Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zlatan Show, drugi debiut Pogby, Southampton pokonane!

» 19 sierpnia 2016, 22:52 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w piątkowy wieczór powiększył swój dorobek ligowy o kolejne trzy punkty pokonując Southampton 2:0. Oba gole dla ekipy gospodarzy strzelił Zlatan Ibrahimović.
Zlatan Show, drugi debiut Pogby, Southampton pokonane!
» Manchester United w piątkowy wieczór powiększył swój dorobek ligowy o kolejne trzy punkty pokonując Southampton 2:0. Oba gole dla ekipy gospodarzy strzelił Zlatan Ibrahimović. W wyjściowym składzie Czerwonych Diabłów na konfrontację ze Świętymi znaleźli się między innymi Eric Bailly czy najdroższy gracz świata, Paul Pogba.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Eric Bailly
Daley Blind
Luke Shaw
Paul Pogba
Marouane Fellaini
Juan Mata
Wayne Rooney
Anthony Martial
Zlatan Ibrahimović
Henrich Mychitarian
Ander Herrera
Chris Smalling

Oddano 250 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Kibice United z pewnością od długiego czasu nie czuli aż tak znacznego podekscytowania przed meczem swoich ulubieńców. W wyjściowym składzie Czerwonych Diabłów na konfrontację ze Świętymi znaleźli się bowiem między innymi Eric Bailly, Zlatan Ibrahimović oraz Paul Pogba. Miejsce na ławce trenerskiej po raz pierwszy podczas meczu ligowego w Teatrze Marzeń zajął José Mourinho.

Pogba zanotował dosyć nerwowy początek spotkania, gdyż jego strata już podczas pierwszej akcji doprowadziła do kontrataku gości i groźnego rzutu wolnego. Strzał Dušana Tadića zatrzymał się jednak na murze utworzonym z graczy United.

Już po dwunastu minutach gry Claude Puel musiał dokonać pierwszej roszady w swoim zespole. Miejsce kontuzjowanego Oriola Romeu zajął Jordy Clasie.

Kilka minut później dobrze do prostopadłego podania kolegi wystartował Nathan Redmond. Dośrodkowanie młodzieżowego reprezentanta Anglii okazało się jednak zbyt mocne i piłka opuściła pole gry.

W 26. minucie bliski trafienia do bramki Manchesteru United był Shane Long. 29-letni napastnik wykorzystał zgranie głową Redmonda, lecz jego strzał zatrzymał się na bocznej siatce.

Czerwone Diabły odpowiedziały znakomitą akcję tria Paul Pogba - Juan Mata – Zlatan Ibrahimović. Szwed zakończył akcję charakterystycznym dla siebie ekwilibrystycznym strzałem, który okazał się jednak niecelny.

Nieco po upływie pół godziny gry Shane Long zmarnował świetną szansę na wpisanie się na listę strzelców. Napastnik Southampton znalazł się w bardzo dobrej pozycji po stracie Juana Maty, lecz David de Gea nie miał problemów ze złapaniem piłki po uderzeniu rywala.

Chwilę potem swojego szczęścia strzałem zza pola karnego spróbował Wayne Rooney. Futbolówka w tej sytuacji wylądowała w rękach Frasera Forstera.

Na dziewięć minut przed końcem regulaminowego czasu gry w pierwszej połowie kibice na Old Trafford cieszyć się z trafienia swoich ulubieńców. Wayne Rooney posłał dobre dośrodkowanie w pole karne Świętych, a fenomenalnego gola głową strzelił Zlatan Ibrahimović.

Niedługo później aplauz kibiców wywołała solowa akcja Paula Pogby, którzy przedryblował kilku rywali i oddał piłkę do Anthony’ego Martiala. W tej sytuacji nie doszło jednak do poważnego zagrożenia bramki gości.

Anthony Taylor doliczył do pierwszej odsłony tej konfrontacji dwie minuty, po czym zaprosił zawodników obu drużyn na przerwę.

Druga połowa rozpoczęła się od odważnej akcji Luke’a Shawa, który przedarł się pod pole karne rywali. Futbolówka wylądowała pod nogami Juan Maty, ale Hiszpan posłał ją wysoko nad poprzeczką bramki Southampton.

Zaledwie cztery minut po wznowieniu gry do siatki Davida de Gei trafił Dušan Tadić, ale arbiter nie uznał tego gola ze względu na spalonego.

Błyskawiczna odpowiedź gospodarzy nadeszła za sprawą Anthony’ego Martiala, który po dynamicznej akcji zanotował strzał celny na bramkę Forstera.

51. minuta przyniosła następną dobrą akcję Shawa. Reprezentant Anglii starł się w polu karnym z Jordym Clasie, a arbiter podyktował rzut karny. Jedenastkę pewnie wykorzystał Zlatan Ibrahimović.

Po upływie godziny gry Ibrahimović zanotował stratę w środku boiska, z której wynikła dosyć groźna akcja Świętych. Strzał Clasiego minął jednak bramkę De Gei w znacznej odległości.

Trzy minuty później bliski wpisania się na listę strzelców był Paul Pogba, który wypracował sobie dobrą pozycję po dośrodkowaniu Juana Maty z rzutu rożnego.

Kilkadziesiąt sekund później w sytuacji sam na sam z Forsterem znalazł się Anthony Martial. Francuz postanowił samodzielnie wykończyć tę akcję, lecz przegrał pojedynek z bramkarzem.

Były gracz AS Monaco zmarnował znakomitą szansę także chwilę później, gdy piłkę dogrywał mu Ibrahimović.

W 67. minucie Puel zdecydował się na przeprowadzenie drugiej zmiany. Stevena Davisa zmienił Charlie Austin.

Na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry świetnym strzałem głową popisał się Shane Long, jednak zabrakło mu nieco precyzji.

Niedługo potem na Old Trafford w barwach United zadebiutował Henrich Mychitarian, który zastąpił Juana Matę.

Kolejną korektą portugalskiego menadżera było wprowadzenie Andera Herrery. Miejsca na boisku ustąpił mu Anthony Martial.

Po stronie przyjezdnych na placu gry zjawił się Jay Rodriguez. Miejsce na ławce rezerwowych zajął Shane Long.

W 87. minucie bliski zdobycia bramki był Tadić, który próbował zaskoczyć De Geę strzałem z około szesnastu metrów.

Tuż przed końcem regulaminowego czasu gry Wayne Rooney zakończył swój udział w tym spotkaniu. Kapitana Manchesteru United zastąpił Chris Smalling.

Sędzia zdecydował o doliczeniu do drugiej części gry trzech minut. W tym czasie rezultat spotkania na Old Trafford nie uległ już zmianie.

Kolejnym rywalem Czerwonych Diabłów będzie ekipa Hull City. To starcie zaplanowano na sobotę 27 sierpnia.

Premier League
Old Trafford, Manchester


Manchester United – Southampton 2:0 (1:0)
(Ibrahimović 36’, 52’)

Skład United: De Gea - Valencia, Bailly, Blind, Shaw - Pogba, Fellaini - Mata (Mychitarian 76’), Rooney (Smalling 89’), Martial (Herrera 82’), Ibrahimović.

Rezerwowi: Romero, Young, Rashford, Schneiderlin.

Skład Southampton: Forster, Cédric, van Dijk, Fonte, Targett, Romeu (Clasie 12’), Højbjerg, Davis (Austin 67’), Tadić, Long (Rodriguez 84’), Redmond.

Rezerwowi: McCarthy, Yoshida, Ward-Prowse, Pied.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Southampton
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Southampton

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (485)


kckMU: Nie reaguje już nerwowo na takie komentarze, chociaż nie jest to łatwe. Próbuje jednak zrozumieć tok myślenia takich ludzi jak Ty. Naprawdę nie widzisz różnicy między nami, nawet Realem, a PSG czy City?

My mamy ogrom swojej kasy. Zarobiliśmy to dzięki wielkim kontraktom, wielkim sukcesom i mianu największego klubu na wyspach. Jesteśmy rekordzistami pod względem triumfów w Premier League i dodatkowo, co ważne, przez wiele lat nie szastaliśmy kasą. Przysłużyliśmy się ogromnie angielskim klubom - ilekroć oglądam Championship to widzę wielu naszych wychowanków. Zresztą i w PL występuje masa naszych byłych zawodników. Sam Drinkwater powiedział, że w pogoni za mistrzostwem motywowała go mentalność zwycięzcy wpojona przez Fergusona.

Do City po prostu przyszedł zwykły szejk i tyle. Co tu więcej dopisywać?

Zapamiętaj przynajmniej jedno - my wydajemy swoje, ponieważ jesteśmy potężni i wszystko zarabiamy naturalnie. I nie ma co się przejmować cenami piłkarzy, bo rynek rzeczywiście jest już chory, lecz jeśli będą na boisku odpowiednie wyniki, to w przeciągu 2-3 sezonów, taki Pogba nie dość, że dawno się spłaci, to zacznie konkretnie zarabiać dla klubu. To raz, a dwa - United jest takim potworem na rynku, że nie odczułoby transferu za 500 milionów. Panika w tym klubie może wystąpić tylko przez kompromitacje na boisku, ale prawdopodobnie nigdy nie doprowadzi do tego kryzys finansowy.
» 22 sierpnia 2016, 19:43 #292
Sideswipe: Z tym Rodriguezem to trafiłeś idealnie, swego czasu is200 tylko o "Hamesie" pisał.
» 22 sierpnia 2016, 16:59 #291
tomekwietniu: Podaj chociażby jeden mecz w którym zagrał naprawdę na poziomie?
» 22 sierpnia 2016, 15:11 #290
kckMU: Rojo nie potrafi reprezentować United nawet w szpitalu dziecięcym, więc o boisku nie mówmy.

media.gettyimages.com/photos/chris-smalling-marcos-rojo-and-david-de-gea-of-manchester-united-pose-picture-id460501394

