Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United poznał rywali fazy grupowej w LM!

» 27 sierpnia 2015, 18:14 - Autor: Bart - źródło: UEFA.com
Za nami losowanie fazy grupowej Ligi Mistrzów 2015/2016! Manchester United po rocznej absencji wrócił do najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek na starym kontynencie. Rywalami ekipy Louisa van Gaala zostali: PSV Eindhoven, CSKA Moskwa oraz Vfl Woflsburg!
Manchester United poznał rywali fazy grupowej w LM!
» Za nami losowanie fazy grupowej Ligi Mistrzów 2015/2016! Manchester United po rocznej absencji wrócił do najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek na starym kontynencie. Rywalami ekipy Louisa van Gaala zostali: PSV Eindhoven, CSKA Moskwa oraz Vfl Woflsburg!
Oto jak prezentował się podział na cztery koszyki.

Koszyk 1: FC Barcelona, Bayern Monachium, Chelsea FC, SL Benfica , Paris Saint-Germain, Juventus, Zenit Petersburg, PSV Eindhoven

Koszyk 2: Real Madryt, Atlético Madryt, FC Porto, Arsenal, Manchester United, Valencia CF, Bayer Leverkusen, Manchester City

Koszyk 3: Szachtar Donieck, Sevilla, Olympique Lyon, Dynamo Kijów, Olympiakos, CSKA Moskwa, Galatasaray, AS Roma

Koszyk 4: BATE Borysów, Borussia Mönchengladbach, Vfl Woflsburg, Dinamo Zagrzeb, Maccabi Tel Awiw, AA Gent, Malmö FF, FK Astana

WYNIKI LOSOWANIA:
GRUPA A: Paris Saint-Germain, Real Madryt, Szachtar Donieck, Malmö FF

GRUPA B: PSV Eindhoven, Manchester United, CSKA Moskwa, Vfl Woflsburg

GRUPA C: SL Benfica, Atlético Madryt, Galatasaray, FK Astana

GRUPA D: Juventus, Manchester City, Sevilla, Borussia Mönchengladbach

GRUPA E: FC Barcelona, Bayer Leverkusen, AS Roma, BATE Borysów

GRUPA F: Bayern Monachium, Arsenal, Olympiakos, Dinamo Zagrzeb

GRUPA G: Chelsea, FC Porto, Dynamo Kijów, Maccabi Tel Awiw

GRUPA H: Zenit Petersburg, Valencia CF, Olympique Lyon, AA Gent


TAGI


« Poprzedni news
Przedsprzedaż książki "Futbol jeszcze bardziej obnażony"
Następny news »
West Bromwich zamierza pozyskać Evansa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (276)


skrzynia90: Wolfsburg się pożądnie wzmacnia. To będzie ciekawa rywalizacja w fazie grupowej. I dobrze!
» 30 sierpnia 2015, 14:27 #255
depay7: Witam. Mam pytanie : czy Depay ma w kontrakcie zapis ze nie moze grac przeciw byłemu klubowi (PSV) ?
» 28 sierpnia 2015, 16:48 #254
Ariacchi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2015 17:50

A dlaczego miałby mieć? Nie jest zawodnikiem wypożyczonym, a kupionym. Absolutnie ma prawo do gry z PSV.
» 28 sierpnia 2015, 17:49 #253
dawidlp92: a jak to jest z wyjściem z grupy .. jeśli wyjdziemy z pierwszego miejsca z grupy B to gramy z vicemistrzem grupy A?
» 28 sierpnia 2015, 13:16 #252
Dymek07: Nie, jeśli wyjdziemy z 1 miejsca to gramy z jedną z drużyn, które zajęły 2 miejsce ;) oczywiście poprzez losowanie :)
» 28 sierpnia 2015, 15:21 #251
DiaBelek580: Trochę nie na temat,ale czy ktoś wie kiedy będą powtórki z niedzielnego meczu na nc plus.Niestety nie mogę zobaczyć meczu na żywo,bo wracam wieczorem z zawodów,a jak sam sprawdzałem na stronie to coś im się chyba zlagowało z tymi terminami tych powtórek :p
» 28 sierpnia 2015, 13:14 #250
Crainer: Ponieważ w pierwszym koszyku od tego sezonu są zwycięzca ligi mistrzów oraz mistrzowie 7 najlepszych lig, a ponieważ Barcelona wygrała i ligę i ligę mistrzów to są mistrzowie 8 lig.
» 28 sierpnia 2015, 10:32 #249
mario2: Moze mi ktoś wytlumaczyc co tutaj robi taki klub jak Astana? Juz nie daleko do tego zeby pojawił sie fc ułan bator, a kto wie może nawet vlc pekin
» 28 sierpnia 2015, 06:16 #248
Adam1992: Astana strzelając bramkę na 1-1 zepsuła mi kupon w buku, liczę na ich sromotną porażkę :P
» 28 sierpnia 2015, 09:14 #247
Insanity: To, że zamiast oglądać drużyny, które jadą na fejmie, oglądamy te które wygrywają eliminacje co wydaje się być jednym ze sprawiedliwszym rozwiązań. Mnie bardzo cieszy, że jest Astana, Bate się robi stałym gościem. Futbol ma być na skalę jak największą, a nie ograniczyć się do 5 krajów.
» 28 sierpnia 2015, 09:24 #246
adi343: Najciekawiej wygląda grupa D. Manchester Utd z kolei ma ogromne szanse na wyjście z grupy.
» 28 sierpnia 2015, 00:11 #245
Fishu: Manchester to musi wyjść z tej grupy a nie może !!
» 28 sierpnia 2015, 01:50 #244
adi343: może wyjść...
» 29 sierpnia 2015, 13:22 #243
MaciejSky: Ktoś wie jak to jest z tymi miejscami do LM? Tzn ile angielskich drużyn w przyszłym Sezonie będzie mogło grać w Lidze mistrzów?? I od czego to zależy?
» 27 sierpnia 2015, 23:43 #242
Reusik: Zależy od punktacji.Rok temu włosi nabili sobie mase punktów i bardzo się do nas zbliżyli.Jeśli w tym sezonie nie zdobędziemy ich więcej niż oni to mamy Top 3
» 28 sierpnia 2015, 00:08 #241
frelik: @Reusik
Wiesz może ile tych punktów muszą zdobyć? Jakie jest naliczanie, limity itp? Dzieki :)
» 28 sierpnia 2015, 02:03 #240
JuveUnited: Wlosi sa teraz jakies 4 k za anglikami i tyle samo punktow tez po tym sezonie anglikom odpadnie co oznacza niemal zrownanie sie przy zachowanych proporcjach , natomiast oczywiscie to sam poczatek sezonu i jesli np takie Napoli ,Lazio i Fiorentina beda szalaly w LE a Juve znow namiesza w LM to i w tym sezonie moga nawet przescignac BPL
» 28 sierpnia 2015, 02:19 #239
Klimaa: Możemy mówić o szczęściu, ale i tak grupa jest wymagająca i nie można żadnego meczu odpuścić - pierwsze miejsce w grupie jak najbardziej realne.
» 27 sierpnia 2015, 23:42 #238
mateusz09874: Który to już raz Arsenal trafia na Olympiakos? :D A nasza grupa bardzo korzystna :) Ciekawe jak zaprezentuje się Depay na tle PSV Eindhoven. Swoją drogą drużyna z 4 koszyka Volfsburg może sprawić tu największą niespodziankę
» 27 sierpnia 2015, 23:40 #237
Banita85: O KDB możesz zapomnieć ;-)
» 27 sierpnia 2015, 23:38 #236
welllone: Nie ma co przesadzać. To solidne drużyny ale mimo to uważam, że to powinien być dla nas spacerek po pierwsze miejsce. To są drużyny które mogą góra aspirować do LE. Jeżeli będziemy mieć problem z pierwszym miejscem bądź awansem to znaczy, że przed nami jeszcze długa droga.
» 27 sierpnia 2015, 23:27 #235
kolor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 23:21

