Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Mistrzów: Błysk geniuszu Juana Maty daje 3 punkty!

» 30 września 2015, 22:38 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zanotował bardzo cenne zwycięstwo w meczu 2. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów z VfL Wolfsburg. Czerwone Diabły szybko straciły gola na Old Trafford i musiały gonić rywala. Stan rywalizacji wyrównał Juan Mata, a w drugiej połowie Hiszpan popisał się niewiarygodną asystą przy golu Chrisa Smallinga.
Liga Mistrzów: Błysk geniuszu Juana Maty daje 3 punkty!
» Manchester United zanotował bardzo cenne zwycięstwo w meczu 2. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów z VfL Wolfsburg. Czerwone Diabły szybko straciły gola na Old Trafford i musiały gonić rywala. Stan rywalizacji wyrównał Juan Mata, a w drugiej połowie Hiszpan popisał się niewiarygodną asystą przy golu Chrisa Smallinga.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Daley Blind
Matteo Darmian
Morgan Schneiderlin
Bastian Schweinsteiger
Juan Mata
Wayne Rooney
Memphis Depay
Anthony Martial
Ashley Young
Phil Jones
Andreas Pereira

Oddano 265 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie rozpoczęło się źle dla graczy Manchesteru United. Goście już przy pierwszej nadarzającej się okazji zdołali pokonać bramkarza Czerwonych Diabłów. Prosta klepka Maxa Kruse z Danielem Caligiurim w okolicy pola karnego, ten drugi wyszedł na pozycję sam na sam z De Geą i bez problemu posłał piłkę do siatki. W sytuacji tej nie popisali się obrońcy United, którzy pozwolili swobodnie biegać Caligiuriemu.

Manchester United spokojnie, ale sukcesywnie atakował bramkę Wolfsburga. Najpierw w 13. minucie podkręcony strzał Juana Maty zmierzający do bramki głową wybił Dante, a chwilę później Anthony Martial, po indywidualnym dryblingu, oddał mocne uderzenie, niestety niecelne.

W 26. minucie stuprocentową sytuację zmarnował Wayne Rooney. Akcja zaczęła się od Martiala, który z łatwością minął przy linii końcowej Rodrigueza i wystawił piłkę na środek pola karnego do Wazzy. Anglik musiał tylko celnie dostawić nogę, czego nie udało mu się zrobić i pika poszybowała wysoko ponad bramką Benaglio. Chwilę później Mata posłał kolejne świetne podanie w pole karne. Akcję zamykał Memphis Depay. Holender złożył się do strzału szczupakiem, ale piłka po koźle trafiła w objęcia bramkarza Wolfsburga.

Nieustające ataki Manchesteru United przyniosły plon w postaci rzutu karnego w 33. minucie. Juan Mata, próbując dośrodkować piłkę w polu karnym, został zablokowany przez Caligiuriego za pomocą ręki. Sędzia bez najmniejszego zawahania wskazał na „wapno”. Do jedenastki podszedł Mata i pewnym uderzeniem w swój lewy dolny róg wyrównał wynik spotkania.

Mecz na dobre rozkręcił nam się dopiero po przerwie. W 53. minucie Juan Mata zaprezentował nam nieco swojej magii, asystując przy bramce Chris Smallinga. Po nieudanym strzale Schweinsteigera, stojąc tyłem do bramki, bez patrzenia, Mata podał piłkę „angielką” do atakującego Chrisa. Obrońca United oddał lekki strzał po ziemi i pokonał Benaglio.

Chwilę później okazję do wyrównania miał strzelec pierwszego gola - Caligiuri. Zawodnik Wolfsburga uciekł kryjącemu go Youngowi i uderzył mocno prawą nogą w okolicy słupka. Skuteczną interwencją popisał się jednak David De Gea.

Po tej bramce mieliśmy kilkanaście minut przestoju. Gra rozruszała się ponownie, gdy na boisku pojawiła się dwójka graczy Wolfsburga - Schürrle oraz Bendtner. Ten pierwszy już w 71. minucie był bliski umieszczeni piłki w siatce De Gei, gdy zakręcił w polu karnym Daleyem Blindem i uderzył w kierunku długiego słupka. Na szczęście futbolówka minęła światło bramki o kilkanaście centymetrów.

85. minuta to kolejna indywidualna próba Anthony’go Martiala. Francuz mimo niewygodnej pozycji zdecydował się na strzał z prawie zerowego kąta. Po rykoszecie piłka trafiła w ręce bramkarza Wolfsburga.

W doliczonym czasie gry swoją okazję miał również Andreas Pereira. Brazylijczyk, który zmienił Memphisa Depaya, uderzał bezpośrednio z rzutu wolnego z około 20 metrów. Niestety młody pomocnik nie zdołał przenieść futbolówki ponad murem ustawionym z zawodników Wolfsburga.

Manchester United - VfL Wolfsburg 2:1 (1:1)

Bramki: Mata [K] 34', Smalling 53' - Caligiuri 4'

Manchester United: De Gea, Valencia (Young 46'), Smalling, Blind, Darmian, Schneiderlin, Schweinsteiger (Jones 72'), Mata, Rooney, Depay (Pereira 62'), Martial

VfL Wolfsburg: Benaglio, Träsch (Jung 77'), Naldo, Dante, Rodríguez, Guilavogui, Arnold (Schürrle 70'), Caligiuri, Kruse, Draxler, Dost (Bendtner 70')


TAGI


« Poprzedni news
Young: Nasz styl gry pasuje do Ligi Mistrzów
Następny news »
Mata: Zrobiliśmy, co musieliśmy zrobić

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (228)


Chestnut: Kto ma Aguero + kapitana w FPL, tylko pozazdrościć. ;_;
» 3 października 2015, 17:26 #216
Joker7: Aguero to jest kox! strzeli pewnie 6 bramek i wezmie 2 pilki;p
» 3 października 2015, 17:23 #215
RedRevolta: Newcastle nie ma szans, nie ma co się łudzić, sroki są w tak słabej formie, że masakra, no ale my u siebie z nimi zremisowaliśmy niestety ;/
» 3 października 2015, 16:44 #214
DjTED: spalony
» 3 października 2015, 16:43 #213
Reusik2: No i Aguero
» 3 października 2015, 16:42 #212
ejrikoo: City co padake gra, haha
» 3 października 2015, 16:39 #211
skoczek121: Trzeba trzymać kciuki za Sroki jutro wygrać z Arsenalem i 4 punkty przewagi :D. GGMU
» 3 października 2015, 16:37 #210
RedRevolta: Nie mają Kompaniego i cała linia defensywna leży, Boże uchowaj Smallinga od kontuzji w tym sezonie.
» 3 października 2015, 16:23 #209
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2015 16:26

Wystawił dwóch obrońców po kontuzjach - brak rytmu zrobił swoje

PS Swoją drogą ten Mbemba jest kozacki
» 3 października 2015, 16:25 #208
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2015 16:19

Newcastle!

Uwaga komunikat: City zdobyło mistrzostwo Anglii w sezonie 2015/16 dzięki swojej bezkonkurencyjności na papierze.
» 3 października 2015, 16:18 #207
Reusik2: MITROVIĆ!!111
» 3 października 2015, 16:18 #206
orion: Mam nadzieje, że Mata będzie dalej w gazie....... Liczę ze Depay zostanie posadzony na ławce.....
» 3 października 2015, 15:28 #205
RyanScholes1878: Wogole jak ogladam ten mecz to mysle ze trener CP albo Southamptonu to sa geniusze
» 3 października 2015, 15:16 #204
RyanScholes1878: To co Zaha robi w CP to jest poezja
» 3 października 2015, 14:40 #203
kuba25: no dzien ma dobry ;d
» 3 października 2015, 15:08 #202
Reusik2: Evans kontuzjowany
» 3 października 2015, 14:10 #201
kckMU: szkoda. w ostatniej, bądź przedostatniej kolejce, został wybrany do XI weekendu
» 3 października 2015, 14:16 #200
Reusik2: To niestety taki piłkarz
» 3 października 2015, 14:20 #199
Magik1990MU: OFFTOP:

Wg wielu źródeł Rodgers ma zostać zwolniony po meczu z Evertonem niezależnie od wyniku. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie byłaby to świetna wiadomość. Pojedynek z silnym Liverpoolem dodawał wiele wzniosłości i smaczku Derbom Anglii, a obecnie niestety jest to pojedynek drużyny wracającej powoli na szczyt z drużyną idącą na dno.
» 3 października 2015, 12:00 #198
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2015 12:09

Ja lubie Liverpool na dnie.Ale to ploty.Nie wierze że zwolnili by Rodgersa gdy mają olbrzymie szanse na TOP 4.Nowy menadżer będzie potrzebował dużo czasu.Od dawna derby z City są o wiele ciekawsze i tak naprawde zastąpiło nam to derby z przed lat
» 3 października 2015, 12:07 #197
marmal: Zapomniałem dodać. Ktora obsługuje Windows Phone
» 3 października 2015, 12:03 #196
Misiek87: Największym sukcesem Davida Moyesa było co?? Pozyskanie Juana Maty. Tylko w tym sezonie jak narazie 4 brameczki i 5 asyst, poprzedni sezon też był udany, był trzecim strzelcem w całej drużynie. Szacunek dla hiszpana.
» 2 października 2015, 22:01 #195
Vipol94: Mata ciężko pracuje na treningach ma ambicje co owocuje w meczach ! Glory Glory!
» 2 października 2015, 21:44 #194
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2015 18:59

Jesteśmy jedyną drużyną, która pokonał Leicester w tym sezonie, dlatego też nie widzę powodów, przez które nie mielibyśmy wierzyć w pokonanie Manchesteru United. - Według Wengera jesteśmy chyba na poziomie Leicester
» 2 października 2015, 18:57 #193
Rotx: tak Cię boli fakt że tak powiedział jeden z największych nieudaczników w obecnym futbolu.
Jeżeli ktoś przegrał z Moyes'owym Manchesterem nie powinien wypowiadać się w takiej kwestii jak mecz Premier League.
Tyle w temacie.
» 2 października 2015, 19:29 #192
Abrakadabra: Okaże się w niedzielę, ja jestem niemal pewny że arsenal 3 punktów z nami nie zdobędzie :)
» 2 października 2015, 19:35 #191
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2015 15:09

ANGLIA Manchester United chce pozyskać niesamowitego Turka z Bundesligi. Hakan Calhanoglu ma dopiero 21 lat, a już stanowi o sile grającego w Lidze Mistrzów Bayeru Leverkusen. W 14 meczach w europejskich pucharach pomocnik zanotował 6 asyst i strzelił 6 goli. Louis van Gaal powalczy o niego w zimowym oknie transferowym. - coraz więcej się o tym mówi.Może coś w tym jest

Podobno Rooney,Depay,De Gea nominowani do Złotej piłki.Co ciekawe nie znalazł się tam De Bryune,Silva i Mata ale za to jest Coutinho
» 2 października 2015, 15:05 #190
kckMU: fifa nas trolluje z Rooneyem
» 2 października 2015, 16:59 #189
Reusik2: Ospina też nominowany:DChyba za brameczke z Olimpiakosem.
» 2 października 2015, 18:27 #188
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2015 19:08

