Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Anglii: Bez bramek, bez pomysłu, bez awansu

» 23 stycznia 2015, 22:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował bezbramkowo z Cambridge United w IV rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły na Abbey Stadium przez całe spotkanie biły głową w mur i o awans do kolejnej rundy FA Cup będą musiały walczyć w powtórce, która odbędzie się na Old Trafford.
Puchar Anglii: Bez bramek, bez pomysłu, bez awansu
» Manchester United zremisował z Cambridge United w IV rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły na Abbey Stadium przez całe spotkanie biły głową w mur i o awans do kolejnej rundy będą musiały walczyć w powtórce, która odbędzie się na Old Trafford. Louis van Gaal ma o czym myśleć, bo piątkowy mecz był koncertem nieporadności jego graczy.
Oceń zawodników:
David de Gea
Phil Jones
Marcos Rojo
Daley Blind
Antonio Valencia
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Adnan Januzaj
Angel Di Maria
James Wilson
Radamel Falcao
Luke Shaw
Robin van Persie
Ander Herrera

Oddano 208 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Louis van Gaal przed piątkowym meczem podkreślał w rozmowach z angielskimi dziennikarzami, że nie czuje się komfortowo, kiedy Manchester United gra ustawieniem 4-4-2. Holenderski menadżer w starciu z Cambridge postawił jednak na czterech obrońców. Wbrew spekulacjom angielskich dziennikarze w bramce Czerwonych Diabłów nie pojawił się Victor Valdes. Szansę gry od pierwszej minuty dostał natomiast Adnan Januzaj.

Wyboista murawa na Abbey Stadium od początku nie ułatwiała piłkarzom obu drużyn szybkiej wymiany podań. Już pierwsze minuty pokazały, że gospodarze nie zamierzają wywieszać białej flagi w starciu z 20-krotnym mistrzem Anglii.

Zespół Van Gaala pierwszą groźną akcję przeprowadził w 10. minucie. Do ofensywy podłączył się grający w piątek na obronie Daley Blind. Holender próbował zaskoczyć Chrisa Dunna strzałem z ostrego kąta, ale ten zdołał wybić piłkę poza linię końcową. Chwilę później akcja przeniosła się pod pole karne Czerwonych Diabłów, a Davida de Geę niecelnym strzałem postraszył Liam Hughes.

Na kolejną dobrą akcję kibicom Manchesteru United przyszło czekać do 22. minuty. Piłka po dośrodkowaniu Antonio Valencii z prawej strony boiska spadła na szesnasty metr pod nogi Januzaja. Belg nie zastanawiał się długo i szybko oddał strzał na bramkę gospodarzy. Uderzenie było jednak za lekkie, aby zaskoczyć Dunna.

W 30. minucie zakotłowało się w polu karnym Manchesteru United. Gospodarze wykonywali rzut rożny, ale skończyło się tylko na strachu, bo Josh Coulson najpierw stanął na linii strzału, a po chwili posłał piłkę głową nieznacznie nad poprzeczką.

Czerwonym Diabłom wyraźnie brakowało pomysłu na rozmontowanie nieźle broniącego się zespołu Cambridge. Obiecującą akcję w doliczonym czasie gry przeprowadził Januzaj, zbyt długo zwlekał jednak z podjęciem decyzji i w efekcie nie oddał nawet strzału.

Mimo nieporadnej gry w I połowie, Louis van Gaal nie zdecydował się na przeprowadzenie zmian w przerwie meczu. Poważnie zagrozić bramce Dunna udało się dopiero w 62. minucie. Michael Carrick wypatrzył wbiegającego w szesnastkę Radamela Falcao, ten przyjął futbolówkę i błyskawicznie oddał strzał. Bramkarz Cambridge instynktownie odbił jednak piłkę i wynik wciąż pozostawał bezbramkowy.

Van Gaal stracił cierpliwość do wyjściowego składu w 67. minucie i dokonał dwóch zmian – Robin van Persie zastąpił bezproduktywnego Jamesa Wilsona, a Ander Herrera zamienił równie niewidocznego Marouane'a Fellainiego.

Van Persie okazję miał już w 71. minucie. Holender wbiegł w pole karne, dostał dobrą piłkę od Di Marii, uderzył z woleja, lecz niestety piłka nieznacznie przeleciała nad poprzeczką bramki Cambridge United.

Przewaga Czerwonych Diabłów rosła z każdą minutą, bo gospodarze postanowili skupić się na obronie bezbramkowego rezultatu i postawili w polu karnym przysłowiowy „autobus”.

W 76. minucie na Abbey Stadium podniosła się wrzawa. Nie miało to jednak związku z efektowną akcją, a gromkimi brawami, którymi kibice gospodarzy nagrodzili wchodzącego na boisko Luke'a Chadwicka. Dla 34-letniego Anglika była to wyjątkowa chwila, bo po raz pierwszy zagrał on przeciwko klubowi, w którym rozpoczynał swoją zawodową karierę.

Na boisku w dalszym ciągu niewiele się działo. Manchester United utrzymywał się przy piłce, Cambridge United skutecznie się broniło. W 86. minucie piłkę w pole karne posłał Di Maria, głową uderzył ją Falcao, ale futbolówka powędrowała w trybuny.

W doliczonym czasie gry indywidualną akcją błysnął Januzaj, który efektownym zwodem zaangażował trzech obrońców Cambridge. Po chwili strzał z woleja oddał Di Maria, ale bramkarz gospodarzy popisał się bardzo dobrą interwencją. Mecz w Cambridge skończył się więc wynikiem bezbramkowym i do wyłonienia drużyny, która awansuje do V rundy FA Cup konieczna będzie powtórka.

Cambridge United – Manchester United 0:0

Cambridge United: Dunn – Tait, Taylor, Coulson, Donaldson – Champion, Elliott, Hughes (Chadwick 76'), Nelson – McGeehan, Kaikai (Dunk 53')

Manchester United: De Gea – Valencia, Jones, Rojo, Blind (Shaw 86') –Carrick – Fellaini (Herrera 67'), Januzaj – Di Maria – Wilson (Van Persie 67'), Falcao.


TAGI


« Poprzedni news
Aleksandar Dragović niebawem trafi na Old Trafford?
Następny news »
Carrick: Wiedzieliśmy, że nie będzie łatwo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (442)


adi343: Piłkarzyki...
» 26 stycznia 2015, 13:39 #235
cnk: wydaje mi sie,ze ten mecz moglbyc podstawiony przez united, chociazby po to by rozegrac drugi mecz na old trafford i w minimalny sposob zrekompensowac sobie strate duzej kasy z powodu braku lm ale to tylko moje przypuszczenia ;)
» 26 stycznia 2015, 13:27 #234
xevy: W takim razie z Yeovil też by zremisowali.
» 26 stycznia 2015, 16:08 #233
cnk: moze nie chcieli robic tak w kazdym meczu z bolkami zeby nie bylo podejrzen, nie wiem to tylko jedna z teorii ;p a co do meczu z milanem to chyba dalej nic nie wiadomo
» 26 stycznia 2015, 20:47 #232
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2015 11:44

Zobaczylem zobie brameczki z meczu Elche - Barcelona (0-6) i doszedlem do wniosku, ze by nas ograli bez problemu, oni sobie na pamiec klepia, od razu pomyslalem o United.
» 26 stycznia 2015, 11:44 #231
piter100000: ale tu podnieta. bo City i Chelsea odpadły? a co to zmienia w naszej sytuacji?? liczymy, że lepsze drużyny odpadną, zostaną ogórki, zdobędziemy puchar i będzie fajnie? dla mnie to żałosne podejście. powinniśmy grać ładną piłkę i wygrywać umiejętnościami a nie liczyć na jakiś psi fart, że faworyci odpadną i zostaniemy tylko my
» 26 stycznia 2015, 08:04 #230
Arvanis: Nie chodzi o puchar. Chodzi o to, że wszyscy naskoczyli na MU, że nie rozniosło IV-ligowca (tytuł z portalu pseudoinformacyjnego onet: "Kompromitacja MU", czy jakoś tak), a chwilę później "Wielka Chelsea" dostała na własnym boisku 4:2 i też wcale nie grała jakimiś głębokimi rezerwami (3 bramki dostała, gdy na boisku zameldował się Fabregas i Willian, z czego dwie wtedy, gdy wszedł także Hazard), a mistrz Anglii, niejakie City, grając równie podstawową "11", co my (a graliśmy niemal podstawą), zgarnął u siebie 2:0 od jakiegoś M'boro. Jakoś nie wydaje mi się, żebyśmy na miejscu jednych, czy drugich dostali wciry na OT. Wpadki się zdarzają każdemu, więc wieszanie psów na MU, czy LvG po 0:0 na trudnym terenie (trudnym, bo trzeba było widzieć boisko Cambridge - z kolegami grywałem na lepszych, gdy chodziłem do podstawówki), gdzie ciężko grać technicznie, liczy się gra bardziej fizyczna i łatwo o kontuzję, nie jest na miejscu.
» 26 stycznia 2015, 10:02 #229
piter100000: Chelsea i City dały ciała tak samo jak my. to że oni odpadli a my nie to wcale nie sprawia, że nasz remis wygląda lepiej. mieliśmy najsłabszego rywala, półamatorski klub i żaden stan boiska czy inne pierdoły ich nie tłumaczą. i nie chodzi (przynajmniej mi) że to było 0-0 tylko, że zagrali jak zagrali, każdy widział
» 26 stycznia 2015, 10:20 #228
hubo252: Główni faworyci czyli MC i Che odpadli a takze tottki i swieci mamy szansr na fa cup w tym sezonie oby jutro byly niespodzianki zwiazane zz arsenalem i lpoolem to jestesmy murowanymi faworytami . GGMU!
» 24 stycznia 2015, 22:23 #227
mantup89: Jedyny plus to taki, ze bedziemy mogli obejrzec jeden mecz wiecej i to jeszcze na Old Trafford. Teraz celem jest Leicester City czyli nasi pogromcy z poczatku sezonu i dzisiejsi triumfatorzy potyczki z Tottenhamem. Nie bedzie latwo, trzeba sie skupic i im wdupic.
» 24 stycznia 2015, 22:10 #226
closer888: Widze, że ktoś kapitalnie to wymyślił. Romek pogadał z Glazerami i Szejkami i ładną kasę przytulili.
:D
» 24 stycznia 2015, 20:51 #225
Cavallas: Buhaha. Polscy kibice Chelsea po porażce twierdzą, że Puchar Anglii jest drugorzędny.
» 24 stycznia 2015, 20:48 #224
Cavallas: Tak jak przeciw Liverowi bramkarze mają mecz życia:P
» 24 stycznia 2015, 21:02 #223
rownykrzys: Cambridge oszczędził nas na swoim terenie, aby upokorzyć na OT
» 24 stycznia 2015, 20:44 #222
mantup89: chyba jestes smieszny.
» 24 stycznia 2015, 21:18 #221
sk8bob: Tak z innej beczki ponieważ nie wiem gdzie mam o tym napisać :)

