Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bezbramkowy remis z Hull City na zakończenie sezonu

» 24 maja 2015, 17:56 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Ekipa Louisa van Gaala po nieciekawym spotkaniu zremisowała bezbramkowo z Hull City na KC Stadium w meczu 38. kolejki Premier League. Oznacza to, że drużyna Manchesteru United kończy rozgrywki ligowe na 4. miejscu i zagra w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów na sezon 2015/2016. Tygrysy natomiast, po wygranej Newcastle, spadają do Championship.
Bezbramkowy remis z Hull City na zakończenie sezonu
» Ekipa Louisa van Gaala po nieciekawym spotkaniu zremisowała bezbramkowo z Hull City na KC Stadium w meczu 38. kolejki Premier League. Oznacza to, że drużyna Manchesteru United kończy rozgrywki ligowe na 4. miejscu i zagra w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Tygrysy natomiast, po wygranej Newcastle, spadają do Championship.
Oceń zawodników:
Victor Valdes
Antonio Valencia
Chris Smalling
Phil Jones
Marcos Rojo
Daley Blind
Ander Herrera
Angel Di Maria
Juan Mata
Ashley Young
Wayne Rooney
Adnan Januzaj
James Wilson
Marouane Fellaini

Oddano 151 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Początek spotkania był intensywny i ciekawy. Gracze Hull City, którzy walczą o utrzymanie w lidze angielskiej od początku ruszyli do natarcia. Nie licząc jednego strzału Rooneya zza pola karnego, to Tygrysy były stroną dominującą.

18. minuta to nieuznana bramka dla gospodarzy. Valdes nie złapał dobrze piłki po wrzutce, ta wypadła mu z rąk i gola z bliskiej odległości zdobył McQuinn. Był jednak na pozycji spalonej.

W 19. minucie Victor Valdes popisał się bardzo ładną interwencją. Po dośrodkowaniu z lewej flanki, głową strzał oddał Elmohamady. Hiszpański goalkeeper wybił piłkę przy ziemi i skierował ją na rzut rożny. Chwilę później Hull City po strzale McQuinna po raz drugi trafiło do siatki United. Jednak i tym razem gol padł z wyraźnego spalonego.

W doliczonym czasie gry Ashley Young posłał świetną piłkę nad głowami obrońców w stronę Andera Herrery. Hiszpan mimo dobrej pozycji, nie zdołał opanować piłki i oddać strzału w trudnej sytuacji.

Po przerwie świetną okazję w 48. minucie zmarnował Herrera. Hiszpan dostał podanie od Juana Maty. Ander jednak zbyt długo zbierał się do oddania strzału i ostatecznie jego uderzenie zostało skutecznie zablokowane przez wracającego Meylera.

W 60. minucie młody Herrera stanął przed kolejną okazją strzelecką. Pomocnik Manchesteru United otrzymał podanie z prawego skrzydła od Juana Maty. Ander uderzył mocno, po ziemi, ale futbolówka minęła światło bramki Harpera o około pół metra.

Niedługo potem piękną akcję stworzyli gracze Hull City. Ze skrzydła w stronę pola karnego poszybowało delikatne dośrodkowanie. Z pierwszej piłki znad głowy uderzył Dame N’Doye. Futbolówka przeleciała jednak niedaleko nad poprzeczką bramki Valdesa.

W 77. za brutalne nadepnięcie na udo Paula McShane’a czerwoną kartkę otrzymał Marouane Fellaini. Zawodnik Hull City podczas tej interwencji został dodatkowo uderzony kolanem w głowę.

W doliczonym czasie gry, swój pierwszy strzał w światło bramki oddali gracze Manchesteru United. Było to za sprawą Wayne’a Rooneya, który strzelał bezpośrednio z rzutu wolnego po faulu na Januzaju. Anglik skierował piłkę pod poprzeczkę, ale Harper nie miał problemów, żeby wybić ją na rzut rożny.

Hull City 0:0 Manchester United


Hull City: Harper, Dawson, Chester (Hernandez 70'), McShane, Elmohamady, Brady, Huddlestone, Meyler (Robertson 87'), Quinn, N’Doye (Alluko 70'), Jelavić

Manchester United: Valdés - Valencia, Smalling, Jones, Rojo - Blind, Herrera, Di María (Januzaj 23'), Mata (Wilson 73'), Young (Fellaini 59') - Rooney


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Hull City vs Manchester United
Następny news »
Smalling: Przygotujemy się solidnie do nowego sezonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (150)


Reusik: Herrera i Mata po raz kolejny pominięci przy powołaniach.Ale rezerwowy pedro jest
» 26 maja 2015, 19:14 #148
ziomboy777: tak z innej beczki... Ancelotti zwolniony... jaki ten Real jest żałosny... bardziej żałosnego klubu chyba nie ma na świecie... zdobył Decimę w zeszlym roku - był królem... nie zdobył niczego w tym sezonie - out... Perez prowadzi chorą politykę...
» 26 maja 2015, 15:58 #147
Reusik: Spokojnie, Benitez jest lepszy. POTWIERDZONE INFO
» 26 maja 2015, 16:07 #146
damianz5: Benitez do Realu a Guardiola do City to optymalne rozwiązanie dla United.
W sumie jeszcze rok jak Guardiola zostanie w Bayernie nic się nie stanie bo nie zniszczył ich jeszcze do końca.
» 26 maja 2015, 09:39 #145
kckMU: potrzebuje ważnej informacji. Czy w Serie A liczy się bilans dwumeczu (jak w Hiszpanii), czy bilans bramkowy jak w naszej lidze?

