Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pierwsza konferencja Jose Mourinho w United

» 5 lipca 2016, 11:56 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
O godzinie 12:00 czasu polskiego rozpoczęła się pierwsza konferencja Jose Mourinho w roli menadżera Manchesteru United. Portugalczyk najpierw pojawił się na Old Trafford, gdzie fotoreporterzy zrobili mu kilka zdjęć, a następnie zaczął odpowiadać na pytania dziennikarzy.
Pierwsza konferencja Jose Mourinho w United
» Jose Mourinho we wtorek po raz pierwszy odpowiadał na pytania dziennikarzy jako menadżer Manchesteru United
12:30 – Koniec pierwszej konferencji Jose Mourinho w roli menadżera Manchesteru United.

12:28 - MOURINHO NA TEMAT POZYCJI ROONEYA
– W piłce nożnej na boisku jest wiele zadań. Jednym z najtrudniejszych jest to, aby znaleźć kogoś, kto będzie pakował piłkę do siatki. Piłkarze zmieniają swoją charakterystykę z wiekiem i jest to normalne. Ale naturalny apetyt, aby pakować piłkę do bramki nigdy się nie zmienia. Być może Wayne Rooney nie jest już 9, ale dla mnie nigdy nie będzie 6. Nigdy nie będzie stał 50 metrów od bramki. Dla mnie będzie numerem 9 lub 10, no może 9,5. Nie będzie to jednak szóstka czy nawet ósemka.

12:25 - MOURINHO NA TEMAT SIR ALEXA FERUGSONA
– Sir Alex Ferguson powiedział mi, abym zabrał ze sobą parasolkę. Powiedział też, abym przywiózł butelkę wina, bo będzie wiele okazji, abyśmy teraz byli razem. Kiedy jego wakacje się skończą, a ja zadomowię się w Manchesterze, to będziemy mieli sporo czasu, aby się spotkać. Zawsze będzie mile widziany na boisku treningowym, gdzie będziemy mogli porozmawiać o przyjaciołach, rodzinie, życiu. Jego opinia będzie dla mnie ważna.

12:22 - MOURINHO O ODEJŚCIU GIGGSA
– Nigdy nie uciekałem od odpowiedzialności, ale mogę powiedzieć, że to nie ja odpowiadam za brak Ryana Giggsa w klubie. Praca, którą chciał Ryan to ta, którą powierzono mi. To nie jest moja wina. On chciał być menadżerem Manchesteru United. Właściciele i zarząd wzięli pod uwagę różne powody i zdecydowali, że ja dostanę tę pracę. Ryan chce być menadżerem, tak jak ja chciałem 16 lat temu. Ryan podjął decyzję. Mógł być tutaj kim chciał, bo chciano mu zaoferować ważną posadę, ale to on podjął decyzję.

– Mój kontrakt z Barceloną był ważny jeszcze przez dwa lata. Czy myślicie, że było mi łatwo opuścić stabilną posadę i podjąć nowe wyzwanie? Nie było łatwo. Ryan był szczery, więc życzę mu powodzenia. Jeżeli pewnego dnia będzie chciał wrócić, a ja tu będę, to nie blokował tego ruchu i powiem „tak, jeśli zarząd zapyta mnie o opinię. Jeżeli wróci tutaj jako menadżer, to będzie to coś naturalnego i to będzie następstwo jego sukcesów w roli menadżera.

12:19 - MOURINHO O STAWIANIU NA MŁODZIEŻ
– Czy wiecie, ilu piłkarzy z akademii wprowadziłem do składu? 49. Takie rzeczy robi się z dwóch powodów. Czasami korzystasz z młodego piłkarza, bo nie masz innego wyboru. Masz w zespole sporo kontuzji, więc musisz go uwzględnić w składzie. Drugi przypadek ma miejsce, kiedy nie grasz o wielkie cele. Wtedy jest łatwiej wprowadzać młodych. Jeśli chodzi o kontuzje, to w moich zespołach nigdy nie było ich wielu. Nigdy więc nie promowałem kogoś do składu, bo musiałem. Robiłem to, bo miałem co do nich przekonanie i wiarę. Ostatni rok był jedynym, w którym nie walczyłem o tytuł. W każdym innym przypadku robiłem to do ostatniego momentu.

12:11 - MOURINHO O TRANSFERACH
– Czy trzeci piłkarz jest już u nas oficjalnie? Nie. Będzie oficjalnie wkrótce. Wytypowaliśmy cztery pozycje, aby dać drużynie odpowiedni balans i poprawić jakość. Jak wiecie, chodzi szczególnie o zawodników z lepszą wizją. Jestem menadżerem, który lubi takich specjalistów, a nie wielofunkcyjnych graczy. Jestem bardzo przejrzysty, jeśli chodzi o model zawodników. Lubię mieć jednego lub dwóch uniwersalnych graczy. Zawsze trzeba mieć kogoś, kto jest w stanie podać ci rękę.

12:09 - MOURINHO O CELACH NA PRZYSZŁY SEZON
– Mógłbym podejść do tej pracy w defensywnym stylu i powiedzieć: „najlepsze na co nas stać to czwarte miejsce, najlepsze co możemy wygrać to FA Cup”. Pracowałem wcześniej w wielkich klubach i rzeczywistość jest taka, że oczekiwania ludzi rok w rok są wobec Manchesteru United takie same. Musi zmienić się na lepsze. Sukces był tutaj swego rodzaju rutyną, ale chcę, abyśmy zapomnieli o ostatnich trzech latach. Nie chcę, aby piłkarze myśleli, że musimy spisać się lepiej. Bo lepiej w tym przypadku, to czwarte miejsce.

