Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie w poniedziałek piłkarzem Fenerbahce

» 9 lipca 2015, 23:02 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Robin van Persie w poniedziałek zostanie oficjalnie zaprezentowany jako piłkarz Fenerbahce. Holenderski napastnik Manchesteru United dzień wcześniej uda się do Stambułu, aby dopiąć ostatnie szczegóły swojego transferu do tureckiego klubu – informuje Sky Sports News.
Van Persie w poniedziałek piłkarzem Fenerbahce
» Robin van Persie o krok od transferu z Manchesteru United
31-letni napastnik w czwartek przeszedł już pierwszą cześć testów medycznych. Pozostałe badania zostaną wykonane w Turcji, ale ponoć nic nie stoi już na przeszkodzie transferu Van Persiego, bo Fenerbahce i Manchester United uzgodniły kwestie finansowe. Holender ma podpisać czteroletni kontrakt.

Media o odejściu Van Persiego z Old Trafford spekulowały od dawna. W czwartek okazało się, że nie są to tylko dziennikarskie plotki.

– Fenerbahce rozpoczęło rozmowy transferowe z Robinem van Persiem i Manchesterem United – poinformował swoich kibiców turecki klub na Twitterze.

Kwota odstępnego za Van Persiego ma wynieść 4,7 miliona funtów.

W piątek, przed poniedziałkowym wylotem Manchesteru United na przedsezonowe tournée po USA, odbędzie się konferencja prasowa. Louis van Gaal na pewno nie uniknie pytań o Van Persiego, bo na razie klub z Old Trafford nie zajął oficjalnie stanowiska w sprawie Holendra.


TAGI


« Poprzedni news
Pierwsza oferta za Schweinsteigera złożona
Następny news »
Czerwone Diabły zaoferują 60 mln za Muellera?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (161)


luizPKNOrlen: cała piłkarska europa śmieje się Edowi w nos a na Van Dupie parę jajek trzeba rozbić !!
» 11 lipca 2015, 07:37 #152
DiMaryja: no nie wiem... Depay, Darmian, Schweinsteiger... Odeszli tylko gówno grający Nani (cena jest tu adekwatna do umiejętności) i Robin, który przechodził po boisku ostatnie 2 sezony. Póki co Ed jak dla mnie na propsie.
» 11 lipca 2015, 21:32 #151
dev13: S****** z Chelsea chca nam podebrac Otamendiego ;)
» 10 lipca 2015, 18:10 #150
0ptimus: MU > chelsea . nie ma co się martwić sztucznym tworem ruskiego lawiranta.
» 10 lipca 2015, 18:28 #149
Dubek: Hazard jakoś wolał Chelsea ;)
» 10 lipca 2015, 19:14 #148
0ptimus: to idź mu pogratuluj
» 10 lipca 2015, 19:48 #147
luizPKNOrlen: poprostu dramat nieogarniającej i tępej głupoty naszego wielkiego Van CIAAAAAAAAPY !! Nie wygramy ligi grając grubym i zdechłym Rooneyem !! To jest jakiś żart i kpina z tego klubu !!
Hahahahahah ahahhahahahaha hahahahahaha hahahahahah ahahahahahaha hahahahahah ahahahahahahahah ahahhahahahahahahahahah,
łechechechechechechechechechechechechechechechechechechechechechecheche,
uchachachachachachachachachachachacha chachachachachachachacha chachachachachachacha !!
zaraz pęknę od huku !! buhahahahahahahahahahahaha !! Robin zostaję w United bo nie będzie się pałętał z jakimiś turbanami i kebabami !!
» 10 lipca 2015, 17:16 #146
Abrakadabra: powinieneś nosić czapkę w te upały, bo widzę że słońce źle na ciebie działa
» 10 lipca 2015, 17:22 #145
Mistrz1908: Miękki jak bambosz , a poziom inteligencji proporcjonalny do ilości wygranych Mistrzostw Anglii S.Gerrarda.
» 10 lipca 2015, 18:00 #144
ManUtdFun: Jak czytam wasze komentarze to mnie krew zalewa. Kupmy tego, tamtego, i jeszcze tamtego. Mata pograł pół roku, nie miał formy i już go sprzedawaliście. To świat rzeczywisty, nie fifa czy PES :( ja wiem, że TA era United za SAFa sie skończyła i całą tradycja poszła się j**ać, ale są granice. Gdzie wychowankowie? Kto gra? Mam ogromny sentyment do zawodników, nie ukrywam tego, że lubię, gdy grają ludzie którzy są w klubie pewien czas. Co sie teraz dzieje? Wyprzedajemy takich ludzi! Nani, van Persie (ok, nie gra długo, ale patrząc na obecny skłąd to staż też jakiś ma), chcecie Evansa się pozbyć, Rafaela. Kto ma grać? Staniemy się kolejnym pseudo klubem, do któego nowi zawodnicy nie beda przychodzić bo historia, tradycja, zwyczaje, tylko bo kasa i dobre pączki w sklepach. Puknijcie sie w głowy. Marzycie o Ramosach, Otamendich, pewnie jeszcze Snejderze..... masakra. Rok czy dwa i Rooney w odstawke pójdzie, bo przecież Carricka to już za rok pewnie nie będzie.

Dwa lata a cały ten klub spadł na psy, masakra ;/ I chyba nie tylko ja tak sądze, skoro 75% kadry z ostatniego mistrzowskiego sezonu już jest poza składem. Ok, są sprzedawani, ale myślę, że ich to nie martwi. To już nie to samo United, klub jak każdy inny. Czym sie od innych różnimy?
» 10 lipca 2015, 16:57 #143
Abrakadabra: Czasy się zmieniają, piłka się zmienia, United też musi się zmienić by dalej istnieć w Lidze Angielskiej. Kiedyś nie było szejków i tych innych Abramowiczów którzy tak o wyłożyli 300 mln na transfery. Wole United które wydaje grube miliony na piłkarzy i zdobywa trofea, niż United które stawia na młodzież, żyje tradycją, historią i nic z tego nie ma jak przez ostatnie 2 lata. Trzeba się dostosować do warunków jakie stawiają nam rywale, no chyba że szczytem naszych marzeń jest coroczna walka o 4 miejsce.
» 10 lipca 2015, 17:21 #142
ssn20: Kiedyś nie było szejków i abramowiczów- byliśmy my bijąc rekordy transferowe w latach 90tych. Już nie mogę patrzeć na to biadolenie "klub spadł na psy", przypominam transfery Yorke, Cole, Stam, Keane, Ince, Keane- w tamtych latach to były horrendalne kwoty. Klub jest silny finansowo i korzysta z tego- czy się to komuś podoba czy nie. A jeśli patrzeć na tradycje Man Utd- tradycją tego klubu jest wygrywanie. Przeszkadza wam, że klub wydaje pieniądze, które SAM zarobił? To zacznijcie kibicować np swansea. United ma wygrywać, a czy zrobi to wprowadzając wychowanków czy sprowadzając gwiazdy- wszystko jedno. Poza tym United jest na giełdzie- sprowadzanie głośnych nazwisk sprawia, że inwestorzy są zadowoleni, ceny akcji rosną.
» 11 lipca 2015, 10:02 #141
Demo2797: LvG potwierdził na konferencji że Darmian jest w drodze na testy medyczne
» 10 lipca 2015, 16:15 #140
Demo2797: Jakiś link do prezentacji Depaya?
» 10 lipca 2015, 15:43 #139
dockej: To już chyba lepiej, gdyby Robin u nas został, nie wierzę, że kupimy napastnika klasy światowej w tym okienku... a Robin jednak pewien poziom gry gwarantuje i byłem pewny, że LVG da mu szanse w następnym sezonie, tym bardziej, że ponoć był jego ulubieńcem.
» 10 lipca 2015, 15:30 #138
kajtii: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 13:59

scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11013195_945239015529086_4181545366380241477_n.jpg?oh=1bc422970996057e521fee1eb322da0e&oe=56258CB8