@tomekwietniu

Derby z City na Old Trafford w sezonie 15/16. Schował de Bruyne do kieszeni i ogólnie zachwycił swoją grą.
» 22 sierpnia 2016, 15:25 #289
Sideswipe: Rojo solidny? Dobre, dobre. Już ktoś to pisał - nie wiadomo kiedy Ty mówisz dla żartu a kiedy serio.
» 22 sierpnia 2016, 16:55 #288
tomekwietniu: kskMU
Nie wiem czym tu się zachwycać, to raczej Kevin zagrał średnio, a Rojo na tle swojej normalnej nie pewnej postawy zagrał całkiem przyzwoicie. Krył blisko KDB i tylko to mu się udało, dośrodkowania kiepskie.
is200
Zaha świetny drybler? Jedyne co mi tu pasuje to poziom ich...jest podobny. Max oboje nadają się do Crystal Palace.
» 22 sierpnia 2016, 17:35 #287
tomekwietniu: Brothwik-Jacson wypożyczony do Wilków - i dobrze i źle...
Dobrze bo będzie zapewne grał, źle bo on jest dla mnie pewniejszy na LO niż Rojo, pomimo tego że nie ma jeszcze 20 lat.
» 22 sierpnia 2016, 14:39 #286
tomekwietniu: Niech będzie zgodzę się:) Gorzej jak się trafi kontuzja Lukowi, ale jeszcze jest Blind ;)
» 22 sierpnia 2016, 15:15 #285
Polot666: Obsliniak: Jeśli mógłbyś wytłumaczyć w czym Fellaini jest lepszy, byłbym wdzięczny :P
» 22 sierpnia 2016, 18:11 #284
Rafoniix: Ktoś coś wie na temat, Williana z Chelsea lub Payet z West Hamu? Nie grali w tej kolejce Premier League. Mają jakieś poważne kontuzje, które wykluczą ich z następnej kolejki?
» 22 sierpnia 2016, 13:50 #283
DjTED: Wiesz co jest najlepsze? Obu mam w FPL
» 22 sierpnia 2016, 15:05 #282
Sideswipe: smutna historia...
» 22 sierpnia 2016, 16:55 #281
Rafoniix: Ja też właśnie ich mam, i nie wiem co robić :P
@sideswipe co próbujesz wnieść do tematu? Nic - czyli tyle ile masz w głowie?
» 22 sierpnia 2016, 17:28 #280
DjTED: Zmieniłem ich bo to nie ma sensu....
» 22 sierpnia 2016, 18:43 #279
JacekB: Do redakcji. Proszę poprawić mój ranking w typerze. Zamiast 12 mam 9pkt w rankingu całościowym
» 22 sierpnia 2016, 12:17 #278
JacekB: Sorry pomyłka
» 22 sierpnia 2016, 12:20 #277
Neymar12: Nie ma znaczenia jak my się na to zapatrujemy. Ważne jak w rzeczywistości myśli piłkarz i Mou. To kto komu kibicował kiedyś ma niewielkie znaczenie przy transferach. I jedyna pozycja na którą by pasował to CN czyli zajęta przez Rooneya. To genialny piłkarz ale dość specyficzny. Najlepiej gra za plecami napastnika. Ustawianie go na skrzydle to marnotrastwo talentu i pieniędzy.
» 22 sierpnia 2016, 12:14 #276
Neymar12: Nasz Varela rozegrał 120 min w pucharze Niemiec a w serii rzutów karnych wykorzystał 11. Niech się ogrywa a może jeszcze coś z niego będzie
» 22 sierpnia 2016, 01:37 #275
cropps: Do redakcji. CO się stało z tym typerem i z meczem Liverpoolu. Wielu osobom nie zgadzały się wynik tego meczu w tym również mi. Jakiś błąd czy co?
» 21 sierpnia 2016, 20:15 #274
matheo: Mecz był błędnie wprowadzony jako Liverpool - Burnley, więc wszyscy typowali tak jakby Liverpool był gospodarzem. Tymczasem Burnley grało u siebie. W związku z tym ten mecz pozostanie jako "Liverpool - Burnley", bo takie spotkanie typowali wszyscy.
» 21 sierpnia 2016, 20:57 #273
RedDevils4life: Zabrali punkty.
» 21 sierpnia 2016, 21:00 #272
utdpunx: Cholera. Juz myślałem, że to ja się pomyliłen w dobrą stronę.
» 21 sierpnia 2016, 21:53 #271
Krystiano98: A ja obstawiałem na Burnley, ale i tak nie mam punktów :/
» 22 sierpnia 2016, 11:12 #270
AFC07: nie dostał pozwolenia na pracę w UK. Wengr skwitował to dosadnie ale krótko - jakby kosztował 50 mln funtów to pozwolenie nie byłoby problemem ale że jest młody, nieznany i za małe pieniadze to go nie wpuścili do UK :P
» 21 sierpnia 2016, 19:26 #269
piter100000: Wenger ma kase, wie też, że ma braki w składzie i nic z tym nie robi. człowiek zagadka
» 21 sierpnia 2016, 19:44 #268
AFC07: Wypalił się dziadyga, nic już z niego nie bedzie
» 21 sierpnia 2016, 19:45 #267
piter100000: też tak myślę. na przełomie wieków to miał rzeczywiście świetną drużynę. ten ogień jaki był w meczach z nami tego nigdy nie zapomnę. później stał się więźniem własnej filozofii i nie potrafił ewoluować wraz z piłką, która zaczęła się zmieniać
» 21 sierpnia 2016, 19:49 #266
dragonxxl: Prawda jest taka, że Arsenal potrzebuje rewolucji tak jak my potrzebowaliśmy. Wenger musi odejść potrzeba wam kogoś świeżego kogoś kto postawi klub do góry nogami. Szczerze to najbardziej lubię Arsenal wśród naszych rywali i nie miałbym nic przeciwko gdyby pojedynki United i Arsenalu znów były elektryzujące i decydowały o mistrzostwie PL, może Wenger sam odejdzie najlepiej po tym sezonie, jeżeli nie to myślę, że czas go zwolnic.
» 21 sierpnia 2016, 20:11 #265
AFC07: Piter- niestety masz rację. Kiedy przychodził do klubu jego filozofia gry była czymś nowym i zaskakującym ale teraz gdy futbol ewoulował a on stoi w miejscu ciężko walczyć o jakiekolwiek trofea.
» 21 sierpnia 2016, 21:00 #264
mikifiki: Janusz jak zawsze w formie.
» 22 sierpnia 2016, 19:30 #263
Chestnut: Moyes już ostatnie miejsce w tabeli. :/
» 21 sierpnia 2016, 15:26 #262
RedDevils4life: Moyes pogrąży Sunderland. Skład zlepiony z odrzutów z naszego klubu.
» 21 sierpnia 2016, 16:20 #261
piter100000: ale dalej będzie zdziwiony czemu MU go zwolniło. przecież on miał takie wielkie plany
» 21 sierpnia 2016, 19:46 #260
kckMU: Luzik, on jeszcze wróci, następnie sprowadzi w końcu tego Kroosa i Bale'a i jeszcze raz głośno zakomunikuje światu, że musimy aspirować do poziomu City.
» 21 sierpnia 2016, 20:26 #259
RedDevils4life: A obrońcy mają podpatrywać jak gra Jagielka. :D
» 21 sierpnia 2016, 22:51 #258
RedRevolta: Takuma Asano jedyny ofensywny nowy zakup Arsenalu w tym sezonie nie dostał pozwolenia na prace i w tym sezonie nie zagra w Premier League... komedia...
» 21 sierpnia 2016, 15:15 #257
DolphZiggler: A nagrode dla największego JANUSZA letniego okienka transferowego otrzymuje...


ARSENE WENGER!! moje gratulacje
» 21 sierpnia 2016, 15:59 #256
szesze12345: 213 likeów to tu jeszcze nie widziałem
» 21 sierpnia 2016, 16:44 #255
Kilerek7: Ja tez heh
» 21 sierpnia 2016, 16:47 #254
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 17:19

czuje się wyróżniony ;p
» 21 sierpnia 2016, 17:19 #253
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 18:15

hahah no masakra jakaś. Wenger kiedyśto robił zakupy jak w biedronce ale teraz to w ogóle nie robi


youtube.com/watch?v=QmkQHmsxD2o
» 21 sierpnia 2016, 18:15 #252
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 14:44

Wg mnie wzmocnienie obrony powinno byc dla mourinho priorytetem w kolejnym oknie transferowym,
Blind i Smalling do mnie absolutnie nie przemawiają, Blind to sztuczny obrońca genetycznie zmodyfikowany z DM a Smalling udowodnił na Euro że jest łatwy do zgubienia przez czołówke napastników;]
Zresztą Smalling nigdy do mnie nie przemawiał,popełnia błedy w usawieniu odkąd go pamiętam w czerwonej koszulce.
» 21 sierpnia 2016, 14:43 #251
Kilerek7: Media piszą o tym Fonte i jeśli by przyszedł to mielibyśmy 4 świetnych stoperów. A jest jeszcze Jones, Rojo i Fosu. Bardzo ciekawe byłoby kto by był tą parą stoperów. Smalling najlepszy w poprzednim sezonie, Blind inteligentny i o innych walorach niż partner obok co daje takie zróżnicowanie i uzupełnianie, do tego świetnie wyprowadza piłkę. Bailly mega dzik i kot, niemal nowy Vidić. Fonte mistrz europy, ostoja świętych i naprawdę solidny obrońca. Wydaje mi się, że Blind i Bailly będą grywać tak długo razem aż któryś czegoś nie odwali. Naprawdę ogromna konkurencja na tej pozycji.
» 21 sierpnia 2016, 15:00 #250
Matejko: Blind nawet jakby zostal wybrany do 11 roku na pozycji SO to coniektorzy by napisali, ze trzeba kupic nowego, bo Blind przeciez zaczal kariere jako defensywny pomocnik, wiec nie ma opcji zeby gral na SO. Po pierwszych meczach nie kozna miec do niego zadnych zastrzrzen. Gra bardzo dobrze, zreszta jak zazwyczaj, a to, ze nie jest tak widowiskowy jak Bailly nie powinno umniejszac temu co robi. A Smalling jakos w zeszlym sezonie nie byl objezdzany przez ta cala czolowke napastnikow i nie widze powodu zeby w tym mialo sie cos zmienic.
» 21 sierpnia 2016, 15:02 #249
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 15:06

Matejko, z takimi ogórkami jak burnley i southampton to i pazdan by wygladał dobrze, nie wyobrażam sobie takiego blinda,smallinga i niedoswiadczonego baillego z topowymi kotami w lidze mistrzów w przyszłym sezonie;]
» 21 sierpnia 2016, 15:05 #248
Chestnut: Jeżeli chcesz wygrywać z kotami, to musi być solidna drużyn, a nie jeden bardzo dobry obrońca.
» 21 sierpnia 2016, 15:16 #247
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 15:21

Musi byc każda formacja bardzo solidna, jakoś ta pierwsza po bramkarzu nie wydaje się dla mnie solidna w starciu z takim realem, bayernem, atletico czy barceloną.
» 21 sierpnia 2016, 15:20 #246
sensi: Obsliniak z toba nie chce mi sie gadać, jestes nowy tutaj pewnie przyszedłeś za mourinho, pogbą lub kadabra...
Patrze na druzyne przez pryzmat przyszlosci, szczegolnie ligi mistrzow, a nie patrze przez pryzmat rozegranych dwoch meczy z ogórkami.
» 21 sierpnia 2016, 15:28 #245
kckMU: "a Smalling udowodnił na Euro że jest łatwy do zgubienia przez czołówke napastników;]"

Wiesz za to co udowadnia Rojo w reprezentacji? No właśnie. Turnieje reprezentacyjne nie mają niczego do rzeczy i radziłbym to w końcu przyjąć do wiadomości.

Osobiście, to nie martwię się tym, że Smalling zagrał źle na euro, czy też tym, że Blind jest zmodyfikowanym obrońcą. Martwi mnie za to wyjazd Bailly'ego na PNA - i to jest prawdziwy problem, tym bardziej jak patrzy się na jego aktualną dyspozycje i wejście w drużynę.
» 21 sierpnia 2016, 15:33 #244
sensi: Rojo nie ma szans na nic w Manchesterze, to jest półka Ligi Europa.
» 21 sierpnia 2016, 15:37 #243
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 16:00

Obsliniak jak szkoda czasu to nie czytaj i nie pisz trollim jezykiem, bo narazie pomawiasz o pisanie bzdur nie podajac żadnych argumentow, sam nie wnosisz nic do tematu tylko klekoczesz bez sensu.
» 21 sierpnia 2016, 15:59 #242
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 14:39

Nie wiem po co nam napastnik kolejny.
» 21 sierpnia 2016, 14:38 #241
Martin: A widziałbyś go u nas? W sumie.. Hazard.. pytanie czy w ogóle by go puściła, bo jak tak na chelsealive spoglądam na ich kadrę, to dosyć mizernie w porównaniu do nas czy City..
» 21 sierpnia 2016, 13:41 #240
Martin: Wątpię, żeby zarząd wydał jakąś astronomiczną kwotę po transferze Pogby, ale wyobrażacie sobie teraz pod koniec okienka taki hit? Wzmocnienie dla nas, niewątpliwe + osłabienie CFC.
» 21 sierpnia 2016, 13:54 #239
kckMU: Jak miło wrócić do domu. Świetny początek sezonu, aż miło się to wszystko ogląda.