Te nominacje są śmieszne, jeśli Coutinho został nominowany to Mata tym bardziej powinien tam się znalezc, Coutinho w tatmtym sezonie 5 bramek 7 asyst, Mata 9 bramek 5 asysty, to jest jakaś kpina! =D
» 2 października 2015, 19:07 #187
Reusik2: Nie rozumiem fenomenu brazylijczyka.Poza świetnym strzałem z dystansu jest to przyzwoity ale nie klasowy gracz.Na dobrym poziomie potrafi grać może z pół roku
» 2 października 2015, 19:11 #186
Deieno: Ospina>Buffon #fifalogic
» 2 października 2015, 19:15 #185
RedRevolta: Ma dopiero 23 lata, jeszcze jest młody Reusik.
» 2 października 2015, 19:40 #184
Reusik2: Wiem i nie neguje tego że ma talent.No ale nie pokazuje ani nie gra na razie nic niezwykłego.W tak słabym Liverpoolu łatwo się wyróżniać.
» 2 października 2015, 20:06 #183
RedRevolta: To prawda, ale Liga angielska jest cięzka, nie można powiedzieć, że w słabym liverpoolu łatwo się wyróżnić, bo tu nie chodzi o druzyne w której się gra, Depay też wyrózniał się w psv a i tak cieżko mu idzie w United, BPL nie jest łatwą ligą, ale jak dla mnie zarówno Coutinho jak i Depay to wyróżniający się młodzi zawodnicy w lidze angielskiej.
» 2 października 2015, 20:40 #182
PatrykSNK: To był solidny mecz w naszym wykonaniu, teraz musimy uikać porażek jak w meczu z psv! GLORY MAN UNITED!
» 2 października 2015, 13:37 #181
radek87urban: Liverpool is so shite mate
» 1 października 2015, 22:42 #180
zielen1111: Reusik2: jak to jest pisać ze samym Sobą?
» 1 października 2015, 22:23 #179
Diabelred: Ja tam sie z kolei dziwie, ze mu sie nie znudzi i ze mu sie tak chce caly dzien siedziec na DP, czytac chyba wszystkie komentarze innych(patrzac, ze chyba juz kazdemu na tej stronie odpisal przynajmniej raz, majac zawsze jakies swoje "ale") no i spamowac glowny news komentarzami, ze np. ktos strzelil bramke w jakims meczu. Zreszta ponad 250 komentarzy w zaledwie 10 dni mowia same za siebie...
» 2 października 2015, 12:22 #178
RedRevolta: To chyba jeszcze jeszcze nie byłeś na stronie kanonierzy.com, Diabelred , tam to dopiero komentują wszystko co związane ze sportem i nie związane ze sportem, czasami wydaje mi się ,że zaraz pojawią się tam komentarze typu- "teraz ide do ubikacji zrobić siku" =D
» 2 października 2015, 12:36 #177
Stringer: Może Reusik im zazdrości, że tam sobie piszą o wszystkim i sam chce tu coś takiego wprowadzić ;D
» 2 października 2015, 12:38 #176
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2015 12:44

Ale nie wiem o co wam chodzi, jak chce to niech pisze, jego sprawa, my Polacy niestety mamy skłonność do interesowania się życiem innych zamiast skupić się na swoim, a tak poza tym to pisanie wyników niektórych meczy na DP. nie jest złe.
» 2 października 2015, 12:43 #175
DjTED: Może kurde on jakieś punkty zbiera za te komenty?
» 2 października 2015, 20:34 #174
woland: A Januzaj w pierwszym składzie Borussii jako napastnik.
» 1 października 2015, 22:13 #173
RedRevolta: Paul Scholes: "Najlepsi zawodnicy grają w Barcelonie, Realu i Bayernie. Level niżej mamy PSG i Juventus i dopiero potem zaczynają się drużyny angielskie" co myslicie o wypowiedzi tego Pana? =D
» 1 października 2015, 21:24 #172
qwe123qwe: Mysle ze mam racje, powtarzałem od kilku dobrych lat ze żadna angielska druzyna nie moze rownac sie z Barca, Realem czy Bayernem. Twierdzilem, ze liga hiszpanska jest najlepsza na swiecie (nadal tak uwazam), że niebawem PL wyprzedzi Bundesliga. Oczywiscie we wszystkich tych przypadkach cisnieto mnie i mowiono, że nie mam pojecia o futbolu. No tak, Liga Mistrzów nic nie znaczy, podobnie jak LE, nawet gdy w finale spotykaja sie dwie hiszpanskie druzyny, gdzie Chelsea jest obijana przez Atletico, gdzie w ciagu ostatnich 6 lat LE 4x wygrywały druzyny hiszpanskie. ;)

Dobranoc.
» 1 października 2015, 21:28 #171
Reusik2: Bo liga hiszpańska jest najlepsza ale bundesliga nas nie wyprzedzi.Te kluby są systematycznie rozkupywane i myślą jedynie o utrzymaniu się w czołówce ligowej
» 1 października 2015, 21:53 #170
ess: eeee hehe Bundesliga już nas wyprzedziła xd
» 2 października 2015, 07:19 #169
qwe123qwe: Scholes w barwach Czerwonych Diabłów zagrał w 499 meczach, strzelając w nich 107 goli. Z Manchesterem wygrał m.in. dwa razy Ligę Mistrzów. O takich sukcesach angielskie klubu teraz mogą tylko pomarzyć. Dlaczego? Zdaniem byłego znakomitego pomocnika to efekt klasy zawodników, jacy sprowadzani są na Wyspy.

– Myślę, że piłkarze przychodzący do Anglii to nie są gracze na najwyższym europejskim czy światowym poziomie. Najlepsi są w Realu Madryt, Barcelonie i Bayernie Monachium. Wydaje mi się, że poziom niżej jest Juventus, a jeszcze niżej właśnie angielskie kluby. Naprawdę nie sądzę, żeby była to jakaś niespodzianka – zaznaczył Scholes.

Według Anglika po boiskach Premier League biega tylko jeden piłkarz, który mógłby wywalczyć sobie miejsce w wyjściowej jedenastce jednego z trzech wyżej wymienionych klubów.

– Czy któryś z piłkarzy z naszych czołowych klubów wszedłby do zespołu Barcelony? Bardzo wątpię. Do zespołu Realu Madryt? Do Bayernu Monachium? Być może Sergio Aguero.

Scholes nie wystawił zatem Premier League najlepszej laurki...
» 1 października 2015, 21:20 #168
Reusik2: Przesadził.Problemem nie jest jakość piłkarzy.Tacy jak Sanchez,Mata,Hazard,Silva,Kompany mogliby w tych zespołach grać
» 1 października 2015, 23:01 #167
Reusik2: Przesadził.Problemem nie jest jakość piłkarzy.Tacy jak Sanchez,Mata,Hazard,Silva,Kompany mogliby w tych zespołach grać
» 1 października 2015, 23:01 #166
Reusik2: Ale był w ostatnim sezonie ważną postacią.Nie odszedł ponieważ był słaby.Po prostu tam nie pasował stylem gry, a Barcelona potrzebowała dobrej 9.Nie wmówisz mi że OBROŃCĄ Mascherano jest jest lepszym od Kompanego a grający w kratke Isco lepszy od Silvy
» 1 października 2015, 23:50 #165
Reusik2: No i Liv 1:0
» 1 października 2015, 21:12 #164
Reusik2: Tottenham prowadzi z Monaco na wyjeździe
» 1 października 2015, 19:38 #163
Reusik2: 1:1 dobry mecz Totków i najtrudniejszy mecz w grupie za nimi
» 1 października 2015, 20:55 #162
Rotx: Przy prawie wszystkich strzelonych golach United w lidze udział miał Mata
1) Totki- przejęcie piłki i zapoczątkowanie kontry
2)AV- prostopadła piłka do Januzaja z lewego skrzydła
3)Swansea-wbiegnięcie na długi słupek i zakończenie akcji golem
4)Liverpool-genialne wyłożenie piłki Blindowi
5)Southampton-przyciągnięcie odbitej od słupka piłki siłą woli i zakończenie akcji (45 podań) golem
6)Southampton- umiejętne wkomponowanie się w linię spalonego(był spalony) i zabranie się z piłką która szczęśliwie trafiła pod nogi Martiala
7) Sunderland-uruchomienie Martiala na prawym skrzydle przy golu nabitego Rooneya
8)Sunderland-genialne wyjście za obrońców po jeszcze lepszym podaniu Blinda i wyłożenie piłki Depayowi
9)Sunderland- Wbiegnięcie na długi słupek po ostrym dośrodkowaniu Younga i zakończenie akcji
3 gole,3 asysty i zapoczątkowanie kilku kolejnych goli
dodatkowo statystki z Ligi Mistrzów
Dopóki nikt nie spostrzegł się że wyłączając Matę lub stosując na niego dodatkowe krycie np.(przez Zoume) zabierze się United 3/4 wartości w ataku i wówczas skończy się skuteczne punktowanie zespołu.
-Rok temu Fellaini
-czy w tym roku ktoś odkryje że Mata jest naszym głównym punktem zespołu i zakończy jego serie?
Rok temu Mourinho pokazał jak wygrywać z United wyłączając z gry Felka co skończyło się kolejnymi porażkami do 0 z WBA i Evertonem.
Nie będzie za dobrze jeżeli w tym roku dojdzie do powtórki z rozrywki.
» 1 października 2015, 18:59 #161
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2015 19:31

To nie jest takie proste.Fellaini to nie Mata.Takiego gracze dużo trudniej zgasić.Przez tyle lat w tej lidze był drugą najlepszą 10 i czołową postacią Chelsea
» 1 października 2015, 19:30 #160
Reusik2: Zoumie dużo łatwiej przyczepić się do statycznego,surowego technicznie belga.Gdyby to było takie proste Hazard,Silva nigdy nie zaistnieliby w tej lidze
» 1 października 2015, 21:56 #159
Arkin: youtube.com/watch?v=HqYdQFT8Sm4

Najlepsze meczowe oprawy, jest też i tak kibiców Legii.
Brakuje Wam jakiejś?
» 1 października 2015, 18:41 #158
Arkin: Styl gry Martiala jest niesamowity. Nie macha nogami niczym Selfish Depay a i tak obrońcy głupieją. Ależ mam frajdę z jego gry!
A Depay jeszcze będzie kocił
» 1 października 2015, 18:27 #157
Arkin: DDG - 6
Darmian - 7,5
Smalling - 8,5
Blind - 6
Valencia - 5,5
Morgan - 5
Bastian - 8
Depay - 6
Rooney - 4
Mata - 9,5
Martial - 7,5
Young - 7
Jones - 7
Pereira - 5,5
» 1 października 2015, 18:04 #156
cyprian: Ciezki rywal, ciezki mecz. Nie ma co sie oszukiwac, kluby z bundesligi jak i z ligi hiszpanskiej panuja w europejskich pucharach. Natomiast angielskie... szkoda gadac :( Jak tak dalej pojdzie nasze 4 miejsca w LM sie ulotnia. Ale co do meczu... Jak dla mnie calkiem na plus. Gralismy w koncu z wicemistrzem niemiec. Szkoda ze nie poszlismy za ciosem tylko sie bronilismy w ostatnich 20 minutach, ale najwazniejsze 3 punkty. Mysle, ze i tak pokazalismy charakter podnoszac sie z kolan. Widac postepy u naszych diablow od przejecia ich przez LvG, choc nie tak spektakularne jakich wiekszosc oczekiwala oczywiscie... Ale mamy mlody sklad i jeszcze sezon, dwa i bedziemy znowu na szczycie :) i wiadomo, ze to juz nie to samo co za Fergusona.... ale tak juz nigdy nie bedzie :( trzeba sie cieszyc, ze idziemy do przodu, do gory i ku lepszemu a nie tak jak arsenal stoimy w miejscu, albo co gorsza liverpool sie nie staczamy :) trzeba sie cieszyc tym co jest, bo na prawde moglo byc gorzej ;P a ze kryzys? to chyba kazdy bukmacher przewidzial po odejsciu SAF'a
» 1 października 2015, 17:10 #155
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2015 17:14

kluby z bundesligi?Chyba jeden.Reszta ledwo obecnie wychodzi z grupy.Co do reszty całkowicie się zgadzam
» 1 października 2015, 17:13 #154
cyprian: No wlasnie. Ledwo ale wychodzi... A kluby z premiership? Chelsea cieniuje, Arsenal tez niemilosiernie lami i 1/8 to szczyt, my tez sie nie popisujemy o ile gramy :( co do City i Liverpoolu to szkoda sie w ogole wypowiadac... A w lidze europejskiej tez niemieckie kluby raczej nam loja skore... nie zrozum mnie zle ja nie uwazam bundesligi za lige sielniejsza niz angielska ale fakty mowia same za siebie.
» 1 października 2015, 17:45 #153
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2015 18:03

