Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mike Phelan: United stracili swoją tożsamość

» 2 września 2014, 12:40 - Autor: Rio5fan - źródło: BBC.com
Były asystent sir Alexa Fergusona, Mike Phelan, stwierdził, że sprzedaż Danny‘ego Welbecka do Arsenalu dowodzi, iż Manchester United stracił sporo ze swojej dotychczasowej tożsamości.
Mike Phelan: United stracili swoją tożsamość
» Mike Phelan jest zaniepokojony poczynaniami Manchesteru United
23-letni Anglik przebrnął przed system szkolenia w klubie z Old Trafford, jednak władze United zdecydowały się oddać wychowanka za 16 milionów funtów.

- Danny Welbeck był częścią tożsamości Manchesteru United, która teraz została popsuta. Nikt nie wie, co zdarzy się w przyszłości, jednak ten transfer jest przerwaniem pewnej tradycji. Być może klub od teraz będzie załatwiał swoje sprawy nieco inaczej - stwierdził Phelan

- Może po prostu jest to kierunek, w którym zmierza futbol. Czy lepiej skupiać się na teraźniejszości, zamiast zadbać o przyszłość? Młodzi zawodnicy to przyszłość klubu, trzeba przecież od czegoś zacząć. Trzeba mieć nadzieję, że wychowankowie będą się rozwijać na poziomie Premier League - podsumował były asystent sir Alexa Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Podsumowanie letnich transferów United
Następny news »
Wiemy, z jakimi numerami zagrają Falcao i Blind

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


Muuuuuuuuuuu: Jeśli Welbecka zastąpi Wilson to nie ma problemu. Jeśli jednak Wilson nie dostanie szans to LvG chyba popełni błąd z Dannym. Przy kontuzji RvP mamy tylko Falcao i Roo. Do tego wszyscy nasi napastnicy mają już swoje latka i musi być ktoś, kto by ich zastąpił za kilka lat.

No chyba, że będziemy budować MU w oparciu o transfery a wychowanków będziemy traktować jako zapchajdziury. Oby nie.
» 2 września 2014, 19:26 #70
igor11122: Pieprzy głupoty! Jeśli chcemy wrócić na szczyt, musimy pozbyć się szrotu!
» 2 września 2014, 18:20 #69
Sandor: Też tak uważam.
» 2 września 2014, 18:14 #68
jaratkow: System, jaki przez całe lata tak doskonale funkcjonował w United w tej chwili wymaga terapii wstrząsowej. Welbeck po prostu padł tej terapii ofiarą. Całkowicie zgadzam się z tym co powiedział Phealan, sam nie raz i nie dwa to powtarzałem pisząc nt sprzedaży Welbecka. Serce boli ale trzeba wierzyć, że inaczej nie dało rady. Być może Klub niczego by po dalszej grze u nas Dannegi nic nie zyskał a sam piłkarz też zatraciłby tempo rozwoju. Trzymam kciuki by transfer do Arsenalu pomógł Dannemu a ta nasza "kuracja wstrząsowa" jak najszybciej się zakończyła pełnym powodzeniem
» 2 września 2014, 17:54 #67
k13r: No na pewno coś w tym jest, choć w aktualnej sytuacji klubu ślepe wierzenie w talent Welbeck'a jest zwyczajnie głupie. Jednak rzeczywiście, lepiej byłoby go wypożyczyć, a nie sprzedawać. Poza tym nie wiem czemu Arsenal? Oni nie chcieli nam oddać Vermaelena, więc w żadnym wypadku nie zasługiwali na Welbecka.
» 2 września 2014, 17:06 #66
ryan22: Kibicuje United od 17 lat. W 100% zgadzam się z wypowiedzią Phelana. Sprzedając Welbecka Van Gaal sam sobie strzelił w stopę. Takich piłkarzy się nie sprzedaje! Dlaczego? Bo tacy piłkarze tworzą historię i podtrzymują tożsamość United. Kogo wolę Falcao czy Welbecka? Welbecka ! Zrobili z United targowisko, upodobniając się do chelsea czy city budując drużynę za pieniądze bez krzty zachowania tradycji. Oczywiście dalej będę kibicował czerwonym ale niesmak pozostanie ogromny. Jak to jest że SAF wygrał z tymi chłopcami Lige i grał dobry futbol o panowie Moyes i Van gaal twierdzą że nie mają ki grać?
» 2 września 2014, 16:21 #65
lolis: a do ciebie nie dociera, że Falcao został tylko wypożyczony? :) po 2 historię się pisze zawodnikami którzy jakiś poziom prezentują i osiągają sukcesy, a nie średniakami którzy potykają się o własne nogi(czyt Welbeck) lub zawodnikami którzy zarabiają 60 tyś tygodniowo a jak grają w pierwszym składzie to nie potrafią podać do przodu tylko wiecznie podają do obrońców a niby uważają się za środkowych pomcników (czyt Cleverlinho). Historię
» 2 września 2014, 16:26 #64
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 17:13

