Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LVG: Mamy listę ewentualnych następców De Gei

» 16 maja 2015, 07:38 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Louis van Gaal zapewnił kibiców, że Manchester United jest dobrze przygotowany na ewentualne odejście Davida de Gei.
LVG: Mamy listę ewentualnych następców De Gei
» David de Gea jeszcze nie ogłosił decyzji na temat swojej przyszłości
Holenderski menadżer przyznał również, iż decyzja odnośnie przyszłości leży tylko i wyłącznie w rękach samego zawodnika.

- Kiedy w klubie pracuje dobra siatka skautów, to powinniśmy od razu wiedzieć, kto będzie następnym bramkarzem. Mamy listę golkiperów, którzy mogą zastąpić Davida, ponieważ musimy być zorganizowani. To nie dotyczy tylko obsady bramki, lecz każdej pozycji na boisku - wyjaśnił Van Gaal.

- Chcemy, żeby De Gea został w klubie i mamy nadzieję, że podpisze nowy kontrakt. W transfer zaangażowane są trzy strony, a najważniejszą z nich jest piłkarz. To nie zależy ode mnie czy od Manchesteru United, my chcemy, żeby David został. To on musi złożyć podpis i chcieć nadal grać w tym klubie. Nie wiem, dlaczego jeszcze nie podjął decyzji, nie mogę wyjawić tego, co mi mówi.

- Nie wiem, czy jesteśmy w stanie zaoferować tyle, co Real Madryt. Nie mogę wypowiadać się w imieniu innego klubu - podsumował menadżer Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Zamieszanie wokół De Gei trwa w najlepsze
Następny news »
"Man United wróci do gry z mocnymi transferami"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


Vipol94: Ja bede bardzo zasmucony gdy DDG odejdzie. widziałem w nim następce van der Sara na dłuugie lata..
» 18 maja 2015, 17:06 #112
RicoGGMU: Niech odchodzi gdzie chce trudno ale nie do Realu może iść nawet do Arsenalu czy Chelsea ale nie do Realu
» 16 maja 2015, 23:32 #111
AQc: Może młody schmeichel?
» 16 maja 2015, 21:57 #110
MU1212: a Valdes to co kupiliśmy go tylko po to aby siedział na ławie
» 16 maja 2015, 21:08 #109
ptasior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2015 00:36

Tak, a przede wszystkim nie kupiliśmy go tylko przyszedł za darmo po ciężkiej kontuzji.
» 17 maja 2015, 00:33 #108
grzeho16: Pewnie
Falcao z Di marią i innymi gwiazdkami niech ciągną z klubowej kasy ile się da za siedzenie na ławce a na najlepszego naszego racza w zeszłym jak i pewnie tym sezonie nie ma kasy....
Jeżeli ten transfer dojdzie do skutku to pierwszy raz zwątpię w to że Edzio wie co robi.
» 16 maja 2015, 20:32 #107
w124amg: 200k to mało? real mu proponuje 80 o czym ty gadasz?
» 16 maja 2015, 20:43 #106
grzeho16: Czekaj bo nie rozumiem o co ci chodzi.
- Nie wiem, czy jesteśmy w stanie zaoferować tyle, co Real Madryt. Nie mogę wypowiadać się w imieniu innego klubu - podsumował menadżer Manchesteru United.
Z tego by wynikało że Real daje mu więcej kasy jednak.
» 16 maja 2015, 21:39 #105
tara1982: Transfer Davida do Realu co raz bardziej staje się realny, United zapewne spróbuje wyrwać Bale`a, który nie za bardzo pasuje do układanki Pereza, zapewne pożegnamy też Di Marię, który nie spełnił oczekiwań, u Van Gaala nie zaistnieją indywidualności, gdy nie będą walczyć za zespół i dobrze bo irytują straty Angela. W zastępstwie Hiszpana ujrzymy moim zdaniem kolejnego... który już jest w Manchesterze, czyli Valdesa, nie po to tyle czasu siedzi na ławce, ale to tylko moje przemyślenia :)
» 16 maja 2015, 20:25 #104
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 17:18

"David de Gea has not agreed terms with Real Madrid, according to Sky Sports News"

