Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Boro 2:1. Fajerwerki odpalone w końcówce!

» 31 grudnia 2016, 17:54 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zakończył 2016 rok zwycięstwem! Czerwone Diabły po bardzo emocjonującej końcówce pokonały Middlesbrough 2:1 (0:0). Sukces United na Old Trafford rodził się w bólach, bo mimo zmasowanych ataków to goście długo prowadzili po trafieniu Granta Leadbittera. Gole na wagę 3 punktów zdobyli Anthony Martial i Paul Pogba.
Man Utd - Boro 2:1. Fajerwerki odpalone w końcówce!
» Manchester United zakończył 2016 rok zwycięstwem! Czerwone Diabły po bardzo emocjonującej końcówce pokonały Middlesbrough 2:1 (0:0). Sukces United na Old Trafford rodził się w bólach, bo mimo zmasowanych ataków to goście długo prowadzili po trafieniu Granta Leadbittera. Gole na wagę 3 punktów zdobyli Anthony Martial i Paul Pogba.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Daley Blind
Eric Bailly
Marouane Fellaini
Ander Herrera
Anthony Martial
Paul Pogba
Henrich Mychitarian
Zlatan Ibrahimović
Marcus Rashford
Marcos Rojo
Juan Mata

Oddano 187 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho mając na uwadze poniedziałkowy mecz z West Hamem United, w spotkaniu z Middlesbrough dokonał pięciu zmian w wyjściowym składzie Czerwonych Diabłów. W kadrze meczowej zabrakło Michaela Carricka, a na środku defensywy zagrali Eric Bailly i Chris Smalling.

Boro od pierwszy minut nastawiło się na grę z kontry i ta taktyka mogła przynieść efekt tuż po starcie. Błąd na środku boiska popełnił Ander Herrera, piłkę przejął Adama Traore i wyszedł z akcją 3 na 1. Hiszpan zamiast podawać do lepiej ustawionych kolegów zdecydował się jednak na strzał i posłał piłkę obok bramki.

Manchester United klarowną sytuację wypracował sobie w 13. minucie. Świetną akcją na skrzydle błysnął aktywny od początku Anthony Martial. Francuz zagrał piłkę na dalszy słupek do Henricha Mychitariana, ten strącił futbolówkę głową do Paula Pogby, który popisał się efektownym uderzeniem z przewrotki, trafił jednak piłką tylko w słupek.

W odpowiedzi Middlesbrough wyprowadziło znów groźną kontrę. Traore zakręcił przy linii bocznej Blindem, wyłożył piłkę do George'a Frienda, którego strzał z 11 metrów w ostatniej chwili zablokował Marouane Fellaini.

Następnie okazje dla United mieli Mychitarian i Fellaini. Strzał Ormianina obronił Valdes, a po uderzeniu Belga nie musiał interweniować, bo futbolówka przeleciała nad poprzeczką.

Im dłużej utrzymywał się bezbramkowy remis, tym intensywniejsze stawały się ataki Manchesteru United. W 38. minucie potężnym uderzeniem z blisko 30 metrów popisał się Martial, najlepszy gracz United w pierwszej części. Piłka trafiła jednak tylko w słupek.

Po chwili kibice na Old Trafford poderwali się z krzesełek. Radość z trafienia Zlatana Ibrahimovicia była jednak krótka, bo sędzia Lee Mason dopatrzył się faulu Szweda na Victorze Valdesie. Zlatan wpakował piłkę do siatki w swoim stylu, uprzedzając wysoko podniesioną nogą bramkarza Boro. Arbiter uznał, że było to niebezpieczne zagranie Ibry, ale powtórki telewizyjne pokazały, że była to błędna decyzja.

Tuż po zmianie stron Zlatan stanął przed kolejną szansą. W polu karnym zauważył go Pogba, Szwed przyjął piłkę na siódmym metrze i próbował lekkim strzałem zaskoczyć Valdesa. Hiszpan był jednak dobrze ustawiony i złapał futbolówkę. W 53. minucie groźnie zaatakowali goście – szybką kontrę niecelnym strzałem z dystansu zakończył Adam Forshaw.

Z każdą kolejną minutą Manchester United wydawał się być bliżej bramki otwierającej spotkanie, lecz ataki gospodarzy kończyły się zazwyczaj na linii obrony Middlesbrough. W 64. minucie Mourinho dokonał dwóch zmian – Juan Mata zastąpił Marouane'a Fellainiego, a Marcos Rojo wszedł za Daleya Blinda. Chwilę później niezły strzał oddał Martial.

W 67. minucie zrealizował się czarny scenariusz. Middlesbrough przeprowadziło fantastyczną akcję – Alvaro Negredo po dośrodkowaniu ze skrzydła zgrał piłkę głową do Granta Leadbittera, który płaskim strzałem z pola karnego nie dał szans De Gei.

Manchester United mógł szybko wrócić do gry, bo zaraz po wznowieniu swoją szansę miał Ibrahimović. Szwed strzelał z bliskiej odległości z ostrego kąta, z bramki wyszedł Valdes i obronił uderzenie.

W 72. minucie na placu gry pojawił się Marcus Rashford. Anglik szybko zabrał się do pracy i chwilę po wejściu na boisko zanotował fantastyczne zejście ze skrzydła do linii końcowej. Dogrania nastolatka wzdłuż linii bramkowej nie zamknął jednak żaden z jego kolegów. Kilka minut później strzał Rashforda obronił Valdes.

W 81. minucie przed szansą stanął Martial. Francuz dostał świetne podanie od Mychitariana, ale z bliskiej odległości nie pokonał Valdesa.

Cztery minuty później Martial już się nie pomylił! Znakomitą piłkę do Zlatana rzucił Pogba, Szwed zgrał ją głową do rozpędzonego Francuza, a ten z bliskiej odległości, mocnym strzałem, wpakował piłkę do bramki.

Zdobyty gol zachęcił Manchester United do szukania kolejnej bramki. W 86. minucie było już 2:1 dla Czerwonych Diabłów! Piłkę z prawego skrzydła dograł w pole karne Juan Mata, a tam Paul Pogba znakomitym strzałem głową posłał ją do bramki!

Gospodarze już do końca spotkania kontrolowali przebieg boiskowych wydarzeń i zasłużenie zgarnęli komplet punktów. Manchester United zakończył 2016 rok zwycięstwem i sprawił urodzinowy prezent sir Alexowi Fergusonowi, który obchodził w sylwestra swoje 75. urodziny.

Manchester United – Middlesbrough 2:1 (0:0)
Bramki:
Anthony Martial 85', Paul Pogba 86' – Grant Leadbitter 67'

Manchester United: De Gea - Valencia, Smalling (Rashford 72'), Bailly, Blind (Rojo 64'), Fellaini (Mata 64'), Herrera, Martial, Pogba, Mychitarian, Ibrahimović

Middlesbrough: Valdes - Chambers, Bernardo, Gibson, Friend, Leadbitter (Clayton 78'), Forshaw, De Roon, (Ramirez 63'), Traore (Fabio 82'), Downing, Negredo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Middlesbrough
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Middlesbrough 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (292)


Neymar12: " Steven Gerrard uważa, że Paul Pogba jest jednym z najlepszych pomocników na świecie. Anglik żałuje również, że nie gra w Liverpoolu Jurgena Kloppa."