No to teraz trzeba kupić De Bruyne :D
» 27 sierpnia 2015, 23:21 #234
Klimaa: Niestety już jest w City ;)
» 27 sierpnia 2015, 23:43 #233
Barbaryan: Angielska liga upada, a smiesza mnie ci, ktorzy pisza ze maja wywalone jak anglia spadnie z rankingu uefa i zabraknie kolejnego miejsca przy awansie Lm, to bedzie placz. Jesli wybierają kase, to sa zwyklymi parówami bez wartosci. Pieniadze, to cel do pewnego stopnia , potem czlowiek pragnie chwaly, to coś co przewyzsza cele materialne jakimi są pieniadze. A druga kwestia to taktyka zatrzymano się w latach 50-tych i do tej pory to trwa. Przychodzi ekipa poukladana taktycznie i technicznie i angielskie kluby wysiadaja niestety.To problem a szkoda, ze nikt nie probuje tego rozwiazac.
» 27 sierpnia 2015, 22:56 #232
Reusik: Wyjątkowo się z tobą zgadzam
» 27 sierpnia 2015, 23:00 #231
Wave: uwaga trol :p
» 28 sierpnia 2015, 00:18 #230
Wave: mogli wiecej kluczowych sprzedawac
zreszta 2 pkt w 3ch meczach, sa w takiej formie ze i tak daleko doszli :p
» 28 sierpnia 2015, 00:38 #229
JuveUnited: Dlatego liga angielska jest smieszna i wedlug wielu jest najbardziej przereklamowana liga swiata . Gdyby nie pieniadze i marketing to by bylo totalne dno no bo co ? Madrosc boiskowa i zalozenia taktyczne rodem z lat 60 , technika gorsza poza paroma wyjatkami od wiekszosci poludniowcow , brak jakich sensownych talentow . Jedynym klubem ktory naprawde lubie i kibicuje jest United a wlasnie dlatego ze wyroznial sposrod reszty stawiajac na wychowankow , kreujac talenty oraz majac mityczne wrecz osobowosci jak SAF .
» 28 sierpnia 2015, 00:41 #228
JuveUnited: Dlatego liga angielska jest smieszna i wedlug wielu jest najbardziej przereklamowana liga swiata . Gdyby nie pieniadze i marketing to by bylo totalne dno no bo co ? Madrosc boiskowa i zalozenia taktyczne rodem z lat 60 , technika gorsza poza paroma wyjatkami od wiekszosci poludniowcow , brak jakich sensownych talentow . Jedynym klubem ktory naprawde lubie i kibicuje jest United a wlasnie dlatego ze wyroznial sposrod reszty stawiajac na wychowankow , kreujac talenty oraz majac mityczne wrecz osobowosci jak SAF .
» 28 sierpnia 2015, 00:42 #227
Wave: smieszna, mocno powiedziane :p

trzeba bylo popatrzec ostatnio na arsenal live jaki smieszny mecz byl :)
» 28 sierpnia 2015, 00:46 #226
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2015 00:53

to jest sport, nie zawsze wygrywa silniejszy na papierze
po za tym west ham, jak i swieci 0 doswiadczenia w pucharach
ot sezonowe kuby co im raz cos tam wyszlo w premiership, co i tak nie moga utrzymac kluczowych graczy

spalili sie sie po prostu i tyle, szkoda troche tej punktacji bo wlosi gonia
ale spokojnie, przyjdzie do champions to dostana baty
wszystkie czolowe serii a przemeblowane
» 28 sierpnia 2015, 00:52 #225
Reusik: Juve ale od ligi włoskiej mimo wszystko jest silniejsza.Sampa też odpadła z Vojvodiną.A zespoły z 3 miejsca się nawet nie kwalifikują,Ale la liga poza zasięgiem
» 28 sierpnia 2015, 01:13 #224
JuveUnited: Reusik

Zgadza sie od serie a jest silniejsza rowniez i w mej opinii . Wloska nie moze byc silniejsza od angielskiej jesli silne nie beda dwa mediolanskie kluby tak jak bylo zawsze praktycznie

Wave
Ogladalem - swietny mecz ale wiele takich i lepszych zdarza sie w roznych ligach
» 28 sierpnia 2015, 01:22 #223
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2015 01:39

Co do klubów z Mediolanu to wydaje mi się że w tym roku ma szanse wrócić jedynie inter.Swoją drogą trudna grupa Juve może wpłynąć na ich wyniki w lidze i może będzie wreszcie ciekawej w Seria A.Chciałbym powrotu Interu.Za małego im kibicowałem.Jednak Roma nie wyjdzie z grupy w LM moim zdaniem
» 28 sierpnia 2015, 01:37 #222
Reusik: No nie wierze,za kilka minut soton poza europą
» 27 sierpnia 2015, 22:29 #221
Dubek: Przecież lepsze kluby mają wywalone w LE, tym bardziej Angielskie bo w lidze zarobią więcej kasy niż w tym śmiesznym pucharze.
» 27 sierpnia 2015, 22:31 #220
Dubek: Co z tego że podstawowym składem, mogą sobie grać jak sparing. No to United i reszta z czołówki też są słabi bo się męczą z takim Soton i innymi QPR.
» 27 sierpnia 2015, 22:40 #219
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 22:43

Oczywiście że są wyniki w Europie to pokazują.Koeman chciał akurat awansować i to było widać w jego wypowiedziach i nastawieniu.Pieniądze zepsuły te lige.Biedniejsze kluby robią co mogą aby się pokazać w europie a Angole mają wywalone
» 27 sierpnia 2015, 22:41 #218
Reusik: To po co w ogole graja w Premier League? bo chyba gra sie po to by grac w europejskich pucharach. W takim razie niech lecą do championship tam im europa nie grozi
» 27 sierpnia 2015, 22:46 #217
Dubek: Grają dla kasy, w championship tyle nie dostaną.
» 27 sierpnia 2015, 22:51 #216
Reusik: No właśnie.Przez te pieniądze ta liga robi się żałosna.Zresztą powoli się zastanawiam czy nawet jak by grali na poważnie to czy byli by w stanie coś ugrać?
» 27 sierpnia 2015, 22:54 #215
awaza: hahaha Legia 2-1 :) Skąd wzięliście tak kozackiego typera :) ?
» 27 sierpnia 2015, 22:20 #214
Dubek: 2:2 coś nie pykło.
» 27 sierpnia 2015, 22:30 #213
riderek: powyzej 3 bramek nie dokladny wynik
» 27 sierpnia 2015, 22:32 #212
awaza: 1-1 jest gola brakuje i jaja jak znów wejdzie jego typ :)
» 27 sierpnia 2015, 22:16 #211
riderek: zobaczcie z jakiego klubu najlepiej sie sprzedają :D allegro.pl/ listing/ user/ listing.php?id=101261&us_id=9985193
» 27 sierpnia 2015, 22:14 #210
Ariacchi: [link usunięty] :D MISZCZ
» 27 sierpnia 2015, 21:55 #209
Lince: Powinno być dobrze, losowanie dopisało :) Tylko wyjście w grupy!
» 27 sierpnia 2015, 21:50 #208
Ariacchi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 21:48

