Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham pokonany! Manchester United w półfinale FA Cup!

» 13 kwietnia 2016, 21:56 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły pokonały West Ham United w powtórzonym meczu ćwierćfinałowym FA Cup. Gracze Louisa Van Gaala zapewnili sobie tym samym awans do półfinału Pucharu Anglii. Mecz zakończył się wynikiem 2:1. Bramki dla United zdobyli Marcus Rashford oraz Marouane Fellainie. Gola kontaktowego dla Młotów strzelił James Tomkins.
West Ham pokonany! Manchester United w półfinale FA Cup!
» Czerwone Diabły pokonały West Ham United w powtórzonym meczu ćwierćfinałowym FA Cup. Gracze Louisa Van Gaala zapewnili sobie tym samym awans do półfinału Pucharu Anglii. Mecz zakończył się wynikiem 2:1. Bramki dla United zdobyli Marcus Rashford oraz Marouane Fellainie. Gola kontaktowego dla Młotów strzelił James Tomkins.
Oceń zawodników:
David de Gea
Timothy Fosu-Mensah
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Michael Carrick
Jesse Lingard
Marouane Fellaini
Ander Herrera
Anthony Martial
Marcus Rashford
Antonio Valencia
Morgan Schneiderlin
Wayne Rooney

Oddano 109 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsze minuty należały zdecydowanie do zawodników West Hamu United. Gospodarze rozpoczęli mecz z dużym zaangażowaniem i na wysokich obrotach. Już w 5. minucie Valencia miał okazję pokonać De Geę. Zawodnik Młotów uderzył jednak zbyt lekko i trafił prosto w bramkarza United.

Odpowiedź Manchesteru United przyszła dopiero w 18. minucie. Wtedy to po podaniu Jessego Lingarda, w polu karnym znalazł się Marouane Flellaini. Belg strzelił w światło bramki, piłka podbiła się jeszcze na nodze Ogbonny, ale Randolph popisał się kocim refleksem i wybił piłkę znad głowy na rzut rożny.

Do końca pierwszej połowy podopieczni Louisa van Gaal nie oddali już inicjatywy gospodarzom. W 21. minucie Rashford prostym zwodem minął Antonio i znalazł się w bardzo groźnej pozycji. Strzał napastnika z bliskiej odległości został już niestety zablokowany.

35. minuta to uderzenie Lingarda zza pola karnego. Anglik strzelił mocno, po ziemi, ale Randoplh nie miał problemów z obroną. Przed gwizgkiem kończącym pierwszą połowę, swoją obecność zaznaczył jeszcze Michael Carrick uderzeniem zza pola karnego. Anglik niestety chybił nieznacznie i futbolówka przeleciała obok słupka.

Po wznowieniu meczu, w 49. minucie potężnym strzałem gola zdobyć chciał Jesse Lingard. Futbolówka doznała jednak rotacji zewnętrznej i uderzyła w słupek podtrzymujący siatkę w bramce. West Ham na ten strzał odpowiedział siłą. Kouyate kropnął piłkę ile sił w nogach. Był jednak na tyle daleko, że De Gea zdążył się rzucić i wyłapać piłkę.

Pierwszy gol meczu padł w 54. minucie starcia na Upton Park. Zaczęło się niewinnie, od przypadkowego bloku i przechwytu Herrery. Piłka momentalnie wpadła pod nogi Martiala, a następnie została zagrana do Rashforda. Młody napastnik balansem ciała zwiódł Antonio, odsłonił drogę do bramki i przepięknym, technicznym uderzeniem skierował futbolówkę w samo okienko bramki Randolpha.

West Ham próbował zniwelować różnicę bramkową poprzez strzały z dystansu, jednak zarówno Kouyate, Moses czy Noble nie potrafili zaskoczyć De Gei. Wykorzystali to gracze Manchesteru United, którzy podwyższyli wynik na 0:2 w 67. minucie. Zaczęło się od dośrodkowania Lingarda. Martial opanował piłkę na 5. metrze i zdecydował się na uderzenie z ostrego kąta. Piłka poleciała w kierunku Fellainiego, ten trącił ją kolanem i po chwili cieszył się już ze zdobytego gola.

W 78. minucie David De Gea popisał się niesamowitym refleksem. Hiszpan wybił nogą piłkę z linii bramkowej, po strzale z około 5. Metrów w wykonaniu Emenike. Niestety po rzucie rożnym gracze United nie mieli tyle szczęścia. Piłkę z długiego słupka głową zgrał Andy Carroll, a z bliskiej odległości gola zdobył Tomkins.

Upton Park na chwilę eksplodowało, gdyby w 89. minucie West Ham przeprowadził oblężenie bramki De Gei. Najpierw Kouyate uderzył mocno z bliskiej odległości. Hiszpan wybił nogą. Później Carroll dobijał z linii pola karnego. De Gea ponownie obronił. Piłka wpadła do siatki przy trzecim strzale, w wykonaniu Kouyate. Ten jednak był na pozycji spalonej i po chwili euforii, decyzja sędziego dotarła do graczy i kibiców.

W doliczonym czasie gry na murawie pojawił się Wayne Rooney, zmieniając Rashforda. West Ham miał jeszcze jedną okazję na wyrównanie. Payet próbował strzału bezpośredniego z rzutu wolnego. Po rykoszecie futbolówka wyleciała jednak poza linię końcową. Wynik utrzymał się do końca meczu i Manchester United mógł świętować awans do półfinału FA Cup.

West Ham United 1:2 (0:0) Manchester United

Bramki: James Tomkins 79' - Marcus Rashford 54’, Marouane Fellaini 67’


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Ham United vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: West Ham United vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (345)


karolmanu3: dawac zapowiedz!! :)
» 15 kwietnia 2016, 21:50 #328
vanderToki: Bez przesady, 4:0 z Bayernem też było ustawione? W tym właśnie sezonie, w którym akurat wygrali?
» 15 kwietnia 2016, 17:38 #327
vanderToki: Miałem na myśli co innego. W półfinale LM 2013/14 akurat moim skromnym zdaniem Atletico dostało najłatwiejszego przeciwnika. Real miał trudnego rywala, a mimo to ich zlali - i piszę to jako sympatyk Bayernu, do tego ciężko znaleźć klub, który darzyłbym większą niechęcią niż Real. Zatem twierdzenie, że LM jest zawsze pod Real, jest według mnie nieuprawnione. Wtedy akurat zdobyli trofeum może na farcie, ale jednak w skali chyba zasłużenie.
Natomiast co do przewałów to cóż, niestety jest ich rzeczywiście wiele. Jak dla mnie skandalem jest mundial w Katarze i to, co się tam przy budowie infrastruktury wyrabia. MŚ w Rosji też budzą trochę niesmak, ze względu na politykę prowadzoną przez władze tego państwa. Pensje zawodników również wołają o pomstę do nieba, ale cóż, oni są produktami niejako, takie są prawa rynku, wzbudzają zainteresowanie, więc jest hajs. No i nie dotyczy to wszystko tylko futbolu niestety - np. zeszłoroczne MŚ szczypiornistów to też była granda, choć organizacyjnie poziom rzeczywiście bardzo wysoki. Siatkarski mundial 2010 we Włoszech - system rozgrywek zupełnie porąbany i pod gospodarzy. Myśmy później też trochę nakombinowali, ale jednak pokonaliśmy Francję, Rosjan, Brazylię dwakroć, Niemców - tytuł raczej zasłużony. Nawet w rugby finał MŚ 2011 był podejrzany.
» 15 kwietnia 2016, 18:28 #326
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 17:08

Jakie te losowania LM są ustawione. Wszystko żeby tylko Real nie odpadł więc dostał najsłabszego przeciwnika z całej 4, podczas gdy Atleti dostało Bayern.
» 15 kwietnia 2016, 17:06 #325
Misiek87: Nasz przeciwnik w półfinale - Everton a patrząc jeszcze na skład drugiej pary półfinałowej tych rozgrywek to powiem że grzechem było by nie wygrać Pucharu Anglii w tym roku, po prostu do cholery jasnej to jest Manchester United, już nie uwzględniajmy formy zespołu w tym sezonie, normalnie w świecie Czerwone Diabły z Van Gaalem muszą to zrobić, kibice są tego głodni, kibice po prostu chcą już trofeów. Jak ja zazdrościłem wczoraj kibicom Liverpoolu że ich klub tak pięknie walczył do samego końca.
» 15 kwietnia 2016, 16:19 #324
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 15:17

Liczę na finał City vs Atletico i wygraną klubu z Madrytu bo ich cholernie lubię. A w LE prawdopodobnie Liverpool vs Sevilla tu znowu za hiszpanami no bo gdzie to by LM było na Anfield a nie na Old Trafford :x
» 15 kwietnia 2016, 15:17 #323
Unitedman: Akurat ewentualne zwycięstwo Scousersów nie wpływa na to czy my będziemy grać w LM czy nie pomimo zajęcia 4 czy 2 miejsca
Bardziej martwiłbym się gdyby LM wygrało City
» 15 kwietnia 2016, 15:36 #322
GandiGanda: W najgirszym przypadku to live moze nas wyprzedzic w tabeli niech se grajom w tym LE
» 15 kwietnia 2016, 16:29 #321
vanderToki: @Unitedman
Ta kwestia była już często tutaj wyjaśniana, ale raz jeszcze: zwycięstwo City w LM nie wpływa nijak na pozycję United, jeśli MU wdrapie się na czwarte miejsce.
Problem pojawi się dopiero, jeśli MC wygra LM, a LFC - LE, a to ze względu na limit pięciu zespołów z jednej federacji w Champions League. O ile Man Utd zajmą czwarte miejsce w lidze, możliwe są takie warianty:
1. Ani MC, ani LFC nic nie wygrywają -> czwarty zespół z Anglii gra w eliminacjach do LM.
2. MC wygrywa Ligę Mistrzów, a LFC nic -> Citizens automatycznie grają w fazie grupowej, a United w eliminacjach.
3. LFC zdobywa LE, a MC przegrywa w półfinale albo finale -> Liverpool gra w fazie grupowej LM, a Man Utd w eliminacjach.
4. Tak MC, jak i LFC wygrywają swoje rozgrywki -> oba kluby wystąpią w grupie LM, dla United pozostaje LE.
Takie są od tego sezonu zasady.
» 15 kwietnia 2016, 16:46 #320
mrowaacmg: Pytanie by się upewnić :)
MC wygrywa LM , LFC nic
a w PL MU 5 miejsce, MC 4
to gramy w el do LM w przyszłym sezonie tak ?
» 15 kwietnia 2016, 22:29 #319
2Fast4You: A gdzie ja napisałem że ewentualne zwycięstwo Lfc wpływa na nasze miejsce w LM ? po prostu, nie bójmy się mówić że mamy małe szanse na to 4 miejsce, jedyna szansa w tym że City rzuci wszystkie siły na LM i odpuszczą trochę ligę a my nie będziemy tracić punktów ( gdzie terminarz mamy jako jeden z gorszych zespołów walczących o top 4)
» 16 kwietnia 2016, 00:55 #318
vanderToki: @mrowaacmg: Nie, niestety trzeba bezwzględnie zająć to czwarte miejsce.
» 16 kwietnia 2016, 08:54 #317
is200: Cristiano wraca do domu
» 15 kwietnia 2016, 12:34 #316
kckMU: jakiego domu?

w domu to był w 2013 i jeszcze pobił własną rodzinę, pomijając oczywiście to, że perez kupił mecz
» 15 kwietnia 2016, 12:50 #315
Chestnut: Dalej butthurt o prawidłową kartkę?
» 15 kwietnia 2016, 13:45 #314
kckMU: podobne faule:

de Jong v Alonso RPA 2010 - żółta kartka
w meczu BVB z Tottenhamem - bez kartki (protest kibiców United w social mediach po tym spotkaniu)

i jeszcze mógłbym Ci wymienić kilka spotkań, w którym takie sytuacje widziałem, ale to nie ma sensu. nic to nie zmieni
» 15 kwietnia 2016, 13:48 #313
JohnnyCross: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 20:59

Tamta kartka była śmieszna. W ogóle w tamtym dwumeczu sędziowanie było tragiczne: nasz gol po rożnym, którego nie powinno być, brak czerwonej kartki dla Varane, gdy faulował Evre, brak karnego dla nas gdy Diego Lopez znokautował Vidica, brak karnego dla Realu gdy Rafael zagrał ręką w polu karnym no i ta czerwona kartka z kosmosu dla Naniego.
» 15 kwietnia 2016, 20:58 #312
piter100000: czuję się świetnie, dzięki za troskę :) a teraz na poważnie. lubię ligę angielską, bo jest ciekawa i gra w niej mój ukochany zespół. jeśli chodzi o ranking europejski to zwisa mi on kompletnie. nigdy w życiu nie będe kibicował żadnej angielskiej drużynie w europejskich pucharach. Liverpoolu i City nienawidzę z całego serca. każdy widzi to na swój sposób i podchodzi do tego tematu po swojemu. mój punkt widzenia jest właśnie taki. jeśli bedziemy wystarczająco dobrą drużyną to nie będziemy zwracali uwagi na to ile zespołów wchodzi z naszej ligi, bo my zawsze wśród nich będziemy. to, że nam nie idzie to nie znaczy, że mam życzyć dobrze dwóm największym wrogom. to trochę tak jakbym chciał, żeby obcy facet bzyknął moją żonę, kiedy ja nie mogę.
» 15 kwietnia 2016, 08:25 #311
trance: Nie porównuj pasji i zainteresowań do kobiety, no weź...toszkę się zagolopowałeś. każdy ma inny punkt widzenia i ok, ale to jest tak, że skoro mi się nie udało, to po co ma się udać innym? Tak? Dla mnie poza mistrzostwem kraju ważne są puchary, chciałbym jeszcze zobaczyć MU we finale LM i poczuć te emocje, a już w 1999 czułem ich smak. Nie zawsze uda się zdobyć Premiership, dlatego ważne by nie tylko mistrz kraju, jak w Polsce, mógł grać w pucharach, dlatego ja nie zmienię swojego podejścia, niech angielska piłka zbiera punkty, skoro inni są nieudolni, w tym MU z całym zarządem i sztabem.
» 15 kwietnia 2016, 09:22 #310
piter100000: City i Liverpool w półfinałach europejskich pucharów. nie wierzę, że to się dzieje na prawdę. oby odpadli w tej 1/2. nie ma nic gorszego niż oglądanie dwóch największych wrogów w rozgrywkach europejskich
» 15 kwietnia 2016, 07:52 #309
bambo2: jesteś głupi jak but! ale co się spodziewać po kolesiu który ma na imię Piter nie znam żadnego rozsądnego to same buce i gamonie ! co do losowania i dalszych meczów mam nadzieję że wygra Liverpool bo na obecną chwile nie ma zespołu który potrafi zapewnić taką dawkę pozytywnych piłkarsko emocji
» 15 kwietnia 2016, 21:31 #308
Keravnos: Klopp w ciągu pół roku odmienił drużynę, a United przez 3 lata drepcze w miejscu, a mam wrażenie, że zaliczyło spory regres. To pokazuje, jak kiepskim i bezjajowym trenerem stał się LvG...
» 15 kwietnia 2016, 07:32 #307
yokowal18: Agent Edward na fb podał ze edd obiecał pracę JM nawet jeśli lvg wygra fa cup. A to dlatego że psg rzuciło jm ofertę na stół.
» 15 kwietnia 2016, 07:09 #306
dlabigt23: Nasi nawet przy stanie 0;1 juz odpuszczaja mecz i dostaja kolejne bramki z ogorkami ;) Liverpool w przyszlym sezonie bedzie mocny i potrzeba u nas bardzo duzych zmian . Jednak dobry trener potrafi ogarnac kazdy zespol wiec jezeli Van Gaal zostanie na kolejny sezon to bedzie tragedia i nie widze nas w przyszlym sezonie przy tych wzmocnieniach naszych rywali.
» 15 kwietnia 2016, 06:24 #305
Kilerek7: A tak z innej beczki pisze się, że chcemy Bernardeschi za kasę plus Rashforda Heh.
» 15 kwietnia 2016, 00:07 #304
RedDevils4life: Trochę dziwna informacja tak szczerze. :P
» 15 kwietnia 2016, 00:59 #303
Wave: Pewnie, zawsze mozna do sr... zawezic komentarz :p
No to Liverpool sie nie obs.. w takim razie i sa dalej :p
» 14 kwietnia 2016, 23:38 #302
kckMU: słabość rywala też potrzeba umieć wykorzystać, a my w tym roku nie wygraliśmy nawet raz z Newcastle.

