Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Porażka z West Hamem na pożegnanie Upton Park

» 10 maja 2016, 23:21 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Zgodnie z przewidywaniami, starcie West Hamu z Manchesterem United dostarczyło mnóstwa emocji kibicom obu drużyn. Zwycięsko z tej potyczki wyszli podopieczni Slavena Bilicia, którzy zwyciężyli 3:2.
Porażka z West Hamem na pożegnanie Upton Park
» Zgodnie z przewidywaniami, starcie West Hamu z Manchesterem United dostarczyło mnóstwa emocji kibicom obu drużyn. Zwycięsko z tej potyczki wyszły Młoty, które zwyciężyły 3:2. Spotkanie na Upton Park było wyjątkowe z wielu powodów. Oprócz walki o pozycję w tabeli Premier League, stawką było godne pożegnanie z obiektem West Hamu.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Morgan Schneiderlin
Ander Herrera
Juan Mata
Anthony Martial
Wayne Rooney
Marcus Rashford
Adnan Januzaj
Michael Carrick
Jesse Lingard

Oddano 175 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Wtorkowe spotkanie na Upton Park było wyjątkowe z wielu powodów. Oprócz walki o pozycję w tabeli Premier League, stawką rywalizacji było godne pożegnanie z obiektem West Hamu, który przechodzi do historii. Kibice nie zachowali się jednak godnie i obrzucili autokar Czerwonych Diabłów butelkami, co spowodowało opóźnienie pierwszego gwizdka.

Pierwsze minuty spotkania były dosyć nerwowe ze strony obu drużyn. Przy piłce dłużej utrzymywali się goście, którzy starali się zdominować środek boiska.

W dziesiątej minucie na prowadzenie wyszli jednak podopieczni Slavena Bilicia. Na listę strzelców wpisał się Diafra Sakho, który otrzymał precyzyjne podanie od Aarona Cresswella. David de Gea nie zdołał poradzić sobie tym strzałem, który po drodze do siatki odbił się jeszcze od Daleya Blinda.

Osiem minut później hiszpańskiego golkipera przyjezdnych próbował zaskoczyć Dimitri Payet. Jego strzał nie był jednak wystarczająco precyzyjny.

De Gea uratował swój zespół kilkadziesiąt sekund później, kiedy Andy Carroll oszukał obrońców Manchesteru United i znalazł się sam na sam w bramkarzem. W tej sytuacji zupełnie zagapił się Daley Blind, który złamał linię spalonego.

Dominacja gospodarzy przełożyła się na kolejnego gola, który nie został jednak uznany. Dośrodkowanie z prawego skrzydła wyszło poza linię boczną, co sprawiło, że Mike Dean nie uznał trafienia i wskazał na rzut rożny dla Młotów.

Pierwszy strzał na bramkę West Hamu zanotowano po upływie 22 minut. Swojego szczęścia spróbował Wayne Rooney, lecz piłka po jego kopnięciu poszybowała bardzo daleko od bramki Randolph.

W 27. minucie bramce Czerwonych Diabłów zagroził Manuel Lanzini, kiedy jego strzał nieznacznie minął posterunek Davida de Gei.

Po upływie pół godziny gry Anthony Martial stracił piłkę na własnej połowie, co mógł wykorzystać Payet. Strzał Francuza okazał się jednak znacząco niecelny.

Na pięć minut przed końcem regulaminowego czasu gry Marcos Rojo wyciął Michaila Antonio w odległości około 30 metrów od własnej bramki. Gospodarze nie zagrozili jednak Manchesterowi United w tej sytuacji.

Inaczej było trzy minuty później, kiedy strzelec bramki Diafra Sakho uderzył piłkę głową po dośrodkowaniu z rzutu rożnego. Futbolówka przeleciała nad poprzeczką i grę wznowił David de Gea.

Mike Dean doliczył do pierwszej połowy tylko jedną minutę, po czym zaprosił piłkarzy obu zespołów do szatni.

Louis van Gaal zdecydował się dokonać jednej zmiany przed początkiem drugiej połowy meczu. Morgana Schneiderlina zastąpił Michael Carrick.

Już pięć minut po wznowieniu gry Manchester United doprowadził do wyrównania. Juan Mata wbiegł z piłką w pole karne i wyłożył ją do Anthony’ego Martala, który skierował futbolówkę do siatki z najbliższej odległości.

Piłkarze Bilicia mogli natychmiast odpowiedzieć na trafienie gości, lecz strzał Payeta sprzed pola karnego wylądował na bocznej siatce.

W 58. minucie Martial obejrzał żółtą kartkę za faul w środku boiska.

Niespełna dziesięć minut później francuski napastnik United wykazał się pod własną bramką. To właśnie Martial wybił piłkę z linii bramkowej po strzale Carrolla.

Dwie minuty później Andy Carroll został ukarany żółtą kartką za wślizg w nogi Daleya Blinda.

Po notesu Mike’a Deana trafił także Antonio Valencia, który wyciął jednego z rywali starając się zatrzymać kontratak West Hamu. W tej samej sytuacji przewinił Ander Herrera, co doprowadziło do rzutu wolnego dla gospodarzy. Do futbolówki podszedł Dimitri Payet, jednak jego strzał poszybował nad poprzeczką.

W 72. minucie podopieczni Louisa van Gaala wyszli na prowadzenie! Wayne Rooney brawurowo ograł trzech rywali w środku boiska i przekazał piłkę do Martiala, który wpisał się na listę strzelców strzałem z bardzo ostrego kąta.

Na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry żółtą kartkę obejrzał Ander Herrera.

Czerwone Diabły cieszyły się z prowadzenia bardzo krótko. Daley Blind zaspał przy dośrodkowaniu Payeta, które strzałem głową wykorzystał Michail Antonio.

Gospodarze poszli na ciosem i w 80. minucie kolejny rzut wolny przyniósł gola Winstona Reida.

Trzy minuty później na murawie zameldował się Jesse Lingard, który zastąpił Andera Herrerę. Na boisko weszli też Pedro Obiang i James Tomkins, którzy zastąpili Manuela Lanziniego oraz Diafrę Sakho.

Na cztery minuty przed końcem regulaminowego czasu gry Adnan Januzaj zmienił Antonio Valencię.

W końcowych minutach spotkania na placu gry zameldował się Enner Valencia zastępując Dimitriego Payeta.

Cztery doliczone do drugiej połowy minuty nie zmieniły już niczego w kwestii rezultatu i Czerwone Diabły wróciły do domu z pustymi rękami.

Porażka na Upton Park oznacza, że podopieczni Louisa van Gaala by marzyć o Lidze Mistrzów, będą musieli pokonać u siebie Bournemouth i liczyć na porażkę Manchesteru City ze Swansea City.

West Ham – Manchester United 3:2 (1:0)
(Sakho 10’, Antonio 75’, Reid 81' | Martial 51’, 72’)

West Ham: Randolph - Antonio, Reid, Ogbonna, Cresswell, -Noble, Kouyate, Sakho (Tomkins 84’), Lanzini (Obiang 83’), Payet (Valencia 90’+1’) - Carroll.

Niewykorzystane zmiany: Spiegel, Valencia, Collins, Moses, Emenike.

Manchester United: De Gea - Valencia (Januzaj 87’), Smalling, Blind, Rojo - Herrera (Lingard 83’), Schneiderlin (Carrick 46’)- Rooney, Mata, Rashford - Martial.

Niewykorzystane zmiany: Romero, Borthwick-Jackson, Jones, Januzaj, Memphis.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Spróbujemy to wykorzystać jako motywację
Następny news »
Statystyki: West Ham vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (534)


pawelisto2: Tak btw.
Dzisiaj w play-offach gra Portsmouth(pamięta ktoś jeszcze taką ekipę? kilka lat temu BPL ^^), ale...

play-offach league two, czyli 4 w kolejności ligi angielskiej.

wie ktoś może co się stało, że ta drużyna zaliczyła tak straszliwy regres? jeszcze kilka lat temu grali w BPL, a teraz walczą o 3 ligę
» 12 maja 2016, 18:44 #304
bulwerss: pewno slabo grali i pospadali coraz nizej i nizej
» 12 maja 2016, 18:45 #303
pawelisto2: Nie spodziewałbym się tego :)

Ktoś z kompetencjami? Reusik? vanderToki? Ktoś coś wie o co dokładnie tam poszło?
» 12 maja 2016, 18:47 #302
kckMU: ja wiem, ale niestety nie mam takich kompetencji
» 12 maja 2016, 19:02 #301
pawelisto2: hi hi ^^
kompetencje imo ma każdy kto nie wiem próbuje być za wszelką cenę śmieszny w każdym zakątku internetu

coś tam sobie czytam teraz o Pompey-ach i ich historia jest okropna, a zarazem może być piękna jeśli kiedyś wrócą do BPL czego im życzę
» 12 maja 2016, 19:05 #300
kckMU: kilka lat temu wprowadzili nawet opłaty za parking, tak beznadziejna sytuacja finansowa była u nich. teraz już się to normuje, ale to wciąż daleka droga. na razie dobrze, że wrócił do PL "uśpiony gigant". co przyniosą kolejne lata, to zobaczymy
» 12 maja 2016, 19:27 #299
bartekac: Fragment artykułu ze strony pilkanozna.pl

...Podczas swojej drugiej kadencji, Redknapp wydał na nowych zawodników aż 68,3 miliona funtów. Do klubu trafili wtedy tacy gracze jak Niko Kranjcar, Sulley Muntari, John Utaka, Jermain Defoe, Younes Kaboul, Glen Johnson, Pape-Bouba Diop, Peter Crouch czy Benjani. Wszyscy oni byli znakomicie opłacani i w 2008 roku poprowadzili Portsmouth do sensacyjnego zwycięstwa w Pucharze Anglii, jednak był to sukces przez łzy. Klubowi księgowi już wtedy wiedzieli bowiem, że Redknapp przeszarżował, a finanse The Pompey są w opłakanym stanie. Życie ponad stan bardzo szybko odbiło się rykoszetem i dzisiaj może postawić śmiałą tezę, że kibice zamieniliby wygraną w FA Cup na stabilną, ale ciągłą grę w Premier League.
» 12 maja 2016, 19:46 #298
Gallacher: Każdy zna przypadek Leeds United i wie że każdy klub który dochodzi daleko to chce doścignąć te zamożniejsze kluby i zaciąga pożyczki myśląc że w ten sposób uda się rywalizować pod względem finansowym z najlepszym ekipami świata,a potem jednak się okazuję że takie kluby przegrywają nie tylko na boisko co potem przekłada się na finanse i klub zaczyna tracić kontrolę.Być może w Portsmouth właściciele mieli bajeczną wizję i chcieli zrobić z tego klub kogoś na zasadzie United czy innego angielskiego potentata,ale to zazwyczaj kończy się bankructwem i degradacją o kilka lig niżej bo takie kluby nie mają szans by mieć taką stabilizację i potężnych sponsorów jak Real czy Barcelona która nawet wielkiego kryzysu zawsze ma jakiś dochód i inne źródła finansowania z racji na tradycje i prestiż globalny.Portsmouth zapewne chciało iść tą samą ścieżką co Leeds lub bez opanowania szastali kasą i się doigrali.Kto pamięta jeszcze Fulham który jakieś kila lat temu grał w finale pucharu UEFA a dziś wiemy gdzie się szlaja :D
» 12 maja 2016, 19:58 #297
bulwerss: Emocje, burza hormonow
» 12 maja 2016, 18:22 #296
kckMU: bulwerss, jeszcze 2 tygodnie i przestaniesz być adwokatem van Gaala. wtedy zobaczysz, jak fajne potrafi być życie :D
» 12 maja 2016, 18:30 #295
bulwerss: Oj nie zdziwilbym sie jakby zostal na stanowisku :D
» 12 maja 2016, 18:44 #294
Gallacher: Dzisiaj trzeba brać trenerów z topu którzy są o wiele młodsi od Holendra jak np: Klopp,Tuchel czy Simeone,bo oni mają jakiś pomysł i idą z duchem współczesnego futbolu,a Holender i jego metody to mogły być dobre w latach 90 a dzisiaj piłka totalnie ewoluowała i dlatego potrzeba dzisiejszych trenerów a nie jakiś prehistorycznych trenerów co mają warsztat trenerski z poprzednich dekad,chociaż są wyjątki,ale kiedy cokolwiek znaczącego Holender w piłce klubowej wygrał ? Przykład Simeone który już w przeciągu 3 lat zagra w finale CL oraz ma mistrza kraju na karku.
» 12 maja 2016, 17:05 #293
kckMU: Chyba palnąłeś głupotę o tej lidze. W takim wypadku nie byłoby powodu, żeby się z nim rozstawać. Jeszcze jakby dołożył FA Cup to w ogóle byłby miód.

Poza tym to jest ostatni klub vG i nie jest powiedziane, że nie przedłużyłby jeszcze na 2-3 lata swojego kontraktu.

No ale teraz to tylko bezsensowne gdybanie. Niech on wypieprza na drugi dzień po finale FA Cup.
» 12 maja 2016, 15:44 #292
Gallacher: Moim skromnym zdaniem,zarząd może czekać na to jak potoczy się końcówka sezonu i czy cokolwiek Holender zdobędzie,bo walka o 4 pozycję jest mocno zagrożona i nie jest powiedziane że ją uzyskamy,choć są jeszcze szansę.Jeśli chodzi o puchar Anglii,to uważam że jeśli Holender tego pucharu nie zainkasuję a uzyska 5 lub niżej pozycję to możemy go pożegnać i tym samym oczekiwać na przyjście Portugalczyka,a tak zarząd czeka czy uda się Holendrowi zdobyć tą 4 pozycję i ten puchar Anglii,a jak oba cele zrealizuję pod koniec sezonu to pewnie pozostawią Gaala na stanowisku na kolejny rok.Może i to co pisze jest oczywiste,ale jasno widać że zarząd czeka na rozwój sytuacji bo w przypadku nie uzyskania awansu do CL czy zdobycia PA to zarząd będzie miał argument by go wyrzucić,ale należne trzeba wypłacić.Ja jestem przeciwny by Holender został na kolejny rok.
» 12 maja 2016, 15:26 #291
RedRevolta: Ja nie wiem na co zarząd liczy, nie wyszliśmy w tym roku z łatwej grupy w LM, wielce prawdopodobne, że do następnej edycji się nie zakwalifikujemy, gramy tragicznie, strzelamy mało bramek - sunderland ma ich tyle samo co my! jedyny plus na tą chwilę to to, że gramy w finale Fa cup i tyle! co przemawia za pozostaniem lvg?! kolejne wydane miliony, ile oni jeszcze mu szans chcą dać, przecież jeśli on nie dostanie się do lm albo przegra w finale fa cup to sami kibice go zjedzą, a w zarządzie pewnie siedzą i sobie myślą... aha no fajnie, jak wygramy fa cup to LvG zostaje, coś osiągnął, musimy dalej budować zespół... no przecież mózg roz.....
» 12 maja 2016, 15:18 #290
2Fast4You: Idzie do Evertonu za Martineza
» 12 maja 2016, 16:11 #289
Diabelred: 2Fast4You,

Niekoniecznie, jest jeszcze wolny Pellegrini, ktory mowil, ze chce zostac w Anglii. Jak na razie wolne sa posady w Valencii i wlasnie w Evertonie, ktory co wybierze zobaczymy po sezonie.

