Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Derby Manchesteru: Skromna wygrana Manchesteru City

» 2 listopada 2014, 16:25 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester City odniósł zwycięstwo w derbach Manchesteru rozgrywanych na Etihad Stadium. Obywatele pokonali Czerwone Diabły 1:0. Jedyną bramkę w niedzielnym spotkaniu zdobył Sergio Aguero. Ekipa Louisa van Gaala od 39. grała w osłabieniu. Dwie żółte kartki obejrzał Chris Smalling.
Derby Manchesteru: Skromna wygrana Manchesteru City
» Manchester City odniósł zwycięstwo w derbach Manchesteru rozgrywanych na Etihad Stadium. Obywatele pokonali Czerwone Diabły 1:0. Jedyną bramkę w niedzielnym spotkaniu zdobył Sergio Aguero. Ekipa Louisa van Gaala od 39. grała w osłabieniu. Dwie żółte kartki obejrzał Chris Smalling.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Marcos Rojo
Luke Shaw
Daley Blind
Marouane Fellaini
Adnan Januzaj
Wayne Rooney
Angel Di Maria
Robin van Persie
Patrick McNair
Michael Carrick
James Wilson

Oddano 412 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 10. minucie meczu groźną akcję przeprowadzili gracze Manchesteru United. Di Maria zagrał miękką piłkę górą w pole karne. Futbolówkę głową strącił Robin van Persie i strzał na bramkę oddał Adnan Januzaj. Belg uderzał lewą nogą, przez co nie wstrzelił się w światło bramki Joe Harta.

21. minuta to szybki atak Manchesteru City. Akcja rozpoczęła się podaniem do niepilnowanego Zabalety na prawej flance. Piłka powędrowała w pole karne, gdzie uderzył ją Jesus Navas. De Gea zwinną paradą zdołał wybić futbolówkę na bok.

Chwilę później Obywatele mieli kolejną świetną okazję do strzelenia gola. Na lewym skrzydle znalazł się, Fernando, który dograł świetną piłkę na środek pola karnego. Aguero oddał strzał bez przyjęcia, ale ponownie skutecznie obronił De Gea. Hiszpan ucierpiał w tym starciu, lecz po chwili zdołał wstać o własnych siłach i kontynuował grę.

W 39. minucie Manchester United zaliczył poważny cios. Chris Smalling spóźnił się ze wślizgiem podczas ataku Milnera z boku pola karnego. Anglik został ukarany żółtą kartką po raz drugi w tym meczu i musiał opuścić boisko.

Pierwsza połowa meczu zdecydowanie należała do gospodarzy. Ekipa Manchesteru City przeważała, zarówno w posiadaniu jak i liczbie stworzonych akcji. W doliczonym czasie gry The Citizens domagali się jeszcze rzutu karnego, po tym jak Yaya Toure walczył o piłkę z Marcosem Rojo i padł na murawę. Dla arbitra głównego, było to jednak za mało, aby wskazać na „jedenastkę”.

Ekipa Manchesteru United została osłabiona po raz drugi w 55. minucie. Marcos Rojo źle zaatakował wślizgiem atakującego Sergio Aguero i doznał urazy barku. Defensor United po interwencji fizjoterapeutów opuścił murawę na noszach z maską tlenową na twarzy. Jego miejsce w zespole zajął Patrick McNair.

Bramka dla Manchesteru City, która od dłuższego czasu wisiała w powietrzu padła w 63. minucie. Na lewym skrzydle obrońcom urwał się Gael Clichy. Piłka błyskawicznie powędrowała do Sergio Aguero, który strzałem z pierwszej piłki pokonał Davida de Geę.

67. minuta to mocny strzał Jovetica zza pola karnego. Piłka zmierzała w stronę bramki United, ale De Gea popisał się ładną i pewną interwencją, łapiąc piłkę w locie. Chwilę później Van Persie próbował indywidualnej akcji. Minął 2 obrońców przy linii końcowej, ale strzał z ostrego kąta nie zdołał zaskoczyć Joe Harta.

W 75. minucie po strzale Jesusa Navasa, piłka trafiła w słupek bramki Davida de Gei. United po tek akcji próbowali wyprowadzić szybki kontratak, jednak Robin van Persie i Wayne Rooney byli osamotnieni w ofensywie. Dwie minuty później niesamowitym rajdem popisał się Wayne Rooney. Anglik minął 3 rywali, po czym mógł oddać strzał. Zdecydował się jednak na drybling. Akcję próbował kończyć jeszcze Angel Di Maria, ale jego uderzenie obronił Joe Hart.

W końcówce meczu dobrą okazję wypracował sobie jeszcze Yaya Toure. Doświadczony pomocnik efektownym zwodem minął McNaira i oddał strzał po ziemi. Piłka nie trafiła jednak w światło bramki.

Manchester City 1:0 (0:0) Manchester United

Bramka: Sergio Aguero 63'

Manchester City: Hart - Zabaleta, Clichy, Demichelis, Kompany - Fernando, Yaya Toure, Navas, Milner (Nasri 70') - Jovetić (Dżeko 71'), Aguero (Fernandinho 83')

Manchester United: De Gea - Valencia, Smalling, Rojo (McNair 55'), Shaw - Blind, Fellaini - Januzaj (Carrick 43'), Rooney, Di Maria - Van Persie (Wilson 82')


TAGI


« Poprzedni news
Rafael dołącza do grona kontuzjowanych
Następny news »
Zwichnięty bark Marcosa Rojo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (579)


Joker7: I bardzo dobrze ! a ty co jakis ich kibol? jak tak to pomyliles strony
» 5 listopada 2014, 22:52 #262
Joker7: Ha Ha
Jakos w to watpie .
To nie ja placze ze angielskie druzyny graja w tej kolejce w LM slabo !! :]
» 5 listopada 2014, 22:57 #261
Joker7: Podziekuj Smallingowi
» 5 listopada 2014, 22:48 #260
Joker7: Ha Ha
Widac Yaya Toure jaka jestescie silna druzyna !! :D
» 5 listopada 2014, 22:40 #259
kckMU: Dzagoev na rozegraniu i Doumbia na szpicy pokazali podczas 90 minut, jak zaskakiwać takiego "potentata" i mistrza Anglii...
» 5 listopada 2014, 22:25 #258
Cinz: Nani znowu strzela.
» 5 listopada 2014, 22:19 #257
chali2na: i asystuje
» 5 listopada 2014, 22:20 #256
Sheep: oj nani przydałby się teraz Januzaj jeszcze ma za male umiejętności na pierwszy skład
» 5 listopada 2014, 22:22 #255
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2014 21:43

Nie dostana 5 miejsca zwariowales !! chyba nie pamietasz jak anglicy dominowali kilka lat temu ! i 5 miejsca nie dostali w LM ...
» 5 listopada 2014, 21:43 #254
Joker7: I co z tego jak angielskie zespoly sa na 2 miejscu w punktach w LM ;) tylko Hiszpanie przed nimi ;]
I to sie dlugo nie zmieni ...
» 5 listopada 2014, 22:45 #253
Ghostpl: City nie daje rady i nawet nieźle. Ale kto gra w proevo kto ma ps4!? Pisać
» 5 listopada 2014, 21:31 #252
xwilkux: Beka z armatek :D
» 4 listopada 2014, 23:40 #251
turysta: no tak.. za to Utd jest w tej edycji LM niepokonane... Beke to z UTD ma cala europa...
» 5 listopada 2014, 11:25 #250
chali2na: tak poza tematem: arsenal z 3-0 do 3-3 i to ze słabiutkim anderlechtem i to u siebie... czarna seria angielskich zespołów trwa, nie wspomne o kolejnej porazce liverpoolu.dobry mecz w turynie wlasnie ogladalem, juve przegrywalo 1-2 i wyciagneli na 3-2 a arturo nie trafil karnego w doliczonym czasie :D
» 4 listopada 2014, 22:45 #249
welllone: Chris Smalling idiota sezonu 1014/2015. Wątpię, żeby ktoś w naszym zespole złapał równie głupie kartki.
Po prostu szympansowi wytłumaczysz, że takie podejście do bramkarza kończy się kartką.
To definitywnie przekreśliło nasze szanse na 3pkt tudzież 1.
» 4 listopada 2014, 17:02 #248
Martin: Taka kartka na bramkarzu, to byłaby zrozumiała w ostatnich minutach finału LM przy pozytywnym dla nas rezultacie, ale w tej sytuacji była szczytem głupoty.
» 4 listopada 2014, 19:07 #247
kujawa: normalnie jakies deja vu co sezon temu. Dajcie im czas, pozostało jeszcze tyle i tyle kolejek heh tylko, ze z kazda kolejna kolejka te straty sie zwiekszaja. A tu te same komentarze co rok temu. Tak tak nie nalezy sie martwic, siodme miejsce czeka.
» 4 listopada 2014, 20:23 #246
bulka1986: no również myślę, że do Top 4 się nie dostaniemy - biorąc pod uwagę, że na 10 meczów zdobyliśmy 13 pkt. Je zli nie wygramy z Crystal Palace i Arsenalem no to czarno to widzę, nie ma co myśleć o tym, że nagle zaczniemy lepiej grać, jeszcze biorąc pod uwagę, że dysproporcja między atakiem i obroną jest tak wielka. No i patrząc na to jakie bezmózgie yeti grają w obronie to cienko to widzę. W meczach z Chelsea i City myślałem, że zdobędziemy 0 pkt., dużo się nie pomyliłem bo fuksem zremisowaliśmy z Chelsea. Ktoś napisze, że graliśmy dobry mecz, owszem coś tam graliśmy, ale biorąc pod uwagę, że Chelsea grała bez Costy i graliśmy u siebie powinniśmy byli wygrać. W przyszłym roku na Stamford Bridge dostaniemy bęcki. Co do meczu z City - przed wyjazdem Smallinga myślałem, że zwycięstwo jest w zasięgu ręki - większe posiadanie piłki itd., z drugiej jednak strony Piłkarze UTD nie wiedzieli co zrobić pod polem karnym City, a City zrobiło parę kontr, parę szybkich podań i oddawało strzał na bramkę, a my nic... Tak więc w Top 4 wątpie, chociaż chciałbym, żeby UTD tam się znalazł.
» 4 listopada 2014, 10:37 #245
dlabigt23: Ja w tym sezonie nie widze abysmy zalapali sie do top 4 . Zdobedziemy 5 albo 6 miejsce i zagramy w LE , chyba ze wygramy nastepne spotkanie z Crystal Palace i z Arsenalem . Z arsenalem musimy wygrac nie ma co do tego watpliwosci sa 4 pkt wyzej niz my i z nimi pewnie bedziemy sie bic o top 4, a ten mecz jest akurat w Londynie i to by nam ulatwilo sprawe, pozniej gramy u siebie z nimi wiec mamy przewage u nas. Jesli nie kupimy w zimowym oknie przynajmiej 2 obroncow to ja tego sezonu jakos nie widze. Musimy do stycznia sie przemeczyc i wygrac jak najwiecej spotkan .
» 4 listopada 2014, 10:05 #244
Krzysiek88: Jednego sobie życzę odnośnie United w tym sezonie jak i następnych...

BY SKOŃCZYŁA SIĘ TA PLAGA KONTUZJI!

Bo to aż wykracza poza wszelkie normy zdrowego rozsądku.

Wtedy możemy mówić o powtarzalności i zgraniu naszych tyłów...bo przód nie gra źle...środek też nie.
» 4 listopada 2014, 00:07 #243
dlabigt23: Dokladnie w tym sezonie mamy pecha z tymi kontuzjami i wydaje mi sie ze nie ma co winic LvG bo nie moze dysponowac caly czas ta sama jedenastka co chce wystawiac bo zawsze ktos odpada . A druga sprawa jest taka ze Di Marie Blinda i Falcao kupilismy na poczatku sezonu . Gdyby przyszli oni na przedsezonowe tourne to by bylo inaczej i podejrzewam ze osiagneli bysmy lepsze wyniki niz teraz .
» 4 listopada 2014, 10:08 #242
Gallacher: Nawet Kamil Glik by lepiej zagrał od Smallinga i nie byłby złym transferem bo taki obrońca co walczy i strzela gole głową by się nadał.
» 3 listopada 2014, 22:37 #241
LisyUnited: Przeczuwam , że SAF jeszcze wróci. Proszę chociaż na ten 1 rok.
» 3 listopada 2014, 20:31 #240
SiwyDiabel: Nie boli że to jest przegrana z mistrzem angli tylko że z city które dos często pokazuje nam miejsce w szeregu swego czasu
» 3 listopada 2014, 18:29 #239
ro7: Co Wy checie od tego Wilsona? I tak w te swoje 15 minut zrobił więcej niż Van Persie przez cały sezon. Jest szybki i dynamiczny, a nie jak RVP - akcjowstrzymywacz.