Pozytywna zmiana po zakończeniu kariery
» 1 stycznia 2017, 18:39 #197
Neymar12: OFICJALNIE: Liga chińska i indyjska w Polsacie Sport! Po tylu transferach gwiazd było do przewidzenia. Witsel też podobno olał Juve dla wschodu
» 1 stycznia 2017, 18:36 #196
piter100000: ale jaja. z ciekawości sam zobaczę jakiś meczyk. poziom pewnie będzie żenujący, ale z nudów będzie można obejrzeć. z Witselem to prawda. woli kase niż poważne trofea.
» 1 stycznia 2017, 18:43 #195
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 18:48

Czy rzeczywiście żenujący? Po coś tych piłkarzy sprowadzają. Grają tam świetni Brazole, którzy odrzucili Europe czy tacy piłkarze jak Teixeira, Paulinho, Hulk, Pelle, Tevez itd. Chyba w przypadku Chin źle nie będzie. Może coś na wzór Belgii, Holandii na razie, które przyjemnie się ogląda czasami
» 1 stycznia 2017, 18:46 #194
piter100000: to jest tylko kilku piłkarzy, a poziom tej ligi ogólnie i innych zawodników tam grających jest słaby. niewykluczone, że ci zawodnicy podniosą trochę poziom rozgrywek. dlatego chętnie zobaczę kilka spotkań
» 1 stycznia 2017, 18:51 #193
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 19:04

to jest tylko kilku piłkarzy - poczekaj do lata, jest ich coraz więcej a o części się nie mówi bo nie są znani ale bardzo utalentowani jak m.in Alan z Red Bull Salzburg czy Roger Martinez z ligi argentyńskiej. . Mówiąc kilku chyba myślisz o tych bardziej znanych tak? Czasy gdy grali tam piłkarze pokroju Zachary mineły
» 1 stycznia 2017, 19:02 #192
pawelisto2: Przecież każdy tam na stojąco gra.
Chociażby taki Lavezzi ma żenujące statystyki i brak bramek. Nie wydaję mi się, aby byli oni tam od zdobywania trofeów, władzom tych klubów raczej też nie zależy specjalnie na tym - biznes.
» 1 stycznia 2017, 19:16 #191
dlabigt23: czemu nawet Tottki teraz nagle nie traca w ogole punktow ? kurde wkurza mnie to bo jak my stracimy to pewnie reszta nagle tez straci ;/
» 1 stycznia 2017, 18:19 #190
piter100000: Iwobi pozamiatał. szkoda, bo liczyłem, że może coś CP im urwie
» 1 stycznia 2017, 18:12 #189
Cantona778: 30 min arsenalu i po statystykach widać że po prostu miażdżą! Jeśli drugą część sezonu zagramy z top4 tak jak pierwszą to nie mamy o czym myśleć na koniec ligi. Punkty stracone z takim stoke i watford wyjdą nam bokiem i ich zabraknie. Ile to razy tak było? zawsze się mówi...a jeszcze tyle i tyle kolejek...ok, tylko jak przegralismy z man city w tamtym roku bramkami tez sie tak mowilo. Detale zadecydują i póki co mrnie to widzę.
» 1 stycznia 2017, 17:33 #188
Nubeq: Hajto, co Ty tutaj robisz?
» 1 stycznia 2017, 18:09 #187
Cantona778: Niestety widać już trend że pierwsze 6 zespołów...i długo długo nic, jest 9 pkt pomiędzy szóstym i siódmym...i wiecny argument. Liga angielska jest wyrównana należy włożyć między bajki. Jest 6 zespołów które się biją o pierwszą czwórke a reszta to ogórki do klepania. Decydującym dla top4 będzie wygrywanie z bepośrednią konkurencja i oczywiście nie tracenie punktów z ogórkami ale o to już się nie martwię.
» 1 stycznia 2017, 17:28 #186
DjTED: "Jest 6 zespołów które się biją o pierwszą czwórke a reszta to ogórki do klepania."
A w hiszpani są 3 druzyny ktore bija sie o 3 miejsca.....
» 1 stycznia 2017, 18:01 #185
piter100000: ogórki w Anglii zawsze były ogórkami. to czołówka w ostatnich latach obniżyła swój poziom dlatego mieliśmy taki kwiatek w postaci mistrzostwa Leicester (w pełni zasłużonego oczywiście). żadne Evertony, czy Southamptony wcale nie są lepsze od takiej Sevilli, Villarealu, czy Bilbao
» 1 stycznia 2017, 18:08 #184
Cantona778: to popatrz sobie na tabele ligi hiszpańskiej bo chyba ci sie cos pomylilo..
» 1 stycznia 2017, 18:18 #183
Cantona778: To gdzie jest Burnley,Everton, West ham i Bournemought w tabeli? za 6 miejscem jest przepaść i kto nie punktuje miejsc 7-20 się po prostu frajerzy..
» 1 stycznia 2017, 18:26 #182
piter100000: z Vilarealem i Sevillą może przesadziłem. lepsze porównanie byłoby do takich drużyn jak Celta, czy Gijon
» 1 stycznia 2017, 18:41 #181
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 19:41