zresztą, tu się rozchodzi o to, jaką pasję, jaja i mentalność zwycięzców pokazał Liverpool. nienawidzę tego dzbana...
» 14 kwietnia 2016, 23:51 #301
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 23:34

Origi: "Strzelali obroncy, strzelali napastnicy, wszyscy walczylismy"

Tego u nas brakuje determinacji i walecznosci. Tego oczekuje, nie taktycznej klepaniny wszerz, a tego uczy nas vg. Niszczy swoja filozofia dusze Manchesteru United.
» 14 kwietnia 2016, 23:33 #300
Neymar12: To niech walczą - boją się biegać? Zabroniono im tego? Od zawodników też można wymagać aby pamiętali gdzie grają.
» 15 kwietnia 2016, 00:01 #299
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 00:19

Klopp Simeone Bilic to menagerowie dla ktorych chce sie grac, walczyc, ginac.
Nie usiedza na meczu, zyja meczem i druzyna.

vg to typowy taktyk z notesikiem.

Reusik nie widzisz roznicy? :p
» 15 kwietnia 2016, 00:18 #298
Neymar12: Widze ale mówisz to w taki sposób jakby człowiek był jedynie półgłówkiem reagującym na bodźce. Oni sami muszą coś od siebie dawać. Jakie to ma znaczenie widać chyba w podejściu młodych do gry? Zawodnicy sami nie zdają sobie sprawy że warto walczyć?Benitez w finale 2005 powiedział do zawodników aby mu strzelili jedynie honorową bramkę a mimo to znaleźli w sobie na tyle silnej woli aby sie nie poddać. Jeśli ktoś nie ma odpowiedniego charakteru to nikt mu go nie da. Waleczność i determinacja to cechy charakteru
» 15 kwietnia 2016, 00:28 #297
kckMU: czyli uważasz Reusik, że jak Klopp i Simeone siedzieliby na dupie z notesem, to ich drużyny nadal by tak grały?

nie wydaje mi się
» 15 kwietnia 2016, 00:32 #296
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 00:42

Ancelotti siedział tak zawsze a jego drużyny potrafiły walczyć, a dlaczego? Bo miał takich piłkarzy jak Gattusto,Terry,Ibra czy Alonso. Spokój różnie działa na ludzi. Czasem w trudnych sytuacjach może niwelować panike. Twierdze że problem to brak wyrazistych liderów i charakterów które odeszły jak Evra,Vidić,Rio,Paul. Rooney to żaden lider. On sam potrzebuje wsparcia. Teraz widzę że przed rywalami młodego Rashforda broni...... Lingard. Powiedz mi że to nie żałosne i czy starszym graczom nie powinno być wstyd? Dobranoc
» 15 kwietnia 2016, 00:39 #295
czesty1: O k... jeśli by było jak piszesz to manager nie byłby potrzebny. Piłkarze to nie roboty. Motywacja ma ogromne znaczenie. Gdyby nie psycholog Małysz nie odnosiłby takich sukcesów i nie pokonywał swoich słabości. Jak możesz być kibicem MU jeśli tego typu Managerem był Ferguson. Dla, którego zawodnicy wskakiwali w ogień. Wyciągał z zawodników 200%. Ze średniaków robił solidnych grajków. Trzymał każdego za mordę, gdyby nie to, to Giggs by siedział teraz gdzieś zapijaczony w klubie, a tak stał się dzięki Fergusonowi żywą legendą. Teraz Klopp czy Simeone pokazują jak ogromne znaczenie ma motywacja i pozytywna energią, którą zarażają swoich zawodników.
» 15 kwietnia 2016, 00:46 #294
kckMU: Jest jeszcze coś takiego jak niebywała charyzma, a ją miał i ma Ancelotti oraz Ferguson na stare lata. Jak chcesz mi powiedzieć, że w Realu czy PSG na początku jego budowy byli tacy piłkarze jak Gattusso czy Terry to się nie zgodzę.

nieudacznik z holandii nie ma nic. to kompletne zero, dno i upadek człowieka. najchętniej wziąłbym ten jego zasrany notes i przydzwonił mu w ten pusty cymbał.

Dobranoc również
» 15 kwietnia 2016, 01:03 #293
Neymar12: Używanie określeń kompletne zero i dno jest po prostu śmieszne. To że człowiek nie drze ryja jest kwestią charakteru a ten każdy ma inny.Mało mnie obchodzi czy ktoś to robi. Darcie nic nie da jeśli nie ma piłkarza który weźmie na siebie odpowiedzialność za drużynę.
» 15 kwietnia 2016, 06:59 #292
kckMU: ale ja nie napisałem, że on jest zerem bo nie drze ryja. on jest zerem i dnem z natury, nic tego nie zmieni. dobrze, że zaraz koniec przygody z nim
» 15 kwietnia 2016, 12:42 #291
Wave: Gratki dla Liverpoolu, fajnie ze kolejna angielska dalej.
Przednie sie to ogladalo i daje duzo do myslenia ile daje menager druzynie.
Ile serca, determinacji u naszych sasiadow i pomyslec ze kiedys wlasnie z tego slynelismy :(

Przednie sie to ogladalo :)
» 14 kwietnia 2016, 23:29 #290
Sylverstone: bede jaja jak liv bedzie gral LM a my nie ;° ale abstrachujac dzisiejszy mecz to kadre maja ciut lepsza od naszej
» 14 kwietnia 2016, 23:24 #289
RedRevolta: Powolutku Liverpool rośnie w siłę, a my stoimy w miejscu.
» 14 kwietnia 2016, 23:20 #288
Wave: Blad, cofamy sie w rozwoju i to strasznie
» 14 kwietnia 2016, 23:46 #287
kamilxdd: Liverpool jest niesamowity! :OO
» 14 kwietnia 2016, 23:10 #286
Gurfo: Był kiedyś taki dzień - 2003.04.23, był mecz Ligi Mistrzów UTD vs Real. Jak ja tęsknię za tamtym walecznym i nieustępliwym United...

Nie macie pojęcia jak teraz cierpię, gdy o tamtych chwilach przypomina mi Liverpool...
» 14 kwietnia 2016, 23:08 #285
czesty1: Rok 2009 4:3 z City. Owen 96 minuta to były czasy... i gra do końca! Miałem podobne flashbacki jak patrzyłem dzisiaj na grę Liverpoolu. Klopp Szacun!
» 14 kwietnia 2016, 23:26 #284
vanderToki: I tak zawsze za Fergusona grali? :)
» 15 kwietnia 2016, 17:03 #283
Matias: TO JEST PRAWDZIWA DRUŻYNA! WALKA DO KOŃCA! TRENER KTÓRY POTRAFI PODERWAĆ ZESPÓŁ W NAJTRUDNIEJSZYM MOMENCIE! A U NAS CIEPŁE KLUCHY I VAN BUCYFOŁ NA ŁAWCE! YOU NEVER WALK ALONE! GRATULACJE DLA LIVERPOOLU!
» 14 kwietnia 2016, 23:06 #282
Puchaczeue: Nie wiem czy zarząd oglądał ten mecz, ale van Gaal powinien w ciągu najbliższej godziny zostać wywalony na zbitą mordę. Klopp bez transferów, bez niczyjej pomocy, rozwiązał jaja scouserom i ze składu pełnego drewna robi cuda. Nieprawdopodobne, niepojęte i jednocześnie przykre, że my się musimy męczyć z ch. wartą filozofią.
» 14 kwietnia 2016, 23:05 #281
Neymar12: Kolejny. Skoro i tak według was o nic nie gramy(jest puchar ale ponoć nic nie warty) to co dla was za różnica kiedy ktoś odejdzie. Uspokujcie się troche bo tego pieprzenia już się nie da czytać

składu pełnego drewna robi cuda - ja tam widze sporo dobrych piłkarzy
» 14 kwietnia 2016, 23:08 #280
Puchaczeue: "to co dla was za różnica kiedy ktoś odejdzie"

To w takim razie potrzymałbym go do 2021 roku.
» 14 kwietnia 2016, 23:14 #279
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 23:20

Nie rozumiesz o co mi chodzi? Będziecie skomleć co kolejkę? Ile k*rwa można? Zobaczymy po sezonie. Zwalnianie teraz nie ma żadnego sensu i wbijcie to sobie do tego łba
» 14 kwietnia 2016, 23:18 #278
Puchaczeue: Woodward to jest ameba umysłowa i on go zatrzyma.
» 14 kwietnia 2016, 23:21 #277
pawelisto2: Jak dla mnie to ma sens jednak.

Przynajmniej skończy się biadolenie na tej stronie.

Przyjdzie Mourinho najlepszy trener na świecie i w końcu zobaczą, że w życiu nic nie ma tak hop siup, że z dnia na dzień można zrobić drużynę uniwersalną i wszystko wygrywać.
» 14 kwietnia 2016, 23:22 #276
yokowal18: Nikt tu nie myśli o wygraniu wszystkiego. Chcemy walki emocji i gry przyjemnej dla oka. Teraz każdy mecz to kara dla nas
» 14 kwietnia 2016, 23:26 #275
pawelisto2: Dlatego niżej napisałem, że pod względem gry zaliczyliśmy ogromny regres, ale póki co Van Gaal wywiązuje się z podstawowych obietnic, dalej nie wiemy co jest zapisane w jego kontrakcie, ale jeśli jeśli byłoby tak fatalnie i tak bardzo wszystko stracone to myślę, że zarząd by zwolnił go tak jak Moyes-a, ale stety/niestety dalej walczymy o ligę mistrzów i F.A Cup, więc myślę, że nie jest tak fatalnie jak mogłoby się wydawać.
» 14 kwietnia 2016, 23:30 #274
Neymar12: Ale dla kogo ma znaczenie czy LVG wypracuje styl gry ładny dla oka? Od początku było mówione że będzie tu krótko więc jakie to ma znaczenie skoro nowy menadżer i tak będzie chciał wnieść coś od siebie innego? Miał wprowadzić młodzież, utrzymać nas w TOP 4 i coś wygrać najśmieszniejsze że wciąż ma na to szanse
» 14 kwietnia 2016, 23:31 #273
czesty1: To po co sprowadzać trenera, który trochę kosztuje jak zaraz ma przyjść następny i to wszystko zmienić. Widzisz co piszesz? Wydał mnóstwo kasy, sprzedał kilku zawodników, którzy kiedyś całkiem nieźle radzili sobie w PL, a na pewno lepiej by sobie radzili niż obecni, których wprowadza LvG. Np. Sprzedaliśmy Evansa do WBA (tylko 9 więcej bramek od nas stracili, a nie mają DDG na bramce, który uratował nam z 10-15 pkt), ograny w PL a gramy na siłę Blindem, który nie ma na to warunków. Darmian to samo, zdecydowanie lepszy był Rafael. Nani by się nam przydał na skrzydle, bo Lingard to dramat. Wprowadził młodzież... jaki to jest naiwny argument małego dzieciaka, które zje wszystko z ręki LvG. Kupa smakuje? Gościu musiał skorzystać z młodzieży bo miał mnóstwo kontuzji i nagle się okazało, że Rashford czy Mensah mogę zwojować PL. Tylko pokaż mi co dalej, co zbudował LvG, pokaż mi jakieś filary, które będą stanowiły o przyszłości MU. Mamy skrzydła? Rozgrywającego? Defensywnego pomocnika? Ławkę rezerwowych? Dodatkowo gramy bezbarwny, nudny football, ostatnio też niezłe straty finansowe.
» 15 kwietnia 2016, 00:04 #272
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2016 07:10

Widzę co pisze.Miał trochę ogarnąć syf po Moyesie i wprowadzić młodzież. Co z tego że miał kontuzje? W takich sytuacjach młodzież najczęściej przebija się w wielkich klubach. Coś jak z Bellerinem w Arsenalu czy De Gea w Atletico. Nie powiększając kadry musiał mieć na uwadze korzystanie z młodzieży. Mówisz że okopujące się w polu karnym WBA straciło niewiele więcej bramek? Żaden wyczyn patrząc na styl gry. Rafael za to wiecznie był kontuzjowany i nawet w przeciętnym Lyonie się nie przebił. Twierdze że nikogo w zarządzie na razie styl nie obchodzi tylko spełnienie określonych celów. I nie bronie nikogo ale to chyba oczywiste że inne cele ma menadżer na lata Klopp a inne menadżer przejściowy
» 15 kwietnia 2016, 07:07 #271
kckMU: ja to bym jedno treściwe pytanie zadał - van dzbanie, czy ty to widziałeś?
» 14 kwietnia 2016, 23:04 #270
pawelisto2: Zastanawia mnie jedna rzecz.