Gdyby nie pierwsza kretyńska kartka dla Smalling myślę, że nie przegralibyśmy tego meczu.
Wciąż uważam, że naszym problemem jest:
- obrona (kontuzje, kartki, niepewna gra, czy ta gra na pograniczu faulów na polu karnym). To głównie wynika, ze słabego poziomiu piłkarzy i braku formy spowodowanej kontuzjami. Ale można i trzeba było to przewidzieć - bo Ci piłkarze zawsze byli ze szkła, do tego ich poziom gry odpowiedni jest do klubu z pozycji 10-15. Bez transferu jednej, dwóch "skał" nie możemy nawet marzyć o powrocie do czołówki.
- Van Persie, święta krowa, która gdy tylko dostaje piłkę robi obrót z piłką o 360 stopni, 2 dryblingi do tyłu i w rezultacie spowalnia każdą akcję - widocznie jest bardzo koleżeński daje czas ustawić się obrońcom przeciwników. A jak ma akcję sam na sam to zazwyczaj strzela po ziemi w bramkarza.
» 3 listopada 2014, 12:34 #238
micsie03339: "Ty patałachu"-świetny,merytoryczny argument, z którym nie sposób dyskutować.
» 3 listopada 2014, 20:38 #237
JasnaLiryka: Dokładnie co było nie wróci. Trzeba spiąć dupe w troki i zebrać 3 pkt od Crystal Palace , przed Nami jeszcze mecz z Arsenalem i Tottenhamem , także zostawmy te derby już za sobą i miejmy nadzieję,że w rewanżowym meczu na wiosnę Manchester bedzie Czerwony.

Glory United !
» 3 listopada 2014, 12:07 #236
DevoMartinez: I nasi nowi zawodnicy uczą się, że w PL w każdymmeczu trzeba się zarzyynać jakby to był mecz derbowy. Bo tu nikt nie odpuścii i nawet teoretyczni chłopcy do bicia potrafią wybiegać 3 pkt
» 3 listopada 2014, 12:28 #235
DevoMartinez: To dopiero 1/4 sezonu. Widac postępy w zgraniu, zrozumieniu, walecznośći. Nie tracimy już tak głupio piłek, potrafimy zdominować rywala jak przyciśniemy. Wypada pamiętać,że oni zagrali ze sobą i to nie wszyscy dopiero 10 meczy. przyszli z róznych lig, do nowo budoawanej drużyny. A presja wyniku tez specjalnie nie pomaga bo od początku nie mogą sobie pozwalać na błędy.
» 3 listopada 2014, 16:10 #234
kujawa: i tak w kółko od tamtego sezonu czytamy, że potrzeba czasu, dosyć gadania, trzeba się spiąć i bla bla bla.
» 3 listopada 2014, 16:12 #233
DevoMartinez: W poprzednim sezonie to był stabilny stary skład. W tym połowa zawodników się zmeiniła. Chyba każdy łapie róznice
» 3 listopada 2014, 16:14 #232
Joker7: Ha Ha
CR i kochac United ? on nigdy nie wroci do nas bo to sprzedawczyk ...
Dopiero teraz sie skapnales ze to oszust ?
W Jego ostatni wywiadzie dla sky przed finalem LM mowil ze chce zostac w United!! a jak bylo ... uciekl bez pozegnania jak tchorz !!
NIe to co Vidic i inni .
» 3 listopada 2014, 12:56 #231
dadit: Gdyby nie glupota Chrisa, mielibysmy szanse na korzystny rezultat w tym meczu. Pocieszajaca jest walka naszych pilkarzy w koncowce meczu, moglo sie skonczyc tak jak z Chelsea.
» 3 listopada 2014, 11:37 #230
RobvanKlu5i: Dopóki Nasi napastnicy nie zaczną wywiązywać się ze swoich zadań, nie ma nawet co liczyć na regularne zwycięstwa. Robin van Persie musi się obudzić ze snu bo śpiąca królewna jak na razie zawodzi na całej linii. Rooney biega i walczy ale do jasnej cholery to napastnik i jego głównym jest strzelanie bramek i ewentualne asystowanie. Walka walką ale samą walką bez skuteczności meczu się nie wygra. Mam nadzieję, że jak Falcao wróci i będzie regularnie grał to pokaże tym Panom jak strzelać gole.
» 3 listopada 2014, 10:50 #229
romario11: jestesmy słabi jak FLAKI Z OLEJEM do tego mamy sztab medyczny patologiczny natezenie treningowe pewnie tez. Obrona woła o pomste do nieba. Czuje że w tym sezonie również nie zakwalifikujemy się do europejskich pucharów.
» 3 listopada 2014, 10:43 #228
pawell91: Początek spotkania też był niezły, gra naprawdę mogła się podobać. Zwątpiliśmy w siebie dopiero po czerwieni Smallinga, ale w drugiej połowie ponownie się obudziliśmy. Nie ma co gdybać, że było by już 4-0, bo nie wiadomo jak by wyglądały te karne. Sędzia sędziował na naszą korzyść, ale też nie zawsze. Dla City też na dobrą sprawę mogło wpaść więcej żółtych kartek. Nie ma co płakać, bo w tym sezonie sędziowie więcej meczów sędziowali na naszą niekorzyść, co oczywiście nie zmienia faktu, że karne dla City byłyby jak najbardziej zasłużone.
» 3 listopada 2014, 11:01 #227
Arturrodeldziko: To w takim razie wypad na santiago czy camp nou jak tak Ci się tam podoba a nie tu truć i mącić.
» 3 listopada 2014, 17:49 #226
BartekMU10: * Idiotyczne zachowanie Smallinga (można - ba, trzeba - grać agresywnie ale też z głową tym bardziej że to stoper...)
* Zero kreatywności w ataku
* Wilson na derby (?!)
* Znowu kontuzje
Ogólnie dramat... Jestem zażenowany postawą Diabłów, liczyłem na skromne zwycięstwo dla nas szczególnie po dobrym meczu z Chelsea... No cóż, trzeba zacząć łapać w końcu zwycięstwa, nie ma innej opcji. Crystal Palace trzeba zniszczyć, z Arsenalem też 3 punkty już muszą być bo jak nie przestaniemy gubić punktów to będziemy znowu poza TOP4 a to już będzie kompromitacja. Co jak co ale skład zły nie jest tylko nie wiadomo dlaczego zawodnicy dają ciała. Zapowiadają wielką walke itd. itp. a wychodzi całkiem odwrotnie... Wiadomo że kontuzje to w tym sezonie nasza zmora bo nie ma żadnej stabilności ale tak czy siak mając takie nazwiska jak Di Maria, Mata, Falcao, Van Persie powinniśmy siać bramę za bramą. Nadal uważam że bez Rooneya, Manchester jest niczym. Mój idol nadal prowadzi grę, nadal zostawia zdrowie i serce na boisku i przede wszystkim STARA SIĘ... No cóż, póki co jedno słowo - żenada.
Czekamy w takim bądź razie na Crystal Palace. 4 do zera dla nas może w (bardzo) małym stopniu złagodzić bolesną porażkę z City.
» 3 listopada 2014, 08:58 #225
eMGieKa: Trzeba było walczyc o Benatie ,gdy byl do wyciagniecia,a teraz są takie efekty jakie są. ;D
» 3 listopada 2014, 08:30 #224
Sideswipe: Wy nie jesteście normalni z tymi stwierdzeniami, że LvG jest gorszy od Moyesa, że trzeba innego trenera, po prostu nie chcę mi się o tym już pisać bo to nie ma najmniejszego sensu, takiego pojęcia jak wy o piłce to nikt nie ma, zwalniając trenera po 10-15 kolejkach jak to powiedział stachchch. Chciałbym napisać, że mimo iż przegraliśmy ten mecz, to bardzo cieszy mnie postawa przede wszystkim Rooneya, takiego chcę go oglądać co mecz, jak i innych zawodników (oprócz Smallinga), w końcowych minutach zobaczyłem coś, czego nie widziałem bardzo dawno w tym klubie. Prawdziwych diabłów, chcieli się im rzucić do gardła, gra w 10 przeciwko tak silnemu rywalowi nie była żadną przeszkodą, szkoda, że tak nie było trochę wcześniej... stare dobre czasy. Po raz kolejny można zauważyć, że bez obrony za wiele nie zdziałamy, widać postęp w drużynie ale boss musi koniecznie zainwestować w obrońców. To według mnie może nie jedyny ale główny problem, który stoi nam na drodze do korzystnych rezultatów. Do tego kontuzje.
» 3 listopada 2014, 07:49 #223
Janks7: Mam nadzieję, że van Gaal szybko porzuci pomysł gry skrzydłami, gdyż w United prócz Angela który jednak jest bardziej takim skrzydłowym kreatorem, niż takim schodzącym napastnikiem ze skrzydła, klasowych skrzydłowych brak, Adnan to jeszcze nie ten poziom, zwłaszcza by grać w tak ważnych meczach jak ten z City, czy Chelsea, a po drugie Januzajowi to też zdecydowanie bliżej do ofensywnego pomocnika i on sam również bardziej się widzi właśnie tam, niż na skrzydle.
Gdyby van Gaal sprowadził do nas Memphisa Depaya z PSV, to wtedy gra skrzydłami Depay - Di Maria miałaby duży sens, gdyż Depay to taki ogromny talent który już błyszczy jako właśnie ten schodzący napastnik, a takie połączenie Realowi przynosiło powodzenie ;) Ronaldo - Di Maria za czasów Mou.
Trzeba jednak otwarcie powiedzieć, że póki co nikogo w stylu takiego Depaya czy Ronaldo u nas nie ma, a Di Maria najlepiej gra jednak w środku pola, ostatni sezon w Realu Madryt to pokazał dobitnie, a teraz u nas pierwsze mecze? Di Maria w środku pola i w każdym meczu praktycznie był najlepszym bądź jednym z najlepszych na boisku, a teraz trzy mecze na skrzydle i co? we wszystkich meczach bardzo słabo, z Chelsea ratuje go jedynie akcja z końcówki która dała nam jeden punkt, ale z City już było bardzo, ale to bardzo słabo, no i WBA czyli pierwszy nasz mecz ze skrzydłowymi, z tych trzech i tam Angel mimo asysty nie wypadł również dobrze, a przecież WBA to rywal niższy o kilka półek niż Chelsea i City.
Także mam nadzieję, że póki co wrócimy do gry diamentem, gdyż to nam najlepiej wychodziło z wszystkich trzech testowanych formacji, nie ma sensu grać póki co skrzydłami, bo chyba nie chcemy jeszcze próbować Younga czy Valencii? wystarczy, że Valencia musi czasem zagrać na prawej obronie i oby nie było konieczności oglądania go bardziej ofensywnie ustawionego.
» 3 listopada 2014, 01:32 #222
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.11.2014 00:47

Obrona tragiczna , przez kontuzje i głupie kartki nie mamy monolitu i co mecz gramy innym zestawieniem. Mam nadzieję ,że w zimowym okienku się to zmieni. Nasza druga linia kuleje , grając Fellainim a nie dochodzącym do siebie Anderem bazujemy na przypadku i chaosie a nie na kreatywności i ciekawym rozegraniu jak to ma miejsce u Hiszpana. Trzeba znowu czekać :)
» 3 listopada 2014, 00:40 #221
laskavvv: hahaha bawią mnie komentarze typu 'zawsze wolałem Younga od Di Mairii' hahaha nie mogę :D
» 3 listopada 2014, 00:20 #220
DymekS92: Jesteś żałosny...
» 5 listopada 2014, 15:50 #219
pilsudczyk: Po prostu ręce opadają...


P.S Liczba dnia- 610 - tyle tys, funtów otrzymał Radamel Falcao za to, że kilka razy w ciągu dwóch tygodni pobiegał za piłką po boisku treningowym w Carrington bez konieczności grania w dwóch arcyważnych meczach sezonu. W kwestii marnowania pieniędzy wyprzedziliśmy Real, Chelsea i City - tam są przynajmniej wyniki.
» 3 listopada 2014, 00:03 #218
Gallacher: Zabrzmi to brutalnie ale przed przyjściem Fergusona do United ten klub był średnim klubem i po jego odejściu tak to można odczuć.
» 2 listopada 2014, 23:44 #217
kolor: Okropne transfery wychodzą na wierzch. Pomijając już wszystkie pozostałe kwestie... ale naprawdę wolałem Younga od Di Marii, Rojo też beznadziejnie. Nie dla południowców w United! Oni tylko szukają ziemi żeby się położyć.
» 2 listopada 2014, 23:43 #216
mleko: W Anglii nie ma znaczenia w jakich rozgrywkach dostałeś czerwoną kartkę. Pauzujesz w pierwszym następnym meczu, który się odbywa i nie ważne czy kolejny to mecz w pucharze ligi czy w lidze :)
» 2 listopada 2014, 23:39 #215
Gallacher: Powiedzmy sobie wprost - trzeba budować obronę na nowych graczach bo Ci co się prezentują w tej obronie to chyba United jest za wysoką półką i trzeba zejść nieco niżej bo jak tak dalej będzie to nawet Europa League nie będzie dla nas i będziemy mieć spore problemy jak i LvG bo prezes klubu zacznie tracić cierpliwość tak jak było z Moysem.
» 2 listopada 2014, 23:09 #214
nexilus: Ten art nie oddaje w żaden sposób obrazu gry naszego zespołu w tym spotkaniu.

