Old Trafford od strzału z rzutu wolnego. Powinien zdobyć gola po podaniu Martiala, ale nie rozpamiętywał tej sytuacji i strzelił dwa gole w drugiej połowie.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 8.6

Zmiany:

Jesse LingardJesse Lingard
Aktywny, wszędzie go było pełno (wszedł w 46. minucie za Fellainiego).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.34


Marcus RashfordMarcus Rashford
Wypracował drugiego gola dla United. Po jego rajdzie i podaniu Ibrahimoviciowi pozostało wpakować piłkę do pustej bramki (wszedł w 70. minucie za Matę).
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7.1

Ashley YoungAshley Young
Zaliczył epizod w końcówce spotkania (wszedł w 84. minucie za Martiala).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.9


TAGI


« Poprzedni news
Roy Keane: Pogba trochę przesadził
Następny news »
Keane: Osądzono mnie na podstawie jednego meczu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Klimaa: Kolejny kiepski występ Blinda na boku obrony - Holender jest daleki od najlepszej dyspozycji, może to szansa dla Shawa aby powrócić do składu.
» 18 lutego 2017, 22:17 #41
flt32705: Błagam poraz drugi dajcie bana Jackowi B
» 17 lutego 2017, 21:15 #40
JacekB: po raz się pisze analfabeto
» 17 lutego 2017, 21:21 #39
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2017 16:59

Czasem czytaąc oceny zawodników zastanawiam się czy pochodzą one z tego samego meczu, który ogladałem. Nie mam wśród zawodników United ani specjalnych faworytów ani też nikogo, kogo bym jakoś specjalnie nie trawił. Ale pozytywne oceny Lingarda to w ostatnim czasie nieporozumienie. Tak samo zresztą jak jego regularna obecność na boisku. Robi sporo "szumu", biega i... żadnego z tego pożytku. Z kolei Mata..? Podpadł chyba komuś z oceniających albo... delikwent ma coś ze wzrokiem. Ibra... 3 bramki to z pewnością duży plus ale... pokazywał się już z lepszej strony piłkarsko
» 17 lutego 2017, 16:58 #38
JacekB: Mata grał słabo (jak na swoje możliwości) i dlatego został zmieniony. Ale w porównaniu z Blindem czy Podsiadło zagrał znakomicie. Co do Zlatana zgadzam się w stu procentach. To był najdziwniejszy jego hattrick w karierze. Niektórzy tutaj tak się tym wyczynem podniecają, że od razu daliby mu 10-tke. Ale co tu się dziwić przez trzy ostatnie lata przyzwyczailiśmy się do reprezentowanej przez nas padaki a tu wygrana 3:0 i wielka podnieta. Tylko obiektywnie z taką grą będziemy mieli duuuuuuży problem żeby ugrać coś z City.
» 17 lutego 2017, 17:40 #37
M4GIK1990MU: "Tylko obiektywnie z taką grą będziemy mieli duuuuuuży problem żeby ugrać coś z City."

a nie pomyślałeś przypadkiem, że piłkarze po części zlali ten mecz? PL to PL, a LE to.. cóż...
» 17 lutego 2017, 19:43 #36
Fugas: Skończ gościu wypowiadać się o piłkarzach jak zamiast meczu skróty oglądasz. Blind był akurat najlepszy na boisku. A co do dziwnego hat tricka to oczywiście lepiej jakby zlatan przestrzelił.
» 17 lutego 2017, 20:33 #35
JacekB: M4GIK1990MU
Jeśli zlali ten mecz to świadczyłoby to dobitnie jakimi są "profesjonalistami". A przypomnę ci ze zwycięzca Ligi Europy zagra w Lidze Mistrzów.
» 18 lutego 2017, 10:05 #34
JacekB: Przeważnie nie zgadzam się z ocenami w/g MEN ale tym razem w 100% muszę się z nimi zgodzić. Z taką grą Liga Mistrzów za dwa lata.
» 17 lutego 2017, 16:47 #33
szabo1878: Pogba: "Często tracił piłkę, o dziwo głównie w starciach ze swoim bratem"
No po prostu smiech...
Przypominam sobie moze jedno zagranie Paula na prawa strone, ktore bylo za lekkie i faktycznie jego brat je przechwycil.
Tak poza tym, to ten nasz Pogba praktycznie sie nie zblizal na boisku do swojego brata. Obaj operowali w kompletnie innych strefach.

