Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho zmartwiony stanem psychicznym Martiala

» 23 listopada 2016, 06:59 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Jose Mourinho jest zaniepokojony stanem psychicznym Anthony'ego Martiala – czytamy w dzienniku The Telegraph.
Mourinho zmartwiony stanem psychicznym Martiala
» Anthony Martial nie imponuje formą tak jak miało to miejsce w poprzednim sezonie
Martial po imponującym debiutanckim sezonie na Old Trafford w obecnych rozgrywkach zdecydowanie obniżył loty.

Wpływ na spadek formy Martiala mogą mieć jego problemy pozaboiskowe. Francuz w tym roku rozstał się ze swoją partnerką Samanthą Jacquelinet, z którą ma małą córkę.

Spadek formy Francuza skomentował niedawno selekcjoner Trójkolorowych. – Jego klubowi trenerzy spodziewają się po nim więcej, ja także – stwierdził Didier Deschamps.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Nie zdziwię się, jeśli Rooney wyjedzie
Następny news »
Scholes w sztabie szkoleniowym Wigan?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (25)


Klimaa: Jest młody i bardziej przeżywa takie sytuacje. Życie prywatne nie powinno mieć wpływu na jego zawód ale dajmy mu czas bo Martial ma papiery na grę na najwyższym poziomie.
» 28 listopada 2016, 15:03 #24
Matias: Na teriapię psycholigiczną trzeba wysłać Martiala, Depaya, Schneiderlina, Darmiana, Shawa i Roja.
Niszczyciel Van Bucyfoł nieźle im namieszał w głowach swoją chorą filozofią futbolu i do tej pory nie mogą się pozbierać chłopaki.
» 23 listopada 2016, 17:02 #23
Sideswipe: No faktycznie, tylko pod wodzą tego niszczyciela van Bucyfoła Martial był najlepszym naszym zawodnikiem. A czemu obecną formę Rooneya i innych, np. Smallinga nie zrzucisz na destruktora? :)
» 23 listopada 2016, 18:26 #22
Kortney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2016 14:17

Czuję, że tych dwóch Francuzów za prawie 200 mln euro będzie na dłuższą metę niewypałami. Jeden widać, że nie ma najmocniejszej psychiki, gdzie przy każdej jednej akcji, która nie jest po jego myśli ma spadek formy. Drugi natomiast może ma psychikę mocną, ale za to bliżej mu nią do balotellego niż młodego schoelsa, hendersona czy kante. Chodzi mi tu o podejście do zawodu piłkarza, bo może taki Henderson nie ma nawet połowę telentu Pogby, ale z drugiej strony Pogba na ta chwilę nie ma nawet połowę , tego zaparcia , dążenia do samodoskonalenia co Henderson . Śmiem twierdzić , że jakby Paul miał takie podejście do futbolu jak Henderson czy Ronaldo to za parę lat stałby się lepszym środkowym pomocnikiem niż Yaya Toure za najlepszych czasów .
» 23 listopada 2016, 14:07 #21
DevoMartinez: A z ciekawosci spytam skąd wiesz jakie podejscie do zawodu, treningów ma Pogba? Serio pytam bo skoro porownujesz go do Balotelliego to pewnie masz jakies ciekawe info z osrodka treningowego.
» 23 listopada 2016, 15:21 #20
Kortney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2016 17:33