Timmy,

Z tego co czytalem, to sam zlozyl rezygnacje, a oni ja przyjeli.
» 12 maja 2016, 17:34 #288
Rotx: Pochettino z pięcioletnim kontraktem , zasłużył i trzeba życzyć mu powodzenia bo na razie wykonuje
super robotę.
» 12 maja 2016, 14:05 #287
kckMU: van Gaal był jego mentorem za czasów Barcelony. ma do niego respekt i na pewno nie powie głośno, że idzie zastąpić te niemotę.
» 12 maja 2016, 13:33 #286
RedRevolta: Odmówił Realowi, bo podobno chcieli go z powrotem, wielokrotnie wypowiadał się, że chciał by nadal pracować w Premier League, chce zamieszkać na stałe w Londynie, jedyny wielki klub w BPL jaki ma problemy i dla którego można odmówić Realowi to my, nie raz wypowiadał się o United w samych superlatywach, jak dla mnie jedyną kwestią jest to czy nasz kochany zarząd chce Portugalczyka jako menadżera, nic więcej.
» 12 maja 2016, 14:07 #285
pawelisto2: Jestem w 99% pewny, że żadnego Mou nie będzie od przyszłego sezonu.

To co Van Gaal ostatnio powiedział, że "na pewno zostaje na przyszły sezon, bo to zarząd chciał mnie zakontraktować na 3 lata, ja wolałem spróbować 2 letniego kontraktu"

Poza tym jeśli Mou mówi, że nikt nie rozmawiał z Manchesteru z nim to wydaje mi się, że pozamiatane ^^
» 12 maja 2016, 14:30 #284
kckMU: Mou nie pójdzie do PSG, on już nieraz mówił, że tak bezkonkurencyjna liga go nie interesuje i w to można mu wierzyć. Zresztą, al-Khaleifi przedłużył kontrakt z Blanciem i nawet po przegranej z City zapewnił o jego pozostaniu.
» 12 maja 2016, 14:41 #283
JasnaLiryka: Nie wiem co jeszcze musi sie wydarzyc by zarzad w koncu podjal meska decyzje.
4 miejsce w obecnej sytuacji bylo w jego zasiegu ale po prostu nie podolal, no i koniec czesc - dla mnie to spotkanie pokazalo wszystko co zle ze strony tego trenera i po sezonie powinien zrobic dowidzenia.
I sie nie ma co patrzec na jakies tam kontrakty , zrywac , wywalic , posprzatac co potrzeba....

Pan Louis sam sie skreslil dokumentnie wg. mnie w oczach wszystkich po tym meczu.

P.S
O zmianie trenera slysze juz wszedzie...nawet moja matka to powtarza a intersuje sie tyle pilka ile ja puszczam meczy w TV badz PC....
» 12 maja 2016, 10:49 #282
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2016 06:29

Wypowiedz Kloppa po meczu z Chelsea -Pierwsze 15 minut pokazały, na co nas stać ale kolejne powiedziały, że jeszcze nie nabraliśmy do siebie zaufania. W takim meczu jak ten, kiedy powinieneś zachować cierpliwość mimo, że trybuny krzyczą do ciebie 'idź naprzód'. Musimy się jeszcze dużo nauczyć, ale jest OK.

Wywalczony wynik nie jest najważniejszy, najważniejsze jest to, co się o sobie nauczyliśmy. Mieliśmy wspaniały początek meczu, ale to tylko początek. Musimy postarać się go przedłużyć, jeśli się uda będzie świetnie. Jak taki trener jak Klopp zawsze mi sie marzyl w United , mamy tego Van Gaala i nawet niechce mi sie czytac jego komentarzy po meczu bo dla niego zawsze jest okej i nic sie nie stalo a Klopp to gosc z charakterem i charyzma ktora teraz by sie nam przydala .
» 12 maja 2016, 06:28 #281
bedajaja: mecz z Chelsea był dla Liverpoolu ważny, ale jednak i tak mimo wszystko wydaje się że sami zawodnicy czuli że ważniejszy i tak jest mecz z Sevilla, było zaangażowanie, ale to nie to co widziałem u nich w meczu z Villarealem czy Borussią, tam chcieli "zagryźć" rywala przez całe 90 min. I taki football mi się podoba, a u nas co, marazm, 1 mecz na 10 który da się oglądać bez odruchów wymiotnych, a reszta szkoda gadać. Dzięki Kloppowi Liverpool zdobywa nowych młodych fanów, ja też polubiłem United za ich grę i wyniki, a mój młodszy kuzyn który zaczyna się interesować piłką dziwi się jak można chcieć oglądać taką grę, niestety chłopak staje się fanem Liverpoolu, hehe
» 12 maja 2016, 08:33 #280
Kundziu: Oczywiście, że brawo van Gaal :) Trzeba być super trenerem, żeby jego zespół strzelał tyle bramek co zespół walczący o utrzymanie i był na 5 miejscu w tabeli.
» 12 maja 2016, 16:39 #279
GandiGanda: Nie widzialem tego geniuszu taktycznego o ktorym LvG wypowiadal sie na konferncjach :/
Jeszcze Leb mowil ze po stalych fragmentach moga pasc gole i sie nie ogarnol na ten mecz.
Nie bedzie top4 nie bedzie - nie bedzie tego dzbana, nowy trener pier#d#ln1e czystki w squadzie i skonczy sie ten syf. Sorry sle ten klub zadluguje na grajkow typu Griezmann a nie Lingard, i LM a nie LE i mecze typu z Midjyland
» 12 maja 2016, 01:32 #278
RuudVN: klasyk mawia
"jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia"
niestety ten komentarz sprawdza się w tym sezonie niesympatycznie często
» 11 maja 2016, 23:33 #277
kckMU: wyspiarski z biegiem czasu zdemolował całe DP
» 12 maja 2016, 00:22 #276
DjTED: wyspiarski miał rację
» 12 maja 2016, 03:45 #275
jassaj: Tak sobie myśle, zebrało mi sie na refleksje po prostu, że my nie przegraliśmy tej 4 wczoraj, ani nie przegramy ewntualnie w nast kolejce. My ją przegraliśmy już kilka miesięcy temu. Po prostu drużyna która gra "o cos" nie ma prawa notować takich serii jakie my mieliśmy przegrywając z Bournemouth, Norwich, Stoke, WBA, Sunderland wieloma innymi drużynami. Te drużyny mają być dostarczycielami punktów i fakt- PL jest czasem tak nieprzewidywalna że wpadki sie zdarzają ale nie w takiej ilości. To że my do wczoraj a w sumie nadal mamy jakieś iluzoryczne szanse nie świadczy szczerze mówiąc o tym, że zasłużyliśmy na laury, to świadczy że pozostałe drużyny też grają słabo bo policzmy sobie ile pkt straciliśmy w głupi sposób, ile do tego zyskaliśmy tylko dlatego, że skóre nam uratował DDG i wyjdzie na to, że w sumie i to 5 miejsce nie jest takie tragiczne. Wiem, że mówie dosyć brutalnie i pewnie wielu sie to nie spodoba ale tak poprostu wyglądał nasz sezon. Jasne że nadal gdzieś wierze w cud bo gdyby udało sie wejśc do LM to jako kibic pewnie miałbym gdzieś w jaki sposób- poprostu cieszyłbym sie że sie udało ale jeżeli cudu nie będzie to trzeba trzezwo spojrzec na sytuacje i mam nadzieje że klub też spojrzy na to chłodnym okiem i wyciągnie wnioski bo jak dobrze pojdzie, teraz mamy 63 pkt- możemy mieć 66 maks. No to nawet za Moyesa mieliśmy 64 więc tylko 2 mniej, więc można smiało powiedziec ze to jest 1 z najgorszych sezonów w erze PL i pewnie nie tylko , no to o czymś świadczy
» 11 maja 2016, 23:02 #274
Reddev04: Bój się Boga kolego...
» 11 maja 2016, 21:25 #273
kckMU: Już wolę stać na deszczu, aniżeli iść się całkiem utopić
» 11 maja 2016, 21:41 #272
jassaj: Benek to taka wersja 2.0 LVG, pewnie wielu by jeszcze naiwnie wierzyło patrząc na to że jednak jakąs tam robote w Liverpoolu robił że będzie dobrze ale koniec końców zostawił by nas jeszcze w głębszej dziurze niż Holender i Moyes razem wzięci. Ten facet ma poprostu dar torpedowania wszystkiego co ma w nazwie "football club" :D
» 11 maja 2016, 22:50 #271
Reddev04: Ma ktoś może po polsku linka do meczu Liverpool-Chelsea albo Sunderland-Everton ?
» 11 maja 2016, 21:23 #270
braku: Fabiański kontuzja i chyba nie zagra z shity
» 11 maja 2016, 20:49 #269
kckMU: Guidolin daje odpocząć kilku piłkarzom, tak samo jak zrobił to w meczu z West Hamem. Z tego co słyszałem, jeszcze Gylfi ma nie zagrać i Williams.
» 11 maja 2016, 21:12 #268
DjTED: Info?
» 11 maja 2016, 22:46 #267
Gallacher: Football Manager lub FIFA.
» 12 maja 2016, 00:05 #266
SvenVicky: Zobaczymy, czy uda nam się podnieść. Oczywiście, jak każdy fan United bardzo w to wierzę ale jednak nie wiem czyja to wina, musimy zmienić zarząd, trenera, skład?

Widać to po Milanie, który przecież niecałą dekadę temu brylował w Europie a teraz tuła się po Serie A tylko i wyjścia nie widać. Inter podobnie tak naprawdę. Juventus dodaje otuchy, że potrafił wyjść z dołka.
Bo jednak od tych trzech lat jesteśmy niestety ale tylko średniakami w Europie i już marka Manchester United nie mrozi jak kiedyś a wiadomo, są sukcesy to i fani, są fani to i pieniądze w skrócie. Niby w rankingu trzymamy się na 3 pozycji ale kiedyś nawet pod tym względem chyba 8 lat byliśmy na 1 miejscu. Trochę smutny czas dla nas przyszedł..
» 11 maja 2016, 20:16 #265
Gig5: Zobaczyłem filmik piłkarzy United przedstawiający sytuacje z obrzuceniem autobusu przez kibiców west hamu i wstyd mi za piłkarzy United....mieli taki ubaw jakby mieli pewna wygrana ligi i finał lm....banda najemników i lalusiow internetowych
» 11 maja 2016, 20:08 #264
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 17:37

Prawda jest taka że tu 500 baniek może nie pomoc.
» 11 maja 2016, 17:35 #263
bulwerss: hahaha ok :D
» 11 maja 2016, 20:46 #262
Ice: Diabelred Serio ja nie wiedziałem że to aż tak wyglądało . To śmieszne i tragiczne zarazem jak oni wyglądaja jak jakaś zgraja dzieciakoów jadąca na wycieczke a nie skoncentrowani gracze jadacy na mecz o BYĆ ALBO NIE BYĆ W L.M . Gdzie się podziała mentalnośc M.U straszne !!

Gallacher W pełni się z tobą zgadzam Ale van buc nigdy sie nie przyzna do tego że nieudolnie prowadził klub i to wszytko jego wina i jego posranej filozofi...
» 11 maja 2016, 17:03 #261
Gallacher: Nie skreślam United w walce o 4 pozycję bo jeszcze ta szansa jest,ale ciągłe wierzenie i pisanie o 4 pozycji robi się tak nudne że można dostać wymiotów i nabawić się wrzodów a Holender i te jego wypowiedzi są tak żenujące i idiotyczne że chyba już nie jeden Polski trener w naszej Ekstraklasie lepiej i mądrze mówi i szczerze a Holender ma chyba problem do przyznania się do błędu i dlatego nie chce ustąpić no bo przecież on jest jednym z najlepszych i po co się dymisjonować jak nie wszystko stracone ? Po raz kolejny trzeba tutaj przytoczyć kilku trenerów i ich osiągnięcia które już zostały w przeciągu roku zapisane w historii klubu.Pierwszy,to nie wszystkim znany Pan... Ranieri,który z rok zdobył mistrza i nawet nie wydał żadnej konkretnej sumy na transfery i dzisiaj cieszy się zaledwie po roku czasu - mistrzem Anglii.Po raz kolejny gratki dla tego Pana który nie musiał wydawać 300 baniek by zdobyć mistrza,gdzie Gaal siedzi w klubie 2 lata i ma problemy bo jeszcze puchar Anglii nie trafił na Old Trafford(o ile trafi ?).Kolejny Pan który zrobił coś w kilka miesięcy to Pan Klopp... ożywił Liverpool i doszedł do finału EL gdzie zmierzy się z Sevilla,a przypomnijmy że ten zespół wyeliminował nasz klub, czyli Klopp pracując w Liverpoolu,tworzy solidny zespół na kolejny sezon i przy okazji jego styl totalnie zmienił Liverpool.Kolejny to Tuchel... człowiek po odejściu Kloppa został wicemistrzem Niemiec i zmienił styl klub w ciągu roku gdzie zespół równie gra dobrze mimo wicemistrza.Jeśli ktoś ma zamiar bronić Holendra to niech idzie do specjalisty,bo jeśli inny trener w przeciągu roku potrafi odmienić zespół i zdobyć mistrza zaledwie po roku czasu(Ranieri) to znaczy że winą za taki stan ponosi menedżer i powinien zostać zwolniony bo on nie prowadzi zespoły pokroju AZ Alkmaar tylko MANCHESTER UNITED i tutaj każdego roku musi być odnoszony sukces bo Ferguson budował potęgę i reputację klubu by ktoś mógł ją kontynuować,a nie robić w klubie taki syf,że teraz to ja aż boję się co będzie w następnym sezonie jak kluby będą dostawać sporo pieniędzy z praw telewizyjnych i będę kupować dobrych graczy a w innym klubie Holender już dawno by wyleciał bo kto by tolerował 4 pozycję w lidze a nawet niższą i grę w EL.Jeśli ten trener zostanie na kolejny sezon to ja widzę kolejny stracony rok bo w naszym klubie nie ma żadnego progresu,a jeśli ktoś tak twierdzi,to jaki progres jest po przyjściu Włocha do Leicester :D ?
» 11 maja 2016, 16:34 #260
mateusz09874: Oczywiście że jest szansa na TOP 4. Wystarczy że city zremisuje a my wygramy 19:0
» 11 maja 2016, 16:49 #259
Bossicky: Ten klub stał się pośmiewiskiem, jak Liverpool FC. Ciekawe czy Ed będzie miał odwagę i odpowiednie jaja by podjąć decyzje o zwolnieniu tulipana już po tym sezonie. Zdobycie FA Cup na otarcie łez nic nie zmieni.
Nawet patrząc na nazwiska w naszym zespole mozna dojść do wniosku, ze "coś jest nie tak"! Fakt, ze Ferguson podobnymi wynalazkami jeździł 8-2 po Arsenalu, ale to był Ferguson.
» 11 maja 2016, 16:29 #258
duff999: PRZEGRANE ZOSTALY WSZYSTKIE WAZNE MECZE. Nikt tu nie pomoże żaden mou czy inni. Polowa skladu do wymiany 3 kolejne lata piachu przed nami.
» 11 maja 2016, 16:15 #257
utdpunx: Przydałoby się żeby podczas meczu z Crystal przeleciał wreszcie nad stadionem samolocik z wiadomym komunikatem, bo cos czuje, że nawet strata 4 miejsca nie uratuje tego klubu przed tym wspaniałym strategiem.
» 11 maja 2016, 16:09 #256
sisinho: Przy "dobrym" układzie w ostatniej kolejce ( i przy zalożeniu że LFC wygra z CFC dzisiaj) to nawet na 8 miejscu możemy wylądować.
» 11 maja 2016, 16:08 #255
braku: O czym ty mówisz czlowieczku. Prawie zawsze po jakimś czasie odchodził sklucony że wszystkimi. Po 1 odszedł już raz Chelsea gdzie avram grant ich doprowadził do finału w Moskwie. Przypomnę ci ze tam wygrał MU. Po 2 teraz też odszedł sklucony. Po 3 z realu go wyprosili za podobne sceny. Chyba tylko w interze mu wyszło no i tam kiedyś z porto.
» 11 maja 2016, 16:06 #254
Diabelred: dailymotion.com/video/x49t1hb_manchester-united-players-inside-reacting-as-west-ham-fans-attack-team-bus_sport