pytam, bo jeżeli bilans dwumeczu, to spotkanie Napoli - Lazio w niedziele po prostu trzeba obejrzeć. To będą igrzyska na śmierć i życie.
» 26 maja 2015, 08:28 #144
Arkin: 1. liczba zdobytych punktów;
2. różnica zdobytych bramek;
3. większa liczba zdobytych bramek.
» 26 maja 2015, 08:32 #143
kckMU: jeszcze mi odpowiedz - o ile wiesz - czy punkt 2 = bilans bramkowy? czy chodzi o same gole strzelone?
» 26 maja 2015, 10:11 #142
Reusik: Jak Napoli wygra to zagra w LM.A lepiej dla nas aby napoli się dostało bo nie będzie mogli na nich trafić a na lazio tak
» 26 maja 2015, 16:20 #141
Reusik: Oficialnie: Ancelotti zwolniony
» 25 maja 2015, 20:24 #140
tomciocr7: Oficjalnie: Perez jest idiotą :D
» 25 maja 2015, 20:32 #139
Reusik: Wiem to nie od dziś
» 25 maja 2015, 20:34 #138
Xtreme: Dlatego jesteśmy szczęściarzami że urodziliśmy się kibicami United a nie np. tego czego zwanego Realem Madryt, jeden wielki cyrk się tam odwala
» 25 maja 2015, 21:15 #137
w124amg: Benitez będzie tam jak Moyes ze swoim niegdyś Manseventherem United, dobry ruch.
» 25 maja 2015, 21:38 #136
Abrakadabra: Jeśli De Gea chce zostać jedną z zabawek Pereza to proszę bardzo, ten człowiek nie szanuje piłkarzy i sztabu trenerskiego.
» 25 maja 2015, 22:39 #135
Dryblas: Jak naprawdę zatrudnią Beniteza to po pierwsze Barcelonie można od razu dać tytuł, a po drugie Real stoczy heroiczną walkę o podium. Benitez to najbardziej przereklamowany trener świata.
» 25 maja 2015, 22:53 #134
Stringer: Realowi w następnym sezonie życzę jak najgorzej. W Madrycie marzyli o wygraniu lm od bardzo dawna, a Ancelotti zdobył to trofeum. Ten sezon dla Realu też nie był jakiś tragiczny, oczywiście nic nie wygrali, ale mają 2 miejsce w lidze i 1/2 lm. Rozumiem jakby wypadli z top 4, a w lm doszli do 1/8, to wtedy jeszcze mógłbym zrozumieć tą decyzję. Ancelotti to jeden z najlepszych trenerów na świecie, zamiast się cieszyć, że mają takiego szkoleniowca to okazali mu kompletny brak szacunku. Niech tam przyjdzie Benitez i zniszczy ten klub, to Perez będzie błagał Carlo, żeby wrócił. Dobrze, że u nas nie ma takich cyrków.
» 25 maja 2015, 23:08 #133
Klimaa: Prezes Realu nie należy do ludzi rozważnych. Stracił świetnego trenera i będzie tego żałować.
» 26 maja 2015, 00:39 #132
Banita85: Do dziecka kckMU haha dla ciebie wygrana z city to zniszczenie jest 4-2 ? No raczej pamiętne 1-6 dla city! I jak cię zadowala wygrana jednego meczu to powodzenia ;-) 4 miejsce eliminacje jeszcze są do LM :-P
» 25 maja 2015, 19:33 #131
Reusik: Sky Sports : Rodgers nie zostanie zwolniony tego lata.
» 25 maja 2015, 18:41 #130
Reusik: Eugenio Lopez, agent Nicolasa Otamendiego, potwierdził ostatnie doniesienia sugerujące, że jego klient może opuścić Valencię w letnim oknie transferowym. Argentyńczyk miał już powiadomić prezydenta klubu o swoich zamiarach.
» 25 maja 2015, 18:25 #129
Reusik: Ponoć Di Maria nie pojedzie na copa america.Śmierdzi jakimś przekrętem
» 25 maja 2015, 15:59 #128
Reusik: @JuanG_Arango informuje, że Angel Di Maria z powodu urazu nie pojedzie z Argentyną na Copa America.
» 25 maja 2015, 16:09 #127
Unitedman: Może dzięki temu przepracuje z nami cały okres przygotowawczy i odpali w następnym sezonie
» 25 maja 2015, 16:20 #126
DevilFan: o ile ktoś go nie nadepnie na treningu
» 26 maja 2015, 16:01 #125
mantup89: Z taka gra jak z Hull nie mamy czego szukac w CL.
» 25 maja 2015, 13:53 #124
Reusik: O nic już nie walczyliśmy,graliśmy na pół gwizdka.Ten mecz nic nie znaczy
» 25 maja 2015, 14:49 #123
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2015 15:10

Rozumiem ze nie gralismy na 100%, ale mimo wszystko zaprezentowalismy sie bardzo slabo i praktycznie nie mielismy okazji oprocz strzalu Roo i i zamieszania w polu karnym gdy Herrera nie trafil w bramke. Fellaini nie zagra w pierwszym meczu BPL w nowym sezonie i to tez minus (chyba ze przepisy sa inne). Ten mecz nic nie znaczyl, ale bardzo ciezko bylo na to patrzec.
» 25 maja 2015, 15:08 #122
filperos1000: Mecz nudny, ale można było się spodziewać takiego obrazu gry. W końcu grały drużyny z zupełnie innymi nastawieniem. Można porównać sytuację do szkoły i dwóch uczniów z których jeden ma 3 zagrożenia i tydzień na poprawę, a drugi same 4 i już marzy tylko o zakończeniu ciężkiego roku. Zupełnie inny poziom motywacji i chęci. Tak też było z zawodnikami Hull i Manchesteru.
» 25 maja 2015, 12:51 #121
vip14: Mecz z mojego punktu widzenia był nudny.. Szkoda, że tylko remis, ale lepsze to niż przegrana. Fajnie, że weźmiemy udział w Lidze Mistrzów. GGMU!
» 25 maja 2015, 11:45 #120
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2015 09:35

Wczorajszy mecz bez historii Valdes dwie piekne obrony na linii gorzej jak pilka dosrodkowywana jest gorą ale raczej nie bedzie nr 1 zostanie nim DDG lub Cech. Teraz czekamy na kolejne transfery i zobaczymy jakim skladem United bedzie dysponowalo na przyszloroczny sezon. Powodzenie w kwalifikacjach do LM i oczywiscie sukcesu na wszystkich forontach ale aby to sie ziscilo sklad musi byc konkretny a nie przypadkowy.
» 25 maja 2015, 09:34 #119
Zarex: Naucz się stawiać znaki interpunkcyjne...
» 25 maja 2015, 10:08 #118
PatrykSNK: Kończymy sezon z 70 pkt na 4 miejscu powinno byc troche lepiej. Teraz czas się przygotować na kwalifikacje do Ligi Mistrzów to będą ciężkie mecze! GLORY MAN UNITED!
» 25 maja 2015, 00:34 #117
Vipol94: bezbarwnie w wykonaniu Diabłów niestety najlepsze co było to dwie parady Valdesa...
Wyczekuję nowego sezonu a jako że jestem optymistą to wierzę że cel minimum to trofea! Glory Glory
» 24 maja 2015, 22:33 #116
Xtreme: Gra ktoś w fantasy premier league ? Chwalcie się końcowymi punktami :]
» 24 maja 2015, 22:33 #115
b90: Falcao wraca do Monaco :)
» 24 maja 2015, 22:29 #114
Reusik: O czyżby El Sharaawy wracał do formy?
» 24 maja 2015, 22:16 #113
Bena1878: mozna gdzies obejrzec dzisiejszy mecz ?
dokladniej chodzi mi o 1 polowe
» 24 maja 2015, 22:11 #112
Rotx: livefootballvideo.com w zakładkach znajdź full matches i będziesz miał i jedną i drugą połowę.
» 24 maja 2015, 22:36 #111
Muuuuuuuuuuu: Young w środku pomocy - jakieś logiczne wytłumaczenie poza filozofią?

