Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ibrahimović dogadał się z United w kwestii kontraktu

» 4 czerwca 2016, 13:59 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Zlatan Ibrahimović uzgodnił warunki kontraktu indywidualnego z Manchesterem United. Teraz Szwed czeka na rozmowę z Jose Mourinho, zanim podejmie ostateczną decyzję.
Ibrahimović dogadał się z United w kwestii kontraktu
» Zlatan Ibrahimović uzgodnił warunki kontraktu indywidualnego z Manchesterem United. Teraz Szwed czeka na rozmowę z Jose Mourinho, zanim podejmie ostateczną decyzję. The Guardian twierdzi, że Ibrahimović chce przed podpisaniem umowy spotkać się z Mourinho, aby usłyszeć, jakie Portugalczyk ma plany wobec niego.
Czy chciał(a)byś, żeby Zlatan Ibrahimović trafił do Manchesteru United?
The Guardian twierdzi, że Ibrahimović chce przed podpisaniem umowy spotkać się z Mourinho, aby usłyszeć, jakie Portugalczyk ma plany wobec niego. Szwed nie chciałby bowiem odgrywać w Manchesterze United roli drugiego napastnika.

Ibrahimović jest nieustannie łączony z Czerwonymi Diabłami, odkąd ogłosił, że nie przedłuży swojego kontraktu z Paris Saint-Germain. Szwed jest obecnie wolnym zawodnikiem, a o jego usługi zabiegało wiele klubów z angielskiej ekstraklasy. Ibrahimović miał jednak powiedzieć, że jeśli trafi do Premier League, to będzie to tylko Manchester United.

Przyjście Ibrahimovicia na Old Trafford zależy też także od wysokości prowizji, którą dostanie agent zawodnika Mino Raiola. Na razie ta kwestia nie została jeszcze poruszona przez obie strony.

Kilka tygodni temu media informowały, że Ibrahimović chciałby zarabiać w United około 220 tysięcy funtów tygodniowo.

Ibrahimović przebywa obecnie na zgrupowaniu reprezentacji Szwecji, która przygotowuje się do EURO 2016.


TAGI


« Poprzedni news
Southampton wysoko wycenia Sadio Mane
Następny news »
Monchi: Odchodzę z Sevilli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (379)


vanderToki: De Gea wreszcie broni i proszę, do przerwy 0:1 z Gruzją. ;]
» 7 czerwca 2016, 21:44 #217
rizx: Tymczasem dzisiaj pod dom Memphisa przyjechała przyczepa żeby zabrać samochód i motocykl (?) do Holandii. Podobno Rollsa wysłał już wcześniej. Wygląda na to, że się z Depayem pożegnamy, a szkoda, bo potencjał ma wielki. Obyśmy tylko nie żałowali tego transferu jak Chicharito.
» 7 czerwca 2016, 19:40 #216
Herrera21: To on jeszcze jest w klubie? Myślałem, że pożegnał się wtedy gdy usunął wszystkie zdjęcia na instagramie..
» 7 czerwca 2016, 19:46 #215
jassaj: E tam na moje Ibra bawi sie z mediami i tyle. Ludzie nie zapominajcie jaki on ma charakter. Sam już cisnoł beke z tych doniesień o swojej przyszłości i teraz bawi sie dalej. Może po Euro może na podpisaniu kontraktu sie pochwali a może powie że jego przyszłością jest branża odzieżowa i od wrzesnia będzie promował swoje gacie na wybiegu w Paryżu :D
» 7 czerwca 2016, 19:07 #214
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 19:00

Ibra bardzo dobry gracz lecz troche latek ma 5-6 lat temu bylby wart kazdych pieniedzy teraz temat dyskusyjny na ile jego apanaze przeloża sie na bramki dla United w max 2 sezonach czy warto mam mieszne odczucia ;)
» 7 czerwca 2016, 18:59 #213
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 19:12

On się dopiero rozgrzewa, nie oceniaj go na podstawie wieku tylko umiejętności, koleś strzela 50 bramek w sezonie a ludzie i tak mu wypominają ile ma lat.
» 7 czerwca 2016, 19:11 #212
Sideswipe: On 5 czy 6 sezonów temu nawet nie strzelał tyle co teraz, a i idzie do nas za darmo jeśli już. Dziwne te argumenty.
» 7 czerwca 2016, 19:11 #211
dev13: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 7 czerwca 2016, 18:57 #210
RedRevolta: Ja tam bardziej wyczekuje oficjalnego ogłoszenia transferu Baillego do nas niż zapowiedzi Szweda, nie obrażę się jeśli Ibra do nas nie trafi, jeśli mam być szczery to wole już transfer jakiegoś młodego fajnego napastnika...
» 7 czerwca 2016, 18:53 #209
Gallacher: Od kiedy do kiedy jest letnie okienko transferowe ? od 1 Lipca czy Czerwca i do kiedy ?
» 7 czerwca 2016, 18:45 #208
RedRevolta: 1.07 - 31.08
» 7 czerwca 2016, 18:49 #207
Kilerek7: Zlatan Ibrahimovic: "A lot of people think they know where I am going but they know nothing. It amuses me." (C+)

Coś czuje, że nie trafi do nas, bo tak to po co by kręcił ?
» 7 czerwca 2016, 18:39 #206
Veggie: Wystarczająco już nakręcił :D
» 7 czerwca 2016, 18:57 #205
Kilerek7: Wchodzę podjarany czy już oficjalka a tutaj znowu jakieś ale. Zlatan to wielki piłkarz ale ma ego większe niż on sam.
» 7 czerwca 2016, 18:14 #204
Sideswipe: Nawet nie tak dawno, Dani Alves ogłosił chyba na twitterze, że idzie do Juve.
» 7 czerwca 2016, 18:06 #203
Nubeq: #itsnotaboutthegear motto A-Z. Ale on dyma ludzi.
» 7 czerwca 2016, 17:45 #202
kckMU: Nic Rekin nie rozumiałeś, to skąd wiesz? :D
» 7 czerwca 2016, 17:55 #201
vanderToki: Może powiedział, kiedy nie słyszałeś. :D
» 7 czerwca 2016, 19:43 #200
tomciocr7: Zlatan pushed further on Man United: "There is no confirmation. There is no saying yes. You have to have patience. You are a journalist, no?
» 7 czerwca 2016, 17:42 #199
Cavron: Cóż, wiem tyle co wcześniej...
» 7 czerwca 2016, 17:40 #198
DjTED: Dymnęli nas
» 7 czerwca 2016, 17:38 #197
RedRevolta: Nie ma na co czekać, gość nie ogłosi dzisiaj gdzie będzie w następnym sezonie, wkręcił nas wszystkich, dalej powtarza, że ogłosi to wtedy gdy będzie zmęczony plotkami i tyle...
» 7 czerwca 2016, 17:36 #196
welllone: A-Z to jest ta bomba xD oł yea
» 7 czerwca 2016, 17:36 #195
DjTED: A tam bedzie koszulka A-Z Alkmaar
» 7 czerwca 2016, 17:38 #194
bulwerss: Serio?
» 7 czerwca 2016, 17:34 #193
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 17:26