Jak oni z takim nastawieniem jechali na ten mecz, to ja sie nie dziwie, ze wygladalo to jak wygldalo na boisku. To wyglada, jakby jakies gimbusy jechaly sobie na wycieczke szkolna...
» 11 maja 2016, 15:06 #253
Domelo: Dzieci i tyle, nie zasługują przywdziewać te barwy.
» 11 maja 2016, 15:38 #252
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 16:26

Zal na to patrzec i nie chce lingarda widziec w tym klubie.
» 11 maja 2016, 16:25 #251
DolphZiggler: Banda frajerów
» 11 maja 2016, 18:19 #250
gaucho2015: Mamy chulowego dyrektora, mamy chulowego trenera, mamy chulowy skład (poza DDG, Smallingiem, Shawem w formie i Martialem). W kwestii transferów jesteśmy 100 lat za murzynami.... taki klub nie ma prawa grać nawet w LE. Powinniśmy oddać te miejsce West Hamowi, osiągneliby lepszy rezultat niż my. A zobaczycie, że van Gaal zostaje i to będzie nokaut dla naszego klubu. Za rok max 8 miejsce..... zobaczycie......
» 11 maja 2016, 15:05 #249
Klimaa: Mieliśmy LM na wyciągnięcie ręki ale z tego nie skorzystaliśmy. Drużyna a raczej trener powinien ponieść konsekwencje. Nie będzie LM w kolejnym sezonie co oznacza że zanotowaliśmy regres i tak naprawdę LVG powinien sam zrezygnować przyznając że poniósł porażkę i jego wizja ma się nijak do budowy zespołu.
» 11 maja 2016, 14:45 #248
RobvanKlu5i: Ale po co my mamy grać w LM? Z tą grą? Z czym i do czego? 100 lat za murzynami i tyle w temacie.

Druga sprawa - nikt mądry nie przyjdzie do tak słabej drużyny i tak irytującego trenera, śmiem twierdzić, że będzie więcej pożegnań aniżeli powitań nowych graczy i zostaniemy po raz kolejny z okrojoną kadrą podatną na kontuzje, bez jakiegokolwiek zaangażowania i ambicji i sezon 2016/17 to będzie sezon kolejnych porażek, nudnych meczy i fatalnej skuteczności. No który piłkarz światowej klasy przyjdzie do MU? No który? Dziadek Ibrahimovic? A może sprowadzą Xabiego Alonso? Dani Alves? A może Beckham i Scholes wrócą z emerytury?
» 11 maja 2016, 14:38 #247
DjTED: Akurat tych pierwszych trzech to widziałbym w każdym momencie na OT. Zapewne przez 3 lata będą jeszcze niszczyć każdegoz MU na tych pozycjach
» 11 maja 2016, 15:53 #246
Ice: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 14:34

Smutne ale prawdziwe na 99,2% nie będzie nas w przyszłym roku w L.M ...
Moim zdaniem Giggs dużo lepiej poradził by sobie niż Vann Buc wydając tyle pieniędzy na transfery a nie może wygrać z WestHamem wstyd i kompromitacja.
Giggs zna filozofie klubu wie jak to wszytko powinno funkconować wie jak M.U powinnien grać i jak chcą grać przy odrobinie szczęscia napewno poradził by sobie jako trener a kto wie póżniej może naprawdę było by pięknie napewno dostawał by rady i podpowiedzi od Sir Alexa Fergusona do tego dodał by swój styl i była by bomba. Manchester United w koncu mial by trenera na dłuugie lata i takiego jakiego powinien mieć. Ale jeśli nie to z dwojga złego Murinho też napewno duużo lepiej by sobie poradził niż Van Buc ma duużo do udowodnienia a pozatym czuł by ogromną AMBICJE przed Fergusonem żeby wykazać się że jest Godny prowadzenia Manchesteru United naprawde to mogło by wypalić !!
» 11 maja 2016, 14:33 #245
zbyszek7: Mam wielka nadzieje ze jak w niedziele nie wywalczymy awansu do LM to najpozniej w poniedzialek rano van Gaal nie bedzie juz trenerem MU a w finale zespol poprowadzi Giggs
» 11 maja 2016, 14:14 #244
Domelo: Jak nie zwolnią Van Żaaaaaala to nie wytrzymam tego nerwowo....
» 11 maja 2016, 13:27 #243
w124amg: Wyjazdy do Uralu czy Kaukazu w LE zapowiadają się super.
» 11 maja 2016, 13:24 #242
pawelisto2: Hahaha ^^

Najsmutniejsze jest to, że w październiku walczyliśmy o fotel lidera przez moment nawet tam byliśmy i oczywiście niektórzy już przyznali tutaj medal Arsenalowi za tradycyjne 4 miejsce, a tu jak zwykle oni są wyżej od nas pomimo transferów, a raczej ich braku z którego pół europy się śmiało, teraz transfery jedyne jakie są powodem do śmiechu to według mnie te nasze i to od polityki transferowej klubu powinien zacząć się porządek.
» 11 maja 2016, 13:34 #241
Domelo: Spokojnie, sezon możemy zakończyć nawet na 8 miejscu, pucharu Anglii też nie musimy wygrać, więc może nie będzie tej żenującej LE. Oby.
» 11 maja 2016, 13:37 #240
pawelisto2: Zwolnienie Van Gaal-a, które nie wiadomo gdzie tak naprawdę nas zaprowadzi.
Owszem gramy padakę nie jesteśmy w LM, Van Gaal to buc, ale każdy myśli o jego zwolnieniu jak o oczywistym automatycznym triumfie w lidze w przyszłym sezonie, FA CUP, Capital One i prawdopodobnie Lidze Europy, a przecież zawsze może być gorzej - odpukać.
Jedyny pozytyw na pewno będzie taki, że nie ma gorszego CZŁOWIEKA na stanowisku trenera w historii, ostatnia sytuacja z Januzajem, Valdes, Young to też zagadka, Pereira, pretensjonalne odpowiedzi w kierunku dziennikarzy, nieumiejętność przyznania się do błędu, wieczny status gwiazdy i wiele więcej - niesympatyczny człowiek po prostu.

Ale cały czas zwolnienie nie daje nam gwarancji co się wydarzy w przyszłym roku, więc według mnie nie może się to równać z wygraniem finału LM w 1999, a na pewno nie w 2008 gdzie świętował wtedy też Tomek Kuszczak :)
» 11 maja 2016, 13:22 #239
tomas0808: "ale każdy myśli o jego zwolnieniu jak o oczywistym automatycznym triumfie w lidze w przyszłym sezonie, FA CUP, Capital One i prawdopodobnie Lidze Europy, a przecież zawsze może być gorzej - odpukać."

To co mamy tkwić z dzbanem bo następny manago może być gorszy? To ja już wolę zaryzykować.
» 11 maja 2016, 13:31 #238
pawelisto2: Ja również wolę zaryzykować w tym przypadku, lecz my jako kibice musimy się przygotować na kolejne kilka lat kolejnej przebudowy, bo przez ostatnie 3 lata praktycznie wszystko było zrobione w tej drużynie nie tak.
» 11 maja 2016, 13:37 #237
Domelo: W innych wielkich klubach takich jak Bayern, Barcelona czy Real nigdy nie doprowadziliby do takiego upadku, a przypominam, że do niedawna byliśmy porównywani do wyżej wymienionych klubów. Dlaczego to nas musiało spotkać :(
» 11 maja 2016, 13:59 #236
Diabelred: Doszlo juz do tego, ze ja bardziej wyczekuje wyczekuje dwoch oficjalnych wiadomosci(wiadomo jakich), niz Euro... :)

pawelisto2,

,,Zwolnienie Van Gaal-a, które nie wiadomo gdzie tak naprawdę nas zaprowadzi."

Lepiej probowac polepszyc nasza sytuacje, niz tkwic w tym marazmie w jakim obecnie jestesmy.

,,każdy myśli o jego zwolnieniu jak o oczywistym automatycznym triumfie w lidze w przyszłym sezonie, FA CUP, Capital One i prawdopodobnie Lidze Europy"

Raczej nikt normalny nie oczekuje, ze Mourinho w przyszlym sezonie wygra wszystko co mozliwe... Najpierw niech posprzata brudy, po Moyesie i van Gaalu, oduczy pilkarzy filozofii, awansuje do tej LM i od sezonu 17/18 mozna by bylo walczyc o lige i byc moze o LM.

,,a przecież zawsze może być gorzej "

Jasne, ze moze byc gorzej, mozemy grac i miec wyniki jak Chelsea w tym sezonie, ale rownie dobrze mozemy grac i miec takie wyniki jak Chelsea w dwoch pierwszych sezonach po powrocie Mou do Anglii. Coz, kto nie ryzykuje ten nie ma. Wlodarze Arsenalu od lat boja sie zwolnic Wengera idac wlasnie tym tokiem rozumowania, ze przeciez zawsze moze byc gorzej. I co z tego maja? co roku 3/4 miejsce, ktore daje tylko LM, by potem w 1/8 i tak z niej odpasc... Wlascicielowi Arsenalu to wystarcza, w koncu jest stabilonsc, jest co roku kasa z LM, jednak co z kibicami? Co raz wieksza ich ilosc maja juz dosc takiego stanu rzeczy. A to, ze takie Leicester wygralo w tym sezonie majstra oraz prawdopodobnie Arsenal po raz pierwszy od x lat skonczy sezon za Tottenham, jeszcze spoteguje ta zlosc i frustracje.

Pomijajac juz to, ze gramy mega nudna i brzydka dla oka pilke, mamy fatalne wyniki w lidze i Europie jak na potencjal tej kadry i wydana kase, to zostawiajac van Gaala strzelamy sobie w stope. Raz, ze w kolejnym sezonie znow z nim czekalaby nas ekscytujaca walka o 4 miejsce, to i tak po kolejnym sezonie skonczylby z trenerka. I co wtedy? Mourinho bedzie zajety(sam mowil, ze na na pewno wraca po tym sezonie do pracy), a my znowu bedziemy brali z lapanki jakiegos Moyeso- podobnego trenera? Nasz zarzad bylby mowiac kulturalnie niekompetentny, gdyby po takim tragicznym sezonie zostawil na stolku van Gaala, majac dostepnego Mourinho. Tak jak pisalem juz wczesniej niech Holender bedzie zadowolony, ze zarzad dal mu w ogole dokonczyc sezon, bo w kazdym innym klubie polecialby juz w grudniu za odpadniecie z LM oraz fatalna serie w lidze.

Swoja droga jak tak patrze na kariere van Gaala w ostatnich latach, to on w kluczowych meczach nie potrafi odpowiednio ustawic i zmotywowac zespolu:

- w finale LM przegral z Interem Mourinho
- w 1/2 MS przegral z Argentyna, ktora byla spokojnie do ogrania
- nasz mecz z Wilkami w LM, ktory byl meczem o byc albo nie byc
- nasz mecz z WHU, ktory tak samo byl o byc albo nie byc
» 11 maja 2016, 14:10 #235
jassaj: Ten mecz to było idealne zwieńczenie pracy LvG u nas przez 2 lata, brak pomysłu, brak stylu, co 2 akcja przerzut przez pół boiska w nadziej że coś z tego będzie. W obronie dziury, błędy w kryciu. O Blindzie nie chce nic mówić bo spoko można mieć gorszy wieczór ale niestety wczoraj oglądając Holendra pomyślałem że jakis kibic założył jego koszulke i zagrał za niego. Do tego zabrakło mi charakteru- mecz o życie a my dajemy sie tłamsić i czekamy na cud. Żeby już sie nie znęcać powiem o pozytywach no ale tutaj można wymienić jedynie Martiala bo akurat on dał nam więcej niż reszta drużyna razem wzięta. Mały plusik jak zwykle dla DDG obronił pare piłek, przy strzale Carolla sam na sam zrobił robote. Przy 3 bramce zabrakło szczęścia no ale kurcze DDG nie jest ziomkiem żadnego anioła stróża żeby mu szczęście dopisywało w każdym z 38 meczów sezonu
Podsumowując: no chyba już nie ma co mydlić oczu, matematycznie jesteśmy w grze ale trzeba sie już powoli pogodzić z sytuacją że znowu wypadamy z elity, może przynajmniej w LE pokażemy sie z dobrej strony jeżeli na LM jesteśmy obecnie za słabi...
» 11 maja 2016, 12:09 #234
Nubeq: Oficjalnie oświadczam, że największymi frajerami roku są Ex aequo: MANCHESTER UNITED i AJAX AMSTERDAM. Brawa dla zwycięzców.

A tak na poważnie. Przecież Arsenal i City robili wszystko żebyśmy ich wyprzedzili. Jedni i drudzy przegrywali dużo. Ja nie rozumiem jak można nie wykorzystać takiej szansy. Przecież zagraliśmy kompletnie bez zaangażowania. Zero motywacji. Ten buc powinien wylecieć w grudniu na zbity pysk. Jeżeli ta miernota, ten sabotażysta zostanie w tym klubie na kolejny sezon to podzielimy losy Milanu i Liverpoolu. Przecież w tym sezonie to z każdą drużyną musimy się bać o wynik. Nawet z Aston Villą mogliśmy dostać. Ten człowiek nie potrafi motywować i tyle.

Brawo United, brawo LVG - frajerzy roku.
» 11 maja 2016, 11:56 #233
trikos: W zupełności zgadzam się z Tobą @Nubeq
» 11 maja 2016, 13:07 #232
Nubeq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 13:21

@szymon chodziło mi raczej o lata posuchy Live.