Dobra grupa. Wolfsburg dam nam przedsmak tego, co czeka nas z Bayernem, a Valencia przedsmak (S)realu i Barcy.
» 27 sierpnia 2015, 21:48 #207
radek87urban: Valencia chyba nie za bardzo.
» 27 sierpnia 2015, 21:54 #206
Dubek: Valencia raczej w innej grupie jest.
» 27 sierpnia 2015, 22:26 #205
Ariacchi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 23:50

Nie wiem, jak tak sie moglem klepnac. Sorki :p
» 27 sierpnia 2015, 23:49 #204
Reusik: https: // twitter. com/ManUtd_PL/status/636972365033926656 pamiętacie xd?
» 27 sierpnia 2015, 21:36 #203
Fisher45: Sir Alex potrafił ;D
» 27 sierpnia 2015, 23:28 #202
sebox111: to mi sie podobalo najbardziej :D
» 27 sierpnia 2015, 23:44 #201
RedDevil44: Ciekawie zapowiadają się mecze z Wolfsburgiem. Z PSV i CSKA powinno być tak jak z Club Brugge. Ogólnie rzecz biorąc mogło być gorzej:)
» 27 sierpnia 2015, 21:18 #200
Reusik: Boże Soton
» 27 sierpnia 2015, 21:17 #199
czarny226: kto jedzie na mecz z PSV ?
» 27 sierpnia 2015, 21:13 #198
Bossicky: "Losowanie" było tak pasjonujące, że zasnąłem w trakcie xD
Generalnie nie rozumiem tego układania grup... zauważyłem to po raz pierwszy przy losowaniu grup eliminacji ME, gdzie Gibraltar nie mógł się spotkać w grupie z Hiszpanią i (nie dam ręki uciąć, ale chyba) Albania z Serbią - po co mieszać politykę ze sportem los chce by Rosjanie grali z ukraińcami to znaczy, ze tak ma być.
To że dwa kluby z jednego kraju nie moga być w jednej grupie jest w sumie okey, ale to że nie mogą grać jednego dnia jest już moim zdaniem kontrowersyjne... czynniki ten nie może z tym, ten nie może tego dnia bo gra ten sprawiają, że nazywanie tego losowaniem to w mojej opinii duże nadużycie ;)
Oczywiście doskonale wiem, czemu tak jest KASA MISIU KASA...
Szachtar - CSKA musialby się odbyć bez kibiców gości, a trzy zespoły z jednego kraju grające w tym samym czasie to jeden mecz mniej obejrzany przez kibiców w danym kraju - spadają więc hajzy z reklam i z transmisji ogólnie... - może lepiej by było dla tych wyjątkowych "trzecich" drużyn z jednego kraju grających w tym samym czasie złamać zasadę wszyscy gramy o 20 45 - zresztą w Rosji ona nie działa i tak, więc precedens jest ;)
Ale czy w tę strone powinna zmierzać piłka? Układanie grup by było ciekawiej? Sama "reforma Platiniego" też kontrowersyjna, ale spoko chodzi o dzielenie się hajsem i promowanie futbolu w "słabszych" krajach tak by przepaść pomiędzy "najmocniejszymi", a "słabszymi" nie rosła tak szybko.

Co do samego losowania mamy bardzo sympatyczną grupę i POWINNIŚMY wyjść z niej bez większych problemów na pierwszym miejscu.
» 27 sierpnia 2015, 21:12 #197
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 21:35

Żeby uniknąć zamieszek na trybunach,rannych czy nawet zabitych.Schalke kiedyś publicznie skarżyło się że puszczają tylko mecze Borrusi a nie ich bo są w tym samym czasie
» 27 sierpnia 2015, 21:34 #196
Bossicky: Można grać bez kibiców gości, ale jak pisałem KASA, MISIU KASA... futbol zmierza w złym kierunku, ale przyjdzie moment gdy się sam oczyści.
» 27 sierpnia 2015, 21:54 #195
Reusik: Za co pozbawiać kibiców meczu?To dopiero byłoby niesprawiedliwe
» 27 sierpnia 2015, 22:31 #194
Bossicky: z powodu zagrożenie ich życia jak sam napisałeś Szerlok ;D
» 27 sierpnia 2015, 23:39 #193
fachowiec: Jeśli szukamy podtekstów to:

mecz z PSV, to wiadomo Depay wraca do domu a także to wyjątkowy mecz dla Blinda i van Gaala związanych mocno z holenderską piłką. Również będziemy obserwować wypowiedzi Parka Ji Sunga, naszego ambasadora i byłego zawodnika PSV.

Wolfsburg, tutaj mamy Szwajniego, który wraca do Niemiec, z pewnością będzie mu się dobrze grało. W barwach Wilków natomiast Lord Bendtner, który nie krył zadowolenia na Instagramie z powodu wylosowania Diabłów.

CSKA, tu ożyją nasze wspomnienia z Moskwy i zwycięstwa Ligi Mistrzów. Także powróci, dość szybko odesłany przez SAFa Zoran Tosić. Pamiętam jak był ściągany do nas i mile przywitany przez Vidicia, by potem prawie nic nie zagrać i się go pozbyć. Z pewnością będzie chciał coś udowodnić.
» 27 sierpnia 2015, 21:09 #192
w124amg: jakie wspomnienia z Moskwy panie fachowcu. tylko Giggs Carrick i Rooney będą mieli co wspominać.
» 27 sierpnia 2015, 22:48 #191
Gallacher: Najpierw wyjdźmy z grupy a niech potem użytkownicy piszą bzdury pt.wyjdziemy lub musimy wyjść.Nic nie musimy i możemy skończyć na 3 miejscu jak kiedyś za Fergusona gdzie przegraliśmy nawet z Bazyleą,ale jak ludzie popadają w hurraoptymizm to potem ludzie są rozczarowani bardziej a nawet jednego meczu nie rozegraliśmy w fazie.Śmiech mnie ogarnia.
» 27 sierpnia 2015, 21:07 #190
T7MU: DATES CONFIRMED
Here are the confirmed dates for United's Champions League group stage fixtures.
PSV Eindhoven v United - 15/9/2015
United v Wolfsburg - 30/9/2015
CSKA Moscow v United - 21/10/2015
United v CSKA Moscow - 3/11/2015
United v PSV Eindhoven - 25/11/2015
Wolfsburg v United - 8/12/2015

Kick-off times TBC.

GGMU !!


Jak by ktoś miał pomysł na zdobycie biletów na 8.12.15 to pisać :)
» 27 sierpnia 2015, 20:58 #189
sagnol32: Kupić w ticketing service :) ja się w poniedziałek rano wybieram po kilka biletów :p
» 27 sierpnia 2015, 21:08 #188
Puchaczeue: Czas na perełkę od kanonierów:

"Nie ma chyba bardziej farciarskiego klubu jezeli chodzi o losowania grupy niz manchester united. Znowu sie potwierdziło"
» 27 sierpnia 2015, 20:49 #187
Sancho: To ja dodam coś od looserów na temat meczu z Brugge:

oglądam mecz Bruggi vs United. Czerwoni prowadzą, ale to Brugia powinna prowadzić już 3:1. Przed chwilą młody zawodnik belgiskiej drużyny wyszedł sam na sam z Romero i... centralnie skopiował wyczyn Sterlinga z pojedynku z De Geą z sezonu 14/15...