tez cos mi sie tak wydaje ze albo Milan albo MLS ;)
» 7 czerwca 2016, 17:26 #192
Nubeq: Future is A-Z. No co za Zlatan. Nie chce mi się tego oglądać i czekać do końca na ogłoszenie no chyba, że to ściema była.
» 7 czerwca 2016, 17:26 #191
kckMU: No i w końcu ktoś spytał :) Wypromował markę dzisiaj i tyle, a my i tysiące ludzi z całego świata tylko nabiliśmy oglądalność
» 7 czerwca 2016, 17:26 #190
kckMU: Spodziewałem się, ale nie aż tak
» 7 czerwca 2016, 17:32 #189
Diabelred: te niby oswiadczenie mialo nie byc zwiazane z premiera jego marki odziezowej
» 7 czerwca 2016, 17:36 #188
DjTED: Powiedział że przyszłość to A-Z, czyli idzie do AZ Alkmaar :D
» 7 czerwca 2016, 17:26 #187
dave2991: They will be wear A-Z in Manchester too, don't worry :D
» 7 czerwca 2016, 17:26 #186
chali2na: piernicze, nie ogladam tego :p ściema jak nic
» 7 czerwca 2016, 17:25 #185
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 17:25

Dziwne że nikt z publiki jeszcze nie zapytał o to :P mogliby spytać na jaki stadion będzie dojeżdżał w tych ciuchach :P
E: No i padło pytanie i lipa, omijająca odpowiedź
» 7 czerwca 2016, 17:24 #184
Michal12371: Tyle ludzi tam siedzi i nikt nie zapyta o jego przyszłość tylko o ciuchy xD
» 7 czerwca 2016, 17:23 #183
Nubeq: Te pytania raczej są konsultowane wcześniej bo nie wierzę, że nikt się nie spytał jeszcze.
» 7 czerwca 2016, 17:24 #182
Michal12371: A jednak się zapytał ktoś ;) tylko znów nie powiedział
» 7 czerwca 2016, 17:25 #181
atos1987: Wróci do Milanu .
» 7 czerwca 2016, 17:22 #180
tomciocr7: Zlatan to jest jednak skur wol. Wszyscy myśleli, że ogłosi transfer a tu swoje gacie pokazuje xD
» 7 czerwca 2016, 17:19 #179
chali2na: przeciez to jakas reklama marki jego ciuchów, jakoś nie chce mi się wierzyć, że powie gdzie będzie grał w przyszłym sezonie.
» 7 czerwca 2016, 17:18 #178
Mateusz131213: Tez uwazam, ze nic nie powie na temat dalszej przyszłości
» 7 czerwca 2016, 17:19 #177
dev13: Mourinho ladnie wietrzy szatnie na Twiterze widzialem taka grafike zostaja: DeGea, Smailling,Shaw i Martial/w podstawowej 11/ :D
» 7 czerwca 2016, 17:04 #176
Mateusz131213: Dokladnie, transmisja na profilu Ibry, Facebook
» 7 czerwca 2016, 17:04 #175
2Fast4You: Mówił coś wcześniej poza gadaniem o tej jego marce ubrań bo dopiero włączyłem ?
» 7 czerwca 2016, 17:09 #174
kckMU: Nie, przywitał się jedynie
» 7 czerwca 2016, 17:10 #173
Mateusz131213: zacinała mi transmisja, wiec nie wiem co mówil. Juz jest git
» 7 czerwca 2016, 17:11 #172
kckMU: Koeman w Evertonie
» 7 czerwca 2016, 17:03 #171
2Fast4You: Breaking: Eric Bailly medical at #MUFC this afternoon.
» 7 czerwca 2016, 16:57 #170
Johnyblaze: Brytyjskie media informują, że dzisiaj testy medyczne przejdzie Eric Bailly. Obrońca dołączy do Czerwonych Diabłów za około 32 miliony euro kwoty podstawowej i 8 milionów euro potencjalnych bonusów. źródło transfery.info
» 7 czerwca 2016, 16:57 #169
welllone: Depay wystawiony na sprzedaż jeżeli zdjęcia z wywozu jego samochodów były prawdziwe to znaczy, że chłopak sie wyprowadza z Manchesteru...
» 7 czerwca 2016, 16:56 #168
welllone: Jest młody i nie jest pierwszym piłkarzem który nie zachwycił w pierwszym sezonie.
Nie ja o tym decyduje, niech go sprzedadzą jak muszą. Wolałbym jednak, żeby najpierw były transfery DO klubu. Przez ostatnie trzy lata źle wyszliśmy na takiej taktyce.
W LM nie gramy odpada nam bardzo ważny dla wielu grajków aspekt...
» 7 czerwca 2016, 17:16 #167
kckMU: Sam sobie utorował te problemy z posadą przez 3-5-2 na Etihad
» 7 czerwca 2016, 16:52 #166
Ghostpl: Kiedy ma być ta nowina powiedziała? Ibrachimovic i nowiny?
» 7 czerwca 2016, 16:44 #165
krzysiek1239: Panowie, gdzie mogę na żywo zobaczyć tą konferencję? Czy jak to się odbędzie?
» 7 czerwca 2016, 16:40 #164
Veggie: No właśnie, też proszę o info :)
» 7 czerwca 2016, 16:45 #163
krzysiek1239: Już wiem na FB na kanale zlatana leci transmisja ;)
» 7 czerwca 2016, 17:01 #162
Veggie: Dzięki :)
» 7 czerwca 2016, 17:03 #161
Sebekpro: juz tyle razy otwieralem dzisiaj devilpage ze masakra:)
» 7 czerwca 2016, 16:35 #160
Diabelred: Moze ta bomba byc zakonczenie kariery reprezentacyjnej po Euro. Po nim wszystkiego mozna sie spodziewac.
» 7 czerwca 2016, 16:46 #159
Wave: Di Maria bramka, asysta w Copa, za slaby na United :p
» 7 czerwca 2016, 15:50 #158
pawelisto2: Wiesz...najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że MVP finału ligi mistrzów został wygryziony przez Younga, który następny sezon rozpoczyna od regularnego grzania ławki.