Panowie, nie chcę krakać, ale jeśli to nie błąd jak z Gundoganem i Vidalem rok temu to możemy dziś po 16:00 zobaczyć oprócz Depaya prezentację również Darmiana :)!
» 10 lipca 2015, 13:58 #137
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 13:51

Mój ulubiony piłkarz odchodzi :( Robin, nigdy nie zapomnę Tobie sezonu 2012/2013! Dzięki za wszystko mistrzu.
» 10 lipca 2015, 13:51 #136
Fenek: RvP odchodzi za 4,7 mln a bastina będzie nas kosztował z 15 mln. Obaj w poprzednim sezonie byli kontuzjowani, obaj wiele spotkań odpuścili. Holender jest starszy o rok. Ale najlepiej oddać Robina za worek piłek.
Inna sprawa, że skoro MU robi takie wyprzedaże to może i zacznie w końcu kupować?! Czy nie? Może taka jest polityka LvG i Eda na przyszły sezon...
» 10 lipca 2015, 13:30 #135
Ave88: Oczywiście ze coś jest pewnie na rzeczy skoro i Nani i Persi odchodzą MU nie jakaś np Wisła Kraków ze oddawałaby kogoś bez zaklepania jakiegoś transferu:) a to że takie transfery są ciche to inna sprawa ale jestem pewny ze mamy następców:) co do Świńsztajgera ciągle mam nadzieje ze to nie wypali:) i nie chodzi o to ze jest niemcem a o to ze po prostu go tu nie widze:)
» 10 lipca 2015, 13:33 #134
sprite1080: pamietam jak kilka lat temu będąc na wakacjach w Turcji chodzilo sie po pubach zeby ogladac mecze diabelkow. A teraz mozna ich bedzie ogladac niemalze na zywo :)
» 10 lipca 2015, 13:14 #133
masrzisz: troche szkoda tego transferu, mial gorszy sezon glownie przez kointuzje, ale mozna bylo go jeszcze zostawic bo w chwili obecnej troche kiepsko to wyglada jesli chodzi o napad... rozumiem ze pobieral z kasy duze pieniadze ale troche mala kwota tego transferu ...
» 10 lipca 2015, 13:13 #132
19th: W 2011 Turcy za A.Mierzejewskiego zaplacili ponad 5 mnl Euro:)
» 10 lipca 2015, 13:12 #131
kolor: Harry Kane
» 10 lipca 2015, 13:08 #130
Dubek: Po co?
» 10 lipca 2015, 13:10 #129
Kopec91: Pewnie do grania i strzelania bramek. A myślałeś, że do czego?
» 10 lipca 2015, 13:38 #128
kolor: Bo chciałbym wykopać wszystkich Argentyńczyków, Hiszpanów i innych Brazylijczyków ze składu ;)
» 10 lipca 2015, 13:40 #127
Dubek: I grać samymi Angolami? Przecież Anglicy są daremni.
» 10 lipca 2015, 14:02 #126
blackout: De Gea nie leci do USA z resztą drużyny. Valdes, Lindegaard i Johnstone to nasi bramkarze na tournee.
Trochę przykre, ale w końcu można było się tego spodziewać prędzej czy później...
» 10 lipca 2015, 12:33 #125
dominikMU: Skąd masz takie informacje o jeszcze naszym bramkarzu?
» 10 lipca 2015, 12:36 #124
blackout: Potwierdzone info z Twittera.
» 10 lipca 2015, 12:39 #123
Dubek: Daj link do tego Twitta.
» 10 lipca 2015, 12:43 #122
blackout: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 12:51

ht tps://twi tter. com/ ManUtdUpdates_/status/619287778073841664
» 10 lipca 2015, 12:51 #121
Dubek: Źródło tego Twitta to Mirror, nie ma tematu, nie uwierzę aż nie będzie oficjalnego stanowiska klubu.
» 10 lipca 2015, 12:53 #120
Fexo: Tych zawodnikow co tu wymieniles to do skladu w fifie bym nie chcial a co dopiero w United.
Lacazette jedynie by mozna sprobowac bo jest mlody i jeszcze nie wiadomo na co go stac w mocnej lidze.
» 10 lipca 2015, 16:46 #119
adamecki7: szkoda szkoda ale też nie ma co rozpaczać. Należą mu sie ogromne podziękowania i szacunek. NIgdy nie zapomnę wolnego z $itami 93min i ogromna radość :D
» 10 lipca 2015, 12:27 #118
T7MU: Czizys!
Jakieś dni otwarte się u Nas zaczęły czy jak? szalone przeceny ? Nani, RVP, Rafael.... Evans(daj Boże) :)... tylko jakby w drugą stronę powinno to działać. W zeszłym roku wyglądało to jakoś efektywniej.
Wierzę że EDZIU ma sprytny plan i ukręci nam konkretny skład na ten sezon!

Dajesz Edziu !

GGMU !!
» 10 lipca 2015, 12:21 #117
YoungDevil98: Wyprzedaż w United trwa w najlepsze, wszystko na to wskazuje że robimy duży budżet na jakieś ogromne tygodniówki dla nowych graczy. Mam nadzieję że przynajmniej z znanym nazwiskiem ;)
» 10 lipca 2015, 12:03 #116
mycka86: Lepiej mieć kogoś mniej znanego, kto idealnie się wkomponuje w drużynę(Herrera, Blind, Rojo), niż wielkie nazwiska, które nic nie grają(Falcao, Di Maria)
» 10 lipca 2015, 12:16 #115
FutureIslands: Di Maria zagrał poniżej oczekiwań, ale statystyki goli i asyst miał lepsze niż troje Twoich "wkomponowanych" więc nie pisz bzdur!
» 10 lipca 2015, 12:44 #114
mycka86: @FutureIslands Idąc Twoim tokiem rozumowania, taki Carrick czy Valencia są nie przydatni, bo mało strzelają i asystują.