SAF wygrał z tymi chłopcami lige. Fakt. grał dobry futbol. dawno nie widziałem(poza pojedynczymi meczami) dobrego futbolu w wykonaniu naszych diabłów. płaczesz nad sprzedażą Welbecka i wypożyczeniem Falcao
a kto kupił RVP(idąc dalej mistrza) mając utalentowanego wychowanka i paru innych napastników do dyspozycji?
» 2 września 2014, 17:10 #63
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 15:46

tylko gdzie był ten system szkolenia że nie wyeliminowano braku koordynacji ruchowej Welbecka ?
Jego potykanie sie o własne nogi wystawia raczej marne świadectwo tym co się nim opiekowali.
Ale cóż kolejny głos za tym aby wychowankowie tkwili w klubie do upadłego mimo że ich klasa sportowa nijak ma sie do aspiracji United.
Przykładów z ostatnich lat można by mnożyć na czele z Clevem zarabiającym kosmiczne pieniądze nijak się mające do tego co umie i co daje klubowi
» 2 września 2014, 15:44 #62
CR71999: Phelan nie marudź. United ma trzymać średniaków tylko dlatego że są wychowankami. Nie kupowaliśmy żadnych gwiazd od lat i zamiast się cieszyć pochwalić zarząd to tylko narzekają wszyscy.
» 2 września 2014, 15:18 #61
mielan92: Phelan Ty hipokryto !
» 2 września 2014, 15:18 #60
ryan22: Co ty bredzisz człowieku?
» 2 września 2014, 16:23 #59
mielan92: Jakieś aluzje ? Jeżeli nie rozumiesz terminu hipokryta to sugeruję skorzystać ze słownika wyrazów obcych i trudnych.
» 2 września 2014, 19:12 #58
ryan22: Haha! Co za riposta:)napisz lepiej miodek co masz do phelana ze nazywasz go hipokryta?
» 2 września 2014, 21:19 #57
mielan92: A po co mam się wysilać na takie zaczepki ?

Z tego co pamiętam to sam dołożył się do "utracenia" owej tożsamości klubu, w którym piastował stanowisko asystenta od 2008 roku. Ilu wychowanków razem z SAFem wyciągnął od tamtego momentu, a ilu przybyło zawodników z zewnątrz? Jeżeli na to również muszę Ci odpowiadać to kiepsko z Twoją wiedzą na temat MU.

Są tacy co płaczą za Welbeckiem, a spoglądając na jego statystyki to ~0,2 (29 goli na 139 meczów) szału nie robi? Więc lepiej mieć takiego wychowanka niż żadnego ?

Jak na razie wychowankowie prezentują bardzo przeciętny poziom PL, nie wspominając wtopy z MK.

Już 3 raz się powtórzę. Wyniki są potrzebne na teraz i zawodnicy klasowi. O młodzież LvG również zadba jak to miało miejsce w innych klubach.

Po wtóre nie napisałem i nigdy tego nie zrobię, że Phelan nie wykonywał swoich obowiązków stricte jako asystent trenera. Wyznacznikiem min. i jego pracy była postawa zawodników na boisku, a wtedy spisywali się dobrze. Jeżeli tak to odebrałeś to już Twój problem.
» 3 września 2014, 11:09 #56
ryan22: PL juz dawno sie zglobalizowala i AF zeby walczyc o najwyzsze cele musial sprowadzac zagranicznych pilkarzy. Ja nie twierdze ze United powinno grac samymi wychowankami bo jest to w dzisiejszych czasach niemozliwe. A teraz odpowiedz mi wreszcie na pytanie, ktore ci zadalem i pokaz przyklad gdzie SAF i MP sprzedali najlepszego wychowanka w kadrze i to do klubu Pl pokroju arsenal. Tak wogole to albo nie rozumiesz o czym mowi Phelan
» 3 września 2014, 16:05 #55
ryan22: Albo nie za bardzo wiesz co znaczy hipokryzja. Nastepnym razem zmyslniej dobieraj slowa bo ten komentarz byl kiepski i nie miejscu.
» 3 września 2014, 16:10 #54
Keravnos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 15:20