12:07 - MOURINHO O SWOICH AMBICJACH
– Są menadżerowie, którzy wygrali ostatnie trofeum 10 lat temu. Niektórzy nie wygrali nic. Mój ostatni tytuł zdobyłem rok temu. Jeżeli ja mam dużo do udowodnienia, to wyobraźcie sobie innych. Muszę oczywiście się sprawdzić. Taka jest moja natura. Nie byłbym w stanie pracować bez sukcesów.

12:05 - MOURINHO O STYLU GRY
– Nie można wygrać rozgrywek bez dobrej gry. Co to jest dobra gra? Strzelanie większej liczby goli niż przeciwnik. Chcę zdobywać bramki, nie chcę ich tracić. Chcę, aby fani stali za nami murem, kiedy przez ostatnie 10 minut będziemy bronić wyniku.

12:02 - MOURINHO O BRAKU LIGI MISTRZÓW
– Nie mogę ukryć mojego rozczarowania, że nie jesteśmy w Lidze Mistrzów. Mam nadzieję, że to tylko przez ten jeden sezon. Oczywiście klub jest dużo ważniejszy niż ja, a Manchester United to klub z Ligi Mistrzów. W lipcu 2017 roku musimy tam być.

12:02 - MOURINHO O PRESJI
– Wiem, jaki jest mój dorobek. Znam moje oczekiwania. Znam historię tego klubu i wiem, czego kibice spodziewają się po mnie. Myślę, że trafiam tutaj w odpowiednim momencie mojej kariery. Czuję się dobrze przygotowany i bardzo stabilnie. Mam wielką motywację i mogę powiedzieć, że jestem, gdzie chcę być: w tym klubie, w Premier League i w tym kraju.

12:01 – Pierwsze pytanie do Jose Mourinho. Był kiedyś słynnym The Special One, a później The Happy One. Jak czuje się teraz?
– Nie wiem. Wtedy dwukrotnie przybywałem do kraju w innych okolicznościach. Teraz jest inaczej. Zostałem zwolniony przez Chelsea, a później zostałem w tym samym kraju z tymi samymi ludźmi. Nic nie jest nowe. Przybyłem do klubu, który trudno opisać. Nie lubię określenia, że jest to wymarzona praca. Taka jest rzeczywistość, a rzeczywistość jest taka, że każdy chcę tę posadę.


TAGI


« Poprzedni news
Everton zainteresowany Juanem Matą
Następny news »
United zagra towarzysko z Wigan Athletic

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (213)


piter100000: jest oficjalka odnośnie Mikiego :)
» 6 lipca 2016, 16:36 #148
Micci: Witamy Mkhitaryan'a ;)
» 6 lipca 2016, 16:36 #147
RedDevils4life: Zdjęcie w tle na fp United mnie właśnie ucieszyło. ;)
» 6 lipca 2016, 16:34 #146
jassaj: Miki już oficjalnie u nas :)
» 6 lipca 2016, 16:32 #145
piter100000: gratulacje :) wszystkiego najlepszego dla nowego diabełka :)
» 6 lipca 2016, 16:37 #144
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2016 20:48

Czyżby imię po Martialu? ;D Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać. Szczerze gratulacje, wszystkiego dobrego dla Antosia i rodziców. : )
PS Prawie dokładnie rok młodszy od mojego. :)
» 6 lipca 2016, 20:48 #143
RuudVN: nie ma zawieszenia, wyroku do 24 miesięcy po prostu nie trzeba odbywać w więzieniu, zapłaci grzywnę i nara
» 6 lipca 2016, 14:53 #142
wider: on żeby odczuć tą grzywnę to powinien dostać 70mln, a nie śmieszne (jak na jego portfel ) 2mln
» 6 lipca 2016, 15:38 #141
DolphZiggler: paka gwarantowana? ciekawe kto będzie miał jaja by go zamknąć
» 6 lipca 2016, 16:32 #140
RedDevils4life: Depay niech ma zarezerwowane wszystkie mecze w LE, może to mu pomoże.
» 6 lipca 2016, 13:48 #139
Ave88: Samo LE nie wystarczy on musi odpalić w lidze bo akurat przy Mou jesli szybko nie odpali raz dwa pozegna się z Old Trafford.
» 6 lipca 2016, 14:24 #138
RedDevils4life: No nie wystarczy, ale od czegoś trzeba zacząć. Chcesz żeby znowu grał piach w lidze?
» 6 lipca 2016, 14:37 #137
Ave88: Szczerze? Uważam ze przy Mou odpali. Talent ma tego nie da się ukryć ale być moze Van Gall nie umiał go dobrze pokierować. No nic trzeba być dobrej mysli.
» 6 lipca 2016, 14:42 #136
xevy: To był jego pierwszy sezon, miał prawo nie wypalić. Teraz prawdziwy test przed nim, ja wierzę w chłopaka.
» 6 lipca 2016, 15:38 #135
RedDevils4life: Od półfinału się zerują, czyli w dzisiejszych meczach będą czyste konta. No chyba, że ktoś dostał już wcześniej i jest zawieszony to dzisiaj nie zagra.
» 6 lipca 2016, 13:36 #134
RedDevils4life: W LM to działało inaczej, nie pamiętam dokładnie. Ale to euro jest inne chociażby poprzez drabinkę albo 1/8. :P
» 6 lipca 2016, 13:43 #133
Ave88: Niestety i tak pewnie portugalia awansuje. Nie zdziwię się jak będzie finał Francja- Portugalia.
» 6 lipca 2016, 14:18 #132
Krystiano98: Ja jestem bardziej przeciw Pepe i Ronaldo niż za Walią, ale Walia do boju! :D
» 6 lipca 2016, 18:26 #131
RedMops: Jestem tak szczęśliwy i tak spokojny o klub z powodu nadchodzącego sezonu, że juz chciałbym aby była połowa sierpnia :) Licze na to że ten klub znowu będzie miał zaszczepione zwycięstwo w sobie. Myśle, że tranfery jakie do tej pory zrobiliśmy pokazują że Mourinho wie czego chce. Sięga po zaufanych i sprawdzonych grajków. Jestem bardzo ciekaw występu naszego nowego obrońcy i mam nadzieje że nigdy w życiu nie będę musiał oglądać blinda na środu obrony.
» 6 lipca 2016, 13:16 #130
Wizi: devilpage pl/index/news/komentarze/31239/oficjalnie-pogba-przeniosl-sie-do-juventusu/