Fakty?Schalke - Chelsea 0:5 np?Bundesliga nie gra dużo lepiej.Po za bayernem żaden do ćwierćfinału się ne przebija.A w lidze europy to everton w zeszłym roku gromił Vfl Wolfsburg w dumeczu 6:1 i zresztą niemieckie też szybko odpadły.Napoli Benka w kryzysie rozbiiło wilki z KDB na własnym stadionie.Może nie gramy obecnie lepiej ale na pewno nie gorzej niż reszta poza bayernem.Zresztą co takiego grają w tym sezonie?Wszystkie trzy wygrały łącznie dwa spotkania w dwóch kolejkach z Bate i CSKA
» 1 października 2015, 17:59 #152
cyprian: ok moze mnie troche ponioslo z tym duzo lepiej, ale na pewno nie stwierdzilbym ze radza sobie gorzej. I trzeba przyznac, ze cos nie dobrego sie dzieje z klubami angielskimi od jakiegos czasu bo my tez poza cwiercfinal sie nie wydostajemy... a swojego chociazby 1 klubu na miare bayernu tez nie mamy :( i troche to przykre ze taki klub jak np tottenham, czy liverpool ktore zawsze sa wymieniane do walki o top 4 i ktorych obawiaja sie zespoly z czolowki w lidze nie potrafia nawet zawojowac ligi europejskiej...
» 1 października 2015, 22:16 #151
MU1212: Zakaz hejtowania naszego kapitana Rooneya a jak dobrze gra to go wychwalacie a jak gra piach to go obrażacie wstydźcie się jestem ciekaw czy wy lepiej umiecie grać ?
» 1 października 2015, 16:21 #150
50cent: Nie, lepiej nie umiemy grać, ale porównaj sobie Rooneya sprzed 6 lat do Rooneya teraz lub do ostatnich dwóch sezonów. Nikt go nie obraża tylko wszyscy stwierdzają fakty, jest po prostu cieniem samego siebie. Uwielbiam tego piłkarza, ale nie można mówić że gra świetnie, kiedy gra piach
» 1 października 2015, 17:32 #149
Stringer: Zawsze mnie rozwala tekst "umiesz zagrać lepiej?". Przecież wiadomo, że nie, bo to nie jest nasz zawód. Jeden umie grać w piłkę, drugi umie programować, trzeci księgować, a czwarty pisać artykuły. Rooney jest znanym piłkarzem, więc to normalne, że po słabych meczach będzie krytykowany, czy to się komuś podoba czy nie. Taki zawód.
» 1 października 2015, 17:38 #148
kralo11: Sędzia to jakaś porażka Dla Younga dał kartkę za to że przedłużał wyrzut z autu a jak obrońca WB 3 podchodził do piłki i nie kopał gdy był wolny dla Niemców to nic... ogólnie widać że nie panował nad tym co się działo na boisku i dawał głupie kartki. Mecz mógł być lepszy w naszym wykonaniu na szczęście są 3 pkt to się liczy ale pierwsza bramka która padła to jak widziałem ustawienie naszych obrońców to jakaś parodia już obrońcy legii by się lepiej ustawili akcja prawą stroną do gościa na nim leci 4 naszych piłkarzy a w środku zrobiła się dziura taka że boeing 787 mógł by spokojnie lądować
» 1 października 2015, 15:39 #147
brennt: piszący, że rooney się skończył to idioci. tak jakby jakikolwiek świetny piłkarz skończył się kiedykolwiek w wieku 30 lat

wyraznie ma jakis problem, ale nie wiadomo jaki. a jak mu przejdzie i znowu zacznie grac, to bedziecie tasowac...
» 1 października 2015, 14:04 #146
AgEnT: Za to piszący, że Rooney musi grać i się w końcu odblokuje to geniusze.
» 1 października 2015, 15:50 #145
Abrakadabra: Potrzebuje psychologa jak Shaw i też fajnie by było jakby przekonał się, że nie ma pewnego miejsca w składzie.
» 1 października 2015, 16:03 #144
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2015 16:51

Jest roznica miedzy konstruktywna krytyka a "gimbusiarskim hejtowaniem" a co gorsza obrazaniem Rooneya...
» 1 października 2015, 16:50 #143
Gallacher: do brennt

myślisz że gracz który ostatnio gra słabo i nie strzela tak jak kiedyś nagle w wieku 30 lat zacznie strzelać i wróci jak dawniej ? Zobacz sobie jak grał za czasów Fergusona a jak gra za pod sterami Gaal czy choćby grał za czasów Moyesa.To że ktoś napiszę że dobre lata Rooneya się już skończyły to nagle musi być nazywane przez ciebie jako idiotę ? gratuluję ci logiki bo to tak,jakby napisać że dobre czasy już nie wrócą a ktoś by ci odpisał że ten ktoś kto tak piszę czy mówi to idiota.Rooney ma już swoje lata i czasy gdzie strzelał bo kilkadziesiąt bramek już nie wrócą raczej bo jeśli nowo zakupiony gracz o nazwisku Martial od razu wchodzi i strzela a Rooney nie potrafi od pewnego czasu nawet kilka bramek zdobyć lub więcej to świadczy że jego instynkt strzelecki już po prostu zawodzi,ale zaraz ktoś napiszę że on gra w ataku a były takie mecze gdzie grając w ataku zawodził.Jeśli każdą wypowiedz odbierasz jako akt idiotyzmu to aż strach pomyśleć jak z tobą w ogóle rozmowa wygląda.
» 1 października 2015, 17:01 #142
sensi: Nie Jest proboemem wiek rooneya,problem sie zaczal gdy rooney zostal rozrzucany po pozycjach na boisku,ostatni sezon za czasow fergusona tez byl malo efektywny bo gral wszedzie i nigdzie, to jest napastnik i tam jego miejsce a nie pomoce i skrzydla... wiek robi swoje ale 30 lat to nie blokada, blokada dla niego jest psychika i przypisywanie mu zadan na boisku nie na jego predyspozycje
» 1 października 2015, 21:18 #141
Diabelred: brennt,

Ja poruszylem ta kwestie, takze domyslam sie, ze m.in. do mnie skierowany jest twoj komentarz.

Pilkarze sa rozni, jedni bardzo szybko zaczynaja grac swietnie i dosyc wczesnie sie koncza(wiadomo sa wyjatki). Czemu?, to proste ich organizmy po tylu latach swietnej gry sa juz zwyczajnie zbyt mocno wyeksploatowane, do tego dochodzi coraz mniejsza motywacja do gry np. w przypadku Rooneya, ktory wygral juz wszystkie najwazniejsze puchary w klubowej pilce. Inny przyklad? masz swietnego Ronaldinho, ktory skonczyl sie przed 30, inne przyklady to Torres, Falcao, pewnie jeszcze paru innych by sie znalazlo. Z kolei inni pozno zaczynaja swietne granie, przez co dluzej moga pograc.

Sam osobiscie bronilem RVP do polowy poprzedniego sezonu. Z kazdym kolejnym meczem wierzylem, ze w koncu zacznie grac jak dawniej, niestety nie doczekalem sie. U Rooneya widze obecnie to samo, czyli:

- wypalenie psychiczne: Nie widac u niego jakies wiekszej motywacji do gry, tak jakby chcialby po prostu odbebnic swoje 90 minut i wrocic do domu na kanape. Dodatkowo nie widac u niego radosci z gry w pilke.

- fizyczne: Tragiczna zwrotnosc, szybkosc, przyspieszczenie

- pilkarskie : Slaba forma strzelecka, utrata instynktu snajpera, tragiczne przyjecia, wolne myslenie na boisku, wstrzymywanie kontr, czy co ciekawe coraz czestsze przegrywanie pojedynkow silowych nawet z teoretycznie slabszymi fizycznie pilkarzami

Rooney ma akurat ta przewage nad Robinem, ze Anglik to kapitan, ikona naszego klubu, dzieki jego wizerunkowi klub pewnie sporo zarabia, takze nie sadze, zeby klub byl chetny na jego sprzedaz, tak jak w przypadku Holendra. Sam Wayne pewnie pogrc jeszcze u nas ze 3-4 sezony zajmujac w tym czasie miejsce na boisku nominalnym pomocnikom, po czym pojdzie grac do MLS jak wielu innych angielskich pilkarzy pod koniec kariery.



,,wyraznie ma jakis problem, ale nie wiadomo jaki. a jak mu przejdzie"

O ile mi wiadomo to jeszcze nie wynaleziono jakiegos leku/sposobu, ktory by odmladzal ;). Oczywiscie wiadomo, ze tej klasy pilkarz bedzie miewal w trakcie sezonu jakies przeblyski dawnej gry. Jednak do takiej regularnej gry w kilku meczach pod rzad na 99% Rooney juz nie wroci. Dosc powiedziec, ze ostatnim sezonem, kiedy Anglik gral swietnie i regularnie to sezon 11/12, czyli 4 lata temu. Swoja droga zabawne jest to, ze od kiedy Rooney przeszczepil sobie wlosy jego forma idzie caly czas w dol.
» 1 października 2015, 21:41 #140
FutureIslands: Roo i Depay na ławkę.

Young na lewej, Herrera w środku. Young ostatnio nie zawodzi, a Ander z Juanem mogą ładnie pograć razem. Martial na szpicy - tu chyba dyskusji nie ma.

Memphis gwiazdorzy jakby cokolwiek w życiu zdobył w ważnej lidze. Jakim cudem LVG mu puszcza płazem tyle strat piłek. Często też zwalnia akcję wdając się w dryblingi zamiast od razu zagrać.

Roo na FA Cup jest dobry, ale mecze w LM i EPL już mu nie wychodzą. Wolny jak późny RVP. Żal patrzeć. Może ławka by mu poprawiła chęci. Zobaczcie stare filmiki co Roo robił przy kontrach. Jak szedł do przodu. Czołg normalnie. Teraz zwalnia te akcje i najczęściej schodzi do boku i podaje gdzieś do tyłu. Ledwie kogo przepchnie. Kłóci się z sędzią. Szkoda, że jest świętą krową. Nikt nie powinien nią być.

Ogólnie rozkręcamy się. Szkoda, że LVG cały czas ten sam skład wystawia. Trochę kontuzji i ławka krótka. Boje się noworocznego zmęczenia, bo znowu będziemy remisować z jakimiś Newcastle.
» 1 października 2015, 13:30 #139
Gallacher: Przykro to pisać,ale Rooney już dawno się skończył wraz z odejściem Fergusona.
» 1 października 2015, 13:08 #138
przeeemek: nudny mecz, marnowane nieliczne okazje, setki podań- nudny, ANTY WYSPIARSKI styl
» 1 października 2015, 12:34 #137
50cent: Moim okiem: Postanowiłem po tym meczu dodać ten komentarz, ponieważ czuję że wiele osób ze mną się zgodzi a to co chciałem powiedzieć dalekie jest od zbytniego wychwalania czy owijania w bawełnę.

Rooney: Jestem ogromnym fanem Rooneya i zawsze go broniłem przed niepochlebnymi komentarzami, ale Wazza jest cieniem samego siebie. Jego refleks pozostawia bardzo dużo do życzenia. Sposób w jaki skłąda się do strzału/ podania zajmuje tyle czasu, że często przez to traci piłkę. Sam nie stwarza zbyt wiele sytuacji w których mógłby strzelić bramkę, a kiedy już dostaje piłkę to zwykle marnuje sytuacje. Szczęśliwie udało się, że Roo strzelił ostatnio w lidze, ale jego gra jest fatalna. Może rzeczywiście lepiej byłoby gdyby zasiadł na ławie i trochę odpoczął.