"Liga angielska jest wyrównana należy włożyć między bajki. " Przecież to już dawno powinno trafić między bajki. Przez ostatnie 20 lat mistrzostwo Anglii zdobyło raptem pięć klubów. Dokładnie tyle, ile w Serie A i Hiszpanii, mniej niż w Niemczech i dużo mniej niż w Holandii. Leicester to pierwszy nowy mistrz od 1978 r., żadna z czołowych lig tyle nie czekała na nową drużynę na szczycie. Największa średnia różnica między pierwszym a ostatnim zespołem - to ma być "wyrównana liga"? Śmiech na sali. Dziesięć kolejek stratę poniżej 30 lub mniej punktów do lidera i matematyczne szanse na tytuł ma jeszcze dziesięć zespołów, w Niemczech (gdzie niby Bayern wszystkich leje) tyleż, we Włoszech i we Francji jeszcze więcej, tylko w Hiszpanii mniej. Można by tak wymieniać dalej.
PS I Piter ma dużo racji, Everton i Southampton są moim zdaniem dobrze poniżej poziomu Sevilli i Villarrealu.
» 1 stycznia 2017, 19:40 #180
DolphZiggler: Co Giroud strzelił :O
» 1 stycznia 2017, 17:18 #179
dawid27154: Najbardziej szkoda Mikiego miałby pewnie nagrode za bramke miesiąca a tak to chyba lipa :/
» 1 stycznia 2017, 17:19 #178
stasiu669: Już jest nowy miesiąc :D
» 1 stycznia 2017, 17:21 #177
dawid27154: Stasiu faktycznie, sory xd Ale ta bramka mnie chyba zamroczyła, dzięki za poprawe :D
» 1 stycznia 2017, 17:23 #176
pawelisto2: Crystal musiało być nieźle zdesperowane skoro zatrudnili Sama :)
» 1 stycznia 2017, 17:02 #175
kckMU: Big Sam to specjalista w takich sytuacjach. Był najlepszą opcją.
» 1 stycznia 2017, 17:08 #174
pawelisto2: Uważam, że Pardew jest znacznie lepszym trenerem niż Sam.
» 1 stycznia 2017, 19:19 #173
karpiu87: Totki przejadą się po niebieskich. Myślę że warto postawić jakieś konkretne pieniądze na nich.
» 1 stycznia 2017, 16:20 #172
DolphZiggler: żebyś się nie ździwił
» 1 stycznia 2017, 16:50 #171
vanderToki: Oczywiście chciałbym zwycięstwa Tottenhamu, tym bardziej, że grają u siebie, ale pewien wcale nie jestem. Remis będzie dla nich chyba niezłym wynikiem.
» 1 stycznia 2017, 16:55 #170
trezegram: Można z tego wszystkiego wywnioskować na dzień dzisiejszy, że łatwiej będzie wyprzedzić City niż Tottenham.
» 1 stycznia 2017, 15:43 #169
Mateusz131213: Nie wiem ludziska, ale ten mecz Watfordu wygląda jak ustawiony... Piłkarze nic z siebie nie dają, graja jakby im się nie chciało... Pełno błędów, miałem oglądać cały mecz, ale chyba odpuszczę drugą połowe.
» 1 stycznia 2017, 15:30 #168
kckMU: Za 2 dni mają wyjazd do Stoke. Przy 0-4 w okresie noworocznym to nie opłaca się biegać nawet.
» 1 stycznia 2017, 15:41 #167
Mateusz131213: No teraz to już po ptakach... ale od początku grają tak jakby im się nie chciało. A mogliby próbować chociaż 1 pkt zdobyć na własnym stadionie
» 1 stycznia 2017, 15:45 #166
mordynator: watford nic nie zdziałał pozostaje liczyc na crystal palace bo 4senal w słabej formie
» 1 stycznia 2017, 15:17 #165
Domelo: Watford nawet walczy
» 1 stycznia 2017, 15:13 #164
vanderToki: Zwłaszcza Kaboul przy trzeciej bramce. ;)
» 1 stycznia 2017, 15:16 #163
Domelo: Nie oglądam meczu, ale widzę wynik i statystyki do przerwy, oddają chyba życie na boisku :)
» 1 stycznia 2017, 15:20 #162
vanderToki: Lloris nie ma roboty (ze trzy strzały obok bramki - w porównaniu do kilkunastu w wykonaniu gości), piłka przeważnie w posiadaniu Spurs, teraz Alli zostawiony samiutki - nie wiem, co mówią statystyki, ale na boisku jest deska i sęk, niezły łomot, walki raczej nie stwierdzono. ;)
» 1 stycznia 2017, 15:43 #161
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 16:30

Heh. No i masz walkę. Jeden celny strzał w meczu i akurat wpadło (po problemach zresztą). Pewnie Lloris tam po sylwestrze rozkojarzony, cały mecz go jeszcze usypiali, to i nie miał jak bronić. ;p
» 1 stycznia 2017, 16:20 #160
Domelo: Statystyki 6:19 w strzałach oddają wszystko.
» 1 stycznia 2017, 21:22 #159
Mateusz131213: No niestety, ciężko gonić czołówke. Najwazniejsze, ze narazie swoje mecze wygrywamy
» 1 stycznia 2017, 15:07 #158
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 15:08

Trippier - Kane, Trippier - Kane, to chyba tyle z remisu.
PS Ale ta piłka do Trippiera przy drugim golu elegancka.
» 1 stycznia 2017, 15:04 #157
kckMU: Niech się nastrzelają przed Chelsea. Tottenham jest bezjajeczny, ale wierze, że wygrają z nimi.
» 1 stycznia 2017, 15:12 #156
Saberem47: Totki już prowadzą. Ładny gol kanea
» 1 stycznia 2017, 15:01 #155
Ghooral87: Przepraszam, że ja niby z Chelsea?!
» 1 stycznia 2017, 22:59 #154
Ghooral87: Powiem szczerze, że mi też przypomniały się liczne spotkania z ery Fergiego wygrywane w ostatnich minutach. Na plus Martial, widać że wraca do formy. Teraz przydałaby się jeszcze stabilność w obronie żeby mniej bramek tracić i co za tym idzie wyprzedzić Tottenham bilansem bramkowym i ruszyć w pościg za top 4. Jeszcze nie wszystko stracone w tym sezonie choć nie jestem fanem portugalskiego trenera to mam nadzieję, że uda się coś ugrać w tym sezonie.
» 1 stycznia 2017, 13:51 #153
vanderToki: Cicho, jak śmiesz o tym wspominać. Przecież za Moyesa i van Gaala w ogóle nie było emocji, ani grama, a wszystkie ważne mecze były przegrywane.
:P
» 1 stycznia 2017, 13:53 #152
cinek26: Wczorajszy mecz dostarczył palpitacji serca, zdecydowanie najlepsza końcówka meczu w sezonie!!
» 1 stycznia 2017, 13:14 #151
Szymekas: Powiem tak: taki Manchester aż chce się oglądać! i rzeczywiście przypomniały się stare dobre czasy. Choć przyznam, że przydałoby się w końcu wygrać kilka meczy większą różnicą bramkową miażdżąc rywali. Tak czy siak Martial świetny mecz, to był ten Anthony z poprzedniego sezonu. Pogba - magik. Co tu dużo nie mówić, mimo jeszcze sporej ilości strat to wykreował kilka sytuacji, do tego strzelił zwycięską bramkę. I w sumie to wszyscy zagrali IMO dobrze. Zamiast Fellainiego niech gra Mata, może jeszcze za Blinda na lewej Fosu Mensah(w tym chłopaku widzę ogromny potencjał, szczególnie na środku pomocy, ale i na LO).
No i wreszcie dobre zmiany w wykonaniu Mou! Rashford jak tam szalał na skrzydle, miło się go ogląda. I chyba lepiej spisuje się on jak właśnie wchodzi z ławki na zmęczonego rywala.