Jak mijał okres przedsezonowy, koledzy? Mam wrażenie, że nie ma niezadowolonych wśród nas? :D Jeszcze to Burnley wczoraj - piękniej być nie mogło.
» 21 sierpnia 2016, 11:50 #238
kckMU: Z Mourinho i Ibrą nie czuje potrzeby oglądania się na innych. Jeżeli jest nam pisane mistrzostwo kraju, to pozamiatamy sami.
» 21 sierpnia 2016, 12:01 #237
Martin: Dawid z wakacji wracasz? ;)

Miałeś rację jakiś czas temu pisząc, że Mourinho zrobi z Fellainiego pożytek :)
» 21 sierpnia 2016, 12:13 #236
kckMU: Można tak powiedzieć.

Jestem bardzo szczęśliwy, że widzę Fellainiego w takiej formie i w pierwszym składzie. Wcale mnie to nie dziwi :)
» 21 sierpnia 2016, 12:48 #235
Neymar12: kck no wreszcie
» 21 sierpnia 2016, 13:38 #234
Martin: Haha ja też tęskniłem :P
» 21 sierpnia 2016, 13:40 #233
RedDevils4life: Nie wiem ludzie czy wy też tak mieliście ostatnio. Ale ja jak oglądałem spotkanie z Southampton to się normalnie wewnętrznie cieszyłem. Nie żebym skakał z radości czy coś, bo byłem spokojny. To chyba po prostu efekt tego, że głównie w poprzednim sezonie mieliśmy czasem po dwa celne strzały na mecz, niekiedy jeden albo wcale. Ciągłe 0:0 u siebie a do przerwy taki wynik to już był normą. Po prostu wtedy na 90 min była jedna albo dwie akcje. To było cholernie nudne.
» 21 sierpnia 2016, 10:48 #232
Wave: Chyba kazdy tak mial. Po 3ch latach fatalnej kompromitacji druzyny i gry na ktara sie nie dalo patrzec, czy tam patrzylo sie ale klnelo pod nosem, albo spalo i 1dnym okiem wracamy do normalnosci. Gra United w koncu powtornie sprzyjala mi przyjemnosc i ogladalem to z zapartym tchem do 90 minuty, w koncu tez atakowalismy do konca pomimo 2bramkowego prowadzenia. I w koncu mamy trenera.
» 21 sierpnia 2016, 11:07 #231
Domelo: W tych dwóch meczach oddaliśmy prawie więcej strzałów jak w całym zeszłym sezonie...
» 21 sierpnia 2016, 11:18 #230
RedDevils4life: A co do spotkań u siebie to Mourinho ma na własnym stadionie 9 porażek ligowych. Powtórzę 9(!) w całej karierze i wszystkich klubach jakie trenował. Ten rekord mnie tylko utwierdza w tym, że Old Trafford znów będzie twierdzą.
» 21 sierpnia 2016, 11:18 #229
Domelo: 9 porażek z czego większość w poprzednim tym jedynym nieudanym dla niego sezonie.
» 21 sierpnia 2016, 12:18 #228
Neymar12: Tylko że OT nawet za LVG było twierdzą. W zeszłym sezonie jedynie Leicester grało lepiej u siebie. Problemem były wyjazdy i oby to Mou poprawił
» 21 sierpnia 2016, 13:50 #227
RedDevils4life: Twierdzą na miarę środka tabeli. Za te 0-0 podziękuję.
» 21 sierpnia 2016, 13:53 #226
Neymar12: Twierdzą na miarę środka tabeli. Za te 0-0 podziękuję.

Próbujesz być śmieszny ale ci to nie wychodzi. Druga drużyna w lidze pod względem meczów na własnym stadionie, zaledwie punkt mniej od mistrza Anglii. Więc raczej samego 0:0 nie było. Słabo było na wyjazdach. Gorsi byliśmy nawet od Chelsea. Dlatego to wymaga poprawy
» 21 sierpnia 2016, 14:37 #225
Wave: za vg to wszystko wymagalo poprawy :p
» 21 sierpnia 2016, 15:53 #224
Domelo: Teraz wygląda to lepiej, bo kreujemy sytuacje, a za Van Gaala było ich jak na lekarstwo....
» 21 sierpnia 2016, 15:53 #223
RedDevils4life: @Neymareczek
Próbujesz być mądry i bystry ale ci to nie wychodzi. Musze Cię poinformować, że nie pozjadałeś wszystkich rozumów i nie jesteś najmądrzejszy. Każdy wie, że mieliśmy mało straconych goli. Ale panie niepełnosprytny pisałem o tym, że możemy stać się twierdzą, na która jak ktoś przyjeżdża to dostaje parę bramek a nie tylko grać na zero z tyłu, jedna akcja i do domu. ;)
» 21 sierpnia 2016, 16:01 #222
Domelo: Można strzelić kilka bramek i nie stracić żadnej, ale po co tłumaczyć :)
» 21 sierpnia 2016, 16:15 #221
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2016 16:20

Ale panie niepełnosprytny pisałem o tym, że możemy stać się twierdzą, na która jak ktoś przyjeżdża to dostaje parę bramek a nie tylko grać na zero z tyłu, jedna akcja i do domu. ;)

Nie, ja napisałem że możemy stać się twierdzą po zdobyciu wielu punktów. A wyjaśni mi co innego może być wyznacznikiem? To że tylko nieznacznie ustępowaliśmy w meczach u siebie jedynie mistrzowi świadczy o tym że graliśmy dobrze u siebie. To ile się goli strzeli, ile akcji przeprowadzi nie ma znaczenia. Mierząc coś takiego liczą się jedynie punkty.

Można strzelić kilka bramek i nie stracić żadnej, ale po co tłumaczyć :)

Można ale w ostatecznym rozrachunku jakie to ma znaczenie? Kto ostatecznie wygrywa? Ten kto strzela najwięcej czy ten kto najwięcej punktów zdobywa? OT nigdy nie było twierdzą dlatego że graliśmy tam pięknie. Nawet za Fergusona oczy też bolały od oglądania tam spotkań. Było twierdzą bo ciężko było wywieść korzystny rezultat.
» 21 sierpnia 2016, 16:16 #220
Domelo: Mnie za Fergusona oczy nie bolały.
» 21 sierpnia 2016, 16:25 #219
Neymar12: Mnie za Fergusona oczy nie bolały.

Mnie też bo ostatecznie sprawy i tak układały się po naszej myśli ale często, zwłaszcza pod koniec przygody graliśmy bardzo brzydko ale skutecznie
» 21 sierpnia 2016, 19:50 #218
Domelo: Ostatnio wspominałem, że rywalizacja z Pepem będzie niezwykle trudna to zostałem wyśmiany.
» 21 sierpnia 2016, 10:47 #217
Rotx: 2 lata temu Van Gaal twierdził że trzeba mu trzech miesięcy na odmienienie zespołu wedle swojej filozofii - widzieliśmy że się nie udało

Obecnie wygląda na to że Mourinho odmienił United znacznie szybciej niż planował Louis czyli jednak jest to możliwe do osiągnięcia.

Na razie wygląda to obiecująco więc pozostaje czekać i liczyć że będzie jeszcze lepiej.
» 21 sierpnia 2016, 10:25 #216
RedDevils4life: Trzy miesiące na poprawę gry a mówił o trzech latach, bo tyle według niego trwa przebudowa zespołu. Taka mała różnica.
» 21 sierpnia 2016, 10:43 #215
Slawek7: Kupilismy kogo trzeba,wszystko wskazuje,ze sa to transfery trafione i wnoszace jakosc oraz mentalnosc do druzyny,ktorych brakowalo.Zespol gra dobra,przyjemna pilke i sa wyniki,brawa pilkarze i Jose!Teraz chcialbym sie pasjonowac transferami z klubu i czekam na wyjazd:Rojo,rentiera z Prus,Jonesa,reszta wedlug uznania.
» 21 sierpnia 2016, 09:56 #214
Wave: Szkoda mi tylko Jonesa bo to zawodnik co w LM potrafil Ronaldo czapka nakryc, echh zeby nie te kontuzje. Dla Rojo i Schweinsteigera nie ma u nas miejsca.
» 21 sierpnia 2016, 11:10 #213
piter100000: nie wiem, czy tak czapką nakrył tego Ronaldo skoro w obydwu meczach strzelił nam gola
» 21 sierpnia 2016, 11:48 #212
sensi: Widze ze niektórzy po dwoch kolejkach są w stanie wskazać mistrza, króla strzelcow i najbardziej nie trafiony transfer sezonu.

odrazu widac kto z fifą,futbolmenadzerami i pesami się zamienił z rozumami- jprdl.
» 20 sierpnia 2016, 23:44 #211
Martin: Miszcz - Menczester Junajted
Król Szczelców - Zlatan Ibrakadabra
Najbardziej nietrafiony transfer - Zatrzymanie Marcosa Rojo
» 21 sierpnia 2016, 00:29 #210
piter100000: niektórzy w czerwcu przed pierwszym treningiem wiedzieli, że Mou nie będzie stawiał na młodych, postawi autobus itp. mnie nie dziwi, że już teraz wiedzą kto będzie mistrzem. jeszcze numery w totka mogliby podać
» 21 sierpnia 2016, 08:22 #209
RedDevils4life: W 5 spotkań połowa strzelonych goli co w poprzednim sezonie... Obyśmy już nigdy takiej nudy nie oglądali.
» 21 sierpnia 2016, 10:34 #208
Wave: GGMUU18 nie ma nic zlego w cieszeniu sie z tego ze idzie :)
» 21 sierpnia 2016, 12:23 #207
FergusonGuy: Zlatan show rozpoczyna sie!
» 20 sierpnia 2016, 23:19 #206
DolphZiggler: 79 pkt w fantasy za tą kolejke chyba mój rekord :D
» 20 sierpnia 2016, 22:27 #205
dawid010: United zostanie mistrzem... a Ibra królem strzelców ... :)
» 20 sierpnia 2016, 22:06 #204
szesze12345: Tak z innej bajki, jakiego obrońce polecacie w FPL?
(Nie z Manchesteru )
» 20 sierpnia 2016, 20:59 #203
DjTED: McNair strasznie bramkostrzelny
» 20 sierpnia 2016, 21:07 #202
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2016 20:31