www1. skysports.com/football/news/11667/9851637/david-de-gea-has-not-agreed-terms-with-real-madrid-according-to-sky-sports-news
» 16 maja 2015, 17:18 #103
Kilerek7: Mnie się podoba Cillessen, Oblak i Sirigu. Cech i Lloris są fajni, ale wątpie, aby LvG sprowadzał Valdesa tylko na ławkę.
» 16 maja 2015, 16:46 #102
b90: Przede wszystkim nr.1 to LENO, a nie przytaczasz tu dziadków.
» 16 maja 2015, 17:54 #101
Red1Devils: Szczerze ja bym chciał u nas Sergio Rico z Sevilli młody bramkarz (21 lat) do tego widziałem kilka jego meczy i broni naprawdę dobrze a że jest jeszcze młody to na pewno się rozwinie.
» 16 maja 2015, 19:46 #100
Reusik: Rulli z Sociedad
» 16 maja 2015, 20:14 #99
United45: Szczerze... to nie ma ludzi nie zastąpionych był Shmeichel był VDS wszystkich jakoś zastąpiono choc jak wszyscy wiemy Petera było cięzko bo i Carrol i Howard jak wszyscy wiemy nie wypalili ale teraz jest tyle świetnych bramkarzy że nie powinno być problemu z zastąpieniem Dejva, a za rozsądną oferte(wymiana za Bale) błędem byłó by trzymanie go na siłe.
ps. Mam nadzieje że nie zagra jutro on tylko Valdes, święta krowa na ławe!
» 16 maja 2015, 16:27 #98
Mordred: "rozsądną oferte(wymiana za Bale)"
No, ale po co tworzysz ten oksymoron?
» 16 maja 2015, 17:32 #97
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 18:02

Bale w Premier League a Bale w Primera Division to dwaj różni piłarze jak wróci na wyspy pokaże swoją klase.
» 16 maja 2015, 18:01 #96
kriss2802: a może by tak Subasić z Monaco? Co sądzicie?
» 16 maja 2015, 16:19 #95
Reusik: Ma 30 lat i dopiero co przedłużył umowe
» 16 maja 2015, 17:29 #94
Kilerek7: Fellaini na bramkę:P
» 16 maja 2015, 15:58 #93
w124amg: jak on wcale w tym sezonie nie grał
» 16 maja 2015, 16:34 #92
pawel159: Boruta przyjdzie :P
» 16 maja 2015, 15:31 #91
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 20:38

Borubar :D
» 16 maja 2015, 20:37 #90
Bena1878: tylko ze David jest wart jednej z najwiekszych stawek bramkarskich na swiecie w przeciwienstwie do Falcao ktory pewniakiem nie jest na swojej pozycji
» 16 maja 2015, 14:42 #89
pawel159: A Dejwid ma nas w pupie....
» 16 maja 2015, 15:34 #88
United45: 1. Lloris
2.Ter Stegen
3. Oblak
4. Szczesny
5. Cech
Tak bym widział liste potencjalnych zastępców Davida ;)
» 16 maja 2015, 14:38 #87
peli: Szczęsny? :p

No nie bardzo.. Chłopak nie jest w formie.: )
» 16 maja 2015, 14:48 #86
tom93: heh, życze powodzenia z wyciagnięciem Ter Stegena i Oblaka. Najławiej zdecydowanie Szczęsnego, tym bardziej że Arsenal planuje zakup Schmeichela. Transfer Cecha nie ma sensu- stary, a pewnie i tak by nie przeszedł. Transfer Llorisa nie taki zły, ale z pewnoscią trudny do zrealizowania i drogi. Ja chciałbym Leno
» 16 maja 2015, 14:50 #85
United45: Powiem tak i Ter Stegen i Oblak zdecydowanie nie są zadowoleni z bycia bramkarzami tylko na froncie LM wiadomo że gra w tych rozgrywkach jest bardzo ważna ale na pewno czują frustracje z tego powodu że grają raz może 2 razy w miesiącu, bo w Premiera Division grają Moya i Bravo.
» 16 maja 2015, 16:20 #84
Damianos500: Lloris podobno ma klauzule 14 mln jak Totki nie będa miały lm,więc chyba nie tak ciężko :)
» 17 maja 2015, 13:19 #83
tomek94: Polecam Bernda Leno, młody, utalentowany zawodnik na co najmniej dekadę :)

Na miejscu van Gaala sprawdziłbym jeszcze Vanje Milinkovicia o którym ostatnio mało się mówi, a nie zapominajmy że on także ma ogromny potencjał ;)
» 16 maja 2015, 14:32 #82
mcis: "młody, utalentowany zawodnik na co najmniej dekadę "