I nie, nie wchodzę na strony innych klubów bo mam kompleksy, czasem warto sprawdzić co słychać u wrogów, a jeśli można się z nich trochę pośmiać tym lepiej ;)
» 27 sierpnia 2015, 20:59 #186
SkowronUNITED: Jako fan Manchesteru muszę przyznać że troszeczkę szczęścia to my mamy :) - to nie żadna tajemnica.
» 27 sierpnia 2015, 20:59 #185
United45: Zgadzam się ze skowronem, mamy ogromne szczęście jeśli chodzi o losowanie grup Ligi Mistrzów:
2011: Benfika, Basel, Otelu Galaczi(wiadomo jak się skończyło)
2012:Galatasaray, Cluj, Braga
2013: Leverkusen, Szachtar, Sociedad(Może tutaj troche cięższa)
» 27 sierpnia 2015, 21:09 #184
Reusik: W 2013 mieliśmy trudną grupę
» 27 sierpnia 2015, 21:10 #183
Magik1990MU: Ciężką? Błagam Cię. Aptekarze od lat nie są już nawet drugą siłą EU, Szachtar zgodzę się; niełatwy przeciwnik, natomiast Sociedad zawsze był ogórkiem (zresztą jak większość drużyn z Hiszp. nie będących Realem, Barcą, Atleti lub Valencią).
» 27 sierpnia 2015, 21:23 #182
Reusik: Jak na tamte warunki tak:Bayer gra w lidze mistrzów regularnie od lat i wychodzi z grupy,szachtar wiadomo a grezzmann ciągnął Sociedad wtedy
» 27 sierpnia 2015, 22:06 #181
Byku97: Szczególnie wyczekuję spotkań z PSV i Wolfsburgiem. Ciekawie jak kibice przywitają Mamphisa w byłym klubie,a pojedynek z Niemcami będzie chyba najciekawszymi meczami w naszej grupie :)
» 27 sierpnia 2015, 20:40 #180
Reusik: Właściwie jeśli wyjdziemy z pierwszego to w każdym meczu z wyjątkiem tych z grupy A(lub D jeśli City wygra grupe) jesteśmy faworytem w 1/8
» 27 sierpnia 2015, 20:29 #179
Reusik: Wolfsburg gra w pucharach słabo.Przegrał u siebie aż 4 1 z Napoli.Myśle że CSKA awansuje
» 27 sierpnia 2015, 20:23 #178
DanielMU: Koledzy, orientujecie sie kiedy i gdzie bedzie mozna kupowac bilety na wolfsburg? Znane sa terminy rozgrywek?:)
» 27 sierpnia 2015, 20:21 #177
Reusik: chyba jeszcze nie
» 27 sierpnia 2015, 20:22 #176
kckMU: są znane, barca już dała na swojej stronie
» 27 sierpnia 2015, 20:32 #175
hunteriarz: Bez grup śmierci :)
» 27 sierpnia 2015, 20:20 #174
wmatpl: Taką grupą jest grupa D.
» 27 sierpnia 2015, 20:26 #173
Kilerek7: Teraz jak już jesteśmy w LM, może łatwiej będzie kogoś zakupić, ale raczej to niemożliwe aby wielki gracz w ostatnich dniach okna chciał przyjść, no chyba, że robimy wszystko po cichu. Po zakupie Romero LvG mówił, że potrzebuje 1, 2 graczy. Na SO nie ma już co liczyć, bo jedyna opcja to klauzula za Laporte, mimo wszytko kupiłbym, a sprzedał w końcu tego Evansa. Bramkarz to też ważna sprawa, wiadomo, że Real nie da tyle ile chcemy, co znaczy, że DDG cały sezon na trybunach, sam sobie namotał, no ale my z Romero to świata nie zdobędziemy, trzeba kupić kogoś na szybko. No i ten Snajper/Skrzydłowy. Teoretycznie bardziej przydałby się snajper, bo na 10 tce mimo, że każdy chciałby widzieć Herrerę to LvG chce tam snajpera i nic tego nie zmieni, nawet dobry występ Baska, chodź chciałbym się mylić. Pewnie LvG chciałby kogoś kto może grać na szpicy i na 10 tce aby wymieniał się pozycją z Rooneyem, bo jeśli miałby być to skrzydłowy to wiadomo Mata ławka albo 10tka, ale jak wiadomo Mata to też nie napastnik więc odpada i dlatego tuła się na skrzydle. Teoretycznie najlepszą opcją byłby Muller, ale nie ma szans, o Neymarach czy Bale też nie ma co marzyć. Patrząc obiektywnie, z tego też co przewinie gdzieś się w mediach, to zostaje albo Felipe Anderson, Mane, Robben i Griezmann. Pierwsza dwójka raczej jako uzupełnienie niż wzmocnienie. Okienko się kończy, więc zobaczymy co się wydarzy, a może tak naprawdę już nic.
» 27 sierpnia 2015, 20:19 #172
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 20:22

Przecież już ci mówiłem że DDG nie przesiedzi całego sezonu na trybunach.Nikogo nie kupimy
» 27 sierpnia 2015, 20:21 #171
Kilerek7: A skąd wiesz? Sądzisz, że po takich akcjach LvG przywróci go na podstawę? A ten w podzięce za to wszystko będzie bronił jak z nut? Co najwyżej da go na rezerwę co wcale nas nie urzeka.
» 27 sierpnia 2015, 20:23 #170
Reusik: Jakich akcjach?Powiedział że jest odsunięty przez to że ma problemy z koncentracją ale potem wróci.Nie ma wyjścia, musi bronić jak z nut bo nie pojedzie na Euro a Real nie weźmie bramkarza który cały sezon przesiedzi na ławie.Romero nie jest zły, może bronić spokojnie ten sezon
» 27 sierpnia 2015, 20:26 #169
Kilerek7: A co miał powiedzieć, że za karę z tym Realem siedzi na trybunach? Ewidentnie relacji na linii DDG - LVG nie ma. Nawet jeśli da mu szansę powrotu, to już nie będzie ten sam DDG, bo on dla nas nie chce grać.
» 27 sierpnia 2015, 20:28 #168
Reusik: Ukarać kogoś bo nie chce przedłużyć kontaktu?W komune się bawią?Nie chce grać, ale musi dobrze grać i już ci wyjaśniłem dlaczego
» 27 sierpnia 2015, 20:30 #167
Kilerek7: Jak będzie miał wyrąbane to nie będzie już tak wyciągał pił jak kiedyś, nie mówię, że obniży loty tak, że zejdzie aż z bramki ale ta cała szopka mu w głowie zostanie i będzie bujał myślami i odliczał dni do odejścia.
» 27 sierpnia 2015, 20:37 #166
Muuuuuuuuuuu: Zamknie się okno i DDG wróci do składu. Czy wygra z Romero to już inna sprawa. Moim zdaniem tak ale jeśli MU będzie grało na czysto z tyłu to bramkarza się nie zmienia.
» 27 sierpnia 2015, 20:54 #165
Reusik: No cały czas na czysto dać się nie da ale póki babola nie będzie to raczej bez zmian
» 27 sierpnia 2015, 21:04 #164
UrbannLegend: Najtrudniejszy będzie Wolfsburg, ale i tak powinniśmy ich rozjechać, jeśli chcemy myśleć o czymkolwiek dalej.
» 27 sierpnia 2015, 20:18 #163
SkowronUNITED: Ludzie poważnie? Jesteśmy Manchesterem United. A wy Pękacie bo mamy w grupię Wolfsburg ...To my jesteśmy najsilniejszą drużyną w grupie. I to my powinniśmy wyjść z pierwszego miejsca. :)
» 27 sierpnia 2015, 20:08 #162
SkowronUNITED: Chociaż z drugiej strony to WIEEELKA szkoda że nie trafiliśmy na P$G :)
» 27 sierpnia 2015, 20:09 #161
SkowronUNITED: A dodam jeszcze że świetnie zapowiada się grupa D.
I znów wielki pech $hityy hehe 3:)
» 27 sierpnia 2015, 20:11 #160
NexaT: @MaTeUsZ1994MUFC to niby kto powinien wyjść z pierwszego? Wolfsburg? Nie załamuj.
» 27 sierpnia 2015, 20:14 #159
NexaT: Skowron napisał, że to my powinniśmy wyjść z pierwszego, a ty - cytuje:
"Nie powinniśmy ale wyjdziemy"