Oglądałem dzisiaj mecz Cordoba - Real Madryt (1:2) i byłem w szoku, a zaszokował mnie jeden gość, który nazywa się Bebe i z tego co pamiętam to grał on w ManUtd ( grał bądź gra nie jestem pewien ). Pamiętam go z kilku meczów w lidze angielskiej i słabo wyglądał na tle całej drużyny, ale po dzisiejszym meczu mogę śmiało stwierdzić, że rozwinął swoje umiejętności i jego gra była na prawdę dobra, a nawet chwilami doskonała . Koleś wkręcał obronę Realu w murawę ! ( pragnę zaznaczyć, że to za sprawą jego strzału Ramos odbił piłkę ręką i był karny w 3 minucie meczu ) Kilka rajdów, dobre tempo , cofał się i wspomagał obronę, a grał na prawym skrzydle i tak jak patrzyłem na niego to pomyślałem sobie, że przydałby się nam przy obecnym składzie i przy obecnym ,, dołku " jeżeli chodzi o formę . Oglądał ktoś ten mecz ? Jak tak to proszę o komentarz czy się zgadzacie ze mną :)
» 24 stycznia 2015, 20:41 #220
Diabelred: Kto wie, moze za pare wroci do nas jako syn marnotrawny, tak jak Matic do Chelsea :D
» 24 stycznia 2015, 20:59 #219
mantup89: najdrozszy bezdomny swiata, ile to on kosztowal United ? cos kolo 8 mln funtow ?
» 24 stycznia 2015, 21:19 #218
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 20:22

LvG do zwolnienia na jego miejsce Klopp bo maestro in holland najwyrazniej nie ogarnia Manchesteru ;)
» 24 stycznia 2015, 20:20 #217
Diabelred: Patrzac na wyniki innych druzyn z PL, to te nasze 0-0 jednak az wcale takie tragiczne nie bylo... City, Chelsea, Tottki, Swieci, Labedzie, Everton juz odpadli. Z tych teoretycznie najlepszych druzyn(z calej stawki) w najlepszym wypadku zostanie tylko Arsenal, LFC, WHU, Stoke. Jesli nie wygramy w tym roku FA Cup(kiedy najgrozniejsi rywala juz odpadli), to juz chyba nigdy...
» 24 stycznia 2015, 20:10 #216
84cantona7: My tej rundy jeszcze też nie przeszliśmy, a Ty już piszesz o wygraniu FA
» 24 stycznia 2015, 22:16 #215
Hoodys: No cóż, wczoraj byłem załamany, a teraz jestem przeszczęśliwy. Modlić sie o przegraną Liverpoolu i Arsenalu !
» 24 stycznia 2015, 20:05 #214
emil1986x: po co? jesteśmy United niech oni sie modlą!!
» 24 stycznia 2015, 20:34 #213
czarny226: No ktoś zarobił na tych kursach hehe.
» 24 stycznia 2015, 20:02 #212
emil1986x: ja :D przeciwko city totkom i nasz remis :P kurde jakbym dorzucil chelsea byłbym juz wogóle zachwycony :P
» 24 stycznia 2015, 20:35 #211
dlabigt23: tak sie kibice z chelsea z nas smiali wczoraj a dzisiaj sie bardziej upokorzyli jeszcze u siebie i prowadzac 2 bramkami .
» 24 stycznia 2015, 19:39 #210
mantup89: Chelsea grala w dobrym skladzie z Costą. Rezerwowy sklad to az taki bardzo nie byl, grali zmiennicy ale z top siatowego.
» 24 stycznia 2015, 21:25 #209
mantup89: tzn z Drogba i Hazardem od 70 ktorejs min
» 24 stycznia 2015, 21:37 #208
Yaankes: Puchar rządzi się swoimi prawami. Nawet słabeusz może pokonać giganta. Wystarczy że zagrają, tak jak grał Cambridge, autobus przed bramką i ciężko coś wepchnąć, a taki słabeusz często ma farta i jedną kontrą może zdobyć bramkę, tak to już bywa. W całej Europie giganci przegrywają w pucharach ze słabeuszami.

Problem leży w motywacji u świetnych piłkarzy, brakuje im chęci do gry z takim rywalem. Cóż, jest remis, oni przyjadą do nas i raczej spokojnie wygramy, zarobimy hajs na biletach, więc są plusy. Do tego zagramy kolejny meczyk, który pozwoli zagrać tym, którzy siedzą na ławie.
» 24 stycznia 2015, 19:24 #207
84cantona7: Ostry 100% racji Szacunek za trzeźwą opinie.
» 24 stycznia 2015, 20:02 #206
Gallacher: Panowie tutaj nie ma co nikogo usprawiedliwiać i szukać argumentów na obronę bo my nie stanęliśmy naprzeciw takich ekip jak np. Newcastle czy Southampton tylko zespołem z 4 poziomu ligi angielskiej.Gdyby nasz zespół odpadł z takim zespołem jak QPR czy West Ham jakoś bym to zrozumiał ale no jeśli klub o nazwie Manchester United nie potrafi ograć 4 ligowca to jest to porażka przez duże P.Jak to ktoś niżej napisał - patrzmy na siebie a nie na innych, a że Chelsea przegrała to z czego się ludzie cieszą ? ta porażka nie zakłóca ich gry w lidzie a my musimy robić wszystko by zacząć szukać zwycięstw by mieć możliwość gry w pucharach bo to że mamy obecnie pozycję dającą nam grę w pucharach nie oznacza że rywale nam oddadzą miejsce premiowane w pucharach poza tym Chelsea przegrała puchar i ma za to więcej czasu an regenerację w lidze.Oni się nie mają czym martwić a my owszem.
» 24 stycznia 2015, 18:39 #205
axel52: @Hardwell
żal mi cie doi potęgi, dlaczego ?
bo ta porażka w niczym nie zakłóci The Blues zdobycia tak z 13 pkt w najbliższych 5 kolejkach.
A tego zupełnie nie można powiedzieć o United.
Widzisz różnicę ? czy głupie myślenie ci przeszkadza ?
» 24 stycznia 2015, 19:00 #204
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 19:12

hahah kolejny dziecięcy troll na DP, typowy nieletni polaczek
» 24 stycznia 2015, 19:11 #203
axel52: ja i The Blues ? jezu musisz być bardzo bogaty skoro wszystko wiesz najlepiej , ja i Chelsea hahahhahahahahaah
» 24 stycznia 2015, 19:36 #202
mantup89: axel52 nudzi ci sie chyba dzisiaj.
» 24 stycznia 2015, 21:16 #201
axel52: no troszkę obrońco trolli
» 24 stycznia 2015, 21:27 #200
mantup89: Haha Chelsea i City dostaly w pucharze. :D
» 24 stycznia 2015, 18:37 #199
seto: serio, dzis juz nie boli jak wczoraj :)
» 24 stycznia 2015, 18:33 #198
Kundziu: Jeden dzień, a jak wiele potrafi zmienić :) wczoraj wylewanie pomyj, a dzisiaj już pusta droga do FA Cup :P
» 24 stycznia 2015, 18:20 #197
Arkin: chyba LE
» 24 stycznia 2015, 18:21 #196
Snakus: Tottki też :)
» 24 stycznia 2015, 18:13 #195
Arkin: Na Kanonierach już się cieszą z wygrania FA Cup. Heheszki.
» 24 stycznia 2015, 17:59 #194
AFC07: jeszcze się przejedziesz na tych słowach
» 24 stycznia 2015, 18:57 #193
emil1986x: widzieliście City i Chelsea poza pucharem odpadli u siebie :P jaja
» 24 stycznia 2015, 17:59 #192
Arkin: Na Kanonierach już się cieszą z wygrania FA Cup. Heheszki.
» 24 stycznia 2015, 17:59 #191
ManUtdFan94: I co? Wszyscy wczoraj narzekali, że nic nie gramy, remisujemy z czwartoligowcem, wstyd itp to zobaczcie sobie na Chelsea, która nie dość, że odpadała to przegrała jeszcze z trzecioligowcem u siebie 2:4 na dodatek nie grała w najgorszym składzie. To tylko dobitnie pokazuje jak ciężko gra się z takimi rywalami...
» 24 stycznia 2015, 17:58 #190
Freddie: widzialem pierwsza polowe to co gosc po prawym skrzydle wyprawial to kosmos ale... ostatniego podania to nie mial.
» 24 stycznia 2015, 18:13 #189
ManUtdFan94: Chelsea odpadła z trzecioligowcem ;)
» 24 stycznia 2015, 18:01 #188
DevoMartinez: Tylko, że im nie zależy na tym tak mocno bo maja LM...
» 24 stycznia 2015, 18:33 #187
zbyszek7: Jestesmy najwiekszymi zwyciezcami w pucharze narazie hahaha
» 24 stycznia 2015, 17:58 #186
Joker7: dzisiaj jest losowanie ??
» 24 stycznia 2015, 17:57 #185
Arkin: Chelsea, City, Tottenham, Soton, Swansea przegrywają :O
#beka

Wspaniała sobota!
» 24 stycznia 2015, 17:57 #184
Arkin: Nie, że go bronię bo zachował się jak burak i 3 mecze sobie odpocznie, ale przecież Messi w tym sezonie podobnie się zachował i nic z tego nie wynikło.