narazie 7pkt. zobaczymy, czy będzie lepiej po jutrzejszych meczach
» 20 sierpnia 2016, 20:30 #201
piter100000: mi tydzień temu Chelsea i City wtopiły, bo dałem remisy 1-1. niewiele brakowało, ale jednak się nie udało. jednak dzisiaj ryzyko z Burnley się opłaciło
» 20 sierpnia 2016, 20:33 #200
Sideswipe: widocznie wszyscy mają ten sam "problem" ;p
» 20 sierpnia 2016, 21:07 #199
Krystiano98: Kto to tak czekał na ten wiatr ze Stoke? XDD
» 20 sierpnia 2016, 19:53 #198
pawelisto2: Ranieri tak tylko gada, a w głębi duszy ma nadzieje na jakiś minimalny sukces w tym sezonie, ale bez wzmocnienia środka pola to nawet top8 będzie cudem.
Drinkwater to kocur, ale King, czy Mendy to niestety już słabi partnerzy dla Dannego w środku pola.
» 20 sierpnia 2016, 19:17 #197
Sideswipe: I co to ma do tego, co pawelisto napisał?
» 21 sierpnia 2016, 10:08 #196
Koxpep7: Postawilem na burnley 2:0 dopiero teraz sie skaplem xD
» 20 sierpnia 2016, 19:09 #195
DolphZiggler: co za fart chciałem postawić na LFC 2:0 a postawiłem na Burnley :D
» 20 sierpnia 2016, 18:57 #194
Krystiano98: Ja też i to nawet za 2pkt :D
» 20 sierpnia 2016, 18:58 #193
DolphZiggler: ja też xD
» 20 sierpnia 2016, 19:16 #192
Krystiano98: Takiego mistrza ograć to nie jest wielki wyczyn.
» 20 sierpnia 2016, 19:02 #191
pawelisto2: Takiego?
A czym różni się "TEN" mistrz od np. nas z 2012/2013?
» 20 sierpnia 2016, 19:13 #190
Krystiano98: Ani Leicester ani zespół 2012/13 nie byli zespołami, których każdy się boi. Lester trafiło akurat z formą, kiedy zawiodła czołówka i tyle, nie powtórzą tego wyniku, a szkoda, bo inni wydadzą po 100 milionów i tak zdobywają mistrzostwo.
» 20 sierpnia 2016, 19:38 #189
piter100000: do Ciebie. tak z ciekawości pytam. ja dałem 3-1 dla Arsenalu
» 20 sierpnia 2016, 18:36 #188
pawelisto2: Clattenburg sędziuje szlagier, więc raczej jestem spokojny o równe i sprawiedliwe widowisko, teraz tylko, aby piłkarze zadbali o odpowiednią grę i jakoś będę miał zrekompensowane słabe branie na rybach dzisiaj :D
» 20 sierpnia 2016, 18:29 #187
piter100000: jak obstawiłeś Arsenal?
» 20 sierpnia 2016, 18:29 #186
cropps: Dziwne, bo ja byłem przekonany, że dałem dla Live. Wchodzę na typera, a tam 2-0 dla Burnley i dwa punkty.
» 20 sierpnia 2016, 19:24 #185
krzysiek1239: W typerze 2:0 dla Burnley i kolejne 2 pkt :) :)
» 20 sierpnia 2016, 18:17 #184
Diabelred: Typowy Liverpool wygrac z kims dobrym by w kolejnej kolejce potknac sie na kims slabym. :).
» 20 sierpnia 2016, 18:11 #183
Wave: Wysoko wyskoczyl skubany na tym zdjeciu
» 20 sierpnia 2016, 18:05 #182
piter100000: a ja trafiłem idealnie :) coś mi podpowiadało, że muszą dać ciała w tym meczu
» 20 sierpnia 2016, 18:10 #181
Diabelred: Mnie tam LFC nie zawiodl, bo tak samo bylo w poprzednim sezonie. Mi najbardziej utkwilo w pamieci to, gdy wygrali ze Swietymi w pucharze 6-1 by w kolejnym juz ligowym meczu przegrac ze slabym NUFC 0-2 hehe :). Ja postawilem 3-1 dla Burnley, zawsze ten 1 pkt jest :D
» 20 sierpnia 2016, 18:19 #180
RedDevils4life: Ahh, Liverpool się niczego nie nauczył. Ograć tak Arsenal a później dostać od Burnley. :D
» 20 sierpnia 2016, 17:54 #179
Rion: Hull City na mistrza! ;D
» 20 sierpnia 2016, 17:44 #178
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2016 17:40

Ależ ten Liverpool gra, pewniak do tytułu moim zdaniem. Conte też będzie bardzo wysoko. Nie to, co Guardiola, on sobie na pewno nie poradzi w lidze angielskiej.
A tak poważniej to ciekawe wyniki, ale nie ma co oceniać po dwóch kolejkach. ; )
PS Hehe, Chelsea się odgryza. ;]
» 20 sierpnia 2016, 17:37 #177
Gallacher: Burnley 2-0 Liverpool, i jak tutaj nie kochać ligi angielskiej ?! słodko :)
» 20 sierpnia 2016, 17:31 #176
luqmajster: Burnley - Liverpool najlepszy przykład meczu że ani posiadanie piłki ani ilość strzałów i sytuacji nie odzwierciedla wyniku
» 20 sierpnia 2016, 17:25 #175
DjTED: Chelsea tez w plecy
» 20 sierpnia 2016, 17:22 #174
Vamper: Kurde. Obstawilem na Liverpool, bo po dobrym meczu z Arsenalem myslalem, ze beda mieli dobry start a tym czasem przegrywaja z burnley 2-0 ;_; To karma, ze nie powinienem nigdy obstawiac na wygrana liverpoolu.
» 20 sierpnia 2016, 17:12 #173
DjTED: Ktoś tu Liverpool na mistrza dawał. I jaki ten Kloop jest genialny... Jak odmienił drużynę... oh ah
» 20 sierpnia 2016, 17:11 #172
piter100000: to dopiero druga kolejka. z jakimikolwiek wnioskami powinniśmy się wstrzymać co najmniej do grudnia
» 20 sierpnia 2016, 18:06 #171
Ghostpl: Jak Liverpool. Da ciała to będzie niespodzianka
» 20 sierpnia 2016, 17:09 #170
AgEnT: Opłaciło się mieć Graya w FPL ;D
» 20 sierpnia 2016, 16:52 #169
Micci: dawac Burnley :)
» 20 sierpnia 2016, 16:43 #168
qbsonUTD: Zagrać zajebisty mecz z czołową drużyną, dać ciała z ligowym średniakiem- typowy Loserpool.
» 20 sierpnia 2016, 16:43 #167
1wolf1: Arsenal z obrona jaka musial wystawic na mecz z nimi nie byl nigdy wyznacznikiem aktualnej formy Liverpoolu. To musialo sie tak skonczyc, a fakt, ze dali wbic sobie przy tym 3 gole nie powinien dla ich fanow byc optymistyczny...
» 20 sierpnia 2016, 17:02 #166
xxxmaciekxxx: Lpool 0-2 w plecy;D
» 20 sierpnia 2016, 16:38 #165
Koxpep7: Lfc sobie dobrze radzi :)
» 20 sierpnia 2016, 16:33 #164
Cavallas: Zlatan im wbije z 2 bramki. On będzie miał podwójną motywacje bo nienawidzi Guardioli.
» 20 sierpnia 2016, 15:39 #163
DolphZiggler: a ja nie
» 20 sierpnia 2016, 15:39 #162
pampol22: jak było 2-1 i ostatni kwadrans meczu to Stoke rzuciło wszystko na jedno kartę i się odsłonili. W ten sposób stracili trzeciego gola i czwartego. City słabo grało i to z ogórami. Nasz zespół jest dobrze mentalnie przygotowany.
» 20 sierpnia 2016, 15:45 #161
Wave: Ripper poczytaj sobie wypowiedzi Guardioli o tikitace w Bayernie.
Nasza przewaga do City bedzie w pozniejszym okresie zmeczenie przez ChL, My tam raczej bedziemy mieli w pucharach ogorki. W tym sezonie trzeba jednak patrzec na Chelsea i City, reszta sie nie liczy.
» 20 sierpnia 2016, 18:02 #160
Wave: My bedziemy grac mlodzikami i rezerwa w wiekszosci, oni na pelnym gazie w chl podstawa
» 20 sierpnia 2016, 18:45 #159
SpirolS: Zlatan > Aguero - dla mnie Zlatan jest lepszym napastnikiem co potwierdzał przez ostatnie lata strzelając wiele bramek w różnych ligach, w tym sezonie zresztą też to potwierdzi. Z resztą się ciężko nie zgodzić, mam nadzieję że Miki i Mata wystrzelą ( u Maty już widać poprawę ).
» 20 sierpnia 2016, 14:27 #158
pawelisto2: NeverGiveUpGGMU, wszyscy tu mocno kibicujemy Manchesterowi United, ale myślę, że InSaneR pisał całkiem poważnie bez względu na to komu kibicuje, tylko podał czyste fakty.
» 20 sierpnia 2016, 14:29 #157
Kilerek7: Zlatan jest o wiele lepszym snajperem niż Aguero, to jest ikona futbolu, a Argentyńczyk w kadrze przegrywał nawet z Higuainem. De Bryune niestety lepszy niż Rooney, ale gdyby Anglik był w swoich najlepszych latach to nie wiem. Martial w formie zjada Sterlinga na śniadanie. Silva jest lepszy niż Mata, ale Mata w formie za czasów Chelsea to nie wiem, z resztą jak grałby Miki w formie to moim zdaniem jest lepszy od Silvy
» 20 sierpnia 2016, 14:38 #156
Sideswipe: Masz jeden - Rooney gra w United, De Bruyne w City.
» 20 sierpnia 2016, 14:55 #155
Saberem47: Wiem że to początek sezonu, ale City nie wygląda mi na pretendenta do mistrzostwa. Dopiero 25 minuta u nich, ale zero strzałów. Myślę że w tym sezonie najgroźniejszym naszym rywalem będzie LFC, ale to tylko takie domysły.
» 20 sierpnia 2016, 13:59 #154
diabelek1: Standardowo City karny :)
» 20 sierpnia 2016, 13:58 #153
RooVan: wiecie może gdzie mogę znaleźć zdjęcie tego artykułu ze strony głównej w większej rozdzielczość ?
» 20 sierpnia 2016, 13:06 #152
qwas333: Niestety w internecie nie ma tej grafiki w większej rozdzielczości
» 20 sierpnia 2016, 15:01 #151
DolphZiggler: Do pełni szczęścia brakuje tylko żeby Stoke urwało punkty City :)
» 20 sierpnia 2016, 13:03 #150
DolphZiggler: 1:1 bo tak w typerze postawiłem :D
» 20 sierpnia 2016, 13:34 #149
DolphZiggler: No i lipa dobrze,że chociaż wczoraj weszło
» 20 sierpnia 2016, 14:08 #148
Michal20011999: Ciekawi mnie co teraz z Chrisem. Czy Mou pozostanie przy duecie: Bailly- Blind? Wydaję mi się, że Smoła zasługuję swoja grą z poprzedniego sezonu na wyjściowy skład, ale z drugiej strony Bailly i Blind grają na razie świetnie. Może warto by było zagrać Bailly- Smalling, a przed nimi Blind z Pogbą?
» 20 sierpnia 2016, 12:41 #147
Saberem47: Nie ma co się czepiać Martiala. Bez problemu schodził z piłką ze skrzydła do środka mimo obrońców na karku. On ma naturalny dar i to widać. Zabrakło dziś tylko wykończenia, ale na Boga... to jest dzieciak - ma dopiero ze 20 lat. On będzie kiedyś jedną z naszych legend
» 20 sierpnia 2016, 12:35 #146
DolphZiggler: ........
» 20 sierpnia 2016, 12:45 #145
RedDevils4life: Jak Pogba będzie tak tyrał przez cały sezon albo chociaż 70% to czapki z głów. Wczoraj jako b2b latał od pola karnego do pola karnego, trzymając się lewego skrzydła. Tu rozegra, tam się wróci żeby odebrać, zbierze paru piłkarzy i napędzi grę jakimś podaniem. Ogólnie robi wielką różnicę. Mourinho chce wykorzystywać Fellainiego a przy Pogbie będzie miał do tego większe pole manewru. Bo Pogba z taką grą odciąża drugiego środkowego pomocnika, co w końcu będzie mogło przynosić efekty.