@milagro Jeżeli z takim zaangażowaniem walczyliśmy o LM to z jakim będziemy grać o marzenie ściętej głowy tzn. przegraną City i my jakimś cudem awansujemy? W tym klubie nie ma motywacji. Grają tak jak każdy Kowalski który chodzi do pracy. Odbębnić swoje i do domciu.
» 11 maja 2016, 13:19 #231
mufc17: Old Trafford żegna się z mianem największego stadionu w lidze i mam nadzieję, że również z filozofem.
» 11 maja 2016, 11:54 #230
bartekac: O co Ci chodzi z tym największym stadionem?
» 11 maja 2016, 12:08 #229
jassaj: Podejżewam, że własnie nowy stadion WHU będzie większy od naszego- ale to nic :) Pojemność to tylko liczba a Old Trafford to legenda :)
» 11 maja 2016, 12:10 #228
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 12:17

A co, mają rozbudować stadion olimpijski? Przecież tam na piłkę wejdzie koło 60 tys., to mniej niż na OT...
» 11 maja 2016, 12:15 #227
jassaj: wg Wikipedii będzie miał 80 tys więc o kilkaset miejsc ale nas przebije
» 11 maja 2016, 12:25 #226
bartekac: 80 000 miał podczas igrzysk. Teraz będzie miał 54 000.
» 11 maja 2016, 12:44 #225
macieek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 13:04

Czemu z 80k na 54k zostalo zmienione? :p
» 11 maja 2016, 13:02 #224
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 11 maja 2016, 11:47 #223
pawelisto2: Leeviutki wrócił!! :D

Tęskniłem za tym komentarzem po każdym przegranym meczu ^^
» 11 maja 2016, 13:09 #222
vinnie123: Jeśli ten mecz byśmy wygrali byłbym za tym, żeby dać LvG jeszcze jeden sezon, ze względu na młodych piłkarzy, ale nie wygraliśmy. Jesteśmy w punkcie wyjścia i znowu kolejny sezon będziemy zaczynać od zera.. Powiedzmy też sobie szczerze na LM w tym momencie nie zasługujemy. Ta drużyna byłaby w stanie ledwie wyjść z grupy, a i to zależałoby od szczęścia w losowaniu. Niestety zmiana trenera jest konieczna.
» 11 maja 2016, 11:44 #221
Herrera21: Jak myślicie David się zawija po sezonie?
» 11 maja 2016, 11:30 #220
piter100000: do Realu raczej nie, bo Keylor po tym sezonie jest uwielbiany przez kibiców, a Perez musi sie liczyć z ich zdaniem, bo to jego wyborcy. możliwy kierunek to PSG
» 11 maja 2016, 11:33 #219
piter100000: tylko FA Cup trzeba jeszcze wygrać
» 11 maja 2016, 11:27 #218
utdpunx: Będąc Manchesterem United nawet mając 4 miejsce to wielka porażka. Co za różnica czy to bedzie 5 czy 8
» 11 maja 2016, 11:39 #217
sisinho: Dla United porażką byłaby gra w LE, i to nie po spadku z LM tylko "wywalczone" w pucharze czy za miejsce w lidze.
» 11 maja 2016, 16:21 #216
grisza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 11:00

Co do meczu to nie wiem jak to się stało ale nasza linia defensywy wyglądała jakby była na początku sezonu i po raz pierwszy grali ze sobą, totalny chaos. Wyjątkowo słaby mecz Blinda to fakt. Wydaje mi się, że van Gaal chciał z Blinda zrobić coś na wzór Mascherano, tylko niestety w lidze angielskiej która jest fizyczną ligą, to się nie do końca sprawdza, co pokazywał wczoraj chociażby Carroll. Smalling który jest zdecydowanie lepszym obrońcom i ma dużo lepszą posturę niż Blind też miał z nim dużo problemów. Mimo to uważam, że przez cały sezon Blind spisywał się naprawdę przyzwoicie, a wczoraj cała obrona sobie nie bardzo radziła z West Hamem no ale padło na Blinda. Słaby mecz Morgana, którego w poprzednich meczach wychwalałem i uważałem, że powinien grać w podstawie. Ogólnie widać było, że West Ham jest dużo bardziej zmotywowany i orali nami jak chcieli. Najbardziej szkoda mi Martiala, bo ten dzieciak ma taką wolę walki i takie umiejętności, że to coś pięknego. Reszta kopaczy niby coś się starała, ale tak nie do końca. Czyli kolejny raz brak nam charakteru, bo tym charakterem West Ham wygrał. Inna kwestia, że Manchester bardzo słabo sobie radzi ze stałymi fragmentami gry zarówno defensywnymi jak i ofensywnymi. Wielu z was krzyczy Fellaini to drewno drąg i nie wiadomo co, ale powiedzmy sobie szczerze, we wczorajszym meczu tej fizyczności w United też zabrakło. W zasadzie sezon się kończy, a zespół w moim odczuciu nie zanotował progresu. Praktycznie każdy zawodnik zaliczył regres jeśli chodzi o grę. Wyjątkami są Martial, De Gea, Smalling no i chyba Valencia. Nie jest możliwe, że Ci piłkarze po prostu zapomnieli jak się gra, więc winy upatrywałbym w założeniach taktycznych. Nie bardzo widzę przyszłość z van Gaal'em u steru bo po prostu ten facet jak sie na coś uprze to nie ma przebacz. Chciałbym zmiany trenera, bo wtedy jest jakaś szansa, że coś ruszy. Boje się tylko, że jeśli on zostanie to niestety gracze pokroju Davida czy Martiala po prostu nas opuszczą, no bo każdy ma jakieś ambicje np. wygranie ligi mistrzów. Nie wydaje mi się, że potrzeba nam wymiany pół składu, chociaż West Ham tak zrobił i wyszło im to na dobre, nam potrzeba trenera, który wyciśnie z tych chłopaków maksimum. Pozdrawiam serdecznie, a adminów proszę o ogarnięcie tego syfu który tu się dzieje, bo poziom niektórych komentarzy jest wręcz żałosny i ręce opadają. Krytyka jak najbardziej wskazana, ale niech ona będzie konstruktywna. Napisać "van Głąb c$@j" każdy potrafi.
» 11 maja 2016, 10:58 #215
grisza: hmm.. dość uważnie śledzę ten sezon, bo oglądam w zasadzie każdy mecz United. Fakt, że z wysokim pressingiem słabo sobie radzimy, ale wczoraj to był szczyt szczytów. Równie dobrze West Ham mógł nam włożyć jeszcze ze trzy bramki, bo okazje mieli. Ja odniosłem wrażenie, że dlatego tak się dzieje, że mimo wszystko brak takiego prawdziwego rozgrywającego, który będzie szybko wychodził do podań obrońców i rozprowadzał grę.
» 11 maja 2016, 11:33 #214
Cinz: Po odejściu SIR-a było 7 miejsce, rok później 4 a teraz między 4-6. Nie sądziłem, że upadniemy tak nisko. Mówiąć krótko witaj Ligo Europy :)
Glory 4ever !
» 11 maja 2016, 10:55 #213
gafciu7: w sumie sukcesem jest to, że przegraliśmy tylko jedną bramką:)
takiej gry w obronie przy sytuacji Carrola nie widziałem nawet w naszej polskiej b-klasie
» 11 maja 2016, 10:46 #212
JasnaLiryka: Po tym spotkaniu moja duma jako kibica zostala poszarpana doszczetnie. Poziom frustracji osiagnal maxymalny stopien. Wszystko sie jeszcze nadal we mnie gotuje... Np. wczoraj to sie zastanawiam co mial w glowie taki Rooney. Osobiscie to bym ich zebral po meczu , dokonal najpierw samoosadu po spotkaniu a potem polecial po wszystkich ,chcac uswiadomic ,ze United to nie jest byle jaki zespol zeby przegrywac w takim stylu. Masakra.
Oni sobie wczoraj sami na wlasne zyczenie wykopali dol. Wielcy kozacy. Jeden o drugiego mysli,ze wieksza gwiazda czy jak? Bo zamiast grac w LM to teraz maja w sumie nic. Daj Boze zeby ten Puchar zdobyli bo juz calkiem ten sezon bedzie jak na jelenia....
» 11 maja 2016, 10:28 #211
Slawek7: Spoko, tliterowy krasnal w poniedzialek przeprosi na swoim dennym,frazesowym blogu.
» 11 maja 2016, 10:35 #210
pawelisto2: Serio?
Naprawdę najeżdżać na czyjś wzrost i nazywać go krasnalem? Zwłaszcza człowieka jakim jest Mata?

Poniżej pasa.
» 11 maja 2016, 13:11 #209
Slawek7: Timmy: Wlasnie ,cos robia.Nie stoja po szyje w go,,,i mowia,ze jest spoko bo jeszcze moga oddychac.Nie wiadomo czy sie uda,ale podejmuja dzialanie,reaguja na to co sie dzieje.U nas siedzi destruktor zajal 4 miejsce wydal kilka workow hajsu i co?Dalej bedzie 4 jak cud sie stanie.Trwamy w patologi.''Szalenstwem jest robic to samo i oczekiwac innych rezultatow''.P odejsciu SAF klub stal sie posmiewiskiem.Niszczyciel odebral mu charakter,dume ,prestiz,okryl nas hanba i beznadzieja.
» 11 maja 2016, 10:34 #208
Slawek7: Kolejny gwozdz do trumny destruktora,tylko nie wiem czy sie zmiejsci jeszcze.Bylbym zapomnial Ed i patolog WON!!Podnieslismy sie po Monachium,podniesiemy po niszczycielach.
» 11 maja 2016, 10:02 #207
kckMU: Ligowe. Przegrywaliśmy chociażby z Club Brugge w el. LM, czy w FA Cup czy Yeovil Town bodajże i wygraliśmy
» 11 maja 2016, 10:24 #206
inek10: gówniana tiki taka w kształcie litery U nadal jest Naszą taktyką :/
» 11 maja 2016, 09:34 #205
Slawek7: Jeszcze tylko 2 mecze z tym patologiem i spokoj.
» 11 maja 2016, 09:24 #204
inek10: Bo piłkarze nie chcą grać dla tego psiego syna
» 11 maja 2016, 09:32 #203
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 08:30

Bylismy przez chwile w LM :/ Ten glupi remis nie bylby taki najgorszy.... Zawsze to jakas presja na City a tak wystarczy im remis
» 11 maja 2016, 08:28 #202
lukep: a Sznederlę jak zagrał ? taki poziom że po 45 minutach poleciał....
akurat Carrick swoje zrobił jak wszedł..
inną sprawą jest to że jak LvG sprowadza takiego Blinda do klubu, który nagle staje się środkowym obrońcą i ma on się nauczyć gry na tej pozycji w jeden sezon to to się kończy tak jak kończy...
United potrzeba wzmocnień w każdej formacji i trenera który w końcu pozwoli grać zawodnikom na pozycji na której czują się najlepiej, a nie bawi się w eksperymenty przez cały sezon a na końcu mówi że nie ma jakości w składzie, nie ma szybkich zawodników, albo ma ich za niskich i przy stałych fragmentach gry nie dają rady, to zamiast Blinda mógł grać Fosu który warunkami go zjada i pewnie ogarnąłby ten mecz lepiej
» 11 maja 2016, 09:21 #201
bedajaja: Manchester nie umie grać jak ma wszystko w swoich rękach, pewnie z Bournemouth wygramy, ale co z tego jak City raczej nie zgubi punktów ze Swensea, a potem van Gaal będzie się chwalił że był bardzo blisko wyznaczonego celu, że tylko parę detali uniemożliwiło mu jego osiągnięcie. A prawda jest taka że zwyczajnie nie zasługujemy na top 4, co z tego że mamy niezły bilans meczów z czołówką jak ogrywają nas takie tuzy angielskiego footballu jak Sunderland, Bournemouth czy Stoke. Kolejnym czynnikiem tych wyników jest styl gry, pozbawiony jakiegokolwiek sensu, chcąc posiadać piłkę trzeba grać w stylu Barcy i Bayernu, jak by tego Holender nie zauważył, że większość ich bramek nie pada po koronkowych akcjach z 30 podaniami, te bramki padają po szybkich przechwytach na 25-35 metrze przed bramką rywala, te podania w większości mają na celu zmęczyć fizycznie i psychicznie rywala. U nas działa to inaczej, nasze posiadanie polega na bezsensownym podawaniu wszerz , rzadko kiedy widać żeby ktoś wychodził na pozycje, nasza taktyka to piłka do Martiala lub Maty może oni coś wymyślą. Do tego nawet jak uda nam się parę podań pod polem karnym rywala, to nie widać żeby nasi defensywni pomocnicy w razie starty chcieli odebrać od razu. Old Trafford nie jest tym czym było kiedyś, tu ekipy przyjeżdżały od razu przegrane, wychodzili na murawę i mieli nogi poplątane, aby przegrać jak najmniej, a teraz biją nas jak jakiegoś beniaminka z wysokim budżetem. Długo by pisać o dzisiejszym ManUtd, zero taktyki, van Gaal chciał zabawić się w Guardiolę i z ŚPD dobrym długim podaniem zrobić ŚO, rzuca zawodnikami na różnych pozycjach, na LO czy PO grało chyba już z 5 czy 6 zawodników, z wolnego Maty robi skrzydłowego albo wahadłowego, Fellainii też grał już na kilku pozycjach z napastnikiem włącznie, można by tak wymieniać. Na miejscu Davida postawiłbym chyba klubowi ultimatum, że albo do 15 sierpnia się wystarczająco wzmocnią żeby bić się o mistrza, albo odchodzę, bo szkoda chłopa, jest w top 3 bramkarzy a gra w przeciętniaku europejskim z dużym budżetem i historią
» 11 maja 2016, 08:14 #200
pequ89: Teraz tylko czekać na wygraną West Hamu i porażkę Man UTD bo europejskie puchary im się nie należą.
» 11 maja 2016, 07:40 #199
kckMU: Nie zapominaj, że zwycięstwo w FA Cup daje LE. Niestety, tak czy inaczej jesteśmy spisani na grę w Lidze Europy. Już czekam na te emocjonujące mecze z Piastem Gliwice. van Gaal z pewnością zrobi wszystko, żeby ugrać z nimi korzystny wynik.
» 11 maja 2016, 07:59 #198
pequ89: No tak, ale najpierw trzeba te FA Cup wygrać. Gdyby faktycznie grali w Gliwicach z Piastem to obowiązkowo idę na mecz. Na stadion mam 30 minut samochodem przez A4 więc będę temu kibicował.
» 11 maja 2016, 09:12 #197
piter100000: po tym sezonie i wczorajszym meczu jestem wrakiem człowieka. nieprzespane noce, poszarpane nerwy. czuję się gorzej niż jakbym chlał cały miesiąc. narzeczona twierdzi, że zwariowałem, bo na meczach zachowuję się jak czubek, bo ona boi się odezwać, bo nie wie czy ja jestem czerwony ze złości, czy ze szczęścia. po wczorajszym jeszcze mnie telepie w środku. teraz to mi już zwisa nawet ten puchar Anglii
» 11 maja 2016, 07:36 #196
Domelo: Ja mam tak samo, tyle nerwów mnie kosztuje ten sezon. Na to się patrzeć nie da, mamy pionka na ławce trenerskiej, a zarząd zachowuje się jakby nigdy nic. Brak LM będzie miał opłakane w skutkach konsekwencje, ale niektórzy nie widzą tego problemu.
» 11 maja 2016, 13:29 #195
BaltazarGabka: Poki ten pseudotrener bedzie dalej na lawce to przestaje ogladac mecze MU. Szkoda sie wkurwi.ac , juz naprawde dosc.. tu nie chodzi nawet o wyniki ale o styl.. to rzygawiczne klepanie z tylu, brak walki, brak pomyslu na atak i ten pomocnik co gra na ŚO sprawily ze mam dosc.. poki on bedzie trenerem nic sie nje zmieni.
» 11 maja 2016, 07:10 #194
dlabigt23: Wynik jak i mecz podobny do tego z Wolfsburgiem, czyli nie potrafimy grac mecze o wszystko i tu jest problem . Mam nadzieje ze zwolnia tego Dzbana , czekam do ostatniej kolejki bo jakos w to niewierze i juz sie nie łudze ze City dostanie od Swansea niechce mi sie nawet juz w ten sposob myslec zeby liczyc ciagle na kogos bo my gramy taka kupe i niemozemy nic z tym zrobic. chociaz fajnie by bylo i do tego zeby sie jeszcze bardziej posmiac z Manchesteru zebysmy zremisowali albo przegrali ostatnia kolejke a City rowniez by przegralo . To wtedy bylby smiech z Manchesteru ze majac tyle szans City tracac co chwile punkty tak samo Arsenal a my nic nie moglismy z tym zrobic. Ten mecz definitywnie podkresla caly nasz sezon i naprawde fajnie by bylo gdyby City przegralo ze Swansea a my tez bysmy dostali .
» 11 maja 2016, 06:56 #193
atos1987: blind hat trick . Tyle w temacie.
» 11 maja 2016, 06:52 #192
szonpol: Thank you Danny Blind i tyle w tym temacie wszyscy mówili VNG że się nie nadaje na środkowego obrońce w Anglii bo jest za mały ale wizjoner wie lepiej ten sezon pokazał jedno lepiej stawiać na młodych zawodników ze szkółki niż na takich średniaków jak Rojo,Blind,Herrera.
» 11 maja 2016, 06:35 #191
vanderToki: To nie tak, że grał świetnie. Grał poprawnie z reguły. Zwykle Smalling spisywał się lepiej i to raczej jemu (oraz de Gei) United zawdzięczają małą liczbę straconych bramek w sezonie.
Ale co racja to racja, to był najgorszy jego mecz w sezonie... choć i np. Valencia się nie popisał przy tych bramkach, a i Herrerę można było zdjąć wcześniej.
» 11 maja 2016, 09:17 #190
Kilerek7: Nasz klub chyba nie może pogodzić się z odejściem SAFa, chcieliby aby trener dłużej trenował a nie zmieniał się jak w Realu. Ale muszą zejść na ziemie, bo wyniki są tragiczne i to nie te czasy co za SAFa. To samo tyczy się piłkarzy, Rooney to zasłużony gracz, ale nie czas na sentymenty, jeśli gra kiepsko czas do Chin.
» 11 maja 2016, 02:25 #189
Kilerek7: Jeżeli gra się w przyszłym sezonie nie zmieni, to za rok Martial na bank odejdzie, a DDG może nawet teraz.
» 11 maja 2016, 02:35 #188
ro7: Jak już kiedyś policzyłem Blind zwalił w tym sezonie indywidualnymi błędami 15-17 goli... To chyba jeden z najgorszych środków obrońców w historii MU... Za mały na tę pozycję, nie ma co robić sobie jaj i udawać, że jest inaczej.
» 11 maja 2016, 02:04 #187
dawid27154: To nie jest ŚO ale przecież to nie jego wina że musi tam grać... Moim zdaniem powinien grac na defensywnym tym bardziej z takim podaniem które moim zdaniem ma niezłe, strzał tez niezły z okolic pola karnego co już zreszta pokazywał.
» 11 maja 2016, 02:16 #186
dawid27154: Pomijając dzisiejszy "mecz" i wynik nie to jest w tym momencie ważne tylko sposób prowadzenia drużyny a raczej jej brak. Mam wrażenie ze nasz trener sam nie wie jak grać kim grac i tak dalej. Prosty przykład popatrzmy np na zawodników którzy zagrali w tym sezonie na LO Blind, Rojo Shaw, Darmian, Young, Jackson z tego co pamiętam (tak wiem wiem kontuzje i tak dalej ale mimo wszystko) Jestem szalenie ciekaw czy gdzies była podobna sytuacja zero stabilizacji składu, a to nazwiska które pamiętam. Odnosze wrażenie że sam nie wie jak powinno wagladać podstawowa żelazna 11 po 2 latach. A opieranie gry na 18 latku z głębokich rezerw i 20 latku który dołączył dopiero co do składu, pomocnikach na ŚO napastnikach w pomocy jest co najmniej żałosne... Takie jest moje zdanie, zreszta każdy kto oglada mecze i ma choć troche oleju w gowie widzi co sie dzieje w klubie i nie trzeba mu tego tłumaczyć oprócz LVG...