Mam przeczucia. Nie jest jak balotelli bo petard w łazience nie odpala. Chodzi mi o sposób myślenia. Lans i oryginalność. Nie twierdzę , że jest to do końca źle , bo Beckham też się lansował. Ale mam przeczucie , że piłka nie jest dla niego najważniejsza (oczywiście pomijając rodzinę i zdrowie). Chciałbym się mylić , ale wydaje mi się , że nigdy nie będzie w top 3 FIFA, ponieważ dla niego gra i treningi to po prostu odbębnienie roboty a później powrót do rzeczy dla siebie ważnych .
» 23 listopada 2016, 17:30 #19
Kilerek7: Nawet nie macie pojęcia jak rozstanie z partnerką potrafi zryć beret. Gdy macie przy sobie kochającą was laskę to możecie góry przenosić, a jak się rozstajecie to to wszystko siedzi w głowie, człowiek staje się wrakiem i dnem, nic mu się nie chce, a trzeba iść do pracy i żyć dalej tylko to nie takie proste. Ja rozumiem Martiala, bo jeszcze do tego jest córka, ten numer 9 na 11 też trochę dodał od siebie. Ale głównie chodzi o rozstanie, on nie może skupić się piłce bo jego myśli są gdzie indziej to jest normalne i tylko czas może pomóc.
» 23 listopada 2016, 13:19 #18
JasnaLiryka: Masz racje. Zgadzam sie. Taka natura ludzka. Zwlaszcza jezeli ma sie w sobie jakies uczucia i nie jest sie zimnym draniem.
Z pewnoscia nie daje mu to spokoju i sprawy rodzinne maja wplyw na psychike Anthonego ale tu musze zaznaczyc ,ze ten artykul jest troche dziwny. Jezeli czyta sie,ze Mou tak przyklada wage do szczegolow itd. a nagle martwi go Martial i jego psychika to z miejsca powinien zostac skierowany do najlepszego goscia od takich spraw. Tak jak Luke Shaw mial problem na tle psychicznym ( wiem,ze o calkiem inncyh podwalinach ) na poczatku kariery w United i zostal poddany odpowiedniej opiece. Tak samo uwazam,ze jezeli menago widzi takie problemy powinien wlasnie szczegolowo zadbac o swojego zawodnika i mu pomoc kierujac do odpowiednich ludzi. A osobiscie uwazam, zaczac ( podobnie jak SAF) od siebie i pokazac mu,ze jest w jego planach itd itd.
» 23 listopada 2016, 13:51 #17
Diabelred: Kilerek7,

,,człowiek staje się wrakiem i dnem, nic mu się nie chce"

Mysle, ze to tez zalezy od psychiki czlowieka. Jak ktos jest slaby psychicznie, uzaleznia sie od drugiej osoby to moze byc tak jak piszesz.
» 23 listopada 2016, 14:50 #16
DzonyMax: Bez przesady z tą słabą psychiką. Nawet ci najtwardsi przeżywają gorsze, smutniejsze okresy w swoim życiu. Miejmy nadzieję, że to go tylko zahartuje. Według mnie Martial wygląda na w miarę rozsądną osobę i wierze, że za jakiś czas ustabilizuje swoją formę i jeszcze nie jeden raz nas pozytywnie zaskoczy. Pokazał nieco swoich umiejętności w poprzednim sezonie, a to dopiero początek jego kariery ;).

Pozdrawiam.
» 23 listopada 2016, 15:29 #15
arek88: Ta laska jest tak tępa i tak pusta że chyba mój pies jest od niej mądrzejszy. Wystarczy spojrzeć na jej zdjęcia na instagramie, swojego czasu robiła tam taką wiochę że aż oczy bolały.

Jednak wydaje mi się że to nie w tym tkwi problem co media mówią. Problem może być w tym co zaczęło się już na wakacjach i to że Martialowi zabrali nr 9 o czym dowiedział się właśnie z mediów i to właśnie mogło wpłynąć na jego stan psychiczny i ciągnie się do tej pory.

Naprawdę daje się to zauważyć bo czasem na boisku wygląda na strasznie zagubionego i jest niestety cieniem samego siebie z zeszłego sezonu
» 23 listopada 2016, 11:15 #14
DevoMartinez: No tak bo zmiana numeru z 9 na 11 to powód do załamania i zawalenia całego sezonu. To trzeba by mieć psychike dziecka i to 5 letniego. A rozwód to przecież w porównaniu do tego to pikuś. :D
» 23 listopada 2016, 11:24 #13
Sideswipe: HAHAHAHA
» 23 listopada 2016, 11:36 #12
JacekB: Jeśli u Martiala słaba gra jest wynikiem zmiany numeru z 9-tki na 11-tkę to jak najszybciej powinien iść do psychiatry. Tylko nie do tego, u którego leczy się Sideswipe
» 23 listopada 2016, 14:05 #11
Diabelred: ,,Problem może być w tym co zaczęło się już na wakacjach i to że Martialowi zabrali nr 9 o czym dowiedział się właśnie z mediów i to właśnie mogło wpłynąć na jego stan psychiczny i ciągnie się do tej pory."