Niektóre osoby tutaj życzą porażki Manchesterowi, nienawidzą City, jeszcze bardziej nienawidzą Liverpoolu, śmieją się z Arsenalu i Wengera to komu oni w końcu kibicują i czy mają oni jakikolwiek związek z piłką angielską i czy w ogóle są kibicami tej ligi, albo jakiegokolwiek innego klubu?

Bez obrazy oczywiście, ale dziwne mi się to wydaje, żeby nie kibicować absolutnie nikomu, bądź "kibicować" i życzyć wszystkim porażki dookoła.

Świetny meczyk dzisiaj był!
» 14 kwietnia 2016, 23:02 #269
Neymar12: Są kibicami Manchesteru z nazwy ale kibicują(w sensie chce im się obejrzeć mecz) tylko kiedy drużynie idzie. Tak to rozumiem.

Mecz fajny. BVB sfrajerzyło strasznie - nie wiem jak mogli to przepuścić ale taktycznie ten mecz - poziom podwórkowy
» 14 kwietnia 2016, 23:06 #268
bedajaja: wiesz czemu dużo ludzi stąd życzy porażek na United, bo to chyba jedyny sposób aby się van Gaala pozbyć, te szczęśliwe wygrane, albo prześlizgnięcia się 1-0 po nudnej grze zwyczajnie wkurzają kibiców, jest takie przysłowie, warto zrobić krok w tył żeby potem zrobić dwa kroki w przód
» 14 kwietnia 2016, 23:07 #267
Neymar12: wiesz czemu dużo ludzi stąd życzy porażek na United, bo to chyba jedyny sposób aby się van Gaala pozbyć, te szczęśliwe wygrane, albo prześlizgnięcia się 1-0 po nudnej grze zwyczajnie wkurzają kibiców, jest takie przysłowie, warto zrobić krok w tył żeby potem zrobić dwa kroki w przód

To jest najbardziej kretyński argument jaki czytałem. Może z ligi też spadniemy? Po tym też można zrobić krok do przodu. Nawet żaden z was nie wie na jakich warunkach i celach pracuje LVG ale i tak jakiś kretyn musi się w taki sposób odezwać
» 14 kwietnia 2016, 23:10 #266
Domelo: Tylko mi nie mów, że Van Gaal spełnił pokładane w nim nadzieje. Miałem wielkie oczekiwania wobec niego, ale się zawiodłem.
» 14 kwietnia 2016, 23:14 #265
pawelisto2: Według wielu kibiców w [OFICJALNYM] zatrudnieniu Van Gaala pisało, że jest to najlepsza opcja dla Manchesteru, aby wyjść z kryzysu. Poszukaj na devilpage w archiwum oficjalnego newsa o zatrudnieniu van gaala można się uśmiać jak niektórzy dzisiaj najwięksi przeciwnicy Van Gaal-a wtedy skakali z radości na wieść o Van Gaalu.

Bądź co bądź powinno na pierwszym miejscu liczyć się dobre imię klubu, bo tak to łatwo wywnioskować, że dla niektórych lepsza by była teraz strefa spadkowa niż Van Gaal na stanowisku trenera skoro chcą wszystkie mecze przegrywać.

Ale nawet jeśli ktoś faktycznie ma takie dziwne myślenie o sukcesach klubu to mi byłoby ciężko tak cały sezon olać i życzyć wszystkim dookoła przegranej, tak nie kibicować nikomu to musi być smutne.
» 14 kwietnia 2016, 23:16 #264
pawelisto2: Domelo, a nie spełnił?

top4 w pierwszym sezonie zrobione to był jego początkowy cel.

Następnym celem było ogrywanie młodzieży + awans do ligi mistrzów = spełnione.

Dalej jest w walce o top4, czyli o ligę mistrzów na kolejny sezon + walczy o puchar F.A wiem, że dla nas kibiców rozpieszczonych tłustymi latami Fergussona to mało, dużo za mało, ale gdyby tak fatalnie się spisywał to myślę, że zarząd dawno by go wyrzucił.
Poza tym nie wiemy na jakich warunkach pracuje tutaj w tym klubie.
» 14 kwietnia 2016, 23:20 #263
Domelo: @pawelisto2

Jestem jednym z nich. Przyznaję się, że byłem uradowany z przyjścia Van Gaala, sądziłem, że to jest odpowiedni wybór ( trener z doświadczeniem, charyzmą). Niestety teraz po prawie 2 latach jego rządów czuję wielkie rozczarowanie, jest tu drugi sezon, a gramy jeszcze gorzej jak rok temu, a wydaje mi się, że powinno być na odwrót, że powinien być progres, a nie regres.
» 14 kwietnia 2016, 23:21 #262
pawelisto2: Jest regres pod względem gry, tu nie zaprzeczę, ale bądź co bądź w pierwszym sezonie oczekiwania spełnił nie ważne w jakim stylu, a teraz dalej sezon jest w toku i wszystko może się zdarzyć nawet to, że jakimś cudem przedostatnie się do tej ligi mistrzów.

Charyzmę to on miał kilka/kilkanaście lat temu, teraz niestety jest on totalnie bezpłciowy niestety i pod tym względem mocno mnie zawiódł, ale niewykluczone jest, że faktycznie przygotowuje on Giggsa na stanowisku menadżera dlatego on sobie grzecznie siedzi w fotelu, a Giggs ostatnio coraz więcej podpowiada przy linii.

Możemy gdybać, ale to wydaje mi się jedna z sensowniejszych opcji, bo nie wierzę, że trenerowi aż tak bardzo się nie chce wyrazić jakichkolwiek większych emocji.
» 14 kwietnia 2016, 23:26 #261
Domelo: Wszedł do LM, ale myślałem, że chociaż da radę z grupy wyjść i trochę namieszać w Champions League. Tutaj też kamyczek do ogródka VG, grupa nie należała do najtrudniejszych, powinien z niej wyjść. Powinien...
» 14 kwietnia 2016, 23:31 #260
milagro: I by wyszedł z tej grupy, gdybyśmy mieli bardziej ustabilizowany skład, a nie w połowie w przebudowie, w połowie trochę już wypalony. Ale każdy lubi zapominać na jakim etapie się obecnie znajdujemy. Jedyne czego naprawdę mi w tym wszystkim u nas brakuje, to woli walki. Bo można było się potykać i słabo grać, ale można było to nadrabiać jajami na boisku. No ale patrząc na przebieg naszych potknięć i porażek, to czasem się nie dziwię, ze nasi nie mają już siły się mentalnie zbierać i zwykły stracony gol podcina im skrzydła, gdzie dodatkowo presja wyników jest ogromna.
» 14 kwietnia 2016, 23:42 #259
pawelisto2: Ja to rozumiem.

Również można powiedzieć, że jestem rozpieszczony sukcesami Fergussona i obecny brak ambicji trenera jak i piłkarzy mocno mnie gryzie, ale bądź co bądź swoje zadania wypełnia Van Gaal z chirurgiczną precyzją, nie za wysoko nie za nisko, więc ma jeszcze szanse na LM jak i wygranie jednego trofeum, myślę, że gdy sytuacja się wyjaśni i np. stracimy szansę na LM to potraktują Van Gaala tak jak Moyes-a i będzie to w pełni uzasadnione.
» 14 kwietnia 2016, 23:43 #258
Domelo: No tak, nie jesteśmy już potęgą jak 3 lata temu. Muszę się z tym pogodzić, ale ciężko.
» 14 kwietnia 2016, 23:51 #257
RedDevils4life: @pawelisto2

Jak zauważyłeś (a może i nie, bo sam już nie wiem) jest to strona kibiców MANCHESTERU UNITED. Więc zapewne osoby zgromadzone tutaj kibicują właśnie temu zespołowi. Kibice tego klubu nie przepadają za innymi czołowymi klubami z tej samej ligi. Normalna rzecz u kibiców, prawda? Tak samo to działa w drugą stronę. Nie znaczy to jednak, że ktoś nie ma szacunku do jakiegoś klubu albo nie podziwia go. Nie rozumiem jednak czego ty się doszukujesz w tym momencie.

"I czy mają oni jakikolwiek związek z piłką angielską i czy w ogóle są kibicami tej ligi?" - Hmmm. Ligi to można być sympatykiem, bo kibicem raczej klubu. No chyba, że BBVA gra jutro z Bundesligą i ja o czymś nie wiem.

Jest to normalna reakcja każdego z kibiców. Liverpool pokonuje Borussie, jest to wielki wyczyn Kloppa i ludzie to podziwiają w tym momencie. Ale pomyśl czy nie wolałbyś aby to twój zespół był teraz i to ich byś oglądał obecnie. Manchester United od dawna rywalizuje z Liverpoolem i Arsenalem. City jest natomiast miastowym rywalem. Nie wiem czy mówi Ci coś takiego jak TRADYCJA. Historia, która kiedyś miała miejsce jest kontynuowana i przekazywana przez pokolenia. Według Ciebie wszyscy powinni być miękkimi fajami i klepać się po plecach mówiąc "ahh ta twoja Chelsea nas dzisiaj rozjechała nieźle". Rozumiesz już czy jeszcze nie? A takie coś o czym piszesz to nazywa się "niedzielny kibic". Ale ja Ci to jeszcze rozwinę, bo nie rozumiesz zapewne takiej kwestii, że można kibicować klubowi X i cieszyć się z jego zwycięstw. Ale jak klub Y jest odwiecznym rywalem klubu X i doceniasz jego dokonania to jest ok. Natomiast jeżeli chcesz kibicować klubowi X i Y to jest to jednak nie halo. Bo co gdy przyjdzie mecz pomiędzy klubem X i Y? Zostajesz zwykłym bezstronnym kibicem. No chyba, że się rozdwoisz.
» 14 kwietnia 2016, 23:57 #256
UniteDKanzaS: Borussia rozjechała Liverpool, a PSG ośmieszyło Man City...Ale oczywiście nie łudzę się, że co poniektórzy tutaj zmądrzeją...
Jak to wczoraj w studiu LM padło: Pogłoski o śmierci angielskiego futbolu okazały się mocno przesadzone! :)
» 14 kwietnia 2016, 23:01 #255
w124amg: BVB rozjechałaby nas jak gdybyśmy wygrali dwumecz z Liverpoolem. już w 9 minucie byłoby po meczu, nie mamy na dzień dzisiejszy takiej charyzmy jak oni
» 14 kwietnia 2016, 23:01 #254
Yondu: Menago to serce i dusza klubu. LFC nam to dziś pokazał. Dlatego korzystając z okazji pragnę wszystkim uświadomić, że od przyszłego sezonu u nas Simeone albo śmierć- bo tak należy nazwać zatrudnienie Mou. Mou czyli managera który pierwszy rok wydaje miliony, w drugim coś tam wygrywa a w trzecim odchodzi zostawiając ogarnięty pożarem burdel.
» 14 kwietnia 2016, 23:00 #253
Domelo: Liverpool to gra piękną piłkę, jak ja im tego zazdroszczę :( a my? Szkoda słów, niech się ten koszmarny sezon w końcu skończy :(
» 14 kwietnia 2016, 22:59 #252
RedDevils4life: Serio zazdrościsz Liverpoolowi? Ja wiem, że Klopp ich bardzo ogarnia obecnie, ale żeby wrogowi zazdrościć to już coś nie tak...
» 14 kwietnia 2016, 23:02 #251
Domelo: Tak zazdroszczę, bo grają ładną piłkę dla oka, kompletne przeciwieństwo nas.
» 14 kwietnia 2016, 23:03 #250
pawelisto2: Mimo, że kibicuje Manchesterowi nie mam w świecie futbolu żadnego wroga.
Nie uważam, aby City, czy Liverpool było moim wrogiem. Według mnie sport powinien łączyć, a nie dzielić, a bajeczki o hooligansach itd wywodzą się zapewne ze slumsów czy innej patologii.
» 14 kwietnia 2016, 23:06 #249
RedDevils4life: To dla mnie takie podejście jakie stosował Moyes. Idź obserwuj rywali i masz grać jak oni a nie lepiej od nich. Możesz doceniać, ale zazdrościć? Wiesz co znaczy słowo zazdrościć? Kibicuj Liverpoolowi w takim wypadku jak są przeciwieństwem nas. Żadnych wartości już chyba kibic w tych czasach nie posiada...
» 14 kwietnia 2016, 23:10 #248
Domelo: Po prostu po obejrzeniu dzisiejszego meczu przypomniał mi się dawny United :( Od 3 lat nie ma już u nas takiej walki do końca, jest to coś za czym bardzo tęsknię :(
» 14 kwietnia 2016, 23:10 #247
Domelo: Tak, idę kibicować Liverpoolowi, świetne podejście.... Bez komentarza.
» 14 kwietnia 2016, 23:12 #246
RedDevils4life: Nom. Chyba nie rozumiesz sam czego piszesz. :-)
» 14 kwietnia 2016, 23:12 #245
Domelo: Doskonale rozumiem.
» 14 kwietnia 2016, 23:16 #244
TheRipper: Jakich czasów dożyłem... dwaj najwięksi rywale United, City i Liverpool odpowiednio w 1/2 LM i 1/2 LE. Tymczasem United błąka się w okolicy 5 miejsca w tabeli... brak słów. No cóż, pozostaje mieć nadzieję że na pocieszenie chociaż ten Puchar Wengera uda się wygrać.
» 14 kwietnia 2016, 22:59 #243
grand88: Mam nadzieje ze przejdzie do nas Mou bo przyszły sezon bedzie mega cieżki, ale i tak dla mnie naturalnym następcą Fergusona co do sposobu prowadzenia klubu, filozofii gry był własnie Klopp... a trafił do naszego odwiecznego rywala, szkoda i to wielka
» 14 kwietnia 2016, 22:57 #242
Yekini: MASAKRA to jest coś i niech ktos powie ze Menager nie ma znaczenia. Brawo Liverpool
» 14 kwietnia 2016, 22:56 #241
Neymar12: Heh co ta Borrusia zrobiła
» 14 kwietnia 2016, 22:55 #240
w124amg: Brawo Klopp
» 14 kwietnia 2016, 22:55 #239
vanderToki: Oż w mordę. To teraz Borussia wychodzi na ciężkich frajerów. ;]
» 14 kwietnia 2016, 22:53 #238
w124amg: do 9 minuty na anfield było 0:2 na korzyść BVB teraz 3-3, na wyjeździe ugrali korzystny wynik choć było ciężko. no jestem pod wrażeniem
» 14 kwietnia 2016, 22:49 #237
karolmanu3: ciekawe czy VG oglada ;p
niech patrzy jak sie gra do konca
» 14 kwietnia 2016, 22:45 #236
Yekini: Ho ho ho już 3:3 ale piękny mecz. Za to kocham football.
» 14 kwietnia 2016, 22:42 #235
Yekini: Mówice co chcecie ale dzisiaj Liverpool pokazuje "Wiare Kloopa" Chciałbym tak walczące diabełki oglądać cały czas.
» 14 kwietnia 2016, 22:39 #234
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 22:48