juz to kiedys slyszalem... hmm jakies 4 lata temu
» 16 maja 2015, 15:18 #81
United45: No i w czym problem VDS kupiliśmy w wieku 31 lat a grał u nas i to jak do 40.
» 16 maja 2015, 16:22 #80
b90: W końcu ktoś napisał jakiś mądry komentarz. Leno to jeden z najlepszych bramkarzy grających obecnie w najlepszych ligach. W dodatku młody.
» 16 maja 2015, 17:56 #79
DevilFan: a co jak De Gea teraz podpisuje 4 letni kontrakt i przy tym zrywa ze swoja pseudo piosenkarką pokroju naszej polskiej Elizki z łorsołszor? ;o
» 16 maja 2015, 14:26 #78
brylaantowy: a możę Szczęsnego uda się wyciągnąć z Arsenalu, może znudzi mu się oglądanie Ospiny z ławki rezerwowych ;)
» 16 maja 2015, 13:59 #77
ptasior: Jak w glowie sobie pouklada to czemu nie, bo papiery na granie to on ma.
» 16 maja 2015, 14:22 #76
Diabelred: Odejdzie trudno sie mowi... Skoro jest sterowany przez swoja dziewczyne i Mendesa, to nic na to nie poradzimy. Pamietam, jak jeszcze pare miesiecy temu, wielu pisalo, zeby po Rooneyu De Gea dostal kapitana... Oby tylko Hiszpan odszedl z klasa(jak chociazby Evra) i przedluzyl kontrakt przynajmniej o rok, tak by klub zarobil jakies uczciwe pieniadze za niego, a nie jakies ochlapy. Swoja droga to tak dla ciekawostki dodam, ze Real czeka dluzej na majstra niz my ;)
» 16 maja 2015, 13:51 #75
Skootie: A niech idzie, żeby tylko dobrą kasę za niego Manchester zgarnął i tyle w tym temacie... A Real niech się... I oby zablokowali ligę hiszpańską i te pieniądze z transmisji telewizyjnych im spadły... A co:D
» 16 maja 2015, 13:32 #74
sk8bob: ,,Kiedy tylko Hiszpan dowiedział się o poważnym zainteresowaniu Realu, rozmowy z United w sprawie nowego kontraktu zostały sparaliżowane. Anglicy oferowali bramkarzowi nawet 7,5 miliona euro za sezon. De Gea miał dogadać się z Realem na nieco ponad 5 milionów i 5-6 lat. Wszystko ułatwił Jorge Mendes, który doskonale zna się z działaczami Królewskich. Czerwone Diabły podobno pogodziły się z odejściem De Gei, ale nie oznacza to, że oddadzą go za darmo. Chociaż kontrakt zawodnika wygasa już za rok, to jego wartość rynkowa oscyluje wokół 40-50 milionów euro. Na dzisiaj Hiszpan ma najlepsze notowania na świecie obok Courtois i Neuera, a za to też trzeba zapłacić. Dyrekcja Realu ma jednak nadzieję na operację, która nie przekroczy 30 milionów euro. MARCA twierdzi, że Anglicy rozpoczną negocjacje z poziomu 40 milionów euro. Na koniec tego artykułu możemy przeczytać: „Królewscy zamierzają zrobić z De Gei nowego Casillasa. United go sprzedadzą, tak. Brakuje tylko ceny”. (...) "

Taki artykuł jest na stronie Realu . Chyba pozamiatane
» 16 maja 2015, 13:26 #73
Skootie: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 16 maja 2015, 13:22 #72
RedDepils4life: Chetnie zobaczylbym Mattia Perina z Włoch albo Leno, sprawdzonym bramkarzem napewno bedzie Lloris, chociaz Begovic tez nie jest zlym bramkarzem.

Ps: Uprzejmie prosze szanownych adminów tej strony o nie banowanie mnie bez powodu!!
» 16 maja 2015, 13:21 #71
Abrakadabra: Mam nadzieję że na tej liście znajdują się w pełni ukształtowani bramkarze jak Cech, Casillas, Lloris czy Handanovic, nie ma czasu na młodych obiecujących. Potrzebujemy kogoś kto od pierwszej kolejki będzie pewnym punktem drużyny, nie ma czasu na błędy jak w przypadku Davida z początku kariery.
» 16 maja 2015, 13:07 #70
Mati177: Czy zawsze Real musi nam odbierać zawodników/ Najpierw Beckham, 2009 Ronaldo a teraz prawdopodobnie DDG. Niech sobie real wychowa następcę Casillasa a nie chce nam Odebrać DDG który jest już bramkarzem na światową skalę. Czemu nim się nie interesowali w 2010 roku gdy ten grał jeszcze w Atletico Madryt. Bo wtedy casillas jeszcze dobrze grał i nie popełniał tyle błędów co teraz. Powiem tak: United powinno za wszelką cenę zatrzymać, a jeśli nie to De Gea popełni największy błąd w życiu bo jeśli myli ze po transferze do realu od razu stanie się nr 1 w bramce to się grubo pomyli bo tam pierwszy jest casilas i będzie jeszcze przez 2-3 lata po mimo błędów,a wtedy może po 3 latach grzania ławy może zostanie następcą casillasa o ile Perez nie zdecyduje by navas był następcą Ikera w bramce. Niech się David De gea zastanowi czy woli grzać ławę w realu czy być nr 1 w United przez kilka sezonów
» 16 maja 2015, 12:56 #69
karreem: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 12:49

Teraz trzeba wyrwać jak najwięcej kasy od Realu,bardzo chciałbym abyśmy zakontraktowali Cecha bo to fenomenalny doświadczony bramkarz, ale raczej Mourinho go do nas nie puści.
» 16 maja 2015, 12:45 #68
uzil25: Też czekam na decyzję De Gei. Jeśli będzie chciał odejść niech to zrobi, przyjdzie Lloris i będzie też bramkarzem na lata.