Powinno być tak: Manchester United od 1 minuty gra tak, jakby pierwszy raz wyszedł na murawę... i tyle w temacie, zagraliśmy bardzo marnie. Szkoda, że nie wykorzystujemy szansy na pokonanie City, które de facto nie porywa ostatnio.
» 2 listopada 2014, 22:49 #213
Klimaa: 1 punkt po dwóch bojach z silnymi ekipami. Mogło być lepiej, mogło być gorzej. To wszystko już przeszłość i pora zdobywać 3 punkty w kolejnych spotkaniach. Być może w styczniu uda się sprowadzić nową twarz do defensywy czy środkowej strefy. Do tego czasu nie możemy pozwolić aby pierwsza czwórka czy nawet piątka nie uciekła nam zbyt daleko.
» 2 listopada 2014, 22:42 #212
michael18: Porażka kure wsko boli ale głowa do góry u siebie ich jeb niemy
» 2 listopada 2014, 22:42 #211
Bossicky: Rojo był dziś w obronie pewny niczym lokata w Amber Gold!
» 2 listopada 2014, 22:41 #210
RyanScholes1878: Nie tylko dzis ale w kazdym swoim meczu MU niestety taka jest prawda
» 3 listopada 2014, 08:52 #209
adisman17: Kiedy ta drużyna odpali ? Ile można liczyć na takiego Smallinga tyle czasu nie może zagrać choćby 2 meczów na poziomie. Od początku jego kariery w United nie zrobił na mnie dobrego wrażenia i obym się doczekał.

Januzaj ma jeszcze wiele do nauki.
RvP musi szukać formy.
Shaw i Rojo wyglądaja obiecująco ale narazie prezentują się średnio, nie potrafią pokazać się z najlepszej strony może za duża odpowiedzialność dla nich.
» 2 listopada 2014, 22:41 #208
Szilk: Ważny jest wynik końcowy - ten niestety jasno wmówi, że przegraliśmy. Przegraliśmy bo jesteśmy na dzień dzisiejszy słabszą drużyną od M.C. zarówno pod względem jakości składu jak też i jakości gry. Porównując poszczególne formacje to największą różnicę na naszą niekorzyść widzimy w obronie to wręcz deklasacja. Dopóki w M.U. będą grali tacy zawodnicy jak Smalling, Jones, Evans to nigdy nie będziemy mogli być pewni gry z tyłu - to słabi technicznie i podatni na kontuzje zawodnicy, którzy nigdy nie powinni grać w M.U. Wstawianie w tym meczu jak też i w poprzednich 18 letnich dzieciaków to nie odwaga trenera tylko głupota - to są mecze o najwyższą stawkę, a nie gierki treningowe i wstawienie zawodników znacznie odbiegających warunkami fizycznymi oraz doświadczeniem od przeciwników jest dla mnie oznaką słabości i braku wiary w końcowy sukces. Trzymanie na boisku Van Persiego licząc, że przypomni sobie czasy kiedy był w formie jest kolejnym osłabieniem zespołu - On gra jak czterdziestoletni emeryt, który zwolniony jest z wszystkich innych zadań na boisku czyli z rozgrywania, bronienia i powrotów do własnej strefy. Di Maria jest przez to osamotniony w swoich poczynaniach ofensywnych bo Rooney musi tyrać na całym boisku za dwóch - Januzaj może jest talentem, ale nie na miarę gry w pierwszym zespole M.U. - trzeba Go wypożyczyć do tego Ajaksu - niech gra z Milikiem i zdobywa cenne doświadczenie - bo jest całkowicie bezproduktywny- podobnie jak kolejny raz Wilson. Potrzebujemy mieć silny pierwszy skład i silną ławkę - tak jak mają M.C. i Chelsea - tam każda zmiana to wzmocnienie - u nas każda zmiana to osłabienie - tu jest przyczyna naszej słabości. Linia obrony nie istnieje , pomoc- może zostać, ale w ataku potrzebujemy na gwałt dobrego zawodnika który byłby partnerem dla Rooneya i Falcao jak wyzdrowieje. Widzimy co potrafią Aguero , Jovetić, Dżeko, Yaya Ture dla nich brak Silvy nie był problemem - brak Falcao i brak formy Van Persiego sprawia że jesteśmy bezradni bo brakuje godnych zastępców i to jest nasz największy problem. Młodzi mogą być w składzie i ogrywać się jak są ku temu warunki w czasie meczu , ale nie mogą wchodzić w sytuacjach gdy drużynie brakuje jakości oraz siły i wymaga natychmiastowego wzmocnienia. Taka zmiana źle wpływa na drużynę bo zawodnicy doskonale wiedzą kto może coś dać drużynie, a kto musi się jeszcze dużo uczyć - dlatego nie rozumiem w tym temacie Van Gaala. Reasumując - potrzebny nam w styczniu zakup dwóch środkowych obrońców i bramkostrzelnego pomocnika lub napastnika z papierami na grę - takiego jak był np. Ruud van Nistelrooy - on nie potrzebował aklimatyzacji - ani u nas, ani w Realu - przyszedł i robił swoje - czyli strzelał gol za golem.
» 2 listopada 2014, 22:29 #207
Bossicky: akapity, akapity bo sie czytac tego nie da!
» 2 listopada 2014, 22:30 #206
Szilk: Bossicky jak ubierzesz okulary to dasz radę - niech moc będzie z Tobą.
» 2 listopada 2014, 22:58 #205
Ghostpl: Mecz byl slaby ale mielismy fuksa ale osatnie minuty po kazaly ze umiemy gractylko ja bym w nastepnym meczu dal szanse Wilsonowi lub Falcao bo RVP nie daje zabrdzo szanse swoja forma jestem kibicem PO czerwonej czesci i zawsze tak bedzie jedyne czego nam brakuje to obrony GLory !
» 2 listopada 2014, 22:28 #204
PR1OR: a kto według Ciebie powinien grać na tej pozycji, bo ostatnimi czasy każdy grający na skrzydle jest hejtowany bardziej lub mniej, za to jak się prezentuje... nie bronię młodego ale nie mamy skrzydłowego pokroju Ronaldo
» 2 listopada 2014, 22:32 #203
Bossicky: Mata na skrzydle? Matko bosko. Od meczu z Kryształowym Pałacem prawdopodobnie wracamy do gry dwoma napastnikami, bez klasycznych skrzydłowych... z wolnym elektronem Di Marią grającym za plecami Maty bądź Rooneya (w zależności czy Falcao wróci do składu czy nie).
» 2 listopada 2014, 22:49 #202
rafax17: jedyny rekord jaki dzisa pobilismy to najdrosza 11 w premier legue 241 mln warta ale to nic z tym ze jestes na 10 miejscu grajmy lipe i jesli za 2 tyg nie rozwalimy arsenalu na wyjezdze to mozemy sie zegnac i z liga mistrzow i nawet z europejska bo to jest smieszne ze od kwietnia nie wygralismy meczu na wyjezdzie w styczniu i tak nie bd wielkich transferow nie ma co sie na to nastawiac bo jaki obronca w srodku sezonu przejdzie do innego klubu jesli w swoim gra w 1 skladzie a ziomek z lawki nam nie potrzebny przyklad mata wiec chyba w tym roku znowu sie obejdziemy bez pucharow i w letnim okienku sie naprawde postarac i zrobic przemyslane transfery a przede wszsytkim srodek obrony i prawa bo jak widac rafael kontuzja i tam gra valncai ktora popelnial straszne bledy i milner robil co chial i mu np uciekl i smaling wszedl mu 2 nogi i czerwona albo niech zepna dupe i pokaza an tydzen z crystal z 4:0 i z arsenal przynjamniej 0:2 albo niech sobie dadza spokoj bo porstu wszyscy sie z nas smieja rok temu za czasow moyesa po 10 kolejkach mielsimy 17 pkt a tu ku**rwa 10 za tak cudownego van gala ktorego wszyscy widzili na mundialu i jeszcze te kontuzje co chwile kazdego zara bd mieli rekord kontuzji w premier legue ze wszyscy 33 pilkarze manchsteru przeszlo kontuzje naprawde chcialbym united w lm mistrzow ale widzec ze naprawde z tygodnia an tydzien coraz mniejsze szanse nie mozemy remisowac z jakims burley gdzei arsenal wygrywa z nimi 3:0 przegrywa z lechesterr czy swansen to powinny byc 3 pkt bo rozumiem z city mozemy stracic pkt czy z chelsea ktora gra w tym roku ffenomenalnie i pewnie wygra ta lige ale nie mozemy przegrywac z takimi slabymi z dolnej tabli druzynami bo my tej straty nigdy nie odrobimy licze za tyg na pewne a nie wymeczone 3 pkt i za 2 tyg 1 wygrana na wyjezdzie na emirates GGMU!!
» 2 listopada 2014, 21:50 #201
Arturrodeldziko: Naucz się pisać, potem dopiero komentuj.
» 3 listopada 2014, 18:11 #200
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 21:45

Mecz wyglądał jak wyglądał co tu dużo powiedzieć kiedy grasz 10 na 11. Prawdą jest, że nie musiało to się tak skończyć ale każdy po tej kartce wiedział jak będzie prawdopodobnie to wyglądało. Powiem szczerze, że ani się cieszyłem ani nie byłem smutny kiedy LVG został wybrany nowym trenerem. Nadal czekam aż mnie przekona, że jest właściwą osobą na stanowisku więc nie zamierzam go hejtować bo byłaby to głupota. Chciałbym aby wytłumaczył mi dlaczego tak klasowy trener nie dokonał wzmocnień skoro wiedział, że odchodzi trzon defensywy Vidić, Rio i Evra. Nagle zawodnicy rezerwowi Evans, Small mają zostać filarami klubu skoro nie łapali się do pierwszego składu? Ktoś powie, że w tym momencie są dobrzy (nie brać pod uwagę dzisiejszego meczu Smalla) ale tak to wygląda bo reszta jest jeszcze słabsza. Boli mnie cholernie, że LVG pomimo braku formy stawia na najlepiej zarabiającego statystę Robina. Nie może tak być, że ktoś gra tylko dlatego, że jest tej samej narodowości i jest jego pupilem. Wiem nie ma Falcao bo ma uraz ale nawet można postawić wtedy głodnego gry młodzika Wilsona. Jest listopad to prawda, że dopiero 10 kolejka itd ale boje się, że obudzimy się z ręką w nocniku i nie zdążymy na pociąg to TOP 4. Czas pokaże ale teraz martwienie się jest chyba uzasadnione.

GGMU !!
» 2 listopada 2014, 21:43 #199
Arturrodeldziko: Popieram. Swoją drogą miło się czyta zrównoważone, gramatycznie napisane komentarze. Brakuje tu tego niestety jak czytam co po niektóre wypowiedzi.
» 3 listopada 2014, 18:14 #198
mleko: Sezonowcy uciekli za czasów Moyesa ;)
» 2 listopada 2014, 21:44 #197
soldier: Trudno żeby gra nie była słabsza skoro graliśmy w 10...
» 2 listopada 2014, 22:25 #196
mleko: Na rozładowanie emocji mogę powiedzieć - No cóż mleko się wylało ;p
» 2 listopada 2014, 20:44 #195
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 22:32

zejdźcie już ze Smoły, po Rooneyu tak nie jeździlicie a cztery mecze temu odwalił jeszcze lepszą kiche - mniej opłakaną w skutkach, co prawda.
» 2 listopada 2014, 22:32 #194
Joker7: 11 na 10 ....
Za fergiego to bylo u nas 1;6 w 10 ;]
» 2 listopada 2014, 21:41 #193
PR1OR: MC zagrało lepszą piłkę od nas więc na ten temat nie ma co się rozpisywać, ale Rooney według ankiety powyżej przez większość został oceniony jako 2 zawodnik pod względem dzisiejszej gry i muszę się z tym nie zgodzić, bo od takiego zawodnika wymaga się czegoś więcej... a dziś grał przeciętnie nie mówiąc słabo, wiele niedokładnych podań i to w szerz boiska mu się przytrafiły i tylko widziałem go pozytywnie podczas meczu dwukrotnie, raz gdy po własnej stracie gonił Iworyjczyka, aż pod włąsne pole karne i wybił mu piłkę wślizgiem i drugi raz jak zrobił rajd omijając kilku zawodników MC, tylko szkoda, że nie oddał wtedy strzału a próbował zagrywać do Rvp, który nie jest w swojej szczytowej formie albo źle mu po prostu dogrywają piłki koledzy przez to jego niefrasobliwość przy wykończeniu
» 2 listopada 2014, 20:26 #192
mleko: osobiście nie wiem co chciał zwojować dośrodkowaniem na krótki słupek w końcówce meczu
» 2 listopada 2014, 21:51 #191
Cinz: United grają za "ostrożną" piłkę. Wiadomo, że przez pierwsze kilka chwil trzeba wywąchać przeciwnika ale ruszanie do boju dopiero w 80 minucie to chyba ze późno ! W meczu z Chelsea tak było i udało się wyrwać remis, dzisiaj juz tego szczęscia nie było.
Glory !
» 2 listopada 2014, 20:03 #190
damian2987: Słowa klucz na najbliższe miesiące: CIERPLIWOŚĆ, WIARA.
Tego sobie i wam życzę.
Glory Glory Man United!
» 2 listopada 2014, 20:00 #189
mcis: raczej te slowa powinny leciec: "druga dziesiatka"
» 2 listopada 2014, 20:06 #188
Domestos: Van Gaal out!
» 2 listopada 2014, 19:57 #187
Kopec91: Idź zrobić to co każdy domestos...umyj kibel, albo chociaż spłucz w nim swój pusty łeb...
» 2 listopada 2014, 20:17 #186
AgEnT: Napisz prośbę do redakcji o pozostawienie w nicku tylko jego drugiej części, przy okazji będziesz miał nick i podpis w jednym.
» 3 listopada 2014, 20:29 #185
RobvanKlu5i: Smalling ma IQ -43 :)
» 2 listopada 2014, 19:57 #184
mcis: haha, czekalem na wypowiedz LvG i sie doczekalem. podobno mamy byc dumni z 1:0, bo w 10 moglismy przegrac wyzej. ktos tu niedawno przytaczal wypowiedz Moyesa o rownaniu sie do City. moze ten ktos sie teraz wypowie o tym, ze mamy byc dumni z niskiej porazki
» 2 listopada 2014, 19:26 #183
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 19:33