PS jak widze gre i forme Rooneya np jego dynamike... i pomyśle sobie że On jest jednym z najlepiej opłacanych zawodników w światowej piłce i prawdopodobnie w całej Angli to nie wiem czy sie smiać czy płakać. Nie żebym sie uwziął na niego bo to bez wątpienia zasłużony zawodnik dla całej piłki ale stosunek jego zarobków do prezentowanych umiejetnosci (nie tylko w tym meczu tylko całym sezonie a nawet wiecej) jest chyba najgorszy w Angli albo i Europie. Mam nadzieje że po sezonie zmiana trenera stanie sie faktem bez wzgledu czy wygramy puchar czy nie czy liga mistrzów bedzie czy nie bo jakie znaczenie ma ten jeden mecz w kontekście całego sezonu i pomysłu na drużynę?
» 11 maja 2016, 01:55 #185
Kilerek7: Jeżeli trener nie wie jak grać to jest to śmieszne, bo sam wydał prawie 300 baniek na piłkarzy a teraz ma swoich Blindów, Rojów i inne wynalazki. Prawda jest taka, że LvG nakupił szrotu bo całe okno chciał Mullerów i Baleów. Każdy wiedział z góry, że nie ma na to szans ale ten uparty cisnął. To, że nakupił szrotu to jedno, ale dużo też szrotu zostało jeszcze przed przyjściem LvG, gracze tacy jak Carrick, Rooney, Young, Fellaini powinni już dawno pożegnać się z klubem, ale stało się innaczej i do starego szrotu dorzucono nowy, w tym całym bajzlu tylko Martial, DDG i może Smalling się odnaleźli, pewnie dołączyłby Shaw, który miał ciężkie początki ale zaczął się ogarniać. A reszta to jest kpina, ja zdaje sobie sprawę z tego, że nie wywalimy 90% składu, mimo, że tak powinniśmy zrobić, ale podstawowa 11 stka powinna być całkowicie inna.
» 11 maja 2016, 02:17 #184
Kilerek7: Najbardziej mi szkoda Martiala, dzisiaj zrobił co mógł, strzelił 2 gole, ale co on sam może jak ma wokół patałachów. Wokół niego powinniśmy budować zespół.
» 11 maja 2016, 01:51 #183
zbyszek7: Z drugiej strony to nieprawdopodobne zeby zagrac taka kupe wiedzac jaka jest stawka meczu? Cos mi sie wydaje ze starsi zawodnicy dobrze wiedza ze w przypadku niezakwalifikowania sie do LM van Gaal poleci
» 11 maja 2016, 01:41 #182
zbyszek7: tylko ze to nie pellegrini bedzie gral na boisku tylko 11stu gosci ktorzy pewnie za wszelka cene beda chciali wygrac, bo nie wyobrazam sobie zeby zagrali tak jak my dzisiaj
» 11 maja 2016, 01:34 #181
vanderToki: - No widzisz, jaki ty głupi jesteś, van Gaal? Zarżnąłeś kurę, która znosił złote jaja...
- Widisz, Blind, coś narobił? Urwałeś kurze złote jaja!
- Ale co, Louis, ja przecież nic... !
- Na szczęście, van Gaal, niektórzy z nas mają mózgi, które przewidują, że van Gaal może sp***dolić najprostsze zadanie.
» 11 maja 2016, 09:11 #180
vanderToki: Tak mię jeszcze naszła myśl: odkąd sięgam pamięcią, z dwoma wyjątkami sezony bezpośrednio przed mundialem albo Euro były słabsze. A to zupełnie bez trofeów, a to bez wyjścia z grupy w LM, a to z frajersko czy też o włos przegranym tytułem, zawsze coś.
Oby przyszły sezon był lepszy pod każdym względem od bieżącego. Dobrej nocy wszystkim.
» 11 maja 2016, 01:12 #179
kckMU: jaki trener tacy piłkarze
» 11 maja 2016, 01:09 #178
Wave: echh ale jeszcze tylko 2 mecze i bedzie zrobiony z tym beztalenciem lingardem porzadek
» 11 maja 2016, 10:10 #177
kckMU: youtube.com/watch?v=qfCtkyCwcmU

hehe
» 11 maja 2016, 00:55 #176
vanderToki: No fajne. : )
Bardzo lubiłem van Gaala. Zawsze lubiłem też Moyesa. Żaden się nie sprawdził, widać pora na tego buca Mourinho i niech mu się wiedzie. ;p
» 11 maja 2016, 01:01 #175
vanderToki: Z tym "zawsze" też bym nie przesadzał - w derbach nie zawiedli, w ostatnim meczu z Arsenalem nie zawiedli, w dwóch pierwszych spotkaniach z LFC też nie.
W sumie dzisiaj też nie - miała być padaka i była. :D
» 11 maja 2016, 00:41 #174
braku: Jedynym pocieszeniem jest to że w mecz swansea-City będzie dla każdego o 3 pkt
» 11 maja 2016, 00:26 #173
kckMU: ta? a jaką motywacje ma Swansea, bo musiało mi to umknąć?
» 11 maja 2016, 00:28 #172
Steckov: Najgorsze jest to, że porażka United ułatwiła zadanie City. Gdyby udało się urwać remis to Łabędzie musiałyby "tylko" zremisować. Szkoda...
» 11 maja 2016, 00:30 #171
Wave: kck Rezerwowi beda chcieli sie pokazac, z Mlotami ladnie zagrali :)
» 11 maja 2016, 00:31 #170
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 00:36

Ano, ładnie. W przeciwieństwie od co poniektórych. ;]
@ afilant - akurat argument finansowy chyba nie jest zbyt mocny. Możliwe, że się mylę, ale o ile się orientuję te różnice nie są jakoś wielkie.
» 11 maja 2016, 00:33 #169
kckMU: wybaczcie, ale ta ameba van Gaal właśnie żeruje na takich jak Wy - ślepo wierzących. Ed jest taki sam, dlatego trzyma tutaj tego nieudacznika.
» 11 maja 2016, 00:34 #168
Wave: kck co maja matematyczne szanse na lm do jakiegos zerowania slabego trenera na kibicach?

To ze vg nie powinno tu byc juz po meczu z Wolfsburgiem jest dla mnie oczywiste.

Woodward powinien sie zajmowac tylko marketingiem, Glazerow nie powinno byc w klubie, ale to sa marzenia scietej glowy :p
» 11 maja 2016, 00:40 #167
2Fast4You: Blind pokazał dziś geny Ajaxu, tyle że oni przegrali mistrza w ostatnim meczu
» 11 maja 2016, 00:17 #166
uzarczyq: jego bledy nie przegraly nam meczu, 2 bramki powinny wystarczyc na wygrana a z tego go rozliczamy
» 11 maja 2016, 00:24 #165
vanderToki: A po cholerę pisać o Rooneyu, skoro co piąty post o nim piszesz. ;]
» 11 maja 2016, 00:29 #164
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 00:31

Akurat tu Drewnialdo ma racje. Nie tylko Blind przegral mecz MU. On mial jedynie tyle "szczescia", ze akurat w tych akcjach gdzie popelnial bledy padaly bramki... A co do pozostalych z 19 sytuacjach jakie stworzyli sobie dzis WHU? I niezliczonych stalych fragmentach gry - rogach, autach pod bramka Mu, wolnych... We wszystkich sytuacjach winny byl Blind? A moze cale MU bylo dzis masakrycznie denne. Dali sie zdominowac w kazdym aspekcie gry. Wygladali na tle WHU jak juniorzy. I nie mozna pisac, ze ktos mial dzis dobry wystep. Gdyby Roney, Herera, Mata, Carick i inni zdominowali srodek boiska, co wymaga sie od zawodnikow aspirujacych do gry w LM, to Blind nie mialby zapewne okazji pokazania, ze nie nadaje sie na srodkowego obronce. Tak sie jednak nie stalo.
» 11 maja 2016, 00:30 #163
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 01:04

To, że sam Blind meczu nie przegrał, to prawda - chociaż gdyby nie jego błędy, może mimo braku sytuacji udałoby się wywieźć korzystny rezultat. Tak samo prawdą jest, że United nie przegrali czwartego miejsca tym meczem, tylko całym sezonem. Równie dobrze można powiedzieć, że przegrali np. remisem z City (jeśli kto woli teorię walki bezpośredniej) albo choćby przegraną z Norwich u siebie (jeśli ktoś woli teorię robienia punktów na słabeuszach).
» 11 maja 2016, 01:04 #162
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 01:18

W pilce noznej jest 11 zawodnikow na boisku (ofc w 1 druzynie). Przy takiej dominacji przeciwnika, jaka mielismy okazje dzis zobaczyc nie mozna powiedziec , ze gre przegraly jednostki. Ten mecz przegrali wszyscy poczawszy od De Gei skonczywszy na Martialu. Jedni byli winni bardziej niz inni, ale nadal nie zmienia to faktu, ze WHU dzis bylo lepsze od MU we wszystkim. To, ze MU mialo 4 min rewelacyjny wynik, to niezly zart:D Jesli jest ktos wyzej, to niezle sie zabawil naszymi emocjami. Mistrz trollingu...


Edit: Pomoc zagrała źle, to fakt. Ale bramki na 2-2 i 3-2 padły nie po składnych akcjach, a po najzwyklejszych dośrodkowaniach i to w sytuacjach, gdzie obrońca miał mnóstwo czasu by się dobrze ustawić. Przegraliśmy tylko i wyłącznie przez Blinda i takie są fakty.

Jesli chcesz byc dokladny, obie bramki o ktorych mowisz padly po stalych fragmentach sprokurowanych przez herrere. Idac twoim tokiem rozumowania, gdyby on dzis nie gral, to moze by tych bramek nie bylo... Niestety gral. I juz tego nie zmienimy. Wszyscy popelniali bledy i wzyscy sa odpowiedzialni za koncowy wynik.
» 11 maja 2016, 01:12 #161
1wolf1: M4GIK1990MU - Wiesz co smuci tak naprawde najwiecej? Ze dzis na 99.9% zabraklo nam w skladzie Felainiego. Co niestety nie wystawia zbyt dobrych ocen srodkowi pola MU. I to jest przytlaczajace, ze Mu nie stac na przeprowadzenie wlasciwej selekcji przy zakupach. To jest wrecz zaskakujace, ze w grp kilkunastu zawodnikow nie posiadamy takiego, ktory potrafilby zrobic wszystko. U nas albo ktos jest techniczny i potrafi zagrac finezyjnie, albo jest "drewniany" , ale za to walczy. W lidze skladajacej sie z 20 druzyn trafiasz na rozne style gry, rozny lvl zaangazowania itd, itp. Jesli chcesz byc mistrzem musisz miec zawodnikow gotowych na gre ze wszystkimi. MU obecnie takich nie posiada.
» 11 maja 2016, 01:27 #160
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 01:46

Tyle, ze te sytuacje nie byly przypadkiem i o to tu wlasnie chodzi. Gdy grasz przeciwko druzynie WHU musisz zdawac sobie sprawe z tego, ze oni beda grali gorne pilki w pole karne - caly czas. Czy licza na szczescie, czy nie, to jest to ich glowna bron. Po 2 Payet i jego rzuty wolne. Wykonal ich dzis tyle, ze MU samo sie prosilo o te bramki. I prawda jest taka, ze tak jak nic nie usprawiedliwi bledow Blinda, tak tez nic nie zwolni z obowiazku myslenia zawodnikow z srodka pola. Gdyby nie prokurowali tych ciaglych stalych fragmentow nie byloby tylu strzalow WHU i kolo sie zamyka...