Najlepszy zawodnik sezony (być może) MU marnuje się na pozycji, gdzie zwyczajnie nie potrafi grać. Tymczasem na ławie siedzi Fellaini (wiem czerwko ale tego LvG nie wiedział przed meczem) a w środku obrony gra Jones, który ma duże doświadczenie jako ŚP. Co miał Young robić w środku? Rozgrywać - od tego jest Herrera, rozbijać ataki - żart. Siłą Younga jest szybkość a nie ustawianie się i trener powinien to wiedzieć.

Ktoś tu pisze o porównaniach LvG z Moyesem i chyba ma rację. Wydaliśmy prawie 200mln i zdobyliśmy 6 pkt więcej. Czy to jest progres? No nie wiem. Nasz styl to koszmar. 70% posiadania i 2-3 sytuacje bramkowe na mecz. Nasi napastnicy mają osiągnięcia porównywalne tylko do drużyn spadkowych. Poza kilkoma wyjątkami to większość składu gra fatalną drugą część sezonu. Blind świetny start teraz słabo, Di Maria dobry start, teraz koszmar. Roo na początku świeży i zadziorny, teraz jeden z gorszych zawodników MU. Falcao przez cały sezon nie wiedział co ma grać, Jones gra coraz gorzej, Rojo też spuścił z tonu.

De Gea, Smalling, Valencia, Herrera, Mata, Carrick i Young mogą powiedzieć, że grali na poziomie. A reszta czym dalej tym gorzej. A powinno być odwrotnie bo przecież z czasem mieli rozumieć filozofię trenera.

Co poza 4 miejscem broni LvG?
» 24 maja 2015, 21:39 #110
Reusik: Zrozumcie jedno.LVG przyszedł tu po mundialu,nie znał kadry a transfery musiał robić na ostatnią chwilę.Storpedowanie urazami sprawiło że aż do meczu z Tottkami nie udało się opracować drogi na przyszłość.Od tamtej pory LVG wie jak ma zespół grać i po przemyślanych transferach powinien grać o wiele lepiej.
» 24 maja 2015, 21:58 #109
Krzyk: Tyle, że faktem jest, że tak naprawdę mieliśmy tylko dobry środek sezonu, a końcówka fatalna. Tak jak słaby początek rzeczywiście można zrozumieć to na koniec powinniśmy grać zdecydowanie lepiej. No i nie można tego jednak tłumaczyć tylko brakiem Carricka, choć z drugiej strony widać zauważalny regres w grze przy jego braku. Czemu tylko trener nie był w stanie wymyślić plany b?
» 24 maja 2015, 23:11 #108
Reusik: Brakuje nam szybkości w ataku i to bardzo.Trzeba tam zrobić przemyślane transfery
» 24 maja 2015, 21:35 #107
Muuuuuuuuuuu: Ale co Ci dadzą transfery? Kup Ronaldo i Bale a LvG i tak tego nie wykorzysta bo najważniejsze jest posiadanie piłki w środku.

Dzisiaj gość na Sky mówił, że według badań Valencia jest najszybszym piłkarzem świata (sam się zdziwiłem). Young jest szybki, Di Maria to przecinaj, Januzaj czy Wilson też potrafią biegać. Co z tego, jeśli taktyka każe budować akcję w nieskonczoność. Tutaj trzeba zmiany filozofii a nie transferów.
» 24 maja 2015, 21:41 #106
Hardwell: @Muuuuuuuuu
To może zakontraktujmy Bolta skoro ta szybkość jest tak decydująca wg Ciebie ;p
» 25 maja 2015, 01:58 #105
Misiek87: Dzisiejsza gra i wynik takie jak cały sezon czyli przeciętny by nie powiedzieć słaby - ale w porównaniu do poprzedniego chociaż 4 miejsce premiowane kwalifikacjami do LM. Nasze zdobycze strzeleckie w tym sezonie są wręcz tragiczne...Rooney - najlepszy strzelec raptem 14 bramek, Mata i van Persie po 10 trafień. W sumie trzech naszych kluczowych strzelców uzbierało...34 goli. Pod tym względem to najgorszy sezon Czerwonych Diabłów od sezonu 81/82 wówczas najlepszymi strzelcami w klubie byli:

Frank Stapleton - 13 bramek
Gary Birtles - 11
Steve Coppel - 9

Jeśli dobrze licze to 33 bramki. Od tamtej pory zawsze trzech najlepszych strzelców zdobywało łącznie więcej bramek a najlepszy strzelec zdobywał conajmniej 15 goli. Jeszcze w sezonie 89/90 topowa trójka strzeliła łącznie 33 bramki - Mark Hughes 15, Mark Robins 10 i Brian Mclair 8. W tym roku Rooney zszedł poniżej 15 trafień.
» 24 maja 2015, 20:36 #104
Reusik: Jeśli Arsenal wygra puchar to drużyna z 7 miejsca startuje a Liv nie ma eliminacji
» 24 maja 2015, 20:23 #103
Reusik: Tak jest?
» 24 maja 2015, 20:34 #102
Unitedman: A to nie jest tak, że jeżeli triumfator Pucharu Anglii ma zapewniony udział w LM, to finalista gra w LE?
» 24 maja 2015, 20:35 #101
Demo2797: Unitedman od tego sezonu już nie
» 24 maja 2015, 21:26 #100
bacalinho: nie drużyna która wygra puchar Anglii ma pewne LE a nie LM
» 24 maja 2015, 21:29 #99
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2015 21:35