To, że Di Maria odszedł, bo go Van Gaal nie chciał, czy to, że się poddał to już nie mnie oceniać, nie wiem co tam zaszło.
» 7 czerwca 2016, 16:00 #157
kckMU: Najśmieszniejsze jest to, że większość ludzi uważa tak jak @Wave, a Reusika najchętniej określiliby krzykaczem i fanem van Gaala, chociaż tak nie jest. To raz, a dwa - ma 101% racji w tym co pisze
» 7 czerwca 2016, 16:30 #156
bulwerss: Neymar dobrze prawi, Wave jak zwykle
» 7 czerwca 2016, 17:10 #155
bulwerss: O co chodzilo z tym wlamanie? Chodzi mi o to czy cos zginelo i czy jakies powazniejsze szkody byly?
» 7 czerwca 2016, 17:57 #154
bulwerss: Moglobyc tez tak ze to byla ustawka z powodow wiadomych
» 7 czerwca 2016, 19:26 #153
vanderToki: Może niech United kupią Banegę, też gol i asysta. ;)
» 7 czerwca 2016, 19:48 #152
Deng: Ci którzy nie chcą Zlatana są niezłe chorzy :) Gość jest za darmo do wzięcia to jeszcze wybrzydzaja. Lepiej jakieś łaki lukaku albo vardy :) Oby trafił do nas. Będzie miazga !! Wszyscy co są przeciwni Zlatanowi w United out!!
» 7 czerwca 2016, 15:32 #151
jassaj: Tzn ja osobiście z Lukaku bym sie cieszył ale ogólnie zgadzam sie- gość jest w absolutnym światowym Top napastników- trzyma forme strzela bramki- jest za darmo więc o co cho ? Pamiętam pare miesięcy temu więc nie jakieś 5 czy 10 lat temu jak czytałem tutaj żale, że Rooney słaby że taki Ibra byłby zbawieniem- dzisiaj Ibra jest realnym celem ba prawie naszym zawodnikiem juz tuż tuż, prawie zakłada naszą koszulke i nagle połowie tej strony zmieniły sie poglądy....
» 7 czerwca 2016, 15:37 #150
jassaj: a moge chociaż sie pożegnać ?
» 7 czerwca 2016, 22:17 #149
omen: Dokładnie! Musimy stawiać na szkółkę! Blackett z McNairem powinni grać na środku obrony. Na szpicy Rashford spokojnie pogra te wszystkie ~50 meczów w sezonie, żaden Ibrahimovic nie jest nam potrzebny. Na bramkę Johnston, a Mourinho podziękować już teraz i dawać Giggsa. Nie szkodzi, że w ciągu kilku sezonów spadniemy do Football League 2. Ważne, że nasza kultura będzie zachowana.
» 7 czerwca 2016, 13:58 #148
Martin: Tylko nie Blackett..
» 7 czerwca 2016, 14:29 #147
devious: Sprzedać wszystkich "najemników", pozbyć się Mou, przeprosić z bogiem Giggsem i takim składem grać:

Johnstone
Varela - McNair - Blackett - Bortwick-Jackson
Lingard - Fosu-Mensah - Pereira - Januzaj
Rashford - Wilson

I jedziemy z koksem... do Championship :)
» 7 czerwca 2016, 16:06 #146
Sheep: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 13:23

O której bedzie to oświadczenie? Bo nie moge sie doczekac.
Edit:Już wiem o 17.
» 7 czerwca 2016, 13:20 #145
trikos: Ty tak serio ?
» 7 czerwca 2016, 12:34 #144
Kundziu: Ktoś wie o której godzinie ma wypalić ta rzekoma bomba Zlatana?
» 7 czerwca 2016, 10:58 #143
karolj: O 17 ma być konferencja Zlatana
» 7 czerwca 2016, 11:24 #142
Ave88: chodzą plotki ze ta bomba to jakas jego kolekcja ciuchów;D
» 7 czerwca 2016, 12:13 #141
Ave88: a no to sory wczoraj to czytalem dzisiaj nie mialem kontaktu z "prasą" jeszcze:) ale mało wątpliwe zeby konczył kariere tak jak pojawiają sie nizej takie glosy:)
» 7 czerwca 2016, 12:16 #140
Kilerek7: Jeśli naszymi transferami będą: Ibra, Bailly, Matić i jakiś skrzydłowy to tak średnio byłbym zadowolony.
» 7 czerwca 2016, 03:35 #139
Kilerek7: Strasznie późno te mecze Copa America:P a tak z innej beczki:

#mufc have contacted Chelsea for Nemanja Matić [di marzio]

Jeśli to prawda to średnio mi się to podoba, jedynego z Chelsea wolałbym Williana, a tak w pomocy Pjanica albo Andre Gomesa, nie wiem na co nam Matić, skoro mamy identycznego Schnederlina. Mam nadzieję, że Mourinho nie chce z nas robić defensywnego autobusu.
» 7 czerwca 2016, 03:25 #138
RuudVN: aaaale śmieszne, normalnie jakbym familiadę oglądał
» 6 czerwca 2016, 23:43 #137
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 00:15

RuudVN, a czemu to nie może być prawda?
Gdzieś jest oficjalne info, że nie może iść do Bayernu?...tzn Bayern do Zlatana.
» 7 czerwca 2016, 00:14 #136
kckMU: Ktoś czeka na mecz Chile - Argentyna? Zapowiada się syto
» 6 czerwca 2016, 23:07 #135
pawelisto2: Przed pracą zapewne obejrzę, wyczekuję emocji.
» 6 czerwca 2016, 23:30 #134
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2016 23:40

No żeby nie skończyło się tak jak Brazylia - Ekwador, ludzie nocki zarywają licząc na ładny i pełen bramek futbol a tu kiszka, tylko współczuć :D.
Chociaż jakby sobie przypomnieć tą sytuację, po której sędzia pokazał aut bramkowy niejednemu kibicowi ciśnienie skoczyło, lepsze niż kawa.
» 6 czerwca 2016, 23:39 #133
pawelisto2: Mi tam mecz Jamajka - Wenezuela się podobał, nie potrzeba mi wiele :)
» 7 czerwca 2016, 00:15 #132
Sideswipe: To nie współczuję a zazdroszczę wytrwałości :)
» 7 czerwca 2016, 00:37 #131
Wave: sport-video.org.ua/ soccer.html
Tu sobie na 2gi dzien torrentem sciagnac mozna i na spokojnie obejrzec
» 7 czerwca 2016, 12:09 #130
Andrew07: A widziałeś jak grała Irlandia Pn ostatnio?
» 6 czerwca 2016, 23:22 #129
kckMU: @Andrew07