Gdyby nie dali strzelić dwóch goli w 8 min to nie musieliby tak walczyć. Zawalili sobie sami - po głupich stratach i błędach w obronie
» 14 kwietnia 2016, 22:47 #233
kckMU: my nawet bez robienia błędów dostalibyśmy z 1-5 w dwumeczu
» 14 kwietnia 2016, 22:52 #232
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 22:26

Trzeba kupić:
Hummels
Kimmich
Azpilicueta
Matic
Verratti
Kroos
Albrighton
Griezzman
Bendtner
Trzeba sprzedać:
Van Buca i jego przydupasów (Fellaini, Rojo itp.)
I możemy zaczynać podbój ligi i europy!
» 14 kwietnia 2016, 22:25 #231
TheRipper: Papa Liverpool
» 14 kwietnia 2016, 22:21 #230
TheRipper: Hehe :) Błysnąłeś bystrzaku :)
» 14 kwietnia 2016, 23:00 #229
kckMU: Reusik - z tym Milnerem w pomocy to już Pellegrini próbował w domowym meczu z Barcą i się skompromitował
» 14 kwietnia 2016, 22:19 #228
Neymar12: To chyba jeszcze większa wtopa kiedy powtarza się czyjś błąd. Tamten mecz Milnera pamiętam - Messi go rozdziewiczył
» 14 kwietnia 2016, 22:41 #227
OdionIghalo: Spóźnione gratulacje dla Man Utd! Do zobaczenia w finale mam nadzieję!
» 14 kwietnia 2016, 22:14 #226
kckMU: pool dzisiaj, City w półfinale i koniec Anglii w tym roku
» 14 kwietnia 2016, 21:58 #225
vanderToki: I tak lepiej niż w zeszłym. ;)
» 14 kwietnia 2016, 22:06 #224
Timmy: Nie widzę jakiegoś zdecydowanego faworyta w LM, także spokojnie z tym pesymizmem.

Bayern nie gra dobrze (sami to zresztą przyznają), Real potrafi przegrać 0-2 w Niemczech, Atletico jest wspaniałe dzisiaj, ale kto wie, co będzie jutro?

City nie jest bez szans. W odpowiednich okolicznościach przyrody może to nawet wygrać. Gorsi od Chelsea, która wygrała LM, nie są.
» 14 kwietnia 2016, 22:19 #223
JohnnyCross: City już z PSG miało odpaść ;) wszystko jest możliwe.
» 14 kwietnia 2016, 22:20 #222
vanderToki: Oczywiście. :) Tym bardziej - lepiej niż w zeszłym roku. :)
» 14 kwietnia 2016, 22:49 #221
vanderToki: A i Liverpool okazuje się jeszcze nie dziś...
» 14 kwietnia 2016, 23:01 #220
cekaj: Czyli co chcemy Tuchela u nas ?:>:P
» 14 kwietnia 2016, 21:39 #219
JohnnyCross: Ostatnio pisałeś, że luj jest w top 5 menadżerów, więc pewnie byśmy ich pocisnęli bez problemów.
» 14 kwietnia 2016, 21:39 #218
Timmy: Potwierdzam. Luj był na 5 a Benitez (genialne!) na 4 miejscu. W ogóle się dziwię, że przeciwnicy nie poddają meczów walkowerem widząc Luja na ławce.
» 14 kwietnia 2016, 21:48 #217
UniteDKanzaS: Lallana próbował trick Henrego zrobić :P
» 14 kwietnia 2016, 21:28 #216
ValenciaMOTM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 21:24

Przeciez Borussia też gra YNWA przed meczami, przykład: www youtube.com/watch?v=fHkZTOvbQgc
» 14 kwietnia 2016, 21:23 #215
vanderToki: Kiedy Tottenham był lany przez Borussię, to wg niektórych tutaj dlatego, że walczy o mistrzostwo Anglii. Ciekawe, jaka będzie wymówka dla zbawcy Kloppa?
» 14 kwietnia 2016, 21:23 #214
Neymar12: Przegrał sobie mecz wystawianiem Milnera w środku pomocy. Swoją drogą tych dwóch bramek łatwo można było uniknąć gdyby Sakho myślał
» 14 kwietnia 2016, 21:34 #213
dlabigt23: marzy mi sie zeby nasze united tak wyprowadzalo pieknie akcje .. naprawde szacun dla Borussi oni powinni grac w Lidze mistrzow bo naprawde graja bardzo ladnie nie tylko w tym meczu ale w poprzednim z Tottenhamem .
» 14 kwietnia 2016, 21:19 #212
TheRipper: Zagrają za rok :) I namieszają oj namieszają
» 14 kwietnia 2016, 21:22 #211
designer: czekam na to :) jako kibic BVB od 1996 roku :) Klub sporo przez ten czas przeszedl, byl nawet u skraju bankructwa, potem Klopp stworzyl ze sredniej klasy pilkarzy niesamowity monolit, ktory umial ograc najwieksze kluby swiata typu Bayern czy Real. Teraz Tuchel stworzyl ta sama BVB jaka Klopp na poczatku swej przygody z tym klubem, bo ostatni rok Kloppa na Signal Iduna Park juz nie byl taki udany, choc przynajmniej zdolal wywalczyc LE.
» 14 kwietnia 2016, 21:31 #210
dawidlp92: Aubameyang powinien byc u nas
» 14 kwietnia 2016, 21:18 #209
UniteDKanzaS: LvG by go wystawiał na pozycji nr 6..
» 14 kwietnia 2016, 21:19 #208
designer: raczej nie ma szans na to. BVB ma lepsze notowania od United na ten czas. BVB zagra w Lidze Mistrzow. United rowniez ma na to szanse, ale w BVB panuje taki klimat jaki w zadnym innym klubie swiata i to dlatego Aubameyang raczej zostanie w BVB.
» 14 kwietnia 2016, 21:32 #207
Neymar12: ale w BVB panuje taki klimat jaki w zadnym innym klubie swiata i to dlatego Aubameyang raczej zostanie w BVB. - wiele razy to słyszałem. To żaden argument bo wiele klubów ma w sobie coś niepowtarzalnego, niesamowitego
» 14 kwietnia 2016, 21:35 #206
cekaj: Albo i nie wystawił w ogóle :P
» 14 kwietnia 2016, 21:35 #205
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 21:18

Aubameyang jest przezajebisty. Brawo Borussia!
» 14 kwietnia 2016, 21:16 #204
Keravnos: Borussia pisze poradnik "jak uciszyć anfield w 8 minut"
» 14 kwietnia 2016, 21:16 #203
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 21:16

Brawo Coutinho za niechlujstwo.

Wtf Liverpool pokazuje - Gagen Presing :D
» 14 kwietnia 2016, 21:12 #202
uzarczyq: Wtf? Dlaczego kibice Bvb spiewaja ywnwa? I to jeszcze do porzygu, wylaczylem glos bo juz nie moglem tego sluchac
» 14 kwietnia 2016, 21:04 #201
karolmanu3: porzygac to sie mozna od twojego komentarza.
YNWA to najpiekniejszy hymn na swiecie, a obrazek jak spiewaja hymn nawet rywale- bezcenny
» 14 kwietnia 2016, 21:14 #200
JohnnyCross: A dla mnie śpiewanie hymnu rywala jest żałosne.
» 14 kwietnia 2016, 21:19 #199
vanderToki: @uzarczyq: Gratuluję wiedzy. Kibice Borussii śpiewają YNWA od lat, podobnie jak np. fani Celtiku i Feyenoordu.
» 14 kwietnia 2016, 21:19 #198
listek007: YNWA kojarzy mi się z LFC i Celtic glasgow, a teraz połowa drużyn Bundesligi śpiewa to przed meczem co jest dla mnie żałosne. Niech sobie wymyślą swój hymn. Może wszystkie kluby na świecie będą to śpiewać przed meczem? Żenada.
» 14 kwietnia 2016, 21:19 #197
vanderToki: Akurat Borussia to śpiewa od połowy lat 90. mniej więcej i jeśli właśnie teraz zauważyliście, to Wam szczerze gratuluję.
» 14 kwietnia 2016, 21:25 #196
JohnnyCross: No niestety nie jestem takim ekspertem jak ty i nie wiedziałem. Nie oglądam Bundesligi.
» 14 kwietnia 2016, 21:27 #195
uzarczyq: Sorry nie naskakujcie na mnie nie ogladam bundesligi. Dla mnie Ynwna to tylko Liverpool bo to miasto Beatelsow. To ladna piosenka ale nie jak katuja jedna jego zwrotke przez 3 minuty.. Kibice lpoolu spiewaja to "ze smakiem"
» 14 kwietnia 2016, 21:27 #194
uzarczyq: A pare meczykow bvb ogladalem i jakos nie zauwazylem ze spiewaja ywnwa, moze dlatego ze Lm
» 14 kwietnia 2016, 21:29 #193
vanderToki: A co mają Beatlesi do YNWA?
Fakt, że kibice LFC śpiewają lepiej, ale jakoś najbardziej mi się podoba na Celtic Park. Kiedyś w meczu z Barceloną w Pucharze UEFA pięknie poszło.
» 14 kwietnia 2016, 21:29 #192
uzarczyq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 21:39

bo YWNWA wykonywali beatles
» 14 kwietnia 2016, 21:37 #191
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 21:41

Zanim edytowałeś, pogratulowałeś mi wiedzy... a ja Ci powiem, żebyś się nie pogrążał, bo właśnie dowaliłeś jeszcze bardziej. ;) Wersję, którą śpiewają na Anfield Road, wykonywali Gerry & The Pacemakers, a piosenkę napisali w 1945 Hammerstein i Rodgers (ale nie Brendan :) do jakiegoś musicalu. Beatlesi mieli wtedy po 2-3 lata mniej więcej. ;p Oni w ogóle ten kawałek śpiewali? Możliwe, ale w ich wykonaniu nie kojarzę.
» 14 kwietnia 2016, 21:41 #190
vanderToki: Z ciekawostek jeszcze można dodać, że Beatlesi chyba niespecjalnie przejmowali się futbolem; Harrisonowi i zwłaszcza McCartneyowi bliżej było do Evertonu (katolicki klub w końcu) niż do LFC.
» 14 kwietnia 2016, 21:47 #189
listek007: A Liverpool i Celtic śpiewają ten hymn od lat 60'. To może my będziemy też to śpiewać bo ładna piosenka? Najlepiej niech wszyscy to śpiewają. Nie ma to jak brać sobie od kogoś hymn.
» 14 kwietnia 2016, 22:22 #188
vanderToki: Nie no, co do tego macie dużo racji. Mi rozchodziło się bardziej o co innego - zdziwiło mnie po prostu, że to tak Was zaskoczyło, bo śpiewają to na Borussii odkąd pamiętam.
A co do kradzenia hymnów - przypominam, że "Glory glory Man United" śpiewane jest od bodajże okolic 1980 r., czyli o kilkanaście lat krócej, niż "Glory glory Leeds United", a "Glory glory Tottenham Hotspur" jest jeszcze starsze. ;p Czyli spoko, MU ma "hymn" rąbnięty od jednego z największych rywali. ;P
» 14 kwietnia 2016, 22:48 #187
uzarczyq: masz racje ale sam z ciekawosci sprwedzilem, całe zycie sie czlowiek uczy :)
ale tak jak napisal kolega wyzej tak czy inaczej to brytyjscy wykonawcy i od bardzo dawna jest to hymn lpoolu i celticu, wiec dla mnie to troche slabe ze bvb tez to odspiewuje, no ale to tylko moja opinia ktora mam prawo wyrazic :)
» 14 kwietnia 2016, 22:49 #186
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 22:53

Jasne. :) Wybaczcie wypowiedzi we wrednym tonie. Pax, pozdrawiam. ;)
» 14 kwietnia 2016, 22:52 #185
kolor: Nie rozumiem. Przecież 'You'll Never Walk Alone' to nie jest utwór The Beatles. Nawet nie wiedziałem, że go wykonywali kiedykolwiek.
» 15 kwietnia 2016, 18:08 #184
kckMU: pięknie YNWA poszło przed meczem
» 14 kwietnia 2016, 21:01 #183
Zorro100: Wow jaka euforia..... zacytuje pewien komentarz "Liga Mistrzów gra, a United gra z jakimiś ogórkami o mało ważny puchar w Europie"... tyle LVG OUT!!
» 14 kwietnia 2016, 21:00 #182
smakosz: Jak Liverpool wygra LE, to nam chyba nie zaszkodzi. Przecież Sevilla grała w lidze mistrzów jako piąty zespół z Hiszpanii. Gorzej jak City by wygrało LM i w tabeli było za nami, ale to mało prawdopodobne...
» 14 kwietnia 2016, 18:35 #181
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 18:46