No nic, GG MU! Świetny koniec roku ;D pozdro Diabełki!
» 1 stycznia 2017, 13:12 #150
Szymekas: a czy nie mamy racji? być może za SAF'a często sędziowano na naszą korzyść ale obecnie to co się dzieje to jest tragedia.
» 1 stycznia 2017, 13:14 #149
closer888: Adekwatne do tego co się działo na boisku, czyli bylibyśmy mega źli na sędziego. Zresztą komentatorzy ( w tym Alan Shearer a ona nam nie sprzyja) mówili, że gol Ibry powinien być uznany. Karny też powinien być. Jak oglądasz nasze mecze dokładnie to wiesz, że w tym sezonie sędziowanie jest na kiepskim poziomie.
» 1 stycznia 2017, 13:24 #148
vanderToki: No gdyby sędzia odgwizdał koniec spotkania w 84. minucie, to rzeczywiście byłby skandal niebywały. ;D
» 1 stycznia 2017, 16:19 #147
JasnaLiryka: Przyznam sie , moge byc za to zlinczowany. Widzac wyjsciowa 11stke , Czupryne na srodku i Blinda na lewej wiedzialem,ze gra United bedzie doslownie na 1 z przodu aby tylko. Jednak gdy Manchester stracil bramke ....... stracilem wiare , myslalem ze naprawde ten gol to sedziowanie na niekorzysc United to bedzie podsumowanie calego 2016r. ale oto moim oczom nagle ukazal sie duch Czerwonych Diablow , Duch Old Trafford ! Walka ! Wyrwanie zwyciestwa przeciwnikowi w koncowce i zgniecenie ich moralow do minimum , bylem w szoku .... zapomnialem juz co to jest come back United . Az uronilem lze , a sam na siebie bylem wsciekly i w Sylwestra wchodzilem ze wstydem w sercu ,ze wkradlo sie tam zwatpienie w moja druzyne.
Dziekuje za to,ze moglem to poczuc tak naprawde i za ta walke i zwyciestwo ! ten mecz uwazam za bardzo cenna lekcje .
» 1 stycznia 2017, 12:57 #146
romario11: Lee Mason sędziaangielskiej premier league a wyglądał wczoraj jakby godzinę przed meczem dopiero od stołu wstał. I to nie tylko on tak wygląda. Co drugi sędzia w Angli wali takie babole ze szok. Nawet chwalony przez niebiosa Clattenburg w każdym meczu niemal daje ciała. Najgorsze że ta niemoc sędziowska podczas meczów United sie nasila. I nie chodzi mi o to ze nas krzywdza ale ze tych bkedow jest od groma czy to pod naszą bramka czy rywala. To się już fatalnie ogląda. Nie sądzicie? Co może być tego powodem ze tą dynamiczną od zawsze liga liga na tak fatalnych wizerunków kondycyjne arbitrów?. Przecież sam ich wygląd daje do myślenia. Jak człowiek z nadwagą na sąd radę prowadzić mecz na szczycie?. To jest jakiś dramat.
» 1 stycznia 2017, 11:30 #145
dzilu96: Pogba jest w domu.
» 1 stycznia 2017, 11:30 #144
Klimaa: Dla takich meczów się żyje i kocha ten sport. Zasłużyliśmy na wygraną ale Boro zagrali dobre zawody za co należą im się pochwały. Wczoraj mieliśmy pecha - naprawdę myślałem że mecz przegramy bo po prostu nic nam nie sprzyjało - od sędziego do słupków. Jednak koniec końców wzięliśmy co nam się należało i drużyna pokazała charakter - a o to właśnie chodzi.
» 1 stycznia 2017, 10:32 #143
Sebekpro: taki MU chce ogladac w kazdym meczu:) udany sylwek:P
» 1 stycznia 2017, 03:45 #142
Saberem47: Mourinho mój wodzu... prowadź!
» 1 stycznia 2017, 01:21 #141
zbyszek7: Skoro komisja FA ma prawo do ukarania zawodnika ktory dopuscil sie brutalnego faulu gdy sedzia go nie zauwazyl to ta sama komisja powinna uznac prawidlowego gola Ibry ktorego sedzia nie widzial I skorygowac wynik na 3-1 dla nas proste
» 1 stycznia 2017, 00:48 #140
atos1987: Wiesz że to samo pomyślałem , skoro karani są trenerzy,zawodnicy to sprawiedliwym było by karanie też sędziów za takie wpadki jak dzis.
» 1 stycznia 2017, 00:51 #139
zbyszek7: Choc z drugiej strony karaja kogos jesli sedzia nie zauwazyl a tutaj zauwazyl i odgwizdal ze nie ma gola wiec maja sie czym obronic mafia jedna ale co tam Happy New Year !!
» 1 stycznia 2017, 01:11 #138
rizx: Zmiana wyniku byłaby bezsensowna. Na 100% pojawiłaby sie sytuacja, że drużynie nie uznano prawidłowej bramki i przegrywa. Wtedy FA miałaby poprawić to na remis?
» 1 stycznia 2017, 03:04 #137
vanderToki: Poza tym, nie wiadomo, co by się działo po uznaniu tej bramki. Może zaczęłaby się murarka i skończyłoby się na 1:0... albo 1:1? Może zawodnicy Middlesbrough straciliby zapał i byłoby np. 2:0 albo 3:0. Tego się nie da przewidzieć. Zmiana wyniku może byłaby sprawiedliwa w wypadku bramki nieuznanej w ostatnich sekundach.
» 1 stycznia 2017, 10:42 #136
wrobel1992: Zmiana wyniku to ciężki temat, ale zawieszenie dla sędziego by się przydało! Wczoraj sędziowanie było na żałosnym poziomie. I kolejny raz nasuwa się pytanie co robią Kołki za bramkami skoro oni nic nie mogą....?!
» 1 stycznia 2017, 12:01 #135
manumik87: Wszystkiego najlepszego w nowym roku kochani!! Kochamy ten sam wspanialy romantyczny klub!! Kocham was i ten klub !!
» 1 stycznia 2017, 00:16 #134
flt32705: A ja sie ciesze ze udal sie prezent w postaci 3pkt dla Sir Alexa. 100 lat BOSS
» 31 grudnia 2016, 23:26 #133
tom93: Panowie plan wykonany. O to chodzilo. Ze spokojem wchodzimy w Nowy Rok.
» 31 grudnia 2016, 23:09 #132
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2016 22:29

Sędziowanie na poziomie Ekstraklasy Polskiej z lat 2000r, kiedy to fryzjer dzielił i rządził.
Dramat, nie rozumiem jak tacy sędziowie są dopuszczani do najwyższego szczebla rozgrywek, on powienien po tym meczu zostac zawieszony za to że jest sędzią który nie powinien sędziowac w jakich kolwiek rozgrywkach.
Rozumiem że błąd się może zdarzyć, nawet dwa błędy.
Ale 5,6 błędów i to karygodnych błędów?? idź pan w ch#*7.
» 31 grudnia 2016, 22:28 #131
Vaxiu: Tak bywa... Miejmy tylko nadzieje, ze The FA przyjrzy sie tym "kontrowersyjnym" sytuacjom i wyciagnie wnioski bo przez ostatnie lata sedziowanie w Anglii strasznie poupada.
» 31 grudnia 2016, 22:36 #130
wrobel1992: Za wczorajszy atak na nogę Martiala też powinno być chociaż jedno meczowe zawieszenie!
» 1 stycznia 2017, 12:37 #129
Mordox: nie ma to jak czekać 4,5h na retransmisje na c+ i przed samym startem wejść na fb by zobaczyć pierwszy post MU z wynikiem ^^
» 31 grudnia 2016, 22:26 #128
Foxiowof: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2017 10:12

Dlatego ... fullmatchesandshows comjavascript:flip('quote1099353');
» 1 stycznia 2017, 10:11 #127
Foxiowof: Damn.. fullmatchesandshows com
» 1 stycznia 2017, 10:12 #126
closer888: do czego to doszło.... przemieniamy się w jakiś Arsenal....
» 1 stycznia 2017, 13:25 #125
diabelek1: jak anglikami się nie da upchać do składu bo są poprostu za słabi i kosztuja 4 razy wiecej
» 1 stycznia 2017, 14:13 #124
Vaxiu: Dzieki i powodzenia w lidze. Oby nasze rywalizacje byly jak najbardziej emocjonujace :)
» 31 grudnia 2016, 22:40 #123
Freddie: sędzia okradłZlatana z gola a tym samym bycia najlepszym strzelcem w roku 2016 razem z Messiem :/

dziś sędzia do 70 min to kryminal!
» 31 grudnia 2016, 21:31 #122
pszemuh: Mecz znakomity a druga połowa majstersztyk.
Kibicuje United od 97 roku i zawsze widziałem takie United jak dziś.