Poczytajcie sobie niektore komentarze, jak to sie zmienia swiatopoglad w ciagu kilku lat.
» 6 lipca 2016, 12:12 #129
RedDevils4life: No nieźle. :D Ale nigdy nie można przewidzieć tego co się stanie.
» 6 lipca 2016, 13:15 #128
DolphZiggler: "nie ma co płakać, bo mamy lepszego od niego Petrucciego, który ma zdecydowanie poukładane w głowie, czy chociażby megautalentowanego Daehliego..."

Padłem ze śmiechu xD
» 6 lipca 2016, 15:06 #127
Krystiano98: "Skończy w Turcji"
"Nie wiem, czego on szuka w Juve"
"Mamy bardziej poukładanego Petrucciego"
A teraz? Żaden nasz ŚP mu do pięt nie dorasta :D
» 6 lipca 2016, 15:10 #126
tom93: rzeczywiście coś go gryzie. Ale nie sądzę, że chodzi o Utd. Na tę posadę czyhał od dawna. Dostał klub, który ma urażoną dumę (tak samo jak on sam) wraz z budżetem, którego może mu zazdrościć Real czy PSG i wolną rękę. Może nie jest jakoś szczególnie przywiązany do naszych barw, ale to się powinno zmienić wraz z odniesionymi sukcesami.
» 6 lipca 2016, 11:08 #125
omen: Niby dlaczego nie mogą?
» 6 lipca 2016, 11:22 #124
tom93: nie do końca. Real chce wydać w tym okienku okolo 120 mln (pewnie Pogba), a za rok mają bana. PSG musi liczyć się z podatkami we Francji, bo nikt jak oni lubią poszaleć z Finansowym FairPlay. My ile? Powiedzmy, że 160 mln zeby nie powiedzieć 200 (całość do rozhulania i totalnie wolną rękę, bez tego co chciałby Perez, aby grał, czy jaki Al-Khelaifi
» 6 lipca 2016, 11:28 #123
Joker7: sam jestes smutny czy on zawsze chodzil usmiechniety i radosny... odp nieeee!
zachowuje sie normalnie jak zawsze!
» 6 lipca 2016, 12:20 #122
Devilfanforever: Mam pytanie, co jest z tą sprawą dotycząca De Gei? Moim zdaniem to bylo tylko po to żeby osłabić psychicznie Hiszpanie przed Euro.
» 6 lipca 2016, 08:23 #121
piter100000: chodzi mu o tą aferę, że David zmuszał kiedyś kobiety do seksu ze swoimi kolegami. miało to podobno miejsce na zgrupowaniu młodzieżówki Hiszpanii pare lat temu. Isco i Iker Munian też są podobno w to zamieszani
» 6 lipca 2016, 09:21 #120
Devilfanforever: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2016 09:38

Przepraszam, że nie wyraziłem się jasno ale myslalem że ta sprawa jest oczywista.

Tak chodzi o to co powiedział piter100000.
» 6 lipca 2016, 09:33 #119
Insanity: Były plusy i minusy trenerów. Puchar FA ot tylu lat ja akurat bym nazwał sukcesem, bo gablota z trofeami się powiększyła.
Twój post Cantona też jest denny i mam Ci już od imbecyli umysłowych i bezmózgów wjeżdżać, a później się żalić na "cenzure" ?
Rusz trochę tym mózgiem jeśli go w ogóle masz.
» 6 lipca 2016, 12:55 #118
Sideswipe: A wiecie co jest najlepsze? Za dyskusje z nim i napisanie, że "nie dorównuje intelektem takiemu Pepe" (chodziło tu o jego nick) dostałem ostrzeżenie, a on rzuca takimi tekstami co chwilę i dalej ma 0 ostrzeżeń hahahaha nie no brawo administracja devilpage!
» 6 lipca 2016, 13:29 #117
Sideswipe: Oj widzę, że z nowym kontem Kortney rozpocząłeś swój nowy rozdział w życiu pod tytułem "lizanie 4 liter administracji" XD. Biorąc pod uwagę to co wyczyniałeś kilka dni temu to można by to nazwać nawróceniem. Że też screena nie zrobiłem wtedy...
A tak ogólnie, może i zasłużyłem, nie mówię, że nie ale skoro tak to inni widocznie mają w administracji DP znajomych, kolesiostwo jest wszędzie :D
Aha i tak na marginesie, możecie mnie nawet zbanować za to, jakoś się zbytnio tym nie przejmę. Po prostu mi się chce śmiać z tych "porządków" które są tu przeprowadzane :D
» 6 lipca 2016, 13:55 #116
scierwojad: Cantona23

Podniecasz sie jak uprawiasz seks? Sorry ale ja juz wole byc prawiczkiem anizeli zoofilem tak jak ty. No chyba ze obiekt twojego zainteresowania to czlowiek a nie pies to sory
» 6 lipca 2016, 14:04 #115
Kortney: Sideswipe ten Kartney to nie ja. Ja jestem Kortney. Czaisz ? Tak wiec wiadomość do Kartneya: pochlebia mi, że zalozyles konto upodabniajac się do mnie nawet avatarem.
» 6 lipca 2016, 15:03 #114
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2016 22:20