Owszem miał kilka asyst i coś tam strzelił, ale kto Twoim zdaniem dał najwięcej drużynie na przekroju całego sezonu ? Jak dla mnie z wymienionych: Herrera>Blind>Rojo>Di Maria>Falcao
» 10 lipca 2015, 14:31 #113
omen: Nie miał "kilku" asyst, miał ich dużo. Jedynie Fabregas w całej lidze miał więcej... Miał kieoski sezon, ale nie należy też umniejszac jego zasług
» 10 lipca 2015, 20:37 #112
RedDevils4life: Szkoda Robina. Widać jednak, że LvG nawet swojego syna z boiska odda. Mam nadzieje, że ten transfer będzie dla dobra zespołu. I co najważniejsze, że sprowadzimy teraz jakiegoś rasowego snajpera.
» 10 lipca 2015, 11:50 #111
Dubek: Byle nie tego leszcza z Tottków.
» 10 lipca 2015, 11:52 #110
Kundziu: Wie ktoś o której godzinie jest dzisiaj konferencja prasowa??
» 10 lipca 2015, 11:38 #109
Dubek: 16:00 prawdopodobnie.
» 10 lipca 2015, 11:40 #108
Kundziu: Dzięki :)
» 10 lipca 2015, 11:43 #107
Janek23: A mi się wydaję że tu do końca nie chodziło o jego zarobki. Robin po prostu miał dosyć tej filozofii siedzącej hemoroidy i tego,że musiałby godzić się z rolą rezerwowego. Chłop ma jeszcze jakieś ambicje żeby zaistnieć w świecie futbolu. Zresztą jakbyśmy mieli dobrego trenera z transferami nie mielibyśmy problemu a tak nikt nie chcę u nas grać chyba, że jakiś najemnik któremu sypniemy odpowiednią tyg. i pogra sezon lub dwa.
» 10 lipca 2015, 11:29 #106
Dubek: Czyli Van Gaal to słaby trener tak? :D Coraz śmieszniejsze te komentarze tutaj :D
» 10 lipca 2015, 11:39 #105
Insanity: Bardzo wielu zawodników chce u nas grać, jesteśmy największym klubem świata, który wraca na swoje tory i zanotował widoczny progres. Najlepsze jest to, że w trakcie tego "kroku na przód" Ci którzy widzieli dostali przedsmak tego co czeka... Dominacji. Tak jak w meczu tak i będzie w BPL i w LM.
LvG wyciągnął z Valencii i Younga więcej niż ktokolwiek by podejrzewał. Zrobił użytek z Fellainiego. Operował składem testując wiele opcji aby uniknąć tej plagi kontuzji i poradził sobie. Zajął 4 miejsce, spełnił oczekiwania zarządu i klubu. Nie oszukujmy się po takich dwóch sezonach i w takim stanie to nie było łatwe zadanie. Ferguson nie zostawił mistrzowskiego składu, Ferguson robił z tych zawodników co ma mistrzów. Ilu trenerów to potrafi? LvG jak widać nie ma z tym problemu.

Jest dobrze :)
» 10 lipca 2015, 12:00 #104
Janek23: Porównując Fergusona do tej hemoroidy to tak jak porównywać Lamborghini do Syrenki. Jedynie to fakt Young na tym skorzystał ale Valencia to zawsze tak grał. Zrobił użytek z Fellainiego? Kiedy? Grając chyba lagi na nie go przez co zwalnialiśmy prawie każdą akcję albo napastnika będąc pośmiewiskiem całej ligi. Bardzo dużo zawodników chce u nas grać tylko kto chyba ci co chcą się szybko dorobić. Rozumiem jeszcze Moyesa, który dostał wypalony zespół i nie miał wsparcia zarządu co i tak nic nie zmienia,że trenerem to on wybitnym nigdy nie był chociaż z marnego Evertonu potrafił coś skleić. A ty Dubek myślisz, że jak napiszesz 50 wpisów przy jednym newsem to jesteś mega fachowcem. Jeśli uważasz że Kane to leszcz to nie ma co z tobą dyskutować bo jesteś ślepy jak kret. A wracając do trenera Ja po prostu nigdy nie lubiłem van Gaala, który przyszedł tu żeby nas wydoić i pójść na emeryturę będąc pewnie ekspertem w stylu Gmocha, Strejała czy Engela w jakieś stacji telewizyjnej męcząc kibiców. A do czwartego miejsca albo niższego musicie powoli się przyzwyczajać jeszcze niestety dwa lata póki ten leśny dziadek nie wróci do Holandii tulipany prostować. Więc wole być śmieszny niż mieć oczy i nic nie widzieć.
» 10 lipca 2015, 13:15 #103
Ave88: Oboje macie racje jakby na to spojrzeć zresztą każdy trener ma i plusy i minusy z jednych zrobi lepszych grajków a innych niepotrzebnie sprzeda ale jednak teraz to On jest trenerem i jeśli zawodnicy doceniaja to jaki progress formy przy nim osiągaja to jesteśmy na dobrej drodze:)
» 10 lipca 2015, 15:15 #102
Janek23: do Ave88: Obyś miał rację, że zmierzamy w dobrym kierunku ale jak dla mnie to ten trener to strata czasu (chciałbym to kiedyś odszczekać jeśli ten plan wypali). A co do piłkarzy to co mają publicznie krytykować trenera, przecież to oznaczałoby ich koniec chyba że zrobiłby to Rooney tylko on nie jest głupcem i dobro zespołu jak pokazał ubiegły sezon jest dla nie go najważniejsze (grał przecież prawie cały sezon na nie swojej pozycji, co było chorym wymysłem siedzącej hemoroidy). Pozdro
» 10 lipca 2015, 16:36 #101
winers: Zgadzam się z Jankiem23. A porównanie samochodowe, byłego Trenera i obecnego trenerzyny , jest pyszne. Moim zdaniem lvg to pajac, hodawca hemoroidów, durny pisarczyk i, znakomite określenie nie pomnę kogo, daun!, nie mający żadnego atutu. Uzasadnienie: 1. Mamy całkiem sporo znakomitych zawodników. Dość powiedzieć , że prawie każdy jest reprezentantem swojego kraju, także młodzież. W wielu meczach było widać że umieją grać w piłkę i że mają chęci wygrywać. Przegrywaliśmy jednak ze kelnerami, przegrywaliśmy z czerwonymi latarniami. Dlaczego w wielu meczach graliśmy bez jakiegokolwiek zaangażowania, żalośnie i bez strzału, nawet jedego? Dlaczego w wielu meczach, zbyt wielu, nasi byli wolniejsi, słabsi fizycznie, przegrywaliśmy górne piłki, brakowało nam kondycji i pomysłu na grę? Odpowiedź: trener 2. Profesjonalne treningi zmniejszają drastycznie ilość kontuzji. My kontuzji mieliśmy , nawet bez ataku przeciwnika, ogromną ilość. 3. Właściwe przygotowanie pozwala grać szybciej i zawodnicy będą mieli wytrzymałość, większy refleks, szybkość i siłę. W wielu meczach byliśmy po tym względem słabsi nawet od dołów tabeli. 4. Wybieranie właściwej taktyki nie tylko dla drużyny, ale także na określonego przeciwnika. Tego nasza, niestety nasza, trenerzyna nie potrafi 5. Dobór taktyki do predyspozycji zawodników i wykonywanie rzutów rożnych przez środkowego obrońcę. Czyż nie tak było? Czy napastnicy nie grali w pomocy, pomocnicy w obronie, a obrońcy w ataku? 6. Właściwe przygotwanie mentalne, co pozwala, że w każdym meczu zawodnik będzie "gryzł trawę" i walczył do upadłego. W ilu meczach obserwowaliśmy taką postawę? A w ilu meczach było pod tym względem dramatycznie? 7. Miejsce w tabeli zawdzięczamy bardziej słabości przeciwników i niespodziewanych wygranych słabeuszy, niż własnym zwycięstwom. Porównajcie tabelę z poprzednigo sezonu. 8. Kompletnie nieprzemyślane zakupy, za horendalnie wysokie ceny i co? Patrz DiMaryśka i Falcao. 9. Obecna trenerzyna najpierw usiłowała wcisnąć " Filozofię " grania na 3 obrońców i przegrywała totalnie, potem zmieniła zdanie i przegrywała składem, w którym napastnicy grali, co ja mówię, patałaszyli w pomocy, pomocnicy patałaszyli w obronie, obrońcy grali w ataku, a kluczową postacią był i jest, najgorszy osobnik niejaki marouane, człapię i przechadzam się oraz tracę piłki i fauluję, felaini. Przegrywaliśmy z powodu żałosnego wytrenowania, kontuzji i braku koncepcji gry. 10. Zadufany w sobie daun chciał żeby zawodnicy przede wszystkim nie tracili piłki. To wykluczało jakiekolwiek ryzyko. I stąd porażki.To żałosna postać. 11. Z znakomitych zawodników ( patrz Rooney ) zrobił słaniające sie postci, ledwo potrafiące podac do najbliższgo zawodnika lub do bramkarza. 12. Ten trenerzyna jest z rugby. Podajemy wszerz boiska, na dodatek do tyłu. Uczy ich rugby, a nie piłki nożnej. 13. Utrzymywanie się przy piłce, ze ścisłym zakazem zagrywania prostopadłych piłek i strzałów na bramkę, okazuło się podstawowym znakiem taktyki lvg.
Zatem, konkludując: potrzebujemy Trenera piłki nożnej.
» 11 lipca 2015, 14:01 #100
eliasz212: mysle ze RvP przydałby sie ze swoim doświadczeniem w LM, LvG chyba ma kogos ugadanego ze sprzedaje Robina zwłaszcza ze Rooney również bez wybitnej formy a jesli Wilson ma stanowic o sile ataku to dziekuje bardzo jak dla mnie bardzo przereklamowany
» 10 lipca 2015, 11:14 #99
bagien: Van Persie to dla mnie ideał napastnika, prawdziwy lis pola karnego, urodzony snajper. Teraz wypada tylko podziękować i życzyć udanej końcówki kariery.
» 10 lipca 2015, 10:36 #98
SkowronUNITED: Idealnie dopasowana noga lewa jak i prawa... Te jego charakterystyczne strzały... To coś napędziło rok 2012.. Szkoda.
» 10 lipca 2015, 12:32 #97
emil1986x: Każdy krzyczy od United przebitek wartości rynkowej a My oddajemy RVP ktoś wogóle zainteresował sie o jego wartość rynkową? na bank nikt a każdy się wypowiada że dobrą cene za niego wzieliśmy :/ to jakieś żarty tym Nanim i RVP!!
» 10 lipca 2015, 10:10 #96
Dubek: No to powiedz geniuszu na ile są wyceniani? na podstawie Transfermarkt czy Onetu?
» 10 lipca 2015, 10:14 #95
emil1986x: Transfermarkt -> 15mln euro!! chyba tylko Ty dudku wogole zagladasz do onetu!!
» 10 lipca 2015, 10:41 #94
Dubek: A wiesz że to że transfermarkt sobie go wycenił na 15 mln to nie ma żadnego znaczenia bo zawodnik jest wart tyle ile za niego ktoś zapłaci?
» 10 lipca 2015, 10:48 #93
emil1986x: hehe to czemu każdy na te stronie gadał jak kupowalismy RVP że przepłacony albo że płaci się mu 250k i to za dużo za dużo dla kogo ciebie? bo twoja teoria mowi ze jak mu tyle dali to nie przeplacaja bo sie tyle mu nalezy :P hehehehe
» 10 lipca 2015, 10:51 #92
Dubek: Według klubu tyle mu się należało, według mnie nie, proste.
» 10 lipca 2015, 11:08 #91
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 12:03