więc kto w takim razie powinien?
» 27 sierpnia 2015, 20:19 #158
plmokn: to są jakieś jaja, Suarez w top3 najlepszych w poprzednim sezonie ? haha
A gdzie Hazard czy Neymar
» 27 sierpnia 2015, 19:59 #157
mantup89: Dlaczego ma nie być Messiego i Ronaldo skoro strzelają najwięcej bramek na świecie ?
» 27 sierpnia 2015, 20:02 #156
mycka86: Może i powoli to staje się nudne. Ale dalej są najlepszymi piłkarzami na świecie i wyprzedzają resztę o lata świetlne.
» 27 sierpnia 2015, 20:19 #155
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 20:20

Hazard najlepszy?Przypominam że Eden odpadł w 1/8 LM a Suarez ją wygrał przy czym miał wielki udział m.in bramka w finale,gwałt Luiza w 1/4 czy asysty z Bayernem,Neymar to troche kontrowersyjna kwestia no ale Suarez też wiele zrobił.Wielką kpiną jest wybór najlepszej bramki
» 27 sierpnia 2015, 20:19 #154
Muuuuuuuuuuu: Messi i Ronaldo to fenomeni i póki będą grać póty inni będą mieli spore problemy by zdobywać wyróżnienia. Choć nie lubię Barcy i Realu to taka rywalizacja 2 super strzelców dodaje uroku piłce. I trudno jest uwierzyć, że obaj przez tyle lat ciągle strzelają i strzelają.
» 27 sierpnia 2015, 20:59 #153
b90: A gdzie ma być Hazard? Neymar mógł być ale widocznie Suarez wypadł lepiej w ocenie głosujących. Cała trójka w Barcelonie robiła robotę i trudno wybrać spośród Neymara i Suareza. Barca z Realem zdominowały obecny futbol przez transfery i ostatnie sukcesy. Trzeba się z tym pogodzić. Jak Bayern zostawał mistrzem, a Niemcy mistrzami świata to też przy wyborze nagród było wielu ich reprezentantów.
» 27 sierpnia 2015, 21:41 #152
Pady: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 19:58

? Dobre zarty ;)
Bayern Monachium choćby nie wiem jak ich nie lubiales wyjdzie.
» 27 sierpnia 2015, 19:56 #151
Timmy: piszę tam, gdzie mam inaczej:

grupa C: Benfica zamiast Galaty. Mam do nich szacunek po 'wiadomo czym'.
grupa D: City wygrywa grupę
grupa E: Leverkusen z drugiego miejsca
grupa F: to pomyłka? Bayern z pierwszego miejsca.
grupa H: Lyon zamiast Valencii.
» 27 sierpnia 2015, 20:02 #150
Janek23: I jeszcze raz pomyłka:)
» 27 sierpnia 2015, 20:35 #149
b90: GRUPA A: Paris Saint-Germain, Real Madryt

GRUPA B: Manchester United, Vfl Woflsburg

GRUPA C: AtlĂŠtico Madryt, Benfica

GRUPA D: Manchester City, Juventus

GRUPA E: FC Barcelona, AS Roma

GRUPA F: Bayern Monachium, Arsenal

GRUPA G: Chelsea, Dynamo Kijów

GRUPA H: Valencia CF, Olympique Lyon
» 27 sierpnia 2015, 21:45 #148
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 19:47

Grupa D najciekawsza sie wydaje :) Nasza grupa jest na poziomie bo CSKA i Wolfsburg to dobre druzyny szczegolnie Wolfsburg PSV wydaje sie bez szans na awans ale trzeba poczekac
» 27 sierpnia 2015, 19:47 #147
Reusik: Lucas Digne:Dlaczego odrzuciłem oferte Liverpoolu?Bo Roma to legendarny klub z wielką historią :D
» 27 sierpnia 2015, 19:45 #146
19barnaba87: Za tydzien internet bedzie pelen tych biletow. Wpiszesz w wyszukiwarke i znajdziesz. Tez sie wybieram ale czuje ze bedzie drogo.
» 27 sierpnia 2015, 19:39 #145
Gregor269: Witam, mi dziś udało się kupić bilet na stadionie PSV ;D wejście numer 11, trzeba też się zarejestrować na miejscu, lecz to jest darmowe. Pakiet 3 biletów domowych to 221 euro. Ale ich ilość juz była mega ograniczona. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
» 27 sierpnia 2015, 19:41 #144
5FredTheRed5: pisze się Wolfsburg!
» 27 sierpnia 2015, 19:30 #143
CJQualls: Liverpool w grupie śmierci xDDD
» 27 sierpnia 2015, 19:27 #142
mrNorbi: Można by powiedzieć że w tych rozgrywkach nie ma słabych drużyn i łatwych spotkań i ktoś to tak myśli, pewnie ma rację.
Jednak realnie oceniając siłę naszych rywali to są to drużyny które bilyby się o miejsca między 8-15 w lidze angielskiej dlatego myślę że trzeba wyjść w dobrym stylu z pierwszego miejsca... Nic innego...
» 27 sierpnia 2015, 19:20 #141
waiting4sun: Panowie gdzie można zakupić bilet na mecz z psv eindhoven w eindhoven i czy bilety są już dostępne!? Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
» 27 sierpnia 2015, 19:17 #140
dzaru: Również potrzebuje tej informacji, jak ktoś coś wie to piszcie.
» 27 sierpnia 2015, 19:18 #139
miloszek5555: juz wyprzedane
» 27 sierpnia 2015, 19:29 #138
dzaru: Jak to możliwe?
» 27 sierpnia 2015, 19:36 #137
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 19:21

grupa A i D chyba najciekawsze , mimo wszystko grupa H może być ciekawa bo nazwy nie powalają ale to może być ciekawa walka o awans , nasze losowanie bardzo dobre , unikneliśmy mocnego rywala z 1 koszyka (czy to dobrze czy zle , nie wiem , liczyłem na kogos mocnego) CSKA nie powinno nam krzywdy zrobić no i Wolsburg , wymagający rywal no ale mój Boże jak boimy sie Wolsburga to nie wiem co my chcemy w LM szukać , słowem dobra grupa , wkurzyli mnie tylko komentatorzy na NSporcie bo w pewnym momencie padło zdanie że United po swoich kłopotach może nie stał sie średniakiem ale może drżec przed CSKA , tak mnie to wkurzyło , że naprawde , mógł powiedzieć że powinniśmy darzyć ich respektem ale drżeć to może Bate przed Barcą a nie my....
Edit : zapomniałem że w Wolsburgu gra ten którego imienia nie wolno wymawiać , niejaki Lord , czas pakować walizki :( xD
» 27 sierpnia 2015, 19:16 #136
N17: A Liverpool z kim w grupie bo nie mogę znaleźć?