Widzę, że znowu trzeba tłumaczyć.
Od zeszłego roku zwycięzcy LM i LE mają gwarantowane miejsce w następnym sezonie LM. Jeśli Citizens zdobędą Puchar Europy, ale wypadną z ligowego top 4, nie ma to wpływu na United (o ile oczywiście van Gaal skończy na czwartym miejscu). Jeśli MU będą na czwartym miejscu, Citizens nie wygrają LM, a LFC wygra LE, też nie ma to znaczenia. Problem zaczyna się dopiero wtedy, kiedy tak LFC, jak i MC wygrają swoje rozgrywki, a United zajmą czwarte miejsce, ponieważ w LM wprowadzono limit maksymalnie pięciu drużyn z jednej federacji.
» 14 kwietnia 2016, 18:46 #180
Freddie: dzieki. juz kumam o co chodzi. ale pytanie czy za wygranie FA Cup nie ma sie LM kosztem 4 zespolu ligi angielskiej
» 14 kwietnia 2016, 19:02 #179
vanderToki: Nie, FA Cup to tylko LE. Tak samo jak League Cup.
» 14 kwietnia 2016, 19:08 #178
Freddie: jak to jest: jesli United wygra FA Cup ma udzial w LM?
a jesli Liverpool wygra LE to wtedy FA Cup sie nie liczy? wie ktos cos?
» 14 kwietnia 2016, 17:27 #177
MU1212: jeżeli United wygra Fa Cup to LE a Looserpool jak wygra LE to ma udział w LM w następnym sezonie
» 14 kwietnia 2016, 17:48 #176
kckMU: za wygranie FA jest LE

za wygranie LE jest LM i wtedy jest 5 drużyn z jednego kraju (o ile ta z 4 miejsca przejdzie eliminacje) w LM
» 14 kwietnia 2016, 17:49 #175
night76: jak city wygra LM i bedzie na 5 miejscu masz 6 druzyn w LM.
» 14 kwietnia 2016, 17:50 #174
kckMU: nie. wtedy ekipa z 4 miejsca nie gra w eliminacjach. raz już tak było, jak Chelsea była poza TOP4 i wygrała LM, a 4 miejsce zajął Tottenham
» 14 kwietnia 2016, 17:59 #173
zbillu1989: Ahh panowe jakie Bajki opowiadacie szczególnie night76 trzeba było poczytać mówili o tym. Jeśli Liverpool wygra LE i zagra w LM to w tedy 4 zespół w Tabeli nie zagra w kwalifikacjach tylko w fazie grupowej LE a 5 zespół w Kwalifikacjach do LE. Jeśli City wygra Ligę Mistrzów a skończy sezon w pierwszej 4 w tedy 3 miejsce będzie grało tylko w eliminacjach do LM. Nie ma możliwości mieć 6 drużyn w LM takie są zasady raczę przeczytać i się z nimi zapoznać. Jeśli ani City ani Liverpool nie wygrają odpowiednio LM i LE w tedy 3 pierwsze drużyny grają w fazie grupowej LM a 4 w kwalifikacjach jeśli dla przykładu City wygra LM i zajmie 5 miejsce to zasada jest taka sama 4 zespół nie awansuje wogóle do LM a do fazy grupowej LE. Niestety więcej niż 4 zespoły z jednego kraju nie mogą grać w LE. Pisało i mówiło się o tym nawet na meczu ostatnio komentowanym ligi Angielskiej polscy komentatorzy mówili, że przy wygraniu LM przez City 4 miejsce nie da awansu do LM. Jeśli Liverpool i City wygrają swoje rozgrywki to tylko miejsce 1,2 ma zapewniony udział w LM a pozycja 3 w fazie grupowej LE plus wygrany z pucharów jeśli w tabeli zajął niższe miejsce niż to premiowane do gry w pucharach. Zasady są takie więcej niż 6 zespołów nie może reprezentować danego kraju w europejskich pucharach. Więc dla nas tak szczerze patrząc najlepszą opcją jest żeby ani City ani Liverpool nie wygrali swoich rozgrywek europejskich inaczej 4 miejsce dla tylko awans do fazy grupowej LE a nie daj boże wygrają swoje rozgrywki City i Liverpool w tedy w LM mamy tylko miejsca 1,2.
» 14 kwietnia 2016, 17:59 #172
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 18:25

Więc dla nas tak szczerze patrząc najlepszą opcją jest żeby ani City ani Liverpool nie wygrali swoich rozgrywek europejskich inaczej 4 miejsce dla tylko awans do fazy grupowej LE a nie daj boże wygrają swoje rozgrywki City i Liverpool w tedy w LM mamy tylko miejsca 1,2.

Co ty tworzysz? Jeśli Liverpool wygra LE to wchodzi do LM ale 4 miejsce miejsce też da eliminacje do LM. Nie może być 6 ale może być 5. Jeśli City wygra to będzie podobnie. Jeśli wygrają oba to 4 miejsce nie daje LM. Wtedy mamy 5 uczestników - pierwsze 3 miejsca ligi i dwaj zwycięzcy pucharów. W LE grają 3 drużyny maks - dwie z góry i jedna z EL. Jeśli zwycięzca FA CUP nie zajął jednego z tych miejsc - to wyrzuca jedną drużynę z LE i wskakuje na jej miejsce z czego my na razie takie zajmujemy w przeciwieństwie do reszty półfinalistów. Wycofano zasadę że samo bycie finalistą pucharu daje eliminacje LE i zmieniono ją na to że do fazy eliminacyjnej wchodzi u nas 7 miejsce jeśli zwycięzca ma pewny udział w pucharach(obojętnie których)
» 14 kwietnia 2016, 18:23 #171
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 18:28

Gdyby więc na przykład FA CUP wygrał Everton to ma pewne miejsce w LE a 6 miejsce musiałoby brać udział w EL. Jeśli wygramy my to 6 miejsce wchodzi odrazu a 7 z EL.

Prościej się wyjaśnić nie da
» 14 kwietnia 2016, 18:27 #170
vanderToki: @zbillu1989 to żeś pojechał... w tym sezonie w LM były Barcelona, Real, Sevilla, Atletico i Valencia - teraz wytłumacz, który klub nie jest z Hiszpanii, bo mi nijak nie chce wyjść inaczej, niż 5. "Zasady są takie więcej niż 6 zespołów nie może reprezentować danego kraju w europejskich pucharach." Nie mam pojęcia, o jakich zasadach mówisz, ale raczej nie o zasadach UEFA. W LE były jeszcze Athletic i Villarreal. Razem 7. Może Ciebie innej matematyki uczyli, ale po mojemu 5 to więcej niż 4, a 7 to więcej niż 6.
» 14 kwietnia 2016, 18:53 #169
Neymar12: Może grać 7 ale są jeszcze takie profity jak choćby nagroda Fair Play która daje to jeszcze jedno miejsce
» 14 kwietnia 2016, 19:27 #168
vanderToki: Już nie. Teraz za Fair Play jest tylko piniondz. Miejsca w pucharach już nie ma.
» 14 kwietnia 2016, 19:31 #167
Neymar12: To może. W każdym razie jeśli Liverpool wygra LE nic nam to nie zaszkodzi
» 14 kwietnia 2016, 19:32 #166
night76: "La Nazione" podało, że Manchester United jest zdeterminowany, by pozyskać Federico Bernardeschiego. Skrzydłowym Fiorentiny interesują się najsilniejsze kluby świata, bowiem 22-latek rozgrywa znakomity sezon w Serie A i uważany jest za przyszłość reprezentacji Włoch.

Wspomniane źródło przekonuje, że "Czerwone Diabły" w ostatnich tygodniach złożyły już jedną ofertę, która opiewała na kwotę 28 milionów euro. Nie spotkała się ona jednak z pozytywną odpowiedzią, dlatego teraz na Old Trafford rozważa się włączenie w transakcję Marcusa Rashforda.

18-latek przebojem wdarł się do dorosłej drużyny United, strzelając sześć bramek w 11 występach (wszystkie rozgrywki).

TYM DOBILIBY MNIE...
» 14 kwietnia 2016, 17:24 #165
Gallacher: Wystarczy ograć Everton który jest tak słaby i zameldujemy się w finale gdzie zagramy z CP lub Watfordem i to chyba łatwiej się już nie da bo z wielkich klubów pozostał tylko United i 3 ogórki na papierze a więc nie wiem czy życzyć United odpadnięcia bo jak wiemy nie wygranie tego pucharu spowoduję że Holender zostanie wyrzucony lub życzyć United wygrania tego pucharu co może spowodować utrzymaniem się Holendra na stołku u nas.Co wybralibyście bo ja szczerze mam dylemat :D ?
» 14 kwietnia 2016, 16:21 #164
Neymar12: Skoro nie wie żaden z was nic o decyzjach zarządu to po co choćby zaczynać dyskusje. A może nawet jak nie wejdzie do 4 to go nie zwolnią? Nic nie wiecie(ja też) to nawet nie zaczynajcie g*wnoburzy
» 14 kwietnia 2016, 19:29 #163
vanderToki: Ja żadnego dylematu nie mam, chciałbym, żeby chociaż ten puchar wygrali.
A van Gaal być może i tak wyleci.
» 14 kwietnia 2016, 20:21 #162
PDF: No dobra Fletozy :-)

wpisywać się po kolei, jedna pała po drugiej :-) wszyscy filozofowie, którzy zapowiedzieli się, że wolą oglądać LM niż WHU-MU, który na pewno będzie nudny i pousypia nas biednych kibiców, krzywdzonych przez zły MU, który gra brzydko i słabo, a my przecież ich kochamy hehe, płacimy pieniądze (jakie?), a oni nie odwzajemniają tego na boisku hehe. Same te gadki to obora, wiadomo.

Wczorajszy mecz dla tych, który nie oglądali, był bardzo dobry i grający w kratkę MU tym razem pokazał kawał dobrej piłki. Rash strzelił cudo, a Felek "powszechnie uwielbiany" był zdecydowanie jednym z najlepszych na boisku.

5 dla Prawdziwych
0 dla sezonowych malkontentów

One Love
» 14 kwietnia 2016, 14:49 #161
MajkelRoy: "dejwid de hea" nam dupcie uratował :)
» 14 kwietnia 2016, 15:34 #160
jaratkow: @PDF: Wytrzymałeś to napięcie? ;-)
» 14 kwietnia 2016, 15:54 #159
kckMU: @PDF

mój post sprzed meczu:

"Nie mogli dać tego meczu godzinę wcześniej? Co prawda normalnym jest, że wybieram United, chociaż mielibyśmy grać z czwartoligowcem, ale Atletico też powinno być ciekawym meczem"

wygrałem coś?

zresztą, drugą połowę LM też obejrzałem bo już United się skończyło, także wiele nie straciłem
» 14 kwietnia 2016, 16:07 #158
PDF: @MajkelRoy - fakt, mamy zwierze na bramce, nikt na linii nie łapie lepiej ... ale to już norma, że on robi cuda, a reszta różnie, dlatego cieszę się z tego zwycięstwa ... a prawda jest taka, że 70-80 min MU grał bardzo fajną piłkę

@jaratkow - szczerze ... ciężko było hehe, były momenty, kiedy drżałem o wynik ... mimo, tego, że ostatnie lata tak mnie utwardziły, że mało co robi na mnie wrażenie w kwestiach kibicowskich, zwłaszcza kibica MU

@kckMU - rozumiem Cie w zupełności ... ja obejrzałem MU na Eleven i potem jeden po drugim mecze LM ... po prostu na żywo widziałem tylko MU (nie żałuję) ale pozostałe mecze na nieświadomce oglądałem z wielką przyjemnością :-)

Mój wpis był związany z wczorajszymi dyskusjami na temat zasadności oglądania MU ... wielu krytyków i malkontentów zabrało głos, płacząc, że klub ich nie kocha ... jak byłem w 6 klasie podstawówki, to też myślałem, że trzeba kochać klub, a klub ma kochać mnie hehe, a ojczyznę trzeba kochać i szanować, nie deptać trawy itd. Teraz już nikt nie depcze trawy, ludzie wola ja palić hehe.

Do sedna ... w 99 roku po 2 golu w finale LM z Ojcem darłem tak mordę, że przewrażliwiona sąsiadka wezwała policję hehe, było zabawnie. Wtedy wygraliśmy i byłem dumny ... nie był to mój pierwszy mecz, bo Stary śledził i kibicował MU od zawsze, a od początku lat 90 już miałem wbijane w łeb MU MU MU :-) Nie zawsze było kolorowo ale wygraliśmy od 99 bardzo wiele.

Nigdy nie przestanę oglądać MU nawet jak się posypią do niższej ligi ... to próbowałem wyjaśnić.

Na murach: "Naszym Honorem jest Wierność", wiem, że to huligańskie hehe ale tak właśnie podchodzę do wspierania mojej drużyny i to się nigdy nie zmieni.

One Love Again :-)
» 14 kwietnia 2016, 16:38 #157
kolor: Zawsze mnie to zastanawiało, czy ten banner 'One Love' to jest odniesienie do The Stone Roses, czy jest to związane z czymś jeszcze :D ?
» 14 kwietnia 2016, 17:22 #156
jaratkow: @PDF: Dyskutowanie z tymi, którzy rozprawiają o zasadności oglądania meczów MU nie ma sensu. Który kibic United podejmie taki temat? Wiele lat temu zdeklarowałem się jako kibic tej drużyny i obecna przebudowa - zapaść (nieistotne jak to nazwać) nie ma wpływu na to czy oglądam czy nie. Jak mogę to oglądam. A że nasi piłkarze ostatnimi czasy naszych układów nerwowych nie oszczędzają - oszczędzaj Ty swój i nie reaguj na podskoki popierdułek ;-)
» 14 kwietnia 2016, 17:29 #155
pawel31ns: śmieszy mnie ta zbiorowa masturbacja po każdym zwycięstwie z jakimiś west hamami ,aston villami,crystal palacami,bez jaj.5 lat temu za taki mecz byłyby miażdzące oceny ,dzisiaj cieszymy się z wymęczonego zwycięstwa ze średniakiem .MANU WRÓĆ!
» 14 kwietnia 2016, 12:32 #154
limak0007: Ferguson takie mecze wygrywal rezerwami, zreszta on w ogole nie zawracal sobie glowy jakimis pucharami ligi czy angli, on walczyl o LM i mistrzostwo, niestety ludzie ju zapomnieli jak bylo kiedys. Takie puchary byly zarezerwowane dla Arsenalu i sie z nich smialismy, dzisiaj sami znajdujemy sie w takim miejscu
» 14 kwietnia 2016, 13:00 #153
pawelisto2: Albo to Wy staliście się za bardzo wygodniccy i wierzycie, że rok w rok można wszystko wygrywać.
Niestety tak to nie działa, zarówno w życiu prywatnym, zawodowym jak i w piłkarskim świecie nigdzie nie ma tak, że jest się zawsze najlepszym.
Gdy przychodził Fergusson do klubu to początkowo też nie wszystko szło idealnie, a jednak stało się to co się stało.