Dubek,

Czyli Luiz jest wart 50 mln funtow, a Shaw 30 mln funtow?

Wiadomo, ze za van Persiego kokosow nie moglismy zadac patrzac na jego wiek i rok kontraktu jednak przy kims lepszym niz Woodward mysle, ze spokojnie bysmy wyciagneli przynajmniej te 7-8 mln funtow. Takiemu Fenerbahce te 4 mln bardzo szybko sie zwroca. Po pierwsze taki transfer podniesie wartosc ligi, co przyciagnie sponsorow, a po drugie na stadiony beda sciagac tlumy, pewnie nawet kibicow innych klubow niz Fenerbahce, no bo kto nie chcialby zobaczyc w akcji van Persiego, ktory jeszcze 3 lata temu byl najlepszym napastnikiem w PL.

W przypadku Naniego to juz jest zupelnie inna sprawa. Tu spokojnie moglismy dostac za niego przynajmniej te 10-12 mln, patrzac na to, ze:

- ma nazwisko, ktore tak jak w przypadku van Persiego bedzie sciagac tlumy na stadiony
- z tego co kojarze to mial jeszcze 3 letni kontrakt z nami
- dopiero w listopadzie stuknie mu 29 lat
- rozegral niezly sezon w Portugalii


Na dole soldier napisal komentarz, ktory dobrze oddaje ta sytuacje, pozwole go sobie wkleic:

,,Dla mnie to wygląda jakby chciano się ich jak najszybciej pozbyć. A im dłużej trwa okno transferowe, tym można było osiągnąć wyższe ceny, bo przecież niektóre kluby w trakcie okienka rezygnują ze swoich głównych celów transferowych, które okazały się nierealne i mogłyby złożyć ofertę właśnie za Naniego czy RVP. Mi to wygląda na jakąś fanaberię LVG, na zasadzie nie chcę zajmować się zawodnikami którzy nie będą w klubie w przyszłym sezonie w okresie przygotowawczym, więc Ed sprzedaj ich jak najszybciej."