Mata: Świetny. pracuje i pracuje, niebezpieczne wrzutki, strzały po prostu Juan gra bardzo dobrze. Jedyne do czego można się na siłę przyczepić to jego warunki fizyczne, na które de facto nie ma wpływu, ale i tak nadrabia walecznością. Asysta w meczu- bajka.

Smalling: Pamiętam jak wszyscy wieszali na nim psy. Zresztą sam byłem wściekły na jego nierówną grę i głupią czerwoną kartkę długi czas temu. Teraz to jest inny gość. Lider defensywy- pewny, i naprawdę, oglądając mecze czuje bezpieczeństwo w postaci linii obrony, a nie polegając jedynie na DDG.

Depay: Fajnie było oglądać jak pracuje i drybluje. Szkoda że większość dryblingów nie udana, ale szarpał na skrzydle. Wygląda jakby chciał a nie mógł. Anemiczne strzały, co przy jego sile powinny być bombami. Szczerze wierze że się rozkręci- i jeszcze jedno, ktoś fajnie zauważył że wszyscy krytykują Depaya za dryblingi i że chce bardzo gwiazdorzyć. Ale też pamiętajcie, że gdzie byłby Ronaldo, gdyby nie próbował tego samego. Sto razy będę wolał piłkarza, który próbuje dryblingu, i wyjdzie mu zankomicie za dziesiątym razem niż kogoś, kto nawet nie będzie próbował. On stara się wziąć ciężar gry na siebie, i wierzę że zacznie świetnie grać.

Martial: Jestem w ciężkim szoku po tym jak go widzę na boisku. O ile w drugiej połowie był mocno przygaszony, to jednak za każdym razem kiedy dostawał piłkę było z tego coś groźnego. Bardzo mi się podoba jego panowanie nad piłką i opanowanie. Nie panikuje, czasem potrafi się przedrzeć przez szwadron przeciwników. Będzie z niego duży pożytek. A to że był mniej widoczny w drugiej połowie- jestem pewien, że gdyby ktoś mu fajnie podał piłkę wiedziałby co z nią zrobić.

Valencia: Bardzo go lubię, ale w tym meczu tak ciężko było mi patrzeć na jego grę. O ile starał się mocno, i w defensywie i w ofensywie, to po prostu brak jego lewej nogi jest nie do zniesienia. Dodatkowo te wycofania, w tym meczu już nawet rzadko widziałem jego klasyczny zwód. Pracuje, sporo, ale mało w tym efektywności.

Young: Gość przeżywa drugą młodość. Co tylko jest przy piłce, zawsze wychodzi z tego coś niebezpiecznego. Bardzo się stara i czuć lekkość w jego grze. Solidny i pracowity.

Shweini: Może i spokojny, może i opanowany, ale czegoś mi brakuje w jego grze. Może Wy dodacie czego :)

Morgan: Dużo więcej spodziewałem się bo nim. Mam nadzieje że się rozkręci. P.S oczywiście że w drugiej połowie powinien dostać drugą żółtą- ten fakt nie podlega dyskusji.

Opisałem moje doznania odnośnie kilku piłkarzy. Pomyślcie- zajmujemy pierwsze miejsce w lidze, ale każdy z nas dobrze w duchu wie, że sporo w tym szczęścia. Oczywiście szczęście sprzyja lepszym, ale nie oszukujmy się- mecze w wykonaniu United w ostatnim czasie są bez przekonania. Tak jak w meczu z Wolfsburgiem trzeba było do końca drżeć o wynik, tak w lidze nie są to jakieś spektakularne zwycięstwa. Teoretycznie coraz to lepiej wygląda jeśli chodzi o wyniki, ale w zasadzie myślę, że warto się zastanowić nad pewną zależnością- prowadzenie w BPL po niezbyt przekonujących meczach z pewnością ma odzwierciedlenie i rzutuje na całość BPL jako ligi. Ostatnio porażka United z PSV, żenada jaką rozegrał Arsenal w ostatnich dwóch meczach, żenada ze strony Chelsea, i City, które w końcu wygrało swój mecz w LM... Chciałbym obejrzeć ten zespół, który wychodzi na boisko i rozjeżdża pewnie przeciwników :) I wierzę, że takie dni jeszcze nadejdą.
» 1 października 2015, 11:26 #136
MajkelRoy: ja też jestem pod wrażeniem Matriala, przyjżyjcie sie uważnie zero emocji, spalony, zfaulowany, zero dyskusji z sedzią, zero odzywek nic nie komentuje robi swoje, nie ma pretensji do nikogo szacun :), a Rooney musi odpoczać koniecznie jest wolny jakby sie zjarał i miał slow motion
» 1 października 2015, 11:33 #135
xaetris: Shweiniemu brakuje dynamiki, on musi przyjac, podprowadzic, pomyslec.
Pare razy dostal pilke przeszedl 1/2 pilkarzy i gral do tylu, tak jakby nie wiedziaal co z nia zrobic. Jednak w pierwszej polowie robil wrazenie tym jak walczy o kazda pilke, wedlug mnie jest lepszy do bronienia wyniku, niz do gonienia go.
» 1 października 2015, 11:46 #134
Rooney97: Zgadzam się jak najbardziej z twoją opinią :)
» 1 października 2015, 12:11 #133
Stringer: Rooneya starałem się bronić na początku sezonu. Pisałem, że to taki zawodnik, który potrzebuje gry i z czasem będzie grał coraz lepiej. Niestety nasz kapitan ciągle gra słabo. Nie wiem czy po prostu coś siedzi w jego głowie. Z Brugge hattrick, wszystko co miał to wykorzystał. Z Ipswich też strzelił ładną bramkę. Przychodzi mecz z Wolfsburgiem ma pustą bramkę i nawet nie trafia. Z tymi słabszymi zespołami potrafi strzelać, a jak przychodzi grać z trochę ogarniętym przeciwnikiem to jest problem.

Co do Bastiana to nie rozumiem dlaczego jest tutaj tak bardzo wychwalany. Mnie on do końca nie przekonuje. Oczywiście jest waleczny, daje z siebie 100%, ma czasem bardzo fajne zagrania, ale też często głupio traci piłkę i zbyt długo ją trzyma. Oczywiście to i tak był świetny transfer, bo to jeden z najbardziej doświadczonych obecnie grających zawodników w Europie, a przyszedł praktycznie za darmo. Jego doświadczenie na pewno się przyda.
» 1 października 2015, 12:33 #132
josemarii2: Ja dodam coś od Siebie.
Schweini w tym meczu troszkę słabiej. Za dużo strat...przyglądałem się dokładnie każdemu ale ten gość to KLASA. Odbiory, walka, jego spokój...
Roo powinien odpocząć albo...sam nie wiem. Nie można mu odebrać jego osiągnięć i umijętności ale jak już wiele razy pisano to nie ten sam gość. Coraz mniej u niego napastnika.
Martiala opisałeś idealnie, nic dodać nic ująć.
Co do Blinda mam mieszane uczucia...niby to nie jego nominalna pozycja ale przeplata bardzo dobre momenty ze słabymi.
Na Depaya liczę, wygląda tak jakby cały czas była nad nim presja...stara się próbuje ale nie wychodzi. Może to kwestia dostosowania się do specyfiki ligi?
Mata to też mistrz. Panowanie na piłką, przegląd pola, technika...super. No i najważniejsze że cały czas asystuje i strzela:)
DDG= mówcie co chcecie ale jak bronił Romero i opbrońca zagrywał do niego piłkę za każdym razem bałem się że coś odwali. DeGea to pewniak i wprowadza dużo spokoju.
Darmian póki co mnie nie przekonuje...ma gorsze i słabsze mecze ale może się rozkręci jeszcze.
Ogólnie to zasłużyliśmy na zwyciestwo aleeeeee...ze dużo było chaosu i niepotrzebnych strat. Cieszy zwycięstwo ale niesmak pozostaje patrząc na styl. Brakuje mi czegoś w grze United.
Niedzielny mecz pokaże czy mamy szansę bić się z najlepszymi.
Fajny opis "kolego"...Man United till I die!
» 1 października 2015, 12:41 #131
mantup89: Mam nadzieję, że w styczniu LvG będzie chciał kupić obrońcę.
» 1 października 2015, 11:17 #130
Stringer: Pewnie będzie chciał, tylko pytanie czy na rynku będzie dostępny obrońca pasujący do filozofii.
» 1 października 2015, 13:10 #129
milagro: Stringer

Tu już nie chodzi o takiego pasującego do filozofii, ale czy zwyczajnie w świecie będzie:
1. dostępny ktoś przynajmniej dobry, nie gorszy od tego co już mamy
2. będzie chciał w ogole do nas przyjść :P
» 1 października 2015, 13:22 #128
Abrakadabra: Stones lub Varane i byłoby optymalnie
» 1 października 2015, 16:05 #127
Reusik2: może marquinhos.W PSG nie może się przebić
» 1 października 2015, 17:15 #126
mateusz1616: Schneiderlin po Rooney'u i Depay'u najsłabszy na boisku. Nie wiem czy tylko mi się wydaje czy tak jest faktycznie ale on prawie zawsze jest spóźniony, prawie zawsze ratuje się faulem. Dziś miał szczęście, że nie dostał czerwa... Carrick wróć.
» 1 października 2015, 11:10 #125
Reusik2: Czasem trzeba sfaulować aby nie narazić się na kontre.Ile groźnych akcji przechodzi środkiem kiedy on gra?
» 1 października 2015, 15:00 #124
Arkin: Marquinhos jest zakochany w Katalonii
» 1 października 2015, 18:07 #123
materna: Za co Depay ma ocenę 5,31? Chyba 0,31 powinno być i zmiana po 45 minutach. Kolejny taki sam mecz wszystko pod siebie, zero gry zespołowej. Może tak posadzić go na ławkę żeby przestał gwiazdorzyć.
» 1 października 2015, 10:55 #122
walenda91: gdyby ktos nie mogl obejrzec meczu a chcialby go pozniej obejrzec caly nie wiedzac jaki jest wynik polecam strone
http :// lasthighlight. com

zaraz poo meczu juz sa wrzucane cale mecze
» 1 października 2015, 10:32 #121
slaweknh: Niezly mecz w naszym wykonaniu,szkoda zmarnowanych i tej panicznej czestochowy i murarki w koncowce,brawa dla Maty,nie jest najwidoczniejszy podczas meczow ,ale asyste czy bramke wcisnie,

Depay,gra strasznie egoistycznie,traci wiele pilke i podejmuje zle decyzje,jaky chcial na sile pokazac ,ze jest gwiazda i ze nie jest gorszy od Martiala,ktory nic nikomu nie udowadnia tylko gra swoja swietna pilke.Musie sie otrzasnac bo jego gra jest slaba.

Rooney-bez kmentarza.
» 1 października 2015, 10:23 #120
Hardwell: zmiany wyszły nam bardzo kiepsko mimo to udało się mecz wygrać i to jest ważne.
Zagranie Maty cudowne. Teraz czeka ns mecz ze skompromitowanym Arsenalem :D
» 1 października 2015, 09:57 #119
yokowal89: Wiele nowego nie napiszę. Do 65 minut mecz na prawdę niezły w naszym wykonaniu, potem katorga.

To co zauważyła zdecydowana większość - Rooney. W tym sezonie więcej naszej drużynie dałby chyba nawet Carrick ustawiony na 10siątce. Wolny, piłka mu się plącze, nie dochodzi do sytuacji strzeleckich, a jak już dojdzie to je marnuje. Chyba, że Martial znów go nabije i kolanem czy inną częścią ciała Roo strzeli bramkę. Jestem wielkim zwolennikiem posadzenia go na ławce. Teksty typu "walczy za kilku"... ludzie, proponuję powtórkę obejrzeć i dostrzec, ile razy Roo miał problem z motywacją, aby szybciej dobiec do rywala. Ale większość pamięta jego sprint z końcówki spotkania i na tej podstawie Roo jest największym walczakiem w drużynie. Żenada.