Żeby nie było. Mnie również nie satysfakcjonuje obecna sytuacja w lidze jak i gra na boisku, ale co mi da to, że napiszę "wygrana z West Hamem to nie wygrana, bo to zwykły ligowy średniak", trzeba cieszyć się ze zwycięstwa swojego ukochanego klubu bez względu na to kim był nasz przeciwnik, a zwłaszcza, że to zwycięstwo gwarantuje nam grę w półfinale pucharu i możemy zdobyć wreszcie jakiś tytuł od kilku lat, hmmm może to całkiem dobre doświadczenie w karierze takiego młodego Rashforda, czy Martiala? Nie, przecież wygraliśmy ćwierćfinał z West Hamem, więc wygrać taki puchar to wiocha.

A poza tym jeśli teraz faktycznie mamy ciężki okres i nie możemy znaleźć stabilizacji na ławce trenerskiej i w kadrze zawodników to przydałaby się stabilizacja wśród kibiców i wsparcie z krytyką popierane oczywiście odpowiednimi argumentami, a nie tylko "Fergusson takie puchary nosem wciągał" albo "Fergusson by ich rozgromił" jak pokazuje historia wcale tak wiele tych pucharów F.A nie wygrał, a z West Hamem również nie zawsze wygrywał.

W tym trudnym okresie "Jeśli nie stać was na wsparcie, kiedy przegrywamy - nie macie prawa wspierać nas, kiedy wygrywamy." - Sir Alex Ferguson
» 14 kwietnia 2016, 13:17 #152
MajkelRoy: No dobra nie zawsze jest sie najlepszym zgadzam się czasami noga może sie podwinać, ale normalny człowiek jak mu się nie uda raz, drugi, trzeci lampka się zapala i stara sie to naprawić coś z tym zrobić. Diabły powinni aspirować jednak wyżej niż Magiczne Arsenalowe miejsce(4), a żeby to zrobić trzeba coś zmienić a nie brnąc z tym samym i myśleć ze w 4 sezonie(po odejściu SAF'a) możne jednak odpalą. Nie sądzicie?

Ogarnijcie się trochę każdy z Was ma trochę racji, z jednej strony wygrana cieszy i trzeba se cieszyć jednak z aspiracjami na LM wygrana ze spadkowiczami i dołem tabeli powinna być na porządku dziennym.

Zdajcie sobie sprawę że Wasze aspiracje może niekoniecznie są takie jak zarządu(i w sprawie LM i w sprawie LvG out). Niestety piłka nożna to teraz biznes.
» 14 kwietnia 2016, 14:25 #151
PDF: @pawelisto2

bravo Ziooom,

weź mi pomóż wytłumaczyć tym biednym ludziom, że nic nie dzieje się od razu, że SAFa już nie ma ... i że piłka nożna to więcej niż to co widać na boisku i na TT

zrozumienia trochę i cierpliwości

5
» 14 kwietnia 2016, 14:54 #150
milagro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 15:09

pawelisto2

Tylko ziomki wyżej stwierdziły mniej więcej coś takiego, ze SAF miał tak mało zdobytych Pucharów Anglii, bo zwyczajnie miał w d... te rozgrywki :P Cytując: "Ferguson takie mecze wygrywal rezerwami, zreszta on w ogole nie zawracal sobie glowy jakimis pucharami ligi czy angli, on walczyl o LM i mistrzostwo".

Dla mnie wygranie czegoś, nawet tzw Pucharu Myszki Miki, to zawsze jest wygrana. A teraz jak mamy szczególnie ciężki okres, to wygrana nawet jakiegoś tam, wg niektórych, Pucharu Anglii, to zawsze jest jakieś światełko w tunelu dla morale drużyny i miły akcent w totalnie beznadziejnym sezonie. Dlatego będę do konca trzymać kciuki za naszych żeby im się udało zwojować Puchar na Wembley i szczerze mam to gdzieś, że zadowalamy się tylko tym co Arsenal. Czasem po prostu trzeba wziąć na klatę gorsze sezony, a nie tylko wiecznie biadolić jacy jesteśmy beznadziejni, że wszystko na farcie i w ogóle zamknijmy ten klub, bo wstyd sobie robimy. Szkoda, ze tak mało jest tych, co myślą inaczej.

MajkelRoy

Aspiracje MU na pewno nie są takie niskie żeby jarać się wygrywaniem z przeciętniakami, ale czasem tak po prostu trzeba. Nie mamy co na razie podskakiwać i zadzierać nosa, będą w takiej, a nie innej sytuacji. Co innego gdybyśmy się tym jarali będąc na wysokiej pozycji. Ale obecnie jesteśmy, tu gdzie jesteśmy i trzeba się z tym pogodzić.
» 14 kwietnia 2016, 15:07 #149
MajkelRoy: dokładnie o to mi chodziło, skoro zarząd ma taki plan, to od tego oni są my chyba nie kibicujemy dlatego że tylko nasza drużyna wygrywa, kibicujemy bo nam się podoba tradycja, styl grania, historia i wiele innych rzeczy, nie tylko kasa i puchary.
» 14 kwietnia 2016, 15:19 #148
jaratkow: Wygrana, bez względu z kim i w jakim stylu, jest wygraną. Jeśli ktoś nie potrafi się cieszyć z "małych rzeczy" to i wielkie szczęścia mu nie dadzą. Chyba, że jest zwykłym sezonowcem
» 14 kwietnia 2016, 16:01 #147
jajecko: A tak z innej beczki, w tym sezonie WHU wcale bym nie określił jako średniaka. Jakby nie patrzeć są tuż za czołówką.
» 14 kwietnia 2016, 20:20 #146
Rion: Na miłość boską,wróćmy do skrzydeł Young-Valencia.
» 14 kwietnia 2016, 11:49 #145
Ziyo: Myślę, że to by nie była zła opcja
» 14 kwietnia 2016, 11:58 #144
Rion: Jak można przychodzić do klubu(LVG) i usilnie przerabiać zawodników na inne pozycje... Young dałby atrakcyjność w ataku (wszyscy wiemy jak wymiatał na lewym) a Valencia grał troche zachowawczo lecz na prawej stronie nikt za bardzo sobie nie powymiatał. Jest jeszcze jedna rzecz - oni jak rasowi skrzydłowi schodzili do końca i wrzucali w pole karne wiele piłek,a teraz ile takich widujemy?
» 14 kwietnia 2016, 14:52 #143
Ziyo: Teraz widzicie co znaczy drużyna bez Maty w składzie. W tym meczu stworzyliśmy więcej sytuacji niż w poprzednich dwóch meczach w nim w składzie. Dobitnie nam to pokazuje, że jest on zupełnie niepotrzebny. No chyba jako rezerwowy. Tylko czy jest sens trzymania rezerwowego, którego można sprzedać za 30 mln euro. Ten człowiek nie nadaje się na angielską ligę a bez niego drużyna chociaż liczy 11-stu w składzie a nie jak zwykle 10-ciu. Więc Mata wracaj do Hiszpanii i tam zawracaj tyłki swoimi felietonami. Dzięki za parę fajnych twoich meczów ale twój czas tutaj minął. Jechałem cały czas na Fellainim ale muszę przyznać, że zagrał ciekawe zawody i to nie dlatego, że strzelił bramkę. Widziałem po prostu u niego zaangażowanie a o to chyba chodzi. Fajnie, że wygraliście. Czeka nas bardzo ciężki bój z Evertonem i jestem przekonany, że jak awansujemy do finału puchar będzie nas. Zresztą to jedyne trofeum klubowe, które brakuje naszemu kapitanowi i z całego serca mu to życzę.
» 14 kwietnia 2016, 10:49 #142
is200: Znowu ty i twoje zlote myśli na temat Maty.

Jakbys chcial zauważyć ta drużyna jest tak chimeryczna ze ciężko czasem wywnioskować kto gra dobrze a kto slabo
» 14 kwietnia 2016, 11:19 #141
Ziyo: Znowu ty i twoje biadolenie
» 14 kwietnia 2016, 11:26 #140
Ziyo: Ciemny jesteś czy ślepy bo sam już nie wiem
» 14 kwietnia 2016, 11:27 #139
Ziyo: Napisz kiedy on zagrał dobre spotkanie. Tylko podaj fakty. Jak na razie piszesz nie bo nie.
» 14 kwietnia 2016, 11:29 #138
MatiMU10: Pytanie trochę nie na temat. W przypadku zwycięstwa City w Lidze Mistrzów (wątpliwe bardzo) 5 miejsce przy tym układzie tabeli jest premiowane eliminacjami do LM? Czysto hipotetyczne pytanie ;)
» 14 kwietnia 2016, 10:05 #137
kckMU: Nie, z jakiej racji?

Po prostu City wchodzi bez eliminacji gdyby zajęli 4 miejsce
» 14 kwietnia 2016, 10:25 #136
MatiMU10: W sumie już doczytałem. Zwycięzca otrzymuje bezpośredni tylko wtedy jak miejsce w tabeli mu tego nie gwarantuje
» 14 kwietnia 2016, 10:39 #135
Ziyo: Zapomnijcie, że City zagra w finale. Jest zdecydowanie najsłabszą ekipą spośród półfinalistów.
» 14 kwietnia 2016, 10:53 #134
xevy: Następny prorok, mam nadzieje, że zagrają w finale, żebyście wszyscy już przestali prorokować. Śmieszy mnie to niesamowicie, nie takie drużyny grywały w finałach LM.
» 14 kwietnia 2016, 11:30 #133
Ziyo: Jakie:)
» 14 kwietnia 2016, 11:30 #132
devilpl: Ziyo np. Porto.
» 14 kwietnia 2016, 12:23 #131
UniteDKanzaS: Juventus w zeszłym sezonie też miał zostać zjedzony...
» 14 kwietnia 2016, 14:18 #130
jaratkow: Uśmiałem się czytając Twój tekst. Nie, nie dlatego, że walnąłeś jakiegoś babola. Po prostu dzisiejszą wizytę na Diabełku zacząłem od innego posta, na którym dzieciaki jechały po Fellainim i... użyłem niemal identycznych argumentów ;-)

Fajną analizę meczu zrobiłeś i... w zasadzie idealnym wydaje się ona być podsumowaniem całego naszego sezonu. Choć jeszcze się on nie skończył to wątpię, że stanie się jeszcze to "COŚ". Kolejny sezon z rzędu tyłek ratuje nam De Gea, bramkarz. Tyle, że pożytku w tym sezonie z tego mniej (bo wątpliwe, że znów się załapiemy na top4). A to dowodzi, że koledzy Davida z pola zagrali gorszy sezon od poprzedniego. I niech mi nikt nie odpowiada, że "kontuzje". Te były naszą zmorą także przed rokiem. Jedynym tegorocznym "plusem" United są Młodzi. Wybili się niesamowicie i oby tak dalej! Oby... No właśnie. Mam tutaj problem bo... przecież Młodzi nie zaistnieliby gdyby LvG miał kim grać. Wiem, to brzmi absurdalnie gdy przypomnieć kwotę jaką Holender wydał na transfery. Kontuzje. Nieistotne. Dostali szansę i ją wykorzystali. Tylko co teraz? Jak zostanie u nas LvG to... przecież czas wyleczy rany i powrócą kontuzjowani. Co z Młodymi? Jak LvG zastąpiony zostanie przez Mourinho pytanie o Młodych jeszcze bardziej będzie na rzeczy. Bo jedną z cech the Special One jest umiłowanie do kosztownych zakupów a nie inwestowanie w Młodych. Powie ktoś, że to cena jaką musimy zapłacić za powrót do czołówki. Może... Ale przynajmniej dla mnie to cena zbyt wysoka. Wyższa nawet od tych setek milionów jakie LvG wydał na transfery, które nie dały nam tego co dać miały.
Nie pora chyba jeszcze na takie dywagacje. Do końca sezonu zostało jeszcze kilka kolejek. Mało i dużo zarazem. To przecież Premiership. Do sąsiadów 7 punktów. Teoretycznie 3 mecze i są za plecami. Ciekawe jaki wynik będzie w meczu "teorii" z "praktyką"?
» 14 kwietnia 2016, 10:37 #129
szarosc: No właśnie już teraz widać że gdyby nie kontuzje to młodzi nie wiele by mieli miejsca do popisu, widać to po wczorajszym meczu, nie wiem czemu tam nie grał BJ który naprawde miał ostatnio fajne mecze.
» 14 kwietnia 2016, 10:57 #128
DEVIL26: Twoj komentarz wdlug mojej skromnej , opinini to strzal w dziesiatke...
» 14 kwietnia 2016, 10:58 #127
grisza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 11:29

co do kontuzji, to jak dobrze wiemy, poważne problemy były jeszcze przed zimowym oknem transferowym. Dlaczego nie został dokupiony lub wypożyczony jakiś w miare solidny zawodnik? Co sezon mamy szpital, więc van Gaal nie powinien być zdziwiony. Fakt, że dzięki temu mogliśmy zobaczyć, że mamy na prawdę fajnie zapowiadających się zawodników m.in: BJ, Rashford, Fosu-Mensah, Riley. Pytanie tylko, czy wyglądają oni tak dobrze, bo reszta gra poniżej swojego poziomu ? A może widać, że przede wszystkim im zależy, bo dostali życiową szanse. Niestety największym moim zarzutem co do tej drużyny jest brak charakteru, z którego zawsze słynął Manchester United. Wiadomo, obecnie mało który zawodnik marzy o tym, żeby grać dla wielkiego Manchesteru tak jak to było kiedyś, bo obecnie nie mamy im nic do zaoferowania prócz fury pieniędzy. W moim odczuciu brakuje tu trenera, który pociągnie za sobą tych piłkarzy i wyciśnie z nich maksimum. Popatrzcie co zrobił Ranieri, Bilić, Pochettino, czy Klopp, który z tych patałachów robi naprawdę fajną drużynę. Nie wiem czy oglądaliście wczoraj mecz Atletico, to jak szalał Simeone i to jak jego drużyna dawała z siebie 150% to coś czego mi brakuje w United - charakteru. Każdy z wymienionych wyżej trenerów ma jedną wspólną cechę - niesamowitą pasję, którą widać m.in przy lini bocznej. Mam wrażenie, że van Gaalowi już tej pasji brak. Podsumowaniem, naszego charakteru a raczej jego braku było to jak zawodnik WHU zniósł naszego Herrere i NIKT sobie nic z tego nie robił.
» 14 kwietnia 2016, 11:27 #126
Wave: grisza bardzo madre slowa
» 14 kwietnia 2016, 13:44 #125
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 09:35