Aaaaaaa, przecież to Looserpool.
» 27 sierpnia 2015, 19:10 #135
soldier: loserpool, english, please...
» 27 sierpnia 2015, 19:16 #134
N17: Wow, jedno o za dużo przypadkiem wskoczyło.
» 27 sierpnia 2015, 21:19 #133
ziomboy777: łatwiej praktycznie być nie mogło (może poza Wolfsburgiem)... grupa D i E zapowiada się ciekawie ;)
» 27 sierpnia 2015, 19:08 #132
RedMan97: Dobrze, że z 4 koszyka nie trafili się chłopcy do bicia.
» 27 sierpnia 2015, 19:04 #131
CzerwonyJLB: to lecimy z 1 miejsca :)
pięknie się ułożyło, hehe ;D
» 27 sierpnia 2015, 19:04 #130
braku: To z kim pierwszy mecz.
» 27 sierpnia 2015, 19:03 #129
Reusik: z PSV chyba
» 27 sierpnia 2015, 19:06 #128
LouiVanGaal: grupa marzenie :)
moze bedziemy mieli taki sezon jak Inter kiedy wygral LM
» 27 sierpnia 2015, 19:02 #127
Reusik: A pamiętasz kto prowadził Bayern :D
» 27 sierpnia 2015, 19:03 #126
LouiVanGaal: .nie.
» 27 sierpnia 2015, 20:28 #125
Reusik: W 2009 też Wolfsburg, CSKA
» 27 sierpnia 2015, 19:01 #124
seju: EASY!
» 27 sierpnia 2015, 19:00 #123
Banita85: Znawcy się znaleźli haha dobre mowicie ze łatwa grupa pierw trzeba mieć formę i strzelać bramki co brakuje w lidze !! Te zespoły to nie ta klasa co we wczorajszym meczu! A co do city to na pewno wyjdą są w gazie i dobra ekipę maja
» 27 sierpnia 2015, 19:00 #122
Reusik: Ale w LM nie brakuje i chyba tylko to się liczy
» 27 sierpnia 2015, 19:02 #121
Hardwell: Grupa dobra powinniśmy spokojnie zająć te 1 miejsce
Chelsea rowniez narzekać nie może
Arsenal znowu zajmie 2 miejsce w grupie i szybko odpadnie
City co roku trafia na bardzo ciężką grupę
» 27 sierpnia 2015, 18:56 #120
Timmy: Myślę, że dla City to może być ten przełomowy rok w LM. Mogą ją spokojnie wygrać. Grają (póki co) świetną piłkę i mają gorzkie doświadczenia.
» 27 sierpnia 2015, 19:03 #119
Timmy: edit - w sensie wygrać grupę, niekoniecznie LM :-)
» 27 sierpnia 2015, 19:05 #118
jassaj: No City czy tego chcemy czy nie w końcu musi zaskoczyć w LM , grają już nie 1 sezon , mają mocny zespół , myśle że na takim poziomie i przy tym nakładzie powinni ćwiercfinał mieć minimum a w półfinale możemy ich oklepać i wszyscy będą szczęśliwi :D no może w finale byłoby jeszcze pyszniej no ale nie fantazjumy , wygrajmy swoją grupe i zobaczymy co dalej :D Arsenal pełna zgoda , Bayernu nie przeskoczą , pozniej im dolosują jakiś Real czy Barcelone i wszystko wróci do normy , potrójna korona dla Wengera (Fa Cup , 4 miejsce i 1/8 LM :D )
» 27 sierpnia 2015, 19:20 #117
RedRevolta: Grupa na pierwszy rzut oka wydaje się łatwa, ale nie ma w niej takich typowych ogórków do bicia więc w każdym meczu United będzie musiało zagrać na 100%.
» 27 sierpnia 2015, 18:55 #116
szymon2507: Wicemistrz Niemiec, Mistrz Holandii-wcale nie tak łatwa.
» 27 sierpnia 2015, 18:57 #115
RedMan97: +Wicemistrz Rosji
» 27 sierpnia 2015, 18:59 #114
RedRevolta: Ale są to dwie drużyny które w tym sezonie zostały mocno osłabione, także wiesz.
» 27 sierpnia 2015, 18:59 #113
Reusik: Wolfsburg traci dwóch najlepszych piłkarzy więc w środku sezonu będzie musiał wprowadzać nowych.Za Moyesa mieliśmy trudniej
» 27 sierpnia 2015, 19:03 #112
Chicharito2000: Grupa spokojnie do wygrania.
» 27 sierpnia 2015, 18:52 #111
Reusik: Nie jest źle - VFL sprzedaje Perisicia i De Bryune
» 27 sierpnia 2015, 18:52 #110
MatDevil11: Ale ciągle ma Lorda... :/
» 27 sierpnia 2015, 18:54 #109
seju: Kogo? Lorda Voldemortha?
» 27 sierpnia 2015, 19:02 #108
czapens: nie można wymawiać tego imienia
» 27 sierpnia 2015, 19:11 #107
seju: Macie na myśli przyszłego zdobywcę Złotej Piłki niejakiego Nicklasa Bendtnera zwanego Duńskim dynamitem?
» 27 sierpnia 2015, 20:05 #106
0ptimus: Nieźle... nagroda dla piłkarki roku, jakiś srebrny fantom. Co to ma być?...
» 27 sierpnia 2015, 18:51 #105
slasher: Krew juz mnie zalewa z tymi komentarzami odnośnie dalekiej podróży. To nie średniowiecze ze będziemy tam cisnąć 2 tygodnie tylko parę godzin lotu luksusowym samolotem. Poza tym nie sądze by piłkarze byli zawiedzeni wycieczką do jednego z ciekawszych miast Europy. Zawsze mogło być gorzej typu kraina Borata...
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #104
RedRevolta: Benfika fajny wyjazd 7 500 km, 10 godzin lotu samolotem :O
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #103
Kilerek7: Losowanie super, trochę szkoda wyjazdu do Rosji, ale nie ma co narzekać. Grupa D grupą śmierci:)
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #102
Timmy: Ciekawa grupa i chyba trudniejsza niżby z pozoru mogło się wydawać. Paradoksalnie najbardziej obliczalnym a więc najłatwiejszym do pokonania wydaje się PSV z pierwszego koszyka.

CSKA, jak wszystkie drużyny z Rosji, będzie na pewno trudnym przeciwnikiem, zwłaszcza u siebie. Woflsburg może być bardzo groźny, to co widziałem, jak grali, naprawdę budzi szacunek.