Tak to już jest. Irlandia się oszczędzała, zagrała kompletną kichę - i jeden Bóg wie, jak nie przegrali wysoko tego meczu - ale na Euro będzie gotowa i zmobilizowana w 100%. Polska natomiast po dzisiejszym jest już słaba. Ot, cały tryb myślenia co poniektórych
» 6 czerwca 2016, 23:32 #128
vanderToki: Ostatnio był przecież Milik. ;p Zresztą, dlaczego miałby być Martial. U Austriaków był Alaba, u Turków Arda Turan, tylko u Włochów obcokrajowiec Icardi, ale za to z Serie A. Lepszy Lewy niż Henderson. ;]
» 6 czerwca 2016, 23:00 #127
vanderToki: Wiadomo, tylko mecz towarzyski itd., ale jednak to 0:0 z Litwusami dobrze nie wróży. ;]
» 6 czerwca 2016, 20:06 #126
vanderToki: Oby. ;)
» 6 czerwca 2016, 20:37 #125
Sideswipe: No to lipa straszna, kontuzja jednak dosyć poważna i w niecały tydzień nie ma szans by się wykurował... a trzeba przyznać, że Grosik to taki motor napędowy reprezentacji.
» 6 czerwca 2016, 23:44 #124
bulwerss: Lepiej wywalic 100kk na Kane Czy innego Higuaina? Pozniej bedziesz jeczal wlasnie z tego powodu ze przeplacamy.
» 6 czerwca 2016, 15:56 #123
uzarczyq: no i co z tego że ma 35 lat? na boisku wygląda lepiej niż wszyscy 30 latkowie, może poza CR, ale to inny typ piłkarza
» 6 czerwca 2016, 16:26 #122
Lokator23: Placimy mu duza tygodniowke ale nie wydamy na niego grosza
» 7 czerwca 2016, 00:18 #121
Krystiano98: "Prywatnie nikt z was go nie zna"
"Chce też tworzyć historię tak wspaniałego klubu z tradycjami jakim jest Manchester United.
Taki własnie jest Ibrahimovic."

Ale bredzisz chłopie
» 6 czerwca 2016, 15:05 #120
bulwerss: Hahaha :D
» 6 czerwca 2016, 15:56 #119
damian2987: sewlifx... ale z avatarem to przesadziłeś chłopie...
» 6 czerwca 2016, 21:02 #118
vanderToki: Falcao przyszedł jako dwudziestoośmioletni zdobywca sześciu trofeów, w tym dwóch europejskich. Ibrahimović w wieku 28 lat miał wprawdzie osiem trofeów, ale tylko krajowych. Królem strzelców w lidze był raz, Falcao dwa razy w LE. W reprezentacji Ibrahimović miał 22 bramki, Falcao 20. Wbrew pozorom aż tak dużej różnicy wtedy nie było. ;) Tylko że Ibrahimović w tym wieku dopiero się rozkręcał, a Falcao po kontuzji przygasał...
» 6 czerwca 2016, 23:17 #117
bulwerss: hehehehehe
» 6 czerwca 2016, 11:18 #116
Slawek7: Albo na bramce, bo dobrze gra nogami.
» 6 czerwca 2016, 12:09 #115
Krystiano98: Nie, wysoki, dobrze gra nogami, obrońca wprowadzający piłke panowie.
» 6 czerwca 2016, 15:45 #114
brylaantowy: + Conte, Bilić :)
» 6 czerwca 2016, 08:44 #113
omen: Światowa czołówka wśród trenerów i Wenger :D
» 6 czerwca 2016, 12:36 #112
Roo14: Z tym Ranierim nie przesadzajmy
» 6 czerwca 2016, 13:05 #111
pawelisto2: Aktualny mistrz Anglii. Nie zdziwiłbym się gdyby dostał trenera roku.

@Omen, a na którym miejscu to ten Wenger był w tym sezonie? A na którym miejscu Wenger był dwa sezony temu? A trzy?
Od kilku lat Arsenal skutecznie robi bądź co bądź minimalny progres, więc najpierw patrzmy na swój klubik gdzie wydajemy masę pieniędzy i nie gramy nic, a dopiero potem oceniajmy innych.
» 6 czerwca 2016, 14:04 #110
kckMU: "więc najpierw patrzmy na swój klubik"

Jeśli już, to klub
» 6 czerwca 2016, 15:14 #109
pawelisto2: Dobra wybacz, poniosło mnie, ale tak jak już kiedyś pisałem po prostu brzydzi mnie poniżanie innych trenerów, czy klubów za to, że są inne niż Manchester United.

Trochę inne czasy jestem niż dzisiejsze mordowanie na stadionach itd, ale przynajmniej staram się propagować taki właśnie styl kibicowania jak to było w Polsce za "moich" czasów, czyli z szacunkiem i godnością do każdego.
» 6 czerwca 2016, 16:51 #108
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2016 21:38

Tu mało kto ma szacunek do własnych zawodników czy trenera (vel Moyes / LvG / Fellaini, święta krowa RvP, święta krowa Roo itp. itd.) przy czym czesto krytyka jest nieuzasadniona...

a Ty prosisz o szacunek do obcych :D
» 6 czerwca 2016, 21:37 #107
nowakman85: Dokładnie Wenger co jak co ale nie wydaje 300 baniek na transfery a jego drużyna gra jak należy na tych zawodnikow co ma więc należy Mu się szacunek
» 6 czerwca 2016, 22:10 #106
omen: I co z tego, że jego drużyna gra jak należy? Ostatnia ligę wygrał w sezonie 2003/2004! W lidze mistrzów są zerem. Prowadząc przez 20 lat drużynę światowej klasy.
» 7 czerwca 2016, 13:39 #105
AUDIoooo: Co za pech!

Koleś z Urugwaju,samobój 5' i czerwo 45'
» 6 czerwca 2016, 04:00 #104
Kilerek7: Z tym Baillym to zastanawiam się, czy Mou nie chce zrobić z niego pomocnika.
» 6 czerwca 2016, 03:03 #103
Kilerek7: Powinniśmy kupić na SO Godina, koleś jest mega, oglądam właśnie mecz Meksyku z Urugwajem, to dzieli i rządzi.
» 6 czerwca 2016, 03:42 #102
vanderToki: Godina niektórzy chcieli już po MŚ w RPA, niektórzy dwa lata temu po mistrzostwie Atletico, a jak na razie nic z tego. Szkoda, też go lubię. ;) Fajnie grał swego czasu z Lugano.
» 6 czerwca 2016, 19:24 #101
Klimaa: Co prawda Ibra sporo sobie życzy pieniędzy ale marketingowo będzie to strzał w dziesiątkę a do tego Szwed na pewno zagwarantuje nam co najmniej 20 bramek w sezonie bo pomimo wieku to jest nadal bestia.
» 5 czerwca 2016, 23:47 #100
kckMU: Bój się Boga, ale nie przez początek, tylko dalszą cześć - znowu na jesień byśmy mieli Chelsea, Liverpool i City w domu, a na wiosnę wszystkie klasyki grali na wyjeździe. Oby ten terminarz był inny.