Mensa-to jest talent prawdziwy a nie jakies Lingardy czy Maknery.Nie wiadomo czy bedzie gral jako boczny,srodkowy a moze dp,kapitalny zawodnik.Jak Raszford bedzie gral to kto wie,piekny gol.
» 14 kwietnia 2016, 09:34 #124
RoboW: Bramka Rashforda jak to mówi Skipper z Pingwinów lodzio miodzio Gmbh, a na poważnie oglądałem tylko powtórki kiedy on spojrzał na bramkę? - normalnie ślepa furia 2
Pozdrawiam
» 14 kwietnia 2016, 08:34 #123
Slawek7: Napisales ,ze komentujacy schodza na psy,idz na strone Cracovii:-)
» 14 kwietnia 2016, 09:50 #122
Sebekpro: RM - Bayern MC - AM mozna ogladac:P
» 14 kwietnia 2016, 02:17 #121
Drewnialdo: Ciekawe co będzie z Rashfordem i Fosu-Mensahem, jak przyjdzie Mourinho.
» 14 kwietnia 2016, 00:35 #120
RedDevils4life: Myślicie, że puszczą gdzieś finał F.A. Cup? Może i półfinał też. Chodzi mi o kanał poza Eleven.
» 14 kwietnia 2016, 00:35 #119
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2016 00:28

Atletico wygra LM.
» 14 kwietnia 2016, 00:27 #118
marchewa11: Może idź na strone Atletico
» 14 kwietnia 2016, 07:59 #117
jajecko: hahaha to się chyba wymyka spod kontroli, zaraz tak się skończy:
A: Ej a może by tak kupić XY z Bayernu
B: JAK CI SIE TAK PODOBA TO MOŻE ZACZNIJ KIBICOWAĆ BAYERNOWI
» 14 kwietnia 2016, 09:33 #116
jassaj: Widze nie tylko ja ciesze sie ze zwycięstwa Atletico :) nie lubie Barcelony, nie kryje sie z tym ale dzisiaj chodziło mi bardziej o to, że po prostu będzie ciekawiej no bo ileż można tą Barcelone wałkować ? Wczoraj miałem nadzieje na niespodzianke ze strony Wilków, no ale cóż Real zasłużył- wyszli na pompie co było widać szczególnie po Ronaldo i pokazali, że Wolsburg to jeszcze nie ten poziom. Rozdarty jestem po derbach Kataru- z jednej strony serce boli bo to nie ta częśc Manchesteru melduje sie w półfinale, z drugiej- niech ciułają te punkciki dla Anglii (i tak niewierze w ich szanse na końcowy triumf :P ). Ogólnie dzisiaj udany wieczór a jako wisienka na torcie dla mnie- nasza wygrana. Szczerze przyznaje- obawiałem sie tego meczu, WHU gra solidnie a my- no wiadomo. Jednak ważne że sie udało. FA Cup może nie osłodzi tego sezonu ale fajnie mieć trofeum na koniec sezonu niż go nie mieć to raz, a dwa w przypdku triumfu ponownie wychodzimy na czoło tabeli w ilości tych pucharów, niestety na równi z Arsenalem no ale wiadomo, chciałbym żeby United było na czele każdej klasyfikacji więc trzymam kciuki :)
» 14 kwietnia 2016, 00:22 #115
Kilerek7: Atletico jest teraz chyba najbardziej nieprzewidywalną i niewygodną drużyną na świecie, każda mocna ekipa się ich boi bo mają mocny atak i obronę. Wydawało się, że po odejściu Costy, Mirandy i Turana będzie gorzej a tutaj błysnął geniusz Simeone, który zakupił takiego Griezmanna. Ta drużyna jest świetna taktycznie i zasługuje na to LM, jest chyba bardziej zmotywowana niż wcześniej. Wielki szacunek, bo stali się godnym rywalem dla Realu i Barcy, w końcu jakaś drużyna wyszła z cienia tych 2 zespołów i pokazuje, że nie trzeba wielkich gwiazd tylko świetne zgranie, z resztą Leicester pokazuje to samo w tym sezonie. Nic tylko bić brawo i brać przykład, nie trzeba wydawać masę hajsu by zrobić fajny zespół.
» 14 kwietnia 2016, 01:21 #114
Neymar12: Atletico nie miało wielkich gwiazd? Oni już prawie 10 lat temu sięgali po zdobywce złotego buta czy takich piłkarzy jak Falcao. Nie róbmy z tego klubu tego nieszczęsnego biednego bo od dawna nim nie są
» 14 kwietnia 2016, 10:47 #113
Domelo: Gdzie mogę obejrzeć powtórkę całego meczu?
» 13 kwietnia 2016, 23:26 #112
GGMUU18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 23:51

http : / / www.matchhighlight . com/full-matches-review/premier-league-full-matches-review/west-ham-united-vs-manchester-united-5/
» 13 kwietnia 2016, 23:50 #111
qbsonUTD: fullmatchesandshows.com
» 14 kwietnia 2016, 00:16 #110
Domelo: Dziękuję :)
» 14 kwietnia 2016, 12:24 #109
nomati666: Historia zaczyna zataczać koło ;) Dawniej Yorke-Cole, dziś Martial-Rashford. Oby to był zwiastun dobrych czasów :)
» 13 kwietnia 2016, 23:25 #108
czesty1: Jeszcze tylko środek pomocy taki jak kiedyś Scholes-Keane i skrzydła Giggs-Beckham i środek obrony Vidic/Ferdinand (wystarczy 1) i można grać:D
» 13 kwietnia 2016, 23:37 #107
jajecko: Cholera, za pare lat będziemy mieli 2 kocury drapieżne w ataku i jednego w obronie. Co te chłopy nie wyrabiają to się w głowie nie mieści. Dobry mecz, tylko ostatnie 15 minut przyprawiało o zawał.
» 13 kwietnia 2016, 23:23 #106
Qulpix: Kochany, nie zapominaj o Bortwhicku-Jacksonie, dwa kocury na obronie.... Coś pięknego
» 13 kwietnia 2016, 23:28 #105
jajecko: Prawda :) Tylko żeby się nie okazało że to będą nasze kolejne Blacketty, Wilsony i inne wynalazki
» 13 kwietnia 2016, 23:31 #104
czesty1: Pamiętajcie jeszcze, że w kolejnym sezonie wróci Luke Shaw, który mam nadzieje, że szybko odzyska formę z przed kontuzji.
» 13 kwietnia 2016, 23:35 #103
satan23: O ile jakiś kretyn ich nie sprzeda.
» 14 kwietnia 2016, 09:13 #102
soldier: Potrójnie ważne zwycięstwo. Raz, że awansowaliśmy do półfinału, dwa, że zyskujemy psychologiczną przewagę nad WHU, który goni nas w lidze i po trzecie, że odbudowaliśmy nasze morale po klęsce na WHL.
» 13 kwietnia 2016, 23:12 #101
winers: Ładnie się ten dzień kończy. Brawo Atletico!! Szkoda że wczoraj paryżanie nie zadusili citów. Byłoby ślicznie. Ale najważniejsze że my wygraliśmy i że sralcelona poległa. Nawet sędzia nie pomógł! Jak patrzyłem na Trenera Simeone, to jakbym widział sobowtóra SAF-a! Oj przydał by się taki trener, anie nasza obecna, żałosna trenerzyna. Oj przydał.
» 13 kwietnia 2016, 23:12 #100
wmatpl: Akurat ze zwycięstwa City to bym się cieszył, raz, że zdobywają punkty dla PL, dwa, że mogą stracić przez to siły w lidze na korzyść MU
» 13 kwietnia 2016, 23:21 #99
Kornel: Życzę City finału, byleby go nie wygrali.
» 14 kwietnia 2016, 00:30 #98
kralo11: Rashford bramka cudo jak widziałem że biegnie to myślałem że nic z tego ponieważ było bardzo ciasno ale udało się i strzelił fantastycznego gola. DDG, Fosu zawodnicy meczu, David uratował nam tyłek świetnie bronił a Fosu grał jak doświadczony zawodnik, nie dość że szybki do tego silny to do tego niesamowicie spokojny. Wiadomo popełnił kilka razy błędy w kryciu ale to jest bardzo młody zawodnik oby kontuzje go omijały to będzie świetny gracz. Niech ogrywa się na prawej stronie jak wróci Shaw to będziemy mieli taki atak do tego dodać dobrego PP i boki mamy najlepsze.
» 13 kwietnia 2016, 23:09 #97
GandiGanda: Mam nadzieje ze Herrera nie dostal kontuzji po tej niefortunnej akcji, tylko sprytnie chcial zalatwic sprawe aby nie dostac drugiej zoltej.
» 13 kwietnia 2016, 23:07 #96
Drewnialdo: Wszyscy powinni się uczyć od Atletico zaangażowania i charakteur, w sumie od Realu tak samo, zawsze w siebie wierzą.
» 13 kwietnia 2016, 23:04 #95
fuss1985: Bravo UNITED bravo atletico!! Mam nadzieje na powtórkę derbów Madrytu i sromotny rewanż na REALIACH!! Win LOSE or DRAW UNITED TILL i die!!
» 13 kwietnia 2016, 23:01 #94
Ziyo: Aby tak było. Szkoda tylko że Bayern i Real nie odpadł.
» 13 kwietnia 2016, 23:02 #93
Ziyo: Wiwat United!! Wiwat Atletico!!
» 13 kwietnia 2016, 22:56 #92
Wave: Piekne wyniki dzisiaj, no moze szkoda Benfiki ale co tam.
Znakomicie ze nie ma juz tych placzkow z Barcelony w polwinalach.
Diabelki tez dalej :)
» 13 kwietnia 2016, 22:47 #91
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:45

Jak tu nie zakochać się w drużynie takiej jak Atletico? Simeone zachęcający kibiców do wrzawy, Godin generał w obronie, Filipe luis jak wojownik na boku, Saul perfekcyjny, Gabi solidny, Griezmann szybki i skuteczny. Poprostu zespół wojowników nic tylko brać przykład. Od dawna mówiłem, że Simeone to idealny kandydat dla nas. W końcu durna Farselona pokonana i mimo, że Gabi zagrał ręką to cieszę się, że sędzia poszedł na rękę Atletico. Jak Torres w 1 meczu dostał czerwo a Busquets nic to przynajmniej jest sprawiedliwość, Barcelona ciągle jest faworyzowana przez sędziów i te prawie 6 minut po 90 ciu aż miałem wrażenie, że sędzia przedłuża byle Barcelonka nie przegrała, aż szkoda teraz, że Wolfsburg nie pokonał Realu. Chciałbym finał Atletico - M. City i życzę graczom Simeone by wygrali LM bo poprostu na to ciężko zapracowali i zasługują. Już z Realem w finale LM wcześniej powinni wygrać.
» 13 kwietnia 2016, 22:44 #90
Soczysty82: wszystko pieknie ale tj strona Czerwonych Diablow wiec idz marudzic gdzie indziej
» 13 kwietnia 2016, 22:48 #89
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:53

Szkoda że Benfica nie przeszła dalej. Byłby wymarzony finał Benfica - Atleti. Teraz w 1/4 praktycznie same drużyny których nie trawię, Bayernu nie znoszę, Realu bardzo nie lubię a City nienawidzę. Tak czy inaczej wszystko zdzierżę byle tylko City nie doszło do finału.
» 13 kwietnia 2016, 22:51 #88
piter100000: to znaczy, że jak to jest strona o MU to nie można pogadać o innych drużynach i meczach? chłopak napisał swoje spostrzeżenia i wygłosił swoją opinie w fajny sposób to po co się czepiać?
» 13 kwietnia 2016, 22:52 #87
Ziyo: @Soczysty
Idź stąd i marudź gdzie indziej
» 13 kwietnia 2016, 22:57 #86
paniOla: Kilerek7 - sędzia w meczu Atletico-Barca musiał doliczyć te 5 czy 6 minut, bo było dużo przerw i celowego opóźniania gry. W każdym razie super, że drużyna Simeone przeszła dalej. Mają naprawdę tam jaja, a największe ich trener. Szacun.
» 14 kwietnia 2016, 01:19 #85
Kilerek7: W każdym meczu o stawkę są zagrywki na przeciąganie, to nie żadna nowość. A tutaj przy 94 minucie już powinien mecz moim zdaniem zakończyć, aż kibice byli wściekli. Nie mówię, że to celowe, ale nie od dziś wiadome jest, jak Barcelona jest faworyzowana, w półfinale z Chelsea doliczony czas gry dał im finał, być może teraz też sędzia liczył na jakiś ostatni zryw.
» 14 kwietnia 2016, 01:26 #84
Kilerek7: Soczysty82 to że jest to strona MU to nie znaczy, że nie można pisać o innych wydarzeniach piłkarskich. Piłka nożna to nie tylko Manchester United.
» 14 kwietnia 2016, 01:28 #83
andrev1331: Z tym przeciąganiem meczu za wszelka cenę to bez sensu bo gdyby sędzia chciał faworyzować Barcelone to odgwizdałby prawidłowo rzut karny , który się należał farsie.
» 14 kwietnia 2016, 08:45 #82
Kornel: Oficjalnie: Arda Turan przegrywem roku.
» 13 kwietnia 2016, 22:44 #81
Joker7: juz wiadomo kto dostanie zlota pilke hahha CR7 dostanie bo messi nie wygra LM ... a Ronaldo ma wiecej strzelonych bramek od niego ... taka prawda a jak real zdobedzie lm to juz 1mln %
» 13 kwietnia 2016, 22:41 #80
Kornel: Messi na ten moment to nawet zawodnika roku w Barcelonie nie powinien dostać. Jak real wygra LM, to Ronaldo jest oczywistym wyborem.
» 13 kwietnia 2016, 22:45 #79
Joker7: nawet jak nie wygra to kto inny dostanie ?
obudz sie nie wygral taki pilkarz jak sneijder ktory z interem wygral wszystko na MS krol strzelcow nawet w trojce nie byl
zlota pilka dla Ronaldo ...
» 13 kwietnia 2016, 22:47 #78
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:53