Hipokryzja komentujących tutaj użytkowników sięga zenitu. W okienku prawie każdy pisał: "Dawać 50 milionów za Vidala", "40 milionów za Reusa? spoko, niech zarząd kładzie i jest nasz" itp. a teraz nagle wielki płacz, ooo, klub dużo wydał, to już nie ten Manchester który kocham, jesteśmy na poziomie $ity, kupujemy mistrzostwo....
Ludzie, nie da się zjeść ciasta i mieć ciastka. Takie są teraz realia - chcemy wrócić na szczyt, to kupujemy. Który z topowych zespołów w Europie opiera się tylko na wychowankach i robi transfery młodych, perspektywicznych graczy za małe pieniądze? ŻADEN. Czasy się zmieniły, i albo idziemy naprzód, albo żyjemy piękną historią i wspominamy, jak to dawniej było.
» 2 września 2014, 15:17 #53
DevoMartinez: To i tak od pewnego czasu nei był już ten sam klub. Kiedyś MU imponowało mi tym, że grało na najwyższych obrotach do 90 minuty, bo brame moża strzelić w każdej minucie. Był też czas, że w ogóle nie dyskutowali z sędziami, byli jakby ponadto, nieważne czy sędzia popełnił błąd czy nie. To był czad. MU to była maszyna nie zwykły zespół ale czasy się zmieniły, ludzie w nim grający też. Mi na tę chwilę wystartczy, że będę oglądał team który gra z zaangażowaniem przez cały mecz i zawodników dających z siebie wszystko. Prędzej czy później tak będzie bo pod LvG obijasz się = nie grasz.
» 2 września 2014, 15:12 #52
ElTunel2000: 100% racji. Jak jakiś trener nie umie zbudować dobrego zespołu, to nakupuje multum gwiazd i niech sami grają i coś wymyśla. W ogóle nie podoba mi się to podejście LVG.
» 2 września 2014, 15:05 #51
lolis: Youngmi, Cleverlejami, Andersonami, Welbeckami itp nic byśmy nie ugrali i byśmy skończyli jak Liverpool zobacz ile szrotu odeszło ze składu albo jest na wypożyczeniach to jest to, że LvG potrafi zrobić porządek i zrobić transfery które od razu wejdą w pierwszy skład i będą mogli zrobić różnicę a nie jak powyżej Andersony itp. Zresztą twierdzisz 100% racji sorry ale przypomnę Ci kto zostawił super gwiazdy w składzie jak Cleverlinho SAF i Moyes.
» 2 września 2014, 15:16 #50
Keravnos: Van Gaal przyjrzał się piłkarzom i podjął decyzję, kto mu pasuje a kto nie. Zrobił to, co przespał Moyes, który dał się złapać w pułapkę "ci gracze potrzebują czasu na ogranie się". LvG pozbył się tych, z których już nic nie będzie. Wiedział, że zbudowanie zespołu, który ma sięgnąć po mistrzostwo z tuzów futbolu takich jak Welbeck. Anderson czy Clev nie powiedzie się.
» 2 września 2014, 15:20 #49
paawell: Lepiej grać drewnianymi Brytyjczykami i być na poziomie Burnley!
» 2 września 2014, 15:05 #48
manutdfan92: Dokładnie to samo pisałem pod newsem o spekulacjach na temat Falcao. Przez takie okienka jak to, można stracić serce do tego klubu. Jeśli wszyscy kupieni w tym okienku wejdą do pierwszego składu to naprawdę będzie się odnosić wrażenie, że to już nie ten sam klub. Sir Alex pewnie ma takie samo zdanie jak Phelan.
» 2 września 2014, 14:46 #47
Damianos500: Dziwne podejście,rozumiem,że jak kogoś mamy to ma grać do emerytury i wtedy ma ktoś przyjść i to najlepiej nasz wychowanek. Chore!
» 2 września 2014, 15:09 #46
mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 15:20

A co należy zrobić żeby klub nagle zaczął wygrywać i walczyć o top4 ?
Kto ma zapewnić ten cel na chwilę obecną ? Welbeck ? Powell ? Lawrence ? Cleverley (mhm) ?

Wychowankowie mogli pokazać swoje umiejętności z MK. Jak było każdy wie. Oczywiście nowa formacja, taktyka i inne argumenty. Ale gdzie było ich zaangażowanie i charakter ? Nie dało się zaobserwować.


A jak wyglądała praca SAF-a pod koniec ?