Nie byłbym zły gdyby nawet przegrali.
Widać wolę walki, determinację, chęć odniesienia zwycięstwa i mimo przegrywania jakoś byłem spokojny o wynik końcowy.

Paul Pogba, to jest gość który w najbliższych latach powinien otrzymywać złotą piłkę co roku, co on robi to się w głowie nie mieści, podanie do Zlatana przy golu wyrównującym coś nieprawdopodobnego.
Ale niestety nie będzie zdobywał Złotej piłki bo nie gra w ataku i nie strzela mnóstwa bramek.

Każdy wieszał psy na United po odejściu Alexa ale Mourinho ułoży to wszystko, jestem przekonany.
Uspokoił się, będzie nas trenował przez najbliższych wiele lat.

Pogba, Martial, Rashford, Herrera,Bailly i inni.
Kwestią czasu jest aby United znów w Europie było stawiani jako faworyci we wszystkich rozgrywkach.

A co do wszystkich hejterów.
Płaczcie dalej, w każdej maszynie trzeba czasu aby wszystkie tryby zaczęły działać prawidłowo i się zazębiać.
Dziś było widać prawdziwego, starego ducha United za czasów Sir Alexa.

Udanego Sylwestra.
Pozdrawiam wszystkich.
» 31 grudnia 2016, 21:23 #121
pawelisto2: Najlepsze skrzydła w PL?

Jeden Hazard przecież jest lepszy od wszystkich naszych skrzydłowych razem wziętych, a do tego Pedro, który póki co gra świetnie i przystosował się do siermiężnej ligi angielskie i nie odstawia nogi.
» 31 grudnia 2016, 22:02 #120
Vaxiu: Ja kibicuje United od 96 i przyznam, ze po golu Boro liczylem na remins z ktorego bylbym zadowoly, a to dzieki temu co pokazli dzis chlopaki. Zaangażowanie, nieodstawianie nogi i gra do konca robi wrazenie.

Wielu kibicow United oczekuje pieknej gry i wielu bramek, ja chce po prostu widziec jak druzyna wklada cale serce na boisku, a to z pewnoscia pod wodza Mou przyniesie oczekiwany rezultat :)

Pozdrawiam i zycze pieknego nowego roku ;)
» 31 grudnia 2016, 22:48 #119
vanderToki: Ja też kibicuję United jakoś od połowy lat 90. i jakoś wcale nie widziałem takiego United "zawsze". ;P
» 1 stycznia 2017, 10:43 #118
Domelo: Nerwowy mecz.
» 31 grudnia 2016, 21:15 #117
VaultBoy96: Nie oglądałem meczy Chelsea za Mou. Teraz rozumiem czemu narzekał...
» 31 grudnia 2016, 20:57 #116
kuba25: Życzę wam wszystkim sympatykom United szczęśliwego nowego roku!
» 31 grudnia 2016, 20:54 #115
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2016 20:51

Na półmetku sezonu mamy 13 punktów straty do lidera, natomiast wicelider jest na wyciągnięcie ręki (7 punktów + mecz w domu za chwilę).