Cantona milcz prostaku mający IQ równe gaśnicy. Jeśli wyzwiska to jedyne co umiesz, zamiast jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji świadczy tylko o tym jak baaardzo tępy jesteś :) natomiast żałosne, że jak koledzy w piaskownicy Ci dokuczają to odreagowujesz w internecie. Idź do wychowawczyni i się poskarż jak tyle bólu ci to sprawia :)
Zapytaj pani od przyrody czy czego tam 10 latków uczą co to jest ameba. Tak samo zauważ, że jest różnica między pisaniem a mówieniem o której nie masz pojęcia bezmozgu:)
» 6 lipca 2016, 22:14 #113
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2016 06:52

Wilmots nie chce zrezygnować z prowadzenia Belgów, a federacja nie chce zapłacić mu miliona odszkodowania. jednak pod presją opinii publicznej Wilmots prawdopodobnie straci pracę, a najpoważniejszym kandydatem do objęcia jego posady jest.... Luis van Gaal :) to z kategorii plotek jakie dziś przeczytałem
» 6 lipca 2016, 06:51 #112
Klimaa: Mourinho jak zawsze mówi krótko i na temat. Co do Rooneya w środkowej strefie to mam nadzieję widzieć go rzeczywiście bardziej z przodu bo innym powinniśmy zostawić grę w środku pola. Portugalczyk wie jakich ludzi ma do dyspozycji i postara się ustawić drużynę jak najlepiej. Być może pozycja za napastnikiem to najlepszy wybór na tą chwilę. Niebawem zaczną się sparingi więc będziemy mogli zobaczyć jaką wizję taktyki ma Mourinho.
A co do uniwersalnych graczy to mam nadzieję że Blind zostanie bo moim zdaniem to jeden z najlepszych transferów LVG a tacy gracze nam są potrzebni - nowocześniejsza i lepsza wersja O'Shea.
» 6 lipca 2016, 00:13 #111
Sideswipe: A Van Gaalowi płacili by mówił to, czego nie chcemy słyszeć? :D
» 5 lipca 2016, 23:32 #110
piter100000: on mówi to co w każdym klubie. zawsze chce wygrywać, więc ja nie widzę w tej kwestii jakiejkolwiek kokieterii
» 5 lipca 2016, 23:47 #109
Michal12371: tak Odbiegając od tematu to Pogba zaczął obserwować na instagramie naszych orłów Lingarda Memphis'a i Januzaja
» 5 lipca 2016, 23:21 #108
RedRevolta: Tak odbiergając od tematu, tych 3 panów obserwował od dawna już, nic spejcjalnego, Kurt Zouma też obserwuje i co z tego? nic nie związanego z transferem do United nie napalajcie się zbytnio, media już nie wiedzą co wymyślać! a wy łykacie wszystko jak młode pelikany.
» 5 lipca 2016, 23:26 #107
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 23:30

Z Lingardem znają się od drużyn młodzieżowych, wygrali razem Youth Cup - mają sporo wspólnych zdjęć
Januzaja również tam poznał - widziałem wspólne zdjęcie
Memphisa poznał rok temu na wakacjach

co łykamy? Wątpliwe aby wszyscy dookoła wymyślili zainteresowanie nim. To że ktoś jara się zwykłymi głupotami jak "laiki" to inna sprawa
» 5 lipca 2016, 23:28 #106
RedRevolta: Po prostu nie ma co się tak podniecać tym Pogbą, w wywiadach często podkreślał , że chętnie by zagrał w Realu czy Barcelonie, teraz pewnie też będzie wolał zostać w Juventusie niż dołączyć do nas, po prostu pewnie cały czas czekają na ruch ze strony Realu, nie potrzeba nam w United niewolników.
» 5 lipca 2016, 23:39 #105
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 23:49

Takie tam gadanie. Raz mówił że kocha Manchester i ma szacunek do klubu, raz że gra z Messim to zaszczyt, raz że podziwia Zidane. W praktyce chodzi o to żeby nie zamknąć sobie drzwi przed nikim więc z jego wypowiedzi nie należy wyciągać wniosków bo są mylące.

nie potrzeba nam w United niewolników.

A na jakiej podstawie takim by był? Strojąc fochy i grając na pół gwizdka w wieku 23 lat więcej by stracił niż klub. Ma tylko jedną karierę. Po za tym do transferu nikt by go siłą nie zmusił
» 5 lipca 2016, 23:46 #104
Ave88: To oczywiste ze trener juz pierwszymi wywiadami chce zaskarbić sobie kibiców. A Mou to Mou ma swój styl wywiadów. Ale co racja to racja ambicje ma wysokie i mam nadzieję ze osiągnie tu wszystko czego oczekuje.
» 5 lipca 2016, 23:06 #103
vanderToki: Howlett, ja miałem podobnie. Lubiłem Moyesa i van Gaala, Mourinho nie lubiłem nigdy, i mam nadzieję, że mnie do siebie przekona. :) Zresztą, cieszę się, że trafił do United. Po prostu najlepsza dostępna opcja moim zdaniem. :)
» 6 lipca 2016, 00:34 #102
RedDevils4life: Wiecie na co czekam najbardziej? Aż Zlatan utemperuje Coste. :)
» 5 lipca 2016, 22:26 #101
RedDevils4life: "Nigdy nie będzie stał 50 metrów od bramki."

Będzie współpraca jak z Robinem? Wtedy też za nim grywał. Idealnie będzie wykładał piłkę do Ibry albo ładował z dystansu. To musi zaowocować. :)
» 5 lipca 2016, 22:17 #100
RedDevils4life: Bailly świr potrafi piłki wyprowadzać więc mam nadzieję, że będzie szalał i też okaże się dobrym wzmocnieniem.
» 5 lipca 2016, 22:18 #99
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 22:50

Inna pozycja niż cofnięty napastnik to dla niego krzywda. Rooney nie jest od asystowania, tylko od strzelania. Kiedyś mu to wychodziło nawet nieźle, ale to nie jest wirtuoz podań, tylko napastnik. Ma być graczem, przez którego przechodzą piłki i odrazu potem wchodzić w pole karne, tak jak przez te lata.