Drugi temat- Depay. Ludzie, Wasza krytyka jest po prostu irracjonalna. Chłopak MA 21 lat. Stara się brać grę na siebie, haruje w defensywie a Wy narzekacie. 21 latek musi trochę pogwiazdorzyć, gdyby CR7 i inny jego pokroju grali super zespołowo, to nigdy nie zostaliby tym kim są. Jak już napisałem - trochę ogłady i dystansu, chłopak może gwiazdorzy, ale stwarza duże zagrożenie pod bramką rywala (o którym roo może pomarzyć), do tego pracuje ostro w defensywie asekurując LO, więc dla mnie nie ma podstaw do narzekania na niego. Za 2-3 lata będziemy mieli jednego z najlepszych skrzydłowych świata. LVG z pewnością nad nim popracuje. Z Arsenalem musi grać IMO, natomiast nie musi i nie powinien Rooney, bo nam trzeba w środku kogoś, kto kreuje grę i stwarza zagrożenie pod bramką rywala.

Na koniec: mamy fajny zespół, trzeba po sezonie zadbać tylko o klasowego ŚO, i prawego skrzydłowego z najwyższej półki, Matę dać do środa, a Rooneya na ławkę.

Np.

DDG

Darmian Smalling Hummels/Laporte Shaw

Morgan Bastian

Bale/Reus/Inny MATA Depay

Martial

i będziemy mieć kompletny zespół :)
» 1 października 2015, 08:27 #118
wudsonize: Do końca sezonu dużo czasu, nie skreslajmy Rooneya wkoncu to WAYNE ROONEY.. Na chwile obecną powinien usiąść na ławce, ale gramy z Arsenalem, więc raczej nie chyliłbym się ku temu pomysłowi :)
» 1 października 2015, 08:36 #117
Mako: daje Ci +1 za większą część wypowiedzi Panie :)

Ale nie do końca zgodzę się z tym wspieraniem LO przez Depaya... W pewnym momencie aż musiałem się o tym wygadać do osób siedzących wokół mnie. Ja na miejscu Darmiana po 40 sprintach by pomóc Depayowi .. ( oczywiście Darmian tych piłek nie dostał :) )ten 41 raz rzekłbym "pier*** nie biegnę. Oczywiście "anegdotka" ta była w pół żartem pół serio, nie mniej jednak jak się nad tym skupiłem to widziałem , praktycznie za każdym razem, bieg Darmiana na marne :))

Z tym SO fajnie bo fajnie ale mamy 2 całkiem dobrych piłkarzy grających na SO oraz wyrastającego na ogromny filar - Smallinga. Są jeszcze młodzi więc CZAS to jest klucz do polepszenia naszej Defensywy!
» 1 października 2015, 08:37 #116
yokowal89: Arsenal gra słabo w defensywie, ale żeby to wykorzystać, potrzeba nam szybkości i kreatywności, albo chociaż kreatywności na pozycji Rooneya. Oczywiście wiem że to WR10, ale dla mnie powinni grać najlepsi w danym czasie, a Roo niestety do nich nie należy. Może nawet zaczynać w podstawie, ale niech zostaje zmieniany np. w 60 minucie jeśli gra tak jak gra.
» 1 października 2015, 08:38 #115
wudsonize: Mako dokładnie! W meczu z Sunderlandem było to samo, Depay to sęp i powinien dostac solidną suszare od LVG niczym Ronaldo od Fergusona gdy zaczynał w United. Gdy Darmian idzie na obiek i Depay nie podaje to chociaż mógłby lepiej wykorzystać miejsce które mu robi na zejscie do środka..Okej schodzi do środka, strzela ale te strzały mogą co najwyżej postraszyć gołębie na stadionie :)
» 1 października 2015, 08:41 #114
yokowal89: Powtarzam - 21 lat :) dopiero kilka spotkań w United. Tu już rola menago, żeby młodego chłopaka pokierować i poukładać. Jestem zwolennikiem gry na obieg (City tak gra notorycznie i pakuje dużo bramek z takich akcji) i też życzyłbym sobie wykorzystywania LO przez Depaya chociaż w 50% akcji.
» 1 października 2015, 08:47 #113
Rotx: Dużo racji jest w twojej wypowiedzi ale co do nowego prawego skrzydłowego to Mata idealnie odnajduje się na skrzydle w taktyce Van Gaala
właśnie zaczął swój drugi genialny sezon.
Nie ma co liczyć na nową 10-tkę w przyszłym roku choć znając Louisa to nie ma u niego świętych krów i nie wiadomo czy za rok Smalling nie dostanie opaski.
Jedno jest pewne, póki wygrywamy to Rooney tak nie przeszkadza.
W momencie kiedy drużyna się potknie Van Gaal z pewnością wypomni
zarówno Depayowi jak i Rooneyowi że nie prezentują oczekiwanego poziomu.
Jak dla mnie na razie kluczem będzie postaranie się o Laporte- młody ograny w niezłej lidze i w dodatku nie jest z Ameryki Południowej więc powinien się zaaklimatyzować.
W dalszej fazie trzeba patrzeć na rozwój Januzaja,Pereiry i Wilsona oraz ewentualnie obserwować rozwój młodych zawodników mogących grac na pozycji numer 10 za kilka lat po odejściu Rooneya.
» 1 października 2015, 10:11 #112
mantup89: Zgadzam się z Rotx, Laporte wg mnie to by był idealny ruch.
» 1 października 2015, 11:27 #111
master24: Oglądałem ostatnie 10 minut i widziałem, że się desperacko broniliśmy. Mam nadzieję, że to tylko końcówka taka.
» 1 października 2015, 08:23 #110
wudsonize: Ważne trzy punkty, ale nie oszukujmy się to był słaby mecz w naszym wykonaniu. Nie umiemy kontratakować co jest dla mnie zrozumiałe, gdy cały czas co mecz się dominuje, to mniejsza uwaga na treningach pewnie przykładana jest do kontrataków. Juan Mata w tym sezonie jest świetny z resztą w poprzednim sezonie też grał bardzo dobrze. Memphis- powinien usiąśc na ławce, nie gra zespołowo co pokazał przede wszystkim w meczu z Sunderlandem, dodatkowo nie stwarza zagrożenia. Young zdecydowanie jest większym zagrożeniem na lewym skrzydle(tak wiem, że grał wczoraj na obronie).Dodam, że akcja bramkowa zaczęła się od wyżej wymienionego Pana, który moim zdaniem jest jednym z najbardziej niedocenianych zawodników BPL, nie jest może bramkostrzelny ale bardzo pracowity i od dwóch sezonów udowania, że zasługuje na powołanie do reprezentacji Anglii tak jak Hodson na zwolnienie. Wczoraj wyraznie było widać, że gdy Wolfsburg nas przycisnął to zaczęlismy się gubić, przed nami jeszcze dużo pracy, są wyniki ale nie takiej gry oczekuje od Manchesteru United. Jeszcze jedno. Chris Smalling. Strzela, broni, czyści, kasuje co się da, mówie to z pełnym przekonaniem, że jest już jednym z najlepszych obronców Premier League. Ferguson miał racje dając mu szanse mimo tego, że kiedyś był bardzo niepewny, a teraz? Teraz to Chris jest bardzo ciężki do ogarnia jest filarem naszej defensywy.
» 1 października 2015, 08:18 #109
Klimaa: Asysta Maty to po prostu magia. Jednak mamy sporo do poprawy jeśli chcemy zajść dalej niż 1/8. Szkoda że tracimy głupio bramkę przez błędy w defensywie jednak odrabiając straty pokazaliśmy charakter.
» 1 października 2015, 07:51 #108
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2015 07:09

Dobrze ze wygraliśmy ten mecz grając w 10, bo to co po raz kolejny na boisku robi nasz kapitan nie jest już nawet śmieszne. Zasługuje na posadzenie go na lawce! Niech sobie chłop trochę przemysli!
» 1 października 2015, 07:08 #107
wudsonize: Masz racje. Przykro mi to mówic, ale Wayne ostatnimi czasy staje się bezproduktywny..
» 1 października 2015, 08:29 #106
Rotx: Plusy meczu
-Juan Mata swoją grą od przyjścia Van Gaala coraz bardziej przypomina mi w polu karnym Thomasa Mullera, piłka go szuka a on pojawia się nie wiadomo skąd by strzelić gola lub dołożyć asystę.
-filozofia gry zaczyna przynosić efekty, rywale tworzą mało szans bramkowych, my stwarzamy coraz więcej z meczu na mecz i wczoraj warto docenić zwłaszcza szansę Rooneya,2x Depaya, niesłusznie odgwizdanego spalonego Martiala.
-Bastian- zawodnik idealny do naszej gry, porządkuje grę i gdy ma obok siebie Carricka oraz Rooneya tworzą całkiem dobrze zgrane trio.
-Martial- drybling,szybkość,wykończenie,pewność siebie.Wszystkie te cechy widać u tego 19 latka , jeżeli
to jest jego początek to za 2 lata jego wartość wzrośnie kilkukrotnie.
-Smalling-lider i ostoja defensywy, jedzie na formie z zeszłego roku.
minusy meczu
- dziecinny błąd Blinda który poszedł jako drugi zawodnik do Caligliuri'ego i zabrakło go tam gdzie był potrzebny
-Rooney,Depay- ciężko się ich ogląda,numer 7 jest przeklęty , Depay na razie dostosował się do poziomu
Angela z okolicy lutego gdzie ten zaliczał same straty.Kapitan zasadniczo przechodzi obok meczu ale jako że nie można nic zrobić to trzeba to go zaakceptować.
-słabe radzenie sobie z przyspieszoną grą rywala, jeżeli tak gubimy się na Wolfsburgu to co zrobią z nami ci którzy grają znacznie szybciej piłką.Zobaczymy

Od 13 do 60min. mecz pod całkowitą kontrolą gdzie chłopaki stwarzali mnóstwo okazji lecz zawodziło wykończenie.
» 1 października 2015, 07:06 #105
ejrikoo: Depay zjedz snickersa... again
» 1 października 2015, 05:25 #104
kawa: Siemanko. Dzisiaj na meczu komentator podał taką ciekawostke ze United w ostatnich 65 meczach u siebie przegrało tylko 4. Kojarzy ktoś czy to chodziło tylko o LM czy wszystkie rozgrywki bo ciekawi mnie to :D
» 1 października 2015, 00:57 #103
Domelo: Tylko LM
» 1 października 2015, 00:58 #102
kawa: dziękówa
» 1 października 2015, 01:03 #101
PetrCech: Mata asysta niczym w finale LE, chociaż troche geniuszu mu pozostało.
» 1 października 2015, 00:41 #100
jajko22: Rooney koszmarnie nie trafił 100%-tówki i raz głupio stracił piłkę w środku boiska ale poza tym miał dobry mecz.Między innymi , harował za dwóch pod koniec meczu umiejętnie rozgrywając i przetrzymując piłkę.Natomiast głupie straty Depaya irytują.Jakoś nie umie się rozkręcić w MU a wręcz się cofa w rozwoju.Najważniejsze 3 punkty !!
» 1 października 2015, 00:33 #99
szturm: Nie chce mi się pastwić nad Rooneyem ale jak tak dalej pójdzie to będzie się nadawał co najwyżej jako defensywny pomocnik, bo dzisiaj setki nie strzelił, ale setkę obronił. Tylko nie tego od niego oczekuje.
» 1 października 2015, 00:28 #98
thelead: Bałem się tego meczu, ale na szczęści dobre zakończenie. Dzisiejszy Manchester bardzo mi się podobał i jeżeli rzeczywiście będą w stanie tag grać przez większość sezonu to jestem gotów, wejść pod stół i odszczekać wszystkie negatywne komentarze pod adresem Van Gaala.