Róbmy to, co ostatnio robimy genialnie - wygrywajmy. A wtedy nie dość, że nie będziemy pukać i prosić o otwarcie drzwi do top4, to sami wejdziemy wypieprzając je z hukiem.
» 31 grudnia 2016, 20:50 #114
RedHunter: Ta gruba sedziowska klucha powinna skonczyc "kariere"
» 31 grudnia 2016, 20:21 #113
DjTED: No jak to City nie będzie mistrzem?
» 31 grudnia 2016, 20:20 #112
DolphZiggler: Są już przecież po 5 kolejce został wręczony im puchar
» 31 grudnia 2016, 20:32 #111
Krystiano98: Po straconym golu pomyślałem o sir Alexie i jego Fergie Time, nadal nie mogę uwierzyć, ze to wrócilo, ta drużyna znowu ma jaja :D Mega radość po tych golach, mimo ze nie oglądałem :D
» 31 grudnia 2016, 19:39 #110
SieLodreiP: W ktorym momencie sie obudzileś?
» 31 grudnia 2016, 20:18 #109
DolphZiggler: kolega widze nie skumał hinta
» 31 grudnia 2016, 20:52 #108
Vaxiu: Jesli juz to Rafael byl pupilkiem Alexa, Fabio praktycznie nie grywal ;) Ale moze sentyment pozostal i wiedzial jak nam poprawic Sylwestrowy wieczor :D
» 31 grudnia 2016, 22:54 #107
stasiu669: Tego gościa to ja nie trawie :/
» 31 grudnia 2016, 19:28 #106
rizx: Olivera można lubić albo nie, ale jako jednemu z niewielu sędziów w PL rzadko zdarzają mu się poważne błędy decydujące o wyniku. Sędziów i tak nie zmienimy więc pozostaje się cieszyć, że nie mamy w Anglii takich jak w Hiszpanii :)
» 31 grudnia 2016, 19:54 #105
qwas333: Ja bym nie na sędziego narzekał, a na FA, które dopuszcza do Premier League takich fachowców. Arbiter pokazał że jest słaby, ale czy to jego wina że wykonuje swoją pracę na tym szczeblu? Ma się zwolnić/zdegradować do niższej ligi? FA najwyraźniej jest zadowolona z jego prowadzenia spotkań, dlatego jest w PL. Imo cała wina leży po stronie FA, nie wina arbitra że jest powoływany do meczów na wyższym poziomie, niż stoi jego sędziowanie.
» 31 grudnia 2016, 19:18 #104
gigsiu1991: Fergie Time
» 31 grudnia 2016, 19:16 #103
DjTED: Ale to City jest słabe. Połkniemy ich z prędkością światła...
» 31 grudnia 2016, 19:03 #102
JacekB: Ile lat nad tym myślałeś
» 31 grudnia 2016, 19:11 #101
DjTED: Loserpool z nami nie mógł zrobić akcji u siebie na stadionie, a w tych patałachów wchodzą jak ksiądz po kolędzie...
» 31 grudnia 2016, 19:25 #100
DjTED: Loserpool z nami nie mógł zrobić akcji u siebie na stadionie, a w tych patałachów wchodzą jak ksiądz po kolędzie...
» 31 grudnia 2016, 19:26 #99
JacekB: Ja nietoperzów nie wpuszczam do domu. Niech znajdą sobie inne źródło utrzymania
» 31 grudnia 2016, 19:30 #98
RedRevolta: Jak się teraz wcale nie dziwie Mourinho, że czasami wychodzi z siebie i niestety zostaje potem ukarany, każdy by chyba dostał kur...cy jak zobaczył by poziom sędziowania w BPL, oczywiście są wyjątki ale to co dzisiaj odwalił Lee Mason to przechodzi ludzkie pojęcie, zapamiętam go na długo i mam nadzieję, że będziemy go widywać na naszych meczach jak najrzadziej, albo najlepiej wcale, tak czy inaczej brawo dla naszych za ducha walki!
» 31 grudnia 2016, 19:00 #97
Sideswipe: Jak za Fergusona, prawda?
» 31 grudnia 2016, 19:04 #96
inek10: Obecnie na poziomie PremierLeague nie ma słabych druzyn.
» 31 grudnia 2016, 19:06 #95
JacekB: Też prawda winers ale za to spotkanie było bardziej emocjonujące
» 31 grudnia 2016, 19:07 #94
baur99: Ty chyba inny mecz oglądałeś widziałeś w ilu sie boro bronili?
» 31 grudnia 2016, 20:39 #93
vanderToki: Fellaini akurat zagrał co najmniej poprawnie.
» 1 stycznia 2017, 10:44 #92
pawelisto2: Claudio Bravo to jest największa pomyłka na bramce w historii PL, naprawdę, co on tam sobie w tej głowie układa?
» 31 grudnia 2016, 18:55 #91
baur99: Bass i sylwka miało byc
» 31 grudnia 2016, 18:53 #90
JacekB: Dokładnie jeśli Mou tak łatwo karzą to jego powinni odesłać do Championship
» 31 grudnia 2016, 18:55 #89
JacekB: Też prawda:)
» 31 grudnia 2016, 19:03 #88
VaultBoy96: Po raz pierwszy od czasu odejścia Fergusona piłkarze pokazali jaja i wolę walki. Po raz pierwszy widziałem Diabły. To jest dla mnie ważniejsze od wyniku. Poprawili mi humor na sylwestra.
A tak poza tym, Szczęśliwego Nowego Roku!
Można pić.
» 31 grudnia 2016, 18:53 #87
baur99: Mecz jak za starych dobrych czasów walka do samego końca aż paznokcie obgryzalem ale przy golach szalalem jak wariat i to jest to za co sie kocha football i widzę że wraca stare dobre UNITED tylko wykonawcy trochę inni ale orkiestra zaczyna grać aż struny pękają a bądź rozp.....ierdala szyby wszystkim do okola bójcie sie chamy to my potężne czerwone diabły wracamy ale mi się miska Cieszy po tym meczu :D beda wódki beda wina i piwa dzisiaj w Sylwia upier....dole sie jak swinia pozdrowienia i szczęśliwego Nowego roku dla wszystkich prawdziwych diabelskie kibiców
» 31 grudnia 2016, 18:51 #86
MU1212: Emocje jak za kadencji naszego jubilata
» 31 grudnia 2016, 18:36 #85
fworyt: Właściwie to można podziękować Pseudo arbitrowi,chciał u nas pobudzić wściekłość,determinacje i wole walki?Udało mu się!Mamy wielką drużyne.No i fajnie;-)
» 31 grudnia 2016, 18:35 #84
JacekB: Wniosek piąty co najmniej dziwny. Masz pretensje do garbatego, że ma proste dzieci
» 31 grudnia 2016, 18:41 #83
JacekB: Gdzie ty widziałeś jego pajacowanie. Może dla ciebie każdy były nasz piłkarz ma dawać nam fory. Każdy chce wygrać. Zresztą zobacz, że Zlatana też bolało.
» 31 grudnia 2016, 18:45 #82
JacekB: Masz coś nie tak z głową i tyle. On ma mieć dla nas szacunek za co, że dwa razy zagrał
» 31 grudnia 2016, 18:51 #81
JacekB: Przykre masz życie, że się tak zaszuflatkowałeś. Lubię Liverpool i co mi zrobisz :)
» 31 grudnia 2016, 18:57 #80
JacekB: Pewnie jak po ulicy idzie ktoś w koszulce Liverpoolu to dajesz mu od razu w mordę
» 31 grudnia 2016, 18:59 #79
JacekB: Ja nie lubię Arsenalu i City a nawet napiszę inaczej nie lubie Wengera i Guardioli.
» 31 grudnia 2016, 19:01 #78
JacekB: On i tak tego nie zrozumie. Troche tego sędziego mi przypomina
» 31 grudnia 2016, 19:02 #77
JacekB: Kiedy ja zacząłem kibicować United to ty nawet w planie nie byłeś
» 31 grudnia 2016, 19:08 #76
JacekB: Pogadaj z lustrem
» 31 grudnia 2016, 19:12 #75
JacekB: M4GIK ciężkim przypadkiem jesteś. Zostaw swój mózg już w spokoju bo pali się ci czerwona kontrolka. Chyba oleju już ci brakuje
» 31 grudnia 2016, 19:27 #74
JacekB: Masz racje tez sobie już daruje. Szkoda głowy na taki beton
» 31 grudnia 2016, 19:36 #73
rizx: O ile nie lubię Liverpoolu to atmosfery na stadionie zwłaszcza przy You will never walk alone im zazdroszczę
» 31 grudnia 2016, 18:31 #72
pawelisto2: Obawiałem się, że wejdzie Rojo na lewą obronę i da ciała - nigdy mnie nie przekonywał na tej pozycji, uważałem, że to ŚO, ale wszedł na boisko i dał również bardzo dobrą zmianę.
Mourinho naprawdę pozwala wejść piłkarzom na wyższy poziom. Mata? Rojo? Fellaini? Herrra? Jones?
Kto by pomyślał, przecież oni wszyscy byli pierwsi do odstrzału.
» 31 grudnia 2016, 18:28 #71
JacekB: Fellaini nadal jest
» 31 grudnia 2016, 18:29 #70
pawelisto2: Wyraziłem swoje zdanie. Nie pytałem, ale dziękuję za Twoje spostrzeżenie na ten temat :)
» 31 grudnia 2016, 18:32 #69
JacekB: Nie ma problemu pozdro
» 31 grudnia 2016, 18:41 #68
JacekB: Pusty łeb nie boli.
» 31 grudnia 2016, 18:27 #67
fworyt: Wielki MANCHESTER UNITED powrócił!Ta determinacja i wola walki jak kiedyś.My przeciwko całemu światu.Sędzia chciał nam utrudnić życie a my jak Lew odgryźliśmy mu głowe.Aż płakać mi się chce,że szczęścia.Wszystkiego najlepszego na nowy R
» 31 grudnia 2016, 18:24 #66
84cantona7: Po raz pierwszy od odejścia SAFa pierwszy raz czułem ta pewność siebie piłkarzy po straconym golu. Jakby byli pewni że coś wpadnie.Ten mecz może dać zawodnikom wielkiego kopa i ogromny zastrzyk pewności siebie. Mimo przegrywania nie było 10000 bezsensownych wrzutek a składne akcje. Sędzia dno.
» 31 grudnia 2016, 18:23 #65
pawelisto2: Okej.
» 31 grudnia 2016, 18:23 #64
Sideswipe: Fajnie tylko, że Fellaini grał lepiej od uwielbianego ostatnio tutaj Herrery w tym meczu
» 31 grudnia 2016, 18:25 #63
JacekB: Jestem za chyba, że to będzie maskotka naszego klubu i nawet nie będzie musiał się przebierać. Jak takie drewno jeszcze może grać w takim zespole
» 31 grudnia 2016, 18:26 #62
pawelisto2: pacinni12.
Nie rozumiem, przecież oddał dwa strzały celne. Nawet prowokować dobrze nie potraficie.
» 31 grudnia 2016, 18:30 #61
piter100000: jeszcze na koniec oglądałem ten mecz z bratem mojej narzeczonej, szwagrem (kibic Arsenalu) i dwiema siostrami. chyba wszyscy uważają mnie za psychola :) tylko co mnie to obchodzi? wygraliśmy panowie!!
» 31 grudnia 2016, 18:18 #60
piter100000: mam jeden komputer, a TV tylko dwa :) jednak na jednym ciągle lecą bajki mojego syna. więc masz rację. to trochę tak jakbym miał jeden
» 31 grudnia 2016, 18:36 #59
Chestnut: Za Moyesa były takie mecze, a już na pewno w LM.
» 31 grudnia 2016, 18:23 #58
dev13: Najwazniejsze ze są 3 pkty niezla gra a reszta przyjdzie z czasem. Niektorzy pozegnaja sie z druzyna moze przyjda nowi ale najwazniejsze ze malymi kroczkami do przodu. Pozdro
» 31 grudnia 2016, 18:18 #57
atos1987: Po tym meczu wiem na pewno :
-sedzia ch*j
-Anthony Martial nie ma prawa odejść nawet jeśli nie ma formy killera.
-Fajnie że są tu jednak gracze z ambicjami a nie najemnicy.
» 31 grudnia 2016, 18:17 #56
flt32705: Gdyby nie sedzia byl by spacerek i pewne 3pkt a tu nerwy setki moich wulgaryzmow,no ale na szczescie final rozkoszny.Ciekawi mnie tylko ile jeszcze sedziowie beda gwizdali przeciwko nam,juz sam nie wiem czy to za SAFa czy za MOU,a najpewniej po trochu ale to co oni znaczy sedziowie wyprawiaja jest blazenada ,gdybysmy nie zgarneli 3 pkt to pewnie nastepne mecze mou znowu ogladal by z poziomu trybun. Najlepszego 2017r zycze i zdrówka.pozdro diably
» 31 grudnia 2016, 18:15 #55
simsonson: Pogba MoTM - Takiego gracza United potrzebowało do środka pola od czasów rudego. Gość robi niesamowitą różnicę w środku pola, rozgrywa, strzela, odbiera, a na dodatek świetnie utrzymuje się na nogach, silny jak byk. Trochę pecha ma w sezonie bo znowu kolejny słupek, mógłby mieć kilka bramek więcej, ale jest jak jest, będzie lepiej :)