Oceny Blinda, Maty, Ibry i Lingarda chyba byly losowane z koszyczka. Trzej pierwsi za nisko, ten czwarty za wysoko.
Blagam was admini, zakonczcie ta farse i zrezygnujcie z ocen i opisow MEN ;P
» 17 lutego 2017, 13:48 #32
JacekB: Może oni w przeciwieństwie do ciebie oglądali całe spotkanie a nie same skróty
» 17 lutego 2017, 17:42 #31
miocinho2: szczerze mowiac tez nie pamietam zeby sie Pogba i Pogba skonfrontowali ze soba ale tez nie za bardzo na tym sie skupila moja uwaga.Ale tez nie przypominam sobie jakis wielu strat Pogby.Poza tym nalezy go pochwalic za kilka fantastycznych dlugich podan,pracowitosc,i indywidualne wyprowadzania pilki z wlasnej polowy.Pogba odziwo w ostatnich meczach robi "czarna robote" i robi to z meczu na mecz lepiej.jak byl ustawiony jako śpo to i tak czesciej i lepiej bronil niz Herrera ,a przedewszystkim Fellaini(wystawianie go w pierwszej 11 jest calkowicie nieuzasadnione).kilka fajnych powrtotow pogby i odbiorow mi sie przypomnialo.Szukamy nastepcy Carricka,a moze juz go mamy w swoich szregach i to moze sie okaze ze ulepszona wersje.Po ostatnich slabych meczaczach i krytyce(glownie ze strony Rio)mam wrazenie ze Paul spokornial i wzial sie troche ostrzej do roboty przynajmniej w czasie meczow.
» 17 lutego 2017, 22:35 #30
Xchrisx7: Świetnie widzieć Martiala w dobrej formie! Oby tak dalej
» 17 lutego 2017, 13:47 #29
mattCK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2017 13:00

na pochwały zasłużył jedynie Anthony Martial i może Pogba za tych kilka fajnie zagranych piłek, Romero po raz kolejny bardzo przyzwoicie. Ciężka sprawa jest natomiast ze Zlatanem bo zagrał bardzo słabe zawody ale jak to ktoś napisał, chyba tylko Ibra potrafi strzelić hattricka z ławki rezerwowych!
Fella nadaje się co najwyżej na zmiennika i to w meczach typu Stoke, West Brom i tym podobne.

Zastanawia mnie jedynie co w tej drużynie robi ten suchotnik Lingard (nie, nie uwziąłem się na niego) bo gość nie wiem czy by się łapał w drużynach z końca tabeli o Championship nie wspominając, patrząc na jego posturę. Może powinien spróbować swoich sił w słonecznej Hiszpanii?!
» 17 lutego 2017, 12:58 #28
soldier: 5 dla Blinda to skandal
» 17 lutego 2017, 12:33 #27
GUESSWHOISBACK: Zgadzam się. Za wysoko.
» 17 lutego 2017, 15:46 #26
brennt: 7 dla ibry za 3 bramki to smiech. napastnika sie rozlicza z bramek, wiec powinien dostac 9.
» 17 lutego 2017, 11:49 #25
soldier: TRUE___________
» 17 lutego 2017, 12:32 #24
mateusz09874: Biorąc pod uwagę krytykę na niego w momencie gdy nie strzelał przez kilka meczy to tak. Nie przez przypadek ma najwięcej strzelonych bramek
» 17 lutego 2017, 13:06 #23
kendzimen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2017 11:48

W XI tygodnia Ligi Europy według whoscored.com znaleźli się m.in. Blind (8.2) oraz Ibra (10.0) ;)
» 17 lutego 2017, 11:46 #22
MaciekBOWER: No nieźle
» 17 lutego 2017, 11:56 #21
walentos: A jak inaczej ocenić napastnika który ustrzelił Hattricka? Niezależnie od tego jak zdobył bramki nalezy mu się wysoka nota.
» 17 lutego 2017, 12:10 #20
Sideswipe: Blind gubił krycie, owszem. Szkoda tylko, że nikt go nie asekurował gdy kilka razy wybrał się pod pole karne przeciwników. Wypracował kilka piłek po (o dziwo) agresywnych wejściach tylko po to, by Pogba czy Lingard ją stracił, Herrera też miał taki głupi błąd w środku pola, gdy wszyscy wraz z Blindem byli gotowi na kontrę MU a nie St. Etienne.
» 17 lutego 2017, 11:44 #19
NoLogo: Za asekurację (przy takim ustawieniu) lewej strony od dłuższego czasu odpowiada pogba, za prawą Herrera. Skutki widać, prawą mamy zablokowaną nawet jak Valencia zapędzi się do ataku, a z drugiej szybszy przeciwnik może mieć 'autostradę'.
» 17 lutego 2017, 12:20 #18
DevoMartinez: No niestety tak obserwuje gre w obronie Pogby od dluzszego czasu i notorycznie daje sie obiegac bo gubi krycie. Słabo przewiduje, powinnien brac korki u Blinda.
» 17 lutego 2017, 13:08 #17
duncaneedwards: czlowieku gdzie ty ogladasz mecze chyba na livscorze.Pogba to nasz najlpeszy pomocnik mozg srodka pola znakomioty przeglad gry drybling jeszcze lepszy strzal. przyszlosc kluby na lata. wiele poteg na swiecie marzy o takim zawodniku
» 17 lutego 2017, 16:56 #16
mamwsiowd: Ciekawi mnie po czym(co brał!) ktoś napisał takie niektóre infantylne komentarze. Martial najlepszym piłkarzem na boisku....... a Ibra strzelił hat-trika ! Lingart był wszędzie aktywny ??........ a najbardziej pewnie w swojej bieliźnie osobistej.Ten nierozgarnięty zawodnik zagrał piach.Był najgorszy na boisku a po nim zaraz Fella.Mam pytanie ! Czy ktoś ostatnio wiidział żeby Fella podał piłkę dalej niż do najbliższego swojego kolegi z drużyny?! Poza tym pozostałe opinie ujdą.
» 17 lutego 2017, 11:41 #15
MaciekBOWER: Tak a co
» 17 lutego 2017, 11:57 #14
duncaneedwards: no przy nazwisku lingarda to powinna byc ocena co ja tutaj robie?. kompletnie nie pokazal niczego . kompletnie nie reprezentuje poziomu machester united. o skladzie i o grze moze pomazyc.
» 17 lutego 2017, 12:53 #13
szarosc: Swoim przemieszczaniem robił chaos wśród zawodników SAINT-ETIENNE i skupiał ich uwagę na sobie co przekładało się na większe pole do gry dla naszych zawodników, a już na pewno wyglądało to lepiej niż przed przerwą. Ale dla was to i tak nic nie warty grajek na którego stawiają wciąż kolejni trenerzy. Ciężko wam zrozumieć że każdy z zawodników dostaje wytyczne od trenera ( to co przed wejściem na boisko mówi im asystent trenera) i z tego jest rozliczany, więc skoro wciąż wychodzi na boisko znaczy że spełnia te założenia.
» 17 lutego 2017, 13:52 #12
mamwsiowd: @szarosc : aaaaaaaa ! Rozumiem ! Jose dał Lingardowi w wytycznych nie strzelić bramki w sytuacjach stuprocentowych i z tego co pamiętam w tym meczu, to Lingart wywiązał się z tego 2x w 100-u %.
» 17 lutego 2017, 16:32 #11
duncaneedwards: nie wiem kto dawal te noty ale Pogba to byl nasz drugi najlepszy zwodnik w tym meczu. oceniajacemu proponuje lepiej ogladac mecze.
» 17 lutego 2017, 11:25 #10
leesiuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2017 11:20

