Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho zabrał głos w sprawie Shawa i Martiala

» 7 lutego 2017, 06:59 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Jose Mourinho zaapelował do Luke'a Shawa i Anthony'ego Martiala, aby byli cierpliwi i poszli śladami Henricha Mychitariana, który po trudnym początku w Manchesterze United wywalczył sobie miejsce w wyjściowej jedenastce.
Mourinho zabrał głos w sprawie Shawa i Martiala
» Luke Shaw nie ma ostatnio zbyt wielu okazji do gry
– Wasza perspektywa jest taka, że jeśli piłkarz nie gra, to menadżer mu przeszkadza – tłumaczył Jose Mourinho dziennikarzom po meczu z Leicester (3:0).

– Ale to nie jest prawda. Czasami nie wystawiasz zawodnika do gry i chronisz go. Mychitarian miał taką ochronę. Adaptował się do nowych warunków. Wy widzicie magię na boisku, ja widzę inne rzeczy, które chcę widzieć – dodaje menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Wypożyczenia: Cudowna bramka Andreasa Pereiry!
Następny news »
Ferdinand: Nie dałem sobie czasu na smutek

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Klimaa: Każdemu zawodnikowi może przydarzyć się gorszy moment. Ważne jest aby nie tracili głowy tylko ciężko trenowali. Zarówno Shaw jak i Martial to zawodnicy wokół których można budować drużynę na długie lata.
» 9 lutego 2017, 00:44 #50
morrgan: Wiele osób krytykuje Mourinho za trzymanie Martiala na ławce, ale ja osobiście trenerowi daję kredyt zaufania co do takiej decyzji. Tak, Martial ma obecnie większe umiejętności niż Rashford czy Lingard, ale trener musi patrzeć na sytuację z szerszej perspektywy. Jeżeli przykładowo Mourinho przydziela zawodnikowi zadania np. masz się wracać do obrony, pomagać, grać w ten lub inny sposób (np. dośrodkowywać z linii czy schodzić z piłką do środka itd), a ten gracz nie wykonuje tychże zadań to boss powinien takiego zawodnika posadzić na ławce. Uważam, że taka sytuacja jest właśnie z Martialem. Anthony nie jest jeszcze takim graczem jak Messi czy Ronaldo, aby mieć pełną swobodę na boisku i robić tylko to na co ma ochotę. Jeżeli Mou mówi skacz to Martial powinien jedynie pytać jak wysoko i tyle. Dopóki Martial tego nie zrozumie to będzie siedział na ławie.