Jeśli wygramy Puchar Anglii to Southampton będą grali w LE
» 24 maja 2015, 21:31 #98
Reusik: AFC07 ale chodzi mi o Liv.Jak wygracie to mają eliminacjie czy od razu faza grupowa?
» 24 maja 2015, 21:36 #97
AFC07: Wydaje mi się, że grają bezpośrednio w fazie grupowej ale pewien nie jestem. W tym sezonie PL straciło trochę pkt w rankingu UEFA na rzecz Bundesligi..
» 24 maja 2015, 21:51 #96
damian2987: EHHH...pamietam jak 31 sierpnia 2014 roku czekałem do północy na transferowa "bombę"...miał być Vidal ;)...a tu Falcao.. wydaje sie jakby to było wczoraj, a tu koniec sezonu już. Ciekaw jestem jaki Manchester United i jakich zawodników z diabłem na piersi zobaczymy w przyszłym sezonie. Wierze, że to bedzie nasz sezon! Glory Manchester United! Pozdrawiam.
» 24 maja 2015, 19:35 #95
Demo2797: a ja pamiętam jak 31 sierpnia 2013 czekałem na transfeową bombe a tu Fellaini...
» 24 maja 2015, 22:25 #94
Reusik: Miałby ktoś linka do goli z meczu z liv
» 24 maja 2015, 19:32 #93
Rotx: livefootballvideo.com/highlights/england/premier-league/stoke-city-vs-liverpool-3
» 24 maja 2015, 19:43 #92
xevy: Dobra, koniec. Plan na ten sezon wykonany, wracamy do ligi mistrzów. Kilka świetnych meczów w trakcie sezonu, przeplatane bardzo słabymi a nawet kompromitującymi występami. Liczę, że w przyszłym sezonie włączymy się do walki o mistrzostwo.
PS. Liverpol hahahahha
» 24 maja 2015, 19:31 #91
Kempes: Na razie to wracamy do eliminacji do LM
» 24 maja 2015, 19:40 #90
xevy: Fakt...
» 24 maja 2015, 19:43 #89
Janek23: Uff wreszcie sezon się skończył i człowiek nie będzie tracił czasu na tą żenadę w naszym wykonaniu. Jak na nazwiska które u nas udają grę czwarte miejsce to mega sukces. Zróbmy jakieś logiczne transfery i weźmy się do roboty bo z taką grą czeka nas drugi śpiący sezon. Mam tylko nadzieję że awansujemy do Ligi Mistrzów i będziemy mogli uczyć się gry od najlepszych. Podsumowując życzę Diabełkom dużo sukcesów ale rozum mi mówi, że jeszcze nie w przyszłym sezonie i nie za tego trenera. Pozdro
» 24 maja 2015, 19:20 #88
kralo11: Jedyny plus to Valdes choc mial z 2-3 takie nie pewne interwencje to jak sie rozgrzal to wyciagnal kilka ladnych strzalow i tak jest bardzo dobrze patrzac na to iz ten zawodnik nie gra na w pierwszym zespole
» 24 maja 2015, 19:16 #87
MU1212: Valdes MOTM
» 24 maja 2015, 19:05 #86
recznikowy: Panowie jak gral Blind? Jestem ciekaw.
» 24 maja 2015, 18:56 #85
Dryblas: Pewniej niż w poprzednich meczach, nie chował się, wychodził do gry, rozgrywał od defensywy, ale nie miał zbyt dużego wpływu na ofensywę i niestety czasami odbijał się od silniejszych graczy przeciwników.
» 24 maja 2015, 19:06 #84
RobvanKlu5i: Victor Valdes - MoTM (jeżeli ma tak bronić w każdym meczu to nie pochylałbym się nad zatrzymywaniem Davida za wszelką cenę, zastępstwo już jest i tak jak wspominano wiele razy - nie ma ludzi niezastąpionych)
» 24 maja 2015, 18:53 #83
Kempes: No szczególnie wtedy kiedy wypuścił piłkę, i wtedy kiedy się z nią minął. Fakt że wyciągnął też dwie groźne piłki, ale mimo wszystko nie jest to jednak bramkarz na miarę United. Na ławkę może i się nadaje, ale na pewno nie do podstawowego składu. Zresztą ja nigdy nie miałem przekonania do tego bramkarza, i już raczej nie będę miał.
» 24 maja 2015, 19:47 #82
RobvanKlu5i: ale po jakim czasie zagrał pierwszy oficjalny mecz? Biorąc to pod uwagę to zagrał kapitalnie!
» 25 maja 2015, 06:55 #81
Reusik: Luca Toni - 37 lat a lider strzelców seria a.Lampard i Gerrard strzelają na pożegnanie
» 24 maja 2015, 18:48 #80
thelead: nie no szacunek. Meczu nie oglądałem, ale nie to jest tu najważniejsze. Jesteśmy sezon prowadzeni przez wielkiego Van Gaala i wypadałoby go wywalić na zbity pysk skoro Moyes został tak wywalony i shejtowany. 190 milionów euro wydanych na transfery i raptem o 6 punktów jesteśmy lepsi niż w ubiegłym sezonie. Rok temu, spójrzcie na tabelę, gwarantowałoby ledwie 6 lokatę. Ok, jesteśmy w barażach o LM, ale z finezyjną grą którą pokazaliśmy w tym sezonie wcale nie mamy pewności że się do niej dostaniemy, bo przecież z całą pewnością nie dostaniemy jakiegoś słabeusza pokroju Legii.

LVG powinien zostać rozliczony ze swojej pracy i wywalony na zbity pysk, bo niczego nie osiągnął, poza może tym że zagraliśmy ze 4 fajne mecze w sezonie.
» 24 maja 2015, 18:46 #79
recznikowy: A nie mial przypadkiem znalezc sie w top4?? Jesli tak to zrobil to.
» 24 maja 2015, 18:50 #78
Bena1878: ty to widzisz tak... ma dobrych zawodnikow ktorzy sa 1 sezon w klubie i od razu oczekujesz 1 miejsca w lidze..
ja to widze tak...
przychodzi nowy trener ktory nie gral w tak trudnej lidze jak BPL gdzie mozna przegrac praktycznie z kazdym!
zawodnicy musieli sie przystosowac do nowych zadan na boisku z racji kontuzji i pokazania swoich umiejetnosci na treningach... do tego dochodzi brak checi do gry kilku zawodnikow
wielu wielu bylo i jest bez formy!! i co na to ma poradzic trener?
sami zawodnicy mowia ze trener ma wizje gry i caly czas czuc progres !
przypomne ci ze LvG musial sciagac zawodnikow z U21 zeby jakos poskladac sklad do kupy!! a ty mi tu wpadasz ze stwierdzeniem typu LvG przez caly sezon mial zawodnikow w najwyzszej formie zwlaszcza napastnicy (Falcao, Wazza, Wilson) do tego dochodzi bardzo udany sezon obroncow i to ze nie lapali kontuzji a wyrozniajacym obronca byl L. Shaw jego dosrodkowania byly klasy Ronaldo!!
zawodnikiem sezou zostal wybrany AdM ktory utrzymal forme z zeszlego sezonu co zaprocentowalo rownierz i w tym!! gratulacje dla Angela!!
przemysl sobie caly sezon i jak wygladal nie tylko od strony wynikow ale i od strony kadry i tego ze 6 zawodnikow nie bylo w zeszlym sezonie w BPL !! pozdrawiam
» 24 maja 2015, 18:59 #77
thelead: Bena1878 sorry ale wkurza mnie takie podejście, bo po prostu go nie rozumiem. I od odejścia SAF' powtarzam to jak mantrę: UNITED TO WIELKI KLUB, nie jakieś City czy PSG. Nie robimy tu sukcesu z niczego, mamy tradycję i zespół który jeszcze nie tak dawno zdobywał tytuł za tytułem. Odszedł SAF i to rzeczywiście wielka jakościowa zmiana, ale dlaczego nagle kibice tutaj zdobywają mentalność ligowego średniaka pokroju Liverpool'u. Mam rozumieć że przez najbliższe 15 lat mam dostawać polucji na myśl o tym że United jest w 4? Albo że walczy o podium. Jeszcze raz powtórzę, nie znaleźliśmy się na dnie, nie nastąpił krach finansowy, nie rozwaliło nam drużyny, jedyny ból jest taki ze zatrudniliśmy dwóch nieudaczników i tyle.