Fellaini nie byl dzis potrzebny do krycia przy stalych fragmentach. On byl potrzebny do walki w srodku pola. Nikt ze stojacych(bo to dosc dobre okreslenie) w srodku pola zawodnikow nie mial checi dzis walczyc. Najwiecej w tym aspekcie wykazywal sie Roney.
» 11 maja 2016, 01:43 #159
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 02:14

Zaczne od 3 bledow w 1 meczu. Owszem byl juz taki zawodnik. Nazywal sie Evans. Jemu przydazalo sie nawet wiecej jak 3 w ciagu jednego meczu. Moze mial troche wiecej szczescia jak Blind, bo nie zawsze konczyly sie one golami.

Wracajac do tematu. Tu nie bylo przypadku. Zgodzilbym sie z toba jesli To MU oddaloby dzis 20 strzalow, a WHU 3 i byl dokladnie ten sam wynik . Oboje wiemy , ze to nie byla prawda. Blind nie jest stowrzony do gry w powietrzu i nigdy juz nie bedzie. Moze jedynie doswiadczeniem z czasem w niektorych sytuacjach lepiej sie ustawiac. Gdy druzyna pozwala przeciwnikowi na ciagle wykorzystywanie swoich atutow, w koncu peknie ogniwo, ktore w danej sytuacji jest najmniej odporne. Blind nie radzi sobie z taka gra i dlatego to on dzis skonczyl z 3 golami na swoim koncie. Chociaz 1 gol, to nie do konca jego wina.

Edit: Ich gra dzis nie byla zorientowana w okol szczescia i liczenia na nie. Ona byla zorientowana na obnazenie slabych stron MU. Ich taktyka swietnie sie sprawdzila i naprawde trzeba ich za to szanowac.
» 11 maja 2016, 02:11 #158
AUDIoooo: Wyrzucili go już?
» 11 maja 2016, 00:16 #157
ManUtdFun: To i ja dołożę swoje trzy grosze. Coś odnośnie Blinda Nie ukrywam, że nie jestem wielkim fanem Blinda, nie kocham go tak jak kochałem Vidę czy Rio. Jest, gra w koszulce United i za to szacun. Toleruję go. Rojo za to bardzo nie trawię, ale to nie o Argentyńczyku mowa. Wielu wiesza psy na Blindzie inni go bronią pisząc że był mega sezon w jego wykonaniu no i niestety akurat w najważniejszym meczu sezonu zawalił, trudno, zdarza się, i tak jest kotem. Szacuneczek dla Holendra bo nie gra na swojej nominalnej pozycji; mimo nie najlepszych warunków fizycznych przetrwał już dwa lata na ŚO. Zgodzę się, jest dobrym obrońcą ALE już nie przesadzajcie. Moim zdaniem komentarze niektórych są lekką przesadą. Fakt, mamy bardzo mało straconych bramek, ale to zasługa bardziej De Gei i SMALLINGA niż Holendra. Jak myślicie, taki wyczyn powtórzyłby Chris z kimś czy Blind z kimś? Ja obstawiam to pierwsze. Nie oskarżam Blinda, nie umniejszam mu, ale prawda jest taka, że zamieniajac go na Jonesa czy Evansa dostalibyśmy podobny wynik. Zamieniając Chrisa na Jonesa czy Evansa byłaby katastrofa. Do tego warto dodać 4987412 rożnych w wykonaniu Blinda z których ile skończyło się bramką?? Hmmm... Każdy wymaga nowych napadziorów, czy pomocników, ale nie mamy szans ugrać czegokolwiek w Europie z obroną: Darmian, Chris, Blind Rojo. Chris jedyny trzyma poziom. Porównajmy to do czwórki Brown, Rio, Vida Evra. Niebo a ziemia. Blin jest dobry, dziś zawalił, szkoda że kluczowy mecz sezonu,. Jakby zawalił finałLM czy MŚ też byłoby bronienie że "zdarza się"? Zdarzyć to się może Januszowi w meczu 11 kolejki B-klasy a nie zawodnikowi który jest profesjonalistą i który zarabia takie pieniądze i gra w MU. Ok, JEDNĄ bramkę można zawalić, zdarza się. Jednak Blind dziś zawalił więcej niż jedną bramkę... No i ROJO OUT w trybie natychmiastowym.

Martial jesteś kocurem!

Trzeba wierzyć w Swansea a jak nie to może chociaż pożegnamy się z lvg.... GGMU!
» 11 maja 2016, 00:15 #156
84cantona7: Znając życie to City przegra w niedzielę w Fabianem, a my tego nie wykorzystamy i będzie 0:0 z Borucem.
» 11 maja 2016, 00:14 #155
dawid7013: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 00:21

Co ty człowieku gadasz Rooney,Carrick,Young,Depay muszą zostać.
Rojo,Fellaini,Bastian i może Jones oni mogą odejść.
» 11 maja 2016, 00:20 #154
Wave: Widze ludkow transferujacych out graczy to mi sie smiac chce, trzeba 1 pana wymienic, wiadomo kogo, I WZMOCNIC SIE!! Przede wszystkim obronca srodkowym, prawoskrzydlowym i strikerem, to absolutne minimum. Juz stracilismy paru dobrych zawodnikow, jeszcze chcecie sprzedawac?
» 11 maja 2016, 00:27 #153
Wave: sporo tych jezeli, raczej, nie wiem :p
» 11 maja 2016, 00:43 #152
Wave: Zgodze sie z tym ze mamy partacza trenera, co nie potrafi polowy potencjalu u wiekszosci wycisnac, zgodze sie tez z tym ze chora wizja wszerz-tikitaki nie dzialala, nie dziala i nie bedzie dizalac i ze mamy trenera ktory wiecej nas oslabil transferami niz wzmocnil.
» 11 maja 2016, 00:50 #151
Wave: Nie zdziwie sie wcale gdy przyjdzie np. Mou i polowa naszych zacznie grac sporo lepiej
» 11 maja 2016, 00:54 #150
bulka1986: nie wiem co wy wszsycy macie z tym Rooneyem - z roku na rok gra coraz gorzej, ale chyba tego nie widzicie, jezżeli mialby zostac to jak dla mnie zeby w koncu pobil rekord Charltona i mozna go sprzedac, Roo to nie Ibra. Ibra 7 lat starszy od Rooneya, a taka różnica między nimi, że glowa mała.
» 11 maja 2016, 08:24 #149
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2016 00:11

Blind po dzisiejszym meczu powinien być kolejnym po Cannavaro zdobywcą złotej piłki.

otwarcie całego boiska dla Carrolla - to raz

iv.pl/images/39886190758462850904.jpg - dwa

i jeszcze kapitalne "przeszkadzanie" Reidowi przy golu na 3-2

Dzisiejszy mecz ślepego to podsumowanie pracy van Gaala na OT.
» 11 maja 2016, 00:10 #148
44everUnited: Szczerze mówiąc to niekoniecznie życzę sobie triumfu w FACup. Nic to nam nie daje, a nie zniosę widoku dumnego z siebie LVG, mordy Fellainiego z medalem i pieprzenia o jego (w sumie tez innych) świetnej grze. Nawet w przypadku triumfu to nie wiem czy będę się z niego z całego serca cieszył mając w pamięci cały ten sezon. Mam nadzieje tylko ze poleci nie tylko LVG ale przede wszystkim Woodward. Pajac powinien pójść do ciężkiej pracy fizycznej, a nie niszczyć ten klub i brylować na piłkarskich salonach (miedzy działaczami, trenerami itp.) i brac niezłą kasę. Bo nawet transferów do porządku nie umie załatwić. Co do piłkarzy to naprawdę nie spiąć się na taki mecz?? Co to była Barcelona, Real, Bayern? Szkoda słów. Trzeba było nie remisować z Newcastlami i przegrywać z Norwichami Sunderlandami to by nie było teraz takich cyrków.

P.S. A propos Blinda. Żałosny występ, trudno ale co to za bronienie go w stylu "w trakcie sezonu często nas ratował, 1 mecz mu nie wyszedł". Aha czyli co? DDG ma prawo w przyszłym meczu wpuścić każdy celny strzał?
» 11 maja 2016, 00:08 #147
Wave: z Fellainim cie fantazja troche poniosla :p
» 11 maja 2016, 00:17 #146
DaroMistrz5: Wiecie dzisiaj miałem trening w klubie B klasy. I chciał bym na ten trening zaprosić blinda (mimo że myślę że ciągle gra nie tam gdzie powinien), schnederlina, Herrera i rojo i poza lepszymi butami pewnie niczym się nie wyróżnia. Chociaż Herrera lepiej kopię po nogach
» 11 maja 2016, 00:08 #145
szabo1878: Jeszcze tylko musimy koncertowo przepierdoic puchar i filozofia bedzie sie zgadzac.
» 11 maja 2016, 00:08 #144
UrbannLegend: Bilić mógłby na zajęciach szkółki niedzielnej uczyć van Gaala, jak powinien zachowywać się menedżer. Jak stać przy linii, dyrygować, dopingować, krzyczeć.

A mecz? Tego się właśnie bałem. Blind jak dziecko we mgle, tylko Martial cokolwiek grał. Zgroza.
» 11 maja 2016, 00:07 #143
Steckov: Przez wiele najróżniejszych sezonów będąc kibicem Manchesteru United przeżywałem radosne chwile i chwile gorsze. Nie będę teraz wylewał tysiąca żali jak to jest źle, jak klub idzie na dno itd. Jestem z tą drużyną na dobre i na złe. Jestem z Nimi jak wygrywają i jestem z Nimi jak przegrywają. Nie ma co się łudzić, że droga będzie usłana różami. Sir Alexa nikt nie jest w stanie zastąpić. Ale z całego serca wierzę w lepsze dni.
» 11 maja 2016, 00:04 #142
zbyszek7: Dzieki LvG teraz juz wiem ze jak jeszcze kiedys spoznimy sie na mecz w Londynie to dostaniemy 3 bramki :P
» 11 maja 2016, 00:01 #141
DaroMistrz5: Poza wygraną łabędzi z City wierzę w resztę
» 11 maja 2016, 00:03 #140
zbyszek7: W obronie gra skrzydlowy i pomocnik, w pomocy napastnik a na skrzydlach napastnik i dziesiatka i z przodu osamotniony zoltodziub chyba masz racje ze trzeba sie cieszyc z tego 5 miejsca :/
» 11 maja 2016, 00:04 #139
rubin: Czerwone dziady, ehhhh...
» 10 maja 2016, 23:57 #138
BaltazarGabka: Wyjebac LVG... Chcialbym Giggsa za niego, choc to njerealne.. ale gorszej padaki zagrac sie nie da, a przynajmniej atmosfera bylaby lepsza..
» 10 maja 2016, 23:57 #137
Matys13R: Brawo WHU, nie ma LM, nie ma Van luja, jeszcze przydało by się, eby wywalili woodwarda
» 10 maja 2016, 23:54 #136
Mateusz131213: W artykule jest błąd, bo jest wynik napisany 2:2
» 10 maja 2016, 23:54 #135
AgEnT: ostatni raz widziałem Cię
zaraz przypomnę sobie gdzie
to było chyba na Old Trafford
chwaliłaś się biletem na Ligę Mistrzów
to że miałem swoją filozofię nie liczyło się

a miało być tak pięknie
miało nie wiać w środy nam
i ociekać szczęściem
miało być "top4! top4!"
» 10 maja 2016, 23:54 #134
DaroMistrz5: Zgadzam się z tobą. Poza zatraceniem depaya. Dla mnie on przed przyjsciem nie byl już materialem na zawodnika United. Mam tylko nadzieję, że trenerem nie zostanie murinho
» 10 maja 2016, 23:59 #133
Kempes: Umiesz liczyć, licz na siebie. Takie stare mądre porzekadło.
» 10 maja 2016, 23:56 #132
Alaan: Zagrali jak panienki, zero zaangażowania, po pierwszej połowie powinno być 3:0 dla West Hamu. Mamy kilka pereł, mamy kilka słabych ogniw, trzeba to poukładać. Do zobaczenia w przyszłym sezonie, DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE - WIERNI PO PORAŻCE.
» 10 maja 2016, 23:53 #131
poster: Następny sezon będzie jeszcze gorszy ponieważ : Nowy Trener Chelsea silna drużyna dobrzy zawodnicy pewnie jakieś dobre transfery , Man City Pep Guardiola zrobi robotę , Arsenal solidna marka na top 4 , Spurs silna drużyna większy stadion więcej kasy dokupić 2-3 zawodników i będzie miodzio , Liverpool zawsze solidna marka będą walczyć o TOP 4 , West Ham nowy stadion nowi sponsorzy większe możliwości $ co za tym idzie lepsi gracze , Lester drużyna która zaskoczyła wszystkich w tym sezonie ogromne pieniądze za mistrzostwo dodatkowi sponsorzy . Nasz Man Utd będzie miało bardzo ciężko obecnie obrona wygląda słabo , pomoc tez średnio atak lepiej ale jest to drużyna która absolutnie nie jest gotowa na mistrzostwo kasa United zaczyna kruszeć brak LM daje o sb znać i brak sukcesów w lidze , teraz ciężkie zadanie przed włodarzami klubu zatrudnić nowego trenera i budować wszystko jeszcze raz czy zaufać lujowi , luj nic specjalnego nie zbudował ani nie osiągnął z United wydał ponad 200 mil na transfery i w sumie z tych transferów które zrobił to Morgan , Martial , Herrera są coś warci reszta to ogórki nowy trener jak np. Mou nie oznacza koniecznie sukcesów ale szanse na to że coś się zmieni jeśli chcemy coś osiągnąć nie możemy budować klubu 10 lat mając i finanse i dobry sztab szkoleniowy a przede wszystkim możliwości kiedyś jak PSV grało z United to trzęsło portkami dziś jest to na odwrót więc w złą stronę to zmierza nie będę pisał kogo kupić kogo sprzedać bo to nie allegro ale tu połowa zawodników trzeba wymienić Billić trener WHU zakupił 15 zawodników i zbudował zespół który gra ładną dla oka piłkę .
» 10 maja 2016, 23:51 #130
NoLogo: Obrońcy vg, wykażcie się teraz! Macie pole do popisu po takim żenującym występie, w sumie całym sezonie. Jedyne porozumienie jakie widać było w grze, to między Rooneyem a Valencią (starzy w zespole, nie do końca ruszeni przez "filozofię") a tak to zero zgrania, składnych akcji. Jedynie błysk młodego Antka na lewej...
» 10 maja 2016, 23:51 #129
AUDIoooo: Nie moge sie doczekać kiedy polecą głowy a specjalnie ta świńska.
» 10 maja 2016, 23:50 #128
Domelo: Mi też, psychicznie jestem wykończony po tym koszmarnym sezonie, najgorszym jaki kiedykolwiek miałem okazję zobaczyć.
» 10 maja 2016, 23:50 #127
Kempes: No przecież jak ten gamoń zostanie, to przyszły sezon zaczynamy z -1pkt, bo z jego taktyką to różnica bramek góra +10. czyli już od pierwszej kolejki mamy punkt straty.
» 10 maja 2016, 23:51 #126
Domelo: Nawet możemy spaść z ligi jak ten gamoń zostanie.
» 10 maja 2016, 23:52 #125
Domelo: Stracimy Dawida i Martiala, a nie zyskamy porządnego trenera oraz zawodników przez brak LM. Jednym słowem upadek.
» 10 maja 2016, 23:59 #124
Mateusz131213: Ja jestem ciekawy co teraz powie po tym meczu LvG. Jak myslicie?
» 10 maja 2016, 23:47 #123
mateusz09874: Nadal mamy szansę na Ligę Mistrzów
» 10 maja 2016, 23:50 #122
Diabelred: 1. Nadal jestesmy w grze o LM.
2. Przez te opoznienie zwiazane z atakiem na autobus, pilkarze nie bili w pelni skoncentrowani.
3. WHU zagral mecz sezonu.
» 10 maja 2016, 23:58 #121
zaluda: a w niedzielę będzie tak: my wygrywamy z Bournemouth i City wygra w ostatnich minutach ze Swansea, mówię wam
» 10 maja 2016, 23:47 #120
AUDIoooo: Co z tego?City wystarczy remis z Labedziami
» 10 maja 2016, 23:49 #119
Diabelred: City nawet nie musi wygrac, wystarczy im remis. Niestety tragiczny bilans bramkowy sie klania. Dlatego tak wazne bylo by dzis przynajmniej zremisowac, by City bylo pod presja, ze musza wygrac z Labedziami,
» 10 maja 2016, 23:50 #118
Diabelred: Liga Europy wita... City juz tego nie wypusci, wystarczy im tylko remis z Labedziami, a i my nie wiadomo czy w ogole wygramy z Bournemouth. Najbardziej z takiego wyniku to sie cieszy pewnie Guardiola.