Tak, czy siak - grupa do wygrania. Jeśli z niej nie wyjdziemy, to sami sobie będziemy winni.
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #101
dzaru: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:52

Dream come true PSV Eindhoven Vs ManchestEr United zrobię wszystko żeby być na tym meczu. Mam rodzine pod Eindhoven więc może po 18 latach kibicowania uda się zobaczyć United na żywo.
» 27 sierpnia 2015, 18:49 #100
typer21: Jest dobrze damy rade GGMU!!
» 27 sierpnia 2015, 18:47 #99
Micci: Wie ktoś dlaczego nie mogl trafić KAA Gent do naszej grupy?
» 27 sierpnia 2015, 18:47 #98
mantup89: też tego nie wiem, niech ktoś coś napisze.
» 27 sierpnia 2015, 18:49 #97
qba93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:52

bo losowane po nich Wolfsburg i Borussia nie mogły trafić do grup od E do H (tam juz były dwie niemieckie drużyny), więc zostały tylko grupy od A do D, gdzie A i C były już zajęte. Zostały dla Borusii i Wolfsburga tylko B i D, i komputer "ubezpieczył" się przed tym, dlatego Gent nie mógł trafić do nas ;)
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #96
hbk74: Bo inaczej zespoły które zostały mogłyby trafić do grupy w której znajdowałby się zespół z tego samego kraju. Komputer to przewidział i zapobiegł takiej sytuacji
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #95
qba93: strasznie to skomplikowane niestety ;/
» 27 sierpnia 2015, 18:51 #94
Micci: Dzieki,tak podejrzewałem
» 27 sierpnia 2015, 18:57 #93
mantup89: już ogarniam ;)
» 27 sierpnia 2015, 19:01 #92
pizdolap: Fajnie ze PSG z Realem tylko szkoda ze pozniej Malmo, mogl miec real trudniej ;/
» 27 sierpnia 2015, 18:46 #91
miloszek5555: Grupa A wcale nie wyglada na trudna, tam od razu widac kto wyjdzie z grupy chociaz niespodzianki nie mozna wykluczyc
» 27 sierpnia 2015, 18:48 #90
Janek23: Powiem krótko trafiła nam się najsłabsza grupa chociaż czy w w Lidze Mistrzów grają słabe zespoły? Awans wydaje się pewny. Grupa D to jak dla mnie grupa śmierci i jak zwykle gra w niej City. Co oczywiście mnie cieszy wiadomo z jakiego powodu. Grupa A też nieciekawa
» 27 sierpnia 2015, 18:46 #89
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:49

Nam się trafiła?A nie Valencii czy Chelsea?
» 27 sierpnia 2015, 18:47 #88
sisinho: SL Benfica, AtlĂŠtico Madryt, Galatasaray, FK Astana
Zenit Petersburg, Valencia CF, Olympique Lyon, AA Gent

Myślę że gdyby wstawic nas zamiast Atletico/Valencii to byłaby jeszcze słabsza grupa niż obecnie. Natomiast CSKA a tym bardziej Wolfsburg to jedne z lepszych drużyn ze swoich koszyków.
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #87
Janek23: Milion ludzi milion opinii dla mnie najsłabsza
» 27 sierpnia 2015, 18:54 #86
Hektor2001: Nie zdziwię się jak PSG nie wyjdzie z grupy.
» 27 sierpnia 2015, 18:44 #85
Kornel: Trzymajmy kciuki.
» 27 sierpnia 2015, 19:07 #84
Januzaj: Będzie ciekawie :)
» 27 sierpnia 2015, 18:44 #83
Micci: Dobra grupa GGMU :)
» 27 sierpnia 2015, 18:44 #82
maciol206: Na pierwszy rzut oka może wydawać się spoko ale... trzeba pamiętać, że ruscy na swoim terenie to ciężki przeciwnik, no i niemiaszki w tym sezonie mogą być groźni o psv nie martwię się. Czeka nas niezłe widowisko i daleka podróż do rosji
» 27 sierpnia 2015, 18:43 #81
oskar95: Wszystko po staremu czyli Manchester United ponownie w bardzo łatwej grupie
» 27 sierpnia 2015, 18:43 #80
mantup89: W bardzo łatwej grupie ?
» 27 sierpnia 2015, 18:45 #79
fachowiec: Tak. Łatwej.
» 27 sierpnia 2015, 18:48 #78
Tomi71Wro: Super grupa. Taką właśnie typowałem :) !!
» 27 sierpnia 2015, 18:41 #77
adamecki7: hahah każde losowanie mamy piękne, nie wiem jak to sie dzieje. Kiedy ostatnio pamiętacie jakąś mocna grupe ??
» 27 sierpnia 2015, 18:40 #76
mantup89: Wg mnie to silna grupa, Wolfsburg, PSV i CSKA to nie są leszcze.
» 27 sierpnia 2015, 18:41 #75
RedDevils4life: To nie są leszcze Stefan. To młode Wilki aka. VFL Wolfsburg.
» 27 sierpnia 2015, 18:43 #74
pawell91: RedDevils4life
Wygrałeś tym tekstem dzisiejszy dzień :D
» 27 sierpnia 2015, 18:52 #73
bakubaq: No i fajnie,ale chciałem PSG
» 27 sierpnia 2015, 18:40 #72
0ptimus: Wygramy z 3 mecze, reszta drużyn będzie remisować ze sobą co chwilę i wyjdziemy z grupy.
» 27 sierpnia 2015, 18:40 #71
UniteDKanzaS: Najlepiej z pierwszego, najgorzej z czwartego.
» 27 sierpnia 2015, 18:40 #70
mantup89: dokladnie
» 27 sierpnia 2015, 18:42 #69
N17: Wytłumacz mi to jeszcze raz bo nie załapałem.
» 27 sierpnia 2015, 19:12 #68
Kornel: Super grupa.
» 27 sierpnia 2015, 18:39 #67
Paps: Wolfsburg,bedzie dobry mecz :)
» 27 sierpnia 2015, 18:39 #66
night76: jedyny plus tej grupy to to ze pokaza na bank mecz z cska w tv bo tam garaj o 18.. a grupa tragedia.. zero slabaiwko.w
» 27 sierpnia 2015, 18:39 #65
RedDevils4life: Bardzo ciekawie na koniec.
» 27 sierpnia 2015, 18:39 #64
b90: No to Wilczki :) Gladbach do City
» 27 sierpnia 2015, 18:38 #63
diakur: vfl........ luzik
» 27 sierpnia 2015, 18:38 #62
RedDevils4life: Ale Chelsea ma farta.
» 27 sierpnia 2015, 18:36 #61
Janek23: Nie powiedziałbym
» 27 sierpnia 2015, 18:40 #60
RedDevils4life: No, bo City ma łatwiej?
» 27 sierpnia 2015, 18:41 #59
Reusik: Serio?Porto jest najłatwiejsze w drugim koszyku
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #58
sid: Tylko nie do żydów, tylko nie do żydów......
» 27 sierpnia 2015, 18:36 #57
sid: uffffffffffff
» 27 sierpnia 2015, 18:36 #56
seju: dlaczego? :D
» 27 sierpnia 2015, 19:01 #55
Ronal: No to losowanie bardzo pozytywne. Bardzo duże szanse na pierwsze miejsce w grupie ale spoko! Nie ma też co lekceważyć przeciwników, zwłaszcza że z naszą grą to jeszcze nie do końca jest okej. Ale się powoli rozkręcamy i mam nadzieję że będzie dobrze. Losowanie uważam za bardzo korzystne dla nas. Grupa śmierci czyli grupa 'D' bardzo ciekawie się zapowiada. Współczuje City. Będą mieli mega ciężko. :D
» 27 sierpnia 2015, 18:36 #54
b90: Pisałem o grupie z Juve, Sevillą i Wolfsburgiem ale miałem nadzieje to United a nie City z nimi zagra :D
» 27 sierpnia 2015, 18:33 #53
Hektor2001: No to City sobie w tym sezonie dużo w LM nie pogra ;)
» 27 sierpnia 2015, 18:31 #52
Kornel: Ja ich mimo wszystko obstawiam jako faworyta grupy.
» 27 sierpnia 2015, 18:35 #51
Hektor2001: Przekonamy się ;) Sevilla może coś zawojować.
» 27 sierpnia 2015, 18:41 #50
pizdolap: tez mi sie cos wydaje ze city ich rozjedzie bez problemow.... juve nie to samo co rok temu jedynie sevilla moglaby byc problemem
» 27 sierpnia 2015, 18:44 #49
miloszek5555: City chyba w tym roku zas nie zawojuje w LM
» 27 sierpnia 2015, 18:31 #48
Michal12371: Mają bardzo mocny skład nie zdziwię się jak wygrają to grupę.
» 27 sierpnia 2015, 18:36 #47
Reusik: A kiedy odkąd występują w LM mieli słaby?
» 27 sierpnia 2015, 18:53 #46
RedRevolta: Grupa śmierci chyba D, jest tam City :D
» 27 sierpnia 2015, 18:30 #45
Micci: Jest i Moskwa tragedii niema
» 27 sierpnia 2015, 18:28 #44
keef: Jak zwykle fartowe losowanie United. Zbytnich emocji nie będzie :/
» 27 sierpnia 2015, 18:28 #43
diakur: oby nie astana...
» 27 sierpnia 2015, 18:28 #42
ralfik: większego fuksa chyba już mieć się na dało :)
» 27 sierpnia 2015, 18:28 #41
Kornel: Niech jeszcze Wolfsburga City dowalą
» 27 sierpnia 2015, 18:28 #40
RedMan97: Prawie :D
» 27 sierpnia 2015, 19:03 #39
Sheep: jeszcze astana do nas :D taka grupę wylosowałem dla MU w wirtualnym losowaniu
» 27 sierpnia 2015, 18:27 #38
RedRevolta: Ale jaja ze wszystkich angielskich drużyn, na tą chwilę mamy najłatwiejszą grupę :P
» 27 sierpnia 2015, 18:26 #37
sid: tylko mnie smieszy jak mowicie o MU w formie "My"? ;d
» 27 sierpnia 2015, 18:26 #36
keef: dokładnie :D
» 27 sierpnia 2015, 18:27 #35
b90: Jesteśmy jednością ;] skoro twierdzisz inaczej to pomyliłeś strony.
» 27 sierpnia 2015, 18:29 #34
Dryblas: Pobędziesz tu trochę, poczytasz, popiszesz i ani się obejrzysz, a automatycznie też zaczniesz tak mówić :)
» 27 sierpnia 2015, 18:31 #33
grandes: Przepraszam a co w tym złego ?
» 27 sierpnia 2015, 18:32 #32
0ptimus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:34