Tak jak dla ciebie tygodniowka dla van Persiego byla przesadzana, tak dla mnie i widze po komentarzach prawie wszystkich ta cena za van Persiego jest po prostu smieszna.
» 10 lipca 2015, 12:01 #90
Dubek: Kane? chcesz dać 50 baniek za gościa który rozegrał dobre pół sezonu? Serio?
» 10 lipca 2015, 10:06 #89
Matikus12: Takie śmieszne pieniądze. Tak trochę bez żadnego szacunku do United, patrząc na te oferty.
» 10 lipca 2015, 10:01 #88
Dubek: Myślisz że za gościa który ma 31 lat, taką tygodniówkę i rok do końca kontraktu, a poza tym od dwóch sezonów gra bardzo średnio ktoś dałby więcej? Jeśli tak to jesteś w dużym błędzie.
» 10 lipca 2015, 10:11 #87
Matikus12: Ale jednak RVP to klasa sama w sobie ;)
» 10 lipca 2015, 10:13 #86
Dubek: Ale nie wart tego żeby go utrzymywać, zaoszczędzimy na tym transferze 22 mln funtów.
» 10 lipca 2015, 10:15 #85
Matikus12: Wiesz, no chodziło mi bardziej o te, że ta klasa sam w sobie jest warta przynajmniej 10mln bez znaczenia na formę. Doświadczenie, umiejętności.
» 10 lipca 2015, 10:19 #84
Dubek: Nie jest, płaci się za to jak zawodnik gra, RVP znacznie obniżył loty w ostatnich 2 sezonach do tego trochę kontuzji, kto go kupi za 10 baniek? Nikt.
» 10 lipca 2015, 10:26 #83
Matikus12: Co tu się wyrabia :(
» 10 lipca 2015, 09:56 #82
Dubek: Redukcja płac, bardzo dobrze bo Van Persie za dużo zarabiał, teraz można spokojnie zakontraktować dwóch bardzo dobrych piłkarzy za jego tygodniówkę.
» 10 lipca 2015, 09:59 #81
emil1986x: powaznie? 2 dobrych co zarabiają po 125k? chyba nie w tych czzasach :P
» 10 lipca 2015, 10:01 #80
Dubek: Darmian ma zarabiać około 60 tysięcy funtów tygodniowo. Tylko Anglicy albo jakieś wielkie gwiazdy za 60 baniek zarabiają po 200k.
» 10 lipca 2015, 10:03 #79
Matikus12: Ehh ciekawe kogo. Większość młodych i zdolnych wybiera Real bądź Barce.
» 10 lipca 2015, 10:04 #78
emil1986x: Darmian nie jest dobrym graczem może być dobry ale dobry jeszcze nie jest serie a jest tragiczna może teraz sie podniesie po tych transferach interu i milanu ale koles z Torino to nie zły gracz co nawyzj nie zaden dobry. zobczysz ile otamendi krzyknie na bank cos kolo 150k
» 10 lipca 2015, 10:19 #77
Dubek: Darmian nie jest dobry? :D Wybrany najlepszym graczem repry Włoch na ostatnich MŚ, jeden z najlepszych graczy w ogóle w Serie A a Ty mówisz że on nie jest zły :D Spoko, widziałeś go kiedykolwiek w ogóle w akcji?
» 10 lipca 2015, 10:25 #76
sagnol32: Dubek z kim ty dyskutujesz jak gość nawet wypowiedzieć się nie potrafi. A jestem gotów postawić kasę że jeszcze 2 tygodnie temu o Darmianie wiedziało może 5% userów z tej strony. Ja przyznam się bez bicia że widziałem go tylko w meczach reprezentacji Włoch gdzie nie zapadł mi specjalnie jakoś w pamięci i słyszałem że dostał nagrodę najlepszego piłkarza reprezentacji i tyle , ale radzę nie wypowiadajcie się o kimś o kim nie macie zielonego pojęcia bo się tylko ośmieszacie.
» 10 lipca 2015, 11:52 #75
RedDevil9725: Szkoda go ale wkurza mnie to że tak mało za niego dostaniemy przecież on jest warty minimum 10 mln funtów.
» 10 lipca 2015, 09:27 #74
Dubek: Nikt nie da tyle za piłkarza z taką tygodniówką, nie rozumiecie że jeśli go sprzedamy to mamy w ciągu roku oszczędność rzędu 12 milionów plus 10 baniek w kieszeni za to że nie wypełni kontraktu do końca, wychodzi na to że 22 mln funtów do przodu jesteśmy plus te 4,7 mln.
» 10 lipca 2015, 09:35 #73
triadevil: @Dubek, lecę od góry czytając komentarze i każdy Twój komentarz przedstawia tę samą treść. Chyba wystarczyłoby raz to napisać, nieprawdaż?

Co do RVP - dobry ruch. Zarówno on jak i my na tym skorzystamy
» 10 lipca 2015, 10:28 #72
Dubek: Nie wystarczy bo ja to piszę a każdy nowy koment i tak jest taki sam. "co się dzieje z tym klubem :(:(:(", "Co my takiego robimy :(", "przecież RVP jest warty co najmniej 10 baniek :(" Ludzie nic nie czytają.
» 10 lipca 2015, 10:31 #71
brq: Szkoda, że prawdopodobnie odejdzie :/ Jeszcze za takie śmieszne pieniądze..
» 10 lipca 2015, 09:26 #70
rc7: Jak jeszcze Judasz odejdzie to z kim będziemy walczyć niby o tego Mistrza w tym sezonie ?
» 10 lipca 2015, 09:17 #69
Magik1990MU: jaki judasz?
» 10 lipca 2015, 09:31 #68
Dubek: Nikim, rozwiązują Manchester United, dlatego wszystkich sprzedają.
» 10 lipca 2015, 09:36 #67
damianz5: Jeden z moich ulubionych pilkarzy ale cieszę się że odchodzi ponieważ ostanie 2 sezony słabe a widać po nim że najlepsze lata ma za sobą i raczej starego RVP już nie zobaczymy.
Ogólnie 1 dobry sezon i tyle ale swoje zrobił dla tego klubu.
Może i sprzedaż to groszowe sprawy ale ktoś musi opłacać jego tygodniówki które były ogromne i bardziej o to chodzi przy jego sprzedaży niż o kwotę transferową za niego.
» 10 lipca 2015, 09:09 #66
yokowal89: Tutaj zdecydowanie zadecydowały kwestie finansowe, a nie sportowe.
Ogromna tygodniówka + 10 baniek za lojalność... a tylko rok do końca kontraktu i dwa słabe ostatnie sezony.

W kasie klubowej zostaje niecałe 12 mln (jego roczna pensja) + 10 baniek, których klub nie musi wypłacić, a do tego 5 baniek za transfer. Jakby nie patrzeć ok 25-27 mln funtów United jest do przodu.

Dopiąć temat Darmiana, bezwzględnie kupić Otamendiego, dwóch ŚP (jedna "6' i jedna "8" - np. Morgan i Bastian) no i kwestia napastnika. Jeśli gramy jednym to Roo, Hernandez i Wilson wystarczą. Jeżeli JH odejdzie, to pozostaje nam kogoś dokupić. Jedno jest pewne, to okienko transferowe jeszcze długo będzie trwać i na pewno będą emocje :)
» 10 lipca 2015, 09:05 #65
mycka86: Porządki porządkami, ale sądzę że RVP powinien zostać jeszcze 1 sezon. Przykład Falcao pokazuje, że bardzo ciężko jest ściągnąć klasowego napastnika, który z marszu wpasuje się do EPL i będzie gwarantował >10 bramek w sezonie. Wiadomo, że jest już coraz starszy i będzie łapał coraz więcej kontuzji, ale po dobrze przepracowanym okresie przygotowawczym, z jego umiejętnościami i doświadczeniem mógłby dać bardzo dużo drużynie.