Co do samego meczu, to smutno sie to mowi, ale WHU gralo jakby to oni walczyli o LM, a my tylkoo LE... Te 3 stracone bramki to najnizszy wymiar kary, w pelni zasluzone zwyciestwo Mlotow, byli po prostu lepsi. My tylko tradycyjnie juz w posiadaniu bylismy pewnie lepsi.

Szkoda mi Blinda, przez caly sezon w miare ogarnial na obronie, a dzis w najwazniejszym meczu sezonu totalnie dal clala.

Swoja droga jak tak patrze na Herrere czy Morgana w srodku pola, to az mi szkoda, ze pozbylismy Cleverleya. Cleverley byl jaki byl, ale przynajmniej zawsze walczyl, a nie jak Herrera(ktory raz walczy, a raz sobie olewa cala akcje), czy Morgana(ktory ma praktycznie totalnie wylane na to co sie dzieje na boisku).


Jedynie Martial i De Gea tradycyjnie nie zawiedli. No i przy Macie mozna zapisac plus za cala bramkowa akcje. Wszyscy inni zawiedli mniej lub bardziej. Antybohater meczu oczywiscie Blind.

Co nas czeka? No niestety na 99% LE(1% szansy, ze City sfrajerzy i nawet nie zremisuje meczu z mocno oslabionymi Labedziami), miejmy nadzieje juz z Mourinho u steru.
» 10 maja 2016, 23:46 #117
vanderToki: "Najbardziej z takiego wyniku to sie cieszy pewnie Guardiola." - no właśnie. A była szansa, że w przyszłym sezonie nie odpadnie w półfinale LM, ech...
» 10 maja 2016, 23:49 #116
sagnol32: Jeśli mam być szczery to jeśli city wygra ze Swansea to mam nadzieje że przej* my z Bournemouth i polecimy na 8 miejsce. Wtedy zarząd nie będzie miał argumentów żeby zostawić wielmożnego ekscelencje LVG . Reputacja klubu i tak jest nadszarpnięta , nawet Chelsea nie jest aż takim obiektem kpin ( bo liverpoolu nikt i tak serio nie bierze) ,a w LE możemy zagrać poprzez FA CUP , chociaż nie sądzę abyśmy coś tam ugrali. Brać tego Mourinho , Zlatana , kupić prawdziwego obrońce bo to w tej chwili jest jedyne wyjście z tej nędzy.
» 10 maja 2016, 23:45 #115
2Fast4You: Ja proszę tylko o menadżera z prawdziwego zdarzenia i gościa, który będzie w stanie dokonać przynajmniej 3 transferów na poziomie, przecież to przykre co się dzieje z naszym klubem, czy dłużej to trwa tym gorzej, ta stagnacja może nas doprowadzić do stanu w którym nie wygramy nic znaczącego przez x lat
» 10 maja 2016, 23:45 #114
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2016 23:47

Od niedzieli żyłem meczem i modliłem się o dobry wynik naszej ekipy. Nie śmiałem się nie igrałem nie szalałem tylko w koncentracji wyczekiwałem meczu i myślałem że zawodnicy podejdą do tego tak samo, a co oni robia? Patałachy nagrywają jakieś filmiki i przed meczem sezonu robia sobie jaja ze mnie i z kibiców United? Takich ciot nie było jeszcze w ManU
» 10 maja 2016, 23:44 #113
kuba25: nie powienienes pisac ' manu ' - obraza dla klubu to jest.
» 10 maja 2016, 23:46 #112
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2016 23:49

czym Ty sie czlowieku przejmujesz w tej chwili... używany przez kibica MU nie jest obraźliwym zwrotem... pomysl ze liga mistrzow odjeżdża nam
» 10 maja 2016, 23:48 #111
kckMU: Ile już spotkań przegraliśmy przez bramki z powietrza?

Nie mam słów, o ile ktoś w ogóle je ma. Ed to skończone zero, natomiast Ferguson je sobie obiadki z Pochettino. Szkot po emeryturze jest już problemem United. Nie chce słyszeć o Mourinho, bo może obawia się, że Portugalczyk może przyćmić jego osobę na OT? Nie wiem, dla mnie to absurd. Zresztą, ten klub jest w tej chwili tylko absurdem i niczym więcej.

Blind dostał jeden mecz wolnego i zapomniał jak się gra w piłkę. Pisałem o Morganie, że dobrze się czuje sam na libero, ale muszę to cofnąć i przyznać się do błędu.

Tragedia, beznadzieja, filozofia. Tylko tyle można napisać mając 4/5 ostrzeżeń.
» 10 maja 2016, 23:44 #110
tara1982: Obawiam się że Jose jak zobaczył jakich klepaczy ma United sam nie podejmie się wyzwania
» 10 maja 2016, 23:44 #109
Ronal: Pocieszenie jest dla mnie tylko takie, że co nam z tej ligi mistrzów - nam jako kibicom, skoro z taką drużyną i z takim trenerem nic byśmy tam nie ugrali... Wiem, że to marne pocieszenie, ale jednak zawsze jakieś... Prawdopodobnie mielibyśmy problem by wyjść z grupy. Tak się może skupią w 100% na lidze...
» 10 maja 2016, 23:43 #108
DaroMistrz5: Chlopak ma dopiero 18 lat i gdyby nie kontuzje pewnie by wcale nie zagrał. Problem leży w stylu gry. To nie Hiszpania, Niemcy czy Holandia ze lvg może sobie spokojnie trzymac pilke bo 70 procent ligi to chlopcy do bicia i raz na 20 meczy wpadka. W pl poza pierwsza piatka czy szostka reszta tesz potrafi grac w pilke i to robi a my potrafimy ja trzymać i usypiac ludzi. Zal mi
» 10 maja 2016, 23:51 #107
Domelo: LE nam została, to jest masakra. To już lepiej mieć 8 miejsce i bez LE......
» 10 maja 2016, 23:43 #106
Maesky: Najgorszy scenariusz jest taki, że przegrywamy z Bournemouth, WHU remisuje swój ostatni mecz, Southampton wygrywa, a do tego Liverpool wygrywa swoje 2 ostatnie mecze. Co się dzieje?
Liverpool ma 64 pkt, WHU 63 pkt, Soton 63 pkt i United 63 pkt...i jest siódme (!!), bo ma najgorszą różnicę bramek.
Na szczęście to mało prawdopodobne, że tak się stanie. Niemniej jednak to pokazuje ten nasz "progress" po 2 latach pracy LvG.
» 10 maja 2016, 23:41 #105
Kempes: Wtedy United byłoby ósme
» 10 maja 2016, 23:43 #104
Kilerek7: Swansea może ograć City bo jest w lekkim gazie, ale tak jak City dało nam prezent z Arsenalem tak my się dziś im odwdzięczyliśmy porażką. Ostatnia kolejka będzie o wszystko, ale wątpię, że City to zaprzepaści, trzeba będzie odmówić różaniec!
» 10 maja 2016, 23:43 #103
vanderToki: Wtedy Manchester United będzie na ósmym miejscu, kolego. ;]
Poza tym w przyszłym sezonie nie byłoby LE, mniej meczów do rozegrania... w zeszłym sezonie udało się dzięki temu wbić do czołowej czwórki, więc kto wie, czy to taki najgorszy scenariusz. ;p
» 10 maja 2016, 23:44 #102
Kempes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2016 23:47

Tylko jeszcze trzeba przegrać finał FA Cup, ale przy takiej grze żaden problem
» 10 maja 2016, 23:46 #101
DaroMistrz5: Mniej nadzieję dalej. Z takim stylem wstyd się do ligi mistrzów pchać
» 10 maja 2016, 23:41 #100
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2016 23:41

LvG : W meczu Swansea z City będę kibicem Swansea hah:D
» 10 maja 2016, 23:41 #99
zbyszek7: obejrzyj jeszcze raz i zobacz kto zlamal linie spalonego
» 10 maja 2016, 23:53 #98
Toms: Lepiej nic nie pisac. Szkoda ze City wyciagnelo do nas reke, oszczedziliby nam rozczarowan.
» 10 maja 2016, 23:39 #97
vanderToki: A co ich Giggs obchodzi, on nawet nie jest ze Swansea.
» 10 maja 2016, 23:41 #96
NexaT: West Ham grał dla City?
» 10 maja 2016, 23:41 #95
vanderToki: Wiesz, że Giggs jest z Cardiff, prawda? I że chłopcy ze Swansea, delikatnie rzecz ujmując, nie przepadają za tymi z Cardiff?
» 10 maja 2016, 23:54 #94
Mateusz131213: Paaaaaa LM !! Zasłużenie nie kwalifikujemy sie tam, z taką grą to wiadomo..
» 10 maja 2016, 23:38 #93
wegiel13: Dla ROONEYA nadszedl juz czas. MLS czeka!!
» 10 maja 2016, 23:37 #92
omen: Oni to do kopania rowów, a nie piłki się nadają
» 10 maja 2016, 23:41 #91
Domelo: Rooney za 300k tygodniowo raczej nie dostanie fuchy kopania rowów, a szkoda.
» 10 maja 2016, 23:55 #90
DaroMistrz5: Nie ma co się oszukiwać. Nie mamy drużyny na grę w lidze mistrzów. Zresztą z grupy nie wyszliśmy i to z słabej. Walczyliśmy o ligę mistrzów tylko dzięki wypadkom City, Arsenalu. 46 bramek w 37 meczach? Pamięta ktoś taki sezon? I wmawianie ze blind jest środkowym obrońcą bo lvg chcę lewonorznego srodkowego. Kazdy mlody ktory by dzisiaj zagral byl by lepszy. Jedyny plus lvg to wprowadzanie młodych c hociarz gdyby nie kontuzje nie było by ich aż tylu. Serce pęka gdy na to patrzę
» 10 maja 2016, 23:36 #89
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2016 23:39

Ano najlepiej De Gea i Martial, jednemu filozofia nieistotna, 2gi sie nie podporzadkowuje,
reszta grala tymi podaniami ta bez strzalow tikitake :p

Dajcie temu Blindowi spokoj, to nie jest i nie bedzie stoper, chora wizja trenera i tyle
Paradoksalnie strasznie bylo widac brak Felly w tym meczu, gdzie wszystkie gorne przegrywalismy
» 10 maja 2016, 23:36 #88
kuba25: kupon wszedł, przewidziałem akcje ;d
» 10 maja 2016, 23:36 #87
gromek119: Modle się o to by zwolnili Tulipana bo serce boli jak idziemy na dno. Oddajcie Koszulki marne piłkarzyki bo liczy się tylko kasa dla was 000000000000 ambicji
» 10 maja 2016, 23:36 #86
wegiel13: Niech De Gea ucieka do Realu bo MU juz nie ma!
» 10 maja 2016, 23:36 #85
Ave88: Obrona obroną ale z przodu tez nie było szału. 2 gole ale co poza tym? Praktycznie nic a tak się nie da wygrać WHU to nie druzyna pokroju Norwich
» 10 maja 2016, 23:36 #84
MarekOdbyt: i bez wyników, czyli totalne nic
» 10 maja 2016, 23:53 #83
AUDIoooo: Uwaga !Teraz wszydtko w rekach Swansea!Wstyd I żenada!United zależny od ogórków.
» 10 maja 2016, 23:34 #82
vanderToki: Tak jak w 2012 był zależny od QPR.
» 10 maja 2016, 23:35 #81
szabo1878: @vandertoki ale jednak sytuacje sie troche roznia ;)

ile ja bym dal, zeby teraz naszym problemem bylo to, czy bedziemy mistrzem czy wicemistrzem :P
» 10 maja 2016, 23:41 #80
Domelo: Na chwilę obecną do ogórków można nas też zaliczyć, niestety smutna prawda, ale jesteśmy ligowym średniakiem.
» 10 maja 2016, 23:44 #79
RedRevolta: Nasi pomogli pepowi, brawo, lokalny rywal w lm a my oczywiście nie, jeśli Luj zostanie to ja nie mam pytań...
» 10 maja 2016, 23:34 #78
zbyszek7: Spokojnie dalej jestesmy w grze o awans musimy tylko wygrac z B'mouth a City przegrac ze Swas do tego nie zapominajcie ze gramy w pucharze anglii najstarszych rozgrywkach na swiecie !
» 10 maja 2016, 23:34 #77
Domelo: To tak jak trafić w totka 6.
» 10 maja 2016, 23:34 #76
Joker7: tylko Mou moze uratowac obecnie ten klub!
» 10 maja 2016, 23:32 #75
omen: Zaraz i tak ktoś mądry Ci napisze, że Mou w 3 lata zniszczy ten klub. Tak jakby jeszcze było co niszczyć...
» 10 maja 2016, 23:35 #74
1wolf1: Kasztan to niezbyt trafne porownanie. Kasztany spedzaja jednak duza czesc swego "zycia" w powietrzu, a Herrera, to tylko lezy na ziemi :D
» 10 maja 2016, 23:34 #73
Domelo: Głównym kasztanem jest nasz pseudo filozoficzny trener. Koniec kropka.
» 10 maja 2016, 23:35 #72
zbyszek7: Co powiesz o Macie ktory zagral 50 przecietnych meczow w tym sezonie
» 10 maja 2016, 23:35 #71
pawelisto2: Carrick i Fella to w chwili obecnej nasi jedyni środkowi pomocnicy.
Roo no, szczerze liczę cały czas, że się przebudzi, lecz to był kolejny jego bezpłciowy mecz
» 10 maja 2016, 23:39 #70
GandiGanda: Wezcie ochloncie albo pyknijcie se wiadro. Mamy lekko drewniany zespol o czym swiadczy nasza gra i glupie bledy lecz AH jest najbardziej kreatywnym srodkowym jakiego mamy. Co juz Rojo/Lingard wam nie przeszkadza? Zreszta tego syfu juz sie nie chce ogladac od kad mamy van swira na lawce
» 10 maja 2016, 23:53 #69
wander11: jeszcze bedzievtak zev WHU wyprzedzi United jak ci zagraja tak jak dzisiaj
» 10 maja 2016, 23:32 #68
karpiu87: Blind - i już nic nie muszę dodawać. Nerwy o tej porze nie są wskazane. Wpuszczanie Januzaja który nie gra przez pół sezonu to nienormalne. Dobranoc.
» 10 maja 2016, 23:32 #67
pawelisto2: Kij z tym blindem...pare razy zamulił, generalnie udany sezon miał tylko ten jeden mec zawalił...

ale nie rozumiem komentarzy, które tu obrażają Rojo?