Berbatow,
Tevez,
Anderson,
Ronaldo,
Van Nistelrooy,
Van der Sar,
KlĂŠberson,
Bebe,
Nani,
Hernandez,
Evra,
Vidić,
VERON,
ROY KEANE,
Rio Ferdinand,
Roo, RvP,
Rafael, Fabio,
Macheda,
Valencia,
Obertan, Tosić, de Laet, Jones, Young, Smalling, Larsson, Hargreaves, Smith, Heinze i wielu wielu innych ! Gdzie tutaj widzisz wychowanków ściągniętych przez SAF-a ??

Brown, Phill Neville, O'Shea to byli tacy wyśmienici zawodnicy ?? Być może kiedyś to wystarczyło.

Osobiście marzyłbym żeby co roku wyciągać po 1,2 perełki z drużyn młodzieżowych ale na obecną chwilę to prawie nierealne.

Dzisiaj ciąży presja na MU. To SAF zostawił nieład, który już tak na prawdę zaczął się po wygranym finale LM w Moskwie. Nie zrobił z tym kompletnie nic. Ilu wychowanków wyciągnął z drużyn młodzieżowych przez ostatnie 5-10 lat swojej pracy.... ?
» 2 września 2014, 15:16 #45
mielan92: PS Wydane pieniądze za Roya na tamten czas były niebotyczne wręcz- rekordowy transfer w UK (3,75 mln Ł)
» 2 września 2014, 15:22 #44
SirCantona: A ja do znudzenia będę dawał przykład Liverpoolu i Atletico i dwóch młodych przebojowych szkoleniowców, którzy bez wydawania grubych mln potrafili zagrać bardzo dobry sezon !!
» 2 września 2014, 15:43 #43
NexaT: Ro Keane dołączył do Manchesteru w 93r. To jest niby końcówka kariery Fergusona? Bez jaj... Ronaldo, VN?
» 2 września 2014, 16:38 #42
Krzyk: SirCantona - sęk w tym, że oni nic nie musieli, oni mogli. Van Gaal musi zdobyć LM w tym sezonie. Potem można usadowić się w czołówce i spokojnie przebudowywać zespół próbując wprowadzać więcej młodych i perspektywicznych, a zrezygnować ze spektakularnych transferów.

Żeby nie było nie mówię, że podoba mi się takie szastanie pieniędzmi, ale niestety wymogi chwili. Lata zaniedbań trzeba teraz szybko załatać
» 2 września 2014, 16:40 #41
Jerry1: Ojejej, ale sad, ale sad. Przyszłość, bla bla bla. Od 3 lat mielismyświetlaną przyszłość w postaci Evansa, Jonesa, Smallinga, Welbecka, Hernandeza, Cleverleya, Andersona, Naniego etc. Super.
Wolę szarą rzeczywistość: Falcao, Di Marie, Herrera.
» 2 września 2014, 14:21 #40
mepol: Mike, tożsamość straciliśmy już jakiś czas temu - nawet z tobą na pokładzie - kiedy zamiast terroryzować rywali, wymęczaliśmy smutne 2-1 w doliczonym czasie gry. Też mi szkoda Welbecka, ale niestety nie był dość dobry na United, nie był dość ukształtowany jak na swój wiek. Ma pewne braki, których już nie nadrobi. Ale tak się składa, że Wilson został promowany do pierwszej drużyny, więc klub dalej skupia swoją uwagę na wychowankach. Lepiej jest oddać nieprzewidywalnego Welbecka i postawić na Wilsona, który przy każdym kontakcie z piłką pokazuje nieprzeciętny talent. Ponadto wprowadzono do składu Blacketta oraz James'a, więc mowa o utracie tożsamości wydaje się przesadzona.
» 2 września 2014, 14:20 #39
mycka86: Sad but true.
» 2 września 2014, 13:53 #38
xMASAx: Mike please... Wiem, że United od zawsze bazował na wychowankach i jest to piękna tradycja, ale nie zawsze wychowankowie to takie talenty jak rocznik 92 czy Dzieci Busby'ego. Trzymanie w zespole graczy słabych to zwyczajnie strzelanie sobie w stopę, a my jako klub mamy wygrywać. Generalnie to odnoszę wrażenie, że fakt trzymania niektórych osób w składzie to po prostu zwykłe kumoterstwo jak w polskiej strefie budżetowej. I właśnie efektem tego jest między innymi Welbeck. Tak szczerze, który inny klub trzymał by napastnika, który po otrzymaniu świetnego podania przewraca się o piłkę albo własne nogi, i nie dość tego, jeszcze rozkłada ręce z pretensją do całego świata jakby to wszyscy inni byli winni, a nie on. Dlatego bardzo mnie cieszy, że odchodzi i z chęcią obejrzę sobie parę meczy Arsenalu tylko po to aby cieszyć jak z gracją wywala się w kluczowym momencie. Co do zarzutu o to, że nie dbamy o przyszłość to sorry, ale zakup Shawa to jest właśnie inwestycja w przyszłość, którą Alex za pewne też by wykonał. Natomiast to, że zapłaciliśmy za niego duże pieniądze to niestety efekt czasów w jakich żyjemy. United po prostu potrzebuje rewolucji, która pokaże, że skończył się czas wazeliniarstwa i kolesiostwa, a wrócił czas ciężkiej pracy i walki o swoje miejsce w zespole. Poza tym jeżeli wychowankowie mieliby odpowiedni poziom to zapewne miejsce w drużynie by się dla nich znalazło.
» 2 września 2014, 13:49 #37
Paxius: Z jednej strony mam żal do Welbecka, że za wszelką cenę chciał nas opuścić i trafić do Arsenalu, ale z drugiej strony Danny pokazał, że ma ambicje (w przeciwieństwie do innych naszych zawodników) i chce grać w napadzie. Też bym chciał, żeby o naszej sile stanowili wychowankowie, ale nie ma co się oszukiwać, Welbeck to nie jest napastnik na pierwszy skład, a tacy piłkarze jak Evans czy Cleverley są na ten klub za słabi.
» 2 września 2014, 13:48 #36
kanapkaa: Wale taką tożsamość. Nadal byśmy byli w dupie gdyby nie transfery.