w twojej wypowiedzi kluczowe jest "z takim przeciwnikiem" jeszcze raz odsylam do Moyesa, gdy on wypowiedzial sie o "takim przeciwniku" to go ztrolowaliscie

postawa i wynik to jedno i to samo. bo zaprezentowali sie tak, ze stracili gola. no chyba, ze sugreujesz, ze musimy byc dumni bo po czerwonej z "takim przeciwnikiem" to nasi pilkarze powinni polozyc sie na ziemi i dac sobie wbic 20 goli, ale on dalej grali z "takim przeciwnikiem"
» 2 listopada 2014, 19:31 #182
PLDan11: Nic mnie dzisiaj tak nie przygnębiło, jak komentarze na DP. Czemu aż tak bardzo brakuje Wam wiary? To podstawa, a szczególnie jeśli jest się kibicem United i przeżywało się poprzedni sezon mecz za meczem. Będę bronił van Gaala tak długo, jak będzie trzeba. Wszedł do drużyny, kiedy odnosiła największe porażki od lat. Zadanie piekielnie trudne, żeby wyjść z kryzysu, a na domiar złego przypętało się teraz tyle kontuzji. Odeszło w lato ponad jedenastu zawodników, część z nich to ludzie z podstawowego składu i ci, którzy byli w szatni najważniejsi. SAF jak odchodził mówił, żebyśmy wspierali. Giggs w swojej ostatniej mowie też to powiedział. Widzieć pozytywy nawet po przegranych meczach - to bardzo ważne. Ja dzisiaj widziałem ich kilka i dlatego nie załamuję się i wiem, że pewnego dnia ustabilizujemy formę. Pewnie nie zdobędziemy tytułu, bo Chelsea już dawno nie była w takim gazie, ale ciągle jesteśmy w walce o Ligę Mistrzów. Będzie dobrze!
» 2 listopada 2014, 19:19 #181
Sancho: Po co sie przejmowac wypowiedziami innych ?
» 2 listopada 2014, 19:30 #180
DevoMartinez: Grając 10 na 11 przez 60 minut. Do tego mało brakowało i do remisu. Tragedia się stała.
» 2 listopada 2014, 20:36 #179
soldier: Ale z ferdinandem, Vidicem, Evrą i co najważniejsze Fergusonem!
» 2 listopada 2014, 20:48 #178
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 19:15

tia i znowu trolowanie o tych samych 4 graczy... tylko, ze Young dzis nie gral, nie bylo go nawet na lawce, wiec co on ma do postawy druzyny? Carrick, ktory moim zdaniem jest swietnym zawodnikiem, wszedl z lawki by ratowac zespol i calkiem niezle sobie poradzil, Valencia to tak uniwersalny zawodnik, ze kazdy zespol chcialby go miec i do tego nie piszczy i nie prosi o transfer, gdy siedzi na lawce. z wymienionych to tylko Smalling sie nie popisal, ale on natomiast zagraf fenomenalnie tydzien temu....

co do tego cudotworcy, to troche trudno byc cudotworca, gdy tylko mysli sie jakby tu wydac 150mln i nie patrzec na potrzeby klubu
» 2 listopada 2014, 19:11 #177
mcis: atakujacy skrzydlowy, klasyczny skrzydlowy, boczny pomocnik, boczny obronca.... czego jeszcze chcesz? zeby gral jako bramkarz?
» 2 listopada 2014, 20:00 #176
xwilkux: Co jak co, ale tej akcji Rooneya szkoda.. :D
» 2 listopada 2014, 18:50 #175
Kopec91: Mógł strzelać, ale się zawahał...szkoda, szkoda..
» 2 listopada 2014, 20:18 #174
Snakus: 10. miejsce po 10 kolejkach, przypadek?
» 2 listopada 2014, 18:50 #173
mcis: to devilpage, tu sie nie szuka logiki, gimboza nie znaju...
» 2 listopada 2014, 19:12 #172
RobvanKlu5i: Czekam teraz co powie Louis "nie wstaję z ławki" van Gaal i czy pochwali swojego pupila czyli van Persiego i powie że przegraliśmy niezasłużenie.
» 2 listopada 2014, 18:49 #171
kckMU: no i na domiar złego Tottenham dzięki bramce w 90 minucie nas przeskakuje
» 2 listopada 2014, 18:47 #170
Martin: A co za różnica. Tabeli z takimi wynikami i tak w tym roku nie zwojujemy. Najważniejsze, że jest jakiś progres w grze. Powraca dawna charyzma, wola walki. Grając w 10tkę potrafiliśmy przycisnąć Obywateli, Rooney jak prawdziwy kapitan pociągnął zespół, dał wyraźny sygnał do walki. Na wyniki trzeba poczekać dłużej niż kilka miesięcy, ale gramy coraz lepiej i walczymy, co widać. Jeszcze tylko wyeliminować dodatkowe "kółka u wozu", jak pan Krzyś i będzie w porządku :)
» 2 listopada 2014, 20:22 #169
mcis: no widzisz, tak to jest gdy obroncy/skrzydlowi to albo niedoswiadczene mlodziki, przekwalifikowany na obronce pomocnik i supergwiazda na dorobku
» 2 listopada 2014, 19:14 #168
grzegorz1652: Witam. Panowie to oczywiste że smalling zabił ten mecz ale jeszcze bardziej co mnie wkurza na każdym meczu to to że lvh od początku sezonu zamiast stać przy linii i próbować wspierać chłopaków i spróbować coś im pod powiadac i ich jeszcze bardziej mobilizować tak jak robił to fergie to ten sobie siedzi wygodnie w fotelu i nic go nie rusza. Powiedzcie mi lub dajcie mi przykład który trener tak jeszcze robi? Bo ja sobie nie potrafię przypomnieć. Nie mówię że nic nie potrafi i w ogóle bo dalej w niego wierzę jak i w nasze diabły ale kurde brał by udział też w meczu i był z chłopakami zawsze na boisku, a nie tylko na treningach
» 2 listopada 2014, 18:45 #167
84cantona7: może to jest ta "filozofia" , której zresztą sam nie rozumiem
» 2 listopada 2014, 18:57 #166
Freddie: czy Di Maria idzie w slady Maty ktory tez mila kilka dobrych meczow na poczatku a pozniej tylko gorzej. ?? oby nie...
» 2 listopada 2014, 18:44 #165
Kopec91: Falcao ma kontuzję, to jak ma grać? A robin dziś zagrał nie najgorzej.
» 2 listopada 2014, 20:19 #164
Sancho: Moze juz dostal jajami od Van Gaala
» 2 listopada 2014, 19:32 #163
satan23: Z jednej strony mnie zastanawia spokój LvG a z drugiej zaś przeraża ten bak emocji i reakcji w czasie meczu.. Smaling za dziś powinien czyścić szatnie do końca roku...
» 2 listopada 2014, 19:44 #162
Kopec91: McNair najsolidniejszy stoper? A powiedz mi, kto zawalił krycie Aguero przy bramce dla $hity?
» 2 listopada 2014, 18:28 #161
DevoMartinez: O ile RvP w formie strzeleckiej nie jest to w tym meczu zrobil bardzo dużo pracy.
» 2 listopada 2014, 18:39 #160
mcis: zawsze mozna zainwestowac w mocniejsze oswietlenie i zrobic 3 trening w nocy. pilkarze sa wybitnie zajechani. masz przyklad DiMa. przychodzac z RM byl w nieziemskiej formie, im wiecej treningu w MU tym gra gorzej
» 2 listopada 2014, 19:17 #159
Kopec91: A może z DM chodzi o to, że w Realu miał 4 trudne mecze w całym sezonie ligi hiszpańskiej? A u nas trzeba zarzynać się w każdym meczu o 3 pkt.
» 2 listopada 2014, 19:48 #158
Kopec91: A co do obrońców to McNair jest obiecujący, ale niedoświadczony co bylo tu widać. Rojo dziś całkiem dobry mecz, poza tym faulem na YT, tak na prawdę dobrze radził sobie z Aguero. Jones jest twardy jak gra wg mnie, może być na prawdę świetny. Ale tu brakuje kogoś takiego jak Vida albo Rio z lat 2006-2012. Hummels mógłby dać radę, ale minus, że też jest ze szkła jak Jones...
» 2 listopada 2014, 19:50 #157
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 20:05

a no tak, nie pomyslalem, przeciez gralismy z takimi pilkarskimi potegami jak WBA, West Ham i Everton, wiec DiM mial prawo sie wypalic :P do tego gramy z przerazajaca czestotliwoscia 1 spotkania na tydzien. W Hiszpani jest latwiej nie tylko graja z takimi miernotami, jak Barca, Atletico, to jescze graja tylko 2 razy w tygodniu, straszne luzy tam maja
» 2 listopada 2014, 20:03 #156
Kopec91: Sens rozmowy z tobą = 0. Pisząc 4 trudne mecze w sezonie miałem na myśli 2x Atletico, 2x Barca. Reszte Real i Barca klepią do 0 jak dzieci, chyba że mają gorszy dzień. W PL zawsze nawet mecze ze "słabiakami" były niesamowicie wymagające, i nie ma łatwych meczy.
» 2 listopada 2014, 20:22 #155
mcis: a ja ci odpowiedzialem, ze do tej pory nie mielismy trudnych spotkan, wrecz przeciwnie, byly same sredniaki i miernoty, po drugie gramy tylko raz w tygodniu, wiec na pewnmo nie musielismy "zarzynać się w każdym meczu o 3 pkt". moze moja wypowiedz byla zbyt skomplikowana dla Ciebie, przepraszam, myslalem, ze po 20 przedszkolaki juz spia
» 2 listopada 2014, 20:27 #154
Kopec91: Nadal nie czytasz ze zrozumieniem, to napiszę Ci drukowanymi literami : NIE MA W PL ŁATWYCH MECZY! A jeśli do tego uznajesz Everton za miernoty, to dalsza rozmowa nie ma sensu..
» 2 listopada 2014, 20:52 #153
mcis: przeczytaj jescze raz co napisales, a potem wykasuj wpis. smiac sie chce. roziwazan to sie szuka w sparingach i na treningach. po to podobno wydalismy 150mln, zeby pozapychac braki.
» 2 listopada 2014, 19:19 #152
satan23: Kluczowy moment w meczu.. myślałem że mnie ku....ca trafi. JAK głupek !!
» 2 listopada 2014, 19:46 #151
sinedd91: imo brakuje nam w drugiej linii zawodnika takiego jak Scholes. Człowieka, który był liderem i zapieprzał po całym boisku. Di Maria mimo ze jest genialny to nie ma w sobie tego czegoś, żeby kierować poczynaniami całej linii :P
» 2 listopada 2014, 18:21 #150
eMGieKa: United poza kontrolo. :D
» 2 listopada 2014, 18:18 #149
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 18:12

Miałem się nie wypowiadać na temat spotkania ale chyba nie pozostaje mi nic innego jak zabrać głos. Prowadziliśmy grę, nawet w "dychę" to jest jakieś pocieszenie na przyszłość ale to jak prezentuje się u Nas środek obrony to woła o pomstę do nieba. Druga sprawa to taka, że nabijanie sobie posiadania piłki i bezsensownym rozgrywaniem jej w obronie meczu się nie wygra. Co do poszczególnych zawodników :

De Gea - swoje wybronił.

Valencia - współwinny gola

Rojo - nie przekonuje mnie ten facet

Smalling - dla tego Pana ocena -45/10 brakuje epitetów i to tych niecenzuralnych za jego zachowanie i idiotyczne złapanie tej pierwszej żółtej kartki.

Shaw - kilka razy nie mógł sobie dać rady z Navasem ale w miarę solidnie.