Podłączał się w ofensywie i w defensywie też nie wadził wiele, nie rozumiem
» 10 maja 2016, 23:33 #66
mielan92: Przykro mi ale to ich praca. Każdego ocenia się po wykonywaniu swoich obowiązków. A jego zadaniem jak i innych było KRYCIE ZAWODNIKÓW !
» 10 maja 2016, 23:35 #65
karpiu87: Zacytuje kolegę poniżej "To wina świńskiego ryja, że go tam stawia. Myślę ,że Fosu lepiej zagrałby na ŚO niż Blind".
» 10 maja 2016, 23:35 #64
pawelisto2: No mówię Blind zawalił nam mecz, ale generalnie grał dobry sezon, więc nie rozumiem jak ludzie piszą, że do ekstraklasy go, ale tak, zgadza się, dał dzisiaj pupy totalnie

po prostu nie rozumiem hejtów na Rojo dzisiaj, na Lingarda zresztą też(przecież on miał tylko kilka razy piłkę...)
a Rojo zagrał dzisiaj ofensywnie i nie najgorzej w defensywie
» 10 maja 2016, 23:37 #63
Paps: Rownie dobrze mogłby Tyriona Lanistera dac na srodek obrony,wyszlo by to samo co dzisiaj :)
» 10 maja 2016, 23:31 #62
Rion: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 10 maja 2016, 23:31 #61
wegiel13: 3 strzaly MU przy 19tu WHU!! LVG i tak bedzie zadowolony bo posiadanie mielismy wieksze!!
» 10 maja 2016, 23:31 #60
Domelo: Ba i strzeliliśmy niewiarygodnie dużo bramek.... Van Żal.
» 10 maja 2016, 23:32 #59
szabo1878: Wiadomo Blind nic nie poradzi na swoje warunki fizyczne, ale dzisiaj to po prostu zawalil na calej linii!

ktos mu chyba pranie mozgu zrobil, bo chlop zapomnial co to jest linia spalonego!!
» 10 maja 2016, 23:34 #58
gigsiu1991: Jak dobrze pójdzie to w LE nie zagramy
» 10 maja 2016, 23:31 #57
bohaterkosci: ja się tylko dziwię dlaczego przy korzystnym dla nas wyniku nie wprowadzono jakiegoś defensora który by wspomógł obrońców bo przecież od początku meczu było widać że Blind słabo gra
» 10 maja 2016, 23:30 #56
Masarnia: Od 15 lat kibicuje temu klubowi i zastanawiam sie czy to tylko zasługa Fergusona że ze średniaków umiał wyciągnąć 200% umiejetnosci czy porazka kolejnych trenerów....i niestety skłaniam sie w strone tego ze bedzie z nas teraz taki Liverpool niby marka ale nic z tego nie ma....mimo wszystko kocham ten klub i tym bardziej dzieki Ci Ser Aleksie:(
» 10 maja 2016, 23:30 #55
Ronal: Ferguson potrafił właśnie wyciągnąć 100% z piłkarz którzy wcale gwiazdami nie byli i wygrywać trofea. Najgorsze, że Ferguson zostawił po sobie drużynę z tą samą filozofią gry i wystarczyło tylko kontynuować jego zamysł, ale nie... Przyszedł jeden wizjoner - później drugi i skutki tego widzimy.
» 10 maja 2016, 23:32 #54
rizx: Prawda jest taka, że SAF też niezły bałagan zostawił i trzeba tu spojrzeć obiektywnie. Gdyby nie sezon życia Robina i ściąganie po raz nty Rudego z emerytury to mistrzostwa nigdy by nie bylo. Ostatni sezon Fergiego to były głównie brzydkie mecze często wygrywane w sposób jaki prezentujemy dziś. O sukcesach z Bazyleą i Bilbao wspominać nie będę.
» 10 maja 2016, 23:38 #53
mycka86: Już nawet nie chce się hejtować, bo nie wiadomo od czego zacząć. Brawo WHU, zasłużona wygrana.
» 10 maja 2016, 23:30 #52
Odin88: Spokojnie. Jeszcze nie wszystko spierdzielone. Musimy jeszcze przegrac puchar:) i ostatni mecz. Mamy szanse na kwalifikacje do LE
» 10 maja 2016, 23:30 #51
Bayron: Mamy szansę nie zagrać w LE...
» 10 maja 2016, 23:43 #50
rooney121: Już zrozumiał że Blind nie jest ŚO ? jak można wystawić z WHU które ma samych dryblasów na ŚO zawodnika który nie wiem czy ma 180cm .... Miejmy nadzieje że Swensea wygra u siebie . Nie chcą grać w LM to nie będą , zero zaangażowania , walki ... Brak słów
» 10 maja 2016, 23:30 #49
emil1986x: mieć 2-1 i nie zacząć parkować autobusu?!?!?!? można bylo zmianami wzmocnić def i grać spokojnie na czas... żałość
» 10 maja 2016, 23:29 #48
vanderToki: Nawet nie zdążyli zaparkować. ;] Murarka zresztą na stałe fragmenty gry czasem nie pomaga, więc i tak mogłoby wpaść.
» 10 maja 2016, 23:32 #47
Piotrek92: moge zalozyc ze van gaal zgoni na "kiboli" West Hamu :D
» 10 maja 2016, 23:29 #46
vanderToki: Na pewno. ;] Jakieś tam przełożenie na grę to mogło mieć, wprawdzie na zestresowanych na nagraniu Lingarda nie wyglądali, ale spóźnienie itd. może i źle na nich wpłynęło - ale aż takiej padaki to nie usprawiedliwia.
» 10 maja 2016, 23:34 #45
konrado1991: Nadzieja w Swansea. Ten pkt moze nam brakować. Smutek ale tez nadzieja ze w Niedziele sie usmiechniemy....
» 10 maja 2016, 23:29 #44
sagnol32: Blind dzisiaj tragedia , poziom Demichelisa gorzej się nie dało. 3 gole zawalił, 90 minuta zamiast gonić wynik to jako środkowy obrońca gra do tyłu , po hja on te rożne wybija jak jeszcze nic nie wpadło ? Martial król , trzeba na niego chuchać aby od nas nie odszedł bo wszystko co dobre w tej drużynie to Martial i De Gea. Teraz trzeba liczyć że Pellegrini coś wykombinuje na mecz ze Swansea i przegrają. Zresztą szkoda strzępić ryja. Niech po meczu Lingard nagra jakiś ciekawy film na fb , jedyne co im wychodzi.
» 10 maja 2016, 23:29 #43
vanderToki: Tak, to dzięki sędziemu był jeden strzał przez całą pierwszą połowę.
» 10 maja 2016, 23:34 #42
Sylverstone: niech sobie te LE w kutasa wsadza
» 10 maja 2016, 23:29 #41
szabo1878: Przez pierwsze 20 minut West Ham nas tak brutalnie gwalcil, ze juz chcialem wylaczyc mecz. Postanowilem jednak wytrzymac do konca. Na dobre mi to zdecydowanie nie wyszlo...
» 10 maja 2016, 23:28 #40
dusik600: "Szkoda szczępić ryja" Zmarnowaliśmy po raz kolejny taką okazję ..
» 10 maja 2016, 23:28 #39
Xchrisx7: Coś w tym jest. Przynajmniej nikt nie będzie się tłumaczył napiętym terminarzem i będzie można się skupić wyłącznie na lidze.
» 10 maja 2016, 23:31 #38
narc: Wina Fellainiego :P
» 10 maja 2016, 23:28 #37
DiMaryja: Poza Smallingiem, Rooneyem i Martialem reszta nie zagrała nic. Dzisiaj dokładnie było widać, że Blind to nie stoper. Poza tym ten cały Rojo to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Schneiderlin to drewno nie z tej ziemi, Herrera cały mecz poza grą. Dramat i upokorzenie, mieć wszystko w swoich rękach i wszystko zaprzepaścić.
» 10 maja 2016, 23:28 #36
simsonson: Przepraszam, a Rooney co zagrał? gówno ..
» 10 maja 2016, 23:29 #35
mgs: Czas pakować walizki lvg!
» 10 maja 2016, 23:28 #34
DaroMistrz5: Dlaczego płacone są ciężkie pieniądze za graczy którzy w West ham by nie grali?
» 10 maja 2016, 23:43 #33
pawelisto2: Tak czy siak czekam na hejty na Lingarda za emocjonujące 11 minut ^^
» 10 maja 2016, 23:27 #32
uzil25: Kogo brakło rzecz jasna Fellainiego. Herrera z Roo i Carrickiem może nie najgorzej operowali piłką ale zabrakło siły i zabezpieczenia góry. Z Belgiem inaczej by to wyglądało a tak to Smalling walczył z wiatrakami.

To jest tragedia. Dramat. A i Blind z Schneiderlinem to jakieś nieporozumienie...
» 10 maja 2016, 23:27 #31
pawelisto2: Dokładnie.
Fellaini to bardzo pożyteczny zawodnik widać to ponownie, niestety :(
Dlaczego Rojo nie mógł zagrać na ŚO przeciwko silnemu Carollowi?
» 10 maja 2016, 23:29 #30
dabro90: Herrera dobrze operował piłką w tym meczu xD?
Razem z Blindem i Sznederlę stworzyli najgorsze trio na boisku. Nie jestem jakimś zwolennikiem najezdzania na konkretnych piłkarzy bez względu na wydarzenia na boisku, ale w tym meczu, ta trójka graczy była żenująco słaba i przegrała nam to spotkanie.
» 10 maja 2016, 23:35 #29
m4c1eq1991: Van Żaal
» 10 maja 2016, 23:27 #28
michal21031980: Prostota i wolą walki zwyciężyła filozofię Nieudacznika Van Gala aż żal było oglądać jak go nie wywalą to są posrani tak jak on
» 10 maja 2016, 23:26 #27
vinmcqueen: Zalogowałem się tylko po to, żeby dać 1/10 Blindowi, bo tylko to mogę mu zrobić, dziękuję za uwagę, dobranoc.
» 10 maja 2016, 23:26 #26
Keravnos: Do pełni szczęścia brakuje tylko, żeby live wygrało LE.... Liście pompować a nie w piłkę grać....
» 10 maja 2016, 23:26 #25
1wolf1: Juz nie pastwcie sie nad tym Blindem, bo co ma zrobic, ze mu poskapilo centymetrow... Popatrzcie sobie za to na statystyki - Jak chcieli wygrac z WHU przy 3 oddanych strzalach na bramke? To byla walka o LM? To bylo zalosne podsumowanie sezonu w ich wykonaniu. Z V.G czy bez niego w nowym sezonie nie powinno byc juz w skladzie conajmniej 5-6 zawodnikow. Tyle w temacie. Maja to na co zasluzyli.
» 10 maja 2016, 23:26 #24
Sebekpro: slepy pojechal po calosci
» 10 maja 2016, 23:25 #23
Bossicky: Tragedia, to byla tragedia...
» 10 maja 2016, 23:25 #22
Mikez: Tak, Blind zagrał katastrofalnie. Ale to, że przez 45 minut United nie potrafiło oddać celnego strzału na bramkę WHU to już nie jego wina.
» 10 maja 2016, 23:25 #21
wegiel13: Taka druzyna nie zasluguje na gre w LM!!
» 10 maja 2016, 23:25 #20
2Fast4You: No wiadomo, przecież tylko sami sobie odbieramy szansę na LM :)
» 10 maja 2016, 23:40 #19
pawelisto2: No i ten Herrera...
Od początku sezonu z niego tyle pożytku co z nowej płyty Wiśniewskiego.

Szkoda, naprawdę szkoda.
» 10 maja 2016, 23:26 #18
Ronal: Ja też, ale nie potrafię patrzeć na to, jak mój ukochany klub jest gwałcony.Trudna to miłość.
» 10 maja 2016, 23:26 #17
tomciocr7: Nie wykorzystać takiej szansy, to tylko United tak potrafi. Żałosny sezon.
» 10 maja 2016, 23:25 #16
eunuch: Złamane serce. Znowu. ..
» 10 maja 2016, 23:24 #15
vanderToki: Ja wiem, Everton miał stosunek bramek 45:46 i się na czwarte miejsce załapał.
» 10 maja 2016, 23:30 #14
Wave: Blind nigdy stoperem nie byl i nie bedzie, nic nowego :)
Cala nadzieja w Swensea :p
» 10 maja 2016, 23:24 #13
Xchrisx7: 3 krótkie myśli po tym meczu:

- Dziękuje Anthony i David za pełne zaangażowanie! Prawdziwe diabły!
- Piękne pożegnanie West Hamu z Upton Park.
- Pałka się przegła Louis. Pakuj notesik, maść na hemoroidy i wracaj do Holandii
» 10 maja 2016, 23:24 #12
Xchrisx7: Nawet wygrany puchar tego nie zrekompensuje. Tak jak już wcześniej pisałem bez LM przynajmniej nie będzie wytłumaczenia że gramy na wielu frontach i może w przyszłym roku skupią się wyłącznie na lidze. Oby już z nowym trenerem!
» 10 maja 2016, 23:33 #11
Ronal: Płakać mi się chce przez to, co się stało z tą drużyną... Nadal nie mogę w to uwierzyć. Szacunek dla WHU za mecz i walkę. Zasłużona wygrana w tą ważną chwilę dla nich.
» 10 maja 2016, 23:24 #10
lisu1: Na każdą pozycję potrzeba nam przynajmniej jednego nowego piłkarza .
» 10 maja 2016, 23:24 #9
wombatyea: padaka jak zawsze... biegają z kupą w gaciach jak jakieś lamusy
» 10 maja 2016, 23:23 #8
Domelo: Blind, Rojo to jakieś kompletne pomyłki. Do Górnika Zabrze z nimi.
» 10 maja 2016, 23:26 #7
Domelo: Van ŻAAAAAAAAAAAAAAAAAAl wypad stąd, doprowadziłeś do upadku mojego klubu. Hańba.
» 10 maja 2016, 23:23 #6
Bayron: Żegnaj Ligo Mistrzów....
» 10 maja 2016, 23:22 #5
Joker7: NARA LvG!
blind dzisiaj 3 bramy!
» 10 maja 2016, 23:22 #4
Bayron: I jeszcze 2 setki miał...
» 10 maja 2016, 23:23 #3
tomas0808: dwie setki to ja właśnie polewam... szkoda słów...
» 10 maja 2016, 23:25 #2
HubsS1: Świetny mecz Blinda.
» 10 maja 2016, 23:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.