Swoją drogą - kiedy ma być oficjalny, bo mi się nie chce po archiwach latać?
» 6 czerwca 2016, 00:13 #99
vanderToki: 15 czerwca.
» 6 czerwca 2016, 00:17 #98
vanderToki: Chelsea, City i Arsenal w drugiej kolejce raczej nie trafiają się. Regulamin zabrania meczów o dużym ciężarze gatunkowym na inaugurację, być może też przez pierwsze dwie-trzy kolejki - ale nie jestem pewien.
» 6 czerwca 2016, 00:25 #97
kckMU: Chyba nie. W sezonie 2011/2012 graliśmy w 3 kolejce z Arsenalem np. Za Moyesa w drugiej z Chelsea i jeszcze kilka takich przykładów można znaleźć. Chyba tylko w inauguracyjnej kolejce nie ma megahitów, chociaż w ostatnim sezonie zagraliśmy z Tottenhamem na otwarcie. Chociaż kurczaki to chyba nie to o czym rozmawiamy.
» 6 czerwca 2016, 00:37 #96
vanderToki: Rzeczywiście. To tylko raz było przedłużone ze względu na igrzyska w Londynie. W takim razie tylko inauguracja. I chodzi raczej o derby, mecze z Liverpoolem, ewentualnie Arsenalem i Chelsea - utrwalone rywalizacje czy spotkania dużych firm; Tottenham się na razie nie łapie. ;) Choć kto wie, teraz jako drużyna z podium może i tak. Może United się nie łapią. ;]
» 6 czerwca 2016, 00:39 #95
kckMU: Jeśli w/w terminarz się potwierdzi to będzie lekka kpina. Nawet tego nie potrafią utrzymać przed kretami. Poza tym te serie jak zwykle są beznadziejne. Od 3 lat mamy to samo.

Leicester, Tottenham, Southampton // West Ham, Everton // Liverpool, Arsenal, City

Mou zapowiedział, że użyje LE i COC do masywnego ogrywania młodzieży. Oby to była prawda. Dajmy z siebie wszystko w lidze i FA Cup.
» 6 czerwca 2016, 00:45 #94
vanderToki: Bournemouth. :D
» 6 czerwca 2016, 20:05 #93
pawelisto2: ja się pytam co Jamajka gra?!?!

przecież to jest skandal
» 5 czerwca 2016, 23:38 #92
vanderToki: Przynajmniej bramka jest, czwarta w piątym meczu... ;) Niespecjalnie pełen goli ten turniej. Ach, ci ofensywnie nastawieni latynosi. ;D
» 5 czerwca 2016, 23:40 #91
pawelisto2: Reusik, też zadaje sobie to pytanie, ze względu właśnie na niego w tym meczu jestem bardziej przychylny Jamajce.

Szczerze liczyłem wstawiając tutaj ten komentarz, że ktoś mnie oświeci, jakaś niewydolność zdrowotna, czy co?


vanderToki, bramek dużo nie ma, ale co mecz ze 2-3 ładne kobitki pokażą, żeby coś im oglądalność przyciągało :D

Oby więcej emocji było w meczu Meksyk - Urugwaj
» 5 czerwca 2016, 23:45 #90
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 23:48

Przed meczem trener mówił, że jest jeszcze zmęczony sezonem i potrzebuje odpoczynku. Cały tydzień nie trenował. Jednocześnie mówił, że ten mecz muszą wygrać, żeby liczyć na awans. To teraz ma. ;p

PS Pawelisto, akurat mnie nie przyciągną, mam własną. ;p Dwa ostatnie mecze Urugwaj - Meksyk były niestety nieco rozczarowujące, dwa razy po 1:0. ;]
» 5 czerwca 2016, 23:46 #89
pawelisto2: no to mamy jak na życzenie Morgana :)
» 5 czerwca 2016, 23:49 #88
pawelisto2: swoją drogą uwielbiam takie mecze
wieczorna pora nikt mi nie przeszkadza, komentatorzy spokojnie komentują bez darcia się, a piłka jak się toczyła tak się toczy :)

lepsze od tego jest chyba tylko przedsezonowe tournee z meczami o 4-5 nad ranem, przed pracą meczyk - kwintesencja wszystkiego i nawet dzień w pracy może być przyjemny :D
» 5 czerwca 2016, 23:57 #87
vanderToki: To miłego oglądania, ja się poddaję, z rana trzeba wstać. ;) Choć Meksyk - Urugwaj mimo wszystko bym zobaczył. Dobranoc. ;)
» 6 czerwca 2016, 00:37 #86
YaMU: Scholes in pogba out, di maria in januzaj out,ibra in rashford out. Ehh pamiętam jak saf stawiał na akademie......
» 5 czerwca 2016, 23:19 #85
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 23:44

Ale za to jak przyszedł np. finał LM, to niespecjalnie dał im się wykazać. ; )

PS Oczekiwałem takiego komentarza po jednym z poniższych, odnośnie trzymania średniaków. ;)
» 5 czerwca 2016, 23:43 #84
kckMU: instagram.com/p/BGR_u9WIwb6/?taken-by=josemourinho
» 5 czerwca 2016, 22:33 #83
vanderToki: Nowy transfer?
» 5 czerwca 2016, 22:36 #82
luqmajster: Tylko spójrz ile meczy rozegrał Larsson w United.
» 5 czerwca 2016, 23:01 #81
pawelisto2: Ibra - charakter, Evans(wychowanek) - średniak, Roo - za zasługi, Carrick - za stary, Mane - za drogo, Vardy - gracz jednego sezonu, Blind - za słaby fizycznie, Fellaini - za sztywny

Rozumiem, że w dzisiejszych czasach nie ma już zawodnika, która nadawałby się do Manchesteru według co niektórych?
Na każdego zawodnika świata znajdzie się jakiś hejt w większości bezpodstawny.
Rozumiem, że na Martiala mogliście narzekać, bo 50-60 mln za noname to faktycznie grubo było, ale mówimy o Zlatanie za bezcen, który dla Mourinho może grać i grać...
» 5 czerwca 2016, 20:57 #80
pawelisto2: Ale niech wtedy dana osoba poda jakikolwiek argument mający sens, a nie tylko za stary...człowiek potwierdza, że wiek nie robi na nim specjalnego wrażenia i z każdym sezonem strzela więcej.

To tak jakby dyskutować dlaczego jabłko nie smakuje jak truskawka, dyskusja niby bezsensu, ale jednak dyskusja.