Prawdę mówiąc ostatnio klasowy wychowanek Anglik z naszej "Wielkiej Akademii" to Beckham i całe
Class 92'. Od 10 lat sam szrot się do nas dobija. Jakieś drinkwatery, evansy, bracia Keane (co to miało z nich nie być), Cleverley (as), Ekagneme i wielu wielu innych. Wstyd.

Dobrze, że strategia się zmieniła, przynajmniej powalczymy z City i Chelsea.

A towary z naszej akademii niech nadal wzmacniają Leicestery, Barnsleye, Norwiche czy inne przeciętne drużyny.
» 2 września 2014, 13:43 #35
lecho: Ostatni to był Fletcher z rocznika 1995 ;)

No i dwóch przydatnych, ale wiecznie rezerwowych: Brown i O'Shea.
» 2 września 2014, 14:34 #34
Derp: czy on ma coś z głowa? z taką grą jaką ostatnio prezentowaliśmy nie możemy mówić o jakiekolwiek tożsamości w united ... inteligencja ludzi mnie powala.
» 2 września 2014, 13:42 #33
TraN: Według mnie futbol się zmienia i to zmienia na gorsze, ale się z tym pogodzić niestety trzeba i iść z duchem czasu (nie zapominając przy okazji o tradycjach, ale wszystko w umiarze), bo jak to mówią- kto stoi w miejscu, ten się cofa.
» 2 września 2014, 13:38 #32
Gig5: Prawda jest taka ze anglicy sa slab w pilke nozna i opierajac gre na ich podstawie byli bysmy gdzies w okolicach srodka tabeli .....jest to wedlug mnie drewniana gra i wszyscy anglicy sa raczej drwalami niz wirtuozami pilki
» 2 września 2014, 13:35 #31
Diabelred: Welbeck sam chcial odejsc, van Gaal powiedzial mu jak wyglada jego sytuacja. Nie wierze, ze Anglik chcial zostac, a Holender chcial go koniecznie sprzedac, tak jak naszego cracka Cleverleya. Jedyne co mozna zarzucic klubowi, to ze sprzedal go do Arsenalu, gdzie oni woleli sprzedac Vermalena taniej do Barsy niz do nas. Patrzac na desperacje Arsenalu i sytuacje w jakiej sie znalezli(Giround kontuzjowany na 3-4 miechy), mysle ze spokojnie mozna bylo od nich wyciagnac 20-25 mln.

Sam Phelan to trener starej daty, ktory pewnie chcialby opierac sklad na samych wychowankach, Anglikach badz mlodo sprowadzonych zawodnikach. Z takim nastawieniem, majac skladzie Welbecka, Cleverleya, O'Shea, Browna, Gibsona, Zahe, Fostera, Obertana itd itp. bylibysmy najwyzej solidnym sredniakiem na miare WBA/WHU.