Poza tym w tym sezonie bądźmy szczerzy - Martial nie zachwycał. Zdarzyło się mu ze 3 czy 4 mecze dobre, ale reszta to... nie był poziom jaki powinien prezentować. Gdyby było inaczej to Mourinho nie miałby wyboru i Martial byłby w podstawie (tak jak np. jest obecnie z Mkhitarianem, Mou sam przyznał, że nie może go posadzić na ławce, bo po prostu gra dobrze, a w każdym bądź razie poniżej pewnego poziomu nie schodzi).
» 7 lutego 2017, 17:51 #49
wrobel1992: Masz rację z tym, że Martial powinien wykonywać zadania powierzone przez trenera, nie ma co do tego wątpliwości. Jednak cd jego formy to po nowym roku zaczął grać lepiej- strzelać bramki i asystowac... Wg mnie problem może być gdzie indziej. Dlaczego Mourinho stawia Pogbe nad innymi?? Martial już pokazał, że w United może grać pierwsze skrzypce, Paul nie... Mogło mu się to nie spodobać i konflikt z Mou gotowy:) Takie podziały jakie robi Jose w drużynie są nie potrzebne nikomu. Wiem, że moja teoria może mieć tyle racji co newsy the Sun, jednak nie jest to znowu tak bardzo nieprawdopodobne :)
» 7 lutego 2017, 20:47 #48
morrgan: Piszesz, że Martial pokazał, że w United może grać pierwsze skrzypce i fakt, pokazał to, ale w zeszłym sezonie. Co do Pogby... Cóż. Powinien pokazywać się z lepszej strony - jakby nie było najdroższy gracz świata. Ale obiektywnie i tak jest naszym najlepszym środkowym pomocnikiem. Może grać cały mecz fatalnie, a potem w 90 min, albo odda fantastyczny strzał na bramkę, albo popisze się fenomenalnym podaniem i wygra nam mecz. Prawda jest taka, że gdyby nie fatalna skuteczność całego zespołu (najgorsza w Premiership jeżeli chodzi o tzw. stuprocentowe okazje) to Paul miałby o wiele więcej asyst. Sam zresztą też zmarnował wiele okazji. Poza tym Pogba ma duży kredyt zaufania, bo ma już status gwiazdy. Udowodnił, że jest jednym z najlepszych piłkarzy świata zarówno w Juve jak i w reprezentacji. Martial ani w lidze, ani tym bardziej w reprezentacji nie osiągnął jeszcze tak naprawdę nic i dlatego musi się bardziej postarać.
» 7 lutego 2017, 21:23 #47
wrobel1992: Kredyt zaufania za sam status gwiazdy to może mieć Zlatan, a nie Pogba... OK zgodzę się, że Pogba potrafi pozytywnie zaskoczyć, myślę jednak, że na jego pozycji jest potrzebna regularność, której mu brakuje. Idąc tokiem myślenia, że obiektywnie Pogba to nasz najlepszy środkowy pomocnik, wg mnie poza Mikim nie ma chyba specjalnie lepszego wyboru od AM na lewe skrzydło. Nie wydaje mi się, żeby Rashford był tam bardziej produktywny.
Pogba pokazał, że jest jednym z najlepszych w reprezentacji?? Jakoś nie kojerzę jego dobrego meczu podczas Euro, ale to mało ważne:)
Mam tylko nadzieję, że Jose wyciągnie z tej dwójki co najlepsze dla United. Chociaż znając historie trenerską Mou może być różnie niestety.
» 7 lutego 2017, 22:29 #46
emileezy: Każdy wymaga od niego więcej i to zrozumiałe, zawsze będzie mu się coś zarzucać bo w teori to gwiazda na levelu prawie Messi, dopóki nie zacznie grać na tym poziomie to tak będzie.
» 7 lutego 2017, 16:21 #45
Siklen: Dokładnie. Nawet jeżeli wyrobienie wysokiej formy u francuza może zająć kilka meczy to jest to gra warta świeczki.
» 7 lutego 2017, 17:16 #44
jaratkow: Większe wymagania wobec Pogby są wypadkową ceny jaką za niego zapłaciliśmy oraz tygodniówki jaką Klub mu płaci. I to uzasadnione jest. Wnerwiać z kolei może to, że Pogba bez względu na formę ma miejsce w drużynie - czyli dostaje szansę na odbudowę formy gdy inni (m.innymi Martial) takiej szansy nie dostają. Tak rozwala się team spirit...
» 7 lutego 2017, 18:32 #43
duncaneedwards: To nie wina POgby ze klub zaplacil za niego takie pieniadze:)
» 7 lutego 2017, 18:40 #42
uzarczyq: roznica jest taka, ze Pogby nie ma kim zastąpic, a na pozycji Martiala sami wiemy ilu zawodnikow moze grac na wysokim poziomie
» 7 lutego 2017, 19:23 #41
jari13: Uważam, że Rashford znacznie lepiej gra, kiedy wchodzi z ławki. Byćmoże presja jest mniejsza, może rywal zmęczony. Dlatego mógłby grać Martial 60-70 minut, a za niego wchodziłby Rash. Martial grał w tym sezonie dobre mecze, więc chyba nie jest tak źle z jego formą. Mam nadzieję, że on i Shaw za 2-3 kolejki będą w podstawie.
» 7 lutego 2017, 14:37 #40
Rdz777: Dokładnie, ostatnio o tym pisałem. Rashford świetnie sobie radzi wchodząc z ławki, a zaczynając w podstawie wydaje się być bardzo zagubiony. Jest jeszcze młody i będzie miał czas żeby w pełni zasłużyć na pierwszy skład.
» 7 lutego 2017, 14:53 #39
emileezy: Nie tylko wy koledzy pisaliście o Rashu, chyba wszyscy to widzimy, jak wchodzi po 70 i dyma podmęczonych rywali "NA SZYBKOŚĆ!". Wolałbym żeby Mourinho tą "ochrone" nałożył na rasza przynajmniej te pol sezonu niz AM(9):]
» 7 lutego 2017, 16:16 #38
MatiasXD: Żeby się odpowiednio rozwijać zawodnik musi grać od pierwszych minut a nie tylko ogony. Wtedy więcej się nauczy. Mourinho odpowiednio rotuje tak aby każdy młody zawodnik robił postępy.
» 7 lutego 2017, 16:47 #37
DevilxDevil: Widzę, że dużo osób kwestionuje tutaj przydatność Pogby. Paul rzeczywiście ma sporo słabszych momentów ostatnio, gra strasznie nie równo, ale spójrzcie na mecz z Hull. Mógł zdobyć 2 bramki + 2 lub 3 razy posłał taką piłkę, że wystarczyło tylko przyjąć i wykończyć. Mowa o Ibrahimoviciu oraz Rashfordzie.
Nie wiem czy co po niektórym to umyka w czasie meczu, czy też nie doceniają takich zagrań, bo nie padła bramka, ale Pogba ma ogromny wpływ na to co się dzieje w ofensywie naszego zespołu. Nie mieliśmy wcześniej takiego zawodnika, który potrafił jednym dalekim podaniem od razu stworzyć 100-procentową szansę.
Tutaj przykład:
/watch?v=9gVlkzF4Dh4
» 7 lutego 2017, 14:35 #36
duncaneedwards: tak jak mowisz pogba ma bardzo duze znaczenie dla gry zespolu oraz stwarzanych przez niego sytuacji.a to ze zawodnicy tego nie wykorzystuja to juz jest inny problem.wedlug mnie od czasu przyjscia Pogby zespol kreuje znacznie wiecej sytuacji bramkowych niz wczesniej. W zespole brakuje killerow mamy raptem tylko ibre ktory robi swietna robote i michitaryana ktory wszedl do zespolu w grudniu ale spisuje sie znakomicie a bedzie jeszcze lepiej.rashford nie ma wykonczenia dobrego i mozna powiedziec ze strzela wrecz niedbale,martial ma tez srednie wykonczenie.rooney bez formy a liniesta to liniesta
» 7 lutego 2017, 14:56 #35
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 15:10