Jako, że Mourinho nieszczególnie jest pewnie zainteresowany LE to myślę, że zobaczymy tam wielu piłkarzy. Na pewno będzie grał Rashford, Miki itp. O to jestem spokojny.
» 20 sierpnia 2016, 12:02 #144
Krystiano98: Dzięki Jose, że dzień po meczu czekam już na następne spotkanie!
Szkoda, że Zlatanowi nie wszedł ten strzał z ala przewrotki (nie wiem jak to nazwać) prawie jak Roo z City :D
» 20 sierpnia 2016, 11:40 #143
RedDevils4life: Ile znaczy % posiadania piłki, szczególnie w Premier League, to udowodniło Leicester w zeszłym sezonie.
» 20 sierpnia 2016, 11:57 #142
Domestos: Z oceną lepiej się wstrzymać do meczu z City, wtedy to się okaże jaki nasz skład jest mocny. Na razie myślę, że to tylko rozgrzewka.
» 20 sierpnia 2016, 11:24 #141
RedSknerus: ale chcesz oceniac MU na tle MC? glupota
» 20 sierpnia 2016, 11:29 #140
Domestos: dlaczego? w tym meczu wszyscy zawsze grają na 100% i uważam, że jest to godny przeciwnik dla mu, który pokaże błędy naszej drużyny
» 20 sierpnia 2016, 13:20 #139
mario93: Świetnie pasuje do stylu, który ja i myślę, że większość tu obecnych chce oglądać u United, szybkie akcje, kontry jak za Fergiego. Wczoraj Pogba przyspieszał grę w magiczny sposób...
» 20 sierpnia 2016, 11:19 #138
ptasior: Pogba 23 lata czego chcieć więcej.
» 20 sierpnia 2016, 11:28 #137
ejrikoo: #WEBACK
» 20 sierpnia 2016, 11:09 #136
zygus567: Zauważcie ze jak gra cała drużyna to nie ma słabych ogniw. Wszyscy tak narzekali na Andersona jak grał i wgl Ale on zdobył mistrzostwo jakoś dlatego że grała całą drużyną i wtedy słabych ogniw tak nie widać podobnie fellaini; )
» 20 sierpnia 2016, 10:49 #135
mario93: Wszyscy piszą, że Martial słaby wczoraj, a jakby strzelił gola z jednej z okazji to byście mówili, że bardzo dobry... Miał kilka dobrych wejść, kilka niezłych podań stwarzających zagrożenie i pokazał, że jest mocny na nogach i szybki. Wczoraj brakowało skuteczności ale na pewno nie był słaby...
» 20 sierpnia 2016, 10:45 #134
luqmajster: W poprzednim sezonie to on ciągnął całą grę bo cały zespół grał słabo i pewnie wszyscy z przyzwyczajenia myślą że teraz tak będzie i każdy przyzwoity występ uznają za słaby. Ale w tym sezonie narazie zespół gra elegancko więc zdobywanie bramek i kreowanie sytuacji nie spoczywa głównie na Martialu.
» 20 sierpnia 2016, 11:03 #133
mario93: Dokładnie luqmajster, dodatkowo cieszy to, że mamy teraz kilka armat, które mogą strzelić sporo bramek. Ibra, Roo, Martial, Mata, Rashford, Miki, Pogba, Lingard - każdy z nich powinien trochę strzelić w tym sezonie, jak do tego dodamy bramki obrońców czy zawodników jak Fella czy Herrera, którzy też umieją strzelić, to jest nadzieja, że o kompromitująco małej ilość bramek zdobytych rok temu szybko zapomnimy...
» 20 sierpnia 2016, 11:23 #132
mario93: Zapomniałem dodać Depaya, który jakby wrócił do formy z Holandii również byłby groźny pod bramką rywali
» 20 sierpnia 2016, 11:24 #131
szesze12345: Po cichu liczę na walkę w składzie o miejsce obok Pogby miedzy Fellą, a Schneiderlinem
» 20 sierpnia 2016, 10:36 #130
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2016 10:25

Trzeba będzie poczekać przynajmniej do końca września gdy rozgrywki się zagęszczą, natomiast ja widzę smutną przyszłość dla ławkowiczów. Mou to nie jest gość co żongluje składem, a nawet zmiany to robi wtedy gdy pierwszy garnitur zaczyna pękać, a nie na zasadzie, że może można by mu doszyć ładniejsze guziki i wpuścić kogoś kto jako świeży będzie lepszy, niż lepsze ale trochę już sfilcowany.

Także jakbym do końca września miał być ciągłym ławkowiczem, który w dodatku szans ma mało i krótkie: Rashford, Miki, Depay, o których się obawiam to raczej bym już szukał nowego klubu. Smalling myślę, że będzie używany często w innych rozgrywkach, a może w lidze też. Young dwa sezony temu jako lewy obrońca grał piknie, jakby odszukał tą formę to mógłby być pożądany, ale taki Rojo, Bastian, Schneiderlin, Darmian, Carrick no nie mają żadnych sportowych argumentów by się ubiegać o więcej grania. Natomiast trzej pierwsi panowie to dla mnie smutek:
» 20 sierpnia 2016, 10:24 #129
Slawek7: Nie ma co sie na zapas martwic,zacznie sie LE,Puchar Anglii i PLA to kazdy sobie pogra.
» 20 sierpnia 2016, 10:31 #128
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2016 09:52

Mecz z poczatku statyczny i slaby.Po uplywie niemal pol godziny zaczelismy sie rozkrecac i tak juz zostalo.Wynik bardzo bobry,gra oceniajac calosciowo rowniez.Da sie ladnie wygrywac i Jose to pokazal.Oceniajac poszczegolnych zawodnikow kazdy zagral dobrze badz bardzo dobrze,moze Martial i Ro troche slabiej.Nasza gra w obronie,pomocy,ataku wygladala dobrze.MOTM dla mnie Pogba-chop byl wszedzie,obdiory w obronie,odwazne podania w ataku,wizja gry,pomysl,szybkosc,sila i przede wszystkim JAKOSC.Rozruszal ta zabetonowana,sztachetowa pomoc,przy nim moze inne zaczna lepiej grac bo sam Paul nie da rady.Zlatan super wprowadzil sie do zespolu,strzelik kilka goli i nie ma juz takiej presji,moze dalej walig gole na luzie-super transfer.Bailly-czarna perla,Pogba obrony,technika,szybkosc,czytanie gry,ma wszystko by byc naszym RIO.Shaw,Valenicia,Blid,Baillz+kazdy rozegral swietne zawody.Miki mial malo minut,ale ladnie tam zagral przy boku ze 2 razy.Dobry mecz Fellainiego:-)Jestem zbudowany wczorajszym meczem i czekam na wiecej.GGMU!!
» 20 sierpnia 2016, 09:51 #127
dami95: Trzeba przyznać, pierwszy raz od dawien dawna oglądało się Manchester United bardzo przyjemnie.
Myślę, że jeśli chodzi o ustawienie i wybór zawodników na poszczególne pozycje, to jest to optymalne ustawienie.
» 20 sierpnia 2016, 09:31 #126
Ice: Z godzę się z tobą oprócz jednego zawodnika a jest nim Martial. To jak grał jak był ustawiany n aśrodku ataku i ile nam bramek zdobył a to jak gra teraz na skrzydle . Moim zdaniem widać ze on trochę sie tam męczy szkoda że w ataku nie ma mioejsca dla dwóch napastników napewno idealnie by sie uzupełniali. Szkoda ale tak gra na duuuży PLUS w końcu zaczyna to wyglądać jak gra Manchesteru United w końcu !!
» 20 sierpnia 2016, 09:46 #125
piter100000: też mi się tak wydaje. do rotacji z Roo i Matą na pewno będzie Miki. do środka pola wydaje się, że pierwszym zmiennikiem zostanie Herrera. w obronie Smalling na chwilę obecną ma problem, bo po co zmieniać coś co funkcjonuje bardzo dobrze. dla Martiala nie ma alternatywy, chyba, że Depay się ogarnie. kolejne mecze zapowiadają się bardzo ciekawie
» 20 sierpnia 2016, 09:46 #124
Vaxiu: W poprzednim sezonie Martial zdecydowanie więcej gral na skrzydle i byl ogromnym zagrożeniem, każdy jego rajd, drybling stwarzal zagrożenie. Teraz ewidentnie nie jest w formie ale mam nadzieje, ze się to zmieni. Nie będąc w formie daje więcej niż Memphis.
» 20 sierpnia 2016, 10:54 #123
Vaxiu: Pewnie, ze dal. Chodzi tu bardziej o porównani jego obecnej formy do tej z zeszłego sezonu.
» 20 sierpnia 2016, 14:14 #122
jaratkow: Wydaje mi się, że odpowiedzią na szereg Twoich znaków zapytania będzie start United w rozgrywkach pucharowych. Zarówno tych na poziomie brytyjskim jak Liga Europy. Mourinho to cwaniak ;-) Wyciągnął odpowiednie wnioski ze wszystkich błędów popełnionych przez LvG i niemal (bo jeszcze są niedoróbki) optymalnie poustawiał zawodników na boisku. Dzięki temu wielu z nich "rozwiązał" kończyny dolne i zamiast sztywno trzymać się filozofii trenera po prostu zajmują się tym co robią najlepiej - grą w piłkę. Do tego udane (wreszcie!) transfery. Przynajmniej na tą chwilę tak się to wydaje. Pogba - wartość sama w sobie, facet który wrócił do domu którego klimatem jest przesiąknięty. No i ten Zlatan... Gość, który osobowością stawiany powinien być w tym samym rzędzie co nasze wcześniejsze dominatory Roy Keane czy Eric Cantona... Nawet jeśli teraz "kręci mnie" perspektywa nowego rekordu (ile bramek ustrzeli Ibra w kolejnych meczach w United) to wszelkie odniesienia sprowadzę tylko do jednego porównania: miliony wydane niedawno na wypożyczenie pewnego sławnego snajpera i 4 bramki w sezonie... A tutaj wolny transfer i 4 gole w trzech pierwszych, kolejnych meczach.
Optymizm mój bierze się z jeszcze jednej rzeczy. Mourinho. Niewiele czasu minęło od jego przybycia na Old Trafford a widać jedną podstawową różnicę w odniesieniu do poprzedników: Wielki Mou zmienił swój image dostosowując go do poziomu wymaganego przez taką Firmę jaką jest Manchester United. To się widzi słyszy i czuje, że Facet szanuje Klub, który płaci mu miliony. Tymczasem zarówno Moyes jak (zwłaszcza) LvG przestąpienie progów Old Trafford potraktowali jako okazję do dostosowania się giganta do ich poziomu. To nie mogło przynieść sukcesu... Chyba umknął ich uwadze ważny cytat z autobiografii sir Alexa: "nikt nie jest większy od Klubu"... Na dziś wygląda, że Wielki Special One odrobił lekcje jak należy :-)
» 20 sierpnia 2016, 10:07 #121
Snakus: piszesz o dwóch facetach a więc obaj*.
» 20 sierpnia 2016, 10:36 #120
AFC07: Zazdroszczę Wam tego Zlatana, widać że potrafi ustawić zawodników do pionu kiedy trzeba. Brawo United. Nie mogę się pocieszyć transferami w moim klubie to pocieszę się transferami w całej PL ;-)
» 20 sierpnia 2016, 09:06 #119
bagien: Świetne jest to zdjęcie, które widnieje zanim wejdzie się w tego newsa. Gdzie mógłbym takie znaleźć?
» 20 sierpnia 2016, 08:53 #118
rc7: Cieszy bardzo wygrana i to że wygraliśmy więcej jak jedną bramką różnicy .Widać że jest potencjał w tej drużynie i jak wszystko zatrybi jak trzeba ,a wierzę że tak będzie to będziemy mieć drużynę z dawnych najlepszych lat .
» 20 sierpnia 2016, 08:11 #117
Devilfanforever: Uważam jednak, że jeszcze minie trochę czasu zanim zaczniemy grać jak Mou chcę. Jednak zabójcza maszyna o nazwie MU wkońcu (po 3 latach ) schodzi ze strychu i jeszcze minie trochę czasu zanim wejdzie na dawny poziom.
» 20 sierpnia 2016, 02:16 #116
RedDevils4life: Ale i tak już jest różnica w porównaniu do stylu gry, który oglądaliśmy przez ostatnie dwa lata, za kadencji LvG.
» 20 sierpnia 2016, 02:23 #115
Diabelred: Pierwszy raz od dawna mozna powiedziec, ze na prawde fajnie sie patrzylo na nasza gre. W koncu bez zbednego klepania, tylko rach ciach 3-4 podania od obroncow i jestesmy przy polu karnym rywali. Patrzac na gre Ibry, mozna stwierdzic, ze chyba w koncu mamy godnego nastepce RVP z sezonu 12/13. :). Teoretycznie Mou przeprowadzil 4 transfery, jednak w praktyce mozna dodac jeszcze dwa:

- Shaw, ktory wrocil do zdrowia po wielomiesiecznej przerwie
- Valencie, ktorzy przezywa droga mlodosc


Pogba z minuty na minute wygladal coraz pewniej. Wystep jak najbardziej na plus, Ten Bailly moze sie podobac. Patrzac na jego gre wyglada jakby byl takim polaczeniem Smallinga z Blindem, czyli swietne warunki fizyczne no i niezle rozegranie Bedziemy mieli z niego duza pocieche w tym sezonie. Nawet Rooneya mozna za ten mecz pochwalic, bo nie mial az tylu strat i zlych podan jak w ostatnim czasie do tego zaliczyl asyste przy bramce Ibry i dobrze uruchomil na skrzydle Martiala. Shaw za ofensywe plus, jednak za gre w defensywie minus. Zbyt czesto i zbyt latwo gracze Swietych robili akcje jego strona. Martwi mnie forma Martiala. Jezeli w kolejnych meczach Francuz nadal bedzie tak cieniowal, to powinien usiasc na lawce, a za niego wbic Depay. Cieszy fakt, ze De Gea mial malo pracy w tym meczu, co pokazuje jak dobrze grala nasza obrona.

Dwa mecze i 6 pkt, czego chciec wiecej ? :)
» 20 sierpnia 2016, 01:43 #114
Neymar12: Depay niby za co? Prędzej Young
» 20 sierpnia 2016, 01:46 #113
mat90: Dla mnie na duży + : Bailly gość jest chyba najszybszym ŚO na świecie.... oczywiście cały zespół zagrał bardzo dobrze ale z tego gościa jakoś cieszę się najbardziej ;) Smalling bedzie grzal lawe ;)
» 20 sierpnia 2016, 01:25 #112
RobvanKlu5i: Poza tym, że Pogba, Valencia, Bailly i Ibrahimovic zagrali świetne zawody to......nie sądziłem, że to napiszę....ale Fellaini zagrał świetny mecz.
» 20 sierpnia 2016, 00:49 #111
Ronal: Kurde, oglądałem ten mecz z takim bananem na gębie. Serio, no wiem że nie ma co się podniecać, bo to dopiero drugi mecz w lidze, ale z zespołem który wygrał z nami dwa ostatnie spotkania, także nie z byle kim. Czuć było pewność siebie piłkarzy, większą swobodę przy rozgrywaniu, szybkość, pomysł na grę, no można tak wymieniać... Jednym słowem jakość, polot, coś czego przez ostatnie 3 lata nie doświadczyliśmy jako kibice United zbyt często. Zobaczymy co los przyniesie, ale czuć że ta drużyna nabrała nowej mentalności, mamy lidera jakim jest Zlatan który pokazuje klasę i który może pociągnąć za sobą chłopaków. Nic tylko czekać na kolejny mecz. :)
» 20 sierpnia 2016, 00:45 #110
RobvanKlu5i: Raczej słaba dyspozycja...
» 20 sierpnia 2016, 00:47 #109
Klimaa: Oglądając dzisiejszy mecz naprawdę można mieć przekonanie że Mourinho naoliwił nasz zespół. Nie gramy jeszcze idealnie bo widać momentami nasze mankamenty ale wszystko idzie dobrą drogą. Zlatan wkomponował się w zespół a Pogba dzisiaj czarował i momentami ośmieszał przeciwników - takiego zawodnika w środku pola potrzebowaliśmy. 3 punkty cieszą i oby tak dalej bo taki zespół aż chce się oglądać.
» 20 sierpnia 2016, 00:35 #108
Neymar12: Tym bardziej będzie. Wtedy już w powietrzu ze Zlatanem nie będzie musiał walczyć :D
» 20 sierpnia 2016, 01:05 #107
wojtus888: Mecz od początku do końca bardzo przyjemnie się oglądało :) Prawdę mówiąc od 3 lat nie byłem tak bardzo szczęśliwy po meczu. Wreszcie gramy swoje, nie ma nudnej gry do tyłu, murowania bramki. Zamiast tego jest swoboda w grze, by jak najlepiej wykorzystać umiejętności techniczne zawodników. Dobry mecz zagrał dziś nawet Fellani, który zbiera ostatnio sporą krytykę ( także i ode mnie ).

Paul Pogba to piłkarz, którego potrzebowaliśmy. W końcu mamy kogoś kreatywnego, a zarazem silnego, kto weźmie ciężar gry na siebie i w razie potrzeby da radę przetrzymać piłkę. Po prostu pomocnik kompletny. Dzięki niemu znowu wróciła do mnie wiara w mistrzostwo. GGMU !
» 20 sierpnia 2016, 00:29 #106
pawelisto2: Ja już nie wiem kiedy Ty piszesz poważnie, a kiedy dla żartu.

Bo na przykład ta wypowiedź jest chyba dla żartu, ale tak jak mówię pogubiłem już się.
» 20 sierpnia 2016, 00:26 #105
JacekB: Błagam tylko nie Bastian. 180 tys funtów wyrzucane co miesiąc w błoto.
» 20 sierpnia 2016, 00:26 #104
Sideswipe: Bastian za Fellainiego hahahahaha, poczucie humoru to on ma niezłe.
» 20 sierpnia 2016, 09:14 #103
JacekB: Jak ktoś nie wiedział po co nam "stary" już Zlatan, "wredny" trener i "przepłacony" Pogba to te spotkanie chyba rozwiązało mu ten problem. Brawo Diabełki czekałem trzy lata, żeby z uśmiechem i spokojem was oglądać. Tak trzymać :)
» 20 sierpnia 2016, 00:02 #102
JacekB: Szczególnie przepłaconego dziada, który przyszedł do nas za darmo. Litości
» 20 sierpnia 2016, 00:24 #101
Sideswipe: "Potrzebujemy"? No tak, Ty tą tygodniówkę najbardziej odczujesz zapewne. No cóż, głodówka się szykuje.
» 20 sierpnia 2016, 09:24 #100
mikon70: Jose lecz nasze głowy! Coraz bardziej wymazuje uraz psychiczny po filozofii Louisa
» 19 sierpnia 2016, 23:58 #99
uzil25: Chłopaki macie jakiś link żeby móc oglądnąć ten mecz?
Nie miałem niestety jak a nc+ nie mam póki co.
» 19 sierpnia 2016, 23:57 #98
Sideswipe: Jedyne co mnie bolało w tym meczu to ta setka Zlatana, cudownie to zmarnował, piękna piłka na nos od Antka... szkoda, miałby asystę.
» 19 sierpnia 2016, 23:51 #97
Krycha98591: Jak dobrze, że vangalizm się już skończył.
» 19 sierpnia 2016, 23:48 #96
pawelisto2: I jeszcze jeden kapitalny moment meczu to zejście Maty i bardzo miły gest Mourinho kiedy "wziął go pod pachę".
Naprawdę miło się ogląda dwóch profesjonalistów, którzy gdzieś mają plotki dziennikarzy o jakimś kwasie między nimi i po prostu robią to za co im płacą.
» 19 sierpnia 2016, 23:41 #95
Holy123: Nie chce mi się czytać ale masz dam + za inwencję xD
» 19 sierpnia 2016, 23:38 #94
Alaan: Dawno nie przeczytałem tak dobrego i trafnego komentarza, podpisuję się rękoma i nogami pod tym. Patrząc z perspektywy ubiegłych spotkań - 2:0 z Southampton u siebie? Idealnie.
» 19 sierpnia 2016, 23:40 #93
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:43

Co do Rooney'a to faktycznie może szału nie było, ale widocznie więcej, w porównaniu do ostatniego meczu, pracował na boisku. To tylko potwierdza tezę o tym, że jest grubaskiem i dojście do formy zajmuje mu kilka meczów, ale jak już złapie formę myślę że będzie niebezpieczny.
» 19 sierpnia 2016, 23:43 #92
dawid7013: Nie do końca zgodziłbym się z opisami do zawodników
» 19 sierpnia 2016, 23:46 #91
CoachMark: Valencia dla mnie dużo pomagał z przodu i to robił to również udanie, a to że bronił tak a nie inaczej było taktyką, zwróć uwagę, że chłopaki bronili tylko wtedy szeroko gdy mieli bardzo dużo czasu na ustawienie obrony, takie mieli założenie, że Pogba + Fellaini i Bailly wystarczą żeby wygrać na górze.

Baily miał kilka banalnych błędów, ale jest młody i były one bez znaczenia, a Blind grał po prostu lepsze piłki do przodu.