Co do Valdesa to jeśli ktoś myśli, że to może być podstawowy bramkarz to się myli. On w najlepszych latach swojej kariery, robił ogromne klopsy i nie grał na takim poziomie jak najlepsi bramkarze to nagle na starość, gdzie nie gra od 2 lat miałby stanowić monolit? Dajcie spokój...
» 16 maja 2015, 12:31 #67
Ariacchi: Przynajmniej mógłby się zachować fair w stosunku klubu jak Ronaldo i podpisać oferowany mu kontrakt, po czym odejść za najwięcej ile się da.
» 16 maja 2015, 12:21 #66
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 14:18

Nie licz na to. De Gea ma nasz klub w czterech literach.
Gdyby miał jaja to powiedziałby ODCHODZĘ, a ten ma czelność bawić się jeszcze uczuciami kibiców United. Oby szybko poczuł, jak wielki błąd robi, gdy poczuje to, co teraz czuje Gareth Bale.
» 16 maja 2015, 14:18 #65
Principeazzurro: DDG to prawdziwy profesjonalista i wylewanie na niego pomyj, tylko dlatego, że madia spekulują o jego transferze jest nie na miejscu. Szacunek mu się należy! Według mnie, gdyby DDG chciał u nas zostać, już dawno podpisałby kontrakt. Poza tym jego partnerka mocno naciska go na transfer, bo pracuje w Hiszpanii i nie przepada za Manchesterem. Z punktu widzenia samego Davida, zawsze będzie go ciągnęło do ojczyzny, a perspektywa gry w najbardziej utytułowanym hiszpańskim klubie jest kusząca. Real zaoferuje mu pewnie gorsze warunki niż MU, ale tutaj nie chodzi o pieniądze i jeżeli DDG będzie zawodnikiem Realu od przyszłego sezonu, to ja taką decyzje w pełni zrozumiem. Informację o odejściu poda pewnie po zakończeniu sezonu. Pozostaje mu podziękować za wszystko co dla nas zrobił :)
» 16 maja 2015, 12:18 #64
sisinho: Będąc WYCHOWANKIEM Atletico chyba ma jakieś priorytety. No chyba że lubi być szykanowany przez kibiców obu klubów (Realu jak mu coś nie wyjdzie i atletico z wiadomych przyczyn). Gdyby był taki święty to dawno by ogłosił że chce odejść, a nie dawał wywiadów w stylu "swietnie sie tutaj czuje" i w ogóle.
» 16 maja 2015, 12:20 #63
Principeazzurro: To jaki ma stosunek do Atletico i Realu to już jego prywatna sprawa. Mówienie, że się odchodzi z pracy przed skończeniem projektu (w tym wypadku sezonu piłkarskiego) jest nieprofesjonalne w każdym zawodzie ;)
» 16 maja 2015, 12:39 #62
DevoMartinez: To Klopp jest mało profesjonalny a połowa dp go tu chce ;)
» 16 maja 2015, 13:17 #61
sisinho: Vidic i Evra też ogłosili wcześniej że odchodzą, nikt ich nie zbeształ ;s Mało profesjonalne to jest dawanie wywiadów jak mu to nie jest świetnie a chwile później uciec jak mysz.
» 16 maja 2015, 17:21 #60
RobvanKlu5i: Ludzie! Jak będzie chciał odejść to odejdzie i koniec. Nie ma ludzi niezastąpionych i tak jak powiedział kiedyś SAF : "żaden zawodnik nie jest ponad United". Odszedł van der Sar- przyszedł De Gea, odejdzie De Gea - przyjdzie kolejny! :)
» 16 maja 2015, 11:55 #59
champione2013: Dziwnym trafem taki Cech w formie przy zainteresowaniu Realu nie robił szopek .
» 16 maja 2015, 11:59 #58
RobvanKlu5i: De Gea widocznie nie czuje szczególnej więzi z MU i chętnie chciałby przenieść się do Hiszpanii. Chce? Droga wolna. Dziękujemy mu za wszystko co dla nas zrobił, jego zasługi są nieocenione ale widocznie tak ma być i już. Tylko niech liczy się z tym, że jeżeli zdarzy mu się kilka wpadek to szybko wyląduje na ławce kosztem Navasa lub po raz kolejny Casillas dostanie swoją szansę.
» 16 maja 2015, 12:02 #57
sisinho: Mam nadzieje że Casillas zostanie i Davidek sobie tam znowu sezon czy dwa pogrzeje. Ciekawe czy będzie zadowolony.
» 16 maja 2015, 12:18 #56
DevoMartinez: Dla mnie to mu sodówka uderzyła do głowy bo zainteresowaniu konkretnijszym realu. Brak koncentracji w ostatnich meczach to chyba jednak nei przypadek. Z drugiej strony mu się nie dziwie, powrót do domu, do topowego klubu, pewne miejsce w reprezentacji jako gk realu i ciepły klimat co dla południowców też jna pewno nie jest bez znaczenia. Także chyba "szerokiej drogi już czas..." ;)
» 16 maja 2015, 12:54 #55
Kuntakinte: lol