Żeby jednak nie było zbyt kolorowo, to w ubiegłym sezonie też potrafiliśmy rozegrać serię 3-4 pięknych meczy, by po niej 3-4 mecze dostać ze średniakami. Natomiast mimo wszystko mankamentem dzisiejszego meczu było zachowanie drużyny w drugiej połowie, tzn. rozumiem, że się broni wyniku i trzeba zabezpieczać przede wszystkim tyły, ale dzisiaj United od zdobycia drugiego gola grali tak jakby do końca meczu było 5 minut, stopując niemal każdą możliwość kontrataku jeśli tylko zobaczyli, że na 0,003% może się nie udać. Trochę to było słabe zwłaszcza że ostatnio w piłce nożnej dobre drużyny grające zbyt pasywnie przy prowadzeniu często bywają karcone, a zbyt asekuranckie podejście do meczu kosztowało za Van Gaala odpadnięcie w półfinale z Argentyną.
» 1 października 2015, 00:06 #97
cnk: i znowu Mata ;)
» 1 października 2015, 00:02 #96
Diabelred: Nie jest zle, wygralismy ten mecz grajac praktycznie 9 na 11. Czemu akurat w 9 ?, to proste Depay gra tylko pod siebie od kiedy do nas przyszedl(jak ja zazdroszcze Bayernowi Costy, ktory jest kompletnym przeciwienstwem Holendra, pomijajac juz nawet forme obu pilkarzy), a nie dla druzyny z kolei Rooney z kazdym kolejny meczem potwierdza, ze jest juz chyba niestety w formie pasujacej do gry w MLS(swoja droga niezle Moyes urzadzil nas tym dlugim kontraktem Anglika), cos jak Gerrard w poprzednim sezonie, gdzie nie dosc, ze nic nie gra, to jeszcze jest kula u nogi. Pamietam jeden komentarz po meczu w ktorym Rooney gral niedawno w koszulce Evertonu. Ktos wtedy pisal, ze Anglik wygladal na tam tej grafice( w newsie) jak oldboy. Wtedy wydawalo sie to smieszne. Patrzac jednak teraz na forme fizyczna jak i czysto pilkarska Anglika juz takie smieszne nie jest...

Swietny mecz Maty obok Martiala zdecydowanie najlepszy na boisku. Magiczne bylo to podanie Hiszpana, oby takich wiecej. Smalling wykonczyl jak rasowy napadzior. Mozna bylo uniknac tej nerwowki w drugiej polowie, gdyby Rooney i Depay wykorzytali to co mieli. Ciesza 3 pkt, martwi to jak nasi totalnie odpuscili po strzeleniu 2 bramki. Chociaz my i City uratowalismy dzis honor PL.
» 30 września 2015, 23:57 #95
SkowronUNITED: Rooney przeciętnie... Miał dobre momenty ale i tragiczne.
Schneiderlinowi należy się opieprz bo o mało co czerwa nie dostał i głupio osłabiłby drużynę. Ale występ spoko.
Depay? Ława... niech sobie przemyśli to i owo. Widzę w nim drugiego Januzaja. Samolub, Raz na jakiś czas wrzuci nie celnie. Jeździec bez głowy. Jedna (prawie) dobra wrzutka na głowe Martiala to za mało.
Valencia tragiczny mecz :/
» 30 września 2015, 23:44 #94
Gaalacticos: Ja nie wiem czemu pierwszą bramkę zwalacie na Blinda... przecież to była pułapka ofsajdowa, tylko Valencia się nie ogarnął i dlatego tyle miejsca dostał napastnik Wilków. Darmian i Smalling szybko się cofnęli widząc ustawienie Blinda. Ogólnie to nie patrząc na końcówkę to bardzo fajny mecz zagralismy. Kreowanie sytuacji klasa światowa, wykończenie dzisiaj leżało.
» 30 września 2015, 23:35 #93
milagro: Nie wiesz, ze jak gola tracimy, to z marszu jest wina Blinda? XDDD
» 30 września 2015, 23:55 #92
wojtas29: Jaka pułapka ofsajdowa ? zostawił zawodnika i zamiast trzymać linie z resztą obrony wyszedł do pomocnika przed pole karne tworząc wielką dziurę. Tam nikt nie wychodził do żadnej pułapki, oprócz samego Blinda
» 1 października 2015, 00:21 #91
soldier: To Valencia przede wszystkim nie trzymał linii zostając z tyłu. Zresztą van Gaal pewnie za to go zdjął w przerwie.
» 1 października 2015, 00:30 #90
milagro: wojtas29
Blind tam krył dziurę po Darmianie na lewej(który w sumie nie pamiętam, gdzie był w tym momencie, ale na pewno nie w formacji obronnej :P), Smalling krył dziurę za Blinda i w sumie tych dziur się tyle zrobiło, że się zaplątaliśmy, a ostatecznie Valencia stał za daleko łamiąc linię spalonego :P Ogólnie cała linia obrony nam się zakręciła i tyle :P
» 1 października 2015, 00:50 #89
mycka86: Valencia nawet gdyby trzymał linię, to i tak by nie było spalonego.
» 1 października 2015, 08:21 #88
DIABELEKzUNITED: Czy tylko mnie sędzia aż tak wkurzał... Żólte dla naszych leciały za byle błachostke , Young przetrzymał piłke przy aucie 10sek i żólta a jak Naldo trzymał na wolnym 20 to nic... Kartki dla naszych leciały za to dla WFL już nie... Dobra nie ważne , ogólnie mecz okej , nie wiem za co spina na Depaya , widać że chłopak się stara , nie zawsze mu wychodzi jak każdemu ale robi różnice , nie boi się pojedynków 1 na 1 , brakuje mu boiskowego szczescia przy konczeniu akcji , fakt ze momentami jego strzaly z dystansu denerwuja alr dajcie mu czas

P.S Martial znowu dobry mecz
» 30 września 2015, 23:27 #87
kuba25: Draxler super młody piłkarz :D Bardzo bym go chciał u nas :D Bałem się, kiedy był przy piłce. ;p
» 30 września 2015, 23:20 #86
uzarczyq: Sceptycznie nastawienie wiadomo, ale mecze grupowe ligi mistrzów rzadza sie swoimi prawami. Tutaj nie liczy sie styl, licza sie 3 pkt i wyjscie z grupy na 1 miejscu. Stylu oczekujemy w najwiekszych meczach, szlagierach ligii i drabince LM. Szkoda setek, bo było ich kilka, typowałem wynik na 3:1 i spokojnie mogło sie skonczyc tak, ale rownie dobrze moglo byc 3:2 albo 4:2.

Depay powinien dostać snickersa bo troche zaczyna gwiazdorzyc, troche sie boje ze jednak szajba mu do głowy uderzy. Martial dobry wystep, co mial zrobic to zrobił, szkoda że Pereira wiecej nie pokazał, ale debiut w LM to nie byle co. Ogólnie dobra postawa, szybka reakcja na stracona bramke. Widać filozofie, dopoki niebedzie wyniku - cisniemy, jak mamy swoje to zabijamy mecz. Szkoda tylko ze to zabijanie meczu podchodzi czasem pod obrone Częstochowy, ale widać ze powoli nasi zawodnicy to łapią.
Po meczu - patrze pozytywnie w przyszłosc :D
» 30 września 2015, 23:13 #85
frgt10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 23:24

.....
» 30 września 2015, 23:18 #84
malinoon91: Depay zawsze gwiazdorzył. Jako młodzik w PSV na treningi przyprowadzał ochroniarzy :D
» 30 września 2015, 23:33 #83
uzarczyq: niestety wszyscy wiemy jak koncza gwiazdorzy na OT, zwlaszcza u LvG
» 30 września 2015, 23:45 #82
jamaj05: Już gwiazdorzy

Może po prostu chce wziąć na siebie grę... Kiedy załatwiał nam wynik w kwalifikacjach do LM nikt nie miał pretensji, że gwiazdorzył...

Zauważcie też, że przeciwnicy podwajają, potrajają krycie przy nim, przez co trudniej mu coś zdziałać, z drugiej strony robi więcej miejsca kolegom

Moim zdaniem nadal powinien występować w pierwszej 11 i szlifować grę, bo jego przebłyski są genialne i gdy osiągnie wysoki poziom każdy będzie znowu pisał, że w niego wierzył... LVG najlepiej wie co robi, jaki skład ma dobrać, jeśli ktoś ma wątpliwaości popatrzcie na tabele PL

Depay gra dobrze, to oczekiwania w jego kierunku są za wysokie, a większość nie patrzy, że to jego pierwszy sezon w United, duży skok jakości i presji, albo, że ma dopiero 21 lat...

Dla większości komentujących to pewnie dorosłość, przez to tyle hejtu, moim zdaniem Memphis robi grę w United a może być tylko lepiej
» 30 września 2015, 23:49 #81
uzarczyq: nie robie zadnego hejtu, ale popatrz po prostu na takiego Martiala, robi co do niego nalezy a przy tym nie pokazuje zbednych emocji
» 1 października 2015, 00:29 #80
LukeShaw: Tak paradoksalnie, to słaba gra Rooneya i Depaya powinna nas cieszyć - United gra z dwoma zawodnikami całkowicie bez formy, mimo to wygrywa, jeśli zaczną grać chociaż dobrze (albo ktoś zamiast nich) to może być tylko lepiej. ;P
» 30 września 2015, 23:11 #79
Stringer: Gdzieś do 70 minuty graliśmy dobrze, później wszedł Bendtner i swoją obecnością podniósł morale Wolfsburga. Rooney ma szczęście, że Van Gaal jest trenerem i filozofia zakłada, że kapitan musi grać, bo prawda jest taka, że powinien siedzieć na ławie. Z taką formą to on nie powinien jechać na Euro. Depay niestety znów słabo. Naprawdę 2-3 mecze na ławce rezerwowych chyba dobrze mu zrobią. Ogólnie sytuacja w grupie jest bardzo ciekawa i tak naprawdę każdy zespół może awansować.
» 30 września 2015, 23:07 #78
SzYnA: CO RUNEJ ROBI NA BOISKU?!?!?!? PRZECIEŻ SĄ ZMIANY !!
» 30 września 2015, 23:06 #77
frgt10: Sędzia w dzisiejszym meczu zapomniał gwizdka wyjąć z ust i gwizdał jak opętany! Sędziowanie w dzisiejszym meczu, to dla mnie po prostu kpina! Chłopa chyba z okręgówki wzięli! Kartki pokazywał jak trzepnięty i do tego za byle jakie "faule". Żółta dla Memphisa mnie po prostu rozłożyła na łopatki...a nie, sorka, już leżałem w łóżku...
Dobrze, że mecz się już skończył, druga połowa dzisiaj gorsza w wykonaniu UTD i gol dla Wilków wisiał w powietrzu. Mecz niestety słaby w mojej opinii, pierwszy gol zawalony, karny Maty i asysta dla Chrisa - palce lizać, Juan jest w baaardzo dobrej formie, podobnie jak Smalling, który przy golu zachował się nie jak obrońca, a jak napastnik.
Jeśli chodzi o najsłabsze punkty drużyny dziś - Depay i Rooney. Wayne to chyba zapomniał jak się gra na pozycji "10", bo w ogóle go nie widać, setka zmarnowana. Bardzo kiepsko skipper, bardzo.
Depay widać, że chce, ale przeciwnicy podwajają krycie bardzo szybko i czasem się gubi takich sytuacjach i podejmuje złe decyzje dryblując i tracąc piłkę.
Ogólnie statyczny mecz, mało ruchu, a widać, że jak przyspieszą, to dobrze im to wychodzi i kreują sobie dogodne sytuacje! Mam nadzieję, że to tylko taki gorszy dzień w wykonaniu Diabłów. Grunt, że są 3 punkty!
Pozdrawiam!
» 30 września 2015, 23:03 #76
jajecko: Mata, Smalling. Kocham was. Przez ostatnie 20 minut byłem o krok od zawału, zwłaszcza jak Mike źle wylądował
» 30 września 2015, 23:03 #75
InSaneR: Oby mu nic nie było, teraz to nasz najważniejszy zawodnik.
» 30 września 2015, 23:08 #74
LukeShaw: Mi serce szybciej biło jak Draxler był przy piłce, bo widać, że nie potrafili mu odebrać piłki, no i sędzia wprowadził sporo tej nerwowości w końcówce.
» 30 września 2015, 23:14 #73
Magik1990MU: To może tradycyjnie podsumowanie gry naszych Diabełków;