To w końcu jest napastnikiem czy pomocnikiem? Bo mam wrażenie że przypisałeś go jednocześnie do obu pozycji. Skoro nie jest wirtuozem podań to dlaczego piłki mają przechodzić przez niego? Rooney zatracił sporo dawnych atutów między innymi przyśpieszenie dlatego dawnej dyspozycji chociażby z przedostatniego sezonu Fergiego prawdopodobnie nigdy nie odzyska. Ciężko właściwie przewidzieć na co go dokładnie stać. Może strzelić bramek 10 - 15 ale i 5 a my znowu w takim wypadku będziemy narzekać
» 5 lipca 2016, 22:50 #98
FergusonGuy: Ma charakter.Takiego kogoś brakowało.
» 5 lipca 2016, 22:06 #97
Sideswipe: Co jak co ale problemem ostatniego trenera nie był brak charakteru.
» 5 lipca 2016, 23:36 #96
pictor: HM jest w united w końcu czy nie?
» 5 lipca 2016, 20:53 #95
Michal12371: Nie, rozmyślił się
» 5 lipca 2016, 21:47 #94
piter100000: jest, ale jakby go nie było :) BVB i sam Miki potwierdzili transfer, ale United jeszcze nie
» 5 lipca 2016, 22:08 #93
Neymar12: - Priorytetem dla nas są wzmocnienia na czterech pozycjach, potrzebujemy na nich więcej równowagi. Jak wiecie pozyskaliśmy już dwóch zawodników, a o transferze trzeciego poinformujemy wkrótce. Gdy będziemy mieli wszystkich, to poczujemy się swobodnie. Rynek transferowy wciąż będzie jednak otwarty i dużo będzie mogło się zdarzyć - mówi Mourinho.

Czyli swoją drogą nie wykluczył tego że pozyskamy więcej niż tylko jednego piłkarza jeszcze(poza Mikim)
» 5 lipca 2016, 20:52 #92
piter100000: nie wykluczył. wypowiedź w stylu Fergusona. planował zakup np. tylko RVP, ale cały czas powtarzał, że jak będzie okazja to przyjdzie ktoś młody i zdolny. czwarty transfer pewnie będzie po Euro
» 5 lipca 2016, 22:07 #91
vanantygaal: W pierwszym sezonie wygrywamy ligę
W drugim ligę i LM
» 5 lipca 2016, 21:09 #90
RuudVN: Andre Gomes dostępny za jedyne 115M Ojro, ja tam Valencii się nie dziwię, jak mają kasę to skład trzeba wzmacniać nie osłabiać
» 5 lipca 2016, 19:20 #89
Neymar12: "Zainteresowanie wciąż wyrażają m.in. Barca, Real czy ManUtd i choć VCF żąda klauzuli (115M), ostatecznie może zgodzić się na niższą ofertę"

Valencia nie ma nic przeciw sprzedaży. Tylko szuka jelenia
» 5 lipca 2016, 19:29 #88
Dubek: Mam nadzieję że tym jeleniem nie będzie United bo gość jest daremny.
» 5 lipca 2016, 19:38 #87
omen: Nie ma szans na Carricka w podstawowym składzie. Już jednak jego wiek daje po sobie znac. Czasem może wejdzie z ławki, czasem coś w pucharze z jakimś trzecio ligowcem. Mi się wydaje, że będzie grał tam Schneiderlin z kimś kto przyjdzie (Pogba, Matuidi, Kante, Kroos)
» 5 lipca 2016, 19:22 #86
Kilerek7: Podoba mi się styl wypowiedzi Mourinho, mówi tak jakby miał wszystko w pompie, mało się śmieje, wygląda i mówi jakby był na bani:D ale przynajmniej jest konkretny i mówi jak jest w rzeczywistości, nie ubarwia, nie cuduje tylko prosto z mostu a najlepsze było o transferach:

The Third player is already official? or not yet?
NO? eeeee:P
So the third player will be official hmm when?
Soon ahm:D
» 5 lipca 2016, 18:45 #85
pawelisto2: O kurcze takiej opcji to nawet nie przewidziałem.