Brawo dla Mourinho, za zmiany i udowodnienie, że ma jaja! Przegrywając 0-1, szybka reakcja, obrońca za napastnika! Brawo! Nie tak, jak to było jeszcze niedawno, że Pan krzyżówka przy stanie 0-1 ściągał napastnika, a wchodził obrońca lub Smalling lub Fella do ataku, szukając złotego rozwiązania. Także brawo dla Mourinho!

teraz liverpool - City, licze na remis! :)

Brawo UNITED!!
» 31 grudnia 2016, 18:13 #54
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2016 18:17

Pan Krzyżówka - dobre :)
» 31 grudnia 2016, 18:16 #53
andrev1331: Stare dobre czasy wracają ? Tylko jakby sędziowie cały czas pod górkę a przecież nie chodzi o to żeby coś naciągnąć tylko gwizdać co się należy. Najlepszego w Nowym Roku i dalej takich znakomitych emocji.
» 31 grudnia 2016, 18:13 #52
LouiVanGaal: ta nieuznana bramka Zlatana to jakis zart. bo co bo bramkarz sie bal? to jest jakis spis sposobow strzelania gola czy cos? mecz zniszczyl mnie jak caly rok 2016 :0
» 31 grudnia 2016, 18:10 #51
AUDIoooo: Brawo United!Co za Come Back!

Życze Wszystkim Szczesliwego Nowego Roku !
» 31 grudnia 2016, 18:10 #50
LouiVanGaal: jedyne co moge dodac do tego wpisu to ze Blind gra lepiej od Darmiana
» 31 grudnia 2016, 18:12 #49
JacekB: Tylko, że Coleman to prawy obrońca
» 31 grudnia 2016, 18:14 #48
piter100000: dlatego w następnym meczu zagrają Rojo i Jones. tak samo Carras zamiast Felka (chociaż dziś mi się podobał nasz Kudłaty)
» 31 grudnia 2016, 18:14 #47
JacekB: @piter
Chyba jego fryzura
» 31 grudnia 2016, 18:16 #46
rizx: Nawet jeśli gra lepiej to wyraźnie brakuje mu szybkości potrzebnej na boku obrony. Taki Traore który jest przeciętnym zawodnikiem którego jedynym atrybutem jest szybki sprint do przodu, objeżdżał go jak dzieciaka. Z taką dyspozycją, klasowi skrzydłowi zrobiliby sobie obok niego autostradę do pola karnego
» 31 grudnia 2016, 18:17 #45
piter100000: fryzury to mu zazdroszczę, bo ja mam zakola i obcinam sie na 1mm :)
» 31 grudnia 2016, 18:20 #44
JacekB: To chociaż masz gust bo to idealna fryzura i samemu można się obcinać
» 31 grudnia 2016, 18:22 #43
Chestnut: Powinien wrócić z wypożyczenia B-J i go ogrywać. Bardzo dobry talent.
» 31 grudnia 2016, 18:26 #42
piter100000: taki mecz w urodziny SAF-a to jest przeznaczenie. głosu prawie nie mam. ledwo żyję. wypiłem sporo. chłopaki czsami się nie zgadzamy, ale kochamy jeden klub!! Jezus Maria ponad 3 lata czekałem na taki mecz. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DIABŁY!! może jutro napiszę coś mądrzejszego :)
» 31 grudnia 2016, 18:09 #41
JacekB: Nie zawsze się zgadzamy to fakt ale kochamy ten klub. Pozdrawiam wszystkich nawet Reusika:)
» 31 grudnia 2016, 18:11 #40
kckMU: Aha i na potwierdzenie tego, że w dobrą stronę idziemy:

United van Gaala rok temu, wychodząc podstawowym składem przegrało po karnych z drugoligowym wtedy Boro, przy okazji kopiąc się po czołach 120 minut.

Dziękuje za uwagę i walimy West Ham za 2 dni!
» 31 grudnia 2016, 18:09 #39
Fenek: Arbiter chyba jeszcze dziś rano siedział przy świątecznym stole albo od rana pokosztował szampana. Wiem, że FA i tak nic nie zrobi arbitrowi i to mnie po dzisiejszym meczu boli najbardziej.
Meczyk pełen emocji i brawa za waleczność. Cieszy "powrót" martiala i 3 ładne brameczki po 3 ładnych akcjach. No i po raz pierwszy jestem zadowolony ze zmian jakie zrobił Mou. Wcześniej czy to vG czy Jose potrafili bardziej przeszkodzić niż pomóc zmianami. Dziś pod tym względem Mou zadziałał perfekcyjnie. Brawo!

ps. szczęśliwego nowego roku życzę kibicom MU!
» 31 grudnia 2016, 18:09 #38
piter100000: ja tego arbitra kojarzę z 4 ligi jak moją drużynę sędziował :) nie wiem co on w PL robi. pewnie kolejny imigrant
» 31 grudnia 2016, 18:12 #37
Sideswipe: "Razem ze swoją babcią"
Panie Wolodyjowski gdzie wjeżdżam na Twoją babcię? Szczerze to jej współczuję. Chyba się domyślasz czego.
Idź sobie wymyślaj niestworzone historie gdzieś indziej bajkopisarzu.
» 31 grudnia 2016, 18:13 #36
sisinho: To nie żal a stwierdzenie faktu. Wiesz ile karnych w tym sezonie dostało united? Cały 1, przy 5 karnych Leicester. Wiele okazji było do podytkowania a mimo to gwizdek milczy. W tamtym sezonie dostalismy raptem 3 karne, a mistrz? - 13 karnych.
» 31 grudnia 2016, 18:20 #35
giermeq: W urodziny Sir Fergusona nie mogliśmy przegrać :D
Unlucky pół sezonu ale nie dziś
» 31 grudnia 2016, 18:08 #34
simsonson: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 31 grudnia 2016, 18:08 #33
NoLogo: Styl "starego" UTD, przez cały mecz cisnąć pod polem karnym przeciwnika i walka do końca.