I nie mówmy o czasie, kontuzjach i braku formy. Jak Guradiola (którego nota bene też nie trawię) stwierdził że ma w klubie za dużo kontuzji to wywalił legendę klubu, jak Ancelotti zdobył wicemistyrozstwo kraju i odpadł po walce w półfinale LM to wszyscy mówią o nieudanym sezonie Realu, Koeaman wziął słabiutki Southampton i wykręcił z nimi bardzo dobry wynik nie potrzebując na to trzech lat.

Naprawdę proszę nie zyskujmy mentalności średniaków bo jesteśmy WIELKIM KLUBEM, oczekujmy więc WIELKICH RZECZY.
» 24 maja 2015, 19:20 #76
Reusik: Dobrze ale po fatalnym sezonie King Moyesa to powrót do LM jest sukcesem.SAF inwestycie w zespół zaniedbał i tego efekty odczuliśmy w tych dwóch latach
» 24 maja 2015, 19:23 #75
Bena1878: ty liczysz spadek formy od odejscia SAFA?
sezon przed odejsciem SAFA MU bylo do przebudowy!!
nasz skalad zmienil sie o 180*
co ty porownujesz ?
MU z przed 4 lat do tego ktorym jest teraz?
MU to wielki klub ale jest jak jest i nie zyj przeszloscia!
co ty porownujesz? real z MU gdzie w realu sklad sie nie zmienil od 2 sezonow ?.. doszlo czy odeszlo 2/3 podstawowych zawodnikow... u nas odeszlo 10 podstawowych na przelomie 2 sezonow... co to porownujesz czlowieku nie badz smieszny
MU jest w przebudowie od 2 sezonow i od tego nie uciekniesz i przestan patrzec przez pryzmat SAFA z przed 4 sezonow tylko patrz na to co jest teraz i jak moze wygladac MU po transferach !
Wrocimy na szczyt bez watpienia bo wylo widac "to cos" w meczach z totkiem do meczu z cfc ale to trwa i bedzie trwalo zanim bedziemu graali tak w kazdym meczu w licze czy LM. i nie licz na wiele w przyszlym sezonie bo ja watpie ze cos ugramy w lidze wiecej niz 2/3 miejsce i sadze tak nie przez to ze transfery nam nie wypala tylko dla tego ze mamy/ db miec zawodnikow ktorzy musza sie przystosowac do gry w BPL i tak wielkim klubie jakim jest Manchester United!
» 24 maja 2015, 19:31 #74
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2015 19:43

thelead
ty nie patrzysz na to co sie dzieje tylko wypowiadasz sie jak taki ala kibic ekstraklasy ktory nie chodzi na mecze tylko krzyczy TYLKO WIDZEM
TYLKO LEGIA
TYLKO GORNIK!!
nie obchodzi go jak wyglada syt w druzynie (bo tego nie wie) obchodzi go tylko to ze kiedys tam klub byl mistrzem i sadzi ze tak powinno byc zawsze bo tak i juz a to czy druzyna to polowa noewgo sklady... totalna przebudowa... ze najwiekszy/najdrozszy transfer w historii ligi to narazie niewypal nie rozumie tego i nie obchodzi go to :)
koncze konwersacje z tb
» 24 maja 2015, 19:41 #73
Bena1878: thelead
P.S
jestes jak co kibice realu co wygwizdja Ikera
zalosny jestes !
» 24 maja 2015, 19:47 #72
thelead: ...ale zapomniałeś mnie obrazić i to PS ci było potrzebne :-) to doprawdy radosne...

Natomiast że się odniosę do twojej arcy rozsądnej wypowiedzi...W ciągu dwóch lat odeszło 10 zawodników? Proszę nie żartuj. Z ważnych tylko Vidic i Ferdinand. Do klubu przyszło natomiast tyle gwiazd że Fergusonowi by je sprowadzić potrzeba by było z 10 sezonów.

Co do przeszłości i i obecnej sytuacji w klubie. Nie żyje przeszłością, ale nie ma najmniejszych powodów do tego by nie oczekiwać od United dobrych wyników i solidnej gry. Skład naprawdę się nie posypał, widzę na boisku wielu piłkarzy którzy zdobywali tytuły za Fergusona kiedy na skrzydłach mieliśmy taki zacny zestaw jak Valencia, Young, Nanni, kiedy w środku pola występowały takie tuzy jak Darren Fletcher czy Tom Cleverley. Teraz tylko trzech grajków ze środka pola : Mata Fella i Di Maria kosztowało 140 milionów euro. I co? I mam mówić że jest fajnie bo zdobyliśmy 4 miejsce?

Jesteś rozumiem usatysfakcjonowany 70 punktami i stylem w jakim je uciułaliśmy? W ostatnich 5 latach tylko raz te 70 punktów wystarczyło żeby osiągnąć 4 miejsce. I to ma być powód do dumy?

Nie drogi przyjacielu, przebudowa przebudową, ale jeżeli nawet kibice mają tracić mentalność zwycięzców, to sorry ale to chore. LVG powtórzę może nie zdobyć mistrzostwa, Fergiemu też się to zdarzało, ale na Boga w trakcie sezony więcej patrzyliśmy sie na to co zrobi środek tabeli niż na to co robi mistrz.

Co więcej, nie widze powodów do optymizmu w następnym sezonie, znów wydamy miliony, a nasz boski holender wystawi 3-5-2 i będzie super. Kurcze, zagraliśmy w tym sezonie 4 dobre mecze i w momencie gdy wydawało się że LVG ogarnął o co biega, znów zaczęliśmy grać padakę. Ok kontuzjowany Carrick ale serio, przy całym szacunku dla jego genialnej roboty w środku pola, to aż taki kozak, że bez niego przegrywamy 3 mecze z rzędu z ligowymi średniakami?
» 24 maja 2015, 23:32 #71
Bena1878: tak samo nie moglem sb odpuscic jak ty nie mozesz sb odpuscic zwalania wszystkiego na trenera
napisze tylko tyle miedzy meczem gdzie Carrick zlapal kontuzje a meczem gdzie na jego pozycji zagral Herrera taktyka sie wgl nie zmienila sklad wyszedl taaki sam z wyjatkiem 2 zawodnikow Carricka i bodajze Shawa gdzie na jego pozycji zagral Blind i co na to ma poradzic trener ze jeden zawodnik potrafi zagra w stylu starego MU ?
powtarzam taktyka i formacja sie wgl nie zmienila a mecz byl tragiczny!!
a co do 3-5-(2/1-1) zauwaz ze jak gramy ofensywnie to gramy 3 obroncami zazwyczaj boczni obroncy przesuwaja sie do pomocy a Carrick/Blind cofaja sie na 3 obronce :)
» 25 maja 2015, 22:52 #70
Hardwell: Swietny mecz Valdesa 2 kapitalne interwencje i bardzo dobra gra nogami. Jeśli odzyska forme z przed kontuzji myślę, że spokojnie może być nr 1.
United grali tak jakby chcieli dać strzelić gola Hull w momencie gdy Newcastle nie wygrywałoby w swoim meczu.
Zwała liverpool 1:6 :D
» 24 maja 2015, 18:44 #69
kendzi: Okropny mecz, dobrze ze teraz bedzie chwila na odpoczynek! Fatalnie Fatalnie i jeszcze raz FATALNIE :-(
» 24 maja 2015, 18:42 #68
dawid27154: Panowie jak grał Rooney w drugiej połowie? Ponieważ nie mogłem obejrzeć. Nikt w komentarzach nie pisze taka sama padaka jak w pierwszej czy coś szarpnął?
» 24 maja 2015, 18:39 #67
bacalinho: Nic się nie zmieniło słaby mecz Ronneya, w obu polowach
» 24 maja 2015, 18:44 #66
Reusik: Liverpool FC w pięknym stylu zakończył sezon przegrywając na Britannia Stadium 1:6 z drużyną Stoke City. Bramki na wagę 3 punktów zdobywali Mame Diouf (2), Jonathan Walters, Charlie Adam, Steve N'Zonzi oraz Peter Crouch. Jedynego gola dla The Reds przypadkiem zdobył Steven Gerrard.