http:// transfery.info/75315,marca-de-gea-jedna-noga-w-realu
» 16 maja 2015, 11:49 #54
krzysiek199393: Leno/ Lloris
» 16 maja 2015, 11:47 #53
mantup89: Nie ma sie co oszukiwac, De Gea odejdzie. Trzeba szukac godnego zastepcy.
» 16 maja 2015, 11:33 #52
Damianos500: Przykro mi. Myślałem,że będzie to bramkarz na lata,legenda United. Niestety kasa ważniejsza,a przecież grał w największym przeciwniku Realu (Atletico). Mam nadzieję,że przyjdzie ktoś dobry. Boli,że z takiego klubu jak United piłkarze chcą odchodzić do takiej zbieraniny gwiazd.
» 16 maja 2015, 11:23 #51
Niemiec: Kasa? Real nie da mu tyle ile my mu dajemy Xd, Akurat on wybrał Real z innych wzgledów
» 16 maja 2015, 11:25 #50
masenko: -Każda informacje płatna po spotkaniu
-Masa wygranych tego Typera poniżej
-Masa dowodów wygranych kuponów poniżej


NA DZIŚ KOLEJNY TYP Z PŁATNOŚCIA PO SPOTKANIU

Email : vip.group@o2.pl







14.05.2015
Stawka 130 euro - Wygrana 6370 euro
HT/FT 1/2
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11264884_1581965315393363_4214706367958820913_n.jpg?oh=a630fe2897261fbcb064cd7214082513&oe=5603CDD7

Screen przed spotkaniem :
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11233771_1581702835419611_546219848839028026_n.jpg?oh=573115ffd7049eb2b6ce5525bdc0f62b&oe=55D4B225





13.05.2015
Stawka 220 euro - Wygrana 7480 euro
HT/FT 2/1
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10930910_1581620858761142_4301894060689711036_n.jpg?oh=caebb4f05797afe8965c5b6995828443&oe=55BF3BD5





12.05.2015
Stawka 150 euro - Wygrana 6000 euro
Correct Score
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11051953_1581470952109466_8732730201563716640_n.jpg?oh=f6dab29e8c3b6924558fc7511cb998cb&oe=55C2A0D8

Screen przed spotkaniem :
fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/11244927_1581219518801276_2594276558017142221_n.jpg?oh=3d49022850f6010e8189dcb59c84539f&oe=55C0E27A&__gda__=1442947277_bbe23f3a4587fc24f57f227214429783




11.05.2015
Stawka 200 euro - Wygrana 8600 euro
HT/FT 2/1
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11218525_1581204618802766_6841601349112455156_n.jpg?oh=3ca613aac8091b56007d9252b50cc8ee&oe=55D20508





9.05.2015
Stawka 180 euro - Wygrana 7020 euro
HT/FT 1/2
fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/22627_1580600542196507_7015976752418049719_n.jpg?oh=1ede5b621608f379f0ecd466d3c8cf1f&oe=55C77E4E&__gda__=1439899042_123d7b252511febaf8ec7908b78ebe66

Screen przed spotkaniem :
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/v/t1.0-9/10349954_1580247318898496_5668310633014806744_n.jpg?oh=34d92a553ab7a0d7deee0eb121cb72df&oe=55D6E1CA





30.04.2015
Stawka 190 euro - Wygrana 7790 euro
HT/FT 2/1
scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11188417_1577904799132748_2804030635137247629_n.jpg?oh=7af435021371186bba5055b1dbec4540&oe=5602E41F



Dane kontaktowe : vip.group@o2.pl
» 16 maja 2015, 11:22 #49
kadM: + na droge :) Wygral nam wiele wiele meczy w tym sezonie za co jestem mu bardzo wdzieczny. Jesli rzeczywiście LLoris ma tą klauzule to brac bez zastanowienia.
» 16 maja 2015, 11:19 #48
Niemiec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 11:19