Piszecie, że jego sprzedaż, to duże odciążenie klubowych finansów. Nic podobnego! Fenerbahce nie stać żeby mu płacić 250k tygodniowo, więc dalej przez rok do końca kontraktu byśmy musieli dokładać minimum 100k co tydzień. Do tego na jego miejsce trzeba zakontraktować kolejnego napastnika, który też na pewno nie będzie zarabiał mniej niż 100k i którego jeszcze trzeba kupić i zapłacić kilka różnego rodzaju prowizji.
» 10 lipca 2015, 08:46 #64
Bena1878: jprdl co to za kwoty
no ale w sumie cena jest rowna grze RvP w ostatnim sezonie no i wgre wchodzi tez wiek
prawda taka ze transfer z arsenalu byl strzalem w 10 bo glownie dzieki jego bramkom zdobylismy wtedy mistrzostwo(26)
2 i 3 sezon po transferze byl dobry bo Rvp to dobry napastnik / zmiana trenera ale gdy zaczely pokazywac sie kontuzje zaczely sie pokazywac braki w formie. i tak konczy sie saga z RvP w najlepszym Klubie swiata
ale czy wydane 24 miliony funtow nie byly warte tego transferu ? :)
zagral w 105 meczach, bramek w nich strzelil 58, a asystowal 21 razy :)
» 10 lipca 2015, 08:32 #63
rc7: Czyli powtórka z historii ! Sprzedajemy ,sprzedajemy i na koniec nikogo konkretnego nie da się kupić i zostaniemy w ciemnej dup...
» 10 lipca 2015, 08:25 #62
Dubek: Tak, dokładnie, kupimy tylko Depaya, nawet Darmiana nie kupimy mimo że już dogadany.
» 10 lipca 2015, 08:58 #61
JasnaLiryka: To kto bedzie gral w ataku ? Rooney i Groszek?
» 10 lipca 2015, 08:09 #60
Czolgu1878: I pomyslec, ze jeszcze 3 lata temu duet RvP-Nani byl wart cos w granicach 80 mln funtow, a teraz sprzedajemy ich po 10... Ale ja nie mam z tym problemu. Jednak utrzymanie ich obu kosztuje niemalo, a jak maja siedziec na lawie, to juz lepiej dac szanse Grbinnowi czy Wilsonowi, i przy okazji wypromowac mlodych. Ale swoja droga to Fenerbache zrobilo dobry interes. Nani i Robin beda teraz jednymi z gwiazd ligi tureckiej.
» 10 lipca 2015, 07:35 #59
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 08:36

ahahahahahahah dobre Rykas hahahahhaa GAŚNICA ! ! ! !
wdg transmark
najwieksza wartosc wynosila 36,5mln euro czyli przy dzisiejszym kursie jakies 26mln funtow
aktualna wartosc tynkowa 15mln euro na funty chyba nie musze przeliczac :)
» 10 lipca 2015, 08:33 #58
Czolgu1878: rykas zaplacilismy za Robina nie za duzo bo mial rok do konca kontraktu. A Nani byl trzy lata temu jednym z najlepszych skrzydlowych na swiecie. To ze ktos za kogos tyle zaplacil to nie znaczy ze tyle jest wart. Czy uwazasz, ze David Luiz jest wart 45 mln bo tyle Psg za niego zaplacilo? Chodzilo mi o wartosci rynkowe jak na Transmark.
» 10 lipca 2015, 08:49 #57
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 09:02

nani jednym z najlepszych skrzydlowych na swiecie ? hahahha chyba w twoim swiecie w fifie
nani byl b dobry jak gral z ronaldo bo mial z kim rywalizowac i uczyli sie nawzajem od siebie tak jak i sezon po odejsciu ronaldo nani byl b dobry ale potem zaczelo mu sie wydawac ze jest bogiem a prawda taka ze olewal sie na treningach i gral piach
» 10 lipca 2015, 09:02 #56
LuisNaniXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 07:25

Kurde bardzo lubie United ale to co oni ostatnio robią to mnie przeraża nikogo nie kupują oprucz Depaya i ciagle chca sprzedawać . musze powiedzieć że nie przepadam za Ramosem ale fajnie było go mieć w naszych szeregach
2 musimy kupić napastnika szkoda welbecka bo teraz przydał by się nam
» 10 lipca 2015, 07:21 #55
Dubek: Welbeck by się przydał? Z tymi jego 4 bramkami w zeszłym sezonie? :D Ludzie, ogarnijcie się.
» 10 lipca 2015, 08:56 #54
pawbuk6: Widać wyraźnie, że United chce odciążyć budżet płacowy, a zyski z samych transferów są mniej istotne. 10 mln klub dostanie za dwóch naprawdę utalentowanych zawodników, ale też takich, z których ostatnio nie było większego pożytku.
Odejście Falcao też na pewno zwolniło sporo środków.
Ed i LvG robią porządki w naszym składzie, pewnie jeszcze Chicharito, Evans i Rafael odejdą. Mam nadzieję, że na ich miejsce są szykowane naprawdę głośne i dobrze zapowiadające się nazwiska :)
» 10 lipca 2015, 07:04 #53
sensi: Dzięki za gre w United, szczególnie za sezon 12/13;-)
» 10 lipca 2015, 06:12 #52
Ariacchi: 4,7 mln za Persiego. Ja rozumiem, że on nie jest w formie (choć w sumie, kto to teraz może wiedzieć), ale taka kwota za bądź co bądź nazwisko i gwaranta tych 10+ goli w sezonie. Doprawdy żałosne.
» 10 lipca 2015, 03:47 #51
Dubek: No rezerwowy który bierze 250 tysięcy tygodniowo i strzela 10 bramek w sezonie, bardzo dobrze że odchodzi, cena adekwatna do formy, wieku i do tego że został mu rok do końca i kontraktu
» 10 lipca 2015, 05:55 #50
Ariacchi: Chyba mi nie chcesz wmówić, że Chicharito jest więcej wart od Persiego? Ta kwota to kpina i zarząd znowu dał du**.
» 10 lipca 2015, 14:34 #49
Ghostpl: H,keane blisko nas tK pisze bbc
» 10 lipca 2015, 02:54 #48
Kilerek7: Ciekawi mnie czy Di Maria odejdzie? Skoro interesujemy się Mullerem, to może coś jest na rzeczy?
» 10 lipca 2015, 01:59 #47
champione2013: Kwota troche zalosna
» 10 lipca 2015, 01:09 #46
blackout: Według sprawdzonych źródeł z Twittera, jeszcze przed poniedziałkiem (!) z United odejść ma De Gea i Van Persie, a do składu dołączyć Schneiderlin, Otamendi i Darmian. Wow! Jeżeli, to prawda, to czeka nas ciekawy weekend.
» 10 lipca 2015, 01:09 #45
Kilerek7: No Schnederlin i Otamendi już dawno powinni być u nas, prędzej niż Darmian.
» 10 lipca 2015, 01:29 #44
Michu02: To może w zamian do nas Emenike? :-D
» 10 lipca 2015, 00:49 #43
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 00:49