Blind - trudno się wypowiedzieć

Fellaini - był cały czas pod grą, walczył, jeden z najlepszych na boisku

Januzaj - minuta ciszy

Di Maria - stać go na więcej, słaby występ

Rooney - walczył ale nic poza tym.

van Persie - tak jak większość spotkań tego sezonu - bez komentarza

Wilson - robił co mógł ale na niewiele się to zdało

Carrick - nie oceniam, zbyt długo pauzował


Ogólnie rzecz biorąc z taką formą van Persiego i Rooneya jako napastników - podkreślam - JAKO NAPASTNIKÓW! ; nie mamy czego szukać w Top 4 na chwilę obecną. Elementu zaskoczenia brak, przyśpieszenia w decydującym momencie akcji także. Dodatkowo wychodzi frajerstwo z letniego okienka gdy nie sprowadziło się środkowych obrońców z krwi i kości oraz zmiennika dla Rafaela, bo to że Valencia musiał grać jako prawy obrońca to woła o pomstę do nieba. I taka refleksja na koniec - dopóki będziemy trzymać takich ludzi jak Chris 'mózg 15latka" Smalling, Phil "wstaję rano a tu kontuzja" Jones oraz Rafael " nadepnąłem sobie na stopę" da Silva, to nie mamy o czym rozmawiać.
» 2 listopada 2014, 18:11 #148
Kopec91: Kolega tomek chciał albo wyprzedzić fale komentarzy gimbusów zamieszkujących każdy portal internetu lub jest anty fanem.
» 2 listopada 2014, 20:25 #147
Kopec91: Jeśli widziało się komentarze takich użytkowników jak : Cleverli, Irration czy mcis to nic już człowieka nie zaskoczy cinek :P
» 2 listopada 2014, 20:54 #146
Bossicky: właśnie gdzie Clev? Powinien juz tu byc i komentowac, że po raz kolejny ma rację!
» 2 listopada 2014, 22:43 #145
rc7: Przegrali ,ale można powiedzieć że coś grali,a nie taką padakę jak niedawno bywało . Gdybyśmy w 11 grali remis był do wywalczenia,po drugie szkoda że Falcao nie mógł grać .
» 2 listopada 2014, 18:09 #144
Kopec91: Za Hummelsa dortmund chciał 20m więc 30 to max :P
» 2 listopada 2014, 20:55 #143
Gallacher: Jak się nie podoba to po co się rejestrowałeś ? 6 dni jesteś od momentu rejestracji a już narzekasz.
» 2 listopada 2014, 18:11 #142
Gallacher: Kolejny typ co ma 6 dni na portalu a już ma jakieś"ale"
» 2 listopada 2014, 18:11 #141
Gallacher: Ty jesteś na portalu 13 dni a masz już 2 ostrzeżenia a ja mam konto od 2010 roku i jakoś mam ich 0 :)
» 2 listopada 2014, 18:44 #140
Gallacher: United może zostać nawet mistrzem za 10 lat byle by gimbusy opuściły ten portal i kibicowanie zespołowi który jednak powinien być wspierany przez cierpliwych i wiernych kibiców.Wierzę w ten klub zresztą jak to mawiał Rocky w którejś części że nie ważne ile wygrywasz tylko ważne ile ciosów przyjmujesz by się po nich podnieść zresztą życie jest obrzydliwie brutalne i to jest coś typu - miesiąc jesz samą bułkę z masłem a pod koniec miesiąca trafia się schabowy lub pizza czyli lekko mówiąc kibice muszą się przyzwyczaić do porażek jak i to zwycięstw.
» 2 listopada 2014, 17:51 #139
Kopec91: Igor dobrze prawisz, ale ludziom nieraz często przyznać, że ich bóg popełnia błędy.
» 2 listopada 2014, 20:56 #138
PoloMarek: i vice versa
» 2 listopada 2014, 17:51 #137
uzarczyq: Teraz widać jak duży wpływ na kreowanie gry ofensywnej ma Herrera. Jedyne co mnie po tym meczu pociesza to że nie było deklasacji, a przynajmniej nie wskazuje na to wynik bo skromna wygrana City. No i Carrick wyglada na dobrze dysponowanego rekonwalescenta
» 2 listopada 2014, 17:43 #136
69eyes: Widocznie nie umie , 2 razy z rzędu to nie przypadek.
» 2 listopada 2014, 17:35 #135
NexaT: Rooney to profesor do wolnych, a nic ostatnio nie wykonuje.
To trochę frustrujące. Di Maria to świetny piłkarz, ale myślę, że przesadzono z tymi zadaniami dla niego. Brakuje tylko, żeby to on wykonywał karne.
» 2 listopada 2014, 17:42 #134
Kopec91: W dzisiejszym meczu na 4 obrońców, dwóch pomocników :( Jak tak dalej pójdzie to Giggs będzie musiał wrócić do gry :P
» 2 listopada 2014, 17:30 #133
Kopec91: Niech jeszcze się ze Stammem skontaktują :P
» 2 listopada 2014, 17:46 #132
Kopec91: Sądząc po ocenach to chyba tylko mi wydaje się, że Shaw był jednym z najlepszych na boisku, a najlepszym obrońcą... szkoda.
» 2 listopada 2014, 17:29 #131
eMGieKa: Co się denerwujecie?;d Póki nasi piłkarze,sami nie stw ierdzą, że grają jak gówna i nie postarają się z tym coś zrobić, to nasza gra będzie wyglądała tak jak wygląda. Oczywiście nie mowie tu o wszystkich zawodnikach naszej drużyny.
» 2 listopada 2014, 17:27 #130
Kopec91: Tym bardziej, że Pochetino jest pocieszny i szkoda żeby tak szybko stracił robotę :P
» 2 listopada 2014, 17:57 #129
adam60: Zgrani? Za czasów SAFa była stała (nie licząc kontuzji) linia obrony Rafa-Vida-Ferdek-Evra. Trzech z nich już nie ma. Za Moyesa w każdym meczu była inna linia obrony. Należy dodać, że tak samo Jones, Evans i Smoła są co trochę na L4. Nie uważam, żeby oni byli ze sobą specjalnie zgrani. Carrick dzisiaj pokazał się z całkiem niezłej strony w obronie, trzeba mu to przyznać. Valencia raczej wg mnie nie nadaje się do obrony. Za duże miejsca zostawia przeciwnikom + nie potrafi grać pod presją.
Co do Smallinga dzisiaj, pierwsza kartka to rasowy idiotyzm. Powinien suszarkę taką zarobić, żeby mu się odechciało takich głupot na przyszłość, bo drogo nas to kosztowało.
» 2 listopada 2014, 17:29 #128
lukep: Louis van HospitAAL.... kontuzja goni kontuzję, w międzyczasie jakiś zawodnik traci głowę i osłabia zespół czerwoną kartką /blackett, rooney, teraz smalling/ i koncepcja trenera się sypie....
top 4 jest osiągalne ale nie z kadrą ze szkła, dobrze że nie gramy w pucharach bo strach pomyśleć ilu mielibyśmy kontuzjowanych zawodników...
» 2 listopada 2014, 17:21 #127
Rotx: DO WSZYSTKICH KTÓRZY UWAZAJĄ ŻE UNITED DAJĄ W TYM SEZONIE PEWNE UWAGI
1) LVG i Woodward zrobili świetną robotę w czasie jednego okienka i każdy kto w to wątpi jest idiotą.
Dajcie czas człowiekowi, dostał jedno okienko, dostrzegł gdzie MAN UTD ma problemy i na te pozycje
ściągnął zawodników.
2) Potrafi w jednym zespole zmieścić RVP,DI Marie,Rooneya i Falcao - nie zapomnijcie o tym.
3) Ferguson miał 8 okienek na zastąpienie Scholesa,Ronaldo i Teveza.
Louis zrobił to podczas jednego okienka.
4) Nowa liga dla naszego trenera , niech zobaczy że PL jest jedyna w swoim rodzaju i żadne osiągniecia
w Europie tego nie zmienią.
5) LVG myśli przyszłosćiowo i tutaj duży plu dla niego a wpuszczenie na boisko 4 nastolatków pokazuje
gdzie dąży Louis.
Musi dostac jeszcze 2 okna , wywalic reszte szrotu - Smalling,Evans,Young , sprowadzic jakiegos zawodnika, wprowadzic mlodych i

Jedno co mu zarzucam to brak pewnosci siebie i checi ryzykowania a takze slaba gra defensywna calego zespolu- DI Maria nie pomaga obronie, choc juz dzisiaj widac bylo duzo lepsza gre w tym aspekcie.
» 2 listopada 2014, 17:20 #126
closer888: No bramki tracimy albo po DUŻYCH indywidualnych błędach albo dlatego że gramy w osłabieniu. Mało bramek straciliśmy po super akcjach rywali, chociaż takie tez były. Zgadzam sie z tym co napisałeś :)
» 2 listopada 2014, 17:28 #125
DevoMartinez: Przegrany przez pewną "murzyńskość" w obronie ale gra biorąc pod uwagę, że graliśmy bez Herrery, Rafa i w 10 przez godzine to jakoś źle nie wyglądała. Mielismy swoje szanse i tak.Nie zazdroszcze trenerowi bo kolejni SO wypadają. Rojo załatwił sobie bark? Wiadomo już coś?
» 2 listopada 2014, 17:19 #124
Janks7: tak, Louis van Moyes ofc, no to kogo widzicie wielcy kibice za "van Moyesa" ? proste pytanie, a odpowiedzi nikt nie da, bo nie ma nikogo, kto gwarantowałby to, że United wróci na szczyt błyskawicznie.
Powiem szczerze, z tyloma kontuzjami, takim szpitalem, nawet Mourinho nie gwarantowałby nam sukcesu, tym bardziej, że nie dość, że obrona jest strasznie niedoświadczona, to jeszcze Ci nasi obrońcy są najbardziej podatni na kontuzje, a każdą drużynę taki Mourinho buduje od obrony i praktycznie zero rotacji...
Van Gaal rotować musi, nie ma innego wyjścia, a mistrza rotacji znam tylko jednego i nazywał się Alex Ferguson...
Trzeba pogodzić się z myślą, że kogoś takiego jak Ferguson już nigdy nie będzie, dać czas van Gaalowi, mam nadzieję, że van Gaal nie straci posady nawet jeżeli jakimś cudem byśmy nie weszli do top 4, w co osobiście nie wierzę, bo podobają mi się te głosy rozsądku, które mówią, że liga się strasznie wyrównała i praktycznie różnice pomiędzy klubami w okolicach strefy spadkowej, a w okolicach top 4 są znikome...
Jedynie Chelsea uciekła i rzeczywiście musiałby się wydarzyć cud, by była jakaś szansa ich wyprzedzić, w co raczej już nie ma co wierzyć, ale top 4 jak najbardziej osiągalne, więc ludzie zamknijcie te jadaczki bo najbliższy termin zwolnienia van Gaala to jedynie po pierwszej połowie sezonu, co według mnie będzie i tak kolosalnym błędem, bo ten gość reformuje w tym klubie wszystko, jeżeli da mu się czas i wsparcie, to będziemy grać nawet lepiej niż za czasów SAFA zwłaszcza końcowych!
» 2 listopada 2014, 17:15 #123
rizx: Marcelo Bielsa
» 2 listopada 2014, 17:15 #122
Janks7: Bielsa? daj spokój, on nie prowadził nigdy wielkich klubów w Europie, teraz dostał szansę w Marsylii, bo Bilbao raczej wielkim klubem nie jest, a bardziej znani są z tego, że starają się grać samymi baskami...
Marsylia wielkim klubem jest, ale jednak w marnej Ligue 1, więc według mnie to nie byłaby zmiana, która by gwarantowała błyskawiczny sukces, a również sam Bielsa nie jest znany z tego, że potrafi budować zespoły na lata, raczej to gość który wydusza wszystko co się da z tego co ma z powodu zbyt wysokiej intensywności pracy i na treningach i zwłaszcza podczas meczów, morderczy pressing, potem drugi sezon w Bilbao wyglądał tragicznie w porównaniu do pierwszego...
» 2 listopada 2014, 17:21 #121
Bossicky: Janks8 cóż za ignorancja... Athletic Bilbao nie starają się grać samymi Baskami, a od początku istnienia klubu tylko i wyłącznie nimi grają!
» 2 listopada 2014, 17:45 #120
Janks7: Laporte to Bask ? :P Lizarazu też był Baskiem?
» 2 listopada 2014, 17:51 #119
Bossicky: ignorant i jeszcze się kłóci ;D oczywiście, że to byli Baskowie. Dla twojej informacji Baskonia lezy nie tylko w granicach Hiszpani, ale także i Francji.
» 2 listopada 2014, 18:17 #118
Janks7: Ignorant? ale w sumie, w tym moim stwierdzeniu nie było jakiejś nieprawdy, o którą ty się tak czepiasz, teraz rzeczywiście z Laporte i Lizarazu może przegiąłem, ale zasadę gry "samymi Baskami" to oni wprowadzili w 1912, a klub założyli w 1898 więc w sumie, to Twoje stwierdzenie, że od początku grają samymi Baskami, jest już bardziej nieprawdziwe, niż moje, że są znani z tego, że starają się grać samymi Baskami ;-). Także wyluzuj ziomek, bo nie wiem w ogóle o co ta spina?
» 2 listopada 2014, 18:21 #117
Bossicky: Ja jestem spokojny, żadnej spiny... określenie ignorant nie jest szczególnie obraźliwe.
Nie jesteś w stanie podać nazwiska żadnego piłkarza który grał w Athletic, a nie jest Baskiem, więc gdzie tu moje stwierdzenie nieprawdziwe - obal je ;)
» 2 listopada 2014, 18:31 #116
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 17:16

Nasi stoperzy to mistrzostwo, oni grać nie umieją. O top4 możemy myśleć w zimie jak sprowadzimy klasowego stopera (może i dwóch) i kreatywnego pomocnika. Śmieszne jest to, że są 2 mocne drużyny w PL a my powinniśmy (nie będąc aż tak silnym zespołem) być na minimum 4 miejscu. A jesteśmy w środku tabeli na 9 pozycji.