Jest to świetny bramkarz, ale czy najlepszy na świecie? Nie on rowniez popelnia błedy, to, że ratował naz zespoł wiele razy nic nie zmienia. Można spojrzeć np na takiego Boruca on także na euro 2008 robił, rzeczy nie z tego swiata. Tak więc bramkarza jest bardzo latwo zastapic, kupimy takiego Leno jakiegos dobrego obronce to rojo, bardzo bym chcial otamendiego, i mozemy jechac po majstra. Chcialbym by nasz klub zmierzyl sie z Realem w tym sezonie LM, i David puscilby tam z 2-3 gole do obronienia, od razu caly ten cyrk pereza zaczal by na niego gwizdać, u nas niezaleznie czy ktos gra dobrze czy zle zawsze ma popracie fanów(Falcao). Old Trafford ma wyzszy poziom kultury od Santiago, gdzie chce sie tylko wygrywania za wszelką cene a zawodnicy traktowani sa jak smeicie.
» 16 maja 2015, 11:17 #47
ptasior: Wcześniej czy później i tak odejdzie. Wolałbym żeby odszedł do Barcelony niż Realu no ale ok.
» 16 maja 2015, 11:11 #46
champione2013: Jak każdy widzi następce to ja chce Boruca :)
» 16 maja 2015, 10:56 #45
Abrakadabra: Dość ryzykowny transfer, Artur ma dziwną przypadłość nawadniania co 1/2 sekundy pola karnego, a nasi obrońcy bez tego się ślizgają.
» 16 maja 2015, 13:01 #44
PLDan11: Trochę krzywdzące słowa dla obu naszych rezerwowych bramkarzy - Valdes na pewno mógłby pobronić jeszcze trochę na najwyższym poziomie, Lindegaard słaby też nie jest.
» 16 maja 2015, 10:42 #43
Kuntakinte: Linde jest słaby jak na United, w bramce wygląda jak Evans na ŚO
» 16 maja 2015, 10:45 #42
ManUtdFan94: Kuntakinte-->> chyba nie widziałeś Linde u Nas jak bronił ;) Nie jest to może wybitny bramkarz,ale słaby też nie jest.
» 16 maja 2015, 10:57 #41
Kuntakinte: oglądałem go jak rotowali bramkarzami chyba robił do Moyes , Linde strasznie nie pewny
» 16 maja 2015, 11:50 #40
SewkoMU4ever: Część wszystkim. Rzadko pisze komentarze pod plotkami ale ten transfer doprowadza mnie do szału!!. Moim zdaniem powinni go sprzedać za dobrą cenę niech bd okolo 40 może 45 milionów i zastąpić go fenomenalnym 22 letnim Leno z Leverkusen. Bo jaki tak juz Davida nie chce za brak szacunku dla klubu i kibiców!! Pozdrawiam wszystkich 😉
» 16 maja 2015, 10:40 #39
swiety1: Myślę że czeka tylko na zakończenie sezonu i ogłoszenie decyzji i niestety obawiam się że odejdzie. To musi być nauczka dla zarządu klubu, ja pisałem już w ostatnim sezonie Fergusona po meczach z Realem żeby podpisywać nowy kontrakt a nie czekać aż będzie kończył się kontrakt. Gdy chodziło o Rooneya to byłem pewny że zostanie, a w tym przypadku mam tylko nadzieje.
» 16 maja 2015, 10:38 #38
DevoMartinez: A to zawodnika z kontraktem nie da się kupić?
» 16 maja 2015, 11:51 #37
mcis: jakby byl kontrakt to 40mln funtow bylo by do osiagniecia. teraz pewnie 20mln funtow, czyli 30mln euro
» 16 maja 2015, 15:20 #36
masrzisz: co by ten Real zrobil bez United hehe
» 16 maja 2015, 09:41 #35
jaratkow: Wcale mnie LvG nie uspokoił. W bramce musi stać bramkarz a nie "lista bramkarzy"...
» 16 maja 2015, 09:38 #34
RozbawionyPepit: Nawet jeśli lista jest długa i zapisana na dobrym bloku technicznym?
» 16 maja 2015, 11:53 #33
Insanity: Czyli ma już kontraktować nowego golkipera w trakcie ważnej części sezonu, wymuszając tym samym odejście DDG czy poczekać i mieć nadzieje, że podpisze? Dostał warunki i tak bardzo dobre. Jeśli odejdzie to oznacza, że nic go nie łączyło nigdy z United i w tym wypadku straci mój szacunek. Ze względu na moment w którym nas zostawia i dla kogo.
» 16 maja 2015, 12:49 #32
MANUGLORy: Czyli Real go naprawde chce kupić już teraz skoro LVG o tym mówi z niewolnika nie ma pracownika można go sprzedać ale z transakcją wymienną np. za Bale + my coś dopłacamy. Szkoda takiego bramkarza ale co zrobisz nic nie zrobisz.
» 16 maja 2015, 09:35 #31
Kamil123: A ja nie będę płakał po De Gei. Nigdy go jakoś szczególnie nie lubiłem. Ratował nas nie raz, to fakt. Jednak zaraz po odejściu van der Sar'a wolałem Neura(wtdy się nim interesowaliśmy) niż Davida. Mam nadzieję, że jak odejdzie de Gea ściągniem Llorissa lub innego dobrego bramkarza, ale na pewno po de Gei płakał nie będę ;)
» 16 maja 2015, 09:35 #30
suuchy: ten niemiec wcale nie jest taki dobry, gówniarz Neymar strzela mu bramki jak chce.. DDG wcale też kozakiem nie był. Zastanawiam się jak Valdes się u nas sprawdzi.
» 16 maja 2015, 10:16 #29
mcis: Niemiec byl dla nas opcja nr 1, bo na tamten czas gral lepiej nogami niz dG, ale on od poczatku chcial do Bayernu
» 16 maja 2015, 10:30 #28
zylkos1988: musze Ci powiedziec ze glupoty prawisz, DDG juz w Madrycie gral swietnie nogami, Jego wybicia bliskie i dalekie praktycznie zawsze lecialy w punkt do zawodnika Atletico
» 16 maja 2015, 10:43 #27
Kamil123: Tak, Neuer też popełnią błędy, ale ja bardzo żałowałem, że nie trafił do nas. Pamiętam jeszcze, jak chyba w ćwierćfinale czy tam pófinale LM jeszcze z Schalke bronił przeciw Manchesterowi ;p
» 16 maja 2015, 12:33 #26
mcis: @zylkos1988
gdzie napisalem, ze dG gral zle nogami? namisalem, ze Neuer gral lepiej... czytanie ze zrozumieniem sie klania
» 16 maja 2015, 12:52 #25
pawel159: też mam takie myślenie a inni niech płaczą ...
» 16 maja 2015, 15:33 #24
Kornel: Ewidentnie chce odejść, ale ma wyrzuty sumienia i nie może podjąć sytuacji, bo mu po prostu głupio, że opuszcza klub, który tak na niego stawiał. Kto wie może jeszcze zobaczymy info : "De Gea podpisuje 5 letni kontrakt".
» 16 maja 2015, 09:30 #23
piter100000: z Realem Madryt
» 16 maja 2015, 09:35 #22
mcis: predzej zobaczymy info: "gra dla RM to spelnienie marzen"
» 16 maja 2015, 10:31 #21
Gallacher: Ja bym chętnie widział Fabiańskiego.Dobrze broni w Swansea i nie mówcie że by się nie nadał.Zna ligę.
» 16 maja 2015, 09:06 #20
JackDaniels: to juz bym wolał bronka komorowskiego na bramce, fabianski to ciamajda. Nam potrzeba kogoś kto ma talent i się rozwija, sama znajomosc ligi nie wystarczy. Fabian z całym szacunkiem to duzo duzo gorszy bramkarz od de gea
» 16 maja 2015, 09:32 #19
piter100000: serio? w Arsenalu pokazał jak się nadaje. na Swansea jest ok, ale United to za wysokie progi. tu trzeba oprócz wielkich umiejętności mieć żelazną psychikę Moim zdaniem Fabian nie ma ani jednego, ani drugiego). zresztą bramka Swansea jest regularnie atakowana, Fabian nawet jak puści gola to obroni kilka piłek i tak tworzy się fałszywy obraz, że gra na jakimś wysokim poziomie
» 16 maja 2015, 09:34 #18
JackDaniels: zgodzę się z Toba piter. poza tym tez w tym arsenalu nie grał regularnie, a nie uwazam zeby szczęsny był jakas wielką konkurencja. w United wojtek siedziałby na ławie albo był 3 bramkarzem bo i de gea i valdes są duzo lepsi. Takze stanowsze nie dla fabianskiego.
» 16 maja 2015, 09:41 #17
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 09:54