Widzę, że na OT nieustannie promocje jak w Biedronce... i mam w nosie, że wiek 31 lat, że forma nie ta itd. Za piłkarza o takiej renomie powinniśmy dostać z kilkanaście mln co najmniej.
» 10 lipca 2015, 00:48 #42
Dubek: Tak, 30 od razu, nie rozsmieszaj mnie :D
» 10 lipca 2015, 04:45 #41
Bena1878: renomie ? napastnika nie ocenia sie o mozliwosciach ktore kiedys tam... tylko o grze
» 10 lipca 2015, 09:04 #40
Magik1990MU: @Bena1878

oczywiście, że renoma ma znaczenie, bo przekłada się to na wartość MARKETINGOWĄ. Poza tym nie róbcie z RvP już takiej niemoty - to w dalszym ciągu napastnik, który potrafi robić różnicę.
» 10 lipca 2015, 09:21 #39
Dubek: Pokazał to w dwóch ostatnich sezonach.
» 10 lipca 2015, 09:38 #38
Magik1990MU: @Dubek

Czyli twierdzisz, że grał totalny piach? Bez komentarza.
» 10 lipca 2015, 09:45 #37
lewy1807: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 00:29

Widzę większość tutaj ubolewa nad kasą , jaką dostaniemy za Robina. A ja już tłumacze jakie 4 czynniki składają się na tak niską kwotę.

1) Po pierwsze wiek - jednak te 31 lat robi swoje. Wiem że to jeszcze nie taki stary , no ale jest To jakiś czynnik.

2) Zarobki - tutaj szacuję się , że Robin pobiera 250ÂŁ tygodniowo. Co jest dosyć sporą tygodniowka.

3) Rok do końca kontraktu. Niestety też za piłkarza z rocznym kontraktem kokosów nie zarobimy.

4) Premia lojalnościowa za wypełnienie kontraktu - bodajże 10 mln , jeśli się nie mylę.

Po spojrzeniu na te czynniki można śmiało stwierdzić , że majątku niestety na nim nie zbijemy. Widać , że Manchester robi cięcia płacowe. Co jest bardzo pozytywną sprawą. I Cieszę się , że to idzie w tym kierunku.

Nie mniej jednak będzie brakować mi Robina w Manchestrze. Super zawodnik. Któremu bardzo zawdzięczamy dwudziestego majstra. Zapamiętam go jako naprawdę solidnego piłkarza i co najważniejsze super człowieka. Zachował się z klasą wybierając klub w którym będzie regularnie grać. Postawił to wyżej niż pieniądze. Taką postawę sie szanuje.

Powodzenia Robin w nowym Klubie i strzelaj jak najwięcej bramek. ( byle nie nam gdybyśmy przypadkiem trafili na Twój nowy Klub ;)
» 10 lipca 2015, 00:28 #36
Magik1990MU: jak może premia lojalnościowa wpływać na WARTOŚĆ piłkarza? To, że SAF poszedł na taki układ to jedno, ale przy sprzedaży tego typu kwestia nie powinna interesować kupującego (no chyba, że chce on ugrać jeszcze niższą kwotę - ale to tylko potwierdza frajerstwo United w tym temacie).
» 10 lipca 2015, 00:52 #35
bannerets: Akurat zarobki i premia lojalnościowa nie mają wpływu na wartość, ale znacząco odciążą budżet płac. Reszta to tak jak napisał lewy1807: RvP jest stary i został mu rok do końca kontraktu.
Zważywszy na korzyści płynące z odciążenia budżetu płac, akceptowana byłaby pewnie każda oferta w granicach 2-3mln i więcej (z tym, że to była pewnie jedyna oferta, a i tak sądzę, że Ed wytargował ile się dało).
Kontrakt rezerwowego Nani'ego i rezerwowego/często kontuzjowanego RvP to ciężary dla budżetu płac, które się nie przekładały na ich przydatność drużynie. Ewidentnie odciążają budżet, bo szykują transfer jakiejś mega gwiazdy (oby na napad)
» 10 lipca 2015, 05:53 #34
Olo: Boże, nie :( Jeden z moich ulubieńców w trykocie. A w 2012 złapał Boga za nogi, ścisły top. Mógł jeszcze pograć u nas...
» 10 lipca 2015, 00:08 #33
Kopec91: Poważnie?? Ja rozumiem, 31 lat, najlepszy sezon za sobą, ale niecałe 5 mln funtów?? Czy ktoś upadł na głowę?? To już bym wolał, żeby grzał ławę cały sezon i wchodził na ogony, prawdopodobnie nie raz ratując nam cztery litery...Może i hejtowałem RVP w zeszłym sezonie, ale tylko dlatego, że grał od pierwszej do ostatnij minuty, gdy nie powinien...Nie za takie pieniądze proszę państwa...
» 10 lipca 2015, 00:00 #32
soldier: Nie martw się. Kupimy rezerwowego napastnika za jakieś 50 mln Ł.
» 10 lipca 2015, 02:55 #31
Kopec91: To mnie pocieszyłeś...
» 10 lipca 2015, 13:37 #30
Diabelred: Obysmy sie tylko pozniej nie obudzili z reka w nocniku... Licze, ze sprzedajac RVP, transfer jakiegos dobrego napastnika jest juz zaklepany, przynajmniej slownie.

Nani - 4 mln
Van Persie 4,7 mln

Trzeba przyznac, ze Fenerbahce ladnie nas dyma. I pomyslec, ze taki Mierzejewski ze slabej polskiej ligi trafil do Trabzonsporu za podobna kase co Nani...
» 9 lipca 2015, 23:58 #29
Kopec91: Dyma nas prawie jak pan Donald T.
» 10 lipca 2015, 00:01 #28
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 00:59

Welcome in Biedronka... szkoda tylko, że w sklepiku przy OT takich promocji nie ma (byle breloczek lub buciki z logiem United do auta kilka funtów za sztukę).
» 10 lipca 2015, 00:58 #27
Janek23: Do Diabelred: Chłopie Nani wraz van Persim zarabiał ok.500 tys funtów tyg. więc policz sobie ile nas kosztowali przez rok. Do tego dochodzi premia 10mln za wypełnienie kontraktu w przypadku Robina więc poczytaj trochę a nie bredzisz bezsensu. Chyba z matematyki to miałeś pałę. Zresztą jak widać na tej stronie fachowców co niemiara.
» 10 lipca 2015, 01:03 #26
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2015 02:22

Janek23,

Ty z kolei chyba miales pale z polskiego, a konkretnie z czytania ze zrozumieniem. Gdzie ja niby napisalem, ze trzeba bylo ich za wszelka cene zatrzymac?, na co wskazywalby twoj komentarz. Te 500 tys to chyba z ksiezyca wzieles, troche ponad to ma Rooney+RVP. Z tego co mi wiadomo to RVP ma cos okolo 220 tys(250 tys oferowalo mu City), a Nani okolo 110 tys.