To co się dzieje jest przykre no ale co poradzimy. Liczmy na to, że van Gaal zgra tą drużynę a ci stoperzy wezmą się w garść bo są nieprawdopodobnie niedorobieni. Dramat, robią ich jak dzieci. Roo też niech wraca do formy a Rafael, Falcao i Jones do zdrowia. Na szczęście mamy De Geę i wracającego po potwornej kontuzji do formy Carricka, który będąc nominalnie naszym ŚP był dziś najlepszym ŚO.
» 2 listopada 2014, 17:14 #115
dtomasik7: maly... jest zawieszenie na 1 mecz.
» 2 listopada 2014, 17:40 #114
wegiel13: ludzie! ludzie! wiadomo ze kazdy z nas chce zobaczyc dobrze grajacy i wygrywajacy MU! musimy na to poczekac i to moze nawet pare lat. Nie zbudujesz dobrej druzyny w 3 miesiace. W United od lata jest 6ciu nowych zawodnikow i oni potrzebuja czasu zeby sie dobrze poznac i zgrac. Dajmy LVG i chlopakom czas.
» 2 listopada 2014, 17:07 #113
closer888: Brawo za trzeźwy ogląd sytuacji ;-)
» 2 listopada 2014, 17:08 #112
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 17:06

Smailling powinien sie na dywaniku tlunaczyć ze swojej glupoty szkoda Rojo znowu kontuzja w defensywie Mielismy szanse na remis grajac w 10 stwarzalismy w 2 polowie szanse na wyrowanie. Slabiej niz zwykle DiMaria,RvP bez rewelacji. Podziekowania za walkę szkoda ze punkty uciekly ale bedziemy w 4 na koniec. Rywale tez pogubia punkty w okresie światwczno-noworocznym.Pozdro
» 2 listopada 2014, 17:05 #111
Yaankes: Uwielbiam takie mecze, po każdym z nich masa znawców od siedmiu boleści wylewa swoje żale i daje jakże wybitnie, inteligentne i cudowne rady jednemu z największych trenerów na świecie. Po prostu boskie chwile.

Wracając jednak do Manchesteru United. Odbudowanie mocnego i stabilnego United to nie kwestia trzech miesięcy, a praca przynajmniej przez kolejne kilkanaście. Zrobienie kilku transferów to pierwszy krok w tę stronę, jednakże problem polega na tym że plaga kontuzji przeszkadza w odpowiedniej aklimatyzacji nowych zawodników, tym bardziej że Ci, którzy powinni stanowić o sile United popełniają masę błędów.

Wyniki oraz styl gry pozwalają na optymizm, gra w ofensywie jest ciekawa, gramy momentami z dużym polotem, defensywa jest naszym problemem, ale cóż ma zrobić ten biedny i atakowany przez "znawców" Van Gaal, jeżeli trzech podstawowych obrońców ma kontuzje? Sięga po to co ma, czyli przeciętniaka Smallinga, uczącego się dopiero gry w Premier League Rojo i dzieciaków McNaira i Shawa. Ktoś powie, to czemu nie kupił w letnim okienku jakichś obrońców? Kupienie obrońców w dzisiejszej piłce jest bardzo trudne, szczególnie tych na najwyższym poziomie. Wynika to z tego, że obrońcami są przeważnie zawodnicy, którzy oddają całe serce swojemu klubowi i najrzadziej zmieniają barwy klubowe. United albo wyszkoli swoich obrońców albo będzie musiało rozbić bank dla tych najlepszych.

Van Gaal robi dobrą robotę, powoli i mozolnie odbudowuje to co rozmontował Moyes, zostawił mu grupę piłkarzy, która była totalnie rozbita, zostawił mu nie zespół, a zbieraninę kopaczy którą trzeba było na nowo poskładać. Pierwszym i najważniejszym sukcesem Van Gaala jest to, że United znów przypomina drużynę, znów walczą, znów oddają serce na boisku. Teraz tylko odpowiednie transfery do defensywy, stabilizacja kadry, czyli brak kontuzji i można patrzeć spokojnie w przyszłość.

Ktoś kto myślał, że Van Gaal zbuduje zespół w 3 miesiące postradał zmysły. Van Gaal i tak już dokonał niemożliwego, ściągnął wielkie gwiazdy do zespołu, mimo że ten nie gra w CL i wyniki poprzedniego sezonu nie pozwalały na wielki optymizm. Tak jak Moyesowi nie ufałem nigdy i od samego początku mówiłem, że to będzie nóż w plecy, tak Van Gaal ma u mnie 100% zaufania, wie co robi i robi to bardzo dobrze, na efekty będziemy musieli jeszcze poczekać i to nie miesiąc czy dwa, pierwsze efekty będzie widać w okolicach lutego/marca. Pozdrawiam i Glory Man United!
» 2 listopada 2014, 17:05 #110
Bossicky: #fucklogic
"Ktoś kto myślał, że Van Gaal zbuduje zespoł w 3 miesiące postradał zmysły" - a to czasem nie Van Gaal obiecywał, że za 3 miechy będziemy już grali futbol na najwyższym poziomie? dobry trener i ufasz mu w 100% ale mimo to uważasz, że postradał zmysły ;D
» 2 listopada 2014, 17:09 #109
Yaankes: Chciałem zauważyć, że zremisowaliśmy 1:1 z Chelsea i grając w 10 ulegliśmy mistrzowi Anglii tylko 1:0, czy to nie jest efekt tego że gramy na najwyższym poziomie? Gdybyśmy przegrali 5:0 w obu meczach, wtedy można byłoby mówić że gra United jest żenująca. Patrząc na ilość kontuzji, na ilość wymuszonych zmian w pierwszej jedenastce to wyniki mam aż świetne. Tym bardziej że z Chelsea mieliśmy tak samo dużo sytuacji by wygrać i graliśmy bardzo dobre spotkanie.

Van Gaal to co obiecał zrobił, United znów gra piłkę na najwyższym poziomie, brakuje tylko kadry przez kontuzje i stabilności w składzie. Trudno grać wybitnie mając od początku sezonu co najmniej 6 kontuzji w zespole, z tego połowa kontuzji to obrońcy.
» 2 listopada 2014, 17:14 #108
Bossicky: ja tylko wykazalem blad logiczny w twojej wypowiedzi... Nie jestem przeciwnikiem Van Gaala (a przynajmniej nie jakimś wielkim ;)), więc do niczego nie musisz mnie przekonywać.
» 2 listopada 2014, 17:20 #107
Yaankes: Nie wykazałeś żadnego błędu logicznego, ponieważ Van Gaal obiecał że po 3 miesiącach będziemy znów grali piłkę na najwyższym poziomie i dokładnie tak się dzieje, gramy na najwyższym poziomie, ale mamy problemy kadrowe przez co nasza dobra gra nie jest widoczna, bo wyniki końcowe wskazują że gramy przeciętnie. Problemy kadrowe w obronie powodują że wygrane mecze remisujemy albo nawet przegrywamy. To co Van Gaal obiecał jest, teraz tylko czekać aż przyjdą wyniki, bo akurat w jego wypadku jestem w 100% pewny że przyjdą.
» 2 listopada 2014, 17:25 #106
Joker7: haha padlem
» 2 listopada 2014, 17:03 #105
closer888: Napisałem to niżej, napisze to i tutaj:
Jeżeli jesteś fanem MU to powinieneś dostać bana za zmienianie nazwiska trenera i komentowanie tego w ten sposób. 0 sensownej krytyki w tym komentarzu, bicie piany. Po co?
A jeśli nie jesteś fanem MU to też powinieneś dostać bana za to samo.
» 2 listopada 2014, 17:06 #104
ManUtdFan94: Shaw akurat stara się grać jakos i nie gra źle. Ale co do Rojo i Smoły się zgodzę, narazie bardzo przeciętni są ;/
» 2 listopada 2014, 17:02 #103
closer888: W tamtym sezonie dostaliśmy 4:1 i to tylko dlatego, że City już nie chciało nas dobijać. W tym sezonie walczyliśmy do końca mimo osłabienia. Liga jest słabsza niż rok temu, wszyscy (oprócz Chelsea) się potykają. Będzie coraz lepiej!
» 2 listopada 2014, 16:58 #102
Mazi1989: 10 kolejka za nami a my mamy 13 pkt straty do lidera...
» 2 listopada 2014, 16:57 #101
closer888: Jeżeli jesteś fanem MU to powinieneś dostać bana za zmienianie nazwiska trenera i komentowanie tego w ten sposób. 0 sensownej krytyki w tym komentarzu, bicie piany. Po co?
A jeśli nie jesteś fanem MU to też powinieneś dostać bana za to samo.
» 2 listopada 2014, 17:04 #100
Joker7: Dlaczego nie mozna dac zawodnikowi w ocenach 0 ??i jak Smalling moze miec ocene 1,65?
» 2 listopada 2014, 16:54 #99
Bossicky: Smalling nie zasluguje na 1, dalem mu mocna dwóje... zawsze mógł sfaulować Milnera w polu karnym, najnizsza note należy zostawic na takie okazje ;P
» 2 listopada 2014, 16:55 #98
mleko: zawsze mógłby to DDG obronić ;p
» 2 listopada 2014, 16:58 #97
Bossicky: i co z tego, że De Gea mógłby to wybronić? ;D ocena dotyczy Smallinga, nie rozumiem.
» 2 listopada 2014, 17:01 #96
Joker7: zawsze mogl go puscic i tak by nic nie zrobil ...
» 2 listopada 2014, 17:01 #95
ValenciaMOTM: "Manchester United notuje najgorszy początek sezonu od rozgrywek 1986/1987."

"Drużyna jest na dobrej drodze"
» 2 listopada 2014, 16:56 #94
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:54

4 punkty straty do TOP 4.
» 2 listopada 2014, 16:53 #93
ManUtdFan94: A co ty myślisz,że Southampton będzie grał tak zawsze ?: ) Rok temu też świetnie grali, a znaleźli się nawet za Nami na koniec sezonu.
» 2 listopada 2014, 17:00 #92
rjk: Pierwsze żółtko Chrisa zupełna głupota , druga zasłużona . Uważam , że 11 na 11 przynajmniej punkt byśmy wywalczyli . Glory Glory Man United
» 2 listopada 2014, 16:51 #91
Joker7: musial za 2 biegac
» 2 listopada 2014, 16:55 #90
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:50

@vanperezzzi

fajnie, teraz powiedz to Moyesowi
» 2 listopada 2014, 16:50 #89
kendzi: trener ktory siedzi i siedzi!! Wielki Van cwe. !! Giggs to ktos kto mogl zastąpić dziadka:-(
» 2 listopada 2014, 16:48 #88
wegiel13: czy Ty jestes glupi? Kolego nie masz pojecia co piszesz. Nie zbudujesz dobrej druzyny w 3 miesiace. Widocznie jestes jakis niedorozwiniety i nie rozumiesz tego!!
» 2 listopada 2014, 17:00 #87
ziomboy777: DiMaria jest zajechany:/... to tylko potwierdza jak do du py mamy sztab szkoleniowy. Piłkarze się łamią, nie ma dynamiki, wszyscy są ślamazarni...
» 2 listopada 2014, 16:47 #86
mcis: nie sztab szkoleniowy tylko LvG, ktory kazal nawet zamontowac oswietlenie na boisku treningowym, by pilkarze mieli 2 treningi dziennie
» 2 listopada 2014, 16:49 #85
ziomboy777: kwestia tylko czy z czasem zacznie to przynosić rezultaty bo narazie bardzo kiepsko to wygląda...
» 2 listopada 2014, 16:51 #84
xevy: Czy ktoś u nas potrafi zagrać jakąś prostopadłą piłkę? Wiem, że Fellaini zagrał dobry mecz, ale nie jest rozgrywającym, to samo tyczy się Blinda. Pozostawienie rozgrywania Rooneyowi i zostawienie samotnego RVP w ataku to jest szaleństwo.
» 2 listopada 2014, 16:47 #83
xevy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:51