Brakuje jeszcze jednej oceny:
Komentatorzy Eurosportu:
Dno, kupa mułu, muł przykryty większym mułem, pustka, bezsens, kompromitacja, żenujący "występ".
-1 / 10
» 17 lutego 2017, 11:20 #9
soldier: Bez przesady
» 17 lutego 2017, 12:34 #8
GrzegorzE: serio??Pogba zagral lepiej niz Mata??ogladalismy ten sam mecz??walenie pilki po trybunach to nie jest dobra gra,nota dla Zlatana stanowczo za wysoka
» 17 lutego 2017, 11:14 #7
TweOczyZielone: Śmieszny Hattrick w wykonaniu Ibry i to trzeba przyznać
Gol z wolnego, piłka wturlała się do bramki po rykoszecie.
Dobicie piłki bo rykoszecie.
I jakby nie patrzeć gol po kontrowersyjnym karnym.
Ogólnikowo patrząc był tam gdzie powinien, mimo iż bramki do pięknych nie należały, to odwalił kawał dobrej roboty.
Martial świetne 2/3 rajdy, tylko to wykończenie w bramkarza, trochę kuje w oczy. Kąt ostry, jednak jestem pewien, że Anthony jest bezproblemowo w stanie wykorzystać takie akcje w 100%. Co niejednokrotnie pokazywał w tamtym sezonie.
Obrona trochę kulała, jednak tragedii również nie było.
Romero mi imponuje osobiście, rzadko się go widzi, jednak jak już jest to naprawdę solidnie wygląda.
» 17 lutego 2017, 10:37 #6
kamilpe: Nie strzela - źle, strzela - źle. Ludzie nie przesadzajcie, co Wam nie pasuje w tym? Co drugi komentuje te bramki, liczy się to co jest w sieci. Dawno nie mieliśmy tak bramkostrzelnego napastnika a Wam i tak źle? W sumie lepiej jakby było 0:0 ale przynajmniej Ibra starałby się strzelać z piętki, przewrotki rtc, tak?
» 17 lutego 2017, 11:24 #5
mik99: Podpisuję się pod tym. Każdy gada niech wygrają 3:0 cy 4:0 a kiedy bramki są jakie są, ale robią wynik to wielkie ble. Ludzie nie będę używał niecenzuralnych słów na niektórych bo szkoda mi moich cennych opuszek, ale wynik idzie w świat, wynik daje punkty, punkty dają miejsce proste? proste!. Chcecie narzekać? Kupcie se Fife17 i tam lejcie wszystkich po 8:0 to może wasz egocentryzm opadnie.
» 17 lutego 2017, 11:32 #4
UrbannLegend: ten Ibra jest niepoważny, powinien strzelać przewrotką z połowy boiska i to co najmniej pięć goli.
» 17 lutego 2017, 13:59 #3
kamilpe: I tak będzie źle..
» 17 lutego 2017, 16:22 #2
wisla2108: dokładnie ten hatrrick się nie liczy.
1 gol powinien paść z rzutu wolnego z 40 metrów w samo okienko przy okazji zrywając siatkę
2 gol z przewrotki z około 18 metra odbijając się od poprzeczki i słupka
3 gol raboną z rzutu rożnego
wtedy można uznać ze Zlatan to gość
» 17 lutego 2017, 16:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.