W koncu musialo przyjsc kiedys takie okienko kiedy Glazerowie sypneliby wiecej groszem. Lata zaniedban skladu(miedzy innymi przez Phelana, ktory byc moze sam odradzal SAFowi kupno klasowego SP, bo przeciez byl wspanialy wychowanek Cleverley...), spowodowaly to, ze kazdy wiedzial teraz, ze koniecznie potrzebujemy wzmocnien, przez co kazdy zawyzal cene za swoich pilkarzy.
» 2 września 2014, 13:31 #30
jari13: Welbeck jest niestety kolejnym wychowankiem naszej akademii, któremu brakuje wyszkolenia na poziomie czołówki PL. Już od kilku lat o tym piszę, że akademia źle trenuje, bo to nie jest tak, że każdy Anglik z akademii ma słabą technikę, jest źle ukształtowany taktycznie itd. Rio oglądając mecz młodzieżówki Anglii z Hiszpanią napisał tweeta o tym jaka wielka jest przepaść w wyszkoleniu, a nawet myśleniu na boisku graczy obu drużyn. Akademia wymaga jakiejś reorganizacji, bo nie może być tak, że wchodzi do składu Blackett i nie potrafi wyprowadzić piłki do pomocników. Jeszcze mogę zrozumieć, że Anglia nie ma obecnie wielu talentów, więc rzadko się trafi perełka na miarę Rooney'a czy Scholesa, ale kupujemy takich chłopaków jak Macheda czy Petrucci i gdzieś na poziomie U-18 i rezerw tracą zupełnie talent. A już zupełnie niewiarygodne jest to, że tak mały kraj jak Walia doskonale znany naszym scoutom wypuszcza co jakiś czas Bale'a albo Ramsey'a, a do nas trafiają wyłącznie Walijczycy bez talentu. Może LVG, który doskonale zna systemy szkolenia młodzieży, bo pracował w klubach, które wręcz produkują dobrych piłkarzy czyli Ajax i FCB coś z tym zrobi.
» 2 września 2014, 13:27 #29
Marcinwp91: Ej stary! Zgadzam się prawie ze wszystkim, ale z tym że "do nas trafiają wyłącznie Walijczycy bez talentu." to już przegiąłeś :P
» 2 września 2014, 15:15 #28
jari13: Miałem pisać, że poza Giggsem, ale uznałem że to będzie sięganie do prehistorii.
» 2 września 2014, 16:35 #27
0ptimus: Woow. Straszne... Chciał odejść to odszedł. Phelan chyba dopiero teraz się obudził, bo już dawno Carrington nie dało dobrego zawodnika.
» 2 września 2014, 13:18 #26
DevoMartinez: W sumie go rozumiem. MU inaczej działało przez lata. Ale 7 miejsce, brak LM i perspektywa drugiego sezonu bez LM. Taki klub jak MU nie może sobie na to pozwolić. Mieli do wyboru, kontynuować politykę grania tym co mają i powolnego wprowadzania młodzieży i bycia dobrym średniakiem przez najbliższe pare sezonów albo zmiany filozofii i budowania zespołu na teraz bo cel na teraz to powrót do LM. Następnei budowa zespołu który będzie walczył o mistrozstwa.
» 2 września 2014, 13:17 #25
lecho: MU tak działało do czasów pierwszego Mourinho w Chelsea kiedy się okazało, że ówczesne pokolenie wychowanków jednak nie ma jakości na pierwszy skład. I od tamtej pory nasza akademia w zasadzie nie wyprodukowała piłkarza na miarę United.
» 2 września 2014, 13:25 #24
Slowian: TRADYCJA IDEOLOGIA TOŻSAMOŚĆ przez takie zabobony jakie on mówi to będziemy zawsze się bić o środek tabeli. Welbeck nic nie wnosił do gry to został sprzedany i popieram LVG i nie mam żadnych pretęsji do niego jak co po niektórzy. Wiesz Panie Phelan jedyne co się liczy.. to SZACUNEK do piłkarza czy jest on legendą czy nie, a klub Manchester United jak wszyscy wiemy, że w tym aspekcie jest jedyny w swoim rodzaju.
» 2 września 2014, 13:16 #23
manooch: "TRADYCJA IDEOLOGIA TOŻSAMOŚĆ przez takie zabobony jakie on mówi to będziemy zawsze się bić o środek tabeli."