Piłkarze Brendana Rodgersa wykazali się w tym spotkaniu niesamowitym charakterem i wolą walki, nie wystarczyło to jednak aby odeprzeć niesamowite ataki Garncarzy.

Z pozytywnych aspektów warto przypomnieć, że do sierpnia nie będziemy musieli oglądać spotkań Premier League w wykonaniu The Reds, trzeba także odnotować, że trzeci komplet strojów prezentuje się bardzo ładnie
» 24 maja 2015, 18:35 #65
TinyScouser: Smutna ta ostatnia niedziela... ;/
» 24 maja 2015, 18:41 #64
Bena1878: jak dla kogo :)
ja tam sie ciesze ze nie przegralismy meczu po klasycznej grze w tym sezonie... mnostwo podan przy lini srodkowej boiska i braku pomyslu na ostatnie podanie
Gramy w LM i to sie liczy :)
GGMU
» 24 maja 2015, 18:43 #63
Mastin: a co z di maria... zyje? :D
» 24 maja 2015, 18:31 #62
szabo1878: Fellaini pokazal kompletny brak klasy... wstyd!
» 24 maja 2015, 18:30 #61
tara1982: Najlepszy gracz meczu to oczywiście Valdes, fakt popełnił 2 błędy, ale potem pewny i widać, że jeśli da mu się szansę, to może zastąpić De Gea`e jeśli ten zdecyduje się odejść. Pozostali zawodnicy, może z wyjątkiem Smallinga i Jonesa, przeszła obok meczu; Di Maria jak ma odstawiać takie szopki, to niech odchodzi do szejków, to samo ten mecz był jednym z kilku szans Januzaja, mnie nie przekonał i tez zastanowił bym się nas sprzedażą, o absurdalnym faulu Fellainiego i mizernej postawie Rooneya nie wspomnę, do tego słabiutka postawa Rojo na lewej flance powinna dać Van Gallowi powód do przemyśleń, co do obsady lewej strony.
» 24 maja 2015, 18:25 #60
bacalinho: Rojo słaba postawa? Jeden z lepszych graczy dzisiaj na boisku
» 24 maja 2015, 18:43 #59
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2015 18:22

Jedyny pozytyw tego meczu to dobra gra Valdesa(wybronione 2 setki). Co do jego niepewnej gry na przedpolu, to przypominam tylko, ze to byl jego pierwszy mecz od poczatku, w Anglii, do tego po dlugiej kontuzji. Treningi, a mecz to dwie rozne sprawy. Tam sobie mogl na luzie lapac pilki, a podczas meczu dochodzi presja w trakcie meczu, brak ogrania i czucia tez swoje pewnie zrobily. Moze jakby zagral kilka meczow podrzad, nabral pewnoci siebie to cos by z niego bylo. Mimo wszystko dzisiejszym meczem Hiszpan pokazal, ze w przyszlym sezonie moze byc przynajmniej solidnym rezerwowym na mecze w COC i FA Cup.

Jezeli chodzi o sam mecz, to ja juz nie wiem gdzie lezy glowny problem czy w napastnikach(ktorzy sa na jednakowo slabym poziomie w tym sezonie) czy w pomocnikach... Brak elementu zaskocznie, oraz brak szybkosci jest u nas strasznie widoczny. U nas chyba jedynie Valencia i ADM maja jakiegos speeda. Reszta jest albo po prostu wolna sama z siebie, albo strasznie ociezala, jakby biegali z odwaznikami przymocowanymi do nog.

Plan minimalny na ten sezon zostal wykonany, oby nastepny sezon byl znacznie lepszy w naszym wykonaniu. Szkoda, ze teraz trzeba czekac ponad 2 miesiace na powrot PL :/.
» 24 maja 2015, 18:19 #58
RyanScholes1878: Najwiekszy pozytyw mecz ?? taki ze jesli Fellaini nie zostanie sprzedany to nie bede go ogladal przez 3 pierwsze spotkania w nastpnym sezonie :)
» 24 maja 2015, 18:18 #57
mastha: haha umiesz pocieszyć :D
» 24 maja 2015, 18:25 #56
Bena1878: to panuj sobie pierwsze tygodnie bo moge cie zapewnic ze nie zostanie sprzedany... nawet z racji tego ze jest pilkarzem uniwersalnym i moze grac w pomocy tak jak i w ataku w kryzysowych syt.
» 24 maja 2015, 18:46 #55
RyanScholes1878: universalny to on jest bo na jakiej pozycji by nie zagral to tam STUPI :D
» 24 maja 2015, 19:21 #54
bacalinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2015 18:19