DevilxDevil - Mieliśmy Scholes
duncaneedwards - Mata ma niezłe wykończenie
» 7 lutego 2017, 15:09 #34
duncaneedwards: to fakt mata ma ladnie ulozona noge.
» 7 lutego 2017, 15:44 #33
jaratkow: Biadolenie kibiców na temat decyzji kadrowych trenera stają się powoli żałosne. My kierujemy się przede wszystkim sympatiami (lub ich brakiem) do zawodników. Tymczasem trener kieruje się tym co widzi na treningach i... odpowiada swoim stanowiskiem za realizację przez drużynę określonych zadań. Odrabiamy mozolnie straty do rywali. Póki co gramy na wszystkich szczeblach rozgrywek. Czyli najgorzej nie jest..?
Na ocenę decyzji kadrowych Mourinho jest zdecydowanie za wcześnie. Więcej: punktem wyjścia do wszelkich ocen będą osiągnięcia Czerwonyc Diabłów w całym sezonie, zaś polityka kadrowa to jeden z jej elementów składowych. Tydzień temu zakończyło się okienko transferowe. Kto "miał" to odszedł - można więc się domyślać, że ci któzy zostali mają szansę gry nie tylko z własnej perspektywa ale przede wszystkim w ocenie trenera. O co więc toczy się ten spór?
» 7 lutego 2017, 13:45 #32
LukeShaw2: Kurde, jakby Shaw wrócił w połowie w takiej formie w jaką miał przed kontuzją, to by było już dobrze, a najlepiej jakby tą formę odzyskał, bo był genialny przez ten okres zanim go skosili. Myślę że Mou wie co robi, bo Shaw w formie rozwiązałby największy chyba problem, czyi obstawę LO, dodatkowo jest świetny w ofensywie i nawet przy braku skrzydłowego dawałby dużo drużynie, tak jak to ma miejsce z Valencią.
» 7 lutego 2017, 13:39 #31
Rdz777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 14:51