oczywiście, że Szczęsny to żadna konkurencja, bo przy pierwszej okazji usiadł na ławkę i się nie podnosi
» 16 maja 2015, 09:53 #16
kalafior: @JackDaniels popieram Komorowski w bramce to zgoda w szatni i bezpieczeństwo na bramce
» 16 maja 2015, 13:24 #15
gaworek353: Jak De Gea odejdzie to straci u mnie jakikolwiek szacunek.Manchester United dal mu zaufanie,pomimo slabszego poczatku sztab w niego wierzyl i to sie absolutnie oplacilo.Tutaj ma kibicow,ktorych jest absolutnym ulubiencem i nic sie w tej kwestii nie zmienia.A w kure*skich oprocz kasy co dostanie?Zagra jeden slabszy mecz i zostanie tak zwyzywany przez kibicow,ze zateskni za domem!!Albo pojawi sie bardziej "medialny" bramkarz,ktory zagra jeden dobry sezon/turniej i David bye bye na ławę.Nie wiem czy zostanie,liczę na sztab aby dolozyli wszelkich staran (niech mu dadza nawet taka tygodniowke jak sreal) i uda im sie przekonac De Geę do zostania w Manchesterze!
A jeśli się sprzeda to:
1.Lloris
2.Leno
Ale nikt nie jest w stanie dogodnie zastąpić naszego Davida.
» 16 maja 2015, 09:05 #14
ManUtdFan94: Myślę, że De Gei nie chodzi o kasę tylko o względy poza sportowe tzn w Madrycie ma swoją dziewczynę, przyjaciół, rodzinę itp bo z tego miasta się wywodzi. Na dodatek ma zostać długoterminowym następcą Casillasa. Postaw się w jego sytuacji jakbyś załóżmy pracował w innym kraju, w innymm mieście w bardzo dobrej firmie, ale dostałbyś ofertę z jeszcze lepszej firmy na dodatek, która jest w Twoim mieście tam gdzie jest Twoja rodzina, miłość, przyjaciele to co byś wybrał? Też mam niedosyt bo daliśmy Davidowi dużo i na dodatek decyduje się odejść z zespołu, który nie jest na samym szczycie i dopiero walaczy na jego powrót. To boli, ale wierzę, że go zastąpimy :)
» 16 maja 2015, 09:10 #13
Loco1987: Tu nie chodzi o kasę szacunek czy wierność klubową :).Chodzi o to że nie żyje w swoim kraju i czuje się obco a ma szanse przejść do klubu który sportowo daje mu to samo a w ojczyźnie . Wszyscy ci Polacy którzy mieszkają na wyspach a dostali by tą samą kasę za pracę w Polsce też by wrócili .Dlatego zawsze piszę lepszy kto inny niz ten co mowi po Hiszpańsku
» 16 maja 2015, 09:20 #12
rc7: Jakbym zarabiał tyle kasy co on,to nie było by problemu z przeniesieniem rodziny do Anglii i zakwaterowaniem ich gdzie im pasuje .
» 16 maja 2015, 09:24 #11
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 09:29