Dla jednego za stary, ale niech taki człowiek poda wtedy jakąkolwiek racjonalną propozycję alternatywy.
» 5 czerwca 2016, 21:23 #79
Paps: Wydaje mi sie,ze Ibra oglosi zakonczenie kariery :P
» 5 czerwca 2016, 20:47 #78
RedRevolta: Wcale bym się nie zdziwił, zapowiedział, że 7 czerwca wszystkiego się dowiemy i wypowiedział słowa "czeka was wielkie ogłoszenie" hmmm....
» 5 czerwca 2016, 20:54 #77
viggen80: Problem nie tkwi w wieku czy charakterze. Najsmutniejsze to to iż jest typowym najemnikiem, gra świetnie ale bez serca dla klubu.
» 5 czerwca 2016, 18:48 #76
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 20:05

Swoje serce zostawił w innej drużynie Malmo
» 5 czerwca 2016, 20:05 #75
Martin: Ty myślisz, że w topowych klubach typu Bayern czy Real ktoś poza nielicznymi serce zostawia? Tam to dopiero są najemniki, ale Ci co już te serce zostawiają, to tuzy pokroju Ronaldo czy Messiego. Gdybyśmy w United kierowali się sercem, nadal graliby u nas średniacy pokroju Fletcherów i Evansów.
» 5 czerwca 2016, 20:28 #74
kckMU: Fletcha można zostawić w spokoju. Zatrzymała go poważna choroba (nie mylić z kontuzją). Przed nią to był world class
» 5 czerwca 2016, 20:47 #73
triadevil: No już nie przesadzałbym z tym world classem, ale w formie był bardzo dobrym zawodnikiem i dużo dawał drużynie
» 5 czerwca 2016, 21:06 #72
kckMU: "Kto wie, co zdarzyłoby się w Rzymie, gdyby mógł zagrać Darren Fletcher"

Nic więcej pisać nie potrzeba
» 5 czerwca 2016, 21:27 #71
vanderToki: Bez przesady, jacyś chyba jednak są.

"Gdybyśmy w United kierowali się sercem, nadal graliby u nas średniacy pokroju Fletcherów i Evansów. " - tyle się czyta z jednej strony narzekań, że nie ma ducha Fergusona i wychwalania go, że zdobywał trofea średniakami i wychowankami, a z drugiej - narzekań, że średniacy są w klubie... to nawet zabawne. ;D
» 5 czerwca 2016, 22:38 #70
viggen80: Widzę że już zapomnieliście jak śmialiście się z City że kupuje i wydaje bez opamiętania.... że drużyna najemników właśnie.
Ja daleki jestem od krytyki umiejętności zawodnika. Manchester United doniedawna wyróżniali się na tle takich drużyn jak Real czy Bayern polityką personalną.
» 6 czerwca 2016, 07:14 #69
vanderToki: Co znaczy "do niedawna"? 2010 rok, MU - Bayern, w wyjściowym składzie United całych dwóch wychowanków, dwóch weszło z ławki; w pierwszej jedenastce Bayernu - czterech piłkarzy z akademii. Specjalnej różnicy nie widzę. ;)
» 6 czerwca 2016, 19:20 #68
piter100000: aleex91 naraziłeś się tym wpisem większości użytkowników Devilpage :D ja osobiście też jestem sceptycznie nastawiony do tego transferu. jeśli przyjdzie to oczywiście będę mu życzył jak najlepiej, bo sukces United jest dla mnie najważniejszy. nie ważne kto nam w tym pomoże. Zlatan, Rooney, Jones czy Rojo. ważne, żeby znowu być mistrzem
» 5 czerwca 2016, 18:05 #67
piter100000: owszem Zlatan ma charakter nie da się tego zanegować. tylko w jego przypadku jest też druga strona medalu. jest zawodnikiem konfliktowym, który nie lubi jakiegokolwiek sprzeciwu, a to już nie wszystkim musi się podobać, ale jeśli drużyna z pomocą Jose to zaakceptuje to wyjdzie nam to oczywiście na dobre. do tego moim skromnym zdaniem Zlatan nie jest półbogiem jak niektórzy tu uważają. inna sprawa, że w tej chwili nie mamy w kadrze zawodnika o porównywalnych umiejętnościach, a to tylko źle świadczy o naszych piłkarzach. dlatego jeśli przyjdzie to się ucieszę, ale obawy związane z tym transferem we mnie pozostaną
» 5 czerwca 2016, 18:25 #66
DolphZiggler: W dupie się poprzewracało ten taki tamten sraki najlepiej zlikwidować klub bo nikt nie nadaje się do tego by w nim grać.
» 5 czerwca 2016, 20:06 #65
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 22:05

tak olejmy Zlatana i weźmy Wijnalduma ... A potem płacz że nie ma top 4 na koniec sezonu.
Ps. Czytam tak te wasze opinie o Zlatanie , i nasuwa się pytanie czy widzieliście go chociaż raz na żywo? Pewnie nie to skąd ku* piszecie że jest konfliktowy , że w prasie niby tak napisali ?
» 5 czerwca 2016, 22:00 #64
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 20:11

To raczej paleolog, jeśli już, archeologia za wiele z dinozaurami nie ma wspólnego. ;p
» 5 czerwca 2016, 20:11 #63
Kuntakinte: Zlatan nie przyjdzie do nas po to żeby siedzieć na ławce a młody szczawik grał
» 5 czerwca 2016, 16:49 #62
Krystiano98: Czemu nie Tottenham?
» 5 czerwca 2016, 16:24 #61
piter100000: podobieństw jest dużo, ale pomiędzy Sunderlandem i Leicester. ja myślę, że Sunderland będzie mistrzem. ledwo obronili się przed spadkiem, zupełnie jak Leicester sezon wcześniej. mają odrzuconego z Arsenalu Vito Mannone, podobnie jak Leicester ma odrzuconego przez City Kaspera Schmeichela. Mają dwóch naszych wychowanków O'Shea i Browna, Leicester ma Drinkwatera, Simpsona, Lawrenca i Ritchie de Laet wrócił z wypożyczenia. Wahbi Khazri (Sunderland) i Riyad Mahrez (Leicester) są w tym samym wieku. Yann M'Vila jest tak samo dobry jak Kante (są w tym samym wieku, obydwaj czarni). przypadek?
» 5 czerwca 2016, 17:46 #60
sagnol32: Tottenham ? Zapomnij ;p Nawet w takim sezonie gdzie cała czołówka dawała d*py zajeli 3 miejsce. Obstawiam maksymalnie 4 miejsce dla nich. Matias drugi taki sezon pewnie się nie powtórzy przez 20 lat także zmarnujesz kasę.
» 5 czerwca 2016, 22:02 #59
Wave: Ciekawy news, widac samo przyjscie Jose zacheca juz pilkarzy do wstapienia w nasze szeregi, szkoda tylko tych 3ch lat straconych na pseudotrenerow, ale co tam bylo minelo.
» 5 czerwca 2016, 15:12 #58
Wave: banujcie takich troli
» 5 czerwca 2016, 15:03 #57
ptasior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 14:00

Ibrahimović,Mourinho,Rooney czy to aby na pewno wszystko do siebie pasuje.
» 5 czerwca 2016, 13:57 #56
pawelisto2: hola hola Rekin
nie zapomnij o widoku Phila Jones'a wykonującego rzut rożny xd
» 5 czerwca 2016, 14:54 #55
bulwerss: Powiedzial dyrektor banku
» 5 czerwca 2016, 15:22 #54
Cavron: Czekamy Panie Zlatan...
» 5 czerwca 2016, 13:25 #53
piter100000: Mate i Bastiana pożegnałbym bez żalu. Blinda bym zostawił
» 5 czerwca 2016, 13:15 #52
Kuntakinte: Blind tez niech idzie, słaby fizycznie i wolny
» 5 czerwca 2016, 13:49 #51
Ave88: faktycznie Jones zjada go na śniadanie....:)
» 5 czerwca 2016, 13:55 #50
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 15:08

Mnie Schweinsteiger zalamal swoja nadwaga, 31 lat, tygodniowka spora, kontuzjogenny.
Po cholere taki komin placowy, starczy juz dziadek Carrick. Ten to ma chociaz jakis tam wplyw na szatnie i zaslugi.