Luke niestety był i jest dosyć podatny na kontuzje, ale to nie zmienia faktu, że te jego rajdy były genialne. Bardzo chciałbym zobaczyć duet Shawa na LO i Valencii na PO. Może nie są najlepszymi obrońcami, ale świetnie napędzają atak, potrafią grać ofensywnie co daje duże wsparcie kiedy można liczyć nawet na pewną pomoc obrońców w ataku. Przykładem może być taki Marcelo- niby słaby taki średni w tej obronie, ale solidnie i potrafi świetnie działać w ataku. Może też kieruje się sympatią do zawodników tak jak ktoś napisał powyżej. Mam taką nadzieję, że wpływ Mou na treningi zawodników będzie taki sam jak na naszego nieszczęsnego Jonesa (już na pewno nie), który potrafił nawet złapać kontuzje przed telewizorem, a jak widzimy w tym sezonie już nie oblegają go kontuzje i świetnie sobie radzi.
» 7 lutego 2017, 14:49 #30
duncaneedwards: JAkby shaw doszedl do poziomu valenci to bylo by pieknie ale do tego potrzeba duzo pracy. valencia jest genialnie przygotowany pod wzgledem kondycyjnym i silowym. to poprostu trzeba wyrobic
» 7 lutego 2017, 14:58 #29
Rdz777: no fakt, Shaw atletyczną budową nie grzeszy. Po tej okropnej kontuzji trzeba dużo czasu na odbudowanie kondycji. Od wypadku minął ledwo ponad rok, a jemu niemalże urwało nogę. Kondycji nie zbuduje sie w 3-4 miesiące . Fakt faktem Valencia to chyba u nas najtwardszy dzik w całej drużynie XD
» 7 lutego 2017, 15:03 #28
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 13:09

Obaj zawodnicy podpali Mourinho ale nie chodzi tu o żadne sprawy pozaboiskowe. Dla Mourinho najważniejszy jest zespół. Każdy piłkarz musi grać dla zespółu. Być może obaj zawodnicy grali zbyt indywidualnie. Zamiast podać szukali na siłe dryblingu co prowadziło do niepotrzebnych strat a Jose takich zachowań nie toleruje. W ostatnim meczu z Leicester Portugalczyk chyba nawet Rashfordowi zabronił podejmowania dryblingów gdyż ten ciągle szukał rozegrania. Druga sprawa to też asekuracja w defensywie. Skrzydłowy musi wspierać bocznego obrońce a boczny obrońca musi wspierać stoperów. Być może obaj zawodnicy nie wywiązywali się z tych zadań tak jak oczekiwał tego Boss.
» 7 lutego 2017, 13:06 #27
BajtiMU: Bardzo prawdopodobne Ci powiem.W ostatnim meczu zdecydowanie Marcus grał tak jak mówisz,było to widać gołym okiem.
» 7 lutego 2017, 13:25 #26
Devil78: Shaw na pewno nie zagra gorzej od blinda na LO. Ba, chłopak chociaż podłącza się do ofensywy. Blind, żeby na obieg poszedł, to kolega z zespołu musi mu ręką machnąć.

Jeśli za Martial siedzi a Lingard gra, który nie daje kompletnie nic drużynie, to też coś jest nie halo.

Do czego zmierzam, jeżeli opisywana w artykule dwójka wypadła ze składu, a w jej miejsce grają ludzie słabsi to czegoś to nie rozumiem.

Jeżeli graliby ludzie wnoszący więcej do drużyny, ok nie mam pretensji.
Ostatnio Rash ładnie śmiga na skrzydle, ale też marnuje sytuacje albo podpala się z wbieganiem miedzy 3 rywali.
» 7 lutego 2017, 12:51 #25
duncaneedwards: sytuacja shawa jest raczej jasna doznal w zeszlym sezonie strasznej kontuzji. i teraz potrzebuje czasu zeby dojsc do pelnej sprawnosci. zreszta nawet na filmikach ktore dodawal jak cwiczy to szalu nie robil wiec cos jest na rzeczy wyglada tez jakby mial nadwage.martial prezentuje sie brakuje mu troche wydolnosci moze nad tym pracuja
» 7 lutego 2017, 12:13 #24
Krystiano98: Myślę, że chodzi o treningi, albo sprawy pozaklubowe.
» 7 lutego 2017, 11:38 #23
Vamper: Ja mysle raczej, ze Ci pilkarze za malo wnosili do gry zespolowej.
» 7 lutego 2017, 11:46 #22
duncaneedwards: raz juz stracili zawodnika przez nieporozumienia z agentem .chyba klub nie zrobi takiego samego babola jak z POgba.
» 7 lutego 2017, 12:26 #21
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 14:00