Jakby nam "wcisnęli" Kroosa to byłoby szczęście w nieszczęściu, nie dostajemy Pogby, ale dostajemy jeszcze lepszego ŚP.
» 5 lipca 2016, 18:35 #84
pawelisto2: Teoretycznie powinniśmy zapłacić więcej niż oni za Pogbę, bo lepszy zawodnik = wyższa cena.
» 5 lipca 2016, 18:39 #83
piter100000: Gothic dobrze gadasz :) można go lubić, albo nie, ale trzeba mu dać czas. o TOP 4 to bym się nie martwił, damy rade
» 5 lipca 2016, 17:12 #82
RedDevils4life: Aspirując na mistrza TOP4 jest w naszym zasięgu. Aspirując do TOP4, Liga Europy jest w naszym zasięgu. Tak to widzę i nie martwię się o Mourinho. :)
» 5 lipca 2016, 17:41 #81
Sideswipe: Zapomniałeś o zbyt wysokich wymaganiach kibiców i aspiracji do poziomu City.
» 5 lipca 2016, 16:40 #80
Sideswipe: Możliwe ale te perełki to w skrócie obraz pracy Holendra w United. No i to z City to oczywiście pana Moyesa.
» 5 lipca 2016, 16:47 #79
Vaxiu: Jest mowa o balansie.
» 5 lipca 2016, 20:40 #78
DjTED: Nani w Valencii
» 5 lipca 2016, 16:25 #77
DjTED: "Nie lubię określenia, że jest to wymarzona praca. Taka jest rzeczywistość, a rzeczywistość jest taka, że każdy chcę tę posadę."to jest jego wymarzona praca. Widać to
» 5 lipca 2016, 15:52 #76
RuudVN: a dlaczego wymarzona? bo tu nikt go nie zwolni za 3 miejsce w lidze, dla mnie może zdobywać mistrza raz na trzy lata aby poza top3 nie wychodził i w LM był co najmniej ćwierćfinał tak jak był za Fergusona
» 5 lipca 2016, 16:00 #75
DjTED: Nie o to chodzi. Sam stwierdził, że każdy chciałby być menago MU. On zapewne chciał już po odejsciu SAFA.
» 5 lipca 2016, 16:04 #74
kckMU: Też mi się tak wydaje. Ferguson za długo zwlekał z szukaniem następcy. van Gaal był wtedy już w KNVB, Ancelotti w Realu, Mourinho po słowie z Chelsea a Guardiola w Bayernie.
» 5 lipca 2016, 16:07 #73
vanderToki: "w LM był co najmniej ćwierćfinał tak jak był za Fergusona " - ćwierćfinał za Fergusona to nie była taka oczywista rzecz. ;)
» 5 lipca 2016, 17:46 #72
PDF: Za Fergusona regularna walka o tytuł i miski były rzeczą oczywistą.
» 5 lipca 2016, 17:53 #71
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 15:51

Rashford wypożyczenie? A w razie kontuzji w ofensywie to kto ma grać? A jeśli ktoś się boi o pierwszy skład dla Roo bez względu na formę to mam jedno nazwisko - Casillas.
» 5 lipca 2016, 15:50 #70
szabo1878: tego nam brakowalo - trenera, ktory celuje wyzej niz 4 miejsce!!

moze bedzie dobrze, moze nie, ale z cala pewnoscia nie uslyszymy juz wiecej z ust naszego trenera "oczekiwania sa zbyt wysokie"

w koncu odczuwam taka "kibicowska" ekscytacje, ktora ostatni raz czulem chyba za sir Alexa.
» 5 lipca 2016, 14:37 #69
Gallacher: Kibic Chelsea aż płakał widząc Mou zdobywającego CL i mistrza PL z United przez wiele lat :D
» 5 lipca 2016, 14:12 #68
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 14:14

Wenger > Mourinho, się wie

Pewnie zazdrości mu 12 lat bez tytułu Premier League i ani jednej Ligi Mistrzów. Być może zazdrości Wengerowi też tego, że na blisko 20 spotkań wygrał z nim tylko raz i to na dodatek w meczu o tarczę.

Te docinki są wprost genialne i świat je lubi.
» 5 lipca 2016, 14:13 #67
RedDevils4life: A srebrny medal poleciał w trybuny. :P
» 5 lipca 2016, 14:21 #66
RedDevils4life: Co się dziwisz, nie musiał osobiście po Porto lecieć. :P
» 5 lipca 2016, 14:23 #65
Ice: Kochsm to co powiedzial o Rooney'u w koncu normalne podejscie !! Nie moge sie juz foczekac nowego sezonu
» 5 lipca 2016, 14:02 #64
Rotx: Problemem United od 3 lat było stwarzanie szans napastnikom w polu karnym i ani Zlatan ani Rooney nie bedą strzelac goli jeżeli nie dostaną podań a jeżeli chodzi o Mourinho to można być spokojnym o pozycję napastnika bo chyba w ostatnich jego klubach to jedynie Torres był tym który grając nie strzelił conajmniej 15 goli w lidze grając jako Środkowy Napastnik.
» 5 lipca 2016, 13:49 #63
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 13:52