Nie rozumiem pozbywania sie Blinda, ogromnie niedoceniany pilkarz, 0 kontuzji, 0 marudzenia, moze grac na paru pozycjach, nic chce slyszec o jego sprzedazy.
» 5 czerwca 2016, 15:08 #49
bulwerss: Kontuzjogenny ;d
» 5 czerwca 2016, 15:23 #48
Wave: true podatny na kontuzje, szybko pisalem z doskoku ale co racja to racja
» 5 czerwca 2016, 22:06 #47
Wave: b90 dlaczego zakladasz ze Depay odpali, a Blind do wyrzucenia?
Mata jakos nigdy nie podchodzil Mou, ale slaby gracz to takze nie jest, 2 lata ciagnal Chelsea. Tak swoja droga troche ciezko analizowac forme naszych bo przy Moysie, vg to i Ronaldo, Messi mieliby ciezko rozwinac skrzydla :p
» 5 czerwca 2016, 22:10 #46
vanderToki: Czy skoro przyjdzie Ibrahimović, to Maxwell też? :)
» 5 czerwca 2016, 12:39 #45
Gallacher: Aż tak brakuję ci kawy ?
» 5 czerwca 2016, 12:49 #44
vanderToki: Kawy nigdy za wiele, chodziło mi raczej o to, że zawsze za nim idzie. ;)
» 5 czerwca 2016, 17:43 #43
Ice: A co to za problem Ibra na szpicy jak kocha a Martial za nim zeby mogl wykorzystac swoja szybkosc.
W koncu zacznijmy grac dwoma napastnikami tak jak to zawsze było.
» 5 czerwca 2016, 12:10 #42
ptasior: a Boss Rooney to gdzie?
» 5 czerwca 2016, 14:01 #41
mikifiki: Wazza w środku pola dobrą robotę odwala. Chociaż ja Martiala raczej bym wsadził na bok pomocy, a Rooneya bezpośrednio za Ibrę.
» 5 czerwca 2016, 14:15 #40
FergusonGuy: Wszystko fajnie ale Vardy już ponoć jedną nogą w Arsenalu...Gdyby Wenger zdobył wkońcu napadziora to next sezon mają majstra możliwe że :D.
» 5 czerwca 2016, 12:07 #39
wider: Skąd pewność że Vardy odpali też w Arsenalu ? Lester i Arsenal to całkiem inne style gry
» 5 czerwca 2016, 12:31 #38
wider: tak samo jak nie wiadomo czy Ibra odpali u nas
» 5 czerwca 2016, 12:37 #37
omen: Ibra odpalił by nawet w Coco Jumbo Warszawa
» 5 czerwca 2016, 12:38 #36
bulwerss: Zebys sie czasem nie zdziwil. Tylko dla kogos jak ty bedzie to przykra niespodzianka a dla kogos takiego jak np wider nie bedzie to nic strasznego bo bral pod uwage wszystkie opcje.
» 5 czerwca 2016, 12:45 #35
Gallacher: Mączyńskiego zostaw Nawałce.
» 5 czerwca 2016, 14:32 #34
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2016 11:40

Trzeba finalizowac ransfery bo rywale szczegolnie Arsenal sie mocno zbroi dzis Vardy ma byc klepniety ;)
» 5 czerwca 2016, 11:39 #33
Slawek7: Dla mnie to akurat nie jest wzmocnienie Arsenalu,stary jednosezonowiec majacy braki techniczne nadajacy sie na kontry za duza kase.Dobrze,ze Jose nawet nie mysli o tym pilkarzu.
» 5 czerwca 2016, 11:47 #32
pawel159: To nie Ibra dogadal sie z United to United dogadalo sie z Ibra
» 5 czerwca 2016, 11:05 #31
Martin: Bóg stworzył świat w 6 dni, siódmego odpoczywał. Ibra stworzył cały wszechświat w 6 minut i nie odpoczywał w ogóle, bo w niedziele miał mecz ligi francuskiej.
» 5 czerwca 2016, 11:07 #30
pawel159: Zlatan

Mnie można kochać albo nienawidzić - Jednak nienawidzą mnie głupcy i zazdrośnicy - dodaje od razu.
» 5 czerwca 2016, 11:16 #29
Martin: Niech jeszcze administracja zrobi newsa z najsłynniejszymi cytatami Ibry xD
» 5 czerwca 2016, 11:19 #28
N17: Moje ulubione:
What are u gonna get your wife for her birthday?
Nothing, she already has Zlatan.
» 5 czerwca 2016, 12:21 #27
MastahLamia: United w Zlatanie !!
» 5 czerwca 2016, 10:47 #26
Martin: Niby prostota, ale jakże adekwatny komentarz do klasy i osobowości Szweda :P
» 5 czerwca 2016, 11:03 #25
Slawek7: Co jest adekwatne,ze Zlatan jest wieszy od MU,smiech.Wiadomo,zema wielkie ego,ale pisac takie bzdety to potwarz dla Manchesteru.
» 5 czerwca 2016, 11:06 #24
Martin: Przecież to są żarty, a tu zaraz spiny typu 'jak piłkarz może być większy od klubu' zluzujcie ludzie.
» 5 czerwca 2016, 11:07 #23
Slawek7: Wiem ze zarty,ale powtarzaja sie przez caly czas przez co irytuja.Ludzie licza na lajki i nie cofna sie przed szkalowaniem klubu:-)
» 5 czerwca 2016, 11:12 #22
Martin: Serio ktoś na tej stronce jest łakomy na lajki? Daj spokój xD
» 5 czerwca 2016, 11:14 #21
bulwerss: No i tu sie pierwszy raz ze Slawkiem zgadzam. Jakby to bylo pierwszy raz ok, ale caly czas tu piszecie takie pier.d.oly. Smieszne hehehe
» 5 czerwca 2016, 11:24 #20
DolphZiggler: Sławek witam w internetach.
» 5 czerwca 2016, 13:11 #19
alaSz97: jak Zlatan nie jest wiekszy od klubu, to co to za Zlatan...
» 5 czerwca 2016, 23:45 #18
ejrikoo: moj ulubiony pilkarz w moim ukochanym klubie, lepiej byc nie moze :)
» 5 czerwca 2016, 03:06 #17
alaSz97: tak bardzo chciałbym mieć boga piłki nożnej w united, ale czy to by nie zastopowało postępów Rashforda i Martiala ? no chyba że 4-3-3 będzie grane Zlatan-Rashford-Martial !
» 5 czerwca 2016, 01:04 #16
Kilerek7: Co wy wszyscy macie z tym Rashfordem za cieczkę, chłopak to jeszcze młokos i daleko i powinien stopniowo z ławki dostawać szansę a obecna trójka z przodu powinna wyglądać następująco: Martial - Zlatan - Griezmann
Pomoc: Pjanić - Rooney - Pogba/Andre Gomes
Obrona - Shaw - Bailly/Stones - Smalling - Darmian
Gk - DDG