Co do meczu powiem pare słów oto moje prywatne przemyślenia, mam nadzieję iż się ze mną zgadzacie:
Mecz bez żadnych fajerwerków po prostu nudny, my graliśmy o pietruszkę Hull o utrzymanie i im bardziej zależało na wygranej, jak się okazało po meczu to i tak Newcastlle zrobiło co do nich należało i wygrali mecz.
Jeżeli chodzi o naszych piłkarzy w tym meczu to najlepszym graczem jak dla mnie i grającym na dobrym poziomie był Rojo, no i może Valencia, Mata reszta tak sobie i to jest prawda chłopaki już myśleli o wakacjach. Tą piłkę co po błęzie Hull Mata wyłożył dla Herrery w każdym innym mecuz chociaż o stawkę sądze iż z pierwszej piłki strzeliłby bramkę. Fellainiego nie ma co komentować to to co zrobił to naprawdę porażka taki faul na zaowdniku ewidentna czerowna karta, dobrze że nie skończyło się poważniejsza kontuzją dla tego gracza, sam jestem piłkarzem i wiem co to poważna kontuzja, dlatego jestem uczlony na tego typu sytuacje, bo kiedyś jeden kretyn zniszczył mi kolano i może kariere piłkarską.
Di Maria widać po nim iż czuł odnawiający się uraz i dobrze że zdecydował się na zmianę bo szkoda by było poważnej kontuzjii i hejterzy niech sobie piszą co chcą.
Januzaj szczerze tego gracza trzeba jak najszybciej wypożyczyć, średni gracze Hull uświadomili dla młodego Belga iż to nie jest U 21 tylko BPL i rajdy na 3 zawodników nie kończą się strzeloną bramką. PSV jak dla mnie dla niego było by idealnym miejsce ewentualnie jakiś średniak z BPL w którym potrzebują skrzydłowego, chłopak potrzebuje ogrania.
Young w środku pola to nie jest dobry pomysł, jego miejsce jest na skrzydle to był błąd w ustawieniu.
Uświadomiło mnie też iż przy sprzedaży DDG, Valdes to nie jest nasz numer 1, dzisiaj świetne interwencje w bardzo trudnych sytuacjach, ale takie proste błędy przy np. wyjściu przy dośrodkowaniu, wiadomo brak mu gry i czucia to go usprawiedliwia, ja osobiście jakoś zwolennikiem Valdesa nie jestem dlatego szukałby jakiegoś innego bramkarza.
Reszty piłkarzy nie będe komentował bo po prostu nie wyróżnili się niczym szczególnym i zagrali w swoim wykonaniu średni mecz, no może Blind jeszcze coś tam chłopak próbował.
Jutro LVG ma ogłosić ważne informacje związane z klubem zobaczymy co to bęzie ale najprawdopodobniej żeganmy się z Falcao i może potweidzimy transfer Otamendiego - na to chyba teraz najbardziej liczę.
Teraz trzeba zobaczyć co wymyśli Woodward i LVG i kibicować w wymarzoncyh transferach United aby w przyszłym sezonie mieć mocną kadrę na wszystkie fornty, nie bęe pisał kogo bym chciał bo już nie raz o tym wspomniałem.
Pozdrawiam Kibiców United tych prawdziwych a nie dzieci co hejtują zespól jak ma słąbszy okres, kumaci wiedzą o co chodzi.
Glory Glory Man United!!
» 24 maja 2015, 18:17 #53
Kula4: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2015 18:18

Najlepszy zawodnik po stronie United w dzisiejszym meczu to Januzaj, reszcie chyba grac sie nie chcialo.
» 24 maja 2015, 18:17 #52
bacalinho: Chyba oglądaliśmy inny mecz, dla mnie Januzaj pokazał iż musi się sporo ograć bo do tej pory jeździec bez głowy.
» 24 maja 2015, 18:18 #51
Kula4: Nie chodzi mi strikte o umiejetnosci, ale o checi. Moge byc najlepszy, ale jak nie chce mi sie wybiec do podania to nic z tego nie bedzie.
» 24 maja 2015, 18:21 #50
szabo1878: Januzaj mial duzo strat i bezsensownych dryblingow, ale chyba tylko on i Valencia chcieli grac do przodu i atakowac.

moze nie byl najlepszy, ale patrzac na bierna postawe reszty zespolu, to faktycznie byl jednym z lepszych na boisku
» 24 maja 2015, 18:26 #49
ManchesterUtd: Straty są wpisane w rolę skrzydłowego, ma dryblować i wygrywać pojedynyki, takie jest jego zadanie.
» 24 maja 2015, 18:48 #48
bacalinho: Dryblowac od wlasnej bramki, wzdłuż boiska? To jest dryblowanie? Zgadzam się iż skrzydłowy moze mieć straty podczas dryblingu itp ale atakując bramkę rywala w celu faktycznego zagrożenia a nie bez sensu tyle
» 24 maja 2015, 19:15 #47
Gallacher: Panowie, czas zacząć sezon ogórkowy ;)
» 24 maja 2015, 18:16 #46
Marllo: Pierwszy transfer powrót GROSZKA !! :D
» 24 maja 2015, 18:15 #45
Requesta: taaak :D na szpice go dać od razu ;)
» 24 maja 2015, 18:16 #44
Marllo: Moim zdaniem lepszy Chicha od RvP i Falcao :)
» 24 maja 2015, 18:18 #43
Requesta: RvP to może nie ale od Falcao w tym sezonie to fakt :)
» 24 maja 2015, 18:32 #42
Chestnut: Moim zdaniem powinno być 0:1, ktoś przy strzale Herrery powinien wybiegać do słupka by dobić, trącić tę piłkę. Chicharito na pewno by tak zrobił. Nie wiem jaki plan miał LvG, ale po raz kolejny brak pomysłu, brak energii jakiejkolwiek chęci.
» 24 maja 2015, 18:14 #41
Michal1997: Moim zdaniem powinno być 0:6, ale liczą się strzelone bramki, a nie czyjeś zdanie
» 24 maja 2015, 18:32 #40
Chestnut: Nie rozumiem twojego ataku na mnie. Komentarz wyjęty z pupy.
» 24 maja 2015, 18:38 #39
radek87urban: Fajna przyśpiewka kibiców na koniec, to tyle jeśli chodzi o ten mecz.
» 24 maja 2015, 18:13 #38
kondzik: Co śpiewali ? bo przełączyłem
» 24 maja 2015, 18:17 #37
radek87urban: twitter . com /devilsofunited/status/600353530579410944
» 24 maja 2015, 18:22 #36
adamecki7: co za straszny mecz, chyba jeden z najgorszych w tym sezonie. Ani jednego celnego strzału w meczu no kiepsko. Spodziewałem sie pięknej i wysokiej wygranej na zakończenie sezonu. herrera 0 mata 0 Roo 0. szkoda było oglądać, mam ze następny sezon zaczniemy 100 razy lepiej
» 24 maja 2015, 18:08 #35
SaNToManUTD: Mecz dno,a ja chciałem bardzo podziękować wam czyli kibicom za cały sezon ostrego dopingowania!
GGMU! w następnym sezonie Majster ;P .
» 24 maja 2015, 18:03 #34
AndyCole: Nie chcę hejtować Januzaja bo to koniec sezonu i mecz o pietruszke ...ale w tym sezonie kiedy tylko miał okazję grac to nic nie pokazał...takich talencików z lewą nogą, to na orlikach pełno i równie dobrze mogliby godnie reprezentowac barwy MU...straszny leszczyna z niego...:)) Poza tym brawo dla Valdesa ,pokazał że mógłby godnie zastąpić De Gee :)
» 24 maja 2015, 18:01 #33
NexaT: Dzisiaj był jednym z lepszych.