Dobry z Ciebie fan Manchesteru United. Przerzuć się na City albo PSG jak nie rozumiesz o czym on mówi...
» 2 września 2014, 13:37 #22
lecho: @manooch
Czyli że powinniśmy za wszelką cenę grać wychowankami, nawet jeśli oni są chwilowo na poziomie, dajmy na to, QPR albo Burnley?
» 2 września 2014, 14:33 #21
Slowian: Kolego przerzucić to ty się możesz nie powiem na co. Jak nie rozumiesz mojej wypowiedzi to może jesteś tępy i to ty powinieneś kibicować city bo tylko takich kibiców ma ten klub. Wracając do mojej wypowiedzi dla dobra dwóch stron był ten transfer dla Welbecka, który będzie miał więcej szans na grę, a United spróbuje czegoś nowego w postaci Falcao. Koniec tematu.
» 2 września 2014, 19:11 #20
lecho: Ma i nie ma racji. Z jednej strony strasznie szkoda mi Welbecka, bo po prostu nie dostał w United szansy i wg. mnie będzie dużym wzmocnieniem Arsenalu. Z drugiej, z tymi wychowankami to bym nie przesadzał, bo np. w "11", która wygrała LM w 2008 roku było ich dwóch (Brown i Scholes), w kolejny roku już tylko O'Shea, a w 2011 Giggs. Czyli to nie jest tak, że nagle za van Gaala przestaliśmy grać wychowankami, po prostu o ile ze szkółki wychodzi bardzo wielu piłkarzy, którzy potem grają na poziomie Premier League, to niewielu z nich zostaje w United - a ostatnim, o którym można powiedzieć, że był mocnym punktem pierwszego składu, był Fletcher. Szkółka od rocznika 1995.
» 2 września 2014, 13:11 #19
jarek87999: jak mozna miec w skladzie takich graczy jak cleverly i anderson wstyd mogli na sile ich wypchnac i kupic tego guarina za 15ml
» 2 września 2014, 13:06 #18
jarek87999: jakby pan byl terenerem to sklad by pewnie tak wygladal w srodku clev-gibson na ataku welbeck obrona brown oshe, bramka amos i bijemy sie o mistrza przeciez to jest tozsamosc united gramy wychowankami wiec musimy wygrac
» 2 września 2014, 13:03 #17
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 13:02

Marna była ta nasza tożsamość skoro Phelan chciał ją opierać na Welbecku. Ile można było czekać aż zacznie strzelać ? Ja niestety przed oczyma mam w większości jego zmarnowane sytuacje i nieudane dryblingi + popijawę po przegranej z Bayernem. Jak chce się być wielkim piłkarzem to w wieku 23 lat trzeba już być regularnym, a Welbeck tego nie prezentował. Być może w Arsenalu się odnajdzie i szczerze mu tego życzę, ale nie mam zamiaru po nim płakać, bo jest to kolejny piłkarz traktowany przez Anglików jako WIELKI piłkarski talent, tylko jakoś na boisku tego nie widziałem. Gdy ktoś mówi Welbeck to pierwsze skojarzenie jest takie - tężyzna fizyczna, sprawność, ale nogi szybsze niż głowa, brak goli.
» 2 września 2014, 13:01 #16
BartekMU10: Trochę racji na pewno ma. Mi osobiście szkoda Welbecka i myśle że w Arsenalu jak się rozegra w 1. składzie to będzie wymiatał. Nie dość że Anglik, to jeszcze wychowanek... Czemu nie wzięli Clevza? -_-
» 2 września 2014, 13:00 #15
Szprot00: Widać, że Phelan jest tym faktem ostro wkurzony, musi dobrze wspominać Danny'ego za czasów jego pobytu w MU. W moim przekonaniu Welbeck już nie osiągnie jakiegoś olbrzymiego wzrostu umiejętności z powodu, który bardzo cenili sobie u niego kibicie United, czyli cierpliwości.

Od małego dzieciaka Danny znajdował się pod opieką sztabu SAF-a i dość długo czekał na swoją szansę regularnej gry w pierwszym zespole, tak naprawdę nigdy się jej nie doczekał, bo zawsze był ktoś lepszy. W mojej opinii gdyby zbuntował się tak jak Pogba i odszedł za łebka z Manchesteru mógłby być teraz dużo lepszym piłkarzem. A z powodu sytuacji jaka wynikła teraz pewnie sam Anglik żałuje, że nie zdecydował się na ten krok wcześniej. Teraz zawodników wprowadza się do drużyny już jako 17-18-latków, tyle że wiadomo, w naszym klubie ze względu na bardzo mocną kadrę jest o to niezwykle trudno.