W takim razie na co my liczyliśmy? Prostopadłych piłek nie było, wymian z pierwszej piłki, również nie było, robienia przewagi dryblingiem, nie było, jak my mamy wygrywać mecze?
» 2 listopada 2014, 16:51 #82
mcis: nasza gra nie miala sie opierac na prostopadlych pilkach tylko na zagraniach na skrzydla.
» 2 listopada 2014, 16:52 #81
Mazi1989: Nawet sędzia nam nie pomógł dzisiaj
» 2 listopada 2014, 16:53 #80
xevy: I co dalej? wejść skrzydłami w pole karne też nie widziałem, natomiast widziałem jak posyłamy piłkę ze skrzydła z powrotem na środek.
» 2 listopada 2014, 16:54 #79
mcis: wlasnie chyba mielismy wchodzic w pole karne, bo do do tego mamy takich dryblerow na skrzydla. tylko szkoda, ze pilkarze nie zawsze trzymaja sie taktyki
» 2 listopada 2014, 17:04 #78
filperos1000: Jak myślicie w przypadku Smallinga to jest głupota czy może ukrywana choroba umysłowa? Bo jak to drugie to nie wypada się śmiać ani denerwować na niego tylko mu pomóc. Może dlatego Man Utd go zatrudniło żeby uzbierał sobie pieniądze na jakąś kosztowną operacje ? Co o tym myślicie?
» 2 listopada 2014, 16:46 #77
ManUtdFan94: Człowieku jest dopiero listopad, przypominam ,że do LM wchodzą 4 drużyny, a nie 2. Mamy tylko 4 punkty straty do Arsenalu, a oni raczej nie grają na mega nieosiągalnym poziomie tak samo jak Liverpool. Ogarnijcie się wszyscy.
» 2 listopada 2014, 16:49 #76
creo21: Ogarnij sie, bo to co piszesz to jakies herezje...
Zabraknie nas w LM? w listopadzie juz wysuwasz takie wnioski... To juz nie ogladaj meczy, postaw na to ze nie znajdziemy sie w 4 cały swój gimnazjalny dobytek...
I co do chelsea to chyba lepiej, żeby oni mieli mistrza niż city...
To tak jak by kibice Legi życzyli mistrza Polonii...
» 2 listopada 2014, 16:53 #75
mleko: Jaki ty mecz stary oglądałeś, że RVP zagrał nieźle
» 2 listopada 2014, 16:55 #74
GMU: Co do Van Moyesa to ja nigdy nie widziałem go latającego przy lini bocznej , więc nikogo nie powinno to dziwić .
» 2 listopada 2014, 16:57 #73
GMU: De Gea mistrz, Antoś z dobrej strony mimo wszystko, Smalling heh ... , Rojo w miarę ale powinno być lepiej, Shaw jak Rojo , McNair lepszy niż Evans , Smallling i Rojo , Fellaini jak najbardziej ok , Blind tak samo , Di Maria , tu niestety trochę klapa ale jeżeli w każdym meczu on tylko biegał nie powinno dziwić że powoli traci siły i stylem gry coraz bliżej do Younga , Rooney jak zwykle biegał i walczył , RvP eee nic, Januzaj nic jak dla mnie nie pokazał przez ten czas który był na boisku , ale gdyby nie został zdjęty, kto wie.
» 2 listopada 2014, 16:44 #72
GMU: Zawalił , fakt ale w porównaniu z bezmyślnym Smalligiem , Evansem oraz Rojo , który wg miał dużo szczęścia , że De Gea wyjmował strzały zawodników City oraz sędzia darował mu wjazd w nogi Toure .
» 2 listopada 2014, 17:07 #71
1wolf1: Oz wielki szamanie z niebieskich rejonow londynu oswiec nas czegoz to brakuje MU do City? Chyba inny mecz ogladales... DO 39 min city nie moglo zrobic zbyt wiele, bo w tym sezonie gra slabo. Gdyby nie idiotyczne zolte kartki Smallinga Mu spokojnie wyczekalby na swoje okazje i moze jakas wykorzystal. Niestety Kolejny raz indywidualny blad zadecydowal o wyniku, tak samo jak w meczu z chelsea, gdzie idiotycznym faulem gola MU zalatwil Braislav kopne sobie kogos w noge w 93 min Ivanovic....
» 2 listopada 2014, 16:47 #70
Yaankes: Remis 1:1 z Chelsea (zupełnie zasłużony, bo obie drużyny miały kilka sytuacji by wygrać ten mecz) i porażka 1:0 z City na ich stadionie rzeczywiście pokazują jak potężne są oba zespoły. Chelsea ma mocny i stabilny skład, to samo z City, United ma nowych graczy i masę kontuzji, a i tak mimo to Twoja Chelsea nie była w stanie wygrać. Mecz z Chelsea w wykonaniu United był dobry, dzisiaj zagrali słabo, ale grali w 10 od 39 minuty, więc czego oczekiwałeś?
» 2 listopada 2014, 16:48 #69
closer888: Piotrek, brakuje niewiele. Stabilizacji w obronie.
» 2 listopada 2014, 17:00 #68
kendzi: powoli zaczynam miec dość drugiego sezonu z koleji, nie wierze jak patrze na gre Man Utd:-(
» 2 listopada 2014, 16:43 #67
Rotx: a wierzyłeś jak patrzyłeś na United i pamiętne 1-6
a wierzyłeś jak widziałeś 0-3 i 1-4 w zeszłym sezonie.
Czego większość kibiców luguje się tu po to by obrażać klub bądź obecnego trenera.
Ja widziałem dwie super zmiany - McNair i Wilson .
Nie dało nam to punktu dzisiaj ale może dać nam w przyszłości.

Jeszcze jedno - Świat przez najblizsze lata będzie należeć do piłkarzy
rocznik 93-96 i mnie mimo braku punktów cieszy że młodzi dostają szansę- dzisiaj na boisku było takich czterech i to mnie cieszy.
» 2 listopada 2014, 16:54 #66
jari13: Przede wszystkim na tle MC fizycznie wyglądaliśmy fatalnie, mimo że oni mają więcej spotkań w nogach. To jest wina przygotowań do sezonu, zostało to zauważone, ale efekty przyjdą później. Nie zmienię zdania co do gry Fellainiego, nie można grać z dwiema 10. Rooney tak samo jak Mata w meczy z CFC musiał łatać dziurę po Belgu, co powoduje sporo zamieszania. W ogóle brakuje nam dyscypliny. Od mniej więcej 30 minuty każdy u nas robi co chce, nie ma żadnej współpracy. O dziwo dzisiaj Rojo w miarę poprawny. Podoba mi się postawa Blinda, ale obok niego musi grać Herrera. Fellaini może na "10", a Rooney na szpicy, no nie wiem, ale bez Herrery mamy duży problem z opanowaniem gry w środku.
» 2 listopada 2014, 16:43 #65
ValenciaMOTM: Musimy się z tym pogodzić. United to Ferguson, nie ma Alexa - nie ma United.
» 2 listopada 2014, 16:40 #64
ManUtdFan94: Ferguson potrafił dostać 6 bramek z City. Tam strasznie ciężko się Nam gra, pragnę zauważyć. Nie rozumiem czemu nie ma United? Dopiero jest listopad, nie wszystko stracone i nie ma United? Naprawdę nie wierzę co ludzie wypisują. Nikt nie pamięta, że dzisiaj dostaliśmy z Mistrzem Anglii grając przez prawie godzine w 10 tylko 1-0? Momentami potrafiliśmy zagrozić City i tylko genialny Hart uratował przed stratą gola? Drużynę nie buduje się odrazu i naprawdę nie pomaga to Nam , że mamy tyle kontuzji w zespole; /
» 2 listopada 2014, 16:46 #63
ValenciaMOTM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:48

Kornel: Pierwszy mecz od 1,5 roku dziś oglądasz?
» 2 listopada 2014, 16:48 #62
ValenciaMOTM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:52

Wydajemy na transfery kosmiczne kwoty a nie potrafimy pokonać średniaków jak WBA. Wszyscy (w tym ja) zwalali całą winę na Moyesa, ale przychodzi znakomity fachowiec i dalej mamy to samo.

Dla tych którzy mówią, że potrzeba czasu - popatrzcie na Southampton.

Edit. a to 1:0 dziś i tak jest super, bo City powinno mieć 3 karne.
» 2 listopada 2014, 16:50 #61
ManUtdFan94: ValenciaMOTM pomijając Twój bardzo szyderczy nick... Co ty myślisz,ze drużynę buduje się odrazu? Odeszło 14 zawodników, w ich miejsce przyszło 6 i to ma odrazu funkcjonować i mamy wygrywać każde mecze? Co do Southampton to ja Ci obiecuje, że oni nie będę trzymali takiego poziomu do końca rozgrywek. I jedno ich różni od Nas. Oni grają tam bez presji, od Nich nie wymaga się LM, Mistrzostwa Anglii niewiadomo czego, oni nie mają tyle kontuzji w zespole. Weź sobie schowaj Twoje porównania do kieszeni bo one nie są na miejscu. Ja wierzę w United i wiem ,że wrócimy do gry, już do Niej wracamy.
» 2 listopada 2014, 16:52 #60
Gallacher: Szkoda że United wszystkich goli ale w Football Manager w którego gram a nie widzę tego w świecie realnym :(
» 2 listopada 2014, 16:40 #59
Gallacher: Nie wiesz co oznacza określenie golić przeciwników ? Przeczytaj jeszcze raz dokładnie to się dowiesz o co mi chodziło.
» 2 listopada 2014, 16:57 #58
Kajdano: Smalling dobry mecz z Chelsea a dzisiaj tak wkur** ze szkoda gadac. Carrick i McNair powinni juz grac od 1 minuty. Di Maria tez slabo w ostatnich meczach spodziewalem sie duzo wiecej bo pamietam jak gral przeciwko np Barcelonie, te stale fragmenty gry to niech lepiej Rooney juz wykonuje...2 polowa niezla, potrafilismy przycisnac arabow grajac w 10, szkoda troche.
» 2 listopada 2014, 16:39 #57
wojtus888: Powiem tak: Cały plany Lvg zapewne skopał Chris Smalling. Głupia czerwona kartka już w 1 połowie przyczyniła się do wygranej Obywateli. Mogłoby być inaczej gdyby nie totalna defensywa w pierwszych 20 minutach 2 połowy. Dopiero po straconym golu pokazaliśmy, że potrafimy walczyć. W sumie nie mieliśmy nic już wtedy do stracenia.

Na plus:
- Dobra gra Davida De Gei. Zwłaszcza na początku meczu i w 2 połowie to złapanie w powietrzu strzału Joveticia.
- Rooney. Nic dodać nic ująć. Charował jak zwykle pokazując, że jemu tu najbardziej zależy. Ta jego akcja, zasadzenie siatki Kompanemu - cudo !

No i cóż - po raz kolejny derby na rzecz City.... Ile jeszcze ? Czas dla Lvg się skończył. Miały być 3 miesiące, są. Teraz czas pokazać co Holender da rade wicisnąć z tej drużyny. Oby jak najwięcej. GGMU ! REWANŻ NA OLD TRAFFORD, A TAM TAK MIŁO DLA OBYWATELII NIE BĘDZIE! Do zobaczenia !
» 2 listopada 2014, 16:38 #56
ReedSnakee: "REWANŻ NA OLD TRAFFORD, A TAM TAK MIŁO DLA OBYWATELII NIE BĘDZIE! Do zobaczenia !" - chyba nie.
» 2 listopada 2014, 16:40 #55
davares123: 1. Co się dzieje z Angelem :/ Nic nie wnosi do gry. 2. Dlaczego Falcao nie gra poraz kolejny? 3. Gra naszej defensywy to komedia. Już bym wolał widzieć dwójkę McNair i Blacket...
» 2 listopada 2014, 16:38 #54
mcis: 2) Falcao kontuzja

1) przyszedl do nas jeszcze na fali z RM, potem wpadl w reca L "2 treningi dziennie" vG i teraz jest zajechany, tak jak reszta druzyny
» 2 listopada 2014, 16:41 #53
Bossicky: musi zostać wypożyczony pisałem o tym kilka tygodni temu.
» 2 listopada 2014, 16:38 #52
Bossicky: NimAzSwendl straszny suchar! (:
» 2 listopada 2014, 16:47 #51
uzio: Di Maria chyba już się zmęczył tym że cały czas sie dwoi i troi w ofensywie a i tak drużyna daje ciała i postanowił dostosować się do reszty drużyny. Cała drużyna dała ciała ze Smallingiem na czele. Za to w nastepnym meczu parę środkowych obrońców będą zapewne stanowić dwaj nastolatkowie do tego kolejny nastolatek na boku obrony albo zagramy bez formacji defensywnej bo do tej pory to i tak grają jakby ich nie było...
» 2 listopada 2014, 16:36 #50
wilku02: Jestem ciekaw jak będzie wyglądać obrona United w kolejnym meczu :) jedyny środkowy obrońca to McNair.
» 2 listopada 2014, 16:36 #49
Copy: Blackett-McNair ?
» 2 listopada 2014, 16:40 #48
IMMM: Na duży plus: Rooney i DDG.
Na plus: Shaw, Valencia, Carrick, Fellaini.
Nijak: Januzaj, Rojo, McNair(zawalił krycie przy bramce) Di Maria, Blind
Na minus: Smalling i jego głupota
» 2 listopada 2014, 16:36 #47
mcis: ja od dzis zaczynam nazywac LvG per "dzidiuś". to po jego zachowaniu w czasie okienka transferowego, niczym dziecko w sklepie ze slodyczami.... bez sensu, bez namyslu, a obrona kuleje.....
» 2 listopada 2014, 16:36 #46
Rotx: Budowanie akcji w ostatnich minutach przez United to mistrzostwo swiata.
Czy nie mogli tak grać w 11.
Kolejny niezły mecz United w tym sezonie,obrona kilka razy dała się zaskoczyć ale patrząc na odbiór piłki
w polu karnym czy przed nim to Fellaini,Blind prezentują się bardzo dobrze.
Czasem gubili krycie ale najbadziej szkoda tej czerwonej kartki bo w pojedynku 11vs11 to mogłoby
to wygladać różnie.
PS. Mam nieodparte wrażenie ze Zabaleta powinien zniknąć z boiska po 80 minucie.
2 faule na żk jeden w I połowie drugi w 80 min.
Czas zebrać ofiary tego meczu - Rojo,Smalling wrócić do siebie i zestawić jak najlepszą 11 na mecz
ze słabszym od nas rywalem - Crystal Palace.
» 2 listopada 2014, 16:35 #45
mcis: to chyba ogladalismy 2 rozne spotkania, bo ja widzialem tylko 2 rodzaje gry: "MC atakuje i spycha nas do obrony" i "MC odpoczywa i daje nam troche miejsca". praktycznie robili co chcieli
» 2 listopada 2014, 16:37 #44
Rotx: MC który odpoczywa jest podobnie chaotyczny w obronie co my
Najlepszy widok to kibice City odgryzający pazury w doliczonym czasie.
Jakim prawem wchodzisz na stronę poświeconą United - Obywatelu.
» 2 listopada 2014, 16:46 #43
United12: trener powinien żyć przy lini bocznej i rozgrywać mecz razem z drużyną,a zwłaszcza gość z takimi podobno jajami jak LVG. nie można przesiedzieć całego meczu na ławce z zeszytem. gówno to daje. wiem że na mundialu było tak samo,ale przynajmniej Oranje wyniki mieli. a tutaj trzeba wstrząsnąć drużyną jak nie idzie,podowiadać a nie zostawić samych.
» 2 listopada 2014, 16:35 #42
dara7: Carrick bardzo dobry mecz,jeszcze De Gea i Rooney reszta katastrofa,Blind tylko do tyłu w dodatku straty Van Persie bez komentarza,Di Maria słabiutki.
» 2 listopada 2014, 16:35 #41
Bossicky: a po cholere nam pomocnik? Jest Herrera, genialny Blind, wracający do formy Fellaini, Carrick dziś też zagrał dobrze.
» 2 listopada 2014, 16:36 #40
69eyes: Czego ja dożyłem , regularne baty od City sezon w sezon. Za tydz. pewnie remis z Crystal Palace i upodlenie z Arsenalem. Ładnie panie Van Gaal , powili kopie sobie pan swój grób. Za to co zrobił Smalling SAF powiesil by go za jaja na drzwiach, mam nadzieje , że go już nie zobaczę w tym sezonie tak jak parodysty Evansa.
» 2 listopada 2014, 16:34 #39
damian2987: Ferguson! schodz z trybun, kopnij LvG w d*pę i z mocną suszarką przejmuj stery! bo jest zle bardzo zle;( bo juz tylko otchłań przed nami..
» 2 listopada 2014, 16:34 #38
Mazi1989: Smalling udowodnił, że jest za słaby na MU. 38 minuta, a on ma już 2 żółte kartki na koncie. Brak słów. Zero odpowiedzialności. Na dzień dzisiejszy jesteśmy po prostu słabsi od City i trzeba się z tym pogodzić. Mimo wszystko top 4 jest bardzo realne. Zimą musimy wzmocnić defensywę bo z takimi asami jak Smalling czy Rojo daleko nie zajedziemy
» 2 listopada 2014, 16:33 #37
brylaantowy: brak słów na Smallinga, chłop wie że jest słaby i dostając szansę zamiast postarać się ją wykorzystać to odstawia takie coś .. myślę że gdybyśmy grali w 11 to udało by się coś ugrać :) no ale trudno, TRZEBA się w końcu odblokować z Crystal Palace, liczę na efektowny i efektywny mecz z naszej strony :)
» 2 listopada 2014, 16:33 #36
Domestos: David Moyes po meczu z Manchesterem City (1:4) przyznał, że piłkarze The Citizens byli zdecydowanie lepsi od jego piłkarzy.