MU tworzy pewną grupę społeczną, tak samo jak rodzina, grupa, klasa, obywatele miasta, organizacja itp. więc czemu nie wypowiadać się w I osobie...
» 27 sierpnia 2015, 18:34 #31
Arvanis: "United" w nazwie nie wzięło się z kosmosu.
» 27 sierpnia 2015, 18:34 #30
felek00789: Poważnie tak ciężko z czytaniem ze zrozumieniem? Przecież ewidentnie @sid zwraca uwagę, że "My" używacie tylko jak MU jest w formie. Kiedy przegrywają, wypowiedzi wyglądają całkiem inaczej...
» 27 sierpnia 2015, 18:45 #29
grandes: @feluś

1. Chyba widzisz więcej niż wszyscy.
2. Non stop widziałem wpisy typu "gramy piach", "jesteśmy słabi", "potrzebujemy napastnika" więc i w tej kwestii się mylisz.
» 27 sierpnia 2015, 18:50 #28
RedDevils4life: Jak trafimy jeszcze na BATE to mi się sprawdzi to losowanie co tu było na stronie. Ciekawie. :D
» 27 sierpnia 2015, 18:26 #27
b90: no i mamy wyjazd do Moskwy ...
» 27 sierpnia 2015, 18:25 #26
miloszek5555: JEDZIEMY DO MOSKWY ;/
» 27 sierpnia 2015, 18:25 #25
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:26

Moskwa u nas

City vs Juventus i Sevilla jeszcze z grupy nie wyjdzie :D
» 27 sierpnia 2015, 18:25 #24
b90: Lepiej trafić z 1 koszyka nie mogliśmy :) PSV bez Depaya to nie to samo.
» 27 sierpnia 2015, 18:24 #23
0ptimus: w którym koszyku lech?
» 27 sierpnia 2015, 18:24 #22
qwas333: W 3 razem z Legią
» 28 sierpnia 2015, 10:18 #21
mihau30122: Czemu city nie mogło do grupy E trafić? Trochę nie ogarniam tego systemu
» 27 sierpnia 2015, 18:21 #20
Dryblas: Chodzi o to, żeby drużyny z tej samej ligi nie grały w ten sam dzień.
» 27 sierpnia 2015, 18:22 #19
Keyen: Bo 3 angielskie drużyny grałyby tego samego dnia.
» 27 sierpnia 2015, 18:22 #18
Kewals19: Bo już w grupach o tym kolorze jest Chelsea i Arsenal
» 27 sierpnia 2015, 18:22 #17
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:23

jeszcze Wolfsburg i Sevilla do nas :)
» 27 sierpnia 2015, 18:22 #16
mihau30122: No w sumie logiczne,
» 27 sierpnia 2015, 18:24 #15
Knetus: no na potentata nie trafimy :)
» 27 sierpnia 2015, 18:21 #14
Magik1990MU: w pierwszej chwili usłyszałem PSG :(
» 27 sierpnia 2015, 18:20 #13
Kornel: Biedny Depay
» 27 sierpnia 2015, 18:20 #12
paniOla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:20

Nie jest źle
» 27 sierpnia 2015, 18:19 #11
miloszek5555: PSV to nie PSG
» 27 sierpnia 2015, 18:20 #10
paniOla: Zgadza się, już poprawione :)
» 27 sierpnia 2015, 18:20 #9
RedRevolta: z PSV! dobre losowanie dla nas, AFC tego powiedzieć nie może :D
» 27 sierpnia 2015, 18:19 #8
Micci: Pieknie :D
» 27 sierpnia 2015, 18:19 #7
tomeklbn: Jeeeesst!! PSV!!
» 27 sierpnia 2015, 18:18 #6
mcis: PSV......
» 27 sierpnia 2015, 18:18 #5
runnejooo: dokladnie
» 27 sierpnia 2015, 18:18 #4
Insanity: Jesteśmy w grupie B Z PSV
» 27 sierpnia 2015, 18:18 #3
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2015 18:18

Hahahah, jest PSV!
» 27 sierpnia 2015, 18:18 #2
miloszek5555: PSV!! narazie dobrze ;p
» 27 sierpnia 2015, 18:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.