#messitodobrychłopak
» 24 stycznia 2015, 18:07 #183
Micci: Chelsea,City i Tottenham odpadają....mam nadzieje ze to wykorzystamy ;)
» 24 stycznia 2015, 17:56 #182
Arkin: Chelsea, City, Tottenham, Soton, Swansea przegrywają :O
#beka

Wspaniała sobota!
» 24 stycznia 2015, 17:56 #181
uzarczyq: cos czuje ze lepszej okazji do wygrania pucharu szybko nie będzie
» 24 stycznia 2015, 17:55 #180
Joker7: 2;0 hahaahahaaa cit odpada takze hahahaa
» 24 stycznia 2015, 17:54 #179
zbyszek7: Jeszcze Tottenham 1-2 Leicester hahaha
» 24 stycznia 2015, 17:53 #178
Joker7: 4;2 hahahaha
» 24 stycznia 2015, 17:52 #177
Sheep: Nie radze , założyłem temat z przeprosinami dla Berbatova i prawie dostałem bana.
» 24 stycznia 2015, 17:57 #176
zbyszek7: Chelsea, City, Soton przegrywaja u siebie! Zaraz zaczniecie doceniac ten wczorajszy remis hehe
» 24 stycznia 2015, 17:45 #175
Joker7: haha Chelsea i City przegrywaja ! ;d
» 24 stycznia 2015, 17:41 #174
Endriu25: gramy padake jak za czasow Moyesatu potrzebny jest trener a nie zaden wielki filozof !
» 24 stycznia 2015, 17:37 #173
RuudVN: może nie gra zaje..ście ale objeżdża Marcelo aż miło, dośrodkowania pozostały u niego na niezmiennym poziomie
» 24 stycznia 2015, 16:46 #172
trance: Dokłądnie, póki co prezentuje się wyśmienicie i to z Realem, no ale musiał grac by się rozwinąć, a w MU nie miał na to szans. On ma dopiero 24 lata...szok.
» 24 stycznia 2015, 16:46 #171
RuudVN: jakby poprawił podania na pełnej szybkości to skrzydłowy kompletny
» 24 stycznia 2015, 16:48 #170
RuudVN: ale akcja Bebe pół boiska przebiegł i nikt go nawet dogonić nie mógł
» 24 stycznia 2015, 17:15 #169
nowakman85: meczu nie miałem przyjemności oglądać:) ale mam pytanie dlaczego LvG nie dał pograć rezerwowym i młodzianom z akademi na których nie ciążyła by taka presja z tak słabym rywalem wynik na pewno by bardziej nie rozczarował a mogę iść o zakład że United by ten mecz wygrało
» 24 stycznia 2015, 16:06 #168
RuudVN: Dons mówi ci to coś? 0-4?
» 24 stycznia 2015, 16:57 #167
karreem: Kolejny mecz i kolejne rozczarowanie grą MU, remis z czwartoligowcem!!, to blamaż i upokorzenie, zwłaszcza gdy graliśmy w prawie najsilniejszym zestawieniu. MU LVG rozczarowuje, porównując do Moyesa który po 22 kolejkach miał 37 punktów LVG ma 40 punktów, a nie zapominajmy że LVG wydał grube miliony na transfery, wiem z oceną trzeba poczekać do końca sezonu, ale jak na razie miejsce w pierwszej czwórce o które walczymy przy takiej dyspozycji zespołu i wielkiej konkurencji innych teamów będzie ciężko zdobyć.
» 24 stycznia 2015, 15:55 #166
dawidlp92: Takie nazwiska a taka siła w ataku jakbym polską lige oglądał
» 24 stycznia 2015, 15:19 #165
damian2987: Do Diabła, co oni robią z tym wspaniałym klubem?!
Jak tak dalej pojdzie to zamiast diabła w herbie, bedziemy miec Daniela Radcliffea...(film "Rogi")
» 24 stycznia 2015, 15:11 #164
designer: remis? Jaka szkoda ze nie ogladalem. Zaraz wlasciwie to lepiej ze nie obejrzalem tego pseudo meczu bo bym tylko stracil swoj cenny czas, ktory jest zbyt cenny by marnowac wzrok na pilkarska patologie. Normalnie kazdy kto postawil na remis niezle sie oblowil...
» 24 stycznia 2015, 14:58 #163
kojothehe: Idealny wpis w kalendarium :D

"6 lat temu debiut w barwach United zaliczyli Fabio da Silva, Richard Eckersley oraz Zoran Tosić. Czerwone Diabły pokonały wówczas Tottenham 2:1 w czwartej rundzie Pucharu Anglii."
» 24 stycznia 2015, 14:53 #162
xevy: Geniusz Fergusona, uświadomiłem sobie jakim był geniuszem dopiero jak odszedł na emeryturę.
» 24 stycznia 2015, 15:14 #161
Pomarancz: Panikujecie strasznie, na Old Trafford ich rozniesiemy i tyle.
» 24 stycznia 2015, 14:06 #160
TinyScouser: O co ta cała burza? Przecież rewanż na OT to będzie dla MU bułka z masłem...
» 24 stycznia 2015, 13:47 #159
GjEiPeE: ...oglądając to spotkanie śmiem twierdzić...żebyśmy się tylko nie zdziwili...z takim słabym przeciwnikiem (3?4 liga?) taki wielki klub jak MU i nie ważne że na wyjeździe, powinna być pewna wygrana...i cieszmy się że nie przegraliśmy tego spotkania bo niewiele brakowało...
» 24 stycznia 2015, 14:09 #158
TinyScouser: Xtreme Podaj mi linka do tego tematu!
» 24 stycznia 2015, 18:10 #157
marchewa11: takiej syfiastej gry nie widziałem w życiu wykonaniu tego zespołu,nawet w zeszłym sezonie
» 24 stycznia 2015, 13:35 #156
ValenciaMOTM: kupon postawiony za 170zł i przegrany przez United w meczu z 4-ligowcem - smutnazaba.jpg ;__;
» 24 stycznia 2015, 13:34 #155
TinyScouser: nie warto grać kursów po 1.1.
» 24 stycznia 2015, 13:51 #154
69eyes: Ja za to znowu zgarnąłem niezły hajs, pisałem przed meczem, że 0-0 do przerwy jest prawie pewne.
» 24 stycznia 2015, 14:05 #153
dlabigt23: Niech oni wygraja ta runde zeby nei bylo kompromitacji, a w nastepnej jak trafi sie troszke lepszy rywal ala Burnley niech przegraja i odpadna i zajma sie liga . Po co maja sie meczyc a tak zajma sie tylko tym zeby zajac 3-4 miejsce bo i tak nie ma szans na wygranie FaCup bo predzej czy pozniej taki zespol jak West Ham czy Southampton wybije nam go z glowy . Juz pomijam Arsenal,CFC,Tottenham,City.
» 24 stycznia 2015, 13:31 #152
Diabelred: Van Gaal po remisie z IV ligowcem :D

33.media.tumblr.com/04bd79b7c2e0e23ee6679076752ee98b/tumblr_n9zopbcLLY1qaorn7o2_400.gif
» 24 stycznia 2015, 11:52 #151
czarny226: Falcao i Rooney w ataku :)
» 24 stycznia 2015, 11:59 #150
bodziec666: z innej beczki: ADMINI! Czemu tak się ociągacie z podliczeniem typera?? To miała być zabawa a nie ciągłe czekanie!!
» 24 stycznia 2015, 11:35 #149
dev13: Przeplaceni milionerzy tylko kasa we lbie nic wiecej pozytywnego napisac sie nie da ja widze po wczorajszym meczu ze do wymiany jest 3/4 skaldu tylko czy ci inni co przyjda beda lepsi od tych co odeszli moze jeden fakt nie beda na poczatku tak zmanierowani przez kasę.
» 24 stycznia 2015, 11:34 #148
Chestnut: Póki nie zaryzykują, nie wygrają, a jak chcą przetrzymywać piłkę, to po co oddaliśmy Cleverleya?
» 24 stycznia 2015, 11:26 #147
Arkin: slaweknh myślę tak samo. Z taką kadrą nie zajęcie miejsca w TOP4 to będzie niemiła niespodzianka. A United drugi rok bez LM to będzie widom dziwny.
» 24 stycznia 2015, 11:40 #146
MU1212: Jeżeli tak zagramy w rewanżu na OT to na FA Cup będziemy musieli poczekać następne 11 lat
» 24 stycznia 2015, 11:09 #145
Arvanis: Ej, a co jeśli Manchester United jest tak przekozacko dobry, że w zeszłym sezonie wszyscy nasi przeciwnicy posprzedawali dusze diabłu w zamian za korzystne wyniki z nami? I dlatego teraz gramy taką kichę, bo umiejętności zawsze przegrają z diabelskim cyrografem, a śmiertelnicy z wyższymi bytami?
» 24 stycznia 2015, 10:53 #144
SebaG04: Mało inteligentna hipoteza.
» 24 stycznia 2015, 11:06 #143
Arkin: Dobre na poprawę humoru ;)
» 24 stycznia 2015, 11:41 #142
Trz: a może to SAF zawarł pakt z diabłem...
» 24 stycznia 2015, 13:31 #141
DevoMartinez: On w tym meczu to był lewoskrzydłowa kopia Valencii ;) Tylko lewa nogą i wrzutki. Może się myle ale tylko raz śćiał do środka bodaj w 91 min? I prawie strzeliliśmy. Chłopak ma dobry drybling ale robi się przewidywalny.
» 24 stycznia 2015, 11:11 #140
Chestnut: Bo gra Januzaja wyglądała, jak by mu zależało, co nie można powiedzieć o reszcie. Nie szkodzi, że niecelne, ważne, że chciał wygrać.
» 24 stycznia 2015, 11:29 #139
xevy: Bardzo trudno zagrać dobry mecz kiedy cała drużyna gra beznadziejnie, mimo to grał lepiej niż w poprzednich swoich meczach oraz był wyróżniającym się zawodnikiem, wśród tych na boisku.
» 24 stycznia 2015, 11:34 #138
Arvanis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 10:55