Nie graliśmy dobrze, Manchester City był lepszy. Zaczęli zdecydowanie lepiej i szybciej niż my mówił Moyes na antenie Sky Sports.

Będzie z nami lepiej, przed nami długi sezon. Zostawimy tę porażkę za sobą i ruszymy naprzód.

Myślę, że Manchester City zagrał bardzo dobrze. W przeciwieństwie do nas, naprawdę dobrze rozpoczęli ten mecz. Przegrywając 0:1 do przerwy byliśmy w stanie wrócić, ale drugi gol tuż przed przerwą zmienił nieco obraz gry. Manchester City rozpoczął też bardzo ostro drugą połowę.

The Citizens wzięli mecz w swoje ręce bardzo wcześnie, a my nie. W początkowej fazie gry nie mogliśmy w ogóle złapać ich pomocników. Z tego powodu zaczęli dominować. Musieliśmy być silniejsi, ale tak się nie stało. Chłopakom należy się jednak szacunek za to, że grali dalej, pracowali i zdobyli bramkę.

Bez względu na to, który menadżer przegrywa mecz, to chcesz wygrać kolejne spotkanie. Tutaj nic się nie zmienia.

Moyes po meczu na Etihad Stadium pochwalił Wayne'a Rooneya, który uzyskał honorowe trafienie dla Czerwonych Diabłów.

Występ Wayne'a był znakomity. Zdecydowanie nie zasługiwał na to, aby znaleźć się w pokonanej drużynie. To była pierwsza klasa stwierdził Szkot.
» 2 listopada 2014, 16:33 #35
AgEnT: Poziom komentarza adekwatny do zastosowania produktu kryjącego się pod nickiem.
» 2 listopada 2014, 16:57 #34
TurbokreciQ: Ten wynik nie był cudem, cudowny to jest u nas De Gea. Bądźmy szczerzy gdyby nie Hiszpan w bramce United to mielibyśmy o 4-5pkt mniej. Liczę na sprowadzenie Hummelsa lub Godina ( najlepiej obu) w zimowy okienku, bo nasza defensywa wygląda gorzej niż sitko czy typowy szwajcarski ser. Van Persie znowu mnie zawiódł - pomimo jednej naprawdę dobrej (indywidualnej) akcji. Słabo po raz kolejny zaprezentował się Angel - szkoda bo naprawdę jest to wirtuoz piłki. Wazza obudził się za późno. Gra nie była jednak najgorsza i widzę olbrzymi skok w górę w naszym wykonaniu. Czekam na dobrą passę liczę na to że rozgrommy Crysal Palace , a następnie ogramy Kanonierów. Miło by było gdy ekipa Rodgers'a ogra w następnej kolejce The Blues :) Moim zdaniem wylądujemy w 5 , a w wersji optymistycznej będziemy walczyć o mistrzostwo - to szczere zdanie. Musimy tylko załatać obronę. Gdyby nie czerwona kartka to kto wie może to my byśmy świętowali 3pkt.

GGMU - i teraz już tylko w górę :)
» 2 listopada 2014, 16:32 #33
TurbokreciQ: Hummels to szklanka to fakt - ale sądzę, że wina leży po stronie przygotowania go do sezonu. Godin czy Miranda to zawodnicy, których mogę jedynie chwalić i chciałby jednego z nich u nas, to samo mogę powiedzieć o Varane'ie . Szkoda że nie skorzystaliśmy z wykupienia Davida Luiza, skoro PSG dało radę to i nam mogło się udać .
» 3 listopada 2014, 00:24 #32
dara7: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 2 listopada 2014, 16:32 #31
rizx: Wszyscy w ocenach zgodni z "1" dla Smallinga :D
» 2 listopada 2014, 16:32 #30
mleko: I zobaczysz, że lepiej zagrają niż Rojo i Small
» 2 listopada 2014, 16:33 #29
elsho: Smalling najlepszym graczem spotkania! :)
» 2 listopada 2014, 16:31 #28
ziomboy777: nasza gra była żenująca dzisiaj... jeszcze 3 nie podyktowane karne. Przykro sie na to patrzyło....
» 2 listopada 2014, 16:31 #27
kckMU: zapamiętam jeden moment tego meczu - jak pokazali twarz Fergusona. Wtedy w jednym momencie zrobiło mi się gorąco, przykro, łzy się pchały do oczu...
» 2 listopada 2014, 16:31 #26
lukaszek9000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:31

1 słowem: GDYBY
smalling nie przeszkadzał Hartowi, mecz mógłby potoczyć się inaczej
ktoś inny wykonywał stałe fragmenty
ogółem:

united źle potraktowane przez los
city źle potraktowane przez sędziego

i najważniejsze:

TYLKO UNITED! GGMU!
» 2 listopada 2014, 16:30 #25
Bossicky: los to był dla nas dziś wyjątkowo łaskawy - dwa 100% karne, słupki, De Gea...
» 2 listopada 2014, 16:31 #24
lukaszek9000: zapomniałem o de Gei, panie Korwin ma Pan rację
» 2 listopada 2014, 16:32 #23
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:31

powiem szczerze mamy najgorszą obronę na świecie taki Rojo podobno zatrzyma Aguero nic z tych rzeczy przepłaciliśmy na takiego Rojo zamiast poszukać doświadczonego obrońcy
» 2 listopada 2014, 16:30 #22
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:32

Szkoda, że czerwona kartka zabiła ten mecz. Trzeba przyznać, że mieliśmy sporo szczęścia bo należały się conajmniej 3 karne dla City. Mimo słabej gry podobała mi się determinacja Naszych zawodników, którzy potrafili powalczyć grając w 10. Przegrana na Etihad różnicą jednej bramki nie przynosi w wstydu jeszcze grając ponad połowę w 10. Trudno się mówi, tylko 4 punkty straty do 4 miejsca- głowa do góry ! :)
» 2 listopada 2014, 16:30 #21
Mariappppa: 3 miesiące minęły panie LVG.
» 2 listopada 2014, 16:30 #20
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:33

Wina LVG, że taki Smoła blokuje bramkarza, a następnie potem dostaje czerwoną kartkę? Wina Van Gaala, że tyle jest kontuzji? ;/ Weź się walnij w łeb bo gra United jest coraz lepsza, ja nie widze czemu wszyscy na trenera zrzucają winę.
» 2 listopada 2014, 16:31 #19
mleko: Ciekawe co na to nasz zbawca filozof :)
» 2 listopada 2014, 16:29 #18
Rooni126: Gdzie ta niesamowita ofensywa? Obrona działa zgodnie z oczekiwaniami,mieli grać beznadziejnie i trzymaja sie tego planu perfekcyjnie...niech Van Gaal pokaze jaja i posadzi w nastepnym meczu pilkarzy jak Di Maria czy RVP na lawce bo to jest koszmar,wiele sie na tym nie da stracić
» 2 listopada 2014, 16:29 #17
ManUtdFan94: Jak mamy grać ofensywnie jak gramy przez ponad połowę w 10 i przeciwnik Nas non stop naciera? Jakbyśmy grali ofensywnie to byśmy dostali 6 czy 7 bramek. Masz w ogóle jakiekolwiek pojęcie na temat gry w piłkę ? To,że Di Maria czy Van Persie byli wyłączeni z gry jak się broniliśmy to chyba normalne, prawda? Nie mieli dzisiaj wielu szans żeby się wykazać bo takie były okoliczności meczu.
» 2 listopada 2014, 16:38 #16
grandes: Skromna wygrana City ale panowanie na boisku absolutne.

Bez dobrej obrony nie ma szans na wygranie z takimi zespołami jak City.

Angel Di Maria kolejny mecz bije stałe fragmenty gry i za każdym razem dzieje się to samo, wrócić chyba należy do wykonywania wolnych i rożnych przez Rooneya i RVP.

Zachowania Smalinga któremu nie chciało się wracać dlatego sfaulował Harta a potem dostał drugą żółtą kartkę już komentować mi się nie chce.
» 2 listopada 2014, 16:29 #15
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 16:30

Di Maria zagral dzisiaj ciezki kibel... Podobali mi sie tylko Rooney, Fellaini, Blind no i w sumie ten Carrick w obronie.
» 2 listopada 2014, 16:29 #14
IMMM: A DDG, Shaw i Valencia? Pare razy nam dupsko ratowali.
» 2 listopada 2014, 16:33 #13
Bossicky: DDG nie wymieniłem ze względów oczywistych ;) to marka sama w sobie.
» 2 listopada 2014, 16:37 #12
IMMM: Rozgrzeszam. ;)
» 2 listopada 2014, 16:47 #11
rizx: Ten mecz pokazuje ile warty jest nasz atak bez Falcao. Wilson w 5minut zrobił więcej niż Robin przez 80..
» 2 listopada 2014, 16:29 #10
lukiton0589: Czerwone kartki, kontuzje, porażki - Manchester United 2014/2015
» 2 listopada 2014, 16:29 #9
tomciocr7: Shaw dzisiaj zagrał bardzo dobre spotkanie. MOTM
» 2 listopada 2014, 16:30 #8
HouseII: Sędzia naszym najlepszym zawodnikiem :c
» 2 listopada 2014, 16:28 #7
Gallacher: To czekamy kiedy Rooney zagra w obronie bo patrząc na to jak obrońcy łapią kontuzję i kartki to będziemy grali chyba 2 obrońcami.
» 2 listopada 2014, 16:27 #6
Cielii: Smalling za te durne kartki powinien byc odsuniety do rezerw na 10 meczy... po co takie glupie kartki.. jeszcze obronca blokuje bramkarza przy wybiciu hit
» 2 listopada 2014, 16:26 #5
Diabelred: ,,Smalling za te durne kartki powinien byc odsuniety do rezerw na 10 meczy...''

Jakos w przypadku Rooneya tak nie pisaliscie, a obie kartki byly bardzo glupie, zupelnie niepotrzebne. :)
» 2 listopada 2014, 16:59 #4
Cielii: Tak ale zobacz na sytuacje Roo a smalling... Roo co prawda chcial kopnac typa w noge ale koles byl szybszy i dostal buta w dupe co bylo idiotyczne ale oslabic atak jest lepiej niz obrone??....
» 2 listopada 2014, 17:18 #3
plux: Super Smalling.
» 2 listopada 2014, 16:26 #2
ValenciaMOTM: Ten wynik to dla nas cud.
» 2 listopada 2014, 16:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.