To jest całkiem inna sytuacja. Pogba w ogóle szans nie dostawał, jedynie jakieś ogonki no i sprawa kontraktu. Możliwe, że też jest tak, jak Vamper pisze.
» 7 lutego 2017, 13:57 #20
duncaneedwards: no byc moze chociaz biorac pod uwage ilosc meczy, minut to martial ma dosc przyzwoite statystyki.
» 7 lutego 2017, 14:51 #19
manooch: Ja trochę rozumiem, że francuz tak rzadko wychodzi w podstawowej "11". Bardzo dobry zawodnik jednak konkurencja jest bardzo duża.

Mata ostatnio coraz lepszy i przede wszystkim skuteczny. Jak gra to często strzela/asystuje. Rashford jest bardzo szybki i chyba ostatnie mecze ostatecznie mnie przekonały, że jest w przysłowiowym gazie. No i Miki to Miki, ostatnio po prostu fenomenalny. Ibra który ma zawsze miejsce w składzie. Nie jest łatwo zadowolić wszystkich, jest przecież Young, Roo i Lingard.

Ja szczerze mówiąc nie chciałbym być na miejscu trenera w aktualnej sytuacji ;D
» 7 lutego 2017, 11:34 #18
duncaneedwards: mowisz ze Rashford jest w przyslowiowym gazie no nie wiem mi sie tak nie wydaje twierdze w sumie wrecz przeciwnie.ale chcialbym zeby tak bylo bo to mega talent
» 7 lutego 2017, 15:00 #17
Maveric: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 09:33

Podejrzewam że chodzi tutaj bardziej o życie poza boiskowe Martiala. Może on uważa że M. najpierw musi się ustabilizowac mentalnie, zbudować psychiczną siłę i poukładać sobie wszystko w głowie. Skupić się na treningach i poukładaniu zaplecza a potem martwić się swoją postawą na boisku... No i czekać. Czekać na odejście w przyszłym sezonie Rooneya. Myślę że to jego ostatni sezon. Nie dlatego że go jakkolwiek nie lubię czy nie szanuje nie doceniam. Wręcz przeciwnie. Najzwyczajniej nie widzę juz jego przydatności na boisku. Szatnia, klub i dla marki "Manchester United" tak ale na boisku dla drużyny jest nieprzydatny.
» 7 lutego 2017, 09:31 #16
Soczysty82: Brawo Jose!!Wytłumacz tym krotkowidza w koncu to moze przestana płakac o tym Martialu.....
» 7 lutego 2017, 09:29 #15
Hoodys: Jakie to są bzdury xD
Mchitarjan rozumiem adaptacja, nowe warunki, dodatkowo w meczach na początku w których grał jak z City to była mizeria. Ale nie taki Martial gdzie gdy gra to rozwala wszystko i wszystkich, robi po prostu miazgę z obrony przeciwnika i dodatkowo siedzi już półtorej roku w Anglii. A jak chce się tłumaczyć założeniami taktycznymi i że Martial ich nie wypełnia to niech dalej jak z Wigan gra na defensywnym pomocniku, jako rozgrywający albo na prawym skrzydle to wtedy będzie miał jeszcze więcej powodów by sądząc go na ławce
» 7 lutego 2017, 09:10 #14
Soczysty82: z Wigan gral na def pom??haha serio??Kolega wie co tj asekuracja lub zmiana pozycji??to ze przez chwile pojawil sie na srodku boiska nie oznacza ze gral jako def pom,moze wystarczy zauwazyc ze wtedy asekurowal pozycje nominalnego def pomocnika ktorego przebieg akcji zmusil by pojawic sie na lewej str w sektorze Martiala....takie to wszystko skomplikowane...z Twojego toku myslenia wynika ze kilka razy tez gral na obronie bo pewnie nie raz pojawil sie w tej strefe.Sorki ale jak Ty tak rozumujesz Pilke Nozna to szczerze Ci wspolczuje,bo moj 10letni syn pod tym wzgledem jest bardziej ogarniety i nie musze mu tlumaczyc elementarza tej pieknej dyscypliny sportu.Pozdrawiam
» 7 lutego 2017, 09:56 #13
Hoodys: A ja nie pozdrawiam. Jeżeli lewoskrzydłowy gra na swojej nominalnej pozycji przez kilkanaście minut w meczu to coś jest nie halo. Jakoś nigdy tak wcześniej nie było żeby skrzydłowi musieli grać na defensywnym pomocniku
» 7 lutego 2017, 10:05 #12
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 10:18