Nie mam pojęcia, jak miałby wyglądać bardziej podstawowy skład. Wilson out? Januzaj na ławce? No sorry, wystawiliśmy całkiem silną "11" i chyba wszyscy liczyli na grad bramek... A tymczasem 0:0 i kto wie, czy nie powinno być karnego dla Cambridge.
» 24 stycznia 2015, 10:54 #137
closer888: Jedyne wytłumaczenie tego remisu to takie, że Glazerowi postawili grubą kasę na remis i wygraną zainwestują w klub :D.
» 24 stycznia 2015, 10:34 #136
Freddie: przez tych wszystkich partaczy z pola stracimy De Gea :/ gdyby United gralo to na co ich stac czyli europejska czolowka to De GEa dawno by podpisal kontrakt wiedzac ze z United bedzie gral w LM i wygrywal mecze. a tak lato 20 mln transfer do Realu i tyle.
» 24 stycznia 2015, 10:16 #135
xevy: Zaliczamy solidną obniżkę formy, mam nadzieje, że wyjdziemy z tego dołka jak najszybciej. Podobał mi się Januzaj w tym meczu, nareszcie grał z głową czego w ostatnich meczach nie było, ja osobiście w tym meczu zauważyłem postęp tego nastolatka.
» 24 stycznia 2015, 10:13 #134
western: Od 1999 roku kocham ten klub jak nic na świecie i po odejściu Alexa jest mi bardzo ciężko. Nie ma już na świecie człowieka, który udźwignie to brzemię? Zamiast wspinać się na szczyt idziemy po równi pochyłej. Mamy piłkarzy, mamy kibiców. Co tam jest nie tak? Nie wiem. Nie byłem w szatni. Czemu nie ma iskry?
» 24 stycznia 2015, 09:59 #133
piter100000: z Herrerą to ja kompletnie van Gaala nie rozumiem. prawie zawsze jego wejście dawało nam jakiegoś kopa, potrafił przyspieszyć naszą grę, a do tego fajnie wygląda w odbiorze piłki, ale może masz rację jest zbyt kreatywny do filozofii
» 24 stycznia 2015, 09:40 #132
piter100000: wszyscy zdrowi a padaka gorsza niż jak był szpital. minęło pół roku i filozofia związała nam jaja. ja wszystko rozumiem, ale żeby kolejny mecz bez charakteru i walki zagrać, United wygląda jak banda pomyłek a nie drużyna
» 24 stycznia 2015, 09:06 #131
piter100000: klub kazał mu tak zagrać?? co ty chrzanisz człowieku, to Manchester United a nie Korona Kielce żeby specjalnie dla 2mln (nawet jakby to było 20mln) z patałachami remisować
» 24 stycznia 2015, 09:34 #130
Trz: idąc tym tropem to z Yeovil powinno byc identycznie a jakoś udało sie wygrac...
» 24 stycznia 2015, 10:04 #129
damian2987: United, United co sie dzieje z tym klubem?? gdzie ta mentalnosć zwycięzcy?? gdzie diabeł w oczach piłkarzy?? ehh bardzo chce sie mylić...ale LvG to chyba kolejna pomyłka po Moyesie...Nam jest potrzebny trener z Jajami!
» 24 stycznia 2015, 08:28 #128
dzilu96: Oglądałem tylko ostatnie 15 minut meczu więc powstrzymam się od ogólnej oceny zawodników, ale miło mi było zobaczyć Januzaja grającego 90. Widziałem w nim ten zapał, widać że chce grać i powinien grać, ale w taktyce w której gramy prawidłowo ustawiony jest tylko bramkarz. Oddał strzał, w końcówce ładnie minął dwóch czy nawet trzech obrońców. Wierzę w niego i niech się nigdzie nie wybiera - skoro cały zespół i tak gra padakę to chyba można wpuścić Adnana żeby się ogrywał, chociaż Van Gaal zrobi coś dobrego.
Spinacie się że to było totalne zero, ale czy to pierwszy taki mecz United? Jak dobrze pamiętam to już kolejny taki mecz z kolei, coś po prostu jest nie tak.
» 24 stycznia 2015, 08:27 #127
eMGieKa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 08:17

Jeśli my,jako United nie potrafimy wygrać z ogórkami, którzy na biegu mają skleconych 11stu zawodników,to to parodia. Naprawdę,niech ktoś to kur*a w tym klubie ogarnie,bo to jest cyrk . Nie zdziwie się jak De Gea odejdzie,bo patrząc na tych nieudaczników przed sobą i marnego trenera, wątpie by ktoś tak wyróżniający się na tle reszty tych średniaków,zarabiających najwięcej w PL,chciał w Utd zostac .:)
» 24 stycznia 2015, 08:16 #126
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 08:17

TEN ZESPÓŁ OBECNIE TO TOTALNE DNO !! Obecnie grają coraz gorzej i tyle w temacie,miliony wydane na zawodników,o pensjach nawet nie wspomnę ! Oglądałem wczoraj mecz od drugiej połowy,przy 75 minucie zasnąłem a wynik teraz sprawdziłem,ale to co widziałem to totalna padaka,nasza liga gra pomału lepiej !
Która liga ten zespół przeciwnika,3 czy 4 ,a MU nie potrafił jednej akcji bramkowej przeprowadzić,te gwiazdki -zawodnicy ze wstydu powinni się spalić ! DNO I 5 METRÓW MUŁU !!

LVG -liczyłem na tego człowieka,nigdy zle się nie wypowiadałem na jego temat,ale on nie ma żadnej koncepcji,zawodników nie mamy złych .MO z Chelsea po tym meczu by ich pozabijał a Ferguson w szatni z kapciami zrobił by im Matrixa .
» 24 stycznia 2015, 08:10 #125
kojothehe: tacy zawodnicy z 4 ligowcem powinni wyjsc na boisku i wygrac nawet po hasle, robcie co chcecie...
» 24 stycznia 2015, 08:53 #124
wlodzio76: Bez Rooney'a jak zwykle ciężko...
» 24 stycznia 2015, 07:34 #123
jaratkow: Kochany United... czemu tak się pastwisz nad swym kibicem..?
» 24 stycznia 2015, 02:52 #122
vinnie123: To nie FM, najlepsi grają w Lidze Mistrzów i w zimie nie odejdą..
» 24 stycznia 2015, 02:09 #121
Yaankes: I o co jest ten lament?

Zremisowaliśmy mecz, który w rewanżu i tak wygramy. Klub zarobi hajs z biletów, czwartoligowiec zagra dwa razy z gigantem światowego futbolu. Pomijam fakt, że przewagę mieliśmy ogromną, brak ostatniego podania to nasz problem i tyle. Real Madryt przegrał 4:0 z trzecioligowcem i co w związku z tym?
» 24 stycznia 2015, 00:58 #120
mcis: nie zdziwie sie jesli jeszcze doplacimy do biletow na OT. my znaczy klub. po takiej kompromitacji wejsciowki pewnie beda za darmo (juz tak kilka razy bylo w ciagu ostatnich 10 lat), a organizacja meczu sporo kosztuje
» 24 stycznia 2015, 01:07 #119
JuveUnited: Real przegral jeszcze chyba za dudka 3 lub 4 sezony temu z Alcorcon 0:4
» 24 stycznia 2015, 01:19 #118
Bena1878: ogladales ten mecz co ja ? przed 21 sie zaczal MU gralo z ch.j wie kim..
...ostatniego podania ? 4 strzaly 1 w bramke przy 75% posiadaniu pilki gdzie to ostatnie podanie chodzilo ci o podanie do srodka, powrot do defensywy i super wykop na skrzydlo gdzie nikogo nie ma bo nie mamy skrzydlowych przy tym ustanwieniu... jak my chcemy szarpnac jak valencia nie ma szans sprintowac po calej dlugosci z defensywy do ofensywy i spowrotem blind bez szans w pojedynku sprinterskim juz nie wspomne o beznadziejnym pomysle wystawienie januzaja za napastnikami i tak samo di maria ciagle zmieniali nogi zamiast strzelic + dla adnana przynajmniej oddal strzal w bramke... No nie wiem jak mozna tego nie widziec skoro zawodnicy nie rozumieja super pomyslu gry bez skrzydlowych tylko felkiem drewnem bez szybkosci no kur.a nie wyrobie
» 24 stycznia 2015, 01:36 #117
Pady: Chlopie kiedy to bylo, my to przegralismy w tym sezonie i pozatym co nas jakis Real obchodzi!!
Jest zle za tygodniowke Falcao mozna oplacic ich caly klub, a Di Maria kosztowal tyle co caly ich klub.
A my nieumimy wygrac to sie w glowie niemiesci, i to prawie calym podstawowym skladem!
» 24 stycznia 2015, 01:39 #116
Bena1878: on po prostu nie wie jak sie gra w angli to nie bbva gdzie gra sie technicznie tylko sie siluje i szarpie skrzydlami badz akcjami krosowymi a tam mi tu tikitake chce robic z fellainim i carrickiem i super pomyslem wystawiania blinda na lewym czyms tam jak mozna marnowac taki wielki talent defensywnego pomocnika
» 24 stycznia 2015, 01:41 #115
sisinho: @Yaankes

I to ze Real wyciągnął wnioski a my dalej tego nie robimy.
» 24 stycznia 2015, 02:22 #114
DevoMartinez: Yankes pal licho wynik ale nie marti cię to, że pozwalamy ogórkom z 4 ligii stwarzać sytuacji pod nasza bramkę? W tym właściwie mieli sete. Rozumiem, kartoflisko, ciężko nam się grało po ziemi ale w defensywie dopuszczać do takich akcji 4 ligowca?
» 24 stycznia 2015, 11:09 #113
mantup89: "po 3 miesiacach bede mial klarowna sytuacje i bedziecie mogli mnie oceniac" - minelo duzo wiecej czasu a ja nie wiem jakie jest pierwsze ustawienie i jaka jest pierwsza jedenastka United.
» 24 stycznia 2015, 00:50 #112
mantup89: Czy tak trudno van Gaalowi ustalic ustawienie ? Moj Boze, wystarczy, ze kazdy zagra tam gdzie jego miejsce a stale fragmenty bedzie wykonywal pomocnik lub napastnik a nie Jones ! To proste i logiczne.