Zeby zbyt kolorowo nie było, do momentu zejścia Fellainiego graliśmy w 10, na jakiej on pozycji wystąpił? Bo ani nie w rozegraniu, ani nie w obronie, taki z niego magik piłkarski, że ma wolną rękę co do ustawienia?
I wrzutki Blinda, czy z rożnego, czy z gry - tragedia.
» 31 grudnia 2016, 18:07 #32
JacekB: To fakt jak te drewno jest na boisku to aż żal patrzeć. Blind tragiczne spotkanie. Smoła też niemrawy i tym spotkaniu udowadnia, że pierwsza jedenastka w tym sezonie nie dla niego
» 31 grudnia 2016, 18:09 #31
sisinho: Akurat w pierwszej połowie Fellaini miał parę dobrych odbiorów czy główek, znalazł się nawet w polu karnym dwa razy. Po przerwie fakt nie było go juz widać.
» 31 grudnia 2016, 18:18 #30
HarryBrown: Dziś widziałem prawdziwe Czerwone Diabły. Jak za najlepszych lat. Determinacja, zaangażowanie i wiara w zwycięstwo do samego końca. Do tego Jose, który stojąc przy linii bocznej cały czas motywował chłopaków (i te dobre zmiany!). Chciałbym żeby ten mecz był punktem zwrotnym w historii Man Utd po odejściu sir Alexa! Przy okazji - najlepsze życzenia urodzinowe dla sir Alexa a dla fanów Czerwonych Diabłów najlepszego na Nowy Rok.
» 31 grudnia 2016, 18:04 #29
pawelisto2: Przecież to będzie najlepszy sylwester w całym moim życiu, niesamowite co się wydarzyło kilkanaście minut temu.
» 31 grudnia 2016, 18:03 #28
JacekB: To co wynika z tego, że to pierwszy sylwester w waszym życiu
» 31 grudnia 2016, 18:08 #27
pawelisto2: Dokładnie, pierwszy w takiej niesamowitej radości i euforii! :)
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.
Przecież nie można reagować na prowokację po takich wielkich emocjach i zwycięstwie ukochanej drużyny.
» 31 grudnia 2016, 18:22 #26
JacekB: To nie była prowokacja tylko nie chwalę dnia przed zachodem słońca
» 31 grudnia 2016, 18:24 #25
vanderToki: Słońce zaszło dobrze przed szesnastą. :D
» 31 grudnia 2016, 18:52 #24
Enorel: Masakra, aż teściowie przylecieli z innego pokoju zobaczyć co się dzieje, tak się darłem i szalałem po drugim golu dla United:D:D Najpiękniejszy prezent na Nowy Rok, mimo wszystkich przeciwności losu, udało się W PEŁNI ZASŁUŻENIE wygrać i tak jak pisali inni - w końcu powrócił prawdziwy charakter tej drużyny, którego brakowało od czasów Fergusona.
» 31 grudnia 2016, 18:03 #23
damian2987: Brawo! United! Przez te nerwy chyba nie dotrzymam do 12, ale warto było:) tak!!
» 31 grudnia 2016, 18:02 #22
trezegram: Jak by sedzia gwizdal dobrze to bysmy spokojnie wygrali z 4-1.
» 31 grudnia 2016, 18:00 #21
mordynator: 5-1 2 karne były
» 31 grudnia 2016, 18:14 #20
wmatpl: po stracie bramki walka do samego końca, wrócił stary dobry MU, brawo!
» 31 grudnia 2016, 17:59 #19
vanderToki: youtube.com/watch?v=BcLAtUy7kus
Uwielbiam tych komentatorów. :D
» 31 grudnia 2016, 17:59 #18
Sideswipe: Pol Pol Pol Pol POOL!
A propo komentatorów - dowiedzieliśmy się dzisiaj, że Bailly to Senegalczyk ;p
» 31 grudnia 2016, 18:09 #17
vanderToki: A jeszcze lepszy jest Konstantin po tym "Paul, Paul, Paul": "dalej, dalej", czy "dokończ, dokończ", nie jestem pewien, jak to przetłumaczyć najlepiej. ;) "POGBA!"
» 31 grudnia 2016, 18:44 #16
soldier: Kilka godzin z życia ubyło przez oglądanie tego meczu ubyło. Ale warto było!
» 31 grudnia 2016, 17:58 #15
manutdfan92: Parafrazując klasyka "Mason i FA chcieli wydymać Freda (the Reda), a to Fred wydymał ich". Jest to co opijać dzisiaj.
» 31 grudnia 2016, 17:58 #14
Sideswipe: Nie wiem z kogo się głośniej śmiać - czy z sędziego czy z takich idiotów z tej strony, którzy płakali po straconym golu jak bobry. Razem ze swoją babcią.
» 31 grudnia 2016, 17:58 #13
Fenek: hahah pięknie napisane, masz wirtualnego browara na mój koszt
» 31 grudnia 2016, 18:04 #12
Sideswipe: Wypiję go za Twoje zdrowie
» 31 grudnia 2016, 18:11 #11
mantup89: Glory Glory Man. United ! Sedzia nie popsul nam Sylwestra.
» 31 grudnia 2016, 17:58 #10
kckMU: Ten mecz jest rozwianiem wątpliwości, czy wrócił prawdziwy charakter tego klubu.

Takiej nawałnicy to tutaj dawno nie było. 2 minuty i po sprawie. I ten szczodry uśmiech Fergusona, który podsumował całą końcówkę.

Dzięki Mou!!
» 31 grudnia 2016, 17:57 #9
mateusz09874: Fergie time :D
» 31 grudnia 2016, 18:03 #8
DjTED: Halina mam zawał...
» 31 grudnia 2016, 17:57 #7
mgs: Łysy dziad...
» 31 grudnia 2016, 17:57 #6
Saberem47: Mam nadzieję, że niewierni już nie mają wątpliwości, że Mourinho to ten jeden Jedyny
» 31 grudnia 2016, 17:56 #5
Michal12371: W końcu można śmiało stwierdzić ze mamy drużynę na miano Mistrza Anglii. Pokazali charakter, jeden z lepszych meczów tego sezonu. BRAWO!
» 31 grudnia 2016, 17:56 #4
Cavron: Wiem, że nie w doliczonym czasie, ale czy komuś jeszcze przypomniał się finał z '99?
» 31 grudnia 2016, 17:56 #3
JuzaLord: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2016 17:56

Jaki sylwester taki cały nowy rok, z taką grą biorę w ciemno
» 31 grudnia 2016, 17:56 #2
rizx: może trochę bardziej na spokojnie ;)
» 31 grudnia 2016, 17:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.