A co do Rashforda to na serio na siłę wszyscy robią już z niego supertalent, a ja nie widzę w nim nic takiego wow, jest solidny i głodny gry ale taki Martial robi wg mnie o wiele większe wrażenie niż Anglik który często jest niewidoczny. Wilson też miał być wow i co? Także nie forsujcie na tego Rashforda, bo mam wrażenie, że 90% kibiców tutaj już go pakuje w podstawie i wogóle od niego zaczynało by 11 stkę, a ja sądzę, że to o wiele za wcześnie i mam nadzieję, że Mourinho też tak uważa. To, że mamy Fosu, BJ czy Rashforda nie znaczy, że już niech mają podstawę bo talenty, my teraz musimy się podnieść i wrócić na szczyt a nie opierać grę na młokosach, którzy też dostaną swoją szansę.
» 5 czerwca 2016, 03:56 #15
jari13: Zgadzam się ze Staamem. Środek pola jest dobrze obsadzony, szczególnie pod kątem grania 433. I moim zdaniem warto spróbować w sparingach Rashforda na prawym skrzydle. Nawijał w tym sezonie obrońców, kiedy był przy linii, więc może zrobić przewagę. Jest też Depay, który jest dobrym piłkarzem i w dobrej formie będzie błyszczeć.
» 5 czerwca 2016, 10:43 #14
pyskatysk: Po części się z Tobą zgadzam kilerek7, że Rashford jest młody itp., z drugiej strony do jakiego wieku ma czekać na powiedzmy regularne granie? 20? 21? W tym wieku CR rozegrał już mnóstwo meczów i zdobywał trofea, nie wiem skąd u ludzi takie pie****enie, że za młody, że bla bla... Jeżeli koleś ma we łbie poukładane i ma w sobie trochę pokory - to bez zastanowienia można na niego stawiać.
» 5 czerwca 2016, 10:45 #13
Martin: Żartujesz z tymi dziesięcioma golami? To jest Ibra, jego poziomu nie obniży nawet obecne United. W dodatku, pomijając zapewne zasłużoną tygodniówkę, mamy go za darmo. Byle posiedział dłużej niż rok, a o jego poziom sportowy do 40stki pewnie nie ma się co bać.
» 5 czerwca 2016, 10:56 #12
bulwerss: Nie nie zartuje tylko trzezwo ocenia sytuacje. Jesli Ibra zaladuje 30 goli to przynajmniej chlopak bedzie mial mila niespodzianke. Za to jesli strzeli max 10 goli to ty bedziesz niemile zaskoczony :)
» 5 czerwca 2016, 11:54 #11
uzil25: Dawaj Zlatan. Ale będzie jazda jak dołączy do nas. Świetnie okienko się zacznie. Słychać też słuchy o jakimś ŚO Villarrealu , który jest uważany za jednego z najbardziej utalentowanych graczy młodego pokolenia. Choć osobiście go nie kojarzę w akcji to zdaje się na innych jak w przypadku Martiala.

Oby te transfery podochodziły do skutku a naprawdę to może być dobry sezon.
» 4 czerwca 2016, 18:40 #10
Tomi71Wro: Hmmm. Ciekawie się robi. Osobiście chciałbym aby Zlatan dołączył do Manchesteru United. Do tego jeszcze jakby udało się ściągnąć Mchitarjana i jakiegoś solidnego obrońcę byłoby super. Mam przeczucie, że do naszego zespołu dołączy jeszcze jakiś skrzydłowy.
Pozdro.
» 4 czerwca 2016, 17:07 #9
RuudVN: nie ma na razie żadnej poprzeczki, Kloop przekonał się o tym pierwszy jaka to jest liga, drugi będzie Guardiola bo całego składu w jedne okienko nie wymieni a graczy do Tiki-Sraki w City tyle co kot napłakał
Chelsea skręci na 99% w stronę włoskich graczy, Conte lubi nieszablonowe ustawienia np. 3-5-2 a w konfrontacji z bardzo szybkimi skrzydłowymi (50% ligi takich ma), słabo to się sprawdza
Tottenhamem każdy się podnieca a zdobyli zaledwie 70pkt co czasami nie daje nawet miejsca w top4
Arsenal bez zmiany trenera raczej tej ligi prędko nie wygra i bez poważnych wzmocnień mogą być w tym samym miejscu co my teraz
o Lisach nawet nie będę pisał bo następny sezon mogą mocno przeżywać ale w drugą stronę
» 4 czerwca 2016, 16:08 #8
uzarczyq: bo miał najlepsza pake w europie?
» 4 czerwca 2016, 17:10 #7
FergusonGuy: Welcome to hell!
» 4 czerwca 2016, 14:50 #6
RedRevolta: Dobra, wszystko ładnie pięknie, Ibra się przyda, ale ja cały czas będę czekał na transfer jakiegoś fajnego prawego skrzydłowego, nie zniosę kolejnego sezonu z Lingardem na tej pozycji, i bardzo bym chciał Manolasa u nas na obronę...
» 4 czerwca 2016, 14:19 #5
RedRevolta: Ja wiem, ale boję się tego, że Mourinho nagle wymyśli sobie coś w stylu, hmm mam Depaya to przestawię go na prawe skrzydło i po problemie, nie trzeba robić transferów na tą pozycję... tak może być.
» 4 czerwca 2016, 14:25 #4
jari13: Akurat to by było optymalne rozwiązanie, gdyby Depay odzyskał formę i zajął miejsce na prawym skrzydle. Nie chciałbym żebyśmy kupowali kolejnego piłkarza tylko po to żeby poprzedni transfer powędrował na ławkę. Czasami Fellaini nie łapał się do meczowej kadry, zawodnik za 25 mln funtów, to bardzo źle o nas świadczy, szastamy pieniędzmi, więc może czas z tym skończyć.
» 4 czerwca 2016, 14:32 #3
Veggie: Oj tak, Manolas marzenie :) Ewentualnie Stones, a najlepiej ściągnąć ich dwóch :D
» 4 czerwca 2016, 14:56 #2
omen: To nie Zlatan dołącza do Manchesteru United, tylko Manchester United do Zlatana
» 4 czerwca 2016, 15:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.