Niech juz bedzie De Gea, Rafael--Jones--Smalling---Rojo---Blind--Carrick---Di Maria--Valencia--Rooney---RvP/Falcao i po problemie. Kazdy gra swoje. Po co kombinowac !?
» 24 stycznia 2015, 00:35 #111
vinnie123: No masz rację, w FM też mi to wychodziło...
» 24 stycznia 2015, 02:24 #110
JuveUnited: A ja sie dziwie jednej rzeczy i jako przyklad dla naszej ulubionej formacji 3-5-2 podam tu Juventus. Otoz Stara Dama zrezygnowala z gry w tym ustawieniu bo Allegri stwierdzil ze inny system bedzie lepszy i widac tego efekty . To ja sie pytam co osiagnac chce tym LVG majac pilkarzy ktorzy nie potrafia grac w tym systemie i o wiele nizszej jakosci niz ci w Juve na tak newralgicznych ( w tej formacji )pozycjach jak srodkowi obroncy czy tez pomocnicy. Naprawde nie wiem
» 24 stycznia 2015, 00:25 #109
mantup89: dzis na papierze bylo 4-4-2 a w teorii tylko LvG wie, bo ja tam nie widzialem zadnego ustawienia.
» 24 stycznia 2015, 00:28 #108
DevoMartinez: Przecież oni się ustawiali jak w 3-5-2. Wyprowadzanie piłki Rojo na środku, Blind na lewej, Jones na prawej. Januzaj na skrzydle i Valencia na skrzydle. Także troche oszukane te ustawienie było ;)
» 24 stycznia 2015, 00:31 #107
mantup89: wlasnie o tym pisze.
» 24 stycznia 2015, 00:35 #106
Bena1878: ta to ten co jara i mu sie na wspominki wzielo
» 24 stycznia 2015, 01:52 #105
Bena1878: Racja. ale dziwie sie kibica ktorzy przychodza na mecze i go nie wygwizduja jak tak doswiadczony czlowiek moze jak LvG moze pozwalac sobie ta takie drwiny z kibicow i zawodnikow
» 24 stycznia 2015, 01:55 #104
mantup89: Kibel, piach, padaka, syf, kila i mogila...
» 23 stycznia 2015, 23:58 #103
Badamn: "Już pierwsze minuty pokazały, że gospodarze nie zamierzają wywieszać białej flagi w starciu z 20-krotnym mistrzem Anglii." (3. akp.). Nie piszcie "z 20-krotnym mistrzem Anglii", to nie ta drużyna zdobyła te tytuły. Zresztą ta nie zdobędzie żadnego tytułu z taką grą, no chyba, że puchar Mozambiku.
» 23 stycznia 2015, 23:58 #102
adi343: http :// i.dailymail.co.uk/ i/pix/2014/08/16/1408201000660 _wps_3_vg_out_PNG.jpg
» 23 stycznia 2015, 23:49 #101
Pudza: więcej spacji się nie dało ??
» 24 stycznia 2015, 13:11 #100
Cinz: Ja pitole z 4 ligowcem taki wynik ?
Na to nie ma wymówki.
Glory!
» 23 stycznia 2015, 23:49 #99
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:45

hahah zeby nie strzelic choc 1 bramki 12 zespolowi z IV ligi grajac 9 zawodnikami z podstawowego to naprawde trzeba nie chciec ;D. Wstyd, hanba i 3 metry mulu.
Po komentarzach i samym wyniku widze, ze dobrze zrobilem wybierajac ogladanie filmu Ostatni Samuraj na TVN. Juz jak zobaczylem w skladzie Januzaja, Wilsona i duet Carrick&Fellaini(czyli najbardziej drewniany, najwolniejszy i najmniej kreatywny srodek pola w PL) to spodziewalem sie powtorki z meczu z Yeovil. Liczylem jednak, ze przynajmniej 1 akcje wykoncza bramka, a tu widze, ze to za wiele dla naszych przeplaconych gwiazdeczek. To co mnie najbardziej wkurzylo, widzac sklady, to to, ze po raz kolejny nasz jedyny kreatywny pomocnik Herrera znow siedzial na lawce. Nie wiem, w takim razie po co van Gaal zgodzil sie na transfer Hiszpana(i to jeszcze za calkiem niezla sumke) skoro w ogole nie daje mu pograc od poczatku. Kontuzje juz raczej zaleczyl, takze w czym problem? Jezeli kompletnie nie pasuje do filozofii van Gaala to niech go sprzeda po sezonie, po co chlopakowi niszczyc kariere.

Serio po takim wyniku z taka druzyna, to oni powinien miec honor i swoja tygodniowke przekazac na jakas fundacje... Jak pisalem wczesniej darowalem sobie ogladanie tego widowiska, jednak mam pytanie to bramkarz Cambridge zagral mecz zycia, czy po prostu powtorka z meczu Yeovil, tyle ze bez bramek?
» 23 stycznia 2015, 23:42 #98
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:56

Strzal Falcao w srodek bramki obronil, bramkarz dobrze sie spisywal. Zygac mi sie chce jak pomysle o tym meczu. Mam wrazenie ze taka Legia rozbila by Cambridge z 4-0, a z United dzis tez by wygrala, mimo ze nie lubie Legii.
» 23 stycznia 2015, 23:54 #97
Bena1878: czlowiek uczy sie na bledach lecz gaalowi wydaje sie ze jest cyborgiem
» 24 stycznia 2015, 02:03 #96
sisinho: On ma takie wybujałe ego ze na 4 ludzi by starczyło.
» 24 stycznia 2015, 02:25 #95
100lec: Oj.
Po co
ten płacz, lament, przecieranie smutnych oczu, ból głowy, złość, gniew, narzekanie na zawodników, trenera, ustawienie drużyny -
bo nie wyszło, bo nie nie zdominowaliśmy, bo nie wygraliśmy.

Tak mało meczy, tak rzadko w tym sezonie możemy, mamy okazje oglądać naszych pupili, że powinniśmy się cieszyć, radować z dodatkowego meczu.

To będzie coś - nasza najlepsza, naszpikowana gwiazdami jedenastka, będzie wprowadżać w życie plan taktyczny jednego z najlepszych trenerów świata, przeciwko IV ligowej drużynie. Kolejny cudowny powód żeby się napić (a ostatnio oglądam i pije coraz więcej)
Tylko się cieszyć.
» 23 stycznia 2015, 23:41 #94
axel52: ktoś niżej wspomniał o Simeone, jest tylko jeden problem i to wielki.
Nie cena za niego, problemem jest to, że musiałby znowu dokonywać zakupów ponieważ 95% graczy obecnego United nie ma zielonego pojęcia ani chęci gry takiej jaką preferuje Simeone
» 23 stycznia 2015, 23:37 #93
vinnie123: Zaczynasz marudzić gorzej niż Ferdas, aż dziwne, że się kłócicie :D
» 23 stycznia 2015, 23:38 #92
Bena1878: apropo widzial ktos ostatnio ferdasa?
» 24 stycznia 2015, 02:21 #91
Joker7: wynik 0;2 ?? po prawej ...
» 23 stycznia 2015, 23:31 #90
Joker7: pewnie Wilson te 2 strzelil po meczu .
» 23 stycznia 2015, 23:33 #89
jassaj: widocznie redakcja niedowierza w to co sie stało i wierzy ze to tylko zbiorowa halucynacja i że tak naprawde bylo 2 : 0 dla nas
» 23 stycznia 2015, 23:41 #88
Martin: W bodajże 22 minucie stwierdziłem, że dalej nie oglądam, bo i tak hańbą było, że nie wbiliśmy bramki w pierwszych 10 minutach. Dzisiaj wybrałem Skyrima i to był świetny ruch. Co za wstyd. Najpierw blamaż z MK Dons, potem męczarnie z nawet nie pamiętam nazwy.. a teraz remis z kolejnymi rolnikami. Na miejscu De Gei już byłbym w Madrycie z Ikerem na piwie. Tragedia...
» 23 stycznia 2015, 23:30 #87
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:35