masz rację, ale żebyś jeszcze to po polsku napisał to by było super
Ibra będzie tym, który strzeli te 15+ a nawet 20+
» 5 lipca 2016, 13:52 #62
RuudVN: może i będzie 4-4-2 ale prędzej Rooney usiądzie na ławę niż Ibra i to samo dotyczy Martiala
» 5 lipca 2016, 13:54 #61
Sideswipe: Blind na ŚO chyba też będzie przeszłością :)
Co do Rooneya to ciekaw jestem co teraz Granat będzie pisał...
» 5 lipca 2016, 13:36 #60
Joker7: nom niby tak ale w Interze np Eto gral jako skrzydlowy a szybciej cale zycie gral na szpicy!
» 5 lipca 2016, 13:37 #59
RuudVN: Eto'o grał tylko jeden sezon na skrzydle, ale to mnie wcale nie dziwiło przy formie Milito MVP Seria A, MVP UCL, MVP Pucharu Włoch
» 5 lipca 2016, 13:43 #58
paniOla: Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi w tym zdaniu: "Mój kontrakt z Barceloną był ważny jeszcze przez dwa lata"?
» 5 lipca 2016, 13:29 #57
Neymar12: Pracował jako asystent w Barcelonie i odszedł z niej przed końcem umowy
» 5 lipca 2016, 13:30 #56
Sideswipe: ... by zostać samodzielnym trenerem tak jak Ryan teraz :)
» 5 lipca 2016, 13:34 #55
paniOla: Bardzo dziękuje za odpowiedzi. Teraz jest to dla mnie jasne :)
» 5 lipca 2016, 13:42 #54
Joker7: jak nie MOu to kto?
po MOu tylko Carlo i Simeone mogliby byc w MU nikogo innego nie widze MOu musi odpalic!
» 5 lipca 2016, 13:30 #53
RuudVN: czyli będzie jeszcze ŚP bo Rooney nie jest tam przewidziany xD, ten człowiek widzi to czego LvG nie chciał zobaczyć
» 5 lipca 2016, 13:25 #52
padre: już go kocham :D
» 5 lipca 2016, 13:08 #51
Chestnut: Ten artykuł powinien iść w dół z nowościami a nie w górę. Bardzo ciężko czyta się w górę.
» 5 lipca 2016, 13:01 #50
Herrera21: zgadzam sie.
» 5 lipca 2016, 13:09 #49
RedDevils4life: Nom. Zwolniony z obowiązków, bo poustawia piłkarzy jak w zegarku i sami będą chodzili. ;)
» 5 lipca 2016, 13:03 #48
Sideswipe: Dziwne, Mou nic nie mówił, że Pogba będzie 4 transferem, tak samo nie mówił jak będzie wyglądać skład United na przyszły sezon, a czytając komentarze można odnieść wrażenie, że chyba inną konferencję oglądałem :D Radzę wam się wstrzymać z takimi teoriami. Rozumiem głośne myślenie itp. no ale bez przesady.
» 5 lipca 2016, 12:50 #47
RedDevils4life: No, ale można się chyba domyślić, że Ibra zagra na 9 a po tym co powiedział Mou to Rooney wyląduje na 10... Miki to pewnie kwestia czasu.
» 5 lipca 2016, 12:52 #46
Sideswipe: Właśnie słowo klucz "spekulacje". A czasem widzę, że dla niektórych możliwą jest tylko ta jedyna opcja bo tak i już ;p
» 5 lipca 2016, 12:57 #45
Domelo: Czy wielki Manchester United wróci?
» 5 lipca 2016, 12:49 #44
piter100000: pytanie retoryczne :)
» 5 lipca 2016, 12:51 #43
Domelo: Wielki Manchester United troszkę odszedł, bo nie ma np. LM, nie wspominając o mistrzostwie.
» 5 lipca 2016, 19:05 #42
Diabelred: Cieszy fakt, ze Mourinho nie widzi Rooneya w srodku pomocy tylko woli jakiegos nominalnego pomocnika. Tym zdaniem, ze Anglik bedzie u niego grac na 10 lub 9(z uwagi na Zlatana bardziej prawdopodobne jest gra na 10) niejako potwierdzil odejscie Maty, bo raczej nie sadze by Mata zadowolil sie wchodzeniem z lawki.
» 5 lipca 2016, 12:48 #41
Joker7: no w Chelsea sprzedal go do nas bo Mata chcial grac moze teraz Mata podejmie walke!
bo Mou potwierdzil ze jak ktos nie bedzie zadowolony i bedzie chcail odejsc to go sprzedadza i byc moze dokupia kogos przed koncem okna transferowego!
Mata chce wygrac PL tego mu brakuje wiec moze zostanie jako rezerwowy;p
» 5 lipca 2016, 12:53 #40
RedDevils4life: Jak Mata odejdzie to myślę, że poza transferem do środka pola zobaczymy kogoś jeszcze. Trzeba się zabezpieczyć, w końcu szpital w połowie sezonu zapewne nieunikniony. :P
» 5 lipca 2016, 12:54 #39
Joker7: wlasnie zobaczymy czy z Mou tez bedzie taki szpital jak tak to znaczy ze ci pilkarze sa faktycznie ze szkla! bo Mou nie zdarzalo sie az tyle kontuzji w klubach ktore prowadzil
» 5 lipca 2016, 12:57 #38
RedDevils4life: A w Chelsea potrafił jechać jedną i tą samą jedenastką przez mistrzowski sezon. Mało co zmieniał tam skład.
» 5 lipca 2016, 13:02 #37
RedDevils4life: Czyli atak na przyszły sezon wygląda tak:

Miki - Rooney - Martial
Ibra

Pięknie. Za Zlatana zmiennikiem będzie Rashford, za Martiala Depay. Ciekawe czy Lingardinho zostanie jako ten prawoskrzydłowy na ławie.
» 5 lipca 2016, 12:43 #36
United45: Czyli Pogba będzie nasz, jeśli Mou nie planuje wystawiać Rooneya w pomocy to jak tlenu potrzebujemy światowej klasy rozgrywającego jakim z pewnością będzie Pogba.
» 5 lipca 2016, 12:36 #35
Dubek: Pomarzyć zawsze można.
» 5 lipca 2016, 12:37 #34
RedDevils4life: Spokojnie. Myślę, że te czwarte wzmocnienie to będzie środkowy pomocnik. Niekoniecznie musi być Pogba - na nim się świat nie kończy! :>
» 5 lipca 2016, 12:37 #33
Dubek: Bardziej realny od Pogby, Krychowiak to ulubieniec Emerego więc pewnie będzie grał z Verrattim kosztem Matuidiego.
» 5 lipca 2016, 12:40 #32
Diabelred: Pewnie Mou chce Pogbe, no ale prawdopodobnie skonczy sie na Gomesie, choc chcialbym sie mylic. Sporo tez sie mowi o Matuidim, jednak on przyszedlby tylko wtedy kiedy James wyladowalby w PSG, dzieki czemu Emery moglby grac 4-2-3-1 z Verattim i Krychowiakiem jako srodkowymi pomocnikami no i Jamesem n 10.
» 5 lipca 2016, 12:42 #31
Dubek: Gomes ten z Valencii? Nie ma opcji, nie dość że słaby to Valencia chce za niego niebotyczne pieniądze, odrzucili już oferty Chelsea i Juve około 60 mln euro. Chcą za niego 115 baniek więc nara.
» 5 lipca 2016, 12:43 #30
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 12:45

Niekoniecznie musi być Pogba - na nim się świat nie kończy!

Patrząc na obecny rynek - Pogba, Veratti, Matudi i dłuuuuugo dłuuuugo nic.