Shaw jak dla mnie bardzo fajnie niemniej nawet nie rozważam go jako MOTM.

reszta B/Z.
» 19 sierpnia 2016, 23:49 #90
pawelisto2: Mam takie samo wrażenie jak CoachMark, jak dla mnie Shaw nie zagrał lepiej od Valencii, na pewno nie brałbym pod uwagę Luka do MOTM.
» 19 sierpnia 2016, 23:53 #89
Sideswipe: No i po tej korekcie CoachMark mogę się podpisać rękami i nogami
» 19 sierpnia 2016, 23:53 #88
AgEnT: Po ocenie gry Valencii przestałem czytać.
» 19 sierpnia 2016, 23:58 #87
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:43

Z LvGvanFilozofem okrągła piłka nie wydawała się okrągła.
» 19 sierpnia 2016, 23:42 #86
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:28

Jak dużo może zmienić jeden człowiek. Przyszedł Mou i wszystko się ruszyło. Za nim przyszli piłkarze ze światowego topu, którzy jak on chcą wygrywać i dają wiarę reszcie zespołu. Znowu wyglądamy na ekipę ze światowej czołówki. Do tego jest znów wszędzie głośno o United. Klub wrócił na usta wszystkich. Mamy super skład, super menago i jesteśmy, że tak powiem "w mediach" ;) ręce same składają się do oklasków!
» 19 sierpnia 2016, 23:25 #85
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:41

Wydaje Ci się, Mourinho nie jest nowoczesny :-X
» 19 sierpnia 2016, 23:41 #84
marjo: Ale Rashford na ławie cały mecz :/ licze na to że następny mecz zagra od 1 min (w co wątpie)
» 19 sierpnia 2016, 23:22 #83
marjo: w pucharach to musi szaleć ale niech w lidze też pogra
» 19 sierpnia 2016, 23:28 #82
Sancho: Hehe jacy od razu wszyscy weseli i serdeczni, nikt nikogo nie obraża ;) Święto na dewilpejdżu, oby takich więcej ! :D
» 19 sierpnia 2016, 23:20 #81
pawelisto2: W pierwszym sezonie Van Gaal-a wydawało się, że pod wodzą tego trenera odzyskał formę z Evertonu, no to czas, żeby wzniósł się na jeszcze wyższy poziom!
» 19 sierpnia 2016, 23:47 #80
manutdfan92: Ciężko się jest do czegoś przyczepić po dzisiejszym meczu. Nawet Valencia i Martial po cichej pierwszej połowie ładnie szarpnęli w drugiej. Cały czas podziwiam to, że drużyny Mourinho potrafią kontrolować grę nawet z niższym posiadaniem piłki. Na pewno takie granie jest bliższe stylowi MU niż filozofowanie w stylu Guardioli czy van Gaal'a.
Debiut Pogby oceniam na 7.5/10 - w zasadzie to on dawał zalążek większości akcji ofensywnych, dzięki swojej technice i uwalnianiu się spod krycia. Do tego dołożył swoje w defensywie. Były też chwile dekoncentracji i niecelne strzały, dlatego ta ocena wg mnie jest optymalna. Dodatkowo można wyprowadzić wniosek, że Pogba jako taki trochę duży dzieciak będzie robił atmosferę w szatni (mówię o tych "piątkach" po meczu z Baillym i Valencią).
Jedyne co na ten moment nam może przeszkodzić w osiągnięciu solidnego wyniku w tym sezonie to kontuzje (odpukać) albo fakt, że nasza szatnia nie pomieści tego ładunku ego jaki przybył do nas razem z piłkarzami i trenerem.
» 19 sierpnia 2016, 23:17 #79
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:17

Progress widoczny, gra dobra, ale trzeba też dodać że southampton zagrało jak by kilka godzin wcześniej z wesela wrócili.
» 19 sierpnia 2016, 23:16 #78
kendzimen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:16

Pięknie, oby tak dalej :).

Swoją drogą podoba mi się ta gra Manchesteru w dwóch ostatnich meczach. Pierwsze 20-25 min. takie sobie, a potem "No spoko panowie, daliśmy wam szansę, teraz czas na bęcki" :D
» 19 sierpnia 2016, 23:16 #77
Saberem47: Hahaha u mnie też szampan otworzony :P Niby zwykły mecz ligowy, ale radość niesamowita po tych 3 latach upokorzeń :D
» 19 sierpnia 2016, 23:18 #76
Gallacher: Panie Ibrahimovic,pamiętam jeszcze Pana słowa w mediach iż nie zagra Pan w lidze angielskiej i to jedyny grzech jaki Pan popełnił tak mówiąc a gorszy byłby gdyby nie skusił się,ale na całe szczęście gra u nas ;) Brawo.Mam nadzieje że teraz MU odzyska dawny blask i będzie coraz lepiej :)
» 19 sierpnia 2016, 23:13 #75
Andrew07: Southampton było 6 czyli tylko troszkę niżej od nas
» 19 sierpnia 2016, 23:20 #74
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:13

Wreszcie dobry mecz Rooneya. Oby tak dalej. Gratki dla Pogby. Niezły debiut.
» 19 sierpnia 2016, 23:12 #73
Rafoniix: Przed sezonem wiele osób pisało, że jak przyjdzie Mourinho to bedziemy grac ciagle autobus ;x
Tak btw. Szkoda mi teraz piłkarzy Chelsea, że sabotowali takiego menadżera jakim jest The Special One, i doprowadzili do zwolnienia ;x
» 19 sierpnia 2016, 23:11 #72
mikon70: A mi ich nie szkoda. Nie ma ich w żadnych pucharach i bardzo dobrze. Najwidoczniej są głupi i niech teraz z tego powodu się męczą
» 19 sierpnia 2016, 23:53 #71
Alaan: Na przestrzeni ostatnich paru lat nie pamiętam meczu, w którym przez pełne 90. minut ani razu bym nie ziewał - pewna wygrana w dobrym stylu. Pogba to diament, ogólnie kadrę mamy bardzo silną, zaryzykuję stwierdzenie, że jeżeli sezon przebiegnie bez większej ilości kontuzji, to nie oddamy fotelu lidera od pierwszej do ostatniej kolejki.
» 19 sierpnia 2016, 23:09 #70
Sideswipe: Czytając komentarze i widząc sformułowanie "zaryzykuję stwierdzenie" już wiem, że padnie zaraz słowo "dinozaur". A tu zonk :o
» 19 sierpnia 2016, 23:10 #69
Alaan: Ładnie wyłapałeś to, myślałem, że nikt się nie zorientuje :D
» 19 sierpnia 2016, 23:13 #68
pawelisto2: Zrobiłem mały edit wypowiedzi Alaana, proszę: Na przestrzeni ostatnich paru lat nie pamiętam meczu, w którym przez pełne 90. minut ani razu bym nie ziewał - pewna wygrana w dobrym stylu. Pogba to diament, ogólnie kadrę mamy bardzo silną, zaryzykuję stwierdzenie, że koniec końców wygra Leicester. :D

Nie no mam taki dobry humor po tym meczu, że jutro wstanę na rybki z podwójnym szczęściem :)
» 19 sierpnia 2016, 23:14 #67
Alaan: Zaryzykuję stwierdzenie, że nowoczesny trener nie daje tego samego, co nasz dinozaur :)
» 19 sierpnia 2016, 23:17 #66
Chara4: Mecz w pełni kontrolowany, za co duży plus. Tylko martwi mnie, że Martial gra bardzo egoistycznie. Wydaje mi się, że próbuje pokazać, że on też może być gwiazdą, czym sobie szkodzi. Dla mnie najsłabszy punkt zespołu(po raz drugi w tym sezonie). Mam obawy, że to może być problem United, każdy będzie grał dla siebe, a wtedy nic nie ugramy.
» 19 sierpnia 2016, 23:09 #65
Sideswipe: Jeżeli wszyscy, ale to DOSŁOWNIE WSZYSCY mówią, że Fellaini zagrał bardzo dobrze ale Ty mówisz, że był najsłabszy, że nieudacznik itd. to wiedz, że coś się dzieje...
» 19 sierpnia 2016, 23:39 #64
dawid7013: Co wy w ogóle piszecie ? Jeszcze Martial wróci do dobrej dyspozycji i zobaczycie a narzekanie na kogoś po 2 słabszych meczach jest dla mnie mega słabe.A propos felek dzisiaj też nie najgorzej dzisiaj nie było się do kogo doczepić.
» 19 sierpnia 2016, 23:40 #63
Dczerny: Meczyk piękny, wszyscy na dobrym poziomie, no nie wierzyłem ze to sie może stać ale Mou to najlepsze co mogło być i nie tylko dlatego ze piłkarzy naprowadzał tylko dlatego ze Fella i Valencia sa fenomenem dla mnie!! GGMU!!
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #62
szymkov: Jak to jest, że nie trzeba dwóch lat "procesu", a mimo to wygrywamy, dominujemy na boisku i gramy przyjemną dla oka piłkę?
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #61
piter100000: bo jest balans :)
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #60
Sancho: Taka jest właśnie nasza filozofia
» 19 sierpnia 2016, 23:14 #59
DjTED: Fella gra genialnie, Mata super, Rooney super, Herrera poprawnie, Valencia genialnie, Liniesta kiwa 7 i strzela gole. O co tu chodzi? Wszyscy się tulą, cieszą, są wyniki.

A za buca nawet po strzelonych golach się nie cieszyli
» 19 sierpnia 2016, 23:16 #58
MarekOdbyt: Po tym meczu widać jak bardzo nam się przyda taki Pogba w środku. Fella może się zająć tym co mu dobrze wychodzi, a Pogba może się spełniać w ofensywie. W dodatku obaj mają świetne warunki fizyczne i ciekawe fryzury.
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #57
dawidlp92: Zlatan Ty jesteś stworzony dla Manchesteru United ... jak to późno spotyka się swoją prawdziwą miłość :)
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #56
Holy123: Depay xD ahahahhahahaha xD
» 20 sierpnia 2016, 00:45 #55
Rion: Panowie... O każdym zawodniku możemy napisać jakieś plusy a przy Rooneyu? Wiem,wiem asysta... Ale czy myślicie jakby Miki miał tyle minut do dyspozycji nie wykorzystałby ich 3 razy lepiej?
» 19 sierpnia 2016, 23:07 #54
Sideswipe: Gdybanie to zostaw Van Gaalowi, bo równie dobrze mógłby zepsuć każdą okazję.
» 19 sierpnia 2016, 23:08 #53
piter100000: równie dobrze Miki mógłby strzelić 3 samobóje
» 19 sierpnia 2016, 23:10 #52
Kilerek7: Miki wbił na moment a już pokazał swój potencjał, on łączyłby idealnie Pogbę ze Zlatanem, już widzę te asysty do Szweda, Mata jest niezły ale to nie to samo. Z resztą jak pisałem i już nie będę się powtarzał bo zaczną się hejty, że gdyby Mata z Mikim grali razem bez Rooneya to czuje, że piłka w ofensywie chodziłaby jak po sznurku. Rooney jest za wolny w reakcjach, ale za to przydatniejszy w defensywie, staram się znaleść zalety kapitana naszego, mimo kilku błyśnięć to jednak za mało moim zdaniem.
» 19 sierpnia 2016, 23:10 #51
Chara4: Rooney zrobił swoją robotę. Asysta na koncie, kilka dobrych zagrań, jedno niebezpieczne uderzenie. Myślę że zagrał bardzo solidnie. Może należałoby skończyć nagonkę na Rooneya i Fellainiego, bo aktualnie ich krytyka nie ma podstaw.
» 19 sierpnia 2016, 23:12 #50
Dczerny: Piękno futbolu ziomek, kto wie co by było gdyby nie asysta rooneya może byłoby 0:0 to nie ważne sa 3 pkt i to w fajnym stylu zdobyte!
» 19 sierpnia 2016, 23:12 #49
Kilerek7: O Fellainim nic złego nie powiem, bo bardzo mi się podobała jego gra, praktycznie czyścił wszystko i jeśli utrzyma taki rytm, to Pogba może sobie szaleć dowoli. Po raz kolejny nie mówię, że Rooney jest tragiczny, w defensywie, przerzutach jest naprawdę świetny i to też zalety, ale to co gra Rooney bardziej pasowałoby na pomocnika niż 10 tkę. Chodzi mi głównie o kreatywność ofensywną. Miki czy Mata potrafią szybko rozegrać piłkę na 1 kontakt, odwrócić się błyskawicznie, podać szybkie prostopadłe podania a Wazza niestety spowalnia te akcje z przodu. Wymienność podań między Mikim a Matą gdyby grali razem byłaby genialna bo to podobni gracze z wielką wizją gry, tak Zlatan korzystał by na tym hurtem. Z resztą w jednej akcji Miki pokazał ten kunszt gdy strzelał Pogba w końcówce, to Ormianin świetnie wyczekał i dograł na czas, Rooney już by holował piłkę. Fellaini czy Carrick też spowalniali grę w środku, ale gdy Belg dostał zadania defensywna to wyglądało to świetnie. Rooney daje nam dużo na tyłach ale na przodzie średnio, broni się asystą czy golem ale tu chodzi o całokształt, tęsknie za dawnym dzikusem Wazzą. Parker co powiedział, że Rooney jest wolny i spasiony ma niestety rację i nie ma co bronić Anglika w tym aspekcie. Ciężko źle mówić o legendzie MU ale takie są realia, zastanawiam się czy faktycznie Rooney w pomocy obok Pogby np. nie byłby przydatniejszy? Tak czy siak nie ma co gadać, on ma podstawę i nic tego nie zmieni, trzeba się cieszyć, że gra cokolwiek.
» 19 sierpnia 2016, 23:21 #48
Kilerek7: Rooney coś poda, coś strzeli ale jest powolny, zobaczcie na Pogbę co wyprawiał, tak powinna grać 10 tką. Swoją drogą ciekawe co by tam wyprawiał Paul.
» 19 sierpnia 2016, 23:30 #47
remass666: Zajefajny meczyk.Mou genialny, w dwa miesiace mamy stare United.Jak za Fergusona.
» 19 sierpnia 2016, 23:06 #46
Michal20011999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:08