Gram tylko w rpg, fifa zeszła dawno na psy. Reszta z wymienionych, nie moja bajka ;) Aczkolwiek nawet windowsowy pasjans byłby lepszy od tej padaki.
» 23 stycznia 2015, 23:34 #86
AgEnT: ferdas no tak nie ma to jak wymieniać beznadziejne gry od jubisoftó, nie pozdrawiam.
» 24 stycznia 2015, 00:46 #85
sisinho: Skyrim, to jest to :> Widze ze chociaz jeden ma sensowny gust :)
» 24 stycznia 2015, 02:26 #84
Zorro100: Tak mnie naszła pewna myśl i obym się mylił, ale co po takim meczu może mieć w głowie De Gea?? -"Co ja tu qrwa robię? Gram z jakimś Cambridge w deszczu bez rezultatu, gdzie mogę byczyć się w ciepłej Hiszpanii i grać o najwyższe cele.".....
» 23 stycznia 2015, 23:28 #83
mleko: Racja. Kochamy Davida ale będziemy musieli zrozumieć jeżeli będzie chciał odejść.
» 23 stycznia 2015, 23:31 #82
Bena1878: mam identyczne zdanie i tez pamietam ten mecz ! ZENADA
jak my chcemy grac ofensywnie i mijac przeciwnikow jak fellaini nadaje sie na skrzydlowego tak jak blind na wachadlo przeciez mamy szybkiego showa i magik pass herrere a wystawiamy tak na prawde tylko 3 ofensywnych pilkarzy z tym ustawieniem i jak kolega wspomnial te super posiadanie pilki mamy tylko dla tego ze przeciwnicy grali defensywnie liczac na kontry i dzieki temu ze nie mamy skrzydel nie mam mozliwosci dostarczyc pilki napastnikom
» 24 stycznia 2015, 02:36 #81
Szilk: Ale wynik idzie w Świat i niestety chluby M.U . nie przynosi - co gorsze jest sygnałem, że w M.U. nie dzieje się najlepiej, a to źle wpływa na ewentualne zainteresowanie dobrych zawodników grą w naszym zespole.
» 23 stycznia 2015, 23:31 #80
mleko: Nikt nie chce pamietac o MK Dons, a jakos każdy ciagle o tym przypomina. Pamieta się tylko te złe rzeczy, niestety.
» 23 stycznia 2015, 23:33 #79
ManUtdFan94: Przesadzacie z tymi komentarzami. Nie jesteśmy średniakiem to raz,a dwa ten mecz to tylko wypadek przy pracy. Co z tego ,że wynik idzie w świat ? W szkole będą się z Was śmiać czy co ? Przejmujecie się tym tak bardzo, że szkoda gadać. PRZECIEŻ NIE ODPADLIŚMY, skończcie histeryzować, pozdrawiam.
» 24 stycznia 2015, 00:23 #78
mleko: Już tyle wypadków mieliśmy, że zaraz będziemy roślinami.
» 24 stycznia 2015, 00:29 #77
ManUtdFan94: Czasami takie są efekty budowania drużyny praktycznie od nowa :) Nie będziemy roślinami bo nadal gramy w FA Cup i nadal liczymy się w walce o LM :)
» 24 stycznia 2015, 00:31 #76
Bena1878: przeciez tak na prawde nie chodzi o ten mecz ani i ten z qpr ani o przyszly chodzi o to ze trener nie rozumie filozofii gry w angli i tym bardziej nie rozumie MU. I TAK jestesmy sredniakami... co z tego ze mamy super sklad prawdopodobnie 2 w lidze zaraz po cfc skoro z takim ustawieniem mozemy possac w ofensywie i szczycic sie tym ze mamy mega posiadanie pilki skoro i tak to posadanie przeklada sie na podania miedzy 3 obroncami a 4 graczami srodka pola
» 24 stycznia 2015, 02:42 #75
ManUtdFan94: Bena--> ale jak oglądałeś mecz to powinieneś zauważyć, że dzisiaj graliśmy 4 obrońców z tyłu, nie trójką ;) Jakbyśmy byli średniakami to byśmy byli w połowie tabeli jak rok temu. Idąc Twoim tokiem rozumowania Arsenal, Tottenham, Liverpool to też średniacy? Przecież są gorsi od Nas i przegrali bądź zremisowali mecze z Nami.
» 24 stycznia 2015, 09:28 #74
DevoMartinez: ManUtdFan94: jak oglądałeś mecz to powinnieneś zauważyć, że ta 4 obrońców to tylko na papierze była bo grali większosć trójką z Rojo na środku Blindfem na lewej i Jonesem po prawej ;) di Maria latał raczej jak wolny elektron, Valencia na prawym skrzydle, Januzaj na lewym. Także troche nas van Gaal oszukał ;)
» 24 stycznia 2015, 12:13 #73
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:26

Wydaje mi się, że Van Gaal zaczyna panikować i widać to w każdym meczu. Zaczyna się gubić w tym co robi. W mojej opini (nigdy nie bylem fanem Van Gaala i też starałem się go nie kwestionować) Holender nie ma pomysłu na MU. Zajął 3 miejsce na MŚ powiedzmy sobie szczerze fartownie. Nie ujmujmy mu zasług ale przestańmy go nimi indentyfikować. Kiedyś było kiedyś, a teraz jest teraz. Potrzeba nam świeżej krwi na ławcę, a nie zdziadziałego weterana, który ma jeden i ten sam pogląd na te same sprawy. Wydał 150 mln i co? Gówno ! Jakim prawem mamy mu zaufać dając kolejne pieniądze na transfery skoro takimi zawodnikami, których mamy, wielu trenerów rozniosło by wiele istot piłkaskich.
» 23 stycznia 2015, 23:24 #72
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2015 10:01

Po pierwsze kogo byś wziął w miejsce LVG? Nie rozumiesz,że teraz nie ma żadnego dobrego trenera do wyjęcia? Po drugie kto jak nie LVG (człowiek z zasadami,bardzo dużym doświadczeniem, z ręką do prowadzenia dużych klubów) nie posprząta tego? Trzeba być cierpliwym i czekać. Póki co to LVG wywiązuje się z wcześniejszych założeń, więc zmartwię Cię: jego posada nie jest zagrożona ;) Też bym chciał jakiegoś Simeone czy Kloopa. Ale równie dobrze nie ma pewności, że oni poradziliby sobie dobrze u Nas. Moim zdaniem LVG jest odpowiednim charakterem żeby udźwignąć to brzemię, tylko poprostu trzeba chwile jeszcze poczekać.
» 24 stycznia 2015, 10:00 #71
mleko: Każdy jest do wyjecia, wystarczy odpowiednia kwota. Po drugie choćby Giggs. Może nie ma doświadczenia jako trener ale przynajmniej wie o co chodzi w tym klubie. Co z tego, ze ma reke do prowadzenia wielkich klubow, skoro wypieprzali go z kazdego stanowiska? Szybko widocznie mu te lapy puchna. Ja jestem cierpliwy od 1,5 roku i w kolko slysze to samo, ze cierpliwosci, stan przejsciowy itd. Jedyna posade niezagrozona ma w Chelsea Murinho. Van Gaal probuje udzwignac ten ciezar, niestety zaczynaja juz mu sie pod nim uginac nogi.
» 24 stycznia 2015, 10:33 #70
ManUtdFan94: Wyrzucali go ze stanowiska, ale za to LVG w każdym klubie co był trenerem zostawiał solidne fundamenty, umiał wykreować młodych piłkarzy na światowe gwiazdy (Van der Sar,Seedorf, Bergkamp, Xavi,Iniesta,Muller i inni). To wszystko dzięki jego zaciętości i uporowi. Giggs na tą chwilę nie nadaje się na trenera United. Może i wie o co chodzi w tym klubie, ale od tego też jest chyba asystentem LVG. Dzięki temu Walijczyk i Holender wzajemnie sobie pomagają. Co do trenerów to powiem to jeszcze raz nie ma żadnej pewności , że Simeone, Klopp czy inny trener sprawdziłby się w United. Jedynym takim pewniakiem moim zdaniem jest Mourinho, który zna realia ligi angielskiej i jest fenomenalnym trenerem. Moim zdaniem lepiej mieć u swego boku LVG bo może to jest konfliktowy trener, ale poświęca się niesamowicie swojej pracy i po tym są efekty.
» 24 stycznia 2015, 12:33 #69
mleko: Poki co te fundamenty licho się trzymaja, poza tym jest wielu trenerów, którzy wykreowali zawodników na światowy poziom wiec Van Gaal nie jest wyjatkiem. Jezeli nie ma pewnosci do do np. Kloppa czy innych to rowniez nie ma pewnosci, ze Holender się sprawdzi, a poki co broni go tylko fartownie zajmowane przez nas 4 miejsce.
» 24 stycznia 2015, 15:36 #68
mantup89: ZENADA.
» 23 stycznia 2015, 23:20 #67
Szilk: Van Gaal to zarozumialec, który swoim postępowaniem sprowadzi na M.U. tragedię . Gość postanowił wszystkim udowodnić , że jest geniuszem - a niestety nim nie jest . Mając do dyspozycji takich zawodników i takie środki gość nie potrafi poukładać zespołu i jest odporny zarówno na fatalne wyniki jak też na krytykę . Myślę , że prawdziwy M.U. wróci dopiero gdy obejmie go tercet Giggs , Scholes , Butt . Taki Koeman przejął zespól praktycznie zdziesiątkowany masową wyprzedażą - mając do dyspozycji dużo mniejszą kasę niż nasz mądrala potrafił stworzyć znakomicie grający zespół - dzisiaj grający dużo lepszy futbol od nas - to najlepiej świadczy ,że Van Gaal geniuszem nie jest .
» 23 stycznia 2015, 23:14 #66
Lynryx: Taki mały fragmencik Małego Księcia dla LVG:

Królowi bardzo zależało, aby jego autorytet był szanowany. Nie znosił nieposłuszeństwa. Był to monarcha absolutny. Ponieważ jednak był bardzo dobry, dawał rozkazy rozsądne. - Jeśli rozkażę - zwykł mówić - jeśli rozkażę generałowi, aby zmienił się w morskiego ptaka, a generał nie wykona tego, to nie będzie wina generała. To będzie moja wina.