Sprzedac ok, ale no szanujmy sie... Za takie kwoty to mozna sobie sprzedawac Evansa czy Wilsona, a nie pilkarzy juz o uznanej renomie. Jestem w 100 % pewien, ze taka Chelsea za Naniego wycisnelaby spokojnie przynajmniej te 10-12 mln, a za RVP te 6-8 mln. O ile Edek zna sie na umowach sponsorskich, o tyle negocjator transferow( z klubu i do klubu) z niego slaby i tu nie ma co sie spierac, ani polemizowac z tym. Kazdy dobrze widzi jak jest, sprzedajemy za drobne, a kupujemy mocno przepłacajac.
» 10 lipca 2015, 02:21 #25
soldier: @Diabelred Masz rację, sprzedajemy zawodników za grosze. Dla mnie to wygląda jakby chciano się ich jak najszybciej pozbyć. A im dłużej trwa okno transferowe, tym można było osiągnąć wyższe ceny, bo przecież niektóre kluby w trakcie okienka rezygnują ze swoich głównych celów transferowych, które okazały się nierealne i mogłyby złożyć ofertę właśnie za Naniego czy RVP. Mi to wygląda na jakąś fanaberię LVG, na zasadzie nie chcę zajmować się zawodnikami którzy nie będą w klubie w przyszłym sezonie w okresie przygotowawczym, więc Ed sprzedaj ich jak najszybciej. Bo jakoś trudno mi uwierzyć żeby Woodward aż taką amatorszczyznę dobrowolnie odwalał. Choć z drugiej strony patrząc się na to jak pięknie przepłacił za Fellainiego przegapiając jego wygasającą klauzulę to może i to jest możliwe...
» 10 lipca 2015, 03:11 #24
Diabelred: soldier,

Niewykluczone, ze moze byc tak jak piszesz, czyli ze van Gaal chcial sie jak najszybciej pozbyc zawodnikow, ktorzy nie sa w jego planach. W przypadku Falcao tez niby miala byc decyzja dopiero po zakonczeniu sezonu, a rzeczywistosc pokazala, ze jego przyszlosc byla juz znanana juz 2 miesiace przed zakonczeniem sezonu.
» 10 lipca 2015, 11:43 #23
karolmanu3: mimo wszytsko, dziekujemy za wszytsko robin! powodzenia w dalszej karierze:)
» 9 lipca 2015, 23:53 #22
AgEnT: Żeby się później nie okazało, że w LM zajdą dalej od Nas ;D
» 9 lipca 2015, 23:51 #21
Joker7: Fenerbahce za praktycznie 10mln ma taka teraz ofensywe ze hoho MIstrzostwo pewne jesli nie zlapia kontuzji
» 9 lipca 2015, 23:51 #20
Gallacher: Jak już odchodzą to może i Rooneya sprzedajmy również będzie (nie)wesoło bo to co się teraz dzieje w klubie to jakaś depresja.Ja rozumiem przebudowa itp.,ale by póki co nawet nie dokonaliśmy konkretnych wzmocnień a póki co sprzedajmy.
» 9 lipca 2015, 23:35 #19
Kopec91: Rooneya to za 2 mln niech puszczą :P
» 10 lipca 2015, 00:06 #18
kralo11: Kupili RvP i Naniego za smieszne pieniadze RvP odbuduje tam forme a Nani gral dobrze ostatni sezon wiec tam tez nie zawiedzie wiec Fener naprawde sie postaralo
» 9 lipca 2015, 23:33 #17
sebox111: Jakby tak wszyscy odpalili to Fenerbahce ladna pake zrobi :D
» 9 lipca 2015, 23:30 #16
sebox111: no masz racje zawsze tak jest ;) np Thiago poszedl z Barcy do Bayernu a pozniej ze soba grali w LM
» 10 lipca 2015, 11:46 #15
M1LKA: Ciekaw jest co teraz, bo albo trafi do nas Kane bądź Lacazette albo LVG będzie przemianowywał obecnych grajków na tą pozycje. Wiadomo Roo napastnikiem nr 1, a tak poza tym? Wilson pewnie na wypożyczenie czyżby Depay miał grać na szpicy? albo Januzaj w końcu zostanie przesunięty na środek? najgorzej będzie jak Fellaini oficjalnie będzie grał jako drugi napastnik albo obok Rooney'a. Jak dla mnie Fellaini nic więcej poza graniem głową nie oferuje w ataku.
Znowu będzie pi*da nad głową na początku sezonu, bo się okaże, że do końca sierpnia przejdzie do nas pół składu i będzie, że trzeba kogoś na miejsce DDG, na środek obrony, na prawą obronę na środek pola i na szpice.
I tak najbardziej liczę, że LVG wyszlifuje ze dwa diamenty z naszej akademii, bo mamy kilka obiecujących nazwisk.
» 9 lipca 2015, 23:27 #14
Hoodys: McNair sie szlifuje. Czas na kolejnych. A podobno LvG ma zrobić z Januzaja napadziora. I nie zapominajmy że di Maria również grał kilka razy na napastniku
» 9 lipca 2015, 23:31 #13
Diabelred: Hoodys,

Juz predzej z Depaya moglby zrobic, bo ten przynajmniej posiada wykonczenie w przeciwienstwie do Januzaja.
» 9 lipca 2015, 23:35 #12
0ptimus: a kto mówi, że będziemy grać dwoma napastnikami.
» 9 lipca 2015, 23:41 #11
M1LKA: Myślę, że jednym będziemy grali, ale drugi mógłby być fałszywy tak jak Fellaini w ubiegłym sezonie. Podobnie mógłby Januzaj grać, ale Depay to już na szpicy. Nie obraziłbym się jakby zrobił się z niego drugi Aguero :)
» 10 lipca 2015, 00:00 #10
Klimaa: LVG jednak nie ma ulubieńców w zespole. Może i lepiej - Robin będzie miał dobrą okazję aby przygotować się przed Mistrzostwami Europy gdyż w Turcji będzie gwiazdą a na taki status w United już liczyć nie może. Na klubie wymusza to zdecydowany krok aby ściągnąć nowego zawodnika do ataku.
» 9 lipca 2015, 23:22 #9
UrbannLegend: Jeśli skończy się tak, że Robin odejdzie, a przyjdzie Benzema... Brr! Nie chcę o tym myśleć.
» 9 lipca 2015, 23:16 #8
Lewyred: A co my caritas ze dajemy zawodnikow za takie pieniadze ?
» 9 lipca 2015, 23:16 #7
auro: A taki był z Niego pupilek LVG...
» 9 lipca 2015, 23:10 #6
Hoodys: Dokładnie. Pamiętam komentarze, że u van Gaala będzie miał większe luzy niż u reszty zespołu
» 9 lipca 2015, 23:29 #5
zyxzyx: 4,7...
» 9 lipca 2015, 23:07 #4
niunio92: Niepokojące jest to sprzedawanie zawodników i nie kupowanie żadnych zawodników
» 9 lipca 2015, 23:06 #3
YatoYamDeClev: Andersona chyba drozej sprzedali :D
» 9 lipca 2015, 23:05 #2
FutureIslands: Szkoda RVP, ale ostatni sezon kiepski. Ciężko by się oglądało takie zmagania kolejny rok. No chyba, że się odrodzi, ale moim zdaniem młodszy już nie będzie.

Dzięki Robin szczególnie za mistrzostwo w Twoim pierwszym sezonie u nas i powodzenia.
» 9 lipca 2015, 23:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.