Hahaha hoodys, you made my day!
Najlepsze jest to, że słowa Mourinho, którymi odniósł się do bezpośrednio do sytuacji Martiala, o którego tak płakałeś nazywasz bzdurami, a plotki mające tyle wspólnego z prawdą co nic masz za pewne źródło, przecież ten Murinio taki zły uwzioł siem na Marsjalaaa!!1111 hahaha
» 7 lutego 2017, 10:17 #11
Hoodys: Mourinho to idealny trener, nigdy nie popadł w konflikt w żadnym klubie, piłkarze zawsze zostawiali serce dla niego i nigdy nie zmarnował żadnego talentu. Masz rację sideswipe nie mam się czym martwić tylko tym że Martial jest niszczony na ławce a do nas ma przyjść jakiś Griezmann za 90 mln
» 7 lutego 2017, 10:36 #10
walentos: Hoodys rozczaruje Cie, idealnych trenerów nie ma, każdy ma jakieś wady i głupie pomysły, nawet Ferguson takie miał. Pogódź się z tym zamiast w kółko wytykać co Mou robi źle. Jego zweryfikują dwa pierwsze sezony a nie to czy Martial zagra czy nie.
» 7 lutego 2017, 12:22 #9
Hoodys: Czytam prasę ale nie biorę na poważnie wszystkiego. Jeżeli widzę że Anthony po dobrym, bardzo dobrym meczu siada na ławie na kilka meczy i tak w kółko to mam prawo mieć powód sądzić że jest jakiś konflikt bo żaden normalny trener tak nie robi.
» 7 lutego 2017, 14:38 #8
walentos: A może Mourinho widział że w czasie meczu Anthony nie bierze udziału w grze obronnej zespołu, nie wywiera pressingu i nie stara się odebrać piłki? Sama gra ofensywna to nie wszystko.
» 7 lutego 2017, 15:11 #7
duncaneedwards: ogolnie to przy tej taktyce mourinho ktorej stosuje. to ma praktycznie 6 zawodnikow od gry defensywnej. licze 2 pomocnikow i 4 obroncow.pozostalych 4 graczy ma odpowiadac za ofensywe w zalozeniu . wiadomo ze trzeba bronic ale czy mata albo rashford czy czasami wystepujacy liniesta maja lepsze zaslugi dla gry w destrukcji?
» 7 lutego 2017, 18:44 #6
walentos: Dokładnie, wygląda na to że mimo tego że zawodnicy prezentują się dobrze to po prostu nie wykonują wszystkich zadań które powierzył im menadżer. Muszą być cierpliwi i ciężko pracować. Zobaczycie że jeszcze wrócą a my zamiast strzępić ryje powinniśmy zaufać Mourinho.
» 7 lutego 2017, 07:33 #5
miki88: Tak, tylko czemu taki pogba nie usiadzie na lawie z 1-2 mecze? Tyle kosztowal a poki co nic nie daje druzynie.
» 7 lutego 2017, 08:44 #4
marcienko55: Z Pogba to inna sytuacja, są ludzie według których Pogba gra dobrze i ma duży wpływ na końcowy wynik meczu, natomiast są też tacy jak np Ja i Ty, którzy jego geniuszu nie widzą.
» 7 lutego 2017, 08:51 #3
matysek150: @marienko55 Hehe, to samo mogę powiedzieć o Martialu, są ludzie (np. ja) według których Martial gra dobrze i ma duży wpływ na końcowy wynik meczu. Natomiast są też tacy jak np. Mourinho, którzy wolą grać Lingardem :)
» 7 lutego 2017, 12:11 #2
duncaneedwards: Pogba nic nie daje druzynie to jest ciekawe:D.proponuje zaczac ogladac mecze w tv albo na meczykach a nie na livscorze :).
» 7 lutego 2017, 15:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.