Wierzę, w geniusz Van Gaala, ale jest coś bardziej pewnego niż jego geniusz - upór. To niesamowite jak potrafi być zawzięty i z drużyny, której ofensywny skład za czasów Fergusona pozwoliłby czuć się nam, kibicom United, panami Świata; z zawodnikami, przed którymi jeszcze niedawno drżała każda drużyna Europy, uczynić zespół tak asekuracyjny, tak bardzo bojący się stracić piłkę, że rozgrywający piłkę w zasadzie niemal wyłącznie w obronie. Wyolbrzymiam, ale nie bez powodu. LVG out? Nie, mimo wszystko i tak był on najlepszym z możliwych wyborów.

Taak. Ale nie on jeden winien. Piłkarze nie ułatwiają mu zadania. Oglądajmy uważnie mecze Argentyny, gdy te nadejdą. Jeśli Di Maria będzie pokazywał się podczas z nich z dobrej strony, to już będziemy mieli potwierdzenie, że Angel gra już teraz na odejście z United, nie wiem na co liczy, ale najwyraźniej jakieś perspektywy ma. Aż nie chce się wierzyć, by po tak obiecującym początku człowiek z jedenastki roku FIFA grał właściwie największą sraczkę(po angielski diarrhea) w drużynie. Parę błysków Jonesa, głodnego gry Januzaja oraz Blinda to, jak się okazuje, za mało na straszliwy zespół Cambridge United.

A tym czasem LVG zaciera ręce: "kolejny mecz na zapoznanie piłkarzy z moją filozofią"!
» 23 stycznia 2015, 23:13 #65
100lec: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 23 stycznia 2015, 23:13 #64
Zorro100: Wszyscy z karnetami na Old Trafford dostali właśnie prezent od klubu, dodatkową automatyczną opłatę z kart kredytowych za bilet na rewanż.....z Cambridge. TAK SIĘ ROBI INTERESY!! Woodward genius!!
» 23 stycznia 2015, 23:12 #63
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:11

Jedyny komentarz jaki przychodzi mi do głowy to ten zachwalający chłopaków z Cambridge! Zagrali z sercem i zaangażowaniem i to się ceni!
» 23 stycznia 2015, 23:11 #62
DevoMartinez: Taki Dennis Rodman piłki nożnej, też zawsze wiedział gdzie piłka spadnie ;)
» 24 stycznia 2015, 00:56 #61
klb9k: Jeśli LvG zrobi zdesperowane transfery na koniec okienka za grube miliony to pokaże , że jest trenerem co najwyżej na poziomie Moyesa. Sory taką mamy filozofie jakby to powiedziała była posłanka.. albo jak kto woli taka filozofia(sytuacja)
» 23 stycznia 2015, 23:09 #60
kanaryjski: znowu sobie zadaje pytanie kiedy tak naprawde zobaczę dobry mecz United, ofensywne składne akcje, już nie powiem że udane dryblingi z namiastką finezji i polotu -------- kto ich odmieni wkońcu ?
» 23 stycznia 2015, 23:08 #59
dareknt: Nasza gra wku....mnie bardziej niz to ze przegralem w sadzie z panstwem Polskim sprawe o 600 000 zł. Zle sie dzieje
To chyba mozecie sobie uswiadomic jak jestem zniesmaczony gra Diabłów
» 23 stycznia 2015, 23:07 #58
Ghostpl: Dobra pal licho z 3-5-2 bo moje zdanie jest takie ze powinismy grac 4-4-2 innego 4-3-3 ale jesli LVG chce grac 3-5-2 to niech gra ale no ten mecz powismy wygrac z 5-0 i to bez zemczenia ! i na dodatek Rezerwami moze jaki gracz gdzie mial kontuzje ! to zeby sie rozbiegac ! a my gralimy zaraz zaraz FAlcao RVP ? o ja cie ANGEL DM ? naprawde > ? nie no cos tzeba zmienic bo to nie jest normalne LVG powinien siasc z nimi i pogadac co jest /? nie oglodalem meczu wiec nie moge ocenic jak nasi grali ale same nazwiska jakie widzialem to jakas maskra !
» 23 stycznia 2015, 23:07 #57
Janks7: Ludzie ciśnijcie dalej LvG jego pomysły itp co wam to da? To nic nie zmieni. Louis jest managerem klubu z Old Trafford i raczej nim pozostanie, nic nie przychodzi od razu, każdy by chciał wiadomo, żeby United wymiatało we wszystkich rozgrywkach i ogólnie żeby wyniki były o wiele lepsze niż są, ale niestety drużyny po tak katastrofalnym sezonie nie da się przywrócić natychmiastowo do normalności, tym bardziej, że w klubie były ogromne zaniedbania i są ogromne zaległości do nadrobienia.
Myślę, że paradoksalnie największym błędem Louisa było wypuszczenie Naniego, czyli gracza który w obecnej formie bardzo by się nam przydał, wielu tutaj narzeka na 3-5-2, ale tak naprawdę sytuacja kadrowa, nie pozwala na stosowanie formacji z typowymi skrzydłowymi, oby Glazerowie sypnęli kasą latem, chociaż wspaniale byłoby już teraz sięgnąć po prawonożnego skrzydłowego, oraz prawego obrońcę, wzmocnić potrzeba jeszcze środek pola - kimś, kto będzie 100% pewniakiem do gry (Pogba, Strootman lub Vidal) - któryś z tych panów powinien do nas zawitać latem, dodatkowo środkowy obrońca - opcja do rozważenia na teraz to według mnie Ryan Shawcross nasz wychowanek, lider Stoke, myślę, że z tym chłopakiem mogłoby być podobnie jak z Garym Cahillem, też w dość późnym wieku przychodził do Chelsea z przeciętnego Boltonu i stał się wspaniałym wzmocnieniem.
Na prawą obronę naturalnie nasuwają się dwie kandydatury - Nathaniel Clyne oraz Seamus Coleman - ja byłbym tutaj za tym pierwszym zdecydowanie, a na skrzydło? Memphis Depay to byłaby idealna opcja - wraz z Angelem Di Marią, mogliby stworzyć podobny duet do Di Maria - CR7 z czasów Realu Madryt Mourinho.
Prawonożny Memphis na lewym skrzydle, Lewonożny Angel na prawym skrzydle - Angel, bardziej kreator, asystent, Depay - bardziej egzekutor, schodzący do środka i dobrze wykańczający akcje.
Na koniec wzmocniłbym atak, chciałbym żeby Falcao wypalił, ale prawdopodobnie u nas to może być już niemożliwe - nieprzypadli sobie z Louisem do gustu, Falcao jest psychicznie rozbity - nawet jak dochodzi do sytuacji to w fatalny sposób je marnuje, a więc kogo bym widział jako nowego napastnika United? ktoś w stylu Benteke byłby idealny, szkoda, że chłopak jest niszczony przez kontuzje, bo taki silny, czarny napastnik - taka bestia, ktoś taki właśnie, byłby idealny według mnie dla klubu z OT i do grania formacją 4-3-3.
» 23 stycznia 2015, 23:07 #56
decykos: No spoko, nic nie przychodzi od razu, ale zremisować z 4-ligowcem?
» 23 stycznia 2015, 23:09 #55
Janks7: United bazowało na skrzydłowych, w obecnej sytuacji jest to niemożliwe, gdyż mamy praktycznie jednego piłkarza który nadaje się na skrzydło (Angel Di Maria), Januzaj i Mata niezbyt się tam sprawdzają a na dodatek wszyscy trzej są lewonożni, ogólnie drużyna cały czas poszukuje stylu gry za Louisa i według mnie sytuacja ustabilizuje się, gdy Louis wzmocni drużynę takimi zawodnikami, którzy pozwolą swobodnie stosować ulubioną formację Louisa czyli 4-3-3, wtedy takie rzeczy raczej nie będą miały miejsca, a tak to niestety, takie wypadki przy pracy będą się przytrafiać, zwłaszcza na wyjazdach które w tym sezonie mamy tragiczne.
Kogo tak w ogóle byście widzieli za LvG? bo robicie z niego drugiego Moyesa, mimo, że póki co jest na 4 miejscu w tabeli - czyli cel określony na ten sezon póki co spełnia.
Tak w ogóle, to myślę, że niewielu trenerów z topu, byłoby zainteresowanych posadą managera w United, gdyby kolejny Manager poleciał już na początku swojego kontraktu, Moyesa jeszcze dało się zrozumieć, bo gość zawiódł kompletnie i był kompletnie zagubiony, LvG za to póki co pokazuje, że ma jaja, że nie ma zamiaru zmieniać swoich planów, bo kibicom nie odpowiada jego taktyka i to według mnie jest ok.
» 23 stycznia 2015, 23:17 #54
AdaMUFC: To też trzeba być filozofem żeby Jones'a dawać do wykonywania stalych fragmentów..
» 23 stycznia 2015, 23:05 #53
SebaG04: Nie za mało ?
» 23 stycznia 2015, 23:10 #52
Domelo: Kiedy rewanż?
» 23 stycznia 2015, 23:04 #51
mantup89: nikt nie przewidywal, trzeba poczekac.
» 23 stycznia 2015, 23:19 #50
Yekini: 2 lub 3 luty
» 23 stycznia 2015, 23:27 #49
Arojaro12: siema diabiełki! Nie oglądałem meczu, więc moglibyście powiuedzieć jak zagrał nasz zespół, więcej pozytywów czy negatywów?
Moglibyście opisać w skrócie grę poszczególnych zawodników, którzy zagrali według was słabo/dobrze ?