Do jeszcze lepszej firmy, która będzie mu płaciła prawie 2 razy mniej, i która zdobywa ligę gdzie są 2 kluby raz na ile? 7 lat? Już dajmy sobie spokój. Real obecnie gra lepiej, ale jako firma są znaaaaacznie gorsi. Pozdrawiam.
» 16 maja 2015, 09:28 #10
jaratkow: Rozwala mnie argument "w Madrycie ma dziewczynę"... A co to za związek, w którym facet musi rzucać świetną pracę bo babie się nie podoba... To takie pieprzenie kotka za pomocą młotka. Związek oparty na takich zasadach nie potrwa długo
» 16 maja 2015, 09:47 #9
linox: @jaratkow

Tutaj nie chodzi prawdopodobnie o to 'bo dziewczyna chce i foch', tylko ma tam zycie, prace, przyjaciol i nie chce odwracac do gory nogami swojego zycia, bo ma swoje zycie, czego nie mozna powiedziec o wiekszosci kobiet wiec tu nie chodzi o to o zmiane zamieszkania.. Sa tez inne cenne walory z ktorych nie chce rezygnowac wiec jak najbardziej argument znaczacy.
» 16 maja 2015, 10:38 #8
ManUtdFan94: Jak dla mnie powinniśmy kupić Cecha jako następce Davida. Czech dostał zielone światło na odejście klubu i podejrzewam,że za wielkie pieniądze nie jest do wyciągnięcia. Jeśli De Gea odchodzi na 100% to powinniśmy jak najszybciej działać z bramkarzem Chelsea. Jeśli by się nie udało pozyskać Cecha to albo Lloris albo dać szansę Valdesowi.
» 16 maja 2015, 08:59 #7
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 08:47

Lubie Davida ale coś mi sie zdaje że ta jego laska naciska na opuszczenie Anglii obym sie mylil ;)
» 16 maja 2015, 08:46 #6
Vervvis: Nie rozumiem czemu wszyscy go hejtują. To jest jego ojczyzna, ojczysty język i kolejna szansa rozwoju. Życie jest tylko jedno, czy to tak ciężko zrozumieć ?
» 16 maja 2015, 08:45 #5
Kundziu: Lepiej niech od razu zostanie sprzedany, bo już mu się Real zamarzył. Fajny z niego chłopak, ale już coś zaczyna kombinować. Tak czy inaczej odejdzie w to okienko za jakieś pieniądze albo odejdzie w przyszłym roku za darmo ;)
» 16 maja 2015, 08:40 #4
mateo13: Jak ma iść to niech idzie teraz, bo można niezłe pieniądze za niego wziąć.
Nie ma ludzi niezastąpionych:)
» 16 maja 2015, 08:49 #3
gaucho2015: 1. LLORIS
2. Handanovic
3. Cillessen

Lloris najlepszy moim zdaniem, lecz Cillessen byłby najtańszy.
» 16 maja 2015, 07:58 #2
BarclaysPL: Handanovic albo Lloris
Albo De Gea zostanie...
» 16 maja 2015, 10:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.