De Gea - przy bramce bez szans, poza tym bronił bardzo pewnie. Na minus jego wykopy, które często lądowały w rękach golkipera gości
Valencia - nie radził sobie zbyt pewnie na prawej stronie, w przerwie słusznie zmieniony przez LVG.
Blind - to nie był dzień Holendra, już na początku meczu zawalił krycie Caligiurego, przez co de Gea musiał szybko wyciągać piłkę z siatki. W drugiej połowie regularnie kręcił nim Draxler.
Smalling - Chris po raz kolejny się sprawdził jako ostoja defensywy United. W kocówce meczu to on świetnie przeszkadzał Wilkom w kolejnych naporach. Bardzo dobry występ Anglika okraszony zwycięskim golem.
Darmian - całkiem udany występ Włocha, choć i jego stroną Niemcy przedostawali się pod bramkę United.
Schweinsteiger - do momentu otrzymania żółtej kartki Basti perfekcyjnie przerywał ataki Wolfsburga, a dodatkowo udzielał się w ofensywie. W drugiej połowie nieco przygasł, czego efektem była zmiana z Jonesem.
Sznederlę- podobnie jak Basti, tak i Francuz pierwszą połowę rozegrał niemal bezbłędnie. Z upływem czasu Morgan zaczął się gubić na boisku i faulować rywali seryjnie. Tylko szczęście i łaskawość sędziego uchroniły go przed czerwoną kartką.
Depay - słaby mecz Holendra. Po raz kolejny Memphis grał zbyt samolubnie, przez co często tracił piłkę. Na plus ładna wrzutka do Martiala, która mogła stać się asystą.
Rooney - Anglika przed totalną krytyką ratuje tylko syt., w której Wayne uchronił zespół przed stratą gola. Poza tym Anglik był bezproduktywny, nieskuteczny, a ponadto często tracił piłkę w głupi sposób.
Mata - człowiek-orkiestra. Najpierw Hiszpan "załatwił" United karnego, potem go wykorzystał, a w drugiej połowie zanotował genialną asystę przy drugim golu. Jest jeszcze ktoś, kto tęskni za Pedro?
Martial - mimo zerowego dorobku strzeleckiego Francuz był jednym z najlepszych piłkarzy United na boisku. Co chwilę niepokoił defensywę gości, a ponadto powinien zanotować asystę, po tym jak kapitalnie wyłożył piłkę Rooneyowi.
Young - jako boczny obrońca Młody znów spisał się poprawnie. Ponadto chętnie Anglik podłączał się do akcji ofensywnych, jednak znów brakował celności przy jego dośrodkowaniach.
Pereira - przyzwoity występ w jego wykonaniu, choć bez żadnych fajerwerków.
Jones - bez zarzutu na środku obrony, od momentu wejścia z ławki robił to co miał robić.
» 30 września 2015, 23:01 #72
InSaneR: Rooney zapieprza jak nikt, choćby dlatego jest tak potrzebny, widzieliście ten pressing w ostatnich minutach? Wayne dał sygnał do ataku. Wazza jest nam potrzebny czy tego chcecie czy nie, to jest ostatni wojownik Fergusona, jest urodzonym liderem, dla mnie zagrał nieźle, bywał gorzej w tym sezonie, ale jedno trzeba przyznać - nigdy nie było takiego piłkarza, który przekładałby dobro drużyny nad swoje tak jak Rooney. Wystarczy zobaczyć gdzie jest ustawiany, jako cofnięty napastnik. A gdzie najczęściej sie znajduje? A no, wszędzie. He Goes By The Name Of Wayne Rooney!
» 30 września 2015, 23:06 #71
RuudVN: taki Maximus, tak dziś Gladiatora widziałem :)
» 30 września 2015, 23:10 #70
Magik1990MU: Zapieprza? Jak dla mnie większym wojownikiem był dzisiaj Sznederlę, choć często grał nieprzepisowo. Prawdziwym liderem Roo był kilka lat temu, teraz coraz częściej zdarza mu się więcej czasu spędzać na dyskusjach z arbitrami aniżeli na grze. Poza tym o jego skuteczności można już książki pisać.
» 30 września 2015, 23:15 #69
LukeShaw: Ja odnoszę właśnie całkiem odwrotne wrażenie; Rooney boi się zaryzykować i gra strasznie zachowawczo. Ogólnie wygląda słabo, widać że brak mu pewności siebie, jeśli kapitan tak gra to jak on ma działać pozytywnie na drużynę?
» 30 września 2015, 23:32 #68
dexteo: Do momentu strzelenia drugiego gola bardzo dobry mecz, fajnie że Van Gaal dał pograć Pereirze ale troche wolny do kontrataku, w tym aspekcie lepiej spisał by się Depay (ale należała mu sie zmiana za tą samolubność).
Rooney - gdyby nie ta zmarnowana seta to jeden z lepszych meczów w jego wykonaniu (oczywiście w tym sezonie)
Martial - jak zwykle świetny mecz, gdyby nie Forma Rooneya miałby asystę
Valencia- fatalny błąd w pierwszej połowie który spowodował utratę gola
Mata - asysta tej kolejki LM, a może i całej tegorocznej edycji + pewnie wykonany karny jednym słowem najlepszy gracz w naszym zespole
Jones- dobra zmiana, mimo że nie ma za dużo minut na boisku w tym sezonie to nie było tego widać co cieszy
Schneiderlin, Schweinsteiger - solidny występ, podobać się może zwłaszcza zaangażowanie niemca, tak jakby grał z nami od zawsze, oby zmiana była podyktowana kondycją lub obawą przed drugą żółtą kartką, bo potrzebny jest nam na Arsenal
» 30 września 2015, 23:01 #67
frgt10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 23:14

Przepraszam, ale chyba raczysz żartować z tym "lepszym meczem" w wykonaniu Rooneya? Zmarnowana seta, do tego kompletnie niewidoczny, nie pokazywał się do gry, tracił piłki, podawał do przeciwnika. Chyba inne mecze oglądaliśmy ;) Mam nadzieję, że Wayne się odbuduje, bo to bardzo dobry piłkarz, tylko ostatnio coś mu po prostu nie idzie.
» 30 września 2015, 23:10 #66
InSaneR: Są 3 punkty? Są. Nie wymagajmy stylu, wyniku po 5;0, wymagajmy zwycięstw. Wolę wymęczone 2;1 niż przepiękne 2;3 w plecy.
» 30 września 2015, 23:00 #65
NexaT: A ja tam wolę ładne 2:1, ale przecież nie ma środków pośrednich. Albo się ładnie przegrywa, albo brzydko wygrywa - dewiza dewilpejdżowiczów.
» 30 września 2015, 23:04 #64
InSaneR: Dewizą dewilpejdżowców jest narzekanie po każdym meczu, nawet wygranym ;)
» 30 września 2015, 23:08 #63
Deieno: @InSaneR poprzestawiało się troszkę rozumowanie niektórych tu osób po 5 bramkach Lewandowskiego w 9 minut przeciwko Wilkom :) Zapomnieli, że są oni wicemistrzami kraju i zdobywcą Puchar Niemiec.
» 1 października 2015, 00:56 #62
Reusik2: To że ciebie to nudzi to nie znaczy że gramy źle.Graliśmy wolno a ile setek mieliśmy?
» 30 września 2015, 23:16 #61
RobvanKlu5i: 3 pkt zdobyte w koszmarnym stylu, reszta do zapomnienia albo do odrobienia lekcji. Od 60 minuty chaos jakiego świat nie widział. Rooney to grająca tragedia chociaż zestawienie Rooneya ze słowem "gra" jest troszeczkę nie na miejscu. Słabe sędziowanie, strasznie aptekarskie

Depay na ławkę chociaż Pereira wiele więcej nie pokazał.

Do roboty Diabły bo z Arsenalem może być biednie! i z każdym mocniejszym rywalem!
» 30 września 2015, 22:59 #60
dagoberto: Rooney jest beznadziejny mamy wielu srodkowych pomocnikow a on dalej sie pcha w srodek pola a jest tam masakryczny za wolny o dwa tepa. Jak juz ma grac to niech czatuje pod polem karnym na jakies szanse bo jak zabiera sie za kreowanie gry to... Jestem jego fanem juz wiele lat ale naprawde na ten moment nie powinien grac bo jest za slaby. A mecz slaby co my robilismy w 2 polowie ? Wykopy na pale jak jakas ekipa z 3 ligi, nie chce nawet myslec co bedzie jak nas chyci barca, real, bayern albo nawet psg, i nie gadac ze nie jestem prawdziwym kibicem ja poprostu widze jak jest.
» 30 września 2015, 22:58 #59
Deieno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 23:02

haha nie wierzę, słabe spotkanie :D TO LIGA MISTRZÓW, A NIE IPSŁICZE TAŁNY CZY INNE SANDERLANDY
» 30 września 2015, 22:58 #58
Reusik2: Szczerze mówiąc jestem dumny z Arsenalu wygrywają jedyne obiektywnie sędziowane trofeum, które mogą wygrać. LM jest drukowana, FPL jest drukowana a FA CUP nie jest. I o to dlaczego nigdy nie wygraliśmy LM ani FPL od lat.
padłem :D
» 30 września 2015, 22:58 #57
RedDevils4life: Widok rozpaczy i pocieszenia kibiców Arsenalu.
» 30 września 2015, 23:00 #56
Stringer: Oni są niesamowici po prostu xD
» 30 września 2015, 23:14 #55
HouseII: Nie wiem o co ta nagonka na Arsenal w LM. Nie starają się bo są na swoim 4 miejscu.
» 1 października 2015, 06:35 #54
kckMU: niektórzy to by pewnie chcieli 5-0, jak w grze komputerowej

Wolfsubrg 2 szanse na mecz, jedna wykorzystana, druga przestrzelona przez Schurrle (aczkolwiek to nie była setka)

mieliśmy mecz pod kontrolą, MATA MOTM!
» 30 września 2015, 22:57 #53
Hektor2001: Ciekawe co Louis zrobi z Memphisem. Niby się stara, ale nic mu nie chce wyjść... jeśli na treningach przed Arsenalem nie pokaże się z świetnej strony, powinien odpocząć. Dzisiejszy mecz w dobrym wykonaniu do około 60 minuty, potem koszmar. GGMU
» 30 września 2015, 22:54 #52
Keravnos: Kotwica w plecy naszemu kapitanowi, a jeżeli chodzi o Depaya to robi się z niego drugi Robben, z tą różnicą, że tamten potrafi coś ugrać. Chłopak musi nauczyć się grać zespołowo, bo w pojedynkę meczu nie uciągnie. Widać, że za wszelką cenę chce się pokazać, ale czasami lepiej odpuścić i podać a nie na pałę ciągnąć do przodu
» 30 września 2015, 22:51 #51
Walnuts: Z Rooneyem i Depayem to jak gra w osłabieniu, więc wygrana cieszy bardziej.
» 30 września 2015, 22:50 #50
Reusik2: Nieważne jak ważne trzy punkty - przypominam że nie tak dawno nie wyszliśmy z grupy z Basel i Benficą.
» 30 września 2015, 22:49 #49
Matejko: Widze, ze eksperci z devilpage ogladali tylko ostatnie 20 minut spotkania. W takim razie napisze co dzialo sie wczesniej:
United dominowalo od pierwszej minuty.
Stwarzalo sobie okazje, wolfsburg mial jedna i ja wykorzystal.
W 100% zasluzone zwyciestwo Manchesteru United. Juan Mata MOTM!
» 30 września 2015, 22:49 #48
kuba25: Manchester 62% Posiadanie piłki 38% Wilki
10 Sytuacje bramkowe 2
4 Strzały na bramkę 1

statystki z pierwszej połowy :D i wszystko :) !
» 30 września 2015, 22:52 #47
wyrwik: jak Manchester United dominował od pierwszej minuty to ja albo oglądałem inny mecz, albo jestem kibicem innego klubu. Przez pierwsze minuty łącznie z bramką to wilki były niestety lepsze, my za to popełnialiśmy dużo błędów potem dopiero gra się ustabilizowała, ale z jednym się zgodzę - Mata MoTM
» 30 września 2015, 22:53 #46
kuba25: od 10 minuty siedzielismy na nich ;d wiec nie fisiuj ;p
» 30 września 2015, 23:10 #45
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 22:49

Depay jak wyjdzie na Arsenal to trza mu będzie zrobić pranie mózgu by podawał do kolegów a nie jak egoista...