Gomes jest tak słaby że ściąganie go tu byłoby równoznaczne z napluciem kibicom w twarz
» 5 lipca 2016, 12:44 #29
RedDevils4life: Zawsze można zaryzykować kogoś typu Martial. Czyli młody i obiecujący zawodnik.
» 5 lipca 2016, 12:46 #28
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 12:50

zgadzam się z chłopakami powyżej. Gomes to jest bardzo słaby piłkarz. Neymar do tych zawodników co wymieniłeś dodałbym jeszcze Kroosa, Vidala i Modricia ale oni są nie do ruszenia
» 5 lipca 2016, 12:49 #27
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 12:50

Zawsze można zaryzykować kogoś typu Martial. Czyli młody i obiecujący zawodnik.

Owszem, tylko nawet takich obecnie brakuje konkretnych. Jeden warty uwagi nam odmówił: Sanches. Tielemans i Bazoer jeszcze nie są gotowi

piter - dlatego ich nie wymieniłem
» 5 lipca 2016, 12:50 #26
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 13:07

Co do samego Pogby kończąc dyskusje. Można mieć wątpliwości ale sportowo to najwyższa półka i z tych młodych piłkarzy tylko Verrati i Koke mogą się z nim równać. Naprawdę lepiej już zainwestować takie pieniądze w kogoś takiego niż kupować kolejnego Andera Herrere i wk*rwiać się za każdym razem kiedy jest przy piłce
» 5 lipca 2016, 13:02 #25
Sideswipe: Jakże cenna porada Fergiego z tą parasolką :>
» 5 lipca 2016, 12:34 #24
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 12:33

Mourinho stawia na jakość na jednej pozycji niż na grajka, którego rzuci wszędzie po boisku jak LvG. Z jednej strony to dobrze - nie będziemy mogli zobczyć Zlatana jako defensywnego pomocnika, ale czasem też żeby nie zabrakło kogoś kto potrafi zagrać na drugim skrzydle albo napastnika, który wskoczy na 10. Póki co są tacy piłkarze więc się nie przejmuje.
» 5 lipca 2016, 12:30 #23
Dubek: Mchitarjan potrafi grać wszędzie w ofensywie, Martial też więc spoko, Rashford też potrafi na skrzydłach zagrać.
» 5 lipca 2016, 12:34 #22
RedDevils4life: Tak, dlatego uwzględniam to, że póki co są tacy piłkarze. Rashford to chyba nawet na 10 grywał w młodzieżówce.
» 5 lipca 2016, 12:36 #21
Dubek: Do tego wieczny talent Januzaj :D
» 5 lipca 2016, 12:42 #20
RedDevils4life: Hah, ciekawe co z nim. :P
» 5 lipca 2016, 12:44 #19
Joker7: Rooney znowu na 10 bedzie ;p a nie na srodku boisku ;d
» 5 lipca 2016, 12:29 #18
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2016 12:33

"Będzie grał jako 10, jako 9, jako 9,5 :D a nie jako 6 czy 8";]
» 5 lipca 2016, 12:32 #17
piter100000: jeśli chodzi o Roo to znamy rozwiązanie zagadki. nie będzie grał w pomocy
» 5 lipca 2016, 12:29 #16
RedRevolta: Mourinho na konferncji pyta "Czy trzeci piłkarz jest już u nas oficjalnie? Nie. nie? to tędzie oficjalnie... kiedy? wkrótce hahah :D
» 5 lipca 2016, 12:28 #15
piter100000: za Luja mieliśmy zapomnieć o latach sukcesów i przyzwyczaić się do słabszego okresu. teraz zapominamy o ostatnich trzech latach, bo sukces to w tym klubie rutyna - takiego właśnie podejścia nam brakowało
» 5 lipca 2016, 12:23 #14
pawelisto2: Piękny sen o Jose Mourinho, aby zobaczyć go na Old Trafford jako działacz, kibic, trener Manchesteru United, a nie osoby związanej z klubem przyjezdnym stał się faktem!

Piękne!
» 5 lipca 2016, 12:21 #13
piter100000: nie byłby sobą, gdyby mu nie dowalił :)
» 5 lipca 2016, 12:20 #12
RedDevils4life: Ewidentnie. "Mój styl gry jest nudny? Nudne to jest 10 lat bez mistrzostwa." - jakoś tak to szło. ;D
» 5 lipca 2016, 12:24 #11
RedDevils4life: Mi chodziło przecież o nawiązanie tego co dzisiaj powiedział do jego wypowiedzi, którą zacytowałem. To było bodajże przed meczem z Arsenalem jak Wenger mówił, że go styl gry jest nudny. :>
» 5 lipca 2016, 12:31 #10
Joker7: 4 cele Mou do skladu!
3 juz praktycznie mamy Baily Zlatan miki ten 4 cel Pogba pewnie ;p
» 5 lipca 2016, 12:16 #9
JoJo: + bankowo jakiś środkowy obrońca
» 5 lipca 2016, 12:18 #8
Joker7: juz jest baily
» 5 lipca 2016, 12:26 #7
kckMU: Ale mnie wpienił ten dziad jak rzucał tym szalikiem i koszulką na ziemie. Jakby nie mógł tego normalnie odłożyć
» 5 lipca 2016, 12:10 #6
Dubek: Ile Ty masz lat żeby się o takie głupoty denerwować? :D
» 5 lipca 2016, 12:14 #5
kckMU: Na nasze barwy tak reaguje, nic na to nie poradzę ;)
» 5 lipca 2016, 12:36 #4
Dubek: Czyli nie masz większych problemów w życiu, zazdroszczę.
» 5 lipca 2016, 12:41 #3
kckMU: Mam, mam, jak każdy zresztą. To była koszulka z naszym herbem i zdenerwowało mnie to po prostu.
» 5 lipca 2016, 12:47 #2
Joker7: Na MUTV jest tak jak napisalem szybciej!;p
» 5 lipca 2016, 12:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.