Gdzie ma wyrobić sobie formę, skoro nie gra? Na treningu?
» 24 maja 2015, 18:03 #32
Kula4: Skoro tak talenty na orlikach wylapujesz to moze na skauta bys sie nadal.
» 24 maja 2015, 18:05 #31
Abrakadabra: W innym klubie, innej lidze (najlepiej w takiej gdzie piłkarze występują w wadze muszej/piórkowej)
» 24 maja 2015, 18:05 #30
Kula4: To pilka nozna dzieli sie na kategorie wagowe?!? No prosze co mozna sie dowiedziec od ekspertow.
» 24 maja 2015, 18:07 #29
Abrakadabra: jeśli nie umiesz wyczuć ironii to zamilcz, ekspercie
» 24 maja 2015, 18:08 #28
Kula4: Ironia, ironia, ale juz po prostu za duzo gadacie o tej wadze, czy masie miesniowej, jakby tam lali sie po pyskach.
» 24 maja 2015, 18:10 #27
Abrakadabra: Dobry skrzydłowy to człowiek umięśniony, szybki, zwinny, trzymający się dobrze na nogach, wiedzący co chce zrobić z piłką, potrafiący dryblować, przepchnąć się, dobrze dośrodkować, mający zimną głowę, wiedzący co się dzieje na boisku, potrafiący przed dośrodkowaniem spojrzeć w pole karne by zobaczyć jak ustawieni są partnerzy. Januzaj z tych wszystkich umiejętności które wymieniłem posiada tylko szybkość i zwinność. Nie różni się niczym od przeciętnego skrzydłowego z okręgówki, prócz zarobkami.
» 24 maja 2015, 18:29 #26
AndyCole: DZISIAJ BYŁ JEDNYCH Z LEPSZYCH....Nie no spoko:D Rzeczywiście Man of the match a może nawet man of the season :D Nie wiem gościu czy to Ty oglądałeś inny mecz,czy może ja,ale się kompletnie z Tobą nie zgadzam:D Dlatego napisałem ,że nie chcę go hejtować bo ma zaledwie 20 lat,ale jak chce się być piłkarzem na miarę United to przede wszystkim trzeba grac zespołowo czego januzajowi brak bo to zwykły egoista i indywidualista boiskowy,tyle że ten jego indywidualizm nie przynosi żadnych efektów ani nie daje żadnych korzyści drużynie. Słaby to piłkarz i to jest moje zdanie;)
» 24 maja 2015, 18:35 #25
AndyCole: Abrakadabra POPIERAM :)
» 24 maja 2015, 18:37 #24
recznikowy: A co myslicie o Blindzie?
» 24 maja 2015, 18:39 #23
Chestnut: Problem jest taki że Januzaj to ŚPO, a Manchester robi z niego skrzydłowego, pewnie skończy jak Anderson.
» 24 maja 2015, 18:47 #22
runnejooo: Loserpool nie zagra w LE tak?
» 24 maja 2015, 18:01 #21
Copy: 6 miejsce- kwalifikacje LE
» 24 maja 2015, 18:02 #20
EnJoy: graja
» 24 maja 2015, 18:02 #19
mastha: zagra bo Southampton nie wygrało z City
» 24 maja 2015, 18:02 #18
Kula4: Zagra.
» 24 maja 2015, 18:02 #17
Mastin: nawet swieci zagraja jak arsenal wygra za tydzien final fa cup
» 24 maja 2015, 18:29 #16
Dawidziorrra: Grali o pietruszke, i tak to też wyglądało... Tyle
» 24 maja 2015, 18:01 #15
Mikusss: Nie mam pojęcia jak skomentować Valdesa. Raz robi kiksy w banalnych akcjach, a za chwilę broni strzały nie do obrony.
» 24 maja 2015, 18:00 #14
EnJoy: bo to valdes w barcelonie gral tak samo:)
» 24 maja 2015, 18:03 #13
Diabelred: ,,Z pozytywnych aspektów warto przypomnieć, że do sierpnia nie będziemy musieli oglądać spotkań Premier League w wykonaniu The Reds''

lfc.pl jak zawsze w fomie ;D
» 24 maja 2015, 18:00 #12
recznikowy: Pozdrowiebia Sterlinga tez na poziomie :D
» 24 maja 2015, 19:06 #11
Kula4: Wilson mógł troche wcześniej wejść, chociaz i tak nie chcialo im sie atakowac, widac ze LVG myslal jak to bedzie grzal sie w Portugalii.
» 24 maja 2015, 17:59 #10
Kilerek7: Mimo wszystko, powinniśmy trochę pograć, a nie oddać tak łatwo inicjatywę, jedynie obrona grała dobrze, o dziwo Valdes mimo problemów z łapaniem, refleks ma świetny. No cóż, fajnie się oglądało, ale przyszedł koniec, czekamy teraz jak się pozmienia nasz klub, kto dojdzie a kto odejdzie i oby w przyszłym sezonie było o wiele lepiej.
» 24 maja 2015, 17:59 #9
Mordox: Di Maria powinien grać w jakieś zbroi ...
» 24 maja 2015, 17:58 #8
Requesta: powinien przypakować jak Bale ;)
» 24 maja 2015, 18:00 #7
Copy: Wyobraz sobie przypakowanego Marie:D
» 24 maja 2015, 18:03 #6
Requesta: nie no musi chociaż trochę nabrać na masie bo sam widzisz jak to wygląda.. jeden, dwa kontakty z przeciwnikiem i schodzi z boiska xd no bez jaj ;P
» 24 maja 2015, 18:06 #5
Maesky: Emocje jak na grzybach. Wiem, że ostatni mecz United, że w zasadzie o nic, ale bez przesady...
» 24 maja 2015, 17:58 #4
kralo11: Di marian kurde i co tu z toba zrobic jestes bardzo dobrym pilkarzem obecnie nie w formie ale to moze wrocic bardziej boje sie o twoja zdrowie byc moze wyspy nie dla ciebie
» 24 maja 2015, 17:58 #3
RedDevils4life: "Z pozytywnych aspektów warto przypomnieć, że do sierpnia nie będziemy musieli oglądać spotkań Premier League w wykonaniu The Reds" - redakcja lfc.pl kocha swój klub.
» 24 maja 2015, 17:57 #2
RedMan97: Redakcja LFC.pl jest tak żałosna, że ręce opadają. Ich klub przegrał wysoko to sami w newsie go hejtują... Nie wiem jak tak można. Kilka perełek, które powstały do tej pory: "Chyba jednak przebił Moyesa."
"Rodgers wybrendalaj!", "Przecież jak ta karykatura trenerska zostanie na następny sezon,to będzie jawny sabotaż." , "Brawo!" i oczywiście na samym początku "Liverpool FC w pięknym stylu zakończył sezon przegrywając na Britannia Stadium 1:6 z drużyną Stoke City." Jak tylko dowiedziałem się o wyniku nic nie mogło mnie powstrzymać przed wejściem na ich strone :D
» 24 maja 2015, 18:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.