Za Rooneya przydał by się Herrera może on by obsługiwał lepiej Martiala...
» 30 września 2015, 22:49 #44
RedDevils4life: Tak mnie zaczęło to zastanawiać. A może Rooney nawywijał coś w wakacje? Nie mi się mieszać w jego życie prywatne, ale akurat on to ma zakręcone akcje. Jest jakiś cichy i zagubiony. Już nie mówię o jego szybkości i dynamice, którą zatracił zapewne przez wiek i długo utrzymywaną formę. Nie da się w końcu wiecznie grać na najwyższych obrotach. Ale to, że gubi piłkę to świadczy o tym, że jest jakiś rozkojarzony. Zawsze był waleczny i potrafiłby się rzucać do każdego. Czy to w walce o piłkę czy to słownie, ale zawsze o swoje potrafił zadbać. Teraz to wygląda jakby chciał tylko przeczekać byle do końca spotkania. Podsumowując. Szybkość i dynamikę to można zatracić przez lata, ale takie cechy to się raczej posiada przez całą karierę. Bo, że zmienił się diametralnie w całkiem innego piłkarza to normalne raczej nie jest. Ewidentnie ma jakiś problem życiowy i źle to wpływa na jego grę.
» 30 września 2015, 22:48 #43
bochenekchleba: nie wtykaj nosa w nie swoe sprawy amigo
» 30 września 2015, 22:49 #42
adamecki7: to dlatego że zmienił boks na pisanie wierszy
» 30 września 2015, 22:50 #41
RedDevils4life: @bochenekchleba

Są ciekawsze sposoby na zabicie nudy niż pisanie głupot na stronach kibiców.
» 30 września 2015, 22:51 #40
bochenekchleba: wlasnie, wiec co tu robisz?
» 30 września 2015, 22:53 #39
Kundziu: Panie bochenek czy jak cię tam zwą, wracaj skąd przyszedłeś albo zacznij coś mądrego pisać.
» 30 września 2015, 22:58 #38
Kilerek7: Od 70 minuty gol dla Wilków wisiał w powietrzu, masakra jak oddaliśmy pola.
» 30 września 2015, 22:48 #37
Stringer: Panie Moyes, dziękujemy za Juana Mate.
» 30 września 2015, 22:47 #36
AgEnT: i to w sumie na tyle z podziękowań :D
» 30 września 2015, 23:00 #35
bochenekchleba: rooney jak dla mnie zostal + meczu, martial i depay spory minus, wiele strat i haotycznych zagran. reszta na swoim poziomie.
» 30 września 2015, 22:47 #34
Kundziu: Rooney na plus?? Panie, coś pan za mecz oglądał, bo chyba nie ten co ja :D Jedynym plusem Rooneya było zatrzymanie piłki przed bramką, a tak to przeszedł obok meczu.
» 30 września 2015, 22:49 #33
Reusik2: Przeszedł obok meczu a w obronie walczył jak nikt
» 30 września 2015, 22:52 #32
Kundziu: Wybicie jednej piłki to nie to samo co walczył jak nikt ;) Następny, który mecz śledził na livescorze ;)
» 30 września 2015, 22:55 #31
nikolajw: Cały zespół słabiutko zagrał, tylko mata na +. Pereira- słabiutko (przestańcie do niego już tasować), Young też niewidoczny, Rooney- bez komentarza.
» 30 września 2015, 22:45 #30
redjerzy: A jak miał zagrać Pereira jak od jego wejścia cały czas się broniliśmy?
» 30 września 2015, 22:48 #29
LukeShaw: Pereira akurat zagrał poprawnie, Wolfsburg przejął kontrolę nad meczem, toteż nie miał się za bardzo jak wykazać w ofensywie. Nie ma co już udowadniać że się nie nadaje, dobrze że LVG go wprowadza do zespołu.
» 30 września 2015, 22:49 #28
Deieno: Uważam, że zagraliśmy bardzo dobre spotkanie. Nerwowa końcówka, lecz musiała taka być skoro Wolfsburg zaczął podchodzić wyżej, jednak na dobrą sprawę wykreowali sobie 2 sytuacje w tym czasie. W pierwszej połowie poza bramką Wilki nic szczególnego nie pokazały. Na ogromny plus Mata,Szwajni, Smalling. Widać jakim Bastian jest ważnym zawodnikiem jest dla LVG, który będzie go oszczędzać kiedy tylko będzie mógł. Bardzo dobrze też Martial i Darmian. Depay zbyt egoistycznie, ale mimo wszystko stwarza zagrożenie, nie skreślajcie go, to ogromny talent. Rooney z kolei gra tylko i wyłącznie za zasługi, ale warto pochwalić go za walkę w ostatnim kwadransie meczu. Wynik 2-1, lecz kontrolowaliśmy spotkanie przez niemal 90 minut.
» 30 września 2015, 22:45 #27
bochenekchleba: slepy jestes?
» 30 września 2015, 22:49 #26
NexaT: A domyślasz się, dlaczego Wolfsburg zaczął cokolwiek grać w ostatnich 30 (słownie: TRZYDZIESTU) minutach? A no dlatego, że my cofnęliśmy się jak jakieś średniaki.

Grać u siebie, nazywać się United i bronić niepewnego 2-1 przez prawie całą drugą połowę. Wstyd. W ogóle nie doznałem przyjemności podczas oglądania tego meczu, chociaż pierwsza połowa bardzo mi się podobała.
» 30 września 2015, 22:53 #25
Deieno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 22:56

Widzę, że niektórzy żyją przeszłością. Nie jesteśmy na poziomie Barcelony, Realu czy Bayernu, nie damy rady dominować przez 90 minut w lidze mistrzów. Z autopsji wiem, że jeśli drużyna podchodzi wyżej, to należy się cofnąć, ponieważ granie tak wysoko jak oni jest zbyt ryzykowne, każda przebitka może stworzyć sytuację sam na sam dla drużyny przeciwnej.
» 30 września 2015, 22:53 #24
NexaT: Nie trzeba być na poziomie Barcelony, aby pograć piłką do co najmniej tej 75 minuty. Od 60' wszystko nagle siadło. United oddał inicjatywę, nie potrafiąc później wymienić kilku podań. (a okazji do starty gola było kilka)

Bardzo przykre, że fani nastawili się na średniawkę.
» 30 września 2015, 23:12 #23
Deieno: Bardziej realizm, niż " nastawianie się na średniawkę " :)
» 1 października 2015, 00:53 #22
adamecki7: Niezbyt dobry mecz ale wygrany wiec nie ma co gadać. Na + Darmian Smalling i Schweinsteiger. Rooney dzisiaj słabo na prawde problemy z przyjęciem, problemy z prowadzeniem piłki ale na następny mecz bd juz ogar. GGMU!!
» 30 września 2015, 22:45 #21
AndyCole: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 22:45

Ledwo Ledwo widać ,że Bundesliga nie odstaje od ligi angielskiej pod żadnym pozorem . A co do meczu Depay zjedz snickersa bo gwiazdorzysz chłopino, typowy jeździec bez głowy w dodatku samolubny egoista bo grac zespołowo to on nie potrafi .W klasyfikacji zawodników którzy najczęściej tracą piłkę zapewne na szczycie jest właśnie Pan z numerem 7 ,dużo pracy przed tym naszym pseudo gwiazdorem;) Pan z numerem 10 również dno i kupa mułu.status gwiazdy to już chyba przeszłość.Wg mnie To Ander powinien grać za plecami Martiala zdecydowanie o wiele bardziej kreatywny ,pomysłowy zawodnik dający wiele opcji w ofensywie .Cieszę się z wymęczonych 3 pkt i to tyle w sumie.
» 30 września 2015, 22:45 #20
Siklen: Tak się ratuje honor angielskiej piłki ;)
» 30 września 2015, 22:44 #19
2Fast4You: Mecz był średni do oglądania bo graliśmy po prostu słabo, LVG powinien dać do zrozumienia że trzeba coś prezentować żeby grać Rooneyowi i Depayowi, cieszy forma Maty i minuty Pereiry mimo że nie miał za bardzo kiedy się zaprezentować bo raczej broniliśmy. Pozdroo
» 30 września 2015, 22:43 #18
mrnike129: ahh ten Rooney znowu setka zmarnowana...
Mam nadzieje ze Smalling nie będzie miał urazu po tym fatalnym wyskoku i lądowaniu.
GGMU
» 30 września 2015, 22:43 #17
HubsS1: Najważniejsze jest to, że mamy 3pkt, końcówka nerwowa jednak mimo wszystko byliśmy lepszą drużyną.
» 30 września 2015, 22:42 #16
kocio10: UWAGA !

W dniu 8 Sierpnia 2015 roku zaginął Wayne Rooney. Ostatni raz widziany w szatni na stadionie Old Trafford. Od tego czasu nie odnaleziony. Jeśli ktoś go widział, jest niezwłocznie proszony o kontakt z najbliższym komisariatem policji.
» 30 września 2015, 22:42 #15
Copy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2015 22:46

Zgłupiałem, wybaczcie:D
» 30 września 2015, 22:43 #14
kocio10: Przecież data została podana...
» 30 września 2015, 22:45 #13
kuba25: gdyby nie Rooney który wyjął piłke wlasciwie z bramki, płakałbyś, że jest remis ;d
» 30 września 2015, 22:59 #12
AgEnT: Gdyby Rooney nie zmarnował setki nie musiałby potem wyjmować piłki z bramki... I można tak gdybać, a prawdą jest że gra słabo i przechodzi obok meczy.
» 30 września 2015, 23:04 #11
saso1991: Wygrana jest ale w slabym stylu i ze slabym wolfsburgiem.
» 30 września 2015, 22:42 #10
gwiezdnyuzurpat: Czy ja wiem czy są słabi , dość wymagający przeciwnik
» 30 września 2015, 22:45 #9
Krzysiek88: taaa Wilki slabe , idz spac
» 30 września 2015, 22:46 #8
kuba25: GLORY GLORY MAN UNITED GLORY GLORY MAN UNITED!

DAWAC HEJTERZY CO MOWILISCIE W 15 MINUCIE ZE GÓWNA JESTESMY I ZE NIE NADAJEMY SIE!!

GGMU!!
» 30 września 2015, 22:42 #7
Copy: lol, bo nadal jestesmy -.-
» 30 września 2015, 22:42 #6
Unitedman: Najważniejsze jest to, że grupa zaczyna od nowa ;)
» 30 września 2015, 22:41 #5
Red4ever: Liczą się 3 punkty GGMU!
» 30 września 2015, 22:41 #4
dawidlp92: bravo ;)
» 30 września 2015, 22:41 #3
gwiezdnyuzurpat: No kurcze w końcu koniec , u mnie zacinalo i miałem taką nerwówke ze ... GGMU !
» 30 września 2015, 22:41 #2
redjerzy: 2:1 i tak ma być 😉
» 30 września 2015, 22:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.