Cały mecz oglądało mi się z wielką przyjemnością, nie to co w tamtym sezonie. W końcu szybka gra, miła dla oka. A myślę, że może być jeszcze lepiej jak Mychitarian zacznie grać jak w poprzednim sezonie. Pogba genialny mecz, miejmy nadzieję, że będzie tak ciągnąć zespoł przez cały sezon. Ibra jak to Ibra- klasa sama w sobie. Martial też nie najgorzej, ale to jeszcze nie ta forma co w zeszłym sezonie. Szkoda tych kilku zmarnowanych sytuacji. Obrona też na najwyższym poziomie. De Gea chyba dostał w końcu urlop, za to ile się napracował się w poprzednich sezonach :D
» 19 sierpnia 2016, 23:04 #45
Saberem47: Boże jaki ja jestem szczęśliwy.
» 19 sierpnia 2016, 23:03 #44
BartkoGGMU: Pogba, Zlatan, Fella i Valencia najlepsi na boisku. Patrząc na boisko możemy z optymizmem patrzeć w kwestie Mistrzostwa.
» 19 sierpnia 2016, 23:02 #43
AderNVK: Rooney nie zasluguje na pierwsza 11 z taka gra
» 19 sierpnia 2016, 23:02 #42
DjTED: Dzisiaj zagrał super. Asysta + jeszcze z 2 mógł mieć. W zeszłym meczu brameczka. Coś słabo Ci idzie krytyka. Pewnie Depay lepszy nie?
» 19 sierpnia 2016, 23:04 #41
wilku02: no tak, gol w pierwszym meczu, asysta w drugim....rzeczywiście kiepskie występy
» 19 sierpnia 2016, 23:05 #40
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:02

W dzisiejszym meczu nie było słabych punktów w naszej drużynie, chyba każdy wykonał swoje zadanie tak jak wyznaczył mu Jose, De gea mógł spokojnie sobie pójść na kawę lub herbatę, Bailly wszystko czyścił, Blind grał mądrze, cieszy gra Luka oby bez kontuzji w tym sezonie, ale mnie osobiście zaskoczył Fellaini... świetnie grał w defensywie, dobre podania, często przerywał akcje przeciwników, cała drużyna na wielki +. GGMU!
» 19 sierpnia 2016, 23:02 #39
Michal20011999: Wydaje mi się, że Ibra jest pewniejszy co do wykonywania karnych.
» 19 sierpnia 2016, 23:07 #38
AgEnT: Zlatan strzelał, bo dużo osób go miało na kapitanie w Fantasy, proste ;D
» 19 sierpnia 2016, 23:20 #37
DjTED: A ja głupi dałem 3:1 zamiast 2:0
» 19 sierpnia 2016, 23:06 #36
KamelUTD: Druga połowa meczu, 2:0 dla nas, a my pędzimy do przodu, jakbyśmy w pucharze straty z pierwszego meczu odrabiali. Coś pięknego do oglądania. Już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania.
» 19 sierpnia 2016, 23:01 #35
Kilerek7: Właściwie wszyscy zagrali perfekcyjnie. Pogba bawi się w pomocy i drybluje jak koszykarz NBA:) Zlatan to kiler pola karnego, Martial jak się rozbuja to potrafi sobie sam wyrobić sytuacje. Fellaini mega inteligentnie, chyba Jose znalazł dla niego pozycje, zwykle drewniany i mało myślący Belg dziś bezbłędnie. Obrona perfekcyjna, boki świetne, Valencia jest w gazie, Shaw Łapie rytm. Mkhitaryan wszedł za Matę i w klika akcjach zagrał genialnie, jego zmysł rozegrania jest imponujący, Mata chodź miał udane spotkanie to jednak moim zdaniem odstaje od Ormianina, prawdziwa walka między tymi panami się zapowiada, a przecież mogliby grać razem co dałoby giga kreatywność z przodu ale niestety musi grać Rooney który po za asystą w zasadzie niewidoczny. Ormianin się będzie tłukł z Hiszpanem a gdzie 2 się bije tam 3 korzysta, mowa o Lingardzie heh. Cieszą 3 punkty, jednak chciałbym ciut więcej inicjatywy z naszej strony by nie oddawać tak rywalom pola. GGMU:)
» 19 sierpnia 2016, 23:01 #34
Sideswipe: "zwykle drewniany i mało myślący Belg dziś bezbłędnie"
XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
» 19 sierpnia 2016, 23:03 #33
Kilerek7: Rooney w pierwszej grał lepiej, w drugiej znikł z radarów. Moje okulary są w porządku. Fellainiemu blond rozjaśnił umysł:P Czekam z niecierpliwością na mecz w którym Mata zagra na 10 tce a Miki na skrzydle lub odwrotnie, chociaż jeden taki mecz, bo zżera mnie ciekawość co ci dwaj kreatorzy mogliby wytworzyć dla Zlatana a jeszcze do tego Pogba to już wogóle miazga.
» 19 sierpnia 2016, 23:06 #32
piter100000: akurat dzisiaj Rooney grał dobrze. też często go krytykowałem w ostatnich 3 latach, ale kiedy gra dobrze to należy to docenić
» 19 sierpnia 2016, 23:07 #31
Kilerek7: Nie napisałem, że grał źle tylko, że w drugiej trochę znikł. Dziś Zlatan i Pogba szaleli, Valencia, Bailly też super, ale bardzo podobał mi się Fellaini i to może być naprawdę ważne ogniwo zespołu, jeśli utrzyma rytm jak dziś.
» 19 sierpnia 2016, 23:12 #30
Kilerek7: Niekoniecznie tam gdzie była piłka, no właśnie!
» 19 sierpnia 2016, 23:22 #29
Kilerek7: Ale nie musisz mi tego tłumaczyć, jednak Rooney jako 10 tka ma za zadanie kreować sytuacje pod bramką rywali a on ewidentnie nie jest do tego stworzony.
» 19 sierpnia 2016, 23:37 #28
Hoodys: Powiem Ci że van Gaal to nam robił na złość bo za każdym razem jak w miarę ok graliśmy i szybko piłka to mieliśmy niewiele ponad 40% ale gdy już było koło 60-65 to mieliśmy nudna i usypiajaca piłke
» 19 sierpnia 2016, 23:22 #27
Rion: Ale autobus na ostatnie 10 minut ;D
» 19 sierpnia 2016, 22:59 #26
Telos: Oj tam, wynik był dobry, a Pogba mógł jeszcze powiększyć wynik :D. No i Smalling łapał cenne minuty !
» 19 sierpnia 2016, 23:00 #25
Telos: W końcu chce się oglądać te mecze, jestem wzruszony !
» 19 sierpnia 2016, 22:59 #24
piter100000: 4 bramki :)
» 19 sierpnia 2016, 22:59 #23
Ave88: liczac z galatą to 5 :)
» 19 sierpnia 2016, 23:02 #22
Ave88: wiem mi chodzilo tylko o gole:)
» 19 sierpnia 2016, 23:04 #21
piter100000: ale z Galata wychodzą 4 spotkania, a nie 3 :) po prostu przemcio w euforii po kolejnym dobrym meczu pogubił matematykę. jednak wybaczamy, bo w takich emocjach każdy może się pomylić
» 19 sierpnia 2016, 23:05 #20
szabo1878: Pięknie! Nie oddawajmy już tego fotela lidera do końca sezonu!! :)
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #19
RedSknerus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2016 23:01

Pieknie!
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #18
pawelisto2: Kurde, znowu muszę to napisać.

Valencia to wojownik! :)

Nie wiem dlaczego, ale strasznie przyjemnie ogląda mi się jego grę, wie kiedy może szarpnąć, a kiedy uspokoić grę i nie podłączać się.
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #17
qbsonUTD: do tego zawsze zostawia serducho na boisku, zasłużył dziś na wyróżnienie :)
» 19 sierpnia 2016, 23:01 #16
zapertinio16: Antek był najlepszy na boisku, dla mnie jest on zawodnikiem meczu.
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #15
RedDevils4life: Pogba super mecz, juz zrobił różnicę. Myślę, że przy nim będzie łatwiej grać drugiemu środkowemu pomocnikowi. Styl gry o niebo lepszy, skuteczność zespołu poszła bardzo w górę. Cieszy również Ibra i jego niezawodna skuteczność.

A tak btw to Marciniak przyjemnie dla ucha komentuje spotkania.
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #14
NemoQeco888: To co? sprzedajemy fellainiego?
» 19 sierpnia 2016, 22:57 #13
piter100000: razem z Blindem
» 19 sierpnia 2016, 22:58 #12
Sideswipe: i Valencią, o Roo nie wspominając.
» 19 sierpnia 2016, 22:59 #11
Telos: Takie wnioski, bo 3/4 dp wiesza na tych zawodnikach psy
» 19 sierpnia 2016, 23:00 #10
RedDevils4life: Ironia musiol.
» 19 sierpnia 2016, 23:01 #9
szymon2507: Świetny mecz w naszym wykonaniu. Przyjemnie się to ogląda.
Zwycięstwo i 3 punkty najważniejsze. GGMU!!
» 19 sierpnia 2016, 22:57 #8
haleczka7: Przyjemnie jest oglądać taki Manchester United.
» 19 sierpnia 2016, 22:57 #7
NemoQeco888: Czyli powiadacie, że fellaini jest nie przydatny?
» 19 sierpnia 2016, 22:57 #6
RedSknerus: Widac jak trener zmienia zespol, poczatek meczu nie byl najlepszy ale potem juz szlo pieknie! GGMU
» 19 sierpnia 2016, 22:55 #5
piter100000: nie no ja wiedziałem, że Mourinho jest dinozaurem. ostatnie 10 minut to był autobus
» 19 sierpnia 2016, 22:55 #4
trojanc: Wiadomo że w będąc w roli kibica każdy by chciał żeby non stop atakowali. Wiem bo sam się niecierpliwiłem :)
» 19 sierpnia 2016, 22:59 #3
piter100000: Deieno to był sarkazm ;)
» 19 sierpnia 2016, 23:01 #2
DolphZiggler: Alleluja i do przodu
» 19 sierpnia 2016, 22:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.