Ojej w pracy szef zmienil moje mi moje miejsce pracy z biorka przy drzwiach na biorko przy oknie, chyba trzeba isc sie pociac.... ;(. A juz tak bardziej serio, to przeciez to tylko glupi numer na koszulce. Zeby Martial jeszcze nosil go przez chociaz 4-5 lat i nagle mu go zmieniono, wtedy faktycznie nie byloby to zbytnio mile, bo juz sie zdarzyl przyzwyczaic i w ogole, jednak przychodzi swiatowej klasy napastnik(sam Martial mowil, ze chcialby z Ibra zagrac), takze to normalne, ze dostal 9. Zmienil sie trener i to on ma prawo do wlasnych decyzji np. wyboru kapitana badz przyznawania numerow po konsultacji z pilkarzami.


Problemem Martiala na pewno nie jest zmiena numeru, bo on taka forme prezentuje juz od czasu Euro. Wg mnie sa cztery powody, dla ktorych Francuz tak slabo gra:

1. Zajechanie przez van Gaala
2. Rozwod, z jego winy. Nie wiadomo tz jak na zdrade zareagowala jego rodzina z Francji raczej niezbyt pozytywnie.
3. Syndrom drugiego sezonu
4. Po transferze i wkroczeniu w wielki swiat pilki odbila mu sodowa podobnie jak Depayowi.
» 23 listopada 2016, 14:34 #10
Sideswipe: ja przynajmniej się leczę JackuB, u Ciebie już na to za późno, bo nawet nie zdajesz sobie sprawy z własnej głupoty.
Jeszcze masz jakieś złote myśli dla mnie inteligencie?
» 23 listopada 2016, 15:20 #9
MrMojoRisin: Niewiem czy była żona Martiala to idiotka z instagrama czy też nie bo kompletnie nic o niej niewiem i w życiu jej na oczy nie widziałem. Ale mniejsza o to bo nieważne jaka ona jest, ważne że z całą pewnością cała ta sytuacja ma wpływ na Martiala. Co do nr na koszulce to raczej nie ma on wpływu na jego psychikę. Ale napewno poczuł złość. I słusznie bo to nie było w porządku względem Antka. Był w klubie pierwszy, wybrał sobie 9 i to Ibra powiniem wybrać jakiś inny nr. A tak to są równi i rowniejsi.
» 23 listopada 2016, 17:31 #8
duncaneedwards: wielki talent. ale niestety megas hajsik i dupeczki mogly lad rozwalic w glowie . nie jeden taki problem przechodzil. a jego nowa wybranka ma ostre cisnienie na hajsik zakupy i lansik. oby sie chlopowi poukladalo bo jest talent czystej wody
» 23 listopada 2016, 08:07 #7
RedArmy: A jeszcze do dziś pamiętam jak Twardowski i Nahorny chwalili Martiala na początku jego debiutu w United że to poukładany chłopak i jest typem domatora.
» 23 listopada 2016, 07:58 #6
Kundziu: A coś się zmieniło? Z tego co wiem to ona od niego odeszła, a nie on od niej.
» 23 listopada 2016, 10:02 #5
ManUtdFan94: Ja czytałem, że jemu ponoć odbiło i zdradzał tą żonę i dlatego od niego odeszła. No nic trzeba mieć nadzieje, że ogarnie się chłopak bo dobry jest.
» 23 listopada 2016, 10:09 #4
milagro: Właśnie to Martial na boku balowal z nowa lasencja i z tego powodu go zostawiła żona. A najlepsze jest, że ta nowa laska jest bardzo podobna do tej jego żonki hah ;D
» 23 listopada 2016, 11:09 #3
mikon70: Nie ze się czepiam ale martial ma synka
» 23 listopada 2016, 07:10 #2
milagro: Czepiasz się. Martial ma właśnie córkę - Peyton ;D
» 23 listopada 2016, 11:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.