Wg mnie zasługuje w tym roku najbardziej. Nie wiem, może się nie znam. Od kiedy odszedł z United gościa nie lubię, więc nie jestem jednostronny. Plus, że jeszcze może dużo udowodnić na Euro, a Messi nie będzie miał takiej szansy.
» 13 kwietnia 2016, 22:51 #77
Joker7: kornel
dostanie na bank nawet jak nic nie pokaze na Euro! na MS tez nic nie pokazal a zlota pilka byla tylko real zdobyl LM ale i tak on by dostal bo kto inny moze zdobyc jak tylko ci 2 sie licza;c oni nie zaslugiwali na tyle zlotych pilek ile dostali taka prawda
» 13 kwietnia 2016, 23:00 #76
vanderToki: No i znowu mam problem - komu kibicować. Real odpada. MC z tego względu, że chciałbym, żeby nie było ich w przyszłym sezonie w LM; ale United i tak mają marne szanse na prześcignięcie ich, więc może niechby sobie wygrali... Bayern - zawsze ich lubiłem, ale ten Guardiola i cała hiszpańska inkwizycja w klubie... Atletico - niby klub z Hiszpanii, ale akurat z tych, które nawet znoszę.
A najciekawsze jest to, że chyba nie ma ani oczywistego faworyta, ani drużyny skazanej na pożarcie. Zobaczymy po losowanku, co będzie.
» 13 kwietnia 2016, 22:40 #75
TheRipper: Tylko Atletico.
» 13 kwietnia 2016, 22:41 #74
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:44

jak dla mnie to albo Real albo Atletico. Bayernu nie znoszę, a City nienawidzę
» 13 kwietnia 2016, 22:43 #73
Joker7: barca real i bayern to najgorze ... oby wszyscy polegli tylko ATLETICO zostalo!
biedny klub ktory zrobil potege dzieki Simeone jak BVB za kloppa
» 13 kwietnia 2016, 22:45 #72
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:53

Tę potęgę już Aguirre i Flores budowali. I przypominam, że niecałe dziesięć lat temu wydali kupę kasy (wprawdzie częściowo za Torresa) na Aguero, Forlana i Reyesa (z 55 mln ojro razem?). Ot, taki "biedny klub".
» 13 kwietnia 2016, 22:52 #71
GGMUU18: Ja będę ściskał kciuki za Atletico i Bayern. Nie dlatego, że lubię te kluby, ale dlatego, że nienawidzę dwóch pozostałych. Gdyby real wygrał LM to jeszcze jakoś bym to przetrawił, ale zwycięstwo w tych rozgrywkach tego nędznego szejkowskiego wytworu byłoby dla mnie nieznośne. Ciężko mi jest to sobie wogóle wyobrazić :/ Jednak nie trzeba być ekspertem, żeby wskazać city jako drużynę z najmniejszymi szansami na wygranie LM. Mam nadzieję, że zostaną z kwitkiem odprawieni w półfinale. Najlepiej dwa razy 3:0 od kogoś z dwójki Atleti/Bayern :)
» 13 kwietnia 2016, 23:12 #70
jajecko: Im dalej dojdzie City tym bardziej ich myśli uciekną od ligi.
» 13 kwietnia 2016, 23:33 #69
Joker7: teraz ATLETICO mistrzostwo i LM zdobyc!! moze byc final real vs am znowu tylko tym razem am wygra;p
» 13 kwietnia 2016, 22:40 #68
MalkotenciWon: dobry dzien dzisiaj jesli chodzi o futbol, barcelonka out united polfinal :)
» 13 kwietnia 2016, 22:40 #67
Kale10: Piękny wieczór... ;-)
» 13 kwietnia 2016, 22:40 #66
piter100000: pięknie. po prostu pięknie. ale się k**** cieszę, że Atletico awansowało
» 13 kwietnia 2016, 22:38 #65
tomas0808: Brawo Atleti!!
» 13 kwietnia 2016, 22:37 #64
Joker7: HAHAHA i po barcelonce dobrze im tak!
» 13 kwietnia 2016, 22:37 #63
przemcio94: Brawa Atletico!
» 13 kwietnia 2016, 22:37 #62
Sylverstone: gracz stal poza polem karnym
» 13 kwietnia 2016, 22:33 #61
Neymar12: Stał na linii ale ręka była w polu
» 13 kwietnia 2016, 22:35 #60
kralo11: zgadza się powinien być karny lecz kto nabił piłkę na rękę ? Iniesta który powinien wylecieć z boiska kilka min wcześniej przy akcji bramkowej dziękuje dobranoc wyszło na to że błędy sędziowskie się wyrównały.
» 14 kwietnia 2016, 14:43 #59
piter100000: Brawo Atletico!! oby dowieźli do końca i nie stracili gola. ale ta drużyna ma jaja. jak my kiedyś
» 13 kwietnia 2016, 22:30 #58
sagnol32: Parodia powinna być czerwona dla Iniesty i Neymara. Ale i tak dzisiaj wszystkie mecze na + :)
» 13 kwietnia 2016, 22:30 #57
Kornel: Myślałem, że De Geę wybiorą bramkarzem roku, ale chyba jednak Iniesta zasługuje.
» 13 kwietnia 2016, 22:29 #56
Sylverstone: jak by to byl gracz realu a nie iniesta to czerwien od razu
» 13 kwietnia 2016, 22:29 #55
vanderToki: Wreszcie Iniesta dla odmiany coś spartolił, zamiast ratować Barcelonie / Hiszpanii tyłek. ;]
» 13 kwietnia 2016, 22:29 #54
RedDevils4life: Brawo Atletico! Jeszcze ich z lidera w lidze zrzućcie. :)
» 13 kwietnia 2016, 22:28 #53
Copy: Gryżman do nas !! Simeone do nas !! ile to ja bym dał :((((
» 13 kwietnia 2016, 22:28 #52
Kornel: Mój ulubiony piłkarz poza United. Jakoś go wyjątkowo lubię :D
» 13 kwietnia 2016, 22:29 #51
Copy: nie dziwie sie kolego:) tez mam do niego niesamowita dawke sympatii :)
» 13 kwietnia 2016, 22:30 #50
AdriaDevil89: United! Fosu, De Gea Rashford dzisiaj diabły wcielone!
» 13 kwietnia 2016, 22:20 #49
Neymar12: Czemu Neymar nie dostał czerwa ?
» 13 kwietnia 2016, 22:19 #48
vanderToki: Bo był zajęty pisaniem na devilpage. ;p
» 13 kwietnia 2016, 22:20 #47
Kornel: Bo jest w Barcelonie?
» 13 kwietnia 2016, 22:20 #46
tomas0808: Bo gra w Barcelonie
» 13 kwietnia 2016, 22:20 #45
piter100000: bo Barcelonie nie można dawać czerwonych kartek. oni są przecież tacy fajni
» 13 kwietnia 2016, 22:21 #44
vanderToki: A w sumie to co zrobił? Pytam, bo oglądam Bayern. Widzę, że Suarez dostał wcześniej żółtą, zasłużoną?
» 13 kwietnia 2016, 22:25 #43
Neymar12: I Suarez i Neymar powinni dostać czerwa. Iniesta teraz też
» 13 kwietnia 2016, 22:29 #42
piter100000: Suarez to tydzień temu powinien za kopniaka jakiego zasadził chyba Juanfranowi
» 13 kwietnia 2016, 22:32 #41
piter100000: brawo chłopaki. awans bardzo cieszy. pewnie to pojedynczy wyskok, ale nadzieje na jakieś pocieszenie w tym tragicznym sezonie zostały przedłużone
» 13 kwietnia 2016, 22:19 #40
Kilerek7: Gra nędzna, ale udało się wygrać.
» 13 kwietnia 2016, 22:16 #39
PatrykSNK: Musimy się cieszyć z tego zwycięstwa jednak w półfinale z Evertonem będzie nam dużo trudniej! GLORY MAN UNITED!
» 13 kwietnia 2016, 22:12 #38
Neymar12: Niby dlaczego? Przecież Eve gra dużo gorzej w tym sezonie
» 13 kwietnia 2016, 22:18 #37
Neymar12: Przedłużanie kontraktu z Carrickiem nie ma sensu. Jest już po prostu fatalny
» 13 kwietnia 2016, 22:12 #36
Wave: heh, nie myslalem ze sie z toba kiedys zgodze :)
» 13 kwietnia 2016, 22:51 #35
blackout: Fellaini ma pozytywną ocenę - coś niespotykanego na Devilpage! :D
» 13 kwietnia 2016, 22:12 #34
kolor: Fellaini dzisiaj dla mnie MOTM :D
» 13 kwietnia 2016, 22:55 #33
karpiu87: Brawo Panowie, dobre zawody! Widać było zaangażowanie i walkę. Rashford zajebisty balans ciałem i piękna bramka. Timothy Fosu-Mensaha kozak w obronie, świetlana przyszłość. Obyśmy już do końca sezonu grali taka piłkę :)
» 13 kwietnia 2016, 22:11 #32
w124amg: nojer takich piłek nie broni :D
» 13 kwietnia 2016, 22:10 #31
Kundziu: Kto to jest nojer? ;)
» 13 kwietnia 2016, 22:15 #30
dawidlp92: Twoja stara
» 13 kwietnia 2016, 22:21 #29
w124amg: obywatel niemiecki, wysoki waga ok 80kg grający w klubie z bundesligi
» 13 kwietnia 2016, 22:21 #28
Kundziu: To chyba Neuer ;)
» 13 kwietnia 2016, 22:25 #27
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:28

"Nojer" fajniej wygląda. Choć Dżimiego Flojda Haselbejnka nie pobije. ;)
» 13 kwietnia 2016, 22:27 #26
w124amg: Łejn Ruuuni, dobra idę spać ważne że jest półfinał :D
» 13 kwietnia 2016, 22:31 #25
jarko82: Żeby się nie okazało, że awans do finału uratuje dzbanowi dupe.
» 13 kwietnia 2016, 22:06 #24
przemcio94: youtube.com/watch?v=gdZ5WeRQedE

Wem-be-rly, Wem-be-rly! We're the famous Man United and we're going to Wem-ber-ly!! Brawo chlopaki. Mam nadzieje, ze zgarniemy ten puchar i Lui "spełniony" będzie mógł odejść z United i nic już tu nie psuć. Glory Glory Man United!
» 13 kwietnia 2016, 22:04 #23
karim: Brzmi jak plan!
» 13 kwietnia 2016, 22:18 #22
Mordox: podoba mi się gra Timothy Fosu-Mensaha:)
» 13 kwietnia 2016, 22:03 #21
przemcio94: Niesamowite, ze dzieciak jeszcze 18 nie ma skonczonych, a tak wymiata. Wroze mu swietlana przyszlosc.
» 13 kwietnia 2016, 22:08 #20
marjo: Ma 18 skończone ...
» 13 kwietnia 2016, 22:12 #19
czesty1: Też mi się podoba, ale tak szczerze to MU powinien mieć na każdej pozycji takich wychowanków, którzy wchodzą drzwiami i oknami do pierwszego składu i już w tak młodym wieku się wyróżniają. Tym bardziej teraz jak MU jest w przebudowie. Mensah akurat nie wychowanek ale widać, że szkółka Ajaxu! Oby jak najwięcej takich transferów!
» 13 kwietnia 2016, 22:15 #18
Neymar12: , ale tak szczerze to MU powinien mieć na każdej pozycji takich wychowanków, którzy wchodzą drzwiami i oknami do pierwszego składu i już w tak młodym wieku się wyróżniają. - nie ma czegoś takiego w żadnym klubie na świecie
» 13 kwietnia 2016, 22:17 #17
czesty1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 22:40

Jakbyś dobrze poszukał to byś znalazł, że sporo klubów gra wychowankami lub młodzieżą i jak się wyróżniają to są szybko kupowani do lepszych klubów. Ja akurat pamiętam "Złotą Szóstkę" która zwojowała świat. Wiem, że to nie zdarza się z roku na rok. Ale jak jesteśmy wstanie wydać 300 mln na transfery, które nic nie dają to wolałbym tą kasę wydać na szkolenie młodzieży i scouting, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wytrenowania/znalezienia takich perełek.
» 13 kwietnia 2016, 22:39 #16
karolmanu3: panowie, jak jest z polfinalem? wiadomo z kim gramy czy losowanie? i czy w polfinale sa rewanze??
» 13 kwietnia 2016, 21:59 #15
w124amg: z evertonem
» 13 kwietnia 2016, 22:02 #14
vanderToki: United grają z Evertonem. W półfinale powtórek już nie ma, jest od razu dogrywka i karne (zobacz np. półfinał z Evertonem właśnie w 2009 r.).
Osobiście trochę tęsknię za starym formatem, jak choćby pamiętnym półfinałem przeciwko Arsenalowi w 1999...
» 13 kwietnia 2016, 22:04 #13
AUDIoooo: Bez rewanżu,dogrywka,ewentualnie karne
» 13 kwietnia 2016, 22:06 #12
Neymar12: Everton gra teraz z CP i dostał czerwo
» 13 kwietnia 2016, 22:14 #11
jajecko: Teoretycznie to jesteśmy na wygranej pozycji. Everton ostatnio ma jakiś spadek formy. Crystal od dawna nie gra dobrze. A Watford? No cóż, nie powinni w stanie być nam zagrozić
» 13 kwietnia 2016, 23:36 #10
kapidomagala: Fellaini pieknie tak jak Rashford i De Gea
» 13 kwietnia 2016, 21:58 #9
RedDevils4life: Nie było was stać na ligę, na LM ani na LE. Przynieście chociaż ten puchar za wygranie F.A. Cup do klubowej gablotki. Glory glory do soboty 23!
» 13 kwietnia 2016, 21:58 #8
HubsS1: De Gea, Fosu i Rashford absolutne koty dzisiaj! Każdy mocne 8/10 ode mnie.
» 13 kwietnia 2016, 21:57 #7
sagnol32: Brawo United ;) a teraz kibicujemy Atletico :)
» 13 kwietnia 2016, 21:57 #6
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2016 21:57

Jak dla Hiszpanii na Euro będzie grał Casillas, to ja wychodzę.
» 13 kwietnia 2016, 21:56 #5
MalkotenciWon: i nie wiesz kiedy wrocisz? :>
» 13 kwietnia 2016, 22:00 #4
vanderToki: A ja się nawet ucieszę. :D Czekam na powtórkę wyczynów z finału LM 2014, z późniejszego meczu przeciwko Holandii i paru spotkań Porto. ;p Mógłby iść na emeryturę w sumie, bo jak za nim nie przepadam, tak jednak był wielkim zawodnikiem i czasem aż szkoda patrzeć, jak się staje Szmacillasem...
» 13 kwietnia 2016, 22:02 #3
Rekin: Pięknie, o to chodziło! 23 kwietnia na Wembley walczymy o Finał!
» 13 kwietnia 2016, 21:56 #2
RaptorUnited: No i półfinał :)
» 13 kwietnia 2016, 21:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.