pozdrawiam :)
» 23 stycznia 2015, 23:04 #48
soldier: Chyba wynik mówi sam za siebie.
» 23 stycznia 2015, 23:05 #47
bacianga: tragedia
» 23 stycznia 2015, 23:04 #46
decykos: Nie, dajmy spokój Alexowi, niech sobie odpoczywa. Lecz opcja z wykupieniem Diego Simeone nie jest zła. Na pewno lepsza niż Bale za 100 mln czy Pogba za 80mln .
» 23 stycznia 2015, 23:11 #45
Pudza: Biorąc pod uwagę fakt, że około +/- 10-ciu zawodników jest hiszpańskojęzycznych, ułatwiło by to komunikację z nimi. Tylko co zrobić z anglojęzykami i innymi? Diego chcąc objąć MU już dawno powinien się intensywnie szkolić w angielskim (vide. Guardiola i j. niemiecki). Prawdę mówiąc bardzo podoba mi się styl gry At.M. i z wielką chęcią zobaczyłbym takie zaangażowanie u nas.
» 24 stycznia 2015, 12:51 #44
ManUtdFan94: Bardzo słaby mecz w Naszym wykonaniu, zwłaszcza pierwsza połowa. Druga połowa nieco lepsza, ale bez szału. Jakoś bardzo źle Nam się gra z takimi rywalami. Jedyny + w tym morzu - to jest to ,że gramy dalej w tym Pucharze. Moim zdaniem też niepotrzebnie LVG zmienia te ustawienia, pozycje zawodników itp. Potrzebujemy stabilizacji i twardo postawienie na jedną formację. Z takimi rywalami nie gra się łatwo to też warto podkreślić zwłaszcza na wyjazdach. Będzie dobrze, jestem tego pewien ;)
» 23 stycznia 2015, 23:02 #43
Snakus: mnie też to bardzo interesuje, cóż powie nasz wątły tulipanek.
» 23 stycznia 2015, 23:02 #42
mleko: Powie, ze nasi kibice byli fantastyczni, dominowalismy na boisku ale brakowalo ostatniego podania, ze wynik jest rozczarowujacy ale uwierzcie, ze to minie, potrzebny nam balans oraz to wina kontuzji jakie mielismy wiec jesttrudno sie zgrac po takich przejsciach ;d
» 23 stycznia 2015, 23:10 #41
SebaG04: Wiadomo może kiedy będzie powtórka na OT ?
» 23 stycznia 2015, 23:02 #40
tatarek: Uff, udało się wyciągnąć remis. Cambridge powinno się wstydzić. Zarabiają tysiaka tygodniowo a nie potrafią wcisnąć bramki u siebie United...
» 23 stycznia 2015, 23:01 #39
PLDan11: Di Maria: najdroższy piłkarz w historii United. Nie potrafi dośrodkować... O innych przepłaconych nabytkach to się nawet nie wypowiadam, bo szkoda słów. Dziś na plus Rojo i Herrera tylko.
» 23 stycznia 2015, 23:01 #38
Kopec91: I Januzaj.
» 23 stycznia 2015, 23:09 #37
Pudza: @Kopec91: niestety nie...
» 24 stycznia 2015, 12:42 #36
maciexxo: Po tak fantastycznym meczu zarząd powinien zwiększyć tygodniówki naszym chłopakom, ponieważ za mało zarabiają.
» 23 stycznia 2015, 23:00 #35
Kundziu: i drugi pozytyw to kolejny raz dobre zmiany: RvP i Herrera zrobili w 20 minut więcej niż Fellaini i Wilson przez 70 :D
» 23 stycznia 2015, 23:00 #34
soldier: Wstyd!
» 23 stycznia 2015, 22:59 #33
SergioAuditore: Mam wrażenie, że komentarze dodaje tutaj naprawde gimbaza, któraw dodatku nie oglądała meczu. Owszem nie zagraliśmy rewelacyjnie ale chyba nie spodziewaliście sie, że rozniesiemy ich 10-0. Oczywistym było, ze zagrają autobusem co mówią staty 80-20. Do tego bramkarz dobrze grał i piłke w takich warunkach ciężko jst wcisnąć. Nie wiedzieliście? A to sorry. Powodów do radości nie ma... ale wyśmiewać drużyne swoją? Zapraszam zatem do niebieskich!
» 23 stycznia 2015, 22:58 #32
SergioAuditore: "b90: No faktycznie, bramka 7metrów, przez 90min wcisnąć ją do siatki to ciężka sprawa." Jaki jest sens tej wypowiedzi?
» 23 stycznia 2015, 23:02 #31
vinnie123: Trzeba było dośrodkować wtedy 2x do Falcao, gdy ładnie obrońców zgubił. Podejrzewam, że piłkarze dostali zakaz dośrodkowań i wzięli to zbyt dosłownie do siebie.
» 23 stycznia 2015, 23:02 #30
SergioAuditore: "Wyv: Gdyby grali pełnym autobusem, nie mieliby 5 strzałów na bramkę, gdzie 2-3 były naprawde groźne." - trzeba było oglądać mecz :)
» 23 stycznia 2015, 23:02 #29
SergioAuditore: vinnie123 Zgadzam się. Przypominało mi to gre za czasów Moysa tyle, ze tam był zakaz strzelania na bramke.
» 23 stycznia 2015, 23:03 #28
SergioAuditore: MARIUSZUTD83 masz racje. Narzekać owszem. Ale wyśmiewać?
» 23 stycznia 2015, 23:05 #27
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 23:07

Narzekać na grę zespołu a wyśmiewać Go to 2 różne rzeczy.
edit; up: uprzedziłeś mnie :D
» 23 stycznia 2015, 23:07 #26
LisyUnited: XDDDDDD
» 23 stycznia 2015, 22:59 #25
Bossicky: Zaczynamy cofać się w rozwoju co jest panie Van Gaal?
» 23 stycznia 2015, 22:58 #24
Vaxiu: Przeciez dostaliscie "swoja" taktyke i ulubionych pilkarzy. Czego jeszcze chcecie od Luisa ?
» 23 stycznia 2015, 23:02 #23
Gallacher: Wole by juniorzy + rezerwy(2) zagrali i przegrali po ambitnej walce niż remis z graczami z pierwszego składu.To jest wstyd i jeśli ktoś twierdzi inaczej to chyba powinien iść do lekarza na skierowanie na rezonans magnetyczny głowy.
» 23 stycznia 2015, 22:58 #22
mcis: haha. ubawilem sie twoim postem. do czego to doszlo? MU nie moze wystawic 2 skladu na mecz z IV ligowcem, wiec musi walczyc o remis pierwszym skladem
» 23 stycznia 2015, 23:00 #21
Gallacher: To się dalej ubawiaj aż się zesikasz bo widzę masz poważny problem ze sobą.
» 23 stycznia 2015, 23:04 #20
Radosny: Potrzeba nam więcej bejlów za 100 baniek, więcej jakichś dragowiczów za 15 i większych tygodniówek, inaczej czarno to widze.
» 23 stycznia 2015, 22:57 #19
RedDevils4life: Powiedzcie mi tylko jedno. Który to już mecz a nawet z rzędu, w którym nie zagraliśmy nawet jednej, dobrej i składnej akcji?
» 23 stycznia 2015, 22:56 #18
miki3999: od odejscia Sir Alexa juz bylo z 50
» 23 stycznia 2015, 22:58 #17
RedDevils4life: No cholera to jest czysta kompromitacja. Rozgrywać kto ma. Jest Herrera, jest Carrick który bardziej zostaje obecnie z tyłu, ale podać potrafi. Jak np. do Falcao dzisiaj. Jest Di Maria do ciągnięcia gry. Rooney i Mata (w formie) do tego dochodzą. Tygodniówki kosmiczne a mecze czasem gorsze niż Polska Ekstraklasa.
» 23 stycznia 2015, 23:07 #16
Daka: Widac progres w naszej grze, w końcu udało nam się zachować czyste konto w drugim meczu z rzędu.
» 23 stycznia 2015, 22:56 #15
klb9k: 1.5 roku kompromitacji to chyba za dużo , zwłaszcza wydając olbrzymie pieniądze i nie mieć drużyny , ba nawet nie wiedzieć w jakim systemie zagramy w następnym meczu.
» 23 stycznia 2015, 22:55 #14
kckMU: XD

(znaki)
» 23 stycznia 2015, 22:55 #13
bartekac: O co Wam chodzi? Przecież udało nam sie nie przegrać z drużyną lepszą, a że grają oni w 4 lidze to już inna bajka... Może na Old Trafford po naszej kontrze w ostatnich minutach spotkania strzelimy bramkę i rozniesiemy 4 ligowca 1-0.
» 23 stycznia 2015, 22:55 #12
Kundziu: dobrze, że nie przegrali :D
» 23 stycznia 2015, 22:55 #11
miki3999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2015 22:55

Postęp jest: sierpień 2014 MU- MK Dons 0-4

Styczen 2015 MU - Cambridge United 0-0

Jakby nie patrzec, cztery gole do przodu :D
» 23 stycznia 2015, 22:55 #10
Joker7: za slaby sklad wystawilismy !
» 23 stycznia 2015, 22:54 #9
SergioAuditore: Kiedy powtórka meczu?
» 23 stycznia 2015, 22:54 #8
Kopec91: Żałosne
» 23 stycznia 2015, 22:54 #7
Cavallas: Tytuł powinien być. Manchester United zatrzymało potęgę z Cambridge!
» 23 stycznia 2015, 22:54 #6
Pershing: myślę że to taka taktyka LVG, więcej spotkań to piłkarze będą łapali rytm meczowy
» 23 stycznia 2015, 22:53 #5
mario93: hahahah, chyba kpisz... po takim widowisku to nie zdziwiłbym się jak kibice przestali by chodzić na mecze
» 23 stycznia 2015, 22:55 #4
Vaxiu: Nie martw sie, tam sa kibice, a nie "kibice" jak tu :)
» 23 stycznia 2015, 23:00 #3
Matejko: @mario93 na szczescie niektorzy kibice, w przeciwienstwie do ciebie sa normalni i wspieraja druzyne kiedy gra slabo, dlatego o frekwencje na trybunach nie trzeba sie martwic.
» 23 stycznia 2015, 23:02 #2
mario93: Matejko, bo ty mnie najlepiej znasz ;)
» 23 stycznia 2015, 23:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.