W każdym razie myślę, że Welbeck może być dobrym zawodnikiem na BPL, ale na coś więcej jest już raczej za późno. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Danny'emu powodzenia. Mam nadzieję, że kibice na OT przywitają go burzą braw :)
» 2 września 2014, 12:59 #14
jarek87999: hhaha ale sie pan zagalopowal!! widze ze myslenie jak w PL gracz na 24-25lat a u nas nazywaja go talent,o 16-18latku mozna powiedziec ze ma talen cleverly i welbeck maja 25-26 lat to na co mamy czekac??mamy na nich stawiac i skonczyc na 10miejscu??mlodziez z akademii to jest januzaj blackett,wilson gracze ktorzy maja po 18lat a nie sredniaki po 25lat
» 2 września 2014, 12:59 #13
ashley18: śmieszne, trzymać ich na siłe bo są wychowankami ? nic nie dajac klubowi zajmujemy 7 miejsce, czy lepiej ich sprzedać a na ich miejsce ściągnąć kogoś kto na prawde potrafi zrobić robotę ?
» 2 września 2014, 12:57 #12
Sedan: Ja tam czegoś nie rozumiem. Najpierw mnóstwo płaczu, że odchodzi na wypożyczenie Nani, który w ostatnim sezonie w swoich 13 meczach rozegranych w United strzelił jedną bramkę i zaliczył 0 asyst. Potem płacz, że odszedł Kagawa, który w 31 spotkaniach ubiegłego sezonu zaliczył 3 asysty i strzelił 0 bramek. I w końcu teraz płacz, że odszedł wirtuoz Welbeck, który podczas ubiegłego sezonu w 37 spotkaniach trafił do siatki rywali 10 razy, zaliczając 3 asysty

Gibsona też mieliśmy trzymać, bo "wychowanek"?
» 2 września 2014, 12:56 #11
mario93: POGBA POGBA POGBA !! Tak, to wszystko wina Louisa :(((
» 2 września 2014, 12:55 #10
jacamu: Jesteś sfrustrowanym głupcem...
» 2 września 2014, 12:54 #9
SirCantona: Pani Mike ma racje !!
» 2 września 2014, 12:53 #8
lolis: " Młodzi zawodnicy to przyszłość klubu, trzeba przecież od czegoś zacząć. Trzeba mieć nadzieję" no przepraszam ale ile to można łudzić, że Welbeck w końcu zacznie mieć skuteczność lub Cleverlinho zacznie podawać do przodu... no przepraszam ich czas minął więc niech nie pieprzy jakiś rzeczy tylko popatrzy, że kolejni wchodzą z akademi do pierwszego składu jak Blackett, Wilson, Januzaj (od tamtego sezonu) więc teraz w nich nasza nadzieja jest. W Welbecku i Cleverlinho nadzieja upadła w tamtym sezonie.
» 2 września 2014, 12:53 #7
coruja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 12:56

trochę widzę tu podejście panuje jak z polskiej ligi: 25 lat - młody, zdolny, niech się rozwija :D
» 2 września 2014, 12:56 #6
breakcore: ale zauwazcie ze on juz sie rozwijał, jak kazdy zawodnik wychowany na angielskiej pilce nie lapie nowej taktyki, ilu obecnych zawodnikow kadry albionu gra na poziomie powiedzmy Krossa lub Blinda. Przywsojenie taktyki to pdstawa, nie same wybieganie i walenie na pale na brame, bo potrafi nawet sredniak w Bundeslidze, ale porownywanie niemieckiego systemu szkolenia z angielskim nie masensu za duza przepasc. innymi slowy Welbeck juz nie zalapie wiecej niz to czego sie nauczyl, wychowanek czy nie kazdy jest na sprzedaz.
» 2 września 2014, 12:50 #5
coruja: Weźcie pod uwagę to, że on chciał grać, a w MU nie sprawdzał się jako podstawowy zawodnik. To też jest kwestia dobra zawodnika, po co trzymać go na siłę na ławce? Ludzie mamy Blacketta, Lingarda, Wilsona... nie ma co rozpaczać
» 2 września 2014, 12:46 #4
Arkus23: Też mnie to strasznie wkurzyło. Welbeck wcale nie jest złym piłkarzem co na pewno udowodni grając dla The Gunners a swoich wychowanków się po prostu nie oddaje do swoich największych rywali. Skoro Arsenal był tak chamski gdy chcieliśmy kupic Vermalena to dlaczego United nie zażądało w zamian za Danny`ego np. Kościelnego? ;)
» 2 września 2014, 12:43 #3
hbt00: Kościelny ma kontuzje, więc po co powiększać "szpitalik" ?
» 2 września 2014, 12:51 #2
adasko6969: Pytanie czy Danny zadowoliłby się rolą rezerwowego?
» 2 września